
Michael Schumacher won alles, maar is niet de beste. Bill Gates is de rijkste maar kan eigenlijk niets, GeenStijl is de grootste en
mag geen prijzen winnen. Jawel, de reden dat wij onlangs genegeerd werden bij een *kuch* belangrijke internationale weblogverkiezing was 'omdat we te seksistisch zijn'. Dit terwijl we er gewoon voor uitkomen dat alle vrouwen cumswaphoeren zijn. Katblogger Merel Roze noemt mannen hoeren en mocht wel meedoen. Dagblad Trouw vond dat dit zaakje stonk en schreef er vanochtend over. Ook Planet Multimedia dook in de zaak en ontdekte tegenstrijdigheden. De organisatie had slechts een enkel Nederlands jurylid, een NRC-journaliste en online
boezemvriendin van Merel Roze. Sterker nog, de NRC-journaliste was de enige recensent ter wereld die een positieve recensie schreef over het boekie van Merel Roze. Nog VOORDAT het boekie uit was. Wij zeggen: jongens, maak je niet druk om een kutblogger van de krant. Het was een kudtprijs, blijft een kudtprijs en zal het altijd blijven. Dit postje is gewoon een excuus om lekker seksistisch uit de hoek te komen.
Zeau goed?
Reaguursels
InloggenTnx Rosalie..... let's get started! En niet van dat "theekransgedoe" als vanavond op TV met al die duffe dozen!
Mijn Hijf trekt nog meer commentaar dan dat zij ooit mannen zal.
BigBoobedBlondeBitch 13-11-06 @ 23:13
Even snel nog dan.....
Kwistniet dat botte zo'n leuke vriendin had....maar die rozevrouwenpartij lijkt me wel geinig.....
Merel Roze is uitgevingerd en uitgeschreven tegelijk. Ga maar meedoen met de X-factor talentloze niwit. Past wel bij je.
Kolere.... waar zijn alle teven? Vroeg naar bed om morgenochtend bammetjes te kunnen smeren voor de mannetjes?
BigBoobedBlondeBitch 13-11-06 @ 23:38
.
Hehe eindelijk eens iemand die me begrijpt.
vrijheid-van-spreken 13-11-06 @ 23:27
Meen je dat nou? Belachelijk! Al wil je Erica Terpstra deeptreauten... moet jij weten! Als het maar lekker is toch? En cumswaphoeren.... ach iedereen zijn fetish..... zal mij een worst wezen.
Jawel, de reden dat wij onlangs genegeerd werden bij een *kuch* belangrijke internationale weblogverkiezing was 'omdat we te seksistisch zijn'. Dit terwijl we er gewoon voor uitkomen dat alle vrouwen cumswaphoeren zijn.
.
Wat een onzin! toen ik hier laatste zei dat ik Femke wel even wilden deepthreauten werd ik geheel tegen m'n zin weggejorist...
Salome 13-11-06 @ 23:06
Psies Salome.... en daarom kotst iedereen WouterBosKabouter dan ook uit op dit moment!!!
Ik heb trouwens gehoord dat de mannuh alweer exclusieve groepjes hebben hier? Fuck them. Ladies ... let's unite!
GSPL (GeenStijlPinkLadies), aanmeldingen welkom evenals suggesties voor ons partijprogrramma!
Turrukje 13-11-06 @ 22:47
Botte zit even naar het sportjournaal te kijken dus ik neem de honeurs even waar. Laten we duidelijk zijn. Iedere Afrikaan, Marrokaan of "weetikveelwatvoorafkomst" die zich aan kan passen aan de Nederlandse cultuur heeft hier geen probleem. Wat wel een probleem is zijn de figuren (zoals vanavond weer op TV) die zeggen dat wij een hetze voeren tegen terorrisme. Tsja... wij zullen wel dom zijn. De aanslagen van 9-11 waren natuurlijk gewoon van een boze postzegelverzamelaar. De moord op Theo was gewoon een familiekwestie en Mohammed B. is gewoon een lieve man die boos was omdat hij voor de 5e keer gezakt was voor zijn rij-examen. Wij overdrijven eigenlijk en vrouwen moeten gewoon gesluierd achter de mannen aanlopen. Duhhhh ......
@Jane Doe
Yeah... Maar het is wat lastig als Rabje links en rechts met intellectuele namen gaat strooien in de hoop dat de opponent geïmponeerd er het zwijgen toe doet. En dan krijgt ze een boemerang in de d'r nek. Au.
Terug naar het onderwerp: seksistische grappen bestaan niet. Mannen maken grappen over vrouwen, vrouwen over mannen. Wat je wél hebt, zijn zeurpieten die er niet tegen kunnen en zich beroepen op flutwetjes.
De jury vierde dan ook uitbundig op gepaste wijze de uitslag: www.weirdspot.com/images/uploads/party...
@Salome 22:42
Als ik Koerbagh mag geloven (en wie gelooft 'em niet) dan is Rabje vaak op google en wikipedia te vinden..... en heeft ze niet al die kennis paraat.
Nu is dat geen zonde want soms wil je wel even nakijken of het juist is wat je van plan bent te gaan plempen en het is sowieso beter goed gejat dan slecht verzonnen. Rabje is om den drommel niet dom... mais c'est le ton qui fait la musique en als je zo uit de toonhoogte blaast dan ligt het lied vaak niet lekker in het gehoor. (*trekt dat boetekleed zelf ook maar aan*:)
Jane Doe 13-11-06 @ 22:35
High 5
Kijk.... de enigen die zich nog met seksisme bezig houden zijn, naar mijn idee, vooral mannen. Neem als voorbeeld het optreden van Rita toen ze haar gevleugelde uitspraak deed: "ik ben niet links, niet rechts maar rechtdoor". WAAR ging de discussie over? Dat Mw. Verdonk TEVEEL make-up op had. Dezelfde Rita die als aanhef "IJzeren" mag gebruiken, hier ook wel genoemd: "de persoon met meer ballen dan Rutten".
Wat mij betreft ziet Rita er elke dag zo uit als toen. Wat is er mis met vrouwelijke vrouwen met een mening? Sekstisch? BULLSHIT! Geef mij maar een lekker wijf!
@bottehond
Ik zal niet ontkennen dat ik soms hartelijk moet lachen om sommige comments en berichten, maar het is toch een feit dat hier in het algemeen een negatief sentiment heerst tegenover mensen van mijn afkomst. En dat ik ongefundeere kritiek erop en makkelijke scheldpartijen van laag niveau vindt, tja, dat is mijn goed recht.
@Jane Doe
Rabarberke heeft er geen culturele kaas van gegeten. Misschien heeft ze 's een miniserie gezien over Nietzsche's liefdesleven op RTL4.
@Rabarberke
Lekker dom dan. Je kijkt 'n fillumpie, je bladert wat door een boek, je snapt er geen hout van maar gebruikt wel de dure culturele namen om indruk te maken. Nou, dat werkt dus niet.
@bottehond @21:34
Nuf said indeed. Als vrouw tegen seksisme ageren heeft een hoog sneu-gehalte. Ik hou niet van die verongelijkte tantes die altijd maar weer zeuren dat ze als vrouw tenachter worden gesteld bij de man. Altijd maar weer wijzen naar de maatschappij en de boze mannen. Onzin.
En in relaties kiezen vele vrouwen bewust voor de "zwakkere" positie. Dat doen ze uit sterkte. Overgave aan de partner in totaal vertrouwen vergt moed. Zo is masochisme bij de vrouw ook een "sterkte" eigenschap.
Op GS worden man en vrouw gelijk behandeld. Niemand wordt ontzien:)
@Rabarberke
Mocht je nog eens over Nietzsche en De Sade willen praten: graag. Doe ik uit de losse pols en zonder Wikipedia.
Vind jij Madame Bovary seksistisch? Eerder opwindend in mijn optiek....
@botte
Eerder om een verongelukt begrip op te graven waarvan jij enkel de locatie kent en wie weet, komen we een loopse teef tegen die je kan overhalen een graf te delven.
Turrukje 13-11-06 @ 22:00
Nee, dát snap ik zelfs nog. Jij vindt het veel en veel te leuk hier, ook al zal je dat misschien niet van ganser harte toegeven. Over die aantallen intelligente menschen op GS... dat is zelfspot natuurlijk. Gebaseerd op de veronderstelling dat onderbuik- gebral niet een intelligente kop hersens en/of een gezonde dosis empathisch vermogen kán hebben. Dat is het hele probleem. Beeldvorming wilden jullie bestrijden? Je bent geworden wat je bestrijdt, imho.
@bottehond 13-11-06 @ 22:12:
Er is een nieuw topic waar je helemaal los kunt lopen...
Don Quichote 13-11-06 @ 22:09
Ik ga graag met je uit pissen als je zonodig mot. Wil je me buiten iets vertellen dat de anderen niet mogen horen of zo?
*gaat botte uitlaten* Tenslotte hondenweer, ideaal voor een kortstondige bevrijding uit de harem der verlichtingsfundamentalisten.
Ze heeft wel een punt, maar Geenstijl is wel meer dan sekistisch. Gewoon eeen anti-taboe weblog, die in mijn ogen vaak te ver gaat en waar niet al te veel intelligente mensen op reageren. Maar goed, ik vind niet dat het verboden moet worden of iets dergelijks.
@pannie
Ik ben net zo als jij niets meer dan een anonieme reaguurder pannie.
En Rabarber die geven ze op GS een kans.
Rabarberke 13-11-06 @ 21:36
Ellow, overkritische veuveudeu-sterT. Ik hoopte al dat je zou happen.
OT: ........ Meaning?
Salome 13-11-06 @ 20:53
Ome Botte snapt de Marquis daarentegen zeer goed.
Bottehond jij woont zeker in Alkmaar.
Mijn teef is dol op harde prÛn en de meeste vriendinnen in haar roedeltje ook. Mijn vorige teefjes op één na ook. Nuf said. Het begrip "seksistisch" beschouw ik als verongelijkt, euh, verongelukt en begraven.
Bij kranten als nrc en volkskrant krijgen mensen die niets zijn de kans om iemand te worden door het verkopen van hun ziel aan de duivel. Zo schrijven ze over de meest onzinnige dingen de meest serieuze verhalen ter meerdere ere en glorie van het eigen ego. Ze beginnen als nonconformisten en idealisten en eindigen als corrupte apparadzjik. Bij kranten als de Telegraaf en het AD krijgen mensen die niets voorstellen rijkelijk de kans om dat nog eens bevestigd te zien worden door grote onzin te schrijven over niets en daar zelfs rijk mee te worden. Hoe groter de onzin, des te groter het geld.
@reykjavik
Tsja zo er mensen zijn die Maurice de Hond in leven houden, zo zijn er ook mensen die types als Klaver in leven houden.
Als ik de betweterige kop van dat mens Marie-José Klaver zie op BOBS-blog (www.thebobs.com/index.php?l=en&s=1...) -post Dutch for beginners- heb ik al weer gegeten en gedronken. Mevrouw is zelf ook niet helemaal zuiver op de graad: een vers comment wordt daar beloond met de tekst "This comment will be reviewed by the editors and activated as soon as possible." Door mevrouw zelve vermoedelijk? Wat denkt deze troela wel niet? Dat ze voor BlogGod mag spelen? Go boys NoStyle, go!
@koerbagh
Ik vond het niet seksistisch nee. Ik vind b.v. wasmiddelenreklames, sommige tv programma's, sommige popsterren etc. seksistisch. Ik vind burqa's seksistisch en ik vind een blad als Viva seksistisch.
@Rabarberke 13-11-06 @ 21:01:
Ah... maar is het dan nog wel seksistisch of juist niet? -Ik denk even aan je eerder geposte epistel van 19:15-
@salome
Ik heb nooit gepretendeerd mijn klassiekers te kennen. Ik heb toevallig de films gezien, de schilderijen bekeken en iets van De Sade gelezen, een oude paperback uit de boekenkast van mijn vader. Het doet er daarbij helemaal niet toe wat jij of een kunsthistoricus van deze geschriften of de achtergronden van de schrijver weet. Dat interesseert me geen biet. Wat het er toe doet is wat deze geschriften bij de lezer/kijker, bij mij dus, doen.
Ik vind wat De Sade schreef ranzig. En dat jij daar anders over denkt is je goed recht. Overigens vindt het allemaal nog steeds plaats, behalve dan misschien die guillotine.
@Jan Marijnissen 13-11-06 @ 20:48
pojdeno s ėtimi star'e. Izvleč' radostno! ?
Ik kan wel translitereren, maar ik spreek beroerd Russisch.
Wat staat daar nou?
@Rabarberke
Je haalt in je ene post Chagal, Modigliani en Tarkowski aan omdat je wilt laten zien dat je je klassiekers kent, en vervolgens schilder je De Sade af als 'ranzig'. Dan ken je je klassiekers dus niet goed genoeg. De Sade vroeg zich af wat walgelijk was in een tijd dat koppen rolden op de guillotine, vrouwen te pas en te onpas werden verkracht en jonge jochies bij bosjes uit mekaar gerukt op het slagveld. Zijn schrijfsels waren daarbij vergeleken peuleschilletjes. De realiteit was veel erger dan wat hij verwoordde of fantaseerde, en bijna niemand snapt dat. Is niet erg, maar pretendeer dan ook niet iets van De Sade te weten. ;)
@koerbagh 13-11-06 @ 18:53
en ze is ook niet lelijk overigens
img48.imageshack.us/img48/3929/rapedde...
пойдено с этими старье. извлечь радостно!
(Bah!)
Rabarberke 13-11-06 @ 20:30
Nee, ik eigenlijk ook niet, maar zijn gambasonates raken me toch tot in mijn ziel. Vooral in de herfst.
"Dit discussiepunt is nieuw. De degeneratie van de surfer verleidt, ondanks klassiek onderwezen kennis, tot ontsluiting van het Family-filter. De ontegenzeggelijke drang tot verkenning van perverse noviteiten overschaduwt de creativiteit, het internet biedt echter, naast de dodelijke inspiratie bij de gratie van het kapitaal, ook de nodige inspiratie voor de minder ontvankelijke beschouwer".
Rita Verdonk vindt de Nederlandse taal heel belangrijk hoor ik net. Nu al die Friezen nog.
@Rabarberke 13-11-06 @ 20:30:
nl.wikipedia.org/wiki/Barbara_Bach
@veest van pim 13-11-06 @ 16:15
Nou, lekker ophoeren dus naar een kudtblog in je eigen kudtlandt.
@duimdrop
Van mensen die het over Bach hebben weet ik nooit over wie ze het hebben>
@Rabarberke 13-11-06 @ 20:22:
Niet gaan 'Wouter Bossen'... dat staat je slecht.
Nietzsche ontkende vooral zijn geloof in God. Hij ontkende het zo hard, dat je hem bijna van een diepgeworteld geloof zou verdenken.
Rabarberke 13-11-06 @ 20:15
Ik houd over het algemeen wel van stevige uitstpraken, maar deze gaat me toch wel wat ver. Ik denk dat we daarmee sommige scheppers te veel schofferen (of juist te veel eer aandoen?).
Ik zit te piekeren wie ik dan bedoel en ik kan eigenlijk alleen op Bach komen, maar ja, weet ik veel wat er zich onder die pruik afspeelde....
Vermoedelijk zit er dus wel een grote kern van waarheid in die uitspraak.
Even wennen toch wel.
@koerbagh 20:21
Naja als niemand iemand kan vinden die dat zei, dan zal ik het wel gezegd hebben.
Mensen, dat was een grapje, kom maar weer terug.
Of hij dat zo gezegd heeft waag ik te betwijfelen want hij geloofde niet in God en metafysica, maar het klinkt voor de rest als Nietzsche.
@duimdrop
Het is dan ook pas nadat de mens volledig verzadigd is door de ranzigheid en zijn diepste driften daarop heeft gebotvierd, dat hij in staat is het aardse te ontstijgen en aan het goddelijke te raken. Ik weet niet wie dat precies zei, zoek het even op in wikipedia Jane.
@koerbagh
Jji kunt leuk voetnoten schrijven.
Rabarberke 13-11-06 @ 18:58
Het mag ook wel als bekend worden verondersteld dat de scheppers van hogere kunsten onweerstaanbaar werden/worden aangetrokken door ranzige shit.
Klaver: "Ik houd ook van muziek: Bach, Monteverdi, Schubert, Kurt Weill, Bob Dylan, Jeff Buckley, Kate Bush en Nick Drake. "
Ik zet gelijk mijn halve cd verzameling op ebay.
@rosalie
Jij mag dat onzin vinden.
@jane doe
Jij mag denken dat het uit wikipedia komt.
Iedereen zijn referentiekader tenslotte.
@rosalie 13-11-06 @ 19:58:
Ik begrijp het ook niet helemaal, maar dat is wat er staat.
koerbagh 13-11-06 @ 19:50
Sorry, dat bedoel ik dus: das dus onzin wat ze (rabje) zei....schrijven en spreken haal ik wel es door elkaar.....
Weet je wat wel een goede MILF is die zelfs kan schrijven terwijl ze blond is, Susan Smit, www.susansmit.nl
@rosalie 13-11-06 @ 19:42:
Nee volgens Rabje is Bovary seksistisch en hentai niet, omdat je de dualiteit van object/subject moeten loslaten en naar het geheel kijken van de bedoeling van de maker en het effect cq de rol van de kijker/lezer/consument.
Bij hentai is het dus niet de bedoeling om dat als kijker op te vatten als een boodschap of leermoment. Je wordt bij hentai niet onderwezen, maar bevestigd in je rol als onvolwassen seksuele agressor. Je mag het dus zeer zeker niet betrekken op de man-vrouw rol in het echt. (of zien als een culturele uiting waarin ook de de sekse-verschillen in de Japanse maatschappij doorklinken)
Zoiets.
koerbagh 13-11-06 @ 19:39
Das natuurlijk onzin; die animaties spreken vrouwen en mannen aan. De manier waarop is misschien anders, maar dat geldt ook voor boeken.
bottehond 13-11-06 @ 19:34
Ha botte, das allemaal goed nieuws.....maar nu even on topic reageren please?
@Jane Doe 13-11-06 @ 19:25:
Maar we weten nu wel dat Flaubert 'Madame Bovary' heeft geschreven om te onderwijzen en een beeld te scheppen van een vrouw en nadrukkelijk niet om een geil boekje om te scoren en te verkopen en waar de lezer niet centraal staat, maar de bedoeling van de schrijver om de lezer te overtuigen van een aan de sekse gerelateerde rol.
Sapperdeflap.
Dus toen ik dat voor mijn franse boekenlijst las met de broek op de enkels speelde ik de rol van een lezer die slachtoffer van is van seksuele onvolwassenheid of zo je wilt, disfunctioneel seksueel gedrag omdat ik ervan uit ging dat ik bij dat boek het enige reeele was en niet een fictieve roman-figuur.
Walter zakt naar 34 bij frits wester, Jan Bypass Tomaat stijgt naar 28.... nog een paar dagen en de espee dondert de pvda into oblivion. hihihihihi...
Pffff @Jane, wie heeft er hier bokbier op?
Zulke momenten zijn zeldzaam, een antwoord wat naadloos aansluit op een post. Rabje is lief en gevat, dit was een uitgooi van 170.
@DQ
Och hemel, was het weer ironie of een andere stijlfiguur?
Je bent te slim voor deze tent.
koerbagh 13-11-06 @ 19:14
Wat meer "bouquet-reeks"-achtig.....voor en door vrouwen....ok
Maar ik vind "getekende pornografische afbeeldingen" zoals in die animaties dus, hetzelfde effect hebben..
Kortom die "zeau" link vind ik shidt, vooral na Weesie z'n uitspraak over vrouwen die GS lezen. Ik snap dat ie z'n kont dan tegen de krib gooit, maar...of dat verstandig is..ja dat zal hem een zorg zijn, ok...
@DQ 19:18
Ouwe rabarberkefapper: wel even lezen voordat je gaat slijmen. Hahaha.
het is een repliek op @18:53 en erg wikipedia:)
Gedichtje erbij??
Shit ik moet de afwas nog doen! Later!
in 1 minuut zo'n repliek schrijven... hulde!
Rosalie, mijn huidige nick ís dan ook Verdwaalde T. Waar de T staat voor Tsss!
Ghehe tegen Edwin die Rooie uit Zuideballen is/wordt(?) aangifte gedaan omdat ie z'n werkgever heeft opgelicht? Aldus Albert praatpapegaai in Boulevard.
@koerbagh
Nee dat is niet waar. Ten eerste is er verschil tussen fictie en realisme. In een fictieve vertelling zoals die hentai is de schrijver niet uit op het toebedelen van een rol voor de vrouw op grond van haar geslacht. Hij is uit op 'kijkcijfers' door geweld en sex te propageren. Dat de vrouw daar als slachtoffer in wordt geportretteerd is secundair aan het feit dat de kijkende toeschouwer de rol van schlemiel krijgt toebedeeld. Je moet even de dualiteit van subject/object loslaten en het als geheel zien. Niet dat tekenfilmfiguurtje is slachtoffer van seksisme, maar de kijker (vaak een man) is (bij herhaling) slachtoffer van seksuele onvolwassenheid of zo je wilt, disfunctioneel seksueel gedrag. Het enige reeele aan zo'n filmpje is degene die er naar kijkt. Die staat centraal :)
Bij realistische vertellingen of fictieve vertellingen met de bedoeling een beeld te scheppen van een vrouw of man (zoals b.v. die oeveloze saaie franse geschriften uit het begin van de 20e eeuw) en de lezer te onderwijzen, zou heel goed sprake kunnen zijn van seksisme. Maar daar staat niet de lezer centraal, maar de bedoeling van de schrijver om de lezer te overtuigen van een aan de sekse gerelateerde rol. Een van de grootste seksistische stromingen was wel het feminisme.
@rosalie 13-11-06 @ 19:03:
Er zijn wel degelijk ook hentai films voor en door vrouwen. Shojo, heet dat dan. Een beetje minder expliciet en wat meer "bouquet-reeks"-achtig.
De reden dat het zo populair is in Japan heeft ook te maken met het verbod op "real life" pornografie dat lange tijd bestond, maar getekend mag het allemaal wel, want (volgens de zelfde redenering als Rabarberke gebruikt) dat zijn afbeeldingen en geen echte mensen.
Ceci n'est pas une pipe.
Verdwaalde T 13-11-06 @ 19:09
Joh! tis niet waar!!! Ga je weg eens vinden Verdwaalde T.
Ik had het over dat filmpje wat me niet aanstond en als je daar niet de logica van begrijpt dan ben je echt Verdwaald...Tssss
Rosalie, vrouwen kunnen óók heel 'pervers' zijn. Vraag je vriendinnetjes van viva.nl maar eens, hun geheime driften. Of laat je eens een keer goed neuqen. Je weet wel, oerlust oproepen ofzoiets.
@Rabarberke
Mea Culpa dus! Na 3x lezen zie ik zelfs geen vergelijking meer, de ironie ontging me , maar om nu zo denigrerend te gaan uitleggen... ;)
Gelukkig zorgen de wel dan niet pornografische schone kunsten nog voor een balans.
Rabarberke 13-11-06 @ 18:48
Ik denk ook niet dat achter de "Hentai animaties" vrouwen zitten. Vandaar meelijwekkend.....das waar
@Rabarberke 13-11-06 @ 18:55:
Nee, ik zie pixels. Als ik tv kijk zie ik beeldlijnen. Zo beschouwd is alles slechts afbeelding en hoef je snuff-movies ook niet serieus te nemen.
Je moet maar eens bij de gemiddelde websurfer eens kijken wat hij voor beeld op zijn compu heeft.
Je zult eerder een filmpje van Paris Hilton of van die Ado keeper vinden dan b.v. Nostalghia, Citizen Kane, Zabriskie Point of Touch of Evil.
Ik heb ooit wel eens dat Merel blog proberen te lezen na een vorig marketingsoffensief, maar er is niet doorheen te komen. Dit is het Vinex-huis onder de blogs. Onwillekeurig ga je aan voor de trein springen denken. Dan gebeurt er nog iets. Ik vind het jammer voor haar dat ze geen idee heeft van ware liefde (behalve voor haar zelf dan). Ik hoop voor haar dat ze zich ooit nog eens totaal zal verliezen in iemand en zich volledig zal geven. In die zin lijkt me een dagelijkse kleinerende facial een prima therapie. Wel slikken kreng.
@don quixote
Ah ik begrijp. Ik bedoelde te zeggen dat het niet erg is dat kinderen die hentaishit kunnen downloaden, omdat ze immers ook toegang hebben tot de hogere kunsten via internet. En dus zal hun arme geest niet alleen vervuild, maar ook verrijkt worden. Maar dat was meer als ironie bedoeld, aangezien die ranzige shit op onvolgroeide geesten nu eenmaal een grotere aantrekkingskracht uitoefent dan de schone kunsten.
Helaas geeft de VanDale geen gevoelswaarden weer.
@Rabje: lees ik weer niet goet? Blijkbaar.
Seksistisch kan soms ook erg goed werken: 5x5m.com/files/speedbandits/
Ideetje voor Koos? Als het toch om het resultaat gaat en niet de boetes.
@koerbagh
Zie jij mensen in dat filmpje? Dat beeld van mens dat jij aan die tekenfilmfiguurtjes toebedeelt bestaat in jouw fantasie.
@don quixote
Waar zie jij een vergelijking tussen hentai en Chagal?
@Don Quichote 13-11-06 @ 18:43:
Tsja... zou kunnen. Persoonlijk vermoed ik dat Merel Roze en Marie José Klaver 1 en dezelfde persoon zijn. Het zou me althans niks verbazen.
@Rabarberke 13-11-06 @ 18:47:
sek·sis·me (het ~)
1 verschijnsel waarbij personen op grond van hun geslacht een bepaalde rol wordt toebedeeld
Dat lijkt me toch bij uitstek in hentai het geval, zowel richting man als vrouw, maar goed... Het is jouw sport om het me oneens te zijn.
Ah, Chagall. *zet een plaatje van Chagall op*
@Rabarberke @ 18:30, de meester was toch zeker geen aanstootgevend realist. Hentai (was nieuw voor mij) met kunst vergelijken gaat wel erg ver.
Het is dus niet sekstistisch, het is meelijwekkend.
@koerbagh
Ik heb geen feministische zusters. Ik heb niets met feminisme. Maar nogmaals, het is niet seksistisch. Het is gewelddadig pornografisch. Vergelijk het met De Sade qua ranzigheid. Maar seksistisch is het geenszins voor een vrouw omdat de rol die 'de idee' van de vrouw in die hentai krijgt toebedeeld veel minder te maken heeft met haar irreeele geslacht (het is immers maar een tekening) dan met het geslacht van een man, dat getuige de comments onder dat filmpje in reeele zin zeer betrokken is, nl in zijn rol als mannelijke sukkel.
@koerbagh @ 18:29
Niet mijn humor, is onbelangrijk. De illustratie van JJJJ was voor mij voldoende.
Het braaksel uit Klaver's pen is vast en zeker Merel's maaltijd geweest.
@Koerbagh & Rabarberke, die hele zooi Hentai/ Anime is achterlijk, niets leuks aan. Aanschouw ook de vele tv programma's uit die contreien, die her en der circuleren. PFOS? (Post Fall-Out Syndrome)
Ok, ik vind Herman Finkers ook bagger, maar dat mag.
@Rabarberke 13-11-06 @ 18:34:
Zo kun je het ook bekijken. Ik denk niet dat de meeste van je feministische zusters het zo beschouwen. Vrouwonvriendelijk of manonvriendelijk: zullen we het erop houden dat het seksistisch is?
@Hofstadt groupy/ 16:28
Niet zoveel resultaat dus. Nog eens proberen, een vals Email adres werkt ook! Heb ik van horen zeggen dan...
www.petitiononline.com/bukkake/petitio...
@koerbagh
Dat filmpje hentai is niet vrouwonvriendelijk. Het is man-onvriendelijk. Het is wel duidelijk dat vrouwen dit soort filmpjes niet waarderen, dus is het exemplarisch voor de slechte smaak van de meeste mannen die er naar kijken.
@salome
Seksistische grappen kunnen heel leuk zijn. De meeste seksistische grappen hebben echter de finesse van een vallend hunebed en alleen achterlijke boerenpummels kunnen daar hard om lachen.
En wat betreft die hentai... ach... dit valt nog wel mee. Kinderen van 8 kijken hier al niet meer van op. Tenslotte downloaden ze ook afbeeldignen van schilderijen van Modigliani, Chagal, de Chirico en zijn ze dol op filmpjes van Eistenstein, Tarkowski, Taviani etc.
Dankzij internet komen we allemaal aan onze culturele trekken.
@Don Quichote 13-11-06 @ 18:24:
Het smakeloos en ranzig, je hebt mij het tegendeel niet horen beweren, maar in dit verband, ten opzichte van Marie José Klaver's opmerkingen op planet.nl vind ik het een prima grap. Een vrouwonvriendelijke Japanse hentai ter illustratie dat het op GS over het algemeen nog wel meevalt... Althans, zo zie ik het.
Tja, als je jezelf steeds maar weer als prediker en spreekbuis van de Rechtse Kerk profileert en continue met dezelfde Wouter Bos-bash en anti-allochtonen topics komt aanzetten dan moet je niet gek opkijken dat je buiten je eigen parochie weinig voorstelt.
Na 30 sec. ben ik het volkomen met rosalie eens, @koerbagh, een boodschapper onwaardig.
@ Rabarberke 18:18
You're quite the philosopher :-)
@Rabarberke 13-11-06 @ 18:21:
Nee, inderdaad... die mailtjes van jou gaan zelfs mij wel eens te ver.
Lelijke wijven storen zich aan seksistische grappen omdat ze er nooit een toegesmeten krijgen.
@koerbagh
Niet iedereen is de shit gewend die jij op je pc hebt staan.
koerbagh 13-11-06 @ 18:15
Tsja, dat kan...ik vind et grof, maar er zijn misschien ergere....zelfs in dit verband vind ik het te ver gaan...maar das m.i.
@Jane, geweaun een lollige bui, kan tog...?
@JJJJ: waarachtig een zinnige opmerking en dito link, wat een deceptie.
@rosalie
Hmja dat is een kwestie van smaak. Ik vind het ook niks. Maar met weer andere beelden schijn je wereldwijd allerlei moslims op stang te kunnen jagen, terwijl anderen om die beelden lachen. En zo is het met dit soort beelden ook. Het zijn maar beelden.
Woorden, beelden, het moet allemaal maar kunnen. Zo noemt Van Gogh een moslim een geitenneuker en een boze moslim noemt van Gogh een dood varken.
Zo publiceert de een cartoons over Mohammed en de ander cartoons over de ontkenning van de holocaust.
Zo blaast de een een bus op en de ander een dorp vol kinderen en vrouwen.
En zo leven we allen voort, in deze tolerante wereld vol normen en waarden, geregeerd door vrome en voorbeeldige leiders.
Logisch tog? (ahum & kuchekuch ..)
@rosalie 13-11-06 @ 18:11:
't Is nog een tamelijk onschuldige hentai-anime. Er zijn er die veel erger zijn. Ik vind dit wel vermakelijk in dit verband.
@Don Quichote 18:12
Ach, de stijlfiguur vandaag voorzien van een extra fijne stekeligheid?
Hahahaha.... en nog wel ontopic en niet in dichtvorm:)
In ieder mens schuilt een kabouter Don, jeweettog.... wie het kleine niet eert....
@ koerbagh @ 17:40
Nee, mevrouw Klaver ziet er toch echt even ander uit! In een eigen bio'tje schrijft zij: "In 1993 kocht ik een modem en sindsdien ben ik niet meer uitgelogd." Nou, dat lijkt me lochisch als je er op je 36ste uitziet als een 64-jarige met een kleurspoeling.
www.xs4all.nl/~mjk/mjklaver.jpg
@Jane,
zelfs Rien Poortvliet komt in aanmerking.
Iedere kabouter is een bestaand wezen, maar niet ieder bestaand wezen is een kabouter. Je zit er, zoals gewoonlijk, volkomen naast...
Rabarberke 13-11-06 @ 18:08
Ranzig? neuh, zo noem ik het niet. Tis meer dat het beyond alles gaat wat leuk kan zijn.
Roze is een kudtkleur en dus is Geen Stijl enorm vrouwvriendelijk.
Het log van Merel is niet mijn ding maar het is beter te pruimen dan menig ander weblog. Ieder zijn meug.
@rosalie
Jaja je hebt vrouwen van 40 die zich als meisjes van 20 gedragen en meisjes van 20 die er als vrouwen van 40 uitzien. In beide gevallen heb je dan een weblog.
Wat is er mis met dat filmpje, behalve dan dat ie wat ranzig is?
Rabarberke 13-11-06 @ 18:01
Nou ja, haar achternaam maakt weer wat goed, maar die "zeau" link hierboven vinnik niet leuk...
Een seksistisch weblog is tot hier aan toe. Maar dat van Merel Roze is veelal frigidair. Een vivamuts op een bezemsteel.
Iemand Treger gezien ?
die houd zo van sex
Legend of Lyon flare ,Hentai er is zoveel van op usenet
@Don Quichote 17:50
Dus we moeten Tara Singh Varma en AHA gewoon romantici noemen?
Parafraseer ik je nu juist?
-"En soms schrijf ik over dingen die ik niet meemaak, maar dénk mee te maken. Dat klinkt gek misschien. Maar als stukjesschrijver romantiseer ik graag."-
Dat heb ik nu eauk altijd...
@Shadylololol je klinkt als een omhooggevallen narcistisch eikeltje *fap fap fap* aaah dat komt lekker! Zeg nog eens iets, toooeee?
Eghhh.....*flagrant seksistisch*... betekent dat dan dat ik de hele dag op mijn rug kan blijven liggen en dat er dan iemand van GS langskomt... enne die dan ff uitlegt wat cumswaphoeren zijn, want dat snap ik niet. Maar ik vind 't terecht... toch?
@koerbagh 17:40
Pritt Stift... dat slikken gaf haar weg:)
Bovendien post je nu zelf ook NAW gegevens, shadylolol. Dat kan je zomaar een ban opleveren
En natuurlijk een interview bij Nosotni met foto van Thomas Gluiper
www.nos.nl/nosjournaal/artikelen/2006/...
@ Shadylololol
Gelijk heb je, die was ik vergeten. Maar vriend ertan vond het nodig als eerste NAW gegevens van redactieleden te plaatsen. What comes around goes around.
Als ertan nu het het fundament is van je onderbouwing dat GS bij het minst of geringste NAW gegevens post.. Magertjes hoor.
Marie José Klaver?
www.bmezine.com/news/pubring/20061028-...
Wel tof stukje van Henk Spaan over GS in het Parool .
Als je merelroze leest dan blijkt het toch dat dat weblogwereldje bestaat uit een stelletje inteeltieuze nonperformers.
@ edit
Sorry, ben nieuwe doelgroep. Aangenaam.
-weggejorist-
Ach, nee hè.
Niet weer die link naar die hoax-taalstrijd tussen koelman en Niceau.
Merel op de fiets:
merelroze.com/archive/2004/12/30/vanmi...
Al goed Loud en Shady, dit bewijst alleen maar eens dat Klaver uit haar nek l*lt.
"cumswaphoeren": nou die kende ik nog niet, dank je. */schuift walgend zijn glaasje melk opzij*/
Nico vs. Luuk
www.merelroze.com/archive/2001/08/09/d...
-Edit: oud, stond al op tonie.net-
goeie tip iemand nico de klusser nog gezien?
@ ViagraFalls: Sterker nog als de weledele heer P. Kouwes 4000 hits op een dag zou krijgen dan gaat ons aller hoogheid weer terug naar de stadsreiniging !!!
-weggejorist-
@ Shadylololol
Wat een gelul, volgens mij worden NAW en telefoongegevens direct verwijderd uit de comments. In topics heb ik ze zelfs nog nooit voorbij zien komen.
LoudAndProud 13-11-06 @ 17:25
Ik geef het op en dat doe ik niet gauw....!
LOL @ rosalie 13-11-06 @ 17:23
Mea culpa, mea maxima culpa.
Je scherpzinnigheid ging volledig aan me voorbij :-)
@sammy de moraalridde 13-11-06 @ 17:02
Goeie tip. Ik heb het al een paar keer aan de stok gehad met Fleischbaum naar aanleiding van zijn/haar extreemrechtse stukjes. Ik zit hier nog steeds.
Dat is dan het verschil met bijvoorbeeld neonaziforums. Daar moet ik GeenStijl dan wel weer voor prijzen.
Voor er verongelijkte reaguurders zijn, die niet teruglezen, in mijn stukje van 16:27 schrijf ik, dat het de veelal spitsvondige, geestige en scherpe commentaren zijn, die Geenstijl-NieuwNieuws zo leuk maken.
Oef!
@rosalie 13-11-06 @ 17:16: en @Shadylololol 13-11-06 @ 17:21
En wat is het altijd een lol om andermans websites of weblogs plat te gooien of vol te spammen.
Totdat ze zelf eens een ddosaanval krijgen ,dan is het ineens zo lollig niet meer.
"Het was een cadeautje van een vriend, omdat ze zo van schrijven hield. In 2001 startte Merel Roze als één van de eersten een weblog. Nu is haar site razend populair met zo'n 4000 hits per dag".
.
Kouwes lacht om 4000 hits per dag.
Shadylololol 13-11-06 @ 17:21
Jezus! Nu al 2 mannen die te dom zijn om te begrijpen wat ik bedoel.....GS kan incasseren, das toch duidelijk?
Merel ruled.. not..
Yihaaa GS de geilste!
F*ck me anal.
-weggejorist-
Het lijkt een beetje op het commentaar van vincent van warmerdam toen hij het gouden kalf niet won. GS is seksistisch en racistisch, maar dat niet alleen, ook nog blasfemistisch natuurlijk.
LoudAndProud 13-11-06 @ 17:17
Ik las het...als je mijn post gelezen had wist je dat ook...maar GS kan zeker wel incasseren, daar blijf ik bij loud and proud!
@Traag, hehehehehehe
Bill Gates is niet de rijkste......... dat denken de schapen.
Er is maar 1 familie waarvan alle leden multi-biljonair zijn.
De Familie Rothschild.
Traag 13-11-06 @ 16:38
Mijnheer Grasgriezel zegt dat dan eerst zíjn ketting verlengd dient te worden. Anders kan ie er niet bij.
@rosalie 13-11-06 @ 17:16
Lees het huilerige stukje van Prof Hoxha maar.
Need I say more?
OT: Weinig berichtgeving over de AKO-prijs dit jaar.
LoudAndProud 13-11-06 @ 17:14
Hoe kom je erbij dat GS niet kan incasseren?
En dat terwijl GS zoveel goed werk doet !!!!
.
Waar waren B van Klaveren en G Bakker zonder GS ???
.
Dankzij GS weet Sashia moerali ( of wat the fuck der naam ook mag zijn) Dat ze helemaal niet populair is !!!
.
Ook de bloedspuug aan socialisten ga naar GS en vervloek Marijnissen, halsema, ( met mijn excuses aan de mensen die nu al weer aan die foto moet denken )Boslim en last but not least lucasdeslinksel*l !!!
.
Hoe had ik in godsnaam de leden van de PNVD kunnen bedreigen als GS hun adressen niet bekend hadden gemaakt !!!
.
Hoe hadden we dat BrEeZaHtje op der fout kunnen wijzen als GS dat stukje over dat Citta Hoertje niet had gepubliceerd !!!
.
Denk aan al die albino negerts ( OK ze zijn blank, maar geloof me echt elke dag te laat op hun werk) die nu zonder zonnebrand hadden gezeten !!!
.
En denk maar eens aan al dat werk wat we hadden gedaan als we GS niet hadden !!! Ik krijg godverdomme nog een hernia als ik er aan denk !!!
.
Wat heeft die jury in hemelsnaam !!!
.
Er komen genoeg vrouwen op GS OK we maken wel een grapjes over vrouwen, maar dat zijn van die heeeeeeeeeleeee domme chicks en zeg nu zelf die chickies moeten gewoon doorzuigen want een verstandig woord kan er toch niet uitkomen !!!
.
@ Halsema: Doe geen moeite ook voor jou is alleen het laatste van belang !!!
@rosalie 17:11
Perfect? Hahahaha.... ja.:)
@Merel en vriendin.
Een voorbeeldje hoe het hier toegaat:
Meneer cornelio doet naar tegen mevrouw Doe. Lees:
-
Jane Doe. We worden zo langzamerhand strontziek van je met Engels gelardeerde zinnetjes. Nog enger dan wijven in een broekrok.
cornelio 09-11-06 @ 09:59
-
En dan antwoord je als volgt en is de lucht weer geklaard. Het is echt leuk hier.
@cornelio 10:13
Too bad asshole.
Eens kijken of ik een virtuele broekrok kan scoren.
Spreek jij in Koninklijk meervoud? "We"
De groeten dan maar aan al je persoonlijkheden. Dahaaag Cornelio!
Jane Doe 09-11-06 @ 14:07
Bina menselijk die jaloerse en beledigde reactie van prof. Hoxha dat GS geen prijs heeft gewonnen!
"GeenStijl is de grootste en mag geen prijzen winnen" ja,ja het is allemaal één groot complot!
Het valt me steeds meer op dat GS uitstekend kan uitdelen maar daareentegen héél slecht kan incasseren.
Wat boeien die heaumeau awards eigenlijk ook
@Jane Doe @17:06, zijn?? Da's goedverrr een transsensuele operatie van Pritt binnen 5 reaguursels!
Ik doe er al twee jaar over om een stel tieten te laten groeien en zit nu pas aan cupje B minor.
-weggejorist-
Jane Doe 13-11-06 @ 17:08
LOL, ik dacht al, perfecte Jane Doe, doet iets fout?......of was het: Jane Doe: The wrong face?
so what?
www.christenunie.nl/l/library/download...
Oops, dat krijg je van dat gender-in-de-war-gedoe van Pritt.
@17:06
Zijn =haar=zijn=zoek het zelf maar uit
images.google.com/images?svnum=10&...
vandaar die frustraties
Konichiwa!
eiyuukoushoku? Shikari!
@Lekker Belangrijik 17:01
We zijn nog in de p(r)aaldans-fase maar als ik mijn zeeman spijkerbroek met brede riem aandoe dan is Pritt wel erg verhit.
Zijn orgasmen zijn van geestelijke aard... dan dat weer wel.
It's all in the mind he? Oh jee, ik mag geen Engels meer neerplempen, een of andere vervelio viel me daar laatst op aan maar goed dat hou je en dan wens je zo'n zeikerT heel charmant: tough shit asshole, deal with it.
Kijk, we gaan hier gewoon leuk met elkaar om en dat verdient een prijs.
Het lijkt mij nou ook niet direct de meest favo zeikslet om de beautervleaut van uit te likken! Gadverdamme, ik pak wel een ander weiland om met de neus in te gaan liggen en dan de tong in de sloot!!
"We staan gniffelend aan de zijlijn te kijken hoe één persoon zo veel wijsheid aan de dag kan leggen over Nederlandse weblogs."
Is Hr. Vleesboom daar juist geciteerd? Gniffelend -> lees: fappend! (of beteutert)
Met concurrenten zoals 'Bright' ben je sowieso al bij voorbaat kansloos.
@tegengas 13-11-06 @ 16:56: Maak je niet druk, je moet een stuk steviger uitpakken wil je een ban verdienen. En smilies gaan je echt niet helpen om het te voorkomen. Die zijn alleen maar een extra reden om een ban te krijgen.
Och jongetjes toch, zijn jullie nu sielig omdat jullie niet zerieuz woden genomen? Ach wat jammer nou.
Bek houwe en nie zeuren, mietjes.
@Jane Doe @16:54 Hebben jullie eauk geyle neuqseks. (Ies tie on topic of niet?)
@Wybo, 16:44,
Maar tis wel iemand die opkomp voor de frautjes...:"Ik denk dat de beoordeling van mevrouw Klaver een belediging is van de vele vrouwen die GeenStijl trouw en met genoegen blijven lezen. Is haar oordeel dan niet seksistisch"? Aldus D. Weesie.
Met zo'n kop mag ze blij zijn als iemand überhaupt sexistische tegen dr wil doen.
www.nos.nl/nosjournaal/artikelen/2006/...
Ach, het is tegenwoordig heel hip om te roepen, dat je niet meer genomineerd wilt worden voor een prijs die je al een paar keer hebt gewonnen.
@sammy de moraalridde 13-11-06 @ 16:53
Wegjorissen is pech, maar met een ban van mij zouden mijn medereaguurders toch ernstig gedupeerd worden.
GS seksistisch?
Welnee. Ik word hier altijd heel prettig behandeld.
En merk je eens een keer een wat *kuch* stekelige opmerking, dan stekel je fijn en charmant terug.
Het is een feest op dit log te verkeren.
Bovendien heb ik er een heel leuke vriendin aan overgehouden, Pritt Stift.
Aan de winnaar kunnen we tenslotte een puntje zuigen, maar GS zuigt 't hardst.
Jongens! Ik ga de opel Astra weer in. Tot morgen! *zwaait*
en toch steekt het.
stellen dat het adjectief 'seksistisch' geldt als eervolle vermelding is een schrale troost.
de tyfus met je braveborstenweblogverkiezing.
@tegengas 13-11-06 @ 16:51: Kom op, niet zo lafjes. Het is een eer om weggejorist te worden wegens belediging van de redactie.
Klaver geilt volgens mij op Merel Roze. Dat van die vriendjespolitiek klopt wel. Maar als je naar Planet verwijst moet je natuurlijk wel je eigen vriendjespolitiek niet verzwijgen, www.google.com/search?q=ambroos+wieger...
@ Blikjegrolsch: Dat klopt. Ik ben wel knap bijvoorbeeld. Maar ik log dan ook niet zo heel veel.
@stamppot 13-11-06 @ 16:27
Die smilies waren alleen voor de onderste zin. Ik was bang anders weggejorist te worden.
@Arma, zegt toch niets wat ze van zichzelf vindt.
@ veest van .. het melden van ''ontgroeien'' is seau ''erbij willen horen maar toch weer niet en proberen er boven te staan, maar je er onder de dekens op klaar fappen." Bah, laffe shit.., krijg lekker groeistuipjes!
lekker trekkeh.
Nou, ik vind mevrouw Klaver maar een linkse feministische kudthoerrrrr!
Niet alle bloggers zijn lelijk. Merel Roze is lelijk, dat wel.
@Armageddon 13-11-06 @ 16:43
Volgens mij draait ze een sjekkie met een hand.
www.geenstijl.nl/mt/archieven/026214.h...
@Arma
Niet zo seksistisch joh. Das niet liev.
"Dominique Weesie" wat een kudt naam joh
@ Grasgriezel 13-11-06 @ 16:33:
Nu is de vraag. Ben je ook een lekker wijf?
I like bukkake...
www2.b3ta.com/bukkake/
*start 'vrouwonvriendelijk.mp3' en lacht zich de gevleugelde typhus om dit hele gebeuren.*
Menschen, wat een prachtige triestheid toch. Geniaal hoe dat hele jury systeem in elkaar steekt. Met als hoofd excuus: "Anders moeten we ons werk serieus gaan nemen." Wat een stelletje ruk.. ehm. oh nee, gleufstrelerts.
*gaat met een grote grijns weer aan de arbeid.*
Is het geen "bukkake"?
argh mierenneukers daar jesus tittiefacking chirst!
Je kunt op haar blog reageren. Ik dat het de fanatieke GS'er zou sieren om even een beleefd berichtje met een mening achter te laten. Er staat al een klein voorzetje. Niet van mij hoor. Echt nie.
Wil meneer Grasgriezel de ketting van zijn vrouw inkorten zodat ze niet meer bij de computer kan?
Bedankt
Ongezien de tiefus, Ik heb de grootste lul maar val ook nooit in de prijzen.
Dank voor link Achiel
@Fokkenmast: niet nodig,gewoon de creditcard van je vent pikken is effectief genoeg....
Maar dus wel zelf GS-nieuws brengen... Hypocriete geitenwollenmuts: weblogs.nrc.nl/weblog/klaver/2006/11/1...
Of we fikken mevrouw Klaver even af op haar waanzinnig correcte weblog:
weblogs.nrc.nl/weblog/klaver
Staat ook een feauteau van twee bekende GS-ers...
@Grasgriezel, neuqen?
Ja, prima zo...
@Multikuli
www.nrcombudsman.nl/
Seksistisch? Heb ik nooit gemerkt. En ik ben toch echt een vrouw hoor. Die Klaver is gewoon jaloers dat jullie blog beter loopt dan de hare. Stomme teef.
Vroouwen kudthoeren? Hoe kooom je durbij? Benen wijd voor een nieuwe keuken, benen wijd voor een nieuwe auto, benen wijd voor een leuke kerel die toevalllig in de smaak valt en alleen maar een neughje wil, benen wijd voor een leuke baan, benen wijd voor een politieagent en als dur eigen vent een keertje wilt, heeft ze ' hoofdpijn' ... Nee, geen enkel wijf is een kudttemeie, ALLE wijven ziijn kudttemeies... Benen wijd als er iets te halen of te winnen valt..!
LOL @ die hofstadtgruppe 13-11-06 @ 16:28
mijn stem hebben ze
"Het zijn de judas-penningen voor slavenjournalistiek en kwispelstaarten naar de macht waar al deze prijzen direct of indirect ook weer vandaan komen".
www.nrcombudsman.nl/artikel/323/de-nie...
Als ze nou hadden gezegd dat GS racistisch was dan kon ik er nog bij.
Achiel, NRC is van de kranten de minst slechte, iets te pro-europa maar zeker geen Volkskrant.
Joehoe, seksisten! Hier even een krabbeltje zetten
www.petitiononline.com/bukkake/petitio...
@tegengas 13-11-06 @ 16:26
Je smilies in het bericht maken het zielig.
Merel is een hoer olé olé.
NRC is een nichterig links nos pvda bolwerk
Ik heb daar zaterdag ook al heibel over gehad met Flater, maar zeg eens eerlijk. Is GeenStijl nou zo groot om die racistische en homofobe stukjes zoals Pritt Stift ze vandaag weer aflevert? Of komt dat door de reacties van de reaguurders, met name bij NieuwNieuws?
*Hij realiseert zich ineens, dat hij weer een hoop shit over zich heen krijgt*
----
:) Dat "kuch" in jouw stukje las ik net ook bij Pritt Stift. Vergeten griepprik te halen? Jullie steken elkaar aan. :)
Ik vind Rachel Hazes persoonlijk de beste logger. Of bedoelde ik nu leugenaar? Ach who cares?
Bijna alle bloggers zijn lelijk. Het is dus de grote "lelijke mensen prijs."
Merel, ik zag je "roman" bij de Slegte liggen. Bevalt dat nou, zo'n boek waarvan je er netzovvel verkoopt als Harry Mens deed?
Volgende keer maar weer print on demand?
Bubba ff Merel te grazen laten nemen..... piept ze wel anders
Sorry, but your comment has been flagged by the spam filter running on this blog: this might be an error, in which case all apologies. Your comment will be presented to the blog admin who will be able to restore it immediately.
You may want to contact the blog admin via e-mail to notify him.
... leuk dat reageren op haar webblog
Jankers. Stoer shockblog spelen en dan blêren dat "ze" jullie geen prijs gunnen. Kinderachtige meuk... Nu was ik GS toch al aan 't ontgroeien, dus veel maakt het alles samen niet uit. Echte journalistiek is net iets boeiender.
Merel Roze, nigga please. Lelijk en niet kunnen schrijven hou toch op
NSFW was fijn geweest...
Enige jurylid: vrouwtje Klaver van de dichtgetikste krant van Nederland.
Mogen er geen andere juryleden bij dan?
Nee, zegt vrouwtje Klaver, dat wordt alleen maar lastig.
Zegt het begrip alleenheerschappij hier iemand wat toevallig?
En TROUW moet dat ontdekken? Waar is GeenStijl's hoernalistiek gebleven?
NSFW bij de laatste link zou m'n baas waarderen.
En verder, ach. Dan maar flagrante, seksistische werelddominatie, toch?
GeenStijl is toch geen weblog?
Ik dacht dat alleen homo's en vrouwen dingen op internet bijhouden over eigen afwijkingen. (poesjes, eetproblemen, relatieproblemen etc) Dat noemt men toch weblogs?
Heeft de jury geen site met een gastenboek of zeau?
"De grootste", bah, dat klinkt weer seau seksistisch!
... elkaar prijsjes geven is zooooooo reclamebranche....
Goed stuk! Fijne start van de week weer...
Leuk, vrouwen die dingen doen! (Ik hoorde dat er al landen zijn waar ze vrouwen stemrecht hebben gegeven. Haha!!)
"De Nederlandse winnaars, Werner Bossmann en Marloes de Koning van Bureau Belgrado, hebben net een auto-ongeluk gehad in Zuid-Afrika, waar ze met vakantie zijn. Ze leven gelukkig nog!"
Bijna was de prijs alsnog naar second best geenstijl gegaan..
ah, een spamjury
Goedver die Klaver heeft ook een smoel die zo uit de stront bij Oerol getrokken kan zijn
Alle vrouwen zijn kudthoeren!
Sufkut!
Klaver is een Merel-hoerrrrrrrrrrrrrrrr.
Internetjournaliste Marie-José Klaver nomineerde de Nederlandse weblogs én zij zit zelf ook in de jury. Dat is misschien vreemd, maar goed, iemand moet uitleggen aan de andere juryleden die onder andere uit China, Spanje en Rusland komen wat er zo goed is aan de Nederlandse weblogs. Aangezien de andere juryleden vast niet allemaal Nederlands spreken, komt de jurering van die categorie waarschijnlijk op haar neer.
www.trouw.nl/deverdieping/dossiers/art...
geenstijl is toch wel de grootste..
niet geil ! ik herhaal ! niet geil .. oh wacht geenstijl bedoel ik ! ;)
Wellicht komen jullie niet in aanmerking voor een of andere weblogprijs vanwege de vele taalfouten in de redactionele stukjes: "Wij zeggen." ???
Het is jammer dat de cunt van Merel niet te pruimen is.
cumswaphoeren? Daar heb ik toch echt plaatjes bij nodig.
REAGEER OOK