
Anders Breivik zit de hele boel te fucken. De Wilders-adept, conservatief
christen en
toerekeningsvatbare moordenaar van 77 mensen vraagt via zijn advocaat om
vrijspraak. Jup, vrijspraak. Niet strafvermindering. Vrijspraak. Als dit een toneelstuk zou zijn, zouden we het niet geloven. De reden voor vrijspraak is het denkbeeld in het hoofd van Anders Breivik dat hij handelde uit noodweer. U weet wel, vanwege de hordes moordlustige sharia implementerende haatbaarden die Europa gaan overlopen. Uit zelfverdediging schoot hij toen maar een kudde kinderen van Noorse PvdA'ers dood. Volledig toerekeningsvatbaar, mensen. En nu dus ook vrijspraak eisen vanwege fuck jullie. Je zult goedverdoemme advocaat zijn van zo'n massamoordende clown met waanbeelden en een dwangneurotische obsessie met één groepering. Advo: "
Breiv, we gaan kijken waar we er wat jaren af kunnen smokkelen, maar ik geef..." Anders: "
Nee, vrijspraak." Advo: "
Vrijspr.. wat?" Anders: "
Ik handelde uit noodweer." Advo: "
..." Anders: "
Doe het." Advo: "
FML." Wij zijn vooral erg benieuwd naar de interpretatie van de rechters. Als de strafmaat ook maar iets afwijkt van levenslang naar een kale muur staren, emigreren wij uit Noorwegen in het kader van 'wat is er gebeurd dat wij dit land zijn geworden'. Vrijspraak. Malafide mafklapper.
Reaguursels
InloggenImplant | 14-04-12 | 21:14 | + 1 -
JA gestoorde ziel en misschien moet je eens bedenken hoe gestoord je bent als je het daar niet mee eens bent. Deze man heeft 77 kinderen doodgeschoten omdat hij zo dacht zijn gelijk te halen. Daarnaast denkt hij in complottheorien waarbij moslims met elkaar hebben bedacht om naar nederland te komen om ons te onderdrukken. Als je zo denkt heb je niet het kleinste beetje historisch besef.
Nooit geschoten altijd mis.
En hij kan het weten hij heeft vaak geschoten 77 keer raak op zijn minst...
Anders nog een leuk Nederlandse uitspraak is -> In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst.
@denk.toch.eens.na | 13-04-12
Nou gestoorde ziel, kijk 's in de krant van vandaag, daaruit blijkt dat 50% van de inwoners in den haag allochtoon blijkt te zijn. En dat dit niet goed gaat komen lijkt duidelijk, de messen worden geslepen, en over een paar jaar is het een meerderheid en worden de 'ongelovigen' (mensen die kunnen denken) onder de voet gelopen.
"U weet wel, vanwege de hordes moordlustige sharia implementerende haatbaarden die Europa gaan overlopen."
Genoemde haatbaarden zijn onlangs in Urk opgedoken om daar te proberen mensen te bekeren. Tevens hebben ze in Duitsland 25.000 gratis korans verspreid. Breivik is niet gek, zoals inderdaad vastgesteld door mensen die ervoor doorgeleerd hebben, maar meer vooruitziend zou je kunnen zeggen.
De geschiedenis zal hem achteraf wellicht nog gelijk geven ook. Sommigen (de kleine voorhoede die meestal niet wordt begrepen door de meute) doen het nu al.
Logisch...
@ Charles Swietert | 13-04-12 | 23:20
Vaderlandslievende burgers die schieten op socialisten. Je zult het niet geloven, maar tussen de Eerste en de Tweede wereldoorlog hadden we daar zelfs een speciaal door de Nederlandse staat georganiseerd en bewapend vrijwilligersleger voor: de Bijzondere Vrijwillige Landstorm. Om het mand te verdedigen mocht de revolutie uitbreken.
irltrol
Heb wel eens noodweer gehad in Noorwegen, is of de hel losbreekt.
Hierboven de Norenhater
www.google.nl/search?q=de+norenhater&a...
Agenten mogen op knieën schieten indien bepaalde situaties zich voordoen.
La Vie En Rose | 13-04-12 | 19:50
Ja, en vaderlandschlievende burgers mogen op socialistenkinderen schieten als bepaalde situaties zich voordoen. Oh wacht...
Geile Markeerstift | 13-04-12 | 18:32 | + -1 -
Ook voor zijn denkbeelden is niets te zeggen. Hij denkt dat de Islam al sinds de tijd van het Ottomaanse rijk bezig is om georganiseerd Europa de veroveren door infiltratie. Als je denkt dat zo'n grote groep zoveel jaren gegroepeerd een strijd tegen ons voeren moet je wel geloven in hun god, Allah, die dat immense dan bedacht heeft.
Gestoorde ziel, onnozele gedachte.
Leuke paradox, door deze bewering lijkt hij zichzelf ontorekeningsvatbaar te willen laten verklaren... en dus TBS en geen gevangenisstraf... of ligt dat anders in Noorwegen?
@Charles Swietert | 13-04-12 | 18:06
Ook hier lul je weer uit je nek. Althans, je papegaait Peggold na, maar dat is hetzelfde. Die plaatst ook graag alles buiten de context.
Agenten mogen op knieën schieten indien bepaalde situaties zich voordoen.
Deze uitspraak is overigens door Brinkman of de Roon gedaan n.a.v. steeds vaker voorkomende situaties waarbij agenten door tuig werden bedreigd cq aangevallen.
Er zijn twee rapporten nog steeds, en de rechter kan een van tweeën naast zich neerleggen. Dat klootzakje nooit meer vrij mag komen lijkt mij duidelijk. Ook als de rechter besluit voor het eerste rapport te gaan, trapt hij de klootzak nog eens ekstra op zijn ziel. Een betere straf voor deze zieke gast is er niet dan zijn levenlang worden geterroriseert door psychiaters... Ik denk dat het op dit scenario uitdraait. Want vrij komen doet ie niet meer... Zelfs hier in Noorwegen niet...
Pa Cartwright | 13-04-12 | 15:05 | + 9 -
Welnee, die weet ook wel dat die Quid een domme lul is.
@ de Bree | 13-04-12 | 14:58 | + 12 -
Er zijn mensen die zichzelf intelligent vinden als ze met een t-shirt met daarop de afbeelding van een massamoordenaar rondlopen.
(...)
Hij die opzettelijk en met voorbedachten rade een ander van het leven berooft, wordt, als schuldig aan moord, gestraft met levenslange gevangenisstraf of tijdelijke van ten hoogste dertig jaren of geldboete van de vijfde categorie
Wetsdoemaar | 13-04-12 | 14:51
Wacht even, ik ben best juridisch onderlegd maar "óf geldboete van de vijfde categorie"?
Dat is dus maximaal 78.000,-. Valt nogal mee dus!
+1 voor vrijspraak eisen én volhouden dat je niet van het padje bent.
De Breiv maakt het in stijl af. De lunatic wil de komende jaren graag zijn fans houden, denk ik. Hier en daar een vrouwtje bezwangeren. U weet hoe dat gaat met psychopaten, die zijn vaak veel succesvoller en gewilder dan de burgerlul. Zeau rolt shit op deze wereld. Bust a move.
Ik snap die man wel, als je doet wat volgens jouw denkbeeld 'goed' is dan zou je daar onmogelijk voor gestraft worden. En ja, ook voor zijn denkbeelden is iets te zeggen.
Niettemin, mensen vermoorden (of 't er nou 1 is of 77 zijn) is pertinent verkeerd. Niet doen dus.
Deze sicko (want dat is het) zou zwaar gestraft moeten worden.
@Charles Swietert | 13-04-12 | 18:06
"Na een waarschuwing moet de politie het recht krijgen met scherp te schieten op bijvoorbeeld een been." Dat is wat hij zei, en dat mag allang hoor.
Dat is heel wat anders dan ongelovigen of joden ombrengen, zoals dat in islam wordt aangemoedigd.
Op noodweer zal Breivik weinig kans hebben op vrijspraak, op oorlogsdaad of verzetsdaad des te meer!
Links ( "nieuw" links of "progressief" links) is nl bij monde Pvdallo ( vandaar de naam) begonnen met een burgeroorlog tegen de EIGEN bevolking 40 jaar geleden. Nog even een geheugenverfrisser: "oud" links zag in de migratiestromen na de oorlog de PERFECTE manier om WERELDHEERSCHAPPIJ te verkrijgen door te refereren aan de gevolgen van WO2 ( Godwinfascisme of links fascisme) bij het terugsturen en "discimineren" van nieuwkomers om hun massaimmmigratie er door heen te drukken en alsvast even vooruitlopend, de 500 miljard schuld die we hebben opgebouwd is PUUR geld voor de linkse OORLOGSKAS om de miljoenen moslims van zorg, onderwijs, huisvesting en hereninging te kunnen voorzien. Het is dus een burgeroorog waarin de rechteloos gemaakte autochtoon moet werken voor de "mulitikultuur"( over Catch22 gesproken, hoe harder hij werkt of minder hij verdient hoe meer vijanden hij erbij krijgt en als hij het er niet mee eens is wordt hij ontslagen..) en daarmee zijn we nu in een eindfase gekomen. De massaimmigratie heeft een REGULIERE instroom van 50.000, dus zijn verzet tegen deze linkse industrie is een oorlogsdaad, verdedigen mag tenslotte....
La Bailaora | 13-04-12 | 18:04
Juist wel.
Overigens praat Wilders wel degelijk geweld goed. Iets met knieschijven. Nou jij weer.
@Charles Swietert | 13-04-12 | 17:54
Ik snap dat je geen 1 en 1 op kan tellen, dat is al langer duidelijk.
@A.Th. | 13-04-12 | 15:37
Deze had ik ff gemist.
Dat weet ik ook wel.
Er komt echter geen servererror.
Dus dát verhaal gaat niet op.
La Bailaora | 13-04-12 | 17:46
OK je erkent dat er sprake is van een combi. Alle begin is moeilijk.
@Flodder | 13-04-12 | 15:38
Jawel, want de centrale leer die Pechtold indirect verdedigt, samen met Moh. B. praten geweld tegen anders denkenden goed, in het geval van de combi Brievik-Wilders doen ze dat niet beiden, alleen de eerste. Daar zit 'm het fundamentele verschil.
La Vie En Rose | 13-04-12 | 17:32
Jou nick lijkt me evenmin toepasselijk. Je wekt de indruk helemaal geen leven te hebben. Maar misschien heb je daarentegen wél roos.
Nee heb je, ja kun je krijgen, in dit geval levenslang in de kerker zonder rechtspraak.
@Charles Swietert | 13-04-12 | 16:07
Ow ja, als ik jou was had ik een andere nick genomen.
nl.wikipedia.org/wiki/Charles_Schwiete...
Je zou het zomaar kunnen zijn.
Met een TBS mag ie in principe ook zo lang als nodig vast gehouden worden, en gesepareerd en volgespoten wanneer 'nodig' Zweedse mensen..
@Charles Swietert | 13-04-12 | 16:07
Voor jodenhaat moeten we bij jou zijn.
En denken moet je maar aan iemand anders over laten.
Dat blijkt telkenmale, ook weer uit deze plemp.
Slim. Door noodweerexces te betogen wordt de kans gecreëerd om zijn denkbeelden nog een keer onder de aandacht te brengen en uiteen te zetten waarom de samenleving onder druk staat.
Smart Breivik is smart.
Hij heeft wel gelijk. Hij wilde niet, maar zat plotseling op een eiland met allemaal enge links-gehersenspoelde pubers. Water rondom en geen ontsnappen mogelijk. Hij moest wel. Vrijspraak dus.
Is het nu zo moeilijk. Die non-discussie wie nou meer boehoe is, Breivik (Wilders), Merah (Allah), Bouyeri (ook Allah) of toch Volkert (Dierenbevrijdingsfront)! Het blijven doorgeslagen, al dan niet toerekeningsvatbare nutcases die forever ver van de maatschappij moeten blijven. Merah was van de vier de meest Darwin award-waardige want die heeft zichzelf tenminste meteen opgeruimd, waarvoor dank. De rest wens ik een lang en ontiegelijk kudtleven toe. In eenzame opsluiting, that is....
Irak zou weapons of mass destruction hebben, dus uit noodweer begon de Joe Es of EE maar een oorlog
Israël wordt bedreigd door iemand die in sprookjes gelooft en een A-bom wil hebben, dus uit noodweer wil men een pre-emptive strike
Nederlandse fatsoensgekkies willen 'dat willen we toch niet met z'n allen?' en men wil dus op voorhand uit een soortement van noodweer alles en iedereen verbieden
Volkert van der Graaf zag Nederland bedreigd door Pim en dus uit noodweer beging maar even een moord
kortom: Anders B. heeft een valide punt
toewijzen moet je dat natuurlijk nooit want iedereen met korte lontjes en lange tenen (geitenliefhebbers b.v.) heeft dan een vrijbrief om maar te gaan moorden
Rutte vraagt zich af of jullie het woord prematuur wel begrijpen.
Hij is zo enorm begaan met de volgelingen van de Blonde Verlosser.
Hij zal dus wel aandringen op vrijspraak via onze geweldige minister van Buitendijkse zaken.
La Vie En Rose | 13-04-12 | 16:27 | + 2 -
Net of ik Pechtold oké vind. Je leest echt mijn tegels, ja.
Wacht even.
Hij is toerekeningsvatbaar omdat hij blijkbaar geen waanbeelden heeft? In andere woorden: de gang van zaken in Noorwegen zoals die in de werkelijkheid waren vond hij klaarblijkelijk zo ontoelaatbaar dat hij met zijn volle verstand moorden heeft gepleegd.
Of hoe moet ik het nou zien?
Dat 'Joods' doet er voor mij namelijk niet toe.
La Vie En Rose | 13-04-12 | 16:38
Gotspe.
Strangetown | 13-04-12 | 16:29 |
Dat is nou precies wat links probeert Nederland door de strot te duwen!
@Charles Swietert | 13-04-12 | 16:15
Niet de aandacht van je uitspraken afleiden mannetje.
Die kan iedereen hier lezen.
Ik hoef de eventuele Joodse financiering niet ter discussie te stellen. Dat 'Joods' doet er voor mij namelijk niet toe. Kennelijk wel voor types zoals jij.
"Ik wil vrijspraaak. Anders Blijfik.
La Vie En Rose | 13-04-12 | 16:32
Dan kom je 'm vanavond wel tegen als je weer onder je putdeksel verdwijnt.
@ fifi23 | 13-04-12 | 14:59
Na 21 jaar wordt bekeken of ie nog een gevaar is voor de samenleving. Dikke mik dus dat ze dat vinden. Hij komt dus niet meer vrij. Of hij moet ontsnappen.
Hoe moet je nou bewijzen dat hij en niet iemand anders heeft geschoten? Dus moet hij worden vrijgesproken, dat spreekt vanzelf.
Tuurlijk eist hij vrijspraak. Veel anders kan hij niet doen toch?
Niet dat hij veel kans maakt want de Noren weten ook wel dat ze enorme kritiek krijgen voor alles minder dan 99 jaar! De man is al veroordeeld, er is al lang bepaald wat de straf moet zijn, nu nog even pro forma een proces doen en hem dan opsluiten.
Overigens blijft het hypocriet: Wij hebben ook meervoudig moordenaars asiel gegeven omdat ze in eigen land vervolgd werden en 'politieke redenen' claimden.
@Charles Swietert | 13-04-12 | 16:12
Huh? die smerige drol van jou ga ik natuurlijk niet doorslikken.
Die komt nl uit het CharleSwietertriool.
La Vie En Rose | 13-04-12 | 16:27 |
Wilders is Links mot weg en een klein landje achter hekwerk en hoge dijken.
@Flodder | 13-04-12 | 15:57
Hou toch op man. Denk jij nou dat ik jouw tegels nog nooit heb gelezen?
Om over enorme platen voor harsenen te spreken: die plaat voor jouw harses is van graniet.
W.b. Pechtold:
Die is volkomen blind voor wandaden van moslims en invloed van de Islam op onze maatschappij. Die zou gvd de Taliban nog welkom heten hier.
Pechtold is een leeghoofd met maar twee doelen:
Wilders/dePVV mot weg en een groot Europees rijk. Meer is het niet.
Oh ja, en minnetjes geven.
Deze antisemiet zet nog maar eens een plaatje van Naked City op. John Zorn, een veel leukere roeptoetert dan die cryptofacho's die hier goede sier maken met 77 kinderlijken.
De Mazzel.
En zo gaat de discussie over of Charles Swietert een antisemiet is. Way to go. Vroeger werd hier nog wel eens echt gediscussieerd. Nu is het elkaar rechts en Wilderiaans pijpen en diegene met een afwijkende mening ad hominem proberen te karaktervermoorden. Faalforum.
Montgomery Burns | 13-04-12 | 16:15
Ook ? Nee.
@Charles Swietert
Weet je wie ook een uiteindelijk onsuccesvolle ondernemer was ?
La Vie En Rose | 13-04-12 | 16:11
In ieder geval ben je opgehouden om die 'zgn' Joodse financiëring ter discussie te stellen. Sterker nog, die laat zich plots net zo makkelijk inzetten om 'zgn' antisemieten te ontmaskeren. Mits deze zich in het andere kanp bevinden natuurlijk. Als opportunisme niet bestond, dan had je het uitgevonden.
@La Vie En Rose | 13-04-12 | 16:11
Ik ben er nog niet uit of hij een ontzettende trol is of dat hij hele rare dingen rookt.
@Charles Swietert | 13-04-12 | 16:08
Djiezus Kraaist, wat ben je toch een loserT.
Hoe raar het ook klinkt, hier blijkt juist uit dat de man volledig toerekeningsvatbaar was op het moment van zijn daad. Het deed wat noodzakelijk was in zijn ogen en heeft dit lang van te voren gepland. Omdat het noodzakelijk was, moet hij worden vrijgesproken. Binnen zijn verkrachtte denkkader is dit consistent. Dat is geen teken van ontoerekeningsvatbaarheid, in tegendeel.
La Vie En Rose | 13-04-12 | 16:11
Slik die drol eens door.
Dat is namelijk een typisch links fenomeen. Maar daar noemt men het Israelkritiek.
vetkleppert | 13-04-12 | 16:03
Is er eigenlijk een naam voor Israelkritiek vanuit een rechts/conservatieve hoek? Want dat kan natuurlijk niet 1:1 antisemitisme zijn.
Charles Swietert | 13-04-12 | 16:07 |
2e zin klopt, wbt je 3e zin: Nederlanders lijden aan een ambivalent collectief schuldgevoel en dan maakt geld niets uit.
@vetkleppert | 13-04-12 | 16:03
Die nitwit beweert gewoon dat 14 zetels aan kiezers antisemieten zijn die op een partij en partijleider zijn gaan stemmen, waarvan bekend was en is dat die pro-Israël zijn.
Dan moet er toch wel er veel mis zijn in die bovenkamer van Charles.
Quid, de man gelooft niet eens. Hoe kan hij dan christen zijn? Volgens zijn eigen definitie is hij christelijk omdat hij cultuur-christen is. Waarom praat je hier ineens Breivikiaans?
-
Voor normale mensen is het namelijk heel anders. Hij is net zo christelijk als Bolkenstijn: "Voor mij zou dat kunstmatig zijn, omdat ik niet godsdienstig ben. Maar ik zou me zeker een cultuurchristen willen noemen."
Nederlands Dagblad, 23 mei 2009
La Vie En Rose | 13-04-12 | 16:05
Bij Goebbels werkten de herhaalde postings. Bij jou niet.
Als je over jodenhaat wilt babbelen, vervoeg je dan bij La Vie en Rose. Ik denk dat de gemiddelde PVVert niets van buitenland moet hebben. Het zijn immers de ultieme antiglobalisten. Grens op slot, Gulden terug, strippenkaart terug ... die dingen. Dus geld uit NYC wordt door Henk en Ingrid NIET gewaardeerd.
@Charles Swietert | 13-04-12 | 15:51
Nee gluiperd. Je bedoelde gewoon wat je schreef.
Iedereen kan lezen.
"Niet alleen de kritikasters van de PVV zouden dan ontmaskert kúnnen worden, ook de PVV-stemmers zelf. Op basis van Joods geld gaat Geert de 10 zetels niet halen. Dat realiseert Geert zich ook."
Daarmee ontmaskerde jij jezelf. Een smerige vuilspuiter, no more no less.
Vrijspraak? Dat krijg je alleen maar in Nederland!!
Slimme zet.
Dan wordt het dus een politiek proces.
Hij denkt: niet geschoten is altijd mis...
@Charles Swietert | 13-04-12 | 16:00
Ik denk dat je de Jodenhaat enorm overschat.
Dat is namelijk een typisch links fenomeen. Maar daar noemt men het Israelkritiek. En bij Mohammedanen komt het natuurlijk ook nogal eens voor, maar die zeggen dat het in hun boekie staat.
@Rattlehead | 13-04-12 | 14:45
Breivik was rechts dus de Nederlandse Breivik moet ook rechts zijn. Anders valt het in een andere categorie.
@watergeus | 13-04-12 | 16:00
Ja, en nu mij graag uitleggen wat de link is met dit topic.
En ik vind het alleen maar sympathiek als er Joden een bijdrage hebben gedaan aan de kosten van het politieke proces.
vetkleppert | 13-04-12 | 15:56
Daar heb ik ook geen moeite mee. Dat proces had er nooit moeten komen.
Er zitten in de politiek mensen die het goed vinden dat hout "verduurzaamd" wordt met wolmanzouten. Terug te vinden in practisch elke Vinexwijk-tuin. Deze politici krijgen schouderklopjes van de milieubeweging. Daarna wordt het hout "duurzaam" verstookt in biomassacentrales. Hè, meneer Donner?
vetkleppert | 13-04-12 | 15:56
Dan maak jij die 10 zetels mogelijk. Maar het zijn er nu 24. Min 1.
Verdomme: 'gewelddadig' toch?
La Vie En Rose | 13-04-12 | 15:52
Hoor ik daar lijntje? Oh wacht......
@necrosis | 13-04-12 | 15:54 |
Weer wat geleerd: Ik moet opletten dat mensen geen grappen gaan terugmaken.
@Charles Swietert | 13-04-12 | 15:53
Je hebt een SUV?
*applausiseert*
Charles Swietert | 13-04-12 | 15:53 |
"Ik heb achttien man in dienst, en met de BPM op mijn SUV onderhoudt ik daarnaast twee gezinnen in de bijstand."
--------------------------------------------
Als je dan maar beseft dat je daarmee geweldadige criminelen aanzet om hetzelfde te bereiken.
La Vie En Rose | 13-04-12 | 15:54 | + 0 -
Ik haat Wilders niet, ik gebruik dezelfde redenaties als Wilders' aanhangers. Enkel in fotonegatief. De stumpers hebben echter zo'n enorme plaat voor hun harses dat ze het niet eens doorhebben. Tot nu toe blijft het oorverdovend stil op mijn post Flodder | 13-04-12 | 15:38 | + -1 -. Zoals verwacht. Consequent denken is a bitch.
Zou die dwaas het opmerken als ze hem vrijlaten in de gevangenis op de afdeling krankzinnige serieverkrachters?
@Charles Swietert | 13-04-12 | 15:51
Ik zal je als PVV stemmer vertellen:
Ik ben er dik tevreden over dat de PVV pro-Israel is. Dat werd de hoogste tijd tussen al die Arabofiele geluiden van links en de stilte van rechts.
En ik vind het alleen maar sympathiek als er Joden een bijdrage hebben gedaan aan de kosten van het politieke proces.
@Charles Swietert | 13-04-12 | 15:51
En de grote leider van de PVV niet van inmenging van de kiezers in zijn beleid. En dat wordt dan weer wel gewaardeerd door de financiers zonder stemrecht.
Pimier bedoel je?
Den Meester | 13-04-12 | 15:54
smack my crack en je weet 't
@A.Th. | 13-04-12 | 15:51
Een deurmat gemaakt van borstelharen van de Eikenprocessierups.
@Charles Swietert | 13-04-12 | 15:36
Pimier bedoel je?
ik blijf erbij dat voor dit soort lieden de Oubliëtte de beste oplossing is. Gewoon een put graven van een meter of 10 diep en tuig er in gooien. 1x per week een mandje met water en brood laten zakken. Je kan in het teken van barmhartigheid op z'n verjaardag een mariakaakje erbij doen. Als het mandje vol terug komt weet je dat je geen nieuwe meer hoeft te laten zakken.
@Flodder | 13-04-12 | 15:14
Nee heur, dat noodweer komt slechts uit jouw door Wildershaat vertroebelde brein.
necrosis | 13-04-12 | 15:45
Mooi voor je. Ik heb achttien man in dienst, en met de BPM op mijn SUV onderhoudt ik daarnaast twee gezinnen in de bijstand. Niet alles is wat het lijkt, lutser.
Wilders adept....
Wanneer ga je terug naar de JOOP, Johnny?
@necrosis | 13-04-12 | 15:42
Heb jij een lijntje met Joris dan?
Aan de enorme hoeveelheid dubbelposts bij tijd en wijle, (was vroegah nooit) allemaal op hetzelfde tijdstip gepost, lijkt mij dat er iets mis is met de serverT.
Je bent gewoon een smerig ventje Charles. Een heel smerig ventje.
La Vie En Rose | 13-04-12 | 15:48
Ik vind jou ook lief.
Ik heb mijn punt indertijd verduidelijkt: PVV stemmers zullen niet gediend zijn van inmenging vanuit het buitenland. Of dat nu Joods op Papouaans is doet er niet toe. Anitsemitisch ? Ach, dat ben je al gauw niet?
@Flodder | 13-04-12 | 15:48 |
Ik dacht dat necrosis een deurmat was waar je je voeten aan afveegt. Weer wat geleerd.
necrosis | 13-04-12 | 15:45 |
Kom op, nu niet verschuilen achter "ik moet werken voor de belasting" , je kan zoveel beter met die strakke hand van je.
@Pa Cartwright | 13-04-12 | 15:37
Mee eens.
@borga locusta | 13-04-12 | 15:47
Blijkbaar hoort Kwit daar ook bij
necrosis | 13-04-12 | 15:45 | + 0 -
Ga je nog antwoord geven ipv deze zwakke ad hominem posts van iemand die ongeveer bij het behang van Geenstijl hoort. Over geen tijd gesproken...
A.Th. | 13-04-12 | 15:45 | + 0 -
ERROR 404 idd...
@Charles Swietert | 13-04-12 | 15:32
"Maar meer nog ben ik benieuwd naar de reactie van hen die met duistere motieven blijven hameren op openbaring van de partijfinanciën. Wat zeggen ze als blijkt dat er inderdaad ‘Joods Geld’ in de partij zit. Zullen ze dan eindelijk hun ware gezicht laten zien: de vuige tronie van de antisemiet?
Bas Paternotte | 25-03-12 | 11:11 | Link | 238"
Jouw reactie:
"Niet alleen de kritikasters van de PVV zouden dan ontmaskert kúnnen worden, ook de PVV-stemmers zelf. Op basis van Joods geld gaat Geert de 10 zetels niet halen. Dat realiseert Geert zich ook."
charles swietert | 25-03-12 | 14:30 | | Wilders en de Joden
www.geenstijl.nl/mt/archieven/2012/03/...
Je bent gewoon een smerig ventje Charles. Een heel smerig ventje.
En waarom slepen de caliguurders Wilders weer naar dit item. Pfff Geurt wordt het multifunctionele knuffelargument van alle linkse en rechtse idioten zonder leven.
Charles Swietert | 13-04-12 | 15:44 | + 0 -
Op Geenstijl kan alles hoor!
@hetluis | 13-04-12 | 15:43 |
Zonder meer een hele goeie heb je daar: pagina niet gevonden.
@Charles Swietert | 13-04-12 | 15:39
Ik heb dan ook een baan, waardoor ik geen tijd heb om de hele dag in de Tweede kamer rond te hangen.
Ik moet namelijk belasting betalen......
'De Wilders-adept'? Oh, ach... Quid. Say no more.
de Bree | 13-04-12 | 15:36 |
Vooralsnog zit ie nog vast en gelet op de hoogte van de strafmaat, waarbij de rechter rekening hield met de maatschappelijke impact en opinie, (ws) ook niet eerder vrijkomt.
Stick to the facts ipv wat obligaat onderbuik gehuil..
eerstneukendanpraten | 13-04-12 | 15:29
Voor je anale fixaties zijn leukere fora's. PM me.
offtopic, maar geen kans voorbij laten gaan pvda te bashen: www.telegraaf.nl/binnenland/11905508/_....
En jou in plaats van jouw
@La Vie En Rose | 13-04-12 | 15:33
Dat meldde ik voorheen ook altijd (dat ik slechts één keer op post had gedrukt).
Maar Joris zei van niet, en Joris heeft altijd gelijk.
*door schade en schande wijs geworden*
WirMachenMusik | 13-04-12 | 15:41 |
Bedoeld als reactie op @Charles Swietert
@necrosis | 13-04-12 | 15:38 |
Knabbel & Babbel zijn eigenlijk zo ongeveer nog de enigen die ik serieus neem. Ze vreten de hele dag onschuldige eikels.
Flodder | 13-04-12 | 15:39
Had ie nicht gewussssst
Met zo'n breinstructuur als die van jouw moet je ook wel noodzakelijk tot de conclusie komen dat iedere geslaagde hardwerkende Nederlander aanstichter is van gewelddadige criminaliteit. Gewoon omdat de crimineel zijn doelstelling deelt.
necrosis | 13-04-12 | 15:38 | + 0 -
www.google.nl/#hl=nl&biw=1179&...
Om je geheugen even op te frissen. Hypocriet stuk vreten.
Vrijspraak en natuurlijk een behoorlijke schadevergoeding omdat zijn geloofwaardigheid
is aangetast en waarschijnlijk hierdoor niet
meer rustig over straat kan lopen , of met andere woorden Anders Breivik is een slachtoffer van de maatschappij.
necrosis | 13-04-12 | 15:38 | + 0 -
Haha, are you fucking serious? Selectief geheugen of wat?
Die opmerking heb ik nergens gehoord of gelezen, ik kan daar dus geen antwoord op geven.
necrosis | 13-04-12 | 15:38
Lekker makkelijk. In de tweede kamer, ja.... als volksvertegenwoordiger. Hij stond dus JOU te vertegenwoordigen.
borga locusta | 13-04-12 | 15:33 | + 0 -
Huh?
La Bailaora | 13-04-12 | 15:33 | + 0 -
Als je dat vindt, kun je moeilijk in verweer komen als mensen Wilders de politieke handlanger van Breivik noemen. Pechtold heeft overigens nooit islamitisch geweld goedgekeurd. Ik kaart de ontiechelijke hypocrisie van PVV'ers aan. Als Wilders 'gedemoniseerd' wordt is het van: zij dragen schuld als Wilders iets wordt aangedaan. Als Wilders stelt dat er een oorlog wordt gevoerd tegen de bevolking met als doel het waanzinnig complot Eurabie, is het van: Wilders? Nee, die heeft niets te maken met types als Breivik.
@Flodder | 13-04-12 | 15:31
Die opmerking heb ik nergens gehoord of gelezen, ik kan daar dus geen antwoord op geven.
Wat me wel opvalt, is dat Wilders' opmerkingen opvallend vaak uit de linkse hoek komen.....
Dat neem ik doorgaans niet serieus, net zoals ik 'Knabbel&Babbel' niet serieus neem....
@ La Vie En Rose | 13-04-12 | 15:19
Polemische armoede desalniettemin. Tuurlijk, die wilders stond niet in dat stukkie van Breivik voor z'n zweetvoeten, maar die 1-op-1 relatie standgehouden is wat stompzinnig.
@La Vie En Rose | 13-04-12 | 15:33 |
Na de servererror even f5-en, en ziedaar de magie.(Maar niet tegen pius zeggen).
@Wayne Schlegel | 13-04-12 | 15:34
Yep. Hij had ook om een doos Lego kunnen vragen, of 666 barbiepoppen of zo. Zo rolt het Noorse recht. Hoe krankzinnig dan ook, zijn advocaat moet dat dan aan de rechter voorleggen.
@ balony | 13-04-12 | 15:22 |
Dat probleem heeft iemand met een schizofrenie ook . Zie ik hier een verband?
Den Meester | 13-04-12 | 15:33
Primier ... Scheveningse bosjes ... you do the maths
@Strangetown | 13-04-12 | 15:24
Willen en kunnen zijn twee heel verschillende dingen denk ik dan.
@Strangetown.
Neuh niet echt,
vind het alleen ongelooflijk dat een moordenaar van de democratie na tien jaar gewoon weer verder kan met zijn leventje.
En de opmerking 'politieke handlanger van Breivik' vind ik dermate minderwaardig dat ik je -1 doe toekennen.
necrosis | 13-04-12 | 15:30
Geen probleem, daar ging het me om. Ik neem aan dat je Wilders ook een -1 toekent als hij Pechtold de politioeke handlanger van Brouyeri noemt? Want dat heeft ie gedaan...
Ik ben benieuwd naar je standvastige reactie, if any.
Vragen staat vrij, ook in Noorwegen.
@necrosis | 13-04-12 | 15:21
Ik niet. Klikte slechts een keer op 'post'
Vroegah kreeg je alleen met een error een dubbelpost.
Nu gewoon zomaar, gratis en voor niks.
@Flodder | 13-04-12 | 15:31
Dat is toch ook zo? Beiden verdedigen toch de islam? En islam is volgens links toch bon-ton? Dat zeggen ze altijd.
@Flodder | 13-04-12 | 15:30
Charles S en Losse F, de eerste twee leden van Lijst Pascal S.
@Charles Swietert | 13-04-12 | 15:10
ehm, wut?
Charles Swietert in een ander topic.
La Vie En Rose | 13-04-12 | 15:30
Wat je een ander in de mond legt, is nog niet wat een ander beweerd heeft.
Stenigen. Gewoon om hem te pesten.
de Bree | 13-04-12 | 15:26 |
Er schuilt een 'bloedsnakkend wraakpersoontje' in je?
Trololo lijkt een wat ongepaste toespeling. Maar ja, het blijft natuurlijk GS. Knap gedaan weer!
necrosis | 13-04-12 | 15:30 | + 0 -
Wat vond je van Wilders' opmerking dat Pechtold de politieke handlanger van Mohammed B. is?
@Charles Swietert | 13-04-12 | 15:08
Tuurlijk, en als bekend wordt dat de PVV donaties van Joden, dan wel joodse organisaties krijgt, dan raakt Wilders de helft van zijn kiezers kwijt.
De helft van de mensen die op Wilders/dePVV stemmen zijn dus antisemieten, volgens dit groot licht in de duisternis, Charles Swietert in een ander topic.
Volidioten als Charles Swieters bestaan.
We kunnen dat niet hard genoeg benadrukken.
Charles Swietert | 13-04-12 | 15:22 | + 0 -
Je hebt gelijk. Wilders noemde nota bene Pechtold de politieke handlanger van Mohammed B. Wie over een oorlog rept van de multiculturalistische elites tegen de bevolking om een onvrij Eurabië tot stand te krijgen, moet niet gek opkijken als iemand die woorden serieus neemt en zich gedwongen voelt de wapens op te nemen.
Oh nee, dit gaat natuurlijk alleen op als het de demonisatie van de blonde heiland zelf betreft.
@Charles Swietert | 13-04-12 | 15:23
Een andere voor je. Als Volkert een Cohen aanhanger is, is Cohen fout? Toch?
@Charles Swietert | 13-04-12 | 15:22
Ik heb nooit op Breivik gestemd, ik heb namelijk geen stemrecht in Noorwegen, Wilders trouwens ook niet.
Stel dat ik wat gruweldaden ga uitvoeren vanwege jouw comments, hoe krom ik het ook probeer uit te leggen, ga jij me dan verdedigen?
MAW, je kletst uit je nek!
En de opmerking 'politieke handlanger van Breivik' vind ik dermate minderwaardig dat ik je -1 doe toekennen.
*en ja, daar kom ik eerlijk voor uit*
@de Bree | 13-04-12 | 15:26 |
Ze hebben daar toch ook wel een versie van Utrecht daar?
de Bree | 13-04-12 | 15:26 | + 0 -
Volkert zal geheid worden uitgenodigd voor P&W als enige gast van die avond. Zullen ze wel een ligbank voor hem moeten regelen, het zitten schijnt de laatste tijd nogal pijnlijk te zijn voor hem...
Stukje bij beetje vrijlaten. Eerst zijn lul, om te vookomen dat hij nog ene ruk uitvoert.
Hetzelfde type wereldvreemde rechters als hier, dus proberen waard. Als het gebeurd vreet ik serieus mijn pet op.
De bevolking rekent wel met hem af?
Nou hier in nederland niet.
Volkert krijgt hoogstwaarschijnlijk een eredoctoraat aan de universiteit Wageningen.
@necrosis | 13-04-12 | 14:55
En ze hebben er 'zin an'...
www.bild.de/news/ausland/anders-behrin...
Vrijlaten in een moskee.
Conan de Rabarber | 13-04-12 | 15:19 |
Zouden er geen adhesiebetuigers met zijn 'strijd' zijn, die hem liefdevol zouden willen opvangen en een veilig onderdak aanbieden?
Opknopen deze gek.
Ze kunnen hem ook in blokjes snijden en hem aan de kat voeren.
La Bailaora | 13-04-12 | 15:13
Geert en Jezus, ik weet het. Ieder z'n meug, ik denk zelf.
Breivik denkt teveel door... zijn logica houdt in dat indirect oorzaak hetzelfde is als directe oorzaak. deze vrijspraak voorstel is begrijpelijk als je aanneemt dat hij deze logica volgt. Hij lijkt dus geen besef van tijd te hebben.
@ Charles Swietert | 13-04-12 | 15:08
Poeh, eigenaardige analogie. Gaat me ook wat ver gast.
necrosis | 13-04-12 | 15:18
Hwet feit dat je Wilders stemt maakt je niet medeplichtig aan deze massamoord hoor. Alleen heb je op de politieke handlanger van Breivik gestemd. Hard voor je, maar Geert zal het beamen als ie een vent is. Het is een interpretatie van zijn eigen tekst, die nu als een boomerang terugkomt.
Dat hij vrijspraak eist volgt direct uit zijn filosofie en voor of tegen maakt niet uit: Hij staat natuurlijk volledig in zijn recht.
Ik vind het in ieder geval een goede zaak dat hij staat voor zijn daden en nu niet ineens veranderd is in een hoopje desperaat om vergiffenis smekend slachtofferschap.
@La Vie En Rose | 13-04-12 | 15:19
Jij hebt je zojuist schuldig gemaakt aan een 'pius'je.
Ik zal me beraden over een gepaste straf.
-weggejorist-
@Pa Cartwright | 13-04-12 | 15:05
Greet kent zijn pappenheimers.
Kwit, Tofik Dibi, what else is new?
Waarom niet, laat hem gewoon vrij, de bevolking rekent wel af met hem.
@Charles Swietert | 13-04-12 | 15:08
Ik kan niet hard genoeg benadrukken dat je poep praat, ik heb Wilders gestemd, maar ga geen anti-Wilders mensen omleggen en vervolgens om vrijspraak lopen zeuren.
En aangezien Breivik geen domme jongen is, is de kans op recidive hoog.
Levenslang opbergen lijkt me niet meer dan wenselijk, met name voor de nabestaanden....
Van noodweer is sprake als het heel hard regent. Sinds het niet regende is er dus geen reden tot vrijspraak.
Als er in de basis van je gedachtegang iets niet helemaal goed zit, is dit een logisch gevolg....
Het zou juist hypocriet zijn als hij voor minder dan volledige vrijspraak zou gaan....
Hij gaf een gevolg aan de oorlogsoproep van Wilders:
"Door heel Europa, niet alleen in Nederland, maar in heel Europa vechten de multiculturalistische elites een totale oorlog uit tegen hun bevolkingen. Met als inzet de voortzetting van de massa-immigratie en de islamisering, uiteindelijk resulterend in een islamitisch Europa een Europa zonder vrijheid: Eurabië."
.
Noodweer in de ogen van een PVV'er, lijkt me.
Vrijspraak op de voorwaarde dat hij naar mekka emigreert.
Kees Maf | 13-04-12 | 15:05 |
Dat er heel wat politieke leiders zijn/waren die zich met een soortgelijke redenering verdedigden en daarvoor als 'vanzelfsprekend' zelfs nooit aangeklaagd werden.
@Charles Swietert | 13-04-12 | 15:08
Dus als Fritzl een Jezus aanhanger is, is Jezus fout? Zoiets?
Noodweer? Toch minimaal noodweer*exces*, zou ik zeggen. Maar zelfs dat lijkt me heel vergezocht.
Hij wil natuurlijk ook verontschuldigingen van de ouders dat ze nooit aan abortus hebben gedacht.
@Bubba de Vuystneuqer | 13-04-12 | 15:06
uuhhh, Merah gaf zich niet over. Breivik belde zelf de politie...
de Bree | 13-04-12 | 14:51
Primier. Goed spellen.
Net een omgekeerde rivella: een beetje vreemd, en niet lekker.
@Vette Luier 14:58: En die vrijmetselaarsbeweging zou ook gedemoniseerd zijn, met Wilders erbij als bonus, als ze op enige wijze zouden hebben opgeroepen tot een daad als deze, of hun goedkeuring zouden hebben uitgesproken. Dat is helaas voor jou hier niet het geval, en binnen de islam wel. Ja, ja, ik weet het, er zijn ook goede moslims en "de" islam bestaat niet. Desalniettenmin staan zeer veel invloedrijke islamitische leiders en schriftgeleerden achter religieus geweld, hetgeen op een flink deel van de geloofsgemeenschap haar weerslag heeft.
Het was die dag idd niet erg zonnig...
Bubba de Vuystneuqer | 13-04-12 | 15:06
Jammer dat je dan geen jihad-info meer uit 'm kunt persen.
Logisch, hij moet toch In Holmans toneelstuk optreden?
Omdat hij er om vraagt wil dat nog niet zeggen dat hij het krijgt. Stelletje hongerige complotdenkers, verontwaardigde voor je beurt reaguurders en calimerocomplexjes.
Überhaupt strafvermindering. Die kans is net zo groot als dat Ajax hier kampioen wordt. Oh wacht...
Pa Cartwright | 13-04-12 | 15:05
Nee. het is een Wilders Adept. Geert begrijpt dat, hij noemde Pechtold immers de handlanger van Mohammed B. De Noorse held Breivik is een soldaat in het veld, strijdend voor de visie van Geert. We kunnen dat niet hard genoeg benadrukken.
Pa Cartwright | 13-04-12 | 15:05
Ik denk het wel, maar dit is nu eenmaal GeenStijl, dus tendentieus, ongefundeerd en nodeloos kwetsend, jeweettoch...
@de Bree | 13-04-12 | 14:58
Nou moeten wij zeker gaan raden wie dat is!
Oké.. daar komt ie! De onzichtbare man.. uhh, vrouw, een geit of een varken.. of.. uhh een palmboom?
Sorry! meer wist ik niet te verzinnen.
*beurt overgeeft aan volgende reaguurder*
Breivik die vraagt om vrijspraak wegens noodweer?
Straks vragen de nabestaanden van Hitler, Mao en Stalin om eerherstel....
Een Groninger | 13-04-12 | 14:43
Nee
Het lijkt mij voor de hand liggend dat deze move van Breivik, in het kader van zijn bizarre bewustmakingsstrategie gezien moet worden.
Biff Eagleburger | 13-04-12 | 14:57
Ik denk nog steeds dat Mohammed Merah om deze reden een preventieve loodtherapie heeft gekregen. Doodstraf is vervelend en geeft gelazer, maar een ongelukje bij een heterdaadje hoor je na een tijdje niemand meer over.
@WirMachenMusik | 13-04-12 | 15:01
Wat is je punt?
Zou die wilders het nou nooit eens beu worden dat Quid die Breivik steevast duidt als "De Wilders-adept"?
77 mensen vermoord?? als je dat afzet tegen de wereldbevolking valt het best wel mee, dus ja vrijspraak lijkt me logisch...
@SanderN | 13-04-12 | 14:40
De man wist exact wat 'ie deed en heeft zijn acties tot in de puntjes voorbereid. Ondertussen nog een manifest geschreven van 1.500 pagina's. Zo toerekeningsvatbaar als het maar zijn kan dus. En derhalve dus ook hartstikke schuldig aan de moord op 77 mensen waarvan het merendeel jongeren.
Dit mag niet op iets anders uitdraaien dan levenslang. Hopend dat dat in Noorwegen net als in NL inhoudt dat hij zijn cel t.z.t. tussen zes plankjes verlaat.
Die smerige Scandinaviër moeten ze inmetselen en nooit meer naar omkijken.
Invriezen mag ook of balsemen, als het eindpunt van de blanke beschaving .
Als je een beroep doet op noodweer kan daar nooit "vrijspraak" op volgen, maar hoogstens "ontslag van alle rechtsvervolging". Althans in Nederland.
Ik was anders ook verbaasd geweest als ie om terechtstelling tot de dood erop volgt middels stenengooien had gevraagd...
In oorlogseconomie is het niet zo ongebruikelijk dat er geredeneerd wordt in termen van opportunity costs.
Waarbij te verwachten dode militairen en mogelijke burgerslachtoffers dan hooguit verschillend gewogen worden.
Hahaha. Ik wist niet dat hij humor had.
@de Bree 14:51
Breivik heeft niet alleen de toekomstige premier, maar ook het toekomstige kabinet vermoord. Dus zou het iets meer dan 10 jaar worden. 12 jaar bijvoorbeeld, maximaal 30 jaar.
Over 21 jaar is deze dude vrij.
Hij is zo gek als een deur, maar niet ontoerekeningsvatbaar.
Hij weet heel goed wat hij heeft gedaan.
In Nl was dit levenslang geworden of 20 jaar met TBS.
In beide gevallen nooit meer vrij.
In Noorwegen loopt hij na 21 jaar zo de poort uit.
Ik ken nog een massamoordenaar, die wordt elke dag aanbeden door miljoenen mensen.
Dat stuk darm-lava was naast Wilders-adept, conservatief christen ook nog vrijmetselaar.
In deze tijd zou het dan normaal zijn om de hele beweging vrijmetselaars te demoniseren net als dat we dat met de moslims in de vorm van haat-baarden doen.
Maar dat gebeurt weer niet omdat de hele aanloop naar dit drama meteen in de doofpot geflikkerd is, zoals we tegenwoordig gewend zijn
@Rattlehead | 13-04-12 | 14:45
Volgens mij is dat al bekent hoor! Zie topic over SP voor de nominatie.
Ben wel benieuwd hoeveel reaguurders hieronder "mwah, hij heeft wel een punt" achtige plempsels neer gaan zetten.
@Idontgiveafunk | 13-04-12 | 14:52
Het is heel raar, maar beschaafde landen executeren mensen niet standrechtelijk. Zelfs deze totaalmalloot heeft recht op een proces.
Schaamtecultuur.
Ook in dat Noorwegen.
Op Holman wacht....
Vrijspraak?
Ik weet niet wie er het minst gestoord is:
Breivik, de advocaten of de rechter.
In nederland kunnen de straffen wisselen van 20 uur schoffelen, tot levenslang.
In de VS kan je zomaar 77 keer levenslang krijgen, 1022 jaar celstraf, of de dood naar keuze....
De advocaat heeft al gewaarschuwd dat Breivik er alleen spijt van heeft dat hij niet nog meer mensen(kinderen) heeft omgebracht. Yup, volledig toerekeningsvatbaar.
Noodweer als in een kogelregen en hagel?
Ze hadden hem gelijk moeten afschieten toen ze hem gingen arresteren, kort onderzoekje, iedereen getuigd dat hij weerstand bood, niemand die daar aan zou twijfelen.
Nu komt kunnen over iedere hoest en scheet wat uit die gek zijn mond komt lezen.
Een toekomstig premier doodvermoorden is in ons land nog geen 10 jaar straf waard.
-weggejorist-
-weggejorist-
@guinnessdude | 13-04-12 | 14:43 | + 0 -
Hier in ieder geval officieel wel, tenzij gratie wordt verleend door de Koning(in).
Artikel 289 Wetboek van Strafrecht
Hij die opzettelijk en met voorbedachten rade een ander van het leven berooft, wordt, als schuldig aan moord, gestraft met levenslange gevangenisstraf of tijdelijke van ten hoogste dertig jaren of geldboete van de vijfde categorie.
Je moet maar durven...
@guinnessdude | 13-04-12 | 14:43 | + 0 -
is dat ergens anders niet dan?
OT: Dit is hopelijk wel zijn laatste trololo, daarna is het trololo speeltje van zijn medegevangenen (die hebben het niet zo op dit soort types)
lol
Aan de andere kant. Er zijn politici die met het duizendvoudige aantal doden zijn weggekomen.
Hij is al genoeg gestraft door de media en de publieke opinie.
*d66 modus off*
Speltip 12 - Bluf alleen als het geloofwaardig is
Ben benieuwd of de Nederlandse Breivik rechts of links word.
Anders is natuurlijk bang voor die koude Noorse ijspegel van BÜBÄ!
noorwehen=noorwegen
is levenslang in noorwehen wel echt levenslang?
Noodweer !! Volgens mij was het die dag prachtig weer op het eiland.
Ik denk dat die rechters zullen proesten van het lachen.
Hij wil vrijspraak, het duidelijkste teken tot nu toe dat-ie echt gestoord is.
Hoe kunnen ze nu in godsnaam nog zeggen dat die vent toerekeningsvatbaar is. Wat een volslagen zieke vent.
We zitten gvd niet in NEDERLAND ? !
Maar hij is echt niet ontoerekeningsvatbaar hoor. echt niet!
Hier was hij dus echt niet vrijgesproken! 20 uur schoffelen o.i.d....
Altijd hoog inzetten he...... pffff
Compleet geschift....
REAGEER OOK