
Lauwe saucijzenbroodjes en perronkoffie bij de hand. We gaan live
commissiezaniken op de NS en Profail inzake de bevroren wissels en stomende bonuscultuur, de
tjokvolle perrons, de
vechtpartijen in de trein om de laatste plaszak en de
bsods op 030 Centraal tijdens de horrorwinter des doods. Forensmensen hebben hier al jaren mee te maken, maar nu de halve TK ergens
stilstond in een weiland, moet er echt wat gebeuren. Het argument "maar in Zwitserland rijden de treinen wel gewoon in de winter" zal worden gepareerd met "maar daar hebben ze tenminste een kabinet dat wel in de railinfra investeert." De PVV heeft zojuist het ontslag geëist van de Raad van Commissarissen van de NS alsook de herinvoering van de railtender en het hardkartonnen plaatsbewijs. Instappen op
Spoor24.
Reaguursels
InloggenDe NS zou gekenmerkt kunnen worden als terroristische organisatie, met als doel het ontregelen van verkeersstromen, wat weer een effect heeft op de maatschappij en de economie. En ze blijken er nog verdomd goed in te slagen ook!
Ja laten we alle wissels met gas gaan verwarmen. Welke mongol heeft dat bedacht. Er hangt verdorie 1000volt boven aan een kabeltje.
Het probleem zit gewoon bij de top van ProRail, de wissels die in Nederland gebouwd worden voldoen niet bij winterse weersomstandigheden.
Het uitvoerende bouwbedrijf BAM heeft een goed werkend alternatief, waarbij sneeuw en smeltwater wél goed afgevoerd worden in plaats van de boel te verstoppen, maar ProRail stopt z'n vingers in z'n oren en roept heel hard LALALALALA en willen er niks van weten. Want, de huidige wissels zijn lekker goedkoper dan de winterbestendige oplossing..
Wat is er tegen St Bernhard honden die de wissels goed zetten en ook nog een tonnetje cognac meenemen voor gestrande passagiers? Doen ze in Zwitserland al eeuwen.
Wederom GO GEERT.!!
Alles wat kan bevriezen volkloderen met kogellagervet en het bevries nooit.
raar,zelf mijn oeroeropa snapt de ns niet want dat wist zelf al zijn oeroeroeroeropa.
De PVV heeft ontslag geeist van de RvC, dan meteen ook het hele bestuur. En dan mensen aanstellen uit de techniek en bedrijfsleven (zonder bonus)die van logistiek weten, het is toch godgeklaagd dat zo'n bedrijf willens en wetens naar de filistijnen wordt geholpen door al deze nitwits.
In 1940 reden de treinen tenminste op tijd!
in 1940 waren de spoorwegen een stuk belangrijker dan nu
'Is dit niet een goede voorbeeld'. Nee dus!
Dit debat is net als de kleding van de verantwoordelijke minister, het jeukt, irriteert en het zit voor geen meter.
Het is met een (hopelijk) winst-makende NS-bedrijf ,dus net als met elke onderneming: Voor calamiteiten en/of slechte weersomstandigheden is te weinig personeel inzetbaar. Maar... je kan die calamiteiten wel beperken. Bv. om de rottigheid met bevroren wissels te voorkomen door meer ongelijkvloerse kruisingen te bouwen of louter stoptreinen te laten rijden,want dan kunnen de wissels veelal in dezelfde stand blijven.Tjonge,dat ik dat als leek allemaal nog kan bedenken.
Een Debat waar niet ingenieurs, Drs. Schultz van Haegen ter verantwoording roepen. Het kutje van Prorail heeft nog nooit een bedrijf van binnen gezien, geen .ir titel. Maar ze is wel CEO van een bedrijf wat verantwoordelijk is voor het Nederlandse spoorwegennet. Dit is de redenen waarom het misgaat er zitten niksnutten zonder verstand van zaken op de posities. Op deze posities moeten mensen zitten met minimaal een .ir titel.
Hagelstenen zo groot als kinderkopjes?
Hahahaha..... komt dat mens eigenlijk wel buiten?
Gutmensch aus 020 | 14-02-12 | 16:24
"Weet je wie wel de treinen op tijd kon laten rijden?"
--------------------
Psst! Niet te hard roepen anders zou een flink gedeelte van de kamerleden alleen al daarom niet willen dat treinen op tijd rijden.
En als Wilders dan ook nog twittert dat treinen op tijd hoeren te rijden heb je zo een tweederde meerderheid 'tegen treinen op tijd laten rijden' in de tweede kamer, media en peilingen van De Hond.
GL-stoorzender: "Minder geld naar asfalt en méér naar de NS. Dát komt alles goed."
Ze vergat er nog bij te zeggen 'We hebben immers gezien hoe die 'strategie' ook ons onderwijs bij de wereldtop heeft gebracht'.
Ik kan al die stilstaande treintjes wel waarderen.Dat geeft mij de gelegenheid om de graffiti eens te bestuderen.
@zeg maar jansen | 14-02-12 | 17:10,
Wat was ook alweer het nut van verwarming op gas?
Is dat om elektrische verwarming eerder uitvalt...?
Gasverwarmers worden toch ook geschakeld met een elektrische puls.
@hotnot | 14-02-12 | 17:55
Privatisering?
Ik dacht het niet. Een kleine google search leert dit:
N.V. Nederlandse Spoorwegen (NS) is een Nederlands spoorwegbedrijf, een voormalig semioverheidsbedrijf met een nv-status, waarvan alle aandelen nog steeds in handen zijn van de rijksoverheid.
Mijn god..... gaat ze NL vergelijken met landen als Oostenrijk, Duitsland, Zwitserland, Rusland.
Want daar hebben ze ook problemen, hoor!
Hallooooo.... we hadden hier amper 10 centimeter!!
En een paar ijsklompjes.
Zet gewoon de ouderwetse wisselreinigers weer in, met een veiligheidsman.
Kost een paar centen, maar dan rijden de treinen tenminste weer.
De privatisering van de spoorwegen is ooit bedacht uit onmacht en het geen greep hebben op de toenmalige directies. Tweede kamers die gefrustreerd de ministers ter verantwoording riepen, en uiteindelijk besloten om de hele boel van zich af te schuiven. Dachten ze. Spoorwegbedrijven zijn duur, heel duur in hun exploitatie. De weg, het spoor dus waar op gereden word, is duur in vergelijking met asfaltwegen, treinstellen zijn ook dure dingen. Met centralisatie van verkeersleidingen, uitbesteden van belangrijke taken ( spooronderhoud ) probeert men de kosten onder controle te houden, maar de realiteit is dat er gewoon heel veel geld bij moet. Zolang de ministers en tweede kamerleden er niet op toezien dat Prorail z'n budgetten opmaakt, en ook geen bereidheid tonen om extra geld naar Prorail en NS te sluizen blijft dit een jaarlijks terugkerend drama. En er hoeft echt geen onderzoek door een duur extern bureau gedaan te worden, zoek gewoon diep in de laden en de kasten naar de verslagen van de tig onderzoeken die in het verleden al gedaan zijn.
Die lui die nou in de TK zitten te bekvechten gaan het ook niet oplossen, zijn allemaal boer'n.
Er kunnen best mensen worden ingehuurd om, net als vroeger toen de NS nog een overheidsbedrijf was, bij iedere wissel sneeuw en ijs te scheppen. Maar dan moeten mensen niet gaan janken als de treinkaartjes een heel stuk duurder worden.
Heeft die PVV eindelijk eens een punt, neemt niemand ze nog serieus. Jammer hoor!
@brutus68 | 14-02-12 | 17:37 |
Die kan hij niet dragen die gasfles. Een brandertje is bij 1 wissel al leeg.
Zo kwartiertje pauze, effe en pizza'tje in de oven schuiven.
Die SGP-gast snapt het echt niet. Ja hoor, een machinist die even uitstapt met een brandertje om een wissel te ontdooien anno 2012...
Meneer van de SGP is niet goed bij zijn hoofd.
@brutus68 | 14-02-12 | 17:29
Ja die meneer van de SGP leeft in zijn eigen wereld.
Belachelijke vergelijking,tussen de NS en de ISS. Alsof er ooit iemand voor de ISS springt.
Anecdote:
CDA flapdrol doet 'grappig.' Schultz van Haegen trekt een Sasha de Boer-doet-NS-bashen hoofd.
@crewmaster | 14-02-12 | 17:18
Even je OVkaart opladen.
@A.Th. | 14-02-12 | 17:16
Ja sporen zei hij. Dus de eerste treinen die dan na een lange periode van stilstand weer rijden lossen gelijk de vergrijzing op. Slimme oplossing! En dat van de Gristenunie!
WTF de livestream stopt en er staat 'Toegang geweigerd'. Gaat de NS tegenwoordig ook over het internet?
@On ding | 14-02-12 | 17:13 |
Meer sporen om gestrande reizigers op te vangen? Als in: eropduwen en scheuren maar? Lijkt me slordig.
Gristenunie wil meer sporen om gestrande reizigers op te vangen op Amsterdam en Utrecht.
Zucht... daar gaan we weer.
Eurotokkie | 14-02-12 | 17:09 En dan de blaadjes nog.
@Eurotokkie | 14-02-12 | 17:12
Lol, gekkie, die vriezen allemaal dood hier.
oplossing.
www.thewayigo.com/wp-content/uploads/2...
basweetutwel | 14-02-12 | 17:07 Het is toch achterlijk? Als je niet verder kunt rijden maar je kunt wel de weg vrij maken zodat je verder kunt dan doe je dat toch?
Net als die wisselverwarmingen, zie die gasflesjes butagas staan en hangen langs het spoor.
Dat had al lang met elektrische elementen gemoeten. Gasflesjes raken leeg op momenten dat het je niet uitkomt.
Davidson | 14-02-12 | 17:05 | + 0 -
Over 2 maanden is iedereen dit vergeten en dat weet
NS en Prorail ook , totdat de eerst sneeuw weer valt.
Vroeger gingen onderhoudswerkers van de NS elke dag de bovenleidingen na en daar waar de leiding wat te dun leek, planden ze voor de nachtdiensten totale vervanging van het dunne gedeelte. Wie ziet er nog mensen met een hamer tegen de wielen kloppen om de stalen banden te controleren? Tegenwoordig wacht men gewoon tot de trein de bovenleiding stuktrekt en tot duidelijk wordt dat ze vierkante wielen hebben. Gevolg: overlast en vertraging. Verkeerde manier van zuinigheid dus.
@zeg maar jansen | 14-02-12 | 16:21,
Ze zijn snel op Spoor24.
Ze hadden het net over jouw fotobijschrift!
Hier in het spoorwegmuseum rijden de treinen zelfs beter op tijd.
@weedo | 14-02-12 | 17:03 |
Ik word ook wel een afgeleid door een voorbij huppelende lamsbout waar het water mij van in de mond loopt ...
Ze houden de minister verantwoordelijk maar accepteren dat de trein niet altijd doet wat het behoort te doen; rijden. Als ze dat accepteren hoeft er dus ook niks te veranderen. NS en Prorail krijgen het voordeel van de twijfel, uiteraard.
@zeg maar jansen | 14-02-12 | 17:03 |
Gaat ik zien.
@crewmaster | 14-02-12 | 17:03
Ja ik had beter eerst kunnen kijken dan posten, zag het ook :)
www.treinreiziger.nl/actueel/binnenlan...
Waarom niet vanaf vandaag? Dinsdag 14 feb. Goed weer. Geen sneeuw. Geen vorst!
A.Th. | 14-02-12 | 16:57 Er is een film over de opsplitsing van treinmaatschappijen in Engeland. "The Engineers".
Van de een op de andere dag zijn collega's geen collega's meer en werkt de een niet meer voor de ander.
Prachtig verhaal en het laat zien wat er fout is aan opsplitsing.
weedo | 14-02-12 | 16:59 | + 1
Fail van mijn kant. Herstel:
Totaal is er 2083 keer gestemd.
GL is helemaal de weg kwijt, alweer. Ik verwacht verdomme dat met -23 de treinen rijden ja... Man man man.
@A.Th. | 14-02-12 | 16:59
Mooi een lamsbout waar je achter aan moet rennen is ook slecht eten
laat die man toch uitpraten trut.
weedo | 14-02-12 | 16:59 | + 1 -
Teller staat nu op 83 reacties *proest*
Ik kan me maar niet herinneren dat ik op deze vent van de SP heb gestemd. Moet m´n buurman zijn geweest. Trouwens, heb volgens mij op geen van die praatpoppen gestemd.
92% van de stand.nl luisteraars wil de boel terug draaien. Zouden dat meer dan 100 man zijn?
weedo | 14-02-12 | 16:54 |
Nix van aantrekken, hij zorgt er gratis voor dat je koelkast op temperatuur blijft zodat je vlees niet na 2 dagen wegwandelt.
16% korting op de treinkaartjes wegens 16% minder treinen is natuurlijk weer teveel gevraagd: www.nu.nl/binnenland/2740115/ns-heft-z... Verkapte winst maken over de hoofden van de toch al uitgemolken reizigers. Lang leve de NS zakkenvullers.
Wie is die hakkelaar van de SP die heel slecht van zijn blaadje kan aflezen? Is dit politiek? #zucht
Gewoon weer helemaal terug naar de staat en 1 bedrijf. De Nederlandsche Spoorwegen zoals in 1982 toen alles gewoon op tijd reed, ook ijs en weder dienende!
@ZDEV | 14-02-12 | 16:53 |
Mag ik er even op attenderen dat het zelfmoordcommando Piet Vroon er bij de privatisering al op wees dat bij de toename van de mogelijkheden tot verplaatsing deze toename tot over de grens zal worden gebruikt, ergo, meer treinen is meer treinreizigers? En er daarenboven op wees dat privatisering van juist het spoor uitloopt op een drama?
*Zit pedant achterover*
ZDEV | 14-02-12 | 16:51 Heeft niks met vakbond te maken. Toen het nog één bedrijf was mochten machinisten aan de wissels komen. Nu niet meer.
Als het wissel niet elektrisch werkt kun je hem met de hand omzetten. Mag niet meer, wissels zijn niet van de spoorwegen.
Jij kunt als automobilist ook niet de verkeerslichten naar je hand zetten.
Overigens is 'ijsklonten tussen de wissel' de nieuwste smoes. Nooit eerder gehoord.
En wat zou de kans zijn dat een ijsklont van de trein valt precies tussen de tongen van een wissel? Je wint makkelijker de hoofdprijs in de staatsloterij.
Uitstekend plan! Die OV-chipcard is sowieso zo lek als een mandje!
Interessant debat... GAAP!
Ik zeg: NS en prorail samenvoegen. Het is een mentaliteit -en structuurkwestie. Meer macht voor de staat over deze bedrijven.
Een jaar lang gratis de trein , klaar.
ZDEV | 14-02-12 | 16:51
Zo te zien aan de pet van de man uit 1940 is dat gewoon een onderhoudswerker van NS en geen machinist.
Ah de zuurpruim van Joop is er weer met zijn minnetjes.
Mag ik u er even op attenderen dat ongeveer de helft van de overheidsuitgaven aan infrastructuur naar het spoor gaan, terwijl nog geen 10% van de reizigerskilometers over dit spoor worden afgelegd?
10% reizigerskilometers = 10% van het budget
Oftewel snoei fors op het spoor en investeer in ons wegennet.
Dat geeft ProRail en de NS tenminste een reden om wel hun best te doen.
zeg maar jansen | 14-02-12 | 16:21
En het verschil is dat de machinist inderdaad gewoon de wissels voor zijn trein aan het schoonmaken is in plaats van met de handen over elkaar warm in zijn cabine de bammetjes op te eten en te zeggen dat hij dat werk niet mag doen van de vakbond.
blinde kip | 14-02-12 | 16:43 Ik blijf er niet een uur op wachten.
Maar uit en weer inchecken is een optie.
Intikken | 14-02-12 | 16:40
Och mijn vader was geen lid van de NSB, maar reed als leerling machinist wel de treinen van Westerbork naar Oldenburg. Heeft hem zijn hele leven achtervolgd. Vooral van Joodse zijde dan hè
Als ijsvorming losraakt van de treinen (onderkant) en tussen de wissels valt dan moet je ijsvorming op/onder voorkomen. Maak glooiende beplating onder de treinen zonder rare hoeken. Vergelijk et met een werkblad in een moderne keuken. Geen hoeken waar zich vuil kan verzamelen. Mooi hoe techneuten toch gelijk krijgen nadat ontwetend management kosten heeft gedrukt door goedkope wissels te gebruiken. Luister naar de techneut NS/Prorail! Gegroet ex-werknemer spooraannemer.
Ga zelf fietsen! Ik ben toch geen acrobaat...
ITEACHYOU | 14-02-12 | 16:40
Ik snap je post niet helemaal.
blinde kip | 14-02-12 | 16:30 | + 1 -
Ik citeerde het verkeerd maar dat begreep ik van dit verhaal. Overigens 'vermakelijk' om te lezen. Zo triest dat het bijna grappig is. www.rover.nl/index.php/actueel/blogs/g...
De media en politiek blijven maar om de brei heen draaien: de echte oorzaak van alle NS ellende is het wisselen van machinisten de hele dag door omdat ze niet in hetzelfde treinstel willen blijven rijden op een werkdag.
@zeg maar jansen | 14-02-12 | 16:34
Dus bij flinke vertraging van meer dan een uur kun je beter elders wachten dan op het perron. Niet handig als je de info borden niet in de gaten kan houden.
Het grootste verschil tussen de 2 foto's is dat de 1 voor de NSB werkt en de ander voor de NS :P
@Fatwabuster | 14-02-12 | 16:25
Waar woord. M'n eigen auto zuipt vloeibaar goud alsof-ie een hangoudere is met een pallet Schultenbrau, heeft om de haverklap onderhoud nodig door vaklieden met een advocatenuurtarief en wordt lafhartig belaagd door de struikrovers van het CJI als z'n baasje weer eens last heeft gehad van een zware rechtervoet.
Maar toch... cd-box mee, favoriete muziek op standje 10 zonder gezeik van medereizigers, ongegeneerd neuspeuteren, kruiskrabben en scheten laten... alles in m'n eigen kleine paradijsje. Al kost de benzine een tientje de liter en betaal je vijf meier voor vijf kilometer te hard, dan ga ik nog niet tussen de onrendabelen zitten.
gozahtje | 14-02-12 | 16:38
jatten, jatten ......
oplichter | 14-02-12 | 16:32
Laat me niet lachen, ik kan je nog wel tig voorbeelden noemen van linkse graaiers met riante salarissen. Dat is nou juist het hele probleem wat kennelijk maar weinig mensen zien, zowel links als rechts jatten structureel uit de staatskas en de burger is hier steeds de dupe van!
maak het gratis en niemand kan zeuren.........
reken hoge prijzen en men verwacht service en waar voor het geld. vreemd he.
blinde kip | 14-02-12 | 16:30 Afhankelijk van vervoerder. De een schrijft tien euro af bij inchecken en de N.S. schrijft twintig euro af. Ben je binnen het uur weer uit hetzelfde station uitgecheckt dan krijg je bij N.S. je twintig euro weer terug. Hoe die andere vervoerders dat geregeld hebben weet ik niet.
Ik reis alleen maar af en toe met N.S.
@eerstneukendanpraten | 14-02-12 | 16:30
Die doen het helemaal niet, want de USSR bestaat al een tijdje niet meer.
Er zit wel een lijn in. Vroeger werden deze baantjes bezet door de PvdA. Nu door VVDjers. Met dubbel zoveel salaris en bonus.
Ik pak de fiets wel. Ook in de winter, want ik ben een bikkel en mijn fiets rijdt wel op tijd!
JohnDee | 14-02-12 | 16:27 En dan denk je dat je twee bedrijven hebt. Prorail en de N.S.
Maar de N.S. is ook nog eens opgedeeld in N.S. materieel, N.S. Stations, N.S. Commercie en N.S. Reizigers.
Je ziet de sterfhuisconstructie.
@crewmaster | 14-02-12 | 16:25
Schrijven ze nu ook al 10 euro af voor stilstaan?
Hoe doen ze dat in de USSR dan? Zouden ze daar geen wissels hebben of zeau...
Vanwaar eigenlijk eigenlijk die term 'Onrendabelen Vervoer'?
De schadevergoeding van de gedupeerde reizigers rechtstreeks van de bonussen/salarissen van de directies halen.
Laten we dan consequent zijn en die graaiende trekpop van de banken Rutte ook naar huis sturen.
Ik snap niet dat dit nog nieuws is, zij we hier dan echt verbaasd om mensen?
Het is zo'n troep om dat een stelletje verdomde hufterige klootzakken het nodig vond om de NS in stukken te breken. Lang leve de privatisering. Eén bedrijf betekent één bestuur dat verantwoordelijk is.
"maar daar hebben ze tenminste een kabinet dat wel in de railinfra investeert."
Hier niet wil je zeggen. Ik vraag me om eerlijk te zijn af wat die hele privatisering in houd want er gaan nog altijd miljoenen daarheen.
En het argument dat ze daar geen wissels hebben. Misschien iets minder als hier maar ook daar hebben ze wissels.
Lijkt me een klusje voor Rob den Besten.
"Privatiseren betekent dat alles goedkoper, beter en efficienter wordt, toch?"
Ach gut, die jaren '90. Toen de babyboomers het voor het zeggen kregen en eensgezind besloten, de schouders eronder zetten om het land naar de Filistijnen te helpen.
2010:
nos.nl/artikel/199734-treinen-bij-utre...
2009:
www.destentor.nl/algemeen/binnenland/5...
2008: www.depers.nl/binnenland/252170/Treinv...
2007:
www.l1.nl/nieuws/treinen-venlo-nijmege...
Ik ben maar gestopt met verder teruggaan in de tijd. Kunnen we niet gewoon een guillotine tevoorschijn halen? Levert vast betere tv dan *Maarnurijdendetreinenweertochofnietdan24*.
Er zijn deze week te veel fails geweest om op te noemen. Bijvoorbeeld: Je checkt in, wacht vergeefs op treinen die niet rijden, checkt na een uur weer uit en gaat naar huis --> 10 euro van uw chipkaart af. En vanwege het onvoorspelbare weerbeeld werd er vandaag ook met een halve dienstregeling gereden. "Om het voorspelbaar te houden". Nou het enige dat voorspelbaar was, was dat ik met een halve dienstregeling net zo veel vertraging had als gewoonlijk en dat er vaak op tussengelegen stations mensen moesten achterblijven omdat de trein te vol was. Kunnen de NS en Prorail iets doen aan winteroverlast? Nee. Maar er zijn genoeg verbeterpunten die het winterweer dragelijk maken voor de reiziger. Bijvoorbeeld een veel minder ingewikkelde inzet van personeel dat versnipperd raakt en problemen groter maakt. Informatieverlening is misschien nog wel dramatischer geworden dan toen Prorail het deed. Mobiel.ns.nl is (als het niet plat ligt) meer te vertrouwen dan omroepberichten, conducteurs en de infoborden. Je zal maar bejaard zijn en met een beetje sneeuw ergens dringend heen moeten. Ik zou mijn opa en oma verbieden te trein te nemen, of een spoedcursus smartphone kado geven.
De Nederlandse Stoorwegen geeft Pro Fail de schuld en andersom. In de TK is het niet anders....
Conclusie: Verhitte discussies, kost veel geld en er veranderd helemaal niets.
NS is een top bedrijf, de bonussen worden uitgekeerd, de prijzen stijgen..... schijt aan de onrendabele dus!
Goddank heb ik de 'gele rups' al jaren geleden vaarwel gezegd, sta liever in de file, met eigen muziek, proviand, sigaretje etc..... dan op een winderig station!
Weet je wie wel de treinen op tijd kon laten rijden?
En die had het toch veel moeilijker met gebombardeerde sporen en kolentekorten en zo. Maar goed toen gebruikte ze nog geen computers om alles in de soep te laten lopen.
De ene RvC is net weg. En nu willen ze alweer een andere RvC kwijt. Dat gaat nog groot worden in 2012.
Ja! Het hardkartonnen plaatsbewijs! Fuck die chip!
En volgend jaar hebben we weer hetzelfde gelazer.
Ga toch lekker verhuizen of een andere baan zoeken. Ik snap mensen niet die een uur van hun werk vandaan wonen!
Echte mannen staan in de file.
Dit kan nog weleens leuk worden. Aangezien dus bonussen je ook om de oren vlogen bij de NS.
De railtender terug en dan niet zo'n snotneus met een rugzak vieze koffie. Als dat lukt, +1 voor Geert.
Zal wel aan mij liggen, maar ik snap echt niet dat mensen er anno 2012 nog voor kiezen om met een bedrijf te reizen dat alleen in 40-45 een goed trackrecord had.
En ook toen reisde je niet voor je plezier.
Het verschil tussen de twee plaatjes is dat op het plaatje van 1940 een machinist te zien is en op het plaatje van 2012 een werknemer van een onder-onder-onderaannemer.
En die werknemer is dan eerst nog drie uur onderweg geweest om op de plek van de gestremde wissel te komen.
Ze krijgen hun derde laatste kans om te beloven dat het volgend jaar beter gaat.
En vanavond is er na allerlei toezeggingen niets veranderd.
Geinig zoveel ophef en wedden dat morgen iedereen nog zit waar die zat. (op een grote zak poen)
glas plas en alle bonussen blijven zoals het ...
Haha erg leuke foto :) Dit zal wel weer een pittig debat worden. NS even goed op zn donder geven en keiharde boetes.
*Ondertussen chips pakt en goed gaat zitten voor deze soap*
REAGEER OOK