Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Utrecht heeft lolprotocol voor hufterjournalistiek

helluuuuuup.jpg Trololo. Het is de Week van de Falende Informatievoorziening. Eerst Vodafone met deze episch onleesbare infographic des doods, nu weer de gemeente Utrecht. Op de gemeentewebsite troffen we het 'Protocol voor onverwacht bezoek van TV-media' aan. Dat is een handleiding hoe de betreffende camjo over de das te aaien danwel in de plomp te bonjouren. Scène. Tom Staal voor de deur. Roze plopkap. @HeusWaar ook present. "Aaargh! Hectiek! Nee, niet nu, NIET. NU. Fuck fuck fuck. Zit mijn haar goed? Waarom zijn ze hier? Wat heeft Aleid NU weer gedaan? Kudt kudt kudt, wat nu, wat nu? O ja, het protocol. Waar is die PDF. WAAR. IS. DIE. PDF!?" Rustig maar baliemeisje. Niks aan de hand. Daar hangt ie. In geval van nood glas breken en aan PDF vastklampen (kopietje) 'Een imago opbouwen duurt jaren, afbreken vaak maar een paar seconden' (muhaha, dat hoef je ze in 030 niet uit te leggen - red.). OK. Ademhalen. Geen steelse blikken. Niet giechelen. Volgende stap. 'Gebruik geen geweld; ga niet duwen en trekken. Blijf van de camera af en doe geen hand voor de lens'. Heel goed. 'De overvallers (!!) komen om iets recht te zetten en zullen daarom voor rede vatbaar zijn'. Gewoon te woord staan. Vooral niets vertellen. Woordvoerder inschakelen. Wachten tot de nare droom voorbij is. En daarna gaarne nazorg in acht nemen. Niet de schouders ophalen en diep zuchten, maar eerst ter communicatie & evaluatie het logboek invullen en een memo op het prikbord hangen. Naast de ansicht uit Terschelling van Wim en het geboortekaartje van Truus. Voor praktijkoefeningen kunt u contact op nemen met GSTV. Of gewoon wachten op de volgende gemeentelijke faal. Be prepared...

Reaguursels

Inloggen

Hoeveel uren hebben de heren pennenpikkers aan dit documentje besteed?

lauwebal | 14-04-12 | 19:27

@necrosis | 14-04-12 | 10:18
Dat weet ik, vandaar dat ik traantje wegpink.

Hölzenbein | 14-04-12 | 14:54

@The_Challenger | 14-04-12 | 13:04
Ik weet niet wat jij allemaal voor fobiëen hebt, maar als er stront uit je hoofd komt (wat ik vermoed) dan heb je verstopping en daar zijn pillen voor. Volgens mij heten die Leo.

Hölzenbein | 14-04-12 | 14:51

Kan Tom niet undercover onder een andere naam daar een mediatraining gaan geven?
Met camera?
Zo van: voor €1500 komen we uw team van mediaslachtoffers een interview-overval-training geven...

hfakker | 14-04-12 | 14:44

Tommie en zijn cameraploeg liepen gisteren door het gemeentehuis van 030 om de tentoonstelling van Turkse strips te filmen. Laat ie dat ook nog zien, in plaats van alleen maar net doen of hij daar niet welkom was?

simpelman | 14-04-12 | 13:11

Hölzenbein | 14-04-12 | 09:23

Leer jij nu maar eerst eens begrijpend lezen. Begrijp je nu echt niet dat boze journalisten een metafoor is voor moeilijke vragen stellende journalisten van welke pluimage dan ook?Je reactie bij het Ron Fresen topic zegt genoeg over je selectieve verontwaardiging nu. Maar ja, hij pakte een vijand van je aan, en hinderlijk achtervolgen en 5x dezelfde vraag stellen is lang niet zo erg als in de openbare ruimte aanbellen bij de liegende familie Kinnegin om over een column te praten die over jou(Rutger) gaat.

The_Challenger | 14-04-12 | 13:04

Journalisten denken blijkbaar dat ze echt alles mogen. Als ik aan het werk ben, en Tom Staal rolt bij mij op de sociale werkplaats naar binnen en hij komt met die roze plofkap aanzetten... dan kan hij hem ook terug krijgen met mach 10 in zijn pulserende anus. Journalisten zijn hufters, allemaal!

Eduard-Khil | 14-04-12 | 11:16

"Het is dus van belang om de schade van een journalistieke overval beperkt te houden, ook al komt de
verslaggever zeker niet met die intentie." Oh nee? Echt niet?

Expert Homo | 14-04-12 | 11:12

Prima protocol.

Strangetown | 14-04-12 | 10:27

@Hölzenbein | 14-04-12 | 10:13
Ik meen het!

necrosis | 14-04-12 | 10:18

@Hölzenbein | 14-04-12 | 10:11
Probleem is, dat sommige politieke partijen Turkije er bij willen hebben zonder vragen te stellen.
Dat 'afkoopgeld' verdwijnt in de verkeerde zakken en de Haagsche politiek doet niets!
Fijne 'frühstück'........

necrosis | 14-04-12 | 10:17

@necrosis | 14-04-12 | 10:11
** Traantje wegpinkt **

Hölzenbein | 14-04-12 | 10:13

@Hölzenbein | 14-04-12 | 10:02
Je bent afhankelijk van de 'regering'...
Wat als men besluit om eens grote schoonmaak te gaan houden in Limburg?
Ik wens het je niet toe, maar is het een irreëele gedachte?
Mocht 'de overheid' overgaan tot het vervolgen van Limbo's, dan zal ik je onderdak verlenen....

necrosis | 14-04-12 | 10:11

@necrosis | 14-04-12 | 10:06
Weet ik, dat van dat afkopen. Turkije moet nog heel veel doen, ook m.b.t. mensenrechten, wat dat betreft wil ik ze ook niet in de EU. Godsamme, alweer een punt waarin we het eens zijn. Ik ga frühstücken.

Hölzenbein | 14-04-12 | 10:11

@necrosis | 14-04-12 | 09:57
Racist. Limburg is mooi.

Hölzenbein | 14-04-12 | 10:09

@Hölzenbein | 14-04-12 | 09:59
Mensen die in Turkije zijn geboren MOETEN dienstplicht vervullen, waar ze ook wonen.
Wil je dat niet als Turk, dan 'mag' je dat afkopen.
Natuurlijk is dat niet verplicht, maar dan moet je op oudere leeftijd zeker niet teruggaan naar je geboorteland, je wordt zo uit de rij geplukt....
Wat dat betreft wil ik Turkije niet in de EU, hun houding bevalt me niet!

necrosis | 14-04-12 | 10:06

@Reinaert | 14-04-12 | 10:00
Ow, als het om dat kudosysteem gaat, dat mogen ze van mij meteen verbranden. Wat een complete onzin. Afschaffen die handel. De reden dat ik zo veel minnetjes heb (I am the king!) ligt aan het feit dat ik niet met het rechtse gepeupel mee praat maar kritisch ben, voor mijn part een dwarsligger ben, of gewoon een andere mening heb. Mensen denken dat 'gedrag' dan te moeten minnen. Kleuters zijn het. Maar goed. Case closed.

Hölzenbein | 14-04-12 | 10:06

@necrosis | 14-04-12 | 10:00
Nu nog? Wrom?

Hölzenbein | 14-04-12 | 10:02

@Hölzenbein | 14-04-12 | 09:47

Jij bent dat absoluut niet, op dwarsliggers als jou en Bakito moeten we zuinig zijn. Maak je geen zorgen!

Het is iets met plusjes en minnetjes maar ik zal niet doordraven. Case closed.

Reinaert | 14-04-12 | 10:00

@Hölzenbein | 14-04-12 | 09:56
Je zou je er op zijn minst tegen kunnen verzetten....

necrosis | 14-04-12 | 10:00

@necrosis | 14-04-12 | 09:55
Als een haatimam hier mag komen (terecht vanwege actie/reactie door het volk) dan mag de Turkse cheffe zeker komen. Brengt misschien nog wat centjes in de la. Handelsbeziehungen...

Hölzenbein | 14-04-12 | 09:59

Reinaert | 14-04-12 | 09:45
Nog steeds? Laat nou es gaan man - het is de moeite van het constant vermelden niet waard.

Ashtrey | 14-04-12 | 09:58

@Hölzenbein | 14-04-12 | 09:43
Ik spendeer liever een weekje op 'slot Reinstijn' dan een weekend in Limburg.
Beantwoord dat je vraag een beetje?

necrosis | 14-04-12 | 09:57

De term "Overvallers" doet een beetje belachelijk aan, maar dit soort protocollen zijn er bij gemeenten en overheid al sinds Pieter Storms zijn programma Breekijzer op de buis had. Niets aan de hand gewoon doorlopen mensen!

Oud brood | 14-04-12 | 09:57

@necrosis | 14-04-12 | 09:48
Ik was van de muziek aan het geniet, heb dus niet op de tekst gelet. De poll-tax ja met de ijzeren lady. Alweer heel lang geleden. Zucht, de tijd dat mensen nog de straat op gingen om te protesteren. Tja, wat moet ik er van vinden...

www.songteksten.nl/songteksten/55892/t...

Hölzenbein | 14-04-12 | 09:56

@deraderendraaien | 14-04-12 | 09:49
Wat heeft die Turkse president hier te zoeken?
Probeert hij soms nog wat 'onderdanen' uit te persen die hun dienstplicht nog moeten afkopen?
Wat mij betreft mag hij thuisblijven.....

necrosis | 14-04-12 | 09:55

@Reinaert | 14-04-12 | 09:45
Ik weet het juiste antwoord, maar als ik het zeg gaat het weer regenen, je weet wel....

necrosis | 14-04-12 | 09:50

@Hölzenbein | 14-04-12 | 09:38
Schijnbaar heb je de tekst niet goed gevolgd, of het interesseert je geen reed!
No other modern democracy has ever introduced a tax that takes no account of ability to pay....
En die Poll-tax kwam uit de koker van 'Maggie'

necrosis | 14-04-12 | 09:48

@Reinaert | 14-04-12 | 09:45
Wat is je grootste ergernis dan hier? Vertel eens mien jong. Ik hoop niet dat ik deel van je ergernis ben.

Hölzenbein | 14-04-12 | 09:47

@Hölzenbein | 14-04-12 | 09:43

Slijmen? Neuh. Ik zou niet durven - als ik het al zou willen.

Iedereen kent ondertussen mijn grootste ergernis op GS wel dunkt me.

Reinaert | 14-04-12 | 09:45

@necrosis | 14-04-12 | 09:41
;)

Hölzenbein | 14-04-12 | 09:44

@necrosis | 14-04-12 | 09:38
Ga je nou slijmen bij Reinaert? Overigens heb ik ook nogal last van rechtvaardigheid, en nee, mij wordt het ook niet vaak in dank afgenomen. Wat dat aangaat hebben we misschien 1 ding gemeen.

Hölzenbein | 14-04-12 | 09:43

@Hölzenbein | 14-04-12 | 09:36
Gaan we lelijk doen?
Jij... jij... Limburger!
*grinnik*

necrosis | 14-04-12 | 09:41

@necrosis | 14-04-12 | 09:35
Waarvoor hebben ze in de bak gezeten voor een aardig stukske punkmuziek??

Hölzenbein | 14-04-12 | 09:38

@Reinaert | 14-04-12 | 09:34
Ik heb nogal last van rechtvaardigheid, en dat wordt me niet vaak in dank afgenomen.
Maar in ieder geval waardering voor je plemp (en actie), voor wat het waard is, mijnerzijds!

necrosis | 14-04-12 | 09:38

@Reinaert | 14-04-12 | 09:34
Nou nou. Niet te enthousiast hè vosje. Ik had het over benzine, hij over stinkvogels. Kan nooit wat worden tussen ons twee. Stinknecrosis ;)

Hölzenbein | 14-04-12 | 09:36

@Hölzenbein
Je hoeft niet links of rechts te denken, wat vind je hiervan?
www.youtube.com/watch?v=1G5VQFgO5Eo
Het is inmiddels afgeschaft, maar er hebben (minder gefortuneerde) mensen voor in de bak gezeten....

necrosis | 14-04-12 | 09:35

@necrosis en @Hölzenbein:

Last van de hormonen jongens? "Was sich liebt das neckt sich".

*Zachtjes "Love is in the air...." neuriet* Voorjaar hè.

Voor ik 't vergeet: ik plus necrosis ongezien bij. Net zoals iemand anders kennelijk ongezien en ongelezen minnetjes uitdeelt. Gewoon omdat het kán. Wat het: omdat het móet.

Reinaert | 14-04-12 | 09:34

@necrosis | 14-04-12 | 09:30

Ik hoop duiven of meeuwen. Ik haat die stinkdieren.

Overigens dat minnetje op je reactie van 9:25 is niet van mij. Ik zou niet weten waarom ik je zou minnen (als ik dat al deed).

Hölzenbein | 14-04-12 | 09:33

Nog maar een bakkie en een peukie dan.

* kruipt naar Nesprezeau masjien *

Ashtrey | 14-04-12 | 09:32

@Hölzenbein | 14-04-12 | 09:27
Ik heb een waanzinnig goede bui, het zonnetje schijnt en de koelkast zit weer vol.
Wat kan een mens nog meer wensen.....
*behalve dat ik vanochtend wat irritante vogels met piepgeluiden uit de bomen heb geknald met mijn Ak-47*

necrosis | 14-04-12 | 09:30

@necrosis | 14-04-12 | 09:25
Was ook maar een grapje. Man wat ben jij met het verkeerde been opgestaan zeg.

Hölzenbein | 14-04-12 | 09:27

@Hölzenbein | 14-04-12 | 09:25
Je hebt me klem, ik heb aambeien.... dankzij een zekere Jan-Kees!

necrosis | 14-04-12 | 09:27

@Hölzenbein | 14-04-12 | 09:21
Ikzelf heb gisteren 'getankt' voor €1,76 per liter.
Je denkt toch niet dat ik voor die 5 cent naar Limboland of Duitsland kom?
*naar voorhoofd wijzen doet*

necrosis | 14-04-12 | 09:25

@necrosis | 14-04-12 | 09:22
Wat ben jij zuur vanmorgen? Ik heb niets met Pechtold en Samsom, en als ik er iets mee had, wat dan nog? Al lang niet meer geneuqt of heb je aambeien? Man man man, wat een zuurtegraad.

Hölzenbein | 14-04-12 | 09:25

@The_Challenger | 13-04-12 | 23:40
En overigens jounalisten hebben niet boos te zijn, je snapt de taakbeschrijving van een journalist niet. Maar goed je snapt veel dingen niet.

Hölzenbein | 14-04-12 | 09:23

@Hölzenbein | 14-04-12 | 09:17
Ga jij lekker een uurtje luisteren naar Kereltje en Samsom, dan verzorg ik de Prozac.
Deal?

necrosis | 14-04-12 | 09:22

@necrosis | 14-04-12 | 09:20
Erger nog. Net over de grens hier. Maar wel 1,71. Deal?

Hölzenbein | 14-04-12 | 09:21

@Hölzenbein | 14-04-12 | 09:15
Dat moet ik zeker komen 'tanken' in Limburg?

necrosis | 14-04-12 | 09:20

@Hölzenbein | 14-04-12 | 09:10
En kom niet aan met D'66, ik gooi mijn zuurverdiende geld nog liever in de dichtstbijzijnde sloot, dan dat ik het moet overmaken aan 'Kereltje'.
Die 'Eurofiel' verdient wat aandacht van de AIVD....

necrosis | 14-04-12 | 09:18

@necrosis | 14-04-12 | 09:15
Ze praten veelal onzin dus wil ik bewijzen. Over betere alternatieven ging het niet.

Hölzenbein | 14-04-12 | 09:17

necrosis | 14-04-12 | 09:12
Toen ik gisteren moest tanken heb ik besloten niet te kijkon naar de literprijs. Aftanken, betalen en wegwezen. Omdat het kan. Ontkenning does help.

Ashtrey | 14-04-12 | 09:16

@necrosis | 14-04-12 | 09:12
Pssst... litertje kopen voor 1,71?

Hölzenbein | 14-04-12 | 09:15

@Hölzenbein | 14-04-12 | 09:10
Wat heb jij tegen mensen die ageren tegen 'links'?
Heb jij betere alternatieven?

necrosis | 14-04-12 | 09:15

@The_Challenger | 13-04-12 | 23:40
Heb je daar bewijzen van? Nee zeker.

Hölzenbein | 14-04-12 | 09:10

@dezeookalbezet | 14-04-12 | 07:02
Raamambtenaar, of persvoorlieger?

necrosis | 14-04-12 | 08:59

@Einde van de Domheid | 14-04-12 | 08:25
Verklaar je nader.....

necrosis | 14-04-12 | 08:52

Aardig zijn, beetje lachen, serieus doen, koffie geven, beslissingen aankondigen. Hand geven (en 'prima' zeggen) als ze aankondigen dat ze het gaan volgen.

Einde van de Domheid | 14-04-12 | 08:25

@dezeookalbezet | 14-04-12 | 07:02
Je staat op de loonlijst van Faaleid?

necrosis | 14-04-12 | 07:07

Zon protocol hebben wij ook. Alleen die ruimte is een geluidsdichte ruimte zonder ramen. Wij tuigen eventuele journalisten daar af.

er is ook een speciaal Rutger protocol. dit protocol is ongeveer 60 cm lang heeft een versmalling aan de kant waar je je handen moet houden en dan hard uithalen met het dikkere gedeelte van het protocol.

dezeookalbezet | 14-04-12 | 07:02

necrosis | 14-04-12 | 06:43
You're welcome. :)

Ashtrey | 14-04-12 | 06:50

@Ashtrey | 14-04-12 | 06:41
Ik moest lachen, geef ik eerlijk toe....

necrosis | 14-04-12 | 06:43

necrosis | 14-04-12 | 05:58
Which reminds me: waarom is een synagoge altijd rond?
Dan kan niemand zich in een hoekje verstoppen als de collecte langskomt!

* start lachband *

Ashtrey | 14-04-12 | 06:41

@R0EL | 14-04-12 | 05:47
PvdA gaat NOOIT in discussie, die hebben namelijk het alleenrecht op 'het grote gelijk'.
Pas maar op, voor je het weet zet Samsom je in de hoek.

necrosis | 14-04-12 | 05:58

-weggejorist-

R0EL | 14-04-12 | 05:47

Al bijna 4 uur geen comments meer, is dit de voorloper op 21-12-12?

necrosis | 14-04-12 | 05:40

@The_Challenger | 14-04-12 | 01:46
Zo lang er alhier maar geroerd wordt. Aleida is nr. 1 faal, geduld. Out, genoeg ergernis weer.

Mindy | 14-04-12 | 01:56

Mindy | 14-04-12 | 01:50

De functie-eisen zijn MUKO dus dat klopt wel aardig.

(Meer UItgebreid Kleuter Onderwijs)

The_Challenger | 14-04-12 | 01:55

Het zieligste is eigenlijk, als je goed leest, dat er omschreven wordt wie wat voor functie heeft.

Mindy | 14-04-12 | 01:50

Mindy | 14-04-12 | 01:41

Die actie van Didi gaat de recordboeken in als snelste draaikonterij binnen de PVDA. Op dat moment dachten de leden bij zichzelf "Dat is de juiste man op de juiste plek"

The_Challenger | 14-04-12 | 01:46

@Parsons | 14-04-12 | 01:42
Dat wat, lul.

Parsons | 14-04-12 | 01:44

@Da_Vincentius | 14-04-12 | 01:12
Wat wat nodig is?

Parsons | 14-04-12 | 01:42

@The_Challenger | 14-04-12 | 01:36
Haha not me. Didi heeft al wat vuurwerk gegeven omtrent Aleida, excuses helpen niet nice!

Mindy | 14-04-12 | 01:41

Mindy | 14-04-12 | 01:31

Als jij in de raad zit mag je blijven. Misschien heeft Mork ook nog wat aan Atome Didi als radioactieve brandstof.

The_Challenger | 14-04-12 | 01:36

@The_Challenger | 14-04-12 | 01:26
Goed plan, met de hele raad op 1 na dan.

Mindy | 14-04-12 | 01:31

Mindy | 14-04-12 | 01:19

Mindy, kan Mork die Faaleid niet meenemen en als ruimteafval ergens achterlaten?

The_Challenger | 14-04-12 | 01:26

zeg maar jansen | 14-04-12 | 01:23

De webbheerder van de Joop zal er al wel druk mee bezig zijn. We zijn te laat.

The_Challenger | 14-04-12 | 01:24

The_Challenger | 14-04-12 | 01:19 Is er al iemand een website begonnen als "Rutte fietst ergens tegenaan" ?

zeg maar jansen | 14-04-12 | 01:23

Tnx @all

*definitie overvallers gaat wijzigen op wiki*

neemjemoederindemali | 14-04-12 | 01:23

zeg maar jansen | 14-04-12 | 01:17 |

In die tijd dronken de kinderen van de horigen zelfs bier. Alcohol is om die reden uitgevonden toch? Bier voor de armen en wijn voor de rijken.

The_Challenger | 14-04-12 | 01:21

@neemjemoederindemali | 14-04-12 | 01:12
In deze Dommestad gelden onder Aleidbewind andere regels. Journalisten zijn levensgevaarlijk volk!

Mindy | 14-04-12 | 01:19

neemjemoederindemali | 14-04-12 | 01:12

Overvallers zijn mensen die hardlopend naast je fiets wat van je willen en die dat op een agressieve manier doen.

www.geenstijl.nl/mt/archieven/2012/04/...

The_Challenger | 14-04-12 | 01:19

neemjemoederindemali | 14-04-12 | 01:12 Nee. Overvallers staan bij zwangere vrouwen aan de deur zonder aankondiging of afspraak.

Soms is er dan een man thuis die kordaat optreedt en aanbied de overvallers naar een plomp te begeleiden.

zeg maar jansen | 14-04-12 | 01:19

The_Challenger | 14-04-12 | 01:11 Belgische bieren uit een arbeidersstreek zijn vaak erg lekker en dorstlessend.

Ze dronken het als water omdat het water zelf niet betrouwbaar was. Echte zomerbiertjes dus.

zeg maar jansen | 14-04-12 | 01:17

Da_Vincentius | 14-04-12 | 01:12

Andere burgermeester dan is het ook niet meer nodig lijkt me.
Journalisten zijn er nu eenmaal om lastige vragen te stellen.

The_Challenger | 14-04-12 | 01:15

Overvallers zijn toch criminelen die een eerzame ondernemer of burger een pistool/revolver/mes op de kop danwel de keel zetten teneinde hun goederen en/of geld zonder betaling afhandig te maken?

neemjemoederindemali | 14-04-12 | 01:12

Ik lees dit, en val van de ene verbazing in de andere. Dat iemand dat op papier heeft gezet is al erg, maar dat dit ook echt nodig is is nog erger.

Da_Vincentius | 14-04-12 | 01:12

zeg maar jansen | 14-04-12 | 01:07

Ik wilde bij de vorige tegel al toevoegen dat ik met beugels niet de Belgische bieren bedoel. Heb eens een kriek soort gehad en dat was niet lekker. Zure bieren staan me niet aan.Net als een Brand. Die Quinthe kan ik niks over zeggen. Nooit gekend en geproeft.

The_Challenger | 14-04-12 | 01:11

zeg maar jansen | 14-04-12 | 00:56

Zeker een goed biertje. Zit in mijn top 3.

The_Challenger | 14-04-12 | 01:00

The_Challenger | 14-04-12 | 00:53 Beugelflessen. Altijd makkelijk open te maken en meestal zit er erg goed bier onder een beugeltje.

zeg maar jansen | 14-04-12 | 00:56

zeg maar jansen | 14-04-12 | 00:45 |

De bierfles heeft die ontwikkeling ook doorgemaakt. Van kopkleppen en doppen naar draaiende twisters. Ik *plop* er één los.
Voor de liefheebers is er een volle koelkast.

www.google.nl/imgres?q=bier+koelkast&a...

Voor de liefhebbers. Alle merken staan er behalve uit dat zure spul uit Limboland

The_Challenger | 14-04-12 | 00:53

A.Th. | 14-04-12 | 00:50 Juist. Maar het zijn dus schroefdoppen. Ook op bierflesjes tegenwoordig.

Waarmee de fabrikant dus rekening houdt met de mensen die z'n producten over langere tijd gebruiken.

zeg maar jansen | 14-04-12 | 00:51

@zeg maar jansen | 14-04-12 | 00:45 |
Ik pak voortaan wel een boormachine. Doe ik altijd als ik hoognodig ergens een gat in moet hebben.

A.Th. | 14-04-12 | 00:50

Wijnflessen zijn ook van signatuur veranderd. Schroefdoppen draai je linksom los terwijl de kurkentrekker er rechtsom in moest.

Verder is een schroefdop wel fijner voor de doorgewinterde wijndrinker. Schroefdoppen krijg je ook met trillende handen los terwijl een kurk dan nog wel eens wilde breken. Zit je met zo'n onmogelijk kurkje in je fles terwijl je dringend aan je verslaving toe moet geven.

zeg maar jansen | 14-04-12 | 00:45

zeg maar jansen | 14-04-12 | 00:41 |
Vandaar dat ik de laatste tijd zo zit te rotsooien met wijnflessen. Kunnen ze daar geen pdf-je bij leveren, of is dat zoekgeraakt?

A.Th. | 14-04-12 | 00:43

Haha, krijgen we ook nog een diagram over kansen, valkuilen, uitdagingen en zo? Anders zitten we hier echt te bilateralen over paarsebroekenterminologie. Wat een zielige cultuur zeg. Protocollen zijn voor debiele tikgeiten die tussen het nagellakken door ook nog Monique heten...

Jos Tiebent | 14-04-12 | 00:41

A.Th. | 14-04-12 | 00:36 Kurken zijn uit de tijd geraakt. Wijn zit in flessen met schroefdop of in dozen met uitvouwbaar tapkraantje.

zeg maar jansen | 14-04-12 | 00:41

@zeg maar jansen | 14-04-12 | 00:31 |
Dat kan ook. Ik zat meer te denken aan een geest zo verwrongen dat je die kan gebruiken als kurkentrekker.

@The_Challenger | 14-04-12 | 00:32 |
Nee, dat was jaren later. Maar je brengt me wel op een idee.

A.Th. | 14-04-12 | 00:36

A.Th. | 14-04-12 | 00:28

Toevallig met haar die joint gerookt van die hartstilstand?
Zo'n vrijmibogirl op mijn 80 en dan einde zou ik voor tekenen.

The_Challenger | 14-04-12 | 00:32

A.Th. | 14-04-12 | 00:22 Het dikke gedeelte van de fles in de draaikont steken en de schroefdop vasthouden zeker?

zeg maar jansen | 14-04-12 | 00:31

@zeg maar jansen | 14-04-12 | 00:20
Hij 'doet' links, maar is het helemaal niet, dat is nog veel beroerder.
Een laffe lamzak die zijn werkelijke binnenkant niet blootgeeft omwille van.., ja van wat eigenlijk.

Jackanders | 14-04-12 | 00:30

Taggart | 14-04-12 | 00:26 Sinds ie meneer Vleeschdrager is is ie hard achteruit gegaan.

zeg maar jansen | 14-04-12 | 00:28

@The_Challenger | 14-04-12 | 00:22 |
Ze deed me denken aan een logee die ik ooit heb gehad en die vanuit het onbekende een tijdje bij me wilde komen logeren. Toen ik haar ophaalde van het station stamelde ze: if you want me to pay for anything somehow ... en ik dacht: with your body? Verrassingen kunnen soms best leuk zijn.

A.Th. | 14-04-12 | 00:28

A.Th. | 14-04-12 | 00:21

Als dat Margraten is dan klopt de provincie van het konijn wel.

The_Challenger | 14-04-12 | 00:23

@zeg maar jansen | 14-04-12 | 00:20 |
Het zijn hier zulke draaikonten dat je ze kan gebruiken om een fles wijn mee open te maken.

A.Th. | 14-04-12 | 00:22

A.Th. | 14-04-12 | 00:18

Ik zit zelf ook steeds verlekkerd naar die 2 tetten te kijken.

The_Challenger | 14-04-12 | 00:22

Jackanders | 14-04-12 | 00:16 Rechter?

En hier roept iedereen altijd dat ie linkser is dan wat ook.

zeg maar jansen | 14-04-12 | 00:20

@The_Challenger | 14-04-12 | 00:07 |
Ik zou maar wat graag willen worden overvallen door een journalist. Zoals die dame van de vrijmibo van gistermiddag. Die kan alles van me krijgen wat ze hebben wil, al moest ik het stelen.

A.Th. | 14-04-12 | 00:18

@zeg maar jansen | 13-04-12 | 23:31
Aleid was rechter, die dulden over het algemeen geen tegenspraak.
En dat blijkt, in alles wat hij doet en laat.

Jackanders | 14-04-12 | 00:16

@zeg maar jansen | 14-04-12 | 00:10 |
Ah! Daar.

A.Th. | 14-04-12 | 00:15

@zeg maar jansen | 14-04-12 | 00:08 |
O ja, die. Kaas moest het vliegtuig nog halen zei hij, en is kennelijk het land uit. Het viel me op dat het aantal minkudo's meteen inzakte. Geen idee waarom, maar toen ik mij solo-carrière bij GS aankondigde ging er ineens een hoop veranderen. Vreemd is dat, als ik wat zeg dat iedereen zich spontaan afwijkend gaat gedragen. Zo gek ben ik nu toch ook weer niet? Had ik al gezegd dat ik 3 tetten had?

A.Th. | 14-04-12 | 00:14

zeg maar jansen | 14-04-12 | 00:10

Doet me denken aan een slogan van een roemruchte club die vanavond heeft gewonnen in limboland.

The_Challenger | 14-04-12 | 00:14

@A.Th. Ik wilde net necro roepen, zijn vriendin Clairy op 1. Sorry OT...

Mindy | 14-04-12 | 00:13

A.Th. | 14-04-12 | 00:09 Boldly gone where no necro ever went.

zeg maar jansen | 14-04-12 | 00:10

Waar is necro nou ineens? Zittie hier de hele avond te guren terwijl ik vreedzaam startrek zit te kijken, startrek afgelopen, necro weg.

A.Th. | 14-04-12 | 00:09

Dit soort shit bestaat toch al sinds Pieter Storms met z'n bad-ass leren jasje uit dat breekijzerbusje begon te springen? Da's echt old-skool; Ruktor was heus niet de eerste met woordvoerdertje pesten.

Taggart | 14-04-12 | 00:09

Als je een voorbereidingsartikel hebt is tv-bezoek bij voorbaat nooit onverwacht. Ergo, hij kan de vuilnisbak in.

Oddacious | 14-04-12 | 00:07

Jellinek | 13-04-12 | 23:58

De ophef komt voornamelijk door het taalgenruik. Overvallers!!!
Met Faaleid hebben de baliemedewerkers zeker die steun nodig. De kans is 1200% groter dat het in Utrecht gebeurt dan in elke andere willekeurige stad.

The_Challenger | 14-04-12 | 00:07

Oltmans | 14-04-12 | 00:03 |
Als je ergens heel erg graag weg wil, dan weet je dat je er bent.

A.Th. | 14-04-12 | 00:06

@zeg maar jansen | 14-04-12 | 00:00 |
Dank U voor de uitleg. Maar waarom maak je niet even een pdf-je over het gebruik van vrouwelijk personeel? Nu we toch bezig zijn.

A.Th. | 14-04-12 | 00:04

Hoe kom ik in U terecht?

Oltmans | 14-04-12 | 00:03

@The_Challenger | 13-04-12 | 23:59 |
Nou, dan ook maar de rest van zijn darmen er maar uittrappen, weer een probleem opgelost.

A.Th. | 14-04-12 | 00:01

A.Th. | 13-04-12 | 23:59 En mocht je je afvragen waarom die speld een V vorm heeft.

Het is de V van Voorkant.

zeg maar jansen | 14-04-12 | 00:00

A.Th. | 13-04-12 | 23:59 Ja. Dat is waar.

zeg maar jansen | 13-04-12 | 23:59

@zeg maar jansen | 13-04-12 | 23:55 |
LOL.

A.Th. | 13-04-12 | 23:59

@zeg maar jansen | 13-04-12 | 23:57 |
necro.

A.Th. | 13-04-12 | 23:59

A.Th. | 13-04-12 | 23:55 |

Het minkuddokonijn is door zwakte niet meer in staat om het normale kuddogedrag te beïnvloeden.

www.google.nl/imgres?q=dood+konijn&...

The_Challenger | 13-04-12 | 23:59

@zeg maar jansen | 13-04-12 | 23:53 |
Ze zijn toch bezig met het beheersen van een crisissituatie? Het opruimen van stront? Lijkt me toch essentieel van de taak als er eer grote boze monsterjournalist opdaagt.

A.Th. | 13-04-12 | 23:58

Prima protocol eigenlijk. Snap de ophef niet zo, een baliemedewerker een beetje voorbereiden lijkt me heel normaal.

Jellinek | 13-04-12 | 23:58

A.Th. | 13-04-12 | 23:55 Schei uit over die kudtkudo's. Who cares?

zeg maar jansen | 13-04-12 | 23:57

@necrosis | 13-04-12 | 23:29 |
Alles lijkt weer op de plus te staan. Het pluskudomannetje is uit het ziekenhuis ontslagen.Of het minkudomannetje wil wat positieve aandacht.

A.Th. | 13-04-12 | 23:55

A.Th. | 13-04-12 | 23:51 En, ter aanvulling, vaak zijn dat vrouwen die er niet als zodanig uitzien.

Ze hebben dan een verchroomde V als broche opgespeld gekregen zodat de baas kan zien wat de voorkant ook al weer was.

zeg maar jansen | 13-04-12 | 23:55

A.Th. | 13-04-12 | 23:51 En toch treffen televisiemensen die soort vaak.

Maar die doen dan iets wat de baas niet wil. Ze bieden geen koffie en thee aan en ze houden hun hand voor de lens.

zeg maar jansen | 13-04-12 | 23:53

necrosis | 13-04-12 | 23:46 |

Dat is ook de bedoeling.

The_Challenger | 13-04-12 | 23:51

@zeg maar jansen | 13-04-12 | 23:33 |
Een baliemedewerker die zijn nek uitstekt voor zijn baas? Die moet je zoeken met een lantaren. Maar waarschijnlijk zit die net op de plee de dairee uit zijn broek te vegen.

A.Th. | 13-04-12 | 23:51

Feynman | 13-04-12 | 23:48 De hufter is de cameraman die op cruciale momenten ons een blik gunt op z'n schoenen.

zeg maar jansen | 13-04-12 | 23:50

damnschreeuwer | 13-04-12 | 23:13

Ben het bijna helemaal eens met je betoog maar moet willekeurige partij niet salonfähige partij zijn?

The_Challenger | 13-04-12 | 23:49

@necrosis | 13-04-12 | 23:24 |
Jij vraagt naar een competente politicus. Even intens staren naar deze twee woorden: competente politicus, en vraag je bij jezelf af wat er niet klopt aan de combinatie, en bel me terug op het bekende nummer als je denkt het antwoord te hebben gevonden.

A.Th. | 13-04-12 | 23:48

@necrosis | 13-04-12 | 23:19
nee, het gaat om geld/status; wie profiteert van zijn aanwezigheid? blijkbaar zijn er dus nog een aantal die geld/status ontlenen aan z'n burgermeesterschap (hij zorgt goed voor z'n wethouders, en geeft ook wat geld aan enkele ondernemers). Maar zoals ze zelf via hun document hebben aangegeven is *imagoschade* hun achilles-hiel, dus daar tegenaan trappen aub ;)

damnschreeuwer | 13-04-12 | 23:48

Wie is eigenlijk de hufter? De journalist die vragen stelt of de ambtenaar die blijkbaar beleidsmatig weigert verantwoording af te leggen?

Feynman | 13-04-12 | 23:48

@The_Challenger | 13-04-12 | 23:43
Ik moest hard lachen (serieus)!

necrosis | 13-04-12 | 23:46

@necrosis | 13-04-12 | 23:27 |
Ja hoor. Wat doe je? Voor werk?

A.Th. | 13-04-12 | 23:45

necrosis | 13-04-12 | 23:44 Ik wel.

En daarom wonen die mensen zo riant.

zeg maar jansen | 13-04-12 | 23:45

@zeg maar jansen | 13-04-12 | 23:33
Ik vraag me af wie het lef heeft om Aleid in de plomp te gooien.

necrosis | 13-04-12 | 23:44

necrosis | 13-04-12 | 23:35

De dochter van die zigeunerfamilie schijnt een keer gezegd te hebben : "Aleid, wat heeft u een mooie auto "

The_Challenger | 13-04-12 | 23:43

In Utrecht kunnen ze dat PDFje beter in de kop prenten want met het beleid van Faaleid Wolfsen hoort er eigenlijk elke 2 uur een boze journalist zijn op het stadhuis.
Faaleidje heeft nog geluk dat 85% van de journalisten links is. Dat scheelt een beetje boosheid.

The_Challenger | 13-04-12 | 23:40

@zeg maar jansen | 13-04-12 | 23:31
Ik ben benieuwd waar de familie Nicolich straks opduikt.
Als ik mijn huur niet betaal, kan ik onder een brug gaan slapen.
Wat weet die familie over Aleid wat jij en ik niet weten?

necrosis | 13-04-12 | 23:35

Je zou als baliemedewerker Rutger gewoon in de plomp kunnen gooien.

Z'n cameraman filmt dat toch niet.

zeg maar jansen | 13-04-12 | 23:33

Op zich een stelletje heel geschikte regels, die ook een stuk duidelijkheid naar de journalist toe zouden moeten brengen. Als deze zich tenminste de moeite neemt door te vragen. *ja, sorry Rutger... - Dus, Tom...*
Alleen de term 'overvaller', ja, dat jaagt de baliemedewerkert alleen al bij het lezen van het pdf de stuipen op het lijf. Niet zo heel geschikte terminiologistiek!

Clusterfuck-up | 13-04-12 | 23:32

Dit protocol is bepaald niet uniek; het waart in verschillende, onderling licht verschillende versies rond in vele Nederandse gemeenten.
-

azoturie | 13-04-12 | 23:32

Jackanders | 13-04-12 | 20:51 Het imago van Aleid doet ie anders ook al jaren over. Dat het niet zo'n heel goed imago is ligt aan ons referentiekader.

Daar kan zo'n Aleid héél anders over denken. Misschien was het z'n bedoeling wel en is ie heel erg geslaagd in z'n opzet.

zeg maar jansen | 13-04-12 | 23:31

Zit Aleid himself nu persoonlijk op de -1 te rammen?
Goh, had ik niet verwacht van een doortastende burgervader.....

necrosis | 13-04-12 | 23:29

@A.Th. | 13-04-12 | 23:17
Ik heb al een baan, en had afgelopen week de wekker op 0:00 staan.
Wil je ruilen?

necrosis | 13-04-12 | 23:27

En hier zult u het mee moeten doen.

Dat geldt dus ook voor de gemeente Utrecht voor wat betreft die burgemeester.

zeg maar jansen | 13-04-12 | 23:25

@A.Th. | 13-04-12 | 23:17
Iemand als Aleid is ongeschikt voor welke job dan ook.
Als hij hamburgers gaat flippen bij een bekende fastfoodketen, ga ik naar de concurrent.
Zo simpel kan het zijn, dus nogmaals mijn vraag: waarom zit die zakkenwasser op een plek waar hij niet thuishoort?
Waarom kan hij niet gewoon weg?
Niemand wil hem!

necrosis | 13-04-12 | 23:24

En hier zult u het mee moeten doen.

Dat geldt dus ook voor dat protocol.

zeg maar jansen | 13-04-12 | 23:24

@damnschreeuwer | 13-04-12 | 23:13
Volgens mij ben je gekwalificeerd als je binding heb met het volk waar JIJ je kandidaat voor stelt.
En dan maakt het niet uit of je HBO psychologie (schijnbaar erg populair) hebt gestudeerd.
Aleid maakt alles krom wat ooit recht was.

necrosis | 13-04-12 | 23:19

@necrosis | 13-04-12 | 23:09 |
That would be the end of tons of fun! Wel even bijblijven, waar zouden we zijn zonder totaalfalers? Kunnen we GS wel opdoeken, en voor je het weet ga je ook nog eens op zoek naar een baan.
Ik geloof dat ik zo wel duidelijk genoeg ben geweest.

A.Th. | 13-04-12 | 23:17

OT: giechelen met doodsbedreigingen op staats3 met Fajah Lourens

Cuyahoga | 13-04-12 | 23:17

Oh dat doet ipad vanzelf @necrosis mijn nederige excuses;) en tja fijn plan maar zo werkt de werkelijkheid niet helaas... Gelukkig zijn er journo's als heuswaar die hem op de huid zitten en GS natuurlijk. Wat in Schiedam is gelukt, wie weet..

Mindy | 13-04-12 | 23:17

@necrosis | 13-04-12 | 22:59
ow, dat is simpel.
ten eerste moet je aan een uni hebben gestudeerd (amsterdam, utrecht of groningen). ten tweede moet je lid zijn van een (willekeurige) partij.
ten derde: je bent chantabel; men weet iets van je wat niet bekend mag worden, met als gevolg dat je alles uitvoerd wat je word opgedragen (foto's, declaraties, examenfraude, roze baletten, etc).
en tenslotte moet je 'bestuurlijke ervaring' hebben, wat betekend dat je moet weten hoe je verantwoordelijkheden afschuift.
Als je die vaardigheden hebt word je vanzelf 'genoemd'

damnschreeuwer | 13-04-12 | 23:13

Het wordt hoe dan ook tijd om Aleid uit zijn ivoren toren te trekken en hem een gepaste 'schop onder den hol' te verkopen.
Iemand bezwaar?

necrosis | 13-04-12 | 23:09

@kattenfluisteraar | 13-04-12 | 22:51
Ik vraag me af wanneer er een protocol wordt opgesteld voor de 'boven ons gestelden'.
Wie benoemd burgemeesters?

necrosis | 13-04-12 | 22:59

@Mindy | 13-04-12 | 22:48
Nog los van het feit dat mijn nick geen hoofdletter kent (minkudo-oorlog) lijkt het mij vrij simpel om een burgemeester er uit te schoppen.
Aleid speelt 'mooi weer' over de rug van mensen uit Utrecht, hopelijk zou het aankomen als iedereen in 030 de gemeentebelasting niet betaald en zijn naam als reden opgeeft.
Als 100K mensen niet wil betalen, hoe wil je dan de gemeentebelasting gaan innen?
Wil Aleid soms het leger in gaan zetten?

necrosis | 13-04-12 | 22:55

Zou er nu ook zo een protocol zijn voor de omgang met burgers die komen klagen?
- Laat de burger wachten tot ie 1 ons weegt
- Breng hem of haar vooral niet in contact met iemand
met mandaat maar juist met een giegelende
baliemedewerker zonder enige dossierkennis

- Schakel de beveiliging in en laat de burger met
harde hand verwijderen als deze aangeeft iemand met
een IQ hoger dan 80 te willen spreken

kattenfluisteraar | 13-04-12 | 22:51

Oef ipad sorry.

Mindy | 13-04-12 | 22:49

Necrosis
helaas werkt het niet zo simpel... Laffe raad. Sorry geen reaguurtool op padje.

Mindy | 13-04-12 | 22:48

Necrosis
helaas werkt het niet zo simpel... Laffe raad. Sorry geen reaguurtool op padje.

Mindy | 13-04-12 | 22:48

@dlseth_ | 13-04-12 | 22:31
Ik geef eerlijk toe dat ik het niet beter zou doen.
1 - ik heb niets met Utrecht
2 - ik heb geen papierversnipperaar
Aleid kan me slechts overtroeven met punt 2!

necrosis | 13-04-12 | 22:46

@Mindy | 13-04-12 | 22:30
Waar mijn huis woont is het ook niet perfect, maar het is in ieder geval geen PvdA bolwerk.
Hier zou een Faaleid nog geen week kunnen blijven zitten....

necrosis | 13-04-12 | 22:39

@dlseth_ | 13-04-12 | 22:31
Zolang die lul blijft zitten met oor- en oogkleppen op, kan het alleen nog maar slechter worden.
Ik vond Cohen al [X] ongeschikt voor Amsterdam, maar Aleid is werkelijk de overtreffende trap.
Welk, zich respecterend bedrijf , wil hem (na zijn ambtsperiode) in dienst nemen?

necrosis | 13-04-12 | 22:37

@necrosis | 13-04-12 | 22:23
Stel, die lul rot op. Wat zou de gemiddelde Utrechter er beter van worden?

dlseth_ | 13-04-12 | 22:31

ik woon in een heel domme stad, twijfelt tussen slappe lach of droeve huilbui, manman.

Mindy | 13-04-12 | 22:30

@dlseth_ | 13-04-12 | 22:20
Met 'jaag ze weg' doel je waarschijnlijk op de pers?
Ik vraag me af waar Aleid de familie Nicolich inmiddels heeft ondergebracht, onder gunstige voorwaarden.....

necrosis | 13-04-12 | 22:29

Wauw! Koffie én thee!

McShamus | 13-04-12 | 22:28

Veel minder lollig: waarom is Faaleid nog steeds burgemeester, ipv gehuld in de pek & veeren en afgevoerd op een strontkar?
Wat moet hij doen voordat de burgers het zat zijn en hem persoonlijk de stad uitschoppen?
Ik snap de inwoners van Utrecht niet.....

necrosis | 13-04-12 | 22:23

"Win the argument, loose the sympathy."

Lose is met 1 o. Lekker puh.

karel anker | 13-04-12 | 22:22

TL;DR versie:

1 - Wacht op de persvoorlieger, een kruising tussen een superheld, een demigod en een wazige MBO opleiding.
2 - Laat ze een slag in de rondte lullen maar geef vooral geen inhoudelijk commentaar; enkel koffie en thee.
3 - Jaag ze weg zonder dat ze de daadwerkelijk verantwoordelijk ambtelul te pakken krijgen.

dlseth_ | 13-04-12 | 22:20

En weder kost een zinloze raamambtenaar een nog zinlozer protocol uit om schade te beperken. Maar is er eigenlijk wel sprake van schade beste kantoorlul? En als er sprake is van reputatieschade, ontstaat die fout dan niet op het moment dat uw collega ambtenaar weigert te werken en een fout maakt?

De politiek gaat om met kritiek als een kleine kleuter. Draaien, ontkennen wat al lang vaststaat en daarna doodleuk alsnog zeiken om die nieuwe playstation. Te incompetent om door te hebben dat de burger met draaiende camera gratis informatie komt aanbieden hoe het primaire bedrijfsproces veel beter kan.

Misschien is het een heel raar idee, maar als je nu eens als gemeente wat minder debiele fouten zou maken? Er gewoon minder een puinhoop van maken als uw kleine 400 concurrenten? Als je de fout niet maakt, of de fout na gezeik hersteld komt de camera ploeg ook niet. Deze geweldloze dwang is het laatste pressiemiddel van de gewone man.

Zelfs al een luidspreker na drie jaar van waarschuwingen door de zwaartekracht een peuter vermoord blijven de burgemeester en wethouders lekker op hun stoel zitten. Veel bloed hebben ze niet aan hun handen, want zo groot was het baby'tje nog niet. Misschien vind u deze tekst walgelijk, maar een baby vermoorden door te vergeten dat ijzer roest en dingen over het algemeen naar beneden vallen is nog veel zieker.

De persvrijheid is 1 van de peilers van onze democratie. Voor een weloverwogen keuze in het stemhokje hebben we een evenwichtige en goed geïnformeerde burger nodig. Dat is moeilijk in een land met honderd woordvoerders per onderzoeksjournalist. Een draaiende camera is een van de laatste vormen van nieuwsgaring die nog een beetje werkt. Helaas niet in de bunkers van het kabinet of de sloppenwijken van Vogelaar.

Feynman | 13-04-12 | 21:43

*zwaait naar Andre, in zijn verdwijnende Ster*

FredFlinstone | 13-04-12 | 21:39

In zuid Amerika hebben ze gewoon altijd een lekker wijf achter de hand.Stopt vrij veel mannen voor een tijdje.Maar ja dat helpt bij Rutger ook niet want die is van de handtassen ,toch?

miko | 13-04-12 | 21:38

Beste ambtenaar,
U "werkt" (en ik gebruik dat woord in de breedst mogelijke betekenis) voor een pompeuze, achterlijke en stompzinnige organisatie. U bent dan ook volkomen gerechtigd om zich bij een overval met camera als een pompeuze, stompzinnige en achterlijke idioot op te stellen. Dit ter vermaak van uw collega's en de mensen thuis. De burger heeft nooit gelijk, een journalist al helemaal nooit. Spreek altijd alles tegen, geef nooit toe.
Just be a dick. People expect it.

http://www.youtube.com/watch?v=kQFKtI6gn9Y

Stormageddon | 13-04-12 | 21:38

PVDA is een ziekte..........
Mijn eigen PVDA gemeente voert ookal 50 jaar faalbeleid uit:(

RottingChrist | 13-04-12 | 21:37

net een verschuivende/ster: Magnifiek!!!

FredFlinstone | 13-04-12 | 21:35

ISS te zien zuidelijke/hemel

FredFlinstone | 13-04-12 | 21:34

@RottingChrist | 13-04-12 | 21:27 |
Daar schieten we (utrechters) niets mee op want dat worden toch weer PvdA'ers...

Xentor | 13-04-12 | 21:33

Ik mis alleen nog een stukje over de papierversnipperaar van Aleid.

-Zodra de overvallers in het gebouw zijn dienen alle belastende stukken per direct vernietigd te worden.

Cuyahoga | 13-04-12 | 21:29

Utrecht zou heel hard een andere B&w kunnen gebruiken.

RottingChrist | 13-04-12 | 21:27

@Bakito | 13-04-12 | 21:17
Dan hadden ze maar een vak moeten leren, die zogenaamde 'bestuurders'.
Ik heb namelijk nooit last van opdringerige journalisten, als putjesschepper.

Jackanders | 13-04-12 | 21:25

Of je plakt gewoon een Nee + Nee + Nee sticker op je deur

Tobi | 13-04-12 | 21:20

En die infantiele toon tegen de baliemedewerkers "ga niet giechelen of steelse blikken...."

brutus68 | 13-04-12 | 21:19

@Jackanders | 13-04-12 | 21:11
Whatever. Maar allereerst de journalisten, die maar lopen te zeiken en zuigen en volksvertegenwoordigers voor de voeten lopen. Besturen is al moeilijk genoeg zonder deze hinderende sujetten. Weg met de Rutgers!

Bakito | 13-04-12 | 21:17

Met het protocol an sich is niks mis. Alleen de term "overvallers", het geeft aan hoe Wolfsen & co over journalisten denken. Lachwekkend, want de term "overvallers" haalt het hele protocol onderuit.

brutus68 | 13-04-12 | 21:14

En Faaleid zingt: Als ik boven op de Dom sta, spring ik effies naar benee.....

dwaaassiee | 13-04-12 | 21:13

-Behandel de overvallers als gast.
-Bied koffie en thee aan.
-Waak voor een strikt formele opstelling. Win the argument, loose the sympathy . Natuurlijk is enig
begrip voor de situatie wel op z'n plaats.

Exact wat er mis is met linkse overheden. In een notendop. Oh ja, en dat ze 4 pagina's nodig hebben, om deze zachte heelmeesters mentaliteit te moeten duiden.

ZKH EénOog | 13-04-12 | 21:12

@Bakito | 13-04-12 | 21:06
Maar wie gaat die politici er in duwen dan?
Die mogen er wat mij betreft net zo hard achteraan, allemaal.

Jackanders | 13-04-12 | 21:11

Met zo'n burgemeester en zulk beleid helpt geen protocol. Dat lul je voorbereid ook niet goed.

Pastor Sippenhaft | 13-04-12 | 21:10

Zorg voor een gevulde drankkast.Tom staal komt daar nooit aan voorbij.En Rutger volgens mij ook niet.

miko | 13-04-12 | 21:09

In een woord : GE-WEL-DIG!

Vooral het stukje nazorg.......... *pinkt biggelende traantjes weg*

Schoade | 13-04-12 | 21:08

@Kingeef1975 | 13-04-12 | 20:59
die zijn weer eerder weg gegaan aangezien er geen receptioniste of woordvoerder aanwezig was. Protocol is natuurlijk alleen geldig tijdens de ambtelijke werktijden.

lion@night | 13-04-12 | 21:06

Gewoon in de plomp gooien die jankjournalisten. Opgeruimd staat netjes.

Bakito | 13-04-12 | 21:06

Er zijn tenminste 20 vergaderingen, klankbordgroepen en adviescommissies voor in het leven geroepen om dit protocol gestalte te geven. Weet je wat dat kost??!!11!!!?

weesgegroet | 13-04-12 | 21:05

Tom Staal(GS) en Rutger Castricum(PoonT) zouden daar vanaf nu een jaartje voor de deur moeten gaan liggen, om te kijken hoe er omgegaan wordt met dit hilarische protocol.

Jackanders | 13-04-12 | 21:05

Dus dat bij Nieuwegein afgelopen week waren ook journalisten?

Kingeef1975 | 13-04-12 | 20:59

Ik vind het op zich een nuttig protocolletje; staat ook niet echt iets geks in, zelfs de term overvallers klopt eigenlijk wel.
Dit soort handleidingen bevordert beschaving en voorkomt Kinnegingetjes. (of hoe heet ie ook al weer)

Andy Devins | 13-04-12 | 20:58

"Behandel de overvallers als gast"....

Heeft Aleid het zelf geschreven?

Kingeef1975 | 13-04-12 | 20:56

Nazorg afdeling
Communicatie
• De overval is pas teneinde wanneer
de cameraploeg het pand heeft
verlaten!

Whehehe, niet te geleuven man.

Jackanders | 13-04-12 | 20:56

"Een imago opbouwen duurt jaren, afbreken vaak maar een paar seconden…"

Nou, in Utrecht loopt dat niet zo'n vaart, toch Aleid?

Jackanders | 13-04-12 | 20:51

epische quote uit de pdf:
"Behandel de overvallers als gast. Blijf beleefd en vriendelijk. "

Ziet u journalisten?
In Utrecht, bolwerk van incompetente PvdA politici, bent u geen journalist, maar een overvaller!
En geheel in stijl van de PvdA, een overvaller behandel je beleefd en vriendelijk.

Werkelijk, treffender kan gemeente Utrecht het niet verwoorden!

lion@night | 13-04-12 | 20:49

Pfff, Utrecht. Met Wolfsen aan het hoofd van die stad is elke actie om het imago te managen kansloos...

Tommygunner | 13-04-12 | 20:48

Gemeente Utrecht mwahahahahhaha!

This is huh, wow | 13-04-12 | 20:47

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken