Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Gezocht. De Zieke Seniorenmepper van Capelle

capelledader534.jpgDit is hem dan. De voortvluchtige bejaardenmepper die in Capelle aan de IJssel de 81-jarige (dementerende) alleenwonende Leendert van Groningen met zoveel geweld aanviel dat meneer niet meer te reanimeren was. Opsporing Verzocht vertoonde zojuist bovenstaand signalement van de dader. Getinte man, 20-30 jaar, donkere kleding, verwonding in gezicht. Of u even op wilt letten & 0800-TUIG kunt bellen mocht u deze zieke schoft herkennen. Kees van der Staaij (SGP) klapte er vanmiddag al terecht op tijdens Vragenuurtje. Is het een trend? Welnee. Professor Pim had het er al over in zijn C'est Ça Speech tijdens de besloten Leefbaar Nederland townhall meeting ten huize van spindokter Kay. Riep iemand daar incident? Fragment: Opsporing Verzocht.

Reaguursels

Inloggen

Er is een man opgepakt, zie ad.nl

vip33 | 13-04-12 | 22:15

@doskabouter
Dat worden er 2 dan.

Grenswachter1 | 11-04-12 | 20:22

Hang 'Em High! Depressief wordt ik van dit soort berichten, het zal je oude vader of opa maar zijn... En het ergste is dat je weet dat er geen toepasselijke straf is in Nederland voor de daden die deze kl**tzak heeft aangericht.

First Contact | 11-04-12 | 20:11

Zolang deze k*tregering het verdomd om het etnischsche lichtgetinte tuig van niet nederlandse komaf het nederlandse paspoort te ontnemen, en ze vervolgens via de NOORD-ZUID rioolleiding in de woestijn uit te kotsen blijven we dit houden, en wordt het alleen maar erger.

biscaya | 11-04-12 | 18:15

Die tattoo betekent in de ganster wereld dat hij 1 persoon heeft vermoord. Lekker ventje.

doskabouter | 11-04-12 | 17:53

De bejaardenmepper drinkt een kopje kruidenkoffie met zijn moeder.
""mama"" ik heb net een bejaarde gemept en hij is nu dood.
""jongen, je was barmhartig, deze ongelovige christenhond had onthoofd moeten worden, heb ik nagevraagd bij de moefti""

Ad Zonderlat | 11-04-12 | 16:45

Wat zal ik blij zijn als de doodstraf hier in Nederland eens ingevoerd zou worden.

ANGEL48 | 11-04-12 | 14:54

Let the manhunt begin.

Hei-kneuter | 11-04-12 | 14:39

@miko | 11-04-12 | 06:50
Alle door u genoemde blanke criminelen hebben dit gemeenschappelijk: ze hebben nimmer een dementerende bejaarde vermoord, of met een grote groep een klein groepje het ziekenhuis in geslagen.

Cor Rupteling | 11-04-12 | 14:14

De verontwaardiging is wel begrijpelijk en gast mag aan hoogste boom nu waren wij als kolonisten en slavenhandelaren ook niet de liefste thuis.
Andersom dag | 11-04-12 | 11:41 | + 0 -

Wij?
Speak for yourself. Ik heb me daar nooit aan schuldig gemaakt.

MyCatIsDoingThis | 11-04-12 | 13:06

De verontwaardiging is wel begrijpelijk en gast mag aan hoogste boom nu waren wij als kolonisten en slavenhandelaren ook niet de liefste thuis.

Andersom dag | 11-04-12 | 11:41

Turkse ophef om spotprent rijksmuseum
Ter herinnering aan de vorige ternauwernood redding.
www.telegraaf.nl/binnenland/11885002/_...
Dat waren nog eens tijden zo zonder D66, GL en PvdA.

WirMachenMusik | 11-04-12 | 11:17

Waarom moeten het altijd blanke mensen zijn die vermoord worden door donkere mensen! Nooit wordt een oude dementerende Marokkaan, Antiliaan enz., vermoord door een jonge blanke Nederlander.
-
Hallo Peggold wordt eens wakker, lelijke populist!

geje2 | 11-04-12 | 10:33

@Slurfje | 11-04-12 | 09:40
Top! Meteen hier ook gaan doen wat ze in Frankrijk ook doen, en dan hopen dat er zo'n haatbaard gek genoeg is om ons kutland ook een videoreactie te droppen.

Nietvoordekat | 11-04-12 | 10:28

@keikoud | 11-04-12 | 08:41
Als je bejaarden in elkaar gaat rammen, en dan nog zo hard dat hij er aan dood gaat ook, dan ben je toch sowieso ziek in je kop? Volgens mij vergeet niemand dat.

Nietvoordekat | 11-04-12 | 10:25

Die ene van "De Jeugd van Tegenwoordig"? Zelfde oogopslag.

Qwrk_II | 11-04-12 | 10:20

korrektie voor: Doc Damage | 11-04-12 | 09:58
.
Je vergeet de grootste buitenlandknuffelaar: het CDA.
Deze rattenpartij heeft in de periode 2002-2010 meer buitenlanders het land binnengehaald dan alle andere partijen in voorgaande tijd bij elkaar.
.

uitgeslapen | 11-04-12 | 10:11

Godverdomme

Bono | 11-04-12 | 10:10

Die is hem natuurlijk al gesmeerd met gebruikmaking van zijn zijn tweede paspoort

Islamofiel | 11-04-12 | 10:09

Je hoopt nog stilletjes dat de man even wat dementer was dan de rest van de dag en er weinig van heeft gemerkt. Dan hoor je dat de dader waarschijnlijk gewond is in z'n gezicht. Zo'n worsteling op oude dag; moedig maar wat triest! Dan maar postuum een held vanwege het veiligstellen van dna? Hopelijk is de dader daar al klant (grote kans?).

R2DTal | 11-04-12 | 10:01

mayor_pickwick | 11-04-12 | 09:56 |
Elke partij die probeert hier iets aan te doen (en dat is een enkele) wordt afgeserveerd door het grote linkse blok waar je moeilijk van kunt winnen.

lanexxx | 11-04-12 | 09:59

Ik zeg niet dat rechts alle wijsheid in pacht heeft, maar ik stem alleen al rechts om mijn stem niet aan de buitenlandknuffelaars van de PvdA, Groen Links en D66 te verkwanselen.

Doc Damage | 11-04-12 | 09:58

Slurfje | 11-04-12 | 09:40 |
Zul je net zien dat ze naar die Fatwa NIET luisteren.

OT: Tja alles is eigenlijk al wel gezegd. Wat ik wel graag wil meegeven is dat ik überhaupt niet geloof dat de politieke dit gaat oplossen. Ik heb geen seconde de illusie dat VVD/CDA op dit gebied een veel beter beleid voeren dan een regering met PvdA. VVD en CDA zijn ook verantwoordelijk voor de massa-import die ten grondslag ligt aan dit soort ellende.

mayor_pickwick | 11-04-12 | 09:56

Er worden in bepaalde culturen toch wel veel simpele zielen geboren zonder geweten, en dat mag zich hier allemaal manifesteren in dit door links gedomineerde politiek correcte (dus hypocriete)samenleving!

lanexxx | 11-04-12 | 09:51

sommigen zien linksch ook als een grotere bedreiging dan de moslim o_O herstel ik moet het even goed neerplempen voor de meeleesaivdmeneer namelijk de linksche ideologie wordt door sommigen als een grotere flop gezien dan de islam ideologie maar ik stem op de partij die al jaren voor herinvoering van de broodnodige doodstraf is en ik ben tegen interpunktietijgers die krijgen zeker ongezien de typhus trouwens ik wil die tattoo wel over zijn pupil zetten helemaal gratis

Slurfje | 11-04-12 | 09:24

Had ik overigens vandaag al eens gezegd dat ik vind dat ook in Nederland de doodstraf weer ingevoerd moet worden ? Had ik dat al gedaan ?

Marcus Porcius Cato | 11-04-12 | 09:02

Bedankt links stemmend Nederland, fijn dat multi-culti.

eye | 11-04-12 | 09:00

Gaat nog leuk worden als Roemenie en Bulgarije onvermijdelijk tot het Schengen-verdrag worden toegelaten. Die zijn echt niet zo stom om naar een rechtstaat te trekken

Bokito ergo sum | 11-04-12 | 08:55

Ligt het aan mij of is er een behoorlijke gelijkenis met Darth Vader.

doen?harstikkedoen! | 11-04-12 | 08:49

@uitgeslapen | 11-04-12 | 08:11
Wordt? Tuigh van de richel van ons schoon Neerlands straatbeeld vegen is al zolang ik reaguurder ben één van de nuttige bijzaken van deze roze uitlaatklep van rechtse onderbuikgevoelens en andere vunzigheden die we als fatsoenlijke samenleving niet moeten willen.

Zie ook verplicht leesvoer voor Zwitsals: nl.wikipedia.org/wiki/Geenstijl#Themat...

Nietvoordekat | 11-04-12 | 08:46

Het word tijd dat dit soort gasten met pek en veren het land uitgejaagd worden.
En het is een kwestie van tijd, dat dit ook daadwerkelijk gaat gebeuren.
De burgers en goedwillende gaan dit niet lang meer pikken.

LostSandWich | 11-04-12 | 08:44

Iedereen vergeet dat er eigenlijk iets ontbreekt in de verdachte beschrijving: deze man is niet helemaal goed in z'n bolletje. Wat je dus ook kan zeggen is dat alle mensen die niet goed in hun bolletje zijn en rare dingen gaan doen (of in een groep vallen die meer kans hebben om rare dingen te gaan doen) opgesloten moeten worden. Blijven dan alleen de 'normale' mensen over?

keikoud | 11-04-12 | 08:41

@religionisabadthing | 11-04-12 | 08:03
En ik durf te gokken dat je er een (voor de politiek in ieder geval) Heel Erg Schokkend/Verrassend Antwoord op krijgt, als je daar een referendum over heen laat gaan.

Zeg maar, voor de verandering ook 'es die democratie in de praktijk laat werken.

Nietvoordekat | 11-04-12 | 08:32

Als links het straks voor het zeggen krijgt worden programma's als "opsporing verzocht" via de rechter of de wet Verboten... het multiculti-paradijs komt door dit soort programma's verkeerd over bij de bevolking.

meneer Q | 11-04-12 | 08:29

Ik herken hem niet goed maar ik zag wel zijn 50 broers , neven en nichten gisteravond in de metro.

Zuitschuip | 11-04-12 | 08:12

Het lijkt dat GS het verlengstuk wordt van Opsporing Verzocht, of heb ik het nu een beetje mis?
Desalniettemin: oppakken die gast en een weekje aan het schoffelen zetten!

uitgeslapen | 11-04-12 | 08:11

Zie ook
@religionisabadthing | 11-04-12 | 01:04

religionisabadthing | 11-04-12 | 08:08

Mijn lieve oma is ook overleden na in haar eigen huis in elkaar gemept te zijn door een rovende, weliswaar ongetinte, junkpool. Ontzettende lafbekken dit soort tuig.

aardappelninja | 11-04-12 | 08:04

Nietvoordekat | 11-04-12 | 07:27 |
3x gepakt op wat voor delict dan ook (al is het snoep stelen uit een supermarkt), of 1x op een ernstig genoeg misdrijf (gewelds- of zedendelict bijvoorbeeld) is onherroepelijk opgetiefd naar land van herkomst. Met gezin. Dan los je dus 40% van alle criminaliteit in dit rotland op.

Nou dat dus.

religionisabadthing | 11-04-12 | 08:03

@Klouwkikker | 10-04-12 | 23:57
Alsjeblieft, doei he!

Nietvoordekat | 11-04-12 | 07:29

@miko | 11-04-12 | 06:50
Hoi, jij bent niet erg slim of wel? BUITENLANDSE criminelen zorgen in Nederland voor een significant deel (een HEEL significant deel) van alle criminaliteit. Criminaliteit is een probleem. Los je ook niet op natuurlijk, blijft er altijd. Je kunt het alleen wel bestrijden, zodat het minder wordt. Dat doe je door de symptomen van criminaliteit aan te pakken, en criminaliteit zo minder aantrekkelijk te maken.

Voor BUITENLANDSE criminelen (laten we er voor het gemak van uitgaan dat 40% van alle criminelen buitenlands is, dus niet de Nederlandse nationaliteit heeft) geldt wat mij betreft: 3x gepakt op wat voor delict dan ook (al is het snoep stelen uit een supermarkt), of 1x op een ernstig genoeg misdrijf (gewelds- of zedendelict bijvoorbeeld) is onherroepelijk opgetiefd naar land van herkomst. Met gezin. Dan los je dus 40% van alle criminaliteit in dit rotland op.
En die 40% is even een ball park estimate, het zou zo 20% hoger of lager kunnen liggen, maar het ligt iig hoog genoeg om er serieus naar te gaan kijken. Vraag maar aan het CBS.

Leg mij even in jip en janneke taal uit waarom bovenstaand dan GEEN goed idee is om van dit land een beter land te maken. En kom niet aan met een lijstje van 3 Nederlandse criminelen. Leuk, maar 3 mensen DE criminaliteit van Nederland noemen... je hebt dom en heel dom, en dan dat.

Nietvoordekat | 11-04-12 | 07:27

Zolang het Jan Lul overkomt en niet in politieke kringen is er niets maar dan ook helemaal niets aan de hand.

Hempieman | 11-04-12 | 06:50

@More tea for NL! | 11-04-12 | 02:05
Inderdaad.mooi dat die buitenlandse criminelen opgeruimd worden.Cor van hout, Sam Klepper, John Mieremet.Ruim de buitenlanders op en Nederland is een paradijs??Tja vroeger had je geen dieven,moordenaars etc.

miko | 11-04-12 | 06:50

Een heleboel onderbuikgevoelens worden hier weer op het internets geblaat.

Vraagje.... slaapt iemand van jullie er vannacht 1 minuut minder om ?
depruus | 10-04-12 | 22:19 | + -14 -

Aha, dus NIET een minuutje minder erom slapen maakt het meteen weer goed wat die lamlul geflikt heeft, en zijn WIJ natuurlijk de barbaren om die lamlul te veroordelen, omdat WIJ van mening zijn dat dit gewoon niet normaal is en hard afgestraft dient te worden?

Zie hier de typische reflex welke ons land al decennia in een soort houtgreep houdt: WIJ zijn niet goed bezig, en lamlul is nu dus in feite slachtoffer en moet tegen ons beschermd worden.

Als ik ergens een minuut minder om slaap, is het om dit soort reflexen die dit land naar de kloten helpen, en Lamlul en Co begrijpen heel goed dat door dit soort reflexen het hier voor hun 1 groot luilekkerland is.

En nee, ik heb het woord links noch rechts in bovenstaand betoog gebruikt. Ben zelf beetje van beiden, hangt er maar krek vanaf op welk gebied we discussieren.

MyCatIsDoingThis | 11-04-12 | 06:30

@Nietvoordekat | 11-04-12 | 05:42
Met het risico om iedereen hier de tiefus in te spammen: leuk leesvoer voor eenieder die een paar minuten overheeft.
www.elsevier.nl/web/Opinie/Oh-oh-Den-H...

Zie je wel!

Nietvoordekat | 11-04-12 | 05:43

@Nietvoordekat | 11-04-12 | 05:40
En Sjinezen en Japannels, en verstandelijk gehandicapten, en autochtone homo's... Godver wat gaat mijn bloed koken van zulke politiek incorrecte televee zeg!

Nietvoordekat | 11-04-12 | 05:42

@Ingpe | 11-04-12 | 04:58
Ja, hier ook.

Ze mogen best eens een keer wat originelere namen verzinnen dan "licht getint", "getint", "donker getint" en "negroïde". "Zoewarte" bijvoorbeeld, en "soembalip" lijken me leuke toevoegingen.

Verder ben ik van mening dat die kudtracisten daar best wat meer aandacht mogen geven aan al die arme autochtone boefjes in Nederland. Zo komen we nooit bij die oh zo gewenste multiculturele samenleving goedverdoemme!!! Gelijke kansen voor iedereen, ook in Opsporing Verzocht! Ik zeg: autochtonenquotum. Dan moeten die kudt-Mocro's en tering-negers maar een keer vrijuit gaan.

Nietvoordekat | 11-04-12 | 05:40

Ff die uitzending bekeken en je hoort erg vaak "van Noord-Afrikaanse komaf" of "negroïde man" of "met een getint uiterlijk" etc. Als je het mij vraagt klopt er dan iets niet.

Ingpe | 11-04-12 | 04:58

Blijft toch bijzonder. Tik je een tegel waar je wat aandacht aan besteed. Na herhaardelijk checken blijkt ie niet gepost. Poging 2 en 3 ook niet. Even later blijkt poging 1 inderdaad niet gepost, maar 2 en 3 wel. Dus blindelings gewoon maar 1 keer posten werkt ook niet. Sinds wanneer heeft GS d66 servers in dienst?

Salutis Humanae | 11-04-12 | 04:15

@boeglul | 11-04-12 | 03:16
Dat zijn geen feiten, dat is een opiniestuk van een PvdA'er die het verschil niet weet tussen tijdelijke arbeidsmigranten met een tijdelijke verblijfsvergunning en import van stemvee met uitgebreide familie en een permanente status en gegarandeerd gratis NL paspoort na een paar jaar. Voor die laatste categorie moeten we toch het linkse kabinet Den Uyl danken. De arbeidsmigratie van de jaren '60 en begin jaren '70 waren al over hun hoogtepunt heen, maar van het fabeltjeskrant-kabinet mochten de werkloos geworden gastarbeiders blijven om hier hun WW op te maken (daar valt nog wat voor te zeggen; hier verdiend, dus hier uit te geven). De grootste migratiegolf uit Turkije en Marokko kwam hier in de jaren '80. Door "gezinshereniging" en "gezinsvorming" (lees: import van kolonisatie-baarmoeders).
www.cbs.nl/NR/rdonlyres/FCA5BF0D-2B97-... (pag.3)
www.cbs.nl/NR/rdonlyres/240E5858-D04D-...

De nieuwe arbeidsmigratie uit EU-landen is om drie redenen onvergelijkbaar. De meesten komen hier om te werken, ze komen uit landen met een min of meer gelijke cultuur, én: de meesten gaan weer terug.
www.cbs.nl/nl-NL/menu/themas/bevolking...

Ergo: Martijn van Dam praat ontzettend dikke en smerige peop. Absolute, aantoonbare lulkoek en algehele flauwekul. Maar daar excelleert zijn partij in, dus dat behoeft geen verrassing te zijn.

Stormageddon | 11-04-12 | 03:59

@More tea for NL! | 11-04-12 | 02:05
Ik vond de plempsels aangaande niet kaaskoppen die ik tot nog toe van u tegenkwam wat ongenuanceerd maar ik ben blij dat er toch wel degelijk een vorm van verschilligheid achter blijkt te zitten. Plusje van mij, ook al vind ik u wel eens stigmatiserend.

religionisabadthing | 11-04-12 | 03:50

Door en door verrot, human waste. Deze gast heeft niets meer in de maatschappij te zoeken. Maar, piepen de D66 rechters dan, streng straffen helpt niet. Zou kunnen, maar soft straffen helpt ook niet. In tegenstelling tot de mogelijkheid tot veelvuldig recidive, die is vele male groter. Wat dat aan gaat wist Fortuyn (en weer sist het policor gedeelte van de maatschappij jn afschuw) zoals zo vaak het een decennia geleden al. Keihard straffen met als alternatief een vrijwillig verblijf in een werkkamp. De dader wil terug de maatschappij in? Dat kan, maar dan word je net zo lang gedrild tot er niets meer van de lowlife in je over is. Tot je weer zelfbeheersing, respect, discipline etc kunt opbrengen. Tot je skills geleerd hebt die een nuttig verblijf in samenleving mogelijk maken. Vrijwillig, als je liever in de cel zit mag dat ook. Zonder playstation.

Salutis Humanae | 11-04-12 | 03:39

Door en door verrot, human waste. Deze gast heeft niets meer in de maatschappij te zoeken. Maar, piepen de D66 rechters dan, streng straffen helpt niet. Zou kunnen maar soft straffen helpt ook niet, en de mogelijkheid tot veelvuldig recidive is vele male groter. Wat dat aan gaat wist Fortuyn (en weer sist het policor gedeelte van de maatschappij jn afschuw) zoals zo vaak het een decennia geleden al. Keihard straffen met als alternatief een vrijwillig verblijf in een werkkamp. De dader wil terug de maatschappij in? Dat kan, maar dan wordt je net zo lang gedrild tot er niets meer van de lowlife in je over is. Tot je weer zelfbeheersing, respect, discipline etc kunt opbrengen. Tot je skills geleerd hebt die een nuttig verblijf in samenleving mogelijk maken. Vrijwillig, als je liever in de cel zit mag dat ook. Zonder playstation.

Salutis Humanae | 11-04-12 | 03:34

Waarom worden deze daders niet dezelfde dag getwitterd ipv dat drie dagen erna het signalement "wordt vrijgegeven" Lekker achter de feiten aanlopem....

PrinsesStoepje | 11-04-12 | 03:30

@boeglul | 11-04-12 | 03:16
Wat een ongelofelijk zeik-artikel, en dat terwijl hij een paar goede punten aansnijdt. Stomme keutel is het ook, die van Dam. Dus je kunt het hem niet eens zo zeer kwalijk nemen.

Nietvoordekat | 11-04-12 | 03:29

-weggejorist-

More tea for NL! | 11-04-12 | 03:09

-weggejorist-

More tea for NL! | 11-04-12 | 03:04

@reppert | 11-04-12 | 02:55

More tea for NL! schijt zeven kleuren stront!

boeglul | 11-04-12 | 03:03

Dus? 2004?????????????????

reppert | 11-04-12 | 02:55

@More tea for NL! | 11-04-12 | 02:51 | + 0 -

Ze vervullen toch je wens?

boeglul | 11-04-12 | 02:54

-weggejorist-

reppert | 11-04-12 | 02:54

-weggejorist-

More tea for NL! | 11-04-12 | 02:51

@More tea for NL! | 11-04-12 | 02:39 | + 0 -
Amsterdam gewoon negeren is mijn idee, ik ben voor Ajax en GS en PWND maar kom op Adam is Nederland niet.

reppert | 11-04-12 | 02:50

-weggejorist-

More tea for NL! | 11-04-12 | 02:39

Dmitri Dmitrievitsj | 11-04-12 | 02:36 | + 0 -

Ja dat zijn fijne mensen en de rest daar mag een muur omheen.

reppert | 11-04-12 | 02:38

@More tea for NL! | 11-04-12 | 02:26

We hebben daar echt geen geld voor! Maak je niet ongerust.

boeglul | 11-04-12 | 02:37

We hebben:
Friesland
Groningen
Drenthe
Overijsel
Gelderland
Brabant
Limburg
en da's een deel.
En dan heb je de rest.

reppert | 11-04-12 | 02:37

@reppert | 11-04-12 | 02:32
Het is een mooie gemeenschap, zeker.

Dmitri Dmitrievitsj | 11-04-12 | 02:36

@Lubitch | 11-04-12 | 02:31
Die argumenten van u zijn zo cryptisch verpakt dat ik ze gemist heb.

Dmitri Dmitrievitsj | 11-04-12 | 02:36

Dmitri Dmitrievitsj | 11-04-12 | 02:27 | + 0 -

Maakt mij niet uit wat er toen gebeurdt is, maar die solidariteit die molukkers hebben, hebben wij als Nederland allang niet meer, ik denk echt dat we twee landen hebben in Nederland.

reppert | 11-04-12 | 02:32

Beetje jammer, de beste man gaat niet in op argumenten, en alleen zijn eigen standpunten. I rest my case..

Lubitch | 11-04-12 | 02:31

@More tea for NL! | 11-04-12 | 02:05
Uw comment bestaat voor de helft uit interpretaties en projectie. Maar goed, ik ben een vuile linkse ontkennert. Het zal wel. In ieder geval zit ik niet vol haat.

U zou eens buiten Nederland moeten kijken in een echt tolerante samenleving als bijvoorbeeld de Amerikaanse. Daar leven immigranten uit verschillende culturen naast elkaar, met behoud van eigen gebruiken en religie en respect voor anderen.

Ik ga slapen. Ik wens u toe dat u ooit in vrede zult leven.

Dmitri Dmitrievitsj | 11-04-12 | 02:28

@reppert | 11-04-12 | 02:17
Weet ik allemaal. In de dagen na de treinkapingen kon je maar beter geen zwarte krullende paardestaart hebben.

Dmitri Dmitrievitsj | 11-04-12 | 02:27

-weggejorist-

More tea for NL! | 11-04-12 | 02:26

Ik wil gewoon Nederlanders mag dat in Nederland? Geen gezeik over hoofdoeken mensen die mij niet verstaan suikerfeest hallal schapen weet ik het, gewoon normaal. Waarom moet ik in het Engels, Frans, Duits mensen tewoord staan?

reppert | 11-04-12 | 02:23

@Dmitri Dmitrievitsj je reinste kul, ik loop al een poosje mee op deze planeet, en de woorden die u gebruikt, sorry, helemaal fout, en zeker niet van toepassing. Vraag me af van welke planeet u komt, met dat soort van happy de preppy moments. Pstttt, ik gooi hem er nog even in, we leven in Nederland, de meest tolerante samenleving ever, en u begint over hoofddoeken, terwijl een dementerende bejaarde, de dood is ingeslagen, door een "man met capuchon en een tintje". Wat is het excuus, om deze man de dood in te slaan, en u nog respectvol op uw pluche bankje kan zitten en niet vol schaamte de handen voor de ogen te slaan... U belichaamd de schaamte van het Nederlandse volk, kleur of geen kleur, het is een bloody shame....

Lubitch | 11-04-12 | 02:22

@More tea for NL! | 11-04-12 | 02:05

"Meer dan de helft van alle criminaliteit is op hun conto te boeken.
De andere helft op turken/Somaliërs/Antillianen etc.
Zonder deze groepen zou NL zowat criminaliteitvrij zijn."

Beste More tea for NL: NL zou niet criminaliteitsvrij zijn maar in de min zitten volgens uw logica. Dombo...

boeglul | 11-04-12 | 02:19

Dmitri Dmitrievitsj | 11-04-12 | 01:44 | + 0 -

Ik weet niet waar jij je info haalt, maar de zo genaamde kutmolukkers zijn nooit kutmolukkers geweest?

Molukkers zijn strijders die iets voor Nederland gedaan hebben, nl.wikipedia.org/wiki/Molukken#Molukke... ze werden in barakken gepropt ze hebben gvd gevochten voor jouw en voor mij, dus een beetje respect. Ik ben geen Molukker maar ik ken mijn geschiedenis.

reppert | 11-04-12 | 02:17

Goed en wel, maar zo'n 'Opsporing Verzocht' is wel schadelijk voor onze export. En uit Brussel melden onze europarlementariërs dat ze steeds minder voor zichzelf, pardon voor ons land, kunnen regelen door dat Wilders-programma. Ze verzoeken de premier om in een verklaring dringend afstand te nemen.

WirMachenMusik | 11-04-12 | 02:09

@reppert | 11-04-12 | 01:56

Ik dood meteen mijn buurman/vrouw wegens huilbaby!
(Beiden +/-35 jaar) Een veertigplusser doden is minder erg?

boeglul | 11-04-12 | 02:05

-weggejorist-

More tea for NL! | 11-04-12 | 02:05

Ja hoor, in de poll over stomste GroenLinkser gaat de sympathieke Tofik Dibi aan kop, alleen omdat hij moslim is...

tittn | 11-04-12 | 02:03

@Bart_Bart | 11-04-12 | 01:39
Ik heb het niet over relatieve waarden als om zes uur kapotgekookte groenten met aardappelen met jus en een karbonaadje.
Ook laagopgeleiden, zelfs uit andere culturen, vinden het prettig als er rekening met ze wordt gehouden. De suggestie dat laagopgeleiden "tokkies" zijn en niet tot een moraal in staat zijn wordt niet bevestigd door de vele laagopgeleiden die vrij fatsoenlijk leven.

Dmitri Dmitrievitsj | 11-04-12 | 01:59

Mochten ze hem/het pakken, gewoon de kogel aub. Zodra je aan kinderen of senioren komt heb je geen geweten en mag je dood.

reppert | 11-04-12 | 01:56

More tea for NL! | 11-04-12 | 01:44

Ik ben om. We gaan naar de kloten omdat slinks dit land verkocht heeft.

boeglul | 11-04-12 | 01:49

@More tea for NL! | 11-04-12 | 01:30
Nu zijn het kutmarokkanen. Daarvoor waren het ook kutindo's, kutmolukkers, kutkatholieken /-grefo's /-socialisten, rotjoden. Nederlanders zijn helemaal niet tolerant. Er is een fixatie op de ander. Hoe is die hoofddoek walgelijk in uw ogen? Daar wordt u toch niet slechter van? Hoe wordt u benadeeld door een moskee? U zit zo vol haat.
En ja, er is misdaad en Marokkanen zijn daarin oververtegenwoordigd. Daar zit een probleem en dat mag best benoemd worden. Maar ga nu niet zeggen dat Marokkanen, of moslims, of meisjes met hoofddoeken de vijand zijn. Misdaad is onacceptabel en moet bestraft worden. Zoals het ook al was voordat de moslims kwamen.

Dmitri Dmitrievitsj | 11-04-12 | 01:44

-weggejorist-

More tea for NL! | 11-04-12 | 01:44

@More tea for NL! | 11-04-12 | 01:30

Bovendien profiteren ze van ons belastinggeld. Want ze werken amper. (Naar plusjes vist.)

boeglul | 11-04-12 | 01:40

@Dmitri Dmitrievitsj | 11-04-12 | 01:14
Dit zeg jij:

"Ik zou willen dat meer mensen het eens zouden zijn over normale omgangsvormen"

Je begrijpt dat mensen die uit een andere cultuur komen, en die cultuur niet loslaten, want dat is bij laagopgeleide kansarmen het geval, het moeilijker is "eens worden over onze normale omgangsvormen".

Kort gezegd, jouw wens voor overeenstemming over normalere omgangsvormen wordt gehinderd door de instroom van kansarme immigranten.

Die normale omgang tussen mensen van jou, hangt af van een vrij heikel evenwicht. Namelijk een bepaalde ratio van mensen die zich sociaal gedragen, en mensen die zich asociaal gedragen - de tokkies.

Wanneer je teveel tokkies krijgt in vergelijking met normale mensen gaat het flink fout. En dat is exponentieel. Hoe slechter je ratio, hoe meer het in toenemende mate fout gaat.

Dus, de grootste garantie op jouw wens van normale omgangsvormen is het beperken van tokkie-immigranten.

Want je gaat die tokkies niet kunnen heropvoeden, zonder een vijfdubbele politiestaat te worden.

Immers, tokkies, roomblank of getint, zijn niet of nauwelijks maakbaar of veranderlijk. Het zijn lost souls. Daar moet je maar gewoon het beste van maken. Maar het is dus wel vrij dommig om laagopgeleide tokkies te 'importeren'.

Vanuit een economisch en een sociaal perspectief. Die hebben natuurlijk ook alles met elkaar te maken. Want die sociale voorzieningen kosten immers doekoe's.

Maargoed, jij wordt "van die buitenlanderhaat kotsmisselijk" dus ja. Dat sluit je een van de beste oplossingen gelijk al uit.

Bart_Bart | 11-04-12 | 01:39

Ik krijg steeds meer een hekel aan al die stropdassen in Den Haag.Laat die getinte halfapen eens een ministertje of een andere kletsmajoor eens flink te grazen nemen en een beetje dood slaan.
Ik zou het niet erg vinden.

Felleke | 11-04-12 | 01:38

-weggejorist-

More tea for NL! | 11-04-12 | 01:30

linkschefaalhaas | 10-04-12 | 21:53 |
Het is voor bepaalde groepen dan ook een opluchting dat er wat ongetinte MOE-lander in de wachtrij staan die als 'blanke dader' de eentonigheid van 'Opsporing Verzocht' verhoudingsgewijs gaan opfrissen.

WirMachenMusik | 11-04-12 | 01:28

More tea for NL! | 11-04-12 | 01:18

50% jat onze vrouwen en die andere 50% schijnt via een onbevlekte bezwangering via hun kroost dit land te bezetten! (nu wil ik ook eens 20 plusjes.)

boeglul | 11-04-12 | 01:26

-weggejorist-

More tea for NL! | 11-04-12 | 01:18

Hoe lang moeten we nog "Trots zijn op onze tolerantie" ?
Hoe lang moeten we nog ons eigen volk blijven verraden en discrimineren door te blijven doen alsof deze opgedrongen multiculti een zegen voor het land is ?

Moi | 11-04-12 | 01:17

La Bailaora | 11-04-12 | 01:13
zo zou je het ook kunnen zien natuurlijk.

Graaf van Egmont | 11-04-12 | 01:15

@bakoenin | 11-04-12 | 00:49
Gemeenschapszin en morele waarden hoeven niet per se af te hangen van sociale contrôle. In de VS is de samenleving ook individualistisch, maar toch is men veel meer wellevend dan hier.

Vrij wapenbezit leidt in theorie tot meer wellevendheid. Maar meer geweldsincidenten - en die zullen er altijd zijn - zullen een ernstiger afloop hebben.

Ik weet het ook niet. Ik wil vrij zijn, niet bespioneerd worden door de overheid en ik zou willen dat meer mensen het eens zouden zijn over normale omgangsvormen. Dat Nederlanders niet voortdurend overal recht op zouden denken te hebben en schreeuwen omdat ze zich tekort gedaan voelen, maar in plaats daarvan hun medemens iets zouden gunnen.

En van die buitenlanderhaat aldoor word ik ook kotsmisselijk.

Dmitri Dmitrievitsj | 11-04-12 | 01:14

@Graaf van Egmont | 11-04-12 | 01:12
We dachten dat de commies van buiten zouden komen, maar ze komen van binnen...

La Bailaora | 11-04-12 | 01:13

makkelijk zat iedereen met zo´n getatoeëerd traantje de cel in zetten en nooit meer vrij late.

Kyrhon | 11-04-12 | 01:13

@religionisabadthing | 11-04-12 | 01:04
Dat helpt niet volgens de gutmensch, harder straffen werkt volgens hen zelfs averechts.

La Bailaora | 11-04-12 | 01:12

bakoenin | 11-04-12 | 00:27
Hoe het zover heeft kunnen komen is mijnsinsziens wel duidelijk. Vanaf de jaren 50 hebben we miljarden uitgegeven om de communisten te kunnen tegen houden. Alles voor onze buitenlandse veiligheid natuurlijk. Ondertussen veranderde de maatschappij hier binnen Nederland met grote schokken. Een mentaliteit van alles moet kunnen is ontstaan mede door toedoen van de linkse partijen. Men signaleerde wel de toenemende misstanden en toenemende criminaliteit, maar verbond daar geen conclusies aan. Meer politie was nooit de oplossing, zo zei men. De politie moest efficienter gaan werken. Kortom: men heeft nooit geld over gehad voor binnenlandse veiligheid en verzuimd om de politie op de juiste sterkte te brengen met de hedendaagse desastreuze gevolgen. We zitten nu met een te krap politieapparaat, gerund door managers die geen kaas hebben gegeten van politiewerk. Diezelfde managers bepalen nu samen met de burgemeesters de prioriteitenlijst, afgestemd op de politiesterkte. Geen wonder dat de burger in dit verhaal niet meer voorkomt. Belangrijker dan de burger bij te staan is het innen van verkeersboetes.

Graaf van Egmont | 11-04-12 | 01:12

@bakoenin | 11-04-12 | 00:27
Import.

Parsons | 11-04-12 | 01:05

bakoenin| 11-04-12 | 00:52

Het aantal dementerende mensen stijgt. (feit)
Het aantal dementerende mensen wat dus geconfronteerd wordt met een misdaad zal ook stijgen; zelfs met gelijk blijvende misdaadcijfers. (feit)

Je hoeft geen troll te zijn om gelijk te hebben.

boeglul | 11-04-12 | 01:04

@bakoenin | 11-04-12 | 00:27
We zouden kunnen beginnen met een puntensysteem om verblijfsvergunningen van zich misdragende niet kaaskoppen met terugwerkende kracht te herzien, ook als je die al 50 jaar hebt.
Iets in de trant van bij 10 punten lig je er uit.

-winkeldiefstal 1 punt
-roofoverval 5 punten
-moord 10 punten

Zoiets.
Zou al een groot aantal toekomstige misdaden voorkomen.
Maar ja dan ben ik vast weer een racist als ik dat zeg.

religionisabadthing | 11-04-12 | 01:04

-weggejorist-

More tea for NL! | 11-04-12 | 00:57

boeglul | 11-04-12 | 00:47
Dank voor je inhoudelijk commentaar.
Eerst brullen om cijfers, en daarna met een onzin link komen.
Maar goed, les geleerd, (ik wist hem natuurlijk al)
Never feed the Troll

bakoenin | 11-04-12 | 00:52

Dmitri Dmitrievitsj | 11-04-12 | 00:43
Tussen vrijheid en controle moet een balans bestaan, omdat het sterke schouders zijn die die vrijheid kunnen dragen.
Die sociale controle in de jaren 60 en 70 viel trouwens wel mee, ik heb het idee dat bijv de overheid nu veel meer controleert.
Zie camera's, telefoon en digitale afluister technieken.

bakoenin | 11-04-12 | 00:49

bakoenin,

De misdaadcijfers dalen in dit land maar er is een toename van dementerenden. De verbanden ontgaan u echter volledig! Lollig.

www.alzheimer-nederland.nl/actueel/per...

boeglul | 11-04-12 | 00:47

@orangin | 11-04-12 | 00:45
Die puntjes moeten uit die link. Probeert u eens de hele adresbalk met en al te copy-pasten.

Dmitri Dmitrievitsj | 11-04-12 | 00:47

@boeglul | 11-04-12 | 00:33 | + -1 -www.cbs.nl/NR/rdonlyres/9E24AB89.../2005k1b15p056art.pdf
De cijfers die het bevestigen.
Trends in moord en doodslag 1911–2002

orangin | 11-04-12 | 00:45

@bakoenin | 11-04-12 | 00:27
Dat er meer misdaad is dan in de jaren vijftig is duidelijk. Mensen die die tijd hebben meegemaakt vertellen dat ze een fiets een weekend lang bij het station konden laten staan. Niet op slot. En hij werd niet gestolen. Mijn gok is dat het met egoïsme te maken heeft. Dat komt weer doordat tegenwoordig het eigen individu belangrijker wordt gevonden dan de gemeenschap. Een gunstig effect daarvan is meer vrijheid. In de jaren vijftig wist iedereen zich door de buren in de gaten gehouden. Er werd kwaad gesproken van wie afweek. Nederland in die tijd moet een hel van sociale contrôle geweest zijn. Ik heb liever vrijheid waarbij ik als prijs daarvoor een kettingslot moet meeslepen als ik de fiets stal.

Dmitri Dmitrievitsj | 11-04-12 | 00:43

Ik weet wie het is. Het is Peter Uiterwaard uit Soest.
Hij maakte maar een grapje, kocht bij feestwinkel Bakker op de Amsterdamsestraatweg te Utrecht een doosje Pietenzwart, smeerde daarmee zijn blanke smoel mee zwart en deed zijn daad. (traantje is wel echt, heeft hij over gehouden uit de tijd dat hij vast zat, omdat hij een brood had gestolen bij de lokale bakker)

H.A. Ram | 11-04-12 | 00:42

@knoal | 11-04-12 | 00:31
Op k'noal worden bejaarden op een industrieterrein opgeborgen. www.ad.nl/ad/nl/1014/Bizar/article/det...
Dat is pas crimineel. Breng ze dan meteen naar het crematorium.

Stormageddon | 11-04-12 | 00:37

@bakoenin | 11-04-12 | 00:27
Och, er zijn ook vandaag de dag nog mensen die zonder blikken of blozen gewoon durven stellen dat het steeds veiliger wordt, zie bv.:

"- is criminaliteit in de afgelopen decennia afgenomen
PPrima | 11-04-12 | 00:00"
www.powned.tv/nieuws/binnenland/2012/0...

La Bailaora | 11-04-12 | 00:35

@ myself, of is het zo dat de samenleving van alleen maar consumeren en oppervlakkigheid, waarin eigenbelang verwart word met diepzinnigheid , is het zo dat die samenleving een nieuw lompenproletariaat heeft voortgebracht wat vele malen erger gedegenereerd is dan dat lompenproletariaat uit de tijd van mijn nickgever?
En is dit niet slechts de spiegel van de mens?

bakoenin | 11-04-12 | 00:35

bakoenin | 11-04-12 | 00:27

Cijfers bakoenin! Kom op!

boeglul | 11-04-12 | 00:33

Het is 0900-TUIG, by the way.

Nogood Boyo | 11-04-12 | 00:32

Aan den Ijssel, voor mij een ver van mijn bed show. Pas wanneer ze aan onze bejaarden komen, komt Stadskanaal in actie!

knoal | 11-04-12 | 00:31

Jaren geleden wel eens een discussie met iemand gehad over het wel of niet onveiliger worden van de samenleving.
Hetgeen natuurlijk niet zo was volgens mijn discussie partner.
Toch durf ik gerust te stellen dat er in de jaren 50 en 60 in Nederland slecht enige moorden per jaar plaatsvonden, en dat zoiets groot nieuws was.
Dat was de tijd dat een schrijver/schrijfster nog brood kon verdienen met een detective roman over moord in het park, of bij de jetset, waarbij de vlijmscherpe rechercheur uiteindelijk de dader vond.
En nu? dagelijks schietpartijen en moorden, overvallen, geweld, het is een oneindige stroom.
Het lijkt wel of we moreel gezien terug gevallen zijn naar een soort van middeleeuwen, waarbij aleen het recht van de sterkste nog geld.
Roofridders, en bandieten die straffeloos een ieder de schedel kunnen klieven.
Wat zou de oplossing kunnen zijn?
Zero tolerance?
Iedereen een wapen.
Is al uitgeprobeerd in the land of the free and the brave, werkt niet.
Wat dan?
En hoe heeft het zover kunnen komen?

bakoenin | 11-04-12 | 00:27

chagrijn ook

Dmitri Dmitrievitsj | 11-04-12 | 00:26

@Parsons | 11-04-12 | 00:20
Gelukkig maar. Als je er dan eentje mist was het toch maar een sjacherijn.

Dmitri Dmitrievitsj | 11-04-12 | 00:24

@Slipsnifter | 11-04-12 | 00:16
Hij was van top tot teen in het zwart, inderdaad. Die mensen beseffen niet hoe slecht ze vanuit een auto te zien zijn. Het zelfde geldt in mindere mate voor fietsers zonder licht. Ik ga er altijd als een oude zak van rijden. Ik moet er niet aan denken dat ik iemand dood rijd. Zeker als ik gedronken heb.

Dmitri Dmitrievitsj | 11-04-12 | 00:21

@zeg maar jansen | 11-04-12 | 00:10
Op Beatrix Kiddo na overleeft niemand dat.

Stormageddon | 11-04-12 | 00:21

@Dmitri Dmitrievitsj | 11-04-12 | 00:13
Daarom hebben ze van die witte tanden.

Parsons | 11-04-12 | 00:20

@c.onjo | 11-04-12 | 00:18
Dierenbeul!

Slipsnifter | 11-04-12 | 00:19

@zeg maar jansen | 11-04-12 | 00:15 |

Hooguit 3 seconden over die 42 plusjes.

boeglul | 11-04-12 | 00:18

Woops wat zeg ik nu... Nou oke dan, iets beschaafder. Vierendelen en dan de overblijfselen voeren aan de verkens...

c.onjo | 11-04-12 | 00:18

Doodknuppelen graag!

c.onjo | 11-04-12 | 00:16

@Dmitri Dmitrievitsj | 11-04-12 | 00:13
Zeer bekend verschijnsel ja, en dan uiteraard ook nog zwarte kleding en schoenen zodat je ze pas ziet als je er 5 meter vanaf bent.
En dan ook liefst nog midden op de weg of een zebrapad staan chillen hosselen.
Of 1 meter als het regent of een beetje mistig is.

Slipsnifter | 11-04-12 | 00:16

boeglul | 11-04-12 | 00:14 Daar heb je even over moeten denken hè?

zeg maar jansen | 11-04-12 | 00:15

zeg maar jansen | 11-04-12 | 00:10

Levend begraven en dan dood maken?

boeglul | 11-04-12 | 00:14

@Parsons | 11-04-12 | 00:05
Hoewel, laatst reed ik 's nachts over de West-Kruiskade in Rotterdam. Stapvoets, maar toch werd ik wat verrast door een voetganger die plots overstak. Het was een neger en hij was in het donker slecht te zien. Toen dacht ik, negers zouden 's nachts zo'n reflecterend hesje moeten dragen.

Dmitri Dmitrievitsj | 11-04-12 | 00:13

Gay

r.m.g. | 11-04-12 | 00:12

Hij heeft een Somalische kop.

frisenfruitig | 11-04-12 | 00:12

@Parsons | 11-04-12 | 00:05
Wat, omdat-ie zwart is zeker? Racist!

Dmitri Dmitrievitsj | 11-04-12 | 00:10

boeglul | 11-04-12 | 00:07 In de juiste volgorde kan het.

zeg maar jansen | 11-04-12 | 00:10

@Petrus de Rewa | 10-04-12 | 23:30
WO I was in 1918 afgelopen. Of hap ik nu ergens in?

Los daarvan is bijna ieder levenseinde banaal, ontluisterend, eigenlijk mensonterend. Daarbij maakt het weinig uit of het door een hartaanval tijdens het poepen komt of, zoals in dit geval, doordat men als een hond wordt doodgeschopt. Mensen zouden niet moeten sterven. Ze zouden niet eens oud en dement moeten worden.

Dmitri Dmitrievitsj | 11-04-12 | 00:09

Dmitri Dmitrievitsj | 10-04-12 | 23:56 | + 0 -

Kan niet anders dan u gelijk geven. Ik doel dan ook meer op de vergelijkbare "incidenten".

Herr. Taubenkneter | 11-04-12 | 00:09

Klouwkikker | 11-04-12 | 00:06 Naam, adres en woonplaats van de dader en je bent een held.

Met een ban, dat dan weer wel.

zeg maar jansen | 11-04-12 | 00:08

-weggejorist-

Klouwkikker | 11-04-12 | 00:08

@Shareholder II | 10-04-12 | 23:45 |
Okay. Ik haal dingen door elkaar. Zoals met oplichting verzocht of zoiets. Weet ik het, ik haat al die trostroep. Ik ga aftaaien. Mannen en vrouwen, een prettige nacht, drink niet te veel, sluit je ouwe pa maar voor de veiligheid op, trek je broek uit, en zet hem op.

A.Th. | 11-04-12 | 00:07

Doodmaken en levend begraven die dader. Geen woorden voor.

(HenkTank010 | 10-04-12 | 21:48 | + 42 -)

Maar dat kan toch helegaar niet? (Doodmaken en levend begraven.)

boeglul | 11-04-12 | 00:07

Klouwkikker | 11-04-12 | 00:06 Tuurlijk, wat dondert het?

zeg maar jansen | 11-04-12 | 00:06

-weggejorist-

Klouwkikker | 11-04-12 | 00:06

goeie smokkelwaar hoor die kalaslasniknofs in nederland brengen ze 3000 euro op en in belgie kosten ze maar 50.

pinkypink | 11-04-12 | 00:05

Al afschuw ten spijt om deze misselijke overval, mankeert er schijnbaar ook niets aan een gewelddadigheidsgehalte bij menig reaguurder en een stompzinnige illusie dat een roomblank NL vrij zal zijn van dit soort misdaden.

Strangetown | 11-04-12 | 00:05

Klouwkikker | 11-04-12 | 00:01 Noem even iemands telefoonnummer en adres. Maakt niet uit van wie en dan ben je morgen uit deze kerk uitgeschreven.

zeg maar jansen | 11-04-12 | 00:05

Het is al donker. Die wordt vanavond niet meer gepakt.

Parsons | 11-04-12 | 00:05

Ben je 81, heb je alles gehad, krijg je dat.
Wat een ongelooflijke takkelijer, lekker makkelijk ouwe mannetjes molesteren. Moet ie gvd bij mij proberen. Hond.

religionisabadthing | 11-04-12 | 00:03

-weggejorist-

Klouwkikker | 11-04-12 | 00:02

-weggejorist-

Klouwkikker | 11-04-12 | 00:01

11 april, kikker in je bil!

Stormageddon | 11-04-12 | 00:00

We realiseren het ons niet maar mocht deze idioot gepakt worden, dan heeft de zieligheidindustrie bij voorgeleiding het etiket (lees dossier) vast klaarliggen, verstandelijke handicap, IQ van 80, slechte jeugd gehad etc. want neem van mij aan ergens in den lande is er een onderwijskracht of hulpverlener Jugendsorge die bij zichzelf denkt, verrek das ....... arme jongen, maar bellen met 112 doet ie niet, effe eigenbelang alibi vertrouwenspositie enz. je weet tog tis door en door verrot!

william7055 | 10-04-12 | 23:59

(uiten...)

AntiSoof | 10-04-12 | 23:59

@Klouwkikker | 10-04-12 | 23:57,
LOL, ik herken je inzicht! Maar wees blij dat je je mag uitten!

AntiSoof | 10-04-12 | 23:58

Klouwkikker | 10-04-12 | 23:57 Met een beetje ruggengraat log je gewoon uit. En dan kom je gewoon niet meer terug.

Maar ja, ruggengraat.

zeg maar jansen | 10-04-12 | 23:58

zeg maar jansen | 10-04-12 | 23:53 | + 0 -
liefst alles van zijn kamer... huisbezoekje.. zonder aanmelding, zoals hij het ook prefereerd... *hoopt dat anders BUBBA geen respect heeft en zn zeepje afpakt...*

Just_checking | 10-04-12 | 23:58

-weggejorist en opgerot-

Klouwkikker | 10-04-12 | 23:57

@Herr. Taubenkneter | 10-04-12 | 23:54
De wapenwetgeving die een dementerende 81-jarige man beschikking geeft over een vuurwapen lijkt niet ideaal.

Dmitri Dmitrievitsj | 10-04-12 | 23:56

Herr. Taubenkneter | 10-04-12 | 23:54 Vast wel. Of dacht jij dat zij dan geen wapens zouden aanschaffen? Dat alleen nette mensen dat dan doen?

zeg maar jansen | 10-04-12 | 23:55

Is het Tiger Woods?

Dmitri Dmitrievitsj | 10-04-12 | 23:55

En toch is de Amerikaanse samenleving oneindig rechtvaardiger dan de onze. Criminelen gaan of vredelievend lang de gevangenis in, of ze worden daarvoor door een gewone burger ter verantwoording geroepen met een kogel.

Burger heeft de overmacht, wat is daar verkeerd aan.

smdyasc | 10-04-12 | 23:54

Te lui om alle reacties te lezen, maar snel ctrl+f-en leverde niks op: ben ik de enige die gelooft dat soepelere wapenwetgeving dit soort incidenten drastisch doet afnemen?

Herr. Taubenkneter | 10-04-12 | 23:54

Just_checking | 10-04-12 | 23:49 En dan trots je trapleuning laten zien. Van heel dichtbij.

zeg maar jansen | 10-04-12 | 23:53

Toch moet opsporing steeds makkelijker worden, je kunt ze op kleur sorteren.

zeg maar jansen | 10-04-12 | 23:52

Moet m ff tegen komen... Het begint bij de voordeur, elk hoekje wordt niet overgeslagen, achter dr weer uit... Fuck justitie, zo'n bastard ....

Just_checking | 10-04-12 | 23:49

Hopen voor deze persoon dat de politie hem sneller vindt dan anderen dat doen...

HetMannetje! | 10-04-12 | 23:47

A.Th. | 10-04-12 | 23:42
Nee dat is de Rokkendrager van Radar. Better watch out here. Zij kan dingen.

Shareholder II | 10-04-12 | 23:45

@Shareholder II | 10-04-12 | 23:38
Als hij het niet is, dan zijn er zat anderen voor wie het een allerlaatste kans zou moeten zijn.

Ter herinnering, dat er opties zijn.

Cor Rupteling | 10-04-12 | 23:45

@Shareholder II | 10-04-12 | 23:38 |
Die 'Toydoll' (prachtwoord) is toch van de 7de dags adventisten? Of loop ik nu weer een paar seizoenen achter?

A.Th. | 10-04-12 | 23:42

Het riool staat weer open.
Charles Swietert | 10-04-12 | 21:59
.
En als jouw vader van 81 een keer aan de beurt is om door een licht getinte dader doodgeschopt te worden is de dader nog steeds het zielige slachtoffer van z'n jeugd en die verfoeide maatschappij vol onfatsoenlijken, toch? Nee, ook dan geen onvertogen woord uit jouw zure, van haat en fatsoen verwrongen smoelwerk.
.
Op het moment dat de forensisch patholoog anatoom jou de ingeslagen schedel van je vader laat zien denk je stiekem en in stilte:'Je zal het zelf wel uitgelokt hebben, pa, toen dat arme kansenjong je heel fatsoenlijk om een paar centen vroeg'... toch?

Bertus Betonsloper | 10-04-12 | 23:42

Cor Rupteling | 10-04-12 | 23:36
Jij zegt dus dat het een Turk of een Marokkaan is? Hoe kom je aan die info? Gelieve dit aan die toydoll van Opsporing Verzocht door te geven. P.S. ik bedoel haar, niet hem.

Shareholder II | 10-04-12 | 23:38

pius | 10-04-12 | 23:26
Je zou het ook andersom kunnen stellen. Namelijk dat het erger is om een jonger iemand het leven te ontnemen dan een bejaarde. Die jongere persoon verliest meer levensjaren. Plus dat er dan waarschijnlijk meer leed van nabestaanden bestaat zoals i.v.m. de kinderen en vrouw. En wat te denken van de keiharde maatschappelijke schade omdat een belastingbetaler is weggevallen ten gunste van een crimineel.

Dat er meer ophef is vanwege de leeftijd van het slachtoffer is moreel begrijpelijk, maar voor je het weet wordt de strafmaat daar op gebaseerd. En daar heb ik dus een probleem mee. Leeftijd en beroep zouden niets uit moeten maken voor wat betreft de opsporing en vervolging van dat tuigh. M.i. dan. Straks ben je een jonge glazenwasser en wordt je als laatste geholpen. Dat moeten we niet willen.

Wedstrijdkrokodil | 10-04-12 | 23:37

... op Wilders lijkt hij ook al niet ...

A.Th. | 10-04-12 | 23:37

Wedstrijdkrokodil | 10-04-12 | 23:22
Goh, dus geen verschil in een crime-passionelle en een zieke lustmoord? Joh.

Shareholder II | 10-04-12 | 23:36

@depruus | 10-04-12 | 22:44

Vannacht bedacht:

Aangezien dit soort lui naast het Nederlandse ook nog een ander paspoort bezitten, en de wet van dat andere land zoiets zegt als:

"Wij blijven je vaderland, hier ben je thuis"

zou er een deal gesloten moeten worden.

We huren een stuk grond in het andere land,
bouwen daar een opvoedkamp (goed voor de werkgelegenheid) en we laten draaideurratten

dáár hun taakstrafje uitvoeren. Vanzelfsprekend onder toezicht van de aldaar werkende ambtenaren van politie en/of het leger. Alweer goed voor de werkgelegenheid.

Cor Rupteling | 10-04-12 | 23:36

Vreselijk. Jammer dat dit eens zo mooie landje geestelijk aan het stuk gaan is. Maar ja. We zijn te verdeeld om er wat aan te doen.

AntiSoof | 10-04-12 | 23:33

Zolang wij onbevooroordeeld-goedgelovig-onbeschermd en naïef zijn, is het minne, laffe tuig niet te beroerd om ons te beroven. Voor 6,95 heb je al een persoonlijk alarm, beter iets dan niets. Wees waakzaam en alert !!

Loat Goan | 10-04-12 | 23:32

Ongelooflijk. 81 en rond negen uur s ochtends. Echt om te kotsen

Tena Lady | 10-04-12 | 23:30

Dan heb je WOI overleefd en dan kom je zo aan je einde...

Petrus de Rewa | 10-04-12 | 23:30

Dader drukt zijn mening iets door, dat is Pvda vakjargon voor , afslachten van je kansloze demente vader.

Dr.Thorvaldt | 10-04-12 | 23:29

@pius | 10-04-12 | 23:06 |
Okay, het is dus geen arier. Dat is 7.000.000.000 minus 100.000.000. Even de zeef pakken.

A.Th. | 10-04-12 | 23:29

Zie hier het resultaat van 20+ jaar verwaarlozing en ontkenning... compleet verloederde buurten. Bewoners die zagen hoe hun buurt veranderde en werden genegeerd door de politiek.
En zoals de Bijlmer treffend duidelijk maakt... je kunt de omgeving wel aanpassen, de problemen los je er niet mee op. Sommige nieuwe medelanders zijn door en door verrot.
Ik hoop dat de situatie is verbeterd over een jaar of 20, als m'n kinderen groot zijn en in een grote stad willen studeren.

vip33 | 10-04-12 | 23:27

@de Bree | 10-04-12 | 21:56
Klopt. Nooit. We zullen moeten proberen 'vrienden' met hen te worden, samen 1 samenleving te vormen.
Ondanks het feit dat ze hun eigen samenleving binnen de onze stichten, hun eigen winkels, scholen, gebedshuizen en -begraafplaatsen- ehmm sorry nee wacht,
ze laten zich in land van herkomst begraven na hun dood want Nederlandse grond is haram.

Tja dat gaat hem niet worden...

wakkere_nederlander | 10-04-12 | 23:26

@Wedstrijdkrokodil | 10-04-12 | 23:22

Natuurlijk zijn gradaties belangrijk. Maar dat een moordenaar een moordenaar is dat is duidelijk.

pius | 10-04-12 | 23:26

Zo lang de linkse elite zelf geen slachtoffer wordt van de multi-criminele samenleving maken ze zich er totaal niet druk om helaas. En gaat er dus (alweer) ook niks veranderen.
Verwacht svp niet dat "de overheid" jou gaat beschermen of je gaat helpen..

Avant | 10-04-12 | 23:25

Het moet geen moer uitmaken of er een bejaarde aangevallen wordt of een jong meisje plus of iets er tussenin. En ook niet of ze toevallig hulpverlener zijn of niet. Die glijdende schaal moeten we vanaf. Moordenaar is moordenaar en die figuren mogen nooit meer vrijkomen, omdat de dood ook onherroepelijk is. En dan mag het geen fuck uitmaken of het slachtoffer zogenaamd weerloos is. Een bejaarde is namelijk net zo weerloos tegen een vuist als een jonge volwassene tegen een gun. Gradaties hebben we niks aan. Voorgoed opbergen tegen minimale kosten.

Wedstrijdkrokodil | 10-04-12 | 23:22

pinkypink | 10-04-12 | 23:06
.. als je zwijgt dan horen ze je niet

Shareholder II | 10-04-12 | 23:22

@HenkTank010 | 10-04-12 | 21:48
Mooie beeldspraak! Ik meen het.

wakkere_nederlander | 10-04-12 | 23:20

Joh, een getinte man? Daar schrik ik dus van.

Shareholder II | 10-04-12 | 23:20

Berichten als deze roepen een gigantische woede in me op en angst, dat mijn ouders de volgende zijn..

whatsnext | 10-04-12 | 23:19

@pinkypink | 10-04-12 | 23:12 |
GetinteN is het, net als blankeN,of rozeN. Heeft iemand overigens al die lul te pakken?

A.Th. | 10-04-12 | 23:17

@Bart_Bart | 10-04-12 | 23:15
dan in Nederland*

Bart_Bart | 10-04-12 | 23:16

@pinkypink | 10-04-12 | 23:03
Hmm, vreemd.

Dat patroon van kansarme culturen --> meer criminaliteit, zie je nergens anders ter wereld!??

Het zal dus wel aan ons guurrechtse, stigmatiserende klimaat liggen, waar -moeilijk opvoedbare- getinte jochies te weinig warmte krijgen. En te weinig respect. En te weinig gratis geld. En te weinig makkelijke baantjes. Nergens ter wereld is de drempel hoger om actief me te kunnen doen in de maatschappij als in Nederland.

En dan kan jij wel zeggen dat Nederland misschien wel het meest warme en politiek correctie klimaat voor exoten ter wereld heeft, dankzij horden aan moreel superieure roomblanke linksstemmers. Maar dan zou je enkel iets benoemen wat raakvlakken heeft met de werkelijkheid, en dat kan natuurlijk niet.

Ga eens in Haïti, Honduras, Syrië, Iran of Mali kijken. Kijk eens hoe getinte minderheden het doen in de VS, Engeland en Frankrijk.

Overal ter wereld zijn de getinte statistieken prima, if not fenomenaal, dus we moeten naar onszelf kijken. De hoge en middeninkomens meer belasten, zodat we minderheden nog meer kunnen pamperen.

En dan kan ik wel zeggen dat we iedereen gelijk moeten behandelen, maar daar zijn onze racistische vrienden van de PvdA het niet mee eens. Die vinden minderheden namelijk minderwaardig, en daarom moeten zij een speciale behandeling krijgen.

Bart_Bart | 10-04-12 | 23:15

blanken lullen het geld wel uit je zak.
getinte rammen het eruit.

pinkypink | 10-04-12 | 23:12

"Het riool staat weer open".
Charles Swietert | 10-04-12 | 21:59
.
Probeer eens door je mond te ademen.

Jarre Tell | 10-04-12 | 23:10

multicultureel = multicrimineel. Dit bewijst het maar weer eens. Ongekende lafheid.

vikingchild | 10-04-12 | 23:09

Donkere kleding... Het zal eens niet...

bertjan67 | 10-04-12 | 23:09

@Stormageddon | 10-04-12 | 23:00 |
Hier kan je de hele dag naar shit luisteren:http://www.q-music.nl/ ... Waarschijnlijk ook de reden waarom dit land (met al die propaganda) regelrecht op een afgrond afkoerst.

A.Th. | 10-04-12 | 23:08

in het donker zie je ze niet.....

pinkypink | 10-04-12 | 23:06

Voor dit soort gasten is het begrip laffe teringhond uitgevonden.

We moeten wel genuanceerd blijven immers.

pius | 10-04-12 | 23:06

@bertjan67 | 10-04-12 | 22:57
daar is-tie weer hoor. Die compositietekening is er om de VERDACHTE op te pakken en voor de rechter te kunnen brengen. Dat is een heel normaal proces wat al eeuwen gevoerd wordt. Iedere reaguurder begrijpt dat het een verdachte is, en nog niet veroordeeld...

La Bailaora | 10-04-12 | 23:06

Ik woon in Capelle, moet zeggen dat het hier wel leeft. Misschien even kijken in de erf'en buurt. Of bij het station ff kijke?

xzaz2 | 10-04-12 | 23:05

Getint... Capuchon... Maar niet vooroordelen mensen!!

Freebs | 10-04-12 | 23:05

rijnmond was trouwens goed vertegenwoordigd he? in opsporing verzocht, er zat ook een witte dader tussen hoor, en de slachtoffers waren ook overwegend wit.

pinkypink | 10-04-12 | 23:04

En het slachtoffer? Die mag zijn zegje niet zeggen, want dan zou de rechter wel eens zo 'dom' kunnen zijn dat ie niet doorziet dat het slachtoffer wel eens niet altijd de 'hele waarheid' vertelt.

Sorry hoor, ik word een beetje cynisch op de mensen die in het Nederlandse justitiele apparaat zitten, en continue de daders uit de wind houden. Slachtoffers vinden ze totaal niet interessant, erger nog...

La Bailaora | 10-04-12 | 23:03

@bertjan67 | 10-04-12 | 22:57
Ok.. Laat dat alive dan maar weg op die poster.

reageerbuis | 10-04-12 | 23:03

de halve rijnmond is "getint" daarom is het zo onveilig geworden.

pinkypink | 10-04-12 | 23:03

Wat nou min 1 @ A.Th. | 10-04-12 | 22:52 | + -1 -
Dat was tendentieus, nodeloos kwetsend en ongefundeerd. Of ben je dwangmatig op het rechterknopje aan het klikken?

A.Th. | 10-04-12 | 23:02

"En ik zeg: u mag hier blijven, maar u past u aan!"

Killuminati | 10-04-12 | 23:02

Duurt altijd een dag of twee. Maar dan geven ze toch elke keer weer toe dat het een "getinte" betreft.

Waarom niet meteen gezegd?

Rest In Privacy | 10-04-12 | 23:01

@A.Th. | 10-04-12 | 22:48
Maar de geluidstechnicus kan wel bruin geluid produceren. Dat dan weer wel.
www.southpark.nl/episodes/317/

Stormageddon | 10-04-12 | 23:00

ja dutchy, ze lijken allemaal zo op elkaar he? daarom doen ze zo graag zulke dingen.

pinkypink | 10-04-12 | 23:00

bertjan67 | 10-04-12 | 22:57 |
Het is maar een compositietekening hoor. En als dit de meestbelovende methode is om die idioot te pakken, so be it.

DutchLibertarian | 10-04-12 | 22:59

bertjan? is deze moordenaar onschuldig dan?

pinkypink | 10-04-12 | 22:59

En ja hoor, daar istie weer: de WANTED- poster. Mag ik kullie er aan herinneren dat je in Nederland (voor zolang dat nog duurt) als ONSCHULDIG dient te worden beschouwd totdat het tegendeel is bewezen?!

bertjan67 | 10-04-12 | 22:57

Toch stemde in 2010 in Capelle nog bijna 20% PvdA..... Wie zijn dat dan?

Dr. Dr. Bartholdy | 10-04-12 | 22:56

Als ik hem zie heb ik een cadeautje voor hem \: .38 Wadcutter!!!

the wanderer | 10-04-12 | 22:54

Misschien is het een hoerenjong? Dat zijn meestal ook combinaties van exoten en hollanders.

A.Th. | 10-04-12 | 22:52

Zo'n tatto-traan moet haast wel op SmoelBook staan... zou jeniet denken.. gelukkig zijn de beelden een week later dan meneer dood is.

j0shua | 10-04-12 | 22:51

@Stormageddon | 10-04-12 | 22:15 |
Antwoord: Het bruinfilter.
De lichttechnicus in Uw lokale disco kan geen bruin licht produceren, zelfs niet met een koffiefilter.
Soms lopen sommige dingen komisch af ...

*Loopt blauw aan*

A.Th. | 10-04-12 | 22:48

vind dat ze bij opsporing verzocht de huidskleur voortaan geheim moeten houden, onze getinte medemens wordt elke keer weer zwart gemaakt.

pinkypink | 10-04-12 | 22:47

Ik ben benieuwd naar de straf voor die lafaard. In vrijwel elk niet-Europees land krijgt zo iemand levenslang of de doodstraf. In onze sociaal-democratische heilstaat zal het wel maximaal 20 jaar worden..

DutchLibertarian | 10-04-12 | 22:46

Wat een teringland is dit toch geworden.

Slipsnifter | 10-04-12 | 22:46

Kansleaus | 10-04-12 | 22:44 | + 0 -

Ik snap je punt niet.....

mujer | 10-04-12 | 22:46

@ depruus | 10-04-12 | 22:33,

Wat zou ik dat graag willen zeg. Maar goed dat ik niet in het bezit ben van een 9mm, ik heb namelijk ook wel eens bui om dit soort NL-verkankeraars het licht uit de ogen te schieten.... Maar ja, mag ook niet, komt er nog eens bij dat het mijn persoonlijke taak niet is.

H.A. Ram | 10-04-12 | 22:45

Voor alle 'wat als' roepers:
Wat als het je moeder was, wat dan?
Wat als het je broer was die geen uitweg meer zag, wat dan?
Wat als het je buurman was, die altijd je kat te eten geeft?
Achteraf etc.

Kansleaus | 10-04-12 | 22:44

klapmongeaul | 10-04-12 | 22:38

Welke straf zou ( buiten de doodstraf ) volgens jou deze dader ( ook in mijn ogen een stuk lowlife ) moeten krijgen ?

depruus | 10-04-12 | 22:44

@Stormageddon | 10-04-12 | 22:15 |
Of hij komt van mars. ... Op roze heb ik nog nix, maar misschien dat groen wat doet? Enige idee welke kleurfilter de lichtman niet heeft?

A.Th. | 10-04-12 | 22:43

@Ziesrie pie/jo | 10-04-12 | 22:09

Hoeveel van de reaguurders hierboven wil 250 euro van ieder maandsalaris inleveren voor beter onderwijs van dit soort zwakzinnigen?

Nou ik niet! Omdat die gasten elke kans die de maatschappij biedt op onderwijs, stage, werk enzovoort keihard in de bek pissen. Ze kruipen lekker in de slachtofferrol. Zielig, discriminatie, mogen de kroeg niet in, #include <standaard slachtofferdenken>

3 strikes and you're out is hier beter op zijn plaats. 3 strikes begint al op school met 3 keer grote bek tegen de leraar.

ole guapa | 10-04-12 | 22:43

Ies goed voor de dekkingsgraden van de pensioenfondsen.

geareerdur | 10-04-12 | 22:41

Nog maar een keer: wat zal dit personage zich schamen. Als hij opgepakt wordt, met de nadruk op als, hoop ik dat de rechter daar toch wel rekening mee houdt.

spanarchist | 10-04-12 | 22:39

@ depruus | 10-04-12 | 22:33 | + 0 -
Als je er iets aan doet, dan speel je voor eigen rechter en ben jij fout.
Dus moeten we met zijn allen maar tevreden zijn met een taakstraf omdat het meneer zijn bedoeling niet was.
Welkom in het slappe Nederland, dat zo zwaar straft volgens Europese maatstaven. :r

klapmongeaul | 10-04-12 | 22:38

Misschien moeten alle overvallers maar eens verplicht naar de veearts. Voor gebitscontrole. #rijdenderechter

Stormageddon | 10-04-12 | 22:36

Ik ben roze. Telt dat ook als getint?

A.Th. | 10-04-12 | 22:36

Ik hoop dat hij populistisch gestraft wordt.

vetkleppert | 10-04-12 | 22:34

klapmongeaul | 10-04-12 | 22:22

Gaat mij niet om de rifapen of de verschrikkelijke dingen die mensen elkaar aandoen.

Hier schreeuwen mensen de raarste dingen en gaan binnen 15 minuten over naar een ander topic en thats it !

Als men er echt zo mee begaan is doe er dan goddomme wat eens aan!!

depruus | 10-04-12 | 22:33

@ Ziesrie pie/jo | 10-04-12 | 22:28 | + 0 -
Blij toe dat ik een opleiding zonder bijbel heb genoten, aangezien de bijbellezers vaak de grootste huichelaars zijn en koranlezers alleen de haat uit hun gedatgeerde sprookjesboek willen overnemen.
Geloof maakt meer kapot dan je lief is.

klapmongeaul | 10-04-12 | 22:33

Goh heeft Wilders toch nog gelijk he? Maar gelukkig staan de linkse multikulknuffelaars al weer klaar alles met de mantel der liefde te bedekken. De rechter oordeelt dat de dader niet vervolgd hoeft te worden voor doodslag, maar dat deze crimineel de man niet heeft gedood maar deze heeft verwond en de man is laterna bezweken door zijn leeftijd. Dus dat kunnen we natuurlijk deze crimineel niet aanrekenen. Ow en het is de schuld van de maatschappij want hij kan niet een dure BMW rijden van eerlijk werken.

Moonwarrior | 10-04-12 | 22:33

Als mijn dochters ooit met een noord afrikaan naar huis komen heb ik gefaald !

Mr aarsch | 10-04-12 | 22:32

De EU wil er50 miljoen imorteren, dus opsporingverzocht binnenkort dagelijks op tv.

ontlullen | 10-04-12 | 22:32

Ja, ik slaap hier meer dan een minuut minder van. Dit is de wereld waar ik mijn kinderen in los moet laten. Gelukkig woon ik in een land waar de politie nog met ¨u¨ aangesproken wordt, maar waar gaan we naar toe......
Ik wens de nabestaanden van deze meneer heel veel sterkte dit enorme drama te verwerken. De dader wens ik ook van alles, maar daar gaat Joris op ingrijpen.
Verder wat Irma zegt. Ze heeft misschien geen boezem, maar wel een hart.

mujer | 10-04-12 | 22:32

en deze oude heer was nummertje hoeveel?

JoeDoe | 10-04-12 | 22:30

@ Ziesrie pie/jo | 10-04-12 | 22:26 | + 0 -
Dat de reaguurders liever geld voor een kogel overhebben voor hem dan dat ze geld gaan geven voor een opleiding.
Zulke gasten zullen die opleiding toch nooit afmaken en alsnog in de criminalteit belanden.

klapmongeaul | 10-04-12 | 22:29

Getint.... Je verwacht het gewoon niet

Gemeen Mosje | 10-04-12 | 22:29

Klapsyndreaumvandeauwn: ik begrijp u prima, maar wie bekostigde uw Lagere School ZonderBijbel?

Ziesrie pie/jo | 10-04-12 | 22:28

Haram/ halal: geen idee wat je bedoelt. Explaneer je slaaptekort aub!

Ziesrie pie/jo | 10-04-12 | 22:26

@ Ziesrie pie/jo | 10-04-12 | 22:20 | + 0 -
No shit? En een opleiding voor zo'n loef zal ook niet meer dan 2000 zijn..
U snapt mijn punt toch wel neem ik aan?

klapmongeaul | 10-04-12 | 22:26

Tering lichtgetinte, dat ie maar vele gezwellen op zn tong mag krijgen.

De Gnoe | 10-04-12 | 22:25

@ depruus | 10-04-12 | 22:19,

Ik slaap vaak langer dan 1 minuut minder door dit soort verkankering van NL.

H.A. Ram | 10-04-12 | 22:23

@ depruus | 10-04-12 | 22:19 | + 0
Het zijn inmiddels voor een hoop mensen geen onderbuikgevoelens meer.
Ellende van die rifapen is aan de orde van de dag, vandaag of morgen ben jij, ik of familie van ons de volgende.
Eens kijken hoe jij dan zal reaguren.
De doodstraf moet gewoon terug komen, dan denken mensen wel een 2e keer na voor ze zoiets flikken en zoniet, dan roei je hem probleem beetje bij beetje uit.

klapmongeaul | 10-04-12 | 22:22

Van Duyvenbode: actief euthenaseren en moord verschillen slechts definitietechnisch.

Ziesrie pie/jo | 10-04-12 | 22:22

Heb der over na zitten denken hoe ik hier nu echt fatsoenlijk op zou kunnen reageren... kwam der gewoon niet uit. Ik kan gewoon niet begrijpen hoe je het in je kop kan krijgen om een 81 jarige man te overvallen, iemand overvallen is zoiezo al triest maar een 81jarige alleenstaande man. Ik denk bij oude mensen altijd automatisch aan verhalen van me opa en oma (oorlogstijd,loonverlagingen om de economie der weer boven op te krijgen na de oorlogstijd en keihard werken) nou weet ik wel dat niet iedere oudere zelfde is maar heb zelf altijd wel het gevoel bij oude mensen dat die mijn land hebben opgebouwd. Daar heb je respect voor, maar respect is iets dat langzaam aan het verdwijnen is in dit land....

baksteen-jaap | 10-04-12 | 22:22

Overigens hoeven ze het er van mij niet meer bij te zeggen: "lichtgetint, Nederlands met een accent". Ik ga daar eigenlijk bij voorbaat vanuit. Het wordt pas een onderscheidende eigenschap als ze zeggen: "blank en accentloos Nederlands"; dat zou opvallend zijn.

Stormageddon | 10-04-12 | 22:22

*buitenlanders uiteraard.

Superior Bastard | 10-04-12 | 22:21

Racisten!!!!! Het kan ook Michael zijn,de vriend van Barbie. Die is ook lichtgetint. Gewoon een Hollander!

Kok Meijer | 10-04-12 | 22:20

Alle (licht)getinte buitnenlanders zijn tuig.

(Moet hier nog een ironie- dan wel sarcasme-teken achter, of denkt u: nee, we snappen het wel?)

Superior Bastard | 10-04-12 | 22:20

Hee klapdinges: een kogel kost € 1,50

Ziesrie pie/jo | 10-04-12 | 22:20

Ziesrie pie/jo | 10-04-12 | 22:17

U draagt een excuus aan voor moord. Denk eens na.

Rest In Privacy | 10-04-12 | 22:19

Stel voor dat ze hem pakken wordt het 2 weken op een schoffel hangen, dat helpt..

T. Grimbek | 10-04-12 | 22:19

Een heleboel onderbuikgevoelens worden hier weer op het internets geblaat.

Vraagje.... slaapt iemand van jullie er vannacht 1 minuut minder om ?

depruus | 10-04-12 | 22:19

ventieltje | 10-04-12 | 22:15 | + 0 -
nee is zonde van de olie ;)

verboden stoelgang | 10-04-12 | 22:18

Wat is die Anniko van Santen toch verlept met d'r pruil mondje. Vroeger was ze wel lekker.
Oja.... dat ze de dader maar snel mogen vinden en R.I.P voor die ouwe baas die waarschijnlijk heel zijn leven hard heeft gewerkt.

man on the edge | 10-04-12 | 22:17

Dit zijn de vrienden van Samsom. Hij heeft het PvDA beleid opgevat dat je zelf geld mag halen bij mensen die wat gespaard hebben.

watazooi | 10-04-12 | 22:17

Van Duyvenbode | 10-04-12 | 22:15 | + 0 -

Zeg nou zelf: niet onder uit te komen toch?

Ziesrie pie/jo | 10-04-12 | 22:17

@ Ziesrie pie/jo | 10-04-12 | 22:09 | + 0 -
WTF heeft beter onderwijs nou te maken met zo'n laffe daad?
Als ik we nou allemaal eenmalig 250 euro voor een kogel over zouden moeten maken weet ik wel zeker dat er animo is.

klapmongeaul | 10-04-12 | 22:16

@de Bree|22:08
En op de basisscholen staan tienduizenden te trappelen van ongeduld om het werk van hun broers en neven over te nemen.

fuckje | 10-04-12 | 22:16

@Ziesrie pie/jo | 10-04-12 | 22:09
Hij is leuk, als hij leuk bedoeld is ten minste?

gentle giant | 10-04-12 | 22:16

Nou nou nou... niet allemaal in de discriminerende en racistische reflex schieten, mensen! Alleen vanwege dat "getinte man". Poe hee... dat kan ook een Jood zijn, hoor!

(Moet hier nog een ironie- dan wel sarcasme-teken achter, of denkt u: nee, we snappen het wel?)

Stormageddon | 10-04-12 | 22:15

Ziesrie pie/jo | 10-04-12 | 22:09

U is afperserd?

Rest In Privacy | 10-04-12 | 22:15


En we komen nooit meer van dit Tuigh af, integendeel, het zal alleen maar erger worden.
Dat is het vervelende.

de Bree | 10-04-12 | 22:15

Dat traantje ook echt. Hij is er nog trots op ook! Uitzetten in het midden van de Sahara met een blik motorolie lijkt me wel gepast.

ventieltje | 10-04-12 | 22:15

@ Casuarius | 10-04-12 | 21:56,
Ik hoop dat deze zoewarte meneer niet eens de kans krijgt om voor de rechter te verschijnen.

H.A. Ram | 10-04-12 | 22:14

licht getint donker getint of negroïde.
tsja was vroeger al zo ;)

verboden stoelgang | 10-04-12 | 22:13

Doodmaken en levend begraven die dader. Geen woorden voor.
HenkTank010 | 10-04-12 | 21:48 | + 17 -

huh?

Uyl1984 | 10-04-12 | 22:12

Het is strugglen daar in Capelle voor die jongens.

Bigi Bana Boy | 10-04-12 | 22:12

Met Ineke Van Gent aan de macht zullen dit soort incidenten niet meer voorkomen.

Rest In Privacy | 10-04-12 | 22:12

Gevalletje schaamtecultuur+ Geen repect+ Slavernij+ Kolonisatie+ Moeilijke jeugd+ werd nooit door zijn 14-jarige moeder op tijd naar school gebracht want:vermoeid van het feesten+Linksche rechter= volgend jaar februari weer vrij incl nieuw indentiteit en woning.

pluizigkroeshaar | 10-04-12 | 22:12

Grenswachter1 | 10-04-12 | 22:04 |

Dus jij bent het eens met het simpele plempsel van Zottekop ?

Ik passeer elke dag de grens maar hoop je daar eigenlijk niet aan te treffen !

depruus | 10-04-12 | 22:12

En dan had het halve linkse land weer op zijn kop gestaan als die bejaarde man die bontkraag had afgemaakt..
Wanneer komt er nou eens een wet dat je gewoonweg vrijuit gaat als je thuis word overvallen en je je belager aanpakt?
Je kan goedverdoemme niet eens meer van je oude dag en je zuurverdiende pensioen genieten omdat die kutbuitenlanders je komen beroven en afmaken, en dan zijn zij altijd degene die over 'respect' lopen te janken..
Kutvolk is het, evenals de mensen die het allemaal bageteliseren.

klapmongeaul | 10-04-12 | 22:11

Casuarius | 10-04-12 | 21:56 | + -8 -

Sterf nerd

Blowlaf | 10-04-12 | 22:09

Hoeveel van de reaguurders hierboven wil 250 euro van ieder maandsalaris inleveren voor beter onderwijs van dit soort zwakzinnigen? Iedereen die dent van 'neuh, liever niet' calculeert het risico in dat z'n eigen moeder of vader vroeger of later slachtoffer wordt en mag dus niet zeuren.

Ziesrie pie/jo | 10-04-12 | 22:09

Geen idee wie opsporing verzocht is maar als ik die tronie zie zal ik het incl foto wel bij geenstijl op den mat bezorgen.

Beëlzebul | 10-04-12 | 22:09

* blij om behoorlijk donkergetint te zijn *

Bigi Bana Boy | 10-04-12 | 22:08

Hoe 1 generatie van slappelingen een land voor eeuwig naar de klote kan helpen.

de Bree | 10-04-12 | 22:08

Kunnen we die criminele linkse partijen die ons opgezadeld hebben met dit soort klojo`s niet voor de rechter slepen?

joemiejas | 10-04-12 | 22:08

Een getinte man... je verwacht het niet he

GSpot | 10-04-12 | 22:07

Dat hele programma kunnen ze net zo goed omdopen naar "lichtgetint gezocht." Dat de pvda nog geen kamervragen heeft gesteld over dit stigmatiserend programma...

Den_Deze | 10-04-12 | 22:07

Charles Swietert | 10-04-12 | 21:59 | + -1 -
Nou doe de voordeur dan dicht, het internet begint te stinken.

Nietvoordekat | 10-04-12 | 22:06

Wat mij betreft zijn de verwondingen aan zijn gezicht nog veel te klein..... er kan nog meer bij er kan nog meer bij.....

H.A. Ram | 10-04-12 | 22:05

@depruus

Zit al lang te wachten tot er iemand opstaat van die zogezegde brave tuig, en zich distantieert van deze malloten!!!

Maar nee, de 1 mag de andere niet veraden, dat is cultuur man, mooi hoor.

Grenswachter1 | 10-04-12 | 22:04

En we weten allemaal dat dit nog maar het begin is en in 2012 onwaarschijnlijk tuig nog maar een tipje is van het tuig is dat ons voorland is de komende jaren.

Samson, jouw tuig, doe er eens wat aan.

smdyasc | 10-04-12 | 22:04

Aha! Hij komt weer voorbij, mijn goede Vriend Beëlzebub, Mr. Lucifer Himself!

Ziesrie pie/jo | 10-04-12 | 22:03

@Bart_Bart | 10-04-12 | 21:57 |

Exotische raketgeleerden... Hulde!

ole guapa | 10-04-12 | 22:02

Stem Samsom, stem -optimaal klimaat voor- Seniorenmeppers.

Bart_Bart | 10-04-12 | 22:01

Casuarius  | 10-04-12 | 21:56 | + -1 -
Ooh, wat zijn we met z'n allen weer ongefundeerd, tendentieus en nodeloos kwetsend bezig. Welkom op het internet, kutzwitsal.

Nietvoordekat | 10-04-12 | 22:01

Ondanks de vele verklaarde atheïsten hier hoop ik toch een beetje op een laatste oordeel na onze dood. Dit soort daderts rechtsaf, melden bij Beëlzebub, aanbellen hoeft niet.

ole guapa | 10-04-12 | 22:00

Het riool staat weer open.

Charles Swietert | 10-04-12 | 21:59

Zottekap | 10-04-12 | 21:57

En toch ken ik er eentje dus je stelling klopt van geen kant !

depruus | 10-04-12 | 21:59

Lijkt me niet meer dan billijk dat de plaatselijke Capelle aan de IJssel Bastards deze schat opsporen en met hun dranghekjes bewerken totdat hij tot inkeer komt...

bijdehans | 10-04-12 | 21:59

Collecteren voor z'n ouders. Dat lijkt me wel humaan...

Ziesrie pie/jo | 10-04-12 | 21:59

@baksteen-jaap | 10-04-12 | 21:57
U moet de polletiek in!

weesgegroet | 10-04-12 | 21:59

Het zal je vadertje maar zijn die zo afgeslacht is.
En dan weet je nu al dat pakkans nihiel is.
Maar mocht het toch lukken de dader ooit te pakken. hij met een jaartje of wat weer op straat staat, met een hele knuffel kudde aan hulpverleners die hem vol overtuiging "helpen om in de maatschappij terug te keren".

irma zonderboezem | 10-04-12 | 21:59

Ik zou deze dadert nou graag eens een weekje willen laten logeren (wel met een kogel aan zijn been) bij de rechtsgeleerden van het vorige topic. Gewoon even een weekje hun geleerde ivoren toren laten delen.

ole guapa | 10-04-12 | 21:59

Peter Kop, Stijn Franken en Wouter Veraart willen hem graag knuffelen.

Fijnstoffer | 10-04-12 | 21:59

Opsporing getint. Altijd goed voor je bloeddruk.

Mordax | 10-04-12 | 21:58

nee, nou niet allemaal gaan roepen 'het is een schande'. dat zou veel te populistisch zijn.

paultjefiederaltje | 10-04-12 | 21:58

Levenslang opsluiten en daarna de zelfde aanpak als de Engelse bij Olivier Cromwell deden:vijf jaar lang laten weg rotten in de grond, dan weer opgraven ophangen kop der afhakken op spies zetten en der mee door de straten van London lopen (in dit geval Amsterdam dan ofzo). Of zelfde doen als wat wij Nederlanders bij zeerovers deden, met spijkers vast timmeren aan hun eigen boot en dan laten zinken een van de twee vind ik prima voor deze knul.

baksteen-jaap | 10-04-12 | 21:57

Als hij verwondingen heeft dan is er DNA op plaats-delict. Kan niet anders.

Kaas de Vies | 10-04-12 | 21:57

Getinte mannen tussen de 20 en 30 jaar met donkere kleding zijn tuig. Allemaal. Stuk voor stuk. Geen één uitzondering.

Zottekap | 10-04-12 | 21:57

Fijn al die exotische raketgeleerden die ons land verrijken.

O nee, als ze niet slapend rijk als gangstarapper kunnen worden gaan ze maar bejaarden bestelen. (veel uitzonderingen daargelaten).

Bart_Bart | 10-04-12 | 21:57

Wat niveau weer zeg, laat aub de rechter eerst beoordelen of de beste man fout bezig was voordat je hem meteen voor lul uitmaakt.

Casuarius | 10-04-12 | 21:56

@Donkey Bong | 10-04-12 | 21:52
Moeders en vaders van dit soort kinderen zijn de werkelijke daders.Het is een feit dat veel overvallers die buitensporig geweld gebruiken zelf vaak verwaarloosde kinderen waren.Totaal geen gevoel van medeleven en daardoor keihard.

miko | 10-04-12 | 21:56

Dankuwel politiek, voor 40 jaar ongevraagde en ongewenste sociale experimenten.
En we kunnen het nooit meer terugdraaien.
Nooit !

de Bree | 10-04-12 | 21:56

Vast een zeeman met z'n zuidwester andersom op .

depruus | 10-04-12 | 21:56

Ophangen. Kloten. Hoogste boom.

Nietvoordekat | 10-04-12 | 21:55

Uitermate raciste uitzending.
Wederom.
Elke week hetzelfde liedje pff..

Kok Meijer | 10-04-12 | 21:54

Deze dader mag van mij vanzelf of met hulp van anderen terstond overlijden.

weesgegroet | 10-04-12 | 21:54

getinte man
20 - 30 jaar
dondere kleding

Ik dacht dat ik een samenvatting van de strafeis las. Wellicht heb ik nu te veel gedronken.

Ik geef hem 2 maanden voorwaardelijk, omdat hij zo lief uit zijn ogen kijkt en ik hem al via de media heb veroordeeld door deze tegel.

Kaas de Vies | 10-04-12 | 21:54

Overigens mag die verdachte wat mij betreft doodgaan aan een niet te stoppen rottingsproces aan zijn verwonding.

Superior Bastard | 10-04-12 | 21:53

-weggejorist-

linkschefaalhaas | 10-04-12 | 21:53

Wat een lafbek zeg. Je moeder zal trots op je zijn

Donkey Bong | 10-04-12 | 21:52

@HenkTank010 | 10-04-12 | 21:48
En vierenhangen en opdelen, dat zal 'm leren!

gentle giant | 10-04-12 | 21:51

Parsons | 10-04-12 | 21:49 | + 0 -
Zal wel een moslim zijn.

Superior Bastard | 10-04-12 | 21:51

Iemand overvallen is schandalig maar iemand die zichzelf niet kan verweren overvallen is nog vele malen erger.
Wat mij betreft hoeft deze jongeman het daglicht nooit meer te zien.

Herr Knäckebröd | 10-04-12 | 21:50

Getinte man.... je verwacht het niet.

Kingeef1975 | 10-04-12 | 21:50

ceci n'est pas une Sjaak.

gentle giant | 10-04-12 | 21:50

Steeds meer ouderen worden slachtoffer van geweld. Hopelijk wordt de dader snel opgespoord en vervolgd.

drs.Nee | 10-04-12 | 21:50

Het enige incidentele dat ik aan dit incident kan ontdekken is dat de dader, err - verdachte, ditmaal getint is in plaats van lichtgetint zoals in de rest van de zaken die - as we speak - worden behandeld op #ned1.

Parsons | 10-04-12 | 21:49

En een heldendaad ook, het in de kracht van je leven op nemen tegen een 81-jarige. Hulde !!

Ik zou het niet durven...

ZKH EénOog | 10-04-12 | 21:49

Doodmaken en levend begraven die dader. Geen woorden voor.

HenkTank010 | 10-04-12 | 21:48

Kempi ligt iets teveel voor de hand he?

*naar tattoo traantje kijkt*

overVecht | 10-04-12 | 21:48

REAGEER OOK

Uitgelezen op GeenStijl? Abonneer je op de Nijman-Nieuwsbrief.
linktips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken
Kansino. Hét online casino van Nederland.
Online casino met licentie | Bookmakers | Online casino overzicht | Bookmakers Nederland
Online Casino | Online Gokken | Brokerfolio.com brokers vergelijken | online bookmakers in Nederland
Online Casino Top 5 | Casino bonussen | Crypto-casino.nl