Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Uitdaging. Doorrijder na ongeluk vinden

vangfail.jpgUit de mailbox gevist: een moeilijk zondagspelletje. "Vrijdagavond (9 december 2011) is onze zoon door het oog van een naald gekropen en de dader is doorgereden. Hij heeft geen letsel, maar zijn auto is total loss. Hij werd vanachter door een uitvoegende auto op de A4 geraakt, waardoor hij via 4 banen helemaal naar de linkerberm is gezwiept. Die andere auto was wel even gestopt, maar toen mijn zoon uitstapte, was die auto al weg. Het was een lichtgekleurd busje. Er was niemand gestopt, waarschijnlijk omdat het daar te druk voor was. Politie enz. waren wel snel ter plaatse. Politie weet niet of ze de aanrijder kunnen vinden. Wie helpt mee? Weet u iemand die gisteravond ook op de A4 reed en iets gezien hebt, meld het dan alstublieft. Het tijdstip was ca 21:20 uur en het was bij km paal 13.6 net voorbij het brugrestaurant." Spelregels: Weinig informatie. Politie was aanwezig, maar net iets verderop en heeft nog geen tijd voor een persberichtje gehad. Dus: geen typebeschrijving van betrokken voertuigen. Geen rijrichting. Alleen een tijdstip en een locatie. En dat het een jakkerend bestelbusje was - waar we verder geen vooroordelen aan zullen bevestigen, lopende uw onderzoek. Setje winterbanden voor de winnaar. En eeuwige roem voor het oplossen van een onmogelijke verkeerssituatie.

Reaguursels

Inloggen

Zoonlief gaat ons vertellen dat hij in zijn GTIwannabee braaf 100 reed op de rechterrijstrook? Dat verwacht je als snelwegoprijder toch ook niet.

stoepheer | 12-12-11 | 14:13

Licht getint busje.... het zal ook eens niet.

AsYouLikeIt | 12-12-11 | 13:04

Licht getint busje.... het zal ook eens niet.

AsYouLikeIt | 12-12-11 | 13:04

door tijdgebrek heb ik mn moeder gevraagd deze oproep te doen. De situatie was als volgt: ik reed vrijdagavond 9 december, 21.20 met mijn blauwe clio richting den haag op de a4 thv de uitvoeger naar de a44. Snelheid 90 km/h, lekker rustig dus. Uit het niets een harde knal, word ik dus geraakt door waarschijnlijk een lichtgekleurde bestelauto en ga gelijk achterstevoren in een slip 4 banen over en eindig tegen de middenvangrail. Dat ik niet door iets anders ben geraakt en zo kon uitstappen mag een wonder heten. De andere auto zag ik stoppen, maar is doorgereden toen ik met 112 aan het bellen was. Als iemand iets heeft gezien bel aub met de politie kennemerland!!

En voor alle grappenmakers: ik ben financieel niemand iets verschuldigd, niet schizofreen en heb dit ongeval niet zelf veroorzaakt. Dus, hou je vooroordeel voor je en ga verder met je zielige leventje.

kapitein ronald | 12-12-11 | 12:41

@ deurwaarder: camerasystemen zijn om te monitoren, niets wordt opgenomen. Veel te duur.

_TinusK_ | 12-12-11 | 10:17

necrosis | 11-12-11 | 20:33 | + 0 -
Oh, en ja trouwens. Op dit continent is alles uitverkocht en daarna is de beurt aan de Steets.

Rammstein | 12-12-11 | 03:39

Beverwijker aangereden op de A4

Door Redacteur Kennemerland Gepubliceerd op 11 december 11, 16:22 Laatst bijgewerkt op 11 december 11, 16:24

RIJSENHOUT - De politie heeft vrijdagavond rond half tien een aanrijding opgenomen op de A4, van een 32-jarige Beverwijker. De Beverwijker had gemeld dat hij op de A4 was aangereden door vermoedelijk een bestelbus, die hem van achteren had geraakt toen hij op de A4 reed ter hoogte van Rijsenhout.

Door de knal achterop zijn auto, tolde de auto van de Beverwijker over de rijweg en kwam hij met zijn auto tegen de vangrail van de middenberm tot stilstand.

De automobilist van de bestelbus was zo’n 300 meter verderop gestopt en had zijn alarmlichten aan gedaan. Toen de Beverwijker 1-1-2 belde, reed de bestelbus echter weer weg.

De ambulance is ter plaatse geweest, maar de Beverwijker had geen verwondingen aan de aanrijding overgehouden. Zijn auto moest door een bergingsbedrijf worden versleept.

Bron: www.noordhollandsdagblad.nl/nieuws/sta...

treser.info | 12-12-11 | 03:15

necrosis | 11-12-11 | 20:33 | + 0 -
*durf te googelen*

Rammstein | 12-12-11 | 02:55

ik heb de reacties niet gelezen, maar ik kan me zo voorstellen dat ze de camera's die om de 100 meter opgesteld staan langs ALLE snelwegen in Nederland ook kunnen aflezen?... of staan ze daar gewoon te staan zonder op te nemen, Ik betaal daar nou toch belasting Godverdomme belasting voor of niet.

Gebruik die zooi dan ook.

Stelletje mongolen

de deurwaarder | 12-12-11 | 00:08

@Steuntrekkert | 11-12-11 | 18:13
Die foto is vals. Het is al lang donker.

Lampelul | 12-12-11 | 00:01

nou nou... in kudelstaart zuipen ze in caravans bij het winkelcentrum en lijken ze allemaal op elkaar. voor de rest woon ik er prima..

jwkaatje | 11-12-11 | 23:51

Ik wist wel dat ie lichtgekleurd was. Dat busje.

