Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Volkskrant massaal opgezegd dankzij PVV

kutpolentellerdoethetgoed.jpgEen tsunami van klachten bij het Meldpunt Stomme Advertenties. De Volkskrant heeft namelijk PVV-geld aangenomen om het Polenmeldpunt te promoten. En dat pikken de nette Volkskrantmensen niet. Massale opzeggingen. Abonnees die hun VK-archieven in de fik steken. Poppen van Philippe Remarque die door de straten worden geschopt. Een maand lang houdt niemand zich meer aan het Sylvia Witteman-dieet. Want de Volkskrant die geld aanneemt voor het verraden van Oost-Europeanen, dat kost lezers. De laatste keer dat er zoveel mensen hun abonnement op de Volkskrant opzeiden, was toen de krant werd overgenomen door de NSB in 1941. U kopt hem zelf in? Thanks. De Kutpolenteller staat nu op 46.000 klachten (waarvan 44.165 trololo-klachten van @weghs en de rest van de PVV-fractie), maar de PVV wil er meer. Niet kwaliteit, maar kwantiteit. Het aantal is het argument, niet de aard van de klachten, aldus de PVV. En de Volkskrant is niet te beroerd om te helpen met het werven van die klachten, mits ze er goede cash voor krijgen. Wie betaalt, die bepaalt. Ook al kost dat duizenden lezers. (via)

Reaguursels

Inloggen

Verder is heel die ophef om dat meldpunt toch onzin? Je mag toch gewoon vragen wie waar last van heeft? Je mag toch ook een tokkie-meldpunt maken? Of een meldpunt waar je fouten van de overheid meldt? Of een criminaliteitsmeldpunt? Je mag zelfs bij de politie meldingen doen.

Het is pas fout als je ten onrechte mensen beschuldigd, haat zaait of kwaad berokkent.

Rest In Privacy | 20-02-12 | 12:45

www.telegraaf.nl/buitenland/11555317/_...

Plasverbod in Antwerpen: ,,Vooral Oostblokkers zijn echte viespeuken. En Litouwers rukken zelfs complete kranen en potten uit de toiletten”. Volgens de trucker is het niet alleen in de Antwerpse haven een smeerboel. Ook veel Nederlandse bedrijven willen geen chauffeurs meer op hun wc's".

Maar als wij er iets van willen vragen mag dat niet. Zo wordt van de MOE groep het nieuwe taboe gemaakt.

Rest In Privacy | 20-02-12 | 12:41

toch maar een abbootje nemen, ga die krant steeds meer waarderen

zeefert | 20-02-12 | 07:28

De PVV legt een portemonnee aan een draadje op de stoep en verstopt zich achter een struik. Het hart van de VK-lezer, die met z'n eigenzinnige teckel aan komt wandelen, maakt een sprongetje bij het zien van het ding op de stoep. Hij kijkt eerst om zich heen of niemand hem ziet en bukt dan tevergeefs om de portemonnee op te rapen, waarbij het hem meteen in zijn ongetrainde rug schiet

loonstrookje | 19-02-12 | 18:08

-weggejorist-

DeVerschrikkelijke | 19-02-12 | 16:33

Kan je ook je abonnement op de monarchie opzeggen?

knerf | 19-02-12 | 12:21

-weggejorist-

Miep12345 | 19-02-12 | 10:19

@La Vie En Rose | 18-02-12 | 19:19
Ja wel, wel inhouden want het zijn beschuldigingen en aannames die je over mij vertelt. Maar dat zei ik al. LEZON.

Hölzenbein | 19-02-12 | 02:03

Ik vind dat een krant sowieso geen politieke reclame moet plaatsen. Objectiviteit iig bij benadering. Hallo,, HBO-journalistiek eerste jaars.....

Varese | 19-02-12 | 00:33

La Vie En Rose | 18-02-12 | 19:28
Ik krijg de laatste tijd jeuk van jouw, raar labiel mens. Je lijkt wel een grammofoonplaat waar de naald blijft vasthangen.

Hölzenbein | 18-02-12 | 22:49

@campion | 18-02-12 | 22:17
Mag niet hè. Permanente bewoning in vakantiewoningen is niet toegestaan. Zelfs de eigenaar mag dat niet zelf bepalen.

Stormageddon | 18-02-12 | 22:47

-weggejorist-

campion | 18-02-12 | 22:32

@mensen die zeiken over vakantieparken:vrije markt he, moet eigenaar zelf weten.

campion | 18-02-12 | 22:17

El Vato loco | 18-02-12 | 17:53

Samen met nog een paar honderd ééncelligen die denken de ultieme troll te hebben bedacht. Get a life!

doskabouter | 18-02-12 | 22:16

dure grap hoor, die advertentie. Waar betaalt de pvv dat van,daar zou het n keer over moeten gaan. Als het om hun relbudgetje gaat mag dat wel uit overzeese relifundi kringen komen. Over hypocriet gesproken.

campion | 18-02-12 | 22:14

Philippe Remarqu: Maar zoals juristen ook in de Volkskrant stelden, overtreedt zij geen wettelijke grenzen. Dus heb ik de advertentie geplaatst, wat ik ook van die klachtensite vind........ Deze reactie plaatst de volkskrant zelfs morreel nog veel verder beneden de PVV..... Puur amoreel opportunisme, walgelijk.
Varese | 18-02-12 | 19:36 | + 0 -

Dus meningen waar je het niet mee eens bent, niet censureren vind je walgelijk? Of begrijp ik je verkeerd?

diksuik | 18-02-12 | 20:26

rechtvaardigerechter | 18-02-12
Beter maakdt je eerst je basisschool af.

Vage_eddie | 18-02-12 | 20:12

Philippe Remarqu: Maar zoals juristen ook in de Volkskrant stelden, overtreedt zij geen wettelijke grenzen. Dus heb ik de advertentie geplaatst, wat ik ook van die klachtensite vind........ Deze reactie plaatst de volkskrant zelfs morreel nog veel verder beneden de PVV..... Puur amoreel opportunisme, walgelijk.

Varese | 18-02-12 | 19:36

@Hölzenbein | 18-02-12 | 17:15
Je reactie bevestigt wat ik schreef. Zie La Vie En Rose | 18-02-12 | 19:19

Jouw begrijpend lezen beperkt zich tot het begrijpen van kritiek op jouzelf.

Derhalve geen kus van de juf, ook geen plaatje.

La Vie En Rose | 18-02-12 | 19:28

@Hölzenbein | 18-02-12 | 17:40
Nee, ik hou mij niet in. De waarheid mag altijd worden gezegd.

En het was niet sneaky heur. Ik weet dat jij al mijn tegels leest.

Overigens, mijn complimenten dat je wel begrijpend kunt lezen als er iets over jou wordt gezegd.

Dat verdient een kusje van de juf. Of een plaatje. Wat jij wil!

La Vie En Rose | 18-02-12 | 19:19

@sjaakdeslinksesul | 18-02-12 | 17:23

In de wijk waar ik werk valt het niet zo mee hoor. Naast de ellende die groepen met een Nederlands paspoort veroorzaken, was de eerste golf van Polen zeker geen bron van vreugde. Toen dat was aangepakt, kwamen de Roemenen, Albanezen etc.

Hetzelfde plaatje valt te zien in sommige straten in Carnisse, waar een vriendin van mij woont. Eerst overbewoning van Polen en nu zijn het hele Roemeense en Albanese families die in veel te kleine portiek woningen trekken, met alle overlast van dien.

Daartegen afgezet zijn Polen lieverdjes, die idd niet te bedonderd zijn om te werken.

En van de Polen die zich hier met vrouw en kinderen gevestigd hebben, heb je overigens helemaal geen last. Die passen zich erg snel aan.

Dat had ik moeten vermelden.

La Vie En Rose | 18-02-12 | 19:10

DaveDH | 18-02-12 | 17:16 |

Ja, daar doelde ik op met 'hoog niveau'... (diepe zucht)
Op dit niveau, dus Nederlandse burgers die een kliklijn kunnen bellen oftewel micro-niveau, bereik je daar niks mee. Op Europees niveau dit proberen te wijzigen d.m.v. een aanpassing van het Schengen verdrag, misschien wel. Ik vraag me namelijk af wat de PVV met deze gegevens gaat doen, wat is het nut? Wat probeert men hiermee te bereiken? Stelt men criteria bij de klachten die binnenkomen? Vragen, vragen, vragen.

Davidson | 18-02-12 | 18:40

Voor mij een reden om een abonnement te nemen op de Volkskrant.

frisenfruitig | 18-02-12 | 18:37

@Johnny Quid: ".. hun abonnement op de Volkskrant opzEIden" ???!!! Ugh.

GrandiJoost | 18-02-12 | 18:19

Ik ben net abonnee geworden!

funkyd | 18-02-12 | 18:16

Ik zou zelf ook opzeggen als ik abonnee was geweest van de VK maar dat ben ik niet. Het is inderdaad bizar dat in een dergelijke krant zo'n advertentie staat!

E Rectus Magnificus | 18-02-12 | 18:03

@Parsons | 18-02-12 | 16:06
O ja het gaat over nuanceren. Iets waar jij inderdaad grootmeester in bent *kuch*.

Hölzenbein | 18-02-12 | 18:01

De Volkskrant uit het land.

kweetitwel | 18-02-12 | 17:57

NRC:Gewoon weg er mee.

kweetitwel | 18-02-12 | 17:54

Ik heb last van Geert. Helaas geen Oost-Europeaan, dus heb ik maar melding gemaakt van zijn overlastgevende Hongaarse vrouw. Ze woont in Nederland, dus in Geerts ogen heeft ze in ieder geval één iemands baan afgepakt!

El Vato loco | 18-02-12 | 17:53

@La Vie En Rose | 18-02-12 | 16:46
Hou je je een beetje in met je misselijkmakende beschuldigingen en aannames, ja? En zeker niet sneaky in tegels gericht aan anderen. Zo rol jij zeker hè? Dacht ik al.

"Daarnaast gaat de empathie van Hölzie en consorten alleen maar uit naar al die zielige immigranten. Nederlandse mensen die hun woningen en wijken alweer moeten ontvluchten, hetgeen vooral heel erg is voor ouderen die dachten dat zij tot hun dood in hun huisje zouden kunnen blijven, kunnen dood vallen van Hölzie en al die misselijkmakende moreel superieuren die hun eigen wijk, stad of dorp als referentiekader nemen."

Hölzenbein | 18-02-12 | 17:40

-weggejorist en opgerot-

PeterBee | 18-02-12 | 17:38

VK mag een advertentie niet zonder meer weigeren, heeft iemand dat al bedacht? Alleen als de inhoud strijdig is met de wet, maar dat is hier niet het geval.

Crusher | 18-02-12 | 17:28

vk pvv en sp zitten dichter bij elkaar dan wij allemaal vermoeden. veel vk lezers achten zich boven de massa verheven maar in de essentie is het niet zo.

dolffie | 18-02-12 | 17:28

@hatovimletayis | 18-02-12 | 13:36
Tja, voor een blogje hoef je niet echt te kunnen schrijven, blijkt maar weer eens.

Dom blontje | 18-02-12 | 17:28

La Vie En Rose | 18-02-12 | 16:46 |
Ik woon in zo'n wijk op zuid en het valt reuze mee met de overlast door MOE-landers in verhouding tot die van andere bevolkingsgroepen. Nu hoef je de overlast niet te bagatelliseren, maar plaats het wel in perspectief. Lees: zet het eerst even af tegen de ellende die groepen met NL paspoort hier veroorzaken. Geldt zowel voor de PVV als die SP-raadsleden en PvdA-wethouders.

sjaakdeslinksesul | 18-02-12 | 17:23

Die verschillige VK-abonnees zijn natuurlijk bang dat niemand meer goedkoop hun muurtje gaat stuccen.

Aktivist | 18-02-12 | 17:17

@Davidson | 18-02-12 | 16:44
Hoe dan wel volgens jou, want tot nu aan toe is er nog nooit wat aan gebeurd... de wijken waar deze mensen wonen rennen achteruit en iedereen negeert het gewoon... Den Haag wordt op het moment overspoeld met oostblokkers, dat is gewoon een gegeven... en die veroorzaken ontzettend veel overlast.... zoveel overlast dat zelfs iemand van de PvdA (wethouder Norder) er genoeg van heeft.

Wat moet er dan gebeuren om dit op te lossen? Kom maar op maar fantastische ideeen, want blijkbaar heb jij wel de antwoorden die komen van een "hoger niveau".

DaveDH | 18-02-12 | 17:16

@La Vie En Rose | 18-02-12 | 16:57
Waarom trekken ze alleen maar schorem aan denk je?

Hölzenbein | 18-02-12 | 17:15

La Vie En Rose | 18-02-12 | 16:48
Is niet relevant. De Jonge en Spijkerman vind ik geen autoriteit op gebied van politiek.

Fret Kroked | 18-02-12 | 17:15

@La Vie En Rose | 18-02-12 | 16:46
Wat sneu allemaal voor je.

Hölzenbein | 18-02-12 | 17:13

Zo, morgen weer ff lekker naar Eva kijken.
Jummie.

Smalhout | 18-02-12 | 16:57

@necrosis | 18-02-12 | 15:49
Dat kan ook niet. Daarvoor bestaat de partij te kort, is te snel gegroeid en heeft - dankzij het gedemoniseer van links én doodsbedreigingen vanuit de radicale Islamitische hoek - onvoldoende geschikte mensen aan kunnen trekken.

Daarnaast is het zo dat zij als gedoogpartij slechts een aantal van hun eigen partijpunten op de agenda hebben kunnen zetten, waarvan een paar punten nogal moeilijk liggen bij de EU. Edoch er wordt aan gewerkt.

En vergeet ook niet dat we met een ongekende crisis te maken hebben.

Ook Wilders zal water bij de wijn moeten doen, net zoals de VVD en het CDA.

La Vie En Rose | 18-02-12 | 16:57

@pius | 18-02-12 | 16:19
Nee, dat kan die niet. Is mij al vaker opgevallen.

Hölzenbein | 18-02-12 | 16:52

@neemjemoederindemali | 18-02-12 | 15:26
"Door een Oost-Europeaan?"
Ja, misschien diezelfde als die die je badkamer betegeld heeft. Heb je twee prima oplossingen voor de prijs van een.

Hölzenbein | 18-02-12 | 16:51

@Fret Kroked | 18-02-12 | 15:44
Is de VK dat wel dan?

La Vie En Rose | 18-02-12 | 16:48

Echte geschiedkundigen hier dat kan je wel lezen.... stelletje wikipedia wetenschappers.

Datzegiktoch | 18-02-12 | 16:48

@necrosis | 18-02-12 | 15:38
Sort of. Onderwijs.

La Vie En Rose | 18-02-12 | 16:48

@neemjemoederindemali | 18-02-12 | 15:25
In veel Rotterdamse wijken is al jaren grote overlast van MOElanders die met zijn achten of meer veel te kleine woningen betrekken. Overdag werken en 's avonds zuipen. Onderlinge vechtpartijen zijn geen uitzondering.

Dan kun je bellen met bureau Veiligheid, die ze er dan uitzet, de huiseigenaar een waarschuwing of boete geeft, die vervolgens de woning 'verkoopt' aan een handlanger die de woning weer onderverhuurt aan de volgende groep.

Vooral oude mensen, die in een benedenwoning wonen, zijn hiervan de dupe.

Daarnaast rijden m.n. Roemenen en Albanezen des avonds en 's nachts door die wijken waar de volgende dag het grof vuil wordt opgehaald. Scheuren vuilniszakken open, nemen mee wat van hun gading is en pleuren de rest op straat. Met een enorme teringzooi tot gevolg.

Dat doen ze ook als ze weer een ander bankstel of meubilair hebben kunnen scoren. Het oude pleuren ze weer op straat, niet op de dag dat de Roteb het grof vuil op komt halen, maar gewoon op elke dag.

Het eigen huisvuil wordt niet in de daarvoor bestemde ondergrondse containers gegooid, maar er naast gezet, idem kartonnen dozen en overige troep.

En dan hebben we het nog maar niet over de toegenomen criminaliteit.

Nou ja, ik kan ook hier een boek over schrijven. Werk in z'n wijk, waarvan de bewoners eerst de gevolgen van de massa-immigratie van kanslozen/kansarmen op hun nek hebben gekregen en nu dit weer.

Dit gebeurt overigens niet alleen in oude wijken.

Maar goed. Deze zaken kun je Hölzie never nooit aan zijn
verstand brengen, want die woont in de Efteling.

Daarnaast gaat de empathie van Hölzie en consorten alleen maar uit naar al die zielige immigranten. Nederlandse mensen die hun woningen en wijken alweer moeten ontvluchten, hetgeen vooral heel erg is voor ouderen die dachten dat zij tot hun dood in hun huisje zouden kunnen blijven, kunnen dood vallen van Hölzie en al die misselijkmakende moreel superieuren die hun eigen wijk, stad of dorp als referentiekader nemen.

De SP heeft als eerste voor deze problemen gewaarschuwd. In 1983 voor problemen aan de onderkant van de arbeidsmarkt (concurrentie) en voor problemen met integratie van m.n. laag- of ongeschoolde Turkse en Marokkaanse immigranten, (cultuur en religie niet verenigbaar met die van ons)

Werden wegggehoond en beschuldigd van racisme.

De SP heeft bij de toetreding van Polen tot de EU ook gepleit voor het voorlopig dichthouden van de grenzen w.b. vrij woon en werk verkeer.

Werden beschuldigd van discriminatie.

Toen heeft de SP in 2005 eenzelfde meldpunt als de PVV op haar site gezet. In iets andere bewoordingen maar met hetzelfde doel. Geen protest gehoord.

Maar toen ging het nog goed met de PvdA, Groenlinks en het CDA, vormde de SP geen bedreiging voor hun macht en de PVV al helemaal niet. Die werd pas in 2005 opgericht.

Enfin, al dat gejank van de moreel superieuren zijn de laatste stuiptrekkingen van partijen die ten dode zijn opgeschreven. FF flink de tamtam erover. Allerlei mensen voor de camera halen die boe roepen.

In Polen zijn ze ook helemaal van slag af. Dat kon je zien bij de laatste uitzending van Pownews. De geinterviewden hadden nog nooit van Adolf Wilders gehoord.

En Wilders: die weet hoe de hazen lopen, en lacht erom.

Weten iemand nog hoe het ging met dat meldpunt over de kosten van immigratie?

Het land was te klein. Je hoort er niks meer over.



La Vie En Rose | 18-02-12 | 16:46

Buiten het feit dat de reacties omtrent dit belachelijke iniatief natuurlijk ietwat hypocriet zijn, SP en die Haagse PvdA wethouder Norder zijn immers de ware initiatiefnemers, blijft het een van de meest onnozele, laaghartige acties van de PVV. Overlast bestrijd je dus niet op deze wijze maar probeer je via een hoger niveau aan te pakken. Bovendien ligt de uiteindelijke bevoegdheid toch in Brussel. Binnenkort een zaak bij het Europees Hof ligt in de lijn der verwachting.

Davidson | 18-02-12 | 16:44

Redactie en reclame inkomsten zijn gescheiden. De advertentieruimte wordt verkocht aan de hoogste bieder. Geen punt dus wat een nonverhaal dit.

Datzegiktoch | 18-02-12 | 16:40

Lol ik zou dit bijvangst willen noemen:)

RottingChrist | 18-02-12 | 16:24

Parsons | 18-02-12 | 16:15 | + 0 -
Datklopt. De televaag was alleen hetlaatste half jaar fout, toen het in handen kwam van de SS er Holdert.

Superior Bastard | 18-02-12 | 16:23

Parsons | 18-02-12 | 16:16

De exacte inhoud is duidelijk wat weggezakt. Verder wat Superior Bastard (16:16) zegt.

Fret Kroked | 18-02-12 | 16:21

neemjemoederindemali | 18-02-12 | 16:13 | + 0 -
Klopt. Een beetje tolerantie voor andere meningen (links/rechts, gelovig/ongelovig) zou bij veel mensen wel op zijn plaats zijn.

Petrus Post | 18-02-12 | 16:20

Superior Bastard | 18-02-12 | 16:16

En met de vingers in de oren 'lalalala, ik heb gelijk' schreeuwen.

Fret Kroked | 18-02-12 | 16:19

@Parsons | 18-02-12 | 16:04

LOL. Je kan toch lezen of niet. Dit is een heksenjacht.

pius | 18-02-12 | 16:19

Superior Bastard | 18-02-12 | 16:16 |

Eens

Fret Kroked | 18-02-12 | 16:18

@Fret Kroked | 18-02-12 | 16:13
Ik heb het al gelezen. Jaren geleden al. De SP heeft altijd een enorme schurfthekel aan buitenlanders gehad. #Feit

Parsons | 18-02-12 | 16:16

Fret Kroked | 18-02-12 | 16:13 | + 0 -
Met iemand die aan het eind van een stelling "feit" vermeldt moet je ook niet willen discussieren.

Superior Bastard | 18-02-12 | 16:16

@Soy yo | 18-02-12 | 16:11
Dank!

(...) Belangrijke vraag: was De Telegraaf nu fout in de oorlog? Ja en nee, is min of meer het antwoord van Wolf. De krant was zeker fout in het laatste halfjaar van de oorlog, sinds oktober 1944. De Telegraaf laat zich dan volgens Wolf ,,eenvoudig kwalificeren als een SS-hetzeblad”. Fout was de krant ook als men kijkt naar de houding van de directie, vader Hak en zoon Hakkie Holdert. En fout was het blad zeker wanneer wordt gekeken naar het antisemitische commentaar ‘Ter Overdenking’ van mei 1942. ,,Een absoluut dieptepunt in de oorlogscommentaren van de krant.”

Maar, zo blijkt uit het boek van Wolf, De Telegraaf was niet fouter dan sommige andere dagbladen tijdens de oorlog. Veel kranten kenden felle pro-Duitse schrijvers maar ook collega’s die er het beste van probeerden te maken in moeilijke omstandigheden.

Waarom wordt De Telegraaf de positie tijdens de oorlog dan tot op de dag van vandaag nog nagedragen, vraagt Wolf zich af. ,,Dat komt mede”, schrijft zij, ,,door de reputatie die De Telegraaf al voor de oorlog genoot als een beginselloze en puur op winst gerichte krant. Het is een beeld dat de tegenstanders van De Telegraaf na de bevrijding, wanneer de kaarten opnieuw worden geschud, maar al te graag als troef hebben uitgespeeld.” De krant kreeg een verschijningsverbod na de oorlog en mocht pas weer uitkomen op 12 september 1949.(...)

Weten we dat ook weer.

Parsons | 18-02-12 | 16:15

@Petrus Post | 18-02-12 | 16:11

Daar denken heel veel gelovigen heel anders over.

neemjemoederindemali | 18-02-12 | 16:13

Parsons | 18-02-12 | 16:11
Als jij het niet wil gaan lezen, heeft discussiëren geen zin.

Fret Kroked | 18-02-12 | 16:13

@Nietvoordekat | 18-02-12 | 16:10

Sterker, je wilt niet weten hoeveel (hoog) opgeleide mensen ongelofelijk (kunnen) dom zijn.

neemjemoederindemali | 18-02-12 | 16:12

@La Vie En Rose | 18-02-12 | 15:24
Wat een rijke fantasie Jomanda. Kan ik nog een litertje ingestraald water bij je kopen?

Hölzenbein | 18-02-12 | 16:12

@Fret Kroked | 18-02-12 | 16:10
Het resultaat is identiek, de reden ook. Feit.

Parsons | 18-02-12 | 16:11

PeterBee | 18-02-12 | 16:03 | + -2 -
"De waarheid" bestaat niet. Enkel meningen.

Petrus Post | 18-02-12 | 16:11

@dezeookalbezet | 18-02-12 | 14:38
Opgeleid =/= slim. Je wilt niet weten hoeveel opgeleide mensen toch zo ongelofelijk dom over kunnen komen.

Nietvoordekat | 18-02-12 | 16:10

Parsons | 18-02-12 | 16:03
We hadden het over de SP en PVV. Niet over de PvdA. Maar lees de sites (van SP en PVV) zelf eens. Kritisch.

Fret Kroked | 18-02-12 | 16:10

@zeg maar jansen | 18-02-12 | 16:01

Als alleen Noord- en Zuidpolen kunnen samenwerken moeten we dus zorgen dat we er van beide evenveel hebben, een heuglijke taak voor Greet lijkt me.

neemjemoederindemali | 18-02-12 | 16:08

Superior Bastard | 18-02-12 | 16:05 Dank je.

zeg maar jansen | 18-02-12 | 16:07

@necrosis | 18-02-12 | 15:32
Nee

Hölzenbein | 18-02-12 | 16:06

zeg maar jansen | 18-02-12 | 16:00 | + 0 -
Lol!

Superior Bastard | 18-02-12 | 16:05

@La Vie En Rose | 18-02-12 | 15:34

Je zou er bijna ingestraald water van kopen, bijna.

neemjemoederindemali | 18-02-12 | 16:05

@zeg maar jansen | 18-02-12 | 16:01
Ik zie maar één oplossing: verbieden van magnetische werking.
De uitwerking daarvan laat ik graag over aan de PvdA, PVV en Dierenpoes.

necrosis | 18-02-12 | 16:04

@pius | 18-02-12 | 16:00
Hoezo bewijst dit topic dat?

Overigens riep de PvdA dit ook al jaren, maar kniesoor die daar op let.

Parsons | 18-02-12 | 16:04

-weggejorist-

PeterBee | 18-02-12 | 16:03

-weggejorist-

PeterBee | 18-02-12 | 16:02

necrosis | 18-02-12 | 15:59 Elke magneet heeft er een. En daar heb je meteen het probleem.

Noordpolen trekken zuidpolen aan. Er is geen sprake van een aanzuigende werking maar van een magnetische werking.

zeg maar jansen | 18-02-12 | 16:01

@Parsons | 18-02-12 | 15:52

DE SP is hypocriet ja. Dat zeker. Zeer hypocriet zelfs.

Maar het een maakt het ander niet goed. En dit topic is een bewijs dat de PVV echt hilarisch bezig is, ze gaan verder en verder. En dan druk ik me genadig uit.

Dat jij dat niet ziet is nogal opmerkelijk zogezegd.

Of het moet reaguurtechnische redenen hebben natuurlijk;)

pius | 18-02-12 | 16:00

De volgende advertentie van de PVV behelst de verandering van inzicht betreffende de HRA en dan adverteren ze in de huizenkrant en op Funda.

zeg maar jansen | 18-02-12 | 16:00

Ach ja, geld stinkt niet. Ook niet voor de Azijnbode.

jojo1956 | 18-02-12 | 16:00

@zeg maar jansen | 18-02-12 | 15:56
We hebben toch maar één Noordpool?
*wakker/ nuchter is*

necrosis | 18-02-12 | 15:59

(...) Dat wil zeggen dat naast de traditionele marxistische kritiek op het kapitalisme ook de politieke opvattingen van de Chinese staatsman als leidraad gelden. Hij had er toch maar mooi voor gezorgd dat een op de vier wereldburgers géén honger meer had en geen bazen meer boven zich hoefde te dulden - terwijl elders in de wereld onderdrukking en uitbuiting aan de orde van de dag zijn. (...)

In Azië stierven tussen de 61 miljoen en 65 miljoen mensen door dit politiek geweld en politieke keuzes. Mao Zedong is verantwoordelijk voor 75% van de slachtoffers.

Ik heb het hier over de grootste partij in de peilingen.

Parsons | 18-02-12 | 15:58

@necrosis | 18-02-12 | 15:49

De partij die alles beter zou doen heeft een grotere verantwoordelijkheid dan welke partij dan ook. En dit is een heksenjacht dat zou zelfs jij moeten begrijpen.

Verder interesseert het mij niets op welke partij jij gaat stemmen.

Waarom zou ik.

pius | 18-02-12 | 15:58

Ik heb twee noordpolen gemeld. Die willen niet naast elkaar werken.

De ene draait zich steeds om als de andere in de buurt komt.

zeg maar jansen | 18-02-12 | 15:56

Parsons | 18-02-12 | 15:52
Dat heb ik niet gezegd, dat maak jij ervan. Je legt me woorden in de mond die ik niet heb gezegd, een hele nare eigenschap.
En nu inhoudelijk: lees de websites van SP en PVV over dit onderwerp eens na. Er staat niet hetzelfde, omdat er wat anders wordt bedoeld. Ontkennen is belachelijk.

Fret Kroked | 18-02-12 | 15:55

leuk onderwerp voor de zondagfotofuk btw..

(c)ZWITSUL | 18-02-12 | 15:52

@Fret Kroked | 18-02-12 | 15:24
Nope, want als de SP het zegt is het goed en als de PVV het zegt is het fascistisch.

Linkse logica.

Parsons | 18-02-12 | 15:52

laat anders Yoeri een polendebat organiseren..

(c)ZWITSUL | 18-02-12 | 15:51

@pius | 18-02-12 | 15:45
Ik ben het met je eens dat PVV niet de 'grote verlosser' is.
Maar jij hebt natuurlijk een pasklaar antwoord wat ik dan wél zou moeten stemmen, toch?

necrosis | 18-02-12 | 15:49

Kijk ze allemaal huilen dan, geniale actie....

Nilfisk | 18-02-12 | 15:46

De PVV is moreel net zo falliet als Griekenland financieel. Ze zijn zelfs de PVDA voorbijgestreefd.

Het vleesgeworden moralfagisme. Mirrorologica.

Lachen.

pius | 18-02-12 | 15:45

@Superior Bastard | 18-02-12 | 15:26
Ja én? Is de Tros een rechtse omroep dan? Nou vroeger wellicht maar dat is allang niet meer heur.
De pauperzender van de PO die er allang uitgeflikkerd had moeten worden en commercieel had moeten gaan, maar dit terzijde.

Weleens naar Een Vandaag gekeken en naar olijkebolleke geluisterd?
Je wilt toch niet beweren dat dit een 'rechts' of een neutraal actualiteitenprogramma is?

Zowel, dan kompt het nooit meer goed met je.

La Vie En Rose | 18-02-12 | 15:45

La Vie En Rose | 18-02-12 | 15:33
Maar mijn punt was dat een cabaretier en presentator er niets mee te maken hebben. Zij zijn toch geen autoriteit of wel?

Fret Kroked | 18-02-12 | 15:44

@DaveDH | 18-02-12 | 15:42
Mijn excuses voor 2x het zelfde posten... op één of andere manier zag ik de eerste niet terug

DaveDH | 18-02-12 | 15:43

@Smalhout | 18-02-12 | 15:39
Je zou denken dat God wel wat voor hem is

DaveDH | 18-02-12 | 15:42

@Smalhout | 18-02-12 | 15:39
je zou denken dat God wel iets voor hem is....

DaveDH | 18-02-12 | 15:40

DaveDH | 18-02-12 | 15:30
"Ja, want jij begon", is de strekking van je tekst. Nee dus. En niet structureel? Je weet zelf blijkbaar niet wat je allemaal uitkraamt. Ik heb je nooit een Tokkie genoemd. Fanboy wel, maar dat was wel gebaseerd op je teksten. Je kan moeilijk zeggen dat dit een onjuiste bewering was. Vanaf dat moment heb je je vooral laten kennen door met drogredenen aan te komen en wijzen naar een ander.

Fret Kroked | 18-02-12 | 15:39

@Hölzenbein | 18-02-12 | 15:23

Dus die Nazi partij SP heb je ook flink aangepakt toen ze in 2005 met hun meldpunt kwamen?

neemjemoederindemali | 18-02-12 | 15:39

@DaveDH | 18-02-12 |
Alleen de naam al is een gotspe.

Smalhout | 18-02-12 | 15:39

@La Vie En Rose | 18-02-12 | 15:33
Vraagje.
Verdien jij je geld bij een ambtelijk apparaat?

necrosis | 18-02-12 | 15:38

@Godisvoordedomme | 18-02-12 | 15:21
Ik heb er anders geen last van, dus praat jij lekker voor je eigen en niet voor ons "allemaal"

DaveDH | 18-02-12 | 15:36

@neemjemoederindemali | 18-02-12 | 15:11
Yeah! Die had het voor één keer goed, met haar voorspellingen. :)

La Vie En Rose | 18-02-12 | 15:34

@Fret Kroked | 18-02-12 | 15:15
Het ging over hypocrisie.
Het verschil is dat diegene die je noemt er gewoon voor uitkomen dat ze niet vies zijn van geld verdienen en graaien en niet naar anderen wijzen en het vervolgens zelf ook doen, zoals Freek de Jonge, Spijkerman en al die grootverdieners bij de VARA en graaiers bij de PvdA en Groenlinks.


La Vie En Rose | 18-02-12 | 15:33

@Hölzenbein | 18-02-12 | 15:25
Jouw mening is doorgaans een herhaling van hetgeen we al weten, niets nieuws dus.
Maar voor de goede orde, ik zou me nooit zo uitdrukken zoals een bepaalde reaguurder (met ban) zou doen.
Je weet wel wie ik bedoel....

necrosis | 18-02-12 | 15:32

Te snel op post gedrukt:
Altijd als een groep wordt aangesproken op het gedrag van individuen is er sprake van een hetze. Als ik, door maatregelen op basis van een anoniem meldpunt, niet meer naar het voetbal kan door het gedrag van enkele honderden mongolen is dat een hetze. En zo zijn er talloze voorbeelden te bedenken.

Superior Bastard | 18-02-12 | 15:31

@Hölzenbein | 18-02-12 | 15:18

Dan klaag je toch bij je telefoonmij en niet op zo'n haatsite als klacht.nl? U ontketend een hetze tegen telefoonmaatschappijen, bah, wat bent u een naar mens.

neemjemoederindemali | 18-02-12 | 15:31

@Superior Bastard | 18-02-12 | 15:28 |
Ik zou zeggen goed geantwoord :-)

Smalhout | 18-02-12 | 15:31

@La Vie En Rose | 18-02-12 | 15:24
LOL :-))

DaveDH | 18-02-12 | 15:31

@Fret Kroked | 18-02-12 | 15:09
Ja ik heb je idd uitgemaakt voor linkse werkeloze Hollandia zuipende lutser, niet structureel, maar ik heb dat idd wel gedaan... maar niet eerder nadat jij mij weg had gezet als domme PVV tokkie.

What comes around, goes around Fretje... maar jij doet het gewoon om te trollen en als je de argumenten niet kunt winnen, heel zwak hoor.

Maar goed je mag het spinnen zoals je dat zelf wilt, ik ben klaar met jou.

Dag Fret.

DaveDH | 18-02-12 | 15:30

@ DaveDH | 18-02-12 | 15:22 |
Campagne voeren voor z'n Socialietische Partei natuurlijk !!
Domme vraag.
Ik heb notabene een filmpje hiervan !! Jawohl. www.youtube.com/watch?v=YzRbC7lQ-EQ&am...

said_fred | 18-02-12 | 15:30

Smalhout | 18-02-12 | 15:27 | + 0 -
Als ik mag antwoorden, ja.

Superior Bastard | 18-02-12 | 15:28

@Nacho_Vidal | 18-02-12 | 15:11

Pas maar op met die oude koeienbotten, voor je het weet heb je Thieme aan je broek hangen.

neemjemoederindemali | 18-02-12 | 15:27

@Hölzenbein | 18-02-12 | 15:23 |
Nee Holzie. Wie de schoen past trekt hem aan.
Als het over de over de vergrijzing gaat(de bejaarden) of over de babyboomers. of voetbalsupporters. Is het dan ook een hetze en moeten deze groepen zich ook meteen aangevallen voelen.

Smalhout | 18-02-12 | 15:27

@Hölzenbein | 18-02-12 | 15:10

Door een Oost-Europeaan?

neemjemoederindemali | 18-02-12 | 15:26

La Vie En Rose | 18-02-12 | 15:24 | + 0 -
Is die ollekebolleke niet van de tros?

Superior Bastard | 18-02-12 | 15:26

@necrosis | 18-02-12 | 15:23
Dat noemt men meningsverschil hebben met anderen. De vraag kan ik ook omdraaien waarom droogneukdt iedereen tegen mijn benen omdat ik een andere mening heb?

Hölzenbein | 18-02-12 | 15:25

@Hölzenbein | 18-02-12 | 15:10

Nee, mocht u dat wel zo willen zien dan mag u de SP wel eerst even aanpakken.

Als mij als landelijk politicus berichten bereiken dat veel mensen last hebben van hondenstront en ik start website waarop mensen kunnen melden waar,hoe en wat dan kan ik vervolgens zelf poolshoogte nemen en controleren of de klagers terecht klagen of dat het wellicht zwaar overtrokken is. het kan me iig helpen bij het inventarseren van de (mogelijke) problemen zodat ik een oplossing kan zoeken.

Mijn tante van 85 woont in een ouderen woning, de laatste jaren zijn veel omliggende huizen betrokken door Oost Europeanen. Mijn oude tante vindt dat niet fijn, ze kan niet met de mensen praten, volgens haar verloederd de straat en ze mist haar woongenot.

De huizen zijn bedoeld voor ouderen die op hun gemak en in rust kunnen wachten op de komst van magere Hein en niet voor, ongetwijfeld, hardwerkende Oost-Europeanen.
Het lijkt me dan ook dat bvb in dit geval de woningenverhuurder aan het jasje moet worden getrokken dat dit de bedoeling niet is.

Hetzelfde geld voor vakantieparken etc., deze zijn bedoeld voor recreatie en niet voor het langdurig onderbrengen van Oost-Europeanen. Als je als landelijk politicus de problemen kent kun je proberen daar wat aan te doen, heeft mijns inzien weinig te maken met een hetze.

Verder kan het zijn dat je bvb als vrachtwagenchauffeur bent ontslagen omdat je baas je te duur vond en voor jou in de plaats een goedkope Oost_Europeaan heeft aangenomen. Op dit moment is er geen enkel inzicht of alle verhalen waar zijn en hoe erg het is, middels de website van Greet kan hij dat inzicht misschien wel krijgen.

neemjemoederindemali | 18-02-12 | 15:25

@DaveDH | 18-02-12 | 14:35
Het niveau van begrijpend lezen is bij Hölzie blijven steken op AV4 niveau.

Dientengevolge haalt hij zijn info bij Een Vandaag vandaan. Die hebben daar - speciaal voor Hölzie en gelijkgestemden - een door het linksegedachtengoed vergiftigde olijke bolleke als presentator neer gezet, die de Hölzies van informatie voorziet.

La Vie En Rose | 18-02-12 | 15:24

DaveDH | 18-02-12 | 15:22
De SP deed niet exact hetzelfde. Heb ik je al uitgelegd, maar je luistert niet.

Fret Kroked | 18-02-12 | 15:24

@DaveDH | 18-02-12 | 15:22
Waarschijnlijk was ik toen met vakantie. Was dat een hetzesite? Geef eens wat voorbeelden.

Hölzenbein | 18-02-12 | 15:24

@Superior Bastard | 18-02-12 | 15:22
Ja ook, heb je helemaal gelijk in.

DaveDH | 18-02-12 | 15:23

@Hölzenbein | 18-02-12 | 15:18
Waarom loop jij iedereen af te zeiken die niet in je straatje past?
Last van superioriteitsgevoelens?
Met vriendelijke groet van 'die dooie'

necrosis | 18-02-12 | 15:23

@Smalhout | 18-02-12 | 15:21
Moet je eens gaan poepen. Bevolkingsgroepen verhetzen zijn nazimethoden, of Wilders het nou doet of anderen, maakt mij geen zak uit. #feit

Hölzenbein | 18-02-12 | 15:23

@Hölzenbein | 18-02-12 | 15:10
Waar was je eigenlijk toen de SP exact het zelfde deed?

DaveDH | 18-02-12 | 15:22

DaveDH | 18-02-12 | 15:17 | + 0 -
En dat de pvv voor dat doel de door hen verfoeide linkse volkskrant gebruikt is niet hypocriet?

Superior Bastard | 18-02-12 | 15:22

@DaveDH | 18-02-12 | 15:17
Ho ho, jij zit zeker niet in mijn kamp omdat ik het op een klein aantal punten met je eens ben. Ik snap je links rechts redenatie niet als je het dan toch over de PVV hebt. En nee, ik ben het in het algemeen helemaal niet met je eens, dus maak je maar geen illusies.

Hölzenbein | 18-02-12 | 15:21

PVV is een kankergezwel dat maar door blijft woekeren ten kosten van ons allemaal.

Godisvoordedomme | 18-02-12 | 15:21

@Hölzenbein | 18-02-12 | 15:18 |
En weer Wilders en nazisme in een adem.
Oh oh oh...
Krijg spontaan last van scheurgras en bladschurft.

Smalhout | 18-02-12 | 15:21

De Azijnbode heeft bij herhaling aangegeven letterlijk scheidt aan de werkelijkheid en de feiten te hebben en gewoon simpelweg allerlei lasterlijke onzinverhalen uit de duim te zuigen om dit vervolgens als het even kan tot in den treuren te herhalen.
Beetje als een hoernaal dat ook graag uit de dikke duim zuigt en er soppend onder het bureautje er ook graag een "Lex Runderkampje" draai aan geeft.
.
En in gedachte houdend wat onze premier zei over "belletje trekken en een stuk vlees in de arena gooien" Deze Pavlov reactie is onze Oosterburen ook al opgevallen. Men vermoed een Masterplan.
.
"Wilders’ Meldeseite – eine Falle für Journalisten?"
www.pi-news.net/2012/02/wilders-meldes...
"Natürlich werden diese Zeitungen keine Richtigstellungen drucken. Einen Rassismusvorwurf wieder zurücknehmen, weil man nicht in der Lage ist, Wikipedia anzuklicken? Aber vielleicht klopft den offensichtlich politisch hochmotivierten Journalisten ja eine andere Zeitung auf die Finger. Denn bei aller Liebe für Diffamierung sollte man schon etwas geschickter vorgehen…"

said_fred | 18-02-12 | 15:19

@neemjemoederindemali | 18-02-12 | 15:07
Ja en als ik een klacht indien omdat mijn telefoon niet werkt, dan zijn dat ook nazi praktijken?? Daarmee veroordeel ik ook hele bevolkingsgroepen, zoals Wilders op die hetzesite doet, ja? Dezelfde nazimethoden ja?

Je bent echt van het padje af hè? Zoals ik al zei: Laat je eens nakijken dude. Ik besteed geen tijd meer aan jou. Ist mir zu blöd.

Hölzenbein | 18-02-12 | 15:18

Hölzenbein | 18-02-12 | 15:10
Nu mag het, want vrijheid om mening te is geven is belangrijk en dus moeten de MOE-landers niet zeuren. In het topic over de haatspreker in de Balie blijkt die vrijheid om een mening te geven in een keer toch niet zo belangrijk.

Fret Kroked | 18-02-12 | 15:18

@DaveDH | 18-02-12 | 15:17
Drukte net te snel... maar het laatste woord is natuurlijk hypocrisie

DaveDH | 18-02-12 | 15:17

@Hölzenbein | 18-02-12 | 15:03
Nah Holz als je naar de godwins gaat grijpen om de PVV te duiden dan ga praat je echt onzin...

Op vlakken zijn we het eens.. maar nu niet doen alsof ik jouw kamp zit (nee geen godwin) want dat zit ik zeker niet.

Maar dit voorval laat wel de hypocritisch van de linkse Volkskrant zien... ik bedoel je bestrijd de PVV te vuur en te zwaard maar je neemt dan wel geld van ze aan voor een advertentie..

Linkse mensen zijn niet rechtse mensen als het gaat om geld verdienen, alleen (en nogmaals) links doet daar heel schijnheilig over.. en dit is gewoon een schoolvoorbeels van hy

DaveDH | 18-02-12 | 15:17

Fret Kroked | 18-02-12 | 15:15
Nicce.

Nacho_Vidal | 18-02-12 | 15:17

@Hölzenbein | 18-02-12 | 15:10 |
Nee Holzie dat is geen Hetze. Het is een vraag.

Smalhout | 18-02-12 | 15:16

La Vie En Rose | 18-02-12 | 15:09
Wat hebben een uitgerangeerde cabaretier en presentator hiermee te maken? Zijn zij gezaghebbend? Ik kom toch ook niet met Harry Mens en de Palm Invest-boys aanzetten als toonbeeld voor rechts graaien?

Fret Kroked | 18-02-12 | 15:15

En dankzij die gehandicapte kindjes betalen we nu zoveel premie.

Smalhout | 18-02-12 | 15:15

Ach en wee, de heren en dames van het goede leven hebben weer iets gevonden om miljoenen euros aan stuk te vergaderen. Laat Rutte gewoon eens even op tv roepen dat het toch echt gekke Geert is die dat weer roept en doet en dat het helemaal niks betekent dan kunnen we weer aan het werk. Ik wou dat de mensen zich eens zo druk maakten om de 300 miljoen die van onze gehandicapte kindjes afgepakt wordt bijvoorbeeld, maar daar hoor je niemand over, kots.

Tinus Trekveer | 18-02-12 | 15:13

Weer een doordachte actie van de PVV.
Ik zeg prima.

Smalhout | 18-02-12 | 15:13

Die Polen hebben nu zelfs beide banen bezet op het WK allround.

harry pikkel | 18-02-12 | 15:13

@La Vie En Rose | 18-02-12 | 15:09

TIEN Jack, Tien.

*Jomanda modus uit*

neemjemoederindemali | 18-02-12 | 15:11

neemjemoederindemali | 18-02-12 | 15:10
Netjes. Eens kijken of ze genoeg planken hebben liggen. En anders gebruik ik gewoon wat oude koeienbotten die ik nog in de tuin heb liggen.

Nacho_Vidal | 18-02-12 | 15:11

@neemjemoederindemali | 18-02-12 | 15:10
Laat je eens nakijken dude.

Hölzenbein | 18-02-12 | 15:10

@neemjemoederindemali | 18-02-12 | 14:49
"Heeft u overlast van MOE-landers? Of bent u uw baan kwijtgeraakt aan een Pool, Bulgaar, Roemeen of andere Midden- of Oost Europeaan? Wij willen het graag horen."

Dat is geen hetze tegen die mensen volgens u?

Hölzenbein | 18-02-12 | 15:10

@Fret Kroked | 18-02-12 | 14:19
Jaren geleden ging het niet zo goed met de kaartverkoop van de voorstellingen van Freek de Jonge. Deze man met principes, die zich enorm denegrerend uitliet over de commerciëlen, schoof toen met het grootste gemak bij diezelfde door hem zo verafschuwde commerciëlen aan tafel. Hij verkocht er zelfs de uitzendrechten van zijn shows aan.

En Sjek Spijkerman, van het zelfde laken een pak.

En.... ach, jij moet eens kijken wat er gaat gebeuren als er nog meer op de PO bezuinigd gaat worden. Al die moreel superieuren verkopen met het grootste gemak hun ziel aan die tokkiezenders heur. Als het maar schuift.

La Vie En Rose | 18-02-12 | 15:09

DaveDH | 18-02-12 | 15:00
Wie zet me structureel weg als uitvreter/alcoholist/uitkeringstrekker? Jij hebt het persoonlijk gemaakt, ik niet. Jij was er niet van gediend dat ik je aansprak op je kritiekloze houding tov de PVV en je vooringenomenheid met betrekking tot 'links'. Ik heb je vaak genoeg uitgedaagd om met inhoudelijke argumenten op de proppen te komen. Het gevolg was een stortvloed aan onzakelijke argumenten en vingerwijzen.
Enige zelfreflectie is je volkomen vreemd en discussieren met jou is een heilloze onderneming.

Fret Kroked | 18-02-12 | 15:09

@Hölzenbein | 18-02-12 | 15:00

Wilt u dan ook even ageren tegen deze nazi website?

www.klacht.nl/

Schandalig zoals deze site middels nazi methoden hetze's ontketend tegen ondernemers, banken, overheid etc. etc.

Voorwaar ik zeg u, pure nazi praktijken.

neemjemoederindemali | 18-02-12 | 15:07

neemjemoederindemali | 18-02-12 | 14:52 |
Zullen we anders een wedstrijd doen wie het mooiste kruis doet? Ik ga voor 100 km in de omtrek zien.

Nacho_Vidal | 18-02-12 | 15:04

Polen is voormalig Oostblok, en zeker géén Oost-Europa, europees centrum ligt ergens in Hongarije.

Dr.Thorvaldt | 18-02-12 | 15:04

@DaveDH | 18-02-12 | 15:00
Als reaguurders mij persoonlijk beledigen dan doe ik dat ook terug. Lijkt mij een normale reactie en daar ben ik beslist niet de enige. Voor de rest wat je over de PVV schrijft ben ik wel redelijk met je eens. Dus is dat wat ik over de PVV zeg toch niet zo gek.

Hölzenbein | 18-02-12 | 15:03

@DaveDH | 18-02-12 | 15:00
245 is 25....

DaveDH | 18-02-12 | 15:02

@neemjemoederindemali | 18-02-12 | 14:59
Ja.

Hölzenbein | 18-02-12 | 15:00

@Hölzenbein | 18-02-12 | 14:51
Niet zo hypocriet doen Holz, want jij heb er zelf ook een handje van het persoonlijk beledigen van reageurders... dus kom weer van je paard af.

Met Fret ben ik gewoon klaar, het is niet de eerste keer dat hij in een hoek wordt gedreven en dan persoonlijk gaat worden, mag van mij, doe ik zelf ook maar als het op ten duur echt nog alleen maar reageuren om te trollen is dan houd het ook voor mij een keer op.

Wat betreft de PVV, ik geef je gelijk dat daar een hoop idioten rond lopen, ik denk van de 24 er 5 rond lopen die echt wat kunnen en de rest is zetelvulling... maar dat vind ik ook van de andere partijen... je wilt niet weten wat er allemaal bij GL en de SP rondloopt. Om van de PvdA nog maar te zwijgen.

Kortom van de 150 mensen die daar zitten zullen er misschien 245 echt in staat zijn een land te runnen en de re4st zou nog geen eens kruideniertje mogen runnen, laat staan een land.

DaveDH | 18-02-12 | 15:00

Hölzenbein | 18-02-12 | 14:58
Toch wel een zwaktebod dan hoor. ;)
Niet dat het mij zal boeien trouwens ik hou van jullie allemaal.

Ashtrey | 18-02-12 | 15:00

@Hölzenbein | 18-02-12 | 14:55

Ah, Greet ontketend dus een hetze tegen Oost-Europeanen?

Vertel me eens, oh grote, almachtige houten been, maak ik me ook schuldig aan nazi methoden als ik een website opricht waar mensen slechte ervaringen met Chineze restaurants kunnen melden?

neemjemoederindemali | 18-02-12 | 14:59

@Ashtrey | 18-02-12 | 14:53
Ja, helaas was dat een reactie op iemand die mij zonder dat ik gescholden had knurft noemde. Zoiets komt voor ja. Actie, reactie of zo.

Hölzenbein | 18-02-12 | 14:58

@Hölzenbein | 18-02-12 | 14:52

Scussie, bedoel natuurlijk, oh, grote almachtige betweter.

neemjemoederindemali | 18-02-12 | 14:56

Hölzenbein | 18-02-12 | 14:32

Je valt zo vreselijk door de mand dude!

doskabouter | 18-02-12 | 14:55

@neemjemoederindemali | 18-02-12 | 14:49
Ken je de betekenis van o.a.? Nee zal wel niet want je hobby is mensen fout citeren om alles in een ander (je eigen!) daglicht te zetten. Punt van zwakte maat, vandaar mijn opmerkingen over dat jij niet veel begrijpt.

Hölzenbein | 18-02-12 | 14:55

@Hoen | 18-02-12 | 14:21
Klopt!

La Vie En Rose | 18-02-12 | 14:55

@Hölzenbein | 18-02-12 | 14:52

Probeer het me dan eens uit te leggen, oh grote almachtige allesweter.

neemjemoederindemali | 18-02-12 | 14:54

@Hölzenbein | 18-02-12 | 14:38
Door zoveel onzin is niet door heen te komen, dus ik heb besloten om Fretje vanaf nu te negeren, Ik zal er niets van missen want zijn bijdragen zijn meestal toch van hetzelfde lage niveau.

DaveDH | 18-02-12 | 14:54

Hölzenbein | 18-02-12 | 14:51
Huh? Noemde jij laatst ook niet iemand bitch?

Ashtrey | 18-02-12 | 14:53

Ow, gaan die nette volkskrantmensen alweer hun abonnement opzeggen?

Dat zeggen ze al jááááááááren.

Als bv Nausicaa Marbe in haar columns de vinger op HUN zere plek legde. Dan gingen ze ook hun abonnement opzeggen en vonden die nette volkskrantlezers dat Nausicaa maar op moest rotten naar haar eigen land.

En bij Amanda Kluveld is/was het ook altijd prijs.

En bij andere (gast)columnisten die hun wereldbeeld durfden en durven te verstoren.

Tegenwoordig wordt er vooraf gemodereerd, dus de ergste verwensingen etc komen er niet door.

Maar onlangs dreigden diezelfde nette volkskrantmensen met het opzeggen van hun abonnement omdat zij vinden dat de volkskrant teveel 'rechtse' columnisten/opiniemakers een podium geeft. Iemand als Bert Brussen bv.

Gelukkig maakt Thomas von der Dunk veel goed, met zijn Joden- en Wildershaat.

Enfin, de redactie van de VK zal wel schijt hebben aan die boeroepers. De meesten hebben helegaar geen abonnement.
Dat zijn van die mensen die je hier ook regelmatig ziet.
Mensen die roepen dat ze heel teleurgesteld zijn in Wilders/dePVV en de volgende keer niet meer op de PVV gaan stemmen. Dat deden ze toch al niet.

Next. (nee, niet NRC-Next. Gewoon de columns van de VK lezen. staan vaak erg goede in. Voor elck wat wils. En zo hoort het ook)


La Vie En Rose | 18-02-12 | 14:52

@Nacho_Vidal | 18-02-12 | 14:47

Ik begrijp.

*Naar gamma rent voor planken en naar Shell voor benzine*

neemjemoederindemali | 18-02-12 | 14:52

@neemjemoederindemali | 18-02-12 | 14:49
Zoals ik al eerder vertelde begrijp jij inderdaad niet veel, nee.

Hölzenbein | 18-02-12 | 14:52

DaveDH | 18-02-12 | 14:45
Erg makkelijk om principieel de gekwetste man uit te hangen bij gebrek aan argumenten. Sterkte in je leven.

Fret Kroked | 18-02-12 | 14:51

JQ heeft weekenddienst??? Doe de rest ook eens aan het werk zetten...

*can't take this much longer*

Jeen | 18-02-12 | 14:51

@DaveDH | 18-02-12 | 14:45
Nou nou nou, laat je je intelligentie weer spreken door meteen mensen uit te schelden. Welk zwaktebod weer. Bijna heel Nederland heeft dyslexie als ik het moet geloven. Een gedeelte daarvan heeft het werkelijk, het andere gedeelte moet gewoon terug naar school. Ik kan niet beoordelen waar jij onder hoort.

Overigens, even terugkomende op je tegel van 14:35, heb jij mij nog nooit op een onwaarheid over de PVV kunnen betrappen. Moet wel toegeven, soms is het amusement als je al die blunders bekijkt van die gasten. Is van de ene kant beter dan Louis de Funes, van de andere kant te treurig voor woorden. Hero Brinkman is volgens mij nog de meest acceptabele en intelligente PVV'er die er rond loopt (weet ook niet wat die man daar zoekt). Kan je nagaan.

Hölzenbein | 18-02-12 | 14:51

Nacho_Vidal | 18-02-12 | 14:47 | + 0 -
Nee, daar zijn "we" te slim voor. Maar niet iedereen behoort tot de categorie " we". Daarom is zo'n meldpunt op deze gronden ook zo gevaarlijk.

Superior Bastard | 18-02-12 | 14:51

Gaaf. De Gutmenschen gaan hun eigen krant slopen.

Alph Bolkenstein | 18-02-12 | 14:50

DaveDH | 18-02-12 | 14:45
Ach man, ik heb al tijden geen (inhoudelijk) argument meer van je gehoord.
En die slachtofferrol past je niet.

Fret Kroked | 18-02-12 | 14:49

@Hölzenbein | 18-02-12 | 14:31

Ah, een meldpunt waar je overlast van Oost Europeanen kunt melden is een hetze tegen Polen. #Helder

Dus als ik een meldpunt/website start waar je vervelende en domme tegels kunt melden dan ontketen ik een hetze tegen U, begrijp ik uw denkwijze nu goed?

neemjemoederindemali | 18-02-12 | 14:49

De hypocrisie van zowel pvv als vk in deze kwestie is stuitend, maar geeft tegelijkertijd aan dat het gelukkig nog wel meevalt met de polarisatie.

Superior Bastard | 18-02-12 | 14:49

neemjemoederindemali | 18-02-12 | 14:46 |
Ik bedoelde het als grap uiteraard. Maar Holzenbein moet niet zo zeuren.
Als of we door dit soort shit ineens naar de Gamma rennen om 2 planken en benzine in te slaan.

Nacho_Vidal | 18-02-12 | 14:47

@Nacho_Vidal | 18-02-12 | 14:27

ah, dat zal het zijn, was gewoon benieuwd wat er precies onder nazi methoden wordt verstaan. Nog benieuwder ben ik naar wat Hölzie er precies onder verstaat.

neemjemoederindemali | 18-02-12 | 14:46

@Fret Kroked | 18-02-12 | 14:40
Ach Fretje... zijn je argumentjes op dat je me moet aanvallen op mijn dyslexie.. prima hoor knul... geeft alleen maar aan hoe ongelooflijk simpel jij bent. ik ben met jou uitgepraat...
have a nice life bitch.

DaveDH | 18-02-12 | 14:45

Dus alleen reclame voor de katholieke kerk in de krant

demilord | 18-02-12 | 14:45

Ik wordt abonnee.
rechtvaardigerechter | 18-02-12 | 13:34 |
.
Epic!

Fret Kroked | 18-02-12 | 14:44

Hölzenbein | 18-02-12 | 14:38 |
Ik heb de indruk dat Dave niet zo goed is in leren.

Fret Kroked | 18-02-12 | 14:44

Ashtrey | 18-02-12 | 14:33
Juist! Die is nog beter!

Nacho_Vidal | 18-02-12 | 14:41

Jij moet niet voor mij denken Fret, je heb al moeite genoeg om voor jezelf te denken, en als je hier niet de hypocrisie in ziet dan houd het gewoon een beetje op.

DaveDH | 18-02-12 | 14:41

DaveDH | 18-02-12 | 14:35
Goh.. Dat de PVV de 'linkse' Volkskrant hiervoor wil gebruiken. Ook gek.
En laat je teksten even controleren door iemand. Door al die taalfouten komt je verhaal niet echt intelligent over.

Fret Kroked | 18-02-12 | 14:40

Heb je net, als linksch mens, gisteravond een leuke bijeenkomst gehad in de Balie te 020, zie je dit in je vertrouwde azijnbode.
Dat komt hard aan natuurlijk.

eye | 18-02-12 | 14:38

@DaveDH | 18-02-12 | 14:35
Lees Fret Kroked | 18-02-12 | 14:36
Leer je wat van (als dat dan al mogelijk is).

Hölzenbein | 18-02-12 | 14:38

volkskrant is voor het pauper volk. net als een volkswagen voor het gewone volk is. Opgeleide mensen lezen kranten waar nieuws instaat die belangrijk is en rijden echte auto's.

dezeookalbezet | 18-02-12 | 14:38

Ik zou zo zeggen: Stabiel en Niet buiten wel binnen levensgevaar.

Kamervraag | 18-02-12 | 14:38

@DaveDH | 18-02-12 | 14:35
Ik ga daar niet aan voorbij, ik gaf al een voorbeeld van een andere krant die ook niet vies was van bepaalde dingen. Meer wil ik er eigenlijk ook niet over kwijt. Trololololo. Zo goed?

Hölzenbein | 18-02-12 | 14:37

DaveDH | 18-02-12 | 14:20
Waarom is dit hypocriet? Het is toch voor iedereen duidelijk dat de Volkskrant geld heeft verdiend aan die advertentie?
En wat als de Volkskrant de advertentie niet had geplaatst? Had je 'links' dan beticht van censuur en Noord-Koreaanse toestanden? Ik denk het wel, want 'links' doet het namelijk nooit goed bij jou.

Fret Kroked | 18-02-12 | 14:36

necrosis | 18-02-12 | 14:19
Ach zo, bedankt.

Ashtrey | 18-02-12 | 14:35

@Hölzenbein | 18-02-12 | 14:24
Holz wat de methodes van de PVV zijn is niet relevant in deze... Wat wel relevant is, is dat de PVV in de linkse van superieure linkse moraal doorspekte Volkskrant zijn nazi methodes mocht adverteren... en waarom? juist omdat de linkse Volkskrant graag het geld aanpakt van iemand die er volgens jou "nazi praktijken" op na houd.

Opvallend dat je daar weer aan voorbij gaat, of je heb het artikel niet gelezen, of je moest weer ff ongefundeerd aan PVV bashen doen... ik denk zelf het laatste.

DaveDH | 18-02-12 | 14:35

Die journalisten hebben steeds gedacht dat hun bijdrage aan de krant het belangrijkste was en dat adverteerders daar gebruik van konden maken. Blijkt het nu ineens andersom. Advertenties zijn het belangrijkst en de journalistieke bijdrages blijken slechts bladvulling om advertenties beter tot hun recht te laten komen.

prikkel123 | 18-02-12 | 14:34

Hölzenbein | 18-02-12 | 14:31 |
En wie waren daar ook alweer mee begonnen? In een poging om stemmers bij de PVV weg te halen? Wat lukte...
PvdA en SP hebben zelf de doos van Pandora geopend. Niet zo slim, als ze wijlen Jacques Van Doorn hadden gelezen, hadden ze dat kunnen weten.

sjaakdeslinksesul | 18-02-12 | 14:34

@doskabouter | 18-02-12 | 14:28
Ja jij als ervaringsdeskundige moet dat weten. Zet er een zonnenbril overheen, valt ie niet naar beneden.

Hölzenbein | 18-02-12 | 14:32

Laat Cartman 't niet horen.

Bullehr | 18-02-12 | 14:32

@neemjemoederindemali | 18-02-12 | 14:26
Als jij de intelligentie niet bezit om dat te begrijpen (hetze tegen o.a. Polen) dan heb je het aan je zelf te danken en dan ga ik het je ook niet uitleggen.

Hölzenbein | 18-02-12 | 14:31

De Volkskrant was, ruim voor de komst van de NSB-hoofdredacteur, de eerste krant met een Duitse censor. Ze waren de enige (!) die er vrijwillig eentje binnen haalde.

Morgenhout | 18-02-12 | 14:30

Hölzenbein | 18-02-12 | 14:24

Als je met een theedoek op je kop loopt dan weet je ook niet wat er speelt buiten.

doskabouter | 18-02-12 | 14:28

Heel slim van de PVV om te adverteren in de Azijnbode. Waar anders vind je meer matennaaiers?

wakkere_nederlander | 18-02-12 | 14:28

neemjemoederindemali | 18-02-12 | 14:26 |
Jij ziet dat niet omdat je je speciale 'Nazi Wilders Bril' niet op hebt.

Nacho_Vidal | 18-02-12 | 14:27

@Hölzenbein | 18-02-12 | 14:24

Vertel me eens, wat zijn precies die nazimethoden van Wilders, kun je een voorbeeld noemen?

neemjemoederindemali | 18-02-12 | 14:26

Hölzenbein | 18-02-12 | 14:24
Ach, neem het toch met een korreltje zout. Of ben je bang dat we over 6 jaar ook Polen staan uit te zwaaien op het station?

In deze tijd EN in Nederland duurt deze hype misschien nog een paar weken en dan is het over.

Stel je toch niet zo aan.

Nacho_Vidal | 18-02-12 | 14:25

@DaveDH | 18-02-12 | 14:20
Het schoolvoorbeeld van hypocrisie is juist gekomen door het oprichten van een hetzesite door rechts. Als dat er niet geweest was, was er niets aan de hand geweest. Leuk dat verdraaien van feiten altijd. De halve wereld is verbijsterd van die nazimethoden van Wilders en hier lopen debielen rond die het verheerlijken. Hoe dom kan men zijn?

Hölzenbein | 18-02-12 | 14:24

Mooi PVV-knuppeltje in het goedmenselijke moral fags hoenderhokje.
Overigens wel een beetje een kudt-ad van de PVV; had zoveel beter gekund met verwijzing naar de SP (wat Ella | 18-02-12 | 14:19 zegt) en Marnix Norder:
www.geenstijl.nl/mt/archieven/2009/07/...

Fijnstoffer | 18-02-12 | 14:23

VK is allang geen linkse krant meer. Deze advertentie heeft nog eens duidelijk gemaakt. En ik blijf abonnee.

Hoen | 18-02-12 | 14:21

Ligt Oostenrijk ook in Midden-Europa?

sjaakdeslinksesul | 18-02-12 | 14:21

@Ella | 18-02-12 | 14:19

Logisch, die communisten wensen geen concurrentie.

neemjemoederindemali | 18-02-12 | 14:21

@patrizio | 18-02-12 | 14:14
Daar ben ik ook benieuwd naar. Ik weet ook niet of ze zo maar data verzamelen mogen voor een politiek doel. Nu nog een meldpunt, amerikanen, australiërs, aziaten, afrikanen, en Wilders heeft de hele wereld als vriend. Man man man.

Hölzenbein | 18-02-12 | 14:20

@Fret Kroked | 18-02-12 | 14:19
De waarheid is treurig Fret, alleen jij wil dat maar niet inzien, terwijl je hier een schoolvoorbeeld heb.

DaveDH | 18-02-12 | 14:20

@Ashtrey | 18-02-12 | 14:05
Freerider denkt dat alle PVV stemmerTs blanke tokkies in achterstandswijken zijn.
PVV stemmerTs kom je echter tegen in alle lagen van de bevolking.

necrosis | 18-02-12 | 14:19


Gaan deze Opzeggers nu ook niet meer op de SP stemmen?
.
''De SP begon in 2005 met een meldpunt voor 'concurrentievervalsing op de arbeidsmarkt die wordt veroorzaakt door de toestroom van Polen en andere Oost-Europeanen'.
De partij is nu, vooral bij monde van fractieleider Emile Roemer, verontwaardigd over het meldpunt van de PVV voor overlast veroorzakende Midden- en oost-Europeanen.''

www.parool.nl/parool/nl/3587/POLITIEK-...

Ella | 18-02-12 | 14:19

Hypocrisie is het handelsmerk van links, dit is weer een perfect voorbeeld daarvan.
DaveDH | 18-02-12 | 13:51 |
.
Wat een treurigheid weer.

Fret Kroked | 18-02-12 | 14:19

@Jackanders | 18-02-12 | 14:14
Oké, wie heeft er met mijn 'de' en 'van' lopen rotzooien?

Jackanders | 18-02-12 | 14:16

Maar wat gaat er nou precies met die klachten gebeuren? Ik neem aan dat een paar PVV-stagiaires de echte klachten eruit mogen vissen en dat die dan gebundeld aan minister Kamp aangeboden worden. Die haalt vervolgens zijn schouders op en alles blijft bij hetzelfde?

patrizio | 18-02-12 | 14:14

Dan zeggen ze op, kopen drie maanden de van losse verkoop want ze willen stiekem niks missen, en dan nemen ze weer een abbo.
Nou, punt gemaakt hoor.

Mooie zet van de PVV overigens.

Jackanders | 18-02-12 | 14:14

Tjonge jonge. Tegen al je principes in geld vangen? Nee dan kan je beter zoals de Telegraaf substantiële financiële steun aan de NSB geven in de jaren 40 om die lui om te kopen en op die manier geheel in handen van de SS te komen. Inkopper Quid?

Hölzenbein | 18-02-12 | 14:14

@McPhart | 18-02-12 | 13:58
En? lucht het op?

Che_cuevara | 18-02-12 | 14:14

VK heeft ook niks met de SP...

Maar wel weer keigoeie actie van de PVV!

BarneyBoner | 18-02-12 | 14:13

haha die Mcscheet snapt er ook geen poep van.

E.Kruize | 18-02-12 | 14:13

@Ashtrey | 18-02-12 | 14:05
Ja, die laatste link ontgaat mij ook helemaal.

Che_cuevara | 18-02-12 | 14:12

Wel een enorme Godwin komt er nu aan van mijn kant, dus neem het niet te serieus a.u.b. .

Wilders zegt eigenlijk de Oost-europeanen hebben het allemaal gedaan!

Het voelt een beetje NSB achtig om alle overlast van 1 bevolkingsgroep te laten melden door burgers.

"Psst herr oberstormfuhrer, daar aan de overkant zitten nog een paar polen in de kelder!"

Actraiser | 18-02-12 | 14:11

De Volkskrant, bestaat die dan nog?

Che_cuevara | 18-02-12 | 14:07

Als er mensen Oost-Europa hebben verraden, zijn het de linkschemensen in Nederland wel. Altijd hebben ze klaargestaan om de misdaden begaan door de troepen van de USSR in Oost-Europa goed te praten. En als Hamas een advertentie zou zetten met een oproep te vernietiging van Israel zou er ook niemand kwaad om worden. En nu wel???

Moonwarrior | 18-02-12 | 14:06

necrosis | 18-02-12 | 14:02
Jij snapt wat hij eigenlijk wil zeggen?
Knap, ik snap er namelijk geen drol van.

Ashtrey | 18-02-12 | 14:05

@McPhart | 18-02-12 | 13:58
Ooit de huisregels gelezen mbt de Nederlandsche taal?
Als ik Joris was, had ik laten nablijven...

necrosis | 18-02-12 | 14:05

@Handige Harrie | 18-02-12 | 13:55

Groot gelijk, u wilt elke avond anaal stukkapoedt getrokken worden door Greet?

neemjemoederindemali | 18-02-12 | 14:04

Toch werkt dat niet: adverteren voor zo'n lange url in een krant...

patrizio | 18-02-12 | 14:04

Hmmm, zie dat GS een advertentie van VW op de homepage heeft staan, waren die ook niet ooit een keer fout?

Vanavond zal ik met mijn vrouw overleggen (lees, vragen) of ik nu mijn GS abbo op moet zeggen of dat ik lid mag blijven.

neemjemoederindemali | 18-02-12 | 14:03

Tuurlijk Quid, voor een knappe Audi zeg jij ook dat de PVV wordt gedreven door bankiers die 7 kleuren peop denken vanwege mogelijke invoering van rentevrije sharia banking.

Einde van de Domheid | 18-02-12 | 14:03

@Freerider | 18-02-12 | 13:55
Ik denk dat jij weinig verstand hebt van de gemiddelde PVV stemmer.
Zullen we het eens over de ontevreden PvdA stemmer hebben?

necrosis | 18-02-12 | 14:02

McPhart | 18-02-12 | 13:58
Nou nou nou!

Zo kannie wel weer he!

Nacho_Vidal | 18-02-12 | 14:02

De VK lijkt de enige krant die héél Nederland wenst te vertegenwoordigen dus ook Henk en Ingrid. Dit tot grote onzetting van de Gutmensch die niet van het buitensluiten van mensen houden... Een grote komedie.

Davidson | 18-02-12 | 14:01

Je boodschap laten verkondigen door de vijand en daarbij zijn implosie veroorzaken is een briljante vorm van paard van troje marketing

Puz Pin | 18-02-12 | 14:01

Ik vind de advertentie van de PVV wel logisch. Door 1 advertentie te plaatsen, bereik je in één keer de juiste doelgroep van duizenden zure zeurmensen!

Ben de Lid | 18-02-12 | 14:00

@Handige Harrie | 18-02-12 | 13:55
Jij wou namelijk met wilders trouwen ?

TheLuggs | 18-02-12 | 14:00

Ik ben er afgelopen week snoeihard achter gekomen dat linksch nederland niet verder komt dan cliche's en godwinns als het gaat om het bestrijden van de PVV. Bongoboy Johny Quit idem.

doskabouter | 18-02-12 | 14:00

@McPhart | 18-02-12 | 13:58
Uhhhh wat?????

DaveDH | 18-02-12 | 13:59

Nog vóór de eerste PVV-troll was al duidelijk dat dit weer een stukje is van joop.nl-schrivenr Quid.
Fecaal braken is nog minder onaangenaam dan geconfronteerd de worden met de schriftelijke spuitpoep van deze Kereltje Peggold-kloon.
.
Wat doet dat stuk stront van de klasse Scyphozoa eigenlijk bij een blog als GS?

McPhart | 18-02-12 | 13:58

Ik heb een klacht ingediend over die Hongaarse vrouw van Wilders. Komt hier een beetje onze baan inpikken!

Handige Harrie | 18-02-12 | 13:55

Tja, het is natuurlijk wel de VOLKSkrant. Voor mensen die in een VOLKSwijk wonen met een VOLKSwagen voor de deur; de gemiddelde PVV stemmer dus.

Freerider | 18-02-12 | 13:55

@Harry Turtle | 18-02-12 | 13:50
Altijd beter dan het uitleggen als een Lawine van opzegging en dan verder doorgaan over hoe-wat-waar van Lawines in het algemeen...

Stropdasje | 18-02-12 | 13:53

@hatovimletayis | 18-02-12 | 13:36 |
Oh nee? Wat denk je van die gratis exposure via GS?

prikkel123 | 18-02-12 | 13:52

@DaveDH | 18-02-12 | 13:51
met rechtse mensen = net rechtse mensen

DaveDH | 18-02-12 | 13:52

Stropdasje | 18-02-12 | 13:48
Hmm ok, maar het heeft inderdaad niets met het topic te maken. Verder: Colecovision +1

Nacho_Vidal | 18-02-12 | 13:51

Zodra linkse mensen met hun linkse principes geld kunnen verdienen worden het met rechtse mensen, alleen doen ze er heel schijnheilig over...

Hypocrisie is het handelsmerk van links, dit is weer een perfect voorbeeld daarvan.

DaveDH | 18-02-12 | 13:51

De meesten kunnen het woord abonnement niet eens foutloos schrijven.

prikkel123 | 18-02-12 | 13:50

O god zelfs hier weten sommige een Apple fittie van te maken. Get a life, its a fucking computer.

Harry Turtle | 18-02-12 | 13:50

De Volkskrant is altijd de krant van NSB-ent Nederland gebleven.

Haarkopje | 18-02-12 | 13:49

overVecht | 18-02-12 | 13:48
lol!

Nacho_Vidal | 18-02-12 | 13:49

@ Nacho_Vidal | 18-02-12 | 13:45 |

Hypocriet is het. Omdat Ghadaffi ook een Bugatti Veyron scheen te hebben verkoop ik de mijne maar.... dacht het niet!

overVecht | 18-02-12 | 13:48

@Nacho_Vidal | 18-02-12 | 13:43
Ging over de +1 voor Macbook Air in de PVV advertentie volgens reaguurder Jopie2009. Apple verdient van mij alleen -1 kuddos vanwege die patent ellende over de meest triviale en stompzinnige zaken. www.google.nl/search?q=apple+patent+si...

Verder off-topic hier natuurlijk...

Stropdasje | 18-02-12 | 13:48

was mij niet opgevallen

plicieman | 18-02-12 | 13:47

Alle PVV leden zijn daarentegen in bezit van een abonnement.

HoogToontje | 18-02-12 | 13:47

Niemand van de PVV leest/controleert die 46000 klachten toch. Waarom zou iemand deze klucht dan serieus nemen.

de kudtkrantenjongen | 18-02-12 | 13:46

Denk ook eens aan de jongens die hun krantenwijk kwijt raken. Heeft Achmed eindelijk een baantje, krijg je dit. Kan de straatcoach weer helemaal opnieuw beginnen.

rechtvaardigerechter | 18-02-12 | 13:46

@ FlyingDutchJan | 18-02-12 | 13:44 |

Schattig.... een Wilders adept met een typisch adepten tegeltje... kusje...

overVecht | 18-02-12 | 13:46

Trollen als een baas!

Rikketiktik | 18-02-12 | 13:45

overVecht | 18-02-12 | 13:42 |
Juist. Pretentieuze moraalridders. Ik weet nu al hoe het gaat vanavond in de kroeg; een zwaard gevecht met de lullen tussen de ex-volkskrant lezers over 'hoe ze hun abonnement wel even niet hebben opgezegd'.

Bah. Ik haat dit soort gedrag.

Nacho_Vidal | 18-02-12 | 13:45

+1 PVV ! Opsodemieteren met die linkse partij krant van de links Nederland. Zeg massaal uw abonnement op ! Typerend voor die huichelaars v/d Volkskrant

FlyingDutchJan | 18-02-12 | 13:44

Wat zijn die ex-volkskrantlezers toch vreselijk onverdraagzaam tegenover andersdenkenden in de maatschappij.

je postbode | 18-02-12 | 13:43

Stropdasje | 18-02-12 | 13:42
Waar héb je het over?

Nacho_Vidal | 18-02-12 | 13:43

Ach, vroegah waren ze katteliek, die zijn ook zo goed als uitgestorven .
Nu het socialisme van de Arbeidt(macht frei)ook flink op zijn retour is blijft er weinig over.
Gutenberg druknieuws verliest het van elektrieke snelheid.
Voor komende week wat positieve @bertbrussen). Geenstijl-schrijver. Volkskrant-columnmist. tegemoet ziet.

Ratzing. | 18-02-12 | 13:43

Doen de lezers dat ook wanneer er een reclame wordt gemaakt voor door kinderarbeid gefabriceerde Nike schoenen...

Precies.... moralfags...

overVecht | 18-02-12 | 13:42

Doen ze toch nog eens iets goed bij de Volkskrant.

@Jopie2009 | 18-02-12 | 13:35
-1 voor de Macbook Air, mooie producten maar bedrijf Apple is zelf door een door verrot. www.google.nl/search?q=apple+patent+site%3Atw...

Stropdasje | 18-02-12 | 13:42

Persoonlijk vind ik dit een beetje zwak en ruggegraatloos gedrag. Als ik een bepaalde artiest of band leuk vind en ze maken een kutnummer, dan flikker ik ook niet gelijk mijn computer uit het raam.

Typisch links huichelachtig backstabbing gedrag!

1 fucking advertentie. Mietjes!

Nacho_Vidal | 18-02-12 | 13:41

Ik geef die jongens van de VK groot gelijk.
Money talks en bullshit walks.

Ashtrey | 18-02-12 | 13:41

Een rechtgeaarde hoer doet ALLES voor geld. Zo ook de Volkskrant dus...

ZKH EénOog | 18-02-12 | 13:41

Geld stinkt niet, dat weten linkse mensen ook best wanneer het om hun eigen portemonnee gaat.
Principes zijn er om andere mensen aan te houden.

Jan Passant mk2 | 18-02-12 | 13:40

Haha, zo kennen we die socialisten weer: eerst de eigen portemonnee, dan de 'sociale' principes. *proest*

DutchLibertarian | 18-02-12 | 13:39

Nee we moeten lekker aan het cordon sanitair. Met z'n allen de PVV buitensluiten dat werkt fantastisch, zie wat een succes België is met die politiek.

Waarom doen die mensen zo raar. Een krant hoeft niet achter zijn advertenties te staan. Denken die mensen ook dat Volkskrant journalisten KPN een fantastisch bedrijf vinden? Dat zou pas reden zijn om je abonnement op te zeggen.

DeKeepVogel | 18-02-12 | 13:39

meesterlijke zet van Geert.

Cork_boy | 18-02-12 | 13:38

@hatovimletayis | 18-02-12 | 13:36
Nou, tegen al je principes in geld vangen.

Dat is progressief.

Parsons | 18-02-12 | 13:38

@hatovimletayis | 18-02-12 | 13:36
Nou, tegen al je principes in geld vangen.

Dat is progressief.

Parsons | 18-02-12 | 13:38

Dat zal de azijnbode niet leuk vinden; heeft Geert ze achteraf toch nog te pakken genomen.

meneer Q | 18-02-12 | 13:37

Geweldig.

de kudtkrantenjongen | 18-02-12 | 13:36

Opzeiden? Opzegden, bedoelt u. En ik begrijp die lezers wel. Wat moet een *kuch* kwaliteitskrant met dit soort populistische advertenties? Je doelgroep bereik je er echt niet mee..

hatovimletayis | 18-02-12 | 13:36

Het zoveelste bewijs van de linkse hypocrisie: links lullen, rechts zakken vullen..

algebra | 18-02-12 | 13:36

Volgende initiatief van de PVV: de Poolster. Niveautje campingkantine die "partij".

Schreeuwmeeuw | 18-02-12 | 13:36

"Al 46.000, maar er kan nog meer bij". De PVV weet dus schijnbaar al hoeveel klagende mensen er ongeveer zijn. Vanwaar dan dit meldpunt?

DoeBai | 18-02-12 | 13:36

+1 voor de MacBook AIr in de PVV advertentie

Jopie2009 | 18-02-12 | 13:35

Ik wordt abonnee.

rechtvaardigerechter | 18-02-12 | 13:34

REAGEER OOK

Uitgelezen op GeenStijl? Abonneer je op de Nijman-Nieuwsbrief.
linktips: Kansino. Hét online casino van Nederland.
Bookmakers | Online casino overzicht | Bookmakers Nederland
Online Casino | Online casino Nederland | LOESOE - nieuws en entertainment
Online Casino Top 5 | Casino bonussen | CoinMart
online bookmakers in Nederland