Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Henk & Ingrid uut Almelo slaan Turk dood

jeeejbloemenmeisjeshippiejoecheilinnetasjes.jpg Blanke tokkies blijven blanke tokkies. Dus ook in Almeloooooo ver verwijderd van de geciviliseerde wereld. Lees het AD: "Bij een vechtpartij tussen meerdere familieleden van een Turks en Nederlands gezin in Almelo werd Aziz Kara (64) tegen de grond geslagen. Hij kreeg één klap van buurman Henk, viel op zijn achterhoofd en raakte direct in coma. Hij overleed gisteren. Er ging een slepende burenruzie aan de escalatie vooraf." Een klap en direct coma en dood. Dat doet denken aan die kickboxende taxi-chaffeur in Amsterdam die een klap het leven beëindigde van Rob Sitek. De stoep en een achterhoofd, die gaan slecht samen. Dit is natuurlijk de natte droom van iedere PVV-hater. RACISTISCHE MOORD! Geen gestoorde Pool maar een echte Henk en een fukking Ingrid die een Turk doodslaan omdat het een vieze vuule klot'n Turk is. Midden in verkiezingstijd! Voor deze gelegenheid willen media dan best vergeten dat ze eigenlijk heel erg tegen het vermelden van nationaliteiten zijn. En reken maar dat bij de spindokters van de VVD/PvdA en SP momenteel high fives gegeven worden. Als dit de PVV geen stemmen gaat kosten dan weten zij het ook niet meer. Niet dat Greet regelmatig oproept tot het omleggen van Turkse Almeloers. Integendeel, voor zover wij weten predikt de frontman van de Partij van Geert Wilders nooit geweld. Maar het zou best eens verfrissend zijn als Greet een keer tweet: "Yo Henkie & Gridje. Chill de fuck out. Vergeet niet: discussieren doe je met woorden en niet met je vuisten". Kan geen kwaad toch? Thou shall not kill, je weet zelluf. Lijkt ons gristelijk-judea-technisch prima in de PVV-lexicon te passen. Al was het alleen maar omdat PVV-fanboys altijd vooraan staan om linkse politici ter verantwoording te roepen als een allochtoon weer eens iets gedaan heeft wat niet mag. Verkiezingen in Nederland zijn doorgaans poepsaai en zonder rassenrellen. Dat willen we graag zo houden. SVP geen tribal warfare in de Vogelaarwijken. Doe dat maar in Afrika/Balkan/Israel/Verweggistan ofzo.

Reaguursels

Inloggen

Diep triest dat hier zoveel domme reacties zijn te lezen.
In de eerste plaats zijn deze mensen geen tokkies. De man die nu vast zit is hoofd van een gemeentelijke dienst in Almelo.
In de tweede plaats is de achtergrond niet racistisch. Die achtergrond is als volgt:
Meneer en mevrouw wonen al jaren tot volle tevredenheid in hun huis in Almelo op een 1e verdieping. Mevrouw hangt als het kan buiten de was op aan het balkon. Als je op het balkon staat en naar beneden kijkt zie je de tuin van de onderburen. Een situatie die erg veel in Nederland voorkomt.
De onderburen gingen verhuizen en in de vrijgekomen woning kwam een Turks gezin wonen. Ze woonden daar nog maar net op vader Turk (niet de man die nu dood is) kwam klagen over het ophangen van de was. Dat mocht niet meer, want de familie Turk voelde zich daardoor begluurt.
Uiteraard werd hier door meneer en mevrouw niet op ingegaan en de was werd gewoon buiten aan het balkon opgehangen. Meneer Turk was gekwetst en kwam terug met zijn vader (man die nu dood is) en wilde dat het ophangen van de was zou stoppen. Dat gebeurde dus niet en daardoor ontstond er bonje. Scheldpartijen van Turkse zijde naar kinderen en kleinkinderen van het echtpaar. Onverklaarbare beschadigingen van eigendommen. Het echtpaar schakelde netjes de politie in, maar die deden niets.
Op de dag van de vechtpartij lieten meneer en mevrouw 's-avonds hun hondje uit. Kwamen de Turkse buurman tegen die weer allerlei onverkwikkelijke opmerkingen maakte. Waarop meneer wat terug zei. De Turkse buurman gaf een klap, en kreeg een mep terug. Daarna kwam ook de oude vader van de Turkse buurman zich ermee bemoeien kreeg een duw en viel op de grond. Helaas daarna dood.
Iedereen werd afgevoerd naar de gevangenis, waar mevrouw bijvoorbeeld op een betonnen schuin aflopende bank mocht gaan slapen, zonder matras en geen deken. Mevrouw is de 50 al rui9m gepasseerd. Is inmiddels vrijgelaten, maar durft niet meer terug naar haar eigen huis.
Uiteraard loopt de echte schuldige al weer vrij rond. Maar en dat werd mij vanmorgen verzekerd, de hele familie gaat op 12 september PVV stemmen.

pijproker | 07-07-12 | 18:31

Verkiezingen in Nederland zijn doorgaans poepsaai en zonder rassenrellen. Dat willen we graag zo houden.

Dus rechts gaat stoppen met PVV propaganda en het pijnigen en op 1 hoop gooien van mensen?

Kaan78 | 07-07-12 | 12:31

Heeey, ben weggejorist hier, ikke nog wel die altijd fatsoenlijk blijft. Brusselmans op z'n tenen getrapt :-)

Meri59 | 07-07-12 | 01:54

Ik zie vanaf hier dat het zelfverdediging was...

GebuktIsGenomen | 06-07-12 | 22:21

Racisme heeft geen enkele betekenis meer, dat een Turk een Hollander aanvalt en struikelt, wat moet we er mee.

smdyasc | 06-07-12 | 22:01

>Ik vraag slechts dat mensen op een prettige, constructieve, eerlijke en open manier met elkaar omgaan
@doenormaal! | 06-07-12 | 19:29
Proest! Voor zo iets moet je vooral hier zijn, wereldvreemd piepkonijn. 'Prettig' doen we in de kroeg of onder het dons. Hier leeft iedereen zijn agressie en frustraties uit.

Hoefnagel | 06-07-12 | 21:31

azoturie | 06-07-12 | 18:20 |
"Ah - dat is dus een kwestie van tijd voordat een hoge Turkse functionaris - misschien zelfs wel de Minister Voor Turkse Helden In Het Buitenland Himself - er zich mee komt bemoeien."
-------------------------
Enkele Europese organen voor mensenrechten of zoiets zullen zich vast ook nog wel melden. Een paragraaf in het jaarverslag is het minste wat je kunt verwachten.

WirMachenMusik | 06-07-12 | 20:55

Tsja Brusselmans, als je niet houd van tribal warfare is het natuurlijk slimmer om geen twee of meer verschillende tribes op een territorium te plaatsen.

Prof. Dr. Ir. Toeter | 06-07-12 | 20:42

Oops kudt HTC ... Overigens triest dat nieuws of niet?

De Koreaanse Slet | 06-07-12 | 20:07

“ Dit is het zwarte dier, dat ’s zomers in de steden zooveel lawaai maakt en eigenlijk niet eens een zwaluw mag heeten, al lijkt het er door zijn lange vleugels en zijn manier van voedsel te verzamelen ook nog zoo op. “

Zo dat is relevanter dan dat gemiep van @doenormaal! Wat een zeikwijf is dat zeg. Gadver!

De Koreaanse Slet | 06-07-12 | 20:04

@La Vie En Rose | 06-07-12 | 19:48
Weet ik. Waardeer ik ook. Maar laten we het niet nog meer uitkouwen ;)

doenormaal! | 06-07-12 | 19:52

@doenormaal! | 06-07-12 | 19:29
Okey. Had eerlijk gezegd niets anders verwacht.
Wel gehoopt...
Mijn intenties waren goed iig.

La Vie En Rose | 06-07-12 | 19:48

@La Vie En Rose | 06-07-12 | 19:01
Je hebt op zich wel gelijk voor wat betreft de omgang van de reaguurders onderling en dat daarin zeker veel is toegestaan, maar daarin kun je desondanks toch nog steeds te ver gaan en dat is hier gebeurd.
En natuurlijk zijn grenzen subjectief, maar als iemand aangeeft dat zijn of haar grens bereikt is, mag je daar best rekening mee houden als die persoon jou zelf niet belaagt. De mensen waar het hier over gaat deden dat niet.

doenormaal! | 06-07-12 | 19:43

@lanexxx | 06-07-12 | 19:36
Gaat gebeuren. Don't worry. :)

doenormaal! | 06-07-12 | 19:39

@doenormaal! | 06-07-12 | 17:27
Pius=cynicus!
Links!!! laten liggen.

lanexxx | 06-07-12 | 19:36

@La Vie En Rose | 06-07-12 | 19:01
Mensen hoeven mij helemaal niet aardig te vinden. Ik verwacht slechts dat mensen op een faire, volwassen en open manier met elkaar omgaan. En nee ze hoeven het helemaal niet met me eens te zijn.
Is het teveel gevraagd om van mensen te verwachten dat ze zich op een positieve, constructieve manier manifesteren i.p.v. een negatieve manier om anderen simpelweg te zieken? En het gaat hier niet alleen om mij. Waarom zouden mensen anderen überhaupt gaan zieken doen om mee te beginnen? Wat is daar het nut van?
Dat belerende vingertje van jou is niet altijd even gepast aangezien je het niet altijd bij het juiste eind hebt. Goed dus dat je zelf inziet dat je je niet overal mee moet bemoeien en je eigen visie en interpretaties, die niet geheel kloppen en waaruit blijkt dat je niet alles begrijpt en hebt meegekregen, erop los te laten. Ik kan bovendien best tegen kritiek. Het is alleen erg vervelend wanneer mensen je vals van nare dingen beschuldigen op basis van verkeerde motieven.
Het moge duidelijk zijn dat dat heel wat anders is dan kritiek. Ik vraag slechts dat mensen op een prettige, constructieve, eerlijke en open manier met elkaar omgaan en dan hoef je het inderdaad helemaal niet met elkaar eens te zijn. Maar blijkbaar is dat voor sommige teveel gevraagd. En verder wil ik aan dit onderwerp mijn tijd niet meer verspillen. Het moge allemaal duidelijk zijn.

doenormaal! | 06-07-12 | 19:29

-weggejorist-

Meri59 | 06-07-12 | 19:25

“ Dit is het zwarte dier, dat ’s zomers in de steden zooveel lawaai maakt en eigenlijk niet eens een zwaluw mag heeten, al lijkt het er door zijn lange vleugels en zijn manier van voedsel te verzamelen ook nog zoo op. “

Zo dat is relevanter dan dat gemiep van @doenormaal! Wat een zeikwijf is dat zeg. Gadver!

De Koreaanse Slet | 06-07-12 | 19:24

Turks zijn is geen ras. Ergo: een hekel hebben aan Turken is *geen* (ik herhaal: geen) racisme. Simpelweg een hekel aan Turken.

Arhedis-Varkenjaab | 06-07-12 | 19:16

@doenormaal! | 06-07-12 | 17:27
Lieve Doenormaal. Mensen, dus ook reaguurders, zijn niet hetzelfde, denken niet hetzelfde, dus verwacht ook niet dat ze hetzelfde denken als jij.
Je hebt een klik met iemand of niet.
Iemand is het met je eens of niet.
Je wordt aangevallen of niet.
Je valt zelf iemand aan of niet.
C'est la vie.

W.b GS: Iedereen heeft een eigen stijl van reaguren.
Daarnaast is reaguren op GS ook mensen, die je toch al irriteren, uit hun tent proberen te lokken. Afhankelijk van je bui. Je weet dat je die ff over de rooie kan jagen. Doe ik zelf ook weleens en anderen bij mij. Lig daar geen seconde wakker van. Dat is een spel.

Er zijn hier slechts twee reaguurders die het duidelijk niet met jou eens zijn, die zich aan jou ergeren om je uitspraken.
En jij er maar op ingaan, je aangevallen voelen je verdedigen en uitleggen wat je bedoelde en je maar druk maken omdat je denkt dat ze je niet begrijpen.

Welnu, ze begrijpen je wel, maar ze vinden jou niet leuk. Je plemps roepen irritatie op. Dus gaan ze jou uit je tent lokken omdat ze weten dat jij reageert als door een adder gebeten. En dát wil jij maar niet begrijpen.

Waarom moet iedereen jou in godsnaam aardig vinden?
Rekening houden met jouw verwachtingen. Altijd maar begrijpen dat je het soms anders opschrijft dan dat je bedoelt. Zit dáár soms een diepere psychologische reden achter?

Iedereen met een uitgesproken mening wordt hier weleens aangevallen. Parsons bijvoorbeeld. Nou die heeft ook een paar vervelia's die aan de gang bleven 'geblockt' Of Rammstein.
En heb je weleens gezien hoe Kaas de Vies soms wordt aangepakt? Die roept ook irritaties op. En blijft er ook maar op reageren. Wil ook aardig gevonden worden, of zoiets.
En wat dacht je van de 'horde'die bovenop 'bekende' en onbekende reaguurders uit de linkse hoek springt?

Hou op met anderen te laten proberen om na te laten denken over waarom ze zich negatief naar jou toe opstellen en wat zij ermee bereiken. Ze bereiken dat jij steeds over de rooie gaat. Dat je je leven hierdoor laat beïnvloeden, je lol in het reaguren laat bederven.
Dat je leegloopt op GS.

Wellicht zou jij over bovenstaande eens na willen denken en niet direct in de pen klimmen om het uit te leggen. Hoeft niet, dat uitleggen.
'Je ziet het verkeerd' volstaat.

Owja. Heb me voorgenomen om me vanaf nu nergens meer mee te bemoeien.



La Vie En Rose | 06-07-12 | 19:01

En het allerleukste is wel: het is verkiezingstijd.
-
Dus hoeveel buschauffeurs er in Gouda ook door Achmed en Mo in elkaar getremd worden: het blijft zorgvuldig uit de pers.
-
Maar een Turk die onder verwarrende omstandigheden de dood vind? Zelfs al zou de goede man aan een eenvoudige hartaanval van de opwinding zijn overleden: de Telegraaf gaat hier morgenochtend compleet mee chocoladeletteren.
-
Het is allemaal de schuld van Geert.

azoturie | 06-07-12 | 18:25

Wat hebben jullie dit topic toch weer lekker weten te draaien. Even verwijzen naar een random turk die ook een keer iemand heeft doodgeslagen. (overigens geen racisme aan te pas). En nog even doen alsof de media het verhaal opblaast.

Dit is gewoon verschrikkelijk. Bewijst maar weer dat het niks te maken heeft met ras, geloof whatever.. Maar gewoon met de domheid van deze Kud mensen..

Ik haat domme mensen.. Eet en drink je light ? kijk je SBS ? doe je boodschappen bij de plus ? kiloknaller ? Dan vind ik jou ook dom! ongeacht afkomst o.i.d.

realistisch_denken | 06-07-12 | 18:24

Ah - dat is dus een kwestie van tijd voordat een hoge Turkse functionaris - misschien zelfs wel de Minister Voor Turkse Helden In Het Buitenland Himself - er zich mee komt bemoeien.

azoturie | 06-07-12 | 18:20

En toen 6 mocro's een zwangere vrouw kapot schopte stond er niet eens iets over in het AD, laat staan afkomst en namen.

Anarki | 06-07-12 | 18:04

@Art Vandelay Ultor | 06-07-12 | 16:53
Ik denk dat Pius zowel scherp kan uitdelen als incasseren.
Met dat laatste hebben sommigen een probleem.
Ik ook hoor, maar alleen als het onterechte kritiek is.
Nou als ik dat zo voel, en ik blijf dat voelen, negeer ik diegene gewoon.
Of ik mauw ff terug als ik zin heb. Klaar. Maar dit was geen mauwen meer. Meer leeglopen, wat je tegen een vriend of vriendin doet, thuis of door de telefoon.

Maar goed. Who am I?


La Vie En Rose | 06-07-12 | 17:47

@La Vie En Rose | 06-07-12 | 17:16
Precies, hier lezen mensen mee. Daarom mag ik er ook wel een keer iets van zeggen. Snapje?

doenormaal! | 06-07-12 | 17:34

@neemjemoederindemali | 06-07-12 | 16:16
*zucht*
Ik snap, gezien het voorafgaande, niet alleen vandaag, dat je die bijval heerlijk vind.
Maar kap er mee.
Gewoon negeren.

La Vie En Rose | 06-07-12 | 17:29

Hmmm.... Nog steeds heeft niemand dat rijmpje van Herman Finkers afgemaakt. Nou, dan doe ik het zelf maar (ook al verdient het niet echt een literaire prijs):

In Almelo is altijd wat te doen
Het stoplicht staat op groen
maar sta niet stil voor rood
want tokkies slaan je dood.

Hoefnagel | 06-07-12 | 17:28

@La Vie En Rose | 06-07-12 | 17:16
Ik heb hem geblokt en nee inderdaad je weet niet alles. Je zou je eens af moeten vragen wat de diepere psychologische reden is voor mensen om het nodig te hebben zich negatief tegen anderen te gedragen om zichzelf daardoor beter te voelen. Persoonlijk begrijp ik er daar niet zo veel van. Heb ik hem dus ook al meegegeven. Enfin. Aangezien hij meent mensen op dingen moeten wijzen mag ik dat ook een wel keer. Met het grote verschil dat ik het doe om te proberen mensen zichzelf de vraag te laten stellen waarom negatieve gedrag nodig is en wat ze ermee bereiken?

doenormaal! | 06-07-12 | 17:27

@doenormaal! | 06-07-12 | 16:36
Ik snap heus wel dat Pius irritatie bij je oproept.
Dat is de bedoeling ook, en doet hij niet alleen bij jou.
Je zou hem kunnen negeren.
Als dat niet lukt, wat ik me voor kan stellen, dan had je in de tool iets aan kunnen klikken zodat je zijn comments niet meer ziet. (had ik in jouw geval allang gedaan)
Verder kan ik me niet voorstellen dat een reaguurder van GS het voor elkaar krijgt de sfeer irl tussen mensen zodanig te verpesten dat er dingen kapot gaan.
Als ik iemand niet mag, om wat voor reden dan ook, betekent dat niet dat anderen die iemand dan ook maar niet aardig kunnen of mogen vinden. Ook al doet diegene erg lelijk tegen mij. Ik ga niet gezellig met dien persoon op stap, nee, of er naast zitten op een feesie. That's all.
Pius en ik zijn geen virtuele vriendjes, we zijn slechts reaguurders. Ben het zelden met hem eens, maar weet ook dat hij de boel hier op zit te naaien. Dus ik reageer gewoon niet op hem. Of wel, als ik zie dat hij het serieus meent. Nee, ik heb geen hekel aan hem.
Klopt dat ik niet alles weet, en hoef dat ook niet te weten.
Blijft staan dat ik vind dat jejelf naar beneden haalt door jezelf zo te laten gaan. Via neemjemoederindemali, die dat natuurlijk ook uitlokt, je gram halen. Dat vind ik jammer

Hier lezen nl ook mensen mee. Heel veel.

La Vie En Rose | 06-07-12 | 17:16

Niets dan lovende woorden van de autochtone buurtbewoners voor meneer Aziz Kara.
Probeer je eens voor te stellen dat een Nederlander in een Turkse buurt wordt doodgeslagen en dat de hele buurt dan gaat zeggen "die Jan was zo'n beste man en van Ali wisten we dat hij een hekel had aan Nederlanders".Nee, dat gaan we niet meemaken.

menzo | 06-07-12 | 17:15

Niets dan lovende woorden van de autochtone buurtbewoners voor meneer Aziz Kara.
Probeer je eens voor te stellen dat een Nederlander in een Turkse buurt wordt doodgeslagen en dat de hele buurt dan gaat zeggen "die Jan was zo'n beste man en van Ali wisten we dat hij een hekel had aan Nederlanders".Nee, dat gaan we niet meemaken.

menzo | 06-07-12 | 17:15

Of kunnen Tokkie's alleen blank zijn?

sitzkrieg | 06-07-12 | 17:14

Leuk is dat eigenlijk, detectiveje spelen. Alle huizen aan de Anjelier- en Violier-straat zien er prima uit alleen bij één huis is de tuin compleet verwaarloosd en zijn de gordijnen dicht. Tokkie alert!

sitzkrieg | 06-07-12 | 17:14

Als ik zo op Google Maps kijk had die auto trouwens niets te zoeken voor het huis van de achterburen..

sitzkrieg | 06-07-12 | 17:01

@La Vie En Rose | 06-07-12 | 16:26
Als je graag scherp uitdeelt op GS, dan moet je ook scherp kunnen incasseren.

Art Vandelay Ultor | 06-07-12 | 16:53

@
Geen racistische moord inderdaad, maar wel racistische doodslag. Die tokkies stonden bekend om hun afkeer van allochtonen.
lrnskstr | 06-07-12 | 12:20 | + 12

Het kan natuurlijk ook zo zijn dat hun afkeer op ervaring was gebaseerd en dat de vechtpartij niet door hen is veroorzaakt. Het slachtoffer heeft geen klap gekregen omdat hij Turk was maar vanwege een burenruzie.
Waarschijnlijk niks racistisch dus, iig eerst maar even afwachten.

sitzkrieg | 06-07-12 | 16:51

Tja. Het was te verwachten dat sommige mensen het gedrag van onze medelanders tzt zouden overnemen.
Verder nog maar even afwachten want het is nu nog volstrekt onduidelijk wie d'r werkelijk fout zat.

sitzkrieg | 06-07-12 | 16:45

@La Vie En Rose | 06-07-12 | 14:59
Oepsch, laatste zin (...)NIET de bedoeling (...)

La Vie En Rose | 06-07-12 | 16:36

@La Vie En Rose | 06-07-12 | 16:26
Het gedrag dat pius hier tegen mij vertoont hoort hier wel thuis? Negatief gezuig, valse beschuldigingen, onbeschoft gedrag en beledigingen.
Wanneer iemand anderen stelselmatig (niet alleen mij) op zo'n negatieve manier bejegend dan heeft dat ergens zijn grenzen. Er is al met hem gesproken. Wanneer dergelijk gedrag desondanks maar door blijft gaan en de sfeer tussen mensen ook in real life dusdanig verpest wordt en er dingen kapot gaan en iemand dan niet stopt of tot inzicht komt, dan houdt het ergens op. Ik weet dat jij en pius virtuele vriendjes zijn maar zoveel weet je niet.

doenormaal! | 06-07-12 | 16:36

@doenormaal! | 06-07-12 | 15:54
Jeez. Over frustraties gesproken...
Ik weet wat er heeft gespeeld, en heb ook partij voor je getrokken, maar op zo'n manier je gram willen halen?
Schrijf Pius een mail, of bespreek dit met @neemjemoederinde mali op Twitter, per dm.
Maar dit hoort hier niet thuis.

Bah!

La Vie En Rose | 06-07-12 | 16:26

pius | 06-07-12 | 12:26 | + -37 -

Anaal geprepareerd?

bennutzat | 06-07-12 | 16:21

@Feynman | 06-07-12 | 14:54
Uitstekende analyse weer en zeer hardgrondig mee eens.

La Vie En Rose | 06-07-12 | 16:16

@doenormaal! | 06-07-12 | 15:54

Goh, waarom verbaast me dat nou niet?

neemjemoederindemali | 06-07-12 | 16:16

@jeanmondo:
Er is maar 1 statistische constante hier: tokkies, Henken en ingrids en allochtone overlastgevers.. ze verschillen niet van elkaar.. het zijn altijd dezelfde groepen die overlast geven en geld kosten.
Dit land zonder PVV stemmers en zonder allochtone probleemgevallen is een paradijs.. een land zonder tuig

Deus Absurdia | 06-07-12 | 16:08

@neemjemoederindemali | 06-07-12 | 13:33
Ik kom wel weer een keertje als er alleen mensen komen die zich fatsoenlijk, normaal en positief gedragen en het gewoon gezellig kan zijn.

doenormaal! | 06-07-12 | 15:59

Ik weet het niet... het is altijd hetzelfde liedje. Na zo'n los incident dreunt men aan linker- en rechterzijde het gebruikelijke mantra op: "Waar is nu de verontwaardiging bij [links/rechts]. Dat was bij [willekeurig in te vullen incident waarbij juist een allochtoon/autochtoon de dader was] wel anders!".
Het enige wat licht in de duisternis kan scheppen is statistiek: Waar ziet men patronen? Bij welke etnische groepen? En wat gebeurd er als men dit corrigeert naar bijvoorbeeld sociale klasse?
Op het moment dat de gutmenschen dan met de feiten worden geconfronteerd blijft het altijd angstvallig stil.

jeanmondo | 06-07-12 | 15:58

elsevier;
"Henk van der W. en zijn zoon Wiebe zitten in hechtenis. Ingrid van der W. en de zoon van Kara zijn vrijgelaten, maar worden nog wel verdacht.
Volgens Van der W. heeft de zoon van Kara de eerste klap uitgedeeld. "
Maar wie gelooft Van de W. nu nog, na de verhalen van de buren, want juist die zoon van K. is vrijgelaten, en de zoon die terugsloeg zit wel vast, het lijken wel weer de middeleeuwen.

Causa Sui | 06-07-12 | 15:58

@neemjemoederindemali | 06-07-12 | 13:33
LOL! I know. Maar nee bedankt. Ik ga liever niet om met mensen die aan onvoorstelbaar domme projecties lijden die in eenzelfde lijn liggen met racisme en die zich negatief onredelijk, onbeschoft en onvolwassen gedragen (zelfs nog niet wanneer zij al lang de leeftijd hebben bereikt waarop je mag verwachten dat iemand zich volwassen gedraagt). En ja dan bedoel ik Pius met zijn achterlijke vooroordelen en projecties (jegens mij), die ik en anderen maar niet uit dat betonnen hoofd van hem krijgen. Hij heeft nou eenmaal mensen nodig om op basis van zijn vermeende superioriteit zijn negativiteit en frustraties op los te laten. Mensen die in zijn ogen op hun plek gezet moeten worden vanwege door hem vermeend racisme of andere valse beschuldigingen (hij vindt wel een reden).
Nou ben je in de ogen van Pius al snel een racist en een fascist als je vindt dat er een problemen zijn met immigranten en dat ook benoemt. Als je dat onderbouwd met cijfers en feiten maakt hem dat niet uit. Sommige mensen zijn gewoon hopeloos en zijn overtuigd van hun gelijk zelfs als de feiten dat tegenspreken. En het mooie is dat alles wat hij anderen verwijt, hij zelf doet. Hoe blind kun je zijn? Verder heeft hij blijkbaar niet begrepen dat ik hem negeer en dat ik hem inmiddels ook geblokt heb. Ik ga nou eenmaal niet mijn tijd verspillen aan zeer misplaatst negatief gezuig.
Als mensen het nodig vinden om hun frustraties en negativiteit op anderen te botvieren, anderen lastig te vallen met hun megalomanie, snel gekrenkt ego, hardnekkig domme projecties op basis van valse gronden, vreemde hersenkronkels en vooroordelen die in alles lijken op de kenmerken van racisme (hetgeen waarvan Pius anderen graag en ook onterecht beschuldigt om maar een reden te hebben om anderen te laten blijken hoe dom hij ze vindt zodat hij zichzelf superieur en beter kan voelen omdat zijn ego dat kennelijk nodig heeft), dan zijn ze bij mij aan het verkeerde adres. Ik heb hem dat al vaker gezegd maar ook dat dringt niet door. Soit.

doenormaal! | 06-07-12 | 15:54

Ik ken meneer turk niet.
Was het een aardige man, een extremist, of een doortrapte crimineel?
Maakt niet uit.
Mens doodslaan is altijd -1

Schietmijmaarlek | 06-07-12 | 15:45

Op twitter gaat D66 al lekker los, ze noemen het al een racistische MOORD!!!

Lekker het vuurtje opporren, stel idioten.

neemjemoederindemali | 06-07-12 | 15:43

Zo dat is er alvast 1. Maar dit gaat veel te traag. Kunnen we dat niet wat sneller regelen? Denk eens mee? Anders moeten we er misschien een conferentie over houden. Ik weet een leuke lokatie aan de wannsee..

greenhouse | 06-07-12 | 15:40

12 September gaat mijn stem huilie huilie maken bij Femke dat Jolanda & Tofik, Mi Lei en Hero zijn weggejorissed en opgerot. Wie verslaat me?

Twee Jeetjes | 06-07-12 | 15:20

Overigens is die Henk aanhanger van Groenlinks, en had een typhushekel aan auto's.

bennutzat | 06-07-12 | 15:11

"Maar het zou best eens verfrissend zijn als Greet een keer tweet: "Yo Henkie & Gridje. Chill de fuck out. Vergeet niet: discussieren doe je met woorden en niet met je vuisten". Kan geen kwaad toch?"

Het is hierboven wellicht al door andere reaguurders geschreven, maar dan doe ik het nog een keer.

Doe je oogkleppen eens af, @Brusselmans. Moet Greet dat doen? Greet die al acht jaar dag en nacht moet worden beveiligd tegen radicale moslims die helemaal niet willen discussiëren. En n.a.v. de ook al acht jaar durende niet aflatende hetze bij de PO en bij de politiek correcte media, zijn het niet alleen moslims die niet met hem willen discussiëren.

En kijk eens naar 'Opsporing Verzocht', waarin je al jarenlang slechts een topje van de IJsberg te zien krijgt. Die daders zijn natuurlijk ook allemaal blanke racisten.

Hou toch op met die flauwekul. Als er al partijen een oproep zouden moeten doen zijn dat toch echt die partijen die al decennia lang met oogkleppen voor lopen. De goedpraters, de wegkijkers, de horenden doven en ziende blinden.

Die heb ik nou nog nooit een oproep horen doen, zoals jij die voorstelt. Ook niet toen die Marokkaanse taxichauffeur een man doodsloeg.
Toen ging het niet om een jarenlange burenruzie maar om de prijs van een rit.
En nee, ik denk ook dat die taxichauffeur de bedoeling had om de man dood te slaan.

Dahag Brusselmans

La Vie En Rose | 06-07-12 | 14:59

Alle Henk & Ingrids terug naar Henk & Ingrid land!
Oh wacht..

KoninginWildemina | 06-07-12 | 14:59

-weggejorist-

mada94382 | 06-07-12 | 14:55

@La Vie En Rose | 06-07-12 | 14:39 | + 0 -
We hebben in Nederland een tiental communicatie adviseurs, spindokters, woordvoerders en andere beeldvormers per Journalist. Het is geen wonder dat de complete Main Stream Media geen enkel niveau haalt. Julian Assange is met Wikileaks eigenlijk de enige Westerse uitzondering. Die hebben meer onthullingen gedaan als de rest van de Westerse media samen.

We kijken als kiesgerechtigde burgers qua informatie voorziening naar een voetbalwedstrijd waar elf Portugese voetballers het opnemen tegen Frank Rijkaart die in zijn eentje moet ballen. Iedere keer als Frank scoort hebben we een scoop die ons tot denken zet. Iedere keer als Portugal scoort hebben we weer een stukje ongefundeerde productplacement van een politieke partij, lobby groep of andere duistere tweede agenda.

Dat Henk en Ingrid, een andere uit het voorbeeld van onze grote geperoxideerde leider, nu een moord hebben gepleegd binnen een gezamenlijke vechtpartij doet niets af aan alle andere maatschappelijke problemen waar onze nieuwe bevolkingsgroepen bovenmatig partij aan zijn.

Bepalen of Henk een racist was is een zinloze actie. Net zoals een recidive kans bepaling bij TBS-ers, het verschil proberen te zien tussen een echte en een economische vluchteling en een bepaling door Jeugdzorg of er geestelijke mishandeling plaats vindt. Je kan er jarenlang onderzoek naar doen en dan weet je het nog niet. Het zijn fenomenen waar bij een normale empirisch waarneming niet mogelijk is.

Wat mij schokt is waarom dit bericht extra nieuwswaarde heeft. De daders heten "Henk en Ingrid" een handelsmerk van de PVV, dus is Geert Wilders de don die deze moord bevolen heeft. Het slachtoffer is Turks, dus de moord kan alleen maar racistisch zijn. Dezelfde mate van demonisering en het uit de weggaan van een normale discussie zagen we in de aanloop naar de moord op Pim Fortuyn.

De oorzaak is veel simpeler. Een jarenlange burenruzie. Iets wat ook tussen andere en dezelfde bevolkingsgroepen zien gebeuren en iets wat vaker dodelijk afloopt. Er is geen nieuws.

Feynman | 06-07-12 | 14:54

Ach hier in Utrecht heb je hele wijken met dit soort asociale onaangepaste rasechte Hollanders! Wat dat betreft kijk ik hier helemaal niet van op. 't Valt me zelfs mee dat zoiets nu pas gebeurd. 'k Had het allang eerder verwacht.

borderliner | 06-07-12 | 14:50

@Feynman | 06-07-12 | 12:24
Goeie tegel weer en mee eens.

W.b. je laatste alinea: De bron van dat nieuws is het AD.
Die heb ik jaren geleden al opgezegd i.v.m. het journalistieke niveau dat is gedaald naar het niveau van de Story of Privé onder leiding van moreel superieuren die dat dagblad hebben overgenomen. Vooral niets benoemen, één kant van het verhaal laten horen is het devies.
Overigens lees ik ook de Televaag niet, op de gelinkte artikelen na, die ik ook met een korrel zout neem.

Mij gaat het om het achterliggende verhaal.
Gaat het hier om racisme?
Welke buren heeft men gesproken?

Dat er een klap is uitgedeeld, is duidelijk.
Dat de Turkse meneer dood is, ook.
Heeft die Henk die meneer dood willen slaan?
Denk het niet. Die is ongelukkig terecht gekomen, lijkt mij.

Erg ja. Ook voor zijn nabestaanden, ook voor Henk, die dat op zijn geweten heeft.

Als hij hem echt uit racistische motieven heeft doodgeslagen is het een heel ander verhaal.

La Vie En Rose | 06-07-12 | 14:39

Wat voor een Tokkie noemt zijn kind Wiebe? Noem hem dan Hielke of Sietse verdomme!

De Koreaanse Slet | 06-07-12 | 14:35

De tokkies hadden al een hekel aan exoten?
Hadden de exoten een hekel aan de tokkies? Of is dat niet bekend? Of wordt daar niet naar gevraagd?

lanexxx | 06-07-12 | 14:26

Dat deze ruzie de tijd had te escaleren zegt ook al iets over de gemeente.
Deze tokkies hadden allang in een containerwoning geflikkerd moeten worden.
Dat ze toevallig Henk en Ingrid heten wil niet zeggen dat ze iets mat de PVV van doen hebben, doorgaans is dit soort links stemmer omdat ze graag hun uitkering behouden, en die kun je met de PVV wel op je bierbuik schrijven.

mothersfinest | 06-07-12 | 14:26

gewoon een paar zielige tokkies dus die de vader hebben afgenomen van een gelukkig goed geïntegreerde familie

gelachewoar | 06-07-12 | 14:24

Ook OT maar wel iets meer aandacht verdienende dan het onderwerp van dit topic:
De VVD heeft op de punten islamisering en EU-politiek na, zowat het hele PVV-programma overgenomen (in ieder geval toch tot de verkiezingen): ontwikkelingshulp-reductie,
strenger migratiebeleid,
strengere straffen,
aanpak bureaucratie en minder ambtenaren en politici, lastenverlichting inplaats van lastenverzwaring,
en oh wonder, ook wat tegenpruttelen in Brussel inzake EU-bijdrage en migratie-dictaten, kuch.
Waar ze dat in de Catshuis-onderhandelingen nog afwezen.
Dus mate van concretisering sterk afhankelijk van aantal stemmen op PVV.

WirMachenMusik | 06-07-12 | 14:22

Diep verdrietig dat een vader +/- opa is overleden. Niemand heeft het recht om de Goddelijke vonk van een ander te doven. Maar waarom dit nou gelijk aan de PVV gelieerd moet worden? De tokkie had even goed een PvdA ér kunnen zijn ,toch?

appeltjesgroeneweide | 06-07-12 | 14:19

=Ik ken hem niet maar mohammed zei al: oorlog is misleiding=
solidstate | 06-07-12 | 14:03
Ik sta nu even aan de kant van de toerkjes, maar kom toch wéér in de verleiding om daar van te maken: 'ISLAM IS MISLEIDING' en posters daarvan op elke moskeedeur en elke moslimknuffelmuil in Nederland te plakken. Met 2componenten.
[ /offtopic]

dedeurs | 06-07-12 | 14:19

@Pius
Wijze mensen hebben een visie.
De gemiddelde mens heeft het over dingen.
Domme mensen hebben het over andere mensen.

Uw Verzekeringsadvis | 06-07-12 | 14:18

@knight03 | 06-07-12 | 14:12
Wat zegt u nu? Dat u deze Henk en Ingrid persoonlijk kent of dat Wilders stemmers moslim vermoordende linkse tokkies zijn?

Dömper | 06-07-12 | 14:17

@Haassje | 06-07-12 | 13:22
Etnische zuivering? Je bent een levensgevaarlijke en gestoorde gek, om iemand dergelijke woorden in de mond te leggen.

Pffffff | 06-07-12 | 14:16

@Fred Janssen | 06-07-12 | 13:19
Comment van de dag!

Pffffff | 06-07-12 | 14:12

Zitten er nu bij de redactie ook al PvdA-ers die Wilders (of Henk en Ingrid) overal de schuld van geven?

Laten onze linkse jongens overigens bedenken dat enkele jaren geleden Henk en Ingrid nog trouw PvdA of SP stemmer waren en dat men die juist nu weer wil terug halen.
We hebben het dus eigenlijk over linkse tokkies die moslims vermoorden. Oei dat kan natuurlijk niet.

knight03 | 06-07-12 | 14:12

@solidstate | 06-07-12 | 14:03
Dan faalt ie behoorlijk. ;-)

Dömper | 06-07-12 | 14:11

@ Dömper | 06-07-12 | 13:55
Ik ken hem niet maar mohammed zei al: oorlog is misleiding

solidstate | 06-07-12 | 14:03

@BlauweOgen | 06-07-12 | 13:54
Oke, maar ik vind het dus niet ongepast.

Jij wilt een topic vol met teksten als "Rest in peace", "Sterkste voor de nabestaanden" etc.. Maar dat kan beter bij de regionale krantensites.

Hier zitten we toch op wat meer emotionele afstand te reaguren en kunnen we al een stap verder kijken.

Bart_Bart | 06-07-12 | 14:03

Ach Turkije leeft op voet van (bijna) oorlog met hun buren dus waarom zou een turkse gezin anderes zijn?

da da daaaaaaaaa

poli | 06-07-12 | 14:02

@as-saboer | 06-07-12 | 13:49

Lol, de Islam ook, gaat helemaal goed komen tussen die 2.

Wat zal Egypte een fijn land worden met de Moslimbroeders aan de macht. Vrouwen krijgen volop de kans om zich te ontplooien, massa's toeristen zullen er komen, een waar walhalla voor de mens zeg maar.

neemjemoederindemali | 06-07-12 | 14:00

OT maar wel iets breeddragender dan het topic:
"Finland zal eerder overwegen uit de eurozone te stappen dan te betalen voor de schulden van andere landen. Dat zei de Finse minister van Financiën Jutta Urpilainen vrijdag in een interview met de Finse zakenkrant Kauppalehti."
www.telegraaf.nl/dft/nieuws_dft/125042...

WirMachenMusik | 06-07-12 | 13:59

@as-saboer | 06-07-12 | 13:49
LOL

Dömper | 06-07-12 | 13:57

@solidstate | 06-07-12 | 13:52
Haatbaarden roepen ook altijd Alla Asbak en lopen in jurken. Nu ken ik pius niet maar daar lijkt het mij niet het type voor.

Dömper | 06-07-12 | 13:55

Bart_Bart | 06-07-12 | 13:47

Allemaal heel leuk en aardig, maar het ging dus over een man die doodgeslagen is. In dit artikel gaat het niet over een beleid of dergelijke maar inderdaad over individuen. Mijn standpunt was dat het ongepast is om hier een allochtonen-autochtonen-strijd van te maken. Dat jij het zo ver weet te schoppen om weer over beleid te beginnen, onderwerp te verdraaien naar ''differentiëren'' verbaast me zeer.

Ach, je moet iets he.

BlauweOgen | 06-07-12 | 13:54

@weedo | 06-07-12 | 13:48

Eensch, overigens zijn er veel meer groepen die geen overlast veroorzaken, denk o.a. aan Chinezen. Helaas zijn er ook groepen/onverlaten die wel overlast veroorzaken en bepaalde nationaliteiten zijn daarbij oververtegenwoordigd. Erg jammer voor de mensen van die nationaliteiten die wel willen meedraaien in onze maatschappij.

neemjemoederindemali | 06-07-12 | 13:53

@ Dömper | 06-07-12 | 13:48
Haatbaarden denken dat ze het grootste geschenk van allah voor de vrouwen zijn. Denken dat ze vrouwen niet verachten en zeggen zelfs dat ze het beste voor hebben met vrouwen. Drinken niet. Doen geen drugs Al met al zou je denken dat pius er eentje is.

solidstate | 06-07-12 | 13:52

pius | 06-07-12 | 13:40
Dat klinkt als een depressie?!

KeurMeester | 06-07-12 | 13:52

@weedo | 06-07-12 | 13:48
Racist! ;-)

Dömper | 06-07-12 | 13:51

@pius | 06-07-12 | 13:40

Dan ben ik benieuwd welke guurders je gaat ontmoeten, ik heb een aantal feestjes meegemaakt en maar weinig guurders gezien die geen alcohol dronken. Maar goed, ik wens je veel plezier.

neemjemoederindemali | 06-07-12 | 13:49

PVV is vrede

as-saboer | 06-07-12 | 13:49

Triest, als er een groep geen overlast geeft zijn het Turken. Fijne gastvrije mensen.

weedo | 06-07-12 | 13:48

@solidstate | 06-07-12 | 13:43
Incorrect: haatbaarden degenereren vrouwen wel.

Dömper | 06-07-12 | 13:48

Het wachten is op René Danen en Mohammed Rabbae die in hun ogen nu natuurlijk de aanklacht tegen Wilders voor 'het aanzetten tot haat' kunnen 'rechtvaardigen'.

KeurMeester | 06-07-12 | 13:47

@BlauweOgen | 06-07-12 | 13:37
Is wel handig als je naar grote groepen kijkt, en beleid moet maken hoor.

Als je naar het individu kijkt, in je persoonlijk leven, heeft het inderdaad minder zin. Dan kan je beter gewoon naar het individu kijken.

Hoewel, dan nog. 'Birds of Feather Flock Together'. Marokkanen gaan vaker met Marokkanen om, Surinamers met Surinamers en blanke Nederlanders met blanke Nederlanders. Want zelfde cultuur, golflengte, humor, interesses etc..

Is ook niets mis mee.

Bart_Bart | 06-07-12 | 13:47

Je verzint het niet.

Garret Weldon | 06-07-12 | 13:46

@pius | 06-07-12 | 13:40
Hoe degenereer je drank en drugs? ;-)

Dömper | 06-07-12 | 13:45

pius | 06-07-12 | 13:20
"Ik zie vanmiddag toevallig wat reaguurders. En die zal ik eens uit de doeken doen, op empirische wijze ook nog, waarom jij een zielige pathetische leugenaar bent."

Jij bent vast heel blij met al die kliklijnen die Nederland rijk is.

spanarchist | 06-07-12 | 13:44

@ pius | 06-07-12 | 13:40
Haatbaard?

solidstate | 06-07-12 | 13:43

@ Uhh | 06-07-12 | 13:38
Ga toch wiebberen idioot. Ik doe slechts nuanceren wat pius altijd wil dat ik doe maar nu komt het opeens niet uit en ben IK de ziekste persoon. Nuance is dus ziek. Ok dat doe ik niet meer. Ik verwijs je door naar pius die kan jou even uitleggen dat je mij niet zomaar een ziek persoon kan noemen omdat ik de dingen nuanceer.

solidstate | 06-07-12 | 13:41

Las Vegas | 06-07-12 | 12:13
Ies koeltoer ..... dat betekent "is cultuur" in het Twents ?

Bigi Bana Boy | 06-07-12 | 13:41

@neemjemoederindemali | 06-07-12 | 13:38

Ik ben een geheelonthouder weet je nog. Ik hoef geen drank, drugs of vrouwen te degenereren om aan mijn gerief te komen.

Niet iedereen is zoals jij natuurlijk.


pius | 06-07-12 | 13:40

Jos Schmitz | 06-07-12 | 13:35
Voor jou is er een speciale award in het leven geroepen.

KeurMeester | 06-07-12 | 13:39

Nee joh, blank uitschot bestaat niet........ Wat of wie je ook bent, hou je handen thuis dan gebeurt dit niet. Tragisch geval

ITEACHYOU | 06-07-12 | 13:39

@pius | 06-07-12 | 13:32

Ah, ze hebben die aap opgesloten in een hok, mooi.

Afijn, ik ben aan het werk dus ik kom niet, de verhalen hoor ik wel op twitter in mijn Dm. Btw, de combi wiet en drank is een slechte gebleken.

neemjemoederindemali | 06-07-12 | 13:38

@neemjemoederindemali | 06-07-12 | 13:31

Het heeft niets met haar nog bakito te doen. Maar alles met jou. Maar dat had ik al een keertje of 50 gezegd.

Maarja, een ongeletterde amateur-vrouwenvernederaar zoals jij kan natuurlijk slecht lezen.

En er zal best sprake zijn van causaliteit.

pius | 06-07-12 | 13:38

@solidstate | 06-07-12 | 13:29

Zorg jij er nu maar voor dat we niet een soortgelijk nieuwsbericht over jou lezen. Jij bent namelijk misschien wel de ziekste persoon op deze site. Onmenselijk,eng en volledig overtuigd van je zieke gelijk. Dat zal ongetwijfeld een keer fout gaan.

Uhh | 06-07-12 | 13:38

Bart_Bart | 06-07-12 | 13:25

Differentiëren op basis van afkomst, religie etc is niet zo mijn ding. Doe het liever op basis van karakter enzo.
Ieder zijn eigen keuze.

BlauweOgen | 06-07-12 | 13:37

Als de journalisten even doorspitten hebben Henk & Ingrid vast wel familieleden met de naam Pim & Theo.

KeurMeester | 06-07-12 | 13:37

Ja wat willen we nou? Passen autochtonen zich eindelijk aan bij de islamitische cultuur, is het weer niet goed! Ik zou willen dat de PVV wat meer geweld zou gaan prediken, kan ik tenminste eens een keer weg bij de PvdA.

funkyd | 06-07-12 | 13:36

En het bleef nog lang onrustig in Almelo, fijn weekend!

watsinneneem | 06-07-12 | 13:35

Jammer dat ook GS blindelings de insinuaties van de advocaat van de Turkse familie blindelings volgt. Deze advocaat plakte op dit ordinaire burenconflict het label ‘etnisch conflict’. Jawel. Trek de racismekaart maar. GS loopt er blind achteraan! Heb je bonje met je asociale Nederlandse buren die schijt aan jou hebben en de volumeknop van hun stereo lekker open draaien, dan heb je gewoon ruzie met je buren. Heb je ‘toevallig’ asociale allochtone buren, die, zoals de advocaat nodig vindt te vermelden, keurig werken, de kinderen ook (uitzondering in die kringen, maar totaal niet relevant, de pappa van de echte Tokkies werkte ook, weet u nog? En hoeveel aso’s hebben wel degelijk een baan? Is het hebben van werk een garnatie op niet asociaal zijn? ) dan heb je ineens een etnisch conflict. GS, lees eens eerst en trek dan lekker de racismekaart als je dat nodig vindt. Maar praat niet klakkeloos een racistische Turkse advocaat na die dit soort burenruzies graag als entisch conflict bestempeld ziet en daarmee de zwarte piet aan de tegenpartij, uit wil delen.

Jos Schmitz | 06-07-12 | 13:35

Wat een verziekt klimaat in dit land. Een oudere meneer sterft op straat door geweld en het enige wat men hier kan uitkramen is 'moslims bah,onze omaatjes worden overvallen,exoten horen hier ook niet,sharia, huilie huilie PVV gaat nu de schuld krijgen'. Allerlei zijwegen inslaan die er helemaal niet toedoen. Vooralsnog is deze man gewoon een buurman die lastig gevallen werd door Henk en Ingrid. Dat kan gebeuren. Niet iedereen is leuk en aardig.

Uhh | 06-07-12 | 13:34

Nou, dat heeft even op zich laten wachten. Eindelijk, ruim 2jaar na de introductie van Henk & Ingrid door de PVV, heeft linksch Nederland een koppel die ze flink kunnen misbruiken tegen de PVV.

Alleen jammer dat er zoveel Ali's & Hassannen tegenover staan.

Ben benieuwd wie als eerste zijn vingers durft te branden.

KeurMeester | 06-07-12 | 13:33

@doenormaal! | 06-07-12 | 13:25

D'r is een guurdersfeestje vandaag hoor ik net van Pius, jij komt ook?

neemjemoederindemali | 06-07-12 | 13:33

@neemjemoederindemali | 06-07-12 | 13:31

Uiteraard. De ontmaskering van een voorvechter van de vrouwenrechten en sieraad voor de beschaving trekt altijd veel bekijks.

Zo gaan die dingen.

pius | 06-07-12 | 13:32

LOL @Real_Legend | 06-07-12 | 13:28
"bejaarde man van 64 jaar" + "Iedereen ziet het zoals hij/zij zelf in de maatschappij staat."

Dömper | 06-07-12 | 13:32

@pius | 06-07-12 | 13:20

Ga vooral je gang, ik neem aan dat de vrouwelijke reaguurders ook massaal aanwezig zijn?

neemjemoederindemali | 06-07-12 | 13:31

@De Koreaanse Slet | 06-07-12 | 13:10
Nou èn, er zijn ook zat nette Nederlandse gezinnen die naast asociale allochtone gezinnen wonen. Wat is je punt?

Pffffff | 06-07-12 | 13:30

Alles is racisme. Behalve als je de daadwerkelijke verhoudingen tussen autochtonen en allochtonen mbt geweldsmisdrijven in het bijzonder, tracht om te keren. Dan krijg je zelfdestructief gutmenschen-racisme. En dat is slechts een psychische stoornis.

WirMachenMusik | 06-07-12 | 13:30

@ Causa Sui | 06-07-12 | 13:27
Dus aziz kara schoot zijn zoon te hulp om met zijn tweeen op de buurman in te slaan? Het zou dus kunnen.....

solidstate | 06-07-12 | 13:29

@doenormaal! | 06-07-12 | 13:25

Dit gaat over een Turk die is doodgeslagen door een Nederlander. Maar aan je plempt te lezen is dat je verontwaardiging niet waard.

Andere dingen zijn belangrijker natuurlijk.

pius | 06-07-12 | 13:29

@kingorgasmo | 06-07-12 | 13:01
Ga jij nou maar lekker fappen, gezien je nick zal je dat bovengemiddeld nodig hebben.

Pffffff | 06-07-12 | 13:29

En wij weten met zijn allen hier dat de Blanke Tokkies zijn begonnen en niet de Turken? Misschien gewoon een ordinaire burenruzie, er zijn nog al veel lieden in dit veel te kleine land met uitermate grote tenen. Ongelukkige omstandigheid is wellicht dat er iemand ongelukkig terecht is gekomen en daarbij in coma is geraakt en daardoor is overleden. Zou wat anders zijn als de Blanke Tokkies van te voren hadden gezegd: 'wij ga die Turk doodslaan'. Assumpties en die kun je tegen en in je voordeel gebruiken. De linkse kliek ziet het hoogstwaarschijnlijk als xenofobie en de rechtse kliek zal het zien als dat de Turk is begonnen. Iedereen ziet het zoals hij/zij zelf in de maatschappij staat. Ik zie het als burenruzie met meerdere familieleden die met meerdere andere familieleden ruzie maken, er slaat iemand, er valt iemand neer en die slaat met zijn achterhoofd op straat en raakt in coma en vervolgens overlijdt diegene. Buiten dat is het schromelijk overdreven die kop, Henk en Ingrid slaan een Turk dood, nee redactie dat heet stemmingmakerij. Er was een ruzie tussen meerdere mensen, er wordt iemand geslagen en die valt, komt ongelukkig terecht en bla bla bla. Niet zoals bij Joes of dergelijke, waar de daders bovenop die gast door bleven slaan en schoppen totdat het licht bij die gast uitging. Dat is namelijk het verschil tussen iemand doodslaan en iemand neerslaan die ongelukkig terecht komt en vervolgens het leven laat. Trouwens wat doet een bejaarde man van 64 jaar bij een ge-escaleerde burenruzie? En de volgende vraag: welke lul slaat een bejaarde man op zijn muil?

Real_Legend | 06-07-12 | 13:28

@deministerpresident | 06-07-12 | 13:14
Van die bijna twee miljoen exoten zeker honderdduizenden.

Ze kunnen beter al dat geld steken in scholen. Dat daar tucht en opvoeding wordt bijgebracht.

Bart_Bart | 06-07-12 | 13:28

"Er vielen rake klappen.

Aziz Kara schoot zijn zoon te hulp. Hij kreeg één klap van buurman Henk,"

Hoeveel klappen gingen er dan vooraf en wie sloeg wie en wie begon? vragen... je weet het niet he, we lezen het vast over een jaar wel als Henk de cel ingaat.

Causa Sui | 06-07-12 | 13:27

‏JA hoor de eerste linkse islamofiel heeft zich gemeld om propaganda te voeren over een lijk. Smakeloos

@ahmedmarcouch

Treurig! RT "@ADnl: Dodelijke burenruzie: Een klap werd Aziz (64) fataal, buren Henk en Ingrid hebben hekel aan Turken

solidstate | 06-07-12 | 13:26

@BlauweOgen | 06-07-12 | 13:11
Nee, ik houd niet op. Hihi!

Wel voor nu. Volgende keer wel weer allochtoon-autochtoon vergelijkingen! Met je blauwe ogen. Racist!1!

Overigens is differentiëren een hele natuurlijke eigenschap. Dat doen we vanaf onze geboorte al.

Of kijk jij niet naar de kleur als je een krop sla zoekt?

Bart_Bart | 06-07-12 | 13:25

En schuimbekkend roepen sommigen dat het natuurlijk aan de PVV ligt. Komt weer niet op in de hoofden van mensen dat sommige buren het woongenot aardig kunnen verpesten door hun doen en laten en dat dat soms escaleert.
En dat onze cultuurverrijkers, eerlijk toegeven, niet altijd een constructieve, tolerante mentaliteit hebben. En ja natuurlijk zijn er ook tokkies en campers die een kudtmentaliteit hebben maar daar is nu dus ook een categorie allochtonen bijgekomen die zich niet altijd even fijn gedragen. En dat heeft niets met de PVV te maken. Deze mensen waren al zo voordat iemand ooit van Geert had gehoord. Als het aan de PVV had gelegen dan zouden er juist heel wat minder problemen zijn geweest vanwege slecht in de Nederlandse cultuur passende immigranten.

doenormaal! | 06-07-12 | 13:25

@rara | 06-07-12 | 13:23

Zeker.

pius | 06-07-12 | 13:25

@Pffffff | 06-07-12 | 13:14


@solidstate | 06-07-12 | 12:58

Racisme en nuance zijn twee verschillende dingen. Of jij moet ook vinden dat anale seks tussen twee mannen heteroseks is natuurlijk.

Dan heb je een punt.

pius | 06-07-12 | 13:24

De titel van dit stuk is incorrect. Het zou moeten zijn:
"Henk & Wiebe uut Almelo slaan Turk dood"

Volgens het AD:
"Henk en zijn zoon zitten vast na een beslissing van de raadkamer van de rechtbank in Almelo gisteren."

Dömper | 06-07-12 | 13:24

Waarom staat er in de kranten dat verdachte/dader een Nederlander is? Dat vind ik stigmatiserend...

Alexander de Kleine | 06-07-12 | 13:23

@pius | 06-07-12 | 13:20
Ben ik welkom?

rara | 06-07-12 | 13:23

@WirMachenMusik | 06-07-12 | 13:19
De aspergeboerin die haar werknemers gijzelde en afperste, en die haar bedrijf door dit wanbeleid naar de filistijnen geholpen heeft...

FTFY

rara | 06-07-12 | 13:22

@Brusselmans; Geert mag zich dan zoveel mogelijk onthouden van uitspraken over geweld, en vrijwel altijd geweld veroordelen, maar het bekendste voorbeeld dat in deze context wordt genoemd liegt er niet om.

Geert die in 2007 in een interview zei dat "een etnische zuivering, dwz raciale moorden, niet per se slecht zijn voor Nederland".

Ook al spreekt Geert zich nooit direct uit voor geweld, in dit soort bewoordingen laat ie toch zien dat hij het niet bijzonder erg vindt als er op die manier minder allochtonen komen in Nederland.

Haassje | 06-07-12 | 13:22

Net zoals Wilders al die nieuwsberichten gebruikt over Marokkanen hebben de anderen nu het recht om het ook te doen. Het zou beter zijn als ze het niet deden om te laten zien dat zij niet zoals hem zijn, maar dan geef je Wilders weer vrij spel.

Treurig geval en RIP voor de overledene.

Mozambique | 06-07-12 | 13:21

Vraag blijf wel, wat zou er voorgevallen zijn als er een klassieke muziekliefhebber tussen de smartlap en de Turkse muziek inwoonde?
Zouden ze dan wellicht 'over hun schaduw heenstappen' op z'n Samsomsgezegd, en samenwerken om de klassiekert per ongeluk de stoep te laten smaken?

Causa Sui | 06-07-12 | 13:21

@neemjemoederindemali | 06-07-12 | 13:01

Ik heb me lang niet tot jouw niveau willen verlagen maar genoeg is genoeg.

Ik zie vanmiddag toevallig wat reaguurders. En die zal ik eens uit de doeken doen, op empirische wijze ook nog, waarom jij een zielige pathetische leugenaar bent.

En jij ben natuurlijk ook van harte welkom. Hoe meer zielen hoe meer vreugd immers.

pius | 06-07-12 | 13:20

Nu maar hopen dat ze daar een Burgemeester hebben die veel kopjes koffie met de dader-familie wil gaan drinken. Daarnaast zal er (spreekt vanzelf) direct een Hollands Koffiehuis moeten worden geopend en moet er meer gedaan worden voor autochtone jongeren aldaar. Misschien zelfs vakanties naar de Waddeneilanden, om beter met hun cultuur contact te maken? Tenslotte zou ik de lokale overheid de volgende tip willen geven: geef ze allemaal een abonnement op een kickbox school -daar leren ze zich beter beheersen.

Fred Janssen | 06-07-12 | 13:19

wat een onzin van Brusselmans. Alsof de kranten geen nationaliteiten weergeven. Ze weergeven het zelfs als het er niet toe doet.

Mozambique | 06-07-12 | 13:19

De aspergeboerin die haar MOE-gastarbeiders onderbetaalde en die haar bedrijf door justitie naar de filistijnen geholpen zag worden heeft nu ook nog eens drie jaar gevangenisstraf gekregen. Dan zullen die Henk en Ingrid vast wel zo'n tien jaar krijgen.

WirMachenMusik | 06-07-12 | 13:19

deministerpresident | 06-07-12 | 13:14

Ooit van het drama dat jeugdzorg heet gehoord?

Lyrthion | 06-07-12 | 13:19

Ha, eindelijk een grappige Bandirah!

brunswijk | 06-07-12 | 13:15

@ Superior Bastard | 06-07-12 | 12:54

Het AD heeft al een voorzetje gegeven.

solidstate | 06-07-12 | 13:15

Ik haat het dat ik als racist over één kam geschoren wordt met dit laaglevend tuig.

sjaakdeslinksesul | 06-07-12 | 13:15

Bart_Bart | 06-07-12 | 13:06
Honderdduizenden? Je overdrijft een beetje vriend!
Duizenden, zowel blanke als allochtone tokkiegezinnen, wel. Hoe uit te voeren zou ik zo snel niet weten maar een paar duizend gezinsvoogden voor een paar jaar aam het werk zetten om die gezinnen intensief te begeleiden en bevoegdheden geven om te straffen lijkt me bijvoorbeeld iets.

deministerpresident | 06-07-12 | 13:14

Een burenruzie in een prachtwijk met 'n dode Turk als gevolg. Twee van de betrokkenen schijnen Henk en Ingrid te heten. En de koppenmakers van de NL-media schieten wakker. Elsevier en GS voorop.
We zullen het voorlopig maar op overcompensatie ten koste van de PVV houden.

WirMachenMusik | 06-07-12 | 13:14

@pius | 06-07-12 | 12:29
Jij hebt echt ernstig hulp nodig.

Pffffff | 06-07-12 | 13:14

Ik denk niet dat een Nederlandse rechter er aan zal denken om strafvermindering te geven ivm zoiets als "schaamtecultuur" maar deze Nederlandse man eerder extra straf zal geven vanwege "racisme, xenofobie en islamofobie"
Dat staat namelijk heel sociaal en multicultureel tijdens hun gezellige dinertjes met vrienden.

Moi2 | 06-07-12 | 13:12

Bart_Bart | 06-07-12 | 13:01

Hou nou eens op met je allochtoon-autochtoon vergelijkingen. Het gaat om mensen en als jij mensen in wilt delen terwijl het gaat over mensenlevens, ga je gang. Doe ik niet aan mee. Met je ''Blanke Nederlanders''. Je woordkeuze zegt al heel veel.

Overigens is het net zo goed racistisch als een Turk een Nederlander doodslaat met als reden dat hij een Nederlander is.

Hou nu maar op met je spreukjes dat allochtonen crimineler zijn etc. God, rare gasten zeg.

BlauweOgen | 06-07-12 | 13:11

@kingorgasmo | 06-07-12 | 13:01

Zo vreemd vind ik dat niet, ik zou niet weten op welke partij ik moet stemmen. Wat mij betreft is blonde Greet knettergek maar bij wie moet ik zijn als ik geen EUSSR wil en als ik niet wil dat Nederland meer met de Islam te maken krijgt? We hebben al moeite genoeg om die christioten terug in hun hok te duwen.

neemjemoederindemali | 06-07-12 | 13:11

Hapklarebrok | 06-07-12 | 13:01

Artikel niet gelezen hè.... Dom figuur. Alle buren geven aan dat de Turken een keurig gezin zijn en Henk en Ingrid asociale typhus tokkies ...

De Koreaanse Slet | 06-07-12 | 13:10

@Gewinflipt, dat is natuurlijk een redenatie van lik mijn lul.

Boer-konijn | 06-07-12 | 13:09

Heten deze lui echt Henk & Ingrid? Bizar. Onverdraagzaamheid is altijd een geestelijke beperking wanneer je er ook nog voor op de vuist gaat heb je met recht het kredo 'übertokkie" verdiend. Inderdaad doen nationaliteiten er verder niet toe maar het is wel goed om eens te melden dat geestelijk gestoordheid zich niet houdt aan rassen of nationaliteiten.

E Rectus Magnificus | 06-07-12 | 13:08

Kijk, en daarom sla ik dus liever nooit als het even kan.
Want dat kan veel verder uit de hand lopen dan je had bedoeld.

vetkleppert | 06-07-12 | 13:07

@deministerpresident | 06-07-12 | 13:00
Nou, dat zijn we het daar over eens. Ze voeden niet goed op. De ene groep vaak zonder vaderfiguur, de andere zonder strakke regels voor de jongens, veel zonder veel stimulans en energie.

Maar met dwang honderdduizenden allochtone tokkiegezinnen helpen met opvoeden?

Ik zie niet hoe dat uit te voeren is.

Bart_Bart | 06-07-12 | 13:06

@Reinaert | 06-07-12 | 12:31
Turken zijn ook gewoon blank hoor, vuile racist.

Pffffff | 06-07-12 | 13:05

byebyeholland | 06-07-12 | 13:03
Lol!!

Subli(e)m(inaal).

U bent een genie.

Superior Bastard | 06-07-12 | 13:05

In Nederland gaat het om ongeveer 20.000 Suryoye, waarvan de integratie goed verloopt.[bron?] Het overgrote deel woont in Twente, maar ook wonen er Suryoye in Amsterdam en omstreken.
steven paul | 06-07-12 | 12:55

Maar 20.000 op een heel land met 16 miljoen inwoners is niet veel,het overgrote deel is gewoon moslim hoor.
En daar zitten ook wel goeden tussen,maar er zijn er ook wat die niet echt aangepast zijn.
Nu weet ik niet hoe in dit geval de vork in de steel zit.

Evil Tuinhekje | 06-07-12 | 13:05

spanarchist | 06-07-12 | 12:54 |
Ik vind het helemaal niet zo geniaal. Die Breedveld zou aangeklaagd moeten worden voor haatzaaierij want zijn opmerkingen zijn puur uit de duim gezogen.
Zoals iedereen kan zien keurt niemand hier het geweld goed en spreken de feiten voor zich.

jeanmondo | 06-07-12 | 13:05

Gewinflipt | 06-07-12 | 13:01
Joepie, ik mag jouw dochters dus keihard verkrachten als ze met een kort rokje lopen!

deministerpresident | 06-07-12 | 13:03

Gewinflipt | 06-07-12 | 13:01
Zo te lezen was het ook beter geweest als de ouders van je moeder geen kinderen hadden kunnen krijgen.
(vrij naar Herman Finkers, Almelo)

Superior Bastard | 06-07-12 | 13:03

solidstate | 06-07-12 | 12:51

Ga eens naar buiten gek, jij bent echt niet goed snik.

De Koreaanse Slet | 06-07-12 | 13:03

Lees het artikel, en daarna je comment, anders nog even een keer.
Superior Bastard | 06-07-12 | 12:51 |

0 x PVV in AD 4 x PVV in Geenstijl (=1,2% van het artikel) Gaat niet om de content.... associeren. Wat blijft hangen in jouw hersens is "dode turk" en "PVV"

byebyeholland | 06-07-12 | 13:03

Gutmenschen hebben nooit het spreekwoord "je moet nooit de kat op het spek binden" begrepen. Wanneer de kat gaat bijten heeft volgens de gutmensch de kat het gedaan.

Er gaan nog veel meer katten komen. Juist omdat er een PVV bestaat zijn het er nog heel weinig, omdat er zo een uitlaatklep en nog hoop op een democratische oplossing voor de mensen is...

La Bailaora | 06-07-12 | 13:02

@BlauweOgen | 06-07-12 | 12:56
Het probleem is dat bij elke duizend allochtonen, veel meer overlastveroorzakers tussen zitten dan bij elke duizend blanke Nederlanders.

Veel te veel.

Significante verschillen. Zo significant dat zelfs Stapel dat niet bij elkaar had kunnen fantaseren.

Trouwens, jij zegt "doodslag met racistisch tintje". Dan begin je dus zelf over een onderscheid tussen allochtoon en autochtoon.

Bart_Bart | 06-07-12 | 13:01

Wat heeft dir nu weer met de PVV te maken? Brusselmans heeft een hekel aan Geert en wil dat zo uiten?
Doe ff normaal geenstijl.
Er zijn overal burenruzies te vinden waar een allochtoon gezin en een autochtoon gezin naast elkaar wonen.
Dat heeft niets met de PVV te maken maar meer verschil van koeltoer.
En dat de allochtonen zich een beetje moeilijk(zeg maar willen niet) aanpassen.
Zeg dat dan Brusselmans..

Hapklarebrok | 06-07-12 | 13:01

ten eerste mijn medeleven aan de nabestaanden van de turkse man .. PVV zijn en blijven paupers die zich op platforms als GS/pownews elkaar na papegaaien en hun onderbuikjes op niveau houden .

.
vreemd dat mensen blind achter bewegingen als de PVV/LPF aanrennen uit frustratie omdat ze denken dat ze het ze slecht hebben ... eigenlijk komt het omdat de politiek niet meer zuiver op de graad de kans dat je nog een integer politicus tegen komt in de 2de kamer staat gelijk aan de kans dat je de lotto wint.....

kingorgasmo | 06-07-12 | 13:01

@pius | 06-07-12 | 12:51

Hoor wie het zegt, als er 1 seksistische leugenaar is dan moet je naar je vriendje kijken en in de spiegel natuurlijk, dat ook. Btw, flikker nu maar op, ga eens werken voor mijn geld.

neemjemoederindemali | 06-07-12 | 13:01

Als die Turkse buurman er niet was geweest was hij ook niet doodgeslagen, ergo: immigratie draagt dus ook bij aan crmininaliteit zelfs als (en met nadruk: als) die Turkse buurman onschuldig was.

Gewinflipt | 06-07-12 | 13:01

Bart_Bart | 06-07-12 | 12:56
En hoe komt dat.. die mensen voeden niet goed op. Daar moet je dus met dwang bij helpen. Tuig is tuig, ongeacht afkomst. Echt, als je kijkt hoe tokkies opvoeden en allochtonen zul je zien dat daar heel veel overeenkomsten tussen zitten. Kinderen laat op straat, slecht te vreten, geen aandacht etc.

deministerpresident | 06-07-12 | 13:00

159 reacties en maar een stoplichtcomment, dat valt me dan weer tegen

paranoya | 06-07-12 | 13:00

Wat heeft dit te maken met de PVV trouwens? Buiten het feit dat ze Henk en Ingrid heten? Greet heeft toch nooit opgeroepen tot geweld? Waarschijnlijk waren deze mensen al racist voordat de PVV bestond.

segalkjesaljksgahbi | 06-07-12 | 12:59

Het zou ook weinig kwaad kunnen in dat grote roze vlak linksboven te zetten: klik hier als je terug wilt naar de homepagina.

Gewinflipt | 06-07-12 | 12:58

@ deministerpresident | 06-07-12 | 12:55
Dat heet nuance. Dat is iets waar pius al jaren op hamert dus dat doen we een keertje.
Dus je hebt liever GEEN nuance, prima. Volgende keer stap ik er van af. Dan niet meer zeuren over nuance. Afgesproken?

solidstate | 06-07-12 | 12:58

a) We kennen de details niet.
b) Waaarom moet Geert er nou weer afstand van nemen. Hij wil niet bij dit soort zaken betrokken zijn, vermoed ik zo.

Gewinflipt | 06-07-12 | 12:57

Maak nou eens geen onderscheid tussen allochtoon en autochtoon wanneer het gaat over een doodslag/moord. Mensjes die nu beginnen over allochtonen die zelf zo veel fout doen moeten eens beseffen dat het hier gaat over een mensenleven. Donder op met je politieke voorkeur, opinie over integratie, allochtonen-autochtonen-strijd. Sommige moeten zich wel in hele rare bochten wringen om dit weer af te schuiven op een bevolkingsgroep. Doodslag met racistische tintje. Vrij duidelijk lijkt me.

Je bent sowieso een achterlijke wezen als je juist de normale allochtoon aanpakt i.p.v de overlastveroorzakers. Gezien de uitspraken van andere autochtone buurtbewoners is de familie Henk&Ingrid wereldvreemd, niet gezond in het hoofdje(om het maar zo te noemen).

Hou dus maar op met je allochtoon-autochtoon praatje, politieke bullshit etc.

BlauweOgen | 06-07-12 | 12:56

@deministerpresident | 06-07-12 | 12:53
Nee.

Je hebt relatief veel meer exoten die ellende veroorzaken bij aardige Nederlanders.

En relatief veel minder Nederlanders die ellende veroorzaken bij aardige exoten.

Bart_Bart | 06-07-12 | 12:56

@Evil Tuinhekje | 06-07-12 | 12:48
In Nederland gaat het om ongeveer 20.000 Suryoye, waarvan de integratie goed verloopt.[bron?] Het overgrote deel woont in Twente, maar ook wonen er Suryoye in Amsterdam en omstreken.

steven paul | 06-07-12 | 12:55

solidstate | 06-07-12 | 12:51
Mijn god, wat ben jij een achterlijk stuk vreten.

deministerpresident | 06-07-12 | 12:55

deministerpresident | 06-07-12 | 12:53
+1. Zo is dat.

Superior Bastard | 06-07-12 | 12:55

pius | 06-07-12 | 12:44 |
Meerdere malen zelfs,maar je blijft maar plakken als een strontvlieg op paardenmest!

irma zonderboezem | 06-07-12 | 12:55

mmmmm. gezien het feit dat 1/3 hier Blonde Greet stemt, is het misschien handiger om die turk wat meer in een kwaad daglicht te stellen.
Bijvoorbeeld wegens het bevuilen van de stoep met bloed, of het maken van exorbitant hoge medische kosten?

Dr Hak | 06-07-12 | 12:55

solidstate | 06-07-12 | 12:51
Laten we even afwachten. Volhende week zelfde tijd, zelfde plaats. Gaan we kijken hoe links Nederland dit tragische voorval heeft aangewend voor eigen gewin.
Deal?

Superior Bastard | 06-07-12 | 12:54

Gisteren al een comment over Breedveld geplempt die uiterst genuanceerd iedereen die het niet met hem eens is racist noemt, en vandaag bevestigt hij dit beeld nog maar eens. Elke keer dat een Marokkaan betrokken is bij een criminele activiteit is dat een incident, maar nu is het opeens een racistische aanslag en de schuld van GeenStijl.
Geniaal.

spanarchist | 06-07-12 | 12:54

Dus je hebt blanke tokkies die ellende veroorzaken bij aardige moslims en je moslims die ellende veroorzaken bij aardige autochtonen. Kortom, je hebt heel veel aardige mensen en een grote groep tuig. Die moet worden aangepakt, heropgevoed, whatever... afkomst is daarbij niet van belang. Opvoeden en consequent straffen en belonen. Net als bij kleine kinderen. Dat werkt vast ook bij tuig.

deministerpresident | 06-07-12 | 12:53

>Een Turk is geen vlieg!
>grote haas | 06-07-12 | 12:42
Klopt. Bij ons thuis was 'turk' een scheldwoord.

Hoefnagel | 06-07-12 | 12:52

heerlijk zo zonder cartoon op vrijdag.

RockBock | 06-07-12 | 12:52

@Superior Bastard | 06-07-12 | 12:37

Ik hou het op bier en Cubaanse sigaren, straathoeren hou ik niet van en al helemaal niet van minderjarigen.

neemjemoederindemali | 06-07-12 | 12:51

byebyeholland | 06-07-12 | 12:49 |
Lees het artikel, en daarna je comment, anders nog even een keer.

Superior Bastard | 06-07-12 | 12:51

pius | 06-07-12 | 12:49 |
Ah, daarom ga je er zo vol op in natuurlijk, duidelijk.
Je was toch aan het weggaan?

ZSU-23-4 | 06-07-12 | 12:51

Moet @XelaGBS zijn...

segalkjesaljksgahbi | 06-07-12 | 12:51

-weggejorist-

solidstate | 06-07-12 | 12:51

@neemjemoederindemali | 06-07-12 | 12:49

Poen van seksistische leugenaars uitgeven is geiler dan een sm-kelder op het platteland.

Ik kick daar op.

pius | 06-07-12 | 12:51

@RooibosU
Slaat nergens op. Iedere keer als een allochtoon iemand omlegd, hetgeen al geen nieuwswaarde meer heeft, ga ik toch ook niet zeggen; allochtoon = PvdA = gevaarlijk = bekend?

segalkjesaljksgahbi | 06-07-12 | 12:51

Piet van Schwaffelen | 06-07-12 | 12:49
Want feiten mogen alleen worden genoemd als ze in uw straatje passen?

Superior Bastard | 06-07-12 | 12:50

@seven | 06-07-12 | 12:47
Scherp!

Bart_Bart | 06-07-12 | 12:50

@pius | 06-07-12 | 12:37

In tegenstelling van wat jij denkt, ik heb geen hekel aan mijn medemens, ongeacht welke kleur ze hebben. Ik heb wel een hekel aan ELKE religie. Verder heb ik een pleurishekel aan linkse lamballen die van mijn poen vreten en menen dat ze de waarheid in pacht hebben, figuren als jou zeg maar.

neemjemoederindemali | 06-07-12 | 12:49

Misschien stemde deze Henk & Ingrid wel gewoon Groen Links, of CDA. SP? Belachelijk om dit direct met PVV te linken. Niet dat het AD dit doet, daar hebben we geenstijl voor. Baaaahhh moet Geert nu maar opkomen voor de belangen van Piet en Mien!

byebyeholland | 06-07-12 | 12:49

Anyway, we vergeten alle overvallen van allochtonen op onze autochtonen even, de neergeslagen omaatjes, want de linkse subsidie clubjes moeten campagne voeren tegen racisme en racisme bestaat alleen maar als blanken booslingen de gekleurde slachtoffers ook maar iets aandoen.
Frank Boeien gaat weer liedjes schrijven, er komen stille tochten en de PvdA gaat samen met Groen-lniks emotionele toespraken houden... Er komen dagenlang emotionele artikelen in de kranten en de NOS zal zich er kwijlend op werpen. Dit is de natte droom van ieder "linksmens".

ZSU-23-4 | 06-07-12 | 12:49

@ZSU-23-4 | 06-07-12 | 12:44

Wat jij erg en dom vind interesseert mij net zoveel als een zandkorrel in de Gobiwoestijn.

pius | 06-07-12 | 12:49

Krantjes als het AD zijn grotendeels afhankelijk van de overheid en semi publieke sector (met advertenties en subsidie). Daarom plaatsen ze zo graag 'Henk en Ingrid' in de kop, alleen om hun broodheren te plezieren.

Piet van Schwaffelen | 06-07-12 | 12:49

Alleen nog maar vrijstaande huizen bouwen zou ook al heel wat slepende burenruzies schelen. Maar NL moet zonodig weiland blijven met de op de koop toe die irritaties en af en toe zelfs een dode.
Gelukkig kan je dan vanuit de arrestatiewagen dan nog even de blik over de eindeloze weides laten glijden alvorens met nog meer buren te eindigen.

Causa Sui | 06-07-12 | 12:48

@pius | 06-07-12 | 12:46
Ik zit zo vol met klasse dat ik mijn billen moet dichtknijpen. Anders loopt het er langzaam uit.

rara | 06-07-12 | 12:48

Waarschijnlijk is die doodgeslagen Turk ook nog niet eens moslim. Het overgrote deel van de Turken in Tukkerstan zijn syrisch-orthodox en dus christelijk.
steven paul | 06-07-12 | 12:41

En hoe kom je aan deze informatie?
Waarom staat er dan een drukbezoche moskee?

Evil Tuinhekje | 06-07-12 | 12:48

Verhaal lijkt mij burenruzie101, wellicht wat verergerd door een cultuurverschil (onbegrip) en dat de dader daardoor bij 'Turken' vooral z'n buurman 'bedoelde en misschien wel fan was van deze vrouw. www.trouw.nl/tr/nl/5009/Archief/archie...

seven | 06-07-12 | 12:47

Feynman | 06-07-12
Daar sla je de spijker op z'n kop.

Four Eyes | 06-07-12 | 12:47

Tukker slaat Turk dood? Conflictje tussen allochtonen dus.

Freddie Stobart | 06-07-12 | 12:47

Reinaert | 06-07-12 | 12:41
Laat eens wat voorbeelden zien van links Nederland die in deze casus de PVV troefkaart trekt? Vooralsnog zie ik alleen nog maar Brusselmans heel voorzichtig laveren tussen beide kanten zonder eigenlijk iets te zeggen.

Superior Bastard | 06-07-12 | 12:47

@rara | 06-07-12 | 12:43

Je bent scherp man. En gevat en zo. Ik ben enorm onder de indruk.

De klasse druipt er vanaf.

pius | 06-07-12 | 12:46

Maar zijn er veel mensen verbaasd dat zoiets gebeurd is, even afgezien van het idiote toeval van de voornamen?

rara | 06-07-12 | 12:45

ZSU-23-4 | 06-07-12 | 12:44 |
doorstrepen wat NIET van toepassing is, that is

ZSU-23-4 | 06-07-12 | 12:45

pius | 06-07-12 | 12:43 |
Foei?
Nee hoor, jij mag op internet best wel laten zien dat je eigenlijk best wel dom bent of doet (doorstrepen wat van toepassing is), ik vind dat niet erg.

ZSU-23-4 | 06-07-12 | 12:44

@solidstate | 06-07-12 | 12:42

Zeker. Leve de sharia! Had ik al gezegd dat ik er vandoor ging trouwens?

pius | 06-07-12 | 12:44

@Superior Bastard 12:32
Is allang bekend toch? Overigens zijn er wel wat gradaties in aan te brengen, zo is @endp een schatje vergeleken met een @solidstate. Hoi.

Ashtrey | 06-07-12 | 12:44

@zooishettoch | 06-07-12 | 12:35
Dat komt waarschijnlijk omdat je moeder niet Ingrid heet.

Che_cuevara | 06-07-12 | 12:43

@pius | 06-07-12 | 12:42
Dit is je eerste reactie op mij in maanden. 'nuff said.

rara | 06-07-12 | 12:43

@ZSU-23-4 | 06-07-12 | 12:40

Ja. Racistisch of niet? Schandalig van mij.

Foei pius.

pius | 06-07-12 | 12:43

@ pius | 06-07-12 | 12:40
Aanpassen aan de mohammedaanse/turkse cultuur heet dat. Dat wil je toch altijd met je genuanceer?

solidstate | 06-07-12 | 12:42

Duh 'PVV-fanboys altijd vooraan staan om linkse politici ter verantwoording te roepen als een allochtoon weer eens iets gedaan heeft wat niet mag. ' zie ik erg weinig van. Eerder veel linkse gekkies die alles wat ons wordt aangedaan door de allochtoonse invasies proberen goed te praten na de zoveelste overval met doden en gewonden op een juwelier. PVV fanboys zijn nog steeds niet veel te horen in de MSM.

mental K | 06-07-12 | 12:42

Een Turk is geen vlieg!

grote haas | 06-07-12 | 12:42

=Ben wel benieuwd naar de aard van het conflict wat eindigt in burenmoord.=
Causa Sui | 06-07-12 | 12:35
Iets genuanceerder: doodslag.
*rechterspruik weer afzet. Hij kriebelt*

dedeurs | 06-07-12 | 12:42

@rara | 06-07-12 | 12:39

Amusante suggestie. Maar wij weten wel beter toch.

*nu echt weg is*

*ja echt*

*doei*

pius | 06-07-12 | 12:42

@bennutzat | 06-07-12 | 12:31
Ja, en de val van het Romeinse rijk ook.

Che_cuevara | 06-07-12 | 12:42

@Superior Bastard | 06-07-12 | 12:32
Waarschijnlijk is die doodgeslagen Turk ook nog niet eens moslim. Het overgrote deel van de Turken in Tukkerstan zijn syrisch-orthodox en dus christelijk.

steven paul | 06-07-12 | 12:41

solidstate | 06-07-12 | 12:39
Ja... klopt. In Turkije slaan ze elkaar altijd dood. Ies koeltoer hè. Ze knippen ook vingers van stoute kinderen en de vrouwen voodoo-en 's avonds iedereen die geen moslim is. En alle kinderen lopen daar op blote voeten en stinken naar hond.

deministerpresident | 06-07-12 | 12:41

Ik zou ook boos en gefrustreerd zijn als ik in Almelo zou wonen. En dan woont er ook nog eens een Turk naast je...

ren-forrest-ren-e | 06-07-12 | 12:41

@seven | 06-07-12 | 12:36

Waarschijnlijk is dit inderdaad gewoon een gevalletje ordinaire burenruzie - maar dan kennelijk wel met een racistische ondertoon, en dan trekt gansch Links Nederland natuurlijk meteen de PVV-troefkaart. Niet daartoe een directe aanleiding bestaat maar men grijpt zich angstvallig vast aan iedere strohalm die zich maar aandient.

Alles voor het eigen gewin. Opportunisme roeleert grote tijd!

Reinaert | 06-07-12 | 12:41

pius | 06-07-12 | 12:39 |
Sukkel.

ZSU-23-4 | 06-07-12 | 12:40


@solidstate | 06-07-12 | 12:39

LOL. Je ware gezicht.

pius | 06-07-12 | 12:40

Heeft Dibi al weer een Kamerdebat aangevraagd om de relatie te kunnen leggen tussen de uitspraken van Wilders en deze vechtpartij, of ligt hij net als het gros van zijn landgenoten inmiddels te genieten van zijn twee maanden vakantie in het o zo geliefde moederland?

spanarchist | 06-07-12 | 12:40

Tokkies, overal ter wereld, hebben vaker dan gemiddeld een hekel aan exoten.

Daarom is migratie van kansarme tokkies, overal ter wereld, ook een slecht idee. Dat geeft alleen maar onrust.

Daar komt nog bij dat de exoten in Nederland, als groep, afbreuk doen de veiligheid, sfeer en welvaart van Nederland als staat. De negatieve onderbuik jegens exoten is dus gestaafd op keiharde (ervarings)cijfers.

Voor een blanke tokkie die zichzelf al moeilijk in de hand kan houden zijn dit allemaal teveel druppels voor zijn kleine agressie-emmertje.

Trouwens, ook 'beschaafde' mensen kunnen zich ergeren aan exoten. Je zou elke GroenLinks-lid moeten verplichten een Turk of Marokkaan als buurman te nemen, en die partij loopt binnen 2 milliseconde leeg.

Enniewee, een bepaald percentage tokkies van je eigen bevolking houd je altijd. Daar is niets aan te doen. Op het binnenhalen en binnenhouden van tokkie-exoten heb je echter wel invloed.

Waarom blijven binnenhalen als ze te vaak in de bijstand, criminaliteit, inactiviteit en laag geschooldheid zitten en als het tot spanningen leidt met blanke Nederlanders?

Daar wordt toch niemand beter van die nu al in Nederland woont, exoot of native?

Bart_Bart | 06-07-12 | 12:40

Henk en Ingrid slaan Turk dood, je zou bijna denken dat het een misplaatste grap is, ware het niet dat dit diep triest is.
Zal ik dan maar een standpunt formuleren?
Immigratie is K.U.T, islam zuigt apenballen, Allah is lager dan een hond en de profeet was een kinderverkrachtende moordenaar met hallucinaties en grootheidswaanzin, maar evengoed moet je niet met je poten aan ONZE kloteTurken komen. Duidelijk??
Je kunt toch niet zo met elkaar omgaan, ook al verschil je nog zo van mening met elkaar. Een heilloze weg, PVV'er of niet.

ZSU-23-4 | 06-07-12 | 12:39

Maar ik ben weg dus. Power too the people!

uuhh... white people uiteraard.

*kuch*

pius | 06-07-12 | 12:39

oh zie de oorzaak al; lampje, coniferen en muziek.

Causa Sui | 06-07-12 | 12:39

@solidstate | 06-07-12 | 12:34
Tip: zet 'm flink voor lul. Dan laat-ie je verder wel met rust.

rara | 06-07-12 | 12:39

-weggejorist-

solidstate | 06-07-12 | 12:39

@Superior Bastard | 06-07-12 | 12:37

LOL

pius | 06-07-12 | 12:39

"Een buurtgenoot: Als de Turkse buurman last had van de blauwe regen in onze achtertuin, kwam hij aan de deur vragen of hij er wat van af mocht knippen. Zo netjes.''.

Dat zegt alles eigenlijk... Er zijn gekken, er is tuig en er zijn mensen... Doe mij maar mensen. Ik ben het tuig zat, en de gekken word ik gek van.

De Koreaanse Slet | 06-07-12 | 12:38

@Che_cuevara | 06-07-12 | 12:33

LOL

*naarstig probeert tegel te verwijderen*

pius | 06-07-12 | 12:38

@solidstate | 06-07-12 | 12:34

Stalken? Je begint megalomaan te worden. Laat dat worden maar weg trouwens.

pius | 06-07-12 | 12:37

neemjemoederindemali | 06-07-12 | 12:34
Cuba??

Proleteriger kan het niet. Het communistisch bewind ondersteunen door voor een euro een Daiquiri te lurken met een minderjarig straathoertje op schoot.

Superior Bastard | 06-07-12 | 12:37

Heeft Joop den Uyl al gereageerd?

Bakito | 06-07-12 | 12:37

@neemjemoederindemali | 06-07-12 | 12:34

In Cuba zitten voornamelijk negers dan weet je dat. Ik denk ik zeg het even.

pius | 06-07-12 | 12:37

Zie dit kluwen nou nog maar eens te ontwarren.

Schoorsteenveger | 06-07-12 | 12:36

@neemjemoederindemali | 06-07-12 | 12:34
Doe Fidel de groeten van Emile.

reageerbuis | 06-07-12 | 12:36

Links grijpt, zo lees ik al op twitter, de dood van deze Turkse man na een burenruzie met een Nederlander aan voor politieke campagne. Naïef, want morgen zijn de rollen zo weer omgedraaid.
En dan klinken de oproepen aan bv PVV om een incident, zeg een overval met dodelijke afloop, (N=1) niet te misbruiken voor politiek gewin ineens een stuk holler.

seven | 06-07-12 | 12:36

Als jij een standje van de juf krijgt, is dit naar alle waarschijnlijkheid eveneens de schuld van 'links'.
Pa Cartwright | 06-07-12 | 12:27 | + 3 -
Nee, het is de schuld van links dat dat niet meer mag, iedereen moet vertroeteld worden.

Bugsy Malone | 06-07-12 | 12:35

Mijn vader heet Henk. En hij heeft een tyfuspleurishekel aan de PVV.

zooishettoch | 06-07-12 | 12:35

Vreemd dat dit aan de PVV wordt gelinkt. Mischien stemmen deze Henk en Ingrid wel SP of CDA. Lijkt erg op suggestieve berichtgeving van linkse flapdrollen.
Behandel allochtone en autochtone tokkies eens op de zelfde wijze.

Therapietje | 06-07-12 | 12:35

Be de Laer | 06-07-12 | 12:32
Inderdaad; heb ik iets eerder ook al aangegeven.
Beetje nutteloze stemming-makerij.
Brusselmans kan beter naar Joop.nl

Holla Hezbollah | 06-07-12 | 12:35

Ben wel benieuwd naar de aard van het conflict wat eindigt in burenmoord.

Causa Sui | 06-07-12 | 12:35

@pius | 06-07-12 | 12:26

Oeps, dat is dikke pech voor je, na 8 jaar rollebollen met de fiscus ontving ik zojuist een dikke schadevergoeding. Weer wat minder geld voor jou dus, jammer dan.

Btw, ik stuur je wel een kaartje uit Cuba, zojuist geboekt van de poen vd fiscus.

neemjemoederindemali | 06-07-12 | 12:34

@ pius | 06-07-12 | 12:29
Jij bent toch altijd van de nuance? Nu volg ik jouw gedram om nuance op, is het WEER niet goed en begin je weer te stalken. Laat me eens rust stalkerT. Je lijkt wel een psycho zo.

solidstate | 06-07-12 | 12:34

@pius | 06-07-12 | 12:26
Dat wil jij niet.
Als hij 12 jaar moet gaan zitten kan hij dag en nacht reaguren.
Of wist je niet dat ze daar internet hebben :)

Che_cuevara | 06-07-12 | 12:33

-weggejorist-

poli | 06-07-12 | 12:33

In dit soort topics kun je overigens wel mooi de islamcritici van de racisten onderscheiden.

Superior Bastard | 06-07-12 | 12:32

@Hoefnagel | 06-07-12 | 12:15 | + 5
Das mooi, al 5 ++. Dus toch nog literair geschoolde reaguurders onder ons.
Maar wie geeft er de leukste draai aan?
Voor de hand liggend is natuurlijk:
"het stoplicht staat op rood".... en tokkies slaan je dood."
Wie verzint iets beters?

Hoefnagel | 06-07-12 | 12:32

Waarom heeft de PVV betrekking op dit verhaal? Volgens mij is dit geen politieke moord?

Be de Laer | 06-07-12 | 12:32

Ik zit me net af te vragen, waren de kruistochten ook de schuld van Wilders?

bennutzat | 06-07-12 | 12:31

Almelo is een echte PvdA stad, grootste partij PvdA. De kans dat Henk, ondanks dat z'n naam wordt gebruikt door de PVV maar dat zegt natuurlijk niks, een PvdA-er was (als hij überhaupt al stemde) is best groot.

seven | 06-07-12 | 12:31

@Breezermeloen | 06-07-12 | 12:24

Tokkies zijn - althans in mijn beleving - van nature roomblank (en asociaal uiteraard). Van Turkse of Marokkaanse Tokkies heb ik in elk geval nog nooit gehoord, daar worden héél andere termen voor gebezigd, alhoewel je over het algemeen niet veel hoort over Turken die betrokken zijn bij geweldsmisdrijven, laten we dat ook nog even fijntjes vaststellen. Turken zijn wel vaak betrokken bij vermogensdelicten, dat dan weer wel, maar dat zijn roomblanke Nederlanders óók.

Over één kam scheren? Nope.

Reinaert | 06-07-12 | 12:31

Dom stukje Brusselmans. Om hier nu ook weer de politiek bij te betrekken.

Holla Hezbollah | 06-07-12 | 12:31

Tukkers zijn niet echt blank.

sjaakdeslinksesul | 06-07-12 | 12:30

Maar ik ga er vandoor. Een prettige en vooral blanke middag gewenst eenieder.

Doei doei.

pius | 06-07-12 | 12:30

=Midden in verkiezingstijd!=
Onzin. Al blaast een terroristengroep half Amsterdam op, de regering zit al in zwembroek op de camping verder te gaan met JSF'jes bestellen en noodlijdende staatsfondsen naar (al lang niet meer) behoeftige landen wegsluizen.

dedeurs | 06-07-12 | 12:30

drs.Nee | 06-07-12 | 12:28
Oh, dan is het goed.

Superior Bastard | 06-07-12 | 12:30

@drs.Nee | 06-07-12 | 12:28

Dus. Door de relativering druipt de intentie.

Ik zou een doekje pakken.

pius | 06-07-12 | 12:29

Jeroen Krabbe houdt zich verdacht stil. Zou hij een racist zijn?

rara | 06-07-12 | 12:29

@solidstate | 06-07-12 | 12:27

Tsja. Een dooie Turk is geen enkel probleem natuurlijk. Weer een moslim minder.

Dat word weer zuipen vandaag of niet?

pius | 06-07-12 | 12:29

'Henk & Ingrid uit Almelo slaan Turk dood'
Triest die uit de hand gelopen burenruzie met fatale afloop. Uit de berichtgeving in AD blijkt dat de Turkse buurman één klap kreeg van buurman Henk.
Het scooterduo uit Nijmegen werd uiteindelijk vrijgesproken wegens gebrek aan bewijs.

drs.Nee | 06-07-12 | 12:28

Daar heb je het weer: Inteeltblanken. Die wonen in rurale regio's waar er nooit is gekruisd met hugenoten enzo.

applaus voor de paus | 06-07-12 | 12:28

En dat terwijl we De Rijdende Rechter in ons midden hebben die slepende burenruzies zonder geweld (soms niet) weet op te lossen.

ÎÎÎ ReBeL ÎÎÎ | 06-07-12 | 12:28

@Lyrthion | 06-07-12 | 12:15

Hoeven niet per se negatief uit te pakken. Is wezenlijk anders.

ZKH EénOog | 06-07-12 | 12:28

En dus komt er wel weer een stille tocht en worden er weer kaarsjes aangestoken....
En de echte problemen worden weer ontkend en onder de mat geveegd.

Polletje Piekhaar | 06-07-12 | 12:27

Mijn naam is dus Henk en kwam laatst een lekker wijf tegen in de kroeg, raakten aan de praat en toen ze zei dat ze Ingrid heette had ik al geen behoefte meer aan een verdere voortzetting van het gesprek. ja ja, ZO ERG IS HET AL IN DIT LAND

beetjemoe | 06-07-12 | 12:27

@ Bugsy Malone | 06-07-12 | 12:22
Als jij een standje van de juf krijgt, is dit naar alle waarschijnlijkheid eveneens de schuld van 'links'.

Pa Cartwright | 06-07-12 | 12:27

Als we eens zouden beginnen om kwesties zonder bijvoeglijke naamwoorden te omschrijven, die zijn namelijk in 90% van de gevallen volstrekt irrelevant.

Superior Bastard | 06-07-12 | 12:27

Dus meneer werkt bij philips. Is zijn familie dan brandschoon zonder strafblad en keurige buren? Dan zijn wel vragen die eerst beantwoord moeten worden voor ik hier een oordeel over kan geven.

solidstate | 06-07-12 | 12:27

Aha en we gaan hier de PVV de schuld van geven.

reageerbuis | 06-07-12 | 12:27

Zijn er al stille tochten aangekondigd? En zijn de herdenkingen voor de komende vijfentwintig jaar al gepland? Is Frank Boeien al bezig de tekst voor een nieuw liedje te schrijven?

Borakh | 06-07-12 | 12:27

@neemjemoederindemali | 06-07-12 | 12:22

Het enige wat ik van jou wil horen is dat je failliet bent en een belastingschuld van 100 miljoen hebt maar die niet kan betalen zodat je 12 jaar moet gaan zitten en dat je dan elke dag anaal geprepareerd word door de lichtgetinte medemens.

En ik verwacht een kaartje als het zover is natuurlijk.

pius | 06-07-12 | 12:26

@barf | 06-07-12 | 12:22

Die knieschoten waren dan ook niet bedoeld voor brave burgers maar voor heterdaadjes, da's nogal een verschil dunkt me. Het geweldsmonopolie in dit land ligt nu eenmaal bij politie en leger dus met het 'prediken van geweld' heeft dit niet zo veel te maken, het is eerder een pleidooi voor een voortvarende en minder softe aanpak van gewelddadig straattuig, meer moet je er niet achter zoeken.

Reinaert | 06-07-12 | 12:25

@Jippie|06-07-12|12:22
Nee joh, da's Deventer.

pitsteen | 06-07-12 | 12:25

@zeeman73 | 06-07-12 | 12:19

Zie: pius | 06-07-12 | 12:20 | | Reageer+ | -1

neemjemoederindemali | 06-07-12 | 12:25

Allochtoon uit.
Autochtoon in.
(gratis voor niks van den trendwatcher)

Ratzing. | 06-07-12 | 12:25

'Blanke Tokkies, is dat niet een beetje dubbelop?' Reinaert | 06-07-12 | 12:14 | + 0 -

Is het niet juist het probleem dat velen denken dat blanken wel zijn onder te delen in Tokkie en niet-Tokkie, maar tegelijkertijd alle Marokkanen afschilderen als tuig? Gevalletje over één kam scheren...

Breezermeloen | 06-07-12 | 12:24

@Jippie | 06-07-12 | 12:22
Dat niet, maar de kans dat je iemand doodslaat in Almelo en het is geen Turk is niet zo groot.

steven paul | 06-07-12 | 12:24

Binnen een "normale" samenleving zien we helaas moorden gebeuren. Programma`s zoals van God los en zenders zoals Investigation Discovery laten zien dat dit helaas aan de orde van de dag is.

In een "normale" multiculturele samenleving ontstaat vervolgens de mogelijkheid iedere moord in een hokje te duwen. Bevolkingsgroep A vermoord bevolkingsgroep D enzoverder. Het is een kwestie van tijd dat de Room blanke Nederlander een bijgekleurde medelander omlegd.

Wat mij in dit nieuwsbericht fascineert is het stukje lang slepende burenruzie. Niet meteen gaan roepen dat die ruzie natuurlijk cultuur gebaseerd moet zijn. Laten we ons liever afvragen waarom die ruzie nooit is uitgepraat en waarom de wijkagent of woningbouwvereniging niet in een eerder stadium de druk van de ketel kon halen.

Een van de mooiste wetten uit de Natuurkunde is de wet van behoud van energie. Ook bekend als de wet van behoud van ellende. Zo lang er alleen partijen zijn die energie blijven stoppen in een conflict, blijft die energie behouden tot de druppel een keer de emmer doet overlopen en de bom barst.

Dit nieuws wordt nu gebracht alsof zeven kaalgeschoren leden van Stormfront een willekeurige bejaarde allochtoon omgelegd hebben. In plaats van partijprogramma`s, financiële haalbaarheid, politieke geschiedenis, integriteit en doelmatigheid gebruiken we dit soort ernstige berichten om onze politieke keuze vorm te geven.

Feynman | 06-07-12 | 12:24

Kingeef1975 | 06-07-12 | 12:18
Dat gegeven belemmert niemand hier doorgaans.

JasperdePiPaPasper | 06-07-12 | 12:23

Jammer, zijn rozen deden het beter dan de mijne.

KarelMarks | 06-07-12 | 12:23

En nu gaat 90% van de reaguurders zijn/haar persoonlijke wereldvisie over de islam, kunst, JSF, hondenpoepbeleid en weet ik niet wat linken aan dit tragische voorval. *zucht*

ik doe ook mee | 06-07-12 | 12:22

Ben je lekker in de 60.. je gouden jaren , je woont leuk , hebt aardige en nette buren , en vervolgens ga je je daaraan ergeren omdat ze toevallig in Turkije zijn geboren... hoe mislukt ben je dan als mens?

hooliganica hollandi | 06-07-12 | 12:22

Lul niet Brusselmans, die linkse kutpartijen zorgen wel voor multiculti, de PVV heeft er niet voor gezorgd dat in NL veel blanke tokkies wonen, eigenlijk ook gewoon de schuld van links.

Bugsy Malone | 06-07-12 | 12:22

Almelo, is dat niet de hoofdstad van Turkije?

Jippie | 06-07-12 | 12:22

@pius | 06-07-12 | 12:20

Wie dit asociale gedrag goedpraat is niet goed bij zijn hoofd, maar dat wil je natuurlijk niet horen. Toch?

neemjemoederindemali | 06-07-12 | 12:22

Misschien stemmen deze Henk en Ingrid al niet sinds ze mogen stemmen,omdat ze niet weten hoe dat stemmen nou eigenlijk werkt.
Voor heel veel lui met slechts 1 hersencel is de gang naar de stembus een onoverkomelijk probleem hoor.

Maar zoals het Neanderthalers eigen is kunnen ze wel fysiek hun mannetje staan, als je ze in de weg loopt.

Knettergekke tokies, scooter bontkraagtuig of lui kraaktuig zijn voor volgens mij één pot nat!

deraderendraaien | 06-07-12 | 12:22

preekt nooit geweld?
kan me nog een akkfietje met knieschoten herinneren

barf | 06-07-12 | 12:22

@Kingeef1975 | 06-07-12 | 12:18

Ik weet niet wat hier: www.ad.nl/ad/nl/1012/Nederland/article... zo onduidelijk aan is. Er zal ongetwijfeld nog wel meer spelen maar in beginsel is het artikel zo klaar als een klontje.

Reinaert | 06-07-12 | 12:21

@pius | 06-07-12 | 12:20
Jij eerst

wilmeister00 | 06-07-12 | 12:21

"Verkiezingen in Nederland zijn doorgaans poepsaai en zonder rassenrellen. Dat willen we graag zo houden."

Gelukkig doe jij daar met jouw ophitsende stukje niet aan mee, hè Brusselmans?

JasperdePiPaPasper | 06-07-12 | 12:21

Er wordt geslagen (fout natuurlijk) en de ontvanger valt erg ongelukkig, waarna hij overlijdt. Hoe lullig ook, dat is niet iemand dood slaan. Overigens mag er van mij sowieso een ban op blanke tokkies, veel erger ga je ze niet vinden, gelukkig binnenkort weer te vinden aan de costa's en Gardameren.

R-W | 06-07-12 | 12:21

Thou SHALT not kill.

Niettemin wel waar. Dit is HET moment, waarop Wilders het voorbeeld kan geven, hoe je afstand neemt van en afkeer uitspreekt over geweld.

ZKH EénOog | 06-07-12 | 12:21

RIP Turkse man

Hei-kneuter | 06-07-12 | 12:21

Geen racistische moord inderdaad, maar wel racistische doodslag. Die tokkies stonden bekend om hun afkeer van allochtonen.

lrnskstr | 06-07-12 | 12:20

Ik neem aan dat de GS-reaguurders over elkaar heen buitelen om hun verontwaardiging over dit verschrikkelijke incident ui te spreken.

Toch.

pius | 06-07-12 | 12:20

Die Turk heeft wel de mazzel dat hij *BAN* Dirah niet meer hoeft mee te maken. Verder gewoon belachelijk natuurlijk dat mensen met elkaar op de vuist gaan, Henk en Ingrid moeten juist het goede voorbeeld geven, stelletje übertokkies.

neemjemoederindemali | 06-07-12 | 12:20

ja en wat was eraan vooraf gegaan? Was het trouwens zelfverdediging. Wat was de toedracht van die duw/klap.
In elk geval vreemd idd dat nu wel afkomst vermeld wordt.

stephan66 | 06-07-12 | 12:20

waar gaat dit nou weer over?
brusselmans gaat speculeren over wat de linkse partijen hiermee zullen doen of willen doen en gaat hier dan vast op reageren door te melden dat geert geen geweld predikt?
is dat een soort verdedigen voor je aangevallen wordt?
meestal ziet dat er nogal idioot uit, in dit geval ook.

zeeman73 | 06-07-12 | 12:19

@Che_cuevara | 06-07-12 | 12:17
Fuck! Jinxed it.

Godsammekraken | 06-07-12 | 12:19

Incident, trouwens. Zegt niets en heeft geen politieke betekenis. Als er nou straks turken bij bosjes gaan doodvallen in Almeloooo gaan we het ergens over hebben. Want nuance hoort aan beide kanten van het spectrum thuis, ik ben geen Peter Breedveld.

Lyrthion | 06-07-12 | 12:19

Geen Bandirah vandaag?

SKa_BaaS | 06-07-12 | 12:18

Ik ken het hele verhaal niet dus oordelen is moeilijk.

Kingeef1975 | 06-07-12 | 12:18

@kapotte_stofzuiger | 06-07-12 | 12:15

Maar voor de afwisseling is dit geen *Koran* op de molen van de PVV.

Reinaert | 06-07-12 | 12:17

Tja, Twente is aan het verwestersen.

pitsteen | 06-07-12 | 12:17

En dan ook gewoon echt Henk en Ingrid heten.. Overigens ben ik van mening dat de dader tot ver na zijn pensioen de bak in hoort te vliegen.

hatovimletayis | 06-07-12 | 12:17

Oppakken en terug sturen naar hun eigen land!

Artwido | 06-07-12 | 12:17

@Godsammekraken | 06-07-12 | 12:15
Juich niet te vroeg.

Che_cuevara | 06-07-12 | 12:17

Ga je schamen Henk!

zuurkool | 06-07-12 | 12:16

-weggejorist-

Godsammekraken | 06-07-12 | 12:15

Volgens Geertje waren rassenrellen niet per se negatief.
 
Dus dat twitteren zal hij wel niet doen.

Lyrthion | 06-07-12 | 12:15

In Almelo is altijd wat te doen...........:D

Hoefnagel | 06-07-12 | 12:15

Je zal maar Henk heten, of Ingrid.

Che_cuevara | 06-07-12 | 12:15

Slaan Turk dood ? Misschien wel gestruikeld na een duw / klap en als gevolg daarvan op zijn hoofd gevallen.

ja,diedus! | 06-07-12 | 12:15

Je kan veel zeggen, maar niet dat dit een makkelijke week is geweest voor Geert...

Tommygunner | 06-07-12 | 12:15

De Islamisering van de Nederlandse samenleving gaat steeds verder, nu krijgen Henk en Ingrid al te maken met eerwraak. Juist koren op de molen van de PVV.

kapotte_stofzuiger | 06-07-12 | 12:15

'Verkiezingen in Nederland zijn doorgaans poepsaai en rassenrellen.' Ik weet dat het vrijdag is B-mans, maarreh...

Rummbler | 06-07-12 | 12:15

Blanke Tokkies, is dat niet een beetje dubbelop?

Voor het overige een schande natuurlijk maar dat geldt voor iedere (kennelijk) racistisch gemotiveerde moord. Dat Henk en Ingrid maar lang bij Bubba op schoot mogen zitten!

Reinaert | 06-07-12 | 12:14

Verkiezingen in Nederland zijn doorgaans poepsaai en rassenrellen. Deze zin snap ik niet...

-edit: moet 'zonder' tussen staan. done -

RooibosU | 06-07-12 | 12:14

PVV = Henk & Ingrid = gevaarlijk = geen nieuws

XelaGBS | 06-07-12 | 12:14

Ies koeltoer.

Las Vegas | 06-07-12 | 12:13

REAGEER OOK

Uitgelezen op GeenStijl? Abonneer je op de Nijman-Nieuwsbrief.
linktips: Kansino. Hét online casino van Nederland.
Bookmakers | Online casino overzicht | Bookmakers Nederland
Online Casino | Online casino Nederland | LOESOE - nieuws en entertainment
Online Casino Top 5 | Casino bonussen | CoinMart
online bookmakers in Nederland