Hölzenbein | 11-12-11 | 22:54

Reinaert | 11-12-11 | 19:32 Cu. Ik snap het wel.

zeg maar jansen | 11-12-11 | 22:36

*Met rietje ongenadig op blote billen van Jabalinero | 11-12-11 | 21:52 tetst*
BekenT? Nee, werkelijk? Ga eens snel je schoolgeld terugvragen, hop hop!

illuvatar | 11-12-11 | 22:19

Jaaah, het busje was "hik" paars....

Bron:dichtbij.nl www.dichtbij.nl/haarlemmermeer/regiona...

HAARLEMMERMEER - Op de A4 ontstond zaterdagnacht omstreeks 03.00 uur een eenzijdige aanrijding. Door nog onbekende oorzaak was de auto, bestuurd door een 23-jarige man uit Kudelstaart, op de vangrail geklapt.

De man uit Kudelstaart gaf aan dat hij gereden had, maar geen rijbewijs had. Daarnaast was hij onder invloed van alcohol. De man is door ambulancepersoneel vervoerd naar een ziekenhuis, waar hij een nacht ter observatie is opgenomen. De andere man in de auto raakte niet gewond.

Pisbak | 11-12-11 | 22:10

Als het tijdstip en locatie bekent zijn is het een kwestie van de camerabeeld terug halen. Big Brother is wel aanwezig op onze snelwegen.

Jabalinero | 11-12-11 | 21:52

@Dmitri Dmitrievitsj | 11-12-11 | 20:45
*gniffel*
Het is ook slecht met hem afgelopen; levenslang in de GS-kelder.

kapotte_stofzuiger | 11-12-11 | 20:49

@Überbottehork | 11-12-11 | 20:38
Die taalnazi in jou heeft nooit een bijbel gelezen? Want daar komt de uitdukking vandaan.

www.goedbericht.nl/oog.html

rara | 11-12-11 | 20:48

Geen kenteken-rebus? :(

frickY | 11-12-11 | 20:46

@kapotte_stofzuiger | 11-12-11 | 20:33
Wow.
*onder de indruk is*

Ooit was er een reaguurder die heel ijverig bij iedere topic een fipo scoorde. Bij een ingezonden brief van een kunstenaar plempte hij een niets toevoegend standaard rechts meninkje waaruit bleek dat hij het topic niet had gelezen: de ingezonden-briefschrijver had juist bezwaar tegen het toenmalige systeem. Die figuur scoorde een astronomisch aantal minkudo's. Waar hij vervolgens ook nog over ging klagen. Was echt grappig.
In de tijd dat ik bovenstaande typte had ik de betreffende fipo ook kunnen opzoeken, maar goed.

Dmitri Dmitrievitsj | 11-12-11 | 20:41

Hoe hard reed meneertje zelf in zijn Golf, heeft hij in zijn achteruitkijkspiegel gekeken, wisselde hij niet zelf van rijbaan zonder richting aan te geven? Vragen, vragen, vragen..
Hangen er niet vrijwel overal camera's boven de snelwegen? Als er op de plaats delict geen hangen wellicht een kilometer verder wel. Heeft iemand daar al naar gekeken?
Oh, de taalnazi in mij merkt nog het volgende op:
"Door het oog van een naald gekropen". Knap.
Wat, DE naald? Ah.

Überbottehork | 11-12-11 | 20:38

"Een licht gekleurd busje" lekker duidelijk.

Ik reed wel in die omgevind op die weg, rond die tijd, maar ik had een blauwe Toyota Avensis (don't kill me) Wasn't me. geen busje gemerkt, niet zien stuiteren sorry.

DanDatDus | 11-12-11 | 20:34

@Rammstein | 11-12-11 | 20:29
Over "ruig" gesproken, is er serieus kans dat de mannen van Rammstein over een maandje of 6 weer op een podium staan?
*durft te vragen*

necrosis | 11-12-11 | 20:33

@Dmitri Dmitrievitsj | 11-12-11 | 20:28
U heeft het nog niet helemaal begrepen, op het gevoel werken, dat levert min-kuddo's op (en dat is bij lange na nog geen record): www.geenstijl.nl/mt/archieven/2011/07/...

kapotte_stofzuiger | 11-12-11 | 20:33

Vakonov | 11-12-11 | 18:06 |

Dat mag. Het is immers ondenkbaar dat een autochtoon zoiets doet, dus je winkans is een goede 99,9%.

Romanov | 11-12-11 | 20:31

@brabant altijd -1 | 11-12-11 | 20:24
Omdat GeenStijl artikelen produceert voor eigen vermaak en de reaguurders, in die volgorde!
Lees de huisregels eens......

necrosis | 11-12-11 | 20:29

Qua kudoproblematiek geloof ik in de Slashdotoplossing: uitsluitend de vaste en actieve reaguurders kunnen modereren. Hiervoor krijgen de reaguurders regelmatig een beperkt aantal kudo's die ze kunnen uitdelen aan reaguursels.

De voordelen zijn groot: uitsluitend vaste reaguurders kunnen kudo's geven, de redaxie kan zien wie er altijd minkudo's uitdeelt, en Reinaert zal blijven posten.

rara | 11-12-11 | 20:29

Het heet daar niet voor niets Den Ruygen Hoek.

Rammstein | 11-12-11 | 20:29

@necrosis | 11-12-11 | 20:22
Niet als hij het duo Parsons/Athmos even financieel prikkelt. Dan is dat blad weer zo blanco als een zwarte piet in de zomer.

illuvatar | 11-12-11 | 20:29

@Reinaert | 11-12-11 | 19:32
Ajo, die kudo's maken toch niet uit. Alleen beargumenteerde commentaren doen ertoe. En dan nog.

Let op:
Hee iedereen, ik rij altijd dronken. Mijn bord eet ik uit principe nooit leeg. De PVV heeft een toegevoegde waarde, maar die ligt niet in haar bijdrage aan het debat. Sinds jaar en dag stem ik SP.

Dit levert zo een minkudo of wat op. Zal ik daarom één borrel minder drinken als ik met de auto moet? Zal ik daarom een hap meer nemen als ik voldaan ben? Zal ik het geniale inzien van de kopvoddentaks? Zal ik er door een minkudo van overtuigd raken dat het het beste is om de gezondheidszorg aan de tuchtigende werking van de markt over te laten?
Nee meneer, alleen argumenten, uitgaande van feiten en de wetmatigheden van de logica volgend.

Dmitri Dmitrievitsj | 11-12-11 | 20:28

brabant altijd -1 | 11-12-11 | 20:24 | + -3 -
Er wordt hier nog wel eens iets opgelost.

Rammstein | 11-12-11 | 20:28

En dit staat waarom op GS?? Het wordt hier steeds meer SBS6.

brabant altijd -1 | 11-12-11 | 20:24

@illuvatar | 11-12-11 | 20:15
Die blijven staan voor de "all time" cijfers.

necrosis | 11-12-11 | 20:22

@necrosis | 11-12-11 | 20:19
Zwart... zwart... in linkse termen heet dat dus licht gekleurd.

illuvatar | 11-12-11 | 20:22

@Kingeef1975 | 11-12-11 | 20:16
Dat is een zwart busje met rode strepen.

necrosis | 11-12-11 | 20:19

Als er een grote neger achter het stuur zat zeg ik:

Das A-team.

Kingeef1975 | 11-12-11 | 20:16

Worden je cudeaux aan het begin van het nieuwe reaguurjaar niet geweaun gereset? Zo ja, waar heeft Reintje het dan nog over? Aandachtvrager.

illuvatar | 11-12-11 | 20:15

@kapotte_stofzuiger | 11-12-11 | 20:13
Holzenbein is toch Jeroen de Kreek?

Bart_Bart | 11-12-11 | 20:15

Reinaert | 11-12-11 | 19:32
Ik deel je negatieve kudo sentimenten, maar om daar nou zo dramatisch over te doen.. desalniettemin heb ik al je geminde reaguursels in dit topic even geplust. En niet eens omdat ik ze zo geweldig vond. Maar minnen om het minnen vind ik ook min.

dopinie | 11-12-11 | 20:13

@kapotte_stofzuiger | 11-12-11 | 20:09
Eentje erbij voor jou. Voor de eindspurt.

Je hebt trouwens ook nog Art in het vizier, zie ik. Ik heb een groot fan van dat kudo-systeem.

Reinaert moet trouwens echt niet stoppen heur. Hij en Vraagstaart produceren de beste en leukste tegeltjes.

Bart_Bart | 11-12-11 | 20:13

Ter aanvulling, reaguurders Hölzenbein en Bakito zijn de absolute kuddo-losers (-11.000 en -5000), maar dat weerhoudt hen niet van het reaguren.

kapotte_stofzuiger | 11-12-11 | 20:13

Gier | 11-12-11 | 20:07 | + 0 -
.... and the cows come home.

Rammstein | 11-12-11 | 20:12

@Reinaert 19:32

Man, man, moet dat nu op deze manier?

eerstneukendanpraten | 11-12-11 | 20:10

@illuvatar | 11-12-11 | 20:07
hangen => hangt
Om nekroos voor te zijn.

illuvatar | 11-12-11 | 20:09

@Bart_Bart | 11-12-11 | 20:06
Alleen 'vetkleppert' komt in de buurt, de nummer 1 en 2 zijn onverslaanbaar, ik strijd met 'Biff Eagleburger' om een 8e of 9e plek.
Gaan we er vanuit dat die handige reaguurderstool klopt.

kapotte_stofzuiger | 11-12-11 | 20:09

Kan niemand die rij camera's die daar boven die weg hangen raadplegen? Dat moet toch in te zien zijn door een beetje hacknerd?

illuvatar | 11-12-11 | 20:07

@Reinaert
HA. U stoppen ? When hell freezes over.

Gier | 11-12-11 | 20:07

@kapotte_stofzuiger | 11-12-11 | 20:05
Iemand probeert Reinaert van die top-3 positie af te houden.

Wie zal het zijn? De nummer 4, 5 of misschien wel 8 ;-)

Bart_Bart | 11-12-11 | 20:06

LOL @ kuddo fetisjisme.
Reinaert staat nummer 3 van kuddo-koningen over 2011.
Ondergetekende op plaats 8, ondanks afwijkende meningen over goudvissen en kraanwagens.

kapotte_stofzuiger | 11-12-11 | 20:05

@necrosis | 11-12-11 | 20:00
Nee, alleen volwaardige topografische benamingen.
*[shift]-toets schoonmaakt*

illuvatar | 11-12-11 | 20:02

@Reinaert | 11-12-11 | 19:32
Wat Rammstein zegt, niet stoppen. Je tegeltjes zijn juist om in te lijsten.

Overigens, neem Chrome i.c.m. tooltje en je ziet die kudo's nauwelijks. Want vertraging.

Bart_Bart | 11-12-11 | 20:01

@illuvatar | 11-12-11 | 19:54
Is 'brabantse' niet met een hoofdletter?
*rietje opwarmen doet, ende grinnik*

necrosis | 11-12-11 | 20:00

@Geile Markeerstift | 11-12-11 | 19:46
Lees het hele topic nog eens, het was er druk maar de auto van die zoon kon gewoon even 3 banen opschuiven.
Schijnbaar heeft niemand iets gezien.
Ik twijfel dus aan het waarheidsgehalte, mag dat?

necrosis | 11-12-11 | 19:53

Parsons | 11-12-11 | 19:48 | + 0 -
Ik snap de ophef ook niet. Kudo's, schmudo's.

Rammstein | 11-12-11 | 19:51

Lichtgekleurd busje. Het zou ook weer eens niet!

niegosnix | 11-12-11 | 19:50

@Reinaert | 11-12-11 | 19:32
Als de kudo's zo belangrijk voor je zijn, is het misschien beter om te stoppen idd.
Een andere optie is dat je je er geen reet van aantrekt, en gewoon vrolijk doortegelt.

*Met 200 kudo's in avondwinkel staat, en er niks van kan kopen*

Jackanders | 11-12-11 | 19:49

@Moonwarrior | 11-12-11 | 18:46
Ervaring leert dat weinig mensen stoppen voor een ongeluk. Noem het maar een teken van de tijd waar we in leven, maar tenzij het interessant is om te zien rijdt iedereen gewoon door.

TheLuggs | 11-12-11 | 19:48

@Reinaert | 11-12-11 | 19:32
Als je je persoonlijk (anoniem of niet) aangesproken voelt in de panelen is het tijd om te vertrekken ja.

Desalniettemin - het ga je goed.

Parsons | 11-12-11 | 19:48

Meh, denk dat zoonlief gewoon zelf gigantisch gefaald heeft in het besturen van zijn voertuig (misschien ook wel door veel te hoge snelheid, bellen of anderszinds beschamend gedrag); voornoemde niet aan papa en mama op heeft durven biechten en derhalve een bestelbusje heeft verzonnen.

Geile Markeerstift | 11-12-11 | 19:46

@de Bree | 11-12-11 | 18:20
Jij vind het kennelijk normaal dat iemand je aanrijdt, en vervolgens er van door gaat en jou met de schade laat zitten.
Ik ben zelf ooit aangereden door een vrachtwagen en de chauffeur reed door. De Politie doet geen zak. En de verzekering stuurt je door naar het waarborgfonds wegverkeer die ook niks doen tenzij je twee onafhankelijke getuigen hebt. Die je dus in de praktijk niet hebt. Ik heb geluk gehad, ik kon de chauffeur redelijk makkelijk achterhalen, en hem overtuigen een schadeformulier in te vullen. Maar anders heb je gewoon pech.

TheLuggs | 11-12-11 | 19:44

@Stormageddon | 11-12-11 | 19:21
Ik kwam er dagelijks zoals je weet.

Parsons | 11-12-11 | 19:42

Reinaert | 11-12-11 | 19:32 | + 5 -
Doe dat nou niet !!!!

Rammstein | 11-12-11 | 19:40

@Reinaert | 11-12-11 | 19:32
*'Reinaert moet blijven' spandoek verven doet*

necrosis | 11-12-11 | 19:38

@HY78
Dat dacht ik ook. Wellicht heeft Google Translate wat hoofdpijn. Of De Literator is in de war.

Van Dikhout | 11-12-11 | 19:38

@Reinaert | 11-12-11 | 19:32
Hey, laat je niet klein krijgen. Wie zijn er belangrijker, de minkukels, de kudo's of de reaguurders?

rara | 11-12-11 | 19:36

@Supahted | 11-12-11 | 18:03
redenen genoeg te bedenken...
1) Cultuurverschillen...
2) De inzittenden waren straal bezopen
3) De inzittenden hadden het busje geleend zonder vragen
4) De inzittenden hadden geen zin in politie
Zo maar een greep uit de mogelijkheden.. En uiteraard zijn er ook diverse combinaties mogelijk.

TheLuggs | 11-12-11 | 19:34

@Reinaert | 11-12-11 | 19:25
Mooi, we mogen er binnenkort dus weer op uit met de Blitz. Nu ik er aan denk: de foto's van ons vorige uitje zijn klaar:

i321.photobucket.com/albums/nn377/Stur...

Die fez staat me goed, toch?

rara | 11-12-11 | 19:33

Ik staak mijn reaguuractiviteiten overigens per nu en voor onbepaalde tijd.

De volstrekt humorloze minkudominkukels hebben gewonnen. Hou Zee! Sieg Heil! Kleine mieze anonieme NSB'ertjes. Bah. Viesbah.

Ik ben exit. Wellicht permanent. Gewoon omdat ik me niet anoniem de maat laat nemen - laat staan dat ik dat anderen doe zonder daar een tegel aan te wijden.

Het ga jullie voorlopig goed, ik ben er niet meer. Wellicht ooit nog als dat Godsgruwelijke anonieme kudo-geneuzel gekilled wordt maar dat zien we dan wel weer.

-Merry Christmas- Many Clysmas and a Hepie & Hepie nieuw jier.

*Out is.*

Reinaert | 11-12-11 | 19:32

@rara | 11-12-11 | 19:28
Daar hebben wij geen last van.....
*een schizofreen drinkt nooit alleen*

necrosis | 11-12-11 | 19:32

@Reinaert | 11-12-11 | 19:23
Da's wel een antieke methode. Die is nog gebaseerd op misvattingen uit de klassieker van de antipsychiatrie: Wie is van hout?

rara | 11-12-11 | 19:30

Reinaert | 11-12-11 | 19:04 | + 0 -
Geef mij de cola maar.

Rammstein | 11-12-11 | 19:30

@Reinaert | 11-12-11 | 19:23
Ik ken nog vaklieden die hem goedkoop voor je slijpen....

necrosis | 11-12-11 | 19:29

@necrosis | 11-12-11 | 19:23
Zuipen is wel een optie, maar er zit een nadeel aan. Stel je voor dat het drinken obsessief-compulsief wordt, dan zit de patient plotseling met een dubbel probleem. Al vermoed ik dat de patient er weinig last van zal hebben door de drank, dat dan weer wel.

rara | 11-12-11 | 19:28

@rara | 11-12-11 | 19:23

De minkudominkukel merkt dat automagisch dra de Opel Blitz voor komt rijden en de geweerkolf onzacht de voordeur toucheert. Daar hoeven we verder niets meer aan te doen, dingen gaan zoals ze gaan.

Daar helpt ook geen behandelaar meer aan. Godzijdank.

Reinaert | 11-12-11 | 19:25

@rara | 11-12-11 | 19:20

Neuh, gewoon ouderwets met een botte bijl, hoezo?

Reinaert | 11-12-11 | 19:23

@necrosis

Welnee, wie gaat er nou zo'n verhaal liggen verzinnen. Is toch heul niet grappig.

très cool | 11-12-11 | 19:23

@Reinaert | 11-12-11 | 19:20
We weten nu dat er een methode bestaat om de minkukel te genezen van z'n OCD. Geef jij dat door aan z'n behandelaar, of zal ik dat doen?

rara | 11-12-11 | 19:23

@rara | 11-12-11 | 19:20
Flink zuipen is ook een optie, dan hoeft er niet gesneden te worden.
Als je maar niet gaat rijden.....

necrosis | 11-12-11 | 19:23

@jump-to-it | 11-12-11 | 18:47
Dan nog is 21.20u. iets anders dan 03:00u.

Stormageddon | 11-12-11 | 19:22

@mindless | 11-12-11 | 19:19

Neuh, het is ook bepaald niet sterk, dat beaam ik onmiddelijk. Ik erger me weer eens aan andere zaken, dat leidt af van de inhoud, waarvoor excuses en omstreken.

Reinaert | 11-12-11 | 19:22

@Parsons | 11-12-11 | 18:52
Ik kom daar gelukkig zelden tot nooit.

Stormageddon | 11-12-11 | 19:21

@très cool | 11-12-11 | 19:14
Lees het topic nog eens goed, het was er druk maar het slachtoffer kon zomaar een paar banen opschuiven.
De aanstichter was even gestopt maar niemand anders stopte wegens 'te druk'.
Mijn BS detector maakt overuren, en dat op Zondag.

necrosis | 11-12-11 | 19:20

@Reinaert | 11-12-11 | 19:09
Is die lobotomie uitgevoerd met behulp van een eiersnijder of zo?

rara | 11-12-11 | 19:20

Há, de minkudominkukel is ook weer los zonder zich in de panelen te melden?

Be my guest. Doe Your best. Mijn minkudo-IP-loggertje doet het prima.

Reinaert | 11-12-11 | 19:20

Reinaert | 11-12-11 | 19:10 | + 0 -
"Je z.e.u.r.t. En dat weet je zelf ook wel. Moet kunnen trouwens" vind ik nou nooit echt een heel indrukwekkend argument om een discussie te beslechten. Maar dat weet U zelf ook wel. Maar het zou eigenlijk niet moeten kunnen.

mindless | 11-12-11 | 19:19

Helaas, ik heb last van een verstopte speurneus, kan hier niet van dienst zijn dus.
Gelukkig zijn er hier genoeg vrijwilligers met natte vingers beschikbaar.

Jackanders | 11-12-11 | 19:17

Hmm, uitvoegende auto, dan heeft ie dus getankt of zitten snacken bij dat brugresaturant? Staat ie vast wel ergens op film.

très cool | 11-12-11 | 19:14

@mindless | 11-12-11 | 19:04

Je z.e.u.r.t. En dat weet je zelf ook wel. Moet kunnen trouwens.

Reinaert | 11-12-11 | 19:10

@rara | 11-12-11 | 19:01

Da's mooi. Ik heb drie keer een lobotomie laten doen dus ik ga nu even uitrekenen hoe mijn kansen liggen, okay?

0.7*0.7*0.7= 0.343. Suits me, met mijn meervoudige persoonlijkheid is er altijd wel een overlevende. Statistisch gezien dat is.

Reinaert | 11-12-11 | 19:09

@Bakito | 11-12-11 | 18:59
Vooral de cola erbij yuch.
*barbancourtje 5 ster inschenkt *
trouwens in het koninkrijk word wel degelijk rum gemaakt.
De anejo is nog wel te zuipen maar die witte is antivries

miko | 11-12-11 | 19:08

@iter | 11-12-11 | 18:59
Om je doopceel te kunnen 'lichten', denk aan verlopen APK, geen gordel of te hard....
Maar nu even serieus, als er serieus stront aan de knikker is kunnen ze rijbanen op afstand uitschakelen (rode X op matrixborden).
Zoiets kan je leven redden!

necrosis | 11-12-11 | 19:05

@Bakito | 11-12-11 | 18:59

Rum-Cola is best te doen, mits zonder Cola.

Genever stinkt naar CDA-achterkamertjes en kindermisbruik, bolknak-sigaren, Hirsch Ballin, Hans Hillen, Piet Hein Döner, anaal opgelopen SOA's en meer van dat ongemak.

Dan maar Rum-Cola, gescheiden. Jij de Cola, ik de Rum, deal?

Reinaert | 11-12-11 | 19:04

Reinaert | 11-12-11 | 19:01 | + 0 -
Nee, je draait de zaak om. Mijn reaguursel was correctief, de follow-up van jou was kansloos.

mindless | 11-12-11 | 19:04

@pius | 11-12-11 | 18:51
Integendeel, Kudelstaart is een zeer fraai dorpje onder Aalsmeer. Er staan prachtige huizen waar ook jij zou willen wonen. Enige nadeel is dat er regelmatig vliegtuigen over komen.

Parsons | 11-12-11 | 19:02

@Reinaert | 11-12-11 | 18:55
Na en lobotomie heb je maximaal 70% kans op resultaat bij de behandeling van OCD.

rara | 11-12-11 | 19:01

@mindless | 11-12-11 | 18:57

Da's niet kansloos reaguren, da's correctief reaguren.

Zoek de verschillen.

Reinaert | 11-12-11 | 19:01

waarom hebben we al die cameras op de snelwegen hangen >?

iter | 11-12-11 | 18:59

@Reinaert | 11-12-11 | 18:55
Jenever is een exponent van de Nederlandse cultuur. Dat bepaalde nationalistische politici rum-cola drinken is je reinste kwezelarij.

Bakito | 11-12-11 | 18:59

Pius 18:56

Iemand bij de redactie is volgens mij helemaal idolaat van haar!

eerstneukendanpraten | 11-12-11 | 18:58

@pius | 11-12-11 | 18:55

Tja, die Oostenrijkers zijn me d'r ééntje hè?

"Heute Österreich, morgen die ganze Welt". Maar niet heus.

Reinaert | 11-12-11 | 18:58

pius | 11-12-11 | 18:51
Hee mattie, Krijg jij het nou nooit zuur? Dit vraag ik oprecht, hoe houd je 't vol? Je krijgt er weinig voor terug.

De Dansende Kater ® | 11-12-11 | 18:57

Wat een hoax-oproep, op elke 10 meter staat Big Brother mee te loeren, dus (Pools) kenteken staat allang in de database.

kapotte_stofzuiger | 11-12-11 | 18:57

Reinaert | 11-12-11 | 18:49 | + -1 -
Het kan nog erger. Kansloos reaguren op een kansloos reaguursel.

mindless | 11-12-11 | 18:57

Tommy 18:55

Dan ging ik hem zeker kopen!

eerstneukendanpraten | 11-12-11 | 18:56

eerstneukendanpraten | 11-12-11 | 18:54

Ik vind er eerlijk gezegd niets aan om mijn lul in een berg gestolde jus te douwen.

maar ieder zijn ding.

pius | 11-12-11 | 18:56

@Bakito | 11-12-11 | 18:51

Dwangmatig reaguren roeleert grote tijd maar na een lobotomie zou dat toch eigenlijk niet meer moeten gebeuren, of ben ik nu weer op een neurologisch dwaalspoor beland?

Genever is trouwens smerig spul. Hans Hillen-spraakwater.

Reinaert | 11-12-11 | 18:55

@eerstneukendanpraten | 11-12-11 | 18:54
Ik zie haar liever in de Playboy dan die Britt bijvoorbeeld...

Tommygunner | 11-12-11 | 18:55

Reinaert | 11-12-11 | 18:52

Zeker zeker. Er zal heus wel eens een mondiale-impact-kudelstaarter tussen zitten ooit.

Dat lukte ook in Oostenrijk dus ja.

pius | 11-12-11 | 18:55

@Stormageddon | 11-12-11 | 18:28
Klopt en de rest van de week ook.

Tommygunner | 11-12-11 | 18:54

[ot] Die dikke van de Plus is weer op de buis, geyl!

eerstneukendanpraten | 11-12-11 | 18:54

pius | 11-12-11 | 18:51

e van naar afbijt.

pius | 11-12-11 | 18:53

@pius | 11-12-11 | 18:51

Stigmata roeleren grote tijd. Zou jij moeten weten!

Ene Jezus Chr. is er verdoemd groot mee geworden.

Reinaert | 11-12-11 | 18:52

@Stormageddon | 11-12-11 | 18:14
Jawel, dat is een bouw-afslag en -oprit.

Parsons | 11-12-11 | 18:52

Reinaert | 11-12-11 | 18:50

Ik ga voor de eerste;)

pius | 11-12-11 | 18:52

@Reinaert | 11-12-11 | 18:49
Wat is er mis met dwangmatig reaguren?

*fles jenever tegen kop zet*

Bakito | 11-12-11 | 18:51

Reinaert | 11-12-11 | 18:47

De combinatie. Kudelstaart is namelijk een nogal naaregeestige en vooral overbodige verzameling huizen.

Wie daar vandaan komt dient sowieso gestigmatiseert te worden.

Maar kennelijk gebeurt dat onvoldoende.

pius | 11-12-11 | 18:51

@pius | 11-12-11 | 18:49

"Een Marokkaanse (voormalig rifinhabitant) PvdA-stemmende ambtenaar. Logisch toch."

Achmed Laadklep of Achmed Marktmoes dus. 50/50.

Reinaert | 11-12-11 | 18:50

@lekkerlangstrandje | 11-12-11 | 18:44
Veel busjes zijn bedrijfsauto's, die hebben meestal schade.
Wat ik ook opmerkelijk vind: de ouders doen dikke boehoe in de mailbox van GeenStijl.
Zou het kunnen dat 'zoonlief' net 18 is, zijn rijbewijs nog natte inkt bevat en zijn auto een opgefokte Golf is?
En wellicht had hij de auto all-risk verzekerd via zijn ouders, die nu hun no-claim zien dalen/ verliezen....
Zomaar een gedachte.

necrosis | 11-12-11 | 18:50

@mindless | 11-12-11 | 18:47

Als het topic ondanks jouw lobotomie al kansloos is, waarom reaguur je dan nog? Beetje kansloos reaguursel, als je 't mij vraagt. Dwangmatig reaguren, da's niet best!

Reinaert | 11-12-11 | 18:49

Reinaert | 11-12-11 | 18:46

Lichtgetint busje is in derdaad een geniale vondst.

Voor de rest hoef je natuurlijk geen profiler te zijn om te weten wie de ware schuldige is volgens het reaguurdersgros.

Een Marrokaanse (voormalig rifinhabitant) pvda-stemmende ambtenaar. Logisch toch.

pius | 11-12-11 | 18:49

@Van Dikhout | 11-12-11 | 18:43
Het betrof zo te horen geen ontmoeting met de poolse 1e Pantserdivisie in de Zak van Falaise. Het gaat hier om een brugrestaurant en een bestelbusje.

HY78 | 11-12-11 | 18:48

@Stormageddon | 11-12-11 | 18:28 | + 0 -

Zaterdagnacht 03.00 uur is voor de meeste mensen vrijdagavond! Het is namelijk om 3 uur in de ochtend van afgelopen zaterdag.

Net als vliegtuigen rekent de politie die de melder is van dit incident in 24 uurs klok.

jump-to-it | 11-12-11 | 18:47

@pius | 11-12-11 | 18:44

De Kudel of de Staart? #dtv

Reinaert | 11-12-11 | 18:47

Beetje kansloos topic dit.

mindless | 11-12-11 | 18:47

Lichtgetint busje.

Je moet er maar op komen, inderdaad. Stijlloos ongefundeerd, broodnodig kwetsend en treffend stimatiserend. En verder wat @neemjemoederindemalingopeenhoutvlot al zegt.

Reinaert | 11-12-11 | 18:46

Dus een auto knalt 4 banen over de vangrail in terwijl het druk is (raakt dus in de drukte verder geen andere auto) en niemand stopte omdat het te druk was??? De BS meter slaat hier ver uit!

Moonwarrior | 11-12-11 | 18:46

Kudelstaart. Een enigzins onderbelicht aspect.

Vind ik dan.

pius | 11-12-11 | 18:44

-weggejorist-

lekkerlangstrandje | 11-12-11 | 18:44

@ De Literator

Volgens Google Translate zit je in de verkeerde topic:
'In de komende twee dagen na het organiseren van de verdediging van een cirkelvormige heuvel, de Polen bij hun standpunt bleven, weigeren alle aanvallen tegen de Duitsers. 'S Middags op 21 augustus op de Mont Ormel om de ambulance arriveerde Canadese, het sluiten van de laatste ring van omsingeling rond de ketel. Tegen het einde van de dag nog in de takken Duitsland zich overgaf.'

Van Dikhout | 11-12-11 | 18:43

10000 camera's boven de weg, mag toch geen probleem zijn om de dader eruit te halen. Gek verhaal dit mij bedruipt het idee dat de beste SEBASTIAAN VETTEL wanna-be zelf een groot aandeel heeft in zijn ongeluk en de schuld maar op een ander wil gooien!

praatjepoepofzo | 11-12-11 | 18:40

@De Droit | 11-12-11 | 18:28
De chauffeur had ook even het kenteken op kunnen noteren, is sneller en effectiever.
Ik lees trouwens niets over getuigen van de aanrijding, terwijl het volgens het topic vrij druk was....

necrosis | 11-12-11 | 18:34

Misschien regilio ???

stoetmissie | 11-12-11 | 18:32

Een jakkerend bestelbusje?
Getuned door Chip Foose?

necrosis | 11-12-11 | 18:28

@Tommygunner | 11-12-11 | 18:18
@jump-to-it | 11-12-11 | 18:22

Vrijdagavond en zaterdagnacht zijn wel 2 heel verschillende tijdstippen.

Stormageddon | 11-12-11 | 18:28

Is een 1-2-3-tje mits de Hermandad hun neus eens uit hun achterste trekken en boeven gaan vangen in plaats van snelheden controleren.

Auto A raakt Auto B.
Er zijn dus sporen van auto A op auto B te vinden.
En dan ben je a-b-c achter merk, type, bouwjaar, chassisnummer en hupsaké onderweg om weer een case succesvol af te ronden!

-lijkt mij dan hè

De Droit | 11-12-11 | 18:28

@Nacho_Vidal | 11-12-11 | 18:15
Hoeveel willen jullie er hebben?

rara | 11-12-11 | 18:27

Een licht getint busje.. zal wel eerwraak zijn, snel dat busje terug naar Marokko sturen!

zik | 11-12-11 | 18:25

@Fearless | 11-12-11 | 18:09 | Grappig dat is dus precies wat ik ook dacht. De opmerking in het mailtje: het was heel druk dus niemand stopte valt me ook op. Meeste mensen zullen gedacht hebben: zo klootzak moet je maar niet niet aso tijden.

dezeookalbezet | 11-12-11 | 18:24

Ik zet mijn geld op een buitenmodel pizzakoerier!

eerstneukendanpraten | 11-12-11 | 18:22

Wij denken dat de rara en ashtrey het beter weten dan bestgeil.

Cuyahoga | 11-12-11 | 18:22

@Haarkopje | 11-12-11 | 18:17
Controle op wegpiraten is gezien dit ongeluk geen overbodige luxe.

Bakito | 11-12-11 | 18:21

@Barbatruuk! | 11-12-11 | 18:17
De sporen op de weg en de beschadigingen aan de auto kunnen een goed beeld geven wat er gebeurd is. Als de jongen liegt dan heeft-ie binnenkort een probleem met de politie en zijn verzekering.

De auto is aan de achter- en voorkant beschadigd. Als er slechts 1 plek beschadigd is bij de vangrail dan moet er dus nog een andere auto bij betrokken zijn. Elementaire logica.

rara | 11-12-11 | 18:20

De mailschrijver wil geld vangen, laat m een correspondentie beginnen met z'n verzekeraar.

de Bree | 11-12-11 | 18:20

Shit happens

Hans Otjens | 11-12-11 | 18:20

Ziet er wel lekker uit, Restaurant De Gouden Wok A4 daar vlakbij.

eye | 11-12-11 | 18:20

Haarkopje | 11-12-11 | 18:17

Contemplatie een theebladeren. Keplk.

pius | 11-12-11 | 18:20

Op basis van die info; vrijwel zeker dan bij afslag Nieuw Vennep/Leimuiden, rijrichting Amsterdam-Delft.

opzich niet zo'n vreemde actie van het busje-persoon als je ziet dat iemand"door het oog van een naald kruipt"..?!?

FredFlinstone | 11-12-11 | 18:17

Ik denk dat de oplossing al gegeven is door Fearless | 11-12-11 | 18:09 |
Zoonlief is een lutser die tijdens een dubieus momentje de macht over het stuur is verloren.

Barbatruuk! | 11-12-11 | 18:17

Ik zet mijn geld op de blauwe struikrovers die hun flitsende collega's gingen aflossen.

Haarkopje | 11-12-11 | 18:17

Als je in je spiegel ziet dat ze ongedeerd uitstappen dan ga ík na een aanrijding ook echt niet mijn leven wagen door stil te gaan staan op een snelweg.

de Bree | 11-12-11 | 18:16

@Ashtrey | 11-12-11 | 18:12
Andere mogelijkheid is natuurlijk dat bestgeil ergens rond 1953 wat psychologieboeken heeft gelezen. Dat kunnen we niet uitsluiten.

rara | 11-12-11 | 18:15

Een lichtgetint busje zegt u?

neemjemoederindemali | 11-12-11 | 18:15

Dit wordt een hele lastige...

eerstneukendanpraten | 11-12-11 | 18:15

Als je achter geraakt wordt hoef je toch niet gelijk 4 banen naar links te gaan? Gewoon je stuur recht houden zou ik zeggen!
Verder zal die gast wel veel te langzaam gereden hebben, dat hij zo in de weg reed.

jump-to-it | 11-12-11 | 18:15

Nou, weer een incident met automobilisten. Dit ongeluk pleit in ieder geval voor intensief cameratoezicht op de snelwegen. Zero-tolerance voor deze rücksichtloze criminelen.

Bakito | 11-12-11 | 18:15

van Rossem, wat krijgen we nou ?
Waar blijft je journalistiek principe van hoor en wederhoor ?
Het betrokken busje werd inderdaad bevolkt door 36 Polen, maar die geven een hele ándere lezing:
"Przez następne dwie doby, po zorganizowaniu obrony okrężnej wzgórza, Polacy utrzymali swe pozycje, odrzucając wszystkie ataki Niemców. W południe 21 sierpnia na Mont Ormel dotarły z odsieczą jednostki kanadyjskie, zamykając ostatecznie pierścień okrążenia wokół kotła. Do końca dnia wciąż pozostające w nim oddziały niemieckie skapitulowały"

De Literator | 11-12-11 | 18:14

polen accupolen die moet je goed schoonhouden.

miko | 11-12-11 | 18:14

@bestgeil | 11-12-11 | 18:11
Niet nodig. Ik heb gelijk.

rara | 11-12-11 | 18:14

bestgeil | 11-12-11 | 18:11
Jij eerst.

Ashtrey | 11-12-11 | 18:13

Hectometerpaaltje 13.6 en ent voorbij het brugrestaurant. Als je dus een beetje logisch nadenkt, dan kom je er snel genoeg achter dat het richting Amsterdam was. Ongeveer bij deze oprit. maps.google.nl/maps?hl=nl&ll=52.26...

Steuntrekkert | 11-12-11 | 18:13

Het was de CIA.

De Dansende Kater ® | 11-12-11 | 18:12

rara | 11-12-11 | 18:10
Begrijpelijk, als de term gespleten persoonlijkheid valt, denken sommigen de definitie al te kennen.

Ashtrey | 11-12-11 | 18:12

Gelukkig maar dat we onze poot hebben gezet onder het verdrag van Shengen! Ik denk dat we de dader zo te pakken hebben door onze haarscherpe grenscontrole!

Jasperthewhite | 11-12-11 | 18:11

@rara | 11-12-11 | 18:10 ik zou je studieboeken er nog eens op na kijken..

bestgeil | 11-12-11 | 18:11

@AutSider | 11-12-11 | 18:02
Veel mensen verwarren schizofrenie met multiple personality syndrome. Jij ook.

rara | 11-12-11 | 18:10

@Supahted | 11-12-11 | 18:03 domme schreeuw, je zegt het zelf af!

bestgeil | 11-12-11 | 18:09

Zoontje ziet ze vliegen, zelf zn auto in de prak jagen en vervolgens een mooi verhaal ophangen dat de dader gevlugt is.

Fearless | 11-12-11 | 18:09

Toet!

Ashtrey | 11-12-11 | 18:08

Mag ik de kanskaart "dronken Polen" inzetten?

Vakonov | 11-12-11 | 18:06

Wat een teringl.. ers, doorrijders moeten zwaardere straffen krijgen!! Waarom stop je niet gewoon, het is toch een verzekeringskwestie. Of ben je soms niet verzekerd....?

Supahted | 11-12-11 | 18:03

@ Mogen we ze ook zelf terecht stellen, als we ze vinden?
Nacho_Vidal | 11-12-11 | 18:01 |
Een schizofreen is nooit alleen.

AutSider | 11-12-11 | 18:02

Mogen we ze ook zelf terecht stellen, als we ze vinden?

Nacho_Vidal | 11-12-11 | 18:01

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken