Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

VIDEO! Sandro Grigolia bekent roofmoord

SandroGrigoliabekentenis.jpg Gevonden via google.ge: de bekentenis van Sandro Grigolia. Live op de Georgische televee. Vertaling: „Ik had financiële problemen. Op een dag besloten ik en mijn vriend om een juwelier te gaan beroven. Toen we binnenkwamen, was de eigenaar aanwezig. Hij verzette zich, ik werd bang en heb per ongeluk twee keer geschoten". Oh, het was een ongelukje? Nee joh gekkie, dan zijn we niet langer boos. Met je ID-kaart. Tot zo ver de discussie over daderprivacy. Zie ook TV West. UPDATE: OM volledig verrast door bekentenis.

Reaguursels

Inloggen

-weggejorist-

mojehore | 05-05-12 | 09:14

wat zegt mv. <a href="http://nl.wikipedia.org/wiki/Sandra_Roelofs">Roelofs</a>?..

maxvol | 04-05-12 | 23:14

Het lijkt mij niet aannemelijk dat hij angst had. Immers hij had een pistool; waren met zijn tweeën; zij waren de overvallers. Hij kan wel bang zijn geweest én het is verkeerd afgelopen. Gezien zijn leeftijd zal hij de consequenties moeten accepeteren. Hij heeft een moord gepleegd op een ongewapend en niets vermoedende en of kwaad in de zin hebbende middenstander.
Deze man was al jaren bekend bij diverse instanties. Deze zullen ongetwijfeld hebben geprobeerd te sturen naar opleiding; werk; verantwoordelijk; goed dag en nacht ritme enz. Dat zij hier niet in geslaagd zijn gezien de actuele situatie mag duidelijk zijn.
Ik vraag mij af wat deze lieden overdag uitvoerden!!! Heg zal een uitkering zijn.. Wat jammer is.. Een gebrek aan discipline kan gecompenseerd worden door hard te werken. Je in zijn zweet werken, niet dagdromen over veel geld end. Onze democratie kent deze dwang niet. De heren zijn goed op de hoogte van hun rechten; dreigen vaak en/ of weten sociaal wenselijk gedrag te geven zolang ze er " financieel" beter van worden.
Doch in Nederland wordt je al gauw als facist uitgemaakt bij deze opmerkingen. Opvoeden met een doel in het leven ( opleiding en werk) desnoods onder dwang is de enige remedie. Bij werk hoort ook loon ( beloning / uitkering) niet andersom. Zachte heelmeesters maakt stinkende wonden. Triest voor het achtergebleven gezin. Hoop en vertrouw dat de Gemeente Den Haag deze vrouw helpt haar leven met haar kinderen op de rails te houden.

Adam van Rijn | 04-05-12 | 19:07

Het lijkt mij niet aannemelijk dat hij angst had. Immers hij had een pistool; waren met zijn tweeën; zij waren de overvallers. Hij kan wel bang zijn geweest én het is verkeerd afgelopen. Gezien zijn leeftijd zal hij de consequenties moeten accepeteren. Hij heeft een moord gepleegd op een ongewapend en niets vermoedende en of kwaad in de zin hebbende middenstander.
Deze man was al jaren bekend bij diverse instanties. Deze zullen ongetwijfeld hebben geprobeerd te sturen naar opleiding; werk; verantwoordelijk; goed dag en nacht ritme enz. Dat zij hier niet in geslaagd zijn gezien de actuele situatie mag duidelijk zijn.
Ik vraag mij af wat deze lieden overdag uitvoerden!!! Heg zal een uitkering zijn.. Wat jammer is.. Een gebrek aan discipline kan gecompenseerd worden door hard te werken. Je in zijn zweet werken, niet dagdromen over veel geld end. Onze democratie kent deze dwang niet. De heren zijn goed op de hoogte van hun rechten; dreigen vaak en/ of weten sociaal wenselijk gedrag te geven zolang ze er " financieel" beter van worden.
Doch in Nederland wordt je al gauw als facist uitgemaakt bij deze opmerkingen. Opvoeden met een doel in het leven ( opleiding en werk) desnoods onder dwang is de enige remedie. Bij werk hoort ook loon ( beloning / uitkering) niet andersom. Zachte heelmeesters maakt stinkende wonden. Triest voor het achtergebleven gezin. Hoop en vertrouw dat de Gemeente Den Haag deze vrouw helpt haar leven met haar kinderen op de rails te houden.

Adam van Rijn | 04-05-12 | 19:07

Ach, en het zijn zulke lieve jongens zegt mamma, ze doen echt geen vlieg kwaad.
Echte kansen-jongeren die een aanwinst zijn voor de MultiCul.

De twee verdachten van de roofmoord op de Haagse juwelier Stratmann zijn jarenlang onder intensieve behandeling geweest van zeker negen verschillende hulpinstanties die geen vat op de jongeren hadden.
Dat blijkt uit rapportages die in handen zijn van het Algemeen Dagblad.

Wapenbezit
Sandro G. werd al voor zijn 14de opgepakt en veroordeeld voor illegaal wapenbezit.
Een jaar later werd hij voor de tweede keer veroordeeld.

Ziya B. dreigde door zijn instabiele gezinssituatie in de crisisopvang terecht te komen en stond onder toezicht van een gezinsvoogd van Bureau Jeugdzorg.
Hij kwam ook al op zijn 14de in aanraking met justitie.

www.ad.nl/ad/nl/1012/Nederland/article...

Wat heeft dit allemaal gekost aan de belastingbetaler?

Ella | 04-05-12 | 17:54

Ddarez | 03-05-12 | 17:12

Sja, en die kogels gingen ook per ongeluk de goede kant op, hé?

kaskoeskielewan | 04-05-12 | 12:20

Eigenlijk schrok hij vreselijk toen hij ontdekte dat er een wapen in zijn hand zat en wilde hij het weggooien. Toen ging het per ongeluk af. En volgens de wetten van de schaamtecultuur heef hij zich toen verstopt in Georgië. Zo herkenbaar allemaal. Nou dat wordt vrijspraak, let maar op.

kaskoeskielewan | 04-05-12 | 12:17

Als dat soort mensen met een sterke familieband hun zoon in het vermeende paradijs niet in de pas kunnen laten lopen, dan gewoon de gehele familie terugsturen naar Georgie wegens "onvermogen tot integreren in de Nederlandse samenleving". Let wel: dit niet als straf maar als functionele maatregel: leuk dat jullie het hebben geprobeerd maar helaas is het niet gelukt.

KingBee | 04-05-12 | 10:17

Oh, per ongeluk. Hij had waarschijnlijk ook dat wapen per ongeluk in zijn handen gekregen. En per ongeluk had ie het doorgeladen. En geheel per ongeluk was hij in die juwelierszaak beland, want hij was eigenlijk op weg naar het uitzendbureau om te zoeken naar werk. Kijk, dat verandert de zaak.

Ornoisliefde | 04-05-12 | 09:54

Mag het recht nu een keertje zegevieren, meneer de rechter?

Fratello | 04-05-12 | 09:16

Nee mijn zoon is goede jongen, mijn zoon heeft nooit iets verkeerds gedaan, ikke snap er helemaal niets van, ik hou van mijn zoon. Ja dat je van hem houd stomme koe daar kan jij ook niets aan doen, daar ben je te dom voor. Als ik hoor dat die klootzakken al vanaf hun jeugd in aanraking zijn geweest met politie, justitie en jeugdzorg dan flikker op met ikke snappe er niets van. Stelletje minkukels. Onbesnutte klootzakken. Die man is dood omdat jij twee keer per ongeluk schoot. Ik ga ff kotsen in mijn vuilnisbak.

cyberbabe | 04-05-12 | 08:51

Had je dan een pistool moeten meebrengen met losse flodders. Wat dacht je dat er ging gebeuren?

andywatt | 04-05-12 | 08:20

is hij al gehangen ?

dezeookalbezet | 04-05-12 | 05:35

@redactie : Een verklaring is ENKEL rechtsgeldig wanneer deze gemaakt is in het land waar de misdaad gepleegd is (en verdachte de cautie is medegedeeld/op zijn rechten gewezen). Moeten jullie toch weten zeg?!? Bovendien zal Georgie ongetwijfeld een land zijn waar gemarteld wordt.. Need i say more?? OM moet dus goed oppassen om deze zaak niet te verpesten.... Anders loopt ie zo vrij...

Piet_Snot | 04-05-12 | 01:43

Pero ongeluk? Hahaha het moet niet gekker worden xD
Nee, maar serieus: opknopen die vent, dat stuk sociale vuilnis moet je direct opruimen.

Sodeju! | 04-05-12 | 01:04

Pero ongeluk? Hahaha het moet niet gekker worden xD
Nee, maar serieus: opknopen die vent, dat stuk sociale vuilnis moet je direct opruimen.

Sodeju! | 04-05-12 | 01:04

Moest Joris D. niet in die buurt zijn? Hij pikt em wel even op met de staatsvlieger.

Shareholder II | 04-05-12 | 00:34

Zo doen ze dat dus in Georgie..... Paspoort en je muil op de nationale zender, en daarmee dus ook op het net. Verklaring gelijk live vastgelegd. Hatsaaaa. Niks maandelang proces. Georgie is ok .... ole ole

Frimu2 | 03-05-12 | 23:57

nee het was niet deze, die andere die moet een blauw oog hebben.
die was tegen de lamp gelopen.
zoveel gemeende klote reacties(en terecht)

nu ff een luchtige

dute65283029 | 03-05-12 | 23:23

Wanneer je zwakzinnige achteroom twintig jaar geleden de aars van het familieschaap volblafte en de strontvliegen er voor zorgden dat je moeder (met snor) ook je achternicht werd, kan ik me voorstellen dat het in je misvormde georgische kuthoofd nooit echt zal dagen wie of wat hier nu het echte 'ongelukje' is... stuk godvergeten klomp inteelt.

Bertus Betonsloper | 03-05-12 | 23:05

In Amerika gaat zo'n knul 13 tot 20 jaar op deathrow, om dan uiteindelijk een keer onverwacht 's ochtends wakker gemaakt te worden, it's your time boy . . .

Twee Jeetjes | 03-05-12 | 22:57

Enkele reis Tblisi via Frankfurt, € 956.
dat had ie dan toevallig nog wel in zijn zak tijdens zijn aanval van financiële problemen.
Van bekenden/familie geleend? dan dus medeplichtig.

Vix707 | 03-05-12 | 22:56

Je mag ze ook niet storen hè bij het schrijven van bekeuringen,

Twee Jeetjes | 03-05-12 | 22:56

laat die drol maar lekker in georgie z'n straf uitzitten

Snelle Gerrit | 03-05-12 | 22:07

Als hij over een jaar vijf bij P&W zijn boek komt promoten is hij in een klap uit de financiële problemen. Oh wacht even, mogelijk zijn er dan niet meer genoeg Gutmenschen om zelfs de eerste druk volledig aan de man te brengen.

WirMachenMusik | 03-05-12 | 21:33

&#4321;&#4304;&#4316;&#4307;&#4320;&#4317; &#4306;&#4320;&#4312;&#4306;&#4317;&#4314;&#4312;&#4304; 2 &#4315;&#4304;&#4312;&#4321;&#4321; &#4306;&#4304;&#4315;&#4317;&#4330;&#4334;&#4304;&#4307;&#4307;&#4304; &#4321;&#4304;&#4325;&#4304;&#4320;&#4311;&#4309;&#4308;&#4314;&#4317;&#4328;&#4312; &#4336;&#4317;&#4314;&#4304;&#4316;&#4307;&#4312;&#4312;&#4321; &#4321;&#4304;&#4308;&#4314;&#4329;&#4317;&#4328;&#4312;, &#4320;&#4312;&#4321; &#4328;&#4308;&#4315;&#4307;&#4308;&#4306;&#4304;&#4330; &#4325;. &#4311;&#4305;&#4312;&#4314;&#4312;&#4321;&#4312;&#4321; &#4318;&#4317;&#4314;&#4312;&#4330;&#4312;&#4312;&#4321;

weesgegroet | 03-05-12 | 21:12

Kijk, de Georgische verhoortechniek blijkt toch erg adequaat te zijn! Binnen een uur een bekentenis!

Jodelahiti | 03-05-12 | 21:01

@TisNieZoMoeilijk | 03-05-12 | 17:53
Ik doe d't nog veel meer bij! +++++

wakkere_nederlander | 03-05-12 | 20:59

De eerste keer schieten was niet de bedoeling. De keer daarna wilde hij slechts kijken of hij dood was.

netniet | 03-05-12 | 20:28

Google eens op Grigolia en emshop-online. Dan zie je dat Grigolia al vanaf zijn 16e bezig is met oplichting. Webshopje openen, betalingen ontvangen en niet leveren: partyflock.nl/topic/1061656:Www_emshop...

Die persoon noemt zich Dimitri Grigolia. Er is maar één familie Grigolia in Nederland. Dus of Sandro geeft zich uit voor Dimitri of broer/vader van Sandro is ook crimineel.

Hans Hillen | 03-05-12 | 20:28

Fijn dat hij bekend heeft, hopelijk verlicht dit het leed voor de nabestaanden. Reken maar dat deze jongen een zware straf krijgt.

de tandarts | 03-05-12 | 20:23

Gelukkig kan die andere overvaller nu gewoon volhouden dat hij niet wist dat het pistool geladen was en dat hij dacht dat er hoogstens met een leeg pistool gedreigd zou worden. Die krijgt 4 jaar, wordt in praktijk 3 jaar en 4 maanden. Die mag vóór het proces al met weekend verlof!

kees1960 | 03-05-12 | 20:07

Leuke advocaat zie ik nu op staatshoernaal. Gat in de markt voor moslimadvocaten. 7 x meer misdaad dan autochtoon. Dus succes verzekerd als je moslim bent én advocaat.

ecologiste | 03-05-12 | 20:05

Nu de privacy van deze persoon toch al aan gruzelementen ligt en de advocaten/strafpleiters daar uitgebreid bij stil gaan staan om de straf te verminderen is het geen probleem meer dat zijn hele privacy bekend wordt:
Hoe/waarom/ is hij (of zijn ouders) Nederlander geworden? Heeft hij een dubbel paspoort? Wat is zijn scholing? Wat zijn precies zijn geldproblemen? enz.
Mogelijk kan de advocaat van die andere 'verdachte' vast het e.e.a. toelichten zodat de burger beter begrijpt waarom de straf niet meer moet worden dan een dag of twee in een cel.
En misschien kan Geenstijl een van zijn beste onderzoekers hier opzetten.

Butchijo | 03-05-12 | 20:01

Dat pistool had hij ook per ongeluk bij zich. Verbaast me altijd hoeveel pistolen er per ongeluk afgaan en hoeveel mensen er tijdens ruzie's 'in een mes lopen'

Geldproblemen? op je 19e? Wat voor geldproblemen kun je nou op je 19e al hebben??

kees1960 | 03-05-12 | 20:00

Dat namen en shamen wat die Georgiers doen door dit op TV uit te zenden, dat moeten we ook in ons land invoeren. Die Georgiers hebben ook snel een bekentenis los. Nu maar hopen dat dat in Nederland niet tot strafvermindering leidt.

Hans Hillen | 03-05-12 | 19:53

Zeg, moet van Rossem dit niet even nuanceren? Dat we begrip moeten hebben voor de dader? Misschien was de dader zelf wel goed, maar is hij onder (financiële) druk van een foute samenleving wel hiertoe gezet. Gewoon een kwestie van een foute keus.

Allen moralfags veroordelen zo'n jongen, toch, van Rossem. Tijd om over deze moraalsuperioriteit heen te stappen en deze jongen gewoon te herdenken.

Moet namelijk ook met SS-ers, volgens van Rossem.

Zuurkool met Worst | 03-05-12 | 19:52

Dat het uileveren maar lang uitgesteld kan worden.
Gozer scheet in zijn broek om weggejorist te worden en van alle opties was zichzelf aangeven nog de beste.

18 jaar Hilton met kost en inwoning.

Bo Dreksma | 03-05-12 | 19:48

Ome Azo's sombere voorspelligen:
-
Advvocaat Enait lacht zich al bij voorbaat het spreekwoordelijke schompus; iedereen weet dat het met de mensenrechtensituatie niet zo heel geweldig is gesteld in Georgia (er is weleens een protest hardhandig uit elkaar geslagen en er zijn wel eens 'displaced persons' onder dwang verhuisd, dus dat maakt het land albij voorbaat verdacht...)
-
Die bekentenis moet dus over - en wel onder Nederlandse condities, anders geldt 'ie lekker niet. En tegen die tijd is Sando goed geïnstrueerd -en houdt hij zijn mond.
-
Verder blijkt hij heel ZIELUG vanweg strenge drinkvader (want: Georgiër) en moeder die andere kant opkeek toen hij op zijn derde levensjaar met zijn stepje door de poep reed. (want: Georgiër)Verder is hij eigenlijk derde generatie onderdrukt homosexueel(want: Georgiër)
-
Dit jongmens verdient derhalve alle kansen in zijn prille, zo wreed onderbroken leventje en derhalve mag hij ons met zijn allen in de komende jaren tonnen aan belastinggeld kosten.
-
Let op: vier jaar, tweederde zitten, voortijdig in een rehabilitiatieprogramma. Deze knaap staat binnen de 36 maanden weer op straat - en Ome Azo hoopt bij hoge uitzondering dat hij nu eens ongelijk krijgt.

azoturie | 03-05-12 | 19:40

Hij kijkt ook niet zo snugger uit zijn ogen. Ik denk dat hij zich niet realiseert dat hij zichzelf aan het bakken is met wat hij zegt...

naatholweg | 03-05-12 | 19:21

valt ook moeilijk te ontkennen met dat filmpje
de hond

barf | 03-05-12 | 19:19

Dit is koren op de molen van de advocaten. Privacy schendig. Hij wordt slechts verdacht. Het bewijs moet nog geleverd worden. Dit filmpje. Hij handelde uit noodweer omdat de juwelier hem aanviel,dus geen sluitend bewijs. Geldnood is zielig, want de reis naar Tiblisi voor femaliebezoek kost veel geld. Gevolg van alles is dat de straf zal uitdraaien op 200 uur werkstraf en een vergoeding aan hem voor de aangebrachte schade/leed door de privacy schending. Doorlopen mensen, er is niets aan de hand.

bijtertje | 03-05-12 | 19:17

Moet zeggen, ik was ook erg verrast door de bekentenis.
In dat geval zijn Marokkanen toch anders.
Die ontkennen nog terwijl ze iemand aan het mes aan het rijgen zijn.

joemiejas | 03-05-12 | 19:09

Nog voor dat zijn Paspoort is verlopen (01-07-2015) zit zijn straf er weer op. Hij krijgt denk ik 5 jaar (slechte jeugd, schaamtecultuur etc etc etc etc etc)aftrek voorarrest, goed gedrag en natuurlijk de wereldvreemde D66 rechter

Amazing_Mark | 03-05-12 | 19:09

Nou, zaak is dus rond.
Scheelt weer een hoop geld en tijd.

Hij getuigt hierin ook direct tegen zijn vriend, dus dat is ook klaar.

Opsluiten, vergeten eten te geven, en verder met onze samenleving.

frickY | 03-05-12 | 18:59

Het is toch logisch dat het gajes van de hele wereld hier wil komen wonen, onze weg met ons mentaliteit gekoesterd door links, is een strooppot voor deze lui.
We krijgen in Nederland gewoon waar er op gestemd wordt, ziehier het linkse resultaat!

lanexxx | 03-05-12 | 18:58

In 1992 geboren in Tiblisi en nu al hier onze winkeliers omver schieten? En in de pers heet dit een Hagenaar?
Godver mensen... we gaan echt naar de klote.

dutch driver | 03-05-12 | 18:57

@An die ARBEIT | 03-05-12 | 17:51
Maakt het eigenlijk ook maar iets uit of en zo ja,
hoeveel schuld dat stuk ongeluk had/heeft?

De schuld die hij nu samen met zijn kompaan heeft aan de familie en vrienden van het slachtoffer, is ten eerste niet in geld uit te drukken en ten tweede (volgens het Nederlandse rechtssysteem) in een jaar of drie vier afgelost.

Ik betwijfel ten zeerste of er iemand iets van zal leren.

Cor Rupteling | 03-05-12 | 18:53

@ TisNieZoMoeilijk +heeeeel veel

shenkie7 | 03-05-12 | 18:52

Niet verrassend dit, in Georgië worden bekentenissen van grote misdaden over het algemeen altijd op tv uitgezonden. Noem het een soort van opvoedkunde.

Bono | 03-05-12 | 18:45

@Bart_Bart | 03-05-12 | 17:13
Conclusie: ze zijn in ieder geval erg goed in falen.

Niet verwonderlijk met pvda-ers en de manier waarop zij falen en de gevolgen van hun falen als lichtend voorbeeld.

Cor Rupteling | 03-05-12 | 18:39

@Niet echt nee... | 03-05-12 | 18:25
Ben je misschien ook in staat om je zo kwaad te maken over het lot van de familie van het (echte) slachtoffer?
Sukkel!!

Hufter | 03-05-12 | 18:38

Kan iemand hem per ongeluk een nekschot geven ?

Rest In Privacy | 03-05-12 | 18:36

gaffelbaard | 03-05-12 | 18:32 |
Ow vast wel, alleen die zullen ook niet hier zitten. Of denk jij van wel soms?

gozahtje | 03-05-12 | 18:35

Niet echt nee... | 03-05-12 | 18:25 |
Jij bent de stompzinnige, tuurlijk ligt het grotendeels aan de opvoeding. De opvoeding die je in je jeugd geniet vormt de basis van hoe je als volwassenen in het leven staat, het zijn de normen en waarden die je van huis uit hebt meegekregen.

gozahtje | 03-05-12 | 18:33

gozahtje | 03-05-12 | 18:27
Goh, zou die jongen echt alleen maar ouders hebben? En verder niemand? ... ow ....

gaffelbaard | 03-05-12 | 18:32

@Crematorium-de-Asbak | 03-05-12 | 18:02
dus er is iemand vermoord maar die huppelt binnenkort weer vrij rond??? gok maar wat, Jezus?

ÎÎÎ ReBeL ÎÎÎ | 03-05-12 | 18:31

@Niet echt nee ...
Niet 'de', maar wel 'mede-'.
Of, vraag jij jezelf niet af WAAROM die jongens zo geworden zijn?
(tav het woord 'bedreigd' verwijs ik naar mijn eerdere toelichting)

gaffelbaard | 03-05-12 | 18:30

James Lastig | 03-05-12 | 17:44 |

Echt waar joh?
Is het de schuld van links en van alle Turken en Georgiers?

Niet echt nee... | 03-05-12 | 18:29

gaffelbaard | 03-05-12 | 18:22 | + 0 -
Leuk, maar ik denk niet dat die ouders GS.nl vaak bezoeken.

gozahtje | 03-05-12 | 18:27

@Horagha | 03-05-12 | 18:18
Da's toch iets voor Belgen met een achternaam die met een D. begint, toch? Of was het nu die andere belg die monster van de ardennen wordt genoemd?
Enfin, ze zitten alletwee vast dus ze zijn tijdelijk niet 'te huur', of zo. Moet u dus toch op zoek naar een andere onder-aannemer ;) Ik zelf hou het bij de waarschuwing. C'est tout.

gaffelbaard | 03-05-12 | 18:26

@gaffelbaard | 03-05-12 | 18:15 |

Waarom is het de schuld van de familie?
Ben jij echt zo stom te denken dat een man van 19 niet verantwoordelijk is voor zijn eigen daden?
Is jouw vader ook een NSB'er omdat jij de familie van een verdacht bedreigd?
Stompzinnige.

Niet echt nee... | 03-05-12 | 18:25

Hij woonde nog bij zijn mammie, maar had wel financiële problemen. Yeah right. Waarschijnlijk verstaat meneer onder financiële problemen het feit dat hij niet genoeg geld had voor een nieuwe iPhone, Mercedes en zijn wekelijkse bezoek aan de hoeren.

Semper Pecunia | 03-05-12 | 18:24

Het probleem van de justitie hier is alleen dat ze veel te mild omgaan met dit soort dingen. Ook wordt de dader veel te vaak beschermd. Krijgt vast maar een paar jaar uiteindelijk.

Raffael77 | 03-05-12 | 18:23

@gaffelbaard | 03-05-12 | 18:15

Ter aanvulling op mezelf:
Ik wil ff zeggen dat mijn posting NIET bedoeld is als 'bedreiging' of zo. Zo was en is het niet bedoeld. Ik bedoel het écht als waarschuwing.
O.k., dan is dat gezegd.

gaffelbaard | 03-05-12 | 18:22

prof Nice | 03-05-12 | 18:12 |
Eerwraak op deze jongens zal wel teveel gevraagd zijn.

dosis | 03-05-12 | 18:21

Hij heeft een shirt van Dance Valley aan; en de organisatie van dat festival maar moeite doen om het imago ervan te verbeteren, door zelfs twee kaarten voor de prijs van één weg te geven!

hatovimletayis | 03-05-12 | 18:21

@Horagha | 03-05-12 | 17:25
Vergunning om te rijden, vergunning om wiet te kopen en nu een vergunning om te leven. Zitten we gelijk niet meer met dat doodstrafprobleem, je vergunning wordt gewoon ingetrokken.

kapotte_stofzuiger | 03-05-12 | 18:20

@ necrosis | 03-05-12 | 17:49 | + 1 -
Inderdaad. Dat moeten we gewoon opnieuw invoeren. Kan best op een moderne manier ingevuld worden, zolang het maar niet slap en vrijblijvend is. Het Spartaanse drilwerk hoort er gewoon bij. Dat MOET. Uit de "comfortzone" met je verwende luie reet. Daar pleit ik echt voor. Ben je meteen van de patat obesitas af. Geef die multiculturele idioten maar aan een groep commando's of mariniers. Moet je es opletten, hoe beleefd ze daarna ouwe dametjes helpen bij het oversteken.
.
Dat is wat we willen. Nu worden die ouwe dametjes beroofd.

Greetje Duisenberg | 03-05-12 | 18:19

Dit gaat volledig de verkeerde kant op, deze man bereikt op deze wijze binnen rap tempo een heldenstatus onder z'n medegangstertjes.

gozahtje | 03-05-12 | 18:19

@gaffelbaard | 03-05-12 | 18:15
Hoezo? Wat wil je met die kinderen doen?
Opsluiten in je kelder achter een verborgen muurtje???

Horagha | 03-05-12 | 18:18

Kijk! Daar doen ze 't effe anders... Net als in Peru die Joran van der Sloot meteen met z'n porum op t.v.!

Logisch dat al dat schorum naar Nederland komt! Hier krijgen ze een paar jaartjes voor moord en worden ze in de gevangenis in de watten gelegd, met PS3, internet, koelkast en flatscreen tv... En na het uitzitten van hun straf met urgentie een huis en een uitkering!

Muskatnuss | 03-05-12 | 18:17

Ik weet nu al wat de rechter zegt: "U heeft het moeilijk gehad in Nederland, ik snap het. Als buitenlander is het niet makkelijk om zich aan de passen aan de Nederlandse cultuur. In uw land mag u gewapend rondlopen en ik kan me voorstellen dat u soms vergeet dat u in Nederland bent. U was niet met de allerbeste bedoelingen bij die juwelier, maar omdat uw privacy is geschonden geef ik u toch een voorwaardelijke straf van 2 jaar, een taakstraf van 32 uur en een verplichte inburgeringscursus, hier moet u het mee doen".

Boeriboerivogel | 03-05-12 | 18:17

Socrates_horzel | 03-05-12 | 18:01
Sooo jij klinkt boos. Wat is loohoos?

Ashtrey | 03-05-12 | 18:16

Beste families Borukcu en Grigolia,

Verzette zich? Per ongeluk?
Niet jeugdzorg, maar jullie als ouders/familie hebben gefaald. NL is het zat; C'est ca.

Wees wijs en verstandig. Pak de koffers. Keer vrijwillig terug naar land van herkomst. Dit verhaal zal blijven achtervolgen.
p.s. (waarschuwing/tip!) wees aub zo verstandig de foto's van de jong(st)e familieleden van social media-sites zoals Hyves en Facebook te halen. Kinderen zijn makkelijker slachtoffer dan een volwassen juwelier. :(

gaffelbaard | 03-05-12 | 18:15

@TisNieZoMoeilijk | 03-05-12 | 18:11 | + 0 -
Dat "Rukker" klopt dan weer wel.. In mijn geval.. Daar zal onze "Topic Boy" Sandro ook wel last van gaan krijgen... Moet je je voorstellen 19 jaar en nooit meer een vrouw (of vriend).. Eigenschuld Sandro..

Crematorium-de-Asbak | 03-05-12 | 18:13

Crematorium-de-Asbak | 03-05-12 | 18:10 |
Ghehe, ik denk dattie niet kan kiezen tussen uitgelachen worden in deze draad, of in de volgende. En misschien is het wel een 'zij'. Rukker.

dosis | 03-05-12 | 18:13

En dat teringvolk heeft toch altijd zoveel op (familie) eer en respect voor hun ouders en opa's ... nou je hele kut familie is nu op TV besproken tot in Georgistan aan toe !! Als ze daar nou eens aan dachten voordat ze iets doms gaan doen ...

prof Nice | 03-05-12 | 18:12

@An die ARBEIT | 03-05-12 | 17:38
Nee joh, waarom een -VUL IN- met 50 ~ 100 euro in een afgeroomde kassalade overvallen. Als je een juwelier kan overvallen voor zijn goud en diamanten.
En die schuld kan alles zijn, of een leugen in zijn voordeel. Het kan BKR onzin zijn of een schuld bij criminelen.
In ieder geval... Waar normale mensen werken voor hun schuld, zijn er altijd mensen die het op andere manieren doen. Een weedkwekerijtje beginnen bijv!

@rara | 03-05-12 | 17:37
Onterecht gekregen huursubsidie! Ja, dat heb ik ook gehad. Huur je particulier, krijgt het pand controle en wordt er tegen mij gezegd dat ik teveel huur betaal en dat mijn huursubsidie niet meer geldt. Graag 3000 euro betalen omdat u onterecht huursubsidie over die 3 jaar heeft ontvangen.

Horagha | 03-05-12 | 18:11

@Socrates_horzel | 03-05-12 | 18:01 | + -11 -
Ik ben op zijn minst een rukker. Telt dat ook?

TisNieZoMoeilijk | 03-05-12 | 18:11

@dosis | 03-05-12 | 18:08 | + 0 -
Zou ie met het schaamrood op zijn kop weer onder zijn eigen tegel zijn gekropen of is ie echt zo slim??

Crematorium-de-Asbak | 03-05-12 | 18:10

Crematorium-de-Asbak | 03-05-12 | 18:05 |
Ik hem een beetje voeren, kijken of hij hapt.

Psst!

dosis | 03-05-12 | 18:08

Socrates_horzel | 03-05-12 | 18:01 |
Last van je testosteron, Boshard?

dosis | 03-05-12 | 18:07

@Socrates_horzel | 03-05-12 | 18:01 | + 0 -
U heeft zo te zien niet voor niets een Zwitsal.. Lol..

Crematorium-de-Asbak | 03-05-12 | 18:05

An die ARBEIT | 03-05-12 | 17:59 |
Ik heb me nog nooit zo wanhopig gevoeld dat ik iemand wilde overvallen. Maar ik heb dan van huis uit ook een stevig normkompas meegekregen. En als er eens iets fout ging (per ongeluk een ruitje inslaan met honkballen), dan werd er thuis ook wel relaxed op gereageerd. Verzwijgen is erger dan een ruit ingooien. Simpel zat.

Ik zeg gokschulden in het illegale circuit.

dosis | 03-05-12 | 18:03

@cumshaft | 03-05-12 | 17:06
Zo vermoed ik ook, dat beide 'heren' goed hebben nagedacht over het gezamenlijk richten op het slachtoffer.

Zodoende wordt het zonder de MOORDwapens, moeilijk(er) voor justitie om te oordelen wie het dodelijke schot heeft gelost.

Wat mij betreft mag de wet zo gewijzigd worden, dat alle betrokkenen even zwaar gestraft worden in zaken zoals deze.

Cor Rupteling | 03-05-12 | 18:03

Weten jullie wie er over 3 dagen 10 jaar geleden ook door een kogel vermoord werd.. En die binnenkort alweer vrij rond huppelt..

Crematorium-de-Asbak | 03-05-12 | 18:02

Op welke school zat onze Sandro? 19 is toch nog steeds een leeftijd om naar school te gaan.

Libertinowitz | 03-05-12 | 18:02

kan hij die fopneus niet even afzetten??

paardenlikker | 03-05-12 | 18:02

Typisch iets voor zulk tuig ,een slachtoffer rol spelen.
Zijn de ouders al aangehouden voor het achterhouden van bewijs en medeplichtigheid?

Amsterdam Hustler | 03-05-12 | 18:01

-weggejorist-

Socrates_horzel | 03-05-12 | 18:01

hij schaamde zich zo dat hij besloot iemand neer te knallen. 3 uur taakstraf bij de minaret in de buurt. arme jongen.

ikmaar | 03-05-12 | 18:00

@dosis | 03-05-12 | 17:58
Die laatste twee zinnen zijn sowieso right on the money.

An die ARBEIT | 03-05-12 | 17:59

Ik ga de slijter maar weer eens overvallen. Vindt 'ie leuk!

Trek ik m'n portemonnaie en vuur con(s)tant geld op 'm af.

En ik ben er nog nooit voor opgepakt, alle camera's ten spijt!

Reinaert | 03-05-12 | 17:59

Jammer dat er gedurende het interview niet even een vriend/familielid van het slachtoffer de studio binnen kwam wandelen en 'per ongeluk' met een honkbalknuppel helemaal los ging op de harses van het hierboven geportretteerde stuk ongeluk.

Cor Rupteling | 03-05-12 | 17:59

@Desmoulins | 03-05-12 | 17:39 | + 0 -
Ook ik heb een basis kennis en omgeving nodig gehad om mijzelf te kunnen vormen.
Als ze me in het bos hadden achtergelaten had ik alleen maar kunnen blaffen.

Kaas de Vies | 03-05-12 | 17:58

Op alle foto's zie je dat Grolrgdlia zo scheel is als de pieten. Wedje dat die fopadvocaat gaat zeggen dat hij eigenlijk op de security-camera wilde schieten?

borderlijntje | 03-05-12 | 17:58

An die ARBEIT | 03-05-12 | 17:51 |
Ik denk eerder dat die schulden bij een dealer waren. Die komt iets sneller op voor zijn geld en ook iets doortastender.
En anders zijn er nog zat illegale manieren om (ook op je 19e) flinke schulden te maken. Gokken, drugs, drugsrunnen en een lading kwijtraken.

En als het idd maar een paar duizend euro was, bewijst deze jongen dat hij oer- en oerdom is. Dat zeg ik, slecht dna.

dosis | 03-05-12 | 17:58

www.telegraaf.nl/binnenland/12056333/_...

Aldus de directie van de sportschool : Er lopen hier best een paar rond waarvan je dit soort dingen kan verwachten, maar van Sandro had ik dit niet verwacht.
Lijkt me een"gezellig" cluppie dat sportschooltje......

ÎÎÎ ReBeL ÎÎÎ | 03-05-12 | 17:57

@Biff Eagleburger | 03-05-12 | 17:54 | + 0 -
En hoe kom je dan weer aan je centjes? zijn kont verkopen dat kan ie niet.. daar is zijn kop te lelijk voor..

Crematorium-de-Asbak | 03-05-12 | 17:57

Het rijmt op vieze gore vuile ootzak.

Kingeef1975 | 03-05-12 | 17:57

Per ongeluk met voorbedachte rade een pistool kopen en een overval plegen.
Kan de beste overkomen.

Beëlzebul | 03-05-12 | 17:56

@Parel van het Zuiden | 03-05-12 | 17:43 | + 0 -
Als mensen hun plaats maar leren kennen. Er lopen ook een hoop gangstermeisjes rond met een kutmentaliteit. Dus ja ... tijgeren maar, en leren afzien op survivaltocht in de oerwouden van Noorwegen als het lekker fris weer is. Goed voor het karakter.
.
Al die weekdieren zijn vooral heel vals, zoals dit Georgisch ventje ook.
.
Verweking komt voor verval, en dan volgt einde... dus.
.
Dat decadente gedoe van al die idioten, een beetje Scarface uithangen met hun geluiddemper. Zometeen moet Nederland nog bevrijd worden door de Russen om ons van dit gajes te verlossen. Je kunt veel over Poetin zeggen, maar met Georgiërs weet ie heel goed raad en TERECHT. Zo blijkt maar weer.

Greetje Duisenberg | 03-05-12 | 17:56

Iedereen heeft wel eens financiële problemen dude.

Eurotokkie | 03-05-12 | 17:55

@de Bree | 03-05-12 | 17:47
Wat mij betreft zit hij zijn straf uit in het land van herkomst, scheelt ons weer een hoop pecunia.
Nog los van het feit dat rechters daar geen D'66'ers zijn....

necrosis | 03-05-12 | 17:55

Ondertussen is de PvdA bezig het eten van frietjes voor 14.00 onmogelijk te maken.

Tja, een partij moet zijn prioriteiten stellen.

Bart_Bart | 03-05-12 | 17:55

@brutus68 | 03-05-12 | 17:43

Mwah, als ik nu boek, zit ik morgen in het vliegtuig naar Georgië voor nog geen 4 meiertjes.

Biff Eagleburger | 03-05-12 | 17:54

En ik kon geen pistool krijgen toen ik 19 werd !

dekromme | 03-05-12 | 17:54

Crematorium-de-Asbak | 03-05-12 | 17:50
Niet ... maar je weet toch dat feiten fascistisch en rechts zijn?
Politiek slinks geeft alleen om opinies. En als de feiten die opinie niet ondersteunen dan ontken je ze gewoon. Iemand die je er daarna nog mee om de oren slaat maak je uit voor fascist. Zo werkt het tegenwoordig.

James Lastig | 03-05-12 | 17:53

Toen ik 19 was had ik geen financiële problemen.
Ik werkte 2 avonden per week in een supermarkt, soms een derde of zaterdagmiddag.
Ik had 2 folderwijken.
Ik stak asperges in het seizoen, aansluitend gevolgd door veel meer uren per week in de supermarkt tijdens de zomervakantie.
Ow ja en omdat ik zo'n braaf menneke was kreeg ik een bescheiden bedrag per maand aan zakgeld en een nog bescheidener bedrag van de overheid in de vorm van stufi.

Resultaat: op mijn 19de zo'n F1100-1200,- keiharde guldens per maand te besteden.
Ik kreeg ze alleen maar op met veel domme dingen doen als blowen, gokken, zuipen, stappen en vooruit, een beetje sparen.
En ja, naast al dat werken moest ik ook nog naar school, ook nog huiswerk maken, ook nog de hond uitlaten en/of tafel opruimen en ook nog mijn vriendin af en toe een veeg geven.

Wat is er toch met dit eens trotse, nijvere, ondernemende en daadwerkelijk gidsland gebeurd, dat we meer en meer van dit soort nonos binnen onze landsgrenzen moeten tolereren?!

Hoorde gisteren dat telefoongesprek met de moeder van 1 van die DADERS (kap eens met "verdachten" als de zaak zo klaar is als een klontje). Dat vieze smerige gore takkewijf had het alleen maar over hoe lief, sociaal, aardig en kots kots dat ettertje van d'r was.
Over het slachtoffer geen woord.

Stem PVV!

Disclaimer:
Ik ben geen rascist, noch discrimineer ik op afkomst.
Maar vooroordelen zijn geen vooroordelen meer indien ze dagdagelijks bevestigd worden. Dan is het gewoon de waarheid.

TisNieZoMoeilijk | 03-05-12 | 17:53

@îîî ReBeL îîî | 03-05-12 | 17:49
Veel te duur, een oude hooischuur en een stevig touwtje is meer dan voldoende om hetzelfde resultaat te bereiken.

Jackanders | 03-05-12 | 17:52

Reinaert | 03-05-12 | 17:46 |
Werken voor je eigen geld geeft gewoon een lekker gevoel. Tenminste, de dag dat je dat geld binnenkrijgt. En zeker als je jong bent, en al helemaal als het cash is. Zoveel, dat je een deel op je rekening moet zetten. Mooi man.

Toch zijn er zat Marokkanen en Turken die uiteindelijk goed terechtkomen. Sommigen pas vér na hun 25ste, maar toch. Blijkbaar is er wel een werkbaar traject. En dat ze allemaal bij de PvdA zitten is pertinent onwaar.
*tong uitsteekt

dosis | 03-05-12 | 17:52

@rara | 03-05-12 | 17:47
Nee, omdat hij niet de vaste lasten heeft die jij opnoemde, dus daar ook geen schulden in kan maken. Als je een creditcard hebt en je betaalt een paar maanden niet, gaat het slot er op en wordt je bij het BKR aangemeld, gelijk zo bij de Wehkamp enz. Ik zie dus niet hoe iemand in zijn sociaal-economische situatie zoveel schuld op kan bouwen in 18 maanden.

Just my humble opinion.

An die ARBEIT | 03-05-12 | 17:51

EN hij was geboren in Nederland.. Sinds wanneer ligt Tiblisi (paspoort fragment) In Nederland!!!

Crematorium-de-Asbak | 03-05-12 | 17:50

Betaling in gouden kettingen en ringen vinden ze bij een reisbureau of de balie op Schiphol geen probleem.

Stormageddon | 03-05-12 | 17:49

upload.wikimedia.org/wikipedia/commons...
Snelrecht toepassen op alle twee die gasten. Timmer maar wat leuks in elkander. Bij deze een voorbeeld hoe het (ongeveer) moet worden, naar mijn idee.

ÎÎÎ ReBeL ÎÎÎ | 03-05-12 | 17:49

@Greetje Duisenberg | 03-05-12 | 17:41
Herinvoering van de dienstplicht kan helemaal geen kwaad!

necrosis | 03-05-12 | 17:49

@Bart_Bart | 03-05-12 | 17:43
Dat lijkt mij dus ook veel realistischer. Simpelweg deel van wat hen normaal is. Stelen, agressie en stoer doen. Opsluiten en de sleutel weggooien.

An die ARBEIT | 03-05-12 | 17:48

En terug in Nederland ontkent hij net zo leuk dat híj geschoten heeft en dan vervalt de eerdere bekentenis. Het is zo gemakkelijk.

de Bree | 03-05-12 | 17:47

@James Lastig | 03-05-12 | 17:44

Ik denk dat ze in Georgie wat minder trots zijn op deze "cultuurverrijker"...

brutus68 | 03-05-12 | 17:47

@An die ARBEIT | 03-05-12 | 17:43
Omdat het zo'n nette jongen is?

rara | 03-05-12 | 17:47

Best dom om te bekennen, of hij is gewoon wetende dat hij max 2 jaar gaat krijgen, uiteraard nog met aftrek van voorarrest en min 1/3

T. Grimbek | 03-05-12 | 17:46

@dosis | 03-05-12 | 17:36

Werk is werk - en vuile handen zijn er om te wassen.

En het is inderdaad je eigen zuurverdiende geld. En dat telt! Ik heb me nooit ergens te goed voor gevoeld, ik heb kazen gekeerd, ik heb in een slachthuis gewerkt, enzovoorts. Ongeschoolde en vaak zware arbeid die (relatief) goed betaald werd, en dáár was het met natuurlijk ook om te doen. Geen werk wat je de rest van je leven zou willen doen natuurlijk, dat moge duidelijk zijn, maar dat heb je allemaal zelf in de hand!

Armoede is (in dit land althans) een keuze. Deze kleaudtzakjes hebben nooit willen werken en zullen ook nooit willen werken vermoed ik. Maar dat zal Bubba ze wel afleren denk ik.

Reinaert | 03-05-12 | 17:46

@James Lastig | 03-05-12 | 17:39
We zullen zien, die 'pareltjes' waren zulke lieve jongens, terwijl ze al bekend waren bij reclassering.
En daar kom je niet bij terecht vanwege zweetvoeten!
Ik hoop dat de rechter een bikkelhard voorbeeld velt!

necrosis | 03-05-12 | 17:45

Politiek slinks zal wel trots zijn op deze Turks / Georgische verrijking van de multiculturele samenleving.

James Lastig | 03-05-12 | 17:44

Achja... iedereen maakt weleens een foutje. Sneu dat hij zo wordt aangepakt door de media. Die jongen heeft zijn straf nu wel gehad!

*kuch*

overVecht | 03-05-12 | 17:44

Tering toen ik 19 was deed ik het met 10 gulden zakgeld. Kon potje flipperen, patatje met eten en dat was het zo'n beetje. Ik was eigenlijk best wel een tevreden 19 jarig mannetje.

Skunk57 | 03-05-12 | 17:43

@An die ARBEIT | 03-05-12 | 17:38
Naast de financiële baten, kunnen ze het natuurlijk ook gewoon voor de 'kick' en/of voor het 'imago' gedaan hebben.

Voor een wannabe zware crimineel is een gewapende overval van een juwelier, zoiets als je debuut maken als voetballer bij Real Madrid.

Dan hoor je er echt bij in dat wereldje. Bovendien, voor (semi)psychopaten is het spannend en geeft het een kick.

Bart_Bart | 03-05-12 | 17:43

@Greetje Duisenberg | 03-05-12 | 17:41 |

Deze keer ook voor vrouwen vanzelfsprekend...

Parel van het Zuiden | 03-05-12 | 17:43

@Zzzzooooffff | 03-05-12 | 17:39

Ik vind dat ook een raar verhaal, Georgie ligt niet echt naast de deur, en je koopt niet zo maar een enkele reis Tblisi bij de NS. Hij moet hulp hebben gehad...

brutus68 | 03-05-12 | 17:43

@rara | 03-05-12 | 17:37
Nee, vind het alsnog niet realistisch klinken. Studielening geloof ik sowieso geen flikker van, hij woonde nog bij z'n ouders als ik het goed heb dus huur, GWL en huursubsidie lijkt me ook sterk.

Wat je schetst is dan in extreme gevallen misschien wel mogelijk, maar in dit geval lijkt het me nogal farfetched.

An die ARBEIT | 03-05-12 | 17:43

@Veel Vaak | 03-05-12 | 17:29
Dan woonde je waarschijnlijk nog wel bij je ouders en had je weinig tot geen vaste lasten? Anders is het erg onwaarschijnlijk.

Stormageddon | 03-05-12 | 17:42

De "in de watten leggen" maatschappij heeft ook een groot nadeel, je wordt er lui, vadsig en gemakzuchtig van en bij de het geringste zuchtje tegenwind ga je huilen in plaats van aanpakken. Mensen moeten gewoon leren op eigen benen te staan en dat NIETS een recht is, wat hen automatisch toekomt. Want dan denken ze dat ze het wel eventjes kunnen roven. De boterzachte Nederlandse "aanpak" heeft dit soort monsters zelf geschapen. Dat moet dan ook gauw veranderen of het is gedaan. Eigenlijk denk ik dat al te laat is.
.
Het is een beetje oneerlijk om dit op het conto van Job Cohen te schrijven maar hij is wel exemplarisch voor wat ik bedoel. Zo moet het is dus niet.
.
Met "watjes" aan het roer, krijg je een "watjes" maatschappij, en dan trek je hyena's aan, die de boel komen plunderen.
.
Spartaanse aanpak dus. Herinvoering militaire dienstPLICHT en tijgeren door die modder. Krijg je ruggegraat van.

Greetje Duisenberg | 03-05-12 | 17:41

Dat nl paspoort op het eind nee dat soort tuig zijn ze liever kwijt dan rijk, hup terug naar waar je vandaan komt denken zed aar in Georgie, en niks geen privacy daar, gewoon alles open en bloot voor de camera.

LostSandWich | 03-05-12 | 17:41

Reinaert | 03-05-12 | 17:34 |
Schrijf het uit op een A4'tje, aangetekend naar jezelf sturen en ongeopend op de plank leggen. Zo leg je een 'format op de plank'.

dosis | 03-05-12 | 17:41

Den Meester | 03-05-12 | 17:24
Ik denk dat hij van Armeense afkomst is en wat centjes betaald heeft om een N van zijn achternaam kwijt te raken. Grigolia is geen Georgische naam, maar met een N een 100% Armeense naam. Dus hij had 2 opties Asielzoekersprocedure vanwege Armeens genocide ( die door NL niet word erkend) of de conflicten in Georgie en als vluchteling binnengehaald.
Hij is een verrijking voor NL gebleken.

Maaknieuitjoh! | 03-05-12 | 17:40

Als hij financiele problemen heeft, hoe komt hij dan in Georgie terecht? Liftend? Of toch hulp van familie?

Zzzzooooffff | 03-05-12 | 17:39

Kaas de Vies | 03-05-12 | 17:35 |

Opvoeding opschmoeding. Ik heb ook vrijwel niets van dat alles genoten. Zelfreflectie en empathie zijn broodnodig in combinatie met enige E en IQ. Gezien het gegeven dat er ontelbaar veel ouders rondlopen die zichzelf wegcijferen als een zonde beschouwen, kies ik voor een draconische straffen.

Desmoulins | 03-05-12 | 17:39

necrosis | 03-05-12 | 17:30
Namen, foto en video uitgebreid in de media
Moeilijke jeugd, te weinig geld is zielug en zo
Die handenweigeradvocaat die onmiddellijk de discriminazi kaart trekt.
Het PVV MOE meldpunt wordt er nog even bijgesleept want stigmatiserend.

Let maar op .. Over maximaal drie jaar zijn ze vrij.

James Lastig | 03-05-12 | 17:39

@Horagha | 03-05-12 | 17:21
Ik zit een beetje met de verhoudingen. Een juwelier overval je niet als je mikt op een buit van een paar honderd of paar duizend Euro, dan mik je op de jackpot. En neem je dus ook een veel groter risico dan dat je bv een tankstation overvalt. Dus hoeveel schuld moet deze jongen (volgens hem, volgens mij is het gewoon bullshit) dan wel niet gehad hebben?

Ik heb er mijn vraagtekens bij.

An die ARBEIT | 03-05-12 | 17:38

@Afrikaner10 | 03-05-12 | 17:37
Zij verstaan weer geen Afrikaans. Zo is het altijd wat.

Dmitri Dmitrievitsj | 03-05-12 | 17:38

@Desmoulins | 03-05-12 | 17:35

Iosif Vissarionovitsj Dzjoegasjvili bedoel je?

Die was ook compleet gestoord ja. Daar heb je een punt. Maar hij overviel géén juweliers. Zoek de verschillen, 't zijn er wel een paar dunkt me.

Reinaert | 03-05-12 | 17:38

@An die ARBEIT | 03-05-12 | 17:27
Gemiddeld 2000...

Er staat ook iets over een lening van 5000 euro bij Studiefinanciering, hierboven had men het al over een comfortcard, bij Wehkamp kun je binnen een paar maanden zomaar voor duizenden euro's bestellen, en ga zo maar door. Om het inzichtelijker te maken:

Huurschuld 3 mnd. 1000 + bijkomende kosten
GWL 450 euro + bijkomende kosten
Wehkamp 3000,- + bijkomende kosten
Mobiele telefoon 500 + bijkomende kosten
Onterecht gekregen huursubsidie 300 euro
Studielening 5000,- + bijkomende kosten
Neckermann 3000,- + bijkomende kosten
Creditcard 1500,- + bijkomende kosten

Loopt aardig op, zo. De bijkomende kosten zoals deurwaarders- en incassokosten zijn al snel honderden euro's per schuldeiser.

rara | 03-05-12 | 17:37

Onkruid ben je

Donkey Bong | 03-05-12 | 17:37

Jammer dat je geen Georgisch kan verstaan en er geen ondertiteling is.

Afrikaner10 | 03-05-12 | 17:37

Reinaert | 03-05-12 | 17:28 |
Oh, okee. Als ik nog meer wil weten vraag ik het wel aan de autoriteit Kaas de V.
Altijd leuk om regionale kinderarbeid in den lande te vergelijken.

Met dat laatste snijd je een punt aan, natuurlijk. Je 'te goed voelen' voor bepaald werk getuigt niet van handelsgeest. Dan zou je juist áánbieden om het domste of smerigste werk te doen, tegen een flinke betaling omdát niemand anders het wil doen.
En zeg nou eerlijk - een biertje of een jointje smaakt op je 18e een stuk beter als je hem zelf hebt verdiend, dan wanneer je hem hebt gestolen. Zeker als je daar om zes uur je bed voor uit bent gekomen.

dosis | 03-05-12 | 17:36

@Kaas de Vies | 03-05-12 | 17:34 |
Normen en waarden van mams, maar die wist nergens van. Haar zoon doet zoiets niet.

Parel van het Zuiden | 03-05-12 | 17:36

@cumshaft | 03-05-12 | 17:06
Het zou me verdomme niets verbazen. Als ze er maar niet intuinen hier!

oxigan | 03-05-12 | 17:36

Hij oogt niet onvriendelijk, kan echt niet anders zeggen.

Dr. Pim Pampet | 03-05-12 | 17:35

Hij lijkt op de geen van de boven genoemde voetballers; sowieso niet op een voetballer. Heeft meer weg van landgenoot Joseph S.
Die dacht ook dat zelfverklaarde nood alle middelen heiligt.

Desmoulins | 03-05-12 | 17:35

@Stormageddon | 03-05-12 | 17:31
Wie pas een juwelier heeft overvallen heeft natuurlijk geen geldzorgen meer.

Dmitri Dmitrievitsj | 03-05-12 | 17:35

@Desmoulins | 03-05-12 | 17:32 | + 0 -
komt door gebrek aan OPVOEDING en gebrek aan REALITEITSZIN.

Lekker gangstah zijn, met bitches enzo.

Kaas de Vies | 03-05-12 | 17:35

Tuig. Hopelijk krijgen deze twee moordenaars een soort gelijke rechter voor ogen zoals in dit stukje van The Wire: www.youtube.com/watch?v=a_zJDJGJ82M&am...

Levenslang voor dit schorem. 'Een ongelukje'? Tegen iemand aanlopen is een ongelukje. Met een geladen pistool een juwelier overvallen omdat je slechte keuzes in het leven hebt gemaakt waarvan je de consequenties niet kon overzien omdat je daarvoor te dom bent is geen 'ongelukje'.

Leucopterus | 03-05-12 | 17:35

Achttien jaar in Nederland, bekend op een Haagse boksschool. Uit angst schoot hij een ongewapende juwelier neer, zei hij na zijn vlucht in zijn thuisland in het Georgisch.

drs.Nee | 03-05-12 | 17:34

@dosis | 03-05-12 | 17:29

Ach, kwestie van inrichting en de juiste sfeer: betegelde 'speelruimte' met schrobputjes in de vloer, croupiers met van die dikke slagersvoorschoten aan, schrille TL-verlichting, Wagneriaanse Stimmungsmusik. Van die dingen. We komen er wel uit vermoed ik.

*Concept deponeren gaat*

Reinaert | 03-05-12 | 17:34

Klootzak!

hamstr | 03-05-12 | 17:34

@rvg | 03-05-12 | 17:33 | + 0 -
Wapen van mams, maar die wist nergens van. Haar zoon doet zoiets niet.

Kaas de Vies | 03-05-12 | 17:34

@Stormageddon | 03-05-12 | 17:31 | + 0 -
Creditcard van mams, maar die wist nergens van. Haar zoon doet zoiets niet.

Kaas de Vies | 03-05-12 | 17:33

Mooi verhaal, maar waarom koopt hij dan wel een wapen? Hij had beter langs het Lokaal Links Steun Loket kunnen gaan, daar had hij zeker in aanmerking gekomen voor een van de ik heb een slechte jeugd gehad subsidies.

Rest In Privacy | 03-05-12 | 17:33

@Veel Vaak | 03-05-12 | 17:29 | + 0 -
Dat is hard werken geweest.

Kaas de Vies | 03-05-12 | 17:33

Het probleem is dat er tegenwoordig, door al die prachtige doch onverenigbare culturen, jongeren zijn die dit als doodnormaal beschouwen. Ze hebben 'crisis' of een aantal kortlopende schulden en besluiten dan om een overval te plegen. Alleen al door deze ontwikkeling zou een overval en/of moord een verhoogde minimum straf moeten krijgen; eentje die afschrikt. En als na enkele decennia blijkt dat onze gevangenissen aardig vol beginnen te raken, dan is dat maar zo.

Desmoulins | 03-05-12 | 17:32

Geldnood ??? maar wel de middelen hebben om naar Georgië te reizen ??? dat doet mij denken aan gasten die het ook zo slecht hebben maar wel op vakantie naar land van herkomst kunnen gaan.

ÎÎÎ ReBeL ÎÎÎ | 03-05-12 | 17:32

Financiële problemen maar dan wel in een paar dagen naar Georgië kunnen reizen? Bijzonder.

Stormageddon | 03-05-12 | 17:31

@shenkie7 | 03-05-12 | 17:30
Nee, hij lijkt veel meer op Karim Benzema.

Bart_Bart | 03-05-12 | 17:31

@An die ARBEIT | 03-05-12 | 17:29
Dat is inderdaad wel begrotelijk, om zo'n neus te poederen.

vetkleppert | 03-05-12 | 17:30

Iemand al opgemerkt dat ie ontzettend op Iker Casillas lijkt? Het enige verschil is dat Casillas wel een legale baan heeft

shenkie7 | 03-05-12 | 17:30

10 jaar + TBS voor de angst.

niks mis mee | 03-05-12 | 17:30

"Hoeveel financiële problemen kan een joch van 19 nou helemaal hebben?
An die ARBEIT | 03-05-12 | 17:01"

Je zegt het, ik vroeg het me ook al af.

TM | 03-05-12 | 17:30

Zijn geboorte, dát was een ongeluk(je)!

GeflipteVlaflap | 03-05-12 | 17:30

@James Lastig | 03-05-12 | 17:21
Ik ga er van uit dat ze 'maximaal' het schip in gaan.
De politie heeft hoog ingezet op de arrestatie van die twee beesten.
Ik heb al eerder gemeld dat justitie uit is op 'gekwalificeerde doodslag' en daarop staat 30 jaar tot levenslang!

necrosis | 03-05-12 | 17:30

Tja als ik finacieel aan de grond zit heb ik altijd nog geld voor een gun of twee.
Hoe groot kan je probleem trouwens zijn als je niksnut bent een dus geen bizarre schulden kan hebben.
Toen ik zo oud was had ik 40.000 guldens op mijn rekening staan, hard voor gewerkt en lekker kunnen sparen en ik kon zo vaak stappen als ik wilde.
Nu willen de mannen wel chillen maar niet werken. Ik had trouwens gewoon ongschoold werk 10 piek per uur niks bijzonders gewoon werken en uren maken.
Het kan wel maar ze hebben niks in zich en krijgen ook niks mee van huis uit.
Oplossing van dit hele probleem is wilders als we hem groot maken gaan we de fucking grenzen weer in ere herstellen. Ook al zou dat geld kosten het levert zo veel meer op als we los worden gemaakt van luie landen en zelf weer eens leren iets te doen.

Veel Vaak | 03-05-12 | 17:29

Reinaert | 03-05-12 | 17:21 |
Win-win voor iedereen, behalve de arme schoonmakerts. Of kunnen we dat gewoon op een bootje doen? Zes man uitvaren, vier kogels in de gun, twee terug.

dosis | 03-05-12 | 17:29

Levenslange doodstraf.

Franz Jozef | 03-05-12 | 17:29

@Biff Eagleburger | 03-05-12 | 17:18
Misschien te vaak een bonnetje gemaakt bij Witte Piet of zo... Koop daarom al je coke bij een dealer met het keurmerk "duurzaam zakendoen" !

An die ARBEIT | 03-05-12 | 17:29

@dosis | 03-05-12 | 17:16
Eerder de gokautomaat bij de Döner-tent om de hoek.

Pasta-saus | 03-05-12 | 17:29

Barbaren zijn het, allemaal. We moeten alleen hun vrouwen/slaven bevrijden.

--neus-- | 03-05-12 | 17:28

Is er wel een uitleveringsverdrag met Georgië?

zeg maar jansen | 03-05-12 | 17:28

@dosis | 03-05-12 | 17:23

Niet iedere dag, hangt ook van de soort kaas af en van de rijping. Veel weet ik er ook niet van, ik was alleen maar aangenomen voor het domme werk (een kersverse kaas weegt als ik me niet vergis een kilo of achttien, keer er daar maar een paar honderd per dag van en je denkt nergens meer aan).

Maar om on-topic te blijven: het mag dan wel 'dom' werk zijn, je krijgt er wel eerlijk geld voor terug. Maar dat concept gaat er bij dit soort rovende kleadtzakjes kennelijk niet in, dat je ook met eerlijk werk geld zou kunnen verdienen - al is het dom werk.

Ontspoorde zielen.

Reinaert | 03-05-12 | 17:28

abknallen dan maar. kunnen we ze morgen meteen herdenken.

dezeookalbezet | 03-05-12 | 17:28

@hallelunee | 03-05-12 | 17:27 |

Hij schiet dan ook met scherp...

Parel van het Zuiden | 03-05-12 | 17:28

Die neus is nóg groter dan die van Willem Holleeder. Zou de maat van een neus iets zeggen over criminaliteit? Vragen, vragen, vragen..

Banana-Hollandia | 03-05-12 | 17:28

@rara | 03-05-12 | 17:17
Euhm, ja? Ze spreken over schulden van onder de 2000 Euro... Dat valt toch wel mee en is ook realistisch vergeleken bij wat jij schetst ;)

An die ARBEIT | 03-05-12 | 17:27

@Dmitri Dmitrievitsj | 03-05-12 | 17:26
Nee, ik lijk meer op een Turkmeen.

Bart_Bart | 03-05-12 | 17:27

Vanuit de reflectie in het raam achter hem lijkt het alsof hij de verklaring vanaf een whiteboard ofzo afleest.

Wilhelm Tell | 03-05-12 | 17:27

Hij lijkt een beetje op Messi.

hallelunee | 03-05-12 | 17:27

rara | 03-05-12 | 17:22 |
Hmm, gek. Ik zou toch zweren dat er allemaal advertenties voor leningen en andere financiele producten verschenen. En ik heb helemaal geen financiele producten, laat staan een lening.
*nog eens op link klikken doet

Yup. Weet je, ik denk dat die ads misschien wel getarget staan op key words in het artikel. Maar je weet het nooit zeker, natuurlijk.

dosis | 03-05-12 | 17:27

Nu moet de politie hem alleen nog met de neus op de feiten drukken.

Boeriboerivogel | 03-05-12 | 17:27

@Bart_Bart | 03-05-12 | 17:24
Je lijkt zelf op een Turk!

Dmitri Dmitrievitsj | 03-05-12 | 17:26

@Wilhelm Tell | 03-05-12 | 17:23
Die juwelier haalde een AK-47 tevoorschijn, wist je dat niet?

Bart_Bart | 03-05-12 | 17:25

Als die Georgiers hem niet uitleveren dan gelijk zijn hele familie deporteren uit NL.

Dunnepoep | 03-05-12 | 17:25

@kapotte_stofzuiger | 03-05-12 | 17:15
Doe eens niet zo raar babbelen of is de 2e fles al opgegaan?

Horagha | 03-05-12 | 17:25

Sowieso wel aardig om antwoord te krijgen op de vraag hoe de neuq meneer Grigolia uit Georgia in NL terecht gekomen is, want iedereen kan wel mekkeren over open grenzen hier, maar voor Georgiërs zitten we gewoon dicht.

Den Meester | 03-05-12 | 17:24

Kan die z'n neus even afzetten... Wat een (besneden)penis die gast!!!

x2294 | 03-05-12 | 17:24

De Georgiër Grigolia lijkt trouwens meer op een Turk dan de Turk Borukcu.

Bart_Bart | 03-05-12 | 17:24

Reinaert | 03-05-12 | 17:19 |
Moet dat iedere dag?
Ik heb geen verstand van kaas, helemaal nul, helaas.
In mijn opgroeidorp kon je alleen maar bloemendingen doen. Bollen pellen, rozen knippen, steksteken, op de bloemenveiling werken.

dosis | 03-05-12 | 17:23

"Sandro G. zegt dat hij uit angst schoot"
Man man.. Wat moet Sandro bang geweest zijn. Met z'n tweeen gewapend bij een ongewapende juwelier binnenlopen, een paar keer schreeuwen dat je hem door z'n kop schiet als hij niet mee werkt.. Echt een situatie om eens goed bang te zijn.

Wilhelm Tell | 03-05-12 | 17:23

@dosis | 03-05-12 | 17:20
Die zie ik dus niet. De reclames die jij ziet zijn gebaseerd op jouw surfgedrag. Wil je alsjeblieft vertellen wat voor advertenties je ziet?

rara | 03-05-12 | 17:22

@dosis | 03-05-12 | 17:16

"Het Holland Casino".

Mooi man! Krijg ik me daar toch even een brainwave van jewelste: als die jongens dan toch zo casino-minded zijn dan mogen ze van mij wel een uurtje Russisch Roulette spelen.

Succes gegarandeerd! Win-win situatie! Ugh!

Reinaert | 03-05-12 | 17:21

@An die ARBEIT | 03-05-12 | 17:13
Geloof me, het kan. Er komt pas na +/- 18 maanden een vlaggetje bij je naam in het systeem van BKR.
En in 1,5 jaar tijd kan je veel verprutsen.
Rijschoollessen, auto, scooter, telefoonrekeningen noem het maar op. Wat dacht je van mensen, die de hele inboedel nieuw op afbetaling hebben gekocht. Als er ooit een onderzoek gedaan wordt naar de comfortcard...
Geld verdienen is moeilijker dan schulden maken.

Horagha | 03-05-12 | 17:21

Deze twee lopen binnen de drie jaar weer rij rond.
Let op mijn woorden!

James Lastig | 03-05-12 | 17:21

rara | 03-05-12 | 17:17 |
Goeie google-ads ook bij dat artikel.

dosis | 03-05-12 | 17:20

Even het vege lijf redden en zielig doen op tv (tactische zet?). Fijn voor de nabestaanden.Weer de schuld van de juwelier zeker. Geen genade voor jou Sandro. Wat mij betreft branden laffe h.nd!!

JanModaaltje | 03-05-12 | 17:20

Wat een gore klootzak!

Glas Koning | 03-05-12 | 17:20

Ik heb een leuke tip voor onze meneer de cultuurverrijker. Als je nou geen pistool koopt en je gaat ook geen juwelier of iemand anders overvallen dan verklein je de kans dat je iemand doodschiet.

The immortal | 03-05-12 | 17:20

mazzel dat zijn vriend hem niet 'per ongeluk' in zijn rug schoot.
In de beelden zie je hem tot drie keer toe het slachtoffer naderen daar spreekt geen angst uit.
Dat zijn apen instinct hem ingaf dat het niet lekker liep en zijn al capone stem niet de gewenste indruk maakte en door de verbale weerstand zich gedwongen voelde te schieten.

Veel Vaak | 03-05-12 | 17:20

Hij praat er volkomen emotieloos over en lijkt totaal niet onder de indruk van hoe het gelopen is. Hij komt op mij over als een zeer berekenend type. Tip: als je geldproblemen hebt kun je in het Westland in de kassen werken, werk zat en goed voor de sociale MOE-contacten.

Idiot Savant | 03-05-12 | 17:20

Hij had dat pistool zeker ook per ongeluk geladen en meegenomen.

Borakh | 03-05-12 | 17:19

@Kaas de Vies | 03-05-12 | 17:15

Ja, jongûh, daar word je hard van! Oude kazen, jonge kazen, grote kazen, kleine kazen: zonder aanzien des -persoons- kaas! De ene dag op het buikje, de andere dag op het ruggetje en dat allemaal zonder er van te snoepen!

Reinaert | 03-05-12 | 17:19

Ooo het was "per ongeluk" ... Geen probleem hoor, kan gebeuren, zand erover
Tot zover het vonnis van de D66 rechterT

James Lastig | 03-05-12 | 17:19

Dus de neus is gewoon echt, en geen feestneus.

porcodio | 03-05-12 | 17:19

Weer zo'n creap met ouders uit het oostblok. Fijn die open grenzen (pas een jaar of 30), er staat ons nog heel wat te wachten vrees ik...

Robvanrubber | 03-05-12 | 17:19

Die bekentenis is afgedwongen. Zijn advocaat gaat pleiten voor onschuldig en dus vrijspraak.

prikkel123 | 03-05-12 | 17:18

@An die ARBEIT | 03-05-12 | 17:13

Als je dat moedwillig nastreeft in je naïeve geld-is-gratis-droom, dan is dat vrij eenvoudig.

Biff Eagleburger | 03-05-12 | 17:18

Net als dat hij per ongeluk een pistool bij zich had. Dat ook per ongeluk geladen was, want als dat niet zo was, dan hadden er ook geen "ongelukken" kunnen gebeuren.

EBM_FTW | 03-05-12 | 17:17

Reinaert | 03-05-12 | 17:10 |
Als politici het hebben over 'kansen', denken die gasten heel ergens anders aan.

Het Holland Casino.

dosis | 03-05-12 | 17:16

@Reinaert | 03-05-12 | 17:10 | + 2 -
Respect voor het Kazen keren.

Kaas de Vies | 03-05-12 | 17:15

Als we toch met pasjes bezig zijn: de levenspas voor allochtonen (t/m 5 generatie), krijg je bij je geboorte of naturalisatie als Nederlander, op het moment dat die wordt ingenomen (om logische redenen) heb je 2 opties: nooit meer voet op Nederlandse bodem zetten, of de eer aan jezelf houden (touw, pillen, trein).

kapotte_stofzuiger | 03-05-12 | 17:15

@Ddarez | 03-05-12 | 17:12

Geloel. Wie een wapen draagt is bereid dat ding te gebruiken, waarom koop je anders zo'n ding (nog even afgezien van het feit dat je je moet afvragen hoe een negentienjarige in Godsnaam aan een vuurwapen komt maar da's een andere discussie).

Of heb jij je klabanus ook alleen maar tussen je benen hangen om er mee te intimederen in plaats van te schieten?

Nee toch hè?

Reinaert | 03-05-12 | 17:15

@Ddarez | 03-05-12 | 17:12
Dat geloof ik dus niet, met z'n geluiddemper er op.

Jackanders | 03-05-12 | 17:14

Het is wel belangrijk te vermelden dat de schuld bij Nederland ligt, en niet bij (de cultuur van) die jongen.

O nee, wacht.

Recent onderzoek van de WHO heeft wéér uitgewezen dat Nederlandse jongeren wereldwijd het gelukkigst zijn en de sociale ongelijkheid relatief laag is.
www.telegraaf.nl/binnenland/12043376/_...

In andere woorden, nergens ter wereld zijn de omstandigheden zo goed voor minderheden om te kunnen slagen.

En dan nog slagen veel minderheden er in disproportioneel vaak crimineel, werkloos en laag opgeleid te zijn.

Ongelofelijk.

Bart_Bart | 03-05-12 | 17:13

-weggejorist-

radardetectortje | 03-05-12 | 17:13

@Horagha | 03-05-12 | 17:09
Zie An die ARBEIT | 03-05-12 | 17:11

Dankzij BKR is dat allemaal niet zo makkelijk. Dergelijke kredieten krijg je pas vanaf je 18e, dus in zo een korte tijd lijkt het me sterk dat het zo uit de klauwen kan lopen.

An die ARBEIT | 03-05-12 | 17:13

Denk dattie beter daar zn straf kan uitzitten... tot de dood er op volgt...

BarneyBoner | 03-05-12 | 17:13

Vooral niet uitleveren naar het Hof der Barmhartigheid maar daar berichten!

Alexander de Kleine | 03-05-12 | 17:13

Ik geloof best dat hij per ongeluk geschoten heeft.

Maar dat maakt het verder niet minder erg.

Ddarez | 03-05-12 | 17:12

Spijt is wat de koe schijt.

Pasta-saus | 03-05-12 | 17:11

@rara | 03-05-12 | 17:06
Op je 19e? Ik zeg niet dat het onmogelijk is, maar ik betwijfel dat de belasting ooit veel met dit heerschap te maken heeft gehad. En als je één van de bovenstaande schulden hebt, krijg je al geen tegoed meer bij de scooterlease of Wehkamp...

An die ARBEIT | 03-05-12 | 17:11

Toen ik negentien jaar jong was had ik - als student - ook permanent geldproblemen. De oplossing? Zo af een toe een dagje kazen keren in het grote kaaspakhuis van DOMO (Dwangarbeid Onder Miserabele Omstandigheden). Scheelde ook meteen weer een sportschoolabonnementje.

Maar goed, dit soort alternatieven zullen wel niet in het kapodtstukke garnalenbrein van deze jongeling zijn opgekomen. Rocket science hè.

Reinaert | 03-05-12 | 17:10

Tsja, lastig als de eigenaar aanwezig is.
Ik schoot niet expres raak.
etc.

Oxydator | 03-05-12 | 17:10

meteen z'n frietpas afpakken... dat zal 'm leren!

SoepKip | 03-05-12 | 17:10

Georgiers zijn ook een soort Turken.

The immortal | 03-05-12 | 17:10

@DeceptioNx | 03-05-12 | 17:05
Ok, foutje.
Dan noem ik hem wel:
Lul!Lul!Lul!Lul!Lul!

pleurtop | 03-05-12 | 17:10

Als je opeens rondhangt in een land waar voor het afknallen van een toekomstig minister-president maar twaalf jaar krijgt, leidt dat voor zo'n jongen natuurlijk tot een bepaalde inschatting van de risico's.

vetkleppert | 03-05-12 | 17:10

Deze jongeman geeft dus precies aan waarom de combinatie van multiculturele samenleving, open grenzen en lage straffen niet werkt; jongeren die vanaf jongs af aan al bij politie en justitie bekend staan, geknuffeld worden, maar geen enkele kans (kansenjongere...) aangrijpen wat van hun leven te maken en op het moment dat ze zichzelf even moeten redden er zo'n puinzooi van maken, dat de samenleving weer voor ze mag gaan betalen.

kapotte_stofzuiger | 03-05-12 | 17:09

@An die ARBEIT | 03-05-12 | 17:01
15000 euro is niets als schuld voor een domme 19 jarige. Creditcard, wehkampcrap, comfortcard.
Nieuwe scooter kopen á 5000 euro op afbetaling en 2 weken later in de prak rijden. Betekent niet dat je die 5000 euro niet op hoef te hoesten.
Maar goed, dit was 15 jaar geleden het geval. Ken er nog 2 die net op hun 33 levensjaar klaar zijn met afbetalen wat ze op hun 18e jaar hebben geflikt.
Maar die 2 stumpers zijn gewoon gaan werken en hebben alles in 14 tot 16 jaar afbetaald.

Horagha | 03-05-12 | 17:09

Die neus.

Onderbuik | 03-05-12 | 17:08

James Lastig | 03-05-12 | 17:06

Dat gaat die eikels niet snel genoeg, je moet natuurlijk wel snel stijgen op de 'roofladder'.... alles voor de bühne voor je matties

Fatwabuster | 03-05-12 | 17:08

Zucht, ik zie de befjes alweer janken: "privacy!!" en rechtertjes weer gehoorzaam hier in meegaan. Ondertussen zal het slachtoffer zijn as verstrooid zijn, alleen nog maar de herinneringen die overblijven. Dit tuig daarentegen zal het daglicht weer zien en hun naasten kunnen omhelzen... tja

Obel1x | 03-05-12 | 17:08

@cumshaft | 03-05-12 | 17:06 | + 0 -
Niemand dwingt hem toch om een verklaring voor de TV af te legggen?

Kaas de Vies | 03-05-12 | 17:07

Ben benieuwd of ze daar ook aan salduz-geneuzel doen. Gok zomaar van niet.

turbopriest | 03-05-12 | 17:07

Financiele problemen:
Omdat z'n uitkering te laag was kon hij geen PS3 kopen.

pleurtop | 03-05-12 | 17:07

Zucht, ik zie de befjes alweer janken: "privacy!!" en rechtertjes weer gehoorzaam hier in meegaan. Ondertussen zal het slachtoffer zijn verstrooid zijn, alleen nog maar de herinneringen die overblijven. Dit tuig daarentegen zal het daglicht weer zien en hun naasten kunnen omhelzen... tja

Obel1x | 03-05-12 | 17:07

Ah, hij heeft er spijt van.

Parsons | 03-05-12 | 17:07

@pleurtop | 03-05-12 | 17:04
Ik kan me vergissen maar Sandro komt uit Georgië, niet Turkije

necrosis | 03-05-12 | 17:07

Mooi weg laten rotten in een Georgische gevagenis en niet meer naar omkijken.

Superior Bastard | 03-05-12 | 17:07

pure taktiek: nu een bekentenis in georgie afleggen, die in nederland onderdeel maken van het proces, en vervolgens claimen dat zijn eerdere georgische bekentenis onder dwang was gemaakt. vrijspraak vanwege vormfout.

cumshaft | 03-05-12 | 17:06

@Fatwabuster | 03-05-12 | 17:03
hij zal wel te vaak met de telefoon van paps 0906-Rijpevrouwen gebeld hebben. Dat kan flink in de papieren lopen.

An die ARBEIT | 03-05-12 | 17:06

@An die ARBEIT | 03-05-12 | 17:01
Paar bestellinkjes bij Wehkamp en consorten, belastingschuld, GWL afgesneden, dieprode stand bij de bank, scooterafbetaling, ziektekostenverzekeringsschuld, huurachterstand enzovoort. Kan zomaar dertigduizend eurootjes zijn.

rara | 03-05-12 | 17:06

Dat die juwelier zich verzette is dan ook ontoelaatbaar! Schande!!

Banana-Hollandia | 03-05-12 | 17:06

Ik hoop dat ie per ongeluk elke dag door Buba anaal gevisiteerd gaat worden. Het liefst in Georgie btw.

funkyd | 03-05-12 | 17:06

Bart_Bart | 03-05-12 | 17:04
Kom op, het is Nederland. je gaat gewoon lekker in de bijstand zitten, dan krijg je al die spulletjes gewoon gratis.

James Lastig | 03-05-12 | 17:06

Berecht hem daar maar, hopelijk scheelt dat ons geld.

Nifilheim | 03-05-12 | 17:06

Het kan aan mij liggen, maar ik versta er geen kut van.

Tarmac | 03-05-12 | 17:06

@pleurtop | 03-05-12 | 17:04 | + 0 -

Dat ging over Ziya B. die van Turks-koerdische komaf is.

DeceptioNx | 03-05-12 | 17:05

Oh, je had geldnood en het was een ongelukje? Nou, hup dan: Naar huis jij en niet meer doen he?

Da Buschauffeur | 03-05-12 | 17:05

Ik word bang van iemand als Sandro, mag ik dan ook....
Oh nee, dat mag ik niet!

necrosis | 03-05-12 | 17:05

Meneer de moordenaar had waarschijnlijk financiële problemen omdat hij teveel dure spullen wilde, terwijl hij niet bereid was daar hard voor te werken, via een studie en een eerlijke baan.

Dat macho-euvel treft wel meer van die jongeren.

Bart_Bart | 03-05-12 | 17:04

Turk!Turk!Turk!Turk!Turk!Turk!

(schijnt hij niet tegen te kunnen als je dat zegt, ha ha)

pleurtop | 03-05-12 | 17:04

Hopelijk gaat nu niet iedereen met financiele problemen naar een pistool grijpen.

joemiejas | 03-05-12 | 17:04

An die ARBEIT | 03-05-12 | 17:01

Wat denk je.... tot hun 18e beknot onder het wakende oog van Jeugdzorg, dan heb je natuurlijk wel een behoorlijke achterstand opgebouwd bij je rovende en moordende vriendjes uit de zelfde schaamtecultuur... ;-)

Fatwabuster | 03-05-12 | 17:03

Demper? Welke demper? Volgens mij gewoon een Ruger .22

DonkeyLong | 03-05-12 | 17:03

Kan de de nooduitgang niet "per ongeluk" open gaan boven de Zwarte Zee??

Horagha | 03-05-12 | 17:03

Hij nam bewust het risico. Weet iemand hoe het zit met uitleveringsverdragen en straf uitzitten in eigen land? Ik zie 'm liever in Georgie in de bak, de playstations zijn daar van mindere kwaliteit.

rara | 03-05-12 | 17:03

No Shit Sherlock, zijn Paspoortnummer èn BSN nummer? Nu wordt het pas echt leuk

B0kito | 03-05-12 | 17:03

Baard-aap | 03-05-12 | 17:02

Daar was meneer heengevlucht

Weanie_GS | 03-05-12 | 17:02

Sterf asjeblieft een pijnlijke dood.... hond!

Kathodebuis | 03-05-12 | 17:02

En waarom is dit in een Georgische tv uitzending?

Baard-aap | 03-05-12 | 17:02

Hoeveel financiële problemen kan een joch van 19 nou helemaal hebben?

Dom gelul, levenslang in het cachot.

An die ARBEIT | 03-05-12 | 17:01

Per ongeluk TWEE keer schieten ...

James Lastig | 03-05-12 | 17:01

Nou dan ook maar per ongeluk een leven lang brommen.

Jan Vlag | 03-05-12 | 17:01

Per ongeluk schieten? Wil niet iemand per ongeluk die jongen even radbraken? Danku!

just_one_man_ | 03-05-12 | 17:01

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken