Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Nijntje ontmaskert kinderkannibalen

NijntjePedohunter.jpegZieke shit die we eigenlijk niet willen weten. Maar het gebeurt. Het kringetje menselijk afval rond Robert Mikelsons is als dominosteentjes aan het omvallen, via chatlogs wordt de ene na de andere kinderverkrachter getraceerd. De Domino D-Day-mus van de pedo's: Nijntje. Een peutertje klampte zich vast aan een pluchen Nijn terwijl Mikelsons hem verkrachtte en filmde. Het Holitna-onderzoeksteam dat deze beerput uitbaggert heeft aan alles en niks dat op de beelden voorkomt genoeg om bruuttracerend kinderen en daarmee ook daders te identificeren, waarvoor kudo's. Het kind droeg namelijk ook een truitje van een exclusieve winkel in Amsterdam waar maar twintig exemplaren van verkocht zijn. Dat het nut van babycouture zich aldus zou bewijzen, wie had het kunnen vermoeden. Had hij een H & M sweater gedragen dan werkte Robert misschien nog gewoon bij Het Hofnarretje, willen we maar zeggen. Andere hobby van de aanstaande Bubba-celmaatjes: kannibalisme! Verlekkerd recepten uitwisselen hoe je met Pasen peuterbilletjes serveert, kindjes laten poseren in een braadslee in de oven. De kantoorprullenbakjes op Holitna HQ mulitasken als kotsbak, waarschijnlijk. Gelukkig is het braadsleekleutertje ongedeerd, maar de gifbeker is nog niet leeg dus wij houden ons hart vast en de kinderen binnen. De internationale zedenpolitie blijft CSI-en met die filmpjes, dus Nijntje, bedankt. Enige nadeel van dit voortreffelijke speurwerk: kinderverkrachters weten nu ook wat ze wel en niet in beeld moeten brengen om justitie te ontlopen.

Reaguursels

Inloggen

@ 2low4zero | 06-08-12 | 08:40 | levenslange opsluiting is geen oplossing. Er is altijd kans op ontsnapping, ze kosten de maatschappij te veel op die manier, en het is gewoon niet praktisch. Als ik je goed begrijp is levenslange opsluiting van een onschuldige is dan wel goed? 'Doodstraf is nooit een oplossing.' is slechts een kreet, een opgedrongen standpunt, net zoals 'anders is ook gewoon'.. is ook in mijn jeugd er in gestampt, maar op een bepaald moment ga jezelf denken, en dan kom je er gewoon achter dat die dingen niet kloppen. Doodstraf is een prachtige oplossing, voor heel veel bijkomende problemen (kosten, cipiers die dagelijks met dit soort mensen moeten omgaan, vervuiling, milieu zelfs) En dat je geen onschuldigen moet opsluiten, vergassen, of onthoofden (=straffen) spreekt van mij voor zich. Dat is een heel andere discussie. Maar in het geval van deze psycho, die gewoon op film herkenbaar kindjes verkracht, en dusdanig herkenbaar is, zou ik niet weten waarom hem tussen ons te houden. Sterker nog, hem te laten leven betekent onschuldigen weer aan hem bloot stellen. En dus ben je gevaarlijk bezig als samenleving, overheid, justitieel apparaat, om hem te laten leven, en ooit weer vrij te laten komen.

mental K | 06-08-12 | 12:32

ter informate, tbv de grote anti, in Tsjechie, valt een arabier net zo erg op als een witman in een afrikaans plattelandsdorp!

geloof me.

hendrik j. | 06-08-12 | 11:26

overigens is het een vreselijke justitiele blunder om die onderkruiper van een drent vrijuit te laten gaan.

het is godsonmogelijk dat die smeerlap van Niets geweten heeft!!!

hendrik j. | 06-08-12 | 11:21

@mental K | 05-08-12 | 23:13
Ik kan het ook niet goed relativeren hoor, maar de doodstraf is nooit een oplossing. Weet je hoeveel mensen er alleen al onschuldig vast zitten of hebben gezeten? Zeker als de doodstraf voor dergelijke vergrijpen wordt ingevoerd, wordt het ook aantrekkelijk iemand hiervoor te framen. Ook vind ik de dood een te matige straf, sluit ze op en laat ze nooit meer vrij en maak ze d.m.v. psychische medicatie tot een kasplantje.

2low4zero | 06-08-12 | 08:40

Wat ik niet begrijp is dat die bijna 90 kinderen, gewoon op een hoop gegooid worden en daar een strafje uit komt. Die smeerlappen moeten per daad veroordeeld worden.

Mcfan | 05-08-12 | 23:24

@ de grote Anti | 05-08-12 | 22:34 | Ik kan wel relativeren, maar bij sommige vormen van misdaad, zoals deze, is het niet meer verantwoord te relativeren. Als je dit tracht te relativeren vanuit een soort beschaafd of intellectueel perspectief, dan doe je juist dat niveau teniet. Deze idioten tussen ons laten bestaan is niet beschaafd. En daarom moet de doodstraf gewoon weer ingevoerd worden. De samenleving kan niets meer met zo iemand, en zij kunnen niets meer in de samenleving. Dat weten ze zelf ook best. Een PI is weggegooid geld. Hmm?

mental K | 05-08-12 | 23:13

@mental K | 05-08-12 | 22:20
Nee,je bent gevaarlijk als je dat niet kunt.
Oke,laat ik het even kort samenvatten.

Tenzij je in een klein stinkend gehucht woont,waar de bakker ook je vader is,maar in een soort van samenleving/stadt.. Dan zijn er een hoop idioten,ook kinderverscheurders waarschijnlijk.Die kan je moeilijk allemaal op je hooivork nemen.DUss..

Wat men vervolgens doet is deze mensen,met genoeg bewijs laten oppakken en wat jaartjes in elkaar laten slaan in een PI.Tenzij het heel erg is natuurlijk,want dan krijg je een prive kamertje en krijg je allerlei geinige pilletjes.

de grote Anti | 05-08-12 | 22:34

de grote Anti | 05-08-12 | 22:12 | ik zou niet weten waarom het moet. Er heerst nu ook al klassenjustitie, gelovigen hebben meer rechten, je kan opgepakt worden omdat je iets beledigend kwiteert of tekent, en dan moet ik met mijn handen van een kindjesverscheurder afblijven? Ik zie niet in waarom. Dat is het echte kwaad, dát moet van de aardbol, als je dat kunt relativeren dan ben je ziek. Hmmm?

mental K | 05-08-12 | 22:20

@mental K | 05-08-12 | 21:44
En toch moet het.. We kunnen natuurlijk ook allemaal de brandende fakkel en hooivork uit de kast halen en de straat opgaan,maar relativeren werkt beter.
Waarom? Omdat de lijst van schurken nogal groot is.

Een pimp allochtone drugsdealer kan bijvoorbeeld ook een pedofiel zijn,maar die weet dan vaak weer niet hoe een computer werkt,dus daar hoor je bijna nooit wat over.

Een rijke arabische zakenman (ik zeg er even rijke bij,want anders stel je gewoon geen fuck voor) kan misschien in tjechie wat plattelandshuisjes huren.

Maar oke,relativeren.. kannibalisme is wel heel erg barbaars,hmm?

de grote Anti | 05-08-12 | 22:12

staat WEL in mijn medicijnkast hoor.

pinkypink | 05-08-12 | 22:06

@ de grote Anti | 05-08-12 | 21:39 | Dit is niet te relativeren.

mental K | 05-08-12 | 21:44

@pinkypink | 05-08-12 | 21:31
Waarom heb jij geen switzal?

de grote Anti | 05-08-12 | 21:40

Lastige vraag - Is het vermoorden van een kind erger dan het vermoorden van een (jong) volwassene ?
Dan kun je wel denken dat een kind weerloos is,maar een volwassene met de handen op de rug gebonden is ook aardig weerloos zou ik denken,en heeft meer te verliezen.

Relativeren,het blijft lastig met emotionele zaken als deze.Ik zie ook ineens overal zombie films verschijnen waar zoveel mogelijk zombies afgeschoten worden.Ook in spelletjes.

In het hoofd van de liefhebber zijn dit eigenlijk geen zombies,maar heel erg faute mensen,zoals (blanke) pedofielen en justitie.Even lekker zelf de doodstraf toepassen,hmm?

de grote Anti | 05-08-12 | 21:39

Die kkmegaul zouden ze levend met een stoomwals moeten overrijden. En daarna laat ik mijn imaginaire hond er dagelijk een paar keer op schijten.

Sterf Mikelsons Sterf.

LJBrinkhorst | 05-08-12 | 21:38

sorrie anti, wist niet dat jij in je eendje duizenden criminelen moet analiseren, nou ja, burger criminelen dan, de justitie criminelen ben je natuurlijk bang voor, net als sommige Nederlanders bang waren voor onze oosterburen die massaal over de grens kwamen, toen stonden mensen als jij gauw met hun rechter klauw omhoog te schreeuwen, later hadden ze er trouwens wel spijt van.

pinkypink | 05-08-12 | 21:31

Ik krijg alleen maar moordneigingen van die details. Ik hoop echt dat mijn kids het bespaard blijven. Voor iedereen. Deze mensen verdienen het niet verder te leven, ze zijn het kwaad zelf in menselijke gedaante. De wereld is echt echt gewoon beter af zonder hen, ze dragen werkelijk niets meer bij. Nooit meer zullen ze, wat ze ook doen, hun daden goed kunnen maken. Noem me maar een idealist, maar als ik aan de macht kom, komt hier echt de doodstraf op.

mental K | 05-08-12 | 21:17

@pinkypink | 05-08-12 | 20:47
Die hele demmink affaire is blijkbaar een beetje aan mij voorbij gegaan,is ook lastig als je de vele duizenden zware criminelen en hun gedrag door de eeuwen heen tracht te analyseren.

Ik ben absoluut geen pro demmink dus,en het interesseert mij ook niet zoveel.Kleine jongetjes is niet mijn afdeling,ik maak mij ernstig zorgen om meisjes,die als vee verhandeld worden soms.

de grote Anti | 05-08-12 | 20:58

grote anti PRO Demmink????

pinkypink | 05-08-12 | 20:47

@Gaarheid | 05-08-12 | 19:35
Ik hoef niet te slijmen,idioot.
Vaak genoeg het randje opgezocht..
Waar het om gaat is dat iemand een redelijk normaal column schrijft (met soms een paar doordenkertjes),en dat er dan een horde mafkezen de comments een bepaalde draai probeert te geven.

Vaak laconiek,zo van 'zie je wel.
Of sarcastisch 'wie had dat nou gedacht.
Weemoedig 'vroegah was alles beter.
Emotioneel 'verschrikkelijk hoe dit kan gebeuren!
Of weg met ons 'ja,die pedos zitten in het OM.
Betweterig 'dan vraag je er ook om.

Comments horen ook nieuwswaardig te zijn zo nu en dan ipv de slimme betweterige lul uit te hangen.Waarschijnlijk net uit de luiers,een kansenjongere,of een focking hippie.

de grote Anti | 05-08-12 | 20:22

Een land dat zichzelf serieus neemt maakt dit beest toch af ? Het zou pas ziek worden wanneer er een prijsvraag aan gekoppeld werd, om te bepalen wie hem mag doen. Neem een pracht instrument als de guillotine. Heeft in het verleden al zoveel goeds gedaan. Waarom moeilijker doen dan dat? Op een plein opdat iedereen die wil kan komen kijken en juichen en filmen.

Shareholder II | 05-08-12 | 20:12

Mikelsons zou in zijn cel gewoon iedere dag net zoveel keren keihard door een twee meter grote bubba in zijn nauwe reedt genaaid moeten worden als dat hij slachtoffertjes gemaakt heeft. En dit net zolang tot dat zijn hoofd in zijn eigen hol past zonder dat daarbij zijn oren inscheuren. Zieke kloodtzak!

Wichsen oder Bumsen | 05-08-12 | 20:00

Social Children Party was dat dus..

Neut | 05-08-12 | 19:36

Dan noem ik van Nijnatten, Kees, te Breda en Jan Welling en Bert Oei, te Arnhem hier maar ook een keer.

Neut | 05-08-12 | 19:36

de grote Anti | 05-08-12 | 18:03 | + -2 -
Ik doel natuurlijk op de reaguursels,hmm.
Team GS zelf moet gewoon schrijven wat ze wil.

Slijmjurk?

Gaarheid | 05-08-12 | 19:35

Feynman | 05-08-12 | 18:34

Het verhaal is dieptreurig maar het verandert gewoonweg niet. Deze keer niet en de volgende keer ook niet.

Je zit aanmerkelijk dieper in de materie dan ikzelf maar grove nalatigheid is een term die vele partijen aan te meten is als ik je relaas zo lees.

Al die partijen zitten nu gewoon lekker thuis te genieten van een biertje in de zon en maken zich op om vanaf morgen hun titel en salaris te prolongeren. Dit soort mensen maakt eigenlijk gewoonweg misbruik van partijen die al grof misbruikt zijn.

En er verandert dus helemaal niets.

netniet | 05-08-12 | 18:42

Noem het een primaire oer-reactie, maar ik zou voor zo"n Mickelsons gaan zitten. 10 jaar desnoods. Dit soort beesten moeten we met wortel en tak uitroeien.

abc_mentaliteit | 05-08-12 | 18:38

@netniet | 05-08-12 | 18:13 | + 0 -
Dan te bedenken dat de uitwisseling van buitenlandse veroordelingen slechts 1 facet is die aan de kaak gesteld hoort te worden.

Als de GGD gecontroleerd en gesanctioneerd had of Albert Drent een normale bedrijfsvoering had, dan had Roberts Mikelsons minder mogelijkheden gehad om baby`s te misbruiken.

Als de politie de eerdere meldingen en aangiften aan het adres van het Hofnarretje, Albert Drent en Roberts Mikelsons correct hadden verwerkt dan was het misbruik in 2008 al gestopt. Vier jaar eerder. In plaats daarvan hebben ze de moeder uit 2008 veroordeeld voor smaad a recon de 1800 eurotjes.

Als het ministerie van justitie bij de verstrekking omtrent de verklaring omtrent gedrag niet alleen kijkt naar definitieve veroordelingen in Nederland, maar ook kijkt naar meldingen en aangiften in Nederland was Roberts Mikelsons vier jaar eerder uit de kinderopvang geholpen.

De hele start van de vervolging van Roberts Mikelsons ligt volledig in Amerikaanse handen. Met een onderzoekstechniek die wij ook kunnen, maar niet doen. Het lijkt bijna wel of hij totdat het onhoudbaar werd immuniteit genoot bij vijf verschillende overheidsinstanties.

"You take the blue pill – the story ends, you wake up in your bed and believe whatever you want to believe. You take the red pill – you stay in Wonderland and I show you how deep the rabbit-hole goes." -Morpheus

Ik denk dat we een keer de rode pil moeten nemen en eens kijken waarom we als samenleving zo doof en blind zijn voor kindermisbruik.

Feynman | 05-08-12 | 18:34

Feynman | 05-08-12 | 13:42

Het is een mooi en menselijk betoog van je en iets wat mensen in de maatschappij graag met je mee willen maar helaas vindt je tussen de regels door dat daar de interesse van (onze) "volksvertegenwoordigers" niet ligt.

Behoudens dat deze zaak inderdaad makkelijk voorkomen had kunnen worden door afspraken op Europees niveau en deze persoon na zijn eerdere veroordelingen voor gelijksoortige delicten mn. in Duitsland, is er ook in Nederland niemand op gestaan die ervoor gepleit heeft om dergelijke afspraken op te werpen op Europees niveau.

Scoren in de media over de ruggen van deze kinderen door te roepen dat ze het verschrikkelijk vinden, daar schroomt geen van deze "volksvertegenwoordigers" zich voor maar uit hun gedrag blijkt simpelweg iets heel anders.

netniet | 05-08-12 | 18:13

Ik doel natuurlijk op de reaguursels,hmm.
Team GS zelf moet gewoon schrijven wat ze wil.

de grote Anti | 05-08-12 | 18:03

Nooit stond ik er echt bij stil,maar naarmate je wat ouder en wijzer wordt begint het toch echt op te vallen.
Veel mensen willen schijnbaar dolgraag justitie en koningshuis vervangen door iets anders.

Dan ga je je toch echt afvragen of hier niet een stel haatbaarden en/of linkse hippies aan het werk zijn.
Nee,zij doen nooit wat faut natuurlijk.
Lekker overal fora volspuwen met hoe slecht het westen haar zaakjes voor elkaar heeft,hmm?

Verdacht,errug verdacht.

de grote Anti | 05-08-12 | 18:00

als ze nou eens alle justitie pedo's eens opruimden? lastig! dan blijft er weinig over om de burger pedo's aan te pakken!

pinkypink | 05-08-12 | 17:46

Maar onderbuikgevoelens mogen niet blablablazeikbla.
Jammer dan, maar geef mij zo'n viespeuk en ik maak er smeerworst van.
Daar wil ik best een paar jaar voor zitten.

Beelzebob | 05-08-12 | 17:44

@despiegel
Aangeboren? Vreemd.... meestal zijn pedo's zelf het slachtoffer geweest als kind.

andywatt | 05-08-12 | 17:26

Ik las in een fantasie boek een mooie straf voor die beul.
Op 4 scherpe palen spietsen en door het eigen gewicht er lekker opzakken.
Dan met een nijntje knuffel deaudslaan.

Gaarheid | 05-08-12 | 17:18

En als je roept dat kinderkannibalen een gevangenisstraf verdienen danwel een kopje kleiner gemaakt zouden moeten worden, dan ben je meteen een facist.
Want de Goedmensch kan dat allemaal in het juiste perspectief plaatsen en met nuance zien, en vindt dat iedereen een tweede of derde kans verdient. Hoeveel kleuters hij ook verkracht, vermoord of opgepeuzeld heeft.

du Roi Soleil | 05-08-12 | 17:17

'De meeste daders zijn blanke, vaak midden- of hogere klasse'
@Shifra | 05-08-12 | 15:54

Dat lijkt maar zo omdat moslims (ook via de moskee) heel duidelijke instructies hebben zo min mogelijk op te vallen en geheimen binnen te houden.Daar praat je met je imam over,niet met 'onze' politie.
En dan hebben we het nog niet eens over het gebrek aan geboorte-aktes en vaccinatie boekjes,soms zelf scholing van een kind.Dus eigenlijk bestaat het kind niet eens.Komt ook nooit buiten.Soms wordt een kind waarschijnlijk zelfs gekocht uit een MOE land,wie weet wat er allemaal binnen rondloopt bij die rijke arabieren waar de politie nooit zou durven binnenvallen.

Deze beerput is volgens mij bijzonder diep bij sommige culturen,vergis je niet.Wij pakken tenminste nog af en toe een paar pedos ipv de andere kant op te kijken.

Bij hun is het insh'allah.

de grote Anti | 05-08-12 | 17:12

En circa 25 jaar geleden probeerde links-progressief Nederland dit acceptabel te maken.

Normpje | 05-08-12 | 13:38

Stemmingmakerig en opruiend keloel.

"Onder progressieven was er geen meerderheid die pedofilie zomaar aanvaardde, maar er was evenmin een resolute afwijzing."

www.knack.be/opinie/vrije-tribunes/nie...

You-On-A-Gin | 05-08-12 | 17:00

@Strohond | 05-08-12 | 16:20
Dat zeg ik niet!! Voor ik het weet kan ik gaan kaarten met de waxinigge man.
Beatrice haar vingers zijn overal.

miko | 05-08-12 | 16:54

Is pedofilie een ziekte of een ongeneselijke ziekte? Als pedofilie een ongeneselijke ziekte is, waarom doen we dan moeite deze patiënten te behandelen? Daarom plusjes voor Che_cuevara | 05-08-12 | 13:34, necrosis | 05-08-12 | 14:06, rara | 05-08-12 | 14:28 ,Bigi Bana Boy | 05-08-12 | 14:44

En minnetjes voor mothersfinest | 05-08-12 | 13:49, necrosis | 05-08-12 | 13:51, Jaypelsteeltje | 05-08-12 | 14:05 en saintinel | 05-08-12 | 14:17 want www.deathpenaltyinfo.org/causes-wrongf...

robert9706 | 05-08-12 | 16:50

@Feynman | 05-08-12 | 16:29
Ja die affaire is idd ook echt schandalig.. Ach, ooit zal de onderste steen boven komen, dan maar hopen/eisen dat ze wel allemaal strafrechtelijk worden vervolgd!

2low4zero | 05-08-12 | 16:46

2low4zero | 05-08-12 | 16:18 | + 0 -
Ja die ken ik, net zoals de affaire Tonino. nl.wikipedia.org/wiki/Joost_Tonino

Wat mij opvalt is dat alle fases van detectie, handhaving, directie, recherche, vervolging, bestraffing, reclassering en recidive binnen het pedofiele dossier ZO verschrikkelijk slecht lopen.

Welk deel je ook pakt, GGD, OM, politie, politici, ministeries, jeugdzorg, ze falen allemaal en altijd. Dit werkt dan weer eigenrichting van criminelen en ouders in de hand en voorkomt dat pedofielen die uit de kast komen hulp durven zoeken.

We zijn op weg van Robert M, naar Robert N, Robert O en Robert P. Het is niet de vraag of een tweede of derde pedofiel rondloopt naar het model Robert M, maar wanneer we m vinden, opsluiten of helpen.

Feynman | 05-08-12 | 16:29

@miko | 05-08-12 | 15:58
Ok de kat schiet vaak door in z'n uitlatingen en reageert soms een beetje over emotioneel. Maar in de zaak Demmink heeft hij toch heel veel goede punten. Omdat de kat miss ongelijk heeft op bepaalde punten, wil niet zeggen dat alles wat hij zegt niet klopt. Ik vind u erg kortzichtig, en de Kat een held!

2low4zero | 05-08-12 | 16:25

pedofielen,seriemoordenaars bankdirecteuren,kroonprinsen.
miko | 05-08-12 | 16:12

Onder welke categorie valt Willem-Alexander?

Strohond | 05-08-12 | 16:20

Ben tegen doodstraf, maar dit monster verdient 'm!

Wijze Uil | 05-08-12 | 16:19

@Feynman | 05-08-12 | 13:42
Ken je de affaire van secretaris generaal Demmink van het ministerie van Veiligheid en Justitie? De VS willen hem - door deze affaire - de toegang tot het land weigeren. Zie: usdailyreview.com/accusation-of-pedoph...
-
joepzander.wordpress.com/joris-demmink...
Ondanks diverse aangiftes is het OM nooit een strafrechtelijk onderzoek gestart tegen de beste meneer. Waarom wordt hem ook zo het hand boven het hoofd gehouden? Indien er meerdere (waarschijnlijk bij de eerste al) aangiftes voor mij komen wegens verkrachting van minderjarigen , is dat zeker al genoeg reden voor een onderzoekje!
-
Voor Demmink de functie als secretaris generaal aannam, was hij hoofd van de directie Politie(http://nl.wikipedia.org/wiki/Joris_Demmink). Dit wetende en kijkend naar hoe de diverse door jou opgesomde andere onderzoeken naar pedofilie verlopen, lijkt het er op dat het netwerk nog veel dieper gaat dan we denken. Ik wil niet zeggen dat het hele politie apparaat pedofilen boven het hand houd, maar het lijkt er wel op alsof het allemaal gestuurd wordt. Jammergenoeg blijft dit zonder onderzoeken allemaal speculatie.

2low4zero | 05-08-12 | 16:18

Een peutertje klampte zich vast aan een pluchen Nijn terwijl Mikelsons hem verkrachtte en filmde....

Kokhalzen...

Wijze Uil | 05-08-12 | 16:18

@eerstneukendanpraten | 05-08-12 | 15:05
je kunt een kat niet in een hond veranderen.Het TBS gebeuren is in veel gevallen nutteloos.Beter stellen we als maatschappij dat bepaalde mensen niet te helpen zijn.Stop ze in een zwaar bewaakt dorp.Maar laat ze nooit en te nimmer los in de normale maatschappij. Al die zware psychopathische criminelen bij elkaar, pedofielen,seriemoordenaars bankdirecteuren,kroonprinsen.

miko | 05-08-12 | 16:12

@necrosis | 05-08-12 | 14:40
Precies zo als jij het zegt.Hij moet zitten voor de daden die hij heeft begaan.Niet voor de daden die hij eventueel ook zou hebben begaan.Verder denk ik dat pedo's best van hun sexuele gevoelens af mogen door middel van behandeling,castratie noem het wat je wil.Maar laten we oppassen met heksenjachten zoals in de VS waar je langs alle huizen mag als je als drie en twintig jarige een meisje van zeventien te pakken hebt genomen.Bij kinder porno denk ik toch aan kinderen onder de 16 jaar of zo maar vaak is het in andere landen al kinder porno als een meid van 18 in der nakie staat.

miko | 05-08-12 | 16:05

Braadsleepeuter..... daar had ik nou nooit opgekomen.

Dhr. W. Anhoop | 05-08-12 | 16:02

@despiegel | 05-08-12 | 14:24
Pedofilie is geen ziekte.Is een afwijking. Ligt eraan in hoeverre iemand pedosexueel is of het nodig is hem van zijn last af te helpen door zijn lust te ontnemen.

miko | 05-08-12 | 16:00

@saintinel | 05-08-12 | 14:17
Kat? Nog even en we gaan echt aluhoedjes opzetten hier.

miko | 05-08-12 | 15:58

Moeilijk te bevatten dat politici nog steeds de handen niet durven te branden aan het pedofiele tuig. De meeste daders zijn blanke, vaak midden- of hogere klasse. Het rechtsstelsel is gebaseerd op meerdere kansen geven, terugsturen naar de maatschappij, maar zo overduidelijk is het gegeven dat het bij dit volk nooit meer goedkomt. Rehabiliteren gaat niet, het is een seksuele voorkeur waar je niet vanaf komt. Hulp is ook niet aanwezig en dit maakt ze tikkende tijdbommen. Het rechtsstelsel weet er geen raad mee, politici veroordelen kindermisbruik maar komen niet met oplossingen en onze kinderen moeten boeten voor deze passiviteit. Cijfers van kindermisbruik rijzen de pan uit en zijn meer dan schokkend. Privacy is nog steeds gegarandeerd voor dit soort volk. Een volledige tweede kans. Ik mag als ouder niet eens weten of iemand al dan niet (meerdere malen) veroordeeld is voor dit soort praktijken. Bezit van kinderporno wordt nauwelijks bestraft. Politie heeft onvoldoende man om meganetwerken op te rollen, terwijl het zo duidelijk is dat er enorm veel van dit soort netwerken zijn. Echt, onvoorstelbaar.

Shifra | 05-08-12 | 15:54

In het taalgebruik is "je bent om op te vreten" heel normaal, iemand heel aardig vinden kan zich uiten in de wens om helemaal met iemand samen te willen zijn, de ultieme behoefte bevredigen is dan, om iemand daadwerkelijk geheel of gedeeltelijk op te eten, dus deze daad hoeft helemaal geen alleen met lust beluste seksuele uitspatting te zijn. De regel is altijd dat beide partijen dit moeten willen, in de meeste gevallen is dit niet zo, en doe je een ander tekort door zwaar lichamelijk letsel met soms de dood tot gevolg, maar het komt voor, en dat hebben we niet lang geleden internet en in de krant gezien, dat de ene partij toestemming geeft zich te laten opeten. In het laatste geval zou ik zeggen: Smakelijk eten ! (... maar mij niet gezien natuurlijk...)

Menno Edens | 05-08-12 | 15:34

Ik snap nog steeds niet hoe die Amerikaan aan Robert werd gelinkt zoals gesuggereerd. In dat artikel zelf is er niks van terug te vinden. Laat staan dat Nijntje er niks van doen heeft aangezien de eerste aanleiding een exclusief kledingmerk was zonder Nijntje. Dat Nijntje heeft enkel wat links kunnen trekken naar andere netwerken. Maar daar houdt het wel op.
To be honest: ik snap helemaal geen fuck van dit artikel.

Randvoorwaarde | 05-08-12 | 15:32

'Enige nadeel van dit voortreffelijke speurwerk: kinderverkrachters weten nu ook wat ze wel en niet in beeld moeten brengen om justitie te ontlopen.'

Ja, hoe zou dat toch komen? Niet door het uitmuntende speurwerk..... Zet het ook nog even hier neer waar een paar miljoen mensen het ook nog even kunnen lezen... Achterlijke media

DaDutch | 05-08-12 | 15:30

eagleye | 05-08-12 | 14:05 |
Chemisch? Veel te humaan, een roestig broodmes en twee grote keien volstaat.

scootah rijdert | 05-08-12 | 15:26

Slecht te volgen dit artikel. Je moet het 4x lezen wil je de het 2de deel linken met het eerste deel.
De drang om gevat te schrijven verneukt de inhoud. Jongens redactie, beetje dimmen met die bijvoeglijke naamwoorden en pogingen kek te schrijven.

Randvoorwaarde | 05-08-12 | 15:25

Schokkende grafische tekst die ik met tegenzin lees. Aan de ene kant wil je er niks mee te maken hebben. Aan de andere kant weet je dat dit soort monsters JUIST daardoor meer bewegingsvrijheid krijgen.

Ik ben altijd voorstander van een "brandmerk" geweest. Dan in de vorm van een letter "P" achter je sofinummer wanneer je iets met kindermisbruik op je kerfstok hebt. Zo hebben we een heel alfabet te verdelen over alle dieven, oplichters, verkrachters etc. Zo geef je de rest van de wereld de kans om zich te weren van dit soort figuren die de maatschappij letterlijk en figuurlijk verkrachten.

En ja, een brandmerk in je paspoort is gerechtvaardigd. De minste vergelding vergeleken met het levenslange brandmerk dat je bij zowel het slachtoffer als de naasten achterlaat.

Rikketiktik | 05-08-12 | 15:25

@Parel van het Zuiden | 05-08-12 | 14:58 | + 1 -
Ben het roerend met je eens, waar ik echter op vastloop, is, voordat je iemand een levenslange gevangenisstraf kunt geven, je de pedo eerst moet pakken. Iets wat niet, nauwelijks of in een extreem laat stadium pas gebeurd.

Soms denk ik dat de kans voor een pedo om gepakt te worden kleiner is al voor een pedo om door de bliksem getroffen te worden.

Feynman | 05-08-12 | 15:22

Ik ben niet zo pro USA maar van straffen hebben ze in sommige staten wel verstand. Ik heb een vriendin die in een TBS kliniek werkt. Ze zegt altijd:" het topje vd ijsberg wordt maar gepakt en veroordeeld". De meeste viespeuken staan gewoon met jou en mij op zaterdag bij de slager".
Ik heb geen kids en ben blij dat ik me nooit zorgen hoef te maken als mijn kind met de zeeverkenners op kamp is ofzo.

irma zonderboezem | 05-08-12 | 15:14

Justitie die pedofilie gaat aanpakken is dat niet snijden in eigen vlees?

Onderbuik | 05-08-12 | 15:09

Ontdekt doordat Nijntje op de foto stond. Totaal ongeloofwaardig. Het is toch algemeen bekend dat wereldwijde kinderpornonetwerken door de Nederlandse overheid gefaciliteerd worden. Vraag maar na bij E.H. Ballin.

Strohond | 05-08-12 | 15:05

Tja er zijn gevallen waarvan je denkt: waarom nog een proces.
Dit is er 1 van in mijn ogen.

MBeen | 05-08-12 | 15:05

@ RB Scott 14:53

Is niet te genezen, al denken zichzelf overschattende psychiaters daar heel anders over...

eerstneukendanpraten | 05-08-12 | 15:05

Hoelang blijft het nog bestaan dat practiserende pedofielen weer de straat op worden gestuurd "na te zijn (uit-)behandeld..."?
Hun neiging naar sexuele opwinding naar kinderen toe is simpelweg aangeboren,dus hoe valt die narigheid nou te genezen?

R.B.Scott | 05-08-12 | 14:59

Pedofilie in de praktijk brengen zou bestempeld moeten worden als misdaad tegen de menselijkheid. Strafmultiplier erop, doelstelling wordt permanente verwijdering uit de maatschappij. De volkomen weerloze en extreem kwetsbare slachtoffergroep gecombineerd met de buitenproportionele recidivekans rechtvaardigen wat mij betreft zo'n vergaande stap.

Parel van het Zuiden | 05-08-12 | 14:58

Het Letse bedrijf van Ivars Tenters en Roberts Mikkelsons heette Cronos: wikiesh.wikispaces.com/file/detail/cro...
Ik verzin het niet.

Voor de rest sluit ik mij aan bij Feynman. Het zit veel dieper dan de (internationale) overheid ons wil doen laten geloven.
Albert Gonzalez - Maksym Yastremskiy - Ivar Tenters - Roberts Mikelsons.
www.wired.com/threatlevel/2009/08/gonz...

Ivar Tenters was ook vennoot van Roberts Mikelsons in de N.V. Caro Kinderopvang.

Deze kringen houden zichzelf op een zeer onnatuurlijke wijze in stand door alle geheimen die ze van elkaar kennen. Een duistere, smerige vicieuze cirkel die zich tot in de hoogste kringen bevindt en grenzen overschrijdt.

Niemands Knegt | 05-08-12 | 14:56

@necrosis | 05-08-12 | 14:40
Misschien is het gewoon een goed idee om de principes van de rechtsstaat niet te ondergraven. Verdachten hebben recht op een advocaat, juist omdat hun schuld nog niet is vastgesteld. Ook al lijkt het bewijs in de kranten en op televee nog zo overtuigend, wij hebben nooit alle informatie die de advocaat, de rechter en het O.M. wel heeft.

Helaas hebben we tegenwoordig weinig reden om het O.M. en de rechterlijke macht te vertrouwen. Volgens mij is dat de hoofdoorzaak van de roep om verdachten zonder tussenkomst van een rechter hun rechten af te nemen.

rara | 05-08-12 | 14:53

Che_cuevara | 05-08-12 | 14:47
Nee, kolonel.

Shareholder II | 05-08-12 | 14:49

@Shareholder II | 05-08-12 | 14:44
En heet die ook Hirsch met zijn voornaam?

Che_cuevara | 05-08-12 | 14:47

@eerstneukendanpraten | 05-08-12 | 14:43
Een fles advocaat?
Da's pas erg.

Che_cuevara | 05-08-12 | 14:46

Ook mannen met baarden die in een verre zandbak 9-jarige meisjes stukmaken zijn in mijn ogen smerige pedofielen..

eerstneukendanpraten | 05-08-12 | 14:45

Dit roept om onvoorwaardelijk levenslang/TBS voor alle betrokkenen. Er is een grens aan wat we moeten willen accepteren aan justitiële dwalingen.

Bigi Bana Boy | 05-08-12 | 14:44

Terzijde. Ik ken iemand die heet ook Mikelsons en die was dat terecht zo beu en heeft dat bij de burgerlijke stand laten veranderen in Mikelsons Ballin, om van de scheve gezichten af te zijn.

Shareholder II | 05-08-12 | 14:44

@ Che 14:20

Geef ze maar een fles advocaat, die andere hebben ze niet verdiend...

eerstneukendanpraten | 05-08-12 | 14:43

@GeflipteVlaflap | 05-08-12 | 14:27
Helaas weten we het nu allemaal.
En hoe afschuwelijk ook, je mag er je ogen niet voor sluiten.
Dit soort smerige excessen moeten openbaar gemaakt worden zodat een zo groot mogelijke massa zich bewust wordt van het leed dat deze smeerlappen (kunnen) aanrichten en de mensen alert worden zodat dit beter en sneller gesignaleerd wordt.

Che_cuevara | 05-08-12 | 14:40

@rara | 05-08-12 | 14:28
Dat is een rake opmerking waar ik zo 1-2-3 geen antwoord op heb.
Ik was het destijds eens met Peter R de Vries toen hij een (bewezen) pedoseksuele vent heeft geholpen toen hij (Kees B.) werd veroordeeld voor een moord die hij niet had begaan.
Later bleek dat diezelfde Kees toch beter achter de tralies had moeten zitten wegens viespeukerij.
Zeg jij het maar, ik weet het niet meer.

necrosis | 05-08-12 | 14:40

Eigk ook knap van de mensen die dit moeten bekijken.. Ik kan me namelijk meestal niet zo goed op andere dingen concentreren als ik lig te braken.

Pindakees | 05-08-12 | 14:37

@despiegel | 05-08-12 | 14:24
Als het een ziekte is, is het een geestesziekte.
Volgens onze hooggewaardeerde heren psychologen, en psychiaters kan dat ook binnen een jaartje of twee.
Helaas leven die heren psychologen en psychiaters in een heel aparte wereld. Een soort sprookjeswereld zeg maar.
En zolang we dat blijven doen zullen de pedofielen vrolijk verder gaan met hun smerige praktijken.
Dus niet opsluiten voor een paar maandjes maar gewoon verwijderen uit de maatschappij.

Che_cuevara | 05-08-12 | 14:36

@daytripper | 05-08-12 | 13:37
Vindt u dat u moet klikken?

Godsammekraken | 05-08-12 | 14:32

Zware Guy | 05-08-12 | 13:56 |

Nooit aan uitlokking doen. als u iets wilt, hoe gek of walgelijk het ook is, er is altijd wel iemand bereid het u voor geld te leveren.
Wie is de schuldige dan?

Knappe homo wil aan u zitten, u denk u heeft sjans, gevangenis was politie..... etc nee dank u.

nl04922 | 05-08-12 | 14:31

Is dat kut-konijn toch nog ergens goed voor.

2low4zero | 05-08-12 | 14:30

@necrosis | 05-08-12 | 14:19
Heeft iemand die onterecht verdacht wordt van pedofilie recht op een advocaat? Zo ja, hoe maak je dan het onderscheid?

rara | 05-08-12 | 14:28

Echt mensen ... ik hoef dit niet te weten.

GeflipteVlaflap | 05-08-12 | 14:27

Ziekmakend. Bij dit soort gruwelijkheden denk ik oprecht, genuanceerd en weloverwogen dat mensen die dit soort misdaden hebben begaan, niet meer te helpen zijn. Bijgevolg rest er maar 1 passende straf en dat is niet inhumaan.

RayHolland | 05-08-12 | 14:27

necrosis | 05-08-12 | 13:51

Als je toch bezig bent, neem gelijk ff de Rothschildjes en Goldman sachjes van deze wereld mee.

neemjemoederindemali | 05-08-12 | 14:27

@Che_cuevara | 05-08-12 | 14:20
Als afgestudeerde in de Joris-kunde, wil ik je graag en gratis bijstaan!

necrosis | 05-08-12 | 14:24

Che_cuevara | 05-08-12 | 14:12 |
Pedofilie is een ziekte, en een ziekte kun je niet voorkomen met opsluiten voor paar maandjes.

despiegel | 05-08-12 | 14:24

langzaam met een kaasschaaf

nl04922 | 05-08-12 | 14:22

@necrosis | 05-08-12 | 14:19
Daar ga ik maar niets over zeggen.
Wordt Joris boos.

Che_cuevara | 05-08-12 | 14:20

@Che_cuevara | 05-08-12 | 14:12
Helaas bestaan er advocaten die pedo's willen verdedigen....

necrosis | 05-08-12 | 14:19

Gasten als die Mikelsons, geven mij alle reden om voor de doodstraf te zijn. Deze figuren zijn immers niet te 'verbeteren'.
 
En @Geenstijl: Waarom nemen jullie het niet wat meer op voor Micha Kat?? Hij zit namelijk al een tijdje onwetmatig vast. En die Joris Demmink zit nog steeds op z'n plek.
Er kan dus niet vaak genoeg aandacht aan deze smerige praktijken gegeven worden!
... maar het lijkt erop, dat niemand zijn vinger aan die Demmink wil branden. :(

saintinel | 05-08-12 | 14:17

@despiegel | 05-08-12 | 14:08
Die bestaat gelukkig niet meer.
En als links Nederland die pedo's zo nodig wil beschermen is dat een reden te meer om nooit op een linkse partij te stemmen.
Pedofilie kun je niet verdedigen.

Che_cuevara | 05-08-12 | 14:12

@ZDEV | 05-08-12 | 13:59
Tip:
Zorg dat er geen getuigen zijn en schrijf niets in je dagboek!

necrosis | 05-08-12 | 14:08

Che_cuevara | 05-08-12 | 13:42 |
Ja absoluut, maar het linkse nederland wil nooit dat pedofielen voor de rest van hun leven opgesloten worden en of chemische castratie ondergaan. Neem nou de pedo partij, dat is toch absurd!

despiegel | 05-08-12 | 14:08

@vraagstaart | 05-08-12 | 13:48 | + 1 -
Een bepaalde mate van corruptie is zeker in het spel. Zie ook de onverwachte detentie van journalist Micha Kat, een van de weinige journalisten die daarover schreef. Gevlucht naar Loas voor rechtzekerheid.

Ook missen we een duidelijk programma zoals Dateline`s To catch a predator. Die liet zien hoe makkelijk pedo`s het hebben, hoe makkelijk ze afspraken maken en hoe makkelijk het is er een paar te pakken. tpb.pirateparty.org.uk/torrent/647038... Waarom is opsporings verzocht beperkt tot gewelddadige vermogensdelicten? Deze pedofielen schenden de privacy en integriteit van kinderen, dus waarom zouden ze een balkje moeten krijgen? Peter R de Vries zou een keer zo`n aflevering To Catch a Predator moeten maken terwijl hij die live uitzend. Onbewerkt, met de pedo vol in beeld. Niet met deze stomme balkjes. www.stopkinderseks.com/pedos-online/

Feynman | 05-08-12 | 14:07

@Zware Guy | 05-08-12 | 13:56
Wat stel je dan voor, therapie?
Je kan een pedo niet 'genezen', zij vallen op kinderen, ik op oudere vrouwen met een forse cup.
Denk je mij te kunnen omtoveren tot een homo dankzij therapie?
Al dien je me elektro-shock en waterboarding toe, ik ben wie ik ben.
En dat geldt dus ook voor die gore kleuterneukers.
Stop ze gewoon in een normale gevangenis, zonder afzondering en privileges......

necrosis | 05-08-12 | 14:06

Hoe lang zou het duren voor we een belangrijke stap zetten in de ontwikkeling van onze beschaving en de doodstraf invoeren voor dergelijke misdrijven?

Genoegdoening voor het slachtoffer, specifieke preventie en strafefficientie maken dit van belang.

Op dit vlak kunnen we leren van China en sommige Islamitische landen.

Jaypelsteeltje | 05-08-12 | 14:05

Feynman | 05-08-12 | 13:42 | + 7 -

Ooit gehoord van Joris Demmink? Nuff said.

neemjemoederindemali | 05-08-12 | 14:05

Voorop gesteld, deze "mensen" moeten opgesloten en chemisch gecastreerd worden want die zijn niet goed bij hun hoofd en zijn sadisten, laten ze zichzelf daasr mee lastig vallen en geen kinderen of andere mensen. Toch moet men niet onderschatten dat onze z.g. welvaart, waar iederéén maar MOET werken en met hun "carriére bezig zijn dit soort schoften een podium geeft door hun kinderen af te geven aan totaal onbekende mensen voor hele dagen! Deze mensen verkopen hun kinderen in ruil voor welvaart, hoge huur of koophuis, geld, macht, allerlei vakanties, mooie auto,s, het nieuwste van het nieuwste electronica etc.etc. 's Avonds even de kinderen halen(die een betere binding met de juffrouw of man hebben die het kinderdagverblijf bemant) en dan vlug naar bed want mamma moet er morgen weer vroeg uit om te werken.

eagleye | 05-08-12 | 14:05

@Zware Guy | 05-08-12 | 13:56
Wie interesseert zich nu voor wat D66 en GL vinden?

Che_cuevara | 05-08-12 | 14:04

Gvd wat een zieke shit zeg.

kate l. | 05-08-12 | 14:04

Echt serieus als ik erachter zou komen dat iemand aan kinderen zat... ik ben niet haatdragend, integendeel, maar ik zou zo'n persoon zeer inventief kunnen martelen.

ZDEV | 05-08-12 | 13:59

Dat was dan vast een shirtje uit hipsterwinkel Exota voor überhippe bakfietsmoeders. Gelukkig dan maar dat die bestaan, hè?

Uriël Fack | 05-08-12 | 13:58

Voor Dick Bruna is het ook best lullig hoor.
*kotsten doet op Pedo's en aanverwante geesten*

Teun van het Tuinpad | 05-08-12 | 13:58

"Had hij een H & M sweater gedragen dan werkte Robert misschien nog gewoon bij Het Hofnarretje"
Mis je toch nog het grootste punt: had de Amerikaanse politie dezelfde werkethiek als de Nederlandse, was Roberts CAO-loontje dit jaar weer met 2% gestegen. Zomaar actief pedofielen uit de tent lokken door ze aan undercover agenten foto's te laten opsturen, D66 en GL staan op hun achterste benen om deze grove verkrachting van de rechtstaat.

Tel je zegeningen in politiek-correct Europa. Maar gelukkig krijgt een Amerikaanse consument van kinderporno dezelfde straf als de grootschalige producent Robert (18 jaar), strenge straffen staan een hersocialisatie van de arme dader alleen maar in de weg.

Zware Guy | 05-08-12 | 13:56

"... peutertje klampte zich vast aan een pluchen Nijn terwijl Mikelsons hem verkrachtte en filmde..."
Krijg spontaan de neiging zo iemand te vermoorden, serieus en het ging de laatste tijd juist zo goed met me... wat een vieze, vuile hond, met de welgemeende excuses aan alle honden in Nederland voor deze belediging.

ZSU-23-4 | 05-08-12 | 13:55

dlyslextis | 05-08-12 | 13:48 |

Precies!

daytripper | 05-08-12 | 13:55

Ja heul knap hoor, van justitie.
Jammer dat ze vervolgens niet de moeite nemen om iemand - laten we bijvoorbeeld zeggen een directeur van een kindverkrachtersopvang - fatsoenlijk te vervolgen.

das_Freudenmädchen | 05-08-12 | 13:53

Toen ik voor het eerst met Nijntje in aanraking kwam vroeg ze er zelf best wel een beetje om,met die zachte wollige haartjes...

Man-Bijt-Hond | 05-08-12 | 13:52

Ik eisch her-invoering van de doodstraf!
*zwart-lederen beulskap opzetten doet*

necrosis | 05-08-12 | 13:51

De doodstraf is alleen genoeg voor dit soort.

mothersfinest | 05-08-12 | 13:49

daytripper | 05-08-12 | 13:46 |
Slecht nieuws verkoopt nu eenmaal beter.

dlyslextis | 05-08-12 | 13:48

@Cuyahoga | 05-08-12 | 13:45
Sterker nog, je krijgt er een ban voor.
Dus niet doen is zo'n figuur niet waard.

Che_cuevara | 05-08-12 | 13:48

@Feynman | 05-08-12 | 13:42 Prachtige tegel. Waarom blijft de naam van Joris Demmink nou toch maar steeds door mijn hoofd spelen, net zoals die Amsterdamse Officier van Justitie waar Mikkelson's maatje het telefoonnummer van in zijn boekje had?

Vragen, vragen..... en de antwoorden die ik kan verzinnen maken het er niet beter op.

vraagstaart | 05-08-12 | 13:48

Godverrrrr, ik mag hopen dat de sleutels van de cellen van de onderkruipsels kwijtraken

Valetparker | 05-08-12 | 13:47

@dlyslextis | 05-08-12 | 13:40 |

het is uiteraard niet een kwestie van enkel goed nieuws brengen. We leven nu eenmaal niet in een sprookje .
Maar de media is een industrie op zichzelf geworden die geen maat meer houdt en ook amper behoefte heeft dat te doen.

daytripper | 05-08-12 | 13:46

Dank GS/Nanninga voor deze 'in your face'-repo. Wil ik inderdaad liefst allemaal niet weten, maar zijn wel 'facts of life' en mogen dus niet worden toegedekt. Gruwelijk. Ik voel grote spanning tussen de beschaving van ons rechtssysteem en mijn onderbuik.

Las deze week in het AD dat in mijn dorp ook een pedo is opgepakt.
Had 250.000 foto's op zijn computer staan, zit al 4 maanden vast. Was ook werkzaam in de kinderopvang.
Niemand in zijn buurt weet er van, want naam wordt niet bekend gemaakt.
Lijkt me toch handig om te weten als je een straat verderop woont en kleine kinderen hebt.
Ik weet hoe hij heet en waar hij woont maar als ik dat hier plemp zal dat weggejorist worden, hij is nog niet veroordeeld.

Cuyahoga | 05-08-12 | 13:45

Daily mail is altijd -10

spuitje11 | 05-08-12 | 13:45

Hoe meer van dit soort "nieuws" hoe meer potentieel zieke geesten op ideeën worden gebracht. Dat geldt voor schietpartijen en ook voor dit soort rampen .
Waar zijn de tijden van een klein berichtje in de krant en that's it ?

daytripper | 05-08-12 | 13:43

@despiegel | 05-08-12 | 13:39
Wat mij betreft heeft zo iemand alle rechten verspeelt.

Hij had toch ook lak aan de rechten van die kinderen.

Che_cuevara | 05-08-12 | 13:42

Hulde dat A Nanninga eindelijk het meest schokkende nieuwsfeit rond de 87 slachtoffers van Robert M op de voorpagina publiceert. De pedofiel is helemaal niet tegen de lamp gelopen door een normaal functionerend rechtssysteem en hard Nederlands recherche werk.

Ondanks lades van meldingen en aangiften bij de politie Amsterdam Amstelland, ondanks klachten bij de directeur Albert Drent, ondanks eerdere veroordelingen in Duitsland en Letland, dankzij ontbrekende controles en santies van de GGD, kon Robert Mikelsons zo veel, zo lang en zo lucratief kinderen misbruiken. Voor ieder misbruikt kind is minimaal een slapende ambtenaar nalatig geweest.

Een feitje ontbreekt nog. De mensen die wel doorhadden dat hier aan de lopende band baby`s uit elkaar werden getrokken zaten aan de andere kant van de grote plas. Waarom kan iemand met een oude pc en matig internet in Nederland wel een pedo pakken en ons hele politie en justitie apparaat niet?

We hebben een open parlementaire enquete nodig waarom pedofielen zo makkelijk en zo lang in Nederland slachtoffers kunnen maken. Noem een Robert Mikelsons, een zwembad leraar of het rapport van de commissie Deetman.

We kunnen hier de veiligheid van onze kinderen niet garanderen. Laten we daar wat aan doen.

Feynman | 05-08-12 | 13:42

daytripper | 05-08-12 | 13:37 | + 0 -
Het is mogelijk enkel goed nieuws te brengen, helaas worden we dan links en rechts ingehaald door de realiteit.

dlyslextis | 05-08-12 | 13:40

Snap hem niet helemaal. Nijntje vind je toch over de hele wereld, maar dan onder de naam Miffy. Het exclusieve shirt was waarschijnlijk de aanleiding om in Amsterdam te gaan zoeken.
Maar ik ben blij dat men via deze details daders kan opsporen.

Bytemaster | 05-08-12 | 13:40

In The usa hebben ze speciale klinieken voor pedo's. Daar moeten ze blijven tot ze overgaan op chemische castratie. Als een pedo hier gepakt is, kan hij hooguit een jaartje of 4 krijgen. Hierdoor nemen ze het risico, omdat ze dan maar toch paar jaar moeten zitten. Pedofilie is een aangeboren ziekte, en iemand in de cel gooien zal bijna nooit helpen. Maarjah mensen rechten hé volgens minister van justitie.

despiegel | 05-08-12 | 13:39

Mickelson krijgt in NL 18 jaar voor misbruiken minimaal 80 kids en exploitatie van fotos en videos ervan. Die amerikaan krijgt 18 jaar voor alleen distributie/exploitatie van de fotos. Die Mickelson heeft geluk dat ie in NL berecht wordt...

Achterhooker | 05-08-12 | 13:39

En circa 25 jaar geleden probeerde links-progressief Nederland dit acceptabel te maken.

Normpje | 05-08-12 | 13:38

Godsammekraken | 05-08-12 | 13:34 |

Vindt u dat we dat moeten weten?

daytripper | 05-08-12 | 13:37

Ik word hier veel te verdrietig van mag de rauwe werkelijkheid wat minder rauw aub

Bokito ergo sum | 05-08-12 | 13:36

Ik vind die Robert Mikelsons maar een vreemde snuiter

yuck fou | 05-08-12 | 13:35

@nulzesentwintig | 05-08-12 | 13:33
Hopelijk nooit, geven ze hem maar TBS voor de rest van zijn miserabel leven.

Che_cuevara | 05-08-12 | 13:34

Je wordt steeds misselijker van die Mikelsons.
k ben blij dat ik niet bij de recherche werk, elke dag de meest gore foto's en films moeten bekijken, ik zou er echt doodziek van worden.

Wat een smeerlap.

Che_cuevara | 05-08-12 | 13:34

Letterlijk braakneigingen. En daarna ineens verregaande interesse met betrekking tot of en wanneer de beste man vrij komt...

nulzesentwintig | 05-08-12 | 13:33

En weer misselijk

DouchebagStatus | 05-08-12 | 13:33

Sick sick sick

Rammstein | 05-08-12 | 13:31

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken