Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

GroenLinks stort 020 in financiële afgrond

maartenvanpoelgeest.jpegHet is crisis. Cri-sis. Centjes = bijna op. Of de eurootjes zijn zelfs al uitgegeven terwijl we ze eigenlijk niet hebben. Weet u. Weten wij. Wij weten dat u dat weet. Alleen in het toverlalaland waar GroenLinks in rondhallucineert is het in deze tijden een goed idee om miljoenen letterlijk in het water te pompen. Maarten van Poelgeest moet en zal kuub na kuub zand in het IJmeer flikkeren om IJburg2 te realiseren. Nouja. Om alvast een zandplaat te storten waarop ooit, in 93 fases, IJburg2 gebouwd kan worden. Prioriteiten mensen. Op IJburg1, een soort naargeestig bijna-Almere met overal bakfietsen en permanentwoei en okee, we geven het toe, best mooi uitzicht, staat al sinds de oplevering enorm veel leeg. Een tweede hoop zand, waarop voorlopig niet gebouwd mag worden, is dus tamelijk overbodig. En bovendien in strijd met de financieringsregels voor megalomane visionaire bouwprojecten. 'We mogen eigenlijk pas geld uitgeven als er inkomsten tegenover staan.' aldus van Poelgeest, die ook de negatieve resultaten van een door Lodewijk Asscher van Financiën (!!) verordonneerde financiële stresstest fluitend aan zijn birckenstocks lapt. Maarten drukt IJburg2 door ondanks alle logica, economische regels, onderzoeksresultaten en oordelen van ter zake kundigen die in koor schreeuwen "DOE HET NIET, linksdraaiende begrotingsnachtmerrie!" En waarom Maarten? Zijn GroenLinksers niet altijd tegen dingen bouwen? Er wonen in het IJmeer toch wel zeldzame zaagbekvoorntjes of bedreigde brak-algen ofzo? Alsof de ramp nog niet compleet is: waar met de faal-emmer gerammeld wordt, komt natuurlijk Stadsdeel Oost aangehold. Elatik en co, voor al uw mismanagement en financiëelgeblunder. Zo, de burger is weer uitgelachen en kaalgeplukt, zoals het wensdenkregenten betaamt. Of u even uw resterende euro's in het IJmeer komt storten zometeen, na een dag hard werken. Deze criminele geldwegpissende investering moet zich ergens terugverdienen, en dat gaat niet lukken met ekologiese zelfbouwprojekten.

Reaguursels

Inloggen

Als GL dit soort dingen nou eens zelf ging betalen???

Byter | 10-07-12 | 23:33

GL maakt meer kapot dan je lief is. Is toch niet hun geld, maar van de werkende Nederlanders en die stemmen toch geen GL meer.

Moonwarrior | 10-07-12 | 18:58

Poelgeest is totaal de weg kwijt. Wie wil er nog wonen in Amsterdam behalve een stelletje kansloze immigranten en zwakbegaafde uitkeringstrekkers? Kansloos.

denoorman | 10-07-12 | 12:18

Nog even dan doet de laatste GL'r het licht uit en zijn we van dat gezeur ook weer af.

openluchtgevangenis | 10-07-12 | 12:00

@neutron | 10-07-12 | 04:05
Behoorlijk oud nieuws. Dat was al tijdens zijn leven een publiek geheim. In zijn cultuur is dat geen schande. Jongetjes neuken is te doen gebruikelijk. De afghanen zijn er ook goed in. Is koeltoer.

openluchtgevangenis | 10-07-12 | 11:58

Anders begint Nanninga ff een eigen blogje om te zeveren over haar woonplaats #care

DaZe | 10-07-12 | 11:38

"toverlalaland waar GroenLinks in rondhallucineert ". Dit soort zinnen maken m'n dag helemaal goed.

SatchRules | 10-07-12 | 11:26

Kunnen we die artikelen over faalregenten en die over die pas opgedoken fotootjes niet in real life combineren.

mothersfinest | 10-07-12 | 11:17

Wat nu nog in Amsterdam woont is zwakbegaafd. Dan is de link met PvdA en GL snel gelegd.

funkyd | 10-07-12 | 10:55

Het is dat Amsterdammers bovengemiddeld tot een laag geestelijke gesteldheid behoren en alles wat door deze linkse oplichters voor zoete koek aannemen, anders zou dit toch niet kunnen gebeuren lijkt mij?

lanexxx | 10-07-12 | 10:39

.. zonder PvdA en Groenlinks was Amsterdam nooit de armoedige bouwput geworden die het nu is. Ook de groeiende getto's die de stad uithollen zouden vast minder enorm zijn, of in ieder geval niet hun eigen tot op het bot corrupte derdewereldbestuur hebben.

Jan Passant mk2 | 10-07-12 | 10:12

Qua groei van infra-structuur,macro-economisch gezien,hoeft Y-burg geen slechte zaak te zijn,maar voor de A'dammers alleszins.De politiek daar is immers wereld-vreemd. Het alles overheersend motief is het vasthouden van de rijken,die echter veel goedkoper uit zijn,als ze naar Almere verhuizen.Almere kent immers geen erfpacht en het is zeer aangenaam wonen in menige wijk,waar de rijken onder elkaar zijn. (Zoals Overgooi,enz.). A'dam is echter uitgebouwd zonder Y-burg. Annexatie van buur-gemeentes blijft dan over,maar het zuiden en westen lukt niet door Schiphol.Het oosten ,dus alleen Y-burg en het Noorden is vreselijk duur door de 18 meter drassig veen. Dus ze moeten de hoogte in,wat weer duur is door de enorme funderingen.De politiek linkse "katten" zitten dus in het nauw en doen rare sprongen.De hoogbouw van woningen boven 20 verdiepingen zetten ze (nog even?) in de wachtkamer en duiken het Y-meer in,een soort surrogaat van de Marker-waard.

Dolphi | 10-07-12 | 10:07

blinde kip | 10-07-12 | 09:00 |
Hij gaat al op kosten van de burger, de leegstaande kantoorgebouwen slopen..

www.at5.nl/artikelen/83511/stad-gaat-m...

Voor de duidelijkheid zijn dat dezelfde kantoren die meneertje, ook al wist hij dat ze zeer waarschijnlijk leeg zouden blijven staan, toch neerplempte.

Gekke-Bennie | 10-07-12 | 09:54

@Kaas de Vies | 10-07-12 | 00:03
Naar goed links gebruik acht de Amsterdamse gemeente zich ver verheven boven banale zaken als getallen en feiten en laat dat merken ook:
www.elsevier.nl/web/Nieuws/Laatste-24-...

Godsammekraken | 10-07-12 | 09:52

blinde kip | 10-07-12 | 09:00 |
Dat sloopfonds is idd wel de overtreffende trap van idiotie en verspilling van gemeenschapsgeld. Het is helemaal vreemd (of eigenlijk juist niet, blijkt maar weer) dat een GL-wethouder daarin meegaat. Het grootkapitaal subsidiëren als hun speculaties zijn mislukt...

mayor_pickwick | 10-07-12 | 09:49

Een groot bouwproject in deze tijd. Het voorstellen alleen al getuigt van totale wereldvreemdheid of onbeschaamde zelfverrijking.

doenormaal! | 10-07-12 | 09:37

Parsons | 10-07-12 | 06:59

http://www.dafka.org/news/index.php?pid=4&id=244
http://en.wikipedia.org/wiki/Ion_Mihai_Pacepa

neutron | 10-07-12 | 09:27

@Doc Damage | 10-07-12 | 08:52 | + 1 -
Ook waar.
Wij hebben intern gestemd en 53 voor en 41 tegen om het toch te vermelden.

Kaas de Vies | 10-07-12 | 09:26

De villa's op de rieteilanden van ambtenaren zitten anders best vol. Kan me voorstellen dat een paar nieuwe ambtenaren, beleidsmedewerkers en aanverwant ingehuurd tuig zodanig de centen in de broek voelen branden dat ze ook zo'n leuk optrekje aan het water willen met eigen steiger en zo. Dus pleur je nog een eiland neer met 112392 leegstaande koop en huur appartementen. Zolang je eigen hok maar gebouwd kan worden is het een prima project toch?

Sacha_A | 10-07-12 | 09:21

GL tegen GL lijkt het wel: "De tijd dringt, omdat dit najaar de termijnen verlopen van het bestemmingsplan. Daarna kan de uitbreiding voor jaren worden vertraagd door juridische procedures." (Parool)

JohanM | 10-07-12 | 09:08

ik lees hier te weinig dat 2 vvd'ers ook vóór gestemd hebben en ascher (pvda) tegen.

Satria | 10-07-12 | 09:08

Reinaert | 10-07-12 | 09:00 |
Ach we geven ook virtueel geld weg, dus moet kunnen anno 2012!

Doc Damage | 10-07-12 | 09:04

IJburg 2 is natuurlijk een schande, Maar daarnaast vind ik het persoonlijk niet te verklaren dat Amsterdam volstaat met sociale huurwoningen. Dat is wat mij betreft pas een schande. Waarom moet de rest van Nederland betalen om mensen op plaatsen te laten wonen die ze eigenlijk zelf niet kunnen betalen ?

Marcus Porcius Cato | 10-07-12 | 09:02

Leuk, nog meer plaats voor allochtoniers in Amsterdam. De linkse partijen zoeken hun electoraal uit, niet andersom!

subsidistan | 10-07-12 | 09:01

Ook bij Follow the Money besteden ze aandacht aan van Poelgeest. www.ftm.nl/followleader/sloop-het-spil...
Dit plan is al gesuggereerd door o.a. de Rabobank en de bouwwereld. En meneer loopt dus braaf mee te doen. En dat voor een ex-kraker. *kots*
Het erge is gewoon dat hij al enkele jaren geleden openlijk heeft gezegd dat als Amsterdam moet afwaarderen op een van haar projecten, dit geld gewoon bij de burger gehaald wordt. Dus een ambtenaar mag lekker speculeren met grond of vastgoedprojecten en als het resultaat tegenvalt, krijgt de bewoner van Amsterdam een verhoging in de ozb of een andere gemeentelijke belasting. Zo sociaal is Maarten van Poelgeest nou. De verspilling van Elatik zal weleens in het niet kunnen vallen met wat deze gek de komende jaren voor elkaar zal krijgen in 020.

blinde kip | 10-07-12 | 09:00

@Doc Damage | 10-07-12 | 08:59

Het zijn dan ook virtuele centimeters, maar dat hou je toch hè. Moderne tijden!

Reinaert | 10-07-12 | 09:00

Reinaert | 10-07-12 | 08:55 |
Pff haha! Das een beste knoeperd!

Doc Damage | 10-07-12 | 08:59

Als ze geld nodig hebben, laat ze dan een forse toeristenbelasting invoeren voor alle Amsterdammers met een dubbbel paspoort die in Amsterdam wonen.

denoorman | 10-07-12 | 08:58

@Doc Damage | 10-07-12 | 08:52

Yup. Ik heb een IQ van 22cm maar daar loop ik dus gewoon niet mee te koop.

Reinaert | 10-07-12 | 08:55

Kaas de Vies | 10-07-12 | 08:50 |
Iedereen die een claim neerlegt aangaande zijn of haar IQ heeft dit blijkbaar nodig...

Doc Damage | 10-07-12 | 08:52

Geef linkse partijen de sleutel van de kassa en je weet dat je aan het eind van de dag de lade leeg is. Bonnetjes? Hahaha, het geld is naar een goed doel. Duh.
Anders verhogen we de belastingen nog ffkes. Gewoon de erfpacht met 1500% omhoog knallen. Had je maar geen huis moeten kopen op gemeentegrond, belastingbetalend tuig.
Succes Amsterdam met jullie bomenknuffelaars, vlindertellers en het hele scala subsidiezuigers, Je krijgt wat je kiest.

sterke koffie | 10-07-12 | 08:51

@eerstneukendanpraten | 10-07-12 | 08:17 | + 1 -
IQ van 180 is ook niet te meten. Iemand die zegt dat hij een IQ heeft dat hoger ligt dan 152 en een exact getal presenteert die liegt.

Je krijgt dan een +. Van hoger dan 152, maar exact is niet meetbaar.

Ikzelf heb natuurlijk wel een IQ van 3568, maar dan heb ik wel al mijn 94 persoonlijkheden bij mekaar opgeteld.

Kaas de Vies | 10-07-12 | 08:50

2emeREP | 10-07-12 | 08:43 |
Er zijn genoeg woningen, de bevolking krimpt want babyboomers gaan dood. Een hoop mensen zitten nog decennia tot hun strot in de schulden en kunnen geen nieuwe koopwoning veroorloven. Nee, laat langetermijndenken maar aan politici over.

Doc Damage | 10-07-12 | 08:46

@2emeREP | 10-07-12 | 08:43
Nu wil al niemand meer in Amsterdam wonen. Laat staan over 10, 20 of 30 jaar.
Dan is het misschien al lang een spookstad.

Che_cuevara | 10-07-12 | 08:46

Nou GS.
Hier slaan jullie de plank flink mis... Kijk eens 100 jaar verder.
Ja, het is crisis, maar mensen willen ook over 10 20 30 enzovoort jaar nog in Amsterdam wonen. Amsterdam gaat groeien richting Almere dmv een serie eilanden. Die eilanden worden verbonden met een nieuwe weg, rechtstreeks van Almere naar Amsterdam.
Daar zijn de planologen en stedenbouwers in Nederland het al lang over eens.
Nu voor IJburg2 stemmen is niets meer dan langetermijndenken. En dat is hard nodig, ook al is het crisis.

2emeREP | 10-07-12 | 08:43

Ik wou dat we volksvertegenwoordigers, als werkgever zijnde, gewoon kunnen ontslaan. Zonder staatsgreep of revolutie. Immers als u bij de baas faalt kunt u ook ontslagen worden. Gewoon jaarlijks een referendum. Onvoldoende = ontslag.
-
En verder is het natuurlijk een kolderiek plan als iedereen aan de latten hangt en er nauwelijks beweging zit in de huizenmarkt. Ach wat verbeeld ik me ook. Alsof die huizen voor de doorsnee mens is. Ik vermoed dat een woning daar niet in uw bezit komt indien u minder dan 100k p/j binnenharkt.

Doc Damage | 10-07-12 | 08:42

@prof Nice | 10-07-12 | 08:32
Wat heeft Breivik hiermee te maken?

necrosis | 10-07-12 | 08:42

Ijburg, waar je een 3 ton appartement kan kopen boven sociale huurwoningen van 300-400 in de maand.

Heb daar gewoond en wat kreeg ik over me heen?
-6+ inbraken in me auto
-Deur bij het portiek gesloopt
-Fitnessapparaat & oude salontafel gestolen uit mijn berging
-gedeukte brievenbussen
-kauwgum en sigaretten in de lift, portiek, trappenhal, stoep, soms op het dak van me auto
-Politie die een keertje mijn auto heeft gestolen
-Woonwijk waar het €24,- p/d kost om te parkeren
-Te weinig parkeerplaatsen (parkeerde 1,5 km verderop)
-Aso straatcoaches die je vriendin lastig vallen en achtervolgen als je er niet bent
-10-jarige flutbontkraagjes bij de AH die elke NL'er uitmaakt voor b*tch, hoer, k*twijf
-Aso parkeerwachters (wanneer zijn ze niet aso?)
-Gemeentelijke belastingen van 700+ in het jaar
-Onopgevoede flutkindertjes die om 1 uur s'nachts op een onverlichte autoweg spelen (nog net kunnen ontwijken)

Nooit meer A'dam voor mij. En laat Ijburg maar onderlopen.

nosverraadu | 10-07-12 | 08:35

Waar is de NLse Breivik when you need him ... alleen een leeftijdsgrens boven de 44 ofzo .. en in de grote steden ..

prof Nice | 10-07-12 | 08:32

@eerstneukendanpraten | 10-07-12 | 08:02
Mooie uitspraak van Remco Voortman (palm Invest):
Eerst worden we rijk, dan worden we eerlijk.

Zie hier een overzicht van de bestedingen van het ingelegde geld van de gedupeerden:
925.nl/images/2009-10/huishoudboekjepi...

necrosis | 10-07-12 | 08:26

Eerst hadden we Job de slechtste burgermeester uit de geschiedenis van Amsterdam. Nu zit er nog een steeds een zooitje incompetente pvda-ers en GL-ers. Amsterdam moet direkt onder curatele. Denk dat we er de troika IMF, ECB en MinFin op moeten zetten.

denoorman | 10-07-12 | 08:25

@ necrosis 08:04

80! Sorry, te snel getypt natuurlijk. En zelfs Kaas heeft een IQ onder de 180...

eerstneukendanpraten | 10-07-12 | 08:17

GS Amsterdam.

Superior Bastard | 10-07-12 | 08:08

@eerstneukendanpraten | 10-07-12 | 07:59
Ik ken maar weinig mensen met een IQ van 180 of hoger.
Of is dat een optelsom van die 100.000 mensen?

necrosis | 10-07-12 | 08:04

Verdomd, schrijf ik weer de naam van Elitak en krijg ik spontaan kramp in mijn maag.

*teiltje pakt*

eerstneukendanpraten | 10-07-12 | 08:04

@ necrosis 07:06

En dat project van Palminvest was ook al zo'n groot succes...

eerstneukendanpraten | 10-07-12 | 08:02

Wat denken jullie nou dat die van poelgeest weet wat i doet?Hij weet totaal niet waar hij mee bezig is.Het is eigenlijk gewoon ziellug!

streknek | 10-07-12 | 08:01

In een stad waar meer dan honderdduizend inwoners een IQ van onder de 180 hebben kun je dit verwachten. En als het stemvee als blinde lemmingen op die linkse partijen blijft stemmen verandert er dan ook helemaal niets. En waarom is die linkse graaiput van een Elitak nog niet achter slot en grendel gezet? Omdat de PvdA haar wel tevreden moet houden als stemmentrekker voor de allochtone kansenmensen...

eerstneukendanpraten | 10-07-12 | 07:59

"Het gat tussen de uitgaven en de inkomsten noemen wij de cashflow."
 
Maarten van Poelgeest, comedian tegen wil en dank.
 

Aszeran | 10-07-12 | 07:55

GL zal wel weer de parkeertarieven of de erfpacht willen verhogen.

Simon_GS | 10-07-12 | 07:53

Kan svp aub iedereen nu eens ophouden met te denken dat GL groen en links is! Het is een ex-communistisch faalclubje dat zich - zoals zoveel oud-communisten na de val van het ijzeren gordijn - heeft bekeerd tot een bijzonder kwalijke vorm van neo-liberalisme. Samen met hun totalitaire controledwang en totale gebrek aan kundigheid en zelfrelativering leidt dit tot dit soort bruinrechtse oprispingen

Aktivist | 10-07-12 | 07:50

@Che_cuevara | 10-07-12 | 07:16
Na de ellende met Griekenland, heb ik hem dat nooit meer horen zeggen.
Hij zal toch niet gelogen hebben?

necrosis | 10-07-12 | 07:20

@roze_bril | 10-07-12 | 07:09
Zie ook http://www.querschuesse.de/target2-salden/

Parsons | 10-07-12 | 07:19

@roze_bril | 10-07-12 | 07:09
Ik weet. http://aadverbaast.wordpress.com/2012/03/08/het-monetaire-massagraf-als-de-euro-bom-barst-target2/

Parsons | 10-07-12 | 07:17

@Jackanders | 10-07-12 | 07:14
In de VAE hebben ze ook een soort ESM.
Dubai verkwist, Abu Dhabi betaalt.

necrosis | 10-07-12 | 07:17

@necrosis | 10-07-12 | 07:15
Zeker weten. De Jager heeft het zelf gezegd, dus is het waar.

Che_cuevara | 10-07-12 | 07:16

@roze_bril | 10-07-12 | 07:09
Daar krijgen we toch ook rente op, toch?
*huilen doet*

necrosis | 10-07-12 | 07:15

@necrosis | 10-07-12 | 07:06
De ver van mijn bed show, ze spuiten zich maar lekker failliet daar.

Jackanders | 10-07-12 | 07:14

@Parsons | 10-07-12 |

Target2, met als bedragen voor Nederland 141 Miljard en Duitsland 700 miljard. Daar heb je geen ESM voor nodig. Zwaai maar met je handjes naar dat geld.

roze_bril | 10-07-12 | 07:09

@necrosis | 10-07-12 | 06:58
Als ze dan zo nodig natuurcompensatie willen zetten ze maar een stuk Belgie onder water.

Che_cuevara | 10-07-12 | 07:07

@Jackanders | 10-07-12 | 06:49
Palm Eiland bracht ook niet het gewenste succes, er staat vrij veel te koop (stervensduur) en de kosten van de bouw waren schrikbarend hoog.
Nog even los van het feit dat Dubai helemaal niet zo rijk is als velen denken:
www.z24.nl/economie/wereld/artikel_800...

necrosis | 10-07-12 | 07:06

Vannacht is besloten om 30 miljard richting de Spaanse banken te flikkeren. Mooi man. Nog vragen of het goed gaat komen, iemand?

http://www.belegger.nl/nieuws/2620301/kredietbeoordelaar-verlaagt-rating-nederland.html

Parsons | 10-07-12 | 07:02

@neutron | 10-07-12 | 04:05
Bron?

Parsons | 10-07-12 | 06:59

@Che_cuevara | 10-07-12 | 06:48
Ook mogguh.
Brussel ligt in België, de haven van Antwerpen ook.
*iets mompelen doet over Havenlobby, steekpenningen en alu-hoedjes*

necrosis | 10-07-12 | 06:58

@knight03 | 10-07-12 | 06:10
Brussel?
Daar moeten de handjes van afgehakt worden, nèt onder de oksels.
Wegens te veel vingers in de Europap.

OT/
Maarten van Poelgeest had er beter aan gedaan een jaar of twintig terug op te zouten richting Dubai, lekker eilandjes spuiten tot je een ons weegt, en beter voor Amsterdam bovendien.

Jackanders | 10-07-12 | 06:49

@necrosis | 10-07-12 | 06:31
Over de Hedwiga polder maken ze zich anders wel behoorlijk druk.
Mogge trouwens

Che_cuevara | 10-07-12 | 06:48

@knight03 | 10-07-12 | 06:10
'Brussel' kijkt alleen naar onze afdrachten en garantstellingen voor ESM.
Denk je dat dat Brussel wakker ligt van een paar opgespoten eilandjes?
Waar blijven trouwens het (beloofde) tulpeiland voor de kust en die berg?

necrosis | 10-07-12 | 06:31

Onbegrijpelijk dat in dit land een uiterst vruchtbare Hedwige polder vanwege milieu redenen onder water moet worden gezet en tegelijkertijd 100 km verderop een deel van het IJmeer kan worden drooggelegd. En dat om een stel CO2 uitstotende en geestelijk minder valide Amsterdammers, autisten,en andere onrendabelen te herbergen.
Onbegrijpelijk ook dat de Nederlandse politiek en zelfs Brussel zich hier niet tegen verzet.

knight03 | 10-07-12 | 06:10

neutron | 10-07-12 | 04:05
Now that's a shocker.

Ashtrey | 10-07-12 | 05:45

@Joris
Excuses vanwege completely off topic,
maar toch het vermelden waard, lijkt me.

"Volksfront Bevrijding Palestina bevestigde dat Arafat aan AIDS stierf
Yasser Arafat had voorkeur voor jonge tienerjongens.

Ahmed Jibril, één van Arafats grootste vertrouwelingen, verklaarde in een interview met Hezbollahs Al-Manar TV dat PA-president Mahmoud Abbas en zijn team hem hadden verteld dat het Franse rapport inzake Arafat's dood AIDS als doodsoorzaak vermeldde.

Ion Pacepa, tijdens het regime Caeusescu vicedirecteur van de Roemeense buitenlandse inlichtingendienst, schreef in zijn memoires dat de Roemeense overheid Arafat afluisterde en opnames had van complete pedo/homo orgies die de leider hield met de jonge leden van zijn veiligheidsdienst.

Ook de Amerikaanse NSA analist James J. Welsh, die eveneens Arafats communicatie in de gaten hield, verklaarde dat er regelmatig berichten werden onderschept waarin Arafats Fatah beweging om jonge jongens vroeg. Dit waren vaak wezen of in de steek gelaten jongens. 'Arafat had altijd wel een paar van deze 13 tot 15 jaar oude jongens om zich heen. We kwamen erachter dat hij vlak voordat hij op reis ging uit Libanon vaak meerdere van deze jongens liet halen. Dat bleek een goede indicator van zijn reisplannen te zijn. Veel tieners waarvan men dacht dat deze tot zijn beveiligers behoorden waren er eigenlijk voor andere redenen.'

Om de schande van Arafats homoseksuele / pederastie voorkeuren uit te wissen probeert de PA, al jaren bedreven in het vervalsen van de geschiedenis, nu alsnog de heldenstatus aan hun gewezen leider toe te kennen door hem postuum door Israël te laten vergiftigen, zodat hij alsnog als 'martelaar' het islamitische paradijs kan betreden. Althans, als de aldaar 72 beloofde maagden gezien zijn afwijkende voorkeuren niet enkel tot het vrouwelijk geslacht behoren, want anders heeft hij daar niets te zoeken."

neutron | 10-07-12 | 04:05

Osdorpertje | 10-07-12 | 02:28

Hoe kon zo'n mislukkeling (studie niet afgemaakt) ooit zo hoog in de locale politiek terecht komen?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Maarten_van_Poelgeest

Tja, A'dam he?
Kweekplaats van links addergebroed.

neutron | 10-07-12 | 03:24

Tussen Osdorp en Halfweg ligt ook nog enorm veel grond waar je kunt bouwen en waarschijnlijk veel goedkoper. En waar blijven al die nieuwe woningen die Farwest zou bouwen? En ten oosten van het centraal station komt binnenkort de marine kazerne beschikbaar omdat de marine daar weggaat. Maarten van Poelgeest heeft al het volstrekt onrealistische bod van één Euro uitgebracht.

Osdorpertje | 10-07-12 | 02:28

das_Freudenmädchen | 10-07-12 | 02:11 | + 0 -
Wat boeit u eigenlijk wel ?

Rammstein | 10-07-12 | 02:25

Ten eerste: nieuws uit amsterdam interesseert me geen fuck. Niet over de wijze waarop er bier wordt genuttigd of hoe de woonboten zinken. Als ik zulk soort meuk wil weten neem ik wel een abonnement op het Parool, en dat doet ook niemand.
Ten tweede: een echte amsterdammer interesseert nieuws uit of over amsterdam ook geen fuck. Echte amsterdammers weten dat er weinig interessants meer uit hun stad is gekomen sinds houten boten specerijen gingen jatten op tropische eilanden, en ook dat boeide ze niet. Een echte amsterdammer drinkt ook geen bier zittend binnen terrasgrenzen en als dat een decennium wel moet, maakt ook dat m weinig uit. Hij gaat er niet over janken.
Ten derde: half nederland ligt onder water en slaat nergens op. Ook dat interesseer niemand, en een extra eilandje hier of daar boeit niet.

das_Freudenmädchen | 10-07-12 | 02:11

Stormageddon | 10-07-12 | 01:25 | + 0 -
Twice divorcee, en Amsterdam Noord (niet as we speak, maar daar woon ik most of the time)

Rammstein | 10-07-12 | 02:06

Even denken, Maarten van Poelgeest... is dat niet die wethouder die in dit gesprek op Radio1 ( www.radio1.nl/casaluna?on=2012-02-08 ) vertelde dat hij eigenaren van lege kantoorpanden even ging aanpakken. Hoe? Maarten van Poelgeest ging leegstaande kantoorpanden wegbestemmen naar bijvoorbeeld openbaar groen.... De schade die daardoor zou ontstaan was volgens hem slechts de betonprijs(!).

De planschade aanspraken die daaruit zouden volgen, die zou hij nog weleens aanzien. Hij was van plan dit bij een paar leegstaande grote panden te doen en dan even wat procedures uit te lokken.

Was hij niet de man die ik erop wees dat hij wellicht de panden beter naar wonen kon bestemmen, dat hij op deze manier alle (echte) ontwikkelaars weg zou jagen uit Amsterdam, waardoor het gemeentebedrijf alles zou moeten verkloten, en die ik vroeg waar hij het geld vandaan dacht te halen om die planschades en processen te betalen?

Ja, het was deze man. Dezelfde waar ik al na drie maanden een reactie van kreeg, met excuses voor de late respons, "de adviezen werden gewaardeerd en ter harte genomen".

Ik moest maar weer eens wat gaan adviseren..

breakingnews | 10-07-12 | 01:57

Nog even snel voordat de stadsdeelraden worden opgeheven flink de boel bij elkaar frauderen!

ontlullen | 10-07-12 | 01:40

Grootsteedse dingen.
Maar es een jan, jans en kinderen /no.8/ lezen doet.
Stumperdts wtf.

bij gelegenheid | 10-07-12 | 01:35

Ik zit laatst in mien stamcafé, um een pilsjen te kopen
Zit doar ook zo'n sopo zien visie te verkopen
Zo'n geitewollen kuttekop, die alles better wet
Zo'n halve zachte gesjeesde poater, den dich dat'e zich red
Hie dich dat met zien gelul iets te bereiken is
Humorloze idioten die ik as kiespien mis

Dan krie'k de pis goed lauw
Dan denk ik: "Kom now gauw!"
Hol asterblieft de kwaker
Ik heb genog van ow gesnater
Val kapot!

www.youtube.com/watch?v=_F-l2I0izzI&am...

solidstate | 10-07-12 | 01:28

@Rammstein | 10-07-12 | 01:22
Divorcee-MILF-City?

Stormageddon | 10-07-12 | 01:25

Terecht dat GroenLinks aan de schandpaal wordt genageld. Maar waarom alleen deze partij? B&W van Amsterdam is samengesteld uit PvdA, GL en VVD. Alleen Asscher stemt tegen waarvoor hulde. Dat de VVD voorstemt is echter godsgeklaagd. Van PvdA en GroenLinks verwacht je niet anders. Maar dat je belastinggeld bij Asscher kennelijk in betere handen is dan bij de VVD is op zijn minst opmerkelijk. Onbegrijpelijk dat 23% van de GS-reaguurders zijn voorkeur nog uitspreekt voor de VVD bij de Geen Peil Poll.

Ni fallor | 10-07-12 | 01:22

Onzinloos_2.0 | 10-07-12 | 01:16 | + 0 -
IJburg. Koop. Scheiding. Fill in the blanks.

Rammstein | 10-07-12 | 01:22

Leuke is dat alle bezwaarschriften welke doorprocederen, uiteidelijk bij de Provincie Noord-Holland in Haarlem terechtkomen. Daar beslist over, ene Harry.... Borghouts, van hoe heet die groene partij ook alweer? Waren daar ook niet iets van 72milj. verdwenen in die IJslandski Banksi? Is die v Poelgeest nog een kleine jongen bij vergeleken...

Zoek_eauk | 10-07-12 | 01:22

Rammstein | 10-07-12 | 01:03 | + 0 -

Tot u bent gaan pionieren?

Onzinloos_2.0 | 10-07-12 | 01:16

Kom naar 070, zou ik zeggen. Deze uitnodiging geldt enkel voor weldenkende, rationele mensen die betutteling schuwen. Serineus, als je als A'dammer overweegt te verkassen, maar je houdt van het stadse, heb je hier het strand. Ook nog eens.

Overweeg dit: omdat het staatsbestuur in 070 huist is de locale politiek recalcitrant.
Tip: alles ten westen van de Laan v.M.voort.

Maar evengoed zal 't me an de reedt roesten natuurlijk, al woon je onder 't Ij.

Strotgrondel | 10-07-12 | 01:09

Nou, dat Groenlinks heeft dus niets geleerd van wat er in Spanje gebeurd is he?

Niet nadenken of het wel nodig is in de toekomst, gewoon gaan bouwen en 'dan zien we wel':
www.dailymail.co.uk/news/article-21708...

La Bailaora | 10-07-12 | 01:08

wat een massa aan topics over Amsterdam. Heeft Nanninga een nieuw huis gekocht?

denk.toch.eens.na | 10-07-12 | 01:03

Onzinloos_2.0 | 10-07-12 | 00:56 | + 0 -
Ja. Die mening had ik ook eens.

Rammstein | 10-07-12 | 01:03

Snap opeens wat politici hebben met 'bruggen slaan naar de toekomst' & 'bruggen bouwen' IJburg is een kunstmatig eilandenrijk met allemaal losse eilanden terwijl IJburg net zo goed een schiereilandenrijk aan elkaar had kunnen zijn. Vd Poelgeest is omgekocht door een bruggenbouwer. ;)

seven | 10-07-12 | 01:02

@Kaas de Vies | 10-07-12 | 00:04 |

Of Maarten ziet het zelf ook niet en doet gewoon maar wat.

Bruno Alaska | 10-07-12 | 01:02

Deze IJburg 2 waanzin kan alleen gevoed zijn door corruptie en eigenbelang van het A'damse bestuur en GL/Van Poelgeest in het bijzonder. Vieze linkse ratten. 12 september gaan we hard afrekenen met deze politieke misdadigers.

Hanxie | 10-07-12 | 00:58

zeg maar jansen | 10-07-12 | 00:35 | + 1 -
I kinda miss him.

Rammstein | 10-07-12 | 00:56

Almere, Lelystad, Beverwijk, Den-Helder, IJburg. Ze mogen mijn as er niet eens uitstrooien.

Onzinloos_2.0 | 10-07-12 | 00:56

Gert Jakobs hangend in de lamp boven het biljart van de lokale kroeg alhier, dat zijn inderdaad beelden die raak je niet snel kwijt. [opgenomen TourDuJour bekijkt].
Off-topic as hell, maar IJburg.. daar kom je de nacht niet mee door.

Stormageddon | 10-07-12 | 00:55

Opdat alle Amsterdamse palen rotten in Poelgeests morele moeras.

Hanxie | 10-07-12 | 00:51

Ik denk dat met centrum eiland wordt begonnen zodat de zwaabevochte toestemming voor IJburg fase niet opnieuw ter discussie staat. Al maken ze er een strand van, de bewoners zullen heel blij zijn. Zelfs voor het deel centrum eiland wat er nu al ligt!
IJburg: Je haat het of je vindt het leuk. Ik vermaak me er wel. Je zit op 20 minuten afstand van Amsterdam Centrum.

Atlantis-95 | 10-07-12 | 00:50

Het zoveelste topic over Amsterdam. Zucht. Kunnen we dat moeras van politiek correcte drek en importbarbarij niet gewoon negeren? Binnen nu en 50 jaar hoort de stad toch niet meer bij (het echte) Nederland, maar zal een stadstaat zijn van Communisten en Elatiktuig.

Grachus | 10-07-12 | 00:49

Opeens blijkt het 20 miljoen kostende, nutteloze en ongebruikte tunneltje van Guusje Nadorst een visionair baken. Het was dus een richtsnoer voor de toekomst, blijkt nu.
Ik zie minstens een CvdK of burgemeesterspost opdoemen voor Van Poelgeest.

He pik | 10-07-12 | 00:44

Wat gaat er om in het hoofd van deze mensen dat zij - überhaupt, maar zeker nu midden in een crisis - zulke beslissingen kunnen maken? Ik kan het mij gewoon echt niet voorstellen.

Had er iemand nog geld over in een oude sok dat per se op moet?

Leucopterus | 10-07-12 | 00:39

@Merlot

Gelukkig doet rechts het zo goed he, als de VVD nou eens in de gemeente daar zou zitten, zou het vast veel beter gaan!
Oh wacht..

Pindakees | 10-07-12 | 00:38

Linkse misdadigers. Een ander oordeel is niet mogelijk. Die Van Poel-geest(sic) en dat mohammedaanse monster, Elatiek, mogen van mij direct tegen het eerst opgetrokken muurtje op IJburg 2.

Hanxie | 10-07-12 | 00:37

Ik heb nog wel een idee voor Maarten van Poelgeest.

Je maakt een waterrijk gebied en daar verkoop je kavels. Maar dan niet van een eiland, nee, je neemt goede landbouwgrond en dan koop je de boeren uit en dan ga je voor miljoenen aan waterplassen maken en dan noem je het "Blauwe stad".

Kan echt heel mooi worden.

Oh, wacht.

zeg maar jansen | 10-07-12 | 00:37

Ja maar die lui zijn gekozen hoor. Die weten wel wat goed voor ons is.

Parsons | 10-07-12 | 00:37

@mezelf, Bijna vergeten: wedden dat dat linkse serpent ook nog voor een -naar hem vernoemde- straat opteert na zijn overlijden? De "waterlelielaan" wordt dan direct omgedoopt in de Maarten van Poelgeest-weg. Tuig is het!

Boer-konijn | 10-07-12 | 00:36

Meri59 | 09-07-12 | 23:59 Markermeer.

(In herinnering aan een zekere reaguurder)

Roken nu.

zeg maar jansen | 10-07-12 | 00:35

Als straks aannemers failliet gaan door te hoge kosten lijkt het me goed als alle mensen die weigeren daar ook maar een schuurtje te kopen, die Poelgeest recht in zijn gezicht uitlachen. Huizenprijs=Opspuiten nutteloos zand + bakstenen. En dat lachen geldt dan natuurlijk voor iedereen die niet in A'dam woont en ervoor leeggeroofd gaat worden. Die kunnen wel andere dingen verzinnen om met Poelgeest te doen.

Turambar | 10-07-12 | 00:33

Als straks aannemers failliet gaan door te hoge kosten lijkt het me goed als alle mensen die weigeren daar ook maar een schuurtje te kopen, die Poelgeest recht in zijn gezicht uitlachen. Huizenprijs=Opspuiten nutteloos zand + bakstenen. En dat lachen geldt dan natuurlijk voor iedereen die niet in A'dam woont en ervoor leeggeroofd gaat worden. Die kunnen wel andere dingen verzinnen om met Poelgeest te doen.

Turambar | 10-07-12 | 00:33

solidstate | 10-07-12 | 00:19
Ijburg is bedoeld als wingewest. Hardwerkende 2 verdieners die eerst gemeentegrond kopen met huisje erop wat ooit zee was, en daarna door 020 kapot worden getaxed om de verliezen te compenseren voor de subsidieslurpers gebieden 020Gaza en Z.O. Maar inmiddels moet de opbrengst zo hoog zijn dat de grens is bereikt, IJburg is onverkoopbaar, ook door de plichtmatige kansarmen 'hoera een gemengde wijk' bijmenging. Dus en je betaalt de hoofdprijs, maar woont gewoon naast kansarmen.

seven | 10-07-12 | 00:33

@ ZKH EénOog | 10-07-12 | 00:25

Daar lijkt het wel op. Gewoon volgens de blauwdruk die al eeuwen toegepast wordt door een niet nader te noemen uit de hand gelopen moordlustige sekte.

solidstate | 10-07-12 | 00:32

Die misselijke smoel van die poelgeest kan ik eigenlijk niet meer zien. Hij kwam jaren terug in zijn jongere jaren al met zijn uitgestreken gelijkhebberige linkse giegel op TV. Toen kon ik die bakkes al niet uitstaan.

solidstate | 10-07-12 | 00:29

groot = hoop
Kut android telefoon.

baron von 8zilinder | 10-07-12 | 00:28

tipo | 10-07-12 | 00:15 | 0

En groot maar niet dat er een andere coalitie op 12 september als de coalitie van het 'lente accoord. Griekenland heeft al verteld dat het niet van plan is de schuld bij de ecb (238 miljard euro) terug te betalen.

baron von 8zilinder | 10-07-12 | 00:26

@solidstate | 10-07-12 | 00:19

Nog even en je gaat vertellen dat het haast gelijk staat aan betalen voor een geel insigne, dat je nog zelf moet opnaaien ook, om als onderworpene beter herkend te worden...

ZKH EénOog | 10-07-12 | 00:25

Sommige zaken tarten elke vorm van logica. Vanuit welke route je deze keus je ook aanvliegt. Ik ben geen fan van lodewijk, alleen de naam al, maar wat maarten hier beargumenteert past feilloos in het rijtje financiële blunders die de gemeente amsterdam de afgelopen jaren heeft begaan. Megalomane projecten die tot weinig meer leiden dan persoonlijke zelfbevrediging.

Dhr. W. Anhoop | 10-07-12 | 00:25

Het gaat helemaal niet om het belang van Amsterdam, laat staan dat van Nederland. Het gaat om het bestuurlijke ego van deze linksdenker: "zie je daar die woonwijk achter die brug? Die heeft papa bedacht!". Daarnaast krijgen zijn subsidievriendjes natuurlijk ook een mooi stuk van de taart, doordat ze allerlei (totaal overbodige) eco-afwateringssystemen, toiletinstallaties die doorspoelen met regenwater, zonnepanelen en windmolens mogen leveren. Want het moet uiteraard wel klimaatneutraal. Jan modaal betaald wel!

Boer-konijn | 10-07-12 | 00:24

Asscher is mijn buurman in het Funenpark. Heeft een bakfietstomaat (ziet er waterig uit, en smaakt nergens naar)en hij is altijd thuis. Hij verneukt de hoofdstad met slechte ideeën, maar hier heeft ie een punt. Dat IJburg is veel te duur, en wordt inmiddels bevolkt door mensen die het ook niet wisten, maar er wel voor hebben betaald. Maar wat maakt het uit? De meerderheid in Mokum is toch voor de PvdA?!

Toe Maar dan | 10-07-12 | 00:24

Groen Links... and I stopped reading.
A. Nanninga zal het stukje ongetwijfeld van keiharde feiten hebben voorzien, maar we weten het allemaal al lang: Die club is corrupt, rot, moreel superieur, parasitair, smijt met andersmans geld alsof het niets is, hypocriet tot in de afgrond en bakfietsintellectueel maar we kunnen er toch niets aan doen.

Graaisnaaiert | 10-07-12 | 00:20

Ze moeten natuurlijk betaalbare huisvesting hebben voor al groenlinks geimporteerde stemvee en het stemvee van hun islamo roten kameraden van de PVDA SP en D66. Dat kost wat om een land te onderwerpen, maar weet je wat, je laat de bevolking die onderworpen moet worden het gewoon ZELF betalen. Betalen voor hun eigen ondergang zo gezegd.

solidstate | 10-07-12 | 00:19

Het is natuurlijk wel zo dat als je per zin zes keer gevat probeert te doen, zo'n tekstje er niet echt leesbaarder op wordt.
Verder ben ik het er vast wel mee eens, mits ik het er niet mee oneens ben.

Verzuchter | 10-07-12 | 00:18

Alweer ? Of nog steeds ? Of voor de zoveelste keer ?

Rammstein | 10-07-12 | 00:18

Niet moeilijker maken dan het is. Wethouder die tegen de economisch logica in en 0 vraag wel bouwen is corrupt. Naïef doen is gewoon een act.
Kijk naar GL Groningen, voor een mega kolencentrale van essent, en tijd later duikt het nieuws op dat die GLer die bij de PvdA is geïnfiltreerd om GL op het pluche te helpen in een linkse PvdA-GL-.. coalitie, Samsom idd, in de zak zit bij de Duitse kolenboer rwe/essent. Weet je ook meteen waarom Samsom zo tegen kernenergie was&is, belangrijkste concurrent voor kernenergie is niet gefreubel met een promille stroom uit zon of paar % uit wind maar kolen.

seven | 10-07-12 | 00:17

Goed geschreven stuk, hulde !!!.

roodisgroot | 10-07-12 | 00:16

ESM,worden we rijk van. Met rente. Kan er ook wel een eilandje extra voor onze luchtfietsers vanaf..

lichtpunt | 10-07-12 | 00:15

Niets anders dan een loepzuivere egotrip van deze voormalige kraakrat. Het onderscheid tussen mijn en dijn zegt hem nog steeds niets. Financiers van buiten hebben er geen trek in maar het gaat er komen! Dat wordt achteraf een greep in de publieke middelen. Als het van iedereen is, is het van Maarten. Liegt ook nog even glashard over een college dat er vierkant achter zou staan. “Je moet in je idealen blijven geloven” heet het dan. En dat is het dan ook: geloven en de feiten en lessen uit het verleden negeren. Helaas slaat de realiteit in dit geval anderen in het gezicht en blijft het dus lekker makkelijk in je geloof te volharden. Wie zich daarover beklaagt wordt een gebrek aan ruimdenkendheid of solidariteit verweten.

Godsammekraken | 10-07-12 | 00:14

@Niemands Knegt | 10-07-12 | 00:09
GMTA

Stormageddon | 10-07-12 | 00:12

Groen Links was toch voor de natuur? Maar gewoon een natuurlijk estuarium volplempen met zand om uiteindelijk een keer op te wonen vinden ze geen probleem? Ik kan hun principes niet helemaal meer volgen.

Stormageddon | 10-07-12 | 00:11

Nederland heeft genoeg ijburg en van groenlinks

Veel Vaak | 10-07-12 | 00:10

Misschien kan er nog een IJberg naast?
.
*Meedenkt*

Parel van het Zuiden | 10-07-12 | 00:09

Zes jaar geleden heeft de Raad van State het bestemmingsplan voor IJburg 2 afgekeurd. De gemeente had onvoldoende rekening gehouden met het milieu.
De vier aan te leggen eilanden voor IJburg 2 worden aan drie kanten omgeven door een waardevol, erkend natuurgebied. Het IJmeer en Markermeer zijn een Natura 2000-gebied. De impact voor natuur en landschap is kortom bijzonder groot.

Ik snap het niet meer. Die van Poelgeest is toch van de milieugekkies van GroenLinks?

Niemands Knegt | 10-07-12 | 00:09

En het geld (half miljard euro?) dat men in 2010 ontving uit de verkoop van de electriciteitsboer Essent is ook al weer op.

ad melkert | 10-07-12 | 00:09

020.... je zal er maar wonen! Hoge gemeentelasten.... geen parkeerplaats... gillende kinderen in een bakfiets.... aangedreven door een huppelkut die ongesteld is..... moet ik nog verder gaan??

pim achtertuin | 10-07-12 | 00:06

'proefeilandje'- alsof wij in Nederland dit voor het eerst doen , om te janken dit.

hooliganica hollandi | 10-07-12 | 00:05

Beetje gemeen van mevrouw Nanninga. Bij GroenLinks lig ik al in een deuk van het lachen, en dan moet je nog. Het is natuurlijk van de zotte hoe die partij zichzelf verkwanseld heeft omwille van ego en de hang naar macht. Wat ik niet snap - buiten de reden dat er geen noemenswaardige vervanger is - is dat men Sap nog niet heeft kaltgestelt. Begrijp me niet verkeerd, ik geniet er met volle teugen van dat deze Venloose de partij in een paar weken tot op het bot vernachelt wat Halsema in haar tijd wist op te bouwen. Maar wat een diepdoffe ellende hoe Sap de afgrond inhelpt. Enfin, 020 is een mooie prelude voor een nationaal debacle dat zich zienderogen voltrekt voor het ogen van haar eigen immer kleiner wordende massa. Veni Vidi Visa. Ik kwam, Ik Zag, Ik draai al mijn geld er door heen.

Rollins | 10-07-12 | 00:05

Meri59 | 09-07-12 | 23:59 |
Op Groenlinksers kun je niet bouwen. Dat wordt één grote beerput op de bodem van het IJmeer. Misschien dat we kunnen proberen de bakfietsen er ook bij te gooien. Dan is de ondergrond wat steviger.

Teiltjes Tekort | 10-07-12 | 00:04

"Maarten drukt IJburg2 door ondanks alle logica,"

Als het niet logisch is dan zit er een belang achter dat wij niet kunnen zien.

Kaas de Vies | 10-07-12 | 00:04

Wat zegt de Amsterdamse rekenkamer. Volgens mij zitten die ook al jaren te slapen, of hebben ze die in de noord-zuidlijn geflikkerd?

Kaas de Vies | 10-07-12 | 00:03

Waarom gaat het nu in IJburg wel goed, en is zo'n zelf type project in Bijlmer totaal mislukt? (Even video van Russia Today in herinnering.) Is IJburg onbetaalbaar voor de gemiddelde allochtoon?

Skinkie | 10-07-12 | 00:03

Maar ik weet wel, waarom Maartentje zo graag nog meer leegstand wil: Dan valt er meer aan te bevelen om te kraken.

Daar is Maarten namelijk goed in: dieven, vandalisten en bevuilers van andermans eigendom aansporen...

ZKH EénOog | 10-07-12 | 00:03

maar gelukkig is de markt voor nieuwbouwwoningen booming, mede gesteund door rijksbeleid gericht op het vergroten van onder meer de hypotheekrenteaftrek.
oh, nee.

gooi en smijtwerker | 10-07-12 | 00:02

Ja maar, waarom ga je dan ook in Amsterdam wonen? Daarnaast, Amsterdammers hebben zelf dit puin gekozen.

TheEgg | 10-07-12 | 00:01

Door zo'n grote nieuwe zandbak zal een deel van de Amsterdamse ingezetenen zich simpelweg beter thuis voelen...

Parel van het Zuiden | 10-07-12 | 00:01

Ik heb nóg een beter idee. We dumpen alle groenlinksers in 't IJmeer, dan hebben we vast een ondergrond, of daar verder nog op te bouwen is, zien we later wel weer, maar we zijn in ieder geval ergens vanaf !

Meri59 | 09-07-12 | 23:59

Maakt niks uit, de rest van Nederland dokt wel weer.
Voor ons nationale linkse 020-Griekenlandje vol liegende bestuursgraaiers.
Maar we krijgen het terug hoor.
Met rente.
**ZUCHT**

Merlot | 09-07-12 | 23:59

Als de overheid een bedrijf was dan heette het Enron...

Drs. D. | 09-07-12 | 23:59

Schuldencrisis?
Ik heb geen schulden crisis.

Ik heb een (semi-)overheidsfacturatiecrisis.

Nu weet ik weer waarom...

ZKH EénOog | 09-07-12 | 23:58

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken