Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

ACTA: wellus/nietus/wellus/<wbr/>nietus/NIETUS

stopdieoctopus.jpg Nu niet gelijk die champagne ontkurken internetkleuters, want het feit dat een Kamermeerderheid er vandaag voor heeft gezorgd dat het ACTA-verdrag in ieder geval wordt vertraagd is wat anders dan helemaal geen ACTA-verdrag meer. Het was trouwens leuker geweest als iedereen meteen akkoord was gegaan met het originele voorstel van GroenLinks om het verdrag te laten keuren door het Europese Hof maar dat wilde de PVV niet. PVV'ers zijn dan ook allergisch voor alles wat met Europa te maken heeft. En de wil van de PVV is wet want doorslaggevend voor een meerderheid. Overigens gaf de PVV er niet echt blijk van veel kennis van zaken te hebben zo valt op te maken uit dit Kamervergaderingsverslag van afgelopen donderdag. De PVV weet nu niet meer hoe ze moet draaien zonder toe te geven dat ze uit onwetendheid voor een in het geheim bij elkaar gelobbyd kudtverdrag hadden willen stemmen. Anyway, de zaken staan er nu als volgt voor: dankzij deze motie moet eerst iemand gaan bewijzen dat er in het ACTA-verdrag geen zaken staan die in strijd zijn met Europese grondwetten, mensenrechtenverdragen en de Nederlandse grondwet. Instant internetcensuur zonder tussenkomst van de rechter is dat in elk geval wél. Dus zal een of ander Nederlands adviesorgaan hierover advies moeten uitbrengen. De Raad van State is zo'n adviesorgaan. U weet wel, dat beslist onafhankelijke insitituut waar uitgerangeerde CDA'ers tot hun dood onderkoning van Nederland mogen blijven. En wie is, samen met de liberale partij de VVD, de grootste voorstander van het ACTA-verdrag? Juistem: het CDA. Kortom: Raad van State ♥ CDA, waardoor straks het advies zal volgen dat er "echt niks mis is met dit prachtige ACTA-verdrag". Maargoed, gezien de bureaucratische structuur waarin dit soort stokoude CDA-beleidstijgers "recht" spreken zal het nog een jaartje of 160 duren voordat er überhaupt een advies volgt. Tegen die tijd zijn torrents en The Pirate Bay alweer het casettebandje van het internet.

Reaguursels

Inloggen

Het gaat net als met de verworpen Europese Grondwet. We zeggen NEE, maar krijgen JA, hoe dan ook. Dankzij dat kut-CDA. Die partij moet nog doder dan de PvdA.

Fijnstoffer | 15-02-12 | 11:40

Parel van het Zuiden | 15-02-12 | 08:54
Je zal eerst iets moeten toetsen op juistheid voordat je het afwijst anders heb je niets in handen.

Hölzenbein | 15-02-12 | 10:09

de grote Anti | 15-02-12 | 00:43
Die zijn niet goed, die je neemt. Doe ons eens een plezier en neem eens de juiste pilletje. Komt er niet meer zo veel ** ** uit je harses.

Hölzenbein | 15-02-12 | 10:07

Toetsen of ACTA geen grondrechten schendt i.p.v. ACTA gewoon afwijzen omdat we het niet willen. Den Haag gaat met dit verdrag dus gewoon weer een EU grondwetje flikken...

Parel van het Zuiden | 15-02-12 | 08:54

Acta is in het geheim onderhandeld, iemand op Tweakers.net zei "dat is niet ongewoon, de bond en werkgevers onderhandelen ook in het geheim.

Maar hij vergat dat hier wel een burgerpartij bij de onderhandeling zit, bij Acta is dit niet. Een betere vergelijking is dat CAO's in het geheim tussen overheid en de werkgevers maar zonder de bonden tot stand komen.

Enkel en alleen al vanwege deze geheimzinnigheid moet Acta gestopt worden.

CyberRat | 15-02-12 | 08:50

ACTA-verdrag geen zaken staan die in strijd zijn met Europese grondwetten, mensenrechtenverdragen en de Nederlandse grondwet. Instant internetcensuur zonder tussenkomst van de rechter is dat in elk geval wél.

Hier mee ben ik het eens.
En laten als die virus-spam-botnet verspreiders maar er af gooien.

downloadfree | 15-02-12 | 07:38

-weggejorist-

Cabana Boy | 15-02-12 | 04:37

Echt, mijn oma weet nog beter dan een gemiddelde politicus dat het niet handig is om dit soort handelsverdragen te ondertekenen.. En zij heeft geeneens internet, kan je nagaan.. Stemde vroeger PvdA en nu? Ze weet het effe niet meer, als in; "Waar hebben we voor gevochten in de oorlog?"

Cabana Boy | 15-02-12 | 04:36

@Stormageddon | 15-02-12 | 03:36

Ananas

neemjemoederindemali | 15-02-12 | 03:44

@neemjemoederindemali | 15-02-12 | 03:29
I know. Waarom denk je dat ik zeg dat twitter evil is en erg slecht voor mijn geestelijke gezondheid en die van anderen?

plink-plonk
*laat het 20 eurocent muntje maar even vallen.*

Stormageddon | 15-02-12 | 03:36

@Stormageddon | 15-02-12 | 03:27

jammer, wij zitten er allemaal wel.

neemjemoederindemali | 15-02-12 | 03:29

@SvennusMax | 15-02-12 | 03:21
Nee, twitter is evil. Alle social media zijn evil. In elk geval erg slecht voor mijn geestelijke gezondheid en die van die anderen.

Stormageddon | 15-02-12 | 03:27

@Stormageddon | 15-02-12 | 03:17
Kom jij gewoon ff op Twitter jong. Of was je er al?

SvennusMax | 15-02-12 | 03:21

@neemjemoederindemali | 15-02-12 | 03:14
Off-topic mag niet meer van @Tarmac, dus dan hou je je wel in.

Stormageddon | 15-02-12 | 03:17

@seven | 15-02-12 | 02:07
Wij weten dat allemaal al. Hoe het EU- en bankenspel werd en is gespeeld kon hier op GS in diverse tegels al 3 jaar worden gelezen. Maar je zou toch verwachten dat onze vertegenwoordigers, van wie een groot deel zichzelf beroemt op het volgen van de "meer intellectuele" MSM, en daar hun informatie vandaan haalt, van hun stoel gelazerd is? En onmiddellijk vragen stelt als: hoeveel andere EU-landen hebben dergelijke window-dressing tactieken van Goldman-Sachs voor hun boekhouding toegepast om bij de EU te mogen? Waarom mochten dergelijke constructies van Eurostat? Waren de Europese Commissie, de ECB en de nationale regeringen op de hoogte van die tactieken? Etc. Etc.
Dat zijn zo maar een paar vraagjes die je toch bekruipen als de onvolledige maar zeer bezienswaardige aflevering van Tegenlicht bekijkt. Of geen van de 150 kameridioten heeft het gezien. Dat kan ook nog.

Stormageddon | 15-02-12 | 03:16

@atm0s | 15-02-12 | 03:06

Mooi. ik heb die extension van jullie. Kan ik dees gewoon downloaden. (digibeetje)

pius | 15-02-12 | 03:14

Wat een rust hier, de nachtploeg verschwunden?

neemjemoederindemali | 15-02-12 | 03:14

@pius | 15-02-12 | 01:01
O je bedoelde die Chromium bug voting. Ja anders doet Google er niets aan. En door die bug, klopt de scrollpositie soms niet omdat Chrome die verkloot. (mis je de 1e nieuwe tegels soms na een f5)

atm0s | 15-02-12 | 03:06

Tribler!

zooishettoch | 15-02-12 | 03:04

-weggejorist-

caesar63 | 15-02-12 | 03:01

@pius | 15-02-12 | 01:01
Net een bugfix gemaakt, door dat pokke ding (wat ik dan weer wel een verademing vind, daar mijn ogen lui zijn) kon je niet meer filmpjes starten, maar dat is gefixt.

atm0s | 15-02-12 | 03:01

@SvennusMax | 15-02-12 | 02:29

Een beetje muizetarwe lijkt me voldoende.

*weer gaat twitteren*

neemjemoederindemali | 15-02-12 | 02:31

@seven | 15-02-12 | 02:14

Mooi, zoals ik net al op den twitters meldde:-)

neemjemoederindemali | 15-02-12 | 02:29

@seven | 15-02-12 | 02:14
Oh, die kerel die die slechte coke voor Whitney regelde? Zou hij Houtenbeen een ook proefje kunnen sturen?

SvennusMax | 15-02-12 | 02:29

neemjemoederindemali | 15-02-12 | 01:03
Zoals ik al zei op d twitters: Nacho is free. Aldus een een hoestende man in regenjas in een parkeergarage ;)

seven | 15-02-12 | 02:14

Stormageddon | 15-02-12 | 01:21
Tis allemaal een beetje te pijnlijk. Dan moeten ze achteraf toegeven dat de f*cking PVV t spel beter doorzag dan zij, oh redt de euro! at all cost roeperts. Juist op dat domme gedrag gokte GS. Griekse troep kopen (met korting) en lekker rendement & dumpen voor topprijzen @ECB en aan banken die toch bailoutcash krijgen.
Maar ik ben cynischer politici krijgen donaties en willen ooit verder. De EU minded politici willen geen slecht nieuws over EU horen & geld gooien is vh imago minder dan een land opgeven. Moet soort sprookje blijven, terwijl Kroes gelijk heeft, sterker Gr kan failliet en de euro daarna gewoon houden. Alleen Griekse bonds zijn dan (deels) waardeloos, maar politici heben uit pure domheid hun hoofd in de strop gestoken. Overheden&ECB hebben inmiddels zelf veel Griekse bond opgekocht in de hoop dat t zou overwaaien/hun tijd zou duren. Ze hadden direct jammer maar helaas moeten zeggen. Hoorde je JCdeJager zeggen dat banken er nu beter voor staan, ja overheden / ecb / imf hebben die troep overgenomen, dat zijn wij.
Een spel voor de banken zonder nieten die politici voorspiegelen dat anders de wereld vergaat, en politici denken (dixit Jim Rogers)Oh ik ben uitverkoren om de EU te redden en gooien het geld naar de bank.

seven | 15-02-12 | 02:07

@Parsons | 15-02-12 | 01:54

ABD. Trusten.

boeglul | 15-02-12 | 02:02

@Stormageddon | 15-02-12 | 01:21
Het boeit ze niet. Zolang die knakkers 7k? in de maand beuren zal het ze worst zijn.

Parsons | 15-02-12 | 01:54

@neemjemoederindemali | 15-02-12 | 01:23
nee. wat bedoel je?

pius | 15-02-12 | 01:27

@pius | 15-02-12 | 01:11

Op stukje over onze skelterheld.

neemjemoederindemali | 15-02-12 | 01:23

Wat ik wel opvallend vind, en dat is wellicht een beetje off-topic (sorry, but fuck you @Tarmac), is dat er naar aanleiding van de uitzending van Tegenlicht van gisteren nog geen enkel kamerlid of fractie vragen heeft gesteld.
Voor mij (en velen alhier) was die uitzending gesneden koek, allemaal min of meer wel bekend, dus ik viel niet van m'n stoel van verbazing. Maar, wereldvreemde parlementariërs, voor hun blik op de wereld volkomen afhankelijk van de MSM, moet dat toch wel een enige vragen hebben oproepen. Lijkt mij. Ik heb niemand van de 150 kameridioten gehoord of gelezen. Heel vreemd.

Stormageddon | 15-02-12 | 01:21

Altijd een leuke voor de conspiracy nerds.
Maar over brein en acta schrijft men geen liedjes.
Vreemd.

*schopt jukebox*
www.youtube.com/watch?v=vrQSAkaWsaU

de grote Anti | 15-02-12 | 01:11

@neemjemoederindemali | 15-02-12 | 01:09

Waar?

pius | 15-02-12 | 01:11

@pius | 15-02-12 | 01:05

Heb je de reactie van vraagstaart gezien? (kroegverhaal)

neemjemoederindemali | 15-02-12 | 01:09

@Parsons | 15-02-12 | 00:54
Dank, was effe vergeten hoe je er kwam.

weedo | 15-02-12 | 01:06

-weggejorist-

pius | 15-02-12 | 01:05

@neemjemoederindemali | 15-02-12 | 01:03

Moralfag hoor die Pastadinges.

pius | 15-02-12 | 01:05

@Pasta-saus | 15-02-12 | 01:01

FREE NACHO und schnell bitte.

neemjemoederindemali | 15-02-12 | 01:03

@Pasta-saus | 15-02-12 | 01:01

Hoezo?

pius | 15-02-12 | 01:02

@Parsons | 15-02-12 | 00:59

Ik moet voor een bugfix voten?

pius | 15-02-12 | 01:01

@pius | 15-02-12 | 01:00
Hou sop.

Pasta-saus | 15-02-12 | 01:01

Free Nacho!

pius | 15-02-12 | 01:00

@Parsons | 15-02-12 | 00:59
Gelukkig weet jij dingen.

Pasta-saus | 15-02-12 | 01:00

@Pasta-saus | 15-02-12 | 00:57
Ik moest er ook even naar zoeken. #fml

Parsons | 15-02-12 | 00:59

@Parsons | 15-02-12 | 00:54
U saved my day.

En ik maar denken dat het aan m'n Chrome lag. Wat een pokkeding. Thnx!

Pasta-saus | 15-02-12 | 00:57

@Pasta-saus | 15-02-12 | 00:54
LLOLOL

pius | 15-02-12 | 00:56

Parsons | 15-02-12 | 00:54
Ik las ff iets heel anders in jouw tegel. Ik zal maar niet zeggen wat.

Da Mul | 15-02-12 | 00:56

@weedo | 15-02-12 | 00:39
Even \ klikken en speedread uitzetten.

Parsons | 15-02-12 | 00:54

@pius | 15-02-12 | 00:52
Alsof die kudos me ook maar een fuck interesseren. Alleen moralfags geven om die meuk. Trollen doe je niet voor de kudo's.

Maar dat hoef ik jou gelukkig niet uit te leggen;)

Pasta-saus | 15-02-12 | 00:54

@Pasta-saus | 15-02-12 | 00:50

Ik doe het een jaar gratis. Dan ben je rijk genoeg. kreeg wel volop plusjes trouwens voor die moralfags-remarks.

Stof tot nadenken.

pius | 15-02-12 | 00:52

@pius | 15-02-12 | 00:47
Ik ben niet zo'n poezenfan, maar de kleuren spraken me wel erg aan. Lievve tekst erin, topkaart pius! Maakt het weer helemaal goed.

Nu moeten we het alleen nog over je uurloon hebben.

Pasta-saus | 15-02-12 | 00:50

prikkebeenK | 15-02-12 | 00:46
Leg ´ns uit.

Da Mul | 15-02-12 | 00:48

@Pasta-saus | 15-02-12 | 00:45

Tussendoor heb ik dat gedaan. en nu ik je bodyguard ben zal ik dat niet meer doen. En graag gedaan heey.

Vond je hem mooi?

pius | 15-02-12 | 00:47

Omdat zonder ACTA men geen gereedschap in handen zou hebben om onfrisse zaken op internet aan te pakken.
Nu UK die .com domein offline haalt; een precedent. Immers, .com is USA 'eigendom'.
www.techdirt.com/articles/20120214/110...
Nu ja, het gaat er natuurlijk om dat er geen rechter aan te pas hoeft te komen. Hoezo democratie. Hoezo censuur.

prikkebeenK | 15-02-12 | 00:46

@de grote Anti | 15-02-12 | 00:43
vandaar dat ie er bij gaat liggen dus.
Gooit joint omhoog.

weedo | 15-02-12 | 00:45

@pius | 15-02-12 | 00:42
Het mijn herhaaldelijk uitschelden voor moralistisch tuigh noem ik verdomme geen heldendaad PIUS!

Thnx voor de kaart btw.

Pasta-saus | 15-02-12 | 00:45

'Zow klaar met dingendoen, tijd voor een rokert.
Is het hier nog gezellig?'
@weedo | 15-02-12 | 00:29

Nou,Hölzenbein heeft een beetje moeite met deze grote zwarte dildo maar voor de rest is het hier aardig relaxed.

@SebTC | 15-02-12 | 00:36
Wat we wel niet allemaal voor ellende binnenslurpten met kazaa.. Tjonge.Ergens is het goed dat mensen zich zorgen maken.

de grote Anti | 15-02-12 | 00:43

@Pasta-saus | 15-02-12 | 00:41

Helder. Ik heb vandaag weer vele heldendaden verricht.

Maar ik blijf er bescheiden onder.

pius | 15-02-12 | 00:42

@neemjemoederindemali | 15-02-12 | 00:40

LOL

pius | 15-02-12 | 00:42

Eurotokkie | 15-02-12 | 00:36 |
Dit roepen (linkse) anarchisten dus al eeuwen. Blij dat er een bredere bezorgdheid aan het ontstaan is.

Jammer dat het veel te laat komt.

Da Mul | 15-02-12 | 00:41

@pius | 15-02-12 | 00:37
Terecht overigens!

Pasta-saus | 15-02-12 | 00:41

@pius | 15-02-12 | 00:37

Ghe, heb de pluskuddomasjien aanstaan, gebeurt otomaties.

neemjemoederindemali | 15-02-12 | 00:40

@weedo | 15-02-12 | 00:38
Welke idiot heeft een knipperlicht in de addon gepleurd?

weedo | 15-02-12 | 00:39

SebTC | 15-02-12 | 00:36 | + 0 -
Ik vond het toch wel erg leuk & handig, I-Mesh dan.

Rammstein | 15-02-12 | 00:39

@caesar63 | 15-02-12 | 00:36
Ja die begint zich zorgen te maken. (Tim ik vind je een lul, had ik je dat al verteld?)

weedo | 15-02-12 | 00:38

@Pasta-saus | 15-02-12 | 00:33

Allus sal reg kom.

neemjemoederindemali | 15-02-12 | 00:38

LOL. @neemjemoeder-etc is me aan het plussen.

pius | 15-02-12 | 00:37

Timmuthje Kuikentje voelt zijn baantje en onder
de deur geschoven enveloppen ook al op de tocht staan... www.anti-piracy.nl/artikelen.php?id=20...

Persoonlijke vriend van Verhagen?

caesar63 | 15-02-12 | 00:36

Da Mul | 15-02-12 | 00:24 | + 1 -

Maar ook als je 3x per week bij de MC Donalds komt zetten ze je op een lijst , en deze sturen ze dan door aan de zorgverzekeraar.

Eurotokkie | 15-02-12 | 00:36

Ach, ik kan me nog dingen herinneren als Napster en Kazaa. Nu wil je daar ook niet meer mee doodgevonden worden.

Rest In Privacy | 15-02-12 | 00:36

@Hölzenbein | 15-02-12 | 00:32
Gute nacht.

Pasta-saus | 15-02-12 | 00:35

pius | 15-02-12 | 00:34
TrusDTe

Hölzenbein | 15-02-12 | 00:35

Hölzenbein | 15-02-12 | 00:32 | + 0 -

The Holz, the Hoff ...... what's the difference.

Rammstein | 15-02-12 | 00:35

@Hölzenbein | 15-02-12 | 00:32

Welzhurusten;)

pius | 15-02-12 | 00:34

@neemjemoederindemali | 15-02-12 | 00:28
Lemme know!

Pasta-saus | 15-02-12 | 00:33

Zo de hölz houdt het voor gezien. Bis morgen vielleicht. *aufwiedersehen*

En nogmaals sorry voor die schwalbe.

Hölzenbein | 15-02-12 | 00:32

@Da Mul | 15-02-12 | 00:27

I know. Heb morgen een gesprek met de AIVD. Of ik nog naar meetups ga.

pius | 15-02-12 | 00:32

@Hölzenbein | 15-02-12 | 00:29

LOL

pius | 15-02-12 | 00:31

pius | 15-02-12 | 00:27
Ach ja, ik heb mij ook vergist in Taliban en Al Qaida. Is ook verwarrend al die nieuwe namen voor die hybride auto's. Man man man.

Hölzenbein | 15-02-12 | 00:29

Zow klaar met dingendoen, tijd voor een rokert.
Is het hier nog gezellig?

weedo | 15-02-12 | 00:29

@Pasta-saus | 15-02-12 | 00:25

Had niet anders verwacht:-) Nadere details etc. volgen nog de komende tijd.

neemjemoederindemali | 15-02-12 | 00:28

@Hölzenbein | 15-02-12 | 00:25

LOL. Wat ze tekort hadden aan IQ hadden ze teveel aan praatjes.

Een gevaarlijke combinatie.

pius | 15-02-12 | 00:27

pius | 15-02-12 | 00:26
Er staat voor jou altijd een bedje klaar in "de Bunker".

Da Mul | 15-02-12 | 00:27

@Da Mul | 15-02-12 | 00:24

Ik denk dat ik er goed op sta. Als links extremistisch Gutmens behoor ik toch tot de heersende klasse.

Geen zorgen dus.

pius | 15-02-12 | 00:26

pius | 15-02-12 | 00:23
Zeg dat wel, je kon het IQ van al die gasten nog gewoon via hoofdrekenen bij elkaar optellen.

Hölzenbein | 15-02-12 | 00:25

@neemjemoederindemali | 15-02-12 | 00:23
Oke, heb m'n mail geDMt. Ich bin dabei.

Pasta-saus | 15-02-12 | 00:25

Internet is allang prooi van James Bondachtige types. Denk maar niet dat je als reaguurder nergens op een lijstje staat. Dat gebeurde vroeger met linkse activisten, dat gebeurt nu met de libertariers die met hun linkjes een bom vormen onder de leugenachtige gevestigde orde. Desnoods worden we tegen elkaar uitgespeeld.

Da Mul | 15-02-12 | 00:24

Ik ben wel keimoe. Er waren nogal wat corkies online vandaag. Daar zou die acta best nuttig voor zijn nu ik erover nadenk.

pius | 15-02-12 | 00:23

@Pasta-saus | 15-02-12 | 00:16

Ff gekeken, de 2e officiele GSup is dus op zaterdag 21 april 2012, voor inschrijven kan nog niet, moet ik ff een email voor maken etc.

neemjemoederindemali | 15-02-12 | 00:23

de grote Anti | 15-02-12 | 00:15
Hoezo rustig maar... jij begint te raaskallen. Ik ben een en al rust joh. Maar jij bent een beetje opgefokt heb ik de indruk. Je staat toch hopelijk niet finaal voor een delirium tremens hè?

Heb honger. Eens kijken of er nog ergens wat paardenvleesch in de koelkast ligt.

Hölzenbein | 15-02-12 | 00:23

@neemjemoederindemali | 15-02-12 | 00:19
Ohja, 21. Stond er al in. DM me ff als er al specs. bekend zijn!

Pasta-saus | 15-02-12 | 00:21

@de grote Anti | 15-02-12 | 00:15

Trekken aan een dood paard is een necrofiele bestialiteit.

Daarvoor moet je op Thor zijn.

pius | 15-02-12 | 00:20

@Stormageddon | 15-02-12 | 00:16

Ja. Ik ben nogal een mongool op dat gebied. Ook op vele andere gebieden trouwens.

Maar dat is weer een ander verhaal.

pius | 15-02-12 | 00:19

@Pasta-saus | 15-02-12 | 00:16

Volgens mij 21 april maar kan ook de 22 of 23e zijn, iig op een zaterdagavond.

neemjemoederindemali | 15-02-12 | 00:19

@neemjemoederindemali | 15-02-12 | 00:15
Koel! Is er een datum! 21 wat? Zet ik het in m'n agenda, tuurlijk kom ik!

Pasta-saus | 15-02-12 | 00:16

@pius | 15-02-12 | 00:13
Voor jou geldt dat inderdaad. Ik had in jouw geval i.p.v. "internet" ook gewoon "x" neer kunnen zetten.

Stormageddon | 15-02-12 | 00:16

@Pasta-saus | 15-02-12 | 00:12

En dat zegt iemand die niet eens op zijn eigen chaos party verschijnt, kom je de 21e wel of wat?

neemjemoederindemali | 15-02-12 | 00:15

@Hölzenbein | 15-02-12 | 00:07
Rustig maar.Waarom zou je trouwens een dood paard door de straat trekken,dat snap ik weer niet.

de grote Anti | 15-02-12 | 00:15

Pasta-saus | 15-02-12 | 00:12 | + 0 -
Log uit, dan heeft u er geen last van.

Rammstein | 15-02-12 | 00:15

@Eurotokkie | 15-02-12 | 00:09
Dat duurt inderdaad niet zo heel lang meer. De eerste downloadable Aston Martin zal nog wel even op zich laten wachten, maar een downloadable fleshlight (pr0n loopt altijd voorop met technologische ontwikkelingen) zal binnen een paar jaar mogelijk zijn. Zo ingewikkeld is het niet, je moet alleen de juiste "inkt" (i.e. ruwe materialen) in je 3 printer hebben.
Anyway: de Star Trek replicator gaat er gewoon komen. Dat maken jij en ik waarschijnlijk nog wel mee.

Stormageddon | 15-02-12 | 00:14

@boeglul | 15-02-12 | 00:09

In dat geval praten we dus over een reuze vibrator neem ik aan? Wel een beste maar wat verwacht je ook van iemand met zo'n sexdrive.

neemjemoederindemali | 15-02-12 | 00:13

@Stormageddon | 15-02-12 | 00:09

Voor mij geld B. Vraag maar aan parsons.

pius | 15-02-12 | 00:13

@Rammstein | 15-02-12 | 00:09
Ik probeer alles hier nog een beetje in het gareel te houden! Maar dat lijkt een kansloze missie met, ik noem een @neemjemoederindemali in de panelen.

Pasta-saus | 15-02-12 | 00:12

@Pasta-saus | 15-02-12 | 00:06

Sinds jij hier rondwaart in de panelen zou persoonsgebonden censuur moeten worden ingevoerd, desnoods naast acta.

neemjemoederindemali | 15-02-12 | 00:11

@Stormageddon | 14-02-12 | 23:54
We hebben het hier over mensen als Fred Teeven en Ivo Opstelten..

Het antwoord is dus, inderdaad pius, B.

Pasta-saus | 15-02-12 | 00:10

Stormageddon | 14-02-12 | 23:54 | + 0 -

Hardware kun je niet downloaden dacht ik al zijn ze wel bezig met het 3D printen van onderdelen.

Eurotokkie | 15-02-12 | 00:09

Pasta-saus | 15-02-12 | 00:06 | + 0 -
Wat doet u hier dan ?

Rammstein | 15-02-12 | 00:09

neemjemoederindemali | 15-02-12 | 00:04

De Thaise dame.

boeglul | 15-02-12 | 00:09

@de grote Anti | 15-02-12 | 00:04

Aha, vandaar dat we zijn broek de volgende dag vonden en dat iemand aan de hand van de geur wist wie de eigenaar was:-)

neemjemoederindemali | 15-02-12 | 00:09

@pius | 15-02-12 | 00:06
Het is geen meerkeuzevraag, het is alle 3 mogelijk waar, maar de mogelijkheden sluiten elkaar wel uit. (Hoewel, je kunt natuurlijk geen internet hebben en toch wel weten hoe het werkt.)

Stormageddon | 15-02-12 | 00:09

De PVV moet zich met niks anders bemoeien dan waarvoor ze gekozen zijn. Het is en blijft een one-issue partij voor mij. Integratie en immigratie.

bionrgy | 15-02-12 | 00:07

Internet is neutraal. De gebruikers maken het tot wat het is.

De laatste tijd eet is steeds meer vis.

pius | 15-02-12 | 00:07

de grote Anti | 14-02-12 | 23:55
"Volgens mij hoorde ik daar een koe loeien."
Dat ligt aan die whisky en die verkeerde pillen. Als je dat los laat op je handjevol hersencellen die je maar bezit dan is dat fataal. Een neveneffect kan zijn dat je denkt dat je een dood paard door de straat trekt. Veel succes ermee.

Hölzenbein | 15-02-12 | 00:07

@Stormageddon | 14-02-12 | 23:54

Het antwoord is B.

pius | 15-02-12 | 00:06

Maar beste mensen, dat internet is toch ook zo onfatsoenlijk geworden als wat...

Pasta-saus | 15-02-12 | 00:06

Waar het met de ACTA om gaat is dat wegens een reaguursel als www.geenstijl.nl/mt/archieven/2012/02/... en het vrijwel instant antwoord daarop ( paost712.home.xs4all.nl/onderzoek/ ) straks zonder tussenkomst van een rechter sites op zwart gezet kunnen worden omdat iemand op zijn/haar (te) lange tenen getrapt is.
Nu is dat stukje fröbel werk van mij niet boeiend maar omdat op zwart te laten zetten als vanwege lange tenen is tegen mijn zere been trappen...

paost712 | 15-02-12 | 00:05

De chipsboer.

de grote Anti | 15-02-12 | 00:04

@boeglul | 15-02-12 | 00:03

Zegt die onfatsoenlijke Thaise dame dat of heb je het over die fidele jongen?

neemjemoederindemali | 15-02-12 | 00:04

@de grote Anti | 15-02-12 | 00:02

Hebben we het nu hier over die chipsboer of over die vraagmijnheer?

neemjemoederindemali | 15-02-12 | 00:03

neemjemoederindemali | 14-02-12 | 23:59

Volgens geruchten en volgens andere pornosterren zou zijn penis meer dan 25 centimeter lang zijn.

boeglul | 15-02-12 | 00:03

@neemjemoederindemali | 14-02-12 | 23:59
Juist,hij heeft mij al meerdere malen bedankt voor de ranzige pr0nlinks die ik weleens plempte,voordat er hier vrouwen en gristenen waren.Dus best wel een goede gozer eigenlijk.

de grote Anti | 15-02-12 | 00:02

@SvennusMax | 14-02-12 | 23:52

Precies, de man heeft een gouden pen, kan niemand tegen op. wat zeg ik, hij heeft een diamanten pen, ongeëvenaard.

Free Nacho dus.

neemjemoederindemali | 14-02-12 | 23:59

Waarom zou je überhaupt een of ander verdrag gaan ondertekenen welke jezelf niets niets niets oplevert.
Dat is het zelfde als een overeenkomst ondertekenen waarin je vastlegt dat je jezelf ter zijne tijd (wanneer het hen zo dunkt) vrijwillig naar het slachtblok zult laten leiden. Bizar!

jaco | 14-02-12 | 23:58

@Hölzenbein | 14-02-12 | 23:44
Volgens mij hoorde ik daar een koe loeien.

@bbrussen | 14-02-12 | 23:46
Casettebandjes? Ach,een torrent is meestal een mkv of avi of iets dergelijks,daarnaast heb je nog bins en rars en shidt.En nieuwsgroepen.Maar volgens mij heeft streaming de toekomst.En netflix mag ophoepelen.

Ow wacht,verdomme,dat is bbrussen die weet dat allemaal al.. stupid.

de grote Anti | 14-02-12 | 23:55

Het hele principe van internet is downloaden. Zonder downloaden bestaat er geen internet. Je kan geen webpagina bezoeken zonder te downloaden. Je downloadt de tekst, alle grafische shit en alle codes die samen een pagina maken. Alles is downloaden bij internetgebruik.
Mensen die beweren dat ze niets downloaden die
a) liegen
b) weten niet hoe internet werkt, of
c) hebben geen internet.

Stormageddon | 14-02-12 | 23:54

Het wordt tijd voor BIEC. (Baas In Eigen Computer)

zeg maar jansen | 14-02-12 | 23:53

@neemjemoederindemali | 14-02-12 | 23:51
Ja, simpelweg briljant.

SvennusMax | 14-02-12 | 23:52

@zeg maar jansen | 14-02-12 | 23:51

Ook dat, maar binnen 5 meter vd sloot mag ik niks doen zonder vergunning aanvraag, zelfs geen loze pijp leggen.

#knettergek

neemjemoederindemali | 14-02-12 | 23:52

SvennusMax | 14-02-12 | 23:49 Die had ik nu eigenlijk wel terug verwacht.

zeg maar jansen | 14-02-12 | 23:51

@SvennusMax | 14-02-12 | 23:49

Heb je dat kroegverhaal van vraagstaart gelezen?

neemjemoederindemali | 14-02-12 | 23:51

neemjemoederindemali | 14-02-12 | 23:50 Je moet je slootjes onderhouden.

zeg maar jansen | 14-02-12 | 23:51

@zeg maar jansen | 14-02-12 | 23:47

Het waterschap zei vd week tegen mij van niet.

neemjemoederindemali | 14-02-12 | 23:50

@boeglul | 14-02-12 | 23:47
Moet je eens aan Nacho Vidal vragen. Oh. Wacht.

SvennusMax | 14-02-12 | 23:49

@ domheid regeert | 14-02-12 | 22:55 |

Mooi stukje uitzoekwerk over Teldersstichting. Rapport verdient wel wat meer publiciteit om de VVD onder druk te zetten.

ole guapa | 14-02-12 | 23:47

Schrijf in één zin driemaal achterelkaar dat GS kut is en parsons een idioot is dan kom je niet eens door het GSstijl filter. Freedom... Who cares?

boeglul | 14-02-12 | 23:47

neemjemoederindemali | 14-02-12 | 23:46 Een oud dubbelloops jachtgeweer zegt van wel.

zeg maar jansen | 14-02-12 | 23:47

Wat is dan de opvolger van torrents?

bbrussen | 14-02-12 | 23:46

@zeg maar jansen | 14-02-12 | 23:44

Grondrechten heeft u al jaren niet meer, zelfs niet op uw eigen grond.

neemjemoederindemali | 14-02-12 | 23:46

Eurotokkie | 14-02-12 | 23:41 Wat is illegaal downloaden?

Heb ik dan niet meer het recht alles te ontvangen wat ik kan ontvangen? Is volgens mij een grondrecht.

zeg maar jansen | 14-02-12 | 23:44

de grote Anti | 14-02-12 | 23:27
Wat heeft anti-pvv te maken met een vaststaand feit over de PVV wat ik hier boven beschrijf? Moet u daar eerst even wat whisky en verkeerde pilletjes voor innemen of kunt u er zo een antwoord op geven?

Hölzenbein | 14-02-12 | 23:44

PVV : alle illegale downloaders het land uit.

Eurotokkie | 14-02-12 | 23:41

@Hölzenbein | 14-02-12 | 23:13
Geen zorgen,niet echt relevant.
Maar toen ik laatst wat verkeerde pilletjes met whisky achterover sloeg vertelde iemand in mijn droom dat mensen op boerderijen en in kastelen vaak anti-pvv zijn.

Tja,criminele buitenlanders schiet je af en toe van dat mekkerende schaap af,maar verder gaat alles wel lekker zo.Wat is het probleem toch?

de grote Anti | 14-02-12 | 23:27

@Rammstein | 14-02-12 | 23:16
Zeker weten. Tor 2.0 staat al klaar. En tegen de tijd dat die kneuters in de gaten hebben wat er aan de hand is zitten we op Tor 8.0. De techniek is niet te stoppen.

Parsons | 14-02-12 | 23:22

@T. Grimbek | 14-02-12 | 23:18
Het verschil moet er wezen he!

Pasta-saus | 14-02-12 | 23:22

Wat maakt de tussenkomst van de rechter nu uit, die noobs weten toch niet wat de interwebs zijn en banhammeren de hele zooi toch wel kapot.

Teuderik | 14-02-12 | 23:20

Ik wil niet zwetsen of zo, maar dit is best een heel aardig topic van Bertje

T. Grimbek | 14-02-12 | 23:18

zeg maar jansen | 14-02-12 | 23:15
Hé, we zijn het ergens over eens.

(Morgen naar de dokter)

Hölzenbein | 14-02-12 | 23:17

Parsons | 14-02-12 | 22:33 | + 3 -
Ik hoop het maar ...

Rammstein | 14-02-12 | 23:16

Vooral alert blijven nu, die slinkse antidemocraten in Brussel en rat Verhagen vertrouw ik net zo veel als Robert M als babysitter. Ze merken nu dat de timing slecht is omdat er veel protesten zijn maar zodra de storm is gaan liggen zullen ze het via de achterkamertjes door de strot proberen duwen. Vooral nog niet denken dat de strijd is gewonnen, hij begint nu pas.

H.Stiglitz | 14-02-12 | 23:15

Off topic: Redactie, kan er ook een 'ANanniga = uit' knopje komen?

Die meid is erger dan Brussen.

zeg maar jansen | 14-02-12 | 23:15

All
Copyrights (belong)
To
America

Scorsese | 14-02-12 | 23:14

de grote Anti | 14-02-12 | 23:09 | + 0 -
Wat is de relevantie daarvan?

Hölzenbein | 14-02-12 | 23:13

zeg maar jansen | 14-02-12 | 23:02 |

Erge was dat je hierop kon wachten. Net zoals dat Wilders nu steeds meer gaat bewijzen een plucheklever te zijn.

Anderhalf miljoen goedgelovigen pruimden zijn 'mooie' praatjes wel, Rutten en Verhagen gingen op een klungelige manier met hem in zee en daardoor zitten we nu nog jaren met de gebakken peren.

Bedankt allemaal. We mogen 130, de democratie wordt uigehold, vertrouwen in elkaar gaat omlaag en ons geld gaat naar JSF, Griekenland en de top van banken en bedrijfsleven.

Wat een opbrengst.

Roer | 14-02-12 | 23:12

OT net even penw kijken zit daar Charlie Aptroot, de man met het charisma van een wc-blokje. Godsamme zeg.

Hölzenbein | 14-02-12 | 23:11

@Hölzenbein | 14-02-12 | 23:05
Woont u eigenlijk op een boerderij?
Zomaar een vraagje..

de grote Anti | 14-02-12 | 23:09

zeg maar jansen | 14-02-12 | 23:09 Nee, toch niet. Het duurde wel lang, dat wel.

zeg maar jansen | 14-02-12 | 23:09

Stuk?

zeg maar jansen | 14-02-12 | 23:09

Hölzenbein | 14-02-12 | 23:05 Greet heeft nog helemaal niets gezegd over de affaire Stassen. Helemaal niets.

En dat valt me tegen van hem. Naar andere partijen toe is ie de moralfag, over z'n eigen voetvolk blijft ie stil.

zeg maar jansen | 14-02-12 | 23:07

Hypocriet PVV gajes ( was ik nog vergeten te zeggen ).

Hölzenbein | 14-02-12 | 23:05

Hölzenbein | 14-02-12 | 23:03 Hé, we zijn het ergens over eens.

(Morgen naar de dokter)

zeg maar jansen | 14-02-12 | 23:04

Ehm, torrents en TPB zijn al zo'n beetje het cassettebandje van het internet. Volledig achterhaald, alleen nog populair uit nostalgische gevoelens. Daar hoef je echt geen paar jaar op te wachten.

albundy_33 | 14-02-12 | 23:03

"PVV'ers zijn dan ook allergisch voor alles wat met Europa te maken heeft"

Maar wel de graaihandjes ophouden als ze betalingen van Europa krijgen zoals dubbelgraaibitch Laurence Stassen die voor halve dagen propagandablahdieblah hopen geld graait.

Hölzenbein | 14-02-12 | 23:03

ACTA alleen over downloaden, ammehoela:
en.wikipedia.org/wiki/Anti-Counterfeit...
ACTA is een mooi instrument om de vrijheid van meningsuiting te onderdrukken, verscholen achter een masker van bescherming van de rechten van intellectueel eigendom.

Niemands Knegt | 14-02-12 | 23:03

Roer | 14-02-12 | 22:59 Maar.

Geen dienstauto's voor de gedeputeerden. Dat is geld weggooierij. En dat is publiek geld.

Niet over dubbele functies beginnen, of dat ze zichzelf inhuren als hun eigen secretaris.

Of dat ze hun Brusselse kantoorslaafjes laten werken in Limburg.

Of dat ze klachten bedenken om op allerhande meldpunten te plaatsen. Meldpunten die ze zelf in het leven riepen.

Ik vind het geen wonder dat ie zetels verliest in de peilingen met zulke nieuwsberichten.

zeg maar jansen | 14-02-12 | 23:02

hopelijk zit er bij die "onafhankelijke ondertussen iemand met verstand van zaken.

weedo | 14-02-12 | 23:01

Het is een schijnbeweging van de regering. Het komt er echt wel.... nu een beetje vragen stellen enzo zodat het volk denk.... zozo... ze hebben er echt goed over nagedacht.... en ook hier zijn die burgers onder ons

Zo werkt het hier in Nederland. Balkenende heeft het geïndoctrineerd ehhhh geïntroduceerd.

de deurwaarder | 14-02-12 | 23:01

@René40181216 | 14-02-12 | 22:51
Ik weet het niet.

Jij blijkbaar wel?

Ga je altijd uit van je onderbuik?

Parsons | 14-02-12 | 23:00

zeg maar jansen | 14-02-12 | 22:50 |

Om Wilders de betweter te citeren: het is een schande.

Wat een hypocriete populist. Vreemd dat mensen die moraallozen nog steunen.

Roer | 14-02-12 | 22:59

Als Donner, opperhoofd van de Raad van State als zij er niet is, op zijn herenfiets met knijpremmen stapt kan het advies er wel eens sneller liggen dan je verwacht. En over de inhoud hoef je je geen zorgen te maken, Piet Hein kan liegen alsof het gedrukt staat; hij was de man die Nederland er van overtuigde dat er geen Polen deze kant op zouden komen.

Flapdas | 14-02-12 | 22:58

Volgens Maxime Verhagen heeft ACTA helemaal geen invloed op de nederlandse wetgeving.
Waarom moet het dan zo nodig worden ingevoerd als het geen invloed heeft?
Nadeel is dat als ACTA geratificeerd wordt het meteen als overrulend europees verdrag ingaat, en het over de nederlandse wetgeving heen gaat.
Conclusie, Verhagen is een rat die nederland weer een stukje verder pobeert te verkopen.
Wat wordt zijn volgende baan?

Dezenaamhier | 14-02-12 | 22:56

De Telderstichting, het wetenschappelijke bureau van de VVD, heeft ook een interessant artikel over ACTA.
Ondermeer:
"De Kamerleden werden door de minister gerustgesteld dat er bij invoering van het ACTA geen aanpassingen van EU-wetgeving nodig zijn: er zouden weinig nieuwe dingen in het ACTA verdrag staan. Dit argument is pertinent onjuist. Zo zullen er aanpassingen gemaakt dienen te worden voor artikels 9, 12 en 20[6]"
En:
"In hoofdstuk V (art. 36 en 42) van het verdrag wordt de democratie met de voeten getreden: een speciale ACTA commissie zal worden gevormd die naar gelang het verdrag mag amenderen en aanpassen. Wanneer het verdrag door deze commissie wordt aangepast is het van toepassing op de lidstaten die hier in het verleden hun handtekeningen hebben geplaatst; er is geen goedkeuring van het parlement nodig. Hoe deze commissie er precies uit zal zien, wie daar in zullen zitten en hoever hun amenderings-mogelijkheden reiken is niet te zeggen: de onderhandelingsstukken zijn tenslotte geheim. Onze Kamerleden zijn dus niet alleen onjuist maar ook onvolledig geïnformeerd."
teldersstichting.vvd.nl/nieuws/275/wel...

domheid regeert | 14-02-12 | 22:55

Minidisc voor de betere kwaliteit kopietjes!

c.onjo | 14-02-12 | 22:55

@Parsons | 14-02-12 | 22:50

Jij denkt dat de pvv tegenstemt?
Moehahahahaha.

René40181216 | 14-02-12 | 22:51

@René40181216 | 14-02-12 | 22:44
Jij weet de uitslag van de stemming die nog moet komen al?

Das knap.

Parsons | 14-02-12 | 22:50

Roer | 14-02-12 | 22:48 Politici graaiers noemen en dan daarna, als je zelf 24 jaknikkers in het pluche hebt zitten, allemaal een dubbele functie met het dubbele inkomen.

Alsof het part-time baantjes zijn.

Tegen hele vergoedingen, dat dan weer wel.

zeg maar jansen | 14-02-12 | 22:50

zeg maar jansen | 14-02-12 | 22:47 |
En ik heb Greet nog niet snel op openlijke koerswijzigingen en fouten toegeven kunnen betrappen. We zijn benieuwd.

Roer | 14-02-12 | 22:49

René40181216 | 14-02-12 | 22:44 |
En zo zijn er nog een paar voorbeelden van dat de PVV een onbetrouwbare zakkenvullersclub is. Er zitten malloten in die de baas willen spelen maar niet snappen wat ze aanrichten met hun gehannes.

Roer | 14-02-12 | 22:48

René40181216 | 14-02-12 | 22:44 En dan weer tegen, tot de wind draait. Dan zijn ze weer voor.

Want Greet heeft zich niet ingelezen.

zeg maar jansen | 14-02-12 | 22:47

Nou volgens mij heb ik al een ACTA virus in mijn pc zitten want zelfs streaming sites vallen als dode musjes uit de lucht.

Als je een torrent download heb je kans dat je paardensex binnen krijgt.Streaming is anders,en bovendien veel sneller en zonder rare voiceovers en ondertiteling.Maarja die sites liggen nu dus ook met de nek op het blok schijnbaar.

de grote Anti | 14-02-12 | 22:46

PVV is erger dan een normale partij. CDA was al erg. Lobby en belangenspel rond ACTA is zoals altijd en heeft met democratie niets te maken. Zielige partijbelangen en persoonlijke egodingen zijn belangrijker dan algemeen belang. What's new.

Roer | 14-02-12 | 22:46

Maar toch!
Je zult maar toch 1 keer om totaal stompzinnige redenen pvv stemmen.

Dan ben je dus de lul omdat die gewoon voor ACTA stemmen.

René40181216 | 14-02-12 | 22:44

Ik ga politicus worden voor de PVV. Makkelijkste baantje wat er is. Je hoeft nergens verstand van te hebben want Greet schrijft voor hoe je over dingen moet denken en wat je er van moet vinden.

En als Greet dat vergeten is kun je het beste je mond houden. Maar dat weten de huidige PVV-ers nog niet.

zeg maar jansen | 14-02-12 | 22:42

@crewmaster | 14-02-12 | 22:36
Klöpping is een populist. En dat mag niet van de polletiek.

Parsons | 14-02-12 | 22:41

Nietus.

hooliganica hollandi | 14-02-12 | 22:40

Jonge gasten met kennis van nu (á la Alexander Klöpping) zouden de politiek in moeten gaan, of in iedergeval als adviseurs moeten worden aangenomen door de overheid.

crewmaster | 14-02-12 | 22:36

@Pasta-saus | 14-02-12 | 22:32

Moralfag

pius | 14-02-12 | 22:36

Ik geloof er allemaal niet meer in.
Heb mijn bunker al gebouwd en een voedselvoorraad voor de komende 40 jaar aangelegd.
Gaat het los dan zie je mij niet meer boven de grond verschijnen.

Herr Knäckebröd | 14-02-12 | 22:35

Van uitstel komt in dit geval geen afstel, maar hoe dan ook - de techniek zal de achterlijkheden van een dergelijk ACTA verdrag 100% zeker doen verbleken.

Wat dat betreft hoeven we ons niet al te veel zorgen te maken.

In dit geval is onkunde een deugd.

Het kan verkeren.

Parsons | 14-02-12 | 22:33

Na het zien van het vorige topic ben ik ineens voor ACTA. Kan niet snel genoeg ingevoerd worden.

Pasta-saus | 14-02-12 | 22:32

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken