Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

GSTV op bezoek bij de SUV-krasser van Alphen

keessiedesuvkrasser534.jpgHerinnert u zich deze nog nog nog? De SUV-krasser van Alphen a/d Rijn. Die malloot die andermans bezit vernielde door met een scherp voorwerp auto's uit het ietwat grotere gamma te bewerken. En dan niet zomaar wat krasjes. Nee, het was echt vernielen met een boodschap. Er werd namelijk "CO2-LUL" op de luxewagens gekrast. Kortom; eco-vandalisme dus. Kennelijk weer zo'n gek die opgehitst door de Sargasso's, Econostra's en GroenLinksen van deze wereld niet van andermans spullen kan afblijven. Dankzij doortastende SUV-bezitters met beveiligingscamera's en een effectieve opsporingsactie op internet werd SUV-krasser eerder dit jaar in zijn lurf gepakt. Het bleek kunstenaar Kees van Eck. Je verwacht het niet. Een kunstenaar. Dan zal zo'n man ook wel een goed verhaal hebben over de diepere thema's en motieven in zijn werk, en uitgebreid zijn verhaal gaan doen bij de NPO en linkspers. Helaas biologische kaas, we hoorden niets meer van Kees de Kunstenaar. GeenStijl-verslaggever Tom Staal zocht Keessie de SUV-krasser daarom maar op in zijn Alphense atelier met de prangende vraag die alle andere prangende vragen overbodig maakt: WAAROM? FILMPJE!

Reaguursels

Inloggen

Last van hyperventilatie Tom?

VictorF | 24-05-12 | 20:20

K vin toch dat ie indirect verantwoordelijk is. Maar dat is nogal veel omvattend te herleiden..

Neut | 24-05-12 | 19:26

typo -1

polyfoneringtone | 24-05-12 | 18:10

Bij zo'n wansmaak op wielen Die orandje Ford pickup) vind ik bekrassen nog een milde maatregel. De Clichy-Sous-Boismethode had ik passender gevonden.

polyfoneringtone | 24-05-12 | 18:10

Het bekrassen van een auto levert geen kunst op, krassen op een schildersdoek schilderen en ons, het publiek, daarmee te overrompelen, te verbazen en kreten van bewondering aan ons te ontlokken:

dat zou wel Kunst zijn.

frnas | 24-05-12 | 15:45

Kees is geen kunstenaar. Mijn grootvader, DIE was kunstenaar. Hij produceerde kunst en verkocht of ruilde dat, zonder volledig afhankelijk van de staat en/of subsidie te zijn.
.
Als mijn grootvader een kunstenaars-block had kwam er geen brood op de tafel. Als mijn grootvader bagger produceerde, at zijn gezin niet.
.
Mijn grootvader had er dus alle baat bij om te zorgen dat wat er gemaakt werd verkocht kon worden, en hij had geen vangnet in de vorm van een overheid die uit 'medeleven' zijn troep opkocht en het daarna ergens in een warenhuis legt om stof te happen.
.
Ben bang dat mijn grootvader in zijn graf rond tolt als hij wist dat er bakken geld in zulke stumpers als deze Kees worden gestoken.

ViagraFalls | 24-05-12 | 10:35

Hoop niet dat dit nu Holzie is...

eerstneukendanpraten | 24-05-12 | 08:42

Nou, 'eco terrorist' op zijn voorgevel schilderen?

Robbie Rotten | 24-05-12 | 08:37

Die kloothommel heeft duidelijk last van een gigantisch minderwaardigheidscomplex. Zal vroeger als kind nooit met de autootjes hebben mogen spelen van de huisführer. Een kras op z'n tere zieltje is denk ik de oorzaak.

de melkboer | 24-05-12 | 08:04

Nee. Ik had inderdaad niet verwacht dat een kunstenaar dit gedaan zou hebben.

Chorizoworstje | 24-05-12 | 08:00

Net zoals die gast van SUV`s moet afblijven, zo heeft "je hebt ons? wat uit te leggen" van iemands deur af te blijven.

roze_bril | 24-05-12 | 07:08

Helaas biologische kaas. LOL

Tsar bomba | 24-05-12 | 05:40

Het lijkt wel of Tom Staal altijd wind mee heeft

Bokito ergo sum | 24-05-12 | 05:39

Stormageddon | 24-05-12 | 03:02 |
Laatste voor jou.

Je bent nooit te nimmer je eigen baas, is niet meer dan een illusie.

You know it, i know it...

Strangetown | 24-05-12 | 03:08

@pius | 24-05-12 | 02:51
Geen idee hoe je daarbij komt, maar je vergist je.

@Strangetown | 24-05-12 | 03:02
Ik weet niet over wie jij het hebt, maar ik heb werkelijk geen idee wie jij bent en het kan me niet schelen ook.

Stormageddon | 24-05-12 | 03:07

@pius | 24-05-12 | 02:53
Hier evenzo. Ik hecht aan serieuse meningen en adviezen. Ik volg ze niet allemaal op maar denk er wel over na, daarom kom ik hier ook graag. GS en haar reaguurders worden aan alle kanten beschimpt maar ik heb hier in de afgelopen jaren meer geleerd en meer steekhoudende argumenten gelezen als waar dan ook. En ik denk dat ik dat kan weten want ik lees (voor zover mogelijk) alle kranten en de reacties op de artikelen die daar geplaatst worden. Nergens is de diversiteit van meningen zo groot als hier. Nergens wordt je zo uitgedaagd als hier door intelligente en inhoudelijke plempsels die niet direct mijn zienswijze bevestigen maar mij vragen daar ook eens anders naar te kijken. Daar houd ik van.

Wolveshead | 24-05-12 | 03:06

@Strangetown | 24-05-12 | 03:03

Truste

pius | 24-05-12 | 03:04

Goed, het is weer mooi en interessant geweest.

Truste @all

Strangetown | 24-05-12 | 03:03

@Stormageddon | 24-05-12 | 03:02

Tsss;)

pius | 24-05-12 | 03:03

@Strangetown | 24-05-12 | 02:35
Ik ben alleen m'n eigen baas. Geen contradictie.

@pius | 24-05-12 | 02:39
Welnee. Er zitten 24 uur in dag en 7 dagen in een week. Mensen moeten ook wel eens slapen en eten.

Stormageddon | 24-05-12 | 03:02

pius | 24-05-12 | 02:51 |
Ik reaguur al heel lang en Koer weet ook wel wie ik ooit eerder was...

Strangetown | 24-05-12 | 03:02

@Prins Fontainebleau | 24-05-12 | 00:59

LOL

pius | 24-05-12 | 02:58

@Wolveshead | 24-05-12 | 02:49

Ik ben wel vereerd eigenlijk. Mainstream is nooit zo mijn ding geweest. Al zullen anderen het waarschijnlijk meer in de psychologische sfeer duiden, enfin, dat moet dan maar;)

pius | 24-05-12 | 02:53

@Strangetown | 24-05-12 | 02:44

Jij moet al veel langer reaguren. Hoe weet je anders dat Storma Koer is. Daar moest ik ineens aan denken;)

pius | 24-05-12 | 02:51

@pius | 24-05-12 | 02:37
Ach so! Ik heb er helemaal niks mee. Ik kan ze ook niet zien (ligt aan de browser begrijp ik) en hoef dat ook niet. Bij Elsevier gebruiken ze sterretjes, daaruit zou je dan moeten afleiden of jouw mening wel of niet iets waard is, ik heb er echt niets mee. Zou je daar trouwens een mooi schilderij o.i.d. mee kunnen maken? Het verschil tussen plus en minkudo's of sterretjes als ware het licht en donker? Liebeman hoeven dat niet meer te vragen, die is weggevlucht. Toch Kees maar benaderen dan? Die heeft daar vast een vrijzinnige en vrijgevochten kijk op.

Wolveshead | 24-05-12 | 02:49

pius | 24-05-12 | 02:39 |
Storma weet dat ook wel, maar wil graag dwars liggen ter meerdere glorie van een egocentrisch narcisme gevoed door figuren als NjMidM.

Spreekt zichzelf ook tegen @02.13u

Strangetown | 24-05-12 | 02:44

Hij heeft wat kunst gemaakt in het ruitje van zijn voordeur, hihi lul!

c.onjo | 24-05-12 | 02:40

@Stormageddon | 24-05-12 | 02:24

Natuurlijk wel. 5 kapiteins op een schip zijn er vier teveel. En nergens is de machtsconcentratie groter dan in 'platte' organisaties. De mens blijft de mens Storma.

pius | 24-05-12 | 02:39

@Wolveshead | 24-05-12 | 02:28

Ik spaar ze niet ik krijg ze. Maar dat hindert mij geenzins;)

pius | 24-05-12 | 02:37

Stormageddon | 24-05-12 | 02:24 |
En jij hebt je eigen bedrijf *kuch*

Strangetown | 24-05-12 | 02:35

@Stormageddon | 24-05-12 | 01:53

Ik hoop dat die jokers tegen stemmen en het eindelijk gaan begrijpen. #ijdelehoop

neemjemoederindemali | 24-05-12 | 02:34

@pius | 24-05-12 | 02:17
Ook daar heb ik niet veel mee, doe mij maar lange donkere lokken.
Ondertussen zijn we wel redelijk off-topic geraakt, werkt dat voor of tegen je in plus of minkudo's (ik vraag het omdat jij blijkbaar minkudo's spaart).

Wolveshead | 24-05-12 | 02:28

Interessant die dubbele maat die er genomen wordt, zodra je hypocrisie aan de kaak stelt @me02.06.

Een minnetje van een kortzichtige stumpert valt je ten deel.

Was jij de minnert Storm?

Strangetown | 24-05-12 | 02:27

@Strangetown | 24-05-12 | 02:19
Niemand moet het voor het zeggen hebben. Nergens. Nooit.
Simpel zat.

Stormageddon | 24-05-12 | 02:24

Stormageddon | 24-05-12 | 02:13 |
Helaas, edoch ook goed, dat niemand het altijd alleen voor het zeggen heeft.

Alleen is maar alleen Koer!

Strangetown | 24-05-12 | 02:19

@Wolveshead | 24-05-12 | 02:15

Ze zitten allemaal in de kortgekniptehaarfase. Dodelijk.

pius | 24-05-12 | 02:17

@Wolveshead | 24-05-12 | 02:13

Ach vaak pruts ik maar wat aan. Ook kan ik nogal vilein zijn bij tijd en wijle;) Maar dank je voor je compliment en het genoegen is wederzijds. Waarvan akte;)

pius | 24-05-12 | 02:16

@pius | 24-05-12 | 02:12
Wolvinnen in bloemetjesjurken zijn inderdaad zwaar kudt. Hakken en andersoortige lingerie moeten die beesten dragen!

Wolveshead | 24-05-12 | 02:15

@pius | 24-05-12 | 02:08
Laat de Keizer wat des Keizers is... toch?
Nee, serieus. Ik ben het vaak niet met je eens maar heb waardering voor hoe jij de discussie voert. Beheerst en beschaafd in mijn beleving, ik zou daar bij mijzelf meer op moeten letten.
Al met al, ik vind de Keizer een prettig gesprekspartner, waarvoor dank.

Wolveshead | 24-05-12 | 02:13

@Strangetown | 24-05-12 | 02:11
Voor mezelf wel, ja. Voor het overige heb ik liever dat niemand het voor het zeggen heeft.

Stormageddon | 24-05-12 | 02:13

@Wolveshead | 24-05-12 | 02:09

Los van Dibi heb ik een hekel aan GL. Als het gaat om de knechting van het maatschappelijke middenveld door deze voormalige zuchtmeisjes die verworden zijn tot wolvinnen in bloemetjesjurken kan ik alleen maar concluderen dat deze er een is die gebaseerd is op macht en schizofrene idealen. En ik spreek uit eigen ervaring. Helaas.

pius | 24-05-12 | 02:12

Stormageddon | 24-05-12 | 02:10 |
I know, liever heb je het allemaal zelf voor het zeggen...

Strangetown | 24-05-12 | 02:11

@Strangetown | 24-05-12 | 02:06
Ik til er vooral zwaar aan dat er überhaupt over gestemd wordt. En verder til ik ten principale zwaar aan het bestaan van politieke partijen in het algemeen en fractiediscipline in het bijzonder.

Stormageddon | 24-05-12 | 02:10

@pius | 24-05-12 | 02:00
Je hebt echt wat gemist, zelfs Sap stond daar met plaatsvervangende schaamte te luisteren naar de zaalsprekerT. De sprekert nam Dibi kwalijk dat hij dat gebeuren met de stekker had bedacht en daarmee Jolande in discrediet had gebracht toen zij dat uitvoerde. De aanwezigen waren niet van die inbreng gediend en lieten hun afkeuring duidelijk blijken. Het was een moment waarvan ik even het idee had dat Dibi de sympathie van de zaal aan zijn kant kreeg en dus het debat zou kunnen "winnen", tot zijn laatste moment op "de stip". Vrijdagavond weer een samenzijn in Nieuwsuur meen ik, maar Dibi is klaar en afgeschreven. Toch zullen ze hem nu niet uit de partij zetten vanwege gezichtsverlies (hij zal dus zelf moeten vertrekken) en dat gaat alleen maar meer ellende geven binnen die partij. Ik gun het ze van harte.

Wolveshead | 24-05-12 | 02:09

@Wolveshead | 24-05-12 | 02:01

Let's not do that indeed, thnx;-)

pius | 24-05-12 | 02:08

Stormageddon | 24-05-12 | 02:01 |
Til je net zo zwaar aan de leden stemmen zonder last bij de fractiediscipline van de NEE-stemmers of vervalt dat stemmen zonder last dan?

Strangetown | 24-05-12 | 02:06

@Strangetown | 24-05-12 | 01:56
In het gunstigste geval, bij hoofdelijke stemming: 102 voor, 48 tegen.
De leden stemmen zonder last. Fractiediscipline is natuurlijk geen last...
[kuch]

Stormageddon | 24-05-12 | 02:01

@pius | 24-05-12 | 01:57
Hoewel ik die inschatting anders maak zal ik je daar niet op bestrijden in deze discussie.

Wolveshead | 24-05-12 | 02:01

@Wolveshead | 24-05-12 | 01:58

Nee. Gelukkig niet. Na het gestekker van doos Sap wil ik dat ook eigenlijk niet. Het zal wederom tenenkrommend zijn vrees ik.

pius | 24-05-12 | 02:00

@pius | 24-05-12 | 01:54
Heb je wel het stukje meegekregen dat een stemmer/partijlid van het eerste uur zijn zegje deed, met stekker en al?

Wolveshead | 24-05-12 | 01:58

@Wolveshead | 24-05-12 | 01:55

Dat is geen probleem mijns inziens. Dibi is van de liberale tak in woord en gebaar tot dusverre.

pius | 24-05-12 | 01:57

@neemjemoederindemali | 24-05-12 | 01:51
Morgenochtend (eigenlijk straks dus) gaan we door, het debat is nog niet afgerond.

Wolveshead | 24-05-12 | 01:56

Stormageddon | 24-05-12 | 01:53 |
Voorspelling doen van de uitslag?

Strangetown | 24-05-12 | 01:56

@pius | 24-05-12 | 01:47
Overigens is het misschien ook weer niet zo merkwaardig, heeft Dibi zich al niet eens laten ontvallen dat hij wellicht stemmen uit de moskee ging ophalen of dat in elk geval "in beraad" hield?

Wolveshead | 24-05-12 | 01:55

@Wolveshead | 24-05-12 | 01:52

Ik heb er wel een stuk van gezien maar niet het eind. Ik zal eens zoeken binnenkort.

pius | 24-05-12 | 01:54

@neemjemoederindemali | 24-05-12 | 01:51
Morgenochtend (vandaag dus eigenlijk) 2e termijn, 's middags stemming.
En dan is het wachten op nieuws uit Venlo.

Stormageddon | 24-05-12 | 01:53

@pius | 24-05-12 | 01:47
Ik hoop dat je het ergens kunt vinden, het was op een stream via de site van groenlinks. Ik heb geen idee of het ergens anders ook "on-air" is geweest.

Wolveshead | 24-05-12 | 01:52

Maar goed, is dat ESM er al doorgejast of wachten ze nog even?

neemjemoederindemali | 24-05-12 | 01:51

neemjemoederindemali | 24-05-12 | 01:43 |
Ook een SP in de regering zal zich niet tegen het ESM verdrag keren.

Simply a fact!

Strangetown | 24-05-12 | 01:51

@Graaf van Egmont | 24-05-12 | 01:34
Ik snap wat je bedoelt maar ik kan me toch niet voorstellen dat niemand bij GL dit aan zag komen. Mogelijk heeft dit meegespeeld bij de kandidatencommissie maar wilden ze dat niet op papier zetten, dat bijt ze nu in de spreekwoordelijke aars. En nogmaals, ja. Daar mogen wij om lachen.

Wolveshead | 24-05-12 | 01:48

@Wolveshead | 24-05-12 | 01:45

Merkwaardig. Ik zal dat eens bekijken binnenkort om het te kunnen duiden. Thnx.

pius | 24-05-12 | 01:47

@Graaf van Egmont | 24-05-12 | 01:34
Dankzij het Kunduz-akkoord en de interne problemen hoeven ze niet meer te debatteren.
Na 12 September: 3 zetels (Sap, Dibi en Peters).
Nu nog een kiesdrempel van 5% en klaar is ... Kees.

necrosis | 24-05-12 | 01:46

@neemjemoederindemali | 24-05-12 | 01:43

*2e kruisje noteert*

pius | 24-05-12 | 01:46

@pius | 24-05-12 | 01:35
Ik verzin dit niet, het komt van Dibi zelf.
Ik kan mezelf herhalen maar ik heb dit al geplempt bij een andere discussie op Powned, ik doe even copy/paste als je mij toestaat:

"Ik heb er een stukje van gezien, arme Tofik kreeg zowaar van een partijmastodont te horen dat hij zichzelf niet zo belangerijk moest maken en de strijd opgeven. Dit diende dan te geschieden door het trekken van "de stekker".
Einde was ook bijzonder, waar de kandidaten gevraagd werd hun aanspraak op het lijsttrekkerschap nog eens te duiden hield Tofik niet zijn eigen verhaal maar las hij een steunbetuiging van een fan voor (toegezonden via e-mail). Deze fan wilde Tofik toch vooral meegeven om de normen en waarden van de islam uit te dragen in zijn strijd (en daaruit volgend de strijd van GL tijdens de verkiezingen). Ik denk dat het publiek daar toch een beetje van schrok, die manifestering van islamisering in de praktijk, gelet op de stilte nadat hij afrondde (waar Jolande op een warm applaus mocht rekenen).

Wolveshead | 23-05-12 | 23:17 | niet ok!".


Wolveshead | 24-05-12 | 01:45

Alphen aan de rijn,zit daar wat in het water? Dat het daar de moord (oei) stikt van de mafkezen.Voor hetzelfde geld is hij het debiele broertje van Tristan.Gaat staal met lood naar huis.
Beetje oppassen tommie,dit gaat een keer heel slecht aflopen.

miko | 24-05-12 | 01:45

@Strangetown | 24-05-12 | 01:38

YW;)

pius | 24-05-12 | 01:44

@pius | 24-05-12 | 00:34

Doe maar de SP, die zijn tenminste tegen het ESM.

neemjemoederindemali | 24-05-12 | 01:43

@Graaf van Egmont | 24-05-12 | 01:38

Ik heb dat gemist eerlijk gezegd;)Ik zal dat nog eens moeten bekijken voor een fair oordeel.

pius | 24-05-12 | 01:43

pius | 24-05-12 | 01:35
mijns insziens duwt hij zich zelf in die hoek, als hij daar zelf over begint.... toch??

Graaf van Egmont | 24-05-12 | 01:38

pius | 24-05-12 | 01:13 |
Tnx comrade in minkuddo's :-)

Strangetown | 24-05-12 | 01:38

Geenstijl gaat weer eens te ver om iemands voordeur met geweld te willen openen voor een autokrasser.

Wayan | 24-05-12 | 01:36

@Wolveshead | 24-05-12 | 01:29

Ik had het daar vanmiddag met @artvandelayultor over. Ik vind dat dus niet. Dibi is helemaal niet van de islamiseringsagenda maar word juist door beide kampen in het tegenovergestelde gedouwd. Volledig misplaatst mijns inziens.

pius | 24-05-12 | 01:35

Wolveshead | 24-05-12 | 01:29
Dus toen Tofil zei dat hij als lijsttrekker meer zieltjes voor de partij kon winnen, bedoelde hij dus islam-zieltjes?? Had hij dan beter ook bij het eerste debat kunnen zeggen. an waren debat 2 en 3 niet meer nodig geweest. Ik lach met je mee.

Graaf van Egmont | 24-05-12 | 01:34

Goede actie van Tom Staal en een terechte!

Supergamer | 24-05-12 | 01:34

@necrosis | 24-05-12 | 01:26

Iedereen is zijn eigen moderator daar. Is wel iets voor jou;)

pius | 24-05-12 | 01:33

@Art Vandelay Ultor | 24-05-12 | 01:28

latersz maat

pius | 24-05-12 | 01:33

@pius | 24-05-12 | 01:11
Dibi vergaloppeerde zich door islamitische normen en waarden in te brengen in zijn duiding waarom hij het lijsttrekkerschap zou verdienen en waaraan hij zijn handelen wil toetsen. Daarbij gaf hij eigenlijk ook aan dat GL als partij diezelfde normen en waarden ook moest aanvaarden. Een stille aftocht was zijn deel waar Jolande met applaus het podium mocht verlaten. Die stilte, na zijn statement, was bijzonder tekenend. Multicuturalisme en islam zijn prachtig zolang het toch een beetje op afstand blijft, zo voelde het (NIMBY in optima forma dus). Men keek in het gezicht van een zelf geschapen monster en schrok. Ik denk dat menigeen van GL ineens besefte wat sluipende islamisering inhoudt. Dat Femke daar zelfs al achter kwam heeft ze destijds niet wakker geschud, dit leek dat wel te doen. Mag ik daar om lachen? Ja, dat mag ik!

Wolveshead | 24-05-12 | 01:29

@pius | 24-05-12 | 01:25
Net nu ik ga maffen! Alas.

