Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Theo Maassen: schnabbelhoer bij DWDD

MaassenPR.jpgO o o, die dekselse, lekker gekke rebelse Theo Maassen toch! Het is ons er eentje. Triomfantelijk even de kampioensschaal van Ajax tevoorschijn toveren in een goed bekeken talkshow, ontzettende rakker dat het is. Pas twee keer eerder gedaan, die stunt, dus hij kon nog wel een keertje. Zeker als het wat extra €€ in het laadje brengt want crisis en verschillige cabaretiers moeten ook eten nietwaar. Helaas was de vertoning ongeveer zo rebels als stiekem Psalm 139 met halve noten zingen op zondagsschool. De suppoost van de Ajax Experience heeft de schaal uit de vitrine gevist, het ding is naar huize Maassen in EIndhoven (of all places) geFed-ext, Maassen mocht er in publieke zendtijd mee wapperen en daarna ging de trofee weer veilig terug naar de Ajax Experience. Hebt u dat? AJAX EXPERIENCE. Waar u naar toe kunt. Om dus die schaal, gewonnen door Ajax en dankzij PSV-aanhanger Maassen nu ook bekend van de TV en veelbesproken nieuwsonderwerp, te bekijken. Wij noemen dit met een duur woord 'PR'. DWDD is niet geheel onbekend met dit fenomeen, soms met torenhoge boetes (OMG 0,3 % van het salaris van Matthijs van Nieuwkerk!) tot gevolg. Dus vandaar deze 'ludieke' (dat is paarsebroeks voor flauw en doorzichtig) stunt. Binnenkort in de Wereld draait doorrrrr: Yvon Jaspers heeft een BZV-boer gejat, Jack de Vries heeft één van Eerlijk Helder's pony's gejat en Sywert van der Lienden heeft het Torentje gejat. Superrrrnietmeernormaal!

Reaguursels

Inloggen

Kijk altijd DWDD, vara, links maakt mij niet uit ik hou ervan, die Maassen had zich niet voor het karretje moeten laten spannen maar ja, ik vergeef het hem, z'n humor mag ik wel, Patricia Pay niet denk ik, wat stond ze voor joker toen dus vandaar . . . .. niet meer doen Theo of je mot hem echt jatten . . . . dus die CL beker . . . . alleen die winnen we voorlopig niet in Nl, je bent pas echt een held als je hem van Bayern weet weg te halen . . . .

wittemuis | 12-05-12 | 02:26

schele schoft | 11-05-12 | 21:49
Haha, i.d.d. Dat gejank over DWDD hier. Best vermakelijk programma en wat boeit het nou dat ze een bepaalde politieke kleur oververtegenwoordigen? Het is een VARA-programma. Ik kan me er niet aan storen.

M-Bozz | 11-05-12 | 23:49

Wel wat kaal
zo'n schaal
zonder bitterballen.

redsniper | 11-05-12 | 22:24

Kijk dan niet

schele schoft | 11-05-12 | 21:49

Joehoe. Doe eens wakker worden. DWDD is één groot schnabbelcabaret. Nu pas door..? Pfff....

Jerry Nick | 11-05-12 | 21:49

Goed geschreven Nanninga. Die Maaassen is niet alleen een infantiele zak, maar ook nog eens een flauwe, achterbakse lul. En die slijmerige Matthijs maar lachen. Bij DWDD aan tafel verschijnt alleen maar (linksch) inteelt. Ik walg van dat programma. Hoopt dat die Van Niewkerk eens ergens een flinke kras in zijn gezicht oploopt.

grote haas | 11-05-12 | 19:39

Wat een ontzettende lul die Theo, grappig ten koste van anderen. Wat een misselijke kerel.

biberon | 11-05-12 | 19:37

Jah, heeft een paar extra monden te voeden. Beter dan de meeste tafel gasten toch? Na funktioneel naakt vond ik um al nie meer zo'n held.

Neut | 11-05-12 | 18:30

M-Bozz | 11-05-12 | 16:49 | + 0 -
Ik vind het sowieso goed dat hij laat horen wat er allemaal mis is bij de pvv, maar dat komt omdat ik het ook niet eens ben met het gedachte goed en al helemala niet met de manier van opereren van Wilders.

denk.toch.eens.na | 11-05-12 | 16:59

denk.toch.eens.na | 11-05-12 | 16:06
Ja, daar heb je gelijk in. Die verwijten rijmen dan niet helemaal met mijn beeld van hem. Maar goed, het is dan jammer dat hij die partij helemaal afvalt, ook al zijn die wanpraktijken als ze waar zijn een goede reden om de partij te verlaten. Je moet het hem mee geven, hij exploiteert die wanpraktijken dan wel slim voor zijn eigen partij. Veel mensen stemmen voor het gedachtengoed van de PVV, maar hebben hun bedenkingen bij de manier van politiek bedrijven en de scherpe randjes van de partij..

M-Bozz | 11-05-12 | 16:49

Jammer dat ik over dat NL-cabaretgedoe niet kan meepraten. Of misschien wel gelukkig omdat ik daardoor mijn amusement ergens anders vond. Al snel na de opkomst van het zogenaamde (eenzijdig links hypocriete gutmenschengedoe) maatschappelijk geëngareerd cabaret ben ik afgehaakt. Vang hooguit zo af en toe nog een flard ervan op. Heb zelfs onlangs nog zowat een hele show afgekeken van iemand die ik in de collegebanken had. Maar, nee ook dat ontsteeg het platte gedoe van middelbare-school-gekkies niet.
Voor mij niet dus. Terwijl ik toch heel erg graag lach en gek ben op spitsvondigheden.

WirMachenMusik | 11-05-12 | 16:35

M-Bozz | 11-05-12 | 15:41 | + 0 -

In de eerste week na het aftreden kwam hij al met de aankondiging van een boek en daarbij had hij het al over vreselijke dingen die hij ging onthullen. Hij gaf toen al hints naar verkeerde financiering, intimidatie en mensen die alleen uit eigen belang Wilders volgen. Daarnaast kwam hij meteen met enkele punten waar hij tegen ging stemmen en ook bij dwdd sprak hij zlef over de pvv als afval. Voor mij komt het toch over als een enorme draai.

denk.toch.eens.na | 11-05-12 | 16:06

Theo Maassen een schnabbelhoer ??? maar dan wel een nicrofile, wat een klootzak is dat.

mer266 | 11-05-12 | 15:53

Een popiejopie hipster die hoereert voor de centen. Niks bijzonders dus...

majorkingkong | 11-05-12 | 15:47

denk.toch.eens.na | 11-05-12 | 15:27
Maar zet hij zich ook daadwerkelijk zo af dan? Ik heb dat nog niet gezien. Je ziet hem wel vaak een soort van teleurgesteld vertellen over dat hij de partij heeft moeten verlaten en over waar hij het niet mee eens was wat betreft de PVV partijlijn. Maar serieus, hij praat volgens mij best respectvol over de PVV en ik heb hem nog nooit zijn oude partij compleet horen afvallen! Heb je concrete voorbeelden van het tegendeel dan?

M-Bozz | 11-05-12 | 15:41

Interessant dat punt van Esra Visser over modern burgerschap. Een kleinere overheid, meer vrijheden en minder regels betekent natuurlijk ook meer eigen verantwoordelijkheid en putten uit zelforganiserend vermogen. Ben benieuwd hoe ze dat concreet willen gaan vormgeven..

M-Bozz | 11-05-12 | 15:33

M-Bozz | 11-05-12 | 15:01 | + -1 -
Ik denk dat hij zeer loyaal was aan de pvv, daarom vind ik het juist zo erg dat hij zich zo afzet en dat maakt hem voor mij onvoorspelbaar.

denk.toch.eens.na | 11-05-12 | 15:27

Theo is soms wel eens aardig in een praatprogramma en op een podium eerder saai dan schuddebuikend. Net als Finkers zijn zijn grappen erg doorzichtig.

meesterinche | 11-05-12 | 15:20

WirMachenMusik | 11-05-12 | 15:05 |
Maar geen zorg er zijn nog genoeg doegroepen over waarbij het wel nog optimaal werkt. VARA-leden bijvoorbeeld.

WirMachenMusik | 11-05-12 | 15:08

Herinnert zich als damaliges paars broekie de tachtiger en negentiger jaren. De hoogtijdagen van productplacement. Omdat de doegroepen het toen nog vrijwel niet in de gaten hadden. En zulke manipulaties werken pas optimaal als ze onder de bewustzijnsdrempel kunnen insluipen.

WirMachenMusik | 11-05-12 | 15:05

denk.toch.eens.na | 11-05-12 | 14:46
Ja, dat ben ik wel met je eens, dat hij wat lang heeft gewacht. Maar misschien was dat Polenmeldpunt de druppel? Misschien koesterde hij wel echt loyaliteit voor de PVV en wilde hij geduldig zijn (tsja, je hebt nou eenmaal optimisten en hij dacht blijkbaar dat hij de partij wel kon democratiseren op de lange termijn) of was er gewoon geen beter alternatief? Een eigen partij oprichten is ook niet niks, lijkt me.

M-Bozz | 11-05-12 | 15:01

Niekler | 11-05-12 | 14:47
Niet zo snel oordelen hae ;) Misschien moet je eerst mijn posts eens lezen om mijn intenties te snappen. En de link naar de PVV is niet zo moeilijk hae.

En verder: wat voegt jouw post in vredesnaam toe?

M-Bozz | 11-05-12 | 14:57

Een beetje dus zoiets als die stijlloze promotie. Man man, waar maak je je druk over.

Wat wel aardig was: hij legde vrij eenvoudig die lozers van ABP over de knie. Man man, wat een inhoudsloze partijmenschen heeft Brinkman opgetrommeld. En wie was de inhoudsloze vrouwspersoontje naast Hero? Is ie eigenlijk gewoon uit de PVV gestapt omdat ie een fittie had met Geert over Fleur? Hij heeft in ieder geval een zelfde bimbo aangeschaft.

hanz71 | 11-05-12 | 14:53

die theo kan naast freek op het bankje gaan zitten

eddiekallie | 11-05-12 | 14:50

@xspalm
Hij was niks is niks.. wat lul je nou man. Een van de meest succesvolle cabaretiers, maar omdat jij te dom bent zijn grappen te begrijpen is ie maar "niks".
Wat ben jij dan precies als Theo niks is?

Niekler | 11-05-12 | 14:48

Verder Theo > Alle reaguurders. Vooral als ze zeiken op theo zonder enige aanleiding. Wat heb jij zoal gedaan in je leven behalve muffe reacties achter laten op geenstijl?

@M-Bozz
OH daar heb je dat volk weer. Hoe kun je deze thread nu omtoveren in een PVV topic.. nu vraag ik je.

Om on-topic te blijven. IK GA DENK IK OOK PVV STEMMEN DAT KOMT NAMELIJK BIJNA OVEREEN MET MIJN FAVORIETE VOETBAL CLUB.

Niekler | 11-05-12 | 14:47

M-Bozz | 11-05-12 | 14:10 | + 0 -
Ik hoefde het niet graag over Hero te hebben, maar laat je graag mijn mening weten.

Hero zet zich namelijk wel af tegen grootte pvv standpunten, zoals bijvoorbeeld dubbele paspoorten en het polenmeldpunt. Ondertussen wilde hij inderdaad meer democratie in die partij, maar hij heeft niet vaak iets gezegd over zijn eigen mening.
Ik vind dat als je het op zoveel punten echt oneens bent je niet in die partij had gebleven. Daarom denk ik dat hij eieren voor zijn geld heeft heeft gekozen omdat hij wist dat na alle kritiek op Wilders als leider zijn plaats op bij de volgende verkiezingen heel laag zou zijn.

denk.toch.eens.na | 11-05-12 | 14:46

@Den Meester
Nee JIJ bent absoluut geen loser hoor. Echt niet.

Niekler | 11-05-12 | 14:45

Ik zag tijdens het zappen dat Theo Maassen een progressieve bril en een moslimbaard had, dit is ongeveer de spagaat waar progressief Nederland in zit.
Verder zijn het 3 narcisten: Maassen, Hero en Matthijs.

Onderbuik | 11-05-12 | 14:16

denk.toch.eens.na | 11-05-12 | 13:53
Maar als je het dan toch per se over Brinkman en zijn afscheiding wil hebben. Ik weet niet wat er binnen de PVV is gebeurd, maar gewoon even af gaan op wat er de laatste jaren van in de media is gekomen kan je niet zeggen dat Brinkman niet heeft geprobeerd een eigen visie in de PVV te verwezelijken en dat dat stelselmatig is mislukt. Je kan hem dus niet verwijten dat hij geen eigen mening had en dat hij altijd slaafs de koers van de PVV heeft gevolgd. Overigens vind ik dat hij het best netjes doet en dat hij helemaal niet de PVV en haar ideeën op een laffe manier compleet af valt, zoals sommige PVV-stemmers beweren. Ik snap die getergde reacties van hen dan ook niet en wil daar graag meer (beargumenteerd) over weten! In mijn ogen is Brinkman nog steeds een PVV'er qua ideeën, maar is hij een fatsoenlijke politicus die wars is van provocatieve politiek vanuit een underdogpositie voeren. Hij verloochend naar mijn idee (!) zijn idealen dus niet, maar geloofd er in dat een andere manier van politiek bedrijven meer eer doet aan de belangen van de ontevreden burger en meer effect heeft wat betreft het aan de kaak stellen van deze ideeën in de politieke arena. Daarnaast heeft hij mijns inziens gezonde ideeën over een partijstructuur. Maar goed, ik hoor het graag als het in werkelijk heel anders zit met deze beste man.

M-Bozz | 11-05-12 | 14:10

denk.toch.eens.na | 11-05-12 | 13:53
Jij hebt het aldoor over Brinkman in relatie tot zijn schisma met de PVV. Daar is het me helemaal niet om te doen. Ik heb het over dat Theo niet naar Brinkmans verhaal wil luisteren omdat Brinkman 'besmet' is met de PVV..

M-Bozz | 11-05-12 | 14:02

M-Bozz | 11-05-12 | 13:45 | + 0 -

Ik zie wel wat je bedoelt, maar het is gewoon niet wat hier gebeurt is.
Er was namelijk niemand van de pvv om mee te discussiëren en Hero wilde er niet over discussiëren omdat die alleen zijn eigen programma wilde voorlezen.

denk.toch.eens.na | 11-05-12 | 13:53

denk.toch.eens.na | 11-05-12 | 12:53
Juist. Je gaat wel met ze in debat. Dat doet Theo dus niet. Die roept alleen maar: "Jij bent fout, -vingers in de oren- lalalalalalala!"

Wil je mijn punt nou niet zien of moet ik eerst zeggen dat Brinkman inderdaad een lul is? :)

M-Bozz | 11-05-12 | 13:45

Triest figuur die Maassen. De nieuwe Freek.

Prof. Dr von Fotze | 11-05-12 | 13:33

@M1971 | 11-05-12 | 13:11
Dit is nog steeds de wedstrijd vérpissen waarbij Rutger in de zeik is genomen en waarbij Theo Maassen Rutger nog eens definitief afserveerde als niet grappig, geen cabaret. GS probeert die wedstrijd al over een topicje of 10 a 15 weer recht te zetten, maar tot dus ver, zonder succes!

BennieB | 11-05-12 | 13:31

Theo Maassen is sowieso niet leuk, al lijkt het dat ik de enige ben die deze mening toebedeeld is.

Wandelstok | 11-05-12 | 13:31

De parijbonzen in de DDR en Sovjet hadden ook gigantische inkomens/privileges op hun linkse paardenkar, ik zie in van Nieuwkerk/de Leeuw en Maassen figuren die daarmee 100% matchen, kleine dictatortjes die zich boven het volk plaatsen/denken.Partijburo Vara zorgt voor de aanvoer van de belasting-penningen.

hagelkruis | 11-05-12 | 13:20

Theo Maassen, die heeft toch een necrofiele vriend?

chroll | 11-05-12 | 13:14

Ik snap niet waar jullie je druk over maken?

M1971 | 11-05-12 | 13:11

M-Bozz | 11-05-12 | 12:27 | + 0 -
Theo zegt wel dat de PVV fout is, maar hij zegt niet dat je niet met ze in debat moet gaan. Wel zegt hij dat het onzin is om te roepen dat je het niet eens was met alles wat je oude partij deed, het is gewoon heel hypocriet van Hero om te zeggen dat hij een hele andere mening heeft dan de lijn van de PVV.
En in een debat veroordeel je altijd je tegenstander omdat je het niet eens bent met diens standpunten.

denk.toch.eens.na | 11-05-12 | 12:53

En wanneer verschijnt Maassen op de middenpagina's van de Playboy?

Giraf01 | 11-05-12 | 12:44

denk.toch.eens.na | 11-05-12 | 12:10
Dat zeg ik niet. Maar Theo's houding is wel ontzettend elitair: PVV is fout, jij bent fout en ik ga niet eens met je in debat. Als je niet genuanceerd over de PVV kan praten (ze hebben namelijk meer punten dan die controversiële of provocatieve thema's van ze) of fatsoenlijk een debat kan aan gaan en je elke overweging hun standpunten uit de weg gaat, omdat je bang bent ermee geassocieerd te worden, dan doe je dus keihard mee aan een elitaire cordon of het makkelijk bashen van deze partij. En daarmee doe je geen recht aan de roep van die vele PVV-stemmers die verandering willen zien in het politieke landschap, sterker nog, naast hun klacht niet te horen distantieer je je er van: want de PVV is fout, dus PVV-stemmer is ook fout. Die norm stellen, die veroordeling en dan elk debat uit de weg gaan, is een soort van je er zelf boven zetten.. dat vind ik behoorlijk elitair.

M-Bozz | 11-05-12 | 12:27

Die Maassen was al niks (en al helemaal niet na dat camera-incident) en dit is ook weer niks. Lekker overzichtelijk wel. Maassen kan in mijn vakje "niet interessant" blijven.

Mooi toch?

xspalm | 11-05-12 | 12:26

M-Bozz | 11-05-12 | 11:28 | + 2 -

Mensen zijn dus meteen elitair als ze tegen de pvv zijn?
Daarnaast is het toch logisch dat Hero eens aangepakt wordt op zijn kritiek op de pvv. Hij was het namelijk heel erg eens met ze totdat hij wist dat hij niet nog eens op de lijst zou komen.

denk.toch.eens.na | 11-05-12 | 12:10

uithetoosten | 11-05-12 | 11:49

Hahaha, het zit je echt dwars dus? Groeten van Billie Bob.

kaskoeskielewan | 11-05-12 | 12:07

Theo was ontzettend irritant bezig. Walgelijke moraalridder zonder moraal. Op het podium absoluut een topper, daarbuiten een stuk minder....

ley007 | 11-05-12 | 11:51

PSV zou hem moeten aanstellen als trainer, hij pakt tenminste prijzen...

gozahtje | 11-05-12 | 11:50

kaskoeskielewan | 11-05-12 | 11:46 | + 0 -

ja Annabel.

uithetoosten | 11-05-12 | 11:49

uithetoosten | 11-05-12 | 11:38

proef ik iets van zuur? iets met druiven?

kaskoeskielewan | 11-05-12 | 11:46

Gelukkig doet GS door het plaatsen van dit stuk niet mee aan de PR stunt...

Captain America | 11-05-12 | 11:45

Zou graag willen beleven hoe Theo Maassen de vloer aanveegt met Annabel Nanninga in DWDD. Maar ondanks het kwekken, veel praten en niks zeggen van Annabel wordt zij te licht bevonden om ook maar even aan te schuiven aan DWDD-tafel. Ocharm ze zal het voorlopig moeten doen met het gerief dat alleen de rijende rechter haar biedt en haar niemendalletjes bij GS. Wellicht een niveautje lager, maar ze kan op deze manier wel lekker door toeteren.

uithetoosten | 11-05-12 | 11:38

De humor ontging me volledig van dit toneelstukje. Dat overdreven lachje van van Nieuwkerk des te meer. Ik kijk al bijna niet meer naar DWDD. Gewoon, omdat ik vind dat ik alsmaar het idee krijg dat ik naar een heel goedkoop stukje Pvda reclame zit te kijken.
En Theo Maassen doet gezellig mee om linksaf zijn zakken te vullen. Die denkt; wat Mathijs kan, dat kan ik ook.
Bah!

miereneukert | 11-05-12 | 11:32

Theo Maassens optreden was echt gênant gisteren. Een goed voorbeeld van mensen die lekker mee gaan in de stroom mensen die de PVV, of ze nou provocatieve politiek bedrijven of niet, lekker makkelijk wegzetten en met de vingers in de oren heel hard: lalalalalala gaan roepen als iemand probeert daar in alle redelijkheid tegen in te gaan. Nee, PVV is fout en als je daar mee te maken hebt gehad ben je ook fout. En als je daar iets tegen in wilt brengen luister je natuurlijk niet, want je gaat toch niet in debat met foute mensen? Wat een domheid van Maassen, en ook hij ziet niet wáárom de PVV zo succesvol is: misschien door die elitaire houding van mensen als Theo, maar nog meer omdat andere partijen hun ontevredenheid niet lijken te horen!

M-Bozz | 11-05-12 | 11:28

Theo is een Baas. Hij was geweldig in TBS en hij heeft onlangs nog een rapper verkracht. Wat wil je nou nog meer??

kraaghaar | 11-05-12 | 11:24

Koettoerk | 11-05-12 | 10:51 | + 6 -
Niks meer aan toe te voegen, helemaal mee eens

Hellfish | 11-05-12 | 11:19

zo te lezen is Nanninga aan de rooie klats

Das Ungeheuer | 11-05-12 | 11:17

Toen er wat mensen in het publiek aan het zoenen waren om reclame te maken voor een deodorant merk was DWDD 'not amused'. Maar als ze zelf een stunt verzinnen om reclame te maken is het natuurlijk 'geslaagd'?

Simon_GS | 11-05-12 | 11:11

Sinds wanneer mogen cabaretiers geen geintjes meer maken in een poging om daarmee centen te verdienen???

kraaghaar | 11-05-12 | 11:10

necrosis | 11-05-12 | 10:59

Het wordt zelfs vrij dramatisch. Leaserijders gaan sowieso meer betalen. Maar ook alle aftrek voor zakelijk vervoer met eigen auto vervalt, wat betekent dat heel veel mensen nog veel dieper in de buidel moeten gaan tasten. Alleen reizen per OV (trein) wordt nog vergoed, tegen overlevering van een treinabonnement dan. om daarvan gebruik te willen amken moet je wel levensmoe zijn.

Het gevolg van dit alles? Nog lagere bedrijfswinsten, meer failissementen, minder consumptie en nog veel minder banen.

Maar niet getreurd, een oud gezegde wil....'de wal keert het schip'.

kaskoeskielewan | 11-05-12 | 11:10

Gisteren overigens een verschrikkelijk mooi wijf naast Hero Brinkman bij DWDD. Gaat namens de OBP de kamer in. Mooi, is er weer wat te genieten in de Kamer.

plaszak | 11-05-12 | 11:08

@Sjors W. | 11-05-12 | 10:05
Dat en de buitenlandse toerist. Ajax is namelijk een belangrijk onderdeel van de Amsterdamse en Nederlandse cultuur, historie. Althans zo redeneert men binnen Ajax.. Voorlopig schijnen de bezoekersaantallen flink tegen te vallen.

master_broccoli | 11-05-12 | 11:07

Wat Brusselmans al eens zei, het grootste probleem is dat Theo zich zo serieus neem tegenwoordig.
De PVV is mijn partij niet, ik heb er nooit op gestemd, maar als er iets is wat mij zou kunnen aanzetten tot het stemmen erop dan is het wel dit soort Gutmenschigkeit. Het fanatisme waarmee hij zich distantieert vind ik erg verdacht. Waarschijnlijk herkent hij zich teveel in de standpunten van de PVV waardoor hij alleen maar kan stamelen: "Ja, uhhh, verwerpelijk! We hebben het hartstikke goed hier en hullie doen alsof het slecht gaat!". Hij weet maar al te goed wat hij moet doen om zich voorgoed in te likken in het policor-Varawereldje.
Hans Teeuwen mag dan ook niet op z'n best zijn de laatste tijd, die man is een stuk eerlijker gebleven heb ik het idee.

jeanmondo | 11-05-12 | 11:07

@Kingeef1975 | 11-05-12 | 11:02 | + 0 -
En dan zeggen ze dat hier geen humor te vinden is. Neem zelf een prijs voor deze fijne grap.

Kaas de Vies | 11-05-12 | 11:03

Maassen zou trainer van Pisvee moeten worden...

Hij pakt tenminste prijzen.

Kingeef1975 | 11-05-12 | 11:02

Ik woon nu zo'n 14 jaar in de VS. Eerst 10 jaar in Phoenix, Arizona. Nu in Tampa, Florida. Als je hier 3 x zoiets flikt wordt je levenslang opgesloten ook al was het een grapje.
peetv | 11-05-12 | 10:53

In het land waar men de doodstraf hanteert.. Wat moeten we met die vergelijking?

Fret Kroked | 11-05-12 | 11:01

Satria | 11-05-12 | 10:05 |

Want als 'cabaratier' zijnde is het alleen Theo ( u mag Theo zeggen?) voorbehouden de maat te nemen? Langs dezelfde verzuurde lat die hij wegens het afnemend effect van 'Freek' in zijn handen geduwd heeft gekregen?

Bruno Alaska | 11-05-12 | 11:00

@kaskoeskielewan | 11-05-12 | 10:49
Ik ben me bewust dat het zogenaamde 'Kunduz-akkoord' inderdaad een lachertje is.
Ik vrees voor de dag dat Sap en Kereltje dit land gaan besturen.
Ik heb vanochtend een linkje geplaatst over het gebruik van bedrijfsauto's, volgens het 'kunduz-akkoord' gaat dit geld kosten, de bestuurder of de eigenaar zal flink in de buidel moeten tasten.
Ik ben geen hoogopgeleide econoom, maar dit gaat banen kosten!
En mensen zonder baan kosten geld....

necrosis | 11-05-12 | 10:59

Theo is saai geworden. Voorspelbaar. Matthijs' gegiechel heeft iets wanhopigs, alsof hij zich wil vastklampen aan iets wat leuk was en als je hard genoeg lacht is het net alsof het nog steeds leuk is.
Zagen we ook bij de Jiskefet-adepten toen Jiskefet echt allang niet leuk meer was.
Theo past in de VARA-formule, nothing else.

Shalome | 11-05-12 | 10:57

Erg leuk, Theo is een baas!

Glas Koning | 11-05-12 | 10:56

Hoewel ik vroeger DWDD goed trok, ben ik nu een beetje klaar met die kneuter TV. Een soort klokhuis voor volwassenen, alles moet op een semi-debiel niveau uitgelegd en uitgesproken worden. Als ik nu een aflevering bekijk staan mijn voeten krommer dan de neus van Cohen.

Frederik Vijf | 11-05-12 | 10:55

Tobi | 11-05-12 | 10:51 Nee man. Als oud politieman wacht Hero op versterking.

zeg maar jansen | 11-05-12 | 10:53

Ik woon nu zo'n 14 jaar in de VS. Eerst 10 jaar in Phoenix, Arizona. Nu in Tampa, Florida. Als je hier 3 x zoiets flikt wordt je levenslang opgesloten ook al was het een grapje.

peetv | 11-05-12 | 10:53

@Koettoerk | 11-05-12 | 10:51 | + 0 -
Je hebt lange suikers en korte suikers.

Kaas de Vies | 11-05-12 | 10:52

Theo's cabaret is geniaal. Zonder twijfel de beste die we hebben. Maar zodra die daar als Theo zelve aan die kutttafel van Mathijs zit, valt ie telkens wel erg diep door de mand als linksche wereldvreemde zwetsnek. Bij Teeuwen is het andersom. Diens shows zakken door de ondergrens lately, maar als ie optreed op tv bij diverse talkshows is ie erg welbespraakt en doordacht.

Koettoerk | 11-05-12 | 10:51

@ zeg maar jansen / 10:49
Als oud pliesie agent legt Hero dan toch de lange lat in Maassen's nek
Gewoon, preventief en voor de kijkcijfers

Tobi | 11-05-12 | 10:51

Zielige man, zielige omroep. Exact waar zielige kijkers op wachten. Iedereen blij. Mooi toch?

patat - generatie | 11-05-12 | 10:49

Tobi | 11-05-12 | 10:47 Hero heeft net die laatste televisiefilm van Maassen gezien. Waarin Maassen iemand doodslaat.

zeg maar jansen | 11-05-12 | 10:49

necrosis | 11-05-12 | 10:42

Als je maar platvloers of hypocriet genoeg bent kom je er sowieso mee weg bij de VARA. En sinds de plannen van Wilders door zijn op wraak beluste ex-en de nek zijn omgedraaid, krijgen ze nog steeds genoeg taxpoet. Dus dat gaat nog wel even door.

kaskoeskielewan | 11-05-12 | 10:49

@ james_chance / 10:41
Hmm?

Tobi | 11-05-12 | 10:49

Wim Heytinga is leuker. De echte dan.

Hanxie | 11-05-12 | 10:48

@ Ratzing. / 10:36
Ook achteraf zitten kijken, ik vraag me af waarom iemand als Hero niet even tegen Maassen zegt dat hij z'n muil houdt wanneer anderen aan het woord zijn

Tobi | 11-05-12 | 10:47

@necrosis | 11-05-12 | 10:42
* stelt duo presentatie met Crematorium-de-Asbak voor *

Ing. eslapen | 11-05-12 | 10:46

De Provinciale Subsidie Vereniging is maar wat blij met Theo.
Samen met mede-fans EO poephoofd en John van de Heuvel zitten er inmiddels al 3! BN´ers in hun VIP box.

Ayatollah Oink-Oink | 11-05-12 | 10:44

@Kaas de Vies | 11-05-12 | 10:36
Maak je geen zorgen ik bescherm haar als een leeuwin. Discrimineren katten eigenlijk ook? Ze is niet zwart, meer grijsbruin. Zou dat voor problemen kunnen zorgen denk je? Ik woon wel in de buurt van een kansenwijk. Ik denk dat ik haar voor de zekerheid inderdaad toch maar binnenhoud.

doenormaal! | 11-05-12 | 10:42

@kaskoeskielewan | 11-05-12 | 10:36
DWDD is voornamelijk eigenpijperij van Mathijs.
Maar eerlijk is eerlijk, als ik zoveel geld kon verdienen en er mee weg kon komen, deed ik het ook.
Al zou ik het format aanpassen aan mijn nick.

necrosis | 11-05-12 | 10:42

Ik vroeg me al af, hoe komt hij nou weer ineens aan die Schaal ? Maar hij heeft hem dus gewoon van Ajax gekregen om er even toneel mee te mogen spelen ? Wel een beetje in-triest natuurlijk.

Marcus Porcius Cato | 11-05-12 | 10:42

wat

james_chance | 11-05-12 | 10:41

Dat je die tweede prijzen wegjat bij Pisvee is nog niet eens zo erg.

Als je de eerste prijzen gaat wegjatten bij ons Aller Ajax krijg je met een aantal geschifte tokkies te maken ...

Succes Theo!

Kingeef1975 | 11-05-12 | 10:41

@ Kaas
Jij blijft gewoon hier, raarrr doen doe je maar wanneer je pc uitstaat

Tobi | 11-05-12 | 10:41

Schnabbelhoer is inderdaad het juiste woord. Een grap die de eerste keer al niet leuk was voor de derde keer betaald uithalen zou je niet moeten willen als cabaretier.

Freddie Stobart | 11-05-12 | 10:40

Kaas de Vies | 11-05-12 | 10:36 Zelfs zwarte katers schoppen zwangere katten niet.

zeg maar jansen | 11-05-12 | 10:39

Kaas de Vies | 11-05-12 | 10:29 Ik hebg een oude monitor aangesloten. Ik heb wat zware spullen klaarstaan.

Zodra ik Bandirah's cartoon zie smijt ik iets door de monitor heen.

Hier op kantoor schrikken ze dan en willen ze weten wat er is.

Dan zeg ik dat ik weer eens prutswerk van een van de vertegenwoordigers te zien kreeg. Ze hoeven niet te weten dat ik GS F5.

zeg maar jansen | 11-05-12 | 10:38

Wat een belhamel, die Theo.

An die ARBEIT | 11-05-12 | 10:37

Zag die eikel Maassen vannacht in de DWDD herhaling.
Wat een vervelende zeikerd, over al doorheen mekkeren
en behalve niets te zeggen hebben nog strontvervelend ook.Gelukkig wordt ie oud.Hollandse verongelijktheid op zijn smalst.

Ratzing. | 11-05-12 | 10:36

@doenormaal! | 11-05-12 | 10:35 | + 0 -
Hou die kat binnen, je weet nooit wat er vandaag de dag kan gebeuren als je zwanger bent.

Kaas de Vies | 11-05-12 | 10:36

Kon Maassen nog uithuilen bij Stan Valkx?

Loser dat het is.

Kingeef1975 | 11-05-12 | 10:36

Hij's leuk he, die Maassen? Echt een dijenkletser. Zag hem laatst op de Televee en heb hem na 2 min. weggezapt. Kon niet meer van het lachen.

Ja, dit zijn de jongens waar Nederland groot mee wordt en die zie je ook in DWDD..... het programma van de vooruitgang.

kaskoeskielewan | 11-05-12 | 10:36

@deraderendraaien | 11-05-12 | 10:21
Ook bakkie koffie doet. Lekker thuis dagje vrij, wachten op interessant nieuws en de bevalling van mij kat. Dat is wel leuk ;)

doenormaal! | 11-05-12 | 10:35

Ik vond zijn opmerking: 'en niets over competentie', na die opmerking van 'we gaan ervoor, ik heb er zin in' van mevrouw sjaalmans
on.
ge.
loof.
lijk.
hout snijden!
Verder knettergek natuurlijk, net als al dat dwdd volk.

Einde van de Domheid | 11-05-12 | 10:31

en daar klettert Maassen snoeihard van zijn voetstuk.

Domtoren | 11-05-12 | 10:31

Als marketingstunt voor de Ajax Experience is t aardig geslaagd, want iedereen schrijft er over. Zelfs geenstijl trapt erin.

WhitneyHoustonZombie | 11-05-12 | 10:30

Tjongejonge, overdrijven is ook een vak.

James St John Smythe | 11-05-12 | 10:30

Bedank he Nanninga. Nu heb ik het beeld van Jack de Vries met een van de pony's van Bleeker op mijn netvlies

kattenfluisteraar | 11-05-12 | 10:30

@necrosis | 11-05-12 | 10:26 | + 0 -
Ik hoop dat ze mijn doldwaze dingetjes waarderen, dit is ook nou niet echt een zwaarmoedig topic, dus ik denk dat het hier kan, zo niet dat dan hoor ik dat vanzelf.

Heeft iedereen al zijn comment voor Bandirah klaar?

Kaas de Vies | 11-05-12 | 10:29

@Kaas de Vies | 11-05-12 | 10:20
Pas je wel op dat Joris jouw afkoopsom niet omtovert in losgeld?
*alvast 'Free Kaas' spandoeken verven doet*

necrosis | 11-05-12 | 10:26

@Parel van het Zuiden | 11-05-12 | 10:26 | + 0 -
Dat heb ik ook eens tegen Schumacher gezegd, ook hij vindt dat ik geen humor hen.

Kaas de Vies | 11-05-12 | 10:26

Theo is in zijn eigen schaduw blijven hangen, jammer.

Dr.Thorvaldt | 11-05-12 | 10:26

Nanninga, stel je niet zo aan zeg. Ben je een babyboomer ofzo? Zeuren om het zeuren is dit.

Fret Kroked | 11-05-12 | 10:26

Schoenmaker blijf bij je leest. Dat is mijn advies aan Theo....

Parel van het Zuiden | 11-05-12 | 10:26

GeenStijl de nieuwe Volkskrant. Zoveel mogelijk en zo zuur mogelijk zeiken en janken om niks. Verdrietig.

mygfisbrazilian | 11-05-12 | 10:24

@Burt Cokain | 11-05-12 | 10:20 | + 0 -
Nee, maar het is ook niet mijn beroep. En soms is het hier best grappig.

Kaas de Vies | 11-05-12 | 10:21

@doenormaal! | 11-05-12 | 10:17
Zo is het! kan ie volgende week nog een keer op herhaling bij DWDD om over de actie te mekkeren en op GS te pissen!
Voor mij dus ven lekker koffie nu!

deraderendraaien | 11-05-12 | 10:21

ik had nog zo gehoopt dat GS dit zou negeren. Daar kan Theo nl niet tegen. jammer, kansje gemist GS

schendel | 11-05-12 | 10:20

SharpEye | 11-05-12 | 10:13 |
Als ik termen als 'moreel verwerpelijk' moet aanhoren dan ben ik het bij voorbaat al eens met de persoon die zg moreel verwerpelijk is.

sjaakdeslinksesul | 11-05-12 | 10:20

@necrosis | 11-05-12 | 10:18 | + 1 -
Typisch geval van:
Gij zonder humor, werpe de eerste grap (vrij naar God).

Kaas de Vies | 11-05-12 | 10:20

Theo is koning. Punt! Nee jullie zijn grappig, attent en rijp voor het kabinet met die kudtreaguursels van.. ah fok it ma geweaun

Burt Cokain | 11-05-12 | 10:20

@Kaas de Vies | 11-05-12 | 10:16
En dat is 10-0 voor Kaas.....

necrosis | 11-05-12 | 10:18

Voordat hij een overjarige hipster werd was hij wel leuk.

Harry Turtle | 11-05-12 | 10:18

@TerraceCasual | 11-05-12 | 10:16 | + 1 -
Ik vind het eigenlijk best een leuke grap, maar goed ik heb ook geen humor.

Kaas de Vies | 11-05-12 | 10:17

Die trofee is niet interessant, Theo Maassen is niet interessant. Had niet in DWDD moeten komen en dus ook niet nog een keertje hier aandacht eraan geven. Of hoort dat ook bij de PR?

doenormaal! | 11-05-12 | 10:17

Haha, alle domme Amsterdammertjes over de zeik.
Gebeurt het bij PSV dan vindt iedereen het wel prachtig..
Gebeurt het bij Feyenoord dan... Oh, wacht..

TerraceCasual | 11-05-12 | 10:16

Hoezo 'kampioensschaal', 020 was gewoon iets minder slecht dan de rest, dit seizoen.
*wegduikt*

necrosis | 11-05-12 | 10:16

Kaas de Vies | 11-05-12 | 10:11 Goed zo. Nou nog om het andere comment herhalen en dan kun jij zien hoe hoog je oprotpremie is.

zeg maar jansen | 11-05-12 | 10:15

Theo beklaagde zich. Over het niet meer kunnen volgen van het gesprek. Na drie zinnen van de politici was Theo het spoor bijster en kon ie alleen nog maar roeptoeteren dat Brinkman en z'n PVV slecht waren. Net als die man van de LPF. Slecht.

zeg maar jansen | 11-05-12 | 10:14

Als Maasssan nou nog de hele uitzending met dat bord voor z'n kop was blijven zitten, had die actie nog enig nut gehad.... ow wacht.. bord kop?

deraderendraaien | 11-05-12 | 10:13

Afgang nummero zoveel van die "rebelse" Theo. Domme boerenlul.

Superior Bastard | 11-05-12 | 10:13

A. Nanninga had beter kunnen beschrijven hoe Thneo die kneus van een Hero Brinkman en zijn samengeraapte zooitje afdroogde. Dat was fenomenaal!

SharpEye | 11-05-12 | 10:13

Theo Kleptomaassen.

Cuyahoga | 11-05-12 | 10:12

Maassen - Prem, aan diezelfde tafel was ook al zo'n ijzersterk optreden van die voormalige grapjas.

Andy Devins | 11-05-12 | 10:11

@zeg maar Meneer Jansen | 11-05-12 | 10:09 | + 0 -
Meneer Jansen.

Kaas de Vies | 11-05-12 | 10:11

Kaas de Vies | 11-05-12 | 10:09 Meneer Jansen voor jou.

zeg maar jansen | 11-05-12 | 10:09

@zeg maar jansen | 11-05-12 | 10:08 | + 0 -
jansen.

Kaas de Vies | 11-05-12 | 10:09

rara | 11-05-12 | 10:03 Voor die twee centen die Kaas bijdraagt? Een inzameling?

Ik weet dat ons een crisis wordt aangepraat, twee cent is niet zo heel moeilijk.

Laat Kaas maar van z'n X5 naar lijn 5 gaan. Kan ie best.

zeg maar jansen | 11-05-12 | 10:08

@Satria | 11-05-12 | 10:05 | + 0 -
Over 20 jaar schnabbelen de redacteuren van geenstijl ook gewoon, allemaal. Behalve Johnny Quid, die wordt binnenkort gescout door een club in de NBA om daar coach te worden.

Kaas de Vies | 11-05-12 | 10:07

Het was toch geinig? Wat maakt het uit.
Zat me meer te verbazen over het kolderieke gestamel van die Brinkman-groupies.

de Voorzittert | 11-05-12 | 10:07

Nanninga boos om Theo's haat op de grote blonde leider ofzo? Lekker boeiend.

XelaGBS | 11-05-12 | 10:07

in het laaDje ... echt ???
James Lastig | 11-05-12 | 09:58 | + 1 -
hahaha als je kritisch bent op anderen, zorg dan wel dat je weet waar je het over hebt hahaha. Jammer joh, volgende keer beter.

Ethan Twat | 11-05-12 | 10:06

@Den Meester | 11-05-12 | 09:58 | + -4 -
Braaf hoor, niet kijken en er toch over zeiken. Erger dan Maassen.

Musset | 11-05-12 | 10:06

En dan zit die dief daar ook nog fijn door Hero heen te blaten. Want niemand laat Theo ooit uitpraten en dan is straks de tijd om en dan hebben ze het over dingen gehad waar die domme Eindhovenaar geen verstand van had en dan heeft ie niet kunnen zeggen wat ie wou zeggen.

zeg maar jansen | 11-05-12 | 10:06

maar theo kon het goed brengen en amuseerde daarmee... en daar gaat het toch om?
of worden cabaretiers ook al de maat genomen?
beetje zuuuuuuurrrrrrrr

Satria | 11-05-12 | 10:05

Ik heb meer moeten lachen om Die Hero, die denkt dat hij een zetel gaat halen. En nu slogans een hit schijnen te worden: Dream On Hero, It Will Be Zero

Kamervraag | 11-05-12 | 10:05

@ Den Meester | 11-05-12 | 09:58

Ik denk niet dat de AJAX EXPERIENCE bedoeld is voor de hippe mensch.

Ik kom op het stationnetje in mijn woonplaats wel eens een jongen tegen. Mid twintig, volledig in Ajax-tenue. Hij is niet helemaal goed en gaat met zijn vader naar alle thuiswedstrijden van Ajax. Ajax heeft daar schijnbaar ook een speciaal vak c.q. programma voor. De grappen zijn buitengewoon voor de hand liggend, maar ik maak ze niet: ik vind het wel leuk dat ze dat doen.

Dat is het publiek van de Ajax Experience. Provinciaalse papa's die een dagje in Amsterdam zijn met de kids, schoolkinderen, geestelijk gehandicapte fans die in Ajax-trainingspak/muts/das/sjaal lopen. En ik geloof best dat die deze actie geweldig vinden.

Sjors W. | 11-05-12 | 10:05

Theo Maassen is dus eigenlijk gewoon een recidive steeldief.
"3 strikes you're out" geldt hier nog niet he? Jammer...

datzouzomaarkunnen | 11-05-12 | 10:04

@rara | 11-05-12 | 10:03 | + 0 -
Eerst Bandirah weg, dan kunnen we over mijn vertrekpremie onderhandelen.

Kaas de Vies | 11-05-12 | 10:04

TV wat is dat

Bokito ergo sum | 11-05-12 | 10:04

@Den Meester | 11-05-12 | 09:58
hoef het niet te zien want het lijkt me idd een DRAMA.
Panic.!

Itastijl | 11-05-12 | 10:03

@Kaas de Vies | 11-05-12 | 09:58
Als je wil dan kunnen we een collecte organiseren.

rara | 11-05-12 | 10:03

Deel zoveel in de serie: Hoe maak je je eigen geloofwaardigheid kapot.

rara | 11-05-12 | 10:02

@appellikker | 11-05-12 | 09:58 | + 0 -
Heb je dat niet geleerd bij de inburgeringscursus, de Nederlander zeikt op alles en iedereen. Heerlijk vinden we dat. Maar we doen zelden er iets aan, natuurlijk doen we er niets aan, anders valt er niets te zeiken.

Trouwens in mijn laatste comment had ik natuulijk schnabbelen moeten schrijven ipv sprokkelen. Maar goed ik dacht aan Nanninga en die heeft volgens haar twitpic een flinke bos hout voor de deur.
(ik ben vandaag genadig, ik had ook nog een leuke grap over sprokkelen en takkewijf, maar ik weet niet of je die kan waarderen alhoewel ik vind zelf mijn eigen grappen leuk, net als Bandirah).

Kaas de Vies | 11-05-12 | 10:01

Na drie keer is het echt niet leuk meer

tweebier | 11-05-12 | 10:01

En GS doet dus ook mee door er een stukje over te schrijven.

bbbachstra | 11-05-12 | 10:00

Eindhoven de gekste, Theo voorop!
Theo laat zien hoe je prijzen pakt!

Klokkie | 11-05-12 | 10:00

@James Lastig | 11-05-12 | 09:58
natuurlijk, net als "lalalalalaad, geld", ook van T. Maassen

Den Meester | 11-05-12 | 10:00

Het failliet van Theo. De grappenmakert die commercieel ging.. Helaasch.

master_broccoli | 11-05-12 | 09:59

@James Lastig | 11-05-12 | 09:58
Is van inladen, volladen en andere graaiwerkwoorden...

Tommygunner | 11-05-12 | 09:59

Die hele tafel daar zit vol met snabbelhoerrren. Ze zijn de PvdA-baantjescarrousel in programmaformat...

Tommygunner | 11-05-12 | 09:59

Wanneer mag ik een schnabbelen? Of moet ik nog gekker doen?

Je telt pas mee in Nederland als je lekker schnabbelt.

Sni sna schnabbelie (daar zit een liedje in)

Geenstijl wil trouwens heel erg graag van mij af, maar ze kunnen de vertrekbonus niet bij mekaar sprokkelen.

Kaas de Vies | 11-05-12 | 09:58

Beetje van het niveau als die striptekenaar die hier een keer per week de site komt ontsieren

Den Meester | 11-05-12 | 09:58

Reken maar van Jazz

geenstijlsteengeil | 11-05-12 | 09:58

in het laaDje ... echt ???

James Lastig | 11-05-12 | 09:58

Toen ik het las (zonder DWDD gezien te hebben) dacht ik echt, omg wat een loser die Maassen (en wat een losers bij dat Ajax-museum als ze denken dat dit "gaaf" is).

Den Meester | 11-05-12 | 09:58

-weggejorist-

appellikker | 11-05-12 | 09:58

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken