Nieuw: de verkeers-Wesley
De Ruyterkade Amsterdam. Busje wacht netjes op groene licht. Licht springt op groen. Busje trekt op. Busje moet hard remmen voor Wesley die zonder boe of bah oversteekt. Door rood. Wesley is koning van de straat. Anderen moeten maar remmen voor Wesley. Zo geschiedde. Toen werd Wesley woest. Ziedend. Genocidaal. Wesley de door-rood-loper verandert op slag in Wesley het agressieve balletje. "WAT NOU JIJ KANKERLIJER MET JE KUTBUSJE DENK JIJ EVEN ZOMAAR WESLEY DOOD TE KUNNEN RIJDEN TERWIJL DE STRAAT DUS GODVERDOMME VAN WESLEY EN ALLEEN VAN WESLEY IS? MOET IK JE SOMS KAPOT SLAAN MET JE GRAFHARSES?", lijkt Wesley te zeggen terwijl hij op de zijruit bonkt. Zo rollen de Wesleys. De een geeft voor 50 pop een karatetrap aan een onschuldige keeper, de ander wil graag dood worden gereden op een zebrapad. Gelukkig worden ze gefilmd door stadschroniqueur Thomas Schlijper.
Instant update: Hee kijk, nog meer Wesley-filmpjes!
Reaguursels
InloggenLol @ Dat wijf dat ervoor nog even oversteekt met die gooische houding van 'r.
paul1965 | 24-12-11 | 21:04
Die verkeersregels zijn ook zo moeilijk te onthouden niet waar.
Wesley verdient een paar koeken op zijn muil. Je blijft met je jatten van andermans spullen af! Al helemaal als je fout zit.
@Gabr | 24-12-11 | 23:36
Dat er 2 'concurrerende' verkeerslichten tegelijk op groen staan is bij dit soort installaties onmogelijk doordat er meerdere veiligheidssystemen in een verkeerslichtbesturing zitten die dit verhinderen.
--
Wat wel mogelijk is, is dat de voetgangerslichten stuk waren en dus uit stonden. In dat geval hebben beide partijen gelijk:
- het busje heeft groen licht dus zebrapad is voor hem niet van toepassing
- de voetganger heeft geen licht en heeft daardoor voorrang doordat er een zebra ligt.
--
Toch blijft dat kereltje een pauper door z'n reactie.
-weggejorist-
Had het portier even hard open gegooid zeg.
jae = jaar
Generaal P. | 24-12-11 | 20:38
HO,HO,HO!
Ik zit in 013 en die van mij heet ook Kevin!
En das een keurig menneke hoor!
Ik wilde destijds (17 jae terug) een statement maken en laten zien dat niet elke Kevin een Wesly is......
Volgende keer bij een Scania vool boomstammen alstublieft. De maatschappij kan zonder u. Doei.
Smoelwerk bij het oversteken naar z'n Blackberry gericht natuurlijk, kutjochie... Wel jammer dat het geen keihard optrekkende F150 met megabullbar was!
Mooi. Tokkie jochie eens in beeld zodat al z'n vriendjes eens kunnen zien hoe aso hij zich gedraagt.
Vreemd hoe sommige mensen dit filmpje anders interpreteren als dat ik dat doe , ik zie een busje dat netjes wacht voor een stoplicht , ik zie een busje optrekken op het moment dat het licht op groen springt , ik zie enkele aso`s toch nog oversteken ( alhoewel hun licht dus rood moet zijn ) , ik zie een jonge a-sociaal op het ruitje rammen terwijl hij zelf overduidelijk nog overstak terwijl dit duidelijk al niet meer kon .
Over die stoere binken die deuken zouden slaan in auto`s kan ik alleen maar zeggen wacht maar tot u ooit een Amigo like persoon tegenkomt een deuk in mijn auto slaan op deze manier slaat op het minst een tegen deuk in uw portemonee ( auto is verzekerd met verhaalsbijstand ) en als u pech hebt en ik kan mij toch even niet beheersen dan gaat u een American History X moment beleven .
Mwah, da's ook wel een beruchte plek. Fietste er toevallig langs tijdens Sail vorig jaar en toen was het helemaal een vechtsportgala van verwilderde provincialen en geïrriteerde Amsterdammers.
't Zal weer eens niet een bondkraagje zijn.
1. Ik snap dat als je de pont in die richting nodig hebt, de kleur van het voetgangerslicht je verder koud laat. Alles beter dan tegen je vrienden moeten vertellen dat je in (A'dam-)Noord woont...
2. Amsterdammers die massaal rood negeren... op zich een hoopvol scenario
Hmmmm.... even een " Wesley " doen. Deze kan bijschrijven in het lijstje van een " Amy Whinehouseje " doen - is mijzelf in coma zuipen - en een " Tristantje " doen - is met een schietgeweer frustraties botvieren op de onschuldige winkelende medemens-
heel vaak meegemaakt. Deze Wesley heeft gewoon gelijk. Ik ben ook al heeeel vaak deze Wesley geweest.
Geef eerder gas..... en dan adios Wesley wannabee.
DANNY3960 | 25-12-11 | 01:30
precies!
ams | 25-12-11 | 01:27
Slow down man, neem een wijntje.
GebuktIsGenomen
Jij ziet toch ook die voetganger aankomen van rechts, dan zal de chauffeur van het busje het niet zien? Ze Zijn gewoon beiden fout, net als wesley en esteban, maar het is niet te vergelijken omdat er niemand geschopt werd en ook niemand had betaald om iets anders te zien!
Automobilisten fietsers en voetgangers in Amsterdam zijn gewoon onmogelijk, hoe je daarop reageert is aan jezelf, hier zijn beiden agressief in mijn ogen. Ook al loopt de voetganger door rood, hij doet dat omdat de bus stilstaat. Die staat stil om voetgangers door te laten en die zijn dus duidelijk nog niet allemaal door.
Zodra je op voetgangers inrijdt, maakt het niet meer uit hoeveel voorrang je had. Dat moet je gewoon niet doen.
Weet je wie ook een opvolger had? Met een grote muil?
Ik voel dat Wesley de opvolger wordt van het dikke wijf van de Plus
Lekker boeiend dit weer. Next.
niet te geloven hoeveel reaguurders de verkeersregels niet kennen.... heeft geenstijl staan folderen bij lagere scholen?
@ams | 24-12-11 | 23:08
Jij bent zeker nog met je brommer certificaat bezig? :-)
ams | 24-12-11 | 23:47
Ies siempel, ier eeft alle respect foor. mammoet-fanpage.actieforum.com/t222-li...
Haarkopje | 24-12-11 | 23:54
Denk er nog maar eens over na, hoe vaak ben je kwaad geweest omdat een of andere idioot iets stoms deed in het verkeer?
Het gaat er in dit filmpje niet eens echt om wie er nou voorrang heeft of wie niet oplet. Voetganger heeft het busje gezien en andersom, voetganger neemt voorrang ook al is licht rood (is aso) chauffeur ziet voetganger en trekt toch op (is aso), voetganger reageert idioot (ook weer aso)
allemaal onnodig en niet te vergelijken met een Wesley-tje.
@ams | 24-12-11 | 23:47:
Je bent duidelijk zelf een grote idioot.
Hopelijk ga je niet zonder begeleiding de straat op.
@ DANNY3960 23.47
Cheers. ;)
-weggejorist-
nicks nuttig | 24-12-11 | 23:41
Vroeger was ik schizofreen, tegenwoordig gaat het goed met ons.
PROOST!
swift1.6 | 24-12-11 | 23:42
Eens maar als het busje eroverheen was gereden was het busje nog steeds fout, ook al had onze Wes beter uit moeten kijken. Verkeer is vrij simpel, ga er altijd van uit dat iedereen die je tegenkomt een idioot is en dat hij of zij waarschijnlijk iets stoms gaat doen. Dan overkomt je nooit zoiets!`
Het onderwijs in Nederland is in zo'n slechte staat dat zelfs de verkeerslessen geen resultaat meer hebben.
Ik verbaas mij dagelijks over het volkomen achterlijke gedrag van met name de jeugdige verkeersdeelnemers.
Bovendien kan het heel goed dat die chauffeur flink gas geeft en misschien wel de klaxon even aanraakt, ook best aso... kun je niet echt opmaken uit het fimpje. Als het busje ook voor deze voetganger even wacht is er geen probleem. Het optrekken en de voetganger bijna raken, al dan niet gepaard met gas geven en/of klaxonneren is aso en niet nodig.
ams | 24-12-11 | 23:33 | + 0 -
nu worden er allemaal excuses gezocht. fiet is dat als het geen busje betrof maar dat wes struikelde over een stoeprand, dat iedereen hard hadgelachen en het erover eens was dat wes maarhad moeten uitkijken.
@ Mr Smartass 23.30
Nou ben ik niet zo van het zwitsal bashen, maar deze keer maak ik een uitzondering.
HOU JE BEK ZWITSAL!
@ me: Hij had wel een p
SHUT UP! CAN YOU DO TH.. Woh, wacht. Hoezo had hij een p? Had hij een p?
@ me: Yep
Whoops
@Eurotokkie
Filmpje toont een man. Je zus is een vrouw.
Dat stoplicht heeft deze week regelmatig op oranje gestaan. Gezien t filmpje zal dit mogelijk zijn geweest omdat beide lichten, dus zowel voor de voetganger als voor de auto op groen stond. En ja, dan schrik je behoorlijk als voetganger.
Kijken of die gozert ook zoveel praatjes heeft, als tie hier door rood de 6-baansweg oversteekt.
Zonder stoplicht had de auto hem voorrang moeten geven, met stoplicht mag de auto gewoon doorrijden, als tie groen heeft.
En de voetganger, die rood heeft..... moet gewoon op z'n beurt wachten.
Zou kunnen, maar het zou ook kunnen dat Wes dat net niet heeft gezien... zou kunnen. Misschien let hij wel op een stilstaande auto en overstekende mensen, lijkt me een signaal om over te kunnen steken. Z'n reactie is asociaal, maar om nou te zeggen dat de actie van de chauffeur helemaal ok is: NEEN! Hij laat mensen voorgaan en besluit ineens mensen niet meer voor te laten gaan, voetganger loopt op zebrapad. Chauffeur fout, bebouwde kom, opzouten!
Pfffff, is het dan echt zooooooo moeilijk om even te wachten?
*wijn schenken doet*
-weggejorist-
@zeg maar jansen | 24-12-11 | 23:09
Geen idee. Het zal wel een sneltoets zijn.
ams | 24-12-11 | 23:21 | + 0 -
die mensen waren al aan het oversteken voordat het busje bij de zebra was. laatste moment, geef ik toe, maar die waren al aan het oversteken. vandaar dat het busje stopt. Als je goed kijkt, zie je wes aan komen lopen en net voordat de 2de voetganger de stoep weer op gaat, steekt wes alsnog over. Het busje was toen al weer aan het optrekken. Wes stapt dus voor een optrekkend busje.
zeg maar jansen | 24-12-11 | 23:17
Toen kwam er nog wat irritant volk tegen me schelden, gelukkig reeDt er een maatje van me achter mij die heel handig is met zn Big Chevy.
*rotvolk op zebrapaden*
DANNY3960
Ik begrijp je niet helemaal, maar ik vind dat je niet semi tegen iemand aan moet rijden op een zebrapad als je net eerst mensen voor laat gaan. De reactie van de voetganger vind ik overdreven (dus Esteban) misschien begreep je me daarom niet goed!
@ me: Idiot!
Ja dat zeg je om de tien minuten, kan je iets specifieker zijn?
@ me: Het is 'WAARVOOR DANK' randdebiel
GebuktIsGenomen | 24-12-11 | 21:45 | + 2 -
ben ik niet met je eens. Is echt niet alleen kenmerkend voor amsterdam.
Een zebrapad is voor zebra's, wat moeten al die mensen daar?
DANNY3960 | 24-12-11 | 23:13 Hufter, zo'n arm vrouwtje van de helft van de kinderbijslag af helpen.
Voor de rest van haar leven.
neemjemoederindemali | 24-12-11 | 23:01 | + 0 -
Ja als je geen vertrouwen in Jezus meer hebt.
www.youtube.com/watch?v=QD8Hprxi5t8&am...
ams | 24-12-11 | 23:08
ams | 24-12-11 | 23:08
Vanmiddag gebeurde het nog, ik stop bij een zebrapad alwaar een vrouw met 2 peuters overstak, één van die twee kleintjes struikelde, ik had geen zin om te wachten en HOPPA eroverheen, ..... zal ze leren.
Zoiets?
@ Stormageddon
Dat je überhaupt vertrouwen had in the first place, vereerd mij. Daarvoor dank.
@ zeg maar jansen
Fuck you very much. I appreciate it.
@zeg maar jansen | 24-12-11 | 23:09
Lol, Jansen weer hoor! +je voor u.
Undertaker | 24-12-11 | 20:50 | + -29 -
als ik groen heb, rijd ik door. Anders kun je de hele dag blijven wachten. Als er een fietser over het zebrapad wil, rijd ik ook door. verkeerslichten gaan voor en zebra's zijn voor voetgangers.
Andersom dag | 24-12-11 | 20:40 | + -49 -
ja, verkeersexamen krijg je ook pas in groep 7 of 8 (of kan iemand me zeggen of het tegenwoordig veranderd is).
@neemjemoederindemali | 24-12-11 | 23:01
Moet dat aangetekend, hoe gaat zoiets? ;)
griet_titulaer | 24-12-11 | 23:03 | + 0 -
Van de week lag er bijna weer 1 op mijn motorkap ,
mobieltje in zijn rechter hand een MP3 player in zijn linker , overal kwamen draadjes uit zijn jas waar die mee aan het rommelen was.
Stormageddon | 24-12-11 | 23:03 Waarom typt die gozert altijd -weggejorist- ? Weet jij dat?
Licht staat op groen maar bus blijft stilstaan om mensen over te laten steken, voetganger ziet mensen over steken en bus stilstaan dus steekt over, bus geeft gas omdat het stilstaan irritant is geworden. Bus is fout, moet zien dat het eerdere wachten als gevolg heeft dat de volgende denkt voorrang te hebben. Reactie van voetganger is wel een beetje Esteban.
@neemjemoederindemali | 24-12-11 | 23:01
Ik de mijne in @nicks nuttig.
zo te zien zit wesley ergens tussen de reaguurders, Wesley heeft GEEN voorang (www.vvn-altena.nl/SiteContents/frmView...)
ik kom ook met enige regelmaat in amsterdam, en de fietsers/voetgangers spannen hier de kroon met aso gedrag, gelukkig ben ik de antiwesley en geef altijd extra gas (hebben ze ook geen tijd meer om op mijn raam te slaan).
ik heb mijn vertrouwen in jezus opgezegd
-weggejorist-
Als ik dat busje was zou ik aangifte gaan doen .
@Wil Kutommelul | 24-12-11 | 22:51
Je denkt toch niet dat de redactie ooit buiten komt? Die zitten 24/7 opgesloten op het GSHQ en bij de gratie Pritts krijgen ze 1x per dag een, al dan niet warme, maaltijd.
Topics tikken, godverdomme. En rap wat!
Santac | 24-12-11 | 22:37 Toen ie wegliep had ie z'n sokken nog aan.
Rammstein | 24-12-11 | 22:45 Waarschijnlijk wel.
Santac | 24-12-11 | 22:37
"Iedere andere is walgelijk"
Huh, who died and made you King of duiding?
Onder welke steen heeft de redactie de laatste jaren geleefd dat ze dit als bijzonder ervaren?
zeg maar jansen | 24-12-11 | 22:40 | + 0 -
Dan had hij waarschijnlijk een "k" gebruikt.
Nangpa | 24-12-11 | 22:34 | + 0 - Of je bent Wesley (TM) of je beschikt over meer beelden dan ik want ik heb die aanrijding gemist en vind dan wel dat Wesley (TM) van gehard beton is wanneer hij niets over houdt aan die ontmoeting met die ton aan metaal!
Over het filmpje: Waar lopen in Amsterdam de voetgangers niet massaal door rood? Door rood oversteken is toch net zo normaal als bij groen licht?
Rammstein | 24-12-11 | 22:33 Hij had beter 'crematie' kunnen tikken.
Jongen loopt richting zebrapad, zit mensen lopen, het is groen. Komt bij zebrapad aan, loopt door, weet niet dat het rood is en wordt van de sokken gereden door een busje. Wordt kwaad en mept op vreemde wijze tegen een raam van het busje.
Deze verklaring accepteer ik. Iedere andere is walgelijk. Jongen moet beter opletten in dat geval en zijn handjes thuishouden.
Wat een toeval! Ik had het vanmiddag in de auto nog met mevrouw Titus Magnificus erover dat het zo ongelooflijk a-sociaal is hoe voetgangers en fietsers in Amsterdam reageren op auto's terwijl ze zelf door bijvoorbeeld door rood rijden, En we reden op de Ruijterkade toen ik dat zei!
het gaat erom dat het busje echt niet tegen hem aan had hoeven rijden en dat wel doet... geef dan een goeie toeter schrik je meer van.. met een auto van 1000 kilo tegen iemand aan rijden om iets te bewijzen gaat te ver... dat snapt geenstijl natuurlijk niet.
De bestuurder beseft dat volgens mij achteraf ook maar al te goed en scheurt er snel vandoor.
Egokiller | 24-12-11 | 22:28 | + 0 -
Is dat niet met een "f " ?
Jezus toen ik 4 jaar geleden in Amsterdam was waren ze daar al aan het bouwen. Zijn ze nog steeds niet klaar?
Zo'n gozer verdient ook geen glorieuzere dood dan platgereden te worden door een Hyundai bestelbus. De dag na zijn begravenis is iedereen hem al vergeten.
@ neemjemoederindemali | 24-12-11 |
TBS is beter
Hij slaat als een wijf.
@Stormageddon | 24-12-11 | 22:23
Elke ouder die zijn kind wesley noemt uit de ouderlijke macht ontzetten.
@Cuyahoga | 24-12-11 | 22:22
wat zou zo'n aflaat vandaag de dag kosten? 10 jonge jochies aanranden/verkrachten?
@Sliptong | 24-12-11 | 22:09
Inderdaad. Goed idee.
@neemjemoederindemali | 24-12-11 | 22:20
En de naam Wesley afschaffen.
neemjemoederindemali | 24-12-11 | 22:19
Ik vind het hier zo stil, ik dacht misschien zijn een hoop reaguurders naar de plaatselijke pedo-club om hun schulden te belijden.
Ik hoor geen geluid bij het filmpje. Ik zie alleen een geschrokken vent, die even een tik tegen het raampje van dat Turkenbusje geeft en vervolgens weer doorloopt. Wat dat met een mishandelende voetbaltokkie te maken is mij een raadsel.
@EvertsNL | 24-12-11 | 22:19
Voetbal afschaffen, heb je al dat gedonder niet meer.
@Cuyahoga | 24-12-11 | 22:15
Waarom wil je de nacht missen?
Ik heb eens zitten nadenken over die voetbal hooligans. Een stadionverbod had hij al. Controle dus problematisch. Waarom niet een aparte ruimte ( ZEEEEER sober ) maken in het stadion. Voorzien van stevige deur en puike geluidsinstallatie. Allen die een stadion verbod hebben MOETEN zich twee uur voor de wedstrijd melden bij ( jawel ) het stadion. Hup in die ongezellige hufterproof ruimte opsluiten, klassieke muziek aan, zodat er later geen stadiongeluiden doordringen en twee uur na de wedstrijd weer vrij laten. Kunnen deze hufters pas de uitslag horen op de sportzenders. Politie wordt niet opgescheept met deze hufters en de voetbalclub neemt zelf verantwoordelijkheid voor de uitvoering van gerechtelijk vonnis.
Wesley een enkeltje IJ verkopen.
Wesley is DE LOSER van 2011
Weet iemand trouwens hoe laat de nachtmis begint?
Ach ja, amsterdam..
@AntiSoof | 24-12-11 | 21:51
Ik had hem verbaal de oren gewassen. Rapaille dat het er is.
Wesley & Bier....
Wesley - Roet in het bier t(r)apen.
Wesley - Eigen t(r)ap is goud waard.
Wesley - Zoals het t(r)apje thuis t(r)apt , t(r)apt het nergens!
Wesley - Al het goede komt uit de t(r)ap.
Sliptong | 24-12-11 | 21:28
Geen idee. Stond vandaag een leuk stuk in het Parool over de beste knul. Hij lust wel pap van die waspoeder.
Ach gut, wat schattig. Er wordt weer een weerloos Neerlands schaapje oud mediaal misbruikt in dat stenen tijdperkprogramma van Robbert ten B. #emoterreur
Had Schlijper niet iets beters te doen?
Godmiljaar! riep hij hoor...
Doet me denken aan dat topic met die asociale Golfbestuurder die vlak voor een zebrapad illegaal een tram inhaalde. Er reed ook een kraanwagen voorbij, wat snel, maar dat vonden reaguurders schokkender.
@Sliptong | 24-12-11 | 21:49
Hmm, goedkope hoeren zijn kudt, kijk maar naar Monique Sluyter
@Andersom dag | 24-12-11 | 21:43
Goed punt. Zelfs verkoopbaar gezien er voor hem ook al mensen door rood liepen.
Dat moet die Wesley dus niet doen bij de verkeerde, zeg. Wat een driftig manneke. En ook nog onfatsoenlijk. Iemand die deel neemt aan het verkeer dient zich als een dame of een heer te gedragen. Anders blijf je maar thuis. Maar ja, alles verruwt.
@neemjemoederindemali | 24-12-11 | 21:28
Veel spam, banners en goedkope hoeren uit de buurt.
Busje was trouwens een Este-Van.
Voetgangers moeten ook wegenbelasting betalen!
Can I tell you about my live
They say I am a man of the world
Echt Amsterdams: waar je moet uitkijken/oppassen als je in de auto zit voor fiesters en voetgangers die denken het alleenrecht op de weg te hebben... ze komen je links en rechts voorbij, waar het "stoer" is om zonder licht te rijden, steken geen hand uit en rood licht bestaat niet... Totdat je er een aanrijdt...
Voor mij ergenis nummer 1 als ik er een keer kom...
Ja, en wie betaald er wegenbelasting? Die suffe Wesley mag nog blij ijn dat hij sowieso op de weg mag lopen.
Feit dat het licht op groen staat wil nog niet zeggen dat het voetgangerslicht op rood staat. Dat kan ook kapot zijn.
Snij ze armen en benen af en stort ze bloederige romp in een bak met zout dat zal hem leren om zijn frustraties (angst?) te uiten op een bestel busje die hij niet waarschijnlijk niet zag aankomen.Ik zeg niet ok maar overdrijven is ook een vak door hem te vergelijken met een vol gesnoven hooligan die een GK aanvalt.
@Willianus Wortelus | 24-12-11 | 21:08
Wellus eikol, doet je huiswerk eerst: lexius.nl/reglement-verkeersregels-en-...
Waar is Jezus nu?
Cuyahoga | 24-12-11 | 21:27 |
Zijn reactie is sowieso van een hoog tokkie-gehalte. Hij moet gewoon uitkijken en zich aan de regels houden. Ik kan me haast niet voorstellen dat hij werkelijk in waan leeft dat hij daar gewoon door kan lopen en dat die stoplichten daar voor de sier zijn neergezet. Als voetganger moet je je plaats kennen.
@sitzkrieg | 24-12-11 | 21:28 |
Google translate kan je tegeltje niet vertalen... kun je het nog eens zeggen alleen dan in het Nederlands?
@Sliptong | 24-12-11 | 21:27
Heb je ook nog een verdienmodel voor die site? #wesleyisgewooneenkudtnaam.nl
Het busje had daar helemaal niet mogen rijden... het is afgesloten aan het begin van de straat. Althans. In september 2009 was dat zo...
Heeft iemand al bevestigd dat het busje gelijk heeft?
2 auto zou gewoon ongestraft die knakker mogen aanrijden wat mij betreft.
@nuckin*futs | 24-12-11 | 21:26
Hij had toch alleen wat gedronken?
Davidson | 24-12-11 | 21:23 |
Het door het rode licht lopen is niet het grootste probleem.
Misschien deed-ie het niet eens expres, was veel te druk met twitteren enzo.
Het gaat om zijn reactie, die is niet goed.
Hij had ook even twee tellen kunnen kijken wat er aan de hand was en dan sorry zeggen in plaats van andermans eigendom proberen te vernielen.
Sliptong | 24-12-11 | 21:26 |
Inderdaad.
Het busje heeft groen licht, voor de onnozelaars, dit betekent dat ook voetbalasoos rood hebben, en moeten wachten, teneinde over te kunnen steken.
Ik zit er op te wachten, dat iemand mijn wagen betimmerd tijdens het doorrijden bij groen !
@neemjemoederindemali | 24-12-11 | 21:25
Da's al reden genoeg er een smakelijke website over te maken. wesleyisgewooneenkudtnaam.nl
Ik kan niet zien of het voetgangerslicht op rood, dan wel groen staat. Omdat die paar mutsen oversteken lijkt het alsof de voetgangerslichten niet werken dan wel op groen staan. Of de bestuurder gebaarde hen over te steken. Of het zijn een stel debielen, dat kan ook.
Maar als die lichten niet werken kunnen ze er allebei niets aan doen. Behalve dan dat een automobilist zich wel bewust moet zijn van het feit dat die knul het niet gaat winnen van hem qua massa en snelheid vermenigvuldiging. Dat die gozert zich de tyfus schrikt en daarom zo reageert begrijp ook wel weer. Kortom, niks aan het handje. Heeft niks met die doorgesnoven mongool te maken. Volgende topic.
@Sliptong | 24-12-11 | 21:24
Zebrapad is trouwens als Luxaflex tegen horizontale jaloezieën zeggen.
@Andersom dag | 24-12-11 | 20:40
Mag Trololo Wesley nu 30 jaar niet meer op GS komen?
Wesley is gewoon een kudtnaam
@paul1965 | 24-12-11 | 21:04
Het is een voetgangersoversteekplaats lutser. Die staat op rood als het voor auto's op groen staat. Waarschijnlijk kleurenblind die druktemaker. www.geenstijl.nl/mt/archieven/2011/12/...
Je hoor daar gewoon te stoppen bij een roodlicht. Dat zebrapad vervult verder geen functie. Ik kom er regelmatig omdat ik vanwege mijn werk daar de pont pak, en als je daar als voetganger denkt dat dat ze automatisch stoppen kan dat nog wel eens een keer verkeerd uitpakken. Ik denk dat er trouwens nog wel een paar Wesley's in Nederland rondlopen die zich ergens schuldig aan hebben gemaakt. Erop af GS!
Boeiend, zo steekt iedereen in Amsterdam over.
De kalkoen zit tegen het plafond godallejezuszalmeliefhebben!
En daarom een maglite in de auto, ook handig bij pech in de avond.
En voor de lutsers die denken dat een voetganger ook bij rood voorrang heeft, ga even snel terug naar de basisschool, u heeft wat verkeers lessen gemist.
Alle mannen in 020 heten Wesley!
@smiksmak | 24-12-11 | 21:11
Jij hebt zeker een bakfiets?
@Andersom dag | 24-12-11 | 20:40
De wet niet kennen is geen excuus, staat er in de wet geschreven...
smiksmak | 24-12-11 | 21:11 |
Wesley stopt niet voor rood. Het busje heeft groen. Wat snap jij daar niet aan?n
Tsjongejonge. Was dat het. Alsof die aarsmade uit 020 het gewend is zich aan verkeersregels te houden. Ik had echt een epic dikke verkeersknokpartijchucknorris-battle verwacht. Enfin, ik zit hier met drie koningen de verjaardag van onze gap te vieren die morgen 2011 wordt. P.s. kan iemand een nieuw kerstpakket sturen? De mijne is op.
@smiksmak | 24-12-11 | 21:11
Hij ziet helemaal geen groen stoplicht, hij ziet een rood stoplicht. En busjes kunnen niet uitkijken, daar hebben ze een chauffeur voor.
Luister, die jongen ziet in de eerste instantie het ZEBRAPAD en niet het groene stoplicht. Wat is dit topic voor een kortzichtig gelul? Hij heeft 100% gelijk, dat busje moet gvd beter uitkijken.
Poeh hee ... wat een drama zeg
Hij lijkt me sowieso niet zo nozel.
Iedereen weet dat je alleen op de witte strepen mag stappen als je die dag nog kans wil maken op:
een goed cijfer op school/ een blowjob van die leuke dame uit de supermarkt/ een winnend kraslot
(doorhalen wat niet van toepassing is)
paul1965 | 24-12-11 | 21:04 | + 0 -
Anders lees je eerst even Harrydekuthond | 24-12-11 | 20:54. Met je ijzeren Heinge gelijkhebtegel.
@bintang | 24-12-11 | 21:07 |
Als ik het filmpje zie zou mij dat niet verbazen.
Harrydekuthond | 24-12-11 | 20:54 | Artikel 49 heeft hier niets mee te maken.
@eerstneukendanpraten | 24-12-11 | 21:03 |
houdt goedverredoemme je bek! ;-)
Sommige automobilisten vinden het leuk om een voetganger voorrang te geven, en dan, wanneer die voor de auto loopt, even op het gaspedaal te trappen. Lachen!
't Zou natuurlijk kunnen dat Wesley denkt met zo'n eikel van doen te hebben.
wacht maar tot ik terug ben in adam, hij mag dit lezen: ik rij je over wanneer jij oversteekt tijdens groen licht.
daarna verbrand ik mijn gestolen auto met nepkentekenplaten en de politie mag blijven zoeken...
imbecielen zoals deze hierbij een trieste dood of kill on sight aub .... marry xmas bitches
Ach... ik had mijn dag even niet.
Deze jongen heeft 100 % gelijk. Asobiggen die niet stoppen voor een zebrapad verdienen een klap op hun ruit, of , nog beter : een ingeslagen ruit en een deuk. Ik heb zelf, toen ik eens bijna van het zebrapad werd gereden, zo'n harde klap op het dak van een auto gegeven dat er een forse deuk in zat. Meneer had toch niet het gore rotlef om te stoppen en reed maar snel door. Zouden meer mensen moeten doen, eens flink de vuist op het dak van deze gore zebrapad-doorrijders geven !
miko | 24-12-11 | 20:53 | lexius.nl/reglement-verkeersregels-en-...
Er dient op Kerstavond niet te worden gevoekt goddomme!
@miko | 24-12-11 | 20:55
Wat dacht je zelf?
@Tommygunner | 24-12-11 | 20:56
Gotver ik woon al een eeuwigheid in een land waar ze verkeersregels alleen maar gebruiken om hun aarsch schoon te maken.
Oto's slaan altijd +1 ook al heb je ongelijk.
@Tommygunner | 24-12-11 | 20:56
JAAAAAA je hoeft niet zo te schreeuwen!
@Harrydekuthond | 24-12-11 | 20:54
Ok duidelijk.
@miko | 24-12-11 | 20:53
Jongen, VERKEERSLICHT op ROOD! Voor auto op groen dus.
Een nieuw fenomeen is geboren! Vergeet Hakbar maar. Ook Anita en haar vent hebben afgedaan. Tokkie is gewoon een achternaam en de geitenneuker raakt passé want nu hebben we: De Wesley!
Je zou je toch bijna afvragen of dat verkeerslicht voor die voetgangers wel werkt. Als je ook kijkt hoe rustig die eerste twee oversteken.
In dat geval zou ik me op zich wel kunnen voorstellen dat je boos wordt als je bijna van een zebrapad wordt gereden... van de andere kant kan ik me ook goed voorstellen dat deze mensen denken dat het een soort kerstversiering is.
@Tommygunner | 24-12-11 | 20:53
Ik heb ook anderen die voor me werken.Dat noemen ze loondienst.Daar kunt u niet tegen zijn neem ik aan? :)
@toetanchamon | 24-12-11 | 20:47
Klopt. De ander is altijd kut.
Groeten,
Wesley.
En voor de lutsers die roepen dat een auto moet stoppen bij zebrapad:
Voetgangerslichten bij zebrapad
Vaak zijn er bij zebrapaden voetgangerslichten geplaatst. Wanneer deze in werking zijn, geldt de zebraregeling nietl Steekt u over bij een rood verkeerslicht of bij het gele knipperlicht voor voetgangers dan kunt u geen rechten ontlenen aan het zebrapad (artikel 49, lid 4 RVV) Bij het gele knipperlicht voor voetgangers steekt u op eigen risico over en moet u het overige verkeer voor laten gaan. De zebraregeling geldt wel wanneer de verkeerslichten buiten werking zijn, bijvoorbeeld omdat deze kapot zijn of omdat deze buiten werking zijn gesteld gedurende rustige uren.
Verder info: www.vvn-altena.nl/SiteContents/frmView...
Die automeneer heeft gelijk.
@Andersom dag | 24-12-11 | 20:40
Hoi Wesley.
-weggejorist-
Auto moet eigenlijk al stoppen als er iemand bij een zebrapad staat.
@miko | 24-12-11 | 20:51
Nee, ik zat eigenlijk te denken aan jarenlang de grenzen open, werken voor anderen en verloedering van Nederland. Kun je je vast beter in vinden, schat ik zo in...
Ja, maar wij weten natuurlijk niet wat vooraf ging...
www.youtube.com/watch?v=saerM9Y2tuc
@Tommygunner | 24-12-11 | 20:43
Dit verschrikkelijke rechtse kabinet en naturlijk Greet Widlers.
je kan zeuren wat je wilt, personen die over een zebrapad lopen hebben eenmaal voorrang, en zoals duidelijk was in het filmpje probeerde de bestuurder van de bus telkens stukje bij beetje al gas te geven. Ik snap de irritatie van de voetganger wel.
Bert Bussen kneus.. Deze Wesley heeft gewoon voorrang kut.
Gast slaat op autoraampje. Boeiend zeg.
Tja, wie heeft het zelf nooit meegemaakt, als je in de auto zit zijn voetgangers kut en als je voetganger bent zijn auto's kut.
@Andersom dag | 24-12-11 | 20:40
Zeker je fietsdiploma nog niet?
@Andersom dag | 24-12-11 | 20:40
Pauper.
@ Andersom dag | 24-12-11 | 20:40 |
Mongool, ga terug naar het CBR om je rijbewijs in te leveren, als je er al een hebt.
Dit gebeurt in Amsterdam elke minuut. Desondanks wel stuitend. Ik denk dat het opgekropte woede is voor alles wat er mis is aan dit land. Het komt er dan vaak op rare momenten uit...
Andersom dag | 24-12-11 | 20:40: neen.
-weggejorist-
Sorry hoor maar die verkeerslichten zeggen niets, zebrapad gaat voor.
dat komt van de schrik. Smaakt naar aluminium.
@stommehond | 24-12-11 | 20:37
Hij zit ook niet zo lekker in haar vel.
Wat stommehond zegt.
Ach Wesley komt uit Almere. En Almere bestaat uit Wesleys, Kevins, Joeys, Cherelva's, Pricilla's, Naomi's en zo.
Het is een pisnicht.
Jeetje Bert. Ga je nu ook al Jonny's topics afpakken?
Hij slaat als een wijf.
Mag deze Wesley nu 30 jaar geen zebrapad oversteken?
Wat een heaumeaux, jonguh!
Is het toeval dat die Schlijper altijd in de buurt van trammelant is?
Kanker gebruiken in scheldwoorden is altijd -1
Waar leid ik uit af dat hij wesley heet? En niet Rodney of zo?
REAGEER OOK