Art Vandelay Ultor | 24-05-12 | 01:28

@pius | 24-05-12 | 01:20
Hebben ze geen moderatie op twitter?
*grinnik*

necrosis | 24-05-12 | 01:26

Art Vandelay Ultor | 24-05-12 | 01:21 |
Een lach, een traan en bij tijd en wijle een inhoudelijk weerwoord ter relativering (al levert dat laatste doorgaans een minnetje op)

Strangetown | 24-05-12 | 01:26

@Art Vandelay Ultor | 24-05-12 | 01:21

Draadje leeft weer.

pius | 24-05-12 | 01:25

@Strangetown | 24-05-12 | 01:19
Als je lacht vind ik het prima. Het moet wel leuk blijven, immers.

Art Vandelay Ultor | 24-05-12 | 01:21

@Lijkt me logisch... | 24-05-12 | 01:15

LOL. You're to kind;)

pius | 24-05-12 | 01:21

@necrosis | 24-05-12 | 01:17

Voor zover ik weet niet. Op Twitter ben ik geblokt door die zuurkoolbek.

pius | 24-05-12 | 01:20

Art Vandelay Ultor | 24-05-12 | 01:08 |
Man, je moest eens weten hoeveel roflol ik hier beleef, maar ik wil ook wel meeblaffen hoor, als jij dat prettiger vindt?

Primair kan ik mij uitstekend inleven met 'mijn, is niet dijn', per slot sta ik ook niet te juichen als iemand wel/niet uit idealistische overwegingen mijn auto bekrast.
Nationale schandpaal effecten met een roze strik erom heen: "OH kijk eens, een linkse GL kunstenaar, die ga we de WAAROM vraag maar eens stellen"....

Tja, ik moet daar wel om lachen, jij toch ook?

Strangetown | 24-05-12 | 01:19

@Art Vandelay Ultor | 24-05-12 | 01:16

Wat een medium ook zeg. Wie doet zoiets?

pius | 24-05-12 | 01:17

@pius | 24-05-12 | 01:13
Zou twain al een nieuwe nick hebben?

necrosis | 24-05-12 | 01:17

Er zijn een behoorlijk aantal SUV's die op gas rijden. Die hebben een schonere uitstoot dan willekeurige benzine of diesel auto.
Ik vraag me af of dat dit figuur dat zich wel realiseert?
En waar verplaatst meneer zichzelf eigenlijk mee?
Kunstenaars maken kunst, dit zal toch vervoerd moeten worden?

Baldrick | 24-05-12 | 01:17

@Art Vandelay Ultor | 24-05-12 | 01:15

Twain was zuurder dan Sap ja. In het geval van vreemde stad heb ik die indruk niet. Hij staat in mijn gunst tot dusver.

pius | 24-05-12 | 01:17

En op twitter tevens een loei irritante PvdA-spindoctor.

Art Vandelay Ultor | 24-05-12 | 01:16

@pius | 24-05-12 | 01:13
Ik heb het over het gegeven dat ze allebei zo weinig plezier hier leken/lijken te beleven.

En twain was inderdaad een dronkenlap en een inhoudelijke onbenul.

Art Vandelay Ultor | 24-05-12 | 01:15

@pius | 24-05-12 | 01:12
Haha... Ok, daar krijg je twee plusjes voor :-)

Lijkt me logisch... | 24-05-12 | 01:15

@Art Vandelay Ultor | 24-05-12 | 01:08

Nee amice. Strangetown is lievv en inhoudelijk. Twain was een zuignap met een anale fixatie. Een wezenlijk verschil.

pius | 24-05-12 | 01:13

@Lijkt me logisch... | 24-05-12 | 01:00

Ik sta nr twee in het all-time klassement. Dus ja.

pius | 24-05-12 | 01:12

@Wolveshead | 24-05-12 | 00:59

Dibi is altijd nog beter dan de kralenkettingenmaffia. Maar te licht en een gebrekkige timing.

pius | 24-05-12 | 01:11

@LiebeMan | 24-05-12 | 01:05
Volkert, Mohammed B en Anders Breivik delen die mening met je.

Wolveshead | 24-05-12 | 01:09

@LiebeMan | 24-05-12 | 01:05
U bent of een troll of een onverbeterlijke dwaas.
*verder geen woorden aan vuil maakt*

Lijkt me logisch... | 24-05-12 | 01:08

@Strangetown | 24-05-12 | 01:07
Heb jij wel eens plezier hier? Je lijkt me zo'n mark twain type.

Art Vandelay Ultor | 24-05-12 | 01:08

Van het onbegrijpelijk ESM meso-niveau naar het begrijpelijke 'mijn is niet dijn' micro-niveau onder het mom van Jip en Janneke taal in GS stijl: men neme de kleine man en boetseren daar een mooi verhaal omheen...

Succes en kliks verzekerd.

Strangetown | 24-05-12 | 01:07

@LiebeMan | 24-05-12 | 00:51
Je zou van Kees de kunstenaar dan toch mogen verwachten dat hij daarvoor zijn penselen zou aanwenden om dit in een maatschappijkritisch schilderij o.i.d. te uiten. Dat was echter teveel moeite voor Kees, en gelet op hoe zijn huis geschilderd is ook niet verwonderlijk, dus sloeg hij aan het vernielen. Met instemming van jou trouwens. Ik ben toch zeer benieuwd hoe jij zou reageren als jouw bakfiets ten prooi zou vallen aan een psychiatrisch patient als Kees omdat hij van mening is dat je eigenlijk op houten banden zou moeten rijden.

Wolveshead | 24-05-12 | 01:06

@LiebeMan | 24-05-12 | 01:01
De vraag was: heb je zelf een auto?
Mocht jij de mijne bekrassen, om welke reden dan ook, dan parkeer ik mijn vuist tegen je gezicht.
Dat is ook een statement!
En laten we het vooral over vervuiling hebben: begin bij de bron, zou ik zeggen.

necrosis | 24-05-12 | 01:06

@Lijkt me logisch... | 24-05-12 | 01:04
Waarom binnen de grenzen van de wet? Als het overtreden van de wet een noodzakelijk kwaad is voor een betere wereld lijkt me dat geen probleem.

LiebeMan | 24-05-12 | 01:05

@necrosis | 24-05-12 | 01:01
Zoals Hamster zegt: Ideaal boodschappenkarretje.

Stormageddon | 24-05-12 | 01:05

@LiebeMan | 24-05-12 | 01:01
Maar inhoudelijk; strijden voor een betere wereld staat iedereen vrij, maar graag binnen de grenzen van de wet.

Lijkt me logisch... | 24-05-12 | 01:04

@LiebeMan 00:51: Kunstenaar? Het is een verdwaasd vandalistje; dat hij toevallig soms ook wat verf over een doek kwakt doet niet ter zake.

Als het allemaal zo vreselijk is met die SUV's, dan moeten er maar wetten komen. Zo doen we dat in dit land, het zou een mooie boel worden als iedereen maar naar eigen inzicht de "slechte" spullen van een ander ging vernielen. Ik zelf ben bijvoorbeeld van mening dat windenergie een misplaatste en ineffectieve verspilling van grondstoffen is, maar ik ga ook niet de windturbine van boer Jan omzagen.

Muxje | 24-05-12 | 01:03

@zeg maar jansen | 24-05-12 | 00:50
Een uitstekende gelegenheid om over te stappen op de fiets.

LiebeMan | 24-05-12 | 01:02

@LiebeMan | 24-05-12 | 01:01
Je bent zelf gedeeltelijk bekrast

Lijkt me logisch... | 24-05-12 | 01:02

@Stormageddon | 24-05-12 | 00:56
Cool!
Die wil ik voor mijn verjaardag!

necrosis | 24-05-12 | 01:01

@necrosis | 24-05-12 | 00:57
Dit antwoord geeft maar weer eens blijk van uw beperkte denken. En de vergelijking gaat dan ook totaal mank.
Deze kunstenaar strijdt voor een betere wereld. Die is in uw belang, mijn belang maar vooral het algemeen belang. Vernieling is wellicht niet prettig maar wel effectief. Het heeft gezorgd voor een hoop media-aandacht.
In uw voorbeeld gaat het om een kwestie van persoonlijke smaak. Bij de kunstenaar gaat het om feitelijk bewezen schadelijkheid. Bovendien wordt het object niet totaal vernield zoals in uw voorbeeld maar slechts gedeeltelijk bekrast.

LiebeMan | 24-05-12 | 01:01

@pius | 24-05-12 | 00:59
Voorbeelden graag, want ik neig sterk naar de min-knop

Lijkt me logisch... | 24-05-12 | 01:00

@pius | 24-05-12 | 00:57
Sorry Pius, het was Dibi die verantwoordelijk was voor het schrikeffect. Al ben ik het eens met je analyse van Sap.

Wolveshead | 24-05-12 | 00:59

@necrosis | 24-05-12 | 00:57

Empathische geëngageerde en betrokken vernieling kan in uitzonderlijke gevallen gedoogd worden.

pius | 24-05-12 | 00:59

SUV's altijd min heel veel. In dit land is wansmaak echter gewoon legaal en moet deze macrobiotische volkorenlul met zijn tengels van andermans spullen afblijven.

Prins Fontainebleau | 24-05-12 | 00:59

@zeg maar jansen | 24-05-12 | 00:47

*kruisje invult*

pius | 24-05-12 | 00:58

@Wolveshead | 24-05-12 | 00:50

Ik zie J.Sap als de ultieme manifestatie van het kwaad. Ik ben nog bezig met theorieën daarover. Maar al met al, je plemp lucht op dus.

pius | 24-05-12 | 00:57

@LiebeMan | 24-05-12 | 00:51
Vernieling-met-een-missie blijft vernieling.
Je hebt (ook als kunstenaar/ milieu-engnek) van andermans bezittingen af te blijven.
Hoe zou Kees het vinden als ik een sloopkogel tegen zijn gevel parkeer omdat de kleur van zijn kozijnen mij niet aanstaan?
Nou?

necrosis | 24-05-12 | 00:57

@LiebeMan | 24-05-12 | 00:51
OK, mag ik dan morgen, buiten de kaders gedacht, met een maatschappelijk kritische blik op milieu en menselijke gezondheid, met een duurzame blik op de toekomst, compleet immaterieel gedacht jouw auto vernielen?

En wat betaal je me daarvoor?

Lijkt me logisch... | 24-05-12 | 00:55

@Muxje | 24-05-12 | 00:45
Wat een kunstenaar goed maakt is buiten de kaders denken.

Bovendien, de kunstenaar levert kritiek op energieverslindende machine's als SUV's omdat deze niet alleen een bedreiging zijn voor het milieu maar ook voor de menselijke gezondheid. Bovendien zal door het gebruik van die SUV's ook de leefomgeving van ons nageslacht verpest worden. Ook is het discutabel wat de gezondheid dan zal zijn van ons nageslacht.

Deze zaken zijn niet uit te drukken in materiële zaken. Het is slechts een noodkreet van de kunstenaar om dit aan het licht te brengen. Daar kan geen schadevergoeding tegenop.

LiebeMan | 24-05-12 | 00:51

@pius | 24-05-12 | 00:46
Maak je maar niet meer druk om GL. Die partij heeft straks nog maar een paar zetels. De aanhang is zich kapot geschrokken vanavond.

Wolveshead | 24-05-12 | 00:50

LiebeMan | 24-05-12 | 00:41 Autospuiterijen, die zijn pas schadelijk.

Kortzichtige.

zeg maar jansen | 24-05-12 | 00:50

@LiebeMan | 24-05-12 | 00:41
Ik neem aan dat je zelf helemaal geen auto hebt?

necrosis | 24-05-12 | 00:49

@LiebeMan | 24-05-12 | 00:41
En dus gaat hij over op vernieling met jouw instemming. Wat zou Kees vinden van de vliegreisjes van Al Gore? Zou hij daar ook het liefst wat "kunst" op los laten?

Wellicht zijn jouw buurtgenoten ook niet altijd even blij met jou. Jij hebt er dan begrip voor dat ze dat op "kunstzinnige wijze" komen mededelen?

Wolveshead | 24-05-12 | 00:48

pius | 24-05-12 | 00:46 Dan SP.

zeg maar jansen | 24-05-12 | 00:47

@zeg maar jansen | 24-05-12 | 00:35

Groen links sluit ik uit. dan nog liever de PVV.

pius | 24-05-12 | 00:46

Muxje | 24-05-12 | 00:45 Lolbroek. Kale kikker en niet kunnen plukken. Dat werk.

zeg maar jansen | 24-05-12 | 00:46

@LiebeMan 00:41: Regel 1: je blijft met je poten van andermans spullen af. Hou je je daar aan, dan kunnen we verder praten of je al dan niet een punt hebt. Het zal wel weer eens niet, maar ik hoop dat ze de schade volledig op hem verhaald hebben.

Muxje | 24-05-12 | 00:45

@potsjol na goej
Hey, mijn wijk op GeenStijl... toch niet slecht voor iemand die ooit nog in Woensel-West heeft gewoond.

geert trilders | 24-05-12 | 00:44

@LiebeMan | 24-05-12 | 00:41
Ga je in een hoekje zitten schamen met je statement.
Je moeder is gek.

Lijkt me logisch... | 24-05-12 | 00:44

LiebeMan | 24-05-12 | 00:41 Ik heb ook een stevige auto. Met een achtcilinder er in.

Volkomen overbodig maar wel lekker.

zeg maar jansen | 24-05-12 | 00:43

@geert trilders | 24-05-12 | 00:40
Ik mag morgen thuiswerken voor Kees z'n uitkering. Dat betekent dat ik een uurtje later kan beginnen om mijn overgehypte hypotheek bij elkaar te ploeteren. Die Kees toch...

Lijkt me logisch... | 24-05-12 | 00:43

Maargoed. Wellicht heeft hij wel een punt. In het platte Nederland is het ook totaal belachelijk om met een enorme energieslurpende SUV te rijden. Dit is schadelijk voor de directe omgeving door fijnstof en heeft voor het milieu in het algemeen ook veel slechte effecten. Dat de kunstenaar daar een statement tegen maakt is dus niet zo gek.

LiebeMan | 24-05-12 | 00:41

@zeg maar jansen | 24-05-12 | 00:36
LOL

Lijkt me logisch... | 24-05-12 | 00:40

necrosis | 24-05-12 | 00:38 Een of ander percentage Mocro.

Joris weet er van.

zeg maar jansen | 24-05-12 | 00:40

-weggejorist-

potsjol na goej | 24-05-12 | 00:40

@Lijkt me logisch
Deze steriele wijk(behalve Kees huis)heeft kraak noch smaak, maar ik ga slapen want morgen vroeg weer op om voor Kees zijn uitkering en voor mijn overgehypte hypotheek te werken. Kijk, daar doet Kees het weer slimmer....

geert trilders | 24-05-12 | 00:40

@zeg maar jansen | 24-05-12 | 00:35
Debatje van de lijsttrekkers van GL nog meegekregen vanavond? Ik heb wel gelachen.

Wolveshead | 24-05-12 | 00:39

Zou Kees meedoen aan buurtprojectjes als bv. een buurt-BBQ? Dat zou je van Kees eigenlijk wel mogen verwachten nl. aangezien hij in een soort "prachtwijk" woont (maar dan omgekeerd). Kees zou dan, gelet op het gedachtegoed van de linkse partijen (waarvan ik maar aanneem dat Kees die een warm hart toedraagt), de hand uit moeten steken naar zijn medebuurtbewoners om ze te helpen te integreren in zijn wijk.

Wolveshead | 24-05-12 | 00:38

@zeg maar jansen | 24-05-12 | 00:35
GroenAllochtoonsLinks (GAL)?

necrosis | 24-05-12 | 00:38

necrosis | 24-05-12 | 00:35 Ja, maar geen auto. En daar wringt het.

Dan ben je voor het milieu. Omdat je te laf bent om er voor uit te komen dat je je geen auto kunt veroorloven.

zeg maar jansen | 24-05-12 | 00:38

@geert trilders | 24-05-12 | 00:30
zou Kees een rijbewijs hebben?

necrosis | 24-05-12 | 00:35

pius | 24-05-12 | 00:34 Tegen die tijd heeft Tofik een splintergroepje. Even wachten met kiezen dus.

zeg maar jansen | 24-05-12 | 00:35

@zeg maar jansen | 24-05-12 | 00:32
Kraak noch smaak...

Lijkt me logisch... | 24-05-12 | 00:34

Op wie zal ik stemmen de komende verkiezingen, op de PVDA of op de SP?

pius | 24-05-12 | 00:34

geert trilders | 24-05-12 | 00:30 Maar hoeveel procent is kraak, dat is de vraag.

zeg maar jansen | 24-05-12 | 00:32

1 procent in die wijk is huur. Laat Keesie nou net bij die 1 procent horen. Keesie heeft waarschijnlijk last van het Calimero-effect...

geert trilders | 24-05-12 | 00:30

@Lijkt me logisch... | 24-05-12 | 00:21

Is dat zijn adres?

neemjemoederindemali | 24-05-12 | 00:27

@ DutchLibertarian | 23-05-12 | 22:10 |
Dan moet je ze glashard de waarheid vertellen. Dat er in Brazilië tienduizenden dieren een gruwelijke dood sterven, omdat hun regenwoud wordt platgebrand om plaats te kunnen maken voor sojaplantages.

Semper Pecunia | 24-05-12 | 00:27

@Affirmativeaction | 24-05-12 | 00:03

Oranjedeurlaan 1

neemjemoederindemali | 24-05-12 | 00:25

base64 oops....

Lijkt me logisch... | 24-05-12 | 00:22

-weggejorist-

Lijkt me logisch... | 24-05-12 | 00:21

@Lijkt me logisch... | 24-05-12 | 00:16
LOL!

Art Vandelay Ultor | 24-05-12 | 00:19

Lijkt me logisch... | 24-05-12 | 00:16
Na de foto nog een keer bekeken te hebben heeft ie die kleren al zeker een paar weken aan.

Slipsnifter | 24-05-12 | 00:18

@lenniehaan | 23-05-12 | 22:37

Ah, we hebben een kenner in de zaal, vertel eens Lennie, welke mensen zijn dat precies? Heb je er een definitie van?

neemjemoederindemali | 24-05-12 | 00:17

@Lijkt me logisch... | 24-05-12 | 00:16
*proest*

Slipsnifter | 24-05-12 | 00:17

@Slipsnifter | 24-05-12 | 00:14
En dat het filmpje na 14.00 uur is opgenomen. Hij had z'n kleren al aan.

Lijkt me logisch... | 24-05-12 | 00:16

Je kan zien dat het warm was, hij had zijn palestinasjaal geeneens om..

Slipsnifter | 24-05-12 | 00:14

@zeg maar jansen | 24-05-12 | 00:10
Ik zit er al klaar voor....
*in handen wrijven doet*

necrosis | 24-05-12 | 00:13

Loebas | 23-05-12 | 23:31 Met zo'n kunstzinnige houtvergasser zeker?

zeg maar jansen | 24-05-12 | 00:11

@kapotte_stofzuiger | 23-05-12 | 22:00
En diezelfde grachtengordel met bakfiets GL-stemmers bezorgen deze kunstenaar nog een extraatje ook (zie vorige topic).

blinde kip | 24-05-12 | 00:10

Dat oranje ding aan het begin van het filmpje heeft wel een uitdagende kleur.

Dat dan weer wel.

zeg maar jansen | 24-05-12 | 00:10

Sinds het soosjalisme vermommen grauw verwassen deegslierten hun jaloezie en nijd als sociale bewogenheid. Ik denk dat ze het nog zelf geloven ook
Sjaalman leeft!

J. van Gaal8771 | 24-05-12 | 00:10

@Affirmativeaction | 24-05-12 | 00:03
Ja klopt, Tom belde aan bij zijn adres.

Lijkt me logisch... | 24-05-12 | 00:10

Affirmativeaction | 24-05-12 | 00:03 Zoek op, plemp en dan nemen wij vast afscheid van je.

zeg maar jansen | 24-05-12 | 00:10

Zijn Adres ??

Affirmativeaction | 24-05-12 | 00:03

een duidelijk geval van superioriteit!

en ook niet te beroerd z'n eigen ruiten in te gooien!

drol roflol

dekogelkwamvanlinks | 23-05-12 | 23:58

Tja, zelfs dit soort gestoorde figuren hebben rechten...
-
SUV's en Amerikaanse bolides zijn juist prachtig om te zien en te horen. Rijden vaak ook op gas, dus veel milieuvriendelijker dan bijvoorbeeld een audi a6 benzine..
-
Maar goed, dit soort linkse rukkers doen hun huiswerk nooit. Dit zullen ze ook niet eens lezen, want waarom luisteren naar wat je medemens te vertellen heeft als je het zelf al zo goed weet? -_-
-

Freakster1986 | 23-05-12 | 23:57

Staal doet een poging tot huisvredebreuk. Spierballenjournalistiek. Moet niet kunnen eigenlijk. Toch blijf ik fan.

pius | 23-05-12 | 23:56

@ijkt me logisch... | 23-05-12 | 23:36 | + 1
Ja, die Gekkies hebben meestal geen betaalde baan, dus lijkt me logisch.

du Roi Soleil | 23-05-12 | 23:45

@Lijkt me logisch... | 23-05-12 | 23:36
Zal wel weer ergens een goedbetaald baantje als ambtenaar hebben (gehad)..

Slipsnifter | 23-05-12 | 23:43

Overigens verbaas ik me al sinds Rik Felderhof's "De Stoel" (da's jaren '90 ofzo) en soortgelijke programma's op de de vaderlandse buis, dat al die -mongeaulen- gekkies in van die mooie huizen wonen... (even los van de staat van het schilder- en glaswerk)

Waar de fok doen ze dat van?

Lijkt me logisch... | 23-05-12 | 23:36

@ Hanxie,

Ik woon ook in een dijkhuis... en verplaats mij in een Land Rover.

Loebas | 23-05-12 | 23:31

Rideo Ergo Sum | 23-05-12 | 23:21 Dieselbarrelbakjes zonder roetfilter. Als je er zo een paar ziet reutelen achter elkaar aan dan is dat richting actievoerdingetje.

zeg maar jansen | 23-05-12 | 23:31

Leuk filmpje trouwens. Of ik slapend in een hangmat autoverkoper wil worden.

Mwah. Daar heb ik de school niet voor afgemaakt natuurlijk.

zeg maar jansen | 23-05-12 | 23:29

zeg maar jansen | 23-05-12 | 23:24 Oh, wacht.

Over die CO² veroorzakende autolak, dat had die kunstkwibus kunnen weten dus.

zeg maar jansen | 23-05-12 | 23:25

@damnschreeuwer | 23-05-12 | 23:19
Ervan uitgaande dat een kunstenaar erkenning en bekendheid nastreeft mag Kees niet klagen. 50% van zijn missie is dankzij Tom geslaagd. Gelet op het schilderwerk aan zijn woning kan het niet anders dat Kees dus bijzonder in zijn nopjes is met een dergelijk percentage behaalde doelstelling.

Wolveshead | 23-05-12 | 23:24

Tatoeëer 'm GroenLinks op z'n reedt en we hebben het nergens meer over.

zeg maar jansen | 23-05-12 | 23:24

Bijna elke SUV is schoner dan de rochelende hoestbuien waar de Linksmensch mee naar demonstraties rijdt.

Linksmenschen zijn linksmenschen geworden omdat zij totaal niet in staat zijn om zelf ongesubsidieerd brood op de plank te krijgen of zonder politieke kruiwagentjes hun eigen inkomen te regelen. En gebruiken vervolgens het milieu als levend schild om hun afgunst, onkunde en gehuichel achter te verbergen.

Rideo Ergo Sum | 23-05-12 | 23:21

-weggejorist-

Lijkt me logisch... | 23-05-12 | 23:21

@Art Vandelay Ultor | 23-05-12 | 23:16
LOL!
Dat is uiteraard wel subsidiewaardig, dat staat als een windmolen boven landschap!

Wolveshead | 23-05-12 | 23:20

Als het een SUV is van een Directeur, die voor miljoenen achterover heeft gedrukt, heb ik er geen moeite mee. Goed Bezig Kees!

fritsspits | 23-05-12 | 23:20

Ik neem aan dat de autokrasser al bestraft is. Dan vind ik het een zeer slecht filmpje.
met draaiende camera iemand overvallen is een zeer zwaar journalistiek middel, en zeker intimiderend. vooral als dan ook nog eens wordt geprobeerd om een huis binnen te dringen. Als Staal op zo'n manier geprobeerd had mijn huis binnen te dringen dan had hij nu op de intensive care gelegen.
Tom lijkt wel iets te fanatiek te zijn geweest met het colombiaanse bakpoeder als ik dit filmpje zo zie.
De autokrasser leek overigens nog wel bereid tot een gesprek, totdat hij de draaiende camera zag en die doorgesnoven reporter vervelend begon te doen.

damnschreeuwer | 23-05-12 | 23:19

-weggejorist-

de tandarts | 23-05-12 | 23:18

@Art Vandelay Ultor | 23-05-12 | 23:16
Over 50 jaar staat die SUV in het Stedelijk!

Lijkt me logisch... | 23-05-12 | 23:18

@Wolveshead | 23-05-12 | 22:57
Hij zit in zijn 'halfbakken' periode.

Art Vandelay Ultor | 23-05-12 | 23:16

Ik zie enkelglas, geen spouwmuurisolatie en veel koude bruggen. Van de winter even terug komen met een infrarood camera. Dan eens kijken wie de grootste Co2 uitstoter is.

chef werkplaats | 23-05-12 | 23:14

-weggejorist en opgerot-

de tandarts | 23-05-12 | 23:14

Wat kost meer? De *kuch* beste man de rest van zijn leven kunstsubsidie geven, of opsluiten?

dorp am rhein | 23-05-12 | 23:13

@kapotte_stofzuiger | 23-05-12 | 21:58
En dan gelijk over zijn krashand SVP.

Slipsnifter | 23-05-12 | 23:08

Glaszetter nodig?

Glas Koning | 23-05-12 | 23:07

Dat is geen kunstenaar maar een middelmatige dijkhuisjestrut met die oh zo kekke contrastkleuren op z'n kozijnen en die tutholla burgermannetjes huisnummertegeltjes met nostagisch bloemenpatroon. De held en absolute macho man van de Christelijke vrouwenvereniging rivierenland.

Hanxie | 23-05-12 | 23:05

-weggejorist-

zand.kasteel | 23-05-12 | 23:04

Hij schildert liever doeken dan kozijnen zo te zien.

Hans Otjens | 23-05-12 | 23:03

Overigens is het wel fijn te weten dat Pechtold dergelijke figuren een bijzonder warm hart toedraagt.

Wolveshead | 23-05-12 | 23:03

@Art Vandelay Ultor | 23-05-12 | 22:00
Voor een schilder levert hij anders maar beroerd werk gelet op het raamkozijn dat half af is geschilderd.

Wolveshead | 23-05-12 | 22:57

Ben altijd benieuwd of de dader nu de schade aan de slachtoffers heeft vergoed. Dat mag van mij de volgende keer ook in het item.

de euro middenweg | 23-05-12 | 22:55

-weggejorist-

lidlbier | 23-05-12 | 22:54

We hebben nu trouwens toch een Chinees die van Co2 en Lithiumnitraat energie kan maken? Zodra ie zoveel lithium als CO2 bij elkaar krijgt, dat dan weer wel.
Kijk, dat zijn van die dingen waar ik de man in kwestie mee zou confronteren. In een eerlijk vraaggesprek. Die oogklep-retoriek van beide kanten lost niets op.

Larry Cook | 23-05-12 | 22:54

Vaak is het voor zowel de kunstenaar als zijn geldkraan gewoon prettiger om hem kunstenaar te noemen. Want dat klinkt zo veel aangenamer dan psychiatrisch patiënt. Daarom heet kunst ook kunst en niet resultaat van bezigheidstherapie.

vetkleppert | 23-05-12 | 22:48

Hij toont wel een tikkie meer lef dan Rutger Castr(at)icum, die Tom -ballen van- Staal...

Lijkt me logisch... | 23-05-12 | 22:47

lenniehaan | 23-05-12 | 22:37

Zeggen? bek krassen bedoel jij?

naadschrobber | 23-05-12 | 22:46

@lenniehaan
Hufterig? Een grote auto rijden is hufterig? Of is er iets mis met de bovenklasse? Of is liberaal fout? De hufter is toch echt diegene die auto's bekrast in dit verhaal.

SuperRogier | 23-05-12 | 22:45

Tom, iemand belemmeren zijn voordeur dicht te doen is wettelijk huisvredebreuk. Als puntje bij paaltje komt en die gast doet aangifte, ben jij het haasje en sta je daar voor Jan met de korte achternaam met je roze plopkap. Doe er je voordeel mee en los het anders op.

Larry Cook | 23-05-12 | 22:44

Meneer Staal lijkt me een reuze irritante droplul. Echter, had deze koekwous mijn wagen bekrast, had ik hoogstpersoonlijk 'LUL' met een stanleymesje in z'n voorhoofd gekrast. Bij wijze van artistiek gesubsidieerde kunstuiting dan hè. Als symbolisch protest tegen de maakbaarheid van de maatschappij en de ridiculisering van het individu ofzo...

Pantheon | 23-05-12 | 22:40

@lenniehaan | 23-05-12 | 22:37
Ga een boom knuffelen, joh :-)
Ik mag hopen dat het ironisch bedoeld was...

Lijkt me logisch... | 23-05-12 | 22:40

lenniehaan | 23-05-12 | 22:37

Hoi Kees!!

brutus68 | 23-05-12 | 22:39

Wat is het toch met kunstenaars en krakers dat ze de kozijnen (en deurposten) van hun huis altijd moeten bekladden in primaire kleuren?

Osdorpertje | 23-05-12 | 22:39

al dat commentaar toch weer op kees,
het wordt tijd dat er meer van deze mensen komen.
Deze mensen durven tenminste wat te zeggen van hufterige liberale bovenklasse!

lenniehaan | 23-05-12 | 22:37

Psychiatrische patienten plagen is niet lief, Tom....

brutus68 | 23-05-12 | 22:36

Kunnen we voor dit soort kleaudthommels niet gewoon een oplossing bedenken? Een soort Endlösung, zeg maar?

Magnum Force | 23-05-12 | 22:34

Krasse k(n)ar...
*padoem tisjjjjj*

Lijkt me logisch... | 23-05-12 | 22:33

Gatverdamme wat een achterbakse "kunstenaar". Dit soort mensen zijn de paria's van de samenleving. Intens laffe man. Als hij een kerel is belt hij morgen Tom Staal voor een gesprek en excuses voor alle gedupeerden.

ad melkert | 23-05-12 | 22:32

Maar planten en bomen houden toch juist heel erg van CO2?

Lijkt me logisch... | 23-05-12 | 22:30

He droeftoeter! Als je dit leest, blijf in godsnaam van andermans spullen af. Wat een trieste mensen zijn er toch in deze wereld.. jaloerse linksgekkie.

SuperRogier | 23-05-12 | 22:29

Waarom die badgasten altijd een ringbaardje hebben is om die kaakklemmen te verbergen!
Maar kijk naar de ogen en je ziet de aanval opkomen!

deraderendraaien | 23-05-12 | 22:28

Meneer Staal mag zichzelf best even in de plomp mieteren.

codedelight | 23-05-12 | 22:28

Ik zou toch met veel plezier de laatste exemplaren van onze Nationale Top 5 Beschermde Diersoorten aan zijn voordeur spijkeren.

Godsammekraken | 23-05-12 | 22:26

SUV 's zijn lelijk. Een lelijk schilderij wordt ook bekrast. Kees heeft gelijk.

zovoklets | 23-05-12 | 22:25

@ kaas en stoffie

Het was weer warm vandaag, maar Volkert it is...

eerstneukendanpraten | 23-05-12 | 22:24

Dit is zo'n tofu vretende linksgeit die het niet kan zetten dat ie zelf nog niet genoeg ruifvreten heeft gehad, en daarom andermans bezit vernield.
Zou me geen reedt verbazen als ie dat huis in onderhuur of gekraakt heeft.

deraderendraaien | 23-05-12 | 22:23

Vreemd dat in zulke situaties de politie altijd wel mankracht beschikbaar heeft.

Hufter | 23-05-12 | 22:22

"Hey Osama, waarom heb je dat gedaan gedaan jongen! Met die torens en al!"
Willibrord Staal & Peter R de Wannabee. -1
Dit soort dingen moet je aan de politie overlaten. Wat een bullshit om deze man aan de publieke schandpaal te nagelen. Dat kan de plaatselijke samenleving vast zelf wel.

Charles Bukowski | 23-05-12 | 22:20

Kees gooit zijn eigen glazen in, en dat in één krasse beweging.

Ashtrey | 23-05-12 | 22:19

Moreel superieure mensen mogen dit toch in Nederland?

Parel van het Zuiden | 23-05-12 | 22:18

Heeft zo'n SUV ook een brievenbus? En zo ja heeft-ie d'r ook door staan plassen?

redsniper | 23-05-12 | 22:17

LOL. Dat raampje ook.

Tommygunner | 23-05-12 | 22:17

Kees
van
Eck
is
Gek.

Bart_Bart | 23-05-12 | 22:17

@eerstneukendanpraten | 23-05-12 | 22:10 | + 1 -
Opdat wij niet vergeten.

(psst, hij heet Volkert)

Kaas de Vies | 23-05-12 | 22:16

Prachtig format voor GSTV "Hoeveel gekken heeft jouw stad?"

deraderendraaien | 23-05-12 | 22:16

Lekker Tom!

Gekneusd polsje, maar dat heb je ook wat! Een linksradicaaltje die zich laat kennen, en tevens zijn eigen ruitje kapotmaakt.

Kan het nog mooier.

Bart_Bart | 23-05-12 | 22:15

Is Staal jehova of zo?

Moonwarrior | 23-05-12 | 22:14

Kijk maar uit met dit soort grappen, voor je het weet heb je een aangifte wegens huisvredebreuk te pakken.

Donkeyball | 23-05-12 | 22:13

Omdat hij wil laten zien dat hij nog een krasse knar is?

Normpje | 23-05-12 | 22:12

@eerstneukendanpraten | 23-05-12 | 22:10
Volkert met de V van SUV.

kapotte_stofzuiger | 23-05-12 | 22:11

@DutchLibertarian | 23-05-12 | 22:10
Komt door de 'car' in carpaccio.

Art Vandelay Ultor | 23-05-12 | 22:11

@ Kaas 22:09

Ik zou Folkert hier ook bij willen noemen...

eerstneukendanpraten | 23-05-12 | 22:10

Mij benieuwen hoelang het gaat duren voordat het pand van deze totaalmaloot wordt bekrast.

reageerbuis | 23-05-12 | 22:10

en hiermee is de komkommertijd officieel ingeluid

Snerpe Schede | 23-05-12 | 22:10

Weer een perfect voorbeeld van hoe linksmensen andere mensen het recht op een eigen mening niet gunnen. Dat is net zoiets als uit eten gaan met vegetariers, die je dan zitten aan te gapen als je aan de carpaccio begint en staan te popelen je uit te leggen hoe fout je wel niet bezig bent.

DutchLibertarian | 23-05-12 | 22:10

Efteling muziekje erbij...

Kingeef1975 | 23-05-12 | 22:09

Kees de Kunstenaar flikt ons een kunstje.

Het is gewoon een verdwaalde ziel die geen connectie heeft met de maatschappij die hem voedt. Tuurlijk joh, lekker SUV's kapotmaken, maar die zijn wel eco-vriendelijker dan die rijdende gifbelten die wij Prius noemen.

Maar dat maakt niet uit, want hij is verheven boven de rest en mag alles doen voor het goede doel (in zijn hoofd). We zagen laatst ook zo iemand die zo dacht en die heet Anders Breivik.

Kaas de Vies | 23-05-12 | 22:09

Wat een suvverd.

Kaas de Vies | 23-05-12 | 22:06

Daling in de peilingen drijft de GLers tot wanhoop.

Datzegiktoch | 23-05-12 | 22:05

Die Tom is me toch een partij onverschrokken zeg. Mensenlief ik heb hem geknepen hoor, tijdens dit filmpje.

mijntweecent | 23-05-12 | 22:04

Wel top dat-ie voor het EK alvast z'n deur en kozijnen oranje heeft gemaakt. Stijgt-ie toch weer een stuk mee in mijn achting.

Art Vandelay Ultor | 23-05-12 | 22:00

-1 voor Eco-autisten

Dremeltje | 23-05-12 | 22:00

Overigens, als een kunstenaar de pliesie belt, komt laatstgenoemde wel meteen. Moet je als SUV-eigenaar bellen: "sorry meneer, kom volgende week maar langs voor een aangifte, als we zin hebben deze op te nemen"

kapotte_stofzuiger | 23-05-12 | 22:00

Zo'n figuur die niet door GroenLinks/D66/VVD/CDA/CU in de 'kont wordt geneukt'.
Lekker agressief ook, wellicht met een SUV over zijn schilderijen rijden.

kapotte_stofzuiger | 23-05-12 | 21:58

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken