
De joodsmensen uit de United States of Alsjeblieftgeld zijn heel erg ontzettend
verschrikkelijk boos op Geert Wilders. Aldus Wim Kortenoeven, de rancuneuze PVV-dissident. Die is namelijk even op visite gegaan bij de sponsors van de PVV -de Joodse lobby- en heeft daar lopen klikken. Over het partijprogramma van de PVV. En of ze wel weten wat een Grote Lul Geert Wilders is. En o ja, een klein detail in het verkiezingsprogramma van de PVV, namelijk dat Wilders het verbod op rituele slacht wil wegjorrissen. Vinden ze dus geen grappen, die streng gelovige joodsers. "
Wilders heeft het altijd over de ondoorzichtigheid van Brussel, maar zijn eigen partij wordt als een maffiaorganisatie geleid. Met koffers vol geschonken dollars vloog de PVV-leider vanuit Amerika de oceaan over. Ik ontmasker hem en de wijze waarop hij de Joodse gemeenschap belazert", aldus Wim Kortenoeven, terwijl hij een naargeestig 'muhahaha' door het duistere kasteel doet galmen en kwaadaardig in zijn handen wrijft. Ah, Woeste Wimpie is dus helemaal naar de Verenigde Staten gevlogen om te klikken bij de geldschieters van de PVV-maffia. Dan neem je je wrok dus echt heel serieus. Kan Wim in plaats daarvan niet gewoon wat bewijsmateriaal over de PVV-financiën lekken naar de Hollandse media? Veel effectiever dan dit 'ik zal de PVV leren' verhaal. Afijn, het verklaart wel gelijk waarom Wilders de laatste tijd weer zijn moslimhaattrui heeft aangetrokken. Zo was er dat warrige Zwartboek Ramadan (
JOKKEBROK!) wat compleet dood sloeg in de media vanwege overdreven gejankebalk en allemaal zeurende spammail over haatkazernes van Fawaz en de scrabbleknaller 'islamitisch veroveringsexhibitionisme'. Is een PR-offensiefje richting de jodenaren in de USofA om toekomstige geldsmokkelkoffers voor de partijkas veilig te stellen. Dat, of het pissen over Europa levert lang niet zoveel zetels op als Wilders had gehoopt. Hoe dan ook, een beetje populist laat zich niet afschrikken door een etterende dissident. Komende dagen en weken kunt u weer een bombastisch orgelspel van de kant van Geert Wilders horen, vol moslimsdingen en europazaken waar we absoluut bang voor moeten zijn
en waar de PVV allemaal onwijs effectieve oplossingen voor heeft. Ook al schreeuwt de PVV-dissident nog zo hard, hij redt het niet bij een Wilderiaanse brainfart.
Reaguursels
InloggenSommige oplossingen zijn zo simpel Quid dat je ze niet hoeft te noemen. Echt niet. Je hoeft ze alleen maar te DOEN.
Voorbeeldje: Binnen de EU wordt Nederland steeds armer.
Wat denk je dat de oplossing zal zijn Quid? 3 x raden.
Dat bedoel ik dus.
Cuyahoga | 21-08-12 | 09:03 | + 44 -
Vragen naar de bekende weg wat je doet. Sjonnie is een ongeleide hatert. Soort Kortenhoeve maar dan doelloos zeg maar. Haters hebben geen reden waarom ze iets vinden anders dan afgunst.
Uhhhhhh.... yeah.... huhhhuhh.... hey Beavis.....
Ik was ook in de US afgelopen zomer, maar ik heb niks gemerkt van boze joden hoor ;)
wel van boos kijkende negerts overigens .....
Dus niks aan de hand mensen, gewoon doorlopen.
disclaimer: dit reaguurseltje is van hetzelfde kwaliteitsgehalte als Kortenoeven z'n gebral.
@Bigi Bana Boy | 21-08-12 | 13:34
Ik denk dat het weinig verschil maakt of Greet geld krijgt uit het buitenland of niet. Hij doet toch wel waar hij zin in heeft, dat is te zien aan het verbod op ritueel slachten. Daar pakt hij Joden ook mee, terwijl zijn partijkas vol Joods geld zit. Is het ook landverraad als grote bedrijven geld geven aan partijen? Die partijen staan dan immers ook onder invloed van deze bedrijven, dan kan een partij er ook voor kiezen om het partijprogramma gunstig te maken voor een bepaalde sector in de industrie. Dan verruil je in feite ook het landsbelang voor het private belang. Landverraad? Ach, ik vind het erger dat politiek getinte stichtingen indirect worden gesubsidieerd met overheidsgeld, en deze stichtingen ook politieke partijen financieren. Wat ook erg is, is dat leden van linkse partijen zich helemaal de tyfus graaien in de zielige mensen industrie, of dat Albayrak haar nichtje een loonsverhoging geeft, en dat dat nichtje niet in een volvo rondgereden wil worden omdat Turken niet in volvo's rijden.
Tja, dan heb ik liever koffers geld uit de VS en Israël. Dat geld wordt tenslotte alleen maar gebruikt om firma Mosco, Mosco & Mosco te betalen, en een enkel campagnefilmpje misschien.
'Joodse organisaties en particulieren in de Verenigde Staten zijn zeer teleurgesteld in de PVV omdat in het verkiezingsprogramma een verbod op ritueel slachten is opgenomen.
Dat zegt voormalig PVV-Tweede Kamerlid Wim Kortenoeven dinsdag, nadat hij vorige week een reis langs de PVV-sympathisanten maakte.'
-
* was dit een prive vakantie reis of was dit een werkbezoek van de groep Kortenoeven-Hernandez ??
TeeJee | 21-08-12 | 13:24 | +
Ik ben maar gewoon een burger als wij allemaal en het is een zaak van de AIVD om dat soort zaken uit te zoeken. Want ik beschouw het als landverraad van de eerste orde. Niets meer, niets minder. Betaalde buitenlandse agitatoren in je parlement. Zijn we gek geworden in dit land ? Geen Arabisch, Joods of ander geld. Nooit.
@propper1000 | 21-08-12 | 11:56
Waarin heeft Quid gelijk dan? Het feit dat Greet geen oplossingen heeft? Welke partij heeft wel oplossingen dan? Greet is de enige die de moeite nam om een onderzoekje te doen naar de opties van Nederland omtrent de Eurozone. Andere partijen doen dat niet eens, die doen onvoorwaardelijk wat Brussel ze vraagt. Ze vertegenwoordigen Brussel in ons parlement, terwijl ze de Nederlanders moeten vertegenwoordigen.
Je laten betalen door buitenlandse clubjes om hier in het parlement hun standpunten uit te dragen ?
@Bigi Bana Boy | 21-08-12 | 13:15
Hoezo? Je ziet nou juist toch dat ie ondanks dat geld toch gewoon standpunten uitdraagt die niet in het belang zijn van de geldschieters maar van het Nederlandse volk?
Maakt mij niet uit waar dat geld vandaan komt, sterker nog, ik ben er zeer blij mee, omdat de staat der Nederlanden met mijn geld zaken doet die tegen mijn belangen zijn, bv. door met belastinggeld te proberen Geert met islamkritiek te proberen de mond te snoeren.
Dat laatste is zo schandelijk dat ik blij ben dat er nog buitenlands geld komt om hier tegen te strijden. Mooi was dan ook dat tijdens het proces ook nog eens kwam vast te staan dat er niet met gelijke monniken gelijke kappen werd gestreden (Geert moest maar zijn eigen broek ophouden in het proces), maar dat door Nederlands belastinggeld betaalde rechters probeerden de rechtsgang te beinvloeden, via getuigen etc...
@Bigi Bana Boy | 21-08-12 | 13:15 |
Voor de stelling, als je die poseert als mening, heb je idd geen bewijs nodig.
Er zijn echter veel mensen die het aanmerken als FEIT, wat dus pertinent onjuist is.
Prettig dat we het daar dan over eens zijn.
TeeJee | 21-08-12 | 11:55 |
Voor een algemene stelling hoef je geen bewijs te hebben. Nederlandse politici dienen Nedelandse zaken te behartigen en niet die van Marokko of Israël. Het land zou ( terecht) te klein zijn als Dibi zich liet betalen door Marokkaanse moskeeclubjes uit Marokko, dus ik zie niet in waarom we het van Wilders wel accepteren. Sterker nog, ik vind dat het strafbaar moet worden gesteld. Je laten betalen door buitenlandse clubjes om hier in het parlement hun standpunten uit te dragen ? Zijn jullie collectief gek geworden ? Slaafs en kritiekloos achter de leider aanlopen jongens ? Het is landverraad van de eerste orde. Punt. Geen Arabisch geld voor nieuwe moskeeën en geen geld van Joodse clubjes voor een pro-Israël beleid in de 2e kamer. En dat van iemand die altijd de mond vol heeft over dubbele paspoorten.
@TM | 21-08-12 | 13:01
Ik glimlach ook alleen maar vriendelijk naar je TM, na al die dingen die jij al gepost hebt.
Smile & Wave :)
@La Vie En Rose | 21-08-12 | 12:54 : En laat het me nou na al die meuq die je hier al hebt neergezet he-le-maal niets meer interesseren wat jij vindt. Probeer me nou niet in een discussie te lokken, of wat daar bij jou voor door gaat, want dat lukt je toch niet.
Frusterend, nietwaar?
*We have phase 9, repeat; We have phase 9!*
@propper1000 | 21-08-12 | 12:48
Is goed joh. Wij gaan het over de inhoud hebben, als jij met bewijsbare feiten komt.
@vanhetvarken | 21-08-12 | 12:43 : Deny, deny, deny...
/Wag The Dog mode - Off
Ah, ook weer even de zeer intelligente en creatieve *kuch* reactie van de onvolprezen @TM gelezen.
"En ach, als ik reaguur dan krijg je dat Pavlov-gezeik weer over 'Peggold', 'landverraders', 'links stemvee', en meer van die infantiele onzin. Ze hebben namelijk, op een enkele uitzondering na, normaliter niet al te veel creatief vermogen, die Wilders-fanaten."
Pot-Ketel.
Overigens, mensen die op Arrogander van Rompuy Verhofstadt stemmen - de grootste fanaat die er in Den Haag rondloopt en volkomen van de pot gerukt met zijn 'Europa gaat een stralende toekomst tegemoet' - vinnik nog veel ergerderder dan stemmers op welke partij dan ook. Die zijn pas echt dom.
@Kaas de Vies | 21-08-12 | 12:40 : Wel met ultranationalisme, niet met nationalisme. Dat was dan ook niet mijn punt. Mijn punt is dat het nationalistische karakter van de PVV/Wilders nou niet echt samengaat met geld aanpakken vanuit het buitenland.
Maar laat ik vooral niet in de weg gaan zitten van de kostelijke plemps hier!
TeeJee | 21-08-12 | 12:47 | + 0
Dank voor je commentaar.
Maar vanaf nu graag inhoudelijk.
@propper1000 | 21-08-12 | 12:43
Mijn tegeltje is ook nog steeds van kracht :)
Beetje blaten is prima, maar verwar je mening nou niet met feiten.
La Bailaora | 21-08-12 | 12:34 | + 0
Ik heb recent oogkleppen gekocht. Ook een setje?
Leuk altijd, die linkerhoek, geen enkel argument, slechts de boodschapper neer trachten te knuppelen.
De voortgaande massa immigratie is op een ramp uitgedraaid. Europa is op een ramp uitgedraaid. Dat milieu gedoe is een hoax.
Om te verbloemen, dat links het al 100 jaar bij het verkeerde eind heeft, weet men niet beter, dan opponenten die dat onder de aandacht brengen af te schieten.
TeeJee | 21-08-12 | 12:03 | + 5
Tsja, TeeJee, lees vooral het comment van
TM | 21-08-12 | 12:11 | + -3 -
Zeer toepasselijk zou ik zeggen
@BerendB | 21-08-12 | 09:44
"De PVV wil zelf zeker niet regeren."
Nee oelewapper. Het CDA wilde de PVV niet in het kabinet hebben, wel als gedoger.
Die overige o zo democratische partijen (op de VVD na) hadden de PVV al uitgesloten. Dat noemen ze een cordon sanitair.
Alleen al daarom zou iedereen op de PVV moeten stemmen. Om die moreel superieuren - niet geheel toevallig allemaal ProEu - die ons land nog verder naar de klote gaan helpen, een les te leren.
Ow en de SP wacht hetzelfde lot. Dat is de nieuwe bedreiger van de macht van het establishment. Die zal ook door diezelfde partijen worden buitengesloten. #markmywords.
De hetze tegen Roemer is al begonnen. Dat vond Roemer niet leuk, die onterechte aanvallen, zei hij gisteren.
Schrale troost voor Roemer. Zo erg als bij Fortuyn en Wilders zal het niet worden. Roemer huilt namelijk mee met de politiek correcte wolven in het pro-islam bos.
@TM | 21-08-12 | 12:22 | + -2 -
Is er iets mis met nationalisme?
@TM | 21-08-12 | 12:31
Och, de post-quota moet ook weer gevuld worden. Je leest er toch makkelijk overheen, neem ik aan?
Trouwens, even om het koren weer op de molen te gooien: www.powned.tv/nieuws/buitenland/2012/0...
Mensen die tegen PVV zijn zijn islam-appeasers...
@TeeJee | 21-08-12 | 12:29 : Ach ja, een vereniging! I stand corrected.
Kunnen al die vooringenomen trutjes die Johnny Quid naar 'Joop' verwensen niet eens gewoon deaud gaan? Van wie denken jullie eigenlijk dat deze site is stelletje lutsers?
Begin zelf een site; www.helemaalgeenstijlenookgeentolerantie.nl of zo
@TM | 21-08-12 | 12:22
Ik heb een goede week uitgekozen voor mijn vakantie :) Lekker reaguren, cocktail er bij, wat chipjes.
Officieel is het overigens een vereniging.
Achja na 12 september horen van Hero,Wimpie,En hernandez nooit meer wat.
Wim Kortenoeven heeft ook zijn eigen website voor de Groep Kortenoeven/Hernandez:
kortenoeven-hernandez.nl/GRKH/Wim_Kort...
En ze stellen ook kamervragen:
kortenoeven-hernandez.nl/GRKH/Kamervra...
Quid, it's time to quit. Zoals al gezegd: Ga es naar Joop ofzeau.
PVV-ers die elkaar afslachten is altijd hilarisch de komende jaren zitten we weer goed.
@La Vie En Rose | 21-08-12 | 12:21
durven i.p.v. durft.
@TeeJee | 21-08-12 | 12:12 : Tsja, in tegenstelling tot de andere die-hards(blijkbaar) probeer ik ook nog gewoon te werken voor mijn geld... ;)
Ik hou me trouwens vaker afzijdig van Greet-topics want die zijn toch altijd hetzelfde. En ach, als ik reaguur dan krijg je dat Pavlov-gezeik weer over 'Peggold', 'landverraders', 'links stemvee', en meer van die infantiele onzin. Ze hebben namelijk, op een enkele uitzondering na, normaliter niet al te veel creatief vermogen, die Wilders-fanaten.
En dat Geertje zijn geld in de VS ophaalt weet toch zeker iedereen al? Toen de niet-PVV-ers daar iets van zeiden was het huis hier te klein. Moet je eens horen hoe ze schelden als blijkt dat de SP geld uit China krijgt.
Dat iemand die zich zo nationalistisch gedraagt, zijn partij, sorry; zijn stichting financiert met buitenlands geld vind ik niet erg geloofwaardig, maar zolang iedereen er van af weet kan iedereen zijn eigen afweging maken. En ik denk dat andere partijen ook wel eens worden ondersteund door hun vakbroeders in het buitenland. Het heet niet voor niets 'De Internationale'...
De reaktie hier zijn echter af en toe onbetaalbaar.
*leunt achterover, neemt slokje water*
Een laatste stuiptrekking van Wim Kortenhoeve en daarna horen we nooit weer wat van dit menneke.
Had zich al onsterfelijke belachelijk gemaakt, maar dit verhaal is het summum.
W.b. dat Zwartboek: ÉÉN Stomme fout, die vermelding van dat evenement wat uiteindelijk niet heeft plaatsgevonden.
De rest klopt gewoon, want reken maar dat de rode loper voor de Islam uitrollers - en Sjonnie zelf - alles minutieus hebben nagetrokken.
En natuurlijk zwijgen de media en Sjonnie dit dood. Niet om wat Sjonnie schrijft, ik citeer: 'vanwege overdreven gejankebalk en allemaal zeurende spammail over haatkazernes van Fawaz en de scrabbleknaller 'islamitisch veroveringsexhibitionisme' - maar omdat de media en Sjonnie geen standpunt over de Islam en de in het zwartboek genoemde punten over de gevolgen van de Ramadan en het suikerfeest durft in te nemen.
Christenen moeten deaud en moslims wens hij een goed suikerfeest:
"Jullie ook allemaal een zalige Eid Masturbarak."
twitter.com/JohnQuid/status/237117320...
Ik begrijp dat. Sjonnie ligt vanwege zijn stukkies over de PVV en christenen erg goed bij moslims op twitter. Die moet hij te vriend houden.
Afijn. De media en opponenten van Wilders kunnen iig nu niet meer zeggen dat de Islam kennelijk geen issue meer is. Dat is het dus wel.
Was overigens toch gelul want Wilders heeft een paar maanden geleden nog een erg goed boek over de Islam geschreven. Ook dood gezwegen.
De verkiezingen gaan echter over de EU, over onze miljarden naar bananenrepublieken en hun banken. Miljarden die wij op moeten brengen en waarvoor de VVD, D66, PvdA, Groenlinks, het CDA én de SP ons kapodt gaan bezuinigen. Ook de SP ja. Die zijn ook voor miljarden naar bananenrepublieken. Niet via het ESM, maar via de ECB.
Dus mijn stem en die van vele anderen gaat gewoon weer naar de PVV.
Ow ja, hier nog een nieuw en erg goed interview met Wilders. Alleen te bekijken op politiek 24 Ook doodgezwegen.
nos.nl/video/407199-zomergesprek-geert...
@TM | 21-08-12 | 12:11
Vroeg me al af waar je bleef :)
Ik lach me rot. Waar Wilders zijn geld vandaan haalt boeit me even niet, de reakties van de fanboys wel.
Phase 1 : Denial
Phase 2 : More Denial
Phase 3 : Anger
Phase 4 : Back to Denial
Phase 6 : Destroy all anti-Geert plemps
Phase 7 : Complain about the messenger
Phase 8 : Anger
Phase 9 : Denial...
@propper1000 | 21-08-12 | 11:56
Haha :)
Nog zo 1. Bewijs jij nou eerst eens even dat er koffers met geld waren. Maak het een ECHT feit in plaats van een feit in je eigen wereld.
En welke feiten hebben we het dan over?
En dan het woord 'helaas' in je tegel. Man je zit met een enorme erectie te genieten.
Ik wacht trouwens nog steeds op een antwoord op de vraag van Kaas. Omdat je blijkbaar wat moeite hebt met lezen zal ik hem hier nogmaals stellen: Weerleg de stellingen van Astimar Teutis | 21-08-12 | 10:50 eens?
Sorry, 'zooitje' moest zijn 'zootje'.
Cum_Fraude | 21-08-12 | 11:46 | + 1
De waarheid is soms hard. Quid brengt een, voor de gemiddelde GS-lezer een impopulaire boodschap maar heeft, gelet op de feiten, helaas gelijk.
Je verwacht het niet hè? Bijeengeraapt zooitje ongeleide projectielen die zich als willoze zombies kritiekloos aan hun Grote Peroxide Dictator moeten onderwerpen. Daar komt natuurlijk nooit gedoe van.
@Bigi Bana Boy | 21-08-12 | 11:48
Dus eigenlijk heb je gewoon geen bewijs om je stelling te onderbouwen. Okay, dan kan ik je verder gewoon negeren :)
@Bigi Bana Boy | 21-08-12 | 11:48
Ook zonder dat je maar enig bewijs daarvoor hebt gezien?
Dat valt me werkelijk tegen van je Bigi.
@Cum_Fraude | 21-08-12 | 11:46
Of mevrouw Schippers. Zorgmanagers zijn al zo duur dat we nu zelf voor onze buren moeten gaan zorgen, want geld is opperdepop.
TeeJee | 21-08-12 | 11:41 | + 1 -
Doet niets af aan de boodschap. Politici die geld aannemen van buitenlandse agitatoren zijn verraders in mijn ogen.
'en waar de PVV allemaal onwijs effectieve oplossingen voor heeft'
/
Ja Quid, je geliefde VVD heeft natuurlijk wel de juiste oplossingen. Jan Kees de Jager maakt braaf op orders van Rutte miljarden over naar Griekenland. En nog zo'n mooie oplossing, zonnepanelensubsidies.
Hebben de joodsmensen in de US geen internet trouwens? Ze zullen vast wel eens gegoogled hebben op Wilders en partijprogramma e.d. Of krijgen die gasten het wereld nieuws enkel per koerier? Dan had Wim eigenlijk in stijl moeten gaan, met een VOC schip o.i.d.
@Bigi Bana Boy | 21-08-12 | 11:37
De definitie van feit ontgaat u blijkbaar even. Zoek het eens op in het woordenboek, zou ik zeggen.
Alleen al het feit dat die partij geld aanneemt van buitenlandse partijen .... Tsssss ... Over hoogverraad gesproken. Daar heb je kennelijk geen dubbel paspoort voor nodig.
@Wees_eens_creatief | 21-08-12 | 11:32 | + 0 -
Hij heeft wel prijs gewonnen beste debater 2de kamer. Ik weet niet of het wacht zegt over de kwaliteit.
Had hij niet even kunnen bellen naar de US? Waar zijn de opnames? Is er al iets geopenbaard behalve de woorden van iemand die de US op en neer gevolgen is? 2012, we willen beelden, iets digitaals, hoe moeilijk is dat? Met een mooi verhaal van over zee komen deden we ergens heel lang geleden. Next. Overigens leuk om te zien hoe dergelijke openbaringen kort voor de verkiezingen zich uiten, het juiste moment is zo dicht op de verkiezingen dat het niet meer weerlegd kan worden. Of wanneer wel dat de nasmaak zijn werk doet. (ondergetekende stemt overigens geen PVV, ondergetekende heeft het te druk met het plannen van de toekomst op een zo mobiel mogelijke manier voor wanneer de EU instort binnenkort, en/of Nederland onbetaalbaar is geworden om de rotzooi draaiende te houden. De verkiezingen zijn peanuts, die gaan niets veranderen aan de ramkoers)
@Wees_eens_creatief | 21-08-12 | 11:32
Er valt ook heel weinig te discussiëren met mensen die pertinent weigeren toe te geven dat hun systeem niet werkt. En die tot het einde der tijden vol blijven houden dat het WEL werkt.
Ter Apel is een goed voorbeeld. De Wietpas is ook een leuke.
Kaas de Vies | 21-08-12 | 11:12 Hij heeft de kans gehad. Waarom met zo weinig mensen in Brussel gaan zitten, terwijl je weet dat je daar niets kunt veranderen. Dan toon je ballen.
*
TeeJee | 21-08-12 | 11:19. Dat is niet waar. Wilders wordt vaak genoeg op inhoud aangevallen, in bijvoorbeeld de tweede kamer. Alleen valt er gewoonweg weinig te discussiëren met mensen die een aanval pareren met louter one liners. Dat doet Wilders telkens, elke discussie uit de weg gaan met one liners.
@Wees_eens_creatief | 21-08-12 | 11:00
Als ik genoeg tijd en geld had om WOB procedures uit te voeren, dan zou ik dat MISSCHIEN aan kunnen tonen. Maar tot welk doel, als BuZa en GroenLinks al hebben gezegd dat er niks aan de hand was?
Het trieste is dat Wilders vooral aangevallen wordt op randzaken, terwijl de inhoud (stupiditeit als kopvod daargelaten) waar mogelijk ontweken wordt. Het is natuurlijk een hele hete brij om te moeten concluderen dat je immigratiebeleid de afgelopen 10 jaar gewoon bikkelhard gefaald heeft.
@propper1000 | 21-08-12 | 11:11
Hij heeft al geroepen. Jij kunt niet lezen.
@Wees_eens_creatief | 21-08-12 | 11:07 | + 0 -
Hij wil het niet. Hij ontkomt er niet aan.
Hij heeft de wens om het te veranderen. Als hij dit niet doet als hij hiervoor de kans heeft, dan is hij hypocriet. Maar dan pas.
Kaas de Vies | 21-08-12 | 10:59 | + 0
Prima, roep maar, waar wil je het over hebben.
Musset | 21-08-12 | 09:35
Ik ben vandaag niet in een filosofische stemming.
Overigens hilarisch de opmerking mbt 'overheidsgeld' dat Wilders niet zou willen.
*
Wie betaalt zijn salaris? Wie betaalt zijn onkosten? Wie betaalt de pvv in Brussel? Wie betaalt in Den Haag cq Brussel de kosten voor 'ondersteundend' personeel van de pvv? Wie het 'inrichtingsgeld' voor kantoren?, etc, etc..... Daar zit geen cent overheidsgeld bij? LOL, en de aanhangers geloven dat? Droevig...
deze MIVD'er zal ook wel flink betaald worden voor zijn bewezen diensten... ik kots op dat soort figuren, vieze verrader !
Als die sponsors zijn partijprogramma niet kennen is er sowieso iets mis. Ben benieuwd of Wilders zijn standpunt in dit kader gaat 'nuanceren'.
legomuis | 21-08-12 | 10:28 Zo zo, andere beknotten in hun vrijheid van meningsuiting. U zou lid moeten worden van de pvv.... o wacht
*
Anyhow, hoezo verheven? Het is een feit dat de PVV meent dat de 'meerderheid van Nederland', 'de meeste mensen' hetzelfde vinden als standpunt x van de pvv. Met slechts 1 tot 1,5 miljoen stemmers is dat volkomen ridicuul. Zeker daar de pvv vaak zegt dat ze unieke standpunten heeft.
*
Jammer dat u zich bij twee zinnen al de underdog voelt. Nergens voor nodig, amice.
*
TeeJee | 21-08-12 | 10:24
U kunt dat zeker aantonen. Sterker nog, ik ben het volledig met u eens dat Peters niet zuiver op de graad is. Dat blijkt wel uit meerdere rapportages.
waarzeggertje | 21-08-12 | 10:17 | + 0
Waarzegger, je hebt volkomen gelijk. Onze Geert gooit niet met modder, maar drukt zich altijd genuanceerd en beschaafd uit.
@propper1000 | 21-08-12 | 10:57 | + 0 -
Jouw comment laat zien dat je zelf oogkleppen ophebt. Waarom weerleg je zijn stellingen niet?
@doskabouter | 21-08-12 | 10:56 | + 0 -
Hier heb ik niet van terug.
Astimar Teutis | 21-08-12 | 10:50 | + 3
Wat een geweldig comment, Teutis!
Lekker bombastisch, ongetwijfeld geschreven met de oogkleppen nog op.
Kaas de Vies | 21-08-12 | 10:44
Bandirah wel dan?
De glijbaan waar onze Geert-aow op 65- Wilders qua zetelaantal opzit, is behoorlijk ingezeept door deze voormalige militair.
Godsdienstige woestijnrituelen als dieren de keel doorsnijden en laten doodbloeden en kindermutilatie horen niet thuis in onze cultuur. Niet voor moslims en ook niet voor joden. Prima en consequent.
Kaas de Vies | 21-08-12 | 09:30 | + 2 -
Nee Kaas, je bent zeker niet de enige. Krankjorum dat je in eigen land niet zonder het risico om ritueel te worden afgeslacht door anders gelovigen niet in openheid kunt opkomen voor het behoud en herwinnen van fundamentele Westerse waarden zoals nationale soevereiniteit, democratie, individuele vrijheid, gelijke rechten en scheiding van staat en moskee. Bizar dat maar één politieke partij in Nederland zich sterk maakt voor het behoud en herwinnen van deze waarden en dat de leider daarvan dit niet kan doen zonder zijn vrijheid en veiligheid op te offeren en zonder zich voortdurend door lijfwachten te laten omringen. Zorgwekkend dat zo veel landgenoten zich niet realiseren dat het verkwanselen van deze waarden tot gevolg zal hebben dat meningsverschillen op niet democratische wijze beslecht gaan worden. Kortzichtig dat de anders gelovigen onder ons niet beseffen dat wanneer ik op de PVV stem ik dat ook voor hen doe.
@doskabouter | 21-08-12 | 10:39 | + 2 -
Hij kan helemaal niet tekenen.
@ Susannah | 21-08-12 | 10:39 | + 0 -
Jaah heh heee, hhuhhuhhu, te ghekh joh....
--het Haagse Suikerfeest van de Schilderswijk. "Dat verbrak alle records. In 2007 werd daar namelijk 150.000 euro subsidie aan uitgegeven." Een aantoonbare leugen, constateert Rietveld--
Maar WIE liegt er? Gemeenteraden en besturen knallen de prijsleugens er tegenwoordig ook met handenvol uit.
wel slim van Kortenhoeven om naar de sponsors te gaan en niet naar de Nederlandse media. De sponsors zijn immers 'de baas'over de partij.
In één boodschap: 'Wilders laat zich omkopen door joden, maar is feitelijk anti-joods.'
Een constructie met een hoog AIVD-gehalte.
Wanneer doet die Quid nou eens een Bandirahtje?
Allemaal op hun besneden pikje getrapt, Jodenkoekje van eigen deeg!
Dit artikel treft kant nog wal.
Waarom?
Nou ik zie hier alleen maar onderstellingen, Kortenhoeve zegt dat de joodse gemeenschappen boos zijn, waaruit blijkt dat?
Ook die koffers met geld, wie bewijst dat?
En waarom moeten de joden boos zijn? Het gaat in het partij programma om ritueel slachten door mensen, beoefend in achterkamertjes en gebedshuizen. Iets wat bij de joden niet gebeurt. Daar gebeurt het door een gediplomeerd iemand, de Sjechita staat aan allerlei regels gebonden. (zie nl.wikipedia.org/wiki/Ritueel_slachten... ) dat is andere koek bij de moslims, er zijn regels maar die worden geschonden. Vandaar ook de roep om dat verbod.
Die joodse gemeenschappen walgen ook bij de manier zoals de moslims slachten. Er is een groot verschil. De joden hebben veel respect voor het leven en de dieren. Vandaar hun regels zodat er geen lijden is.
Kortenhoeve is een leugenachtige verrader, die zich beter een ander thuisland dient te zoeken. In Nederland hebben we echt geen behoefte aan dit soort. Ja terug in de jaren 40 konden de Duitsers dit soort Nederlanders gebruiken voor hun speciale afdeling.
@ Wees_eens_creatief | 21-08-12 | 10:20 | + -1 -
Alleen die laatste opmerking al, zo verheven boven anderen. Ik heb nu 2 stukkies van jou gelezen, en werkelijk, er komt alleen maar stront uit. Het is alleen maar reageren om te reageren. Wanneer je niet in staat bent te reageren om iets bij te dragen aan de discussie, of iets toe te voegen, moet je jezelf gaan afvragen of je hier wel goed zit. Want om te lachen ben je niet. Je klinkt namelijk als een rancuneuze PvdA joker
Ben ik de enige die echt zwaar de behoefte heeft aan het bestaan van een rechtse atheïstische partij? Zou een leuke tegenhanger van Groen Links zijn: Atheïstisch Rechts!
@Che_cuevara | 21-08-12 | 09:04
Die is weer goed in iets verkopen. Een land bijvoorbeeld.
@Wees_eens_creatief | 21-08-12 | 10:16
Nee hoor, ik kan het tegendeel niet aantonen. Net zo min als ik kan aantonen dat er bij Mariko Peters een ongeoorloofde belangenverstrengeling is geweest, of dat ik kan aantonen dat de SP nog immer geld krijgt van China (boze tongen beweren dat namelijk ook nog steeds).
Omgedraaid kunt u het echter ook niet hard maken, maar u presenteert het wel als de waarheid. Anti-PVV, het is bijna een religie :)
Of ik 1 van die 1 miljoen ben maakt ook geen donder uit. Het is namelijk mijn RECHT om te stemmen op wie ik wil, zonder dat ik mij daarvoor hoef te verantwoorden. Of u het met mijn keuze eens bent (of niet) is irrelevant. Ik snap bijv. de GroenLinks stemmers niet.
Kaas de Vies 10:19
Deal!
>>Wilders spuwt in zijn boek zijn gal over het Haagse Suikerfeest van de Schilderswijk. "Dat verbrak alle records. In 2007 werd daar namelijk 150.000 euro subsidie aan uitgegeven."
Een aantoonbare leugen, constateert Rietveld. Hij is boos over de uitspraak van de PVV-leider. "Het evenement heeft nooit plaatsgevonden."<<
Dus 150'000 subsidie ontvangen en geen evenement gehouden... Dan heb je als Wilders zijnde dus wel een punt!
Ironisch Doc Damage, want u heeft tenslotte wel gelijk is het niet?
*
Overigens "de meeste mensen" is incorrect. De PVV en SP (ik neem aan dat u daar op doelt) hebben verre van een absolute meerderheid. Maar goed, u zou niet de eerste PVVer zijn doe meent dat 1-1,5 miljoen mensen de meerderheid van Nederland vormen...
@Bakito | 21-08-12 | 10:16 | + 0 -
Nou als jij een openhartoperatie nodig hebt zoeken we de goedkoopste. Akkoord?
Het gooien met Modder is weer begonnen. De mensen die dit doen zijn ronduit walgelijk. Geert doet het in ieder geval niet. En daarom stem ik op Geert.
En Emiel Roemer wordt door weldenkend Nederland op het schild gehesen als de Grote Leider. Maar tussen het "Hosannah" en het "Kruisigt hem" zat maar één dag...
@Kaas de Vies 10:11
Dat proces was nodig om aan allerlei enge dogmatici te tonen dat je in dit land alles mag zeggen en dus ook kritiek op de islam mag hebben.
Dat Wilders zo'n dure advocaat nam, was zijn eigen keuze.
@TeeJee: Ach zo. Wellicht dat u het tegendeel kunt aantonen? Of komt u niet verder dan "Joop.nler"... Wellicht bent u 1 van die Miljoen?
BerendB | 21-08-12 | 09:44 |
Weet je wat het is BerendB? De meeste mensen zijn mannetjes zoals jij al een tijdje zat. Van die kereltjes met een patent op de waarheid die geen oog hebben voor de belangen en frustraties van anderen. Van het kaliber "de maatschappij is maakbaar en iedereen is lievv, behalve een PVV'er". Ik neem de moeite niet eens meer om te reageren. Doe ik ook met gelovigen. Altijd maar roepen de PVV heeft geen oplossingen! En roepen van hoe zou de PVV dit doen? Maar de andere partijen hebben volgens u wél oplossingen?! Oplossingen waar ze na 12 sept rustig overheen stappen en het toch anders doen. Maar noemt u er eens een paar. De gemiddelde burger is een aantal dingen flink zat. En daar hoeft niet direct een oplossing voor te komen. Oplossingen komen gaandeweg. 80% van alle programma's wordt nooit uitgevoerd. Het gaat om de grote lijnen. En die grote lijnen zijn: Europa, Euro, immigratie, criminaliteit, zorg en sociale zekerheid.
LMFAO ROFLOLOLOL @ Botte Hork | 21-08-12 | 09:03 | + 48 -
@Bakito | 21-08-12 | 10:09 | + 0 -
Maar net elke politicus wordt middels een strafrechtelijk proces vervolgd.
Zoals elke parlementariër krijgen Wilders & Co. een toelage. Opmerkelijk dat ze verslaafd zijn aan subsidie uit het buitenland. Abject en infaam, zoals dat zo mooi heet.
Laat de staatsruifvreters van de PVV gewoon een bijbaantje zoeken. Dan hebben we al die gelukszoekers uit Oost-Europa ook niet langer nodig.
Winwin.
"Slegs vir nie-PVVers"
Muxje | 21-08-12 | 09:26
Inderdaad, de rest van het zooitje komt overal wel mee weg, sympatisantenclubje hier, Margentaatje daar, Milieu offensiefje zus,... etc... en allemaal tonnen aan subsidie vangen van de staat en de staatsloterij en weet ik veel waarvan nog meer.
@Wees_eens_creatief | 21-08-12 | 09:55
Ach kijk nou, een Joop.nl'r!
Doe uw naam eens eer aan en schrijf aub een mooier stukje?
Het is ironisch dat Wilders altijd ageert tegen politieke instellingen die geld uit de islamitische wereld krijgen wegens "Politieke inmenging van buitenlandse mogendheden!!!". Kennelijk geldt dit voor de PVV niet wanneer het anderen dan islamitische mogendheden betreft.
*
Heerlijk dat opportunisme bij de pvv
De Amerikanen zouden ook eens moeten weten dat ze een socialistische partij aan het sponsoren zijn die nouw samenwerkt met de Moaistische SP , dan at Wilders toch snel droog brood. Maar kennenlijk laten die sponsoren zich net zo makkelijk voor de gek houden als het PVV stemvolk.
@Johnny Quid,
Zeg @Pritt Stift is weer terug, dus nu kun jij op vakantie. Dat lijkt me wel zo prettig tijdens de komende campagneperiode. Bovendien hoeven wij dan niet viermaal daags jouw afgezaagde en eentonige anti-PVV gif weg te klikken.
Het zit je ook wel weer mee hé JQ? Je mag weer wat over onze geliefde en gewaarde Geert schrijven. Het is net zoals een bakker die een taart bakt, waarvan de vulling je eigen diarree is.
De media pakt alles op als het over Die Wilders gaat. Het gepeupel moet gewaarschuwd worden. Eigen mening ? Kom nou, die hebben wij. Het is hier altijd gezellig, we lachen altijd naar buitenlanders (ook al worden we bestolen) en zij die de wet overtreden door niet op te rotten ? Het is allemaal de schuld van Die Wilders. Wij zijn lief.
Tuurlijk. Dream on, naïevelingen.
@Wolveshead | 21-08-12 | 09:34 | + 5 -
Misschien. Maar de (linkse) media zullen deze waanzinnige actie van Wim K. weer aangrijpen om Wilders zwart te maken. Hoe belachelijk de actie van Wim K. ook is.
Jammer dat Wilders niet de boot heeft genomen, dan kan er veel meer geld mee en kost het niet zo veel aan extra gewicht-toeslagen e.d.
En al zou hij hier de Zilvervloot opnieuw hebben laten binnenvaren, dan nog stem ik PVV en dat alleen omdat ik de pest heb aan de islam. En bovendien, als je ziet wat andere partijen allemaal binnenharken, nog niet te spreken over al die honderden aanhangende cubjes en organisaties, de duizenden partijleden overal in het ambtenarenapparaat en ga zo maar door. Met mijn partijloos leven en bovendien anti-establishment houding ga je zo'n baan niet krijgen, bijvoorbeeld.
Ik zeg, Wilders, je doet het goed zo, blijf uitting geven aan onze anti-islamitische en pro-westerse houding. Weg met de Koran, de islam en de profeet.
En zet maar een goed geoliede organisatie op om dat te bereiken, met allerlei nevenclubjes en zorg ook graag even dat je de AIVD (met haar half gare werknemers) onder de voet loopt. Gewoon omdat het kan en omdat het moet.
Ik ken Wim. Wim werkte bij CIDI en schreef een lijvig boek: "De kern van de zaak" (niet aan te raden). Wim komt in eerste instantie zeer erudiet en overtuigend over. Het duurde even voordat ik in de gaten had dat Wim volledig getikt is. En dat is ie. Wim is een wrokkig aluhoedje. Ook leuk: hij krijgt wachtgeld tot z'n pensioen. Ondanks dat ie niks voor mekaar gekregen heeft in de politiek.
Goh, alsof lobby in de politiek een vies woord is en mijn mond moet openvallen als het gaat om verbroken beloftes en geloften.
Nee hoor, ook de PVV zal ons Nederlanders niet redden van het naderende onheil noch zal de grote witte leider plots inhoud krijgen. Datzelfde geldt voor zijn kompanen in de krochten van het Haagsche...
De democratie wankelt en we kunnen de vraag stellen of deze zijn beste tijd niet heeft gehad.
Stemde de PVV vorig jaar niet als enige partij TEGEN het verbod op onverdoofd ritueel slachten?
@TeeJee | 21-08-12 | 09:53 | + 0 -
Grappig die pavlov-populistische reacties op de populistiche opmerkingen van een populist.
Open deuren: Wilders neemt geld aan van buitenlandse organisaties, Wilders heeft een bloedhekel aan democratie, Wilders laat z'n mening cq stelling afhangen van de peilingen\publieke opinie.... nogal wiedes. Wilders cs: Een zooitje incompetente politieke clowns.
*
Het sneue is dat 1,5 mln, sorry 1 mln, Nederlanders nog steeds in die farce geloven...
@Che_cuevara | 21-08-12 | 09:39
Natuurlijk zouden die Joden dat weten.
Wat bewijst dat het fabeltje dat de PVV zich laat sponsoren niet (geheel)waar is, en dus geen stand houd.
Een Jood geeft nooit zomaar z'n geld uitzonder te weten waaraan,geloof dat maar!
@BerendB | 21-08-12 | 09:19
Beste Berend,
Het is allang gebleken dat het buitenland zich niet zo laat afschrikken door Wilders. Destijds met dat MOE meldpunt waren enkele Oostbloklanden beetje over de zeik, mensen stonden hier toen te gillen in pure paniek dat dit onze economie onherstelbaar zou beschadigen!
En wat blijkt; de export/import met die landen is gewoon door blijven groeien, de trendlijn zet gewoon door. Daarnaast is er niks mis met stemmen op een standpunt, als je bijvoorbeeld anti-EU bent. Stemmen is namelijk een van de weinige manieren waarop wij als burger onze onvrede kunnen omzetten in een tastbaar en effectief bericht naar onze politici toe.
@wakkere_nederlander | 21-08-12 | 09:32
1X was ook wel voldoende geweest hoor :)
Zeker met zijn Mavo werkstuk en semi-wetenschappelijk gelul zonder enige verdieping en plaatsing in de context(oorlogsrecht/bedoeling van handelen/interpretatie en uitleg).
In het land van dwalenden is de persoon met een halve oog (Wilders) ook nog steeds koning.
@BerendB | 21-08-12 | 09:44 | + 1 -
Die minnen moet je naast je neerleggen.
Ik zeg het ook niet zeker te weten of jij dat zo ziet. Maar voor sake of argument zeg ik het nog even.
Je denkt dat ik niet inhoudelijk reageer omdat je niet ziet waarop ik reageer. Ik reageer voornamelijk op de manier waarop en niet op
"Heerlijk dit. Wilders zit totaal klem met zijn anti moslim politiek maar betaalt door een net zo achterlijke andere gelovige club. "
"Geloof jij echt dat Wilders ook maar ergens inhoudelijk bezig is met zijn proefballonetjes die inhaken om berichten uit de telegraaf? Je hebt echt iets gemist bij de uitleg van populisme."
omdat het zelf geen inhoud heeft.
Wat ik dus voornamelijk probeer te vertellen is dat ik deze manier niet correct vind en mij ook niet doeltreffend lijkt.
Daar heb ik het volgens mij steeds over en leg ik ook uit waarom.
Wat wil je nu dat ik inga op de definitie van populisme?
Elk goed politcus zou een beetje populist moeten zijn, anders zijn het regenten.
SjakkieBaggen | 21-08-12 | 09:50 |
lol
Laat ze hun geld maar uitgeven aan innovatie qua voedselbereidingsboek.
Het alternatief voor de Joodse Lobby is hun geld naar de SP dragen. Voor meer informatie kunt terecht bij;
SP Rotterdam
Afd; Oplossingen
T.a.v.:
-Mevr. dr. Anja Meulenbelt (hamasbabe69@sp.nl)
-Dhr. Harry van Bommel (intifadaintifada@palestinavrij.nl)
-Mevr. Gretta Duisenberg (gretta@ilovefawaz.nl)
Een kookboek van Allah en een kookboek van JHWH. Je zou denken dat al die zandnegers inmiddels ijskasten hebben om hun voedsel te bewaren.
Van arabieren begrijp ik dat ze ritueel moeten slachten omdat ze te dom zijn iets te verzinnen qua nieuwe bewaar- en kooktechnieken. Joden had ik toch hoger ingeschat.
Als je de moeite neemt om voor het kapot maken van een politieke partij de grote plas over te steken,mag je niet meer spreken over rancune Quid.
Dan lijkt het meer op een vooropgesteld plan waar iemand veel geld, tijd en energie in wil stoppen!
Daar komen drie partijen voor in aanmerking: Het islamitische Midden oosten, de EU of onze eigen Nederlands gevestigde politiek van 1 of meerdere partijen.
het cda is altijd voor schimmige constructies en weinig openbaarheid geweest...
@lanexxx | 21-08-12 | 09:41
Hoe ver terug wil je gaan? De twintigste eeuw was voor NL tot aan het Marshall plan en de jaren direct erna crisis en armoe. Niet voor iedereen natuurlijk maar de meesten hadden het zwaar . De laatste decennia hebben nog nooit zoveel mensen het zo goed gehad. We zijn alleen verwend geworden.
@Kaas de Vies | 21-08-12 | 09:22
Ik stel nergens dat de PVV in het kabinet zat maar dat ze de stekker eruit hebben getrokken. En dat de VVD en CDA met hem moesten regeren lijkt me duidelijk. De PVV wil zelf zeker niet regeren. Kunnen ze ook niet. Of zie jij Dion Graus en consorten al in het kabinet zitten?
Maar bedankt voor je reactie, de minnende pvvee'ers zijn hier, dat blijkt keer op keer, niet tot in staat. Inhoudelijke kritiek op mijn reactie zie ik trouwens ook van jou niet. Het is zoals altijd een opsomming waarom dan wel. Wat het dan weer ontzettend goed doet bij die eerder genoemde meute die niets weet uit te brengen. Gaat steeds meer op nujij lijken hier op die manier.
Succes ermee zou ik zeggen.
Maar goed laten we eens stellen dat Wilders inderdaad door de Joodse lobby wordt gefinancieerd.
Is dat erg?
SP werd jarenlang gefinancieerd door USSR/China
andere partijen weet ik niets van. Ik verdenk dat veel banken geld hebben geschokt.
Is het erg dat Wilders partijprogramma door de Joodse lobby wordt beinvloed?
Sommige partijen worden beinvloed door Brussel, andere door Vaticaan EN Mekka.
Nederlandse bekrompenheid. Ook wel "hokjesgeest".
Alles direct een stempel geven en in een hokje plaatsen.
Kom daar nog maar eens uit.
Meneer Quid is een beetje gefrustreerd vermoed ik, dat geert naar verwachting zoveel stemmen gaat krijgen. Meehuilen met verraders
BerendB | 21-08-12 | 09:19 |
Mijn vraag is: hoe is het Nederland vergaan vóór de EU?
Ik kan me niet anders herinneren dat het Nederland heel erg voor de wind ging, of ben ik aan het hallucineren?
Che_cuevara | 21-08-12 | 09:36 |
Ja toch wel he? Die kop van Kereltje werkt op alle zenuwen en ingewanden... (zou daar het onderbuik gevoel vandaan komen?) Gelukkig typt Quid alleen en hoeven we die verwaande wijsheid in pacht hebbende kop niet te zien.
Wel eens bij stilgestaan hoe de SP van lachebekje Roemer aan zijn geld komt?
Als er 1 partij is die de belastingbetaler belazert dan is het de SP wel.
Wakker worden!
@deraderendraaien | 21-08-12 | 09:24
Ik zit ook al een tijd te denken dat die Kortenhoeven dit allemaal maar als een wensdroom ziet.
Volgens mij weten die Joden donders goed wat het partijprogramma van de PVV is.
@Wolveshead | 21-08-12 | 09:34
Niet zo zwart/wit denken. Als Wilders gefinancierd wordt door een Joodse Lobby dan is er ook een zekere invloed.
Wolveshead | 21-08-12 | 09:34 |
Haha inderdaad.... Stelt me wel weer gerust!
Die Kortenhoeve is met recht een misselijkmakende lul met vingers....
@Doc Damage | 21-08-12 | 09:21
Niet moeilijk. Kereltje, met stip
@ZDEV | 21-08-12 | 09:13 | + 14 -
Wat is het verschil tussen dieren en beesten?
@Wolveshead | 21-08-12 | 09:34 | + 0 -
Goede analyse. Argh dat ik die gemist heb.
Het argument dat veel tegenstanders van Wilders graag gebruiken, nl. dat Wilders zijn programma af laat hangen of mede laat bepalen door de "Joodse Lobby" is hiermee dus van tafel geveegd. Kortenoeven heeft wellicht bij de Nederlandse Kiezer het tegenovergestelde bereikt als hetgeen hij met deze actie voor ogen had.
@Muxje | 21-08-12 | 09:26 | + 2 -
Hetzelfde gebeurt trouwens hier. Ik zal nu wel weer te boek staan als PVV-er, terwijl ik alleen maar vrij logische neutrale dingen zeg over een democratische rechtsstaat.
Dieptriest.
@Kaan78 | 21-08-12 | 09:17
Wilders is inderdaad een 'geschenk van god' voor alle moslims. Ik hoop dat hij het voor elkaar krijgt jullie te bevrijden van het juk van dat indoctrinerende boek de koran, zoals de meeste moderne weldenkende Nederlanders ook het sprookjesboek de bijbel naast zich neer hebben gelegd zodat jullie waarlijk vrij en gelukkig kunnen zijn en jullie je aan kunnen sluiten bij de tijdsgeest van het Nederland van 2012.
@Kaan78 | 21-08-12 | 09:17
Wilders is inderdaad een 'geschenk van god' voor alle moslims. Ik hoop dat hij het voor elkaar krijgt jullie te bevrijden van het juk van dat indoctrinerende boek de koran, zoals de meeste moderne weldenkende Nederlanders ook het sprookjesboek de bijbel naast zich neer hebben gelegd zodat jullie waarlijk vrij en gelukkig kunnen zijn en jullie je aan kunnen sluiten bij de tijdsgeest van het Nederland van 2012.
@Kaan78 | 21-08-12 | 09:17
Wilders is inderdaad een 'geschenk van god' voor alle moslims. Ik hoop dat hij het voor elkaar krijgt jullie te bevrijden van het juk van dat indoctrinerende boek de koran, zoals de meeste moderne weldenkende Nederlanders ook het sprookjesboek de bijbel naast zich neer hebben gelegd zodat jullie waarlijk vrij en gelukkig kunnen zijn en jullie je aan kunnen sluiten bij de tijdsgeest van het Nederland van 2012.
Dan maar een zondaar, meneer Quid, maar ik stem toch PVV. Ik geloof niet in een wederopstanding van Paars. Noch in een scenario waarin VVD en SP gezamelijk hand in hand over water lopen.
Ik wil maar zeggen, weg met religie in de politiek en openbaar leven. Alleen Wilders komt het meest in de buurt.
Onder invloed van sterker wordende religieuze stromingen zijn vrijheden en liberale beginselen onder druk komen te staan. Geen enkele partij die zich daar druk over lijkt te maken.
zoeist = zoiets
@ Muxje exact . Zelfs het simpele feit dat je tussen haakjes meent te moeten melden dat je geen sponsor of zoeist bent. Geeft dit simpele feit weer.
Als bekend wordt dat je als ondernemer sponsor van de PVV bent zal je door de linkse achterbakse terroristen wel als bedrijf kapot gemaakt worden.
@Muxje | 21-08-12 | 09:26 | + 0 -
Dat vind ik dus echt van de meest enge ontwikkelingen die ik heb mogen aanschouwen. Ik ben dus niet de enige.
Als je een handschuddendweigerachtige jurist bent is alles prima, want multiculti. Heb je een andere poltieke mening ben je een paria.
Bizar.
Wim Kortenhoeven is geweldig als hij het over transierantie heeft, alleen jammer dat hij gigantisch vaag is met het brengen van namen van contacten.
Als hij zo blijft doorgaan krijgt hij nog zo'n neus als Pinokkio.
Quid tikt even een populistisch stukje over de PVV. Verzin eens iets nieuws Quid!
Ritueel slachten moet anders vind god je niet lief.
lol
30 jaar geleden voor het eerst gestemd, was toen 18.
Werkte al, dus wat stem je dan? pvda !!
Pvda kwam aan het roer en het eerste wat ze aanpakten waren de minimumjeugdlonen.
Vanaf dat moment nooit weer gestemd, gelijk de stembiljetten in de kliko (daarvoor vuilnisemmer van zink).
Deze keer is mijn stembiljet niet de kliko in gegaan.
In al die afgelopen 30 jaren was er geen partij waarvan ik zei : ja die spreekt mij aan.
Nu is er wel een partij die mij aanspreekt, en dat is de PVV.
Daar gaat mijn stem, die ik na 30 jaar weer uitbreng, naar toe.
Kaas de Vies | 21-08-12 | 09:22 |
Koning van de repliek...
De PVV transparant? Leuk om dat te verwachten, maar dat kunnen ze zich gewoon niet veroorloven. En laten we wel wezen, als ik sponsor, sympathisant of medewerker van de PVV zou zijn (ben dat overigens niet), dan zou ik dat gegeven liefst ook niet openbaar willen maken. Dat kan namelijk consequenties hebben in onze piekfijn fatsoenlijke maatschappij. "Fout gebleken na de oorlog"-consequenties. Mensen bij maatschappelijke, culturele en educatieve instellingen die fijntjes vermelden dat PVVers niet welkom zijn. Het zijn er slechts enkele, maar ze worden niet uit functie gezet of tenminste terecht gewezen; het sentiment leeft onder een grotere groep. "Slegs vir nie-PVVers", het kan in Nederland.
Wat een jodenstreek van meneer Wim Kortenhoeven..... oh wacht.
Tis verkiezingstijd, dus ik verwacht nog veel meer vreeselycke dingetjes te horen over den antichrist Geert. Bij voorbaat driewerf foei ende schande voor alle schokkende details die nog volgen, Kwit.
Jammer dat de voorbeeldige Eurofielen in het regentenhuis geen optie zijn. Of dat zelfs maar willen zijn. Voor geld in bodemloze putten gooien heb je geen visionaire plucheklevers nodig, dat kan ik zelf ook wel.
Is er al ergens een krant of nieuwszender in de US gespot waar het bericht over Joden die woedend zijn op Wlders te vinden is?.. of heeft Kortenhoef zelf zijn verhaal aan de telegraaf verkocht als onderdeel van zijn neveninkomsten buiten zijn wachtgeldregeling.
ÎÎÎ ReBeL ÎÎÎ | 21-08-12 | 09:16
Verrek inderdaad: Dagobert Duck. Ik heb hem nooit gemogen.
*bestelt grote portie foie gras*
@BerendB | 21-08-12 | 09:14 | + 0 -
Wellicht ontbreekt het je aan kennis en ervaring betreffende de Nederlandse politiek.
PVV heeft in ieder geval niet in het kabinet gezeten. Ik zeg het maar even voor de zekerheid, ik kan niet opmaken uit je verhaal of je dat ook weet. Het was een gedoogconstructie.
Hierdoor was blijbkaar een tussenformatie/onderhandeling nodig in het Catshuis. Deze is mislukt. De vraag is kan je de PVV hier de schuld van geven, in ieder geval wil je dat wel. Ik vind het lastig.
Maar wat hierna gebeurde met het Kundus-akkoord spreekt in ieder geval boekdelen over hoe amateuristisch de politiek over bezuinigingen zwalkt alleen om naar de pijpen te dansen van de EU.
Iedereen krijgt uitstel, Spanje, Griekenland etc etc en wij persen allerlei onoverdachte zaken erdoor. Dat merk je door het gewauwel nu bijvoorbeeld over langstudeerboete. Ik vind boete trouwens een slechte benaming, ik zou het toeslag noemen. Nu kan het namelijk niet als studiekosten afgetrokken worden, de rotzakken maar dit terzijde.
Tuurlijk moet er kritiek zijn op de PVV, maar bashen is niet goed. Ik vind het dom en ondemocratisch want je zet een groot deel van de democratie buiten spel.
In ieder geval is de PVV de enige anti-EU partij waar men op kan stemmen. Tegengeluid moet je koesteren, want het is noodzakelijk in een gezonde democratie. Dat blijkt, want de gevestigde partijen dansen werkelijk waar naar de pijpen van de EU. Vind ik een zeer zorgwekkende ontwikkeling.
Even kijken wanneer er weer een meeting is van de club van 100.
@the artful dodger | 21-08-12 | 09:14
Yep. Een dubbelopisme van Johny. Een beetje van 't niveau "dat gebeurt nooit niet"
Sensationele verhalen verzinnen over rijke Joden die achter de schermen aan de touwtjes trekken, wie deed dat nou ook?
Mij maken ze niet gek.
Die chemtrails zijn echt, want moslim dus halal keurmerk, en dus stem ik gewoon op Wilders.
Ik weet niet wie ik een grotere lul vind... Kereltje of Quid..?
@necrosis | 21-08-12 | 09:14
Kunnen we kereltje niet veilen?
Je krijgt er wel niet veel voor maar dan ben je er wel vanaf.
@BerendB | 21-08-12 | 09:14
Wat mijn grootste punt van kritiek op de PVV is, dat is het feit dat ze geen oprechte atheïsten zijn.
Die fetisj voor het Joodse geloof daar walg ik van.
Maar nogmaals, toch stem ik op de PVV al weet ik dat dat deze keer een verloren stem is.
Soort zoekt soort.
@ Kaas de Vies | 21-08-12 | 09:05 |
Zelf meegemaakt op een vlucht van Miami naar Düsseldorf.
NADAT we waren ingecheckt ,door de beveiliging stond Homeland security met twee honden in de slurf en werd er een persoon uit Bulgarije uitgepikt. Twee minuten later werd er iemand uit het vliegtuig gehaald. Wij zaten aan de uitgang en konden alles zelf uit eerste hand zien. Deze twee moesten de handbagage openmaken en we konden zien dat deze vol zaten met Dollars. Bovengenoemde personen werden afgevoerd en we hebben ze niet meer gezien.
@Kaas de Vies | 21-08-12 | 09:11
Ja klopt, net zoals je vorige post trouwens. Maar voor mij blijft de optie wilders een bizarre ondenkbare en vooral totaal zinloze op de punten waarom mensen op hem stemmen. Niemand zal meer met hem willen regeren en wilders maakt met zijn achterlijke stunts als fitna, polen, eu en nog veel meer alleen maar dingen kapot voor ons landje wat praktisch totaal afhankelijk is van het buitenland. Zonder buitenland kunnen en hebben we nooit in rijkdom kunnen leven.
En wie echt denkt dat wilders iets kan opleveren in plaats van afbreken moet wel heel erg goedgelovig zijn. Net zo goedgelovig als die idioten die hun leven in dienst van welke god dan ook stellen.
@StijlvolRechts | 21-08-12 | 09:14
30 Zilverlingen?
@ZDEV | 21-08-12 | 09:13
Oei...
Die Dagobert
www.telegraaf.nl/dft/12796873/__Dagobe...
He jongens doe eens even lief tegen Wilders. Dankzij Wilders (slecht reclame is ook reclame) is de Islam op kaart gezet en hebben zowel mensen positief als negatief veel kunnen leren van de Islam. Wilders is Allahs geschenk aan de moslims in NL. We hoeven niet eens Islam te promoten. Dat doet Wilders/Telegraaf al voor ons.
LOL Joodsch mensen in US ... Pay VV...
@ZDEV | 21-08-12 | 09:13
Dagobert Duck?
schijnt een rijke eend te zijn.
Laat me nu toch altijd hebben gedacht dat een Stichting een Rechtspersoon is, dus de PVV ook, en een Rechtspersoon neemt aan het maatschappelijk verkeer deel als zijnde een natuurlijk persoon, dus ook voor de fiscus. Dan is dat geleuter over de PVV financien onzin. Ook de PVV moet jaarstukken overleggen over haar inkomsten. En mag als stichting geen winstoogmerk hebben.
En hoeveel geld zat er in het koffertje wat Wim Kortenoeven hiervoor heeft gehad?
@Che_cuevara | 21-08-12 | 09:04
Arogander is toch veilingmeester geweest?
Hij is als geen ander in staat om Nederland in de uitverkoop te gooien.
En daarom zal ik nooit op die landverrader stemmen.
'En o ja, een klein detail in het verkiezingsprogramma van de PVV, namelijk dat Wilders het verbod op rituele slacht wil wegjorrissen.'
3 x gelezen, slaap uit ogen gewreven, nog eens gelezen.. Maar Johnny, als de situatie zou zijn zoals je hier boven beschreef, zouden zijn joodse geldschieters toch juist heel blij zijn? Of moet ik nog een bak koffie??
Grutver -t +en naar boven schopt
@wakkere_nederlander | 21-08-12 | 09:09
Als jij dat een belangrijker agendapunt vind dat je pensioen, werk, zorg, toekomst en nog veel meer moet je dat vooral doen. Vergeet vooral niet dat Wilders een echte kans heeft gehad om immigratie in te dammen. Helaas voor jou moest hij toen de stekker uit het kabinet trekken omdat anderen dat met de PVV deden... Super betrouwbaar die Wilders!
Of wilders nu alleen of geflankeerd door 16 idioten in de kamer zit het zal niet veel verschil maken. Of toch wel, het kost Nederland geld om Dion Graus etc aan het vreten te houden.
Dus rijke Joden sponsoren de PVV.
Van de SP weten we dat ze geld krijgen van China.
Het CDA put uit kerkelijke inkomsten. Katholiek of gereformeerd, een euro is een euro.
En de VVD heeft natuurlijk roomblanke grootaandeelhouders die de pot vullen.
Zijn er dan rijke moslim-arabieren die de PvdA sponsoren?
Maar de ham(!)vraag is: welke beesten financiert de Partij van de Dieren?
@Dr.Zeldenrust | 21-08-12 | 09:10 | + 0 -
Hij durft niet meer over mij te schrijven omdat hij dan weer een stortvloed aan rare mails van mij krijgt.
Mhoehahaha.
-=Kaas de Vies=-
-=Temmer der Quid=-
Zou mooi staan op mijn zerk.
Hoogste tijd dat de achterlijke joden hun rituelen ook aanpassen.
@BerendB | 21-08-12 | 09:08 | + 0 -
Ooit wel eens gediscussieerd met een Socialist, Communist, Liberaal?
Allemaal is het inhoudsloos gewauwel want ze gaan uit van hun eigen gelijk.
Ondanks dat je zegt dat Geert Wilders volledig inhoudsloos is is het altijd verstandig om iemand met argumenten te benaderen.
Deel die mening trouwens niet, ik denk dat iedereen met een verhaal toch wel ergens over nagedacht moet hebben. Aan mij dan de taak op dat eruit te halen, lukt me dat niet zoek ik eerst de fout bij mezelf. Is lastig om te zeggen maar zelfs de PvdA heeft wel eens gelijk.
Kaas de Vies | 21-08-12 | 09:08 |
Ja, eensch. Maar Johnnie heeft zo wel zeer nadrukkelijk zijn stokpaardjes.
men klaagt dat zijn geldschieters uit de US of A teveel macht uitoefenen op zijn partij. Is dit weer niet goed ... maare Wim zou een perfecte NSBer zijn !
Dus ergens in de Overseas zit een groepje rijke joden dollars te schenken aan de PVV zonder te weten waar de partij voor staat. Niet echt slim van die krullen.
En de VVD dan, hoe komen die aan hun doekoe? Zou mij niets verbazen als dat via de échte georganiseerde misdaad, cq de foute banken geschiedt.
@BerendB | 21-08-12 | 09:05
Daarom wordt het hoog tijd voor een goed alternatief.
Waarom is er maar 1 partij die van de islamisering van het Westen een agendapunt maakt?
Zo jammer.
Daarom moet ik wel op de PVV stemmen, sorry.
@Dr.Zeldenrust | 21-08-12 | 09:07 | + 0 -
Iedereen komt aan de beurt bij Geenstijl.
Als je nu echt Geert Wilders wilt bestrijden doe dit dan op de inhoud. Hier kan ik heel erg slecht tegen.
Kaas de Vies | 21-08-12 | 09:05
Wilders en inhoud?!
Wat een contradictie. Geloof jij echt dat Wilders ook maar ergens inhoudelijk bezig is met zijn proefballonetjes die inhaken om berichten uit de telegraaf? Je hebt echt iets gemist bij de uitleg van populisme.
Goh Johnnie, wat ben je toch een lul. Eerst al dat misselijke bericht over Friso, dan weer effe grrrristenen bashen en nu is de PVV weer aan de beurt. Jij hoort hier niet thuis knul, rot es lekker op naar Joop ofzeau.
@BerendB | 21-08-12 | 09:05 | + 0 -
Het zou fijn zijn als iedereen Nederland met rust lied van de zogenaamde Joden tot de Arabieren in Mekka, van de Koning van Marokko tot de keizer van de EU.
Gek word je van al die lui.
@Absoluut niet waar | 21-08-12 | 09:01
Schimmig of niet, het geld komt in ieder geval niet uit de grote pot van gemeenschappelijk geld.
Iets wat geen enkele andere partij kan zeggen.
Heerlijk dit. Wilders zit totaal klem met zijn anti moslim politiek maar betaalt door een net zo achterlijke andere gelovige club.
Lijkt me überhaupt een geweldige ontwikkeling als die joden stoppen met het voeren van politiek in Nederland. Laat dat maat aan Leon de Winter over die kan dat al goed genoeg...
"Wilders heeft het altijd over de ondoorzichtigheid van Brussel, maar zijn eigen partij wordt als een maffiaorganisatie geleid. Met koffers vol geschonken dollars vloog de PVV-leider vanuit Amerika de oceaan over. Ik ontmasker hem en de wijze waarop hij de Joodse gemeenschap belazert",
Maar hij liegt er toch niet over dat hij geen interne democratie wil in zijn partij? Dat hoeft dus ook niet. Je mag zelf bepalen of je het er mee eens bent of niet om wel of niet op hem te stemmen. Brussel zou wel democratisch moeten zijn omdat zij ons besturen en onze Staten Generaal kan pareren. Wat een domme mensen zijn er toch.
Tja koffertjes met geld. Klinkt niet echt geloofwaardig aangezien je geldbedragen boven (uit mijn hoofd) 15.000 dient aan te geven op het vliegveld en die honden zijn echt niet allemaal drugshonden, zitten ook geldhonden tussen.
Wat is nu precies de ontmaskering.
Als je nu echt Geert Wilders wilt bestrijden doe dit dan op de inhoud. Hier kan ik heel erg slecht tegen.
@necrosis | 21-08-12 | 09:00
Nouja, Sap is in ieder geval wel goed met stekkers.
En Pechold.... tja, waar is die nou wel goed in. Kan zo 1,2,3 niets bedenken.
Dissidenten zijn de chemtrails van de politiek.
Een scrabbleknaller die niet eens op het bord past?
Johnny, welk gedeelte van 'géén moslimdingen' en 'géén geld naar Europa' als oplossing snap jij niet?
Partij Voor de Voorhuid
Liever koffers met geld uit de VS naar NL, dan scheepsladingen geld naar Zuid Europa
Als je Joden kunt belazeren moet je wel zeer goed zijn. Dus.
Geert is een prima vent, maar zijn financieringen is natuurlijk wel één grote schimmige bende.
Maar hoewel de manier waarop hij de partij leidt (intern) weerstand opwekt, vind ik het altijd wel een beetje triest om uit de school te klappen.. Iets met eer enzo.
Gelukkig hebben Sap en Pechtold wél oplossingen.....
is natuurlijk een prachtig verhaal dit. Volgende pijnpunt is het verbieden van de besnijdenis voor jongetjes. Muhahahahahah!!!
Maffia en koffers met geld altijd +1
Die Kortenoeven is een trol en een agent van iemand's agenda.
Wat een lieverdje hé die Kortenhoeven.
In normale taal noemen we dat gewoon een vuile verrader.
"Joden, het zijn de nieuwe moslims!" (W. Kortenhoeven)
REAGEER OOK