Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Ineke van Gent doet een John Leerdammetje

jablabla.jpeg Volgens Ineke van Gent zou de reeds in 1994 overleden republikeinse president Richard Nixon een goede spindoctor voor Obama zijn. Serieus. Het Kamerlid voor Groenlinks deed deze tamelijk achterlijke uitspraak in de uitzending bij Giel op 3FM tijdens het spelletje "gaat ie mee of zegt ie nee' waar ook al eerder PvdA-Kamerlid John Leerdam zich van zijn domste kant liet zien. Die Giel bewijst gewoon even in zijn eentje dat je feitelijk alle denkbare bullshit uit de mond van een politicus kunt krijgen, mits je maar een microfoon hebt en een serieuze kop kunt trekken. Kom op zeg. Zit er dan niemand in de Tweede Kamer die wat algemene kennis tot zijn/haar beschikking heeft? Is de angst om voor de media te roepen 'sorry meneer, hier weet ik het antwoord niet op' zo groot dat ieder melig poepflauw grapje een potentiele valkuil is voor een volksvertegenwoordiger? Of ligt het meer aan de gewoonte van politici om altijd maar te liegen? Van die Van Leerdam konden we nog voorstellen dat hij meelulde over de vrijlating van een niet bestaande straatterrorist. Die vent is altijd een infantiele backbencher geweest. Maar Ineke van Gent is de secondant van Jolande Sap. Vice-fractievoorzitter. De persoon aan wie alle belangrijke beslissingen binnen Groenlinks worden voorgelegd. Moet er tijdens een livedebat een ludiek grapje met een stekkerdoos bedacht worden? Ineke van Gent neemt het voortouw. Eigenhandig de rookregels in Den Haag oprekken? La Gent doet het. Eigenlijk loopt er op het hele Binnenhof niemand rond die zo vol van zichzelf is als Ineke van Gent. En dan bij het eerste de beste geschiedenislesje snoeihard falen voor het oog van de camera. Nou Ineke, neem een voorbeeld aan je ex-collega John van Leerdam. Daar is het gat van de deur. FRAGMENT

Reaguursels

Inloggen

-weggejorist-

Gauw...MeJas | 11-04-12 | 03:21

-weggejorist-

Gauw...MeJas | 11-04-12 | 03:21

Wat weet van Gent wat wij niet weten?

Niet zo heel erg veel ben ik bang... ik durf zelfs te zeggen dat ze nog minder weet dan wij.... wat zeg ik.... nog minder weet dan de poedel van Khadafi.

Maar goed, langzaam aan blijkt dus dat onze bestuurders niet al te goochem zijn... op zich best jammer.

neverywhere | 10-04-12 | 23:12

Char schijnt contacten te hebben in het hiernamaals, misschien spint Nixon wel via Char!!
Wat weet van Gent wat wij niet weten?

LostSandWich | 10-04-12 | 21:42

Opening van het NOS journaal! Groen Links helemaal door de plee getrokken! Oh nee, het was geen PVV'er. Dan zouden alle registers zijn opengetrokken.

jofele joris | 10-04-12 | 20:35

Volgens die rooie van Rossem (net op DWDD) valt het enorm mee met die van Gent.
Maakt meer verwijten aan de vragenstellers.

Nou, als de ondervraagde nu een rechtse of PVVer was geweest, dan had hij die o.b.v. precies dezelfde antwoorden een VOLSLAGEN IDIOOT genoemd.
100% zeker!

Hufter | 10-04-12 | 19:51

Sjezus al had die man nog geleefd, wat ie al bijna 20 jaar niet doet, dan nog had hij liever chef loket bij het lokale theater geworden dan adviseur van Obama maar ook daarvoor moet je natuurlijk ietsjes weten van geschiedenis. Watergate is voor Ineke waarschijnlijk een merk waterbedden...

E Rectus Magnificus | 10-04-12 | 19:03

Gaat ze nu eindelijk weg?

Klooriaan | 10-04-12 | 18:45

LOL!!! Wat een domme troel. En ja, vice voorzitter van een terrorclubje. Geweldig dit. Links heeft het moeilijk deze maand.

neworder | 10-04-12 | 18:11

Inekegate.... dat vat het goed samen.

Met de journalisten Giel Woodward en Lex Bernstein.

Mebert | 10-04-12 | 17:44

Ik had werkelijk niet gedacht dat ze daar in zou trappen. Het is eihenlijk erger dan Jael Jablabla.

RayHolland | 10-04-12 | 17:28

Lastenverzwaring voor iedereen. De graaiers, Alders, Herfkens, Barth, Kok, M. van Dam, L. de Waal, Staal e.d. gaan er wel mee heen.

stellig | 10-04-12 | 17:24

@Bertjan
Wanneer heb jij voor het laatst je gezonde verstand aangesproken. En dan die caps lock, dat maakt het toch zooooooo overtuigend.

Koningsluis | 10-04-12 | 17:15

ik ben blond, ik ben blond, b-l-o-n- euhm, ik ben blond!

dorp am rhein | 10-04-12 | 11:39
blont schrijf je toch echt met een t op het einde, heur. B-L-O-N-T

tigger nitty | 10-04-12 | 17:12

Ik vind dit wel zo mooi he.
Ze gaan er met boter en vis in.
Kun je eindelijk eens werkelijk zien hoe ontwikkeld ze zijn, nou niet dus. Camerageil, dat wel!

Mask | 10-04-12 | 17:09

gaat zij nu ook onslag nemen???? zo houden we wel geen politici meer over om domme vragen aan te stellen.

tigger nitty | 10-04-12 | 17:09

Ineke is één van de meest INTEGERE en DESKUNDIGE kamerleden die ik ken. Ze is er in geluisd, heel triest weer dit!

bertjan67 | 10-04-12 | 17:05

Was dat niet die partij, die zo verschrikkelijk gelachen heeft,over die domme PVV-Jan met de Petten,die dachten dat Wilders minister was?Juist jah!

Dropke | 10-04-12 | 16:31

Een kudt die voor lul staat

xxIxx | 10-04-12 | 16:11

One more thing... Als je hier reaguurt en jezelf daarbij ook nog tot op het bot serieus neemt dan ben je eigenlijk van hetzelfde kaliber als kamerleden die serieus reageren op een vraag van een 3FM 'journamlist'. Dan reaguur je hier voor je eigen mediageilheid in plaats van voor de lol.

Bergverzet | 10-04-12 | 16:04

Dom, blond, lelijk en eigenwijs. Met deze combi ga je het niet redden!

Ad Zonderlat | 10-04-12 | 16:04

Groens slinks is niet zo wegstuurderig. Ons palenhappertje onder een appelboom in afghanistan, Mariko Peters, huppelt ook nog rond in de 2e kamer en deze Ineke knippert een keer met haar ogen en schudt haar achtergevel en dan is het weer business as gewoonlijk. Ze nemen er vast een Sapje op!

Roerdompje | 10-04-12 | 15:58

Video eindelijk gezien, tenen krommende vertoning, de uitstraling van deze linkse domkop geeft aan dat ze zeer is ingenomen met zichzelf, wat een vertoning.
Door deze idioten kan je naar Afghanistan gestuurd worden, je benen kwijtraken of erger ter meerdere glorie van dit soort schorem!!!

baanaru | 10-04-12 | 15:50

Even voor alle duidelijkheid...
Niemand, maar dan ook niemand hoort een functie uit te oefenen binnen de politiek of zich zelfs maar uit te laten over dit circus als men niet weet wie Nixon was en in welke tijd hij leefde. Wat een nitwits.

Desmoulins | 10-04-12 | 15:11

Ben jij van de downplaysturmgruppe? Zei ze niet dat Richard Nixon een hele goeie zou zijn door zijn sluwheid?
The_Challenger | 10-04-12 | 13:08

idd, dat zei ze niet. Dat knipt en plakt Giel even aan elkaar zodat u het lijkt alsof ze dat zegt. Ze blijft heel erg oppervlakkig en zegt dat Obama daarmee geholpen is.

Knar01 | 10-04-12 | 13:01
Onvoorstelbaar, dat verdedigen door u van de getoonde domheid, is kennelijk normaal in uw kringen. Maakt niet uit hoe dom, GL zegt het en dan is het goed.
vanhetvarken | 10-04-12 | 13:13

Ik verdedig geen domheid. Ik geef zelf al aan dat van Gent laat zien dat ze geen flauw benul heeft wie Nixon is. Het knip en plak werk is erg suggestief in dit filmpje en zou op zijn minst door een ieder met enige argwaan bekeken moeten worden. Blijkbaar is in uw kringen enige objectiviteit ver te zoeken. Het is op radio, Tv of internet dus is het waar.

Graag zou ik het hele interview willen zien zonder knipsels, pas dan kan ik een echt oordeel geven. Als je goed naar dit filmpje kijkt en luistert kun je ook andere conclusies trekken.

Knar01 | 10-04-12 | 15:06

K.Zwellever | 10-04-12 | 14:47
De opnames zijn dus ouder, waarschijnlijk heeft ze niet geweten van Leerdam, het blijft wel pijnlijk om zo openlijk onzin te verkondigen.

websenior | 10-04-12 | 15:05

't zou natuurlijk kunnen zijn , dat net als bij Sharon de stekker er ergens nog inzit en waar leven is, is hoop toch, mischien weet van Gent meer dan wij denken

zo ff frisootje gedaan.

LostSandWich | 10-04-12 | 14:59

Ik vind het een flauw spelletje van Giel en consorten maar toegegeven de resultaten zijn er. Je zou toch denken na Leerdam: een gewaarschuwd mens telt voor twee. Het is echt geen schande om te zeggen: Nixon spint voor Obama wat vreemd ik weet hier niks van, want het ligt niet voor de hand dat Nixon dat zou doen zou hij nog leven.....

websenior | 10-04-12 | 14:59

Politici krijgen toch media-training? Hoe is het toch mogelijk dat Van Gent er dan toch intrapt? De interviewer hanteert precies dezelfde taktiek als bij bij Leerdam. Eerst even een persoonlijk complimentje maken en dan een paar onzinstellingen om op te reageren.
Van Gent maakt zichzelf hier ongeloofwaardig.

de euro middenweg | 10-04-12 | 14:58

OMFG!
Ze blijkt er ECHT in getrapt te zijn;
nos.nl/artikel/360810-van-gent-tuint-o...
Ze is dus ECHT zo'n lomp varken als ze al uitstraalde.
Dat ze niet weet dat Nixon al jaren dood is,is al erg genoeg.
Dat ze waarschijnlijk weer gewoon weg komt met deze leugens en totale afgang van haar geloofwaardigheid is nog veel droeviger.

K.Zwellever | 10-04-12 | 14:47

vanhetvarken | 10-04-12 | 14:21

Ach tis maar hoe je het bekijkt. Het is de personificatie van de hele linkse kerk bij elkaar. Laat maar ronddwalen en de panelen, des te beter kunnen we onze woede kanaliseren.

The_Challenger | 10-04-12 | 14:42

La Vie En Rose | 10-04-12 | 14:29

Ik ruik ook een vreemd luchtje. Aparte minkuddo's die nergens op slaan. Ik denk dat ie in aantocht is. Of het is Eecom. Het eencellige schelden brengt me op het idee.

The_Challenger | 10-04-12 | 14:38

Linkse politici - verminderde hersencapaciteit verplicht!

funkyd | 10-04-12 | 14:37

Eecom | 10-04-12 | 14:20

Waar heb ik die kennis van zaken dan niet? Verklaar het schelden van ordinaire uitveter dan ook even uit. Dat racisme mag je m ook even uitleggen. Schelden is niet meer dan een zwaktebod.
De voorbereiding van aanslag op de twintowers heeft meer dan een jaar gekost. Dus dat idee is geopperd toen de democraten aan de macht waren.
Ik leg de schuld niet neer bij die arme afro-amerikanen. Ik leg de schuld neer bij de administratie die toen voor de wetten heeft getekent. De democraten die het in november als een verkiezingsbelofte maakte om de kloof tussen arm en rijk te verkleinen. Nou dat is gelukt. De eerste zeven jaar heeft het kunnen sudderen totdat de uitbarsting kwam in 2008.
Iedere arme is er de dupe van geworden. En denk eens even na voordat je begint te schelde
Het extreem domme is een mening van jou die nergens op slaat. Argumenten heb je niet. Je domheid heb je wel aangetoond.

The_Challenger | 10-04-12 | 14:34

Van Gent gaf te kennen een beetje dom te zijn geweest. Een beetje is 'ietwat' eufemistisch.

vanhetvarken | 10-04-12 | 14:33

Schoorsteenveger | 10-04-12 | 14:20
Links wil bewijzen solidair te zijn met zelfs hun domste aanhangers en dat ook de allerdomsten van hun alle kansen krijgen geld van een andere er door heen te branden.

vanhetvarken | 10-04-12 | 14:29

@The_Challenger | 10-04-12 | 14:10
Ghehehe, @Eqbtje had gisteravond geluk dat Joris een vrije avond had.

W.b. Hölzie: Die verwacht ik zo meteen in de panelen.
Met een gestrekte houten poot. ;)

La Vie En Rose | 10-04-12 | 14:29

Eecom | 10-04-12 | 14:20
Door slap en inadequaat optreden van Clinton, zat Bush direct met een aanval van de Islam op de Twin Towers op zijn dak, dat beperkte zijn mogelijkheden aanzienlijk. Als Clinton zich beperkt had tot zijn sigaren gewoon oproken, had hij wellicht wat beter opgelet.

vanhetvarken | 10-04-12 | 14:26

The_Challenger | 10-04-12 | 14:10
Dat zou een verademing zijn.

vanhetvarken | 10-04-12 | 14:21

Ik moest even aan meneer Kinneging denken, aan de man die graag deze elite van hoogopgeleiden uit de wind houdt door journalist, microfoon en camera van het Binnenhof te weren, en ook aan vrouwtje Vos die diezelfde hoogopgeleiden een vrijbrief wil geven om uit naam van het domme volk te doen wat hen goeddunkt.
Mevrouw van Gent toont hier aan dat we op moeten blijven passen, dat een zelfverklaarde elite lang niet altijd een ware elite is, dat degenen die ons vertegenwoordigen lang niet altijd degenen zijn die ons kúnnen vertegenwoordigen.
De fatsoenskloof kan nóg zo diep uitgehouwen zijn, één onfatsoenlijk grapje is voldoende om deze kloof in één beweging te dichten.

Schoorsteenveger | 10-04-12 | 14:20

The_Challenger | 10-04-12 | 12:52 | + 0 -

Je bewijst wederom geen kennis van zaken te hebben en een ordinaire uitvreter, racist en schreeuwlelijk te zijn. Je bent sowieso niet intelligent genoeg om mij te kunnen beledigen. Een hersencel van mij is meer waard dan die bagger die in jouw rotkop heen en weer klotst.

Als Clinton het zo slecht gedaan heeft, dan heeft Bush 8 jaar de tijd gehad om er wat aan te doen. Om de schuld van de sub-prime ellende bij de arme huizenkopende negertjes te leggen en niet in zijn geheel bij de oplichters en dieven van de financiële wereld, laat zien dat je extreem dom bent en als mens niet deugt.

Eecom | 10-04-12 | 14:20

Ja duurdt te lang,gaat ff bij Joop kijken ;=]

Kromme Banaan | 10-04-12 | 14:19

Heb dubbele gevoelens bij zogenaamde Leerdammetjes. Aan de ene kant bijzonder triest dat de politiek gezien wordt als een poppenkast, waar journalisten als een soort van jager hun "zwakke" prooi opwachten. Aan de andere kant goed om te zien wat voor figuren ons landje aan het besturen zijn, om vervolgens weer meer begrip te hebben waarom het tegenwoordig zo'n puinhoop is.

First Contact | 10-04-12 | 14:18

Hier denken Heren die der ervaring hebben uit boekjes van anderen,de boel te kunnen veranderen ????Hhahaha sukkels!!!!!!

Kromme Banaan | 10-04-12 | 14:14

het blijft vreemd te zien dat de linksche vrinden en vriendinnen het maar proberen *goed te praten of te kanaliseren hahahahahahaha Rarapatsers met Onkruit op hun hoofd

Slurfje | 10-04-12 | 14:13

Als dit bashen van de eigen gelederen nog maar het begin is,ben ik benieuwd wat JK de Jager en Hero tegen die Vara vent verteld hebben,kan nog leuk worden!

K.Zwellever | 10-04-12 | 14:12

La Vie En Rose | 10-04-12 | 14:08

Jij hebt Eqbtje gisteren verjaagd. Holzi is zover dat ie de panelen niet in durft als ik er ben. :)

The_Challenger | 10-04-12 | 14:10

Vrouwen aan de macht Jeeeyyyy.,.of Antilianen natuurlijk ;=]

Kromme Banaan | 10-04-12 | 14:09

Effe of wikipedia gekeken, na de MAVO en de HAVO heeft ze de soosjale akademie gedaan. Ze is dus opgeleid tot maatschappelijk werkster.
nl.wikipedia.org/wiki/Ineke_van_Gent
Als ze niet de politiek was ingegaan had ze nu thee mogen zetten voor kansenjongeren voor een bedrag dat aanzienlijk lager ligt dan de schadeloosstelling die zij nu als politicus ontvangt.

Gutmensch aus 020 | 10-04-12 | 14:09

WirMachenMusik | 10-04-12 | 14:05

Mavo, Havo en een niet afgemaakte sociale studie is genoeg daar. Echte werkervaring bij de Hema. Ik zeg ongeschikt.

The_Challenger | 10-04-12 | 14:09

Waar zou Hölzie toch zijn?
Ik mis zijn duit in het downplayzakje.
Hij zal toch niet met de Pasen zijn opgevreten?
Nee, niet als chocoladehaas.
Maar als kip.

Over kip gesproken:
Ben ook benieuwd naar de visie van @denk.toch.eens.na over deze questie.

La Vie En Rose | 10-04-12 | 14:08

La Vie En Rose | 10-04-12 | 13:46 |
Toch schijnt GL een typische partij voor hoogopgeleiden te zijn. Maar die typetjes hebben dan ofwel hier niet gereageerd óf voor 'hoogopgeleid' moet je InHolland-gediplomeerde lezen.

WirMachenMusik | 10-04-12 | 14:05

DutchLibertarian | 10-04-12 | 13:59

Leerdam ging er 3x in. Wordt morgen vervolgt.

The_Challenger | 10-04-12 | 14:02

Ze probeert zich er wel erg makkelijk van af te maken op twitter.. zie: twitter.com/#!/inekevangent
Ineke, opstappen! Wegwezen. Iets niet weten is niet erg, maar geef het dan eerlijk toe. Liegen is onacceptabel voor een parlementariër.

DutchLibertarian | 10-04-12 | 13:59

Bergverzet | 10-04-12 | 12:59

Hebben de andere kamerleden daar een lijst voor nodig dan? Zal een blanco lijst worden dan.

The_Challenger | 10-04-12 | 13:54

La Vie En Rose | 10-04-12 | 13:36

Dank u. En het was een goeie lunch :)

The_Challenger | 10-04-12 | 13:48

@Parsons | 10-04-12 | 13:37
Erg geestig ja.

Vooral de manier waarop.

La Vie En Rose | 10-04-12 | 13:46

Ze zouden eens Mo Rabbae voormalige medefractivoorzitter der Groenlinkschen eens een peppi en kokkivraag moeten stellen.

*alvast een euro smartegeld klaar legt*

pluizigkroeshaar | 10-04-12 | 13:44

vanhetvarken | 10-04-12 | 13:30

De pers mijden doet hij niet echt. Hij vermijd gewoon bezoeken aan het mediapark en live uitzendingen. Wilders is een van de weinigen die leert uit het verleden.
Als P&W of DWDD hem echt wil interviewen dan zullen ze aan vele voorwaarden moeten doen en dat is heel logisch. Denk daarbij aan niet live, geen publiek en dergelijke.Gebeuren dat soort dingen niet dan is hij een target midden in de linkse kathedraal.
Dat alle andere fractieleden wel in die programma's meedoen zegt genoeg, ook over de democratie in de fractie.

The_Challenger | 10-04-12 | 13:42

Je beste vrienden zitten bij de VARA.

Alex6684 | 10-04-12 | 13:42

Dat er nog mensen zijn die dit gaan verdedigen is dan wel weer geestig.

Parsons | 10-04-12 | 13:37

@The_Challenger | 10-04-12 | 13:02
Sjorrie.
Zal voortaan eerst even een blik op de klok werpen alvorens met fecaliën te gaan gooien.

Dat uw lunch u wel moge bekomen. ;)

La Vie En Rose | 10-04-12 | 13:36

Bergverzet | 10-04-12 | 13:21 |

Ga maar eens op de argumenten in i.p.v. een youtubemovie van je familie.

The_Challenger | 10-04-12 | 13:33

@Bergverzet | 10-04-12 | 13:11
Grote lol om al die jankende groenlinksers alhier, w.o. u, die die ontzettende fail van Ineke van Gent gaan downplayen en direct naar anderen gaan wijzen.

Da's bijkans nog dommer dan een ervaren politica, die niet alleen niet weet dat Nixon dood is, maar ook niet dat Nixon een republikein was.

Ennuh, ze gaan gewoon zelf voor die camera en microfoon staan heur. Niemand dwingt ze ertoe.

La Vie En Rose | 10-04-12 | 13:32

La Vie En Rose | 10-04-12 | 11:50 | + 5 -

De gedigt

Maar die domheid,
die stuitende domheid.
Dat is pas echt onverdraaglijk.

nise | 10-04-12 | 13:32

En op zichzelf niet zo vreemd. Dit is de volksvertegenwoordiging. Liberalism is a mental disorder.

Masturwasbeert | 10-04-12 | 13:31

The_Challenger | 10-04-12 | 13:11
Uw linkje mbt Giel en Wilders is kennelijk overbezet of men is met damage-control bezig.

De methode Wilders, om de (veelal over hem negatieve) pers te mijden, werpt zijn vruchten af. Het linkerdeel der Natie, was hier niet op voorbereidt en dachten gewoon hersendood door te kunnen gaan, kennelijk omdat toch alleen 'nuttige' fragmenten door de pers uitgezonden zouden worden.

vanhetvarken | 10-04-12 | 13:30

Mijn salaris is belastinggeld,mijn wachtgeld is belastinggeld,.,.,wie is er hier nu dom???

Kromme Banaan | 10-04-12 | 13:29

Kaas de Vies | 10-04-12 | 13:23

Een paar oude matrixprinters EPT-poort voor etiketten. Staan nog wat dozen van. Als die op zijn komt er een dyno 450twin labelwriter.

The_Challenger | 10-04-12 | 13:29

baanaru | 10-04-12 | 13:18 |

Ben het bijna helemaal eens behalve met de laatste zin.
240 uur plantsoenendienst lijkt me voldoende.

The_Challenger | 10-04-12 | 13:24

Dit is dan de elite van Nederland...

Ik kan hier alleen maar heel erg triest van worden.

DeKeepVogel | 10-04-12 | 13:24

@The_Challenger | 10-04-12 | 13:14 | + 0 -
Waarom heb je zo'n ding nog?

Kaas de Vies | 10-04-12 | 13:23

@Bergverzet | 10-04-12 | 13:11 |

U bent wel erg snel door uw verhaal heen. U kunt de discussie natuurlijk proberen te verplaatsen. Het noemen ze dat ook wel weer? Kom help mij eens... Een zwaktebod? Inhoudelijk onmacht? Afleiding?

Parel van het Zuiden | 10-04-12 | 13:23

Misselijkmakende zelfvoldaanheid van heel veel politici, zoals ze denken het publiek iets aan te praten. Te dom om door te hebben waar ze een megafail kunnen maken.

lanexxx | 10-04-12 | 13:20

Sta telkens weer verbaast van de leeghoofdigheid,van onze "zogenaamde" volksvertegenwoordigers.

misbaksel9671 | 10-04-12 | 13:20

Bergverzet | 10-04-12 | 13:11 |

Dat is een realistische democratie.
En dat is iets heel anders dan die staatvorm waarbij de PO alles zonder één weerwoord aan te nemen van de linkse partijen. Bezuinigen als je beruchte linksmensen jaarsalarisen geeft van meer dan 500K is heel normaal in een democratie.
Vreemd dat u de verzamelde sprookjes van Hero Brinkman ineens voor waar aan neemt.

The_Challenger | 10-04-12 | 13:20

Als je nu links of rechts bent. We hebben allemaal belang bij kritisch denkende volksvertegenwoordigers. De sukkels, meelopers, zakkenvullers en luiwammesen hebben helaas de overhand.

wat is fatsoen? | 10-04-12 | 13:18

Die vetzak is vol van zich zelf, ook deze idioot was op Aruba net als Leerdam, meestal als het in Nederland koud is komen deze linkse uitvreters op werk bezoek.
Zich volvreten en laten fêteren door lokale politiek, maar met lokale bevolking in contact komen daar hebben die Ubermenschen geen zin in! Wordt het geen tijd om dit soort types tegen de muur te zetten!

baanaru | 10-04-12 | 13:18

Kaas de Vies | 10-04-12 | 13:09

Origineel wel maar heb er nu 16mb in hangen. Met NT 4.0.

The_Challenger | 10-04-12 | 13:14

Zij hoort niet in de kamer, zij hoort in de keuken.

Hans Otjens | 10-04-12 | 13:13

Knar01 | 10-04-12 | 13:01
Onvoorstelbaar, dat verdedigen door u van de getoonde domheid, is kennelijk normaal in uw kringen. Maakt niet uit hoe dom, GL zegt het en dan is het goed.

vanhetvarken | 10-04-12 | 13:13

@ Ron6019

Jij kan ook geen fatsoenlijke zin typen he?

sitzkrieg | 10-04-12 | 13:11

Kom help mij eens... Hoe noem je nou ook weer die staatsvorm waarin je als volksvertegenwoordiger alleen praat met journalisten die jou niet vijandig zijn, waar je niet zegt wat je denkt maar zegt wat je leider denkt en waarbij je als je de kans krijgt je tegenstanders, lees publieke omroep, gewoon wegbezuinigd?

Bergverzet | 10-04-12 | 13:11

vanhetvarken | 10-04-12 | 13:08

Rechtse instinkers worden door de redactie zorgvuldig bewaard tot 2 dagen voor de verkiezingen. Die worden allemaal uitgezonden in 1 thema-avond.
Het beroerde is dat ze tot nu toe nog geen materiaal hebben van een domme rechtse reactie.
Zover kwamen ze bij Geert Wilders.
giel.vara.nl/Gaat-ie-mee-of-zegt-ie-ne...

The_Challenger | 10-04-12 | 13:11

Sorry, maar je bent echt zwakzinnig als je niet weet wie Richard Nixon is. Niet voor niets noemt men de tweede helft van de 20e eeuw 'The age of Nixon'. Omdat alles wat er toen plaats vond mbt buitenlandse politiek, het directe gevolg is van het beleid van Nixon en Kissinger. In feite, door 'triangular diplomacy', hebben Nixon en Kissinger de communistische alliantie opgebroken, en het einde van de koude oorlog geïnitieerd.

Cum_Fraude | 10-04-12 | 13:10

@The_Challenger | 10-04-12 | 13:06 | + 0 -
Met 8mb EDO-ram?

Kaas de Vies | 10-04-12 | 13:09

gut oh gut, wat een comotie weer hier op GS, als Ineke graag wenst te falen, laat haar dan gewoon doen falen.
-
Iedereen weet ondetussen wel, dat er weinig basis kennis aanwezig is dat "Den Haag".
-
@ Giel, wie wordt je volgende slachtoffer?

Ron6019 | 10-04-12 | 13:09

Knar01 | 10-04-12 | 13:01

Ben jij van de downplaysturmgruppe? Zei ze niet dat Richard Nixon een hele goeie zou zijn door zijn sluwheid?

The_Challenger | 10-04-12 | 13:08

justtheblues | 10-04-12 | 12:57
Die Giel begint wel een held te worden. Ik neem aan dat de twee interviews deel uitmaken van een hele rits mocht een PVVer er zijn ingestonken, komt die gezien de VARA achtergrond best nog wel aan bod, maar vooralsnog geeft alleen links blijk van op basis van helemaal niets te lopen blaaskaken. Als je dit een-op-een doortrekt naar hun andere standpunten geeft dit te denken.

vanhetvarken | 10-04-12 | 13:08

Hoe mooi, net terug van de Paashaas en je eerste werkdagje begint met een lekkere krantenkop. Zo denk je dan, ik heb het gemaakt!

Rest In Privacy | 10-04-12 | 13:08

van Gent? Twitterende uitgevingerde eendekudt. Altijd al haar woordje klaar. Nu eindelijk het lid op de neus.

Gauw...MeJas | 10-04-12 | 13:07

In Groningen noemen we zoiets een plaaze.

plaaze- kletsmajoor; opschepper

Naitwies | 10-04-12 | 13:06

Kaas de Vies | 10-04-12 | 12:59

Heb hier nog een 486DX75Mhz draaien als server.

The_Challenger | 10-04-12 | 13:06

Giel blundert zelf ook:
Nixon was een republikein.

Kopvot | 10-04-12 | 13:04

La Vie En Rose | 10-04-12 | 13:01

Doe eens even niet peop dan. Ben net een troll aan het oppeuzelen. :p

The_Challenger | 10-04-12 | 13:02

Ik vind dit dus niet zo schokkend. Van Gent blijft prima commentaar geven dat met veel woorden duidelijk maakt dat ze geen flauw idee heeft wie Richard Nixon "de oude rot" is. Dat komt omdat er waarschijnlijk nog een heleboel andere Ricard Nixons in de VS zijn die best eens de spindoctor van Obama kunnen zijn. Een politica kwalijk nemen dat ze niet alle spindoctors kent van andere politici is wel erg ver gezocht.

Knar01 | 10-04-12 | 13:01

zoisut | 10-04-12 | 12:58 |

Ali's hakkenbar is gewoon een vorm van de arm recht vooruit steken zoals het vroeger was en momenteel in Venezuela

The_Challenger | 10-04-12 | 13:01

@Bergverzet | 10-04-12 | 12:26
Heerluk. Je ziet direct wie er lid zijn van de Wijsvingerkerk. En u maakt het alleen nog maar ergerder.

U praat peop.

Zoals ik al eerder schreef: (La Vie En Rose | 10-04-12 | 12:03 |)

"B. Als nou al twee collega's nat zijn gegaan, kun je er ook voor kiezen om niet met je kop voor de camera uit je speknek te gaan staan zwetsen."

Nou kan het zijn dat dit fragment eerder is opgenomen, maar dan nog valt van Gent gigantisch door de mand. Al zo lang politica en niet weten dat Nixon dood is. Dat is wel heel erg dom hè?


La Vie En Rose | 10-04-12 | 13:01

@justtheblues | 10-04-12 | 12:57 | + 0 -
Is dat dan de 486DX of SX? Toch niet die DLC? Die had toch stiekem minder Floitingpoints.

Kaas de Vies | 10-04-12 | 12:59

DutchLibertarian | 10-04-12 | 12:48

Zo hoort het ook. Dat Ineke van Gent vergeet dat ie dood is kan ik nog net vergeven. Maar zij had wel moeten weten dat hij een oer-republiekein is en Barack Hoessein Obama nooit zal helpen.

The_Challenger | 10-04-12 | 12:59

Het zou misschien beter zijn als de kamerleden de PVV richtlijnen zouden hanteren. Een blacklist van foute journalisten waar je niet mee praat en bij twijfel of eigen mening niet antwoorden maar doorverwijzen naar de baas.

Bergverzet | 10-04-12 | 12:59

En NU is te zien hoe DOM de islam maakt. Neem een willekeurig plein in een door de islam geregeerd land waar dan ook in Arabie en het enige wat je hoort is allahakbar een paar honderdmiljard keer per dag. HUN kreet, en die is ZEER te vergelijken met de kreet van de witte islam van AppeltjesGL, PvdAllahakbar, SP: ook zij praten en denken in 19e eeuwse Trotskiaanse verovervings en overwinnings dogma's gespeend van IEDERE vorm van kennis en realiteit. Dit is GEEN incident, de HELE politiek tot het padvindershuis om de hoek aan toe is door deze ZIEKTE TOTAAL verrot. De witte islam is de verovering van het land dmv het elimineren van mensen met kennis en werkers ten favoure van een groot linksche Heilstaat waarin iedereen in de uitkering zit, dus afhankelijk en de ayatollahs, de Ineke's, Appies, Hirschjes, Ruudjes, etc van deze wereld zich als Mohammeds kunnen gedragen. Prachtig voor hun, maar een DOM land is een verloren land....

zoisut | 10-04-12 | 12:58

Gelukkig heeft Giel de blote Piel een IQ van 486

Rest In Privacy | 10-04-12 | 12:57

K.Zwellever | 10-04-12 | 12:47
Dit is alleen maar 1 van de vele bewijzen, dat de diepgang van GL nul is. Zo goed als niets van wat er uit die groen-linkse bekjes komt stoelt op enige feiten-kennis.

vanhetvarken | 10-04-12 | 12:54

Eecom | 10-04-12 | 12:37

Liever 10 Bushes dan 1 Barack Obama. En Bush heeft het zeker beter gedaan.
Onder Clinton werden de hypotheken min of meer vrijgelaten zodat de afro-american ook een huis kon kopen. Laat die groep nou net de zwaarste klappen daar krijgen in 2008 met het losbreken van de rommelhypotheek die is aanbevolen door Wim Kok in aug 2000 toen de internetbubble barstte.

Van de rasistische republiekeinen met hun teaparty hoef je niet te verwachten dat ze de arme bevolking helpen toch? Gierigaards die de arme bevolking helpen?
Deze laatste zinnen zijn bedoeld om dat ene celletje van je aan het draaien te krijgen.

The_Challenger | 10-04-12 | 12:52

@Recapore | 10-04-12 | 12:37
Idd
Trouwens, Ineke mag best opstappen hoor, komt er gewoon een andere muts voor in de plaats. Maar mét haar erbij is veel beter, glijdt GL nog verder af.

vip33 | 10-04-12 | 12:49

The_Challenger | 10-04-12 | 12:37 |
Haha, leuk om te zien dat Geert er gewoon om lacht en gewoon eerlijk toegeeft dat hij er nog nooit van heeft gehoord. En zo hoort het ook.

DutchLibertarian | 10-04-12 | 12:48

Dit zaakje stinkt!
Kan me niet voorstellen dat zelfs dat varken zo achterlijk is.
Mocht het wel kloppen,is het wel lachen natuurlijk.
(als het tenminste niet zo diep treurig was dat het lachen je wel zou vergaan)

K.Zwellever | 10-04-12 | 12:47

Dom blondje met een veel te hoog salaris....

bigoks2531 | 10-04-12 | 12:47

GSHiveMind | 10-04-12 | 12:40
Links is er niet voor niets op uit het onderwijs uit te hollen. Anders valt hun domheid zo op.

vanhetvarken | 10-04-12 | 12:47

Het is een ontluisterend filmpje. Wat als een grap is bedoeld werkt uit als een démasqué. Want je hóórt haar bijna hardop denken, je neemt feilloos waar hoe mevrouw de politica volstrekt 'ad hoc' haar antwoorden oprispt, het ene na het andere, en deze doorspekt met gemeenplaatsen, stoplappen en cliché's, enkel en alleen om maar te voldoen aan een ideaalbeeld. Dat is dus de politicus van vandaag de dag. Niet 'wie ben ik', of 'wat heb ik te zeggen', maar 'hoe kom ik over' is wat telt. Een vraag over een gefingeerde spin doctor toont een gefingeerd persoon.

Schoorsteenveger | 10-04-12 | 12:46

-weggejorist-

Krishnamurti | 10-04-12 | 12:46

Bergverzet | 10-04-12 | 12:37

Vriendelijke vriend, we hebben in dit land geen politici die volksvertegenwoordiger zijn. Gewoon nul.

netniet | 10-04-12 | 12:42

maraboe | 10-04-12 | 12:16
Jammer, dat zo'n onderling fractie overleg van GL niet openbaar gevoerd wordt. Kunduz-stekkertje Sap in overleg met Appeltjes Groene Weiden Peters en Walvis van Gent hebben bijna de meerderheid in de fractie, hoeven zich dus geen zorgen te maken over carriere-stekkers.

vanhetvarken | 10-04-12 | 12:41

Bergverzet | 10-04-12 | 12:26 |
 
Daar heb je grotendeels gelijk in; Waarbij het niet de primaire taak is voor een kamerlid om strikvragen te beantwoorden, of mee te doen met dit soort kul, -doen- ze dat wel.
Ze doen dit om hun partij/programma in het nieuws te krijgen, maar zeker ook uit een soort van media geilheid ('kijk mij toch eens ff populair zijn bij deze jonge 3FM verslaggever').
Zoals hierboven gezegd, hebben ze altijd de keuze om te zeggen 'Sorry, van dit onderwerp weet ik te weinig af op dit moment om daar enige uitspraken over te doen; maar ik zal het eens opzoeken.'
Maar dat doen ze bewust niet, om dat media momentje maar langer te laten worden.
 
Daarnaast lijkt mij deze eigenschap (de sluwheid van je verslaggever/tegenstander/kameraad-land in acht houden) een zeer goede eigenschap in de internationale politiek...
Nu nemen we alles maar kritiekloos aan op het moment dat een US ons naar voren schuift als een van hun 'grootste' allies.

GSHiveMind | 10-04-12 | 12:40

Die smerige linkse Vara, en dat van mijn belastingcenten..
Oh wacht..

Superior Bastard | 10-04-12 | 12:40

@Slurfje | 10-04-12 | 12:11
Heb je dit getiept op een toestel van vodafone?

reageerbuis | 10-04-12 | 12:39

Dit trucje werkt denk ik bij vrijwel iedereen, is simpele psychologie. Vertel een verhaal: "Gisteren was op het nieuws dat de heer Duisenberg van mening is dat de euro moet worden opgesplitst. Wat vindt u ervan?". Mensen zijn nou eenmaal van nature (te) goed van vertrouwen en gaan er in beginsel vanuit dat wat gesteld wordt, waar is. Is ook logisch, om te overleven moesten we van oudsher maar aannemen wat een ouder en wijzer iemand zei, anders had iedereen zelf het wiel moeten uitvinden en alle paddenstoelen moeten proeven in het bos om te kijken welke giftig waren. Het aannemen van waarheden zit bij mensen ingebakken; het is zeer belangrijk tijdens onderwijs ervoor te zorgen dat mensen kritisch leren kijken naar informatie, maar dat neemt de neiging zaken die als feiten gepresenteerd worden zomaar te geloven niet weg. Je gaat na zo'n vraag simpelweg niet in je hersenen graven naar de vraag of die Duisenberg niet toevallig een aantal jaar geleden dood in zijn zwembad dreef, politicus of niet. Vervolgens focus je je op het gedeelte van de vraag waar je een mening over hebt, het opsplitsen van de euro. Je zegt dan bijvoorbeeld "daar ben ik het niet mee eens, ik ben van mening dat dat desastreus zou zijn voor de Europese economie". Natuurlijk ging mevrouw van Gent wat verder door dieper in te gaan op de vraag en ook ik ben van mening dat een gezagsdrager dan op een gegeven moment zoiets moet hebben van "hmmm.. Die Nixon, was die niet dood en Republikeins?". Neemt niet weg dat de eerste reactie gewoon menselijk is, zeker als je continue onder druk staat om de gehele actualiteit uit je hoofd te kennen en daar een mening over te hebben zoals we tegenwoordig van onze politici verwachten. Bovenstaand voorbeeld van Roemer vind ik bijvoorbeeld nauwelijks kwalijk te noemen, met de kanttekening dat je van een SP'er misschien wat meer kennis over Rusland verwacht dan hij hier te berde brengt. Wat Van Leerdam deed was van een geheel ander kaliber, die liet zijn fantasie de vrije loop gaan. Mevrouw van Gent reageerde alleen op een foutieve stelling. Dom, maar geen halszaak als je het mij vraagt.

Recapore | 10-04-12 | 12:37

captainobvious | 10-04-12 | 12:28
Als callcenter-medewerkster voor het verkopen van tijdschriftabonnementen zou Ineke zelfs in het bedrijfsleven geen slecht figuur slaan. Maar ja dat verdient wat minder en je komt niet op TV.

WirMachenMusik | 10-04-12 | 12:37

Bergverzet | 10-04-12 | 12:26

Ben je nu zelf een Leerdammetje aan het worden of een van Gentje?
Je doelt hier natuurlijk op de PVV. Dan heb ik een verrassing voor je, hij heeft namelijk ook al meegedaan aan het spel.
Dat de linkschmens er constant intrapt heeft gewoon met dommigheid te maken.
giel.vara.nl/Gaat-ie-mee-of-zegt-ie-ne...

The_Challenger | 10-04-12 | 12:37

De krtiekloze adoratie voor Obama door de linkse partijen is sowieso misselijkmakend. Deze man heeft niets maar dan ook niets bereikt. Toegegeven, dat past dan wel weer binnen de PvdA.
Masturwasbeert | 10-04-12 | 12:01 | + 8 -

Gelukkig heeft jouw idool, die 1 hersencellige voorganger van hem het stukken beter gedaan, nietwaar?

Eecom | 10-04-12 | 12:37

@netniet | 10-04-12 | 12:29
Wat dan natuurlijk wel weer klopt. Als je de gemiddelde Henk en Ingrid of VVD middenstander van dit land wilt vertegenwoordigen dan moet je toch weten wie er uit de cast van ONM zijn verdwenen en waneer.

Bergverzet | 10-04-12 | 12:37

Dat Nixon dood is, mwoah; Dat kan gebeuren dat je dat niet weet.
Maar dat je niet weet dat Nixon voor de Republiekeinen uitkwam, vind ik wel een erg grote blunder. En helemaal als je dat -wel- weet, en het dan niet totaal onlogisch acht als hij voor de Democraten aan het werk gaat.
 
Maar ach, het blijft leuk om te zien. Alhoewel er hier wel een twijfelachtige knip in de montage heeft plaatsgevonden tussen het moment dat hij de vraag stelt, en zij antwoord geeft.
Daarnaast doet hij natuurlijk overlijk vlijend naar hen toe, waardoor ze een vraag van hem eerder zullen aannemen als waarheid (wachtende op meer complimenten).
So much for my couch-psychology for today ;)

GSHiveMind | 10-04-12 | 12:34

de kudtkrantenjongen | 10-04-12
Nee, het was een buikspreekpop

XaaD666 | 10-04-12 | 12:34

"I only trust a politician as far as i can throw him.." las ik gisteren in een reactie onder een artikel van een Engelstalige Israëlisch nieuwssite. Als politici dit soort bokken blijven schieten, geef je wel een zekere onderbouwing aan dit soort uitspraken.

nickolaas | 10-04-12 | 12:33

Hihi, wat een dom wicht. Nog erger dan dood: iedereen weet toch dat Nixon de meest Republikeinse president van allemaal is geweest? Voordat die een Democraat gaat adviseren, moeten er toch minstens een paar familieleden in Guantanamo beland zijn

Den Meester | 10-04-12 | 12:32

de kudtkrantenjongen | 10-04-12 | 11:49 | + -3 -
LoL, en ja hoor, als m'n zus een piemeltje had , had ik nou een broer.

XaaD666 | 10-04-12 | 12:32

@dikke kutlul | 10-04-12 | 12:29

Een of andere spindoctor uit Amerika? Jij bent net zo Ineke-waardig.

*proest*


pius | 10-04-12 | 12:31

Hier klopt niets van! Er is in het filmpje te veel op cruciale momenten geknipt en Ineke heeft een glimlach op haar gezicht, alsof zij haar lachen bijna niet kan houden. Je kan mij niet wijsmaken dat zij die Lex na de kwestie Leerdam niet herkent en daardoor niet op haar hoede voor hem zou zijn.

Eecom | 10-04-12 | 12:30

Bergverzet | 10-04-12 | 12:26

Verdedigen ? Een politicus behoort primair een volksvertegenwoordiger te zijn.

Neem je tijd.

netniet | 10-04-12 | 12:29

Het kan me niet schelen dat zij niet weet wie Richard Nixon is, een of andere spindoctor uit Amerika, ik zou het ook niet meer weten. Wat echt stuitend is dat zij het blijkbaar nodig vindt om iets te zeggen, maakt niet uit of ze geen fucking idee heeft waar het over gaat, als ze maar iets zegt. In plaats van dat ze gewoon zegt goh ik weet eigenlijk niet wie dat is, maar nee toch wat proberen te zeggen. Gebeurd vast niet alleen bij dingen als vragen over Nixon maar ook bij belangrijke dingetjes hier in Nederland. Gewoon lekker het volk een rad voor de ogen draaien door slap te ouwehoeren, komen ze vast niet achter.
Ik zeg Ineke van Gent, rot een eind op en zoek een andere baan waar je drang om slap te ouwehoeren over dingen waar je 0,0 vanaf weet geen schade aan kan richten. Maak jezelf nuttig en ga bejaarden verzorgen ofzo.

dikke kutlul | 10-04-12 | 12:29

als je nou goed luistert... en dat doet ie Giel ook niet, die lult meer als dat ie luistert. dan trapt ze er helemaal niet in en blijft ze-zoals het politici betaamt- behoorlijk vaag over Nixon.
Ze zegt met hem op de achtergrond(het verleden dus) moet het wel allemaal wel goedkomen maar Obama moet het doen.
Typisch Giel... de boel een beetje ophypen voor z'n eigen boner !!

Zuitschuip | 10-04-12 | 12:28

Ach, het is toch al lang bekend dat mensen die echt iets kunnen of weten, die vaardigheid en kennis in het bedrijfsleven gebruiken?
Maar ben je geil op macht, kan je weinig, en heb je geen eigen inbreng of plannen, kan je prima aan de slag in de politiek.
Ik kan geen politicus opnoemen (van dit ogenblik) die ik een salaris zou betalen, of zelfs maar gratis aan de slag zou willen hebben in een bedrijf van mij.

captainobvious | 10-04-12 | 12:28

@La Vie En Rose | 10-04-12 | 12:03
Natuurlijk verdedigen want een politicus is niet primair gekozen om grapjassen en strikvragen te weerstaan. Als ze het kunnen is het leuk meegenomen maar daar kiezen we ze niet voor. Overigens denk ik dat het aan de rechterkant nog makkelijker scoren is, maar laat ik geen namen noemen of met uitgekotste stukken halalvlees gaan smijten.

Bergverzet | 10-04-12 | 12:26

Leerdam, Roemer, Van Gendt ..
Allemaal de automatische piloot.

Kamervraag | 10-04-12 | 12:25

Echt niet te geloven dat dit soort prutsers in de Kamer zit om het volk te vertegenwoordigen...

Doc Damage | 10-04-12 | 12:24

@Satria | 10-04-12 | 12:13
Met deze plemp bevestig je wat An die ARBEIT | 10-04-12 | 12:09 | zegt.
Dahag.

La Vie En Rose | 10-04-12 | 12:23

Zou Ineke 's nachts Futurama kijken op Comedy Central, dan snap ik het wel.
Als je naïef genoeg bent om te geloven dat je met playmobil ook maar één Afghaan kan redden, komt dat Futurama wel erg geloofwaardig over natuurlijk.

www.youtube.com/watch?v=s46jNfA9iMw

Jackanders | 10-04-12 | 12:22

Ik neem aan dat Ineke ( hoi, kek jasje!) het Leerdam moment gezien moet hebben, kan niet anders. Om dan in precies hetzelfde valkuiltje te valllen is........... reden om wachtgeld aan te vragen wegens schrijnend gebrek aan wat voor intellect dan ook.

bello | 10-04-12 | 12:21

Het schijnt trouwens dat Elvis Presley zich ook kandidaat zal stellen komende Amerikaanse presidentsverkiezingen.
Dat zou nog wel eens een spannende strijd kunnen worden tussen hem en zijn medekandidaten Abraham Lincoln en Sugar Lee Hooper...

Slipsnifter | 10-04-12 | 12:20

Het is helegaar niet Giel die die interviews doet.
Alle credits horen bij Lex Uiting.

Giel zend het enkel uit.

Dutchtoxophilite | 10-04-12 | 12:20

Ineke heeft slecht verstand van zaken die je op kunt eten.

netniet | 10-04-12 | 12:19

Sap's reactie: ik trek de stekker uit haar reet!

Terpetijnzeikert | 10-04-12 | 12:19

Toch zou het kunnen. Nixon initieerde de Amerikaanse toenadering tot het door links geliefde en veelgeprezen China. MET de beste bedoelingen ongetwijfeld...

Parel van het Zuiden | 10-04-12 | 12:19

Zelfs al leefde hij nog hij had alzheimer

Bokito ergo sum | 10-04-12 | 12:18

Ah joh deze valt reuze mee.... ze laat al merken dat ze niet echt zeker weet maar gewoon beschrijft hoe de verkiezingen gaan :P

Punk2Guitar | 10-04-12 | 12:18

Het blijft leuk, maar beste Giel je bent wel je vijfduizend euro als sidekick in het linkse circus van Felix Rottenberg, Freenk, Maurice en Mathijs op het spel aan het zetten. Dit clubje lieden van dat politburo zal je deze valstrikken voor de linkse kerk niet in dank afnemen.

TheoVanGogHisGroot | 10-04-12 | 12:17

Hoe dom kan je zijn als je niet weet dat Nixon al een tijdje niet meer rookt? Man man wat een ellende.

Terpetijnzeikert | 10-04-12 | 12:17

Sap heeft spontaan in haar broek geplast en zit nu met Ineke te spoedberaden

maraboe | 10-04-12 | 12:16

@Satria | 10-04-12 | 12:13
Ook weer zo'n typisch antwoord van iemand die leeft in een fantasiewereld, waar feiten ondergeschikt zijn aan de onderbuikervaring.

Er heeft NOOIT iemand in een brievenbus gepist. Daarbij is een "hullie-doen-ditje" geen argument, maar een absoluut zwaktebod.

An die ARBEIT | 10-04-12 | 12:15

Satria | 10-04-12 | 12:06
Als je daar dus serieus op ingaat, weet je dus niet waar je over praat.. Zeg dan gewoon dat je geen idee hebt i.p.v. zo`n lulverhaal op te hangen.

Absoluut niet waar | 10-04-12 | 12:14

Ik wist ook niet dat Nixon dood is, en dat mens belijkbaar ook niet
Wel weet dat mens uit haar duim te zuigen hoe Nixon obama gaat helpen
Ze is gewoon aan het liegen

janneman1977 | 10-04-12 | 12:14

@Slurfje | 10-04-12 | 12:11
Onleesbare letterbrij.

An die ARBEIT | 10-04-12 | 12:14

Vandaag bestaat Geenstijl 9 jaar toch. #justsaying

Tommygunner | 10-04-12 | 12:13

@An die ARBEIT
yeah... je kan beter in brievenbussen gaan pissen

Satria | 10-04-12 | 12:13

Schopenhauer gaf aan dat het ergste nog moet komen, van Gent gaat daar ruimschoots overheen, wat een intense triestigheid.

Dr.Thorvaldt | 10-04-12 | 12:13

@ Kaas de Vies | 10-04-12 | 12:01 | + 2 -
_/-\o_

Freakster1986 | 10-04-12 | 12:11

Dat gat?
Dat is waar ik m'n Nokia 3310 heb laten vallen.

Gootbalkoning | 10-04-12 | 12:11

zo lang zal mijn armoe duren of de vieze linkschsmerigen gaan kanaliseren ontkennen of nog even rip hr Fortuyn door de modder trekken want zelfs als je dood bent zal het type mvondam je liever nog even kielhalen en ze zal ook wel een spinmomentje krijgen als liev in p&wdwddtwannetje of in een ander linkschmedia medium

Slurfje | 10-04-12 | 12:11

Kijkt die geen TV die van Gent? Dit is een Leerdam to the max. Wat een Ezel zeg. Ik was altijd anti-revolutie maar ik begin nu toch te twijfelen.

Hoeveel political-corkies zijn er in werkelijkheid op het binnenhof...

*durft niet te vragen*

pius | 10-04-12 | 12:10

Niet zo schokkend als Leerdam. Ze zei weliswaar niet dat die man al dood was, maar verder hield ze zich op de vlakte en verwees telkens naar Obama zelf. Het bewijst maar eens te meer... om alles heen lullen is de essentie van een politicus.

vip33 | 10-04-12 | 12:09

Jezus, als dit (Leerdam, van Gent) representatief is voor het gemiddelde niveau van kamerleden van de oppositiepartijen, verbaast het me niks dat ze zelfs dit flutkabinet niet aankunnen. Waardeloos...

Aktivist | 10-04-12 | 12:09

@Satria | 10-04-12 | 12:06
Apologetisch gezwets van een realiteitsblinde wannabe-spindoctor.

An die ARBEIT | 10-04-12 | 12:09

@Satria | 10-04-12 | 12:06 | + 0 -
Ja of RaRa-symphatisanten die gaan geloven in democratie.

Kaas de Vies | 10-04-12 | 12:08

Ineke van Gent is stiekem voorstander van mega varklensstallen, hoe meer zeugen hoe beter.

Roffel | 10-04-12 | 12:07

@Absoluut niet waar
haar werd toch niet gevraagd of hij dood is? ze gaat in op een stelling van die microfoon.... als je bij iedere vraag de doopceel moet gaan natrekken worden dat vermoeiende interviews.
.
en ja, hij was republikein maar er gebeuren wel gekkere zaken in de politiek... zoals langharing links of communistisch tuig die later populisten worden.

Satria | 10-04-12 | 12:06

Dat kan toch niet waar zijn dat onze hoogsteigen GL-primadonna een blabla-acrobate is.
Wat hebben ze dus geflikt:
* Dat Ineke zei dat ook doden als spindoctor kunnen fungeren, hebben ze eruit geknipt.
* Er zijn meerdere Richard Nixons in de VS. Waaronder enkele die nog leven.
* De vragensteller sprak opzettelijk Richard Nixon zo vervormd uit dat het klonk als Bill Clinton.

WirMachenMusik | 10-04-12 | 12:05

En nu eentje met Richard de Mos en zijn reactie op het bericht dat Hermann Göring in de jury van The Voice gaat zitten.

James St John Smythe | 10-04-12 | 12:04

gruen linksch, wijnands clubje,petersen was te arrogant, sappig zeker dus deze meest sympathieke vrouw of zo mag dan ook wel blijven trouwens onkruit vergaat niet ze laten liever rechts denkende (in hun ogen) jongelui de typhus sterben op een bermbom in verweggistan maar trekken zelf er wel een stekkertje uit als het moet

Slurfje | 10-04-12 | 12:04

@Bergverzet | 10-04-12 | 11:54
Aha, daar komen de verdedigingstroepen.
A. Brusselmans is geen politicus/politica
B. Als nou al twee collega's nat zijn gegaan, kun je er ook voor kiezen om niet met je kop voor de camera uit je speknek te gaan staan zwetsen.

La Vie En Rose | 10-04-12 | 12:03

@Marcus Porcius Cato | 10-04-12 | 11:55
Ook al was het hypothetisch, dan nog is het belachelijk om te geloven dat NIXON steun zou leveren aan Obama.

Maar goed.

An die ARBEIT | 10-04-12 | 12:02

brusselmans, dit is dan weer jammer. zo'n sneer over d'r gewicht erin. geeft aan dat je zelf ook niet zo zeker van je inhoudelijke verhaal bent want anders had je zo'n ad hominem niet nodig gehad.

two ball cane | 10-04-12 | 12:02

De krtiekloze adoratie voor Obama door de linkse partijen is sowieso misselijkmakend. Deze man heeft niets maar dan ook niets bereikt. Toegegeven, dat past dan wel weer binnen de PvdA.

Masturwasbeert | 10-04-12 | 12:01

@Freakster1986 | 10-04-12 | 12:00 | + 0 -
Je je hebt te veel capaciteiten, er is vast wel iemand die positief gediscrimineerd moet worden. Helaas voor jou.

Kaas de Vies | 10-04-12 | 12:01

Op zich geen schande als je iets niet weet (zelf had ik ook niet geweten dat die vent al dood was), maar geef dat dan gewoon toe..

Absoluut niet waar | 10-04-12 | 12:00


Zat geschiedenis niet in haar pakket of zo?
Errug BLONDT!

Prinses Krees | 10-04-12 | 12:00

Die bloedarmoede wordt steeds erger. Ga me ook maar eens aanmelden bij een partijtje. +50% kans (EN STIJGENDE) om een hoge positie te krijgen met bijbehorend salaris en wachtgeld... waarom nog werken??

Freakster1986 | 10-04-12 | 12:00

Iedereen in de politiek gaat heeft de pretentie te weten hoe het allemaal moet en de behoefte om dat aan anderen op te dringen. Een dodelijke combinatie, waar iedereen met een beetje talent met een grote boog omheen loopt.

très cool | 10-04-12 | 11:59

@BeunDeHaas | 10-04-12 | 11:56
Ja, Richard Nixon was ook nog eens Republikein. Dat ze dat zelfs niet eens opmerkt, ongelooflijk.

La Bailaora | 10-04-12 | 11:59

Wanneer is dit opgenomen?
Dat 3FM jochie moet onderhand toch wel herkend worden, zou je zeggen?!

James St John Smythe | 10-04-12 | 11:59

och, ze weet niet dat de man dood is, verder verzint ze er niks bij, in tegenstelling tot leerdam.

Satria | 10-04-12 | 11:59

@Parsons | 10-04-12 | 11:56

Het probleem zit 'm niet in Den Haag zelf, het probleem zit 'm in het volk dat daar rondspookt en het leven in de rest van het land bij tijd en wijle ondraaglijk maakt.

Een paar touringcars volstaan dus. Dat scheelt al weer.

Reinaert | 10-04-12 | 11:59

@de kudtkrantenjongen | 10-04-12 | 11:49
Tuurlijk joh. Je hebt gelijk.
Dit was geen Leerdam-momentje,
Dit was een Roemertje
mét een Leerdamsausje.
Hoe dom kun je zijn.

La Vie En Rose | 10-04-12 | 11:58

Niet alleen is Nixon dood, maar het zou ook ondenkbaar zijn dat deze rabiate republikein Obama zou steunen. Dubbele faal dus.

bintang | 10-04-12 | 11:57

En Barack Obama is de vrouwelijke president van Zimbabwe, nietwaar Ineke?

Slipsnifter | 10-04-12 | 11:56

Ik heb het al vaker gezegd, maar dit land zou een stuk beter zijn als we Den Haag integraal overhevelen naar Belgisch grondgebied.

Parsons | 10-04-12 | 11:56

Zodra Republikeinen spindocters van de Democraten worden is het einde natuurlijk zoek.

BeunDeHaas | 10-04-12 | 11:56

@ de kudtkrantenjongen | 10-04-12 | 11:49
Ja, Richard Nixon "de oude rot". Er zijn ook een heleboel Bill Clintons in Amerika. Ging het interview eigenlijk wel over Barack Obama "de president" ? Ik bedoel er zullen zoveel Baracks zijn... Goedzo jongen.

Marcus Porcius Cato | 10-04-12 | 11:55

@Brusselmans
Als je dergelijke grappen serieus gaat nemen dan is het eind zoek. U verwacht werkelijk dat iedere politicus op elk moment van de dag dit soort kennis paraat heeft? De vraag wordt zo gesteld dat er bijna geen andere mogelijkheid is dan fout antwoorden. Strikvraag noemt men dat. Zullen we om een kratje Buckler wedden dat ik jou er ook laat intuimen?

Bergverzet | 10-04-12 | 11:54

Leuk. Linkse politici werden tientallen jaren uit de wind gehouden door hun vrinden en partners in crime van de gevestigde media.
Goed, ze leerden oppassen voor roze microfoons, maar van de "goede" journalisten verwachten ze blijkbaar nog steeds slechts bijval en steun.

Jan Passant mk2 | 10-04-12 | 11:54

@iter | 10-04-12 | 11:51 | + 0 -
Ja inderdaad. Of zegt genoeg over jou.

Kaas de Vies | 10-04-12 | 11:54

Je kunt haar wel naar het gat van de deur wijzen, maar dat lichamelijk gedrocht komt daar never nooit nie doorheen.

Als je zo dik bent toon je geen zelfbeheersing en die mensen zouden nooit in de 2e kamer moeten mogen plaatsnemen.

BedrijfsTijgerT | 10-04-12 | 11:54

Echt niet te geloven dit... worden polici tegenwoordig geselecteerd op zwakbegaafdheid?
Laat maar, weet het antwoord al..

Slipsnifter | 10-04-12 | 11:54

2 down 8 to go

Napolejong | 10-04-12 | 11:53

Kaas de Vies | 10-04-12 | 11:49
leuke vergelijking , een 10 tonner besturen zonder rijbewijs is strafbaar ? wat een mongeaulen vergelijking ... zegt genoeg over jezelf ;)

iter | 10-04-12 | 11:51

De gedigt Ineke van Gent.

Geneuzel,
dat stuitende geneuzel.
IJdelheid,
die stuitende ijdelheid.

Maar die domheid,
die stuitende domheid.
Dat is pas echt onverdraaglijk.

La Vie En Rose | 10-04-12 | 11:50

In het filmpje is trouwens veelvuldig geknipt. Verder is het aannemelijk dat er andere Nixons in Amerika leven. Misschien heeft ze dat gezegd maar is dat geknipt. En ze zegt nergens dat ze van het nieuws op de hoogte is, dus geen 'Leerdam-momentje'.

de kudtkrantenjongen | 10-04-12 | 11:49

Wel flauw dat ze steeds de dikkertjes moeten hebben. Zo komt Tofuk Dibi nooit aan de beurt.

Pastor Sippenhaft | 10-04-12 | 11:49

Ineke is niet zo intelliGent.

Bart_Bart | 10-04-12 | 11:49

Ach, 't was een leuk geintje de eerste keer, maar het begint een beetje flauw te worden... een truukje zeg maar.

Springbank | 10-04-12 | 11:49

@iter | 10-04-12 | 11:46 | + 0 -
Daarom, waarom zou je uberhaupt een rijbewijs nodig hebben als je een 10tonner bestuurt, dan heb je zeker geen enkele basis kennis nodig als je een land wil besturen.

Kaas de Vies | 10-04-12 | 11:49

Is dit een gevalletje 'vijanden (Giel/VARA) van vijanden (GL) zijn vrienden'?

Fret Kroked | 10-04-12 | 11:48

Is er trouwens nog iets van Lex vernomen ?
Ze kijkt ´m aan alsof ze hem zo in d´r vagina wil frommelen.
Jezus zeg die overgevoeligheid voor een compliment in het begin laat zien hoe makkelijk v Gent met een natte vinger te lijmen is.Gewoon een corrupt zooitje:politiek.

Ratzing. | 10-04-12 | 11:48

waarom zouden we uberhaupt moeten weten of die Nixon nog leeft of niet ...

iter | 10-04-12 | 11:46

@ikkrijgjewel | 10-04-12 | 11:44 | + 0 -
Is dus een canard van geenstijl?

Kaas de Vies | 10-04-12 | 11:46

Het niveau van politici wordt met de dag triester. Vorige week Leerdam die loog, gisteren Mei Li Vos met het historisch besef van een pinda en nu Van Gent weer. Ineke, trek je conclusies!

DutchLibertarian | 10-04-12 | 11:45

Typische gevalletje van tripple facepalm. OMG.

StevePiano | 10-04-12 | 11:45

Dat krijg je ervan als je cassieres en toiletjuffrouwen in de tweede kamer laat plaatsnemen.

vetkleppert | 10-04-12 | 11:45

Ineke wil erg graag de koffie brengen bij Richard. Aardig hoor.

blinde kip | 10-04-12 | 11:45

We worden belazerd door Giel, er is flink geknipt en geplakt in dit filmpje.
Waarschijnlijk gezegt : Als Nixon nog leefde was hij dan een goede enz enz.

ikkrijgjewel | 10-04-12 | 11:44

Toen ze zo schuchter wegdook na betrapt te zijn op het roken van een sigaret wist ik genoeg...

Tommygunner | 10-04-12 | 11:43

-weggejorist-

linkschefaalhaas | 10-04-12 | 11:42

erg leuk.

S.Hole | 10-04-12 | 11:41

@Sunabalk | 10-04-12 | 11:39 | + 0 -
Dus ik moet eigenlijk de politiek in?

Kaas de Vies | 10-04-12 | 11:40

NLP en je kunt vrijwel iedereen laten zeggen\doen wat jij wil.

BedrijfsTijgerT | 10-04-12 | 11:40

Wel een aparte knip in het materiaal precies nadat de vraag gesteld wordt (check ook de mensen op de achtergrond), desalniettemin zakt van Gent (hoe verrassend..) er lekker doorheen.

Rembrandt van Rijn | 10-04-12 | 11:40

''Eigenlijk loopt er op het hele Binnenhof niemand rond die zo vol van zichzelf is als Ineke van Gent.''

Niemand op het hele Binnenhof ís ook zo vol.

de kudtkrantenjongen | 10-04-12 | 11:40

Ik ben geen fan van Giel, in tegendeel, maar dit is wel lachen.

Ik wil nog graag Tofik Kiwi uitgebreid zien falen.

Franz Jozef | 10-04-12 | 11:40

@Ronman2k | 10-04-12 | 11:37 | + 0 -
Nou die gasten kunnen hun eigen gelederen opschonen als geen ander.
Of zie jij Trotski nog op de partijkiekjes staan?

Kaas de Vies | 10-04-12 | 11:39

Het historisch besef van een pinda.

yamahaha | 10-04-12 | 11:39

Wees een vent, Ineke van gent!

Gruppendrieter | 10-04-12 | 11:39

Veel politici hebben narcistische trekjes en zitten er veelal ter bevrediging van hun eigen zucht naar aandacht, het gevoel belangrijk te zijn en macht te kunnen uitoefenen over derden. Uiteraard zullen ze dit in alle toonaarden ontkennen (ook een eigenschap van genoemde karaktertrek), maar het gedrag spreekt boekdelen zoals ook hier weer blijkt.

Sunabalk | 10-04-12 | 11:39

en toch had ik liever een ongemonteerde versie van het interview gezien.

waddis | 10-04-12 | 11:39

ik ben blond, ik ben blond, b-l-o-n- euhm, ik ben blond!

dorp am rhein | 10-04-12 | 11:39

@eerstneukendanpraten | 10-04-12 | 11:38 | + 0 -
Of allebei voor een hele vette sandwich.

Kaas de Vies | 10-04-12 | 11:39

Tja! Ineke van Gent! Ik zag haar een keer als figurant in een documentaire over walvissen toen zag ik het verschil ook niet...

Man-Bijt-Hond | 10-04-12 | 11:38

Kaas de Vies | 10-04-12 | 11:34 | + -1 -

Je moet kiezen, wat wordt het, Ineke van Gent of Sharon Dijksma?

eerstneukendanpraten | 10-04-12 | 11:38

Sjeesus, ze doet het echt! Hersens zijn idd verkoold of zitten ergens bij de uitgang.

Stroopdoos | 10-04-12 | 11:38

Moeilijk om over je eigen ego heen te stappen en gewoon te zeggen dat je het niet weet......

JohnnyBeGoode | 10-04-12 | 11:38

Opmerkelijk, alweer een politicus uit de linkse hoek en dat in een programma van de vara.

Ronman2k | 10-04-12 | 11:37

Als Edgar, eeh, John Leerdam zich van zijn domste kant wil laten zien kan hij pirouettes blijven draaien.

Ratzing. | 10-04-12 | 11:36

Een "Ghostwriter" dus.

Kaas de Vies | 10-04-12 | 11:34

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken