
Uit de AFP-plaatjesbank. This frame grab from handout video released by Students for a Free Tibet on November 21, 2011 and taken on November 3, 2011 allegedly shows the self-immolation of an individual along a street in Dawu, Ganzi prefecture in Sichuan province. The dramatic video footage that purportedly captures the moment a Tibetan Buddhist nun burned herself to death in southwest China has emerged after it was smuggled out and given to a campaign group. The video, which AFP cannot independently verify, was posted online by Students for a Free Tibet and shows a figure being engulfed in flames in the middle of a street before collapsing to the ground. CHINA OUT AFP PHOTO / Students for a Free Tibet. Er is ook een
VIDEO (
mirror). Brandende mensen, daar komen weer lentes van...
Reaguursels
InloggenIk weet niet wat ik nu dom uit m'n nek loop te lullen met ELP, maar ik bedoel dus eigenlijk Arthur Brown. Dat krijg je met dat Hammond orgel gebeuren.
Ik krijg altijd meteen zin om ELP op te zetten bij dit soort foto's.
geeft niet echt een warm gevoel dit ...
@Stormageddon | 21-11-11 | 21:54
Mmm ja en wat voor 1. Een hele grote!
@monaco | 21-11-11 | 21:50
Het is dus vrij letterlijk een puzzel.
Of topic
Over lente gesproken, in Iran zijn geen 17 militeren om gekomen bij de explosie van dat munitiedepot maar 400 a 500 honderd. Het was een klap van zo een 24000 ton TNT. Er is ook een zeer hoge pief bij ontploft.
Ze kunnen niet helemaal zeggen hoe veel doden er zijn gevallen omdat er weinig over is van de doden.
Mensen zijn rare wezens!
Heeft deze man ook zijn schouder in de fik gestoken?
tinypic.com/r/21a3hz/5
Geen enkele reflectie te zien in passerende auto's?
tinypic.com/r/ngr2mc/5
Does the pope shit in the woods?
@Kris | 21-11-11 | 19:28
Waarom? Zij reïncarneert toch (althans, dat gelooft ze). Het is dus geen wanhoop dat haar drijft, maar hoop. Hoop dat ze reïncarneert in een vrij Tibet.
Is de klu klux weer actief!?
Aandachtshoer!
Gruwelijk .... wat een wanhoopsdaad!
zeker chinees gegeten...
Luchtvervuiling... dat moeten we niet willen.
@kobus kloothamer
Goed gezegd, hoe graag ik zou willen dat er een Petrus aan de poort zou staan en mensen rekenschap moesten afleggen voor wat met doet of zegt!
"It will make them ugly anyhow"
Tja... "Free Tibet". Klinkt mooi. Iedereen weet immers dat China een dictatuur is (waar), dat China het niet zo nauw neemt met mensenrechten (waar), dat het fout is dat het ene land een ander land bezet (waar), dat elk volk zelfbeschikkingsrecht heeft (waar)... MAAR, wat wordt er bedoeld met "Free Tibet"? Een terugkeer naar de onderdrukkende theocratie van de Dalai Lama?
www.youtube.com/watch?v=DiLbAEQqrqY
The lesser of two evils is still evil, and the enemy of my enemy is not necessarily my friend.
"Free Tibet". Careful what you wish for.
weet niet of ie al is gedropt: Blood Hound Gang, we don't need the water, let the motherfucker burn, burn mofo burn.. Toch kudt.
Kom mensen, dit is niet voor om te lachen.
kijk zo zet jeje protest kracht bij ... misschien een leuk idee voor de occupy beweging ?
Uhmm, het is niet heel slecht gedaan, maar het is wel overduidelijk fake.
*olie op het vuur gooit*
Meestal staat de aanstichter van een brand in de buurt, om te kijken.
Sta op voor de comments van Andy!
En? Leeft hij nog?
Burning Tibetan Nudist Bun .
Dat staat er dus niet.
♫ Zeg ken jij de Fakkelvrouw, de Fakkelvrouw, de Fakkelvrouw ♫
Dat melodietje kreeg ik mijn hoofd....
Doe er wat aan Emile Roemers van de SP! Jullie waren tocht zo bevriend met die communisten in China. Er zijn vast nog wel een aantal oude kameraden over om de oren te wassen.
@rara | 21-11-11 | 14:21
Spuit elf.
Ze blijft er zelf nogal koel onder.
Dit is hoe een zelfmoordaanslag van een *echt* vredelievend geloof er uit ziet.
Triest, des te meer omdat China zich hier waarschijnlijk niet veel van hoeft aan te trekken.
@kapotte_stofzuiger | 21-11-11 | 14:11
Snackbartaal.
zovoklets | 21-11-11 | 14:20
Dat had ik ook voorzien. Maar het houdt ze dan wel lekker bezig.
@An die ARBEIT | 21-11-11 | 14:11
Straks bekent Cruijf nog dat hij bij de kkk zit.
@Expert Homo | 21-11-11 | 14:25
Alleen maar zoenen?
*vooroordelen over homo's naast cursusboek histologie (zie volgend topic) gooit*
Vraagt iemand zich hier af wat er zich in het hoofd van die vrouw moet hebben afgespeeld? Alle ongenuanceerde nodeloos kwetsende en vooral domme reacties ten spijt, het is hier per slot van rekening GeenStijl, houdt me dat toch wel bezig. Ze geeft geen kik en beroofd zich op deze wijze van het leven. Hoe wanhopig ben je dan? Hoe paradox ook heb ik toch bewondering voor haar! Een sterker statement tegen een totaal verziekte "Chinese staat" kun je niet maken.....
@kapotte_stofzuiger | 21-11-11 | 13:44
Jij doet er anders aardig je best voor. Gaan we nu zoenen?
@rara | 21-11-11 | 14:21
:) Ben ik reeds enkele maanden mee gestopt ;)
* go Andie scandeert *
@kapotte_stofzuiger | 21-11-11 | 14:20
*facepalm*
"... een aantal reaguurders in dit topic nogal beneden (HUN) kunnen reaguurt."
@An die ARBEIT | 21-11-11 | 14:16
Blowen en reaguren is een gevaarlijke combi. Heeft me ook al een paar -weggejorist- opgeleverd.
@An die ARBEIT en
@Sliptong
Whahaha!
"Want een Chinees doet veel meer met vlees"
Graaf van Egmont | 21-11-11 | 14:08
Dat is ook vrij zinloos. 1,4 miljard Chinezen proberen omleggen met een aalmoesschaaltje?
@Reinaert | 21-11-11 | 14:16
Wellicht ben ik te lang weg uit Nederland, maar volgens mij kloppen de werkwoorden niet in combinatie met de persoonsvorm.
@Pa Cartwright | 21-11-11 | 14:16
Nee, grappig, aangezien ik er zelf niet aan had gedacht voor Rara er een opmerking over plaatste en jij ook direct begint over lijstje en noteringen.
Grappig dus.
@An die ARBEIT | 21-11-11 | 14:06
Ghehe ;)
@ An die ARBEIT | 21-11-11 | 14:12
"grappig"? Evident, eerder. Je bent zo naarstig aan het sprokkelen, zou welhaast van ambitie mogen spreken.
@kapotte_stofzuiger | 21-11-11 | 14:06
Da's een milieuramp en meteen het einde van het Boeddhisme denk ik. Zonde van zoveel prettige mensen.
@Superior Bastard | 21-11-11 | 14:14
Persoonlijk vind ik het hilarisch. Dat is alles wat er toe doet.
@kapotte_stofzuiger | 21-11-11 | 14:14
Precies zoals ik het zeg. Grapje moet kunnen maar serieel foute grappen maken is gewoon niet echt leuk. Sorry. En ik ben niet eens ongesteld. Tel uw zegeningen!
@kapotte_stofzuiger | 21-11-11 | 14:14
De uitdukking "beneden (je) kunnen presteren" is u onbekend?
*al weer in vuur en vlam staat voor volgend topic*
@Reinaert | 21-11-11 | 14:14
Dank!
*klopt zichzelf op schouder*
@rara | 21-11-11 | 14:13
Dat denk ik meestentijds ook maar we hebben het vandaag toevallig wel over een aantal premium-reaguurders die ik graag lees en waarvan ik niet zou willen dat ze onder Joris' guillotine terecht komen. Dáárom dus.
@Reinaert | 21-11-11 | 14:13
"... een aantal reaguurders in dit topic nogal beneden kunnen reaguurt." Quoi?
An die Arbeit die kettingreaguurt is nooit grappig.
@kapotte_stofzuiger | 21-11-11 | 14:12
Hebben jullie nog steeds niet door dat Bakito en ik hetzelfde persoon zijn?
@Reinaert | 21-11-11 | 14:09
Plemp everything, and let Joris sort 'em out, denk ik dan maar.
@kapotte_stofzuiger | 21-11-11 | 14:11
Is er ook maar één woord Frans bij? Nee toch?
@Pa Cartwright | 21-11-11 | 14:11
Laat me koud :) Wel grappig dat die suggestie meteen naar boven komt :P
@Pa Cartwright | 21-11-11 | 14:11
Dat dacht ik ook. Tot dat Bakito begon met reaguren.
Zo die is onfire
Hölzenbein die mij een mafketel noemt.
De dag moet niet veel vreemder worden.
@Hölzenbein | 21-11-11 | 14:10
Spuit elf.
@Reinaert | 21-11-11 | 14:09
Probeert u nu Chinees-Nederlands te praten?
@ An die ARBEIT | 21-11-11 | 13:38
Wellicht is die KudoLoser Top-10 nog een optie.
@Hölzenbein | 21-11-11 | 14:10
Schelden? Smakeloos!
En daarbij een grove schending van onze reeds lang staande afspraak.
@An die ARBEIT | 21-11-11 | 13:22
Ja nou weten we het wel mafketel.
Het moet me even van het hart dat een aantal reaguurders in dit topic nogal beneden kunnen reaguurt. Cynisme en sarcasme zijn mij ook niet geheel onbekend en een 'fout' reaguursel ontglipt mij ook met enige regelmaat, maar toch.
Béétje jammer, jongens (m/v). Tijd voor wiedergutmachung.
Zelfverbranding mag dan een statement zijn, het blijft zinloos. Ga dan ondergronds, bewapen jezelf en ga 's nachts op pad om Chinezen te doden.
Made in China.
@kapotte_stofzuiger | 21-11-11 | 14:06
Wat mij nog steeds verbaast is dat jij het opblazen van mensen niet meer vindt dan 'morele chantage'.
@An die ARBEIT | 21-11-11 | 14:07
'Zwart en vrouw'!
www.powned.tv/nieuws/sport/2011/11/aja...
Cruijf zou zeggen:
"Die staat alleen maar op GS omdat ze nu zwart is"
@Sliptong | 21-11-11 | 14:05
:O:O:O dat ik die vergeten ben :S
@rara | 21-11-11 | 14:02
Vooruit, dan wat minder abstract.
Ja, al die medeslachtoffers veroorzaakt door 1 haatbaard zijn erger dan 1 brandende non.
(eens kijken wat er gebeurt als er 400 miljoen brandende boeddhisten rondlopen).
Bereikt ze alsnog de verlichte status...
Dat fikt goed zeg.
En ze blijft ook zo mooi stilstaan.
@de grote Anti | 21-11-11 | 14:01
Ik heb zo'n vaag vermoeden dat deze Chinees-Tibetaanse boeddhistische non niet in een westerse reclamerealiteit leefde.
@watisdit | 21-11-11 | 14:01
Dan maar een vrij Tibet. Zijn we meteen van die Chinese opkopers verlost.
@kapotte_stofzuiger | 21-11-11 | 13:58
Zie jij echt geen verschil tussen de fysieke chantage van de haatbaard die zo veel mogelijk mensen wil doden, en de morele chantage van een non die haar eigen leven opoffert zonder anderen te kwetsen?
Nog zo iemand die baalde dat zijn/haar leven er niet uitziet als in een (amerikaanse) colgate reclame.
Tjeetje..
Kiezen: een vrij Tibet of een helpende hand van China om de Europese schuldencrisis op te lossen.
De oude Romeinen staken een paar duizend jaar geleden al Christenen in de fik btw. En nu alweer problemen met de Italianen, het is ook altijd hetzelfde liedje...
@rara | 21-11-11 | 13:54
U vraagt mij om de overeenkomst tussen non en haatbaard (13:31) op basis van mijn reaguursel 13:29. Die vraag heb ik beantwoord: morele chantage. U geeft mij daarin gelijk op 13:38.
Daarna begon u te raaskallen (op 13:41) dat ik in een absurde realiteit zou leven.
@Badderbeest! | 21-11-11 | 13:53
Ik vermoed dat het een combinatie van absolute vertwijfeling en onbegrensde toewijding is. Domheid? Nee, daar geloof ik niet in, daar is zo'n zelfverbranding ook weer te moeilijk voor, dat doe je niet zo maar eventjes in een opwelling.
Triest blijft het. Dieptriest. Dat je op deze manier je punt moet maken.
FW Ta-183 Huckebein | 21-11-11 | 13:50
Ik, althans wat Jan Palach betreft! Zie mijn tegel van 13:47.
@Sliptong | 21-11-11 | 13:52
Close, gerookte kip :)
@Sliptong | 21-11-11 | 13:52
Vlammetjes, misschien?
@kapotte_stofzuiger | 21-11-11 | 13:50
Het ging jou om de morele chantage (om 13.36).
a) Dus het ging je niet om het vergelijk. Het ging wel over morele chantage.
b) zie je eigen comment van 13.36, en beweer dan nog eens dat je dat niet gezegd hebt
c) Het ging jou om morele chantage (zie je post van 13.36), en het gaat je niet om moreel geneuzel. Kun je dit uitleggen want ik snap er geen reet van.
Jezelf verbranden om een punt te maken getuigt van zowel epische domheid als van onbegrensde toewijding.
rara | 21-11-11 | 13:48
Lol! Dat zal lastig worden.
FW Ta-183 Huckebein | 21-11-11 | 13:50
Moet je het antwoord er niet bijzetten.
@An die ARBEIT | 21-11-11 | 13:50
Heb je rookworst d'r op?
@ZwarteKater | 21-11-11 | 13:41
U bent van de generatie 1990+?
"nun", "herself"
kapotte_stofzuiger | 21-11-11 | 13:43 | + 0 -
Aangezien het m.i. een hoax is kan het van alles zijn.
Een organisatie die meent door middel van vals videomateriaal steun te krijgen kan niet op mijn sympathie rekenen.
HEE GS zet eens NSFW achter het filmpje jo!
hoeveel reaguurders zouden nog weten wie Jan Palach was, en Jan Zajíc......?
en.wikipedia.org/wiki/Jan_Palach
en.wikipedia.org/wiki/Jan_Zaj%C3%ADc
en.wikipedia.org/wiki/Ev%C5%BEen_Ploce...
@kapotte_stofzuiger | 21-11-11 | 13:29
De eerste edele waarheid: Het leven is lijden. Deze non neemt het letterlijk en valt er niemand, behalve wat tere Chinese zieltjes, mee lastig. Iets heel anders dan moedwillig mensen mee de dood in slepen voor een niet bestaand opperwezen in wiens naam de randdebiel in kwestie meent te moeten spreken.
@Reinaert | 21-11-11 | 13:49
Komt goed.
Oh, trouwens: Heel erg dit filmpje, heel erg.
* hap van broodje neemt *
@rara | 21-11-11 | 13:46
Nu gooi ik er toch een ad hominem in: "begrijpend lezen is niet aan iedere reaguurder besteed"
a) het ging mij om het vergelijk (in beide gevallen krijgen zij hun zin niet en plegen zelfmoord, al dan niet met meer slachtoffers)
b) ik heb nergens gezegd dat ik morele chantage het grootste probleem vind
c) moreel geneuzel is sowieso niet aan mij besteed en dat, mijn beste rara, zou u ondertussen wel moeten weten
@An die ARBEIT | 21-11-11 | 13:47
Eet smakelijk. En behave, okay?
An die ARBEIT | 21-11-11 | 13:44
Ga je mond spoelen, Andie...
He Andie, ga eens in het brandwondencentrum kijken. En hou verder je bek.
@Superior Bastard | 21-11-11 | 13:46
Hopelijk houdt ze er geen burnout aan over.
Triest...
Wat raar dat iederen met een beetje historisch besef zich nog wel de eerste selfburner herinnert bij naam
(Jan Palach) maar die daarna kwamen gaan voor bijna altijd anoniem de pijp uit...
@Reinaert | 21-11-11 | 13:45
Je hebt gelijk, zo ken je me niet.
Ik verveelde me enorm en begon te denken over de vele flauwe grappen die zouden volgen. Daarbij vond ik het wat zielig, al die artikeltjes met minder dan 100 comments de laatste tijd. Ik wilde mijn steentje bijdragen.
Ik ga nu lekker mijn broodje eten. *zwaait *
@An die ARBEIT | 21-11-11 | 13:35
Volgens mij worden je grapjes niet op waarde geschat, ik zie een partij minkudo's waar de honden geen brood van lusten.
Overigens zijn Tibetanen die zichzelf in brand steken uit protest tegen de Chinese overheersing niet nieuw.
Het is het ultieme protest wat echter geen zoden aan de dijk zet, de Chinezen boeit het namelijk geen reedt!
Ik heb echter meer respect voor die Tibetanen, dan voor die 'Damslapers'.
@kapotte_stofzuiger | 21-11-11 | 13:41
Als jij de morele chantage als het grootste probleem van de haatbaarden ziet dan leef je in een absurde realiteit. Persoonlijk vind ik het aantal slachtoffers belangrijker dan het morele geneuzel eromheen.
Totaal afgefakkeld op het internet.
@An die ARBEIT | 21-11-11 | 13:44
Ooit kreeg ik tijdens intensief reaguren de foutmelding dat het niet meer mocht (geen ban o.i.d.), maar pas na 12 uur 's nachts kon ik weer verder.
Haar doel is in ieder geval bereikt.
Smile, je staat op GeenStijl!
@An die ARBEIT | 21-11-11 | 13:44
Is het nog geen tijd voor je medicatie en/of je koude douche?
Je draaft een beetje door, zo ken ik je niet.
Is het wel een mens? Volgens mij kun je nooit zo stil blijven staan. Ook de manier waarop het valt heeft er alle schijn van dat het een pop is.
Dat het daar normaal is om op straat te spugen is tot daar aan toe, maar DIT!
@Expert Homo | 21-11-11 | 13:43
Alleen homo's maken zich druk over kuddo's.
@Qwrk_II | 21-11-11 | 13:38
Adhesie betuigt.
En een aantal comments is inderdaad een toefje beneden de maat.
Die openbare crematies daar in China, daar zou ik nooit aan kunnen wennen.
@ZwarteKater | 21-11-11 | 13:41
U bent van de generatie 1990+?
"nun", "herself"
Haar laatste wens was een reis naar burning man.
anoniemekudoverstrekkers@Expert Homo | 21-11-11 | 13:25
Vervelend he, de werkelijkheid. Kom eens uit jullie waan.
Dit lijkt me de nu meest pijnlijke zelfmoord.
Qwrk_II | 21-11-11 | 13:38 |
Alsof die monniken zulke lieverdjes waren.
@ZwarteKater | 21-11-11 | 13:41
Het is een vrouw, erg ongevoelig van je!
Is het niemand opgevallen dat er geen mens op straat zich er druk om maakt dat er een brandende man staat ?
Ofwel mensen zijn er daar evenzeer aan gewend als wij aan een bontkraagje dat een tasje steelt, of het is een hoax...
Ik geloof niet dat ik op dergelijke beelden zit te wachten als ik aan het f5'en ben...
@rara | 21-11-11 | 13:38
Dat deed ik toch net en u geeft mij zelfs gelijk.
@Bakito | 21-11-11 | 13:37
Logisch, omdat daar zoveel haatbaarden met bomgordels rondlopen. Duh..!
@rara | 21-11-11 | 13:36
Af en toe laat ik m'n bakkes nog weleens zien ;)
En ik sta idd niet meer in de top10...
@kapotte_stofzuiger | 21-11-11 | 13:36
Toegeven aan morele chantage is natuurlijk niet goed.
(en anderen) geldt dus niet voor de non, zij wilde uitsluitend zichzelf te verbranden. Kun je nog een keer proberen om de non aan de haatbaard te koppelen?
De bezetting van Tibet is een grof schandaal en dit stemt mij dieptriest. [Een hele serie van de eerdere commentaren trouwens ook.]
Die monniken zijn heel goed in concentreren tegen pijn en de focus op het innerlijke Zentrum leggen. Dus ze voelt er niets van.
Eigenlijk een non-statement van zo'n monnik omdat het voor hun makkelijk is.
@kapotte_stofzuiger | 21-11-11 | 13:29
Je weet dat het conflict daar 2 tot 3 keer zoveel slachtoffers maakt aan Palestijnse kant? Niet vergeten hè...
@An die ARBEIT | 21-11-11 | 13:34
Geen idee waar je staat. Het viel me gewoon op dat je plotseling weer aanwezig bent.
@rara | 21-11-11 | 13:31
@Reinaert | 21-11-11 | 13:32
Het ging mij om de morele chantage. "Als ik geen gelijk krijg, vermoord ik mijzelf (en anderen)"
Cruijff had gebeld. Hij zij tegen hem: "Dat doe je ook alleen maar omdat je zwart wil zijn."
Denken dat dit soort acties in de huidige tijd nog indruk maken is dwaas.
Smoking kills, burning does aswell
toch wel flink dat ze lang stil kan blijven staan.
@Sliptong | 21-11-11 | 13:33
Mijn toetsenbord rookt, net als....
@rara | 21-11-11 | 13:33
Nee, had gewoon even zin hier erg veel flauwe opmerkingen over te maken en velen het gras voor de voeten weg te branden/maaien. Sta ik eigenlijk nog in de top10 dan?
* kijken gaat *
Commentaar van het vuur: Om Non Non.
Ik denk dat ze in China niet bepaald blij zijn met dit filmpje.
Guy Fawkes day?
@An die ARBEIT | 21-11-11 | 13:26
Lekker bezig Andie.
Maar die moslims kunnen er ook wat van hoor!! /moswin
@An die ARBEIT | 21-11-11 | 13:31
Da's waar ook, nog een maandje tot aan de eindejaarslijst. Eindsprintje?
Die is er nogal op gebrand om aandacht te krijgen.
@Che_cuevara | 21-11-11 | 13:23
Volgens mij is dit goedje wel toepasselijk. ...
www.firstaidmonster.com/images/product...
@kapotte_stofzuiger | 21-11-11 | 13:29
Jezelf vreedzaam in de hens zetten of proberen zo veel mogelijk anderen in je ondergang mee te nemen: ik zie toch wel een paar verschillen!
Béétje dun om een vergelijking te trekken tussen iemand die an sich vreedzaam actie voert (en daar de ultieme prijs voor betaalt) en iemand die zo veel mogelijk ellende wenst te veroorzaken (en daar inderdaad ook die prijs voor betaalt).
Nuances, nuances.
Commentaar van Usher:
www.youtube.com/watch?v=YDiM4mhge_Q&am...
@Rikketiktik | 21-11-11 | 13:31
Er zijn leukere hobby's, da's waar.
Kort lontje zeker?
@kapotte_stofzuiger | 21-11-11 | 13:29
De haatbaard is er op uit om anderen te doden, deze non was er op uit om uitsluitend zichzelf te doden. Welke connectie zie jij tussen de non en de haatbaard?
Mensen die in de fik staan altijd -veel.
Eerst water, de rest komt later.
rara | 21-11-11 | 13:26 | + 0 -
Klinkt erg vervelend! Niet aan mij besteed denk ik...
Zo erg kan de situatie daar niet zijn, het is niet alsof het water haar aan de lippen stond....
@Sliptong | 21-11-11 | 13:27
Het woord milieu kunnen ze in China (nog) niet spellen. Dat scheelt.
Ik weet niet wat haar precies dwars zat, maar het was zeker een brandende kwestie....
Kunnen we wel huilie huilie doen, maar dit is simpelweg Boeddhistisch fundamentalisme. Iemand die dit begrijpelijk vindt, zou ook begrip moeten hebben voor elke (Palestijnse) haatbaard met bomgordel.
Schandalig hoe lang het duurt tot de brandweerwagen er is trouwens!
@An die ARBEIT | 21-11-11 | 13:26
Oh, dat moet natuurlijk zijn ROFB ( Rolling on floor burning )
Verneuk ik zo even de beste tot nu toe. Schande.
beter idee als een bomgordel
Enkeltje Beverwijk lijkt me op z'n plaats
In Nederland had ze post mortem nog een bekeuring gehad voor het plegen van een milieudelict.
Het lijkt wel en brandende kerstboom!
@An die ARBEIT | 21-11-11 | 13:24
*gniffel*
ROFB ( Rolling of the floor burning )
*Zet de eerste cd van Rage against the machine op*
@Rikketiktik | 21-11-11 | 13:23
De pijn schijnt in de eerste minuut nogal mee te vallen. Na anderhalve minuut ben je gestikt omdat je longen kapot zijn en het vuur alle zuurstof inpikt. Er is weinig tijd om spijt te hebben als je stikt.
Brandende pop. Alleen wel bijna net echt een mens zoals die neervalt.
Triest. Zeker als een vertegenwoordiger van een vredelievende levensbeschouwing als het Boeddhisme dit doet. Nee, laten we Azië maar over aan China. Dan komt het allemaal goed.
@rara | 21-11-11 | 13:20
Correct, tel daar overigens het principe van kadaverdiscipline en onmenselijk militair strafrecht bij op en je bent al wéér een stuk verder.
Geen militair die in China zo maar eventjes buiten de pot pist.
@Bakito | 21-11-11 | 13:23
♪ Wok like an Egyptian ♪ ? In China?
Als je er op staat zo'n gewaad te dragen, moet je uitkijken met open vuur. Zo blijkt maar weer.
@Bakito | 21-11-11 | 13:19
Waarom niet, het is koud genoeg nu.
Steek ik ze toch een vuurtje onder het hart.
@vraagstaart | 21-11-11 | 13:20
Chinezen zijn meer wokkers.
Ik vraag me altijd af op welk moment ze spijt krijgen van dit soort acties? Volgens mij al bij de eerste seconde dat ze in brand staan...
Als elke monnik zo een statement maakt, blijft er geen godsdienst over...
China ook weer blij.
*ziet het nut er niet zo van in*
Mens had duidelijk last van brandend maagzuur, geen Rennie bij de hand. Jammer.
This burning heart...
♪ When the Andie's in the crib mah, drop it like it's hot, drop it like it's hot, drop it like it's hot ♪
♪ Disco inferno - Burn baby burn ♪
In Vietnam leidde de zelfverbranding van monnik Thich Quang Duc in 1963 uiteindelijk tot de val van de president. Wiens vrouw de smakeloze opmerking "kijk, een barbecue" maakte, als ik me goed herinner.
Maar ik vrees dat de Chinezen hier niet zoveel consequenties aan verbinden.
fuck tibet, fuck china, te ver van mn bed show
ik heb mn eigen problemen!
@Reinaert | 21-11-11 | 13:16
Een leger schiet niet graag op de eigen bevolking. Hier is China dus in het voordeel; de troepen die ingezet worden komen meestal niet uit de buurt. De kans dat ze de kant van het volk kiezen is dus veel kleiner dan in Syrië of Libië.
Grote hit in China:
♪ Feeling hot-hot-hot ♪
@Che_cuevara | 21-11-11 | 13:19
Loop niet zo te stoken joh...
Die hoeft geen sambal bij....
@Bakito | 21-11-11 | 13:17
Daarom, een beetje vuur kunnen ze wel gebruiken die occupyers.
Worden ze warm van.
Als ik kijk naar dit filmpje, en naar filmpje van dat kleine meisje in het verkeer is het wel duidelijk dat Chinesen elkaar niet aardig vinden...
@kapotte_stofzuiger | 21-11-11 | 13:14
Het was in China, dus Chinees mag ook.
Veel te pittig, dat Chinese eten.
Some people call me Lucifer.
Free Tibet.
Zo is dat.
@zeefert | 21-11-11 | 13:16
Integendeel, occupyers maken in mijn ogen een uitgebluste indruk.
De video laat ik passeren, ik neem de feiten ook zo wel voor zoete koek aan.
Neemt niet weg dat hier dus géén 'lentes' van gaan komen. Daarvoor is het Chinese overheidsapparaat (helaas) te solide en te stabiel. Remember Tien An Min-plein anno 1989 zou ik zeggen.
Als je denkt dat de Syrische overheid hard optreedt tegen demonstranten dan vergis je je. China heeft veel meer ervaring in het gewelddadig onderdrukken van de bevolking.
Zonne grote vuurbal jonguh!
Is dat niks voor die occupy'ers?
Iedereen heeft het recht om zichzelf in de hens te steken. Het potverdorie Noord-Korea nie....
Doe wie nou olsoo hef toe rieplei in Inglisj?
Zie je wel dat ze in China het beste vuurwerk maken...
En de geschiedenis herhaalt zich weer
REAGEER OOK