Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Schutter knalt pipa leeg bij Empire State Building

shootingempirestatebuilding.jpg Lokale vrijdagochtendshooting in New York. Een man heeft bij het Empire State Building diverse mensen neergeschoten. Er zouden zeker drie doden zijn gevallen + meerdere gewonden. De schutter zelf is inmiddels dood. Foto's staan bij Skylines. Livestream HIER. (pic) UPDATE: The New York Post doet verslag. UPDATE: In totaal acht mensen zijn neergeschoten. Eén van hen is overleden. Ook de schutter die een shotgun zou hebben gebruikt is gedood. UPDATE: Geen terrorism maar een uit de hand gelopen arbeidsconflictje: Schutter (blank) zou net zijn ontslagen. PIX + VIDEO. UPDATE: Meer video's met dader onder wit laken. UPDATE: Even in perspectief qua mediacoverage: 19 gewonden na schietpartij in Chicago. UPDATE: Bewegende beelden van de schietpartij HIERR...

Reaguursels

Inloggen

@ katarina_de_kleine | 24-08-12 | 21:09 |
@ Malgus | 25-08-12 | 07:16 |

Er zijn inderdaad wel vaker situaties waar een werknemer overweegt z'n baas/manager een zetje naar de hemelpoort te geven. Meestal valt de beslissing in het voordeel van de "superieur". Vrijwel zonder uitzondering zijn deze bazen arrogant, beschouwen het systeem als religie en hebben een bord voor de kop dat groter is dan de oppervlakte van hun office. Zij zien niet hoe gevaarlijk en kwetsbaar hun positie is en je kan jezelf inderdaad afvragen hoe vaak zij door het oog van de naald kruipen. Als het misgaat hebben ze in ieder geval nog enige houvast aan het onomstotelijke credo: embrace change.

RedWing 602 | 25-08-12 | 11:31

En wat blijkt de dader had enkel en alleen zijn baas doodgeschoten de rest van de gewonden zijn geraakt door politie kogels.

Malgus | 25-08-12 | 07:16

You take a life? Then you give your life. Maar... De dader liep rustig weg van de crime scene. Het echte gedonder kwam pas voor de omstanders toen hij achterna werd gezeten, hij zijn wapen weer trok (moet nog bekeken worden) en de plattepetters gingen sproeien met hun pipa's.

doedeljantje | 25-08-12 | 02:23

en NOG willen ze niets doen aan hun huidige wapen beleid. Hoe dom kan je zijn als land als hele scholen worden leeg gegunned en de ene gek na de andere de straten in een oorlogs gebied veranderd en dan NOG niets veranderen aan je wapen beleid. Serieus.

Necramonium | 24-08-12 | 23:56

Het valt me eigenlijk mee dat er zo wéinig managers door tot op het bot vernederde werknemers/ondergeschikten worden doodgeschoten.
Veel incompetente managers hebben niet door dat ze er nog zijn door het fatsoen van de werknemers. Of omdat ze het doodknuppelen niet waard zijn.

katarina_de_kleine | 24-08-12 | 21:09

Ontslagbescherming kapotmaken is inderdaad een goed idee, D666 & GL..

Hufter | 24-08-12 | 20:39

Het is een Pavlov effect.
Sommige Amerikaanse reaguurders worden pissig om commentaren uit Europa; 'Show me how frequently these incidents happen here!'
Nou, wekelijks dus. En er gaat geen kwartier voorbij zonder dat er ergens in die 50 staten een kogel of een mes in iemands lijf gejaagd wordt.
Nederland gaat dezelfde kant op. Nog even, en van fout parkeren, berovingen en kindermisbruik wordt ook gezegd dat het maar incidenten zijn.

dedeurs | 24-08-12 | 19:32

@Markies de Schade | 24-08-12 | 19:05
Daarom. Verder wel een interessant verhaal hoor, alleen jammer dat dat ook het doel ervan bleek te zijn.

2low4zero | 24-08-12 | 19:15

2low4zero | 24-08-12 | 18:59 | + 0 -
Gewapend Beton, werkt altijd.

Markies de Schade | 24-08-12 | 19:05

@Markies de Schade | 24-08-12 | 18:44
"Uitboren en dus vergroten van de onderdelen kan dan, maar, en da's ook fysica, dat verzwakt de stevigheid van de hele constructie."
Alsof je je constructie niet kunt verstevigen ofzo..?!

2low4zero | 24-08-12 | 18:59

Ligt het aan mij of worden er behalve meer wapens ingekocht, omdat Obama ze wil verbieden, ook nog veel meer leeggeschoten?

Pindakees | 24-08-12 | 18:58

vinner888 | 24-08-12 | 18:17 | + 0 -
Op Mythbusters maakten ze een kanon van een holle boomstam. Mijn punt is dat je niet simpelweg je alarmpistool uit kan boren en dan als regulier vuurwapen kan gebruiken. De kalibers verschillen. Uitboren en dus vergroten van de onderdelen kan dan, maar, en da's ook fysica, dat verzwakt de stevigheid van de hele constructie.

En als je in je post al vermeld, dat je over een cruciaal onderdeel niet weet hoe vaak en lang, dan wek je geen ijzersterke indruk.

Gasdruk uit een reguliere 9mm is hoger als de gasdruk uit een 9mm blank. Niet voor niets worden op (semi-)automatische wapens waarmee met "blanks" geschoten vaak adaptors op de loop geplaatst waarmee de lage gasdruk die een "blank" geeft op te vangen teneinde de automatische werking van dat wapen te garanderen.

Andersom dus gaat de actie allemaal wel erg heftig worden voor de bewegende onderdelen van je pistool die berekend en getest zijn op de lage gasdruk. Met alle gevolgen van dien.

Van mij mag je het proberen, overigens. Dat dan weer wel. Ik raad het je alleen niet aan.

Markies de Schade | 24-08-12 | 18:44

zovoklets | 24-08-12 | 16:25 |
ZoTeLezen demonstreer jij een denkzwakte. Of specifieker in ieder geval toch het bezit van hersens die ondergemiddeld functioneren op het gebied van (sub)categorisering.

WirMachenMusik | 24-08-12 | 18:34

@miko
Thanks voor de backup Miko !

vinner888 | 24-08-12 | 18:28

@Markies de Schade | 24-08-12 | 17:57
Je kunt een vuurwapen maken van een simpele buis en alarm kogels.Zelfs met vuurwerk en een pijp kun je ze maken.Kende in togo een man die van een buis een eigen musket had gemaakt.Daar ging hij mee jagen.Zijn munitie? Zwart kruit en kogellagers.Op korte afstand behoorlijk effectief.

miko | 24-08-12 | 18:24

@pius | 24-08-12 | 18:12
Nou, ik zie drie schietpartijen. Alle drie de schutters reageren hun psychische frustraties af op onschuldige omstanders. Dat de plaatsen per persoon verschillen doet niet zo ter zaken. Bovendien komt het anti-vuurwapen beleid de VS in deze barre en revolutionaire tijden natuurlijk goed uit. Om voor dit beleid onder de bevolking een groot draagvlak te krijgen moet men ziek worden van alle shootings.

2low4zero | 24-08-12 | 18:18

@Markies de Schade
En dan, ik heb gezien hoe gedetineerde een semiautomatisch pistool van een boormachine maakten.
Je hebt niet perse een pistool nodig om kogels te schieten. Met vindingrijkheid kom je a een heel eind.

vinner888 | 24-08-12 | 18:17

@Markies de Schade
Lul jij niet !
Maar is goed vriend ik weet wat ik weet en daar hou ik het bij, betweter.
Dit is egt bull, die alarmpistolen worden in samenwerking met.... gemaakt. En te veel krachten ? Leer je fysica !

vinner888 | 24-08-12 | 18:13

@2low4zero | 24-08-12 | 18:10

Als je de schietpartijen en de onderliggende redenen analyseert moet je wel over een erg lenige geest beschikken om tot jouw conclusies te komen.

Maar niets is onmogelijk natuurlijk;)

pius | 24-08-12 | 18:12

@La Vie En Rose | 24-08-12 | 17:54
"Zo was hij al gestopt met zijn studie." Er stoppen duizenden mensen per jaar met hun opleiding, is er bij hen allemaal iets in het hoofd geknapt? Ik weet er ook het fijne niet van hoor, maar dat er nu in 1,5 maand tijd nu al drie shootings zijn geweest in de VS vind ik toch wel erg verdacht.. Allemaal lonely loonies natuurlijk. Heeft natuurlijk niets te maken met het anti-vuurwapen beleid wat ze maar niet doorgedrukt krijgen.

2low4zero | 24-08-12 | 18:10

vinner888 | 24-08-12 | 17:17 | + -1 -
Lul toch niet man. Er zit een wereld van verschil tussen wat er op het internet staat en de werkelijkheid. Opzoeken is niet hetzelfde als weten.

Die 9mm platz is niet even groot als een echte 9mm, maar iets meer dan 8mm. De huls van een volledig 9mm patroon pást niet eens in de patroonkamer, om maar eens wat te noemen. De legering van metalen waaruit die Gasalarmpistolen zijn gemaakt kan de krachten van een gewoon patroon niet handelen. Hij ploft dus uit elkaar.

Markies de Schade | 24-08-12 | 17:57

Gewoon een dag in de US of A. Doorlopen mensen.

Andersom dag | 24-08-12 | 17:57

@La Vie En Rose | 24-08-12 | 17:51

LOL.

Mooi he de vele gezichten van de waarheid.

Love it;)

pius | 24-08-12 | 17:56

@vinner888 | 24-08-12 | 17:27
Dat kan wel, maar er was al iets in zijn hoofd geknapt voor hij tot zijn daad kwam.
Zo was hij al gestopt met zijn studie.

La Vie En Rose | 24-08-12 | 17:54

@vinner888 | 24-08-12 | 17:27
Volgespoten?! Nee joh, dat speelt hij gewoon goed zodat mensen dat denken ;). Het zou dan ook veel te veel gaan lijken op een conspiracy.

2low4zero | 24-08-12 | 17:53

@pius | 24-08-12 | 17:26
Dat snapte ik, maar toen ging jij er rechts en links bijhalen.
Vandaar mijn reactie.

:-)

La Vie En Rose | 24-08-12 | 17:52

@pius | 24-08-12 | 17:25
Ik weet. ;-)
Wat die link betreft: dat was allemaal gespeculeer toch?
Heb nadien niks meer gelezen over of hij geïnspireerd was door het gedachtegoed van Breivik. Hooguit wat overeenkomsten qua wapentuig en de daad zelf.

Wel dit, als mogelijke oorzaak van die kortsluiting in zijn hoofd, die er natuurlijk al langer zat.

www.zie.nl/video/algemeen/Batman-schut...

Je ziet, ik ben niet voor één gat te vangen.

La Vie En Rose | 24-08-12 | 17:51

vinner888 | 24-08-12 | 17:27
He's just fooling tze system from wizzin.

Shareholder II | 24-08-12 | 17:42

@La Vie En Rose

Die gast is helemaal volgespoten !
Dat was een student die niks anders dan 10e haalde, en psychologie studeerde.
En nu zit ie er zo bij ? Jaja.

www.youtube.com/watch?v=r3snhPETE7Y

vinner888 | 24-08-12 | 17:27

@La Vie En Rose | 24-08-12 | 17:22

Mijn reactie was trouwens een reactie op een bepaalde pavlovreactie.

Dan snap je waarom ik zo reageer:)

pius | 24-08-12 | 17:26

Red mij niet | 24-08-12 | 17:01
Precies. De winkelmeneer kan tenminste zijn have en goed beschermen. +1

Shareholder II | 24-08-12 | 17:23

@pius | 24-08-12 | 16:03
Als zulke schietincidenten in de VS plaatsvinden denk ik ook niet in de eerste plaats aan haatbaarden, ook niet aan rechts of links maar aan psychisch gestoorden.

Zo zou ik bv die 'Batman-schutter' qua uiterlijk nou niet direct rechts durven te noemen.

www.google.nl/imgres?q=James+Eagan+Hol...

Uwe keizerlijkheid ook niet, toch?

La Vie En Rose | 24-08-12 | 17:22

@Markies de Schade
Ik heb genoeg wapen kennis vriend.
De alarmpistolen waar ik het over heb zijn exacte replica's, alleen met een stopper in de loop, als men die eruit boort kan men 9mm schieten. hoe lang en hoe vaak geen idee. maar het kan wel ! Alleen omdat het wapen geen getrokken loop heeft zal het niet accuraat schieten. De platz patronen zijn even groot als een 9mm maar dan zonder de daadwerkelijke kogel . Dit kan men gewoon op internet opzoeken ! genoeg van te vinden ! Zelfs geen stijl heeft hierover bericht !

vinner888 | 24-08-12 | 17:17

@Koninging Beatricks | 24-08-12 | 16:35
Roemer.

La Vie En Rose | 24-08-12 | 17:16

@Jan Passant mk2 | 24-08-12 | 16:58

Steunzolenretoriek.

pius | 24-08-12 | 17:14

Kutwapens for grabs. Slechte zaak.

maruyama | 24-08-12 | 17:13

Domme amerikanen met "iedereen heeft god-given right to have arms"

meneer Q | 24-08-12 | 17:13

vinner888 | 24-08-12 | 16:33 |
Als je ook maar een beetje wapenkennis had, dan wist je dat een alarmpistool niet omgebouwd kan worden tot echt vuurwapen. En met doorboren al helemaal niet. Kwestie materiaal en kinetische energie.

Dus.

Markies de Schade | 24-08-12 | 17:04

vinner888 | 24-08-12 | 16:45 |

Bedankt. Vooral die laatste ;-).

Red mij niet | 24-08-12 | 17:01

New York is een stad waar Obama trots op kan zijn, qua Wapenwet. De Amerikaanse Grondwet, met name de 2nd amendment, wordt er buiten spel gezet en het is in die stad nog moeilijker dan in Nederland om een verlof voor het voorhanden hebben van een wapen en munitie te krijgen.
Dat helpt, blijkt.

Jan Passant mk2 | 24-08-12 | 16:58

-weggejorist-

Van de Kargarenbok | 24-08-12 | 16:56

Red mij niet | 24-08-12 | 16:32

Natuurlijk komen in een land met gemiddeld 1 vuurwapen op 1 persoon meer ongelukken met vuurwapens voor dan in een land met 1 vuurwapen per 400 honderd personen.

Waarschijnlijk komt per persoon in donker-Afrika het aantal ongelukken met huishoudtrapjes minder voor dan in Nederland.

zovoklets | 24-08-12 | 16:44

@pius ........... 16.17
Waaruit maakt u op dat het om die rechtse kut ondernemers gaat? Kan hij niet ontslagen zijn bij een allochtonen kut baas? Tsja.

rechtvaardigerechter | 24-08-12 | 16:42

Sint Bertus | 24-08-12 | 16:14 |
Psychisch doorgedraaide idioot of niet, hoe kan het dat iemand die ogenschijnlijk goed functioneert (hij werkte er tot voor kort) na ontslag ineens als een malloot mensen neer gaat schieten op z'n oude werk?
Dat doe je toch niet als je niet enorme problemen hebt en na het verlies van je baan geen uitweg meer ziet?

gozahtje | 24-08-12 | 16:42

Het stoplicht staat op rood of groen, in New York is altijd wat te doen.......

pitsteen | 24-08-12 | 16:38

@Parel van het Zuiden | 24-08-12 | 16:37

Oh had ik even gemist. En zoals we allemaal weten is Pius eigenlijk Alexander Pechtold.

Koninging Beatricks | 24-08-12 | 16:38

Kan je om lachen, maar het komt vaak voor in de VS dat een omstander een overvaller of schietgrage gekkie overmeestert of uitschakelt dankzij zijn/haar license to carry a concealed firearm.
Cum_Fraude | 24-08-12 | 16:24 |

Misschien kan jij me wel een relevant linkje sturen? Tot nu toe kreeg ik onzin aangeboden (zoals al gezegd).

Red mij niet | 24-08-12 | 16:37

@Koninging Beatricks | 24-08-12 | 16:35 |

Pius is reeds aangevangen...

Parel van het Zuiden | 24-08-12 | 16:37

En dit zal niet de laatste zijn... helaas.

gozahtje | 24-08-12 | 16:36

Red mij niet | 24-08-12 | 16:30

De schietpartijen an sich vergelijk ik niet. Alleen de impliciete claim van de reaguurder waar ik op reageerde dat je schietpartijen niet in Nederland verwacht, weerlegde ik.

zovoklets | 24-08-12 | 16:36

Ik ben benieuwd wanneer de eerste Nederlandse politicus dit voorval gaat gebruiken om over het ontslagrecht te zeiken.

Koninging Beatricks | 24-08-12 | 16:35

@Cum_Fraude
Helemaal mee eens, een 80 jarige vrouw heeft laats nog 5 overvallers uit haar winkel verjaagd. En een man van 70 twee gewapende overvallers in internetcafé.
Iedereen in deze wereld zou het recht moeten hebben om een wapen te dragen. criminelen zouden dan wel 2 keer nadenken of ze een overval pleegde of wat dan ook.
iemand die een ander wil neerknallen kan voor 100 euro in België een alarmpistool kopen en doorboren, de idioten op deze wereld komen altijd wel aan een wapen hoe dan ook. dus moet men zorgen dat het goede ook bewapend is.

vinner888 | 24-08-12 | 16:33

Drie doden bij een schietpartij...
Ooh.. niet zo mooi... waar?
In New York.
Aaargh, vreselijk.

Terpen-tijn | 24-08-12 | 16:33

In Nederland zijn er ontzettend veel wapenincidenten als je kijkt hoeveel wapens er in privaat bezit zijn.
Cum_Fraude | 24-08-12 | 16:24 |

Ik moet je teleurstellen. In de VS worden meer mensen vermoord door een vuurwapen dan in NL. Daarbij komen er ook veel meer mensen om door ongelukken met vuurwapens. (Dit alles uiteraard per hoofd van de bevolking)

Red mij niet | 24-08-12 | 16:32

@Kobus Kloothamer | 24-08-12 | 16:25
Je hebt de schietpartij in een bioscoop een tijdje geleden gemist?

Humpf | 24-08-12 | 16:31

zovoklets | 24-08-12 | 16:25 |

Inderdaad. Politie die schiet op een debiel die met een auto op ze inrijdt is geen schietpartij.

Afgezien daarvan, de vergelijking met de schietpartij in NY gaat volledig mank. Als je dat zelf niet begrijpt dan kan ik het zeker niet aan je verstand peuteren.

Red mij niet | 24-08-12 | 16:30

@pius | 24-08-12 | 16:17 |

Weet u trouwens wie ook zo trots is op de Nederlandse ontslagbescherming en deze graag wil behouden? Ja, ja, u "henkt" wat af in de panelen de laatste tijd....

Parel van het Zuiden | 24-08-12 | 16:30

pius | 24-08-12 | 16:17 | + 0

Uw reactie is cynisch, dat begrijp ik wel, maar inhoudelijk wil ik nog wat uitleg vragen...

Mitochondrion | 24-08-12 | 16:27

@Red mij niet | 24-08-12 | 16:20
Het laat zien dat vuurwapenwetten niet vuurwapens uit de handen van criminelen houdt, maar alleen uit de handen van de weerloze burger.

Cum_Fraude | 24-08-12 | 16:26

@pius | 24-08-12 | 16:17 |

Daarnaast hebben we in dit verschrikkelijk veul beschaafdere en betere land natuurlijk ook nog straatcoaches die deze persoon naar andere gedachten hadden kunnen praten. De inzet van een beetje buurtregisseur had het hele incident zelfs kunnen voorkomen. Niet zo slim van die Amerikanen om dit soort robuuste maatregelen niet klaar te zetten. Nu maar hopen dat de hulpverleners niet door omstanders belaagd gaan worden!

Parel van het Zuiden | 24-08-12 | 16:25

Opvallend is dat geen enkele dader van dergelijke schietpartijen in de VS zijn idioterie overleeft! Ze worden allemaal omgelegd door de politie.
Daar zouden ze hier ook eens mee moeten beginnen.....

Kobus Kloothamer | 24-08-12 | 16:25

Red mij niet | 24-08-12 | 16:20 |

Wat is jouw logica probleem? De ene schietpartij is volgens jou geen schietpartij en de andere schietpartij is wel een schietpartij?

zovoklets | 24-08-12 | 16:25

@Red mij niet | 24-08-12 | 16:12
Kan je om lachen, maar het komt vaak voor in de VS dat een omstander een overvaller of schietgrage gekkie overmeestert of uitschakelt dankzij zijn/haar license to carry a concealed firearm. Niet in de grote steden omdat daar genoeg politie aanwezig is, maar in kleine steden en dunbevolkte gebieden wel. Verreweg de meeste wapenbezitters in de VS gaan verantwoordelijk om met hun vuurwapens en zijn hele normale mensen zoals jij en ik. Met de hoeveelheid wapens in privaat bezit in dat land vind ik het echt meevallen hoe vaak het verkeerd gaat. In Nederland zijn er ontzettend veel wapenincidenten als je kijkt hoeveel wapens er in privaat bezit zijn.

Cum_Fraude | 24-08-12 | 16:24

zovoklets | 24-08-12 | 16:08 |

"24-8-2012 ROTTERDAM - Politieagenten hebben drie verdachten aangehouden nadat de bestuurder heeft ingereden op een agent. De politie heeft hierbij gericht geschoten."

LOL. Lijkt inderdaad sterk op het geval in New York. NOT!

Wat is het toch met mensen die linkjes blijven sturen die hun verhaal ontkracht? Bij de vorige schietpartij in de VS kreeg ik ook al een Google-link van een reaguurder die aan wilde tonen dat vrij vuurwapenbezit de criminaliteit zou doen afnemen. De eerste 10 hits bevatte 5 gevallen waarbij de bewoners waren neer-/doodgeschoten door een gewapende inbreker. WTF?

Red mij niet | 24-08-12 | 16:20

@DutchLibertarian | 24-08-12 | 16:16

Vergezocht is de meest milde bewoording die in me opkomt.

pius | 24-08-12 | 16:19

12912 vvd/cda/pvda stemmen dan komt dit vanzelf naar nederland toe..

Tim Grimback | 24-08-12 | 16:18

Bergverzet | 24-08-12 | 16:03 |
Dan kunnen we beter ook gelijk alle auto's verbieden.

DutchLibertarian | 24-08-12 | 16:18

You'll need a gun too. How else are you gonna protect yourself?

Ja nee, geen mening | 24-08-12 | 16:18

Ah ik zie het al, de schietpartij komt niet door een moslim maar door het ontslag van de dader. Gelukkig had dit in Nederland nooit gebeurt met onze uitstekende ontslagbescherming.

Die rechtse kut-ondernemers ook altijd.

pius | 24-08-12 | 16:17

-weggejorist-

Very Inflamable Peng | 24-08-12 | 16:17

Obama krijgt bij een tweede termijn een meerderheid in het Supreme Court en gaat dan het recht op zelfverdediging middels wapenbezit inperken. Dat maakt deze reeks incidenten zacht gezegd nogal opvallend, zo vlak voor de verkiezingen.

DutchLibertarian | 24-08-12 | 16:16

Altijd jammer wanneer psychisch doorgedraaide idioten anderen meenemen in hun dood.

Sint Bertus | 24-08-12 | 16:14

Kut New Yorkers met hun strikte wetten op wapens. Wéér niemand om de hufter dood te schieten. [/sarcasme]

Red mij niet | 24-08-12 | 16:12

John McClane al gesignaleerd?

James St John Smythe | 24-08-12 | 16:11

Verder is New York de beste stad van de wereld.

die ene van daarzo | 24-08-12 | 16:07

@2low4zero
In new York mag je al geen wapens meer in bezit hebben, dat is daar al een hele tijd ingetrokken. De schutter zou ook niet door de politie zijn neer geschoten. Apart.

vinner888 | 24-08-12 | 16:07

Een bankier?

zovoklets | 24-08-12 | 16:06

Je hoeft alleen maar op de Pavlov reacties te wachten.

Ishallah natuurlijk.

pius | 24-08-12 | 16:06

Goodmorning America! Nothing to see here!

Freakster1986 | 24-08-12 | 16:06

Een schietpartij in de VS? JE VERWACHT HET NIET!

Clarksonius | 24-08-12 | 16:05

Breivik tribute?

Godsammekraken | 24-08-12 | 16:04

@Nietvoordekat | 24-08-12 | 15:58

Hoezo Allahs naam? Heb je info dan. Meestal zijn de schutters in de grotere incidenten rechts de laatste tijd in de VS.

Dus in rechts-naam had een stuk geloofwaardiger geweest eigenlijk.

Maar laten we nog even afwachten.

pius | 24-08-12 | 16:03

En toevallig weer in de VS, voorbereidingen op het inleveren van alle wapens?

2low4zero | 24-08-12 | 16:03

Weer geweld bij een hoge toren. Hoge torens zouden verboden moeten worden!

Parel van het Zuiden | 24-08-12 | 15:59

Zijn PRI-ma bezig daar...

HetMannetje! | 24-08-12 | 15:58

De schutter is dood? Mooi zo, opgeruimd staat netjes. Waarom blijven dit soort idioten in godsnaam (allah's naam?) toch altijd maar weer opduiken?

Nietvoordekat | 24-08-12 | 15:58

Misschien geen baard maar een sikh.

Bergverzet | 24-08-12 | 15:57

Krijgen we natuurlijk weer het guns don't kill people verhaal en de bijbehorende verontwaardiging etc. Ik weet niet maar ik heb dit nou zo vaak gezien.Begint zo onderhand een beetje saai te worden.

c.onjo | 24-08-12 | 15:56

De wereld draait door. Oh nee, dat is wat anders.
In ieder geval weer iemand met losse draadjes in zijn hoofd al dan niet met baard.

doenormaal! | 24-08-12 | 15:55

Wat nou gezeik over abortussen? Door schietpartijen worden in de VS meer slachtoffers gemaakt denk ik

capsoo | 24-08-12 | 15:54

Zucht, weer een aandachttrekker.

NieuweBuur | 24-08-12 | 15:52

Oh yeah wake up yeah.

Emperor Patricius I | 24-08-12 | 15:52

De vraag, baard of niet? Kunnen ze weer een land bombarderen.

miko | 24-08-12 | 15:52

Schutter is dood, dat scheelt een hoop gedoe. Tsja.

rechtvaardigerechter | 24-08-12 | 15:52

The empire shoots back

Goldberg | 24-08-12 | 15:50

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken