Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Man doet aangifte van chemtrails

Genieten dit. Iemand met het best fatalistische synoniem TheKingApocalyps doet aangifte op het politieburo van chemtrails en leest en passant heel Google, Infowars en wijpikkenhetgodverdommenietmeer.nl voor. Want de overheid vergiftigt haar burgers moedwillig en de bewijzen hiervoor staan allemaal op internet. Heel raar natuurlijk, dat de politie in het heetste weekend van het jaar (met ontelbare branden, dronken vechtpartijen, zoekgeraakte kinderen en verkeersongevallen) geen tijd heeft voor dit gekkie. Na de klik deel 2...

Reaguursels

Inloggen

@SmegmaSmeer | 20-08-12 | 20:43
sarcasme, het is een wrede meesteres...

SmegmaSmeer | 23-08-12 | 22:19

@Leaque of Morons
Dat doen ze allang, knoeien met het drinkwater.. en je bedoelt EURO-knallers? hmm denk dat de zo geliefde Mcdonalds je al voor was.. Als je ns wist wat er daar allemaal in zit...

jmt_frequency | 21-08-12 | 23:29

Wat een brave burgertjes (slaven) hier allemaal zeg! Ooh sorry ik zal niet oordelen.. Please people gather some knowledge. Er is nog veel meer wat voor ons achter wordt gehouden en blijkbaar weten de meeste dat hier niet. Have an open mind en denk logisch na. Geloof niet alles wat de mainsetream media je vertelt. Iedereen loopt maar als n zombie met de neus in de Iphone achter elkaar aan. Don't be so ignorant and wake up! Ik kan wekelijks schaken in de lucht door die chemtrails, niet normaal. Ze willen ons dom houden! Het blijft niet alleen hierbij, idd er wordt met ons eten geknoeid, cosmetica, farmaceutische industrie, etc etc. Zelfs onze geschiedenisboeken vertellen niet de waarheid. Als jullie willen doen wat je gezegd wordt, elke dag ongelukkig naar je klotebaan gaan en geen vrijheid willen hebben, prima.. Ik iig niet. Wat we nu meemaken is moderne slavernij.. zolang de mens maar DENKT dat ie vrijheid heeft.. neem eens de tijd en doe wat kennis op, oordeel dan verder.. en zoek maar eens op wat de latijnse vertaling van 'government' is... I'm out, Love

jmt_frequency | 21-08-12 | 23:19

@sleintiel | 20-08-12 | 22:44
Nou en.. Jij bent er waarschijnlijk zo een die wel zeikt over het andermans rook inademen.. Bovendien kies ik voor een paracetamol zelf en dit soort bende niet. Het gaat er verder ook om dat er een vuil spelletje wordt gespeeld misschien niet eens zozeer om de schadelijke stoffen. Vorige keer was het zure regen, het gat in de ozonlaag en nu worden er chemicaliën de lucht ingespoten om zaden te verkopen die hiertegen bestand zijn. Verder ben ik ook wel geïnteresseerd in de hoeveelheid van de genoemde stoffen schadelijk kan zijn of tot kanker kan leiden.. iemand? Ik moet eerlijk zeggen dat ik over het chemtrails fenomeen sceptisch was, maar nu ik zie dat het in de landen om ons heen mainstream nieuws is én ik afgelopen weekend in 010 dezelfde constatering heb gedaan als aangiftemeneer, begin ik het toch wel te geloven.

2low4zero | 21-08-12 | 23:06

@brtnsnwbrd..
geheel met je eens
een ieder kan toch zelf zien hoe het luchtruim wordt dichtgetimmerd.
Onze hollandse schilders zouden zich omdraaien in hun graf. Waar zijn die wolken en waar is onze blauwe lucht. Is niet blauw meer maar welk/wit. (is ook mode de dag vandaag, melkwit) Altijd makkelijk om te oordelen terwijl hier het meerendeel er geen verstand van heeft. Opmerkelijk is het wel dat ik steeds het idee heb dat hier 1 persoon aan het woord is. Men gebruikt allemaal dezelfde soort woorden. Vreemd. o ja Mensch is kudtedier en papegaaid. Onderzoek. Onze leiders hebben dit allang erkent.

deurdonderen | 21-08-12 | 22:40

-weggejorist-

Fr3bzY | 21-08-12 | 21:01

Ja, tuurlijk zijn die mensen 'gek'. Maar komt dit doordat we alleen de nieuwsitems op het NOS journaal geloven en zelf niet meer nadenken? Of is deze persoon toch niet zo gek als we denken en is er veel meer aan de hand en ziet het 'klootjesvolk' wij 'lemmings' het niet meer, zien we de big picture niet?
Misschien voor dat er geroepen wordt eens informatie verzamelen en dan heb ik het niet over de reguliere weg, maar door bijvoorbeeld alleen deze docu te kijken. Serieus, kijk hem af en ordeel dan nog eens of deze man zo heel gek is.
www.youtube.com/watch?v=mEfJO0-cTis

brtnsnwbrd | 21-08-12 | 20:47

Zo lachen dit. Lopen bij ons op het werk ook wat van die aluhoedjes rond. Gek genoeg zijn het altijd gasten uit de onderklasse met een lage of niet afgemaakte opleiding. De meeste nuttigen in het weekend meer chemische stoffen dan welke overheid ooit via de lucht kan verspreiden...

Manzondernaam | 21-08-12 | 20:11

onee he daar gaan we weer alweer zo,n zelfingenomen milieu activistje wat een idioot mediageil gadverredamme opsouten weg ermee .

Denis van der veen46 | 21-08-12 | 18:58

werd me verteld dat hier nogal slimme mensen regeren. ehhhhh... tja...

deurdonderen | 21-08-12 | 17:53

Vreemd, dat de politie hem naar Coen Vermeer,
TU Delft, doorverwijst, hoofd van Studium Generale, Lucht- en Ruimtevaarttechniek of de ombudsman.

deurdonderen | 21-08-12 | 17:48

Van die malloot staan nog meer filmpjes op het net: www.youtube.com/watch?v=3sDxklB-ymU. Ik snap er ook geen reet van waarom nou net hij zich met chemstrails bezig houd. Het is gewoon een aso.

PimmetjeDelft | 21-08-12 | 16:41

www.nujij.nl/algemeen/bestaan-van-chem...

Het bestaan van chemtrails is jaren geleden al toegegeven. De VN stelde onder andere dat, gelet op de toename van geladen deeltjes van de zon die de aarde bereiken, nano-deeltjes aluminium in de atmosfeer een positief effect op de menselijke leefomgeving zou hebben. Verder zouden er andere toepassingen zijn voor dit type "geo enginering". Regenfronten creeeren in droge gebieden om de ontwikkeling van gewassen te bevorderen is er een van.

Voor alle debunkers onder ons: In mainsteam physics zijn wetenschappers verenigd in de overtuiging, dat minstens 3/4 van het universum (met de middelen waarover zij beschikken) niet waarneembaar is.

"Het beroerde is, dat de twijfel zich veel beter laat verdedigen dan de een of andere visie" Gerard Reve

yv3s | 21-08-12 | 16:21

Dmitri Dmitrievitsj | 21-08-12 | 07:59
Check Spooks: Code 9

Bibble | 21-08-12 | 14:55

@ZDEV | 20-08-12 | 20:51
dan was het een contrail.... je moet wel opletten hoor....

Tinus_Trotyl | 21-08-12 | 14:40

-weggejorist-

Fr3bzY | 21-08-12 | 13:55

-weggejorist-

Fr3bzY | 21-08-12 | 13:35

Ik vond het een mooi topic. Vind ook de argumenten van diegenen die het geloven erg mooi. Blijft even gissen of ze trollen of dat ze het gewoon menen. Maar het gemak waarmee vage filmpjes tot een waar wereldwijd complot worden gepromoveerd is erg grappig. En je kunt met 100 natuurkundigen, vliegtuigbouwers, meteorologen of gif-deskundigen komen, ze blijven wijzen naar de youtube filmpjes, het kranteartikel van jaren her of die ene foto van Buenos Aires met blauwe lucht. Komisch.

bbbachstra | 21-08-12 | 13:11

Gewoon beangstigen hoeveel mafkezen hierin geloven tegenwoordig.

DayMack | 21-08-12 | 12:45

Met alle respect, maar hier in Zuid Limburg zit Eurocontrol op MAA Airport. Alles dat wil kruisen richting het Oosten of Westen moet zich daar melden.
Hier komt vandaag een shit load aan vliegtuigen overgevlogen.. Ik hoop dat deze meneer met klagen zelf ook met de fiets naar het werk gaat.. (of met een electrische prius).

bartjeb1989 | 21-08-12 | 12:29

Wat een onzin weer... om Nederland effectief te kunnen besproeien vanuit de lucht moet je duizenden vliegtuigen inztten. En dan de kosten die hiermee gepaard zullen gaan, de hoeveelheid mensen die betrokken moet zijn bij zo'n operatie, en alsof ze al die vliegtuigen ongemoeid op een stralende dag rond laten vliegen boven ons land! Gebruik aub een beetje je verstand! Als ze ons willen vergiftigen dan doe je wat rommel in de watervoorziening(waterleiding). Goedkoop & effectief! Of je doet een actie met hamburgers voor een EURO.

Leaque of Morons | 21-08-12 | 12:15

Volgens Kwiebus is de overheid slim genoeg om chemtrails te maken, maar niet slim genoeg om te beseffen dat het ook naar beneden valt. Hm daar was Isaac Newton al achter. En gekkie gaat niet zomaar met legitimatie op straat lopen, Naziwet ach ach. Overigens had hij het nou over Hongaarse Goelag of Goulash? Ik wacht ook nog op de verbanden tussen rooie diesel en die teringzooi op zijn hoofd.
.
.
.
Ah verrek het bleek in Delft te zijn. Dan is ieder commentaar verder overbodig.

The immortal | 21-08-12 | 12:04

Prachtig dit crypto-psychotische stel.

Hanxie | 21-08-12 | 11:56

Als deze meneer eens op een mooie dag in het gras zou gaan liggen en de moeite zou nemen om een paar uurtjes naar boven te kijken, dan zou hij gewoon kunnen zien dat passagiersvliegtuigen deze strepen maken, en achterlaten.
Uiteraard met Casper op je telefoon in de ene hand en een joint in je andere.

Mac The Ripper | 21-08-12 | 11:45

Sander de Pavert!

Balzack | 21-08-12 | 11:30

Klap van de groene molen?

Bataaf | 21-08-12 | 11:24

Zo praten alleen ras echte socialisten. Paranoide damslapende ufo-spottende mafketels die je idd het liefst vergiftigd door de overheid of door een ufo ontvoerd zou willen hebben.

nedertokkie | 21-08-12 | 11:23

LOL!!! die agent aan de balie zal ook wel gedacht hebben.. ik zou dat gezicht wel eens willen zien.

hartogjen | 21-08-12 | 10:28

@uberdude | 20-08-12 | 21:06

Heel goed. Nu nog iets verder gaan denken: Rabiaat atheisme is voor mensen die niet willen geloven maar wel IETS voor alles verantwoordelijk willen maken.

Hoe meer ideologie je overboord zet hoe beter je de luiheid achter al die meningen, links en rechts, ziet.

omanders | 21-08-12 | 10:12

-weggejorist-

Alexandre | 21-08-12 | 10:11

ton elias is niet vet het is een mastodont

gerben48 | 21-08-12 | 09:57

Monsanto sowieso altijd hele foute boel

swassannuf | 21-08-12 | 09:26

Echt gek is ie niet hoor: boinnk.nl/blog/32597/eindelijk-het-bes... Op de VN-conferentie te Nagoya is vandaag (18 april 2012)door de 193 lidstaten beslist om te stoppen met allerlei projecten en experimenten van ‘geoengineering’, dwz het kunstmatig en opzettelijk beïnvloeden van het klimaat. Verklaring: men begrijpt nu (plots …) de potentiële risico’s ervan.

Reneeee | 21-08-12 | 08:49

Ik dacht, hier komt 't... ik mag u wel doorverwijzen naar de GGz..

Maar nee.

Pim21 | 21-08-12 | 08:46

Zo te zien is mijn persoonlijke nemesis ook wakker....

necrosis | 21-08-12 | 08:36

Het is de schuld van Wilders...

JIP! | 21-08-12 | 08:21

vinner888 | 21-08-12 | 01:29 | + -1 -
endofdays | 21-08-12 | 00:25 | + -1 -
Waarom zou ik dit soort waardeloze 'documentaires' bekijken? Net even het begin afgespeeld. Het begint al met een lekker stukje emotieterreur. "Kijk hoe lief mijn achterkleinkinderen zijn, en wij maken de toekomst voor ze KAPOT!". En wat volgt daarna? Een verhaaltje over geo-engineering, het verspreiden van metalen om zonlicht te reflecteren en dat allemaal met op de achtergrond wat foto's van doodnormale contrails. Contrails ja, gewoon wolken van gecondenseerd waterdamp. Klinklare misleiding. Vervolgens: eoa zelfbenoemde 'wetenschapper' die zegt dat bomen doodgaan door chemtrails en inderdaad, er sterven bomen! Nog sterker, ze filmen één dood plantje van 30cm hoog en zeggen doodleuk "that looks like it has been hit by some kind of a chemical". Als mijn hond hier in de tuin 10x tegen een plant aan pist ziet zo'n plant er hetzelfde uit. De gekkies uit dit filmpje zouden hieruit conluderen dat mijn hond chemtrails pist! Arm beest...
-
vinner888 | 21-08-12 | 01:29 "Probeer de tijd te nemen en niet te snel een conclusie maken." -> zeg dat tegen de makers van dit soort filmpjes. Die lopen zelf met oogkleppen ter grootte van hangaardeuren rond.
-
Ik zeg niet dat geo-engineering niet bestaat. Het bestaat inderdaad, er zijn experimenten mee gedaan om te testen of je er wolken mee kon zaaien of zonlicht kon reflecteren, dat was zeer onbetrouwbaar, de invloed op het klimaat (op langere tijden dan ~1 jaar) is zeer onzeker en dat is ook wat de wetenschappers uit dat filmpje zeggen. Geen geheimzinnige dingen, resultaten staan gewoon in de literatuur. Wat wel geheimzinnig is, en waar 0.0 bewijs voor is, is dat dit op globale schaal door normale airliners wordt gedaan. Wat al door 100 man in dit draadje is uitgelegd is dat dit op globale schaal gewoon totaal onhaalbaar is.

sleintiel | 21-08-12 | 08:19

necrosis | 21-08-12 | 08:00 | + 0 -
LOL,
jij bent altijd welkom, moet eerst dat fossiel instrueren.

Sjeng de helle | 21-08-12 | 08:03

@Sjeng de helle | 21-08-12 | 07:55
Totdat ik langskom.....
*grinnik*

necrosis | 21-08-12 | 08:00

Mogge allen,
Goed dat de halve zolen die in chemtrails geloven weg zijn, maar jammer dat ik geen antwoord heb gekregen op de vraag wat voor schokkende gebeurtenis ons op 9 september te wachten staat. De betekenis van chemtrails zou duidelijk worden, net als de rol van de illuminati. Cf. Bibble | 21-08-12 | 00:22

Dmitri Dmitrievitsj | 21-08-12 | 07:59

@farm | 21-08-12 | 07:51
Religie is ook 'gekweekt', helaas blijkt 'vermeerdering' via zaad nog steeds mogelijk.
Enne.... god bestaat niet!

necrosis | 21-08-12 | 07:59

necrosis | 21-08-12 | 07:52 | + 0 -
Zet mijn schoonmoeder wel in de tuin, die weert alles af.

Sjeng de helle | 21-08-12 | 07:55

@Sjeng de helle | 21-08-12 | 07:39
Voor de zekerheid maar wat luchtafweergeschut opstellen, je weet maar nooit.

necrosis | 21-08-12 | 07:52

Vroeger kon men de zaden van groenten en fruit weer kweken. Maar tegenwoordig is dit niet meer mogelijk, omdat gekweekte gewassen geen vruchten meer geven.
Zelfs de zaden van een maiskolf geven geen vruchten meer. Ik kan me best voorstellen waarom ontwikkelingslanden niets van de Monsanto-zaden moet hebben. Monsanto-produkten zijn zeer kwetsbaar en slechts voor eenmalig gebruik omdat vermeerdering via de zaden onmogelijk is. De bedoeling is om zaden te KOPEN. Pffff
Maar God is groter dan Monsato, Gates en politici.

farm | 21-08-12 | 07:51

Eindelijk weer eens wat reaguursels op geenstijl. Chemtrails zijn hot!

zat | 21-08-12 | 07:48

necrosis | 21-08-12 | 07:29 | + 0 -
Mogge necro,
heb nog ergens m'n oude legerhelm liggen, t'ís wel geen Kevlar geval, maar zou die ook geschikt zijn teugen condens strepen?

Sjeng de helle | 21-08-12 | 07:39

@Semtex | 21-08-12 | 07:08
Niks aan de hand?
Je zal zo'n stuk ijs op je kop krijgen!
*pletterpet uit vet halen doet*

necrosis | 21-08-12 | 07:29

Studie Wageningen,Prins Bernhard ,Agent Orange ,nou nou nou.Alles is zichtbaar.
Als ik het goed begrijp hangt er een politieke moord in de lucht met al die nazi-wetten.
Diana Koster pliesie Delft heeft het geweten.

Ratzing. | 21-08-12 | 07:14

Mogguh @ All,
Als agent zou ik echt niet weten wat hier mee zou moeten, ook als niet agent trouwens.

Sjeng de helle | 21-08-12 | 07:07

Heeft u legitimatie bij zich?
Heerlijke reactie van mevrouw de agent.
Ondertussen loopt het gekkie waarschijnlijk rond met een IPhone, en dat is een stuk enger.
www.dutchcowboys.nl/apple/25541

Strohond | 21-08-12 | 05:35

"Zo werkt de economie. De groten worden groter en de kleintjes leggen het loodje."
Zo werkt de economie dus juist niet. Kleintjes worden groter en de groten gaan ten onder.
U moet economie niet met machtsmisbruik verwarren.

Grachus | 21-08-12 | 05:06

@miko | 21-08-12 | 04:04
Abraham lincoln

miko | 21-08-12 | 04:45

Grachus | 21-08-12 | 04:25 | | Reageer+ | 0
Leuk dat je er nu ook aan mee doet. X

c.onjo | 21-08-12 | 04:38

@Grachus | 21-08-12 | 04:25
Uiterst serieus nemen,zeggen dat je er meteen mee aan de slag gaat en er geen tijd te verliezen is.En hem dan zachtjes de deur uitwerken en je telefoonnummer geven met een nummer verkeerd.

miko | 21-08-12 | 04:33

Wat ik mij altijd afvraag is of er voordat internet bestond, er ook zoveel totaal malloten rondliepen? En zo ja, waar bivakkeerden die lui dan?
Tot nu toe ben ik er gevrijwaard van gebleven, maar wat moet je doen als je zo'n totaal malloot in 'real life' tegenkomt. Wat is het beste: keihard uitgelachten of een schop onder zijn hol geven?

Grachus | 21-08-12 | 04:25

@Rammstein | 21-08-12 | 04:12
Vooral rond de 25 minuten.derksen zou zeggen: Het lijkt Jiskefet wel. Maar dan beter.

miko | 21-08-12 | 04:17

miko | 21-08-12 | 04:04 | | Reageer+ |r
Ik ben vrij blij als hij de grootste gekken ter wereld bij elkaar kan brengen.

c.onjo | 21-08-12 | 04:16

miko | 21-08-12 | 04:04 | + 0 -
Tof !! Thanx for the link pookeeh !!

Rammstein | 21-08-12 | 04:12

@LibertasSimplex | 21-08-12 | 03:48
Slaaps, ik ook over tien minuten.

miko | 21-08-12 | 04:06

Ik zit weer even een theroux te kijken.
Man o man hoe krijgt die kerel het voor elkaar om bij de grootste gekken in de wereld te komen en niet in schaterlachen uit te lachen.
docunet.nl/louis-theroux-black-nationa...
Is abraham black or white? "that is still in debate.

miko | 21-08-12 | 04:04

Ja. Ik ga ook naar m'n kooi.

LibertasSimplex | 21-08-12 | 03:48

@miko | 21-08-12 | 03:32
Cool!

LibertasSimplex | 21-08-12 | 03:34

@LibertasSimplex | 21-08-12 | 03:22
Ik heb de zaadjes gewoon 'lijf' van een bosje geplukt.Nog als besje.Even laten zuren en toen in de grond.In de tropen gaat het wel makkelijker. :)

miko | 21-08-12 | 03:32

@miko | 21-08-12 | 03:14
Hee wat leuk! Dat je ze hebt.

Heb zelf, jaar of wat terug, een honderdtal gehad. In een poging, niet om cocaïne te extraheren (sure hm), maar om ze in ieder geval volwassen te krijgen voor verkoop. Legaal. Volstrekt.

Mislukt. Alle zaden besteld in Nederland. Een euro per zaadje. Honderd procent kwamen ze op. Ze groeiden op onder een stel simpele spaarlampen, nauwelijks kosten en geen overlast. Maar zijn, uiteindelijk allemaal gestorven aan de in kassen gevreesde larve van de varenrouwmug.

Poging twee komt nog mettertijd. Heb ervan geleerd.

LibertasSimplex | 21-08-12 | 03:22

Triest figuur! Ik hoop echt dat deze arrogante kwast eens letterlijk met zijn ingewanden buitengekeerd op straat ligt en deze zelfde politiemevrouw tegenkomt. Dan gelooft hij echt niet meer in zijn existentiele gelul, zijn alugezooi, maar richt zich op datgene wat agenten wel voor hem kunnen betekenen!

Licky Lick | 21-08-12 | 03:19

@Kapitein-Ter-Zee | 21-08-12 | 03:14
Ga je op kooi aan?

miko | 21-08-12 | 03:17

@LibertasSimplex | 21-08-12 | 03:02
Het is een onbeduidend plantje wat je zowat overal kunt laten groeien in die regio. Ik heb ze zelf ook niet bepaald iets waar je indruk mee maakt maar ik vind het wel spannedn.
Ik zie trouwens nu dat het ook op wiki staat.
en.wikipedia.org/wiki/Coca#Herbicide_r...
Ze kunnen ook nog eens prima in de halfschaduw groeien zodat de schermbomen de klap pakken.Maar die gaan van de hoeveelheden die ze gebruiken niet dood maar wel,wederom, de mais de kouseband de plantanos,quodrofilla's en wat nog meer.

miko | 21-08-12 | 03:14

De Kapitein gaat eruit. Truste allemaal en tot een volgende keer. Groet en bedankt.

Kapitein-Ter-Zee | 21-08-12 | 03:14

@LibertasSimplex | 21-08-12 | 03:02
Tokkiebusiness 2.0

LibertasSimplex | 21-08-12 | 03:07

@miko | 21-08-12 | 02:51
Ja, echt smerig. Waar de yanks zich daar mee bemoeien. Die mensen verdienen al niks.

Dat die cocafiguren gemodificeerde gewassen kweken, vind ik daarom wel weer leuk. Inderdaad worden planten gekweekt die enigszins tegen roundup kunnen, niet dood gaan in ieder geval.
Ze worden ook groter en bevatten veel hogere concentraties alkaloïden.

Hier en daar zijn op internet, ik ben te lui om het na jaren tevoorschijn te toveren, rapporten van de Drug Administration te vinden waarin ze zich druk lopen maken over "super coca".

Je zou bijna denken dat die plant inmiddels overal te kweken valt.

LibertasSimplex | 21-08-12 | 03:02

Dat is dat hele gebiedje aldaar maar De Basis is naar een andere plek gegaan.

Kapitein-Ter-Zee | 21-08-12 | 02:58

Kapitein-Ter-Zee | 21-08-12 | 02:51
Is nog steeds een No fly zone heur.

TheOne48 | 21-08-12 | 02:57

Heej Jim Beam; In principe heb je gelijk maar zo heel veel sterren zijn er niet gevallen. Maar: Goede deductie! Hulde en cuddo's

Kapitein-Ter-Zee | 21-08-12 | 02:54

Zag afgelopen vrijdagmiddag met mn poten op de picknicktafel en achteruitgeleund ook heel veel bizar breder wordende vliegtuigsporen, m'n maten ook.
Maarre.... als waterdamp wil condenseren heeft het stof nodig en we hebben net de perseiden achter de rug.
Kan het niet gewoon zo zijn dat er door al die vallende sterren behoorlijk meer stof achtergebleven is in de atmosfeer wat zijn impact heeft op de condensatie van die waterdamp?
Ik roep maar wat hoor.

Jim Beam | 21-08-12 | 02:52

Roswell is al jaren dicht. Aera 51 is ook niet meer maar dat is een heel ander topic.

Kapitein-Ter-Zee | 21-08-12 | 02:51

@LibertasSimplex | 21-08-12 | 02:42
Zeker als je bedenkt dat de coca velden vaak relatief klein zijn en tussen gewone gewassen staan.Nu zou dat niet zo een probleem zijn als je mais koopt van een Sygenta.Maar die arme boeren hebben allemaal hun eigen geselecteerde zaad.De coca jongens hebben allang gemodificeerd spul.Plus dat een houtachtige gewas dat niet in volle groei is er niet zo gek veel last van heeft.net zo een domme actie van de gringo's als indertijd in 'nam.

miko | 21-08-12 | 02:51

Agent orange en HAARP betaan niet alleen in m'n hoofd heur. En de helicopterpiloot in Arizona zei toch echt toen we te dicht bij bij Roswell kwamen " here is where we keep our aliens"

TheOne48 | 21-08-12 | 02:48

@miko | 21-08-12 | 02:34
Geen Agent Orange. Inderdaad. Ik abuis. Nog rotter spul.

Het is glyfosaat. Roundup. Je ziet het niet in de lucht, maar het laat trails van gevallen cocablad en tranen van indianen.

LibertasSimplex | 21-08-12 | 02:42

chem-trails zijn hetzelfde als UFO'S en spoken: ze bestaan alleen in je hoofd.

Kapitein-Ter-Zee | 21-08-12 | 02:40

Kapitein-Ter-Zee | 21-08-12 | 02:35
Dus die chem-trails leiden de aandacht af van het echte werk. Capice.

TheOne48 | 21-08-12 | 02:39

Staan nogal redelijk wat fouten in dit artikel.
Volgens mij zelf niet zo een snugger persoon wat dit geschreven heeft.
En daarbij de persoon een gekkie noemen, ik weet zeker dat ze nooit ook maar iets hebben opgezocht over chemtrails.

vinner888 | 21-08-12 | 02:37

Kijk maar even naar miko hierboven; hij weet het ook.

Kapitein-Ter-Zee | 21-08-12 | 02:37

TheOne48: Ik schreef, even uit het hoofd, dat je de toenmalige Agent Orange spays ook niet zag en mijn punt is dat als ze dat TOEN ook al konden (sproeien zonder dat het echt zichtbaar/merkbaar was behalve dan voor die Het DOEL waren) ze nu na zoveel jaren echt zoveel verder zijn dat ze kunnen sproeien wat ze willen zonder dat wij het merken. Ik verklaar die chem-trails dus als hele grote onzin en bedacht door iemand die echt niet weet hoe het werkt en waar het over gaat. Kleuterschool niveau; ik blijf het zeggen. Maar voor sommigen heeft het nieuwswaarde en die verdienen er een boterham mee; zo werkt dat ongeveer.

Kapitein-Ter-Zee | 21-08-12 | 02:35

@LibertasSimplex | 21-08-12 | 02:21
Voor zover ik weet word glyfosaat gebruikt in Zuid amerika.Agent orange had een andere structuur.Glyfosaat is redelijk onschuldig.(relatief)Paraquat, dat ook veel word gebruikt is veel giftiger en is bij slecht gebruik erg giftig voor de mens en andere fauna. Maar als ze dat sproeien zie je dat niet.Het is kleurloos. :)

miko | 21-08-12 | 02:34

@LibertasSimplex | 21-08-12 | 02:21

miko | 21-08-12 | 02:30

Kapitein-Ter-Zee | 21-08-12 | 02:24
Nog een keer gelezen. Volgens jouw verhaal sproeien ze met van alles en val jij over over zichtbare chem-trails. Kan er niks anders van maken.

TheOne48 | 21-08-12 | 02:30

Dit was een uitzending voor politieke partijen zeker?
Van de SOPN?... Toch?
Rare partij, hoor.

Bent u tegen chemtrails?
Wilt u een vast inkomen, vrij reizen én gratis internet?

www.volkskrant.nl/vk/nl/10637/VK-Dossi...

Schietmijmaarlek | 21-08-12 | 02:28

TheOne48: Dat is het dus juist NIET. Ga nog maar eens lezen.

Kapitein-Ter-Zee | 21-08-12 | 02:24

Kapitein-Ter-Zee | 21-08-12 | 02:09
Dus je enige punt is het zichtbaar zijn van chem-trails.

TheOne48 | 21-08-12 | 02:22

@LibertasSimplex | 21-08-12 | 02:21
var. Novogranatense.

LibertasSimplex | 21-08-12 | 02:21

Er wordt op de deur geklopt; Sinterklaas zal zijn agenda niet op orde hebben...

Kapitein-Ter-Zee | 21-08-12 | 02:21

Dat Agent Orange. Daarvan weet ik, dat de Amerikanen het nog steeds regelmatig sprayen. Vanuit vliegtuigen. In Zuid Amerika.

Over Erythroxylon var. Coca en var. Nogogranatense.

Roundup. Zo wordt Agent Orange tegenwoordig genoemd. En het ontbladert en doodt coca.

LibertasSimplex | 21-08-12 | 02:21

In de jaren '50 en '60 waren zowel de USSR als de USA bezig met een programma om de weerssituatie in eigen land te verbeteren en zij zonden hoog energetische straling in de lucht om te proberen e.e.a. te bereiken. De gedachte was toen: NU sprayen en morgen resultaat. Beiden zijn daar na 10 jaar maar mee gestopt wegens geen resultaat. Het is een bewijs van ongelooflijke onkunde en onwetenheid om te veronderstellen dat er chem-trails bestaan in de zin als hier wort omschreven; in Vietnam gebruikten de Amerikanen: Orange Agent; een zeer giftige substantie waar je niet echt tegen kon en dat was volkomen onzichtbaar. En dan NU veronderstellen dat je chem-trails kunt zien. Kleuterschool niveau. Echt. En zo dom want als ze zouden willen dan hebben we morgen allemaal paars haar zonder dat we weten waarvan.

Kapitein-Ter-Zee | 21-08-12 | 02:09

Ik zeg chemische sporen op een spiegel of een ander vergelijkbaar glad object. Daar word ik vrij leip van in een goede manier. Mits het chemspoor niet te lang is natuurlijk...

c.onjo | 21-08-12 | 01:54

Deze meneer is zelf een vliegtuig..

Shareholder II | 21-08-12 | 01:43

@Stormageddon | 21-08-12 | 01:08
En wij in de jaren tachtig maar denken dat de communisten overal zaten.Ha amateurs dat het waren.
Er word trouwens op de deur geklopt, zal ik open doen? Lijkt me namelijk compleet normaal op dit uur van de dag.

miko | 21-08-12 | 01:29

What in the World Are They Spraying? (Full Length)

www.youtube.com/watch?v=jf0khstYDLA

"Why in the World are They Spraying?" Full Length Documentary HD

www.youtube.com/watch?v=mEfJO0-cTis

Twee opeenvolgende documentaires over chemtrails, zeer interessant om eens te bekijken.
Probeer de tijd te nemen en niet te snel een conclusie maken.

vinner888 | 21-08-12 | 01:29

elke 10 jaar vergaat de aarde als je de media moet geloven. maar zelf na denken over dingen kan idd geen kwaad en die strepen in de lucht is idd raar viel mij ook op. zou toch eens beter onderzocht moeten worden vind ik eigenlijk. denk dat het best schadelijk is al dan niet alleen de uitlaatgassen

holtyre | 21-08-12 | 01:17

@miko | 21-08-12 | 01:03
Ja man... en dan loopt 21 december de Maya-kalender ook nog af en gaat de hele wereld kapotstuk. Nou, als je dat overleeft ben je een knappe jongen. En dat komt allemaal door chemtrails van de Loeminadi en de NWO reptilians.

Stormageddon | 21-08-12 | 01:08

@Stormageddon | 21-08-12 | 00:49
Iedereen gaat dood? Je komt elke keer met wat nieuws. :)

@Bibble | 21-08-12 | 00:22
Je geeft dus zelf toe illuminatie bullshit.

miko | 21-08-12 | 01:03

allah strepen noem ik het altijd, wie gelooft allah nu niet?

neemjemoederindemali | 21-08-12 | 00:56

't is een mongol jonguh !! ...

Piet_Snot | 21-08-12 | 00:51

Hallo!!!!

Dat weet toch iedereen wat die strepen zijn?

Dat zijn de engeltjes die een plasje maken.

*hoofd schudden doet en aan oma denkt*

DANNY3960 | 21-08-12 | 00:50

Volgens mij gaan we allemaal dood. Echt, geen geintje, het is een conspiracy. 1 groot complot. 't Is nog nooit eerder gebeurd, maar heus: we worden doodvermoord. Iedereen gaat dood. Dat kan geen toeval zijn.

Stormageddon | 21-08-12 | 00:49

@antisoon
ik bedoel eigenlijk dat als die chemtrails idd waar zijn hogere mensen dit niet weten ik denk dat je dan moet gaan denken aan hele grote organisaties die er belang bij hebben. maar echt alleen de top ervan. maar volgens mij kan dit geen kwaad een keer uit te zoeken.

holtyre | 21-08-12 | 00:47

pius | 21-08-12 | 00:28
Ach ja, eens een reaguurder, altijd een reaguurder. :)

Kromst | 21-08-12 | 00:44

Hij (met zijn vriending of vrouw Lies) dramt zijn verhaaltje af, maar weigert elke aanpassing die hem gevraagd wordt, zijn naam geeft ie niet, zijn verplichte id geeft ie niet, nutteloos figuur, heeft te lang in de steun gezeten, is doorgedraaid...

Menno Edens | 21-08-12 | 00:43

@holtyre | 21-08-12 | 00:37
Van hogere kringen weet ik niet zoveel anders dan wat ik leerde uit de verhandelingen van Tolstoi of wat ik las op het Net. Ik bedoelde mijn comment dan ook niet lettelijk, doch eerder logisch; Als iets gevaarlijk is, dan zullen rijkeren dan ik het eerder kunnen weten dan de minder gesitueerde mens, gewoon omdat de rijkeren betere bronnen hebben.

AntiSoof | 21-08-12 | 00:43

koek koek

Wieert100 | 21-08-12 | 00:43

Many re-mixed versions of this classic air-to-air video exist on the web. This is a pre-mixed version you can evaluate yourself. The cockpit chatter near the end is interesting considering this flight crew witnessed the event with their own eyes before uploading the low resolution video to Youtube. www.youtube.com/watch?v=cnWO5KT8IhI&am...

tripledutch | 21-08-12 | 00:39

@antisoof denk dat je nog paar stapjes hoger moet gaan zitten dan.

holtyre | 21-08-12 | 00:37

Ik denk wel dat wanneer het niet-armste-deel-van-Aerdenhout niet gewaarschuwd is door 'hogergeplaatsten' tegen zogenaamde chemtrails, het allemaal wel mee zal vallen. Die rijkelui kunnen als compas dienen. Wat de baronesse eet zal toch wel goed zijn immers?

AntiSoof | 21-08-12 | 00:34

@Kromst | 21-08-12 | 00:17

Jij mot vaker komen.

pius | 21-08-12 | 00:28

Het komt gewoon door de biobrandstof in de kerosine.
Die verbrand niet volledig en vormt een spoor van uiterst giftige uitlaatgassen.
Probleem opgelost. Next.

Dostranamus | 21-08-12 | 00:27

@Bibble | 21-08-12 | 00:22
Wat gaat er gebeuren op 9 september?

Dmitri Dmitrievitsj | 21-08-12 | 00:25

Dom volk kijk eens wat vaker naar de lucht hoe vaak zie je niet de hele dag vliegtuigen strepen trekken in een mooie blauwe heldere lucht die binnen een paar seconde zijn verdwenen.
En dan ineens beginnen er een stel binnen korte tijd kriskras strepen te trekken die niet verdwijnen maar de hele lucht dicht kalken.
Waarom zouden dit geen NAVO vliegtuigen kunnen zij die het boeltje om wat voor reden dan ook dicht sprayen.
Interessante documentaire over dit onderwerp.
What in the world are they spraying
www.youtube.com/watch?v=-K9rXydMmfw

endofdays | 21-08-12 | 00:25

Bibble | 21-08-12 | 00:22 12 september zal een grotere klap geven.

zeg maar jansen | 21-08-12 | 00:23

Kromst | 21-08-12 | 00:17 Gelukkig zijn de Geo-engineers al bezig met een tegenwapen, de opslaq van gas onder Bergen aan Zee.

Elders slaan ze CO² ook al op in de bodem. Als het te erg wordt met die chemtrails slaan ze terug.

zeg maar jansen | 21-08-12 | 00:22

Voor de mensen die hier de chemtrails theorieën afkraken, wacht maar af op 9 september. De wereld zal weer eens gaan veranderen net als 11 september. Mark my words, dan wil ik jullie nog wel horen praten over Illuminatie bullshit.

Bibble | 21-08-12 | 00:22

@Lijkt me logisch... | 21-08-12 | 00:02
Nou staat er iets anders? Water met een chemische brandvertragende substantie sproeien dat is wat het kan.Een soort doseer systeem wat je ook ziet bij moderne outboard motoren waar je zelf niet hoeft te mixen.Maar sproeien vanuit een vliegtuig gebeurt al sinds voor de tweede wereld oorlog.
Dat het niet zou kunnen lijkt me voor zich spreken.Immers de franse luchtmacht laat het elk jaar zien dat je er iets in kunt pleuren.Dat overheden het zouden doen om hun bevolking iets toe te dienen lijkt me stug.
Kun je het beter in de tank van een stads bus pleuren of in een gastank van het energie bedrijf.

miko | 21-08-12 | 00:20

@Kapitein Sjaak Mus
Een goede wacht! Maar mag ik uit uw woorden opmaken dat het gevecht tegen de windmolens een rechtvaardige strijd is?

hatari | 21-08-12 | 00:19

Waar rook is, is vuur. De verhalen over depopulatie via chemtrails komen niet zomaar uit de lucht vallen. Onder het aluhoedje zit wel degelijk een wetenschappelijke basis. Geo-engineering. Een rare tak van sport binnen de wetenschap om het klimaat direct te beinvloeden en niet indirect zoals met CO-opslag et cetera. Schadelijk of niet... hier zijn onze lieve vrinden onder andere mee bezig.... je kan het zo gek niet bedenken...

o.a. Reflective plastic sheeting covering desert[35][36] and glaciers[37] , Modified ship /aircraft exhaust composition[30] , Cirrus cloud seeding using airliners[33] to reduce reflectivity.[33]http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_proposed_geoengineering_projects

dus... wie heeft het aluhoedje op? Snippers schijnen goed te zijn tegen globale opwarming. :P

Kromst | 21-08-12 | 00:17

SmegmaSmeer | 20-08-12 | 20:43
nee het valt de gemiddelde gs plempers niet op.zijn te druk bezig met de gordijntjes dicht onzin te posten.

anarchrist | 21-08-12 | 00:06

Een blusvliegtuig dat chemische middelen kan spuiten.Dat maakt verder niet uit want dat kan al jaren.
miko | 21-08-12 | 00:00 | + 0 -

Kom op nou... Even lezen...

Lijkt me logisch... | 21-08-12 | 00:02

@Lijkt me logisch... | 20-08-12 | 23:56

ah. dank voor uitleg. Ik begreep het al niet.

pius | 21-08-12 | 00:00

@Lijkt me logisch... | 20-08-12 | 23:56
Een blusvliegtuig dat chemische middelen kan spuiten.Dat maakt verder niet uit want dat kan al jaren.

miko | 21-08-12 | 00:00

miko | 20-08-12 | 23:55
Oef. Harder kan een man niet door de mand vallen.

harry pikkel | 20-08-12 | 23:59

Peven = even
Damned chemtrails :-(

Lijkt me logisch... | 20-08-12 | 23:58

@pius | 20-08-12 | 23:50
? onlogisch bedoel ik.

pius | 20-08-12 | 23:56

Hoezo lutser? oOlogische uitspraak.
pius | 20-08-12 | 23:50 | + 0 -

Lutser was @ Sheik Yerbouty die een samenzwering zag in een patent voor een blusvliegtuig.

Dmitri was me voor om het citaat alsnog peven te plempen. Waarvoor dank :-)

Lijkt me logisch... | 20-08-12 | 23:56

@harry pikkel | 20-08-12 | 23:52
Misschien moest de gage omhoog gehesen worden.Als je iets te lelijk was wilde zelfs de hoer niet.
:)

miko | 20-08-12 | 23:55

@harry pikkel | 20-08-12 | 23:21

Met mijn Triple-A rating hoor ik wel bij de A'tjes thuis dunkt me.

En dat ik niet al te veel verstand van voetbal heb behoeft geen nadere uitleg.

Reinaert | 20-08-12 | 23:52

miko | 20-08-12 | 23:45 |
Iets zegt me dat Onze taal het netjes wil houden en dat in werkelijkheid met hoeren en achterdeuren te maken heeft, waarbij de hoer niet per se de hijser hoeft te zijn, maar ik ben er nog niet helemaal uit. Het hoeft natuurlijk ook niet zo te zijn dat in ieder dorp kerels werden opgehesen in manden, 1 bekend voorval kan genoeg zijn.

harry pikkel | 20-08-12 | 23:52

@Lijkt me logisch... | 20-08-12 | 23:46

Hoezo lutser? oOlogische uitspraak.

pius | 20-08-12 | 23:50

Nou dit viel mij idd ook op condens sporen zijn zo weg dit blijft echt hangen. het klinkt idd heel raar geef ik toe maar ik denk wel dat het iets is toch eens goed onderzoek naar te doen.

holtyre | 20-08-12 | 23:50

@Sheik Yerboutti | 20-08-12 | 23:38
Het staat er toch echt, al in de abstract: "A method and apparatus for aerial fire suppression."
Dmitri Dmitrievitsj | 20-08-12 | 23:44 | + 1 -

Ik hoef het niet te herhalen, maarja...
Op het VWO leerden wij begrijpend lezen. Ook in het Engels. Lutser.

Lijkt me logisch... | 20-08-12 | 23:46

@harry pikkel | 20-08-12 | 23:34
Ik heb dat dus ook gelezen maar ik kan me niet voorstellen dat vrouwtjes effe een piemelmens ophijsen.zelfs niet met een katrol.Laat de gemiddelde vrouw maar eens een zeil hijsen.En dat recht beneden het katrol.

miko | 20-08-12 | 23:45

@Sheik Yerboutti | 20-08-12 | 23:38
Het staat er toch echt, al in de abstract: "A method and apparatus for aerial fire suppression."

Dmitri Dmitrievitsj | 20-08-12 | 23:44

holtyre | 20-08-12 | 23:41 Je woorden kracht bijzetten met, laten we een waxinelichthoudertje nemen, werkt wel.

Dan heb je de aandacht meteen.

zeg maar jansen | 20-08-12 | 23:43

klinkt raar idd. maar wat als die man toch gelijk heeft. ik bedoel waar rook is is vuur. zou best mogelijk zijn. en de politie wil nog geneens naar het verhaal luisteren. als je iets tegen de overhead wil beginnen moeten ze toch aangifte kunnen doen. maar als je de overhead tegen werkt wordt je gelijk voor gek verklaard. dit is idd geen democratie. ongeacht of die man gelijk heeft of niet!

holtyre | 20-08-12 | 23:41

@miko | 20-08-12 | 23:40
Het is niet waarschijnlijk, maar het is een manier om met weinig kracht een zware man op te hijsen. Ik was nog in de nerdmodus na de uitleg over de condenssporen.

Dmitri Dmitrievitsj | 20-08-12 | 23:41

@Lijkt me logisch... | 20-08-12 | 23:32
LOL

Dmitri Dmitrievitsj | 20-08-12 | 23:40

@Dmitri Dmitrievitsj | 20-08-12 | 23:24
Ok,bij elke slaapkamer van de dames hing een katrolletje.Zou kunnen maar vind het nog steeds een vreemd verhaal.En een katrol bedienen op je kamer om een persoon twee verdiepingen lager op te hijsen?Dan mogen ze toch wel driedubbele katrollen gebruiken.

miko | 20-08-12 | 23:40

Hij heeft wel volledig gelijk over legitimatiebewijs. De laatsten die dat verplicht stelden waren de nazi's. En wat voegt het toe?

Verder is het natuurlijk wel een lampie, deze gast.

nebulous | 20-08-12 | 23:39

Als iemand na lang onderzoeken bepaalde linken weet te leggen en op die wijze een complot ontdekt, dan wordt die mens soms als een complotdenker weggezet. Dat dit denken Grieks-geörienteerd is (dus vanuit-de-ik-naar-buitentoe-geredeneerd) en dus soms in de war is komt vaak doordat sommige deel-aannames op los zand zijn gebouwd, dus niet helemaal betouwbaar zijn. Niet dat deze man nu meteen in de war is, hoor. Want veel wat hij heeft gelezen las ik ook. En vaak dacht ik, verdraaid, dat is waar. Zoals de wil van sommige grote firma's om een monopoly te krijgen op bepaalde grondstoffen. Dat lijkt mij duidelijk. Zo werkt de economie. De groten worden groter en de kleintjes leggen het loodje.
Maar dat neemt niet weg dat ik het raar en ook wel naar vind dat de vliegtuigen voor zoveel wolken aan een anders stralend blauwe hemel zorgen.

AntiSoof | 20-08-12 | 23:38

Lijkt me logisch... | 20-08-12 | 23:32

Begrijpend lezen was niet je sterkste kant op het VMBO?

Sheik Yerboutti | 20-08-12 | 23:38

@harry pikkel | 20-08-12 | 23:26

Je moet het ervaren. Meer niet. Pas dan is een werkelijke dialoog mogelijk. Maar dat het alomvattend is dat is en feit.

Ik laat je woensdag wat weten.

pius | 20-08-12 | 23:34

miko | 20-08-12 | 23:22
Ik zat het te visualiseren en vond het ook een zwak punt in het hele verhaal. Enfin, er zijn nog wat andere mogelijkheden: www.onzetaal.nl/taaladvies/advies/door...

harry pikkel | 20-08-12 | 23:34

bij mij in de straat liggen zelfs tramrails.

rocco tevredi | 20-08-12 | 23:32

Sheik Yerboutti | 20-08-12 | 23:26
Dat patent gaat over een blusvliegtuig, lutser...

Lijkt me logisch... | 20-08-12 | 23:32

Op 1:10: "zij komen met een soort zaad dat tegen aluminium bestand is"

Verdomme!, werkt m'n aluhoedje zometeen ook niet meer.

Generaal Nguyen Giap | 20-08-12 | 23:30

pius | 20-08-12 | 23:20
Dat klinkt alsof je praat uit eigen ervaring. Wat ik erover gelezen heb komt hier en daar wel overeen met hoe ik zelf over het hele zaakje denk. En bepaalde kunst die eruit voortgekomen is ziet er bijzonder uit, vooral ook de overeenkomsten erin die je niet verklaren uit iets uit de herinnering zoals bij religieuze ervaringen. Vandaar mijn belangstelling, onder andere. En ik ben natuurlijk ook benieuwd wat hij van chemtrails vindt.

harry pikkel | 20-08-12 | 23:26

@pius | 20-08-12 | 23:21
Ze vertellen je niets! *kraag omhoog zet*

miko | 20-08-12 | 23:25

@miko | 20-08-12 | 23:22
Misschien gebruikten ze een katrol.

Dmitri Dmitrievitsj | 20-08-12 | 23:24

@harry pikkel | 20-08-12 | 22:48
Ik zou graag de verhouding vrouw/man uit die tijd willen zien als de vrouwen mannen in mandjes omhoog konden hijsen.
Of zagen al die vrouwen er zo uit??
cloudfront.bodybuildingsecretslive.com...
Of het ging enkel en alleen om keanu sd hasselaar?

miko | 20-08-12 | 23:22

Reinaert | 20-08-12 | 23:15
Ik zou zijn broer bellen, Ronald is trainer van de A'tjes. Ja, je leert wat af met mij.

harry pikkel | 20-08-12 | 23:21

@miko | 20-08-12 | 23:16

Niet degene die ik ken. Maar dat kunnen ze ook verborgen houden voor me.

Anders is het een complot van niets.

pius | 20-08-12 | 23:21

@harry pikkel | 20-08-12 | 23:16

Die houd zich bezig met de keiharde realiteit inderdaad. Geen zweverig gedoe. Na zo een ervaring geloof je niet meer in een God noch in het feit dat er niets is.

Zo een ervaring overstijgt de wetenschap.


pius | 20-08-12 | 23:20

Nu ie je het effect van de wietpas pas :P

giulioo | 20-08-12 | 23:20

Ik bel ook altijd met Schiphol verkeersleiding als de vierkantjes in de lucht niet exact vierkant zijn.

Want het mag best netjes.

zeg maar jansen | 20-08-12 | 23:17

@pius | 20-08-12 | 23:11
Je had het bij de Shoarma tent moeten vragen.Je weet toch dat die moslims allemaal in een groot complot zitten.

miko | 20-08-12 | 23:16

pius | 20-08-12 | 23:10
Mooi! Die houdt zich ten minste niet bezig met wazig gedoe als chemtrails.

harry pikkel | 20-08-12 | 23:16

@harry pikkel | 20-08-12 | 22:48

Ah. Weer wat geleerd, en er niets voor hoeven doen! Zo zie je maar: je geeft een knullig voorzetje en iemand anders kopt 'm voor je in! *Ronald de Boer belt - ja, kost wel veel Ronald - maar ik ben dan ook inventief*

Reinaert | 20-08-12 | 23:15

Net ee chemtrail onder de dekens gelaten, mijn vriendin is nu ook een 'believer'

Nacho_Vidal | 20-08-12 | 23:13

@LibertasSimplex | 20-08-12 | 22:59

Ik vroeg er net naar bij de snackbar maar ze hadden het niet.

pius | 20-08-12 | 23:11

Dmitri Dmitrievitsj | 20-08-12 | 23:07
Dank voor de onderbouwing.
Wederom: wetenschap +100

Lijkt me logisch... | 20-08-12 | 23:11

@harry pikkel | 20-08-12 | 23:05

Dat bedoel ik, leve Storma! Morgen spreek ik de sjamaankenner overigens;)

pius | 20-08-12 | 23:10

Niburu is bijna klaar met free energy generators, volgens zijn de ontwikkelaars dezelfde mensen die in de volle zon met groot licht aan rijden - hun motors genereren toch een surplus aan energie. Wellicht kan met dezelfde free energy een tegenaanval ingezet worden tegen de chemtrails.

rickie57 | 20-08-12 | 23:08

@Lijkt me logisch... | 20-08-12 | 22:13
Zoals ik het me voorstel is het vooral condensatie van waterdamp die al in de atmosfeer aanwezig is. Op sommige plekken in de atmosfeer kan lucht met daarin waterdamp afkoelen, of de druk kan lager worden, zodanig dat de lucht oververzadigd raakt. Bij de heersende temperatuur en druk en de hoeveelheid waterdamp zou water moeten condenseren. Water heeft echter een beginnetje nodig om te condenseren. Als de lucht heel stil en vrij van stof is kan het condenseren uitblijven. Een condensatiekern in de vorm van deeltjes die uitgestoten worden met de uitlaatgassen, of zelfs de wervelingen rond de vleugels kunnen dan in een keer een grote hoeveelheid waterdamp laten condenseren. Aan het gecondenseerde water kan nog meer water condenseren, zodat een brede wolk ontstaat.

Dit is in overeenstemming met wat bekend is over dampen, condenseren, het verband met temperatuur en druk etc. Dat maakt het waarschijnlijker dan ingewikkelde samenzweringen, waar veel voorwaarden voor zouden moeten zijn. Het principe van Ockams scheermes is van toepassing: de kans dat een theorie waar is neemt sterk af met iedere bijkomende onbewezen stelling die nodig is om de theorie waar te laten zijn.

Dmitri Dmitrievitsj | 20-08-12 | 23:07

Af en toe retecool.com bezoeken helpt overigens ook.
Niet alleen vindt een groot deel van het GS-taalgebruik zijn oorsprong daar, maar u had 5 jaar geleden al volledig op de hoogte geweest over chemtrails en hun gekkie-aanhangers.

Lijkt me logisch... | 20-08-12 | 23:06

pius | 20-08-12 | 22:56 |
Wat moet je met google als je @Stormaggedon hebt.

harry pikkel | 20-08-12 | 23:05

@andorra | 20-08-12 | 22:50
Agent orange werd op zeer lage hoogte in zeer grote concentraties met een sticker op een gewas gespoten.Iedereen wist wat de lading was van die vliegtuigen net zoals die van de door drackhorn en andere aangehaalde gevallen.Maar zie maar eens in mainstream vliegtuigen en eventueel militaire vliegtuigen ongemerkt vliegtuigen bomvol te laden en dan op grote hoogte eruit te gooien en op de juiste plaats te krijgen.Als je weet dat redelijk zwaar zand van de sahara al helemaal tot aan de caribean verspreid word lijkt het me zo goed als onmogelijk om van die hoogtes spuitmiddel eruit te gooien en het juiste gebied te treffen.DAT maakt het voor mij erg onwaarschijnlijk dat landen zich hier mee bezig houden.Of je treft je eigen bevolking als het niet nodig is of juist wel.

miko | 20-08-12 | 23:03

Ik zie de laatste tijd wel vaak chemtrails die samen een Jodenster vormen

Hans Otjens | 20-08-12 | 23:02

@pius | 20-08-12 | 22:56
Swamp gas from a weather balloon was trapped in a thermal pocket and reflected the light from Venus.
Dat is het eigenlijk.

Stormageddon | 20-08-12 | 22:59

@pius | 20-08-12 | 22:56
Je mist er niks aan. Het is kutspul.

LibertasSimplex | 20-08-12 | 22:59

Waarom? Bij dit soort theorieën moet een plausible "waarom" wil [.......]. Die komt nooit. Waarom?

Parel van het Zuiden | 20-08-12 | 22:57

voordat ik op GS kwam wist ik niet wat chemtrails waren en nu eigenlijk nog niet. En ik verdom het om te gaan Googelen.

pius | 20-08-12 | 22:56

halve post weg..
Dat spul werd zeer lokaal, op een hoogte van 200m verspreid. Als ik het volume verander door de hoogte terug te schroeven van 10000m -> 200m en de oppervlakte van 40000km2 -> enkele honderden (wat nog een @#$@# grote oppervlakte is) dan worden de cijfers inderdaad anders. Maar gelukkig is NL groot en vliegen de verkeersvliegtuigen niet op 200m hoogte he?

sleintiel | 20-08-12 | 22:55

Lijkt me logisch... | 20-08-12 | 22:41 | + 0 -
Ja dat is ook wel zo.

Greetje Duisenberg | 20-08-12 | 22:55

andorra | 20-08-12 | 22:50 | + 0 -
Dat spul werd zeer lokaal, op een hoogte van <200m hoogte gesproeid. Als ik het volume verander door de hoogte te verminderen van 10000m -> 200m en de oppervlakte van 40000km2 -> enkele honderden (wat nog een @#$@# grote oppervlakte is) dan worden de cijfers inderdaad anders. Maar gelukkig is NL groot en vliegen de verkeersvliegtuigen niet op 200m hoogte he?

sleintiel | 20-08-12 | 22:54

bbbachstra | 20-08-12 | 22:34 | + 0 -
Wat bedoel je dan. Ik heb vele foto´s met een strakblauwe lucht, zonder enige streep. Dat is alles. Verder beweer ik niks. Het verschil met een strakblauwe boven Nederland is echter opmerkelijk.
.
Daar mag je dan toch zeker wel een logische verklaring voor zoeken zonder direkt in het hokje te worden geduwd van mensen die denken dat Elvis nog leeft.

Greetje Duisenberg | 20-08-12 | 22:53

@hoorcollesje | 20-08-12 | 22:47
Ja, je ziet in andere plemps al die laten zien dat het ook in Buenos Aires voorkomt. Dat is dus iets anders dan dat het waarschijnlijk minder voorkomt, wat ik zei. Ik bedoelde niet te beweren dat je trails nooit in Buenos Aires zou hebben. Er is minder vliegverkeer, ook op doorvliegroutes, maar dat is iets anders dan dat het er helemaal niet is, of dat je dus nooit trails in Buenos Aires zou zien.

La Bailaora | 20-08-12 | 22:53

sleintiel | 20-08-12 | 22:44

Gelukkig maar. Nu weet ik dus ook dat 1 vliegtuig met agent orange geen schade aan kan brengen. Oh wacht....

andorra | 20-08-12 | 22:50

@sleintiel 22:44. U kunt dat nu wel zeggen maar ik wil cijfers! O nee wacht.... Ik wil vage filmpjes. Die geloof ik namelijk.

bbbachstra | 20-08-12 | 22:49

Reinaert | 20-08-12 | 22:39
Ik heb de tussentijd even nuttig gebruikt, ik wilde er toch het fijne van weten. 'Door de mand vallen' slaat terug op het gebruik van 16e eeuwse vrijsters om hun geliefde via een mand op te hijsen. Bekoelde de relatie, dan maakte ze er een zachte bodem in zodat de voormalige geliefde in onzachte aanraking met de grond kwam. Hence: door de mand vallen.

harry pikkel | 20-08-12 | 22:48

sleintiel | 20-08-12 | 22:44
Wetenschap +100

Lijkt me logisch... | 20-08-12 | 22:48

DaveyDuck | 20-08-12 | 22:43 | + 0 -

Ik zeg nergens dat ik iets weet, laat staan dat ik zeg dat anderen dom en achterlijk zijn.

Wat ik zeg dat men op zijn minst de moeite zou moeten kunnen nemen om een film te bekijken zonder van tevoren te zeggen: "dit is onzin, dit kijk ik niet".

sadfkasdhfd | 20-08-12 | 22:47

@La Bailaora | 20-08-12 | 21:59 |
Een zichtbare streep kan zo maar 30 of 40 kiometer verderop zijn.
Net even gekeken naar de vluchten AFR417 en VCV5001. Beide zaten boven de stad(Buenos Aires) al boven de 6500 meter.
Even verderop beginnen deze dus een voor de stad zichtbare streep te maken.

hoorcollesje | 20-08-12 | 22:47

@Kapitein Sjaak Mus | 20-08-12 | 22:40
*zich afvraagt of de schuld voor de ij=ei fout aan chemtrails kan worden geweten *

Kapitein Sjaak Mus | 20-08-12 | 22:45

Trouwens, rekensommetje: stel dat vliegtuigen boven NL chemische stoffen in de atmosfeer verspreiden en dat dit effectief door de gehele atmosfeer wordt gemengd. Oppervlakte NL keer hoogte atmosfeer (gemiddeld hoogte tot aan de tropopauze): 415280000000000 m3. We ademen per dag grofweg 1 m3 aan lucht binnen, bij een dichtheid van 1 kg/m3 is dat 1 kg lucht. Stel dat we daaruit 1 mg aan werkzame chemische stof X (je weet wel, dat spul waarmee we gebrainwasht worden) willen halen (dat is al een factor 100-500 minder dan de werkzame stof in één gemiddelde paracetamol) dan moeten de vliegtuigen iedere dag 415280000 kg aan pure chemische stof X verspreiden. De maximale lading van een Boeing 747 is ~140000 kg, waarmee ze dus ~3000 (!!) van dit soort vliegtuigen nodig zouden hebben voor dit soort praktijken. Wil de overheid ons via chemtrails allemaal een paracetamol met 500mg werkzame stof per dag laten innemen zijn dit zelfs ~1480000 B747's, een factor 1000 meer dan er ooit zijn gebouwd. *Pfieuw*, ik kan weer slapen vanacht.

sleintiel | 20-08-12 | 22:44

@sadfkasdhfd | 20-08-12 | 22:16
De enige vooringenomenheid die ik hier zie, is jouw reactie, omdat je zogenaamd iets weet wat andere niet weten. Je vindt dat iedereen dom en achterlijk is, behalve jij.

DaveyDuck | 20-08-12 | 22:43

underwrld | 20-08-12 | 22:37 |
Hah, want bernard was zo'n lieverdje wou je zeggen?

sadfkasdhfd | 20-08-12 | 22:42

Een Godwin per 143 seconden, je zal de hele dag bij deze knul vertoeven.

Ralle Babbel | 20-08-12 | 22:41

Greetje Duisenberg | 20-08-12 | 22:31
Excuus voor de onterechte bejegening dan.
Ik ben ook geen wetenschapper maar wel een 'fan'.

De overheid kan overal wel voorlichtingsfilmpjes over gaan maken, maar zelf even Googlen kan natuurlijk ook.

Sterker nog: zou de overheid hier een voorlichtingsfilmpje over maken dan worden de verspreiders van deze onzin alleen maar gesterkt in hun geloof dat er een samenzwering achter zit.

Als de overheid al ergens toe zou mogen oproepen dan is het dat de 'burger' zelf de verantwoordelijkheid heeft zich goed te informeren. Dat blijkt in dit topic, maar ik lees het op zoveel andere plekken over zoveel onderwerpen.

Lijkt me logisch... | 20-08-12 | 22:41

@hatari | 20-08-12 | 22:17
Lang is dat van die woestijnen de overheersende theorie geweest. Recent onderzoek lijkt echter aan te tonen dat wind in die conterijen wordt opgewekt door verplaatsende grote zandmassa's in de vorm van wandelende duinen (barchanen)en snel bewegende zandwolken.

Iets soortgelijks zien we dagelijks op zee met golven die grote hoeveelheden lucht in beweging zetten. Hoe groter de golf, hoe meer lucht. Dat spreekt vanzelf.

Neen, mijn waarde, die oude Don Quichotte is lang ten onrechte voor gek verklaard door zijn moedig optreden tegen windmolens....

* zich klaar gaat maken voor de hondenwacht en alle landrotten welterusten wenst *

Kapitein Sjaak Mus | 20-08-12 | 22:40

@harry pikkel | 20-08-12 | 22:34

Door het mandje onder de guillotine vallen. Dan ben je pas echt (wijlen) een eindbaas! Helaas is dat slechts weinigen gegeven.

Reinaert | 20-08-12 | 22:39

Wat een gast...

Haal gewoon ff prins Bernard er bij... (???)

Nou u moet er gewoon ff op Goegelen...

nazi wetten... ??? gast opsluiten dit is een tweede Tristan van der V.

underwrld | 20-08-12 | 22:37

Waarom denken jullie dat er ontelbare branden, dronken vechtpartijen, zoekgeraakte kinderen en verkeersongevallen waren? Precies. Chemtrails.

Flodder | 20-08-12 | 22:35

Rare uitdrukking eigenlijk. Door de mand vallen. Door welke mand? En met welk doel gaat iemand überhaupt in een mand zitten, voordat hij er doorheen valt?

harry pikkel | 20-08-12 | 22:34

@Greetje Duisenberg 22:31. Hé waar is je punt over Buenos Aires nou gebleven?

bbbachstra | 20-08-12 | 22:34

Komt een chemtrail het luchtruim binnen en ziet een stelletje op het rivierstrandje liggen vrijen.
'Werk aan de winkel', mompelt de chemtrail en hij daalt af naar het stelletje en beïnvloedt het vruchtje via de luchtwegen, opslag in de organen en opname door de huid.
Negen maanden later komt er een baby ter wereld. Wat is de naam van deze baby?

Joke

henriette | 20-08-12 | 22:33

@Nacho_Vidal | 20-08-12 | 22:28
Aha ligt het daaraan? En dat wijf maar zeiken dat hij te klein is.
*blauw chempil neemt en vrouw aan haren bed insleept*

miko | 20-08-12 | 22:32

Die uitdijende banen blokkeren wel natuurlijk het nachtelijke zicht door de telescoop op het uitspansel.
Net zoiets als dat je naar het bos gaat en een paddenstoel wilt zien, maar daar ligt dan een vette kwab voor van een uitdijende 40-er, op een picknickkleedje, zelfde irritatie-niveau, ofzo.

Causa Sui | 20-08-12 | 22:32

@Bakito | 20-08-12 | 22:17
Een heleboel doen dat helemaal niet. Ze leggen alleen maar uit hoe contrails kunnen ontstaan en dat klinkt logisch. Dan worden chemtrails al een stuk minder logisch, ook als gevolg van andere weerleggingen als 'moeten heel veel mensen meedoen in complot', 'iemand komt dan wel naar buiten', 'omslachtige methode', 'veel simpelere methodes' enz..., allemaal redenen dat een vooropgezet plan om de wereldbevolking te vergiftigen gewoon uitermate onlogisch is. Dat is alles.

Dus als iemand mij van dat soort aluhoedjes theorien wil overtuigen zal ie toch met wat meer aanwijzingen moeten komen.

Dat men bv. zou trachten om wolken te genereren tegen klimaatverandering wil ik nog wel geloven, zoals LiamP | 20-08-12 | 22:16 beweert.

Maar dat is niet meer dan wolken genereren om het vermeende broeikaseffect te compenseren. Dat ik dat ook behoorlijk idioot zou vinden wanneer ze dat doen neemt niet weg dat ze het mogelijkerwijs toch doen.

La Bailaora | 20-08-12 | 22:32

powerpoes | 20-08-12 | 22:25 | + 0
Niet iedereen 'weet toch': want ik weet niet. Is uw tegel serieus? Zo ja: kunt u e.e.a. verklaren?

Mitochondrion | 20-08-12 | 22:31

Lijkt me logisch... | 20-08-12 | 22:13 | + 0 -
Ook bedankt voor jouw uitleg.
.
Voor de goede orde, ik heb alleen maar een vraag gesteld. Dus ik begrijp niet goed waarom jij denkt dat ik een verklaring zoek bij komplotten of godjes en wat dies meer zij. Wel goed blijven lezen natuurlijk en me geen woorden in de mond leggen... wetenschappelijke methode toch. Dan hoort dat niet.
.
Maar als het allemaal zo simpel is als jij zegt, zou de overheid eigenlijk eens voorlichtings filmpje moeten maken, zodat het publiek goed geìnformeerd is.
.
Zolang ze dat niet doen, zal er altijd wel iemand over komplotten blijven zeuren.

Greetje Duisenberg | 20-08-12 | 22:31

Voor de personen met aluminium hoofdbescherming...... Kijk hier eens om het op de politieke agenda te zetten petities.nl/petitie/stop-chemtrails-nu...

En ik dacht dat het niet gekker kon worden.

Hebben ze ook een verklaring voor die sporen in de openbare wc's?

rs1973 | 20-08-12 | 22:31

powerpoes | 20-08-12 | 22:25 | + -1 -
Goede bronvermelding/bewijs ook! Of was het toch meer een gevoel dat er iets fout zit dat leidend was?

rickie57 | 20-08-12 | 22:30

Ik sluit niet uit dat Elvis het ook wist en daarom dood moest. O nee wacht... die leeft nog. Juliana wist het maar die hebben ze opgesloten en dement verklaard. Ik kan er nog kwaad om worden. Ze is niet dood hoor. Maar man ook niet. Want waarom rookte die alijd een pijp? Juist, bescherming tegen de chemtrails. Bewijs maar dat het niet zo is.

bbbachstra | 20-08-12 | 22:30

miko | 20-08-12 | 22:27
Netjes.

Nacho_Vidal | 20-08-12 | 22:29

miko | 20-08-12 | 22:23
Als ik 's avonds naar bed ga en ik heb zin om te pompen en mijn vriendin heeft hoofdpijn. Dan weet ik dat ze teveel is blootgesteld aan de chemtrails die dag.

Nacho_Vidal | 20-08-12 | 22:28

Ik begreep dat GS-reaguurders gemiddeld genomen hoger opgeleid waren?

Merk er vandaag weinig van..,

Lijkt me logisch... | 20-08-12 | 22:28

Het allerleukste is toch wel dat gekken zoals bakito nu hier weer door de mand vallen.Ik zeg wees zuinig op dwazen als hem, brengen wat leven in de brouwerij in slappe tijden.En daarna weer snel opsluiten.

captainobvious | 20-08-12 | 22:28

@Nacho_Vidal | 20-08-12 | 22:17
Nu ja dat wel maar de cocondrische machten hadden naar het queatzal verdrag toch maar besloten om met het dovintastiek verbond in te grijpen om zo doende te zorgen dat het machtsblok van Sasquatchtonie en pectoldmanie niet te groot zou worden.Voor je het weet heb je een roemerincrisis met sapparitsjikse beweging in de straten.Dat wil je niet.

miko | 20-08-12 | 22:27

Chemtrails.
Ze bestaan. Waarom ze het doen? Geen idee. Maar ze bestaan, dat is zeker.

TokkieXL | 20-08-12 | 22:27

Je moest eens weten wat voor chemtrails ik achterlaat na het eten van een portie nasi rames speciaal.

King of the Oneliner | 20-08-12 | 22:27

Ook zo mooi altijd hoe de gekkies beginnen. Blijven zoeken naar een bevestigende tekst (tegendeel verklarende teksten negeren) om dan te zichzelf nog harder wijs te maken dat het zo is. Op een gegeven moment enkel nog door de figuurlijke koker kijken als blikveld.

Of deze: zelf geen bodem, grondwater of regenwater samples nemen en naar een lab sturen maar (pseudo wetenschappelijke) truth sites bezoeken met een mooi zwart is niet lelijk achtergrondje.

rickie57 | 20-08-12 | 22:26

Lijkt me logisch... | 20-08-12 | 22:22 |
Juist.

Nacho_Vidal | 20-08-12 | 22:26

Ik vind dit dus best verontrustend, maar neem het vooralsnog alleen serieus als TheKingApocalyps zelf nooit gevlogen heeft in een vliegmasjien met turbine/verbrandingsmotor. Want alleen dan weet ik zeker dat eerder genoemde TheKingApocalyps geen brandstoftoeslag heeft betaald bij de KLM/Transavia/Aeroflot/Iberia/Alitalia/EasyJet, want iedereen weet toch: die brandstoftoeslag hep helegaar nix te maken met duurdere kerosine, maar is alleen maar nodig om de chemtrail apparatuur in de commerciële vliegtoestellen te kunnen bekostigen door die luchtvaartmaatschappijen daarvoor kosteloos te stellen. Die apparatuur is namelijk kei-duur. Dus ik stem met gerust hart op de enige partij die hier iets aan kan doen: SOPN!!!!

powerpoes | 20-08-12 | 22:25

@GS: doe eens een dubbel-poll op basis van chemtrail believers en politieke voorkeur?

Lijkt me logisch... | 20-08-12 | 22:24

Maar helemaal vertrouwen doe ik het niet. "ZE" hebben het afgekeken van aliens. Als ik zo af en toe weer eens naar de heldere hemel kijk zie ik op maanloze nachten ook altijd zo een nevel.Heel hoog maar hij is er wel. Dan zegt mijn vrouw dat het sterren zijn maar daar geloog ik dus geen Appollo missie van.

miko | 20-08-12 | 22:23

Reptilian shapeshifters, daar zouden ze eens wat aan moeten doen! Die nemen dalijk de hele wereld over en dan maakt zo'n Chemtrail meer of minder ook niet meer uit.

www.youtube.com/user/TheKingApocalyps

Semtex | 20-08-12 | 22:22

Nacho_Vidal | 20-08-12 | 22:16
Op macroniveau lijkt het chaos. Als Sjonnie op de grond naar boven kijkt ziet ie 'rasters'.

Lijkt me logisch... | 20-08-12 | 22:22

Bakito | 20-08-12 | 22:17 |
Het vliegtuigje dat bij Biddinghuizen was neergestort vloog daar niet voor niets op dat tijdstip en datum.

Vanwege de ligging en het feit dat er zoveel mensen bijeen gekomen waren was het een perfect moment om chems over het publiek uit te strooien.

Nacho_Vidal | 20-08-12 | 22:22

Bakito | 20-08-12 | 22:17 | + 0

Nu denkt zelfs een zwitsal dat je aan het trollen bent...

Mitochondrion | 20-08-12 | 22:19

mevrouw de agente heeft gesprekstechnieken op de cursus gehad????

polleke745822 | 20-08-12 | 22:19

@Kapitein Sjaak Mus | 22:01
Wat een haarscherpe, maar ook angstaanjagende observatie. Dat verklaart dus ook het feit dat er in woestijnen gemiddeld genomen veel minder wind is. Maar ja, daar heeft het internationaal monopoliekapitaal natuurlijk niets te zoeken.

hatari | 20-08-12 | 22:17

Toch raar dat al die ongelovigen hier telkens zo veel moeite doen om te bewijzen dat chemtrails niet zouden bestaan.

Alsof ze zichzelf maar niet helemaal kunnen overtuigen.

Bakito | 20-08-12 | 22:17

miko | 20-08-12 | 22:14
Ik dacht dat ze de oorlog met Sasquatchtonie hadden verloren.

Nacho_Vidal | 20-08-12 | 22:17

chemtrails zijn anders gewoon een feit hoor. ik wil het fijne wereldbeeld van alle onschuldige GS-reaguurdertjes hier niet verstoren, maar onder het mom van "climate engineering" wordt er wel degelijk allerlei troep de atmosfeer in geslingerd die schadelijk is voor de bevolking (en dat is stiekem ook het doel ervan, als je weet wie erachter zitten).
de duitse regering geeft gewoon toe dat het bestaat: youtu.be/ogp44qKfGts.
check hier de site van het duitse ministerie v. onderwijs en onderzoek: www.bmbf.de/de/8493.php?hilite=Climate...
en let dan vooral ook op het vliegtuigje met een pluim erachter in deze grafiek: www.bmbf.de/pubRD/infographik_climate_...

LiamP | 20-08-12 | 22:16

BerendB | 20-08-12 | 21:59 | + 1 -
Ja daar heb je wel een punt.
En wat baleora en miko zeggen begrijp ik ook.

Greetje Duisenberg | 20-08-12 | 22:16

Lijkt me logisch... | 20-08-12 | 22:13
www.youtube.com/watch?v=G1L4GUA8arY
Inderdaad heel logisch. De lijnen die je ziet komt puur door de richting die ze op worden gestuurd. Anders zou het 1 grote chaos worden.

Nacho_Vidal | 20-08-12 | 22:16

neem eens de moeite
vimeo.com...
pfffft! | 20-08-12 | 21:50 | + -2 -

Mensen zouden inderdaad eens de moeite moeten nemen om dit te bekijken in plaats van het op voorhand te ridiculiseren.

Maar ik denk dat de doorsnee geenstijl bezoeker niet echt de aangewezen persoon is die zich interesseert in dit soort dingen. Of om op zijn minst op een niet vooringenomen manier ernaar te kijken. Jammer. Dan zou men namelijk toch tot de conclusie moeten komen dat er IETS aan de hand is en dat het zeker iets is wat de deskundigen, de wetenschappers, overwegen.

sadfkasdhfd | 20-08-12 | 22:16

@Nacho_Vidal | 20-08-12 | 22:05
Nee daarom is Atlantis vergaan.Die hadden namelijk een perpetuum mobile uitgevonden en dat mocht niet van de new world order.

miko | 20-08-12 | 22:14

Greetje Duisenberg | 20-08-12 | 21:53

Mijn natuur- en scheikundige kennis gaat niet verder dan het eindexamen atheneum, maar ik wil het wel even uitleggen. Zonde van m'n tijd, maarja.

Het basis 'fenomeen' van de contrails is een direkte kristallisatie van waterdampen en andere residuen die een verbrandingsmotor oplevert. Op 10km hoogte bevriezen die dampen dus direkt, zogezegd.
Dit zijn dampen die niet veel verschillen van wat een auto uit zo stoten (...)

Wanneer het waait blijven deze 'ijsnevels' korter hangen dan wanneer het wel waait. Bepaalde weertypen kunnen zorgen dat ze breder worden.

Waarom een vliegtuig opeens 'stopt' met het vernevelen kan (maar ik ben ook geen piloot) te maken hebben met een daling van het vliegtuig. Als jij vaart mindert met je auto laat je in eerste instantie ook alleen het gaspedaal los.

Waarom je het bij bepaalde weertypen wel ziet en bij andere niet: heeft alles te maken met de temperatuur van de atmosfeer op de hoogte waarop het vliegtuig vliegt.

Waarom je het in sommige landen niet ziet: Ten eerste lijkt me dat onlogisch als voldongen feit, maar ook daar heeft de temperatuur van de atmosfeer er alles mee te maken.

Rasters: het luchtruim is ook maar een virtueel snelwegennet. Daar zit logica achter. Die logica zie je terug in de contrails.

Lees voor het gemak eens wat vaker een wetenschappelijk blog voordat je zaken die je niet kunt verklaren toewijst aan samenzweringen, godjes of andere nonsens.

Lijkt me logisch... | 20-08-12 | 22:13

Zzzzz... En moesten een drain aanleggen om jenever aan te voeren... zzzzZ

henriette | 20-08-12 | 22:13

BerendB | 20-08-12 | 21:35 | + 1
Mee eens. Het is hetzelfde als geloven in een man met baard in de lucht die wensen vervuld of een agressievere uitvoering daarvan. Geen bewijs, totale onzin en er niet vanaf te brengen (met argumenten).

Mitochondrion | 20-08-12 | 22:13

Een half uurtje reageren op zo'n topic maakt me wel weer duidelijk waarom ik ongeschikt ben om in de psychiatrie te werken. Er valt niet met die jongens te praten en ze slaan volslagen onzin uit. En Greetje D. heeft het nog steeds over Argentinie. Man man. In de isoleer ermee.

bbbachstra | 20-08-12 | 22:13

@Nacho_Vidal | 20-08-12 | 22:05
Rofl. Ghaha.

LibertasSimplex | 20-08-12 | 22:12

Het leek haar zo leuk om agente te worden en om mensen te helpen en zo.

hoorcollesje | 20-08-12 | 22:12

Ik kan deze gast beter waarderen dan al die cognitief dissonante lafbekjes die dan maar voor de optie "if you can't beat them, join them" kiezen, alleen maar omdat ze vinden dat ze te veel te verliezen hebben.
Miezertjes.

Rest In Privacy | 20-08-12 | 22:12

sleintiel | 20-08-12 | 22:07
Graag gedaan. Het is als je er over nadenkt zo simpel dames en heren.

Nacho_Vidal | 20-08-12 | 22:11

Chemtrails zijn als Homeopathie. Daarom gebeurt het op grote hoogtes, want, hoe erger je het verdund, hoe krachtiger het resultaat.
Nacho_Vidal | 20-08-12 | 22:00 | + 1 -
-
Best Nacho_Vidal, U heeft de prijs gewonnen voor beste reaguursle van het jaar! Waterdichte analyse, waardoor ik nu toch maar een aluhoedje ga vouwen.

sleintiel | 20-08-12 | 22:07

BerendB | 20-08-12 | 21:51 | + 0 -
Bedankt voor je uitleg.
.
Overigens claim ik niks hoor, maar ik stel gewoon met eigen ogen vast dat je die strepen niet overal ziet, bijvoorbeeld niet boven Buenos Aires, waar ook best veel vliegverkeer is, met notabene zelfs twee vliegvelden.
.
Prachtige wolkenpartijen maar geen streep te bekennen.

Greetje Duisenberg | 20-08-12 | 22:07

miko | 20-08-12 | 22:04 |
Nou, op die manier worden de akkers van Atlantis bemest.

Nacho_Vidal | 20-08-12 | 22:05

@Rideo Ergo Sum | 20-08-12 | 22:01
Naar verluid stond Julius Caesar op het punt om in de Senaat dit complot aan de kaak te stellen.

Brutus is niet voor niets later weer als tegenstander van de vegetariër Popeye opgedoken...

Kapitein Sjaak Mus | 20-08-12 | 22:05

@Greetje Duisenberg | 20-08-12 | 21:53
Bepaalde landen hebben minder vliegverkeer en daardoor minder lagen hiervan.Je ziet het echter overal ook op de open oceaan.Waarom zouden ze dat dan doen?

miko | 20-08-12 | 22:04

@BerendB | 20-08-12 | 21:35
"Bakito trolt?"
Pleonasme.

Chiant | 20-08-12 | 22:03

Los van het feit dat het waterdamp is, is het wel heel opmerkelijk dat er echt mensen zijn die denken dat van al die miljoenen arbeiders er nooit eens eentje zijn bek opentrekt over al dat gif dat ze uitstrooien.
bovenste_plank | 20-08-12 | 21:16

Ik heb mij laten vertellen dat Hoffa en Kennedy er over wilden praten...

Rideo Ergo Sum | 20-08-12 | 22:01

pvpb | 20-08-12 | 21:53
Jij denkt dat de politici die je op tv ziet de mensen zijn die de baas zijn ?

Haha, degenen die uiteindelijk op het hoogste niveau aan de touwtjes trekken zie jij niet en zil je ook nooit zien. Daar zorgen ze wel voor. #feit

Bakito | 20-08-12 | 22:01

@Bakito 21:55. Zo is het. U heeft het onomstotelijk bewezen. Net als de rest.

bbbachstra | 20-08-12 | 22:01

@hatari | 20-08-12 | 21:57
Het is nog erger dan ge denk, mijn waarde.
Zelfs de natuur wordt hiervoor misbruikt.
Zo is onlangs aangetoond dat wind vooral opsteekt als bomen flink heen en weer worden bewogen, gelijk een spaanse schone die haar waaier hanteert.

Kapitein Sjaak Mus | 20-08-12 | 22:01

Chemtrails zijn als Homeopathie. Daarom gebeurt het op grote hoogtes, want, hoe erger je het verdund, hoe krachtiger het resultaat.

Nacho_Vidal | 20-08-12 | 22:00

@Greetje Duisenberg | 20-08-12 | 21:43
Die trails ontstaan vooral op zeer grote hoogtes, bv. op 10 km hoogte. In west Europa, en dus ook Nederland vliegen heel veel vliegtuigen over op die hoogtes, op weg naar londen, VS en Oost Europa, of van Scandinavie naar het zuiden, en andersom. Op heel hoge hoogte is het verdomt koud, en lees dan Lijkt me logisch... | 20-08-12 | 21:28

Zie daar de verklaring. In Buenos Aires heb je bijna geen vliegtuigen op doortocht. Waar vandaan, en waar naartoe? Wel vliegtuigen met bestemming Buenos Aires, maar die vliegen boven Buenos Aires over het algemeen niet meer op 10 km hoogte.

La Bailaora | 20-08-12 | 21:59

@Greetje Duisenberg
En daarnaast wat nog veel meer helder is. Waarom zouden ze deze belachelijk manier van verspreiden gebruiken die een hilarische onzekere uitkomst zal hebben? Waar is die hele industrie die er om heen moet zijn?
De nestor van de chemtrails in de lage landen beweerde dat de Awacs basis net naast limburg hier het middelpunt van zou zijn. Ga zelf een kijken ben er net nog langs gefiets. Je hebt een prachtig zicht op de vliegtuigen en alle voorzieningen erom heen. Met een beetje spottingscope heb JIJ beste greetje de scoop van de eeuw!

Maar op de een of andere manier weigeren alle chemtrail gelovigen dit soort dingen zelf te onderzoeken en bekijken. Van achter hun pc bekijken ze een website waar met SaLuSa van de galactische federatie van het licht word gecommuniceerd, yeti's worden gespot, aarbevingen door haaarp worden opgewekt, word gewaarschuwd voor het uitroeien van de mensheid door de overheid en tussendoor voor chemtrails word gewaarschuwd...

BerendB | 20-08-12 | 21:59

Eigenlijk klinkt het best logisch. Als ik stiekem iemand iets zou willen toedienen zou ik het ook met grote letters in de lucht schrijven.

Bruno Alaska | 20-08-12 | 21:59

Altijd zeuren over het weer en nu doet iemand er wat aan is het weer niet goed.

Spray on!!

zovoklets | 20-08-12 | 21:58

@Greetje Duisenberg 21:53. Je leest totaal niets en blijft blind geloven. Lees nou eens BerendB om 21:51. Lees mijn link op 21:13. Daar staan uw antwoorden. Echt waar.

bbbachstra | 20-08-12 | 21:58

Stel. STEL dat het waar zou zijn, wat zou de bedoeling er achter zijn?

Nacho_Vidal | 20-08-12 | 21:57

Bakito | 20-08-12 | 21:40 |
Ok, ik ben er inmiddels van overtuigd dat je trol³ bent. Als je echt zo ontzettend dom was dan zat je nu kwijlend op je slabbetje een herhaling van Teletubbies te kijken terwij je verzorgster je zoveelste vieze poepluier in de vuilnisbak gooit. Tenzij je aluhoedje samen met je vullingen een elektromagnetische flux veroorzaakt waardoor je hersenen langzaam aan het ontbinden zijn.

sleintiel | 20-08-12 | 21:57

@Kapitein Sjaak Mus
Goed dat u dat van die windmolens hier in het openbaar aan de kaak stelt. Ik weet niet of het u is opgevallen, maar die dingen staan allemaal tegen de wind in. Aangezien de overheersende windrichting in Nederland Zuidwest is, betekent dat een geweldige tegenkracht op de normale, noordoostelijke draairichting van de aarde. Dat houdt dus in dat de dagen in de toekomst veel langer gaan worden. En wie gaat daarvan profiteren? Juist! Het internationaal monopoliekapitaal!!!!

hatari | 20-08-12 | 21:57

bbbachstra | 20-08-12 | 21:51
Ik zou niet weten waarom de Wet van Darwin niet zou gelden voor grote waterdieren. Zo'n wezen past zich toch aan, anders was ie al lang dood geweest en aangespoeld.

Bakito | 20-08-12 | 21:55

Zyprexa20mg | 20-08-12 | 21:37
20mg olanzapine is dan ook een aardige kluif. Jij ligt vast de hele dag in bed.

Ashtrey | 20-08-12 | 21:54

En het erge van dit soort samenzweringen is dat iedereen er vanaf weet, van de Koningin tot de commisaris van politie maar dat ze deze meneer expres buitensluiten omdat hij geen lid van de illuminatie is en daarom niets in hun geheim mag delen.

Osdorpertje | 20-08-12 | 21:54

bbbachstra | 20-08-12 | 21:45 | + 0 -
Kan dan niemand vertellen wat het dan wel is, waarom het er is, en waarom het er boven andere landen niet is.
.
Dat is toch best een hele simpele vraag.
.
Waarom beantwoordt je die vraag dan met onzin over hopeloosheid, hoera en Elvis.
.
Leg het gewoon uit als je het weet, maar waarschijnlijk weet je het ook niet. Zeg dat dan gewoon.

Greetje Duisenberg | 20-08-12 | 21:53

Aanrader: beide filmpjes door elkaar. Hoe zou meneer trouwens over vuurwerk denken? Als er iets barium, kalium en strontium de lucht in spuit....

The Evil One | 20-08-12 | 21:53

@Bakito: ik wordt achterdochtig als ik 'die politici' niet anders dan met een gasmasker buiten zie rondlopen.

pvpb | 20-08-12 | 21:53

Geo-engineering is een realiteit een google search met de jusite term en je krijgt documenten van global warming fraudeurs die nat worden van het idee om de atmosfeer zonlicht te laten reflecteren om het koeler te maken door deeltjes in de lucht te schieten, is trouwens geen nieuw fenomeen, van het testen van drugs tot aluminium voor communicatie tot cloud seeding. Of je het Chemtrails wilt noemen of niet, gesprayed word er.

Kapt. Kip | 20-08-12 | 21:53

@Greetje Duisenberg | 20-08-12 | 21:43
Zucht... Dat is toch al vaker geprobeerd. Je weigert om te willen zien en begrijpen. Maar goed speciaal voor jou.
Contrails en hun vorm hebben alles te maken met temperatuur, luchtvochtigheid, vlieghoogte en wind. Precies om die reden zullen ze op bepaalde plaatsen uitgroeien tot hele wolken en op andere niet eens zichtbaar zijn.

Daarnaast en dat is meestal de clou van dit soort claims, is je verhaal gewoon onzin. Ook daar zijn ze veelvuldig te zien; www.google.nl/search?q=Buenos+Aires.&...

BerendB | 20-08-12 | 21:51

@Bakito 21:40. Het feit dat we het monster van Loch Nes nooit meer zien komt omdat hij ons door heeft. Het monster heeft geoefend met lang onderwater blijven zonder te ademen en komt alleen nog in het donker boven. Zodat hij niet op de foto kan worden gezet. Bewijs maar eens dat het niet zo is!

bbbachstra | 20-08-12 | 21:51

10 minuten waren zo om. poltie-agenten moeten die vliegtuigen uit de lucht halen en snel een beetje!!!!

ganzo | 20-08-12 | 21:51

Koekoek...

Glas Koning | 20-08-12 | 21:51

@Zyprexa20mg | 20-08-12 | 21:37
De pil van Drion is uiterst effectief, heb ik me laten vertellen.

Stormageddon | 20-08-12 | 21:47

@Greetje Duisenberg 21:37. U bent totaal hopeloos. Ik geef het op. Geloof wat u wilt geloven. Elvis leeft. Hoera!

bbbachstra | 20-08-12 | 21:45

Antigoog | 20-08-12 | 21:02 | + 9 -

Goed samengevat. Ik lees ook graag op Niburu. Grenzeloos (grappig)......

Mitochondrion | 20-08-12 | 21:44

BerendB | 20-08-12 | 21:37 | + 0 -
Leg het dan maar uit.

Greetje Duisenberg | 20-08-12 | 21:43

Kan ik aangifte doen voor verspilling van manuren bij de pliesie? Wat een mongeaul.

de voddeboer | 20-08-12 | 21:42

+1 voor alle complottheorieen!

Leiphuizen | 20-08-12 | 21:41

-weggejorist-

Michiel4952 | 20-08-12 | 21:40

Wel goed excuus als je even geen zin meer hebt in je vaste baan! met dit lul verhaal krjg je zoiezo een halfjaartje vakantie van de ARBO!!

Michiel4952 | 20-08-12 | 21:40

BerendB | 20-08-12 | 21:35
Het feit dat jij niet gelooft dat overheden tot zulke dingen in staat zijn, kon wel eens het bewijs zijn dat die stofjes die ze in de atmosfeer brengen een effectieve werking hebben...

Bakito | 20-08-12 | 21:40

@Bakito | 20-08-12 | 21:32
En die vulkaanuitbarsting is dan weer opgewekt met Haaaaaaaaarp. Zo is je cirkel weer rond...

Het duurt niet lang meer of er gaan lui beweren dat de zon een complot is.

BerendB | 20-08-12 | 21:40

Ook opvallend in dit verband is dat in steden waar die tramrails liggen, het verkeer vaker vast staat dan elders.
Dat kan toch ook geen toeval zijn

* gelukkig nog een fles gevonden heeft *

Kapitein Sjaak Mus | 20-08-12 | 21:38

Lach er maar om. Het staat allemaal op Niburu.nogwat dus is het waar. En tweelingziel-verbinding is ook al zo'n goeie site. Jullie weten helemaal niks!

blinde kip | 20-08-12 | 21:37

@Greetje Duisenberg | 20-08-12 | 21:30
Je geeft op een prachtige manier zelf de verklaring alleen begrijp je het niet.

BerendB | 20-08-12 | 21:37

Maar hij gaat dus aangifte doen maar neemt niet eens een ID mee.
Wat voor lampje ben je dan?

Tarmac | 20-08-12 | 21:37

Het is wel een feit dat over de hele wereld is geëxperimenteerd met cloud seeding.

en.wikipedia.org/wiki/Cloud_seeding

Al lijkt het me uiterst onwaarschijnlijk en onlogisch dat nu alle commerciële vliegtuigen zijn aangepast om dit dan zogenaamd te doen.

sadfkasdhfd | 20-08-12 | 21:37

Er wordt gefluisterd dat sommige pillen beschermen tegen chemtrails (maar niet verder vertellen).

Zyprexa20mg | 20-08-12 | 21:37

bbbachstra | 20-08-12 | 21:34 | + 0 -
Ik stel alleen maar een vraag. Waarom doet men het in Nederland wel, en ergens anders niet.
.
Dat is toch niet zo moeilijk.

Greetje Duisenberg | 20-08-12 | 21:37

Deze meneer is binnenkort op het journaal en CNN (Breaking news!) te zien in een poging zijn gelijk te halen op Schiphol met een gordel om z'n middel.

Rest In Privacy | 20-08-12 | 21:36

Hopelijk blijft hij omhoog kijken en krijgt hij meeuwenstront in zijn oog. Ongetwijfeld een op afstand bestuurbare meeuw met satellietverbinding naar Bill Gates.

Nonkel Frituur | 20-08-12 | 21:36

sterf-wijpikkenhetgodverdommenietmeer.nl-sterf.nl

Ruys de Beerenbrouck | 20-08-12 | 21:35

@roverheid | 20-08-12 | 21:22
Nooit in een vliegtuig gezeten zeker?

Bakito trolt? Ja toch?

Chemtrails zijn is van de achterlijkste complotverhalen die er bestaan. Er zou een gigantische industrie moeten bestaan om die vliegtuigen van "chem" te moeten voorzien. Alleen ontbreekt daar ieder spoor van. Bovendien is het de meeste belachelijke onefficiënte manier die je maar kan bedenken om je bevolking iets toe te dienen. Helaas willen de complotgekkies daar niet over na denken.

BerendB | 20-08-12 | 21:35

waar ik "aswolken" schrijf, bedoel ik natuurlijk "chemtrails"

Bakito | 20-08-12 | 21:34

Natuurkunde is niet voor iedereen weggelegd. Scheikunde ook niet. Gezond verstand al helemaal niet.
Ach, zonder gekkies hadden we toch niet veel meer om te lachen... :)

sbennieke | 20-08-12 | 21:34

@Greetje Duisenberg 21:30. Je wilt het echt niet horen hè. Je wilt blijven geloven. Lees nou gewoon eens.

www.skepsis.nl/chemtrails.html

bbbachstra | 20-08-12 | 21:34

Krijgt hij betaald voor het iedere keer opnoemen van het bedrijf dat de coole zaadjes verkoop?

mvrij | 20-08-12 | 21:33

Too long, lost interest.

Nafta78 | 20-08-12 | 21:33

LibertasSimplex | 20-08-12 | 21:13 | + 1
Oh nee?
Wat kleeft er momenteel tussen m'n kronen dan?

Huh?

Big Ern | 20-08-12 | 21:33

Lumenatra | 20-08-12 | 21:19
Die aswolk werd destijds slim aangegrepen om het verband tussen chemtrails en vliegverkeer te leggen. In werkelijkheid is er in die periode ook niet "gespoten" door de geheime diensten c.s.

Het zal me niets verbazen dat die aswolk is opgewekt om zo de zogenaamde mythe van aswolken te ontmaskeren.

Kennelijk heeft deze tactiek gewerkt, want bijna iedereen denkt onterecht dat chemtrails worden veroorzaakt door de reguliere luchtvaart.

Bakito | 20-08-12 | 21:32

Waarom de mensheid in Europa niet tot zichzelf kwam toen de Eyjafjallayökull in 2010 een boertje liet waardoor het luchtverkeer boven Europa werd stilgelegd, is een vraag die de chemtrailerts liever niet beantwoorden. Of ontwijken. I wonder why.

daniel37 | 20-08-12 | 21:31

Ik maak me meer zorgen over de stem-trail na 12 september.

Lijkt me logisch... | 20-08-12 | 21:30

bbbachstra | 20-08-12 | 21:24 | + 0 -
.
Wat is het dan.
.
Er zijn ook steden en landen waar je het niet ziet, dus waarom hebben die het dan niet.
.
Geen streepje aan de lucht te bekennen hoor op een hemelsblauwe dag in Buenos Aires.

Greetje Duisenberg | 20-08-12 | 21:30

Niks aan de hand mensen.... gewoon doorlopen en vooral niet omhoog kijken.
roverheid | 20-08-12 | 21:22

Leuk experimentje voor je:
Gooi in de winter (vanaf graadje of 10 onder nul werkt het best) eens een pan met kokend water leeg in horizontale richting.

Hier is uw chemtrail.

Lijkt me logisch... | 20-08-12 | 21:28

En bij deze schakelt Menner [pfffff]Illuminaaitje zichzelf weer eens uit.... dag dames en meneren[pffff]

illuminaaitje | 20-08-12 | 21:27

Het zou al een hele operatie moeten zijn om de (regelmatig getestte) kerosine te vermengen in vliegtuiten zonder dat het het grondpersoneel zou opvallen. En die worden over het algemeen niet zo goed betaald en zou het allang naar boven zijn gekomen.

Als vliegtuigen voor onderhoud de hangar in gaan, worden ze over het algemeen eerst afgetankt voor de brandveiligheid. Deze kerosine moet vervolgens kostbaar worden afgevoerd en verbrand. Daarom kon je tot op een aantal jaren geleden je dieselauto nog wel eens voltanken met dat spul. Zo goed is die conspiracy dus beveiligd.

Ven1V1d1V1c1 | 20-08-12 | 21:27

Ow gelukkig het zijn chemtrails, ik was al bang dat ik teveel ben gaan drinken.
* plop*

Humpf | 20-08-12 | 21:27

Begin van een psychose [volgens de "kenners"]ik zeg hardop menner is heel helder en heeft zijn pappenheimers geleerd, dat het nu allemaal een beetje in elkaar overvloeit is... ach, niet zo relevant toch..?
Heeft iedereen i.i.g de boodschap gekregen, was die inmiddels al niet bekend.

illuminaaitje | 20-08-12 | 21:26

Vroeger maakt ik samen met mevr. CoffeePatch ook van dat soort filmpjes met m'n VHS camera, helaas was er toen nog geen internet.

CoffeePatch | 20-08-12 | 21:25

@Greetje Duisenberg 21:14. Het is genoeg verteld maar de gelovigen willen het niet horen. Zoals alle gelovigen negeren ze bewijs en blijven geloven in hun waanidee. Tja.

bbbachstra | 20-08-12 | 21:24

Ga hier niet meer tijd aan besteden dan het typen van deze zin kost.

mental K | 20-08-12 | 21:23

En als men zich afvraagt na 12 september hoe het toch komt dat er zoveel mensen geloven in sprookjes: lees hier de tegels van stemgerechtigde alu-hoedjes.

Chiant | 20-08-12 | 21:23

Volgens mij zijn het komkommertrails.

Dömper | 20-08-12 | 21:23

@Chiant 21:14
Dat valt op en de achterdocht zal onder een groter deel van het volk gaan leven.

Op deze manier kunnen ze ons nog wijs maken dat het waterdamp/koolmonoxide t.g.v. vliegverkeer is.

Bakito | 20-08-12 | 21:22

@wie_betaald_bepaald 21:10 Ik ben niet van de taalpolitie maar iemand met twee taalfouten in alleen al zijn naam moet niet over niveau beginnen.

www.onzetaal.nl/taaladvies/advies/beta...

bbbachstra | 20-08-12 | 21:21

^baben = banen
Typfout kwam door Chemtrails

Lijkt me logisch... | 20-08-12 | 21:20

@Bakito | 20-08-12 | 20:39 | + -26
C9H20 + 14O2 = 9CO2 + 10H2O
Dat er water en CO2 vrijkomt bij de verbranding van kerosine is hiermee al scheikundig bewezen. Die waterdamp is dus wat je terugziet in die strepen, ze lijken dan ook verdacht veel op langgerekte wolken.
Bovendien: een tijdje terug met die aswolk was er geen vliegverkeer mogenlijk, dus ook geen "chemtrails". Als het echt een substantie zou zijn die iets doet zouden we het wel gemerkt hebben. Afkickverschijnselen oid.

Lumenatra | 20-08-12 | 21:19

Ritalin hoort waarschijnlijk ook bij het complot.
Ik herken een blowende ADHD-er tussen twee baben in uit duizenden en dit is er eentje.

Wel lachen met die gasten...

Lijkt me logisch... | 20-08-12 | 21:18

@miko | 20-08-12 | 21:14
See ya!

LibertasSimplex | 20-08-12 | 21:17

Wie laadt die chemicalien dan? Grondpersoneel? Wat moeten die niet verdienen dan om hun bek te houden. Of de arbeiders bij Boeing, ook niemand. Of piloten, of worden die luiken automatisch geopend? Wie programmeert dat? En niemand die ooit eens zijn bek opentrekt? Los van het feit dat het waterdamp is, is het wel heel opmerkelijk dat er echt mensen zijn die denken dat van al die miljoenen arbeiders er nooit eens eentje zijn bek opentrekt over al dat gif dat ze uitstrooien..

bovenste_plank | 20-08-12 | 21:16

@LibertasSimplex | 20-08-12 | 21:10
Verder zit er ook wat verdampte nachtrust thee in.Krijg namelijk zo een slaap.
Ga effe een tukkie doen.Laterszz

miko | 20-08-12 | 21:14

Domme regering!
Met een exoatmosferische explosie van barium, strontium en aluminium bestrijk je een veel groter gebied en ook nog eens veel gelijkmatiger. Dat is veel kosteneffectiever dan met vliegtuigen rasters te gaan vliegen. Bovendien zou ik er voor de effectiviteit ook nog eens een flinke lading uranium of plutonium doorheen mengen. Dat is het niet alleen efficiënter, maar ook een stuk effectiever!

Chiant | 20-08-12 | 21:14

Overigens is het een Nederlandse uitvinding om met chemicaliën regen op te wekken. nl.wikipedia.org/wiki/Regen_maken

Geen wonder dat die linksdraaiende regendansers gefrustreerd zijn. Zij eeuwen lang traditioneel idioot gek dansen zonder enig resultaat en wij gewoon met wat slimme natuurkunde regelen we het ff.

ZDEV | 20-08-12 | 21:14

bbbachstra | 20-08-12 | 20:47 |
Zo meneertje de deskundige, wat zijn die strepen in de lucht volgens jou dan WEL?
Bakito | 20-08-12 | 21:00 | + 0 -
.
Waarom is het er en waarom wordt er zo geheimzinnig over gedaan en niet gewoon verteld wat er aan de hand is.

Greetje Duisenberg | 20-08-12 | 21:14

@Bakito | 20-08-12 | 21:11
Mars? Mars bestaat helemaal niet.

LibertasSimplex | 20-08-12 | 21:13

Adam Curry, please stop smoking pot.

Barbatruuk! | 20-08-12 | 21:13

@Bakito 21:00. Nou ik ben geen deskundige hoor. Maar ik snap ook niet hoe mijn tv werkt of mijn telefoon of mijn magnetron. Maar ik denk niet dat marsmannetjes mijn eten warm maken. Hoewel er nog nooit is bewezen dat het niet zo is.

www.skepsis.nl/chemtrails.html

bbbachstra | 20-08-12 | 21:13

@Bakito | 20-08-12 | 21:11
En dan worden er miljarden verspild zodat Andre Kuipers mooie kiekjes kan schieten van de zandbak op Mars... (!)

* Stilletjes in een hoekje huilen gaat *

Ing. eslapen | 20-08-12 | 21:12

Manmanman, je zal bij de politie werken en deze onzin op je bord krijgen.

B0rat | 20-08-12 | 21:12

En dan worden er miljarden verspild zodat Andre Kuipers mooie kiekjes kan schieten van de zandbak op Mars... (!)

Dan zeg ik, laten we eerst maar een fatsoenlijk dit verschijnsel onderzoeken en de daders keihard straffen.

Bakito | 20-08-12 | 21:11

Wat een niveau.. Zo stom als het achterend van een varken,maar dat mag dan wel achter de balie bij de politie.

Die meneer ziet sporen in de lucht ,googled wat, besluit aangifte te doen, en die muts stuurt hem kwaad naar buiten. Ik vind dat ze allicht de mening van enkele collega's of een chef had mogen vragen alvorens te bepalen dat die man zijn gronden om aangifte te doen onzinnig zijn. Wie is die trut dan? Bepaald zij of een aangifte de moeite waard is om op te nemen?

Advies aan de chemtrail-meneer: sprokkel geld bij elkaar en neem een advocaat in de arm. Er lopen genoeg idioten met een advocaten-titel rond die een zaak voor je willen beginnen, als je maar lapt.

wie_betaald_bepaald | 20-08-12 | 21:10

@miko | 20-08-12 | 21:06
Een beetje waterdamp in koude lucht. Poetver.

LibertasSimplex | 20-08-12 | 21:10

Ja he, de hoge here zitten lekker aan de 100% zuurstof tanks, en het gewone volk wordt vergiftigt!

En heeft iemand gezien hoeveel windmolens er in de polders zijn gebouwd? Allemaal gedaan om genoeg propulsie te creëren om de Aarde in een baan om Jupiter te brengen.

En nu voegen ze tegenwoordig ook al LSD toe aan de halfjes bruinbrood!

Om gek van te worden!

Harigeharrie | 20-08-12 | 21:09

Wist u trouwens dat het windstille weer dat nodig is voor goede chemtrails ook wordt veroorzaakt door de Geheime Wereldregering?
Ze zetten gewoon de windmolens uit.

Kapitein Sjaak Mus | 20-08-12 | 21:07

En dat heb ik meerdere keren gezien, wat zeg ik dagelijks soms, maar over wat het is durf ik niet eens te speculeren.
SmegmaSmeer | 20-08-12 | 20:43 |

Ik gok op uitlaatgassen van vliegtuigen.

Uriël Fack | 20-08-12 | 21:06

@LibertasSimplex | 20-08-12 | 21:01
Ze waaien de hele tijd weg!Rommel is het.En daar betalen we belasting voor!ZWil je lekker mellow worden op staatskosten ,kan dat ook weer niet!

miko | 20-08-12 | 21:06

Chemtrails en complottheorieen zijn alleen voor mensen die per se niet in een kerk willen geloven maar wel iemand anders voor alles verantwoordelijk willen maken. Hoef je zelf lekker helemaal niks meer want je kunt er niks aan doen.

uberdude | 20-08-12 | 21:06

@Bakito | 20-08-12 | 21:00
Waterdamp koolmonoxide en nog wat andere uitlaatgassen.denk ik.

miko | 20-08-12 | 21:05

Laatst weer zo'n onbestemd gevoel in de onderbuik.
Zoals mijn creatief therapeut adviseerde heb ik natuurgras gegeten.
En de hele avond piano gespeeld. De lage tonen bewust vermeden.
Het werd er niet beter op. Het begon me te dagen: chemtrails.
Opvallend veel strepen in de lucht.
Nee als het bewolkt is zijn ze er niet.
Altijd als het mooi weer is. Juist als de mensen buiten zijn.
De druk nam toe. Alsof er iets in me zat dat er uit wilde.
Het voelde alsof ik geen controle had maar een hogere entiteit een magnetische energie vanuit de aarde aan mijn lichaam trok.
Zo kwam ik dus aan die chemtrail.
In de onderbroek.
Tijd voor aluminium inlegkruisjes!

ZDEV | 20-08-12 | 21:04

Oeps, dat was @Bakito | 20-08-12 | 21:00 | + -1 -

sleintiel | 20-08-12 | 21:03

@Bakito | 20-08-12 | 20:39
Dat meen je niet...

* met UFO nieuwe remsporen trekken gaat *

Ing. eslapen | 20-08-12 | 21:03

bbbachstra | 20-08-12 | 20:47 |
Zo meneertje de deskundige, wat zijn die strepen in de lucht volgens jou dan WEL?
-
Euhmmm, euhmmmmmmmmm, euhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh *kraak* *piep* *kraak*, misschien waterdamp? Die de ene keer wat langer blijft hangen, afhankelijk van de hoeveelheid turbulentie, gravitywaves, stratificatie van de bovenlucht, luchtvochtigheid, hoeveelheid aerosolen, enz?

sleintiel | 20-08-12 | 21:03

trouwens, de journalist die de chemtrails ooit bedacht heeft heeft later ook bekend dat het een sociaal experiment van hem was om te kijken hoe gemakkelijk hij z'n lezers kon beinvloeden.
(wat niet wegneemt dat er zoiets bestaat als geo-engineering en vliegtuigen dumpen ook vanalles (brandstof en toiletprut))

damnschreeuwer | 20-08-12 | 21:03

De acties van dit soort mensen bewijst dat we nog steeds niet de juiste combinatie van chemicalien in de stratosfeer sproeien om ze helemaal te neutraliseren. Werk aan de winkel dus voor de onderzoekers van overheid en Bilderberggroep.

Sefrican | 20-08-12 | 21:02

SmegmaSmeer | 20-08-12 | 20:43 | + -2 -
De meest voor de handliggende verklaring is natuurlijk dat de overheid ons vergiftigd met geo engineering om zo de aarde klaar te maken voor een invasie van greys en onderwijl de waarheid over gratis schone energie verhuld in opdracht van de door little grandmother gechannelde boodschappen van de galactic federation die drie pond kaas hebben besteld bij de Rothchilds die op hun beurt inkopen doen bij Koningin Beatrix als hoofd van de Bilderberggroep met een bankpasje van goldman sachs. Tenminste, als ik Niburu mag geloven.

Antigoog | 20-08-12 | 21:02

Het is overigens niet bewezen dat de chemtrails van een goede kwaliteit zijn. Rotzooi! We worden belazerd.

LibertasSimplex | 20-08-12 | 21:01

Gaaf dit!
* morgen aangifte doen gaat van alien abduction en audio op GS zetten gaat *

Chiant | 20-08-12 | 21:00

bbbachstra | 20-08-12 | 20:47 |
Zo meneertje de deskundige, wat zijn die strepen in de lucht volgens jou dan WEL?

Bakito | 20-08-12 | 21:00

gewoon meer fluoride (tandpasta) en aluminium (deodorant) gebruiken, dan kunnen al die dingen je al snel niets meer schelen, want daardoor neemt je kritisch denkvermogen af.

damnschreeuwer | 20-08-12 | 20:59

Bakito | 20-08-12 | 20:39 | + 0 -
Inderdaad Bakito, hoe verklaar je anders dat de PVV de laatste jaren zo groot is geworden!? CHEMTRAILS!
-
Het meest wonderbaarlijke aan dit soort aluhoedje theorieën is dat er duizenden mensen bij zulke operaties betrokken zouden moeten zijn. En als er maar één bewijs levert is die persoon meteen wereldberoemd en stinkendrijk. En toch doet niemand het. Dit soort zaken kan je simpelweg niet geheimhouden.
-
Overigens hoop ik wel dat hij gelijk heeft. Dan komen de Amerikanen deze infantiele geestelijk beperkte randdebiel ongetwijfeld ophalen, waarna hij zal worden overgeleverd aan de aliens in area 51 als testobject voor een nieuwe generatie anal probing technieken. Ik wens het hem van harte toe!

sleintiel | 20-08-12 | 20:58

het zijn altijd die gasten die blowen, echt gezond spul dat thc.

Dagobert D. | 20-08-12 | 20:58

-weggejorist-

1618 | 20-08-12 | 20:58

Als die idioot bij mij aangifte was komen doen had ik hem aangehouden, maar ja, ik ben geen agent.

adviesvandirk.nl/chemtrails/

zirk | 20-08-12 | 20:56

Die chemtrails zitten te hoog om ze een beetje knap uit de lucht te kunnen snuiven. Een tantaluskwelling!

LibertasSimplex | 20-08-12 | 20:56

Gek gekker chemtrail..

c.onjo | 20-08-12 | 20:55

Had ik me laatst toch een chemtrail in de onderbroek!
U raadt het al: vegetarisch gegeten.

ZDEV | 20-08-12 | 20:51

Jaaaahhhh Chemtrails, Illuminati, Hollow earth, 911, Elvis leeft, 2pac trouwens ook. Wij worden allemaal gehersenspoeld en daarom heb ik een hoedje van aluminium folie op...

dwangruis | 20-08-12 | 20:51

@Tarmac | 20-08-12 | 20:47
Wie weet heeft hij wel een wapenvergunning.

Ven1V1d1V1c1 | 20-08-12 | 20:50

Dit is iets voor die mensen die een poster van Loose Change boven hun bed hebben en geloven dat je van zuivel consumeren de meest vreselijke aandoeningen krijgt. En owja, fluoride in tandpasta, ook levensgevaarlijk!

Stilicho | 20-08-12 | 20:49

Maar wat zegt de ombudsman?

de euro middenweg | 20-08-12 | 20:49

Wou aangifte doen van beroving maar er zat een malloot twee ur lang iets onduidelijks voor te lezen. Ben maar weggegaan.

ZwarteKater | 20-08-12 | 20:48

@Ven1V1d1V1c1: Mijn hasj zit verpakt in aluminium folie!? Dat is in Rotterdam heel gebruikelijk?

poepkop | 20-08-12 | 20:48

@SmegmaSmeer | 20-08-12 | 20:43
Als je midden op zee zit zie je ze ook.Waarom zouden ze dan de hele wereld volgooien?ontkomen ze er zelf ook niet meer aan.

miko | 20-08-12 | 20:47

Bijzonder. Van de fluoride in het drinkwater hoor je mellow te worden en niet meer na te denken over chemtrails.

Miep Scharensliep | 20-08-12 | 20:47

@Bakito 20:39. Er is ook niet bewezen dat de marsmannetjes het hebben gedaan. Haha. Draai de zaak lekker om.

Er was iemand ontsnapt uit een inrichting las ik ergens. Volgens mij hebben we hem gevonden!

bbbachstra | 20-08-12 | 20:47

Haagse Harrie hep de klok wel horuh luiduh, maar wa was ur nauw met die klepul dan?? Rasta's in de lug man, die wordu uitgelekt door klokkeluiers!

medusa324 | 20-08-12 | 20:47

@poepkop | 20-08-12 | 20:44
Aluminiumfolie en hashies? Onder wat voor steen kom jij vandaan?

Ven1V1d1V1c1 | 20-08-12 | 20:47

Één ding is overduidelijk.
Deze meneer krijgt GEEN wietpas meer!

Tarmac | 20-08-12 | 20:47

*is alu-hoedje vouwen

De_Assenaar | 20-08-12 | 20:46

Deze man heeft gewoon gelijk.
De tekenen zijn duidelijk, maar niemand let erop.
Mindfuck door windmolens op de vaste wal, waarschijnlijk.
Op zee hebben we er ook last van.

Bewijs?

Vanmorgen om 3 minuten over negen precies (!) zwom er een school haring op 9 meter dertig onder de boot door. Terwijl onze schroef linksdraaiend is.
En nog wel ten zuiden van de Doggersbank.

Nou dan weet je het wel!

* zich afvraagt waarom altijd de rum op is *

Kapitein Sjaak Mus | 20-08-12 | 20:46

Tijd voor een gedwongen opname.

B&W | 20-08-12 | 20:45

Kan iemand hem zijn medicijnen niet doen innemen?

Ven1V1d1V1c1 | 20-08-12 | 20:45

Duidelijk een creatum van multimediale deformatie. Dat dan weer wel.

Wichsen oder Bumsen | 20-08-12 | 20:45

Ok ok, ik zal mijn raam dicht doen tijdens het blowen. En inderdaad, ik brand soms wat van het aluminium van de hasj per ongeluk mee. Sorry!

poepkop | 20-08-12 | 20:44

Dit is het nadeel van internet. Iedereen kan links leggen tussen allerlei speculatieve onzin en inspelen op de paranoia van anderen. Deze meneer is daar een slachtoffer van.

Mr. Kendall Mintcake | 20-08-12 | 20:43

De één geloof in chemtrails, de ander gelooft dat de aarde 2000 jaar oud is. Ach, en zo lopen er gekkies genoeg rond.

De Slimmerick | 20-08-12 | 20:43

Valt het echt niemand op dan? Ik bedoel ik ben geen complotfreak maar de laatste tijd valt het gewoon op, het begint vaak op een heldere ochtend dan een roosterwerk van uitlaatgassen die langzaam uitwaaien naar een vieze smogachtige wolk. En dat heb ik meerdere keren gezien, wat zeg ik dagelijks soms, maar over wat het is durf ik niet eens te speculeren.

SmegmaSmeer | 20-08-12 | 20:43

@Bakito | 20-08-12 | 20:39 |
Zolang er niet bewezen is dat er geen eenhoorns en yeti's zijn, hou ik een plekkie vrij op mijn ark.

Err | 20-08-12 | 20:43

@Bakito | 20-08-12 | 20:39 |
Zolang er niet bewezen is dat er geen eenhoorns en yeti's zijn, hou ik een plekkie vrij op mijn ark.

Err | 20-08-12 | 20:42

En ondertussen rookt gekke Henkie illegaal geteelde wiet waar een ton aan pesticiden op zit, maar daar hoor je ze nooit over...

Merkava | 20-08-12 | 20:42

Waarom doet hij niet gewoon online aangifte met zijn DigiD?
Ohhh.... wacht. *alu-hoedje op*

Err | 20-08-12 | 20:41

Hij klinkt alsof hij inderdaad beneveld is door een chemische substantie, dat dan weer wel.

Absoluut niet waar | 20-08-12 | 20:40

Klaas Loef?

baruch goldsilberman | 20-08-12 | 20:39

Zolang er niet bewezen is dat het geen chemtrails zijn, is het een gotspe om er lacherig over te doen.

Bakito | 20-08-12 | 20:39

Dit is nog niets. Ik hoorde laatst iemand die dacht dat ontslagbescherming sociaal beleid was.

Godsammekraken | 20-08-12 | 20:38

Wat een gast, iets te veel bier gedronken in de hitte?

contactverbod | 20-08-12 | 20:38

Aangifte doen tegen de overheid altijd +1
Deze gast is kierewiet, dat dan weer wel

Botte Hork | 20-08-12 | 20:37

REAGEER OOK

Uitgelezen op GeenStijl? Abonneer je op de Nijman-Nieuwsbrief.
linktips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken
Kansino. Hét online casino van Nederland.
Online casino met licentie | Bookmakers | Online casino overzicht | Bookmakers Nederland
Online Casino | Online Gokken | Brokerfolio.com brokers vergelijken | online bookmakers in Nederland
Online Casino Top 5 | Casino bonussen | Crypto-casino.nl