Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Kijk nou. Fascistiese Pers Politie op De Dam

gsoprotte534.jpgLandgenoten. Aanschouwt. De bruinhemden der perspolitie met hun roodlederen fascistenlaarzen aan het werk op de Dam tijdens de Dag van de Verontwaardiging. Bovenstaande grijze schoft is een kleinzoon van Martin Bormann, en hij belet GeenStijl-verslaggever Tom Staal het werk. Roept dat hij moet oprotten. Zit met z'n vernielzuchtige klauwen aan andermans spullen. Want journalisten zoals Tom hebben Lady Di vermoord. Of zoiets. Hierrrr FRAGMENT. Hele filmpje van Frank Buis staat daarrr. Met alle usual suspects zoals notoire persbreidelaar René Danen, de leider van het oprukkende linksfascisme. De apparatuur van GeenStijl.TV is vernield en wordt vannacht nog gerepareerd door mensen die wel willen werken. GSTV-verslag volgt asap. Update: GSTV-filmpje Tom Staal nu in Dumpert HIERRR.

Reaguursels

Inloggen

@ rara | 21-11-11 | 08:53
Mot je geen Makro's af gaan fikken ?

Geheimrat Schultz | 22-11-11 | 07:33

@ nsr | 21-11-11 | 18:19 | + 0 -
Als je een kind te woord wilt staan moet je op je knieën om deze recht in de ogen te kunnen kijken, wel zo fatsoenlijk en verschillig dacht ik toch ?? Nu dan, waarvan acte.
Het gaat bij krakers/junkies/daklozen/allochtonen/dronkenlappen/kapotgeblowde hippies/beroepsdemonstanten toch enkel weer om "eerlijk delen" (ik iets/veel meer dan jij) en ieder is gelijk (al zijn sommigen veel gelijker).
.
"Doen alsof je voor eerlijk delen bent, maar als commissaris van de ING het grote graaien in een hogere versnelling brengen. Doen alsof je voor meer democratie bent (Democraten 66), maar ondertussen pleiten voor het overdragen van steeds meer bevoegdheden naar een steeds ondemocratischer EUSSR-monster (GeenDemocraten 11). Doen alsof we een open mediabestel hebben, maar rechts buiten de deur houden en vooral niet nadenken over omroepverkiezingen. Doen alsof je wetenschappelijk onderzoek bedrijft, maar ondertussen je eigen opinietjes over hufterige vleeseters pushen. Doen alsof je altijd al tegen massa-immigratie was. Doen alsof de multiculturele samenleving succesvol is ('ik ben, dus ik ben succesvol'). "
www.amsterdampost.nl/doen-alsof/
.
We kennen de mantra om je aangeprate inferioriteitsgevoelens te compenseren nu wel.
En we hebben dus ook nog de aluhoedjes www.carelbrendel.nl/2011/10/15/occupy-...

said_fred | 21-11-11 | 23:30

Dodenherdenking is laat dit jaar.

Of wacht Freek bewoog toch een beetje

Darkwater | 21-11-11 | 23:24

@Tutanchamon | 21-11-11 | 18:53
Dus jij hoort daar ook bij want je kent ze volgens mij heel goed?

Hölzenbein | 21-11-11 | 22:24

Je kunt van Tom de interviewer zeggen wat je wilt (wat een gast) maar hij stelt Freek de Jonge wel de beslissende eind-vraag: "Hoe was dat nou om voor zo'n grote zaal op te treden"?? ROFLOL!!!

Mijnbescheidenmening | 21-11-11 | 22:21

Kansarmen, stumperds, uitkeringstrekkers, lamballen, debielen en mislukkelingen. Oftewel de aanhang van de PVDA protesteert.

Rest In Privacy | 21-11-11 | 18:53

Nederland het meest kunstonvriendelijke land? Jarenlang leven parasieten genaamd kunstenaars van onze centen. Wij maar werken en dat soort lui knutselen en verven. De grootste troep wordt er vervaardigd, lekker betaald met subsidie. En dan nu maar zeiken? Als ik wil klodderen dan doe ik dat toch ook in mijn vrije tijd van mijn geld?

Moonwarrior | 21-11-11 | 18:22

Blijven prikken in occupy en dan verwachten dat er niet teruggeprikt wordt, want "onfatsoenlijk".
Pritt hou eens op met zielig schreeuwen dat occupy voor mietjes is, je weet zelf waarom deze mensen er staan.
Dat hier ook kokosnoten tussen staan is duidelijk, dat hoor je niemand ontkennen.
Dat je altijd maar de kokosnoten er tussenuit vist om een punt te maken met de repo's misstaat geenstijl ten zeerste.
Ik had JUIST van geenstijl, die eigenlijk voor dezelfde dingen strijdt als occupy, een andere reactie verwacht.
Geenstijl is ineens niet voor het aanpakken van steeldieven bankiers en politici?
Ik heb geenstijl heel hoog zitten, hoger dan welk papieren vodje dan ook.
Hier laten jullie echter een grote steek vallen.
Als het over occupy gaat lijken jullie wel het ergste mediamirakel op aarde, namelijk Fox News!
Zoveel mogelijk halve mongolen filmen en belachelijk maken, hoe kinderachtig kun je zijn Pritt om hieraan mee te doen.

nsr | 21-11-11 | 18:19

@ mothersfinest | 20-11-11 | 23:28 | + 7 -
"Occupy is in essentie voor een betere verdeling van welvaart, en tegen het huidige financiële klimaat, waar financiële instellingen er niet meer zijn voor de mensen, maar zij de mensen ten bate van zichzelf gebruiken. (dus bijv. mensen failliet laten gaan, en gezinnen uit hun huis trappen om daar zelf beter van te worden)
Ik ben geen expert, en weet niet hoe dit soort mechanismen in hum werk gaan, maar deel wel dit standpunt."
.
Als je al niet weet hoe het mechanisme werkt hoe kun je dan een standpunt steunen ??
Worden het dan weer enkel onderbuikgevoelens wat je dan manipuleerbaar en bespeelbaar als een piano maakt van de propgandaroeptoeters die niets liever willen dan je een oor aannaaien en in je broekzak piesen waar je bij staat ??
.
Dat "betere verdeling" van de welvaart moet je uitleggen als; Ik iets (veeellll) meer dan jij, maar ik wil er niets voor doen.
Jij moet mij dat geven, goedschiks dan wel kwaadschiks.
Jij hebt niets te willen enkel te gehoorzamen. Als je niet "vrijwillig" datgene doet wat wij willen dat je doet of laat gaan we je als het even kan kaltstellen of een geheel verzorgde vakantie regelen in een vakantiekamp waar boven de ingang staat; "Arbeid maakt vrij".
.
Wat de rol van "een bank" is, is tamelijk divers en veel omvattend.
De problemen die er nu zijn waren in principe altijd al aanwezig sinds het ontstaan van de eerste "banken". Maar in ons geval is de trein ook een beetje van het spoor gegaan.
De hebzucht zoals die was in Amerika wat mensen dreef tot het nemen van feitelijk onverantwoorde risico's bij de banken/ verzekeraars en de mensen die té graag in een té duur huis wilden wonen kwamen op de koffie toen de shit hits the fan.
De rest is geschiedenis.
.
Dat mensen uit hun huis trappen om er zelf beter van te worden kan ik niet helemaal volgen.
Als jij iemand geld leent voor een huis en je kunt aannemen dat zo gauw als er een kinkje in de kabel komt ze je dit geld niet meer kunnen terugbetalen ben je tamelijk onverstandig bezig.
Als ze je de rente en aflossing niet meer kunnen betalen omdat ze in inkomsten achteruitgaan of de rente van hun lening stijgt ben je haast wel gedwongen om ze uit het huis te zetten en het huis dwangverkopen.
Gevolg is dus dat als je al je geld krijgt dit bij lange na niet genoeg zal zijn om de lening van terug te betalen waardoor de mensen dus zitten met een restschuld aan jou wat je naast de kosten die je al moest maken dus waarschijnlijk nooit meer terugziet.
Daar wordt je als bank dus echt beter van. NOT.

said_fred | 21-11-11 | 17:16

Je kan wel weer zien welk deel van de samenleving overdag de overhand heeft op internet... #linksewerkschuweklaplopersmetjeminnen

Tommygunner | 21-11-11 | 17:12

God wat een kneuzen kermis, en dat zeg ik als SP stemmer, de vinketering!

Rotzak84 | 21-11-11 | 14:50

Hölzenbein | 21-11-11 | 10:27
Krijg ik minkudo's omdat ik de waarheid spreek? Apart...

Hölzenbein | 21-11-11 | 14:04

Socialisme is nog erger dan religie.

van Nazareth | 21-11-11 | 13:16

Gaaajn Staail, Paunt.

Geen wonder dat die ouwe lul tijd heeft om continu boe te roepen. Geen baas wil hem hebben.

Blijf met je gore luie poten van journalisten af!

LJBrinkhorst | 21-11-11 | 11:05

Hoe dom kan ik zijn om het -powned- geenstijl filmpje meteen op waarheid te geloven. Als je het filmpje van Frank Buis bekijkt die daar ook filmde dan zie je dat die Tom Staal gewoon een minuut lang die mensen met die gele spandoek aan het provoceren was en ook niet met zijn klauwen van hun spandoek af blijft (en ook niet van die mensen!).

"Ben je nou WEER bezig" van de meneer die er bij komt zegt genoeg. Staal WAS dus al meerdere malen van te voren bezig mensen te provoceren, de lutsert. En dan huilie huilie doen als ze zijn kutmicro een keer vastgrijpen. Gedraag je als een fatsoenlijk mens krijg je ook fatsoenlijke reacties terug!

Even voor het kutjournaille: als mensen zeggen ik wil niet door u geïnterviewd worden dan pak je je microfoon en je camera en geluidsmensen in en dan taai je af! Als vrouwen nee zeggen als ze niets van je moeten hebben, dan doe je dat toch ook? Leer het nou eens een keer, lutserts! Hoef je ook geen huilie huilie te doen als mensen je een keer die plopkap door je strot willen duwen.

Hölzenbein | 21-11-11 | 10:27

Opvallend dat demonstraties in Nederland altijd een mist van ranzigheid heeft. De hardwerkende Nederlander is daar niet te zien, schaamte? Wat overblijft zijn de krakers, junks en ander gespuis die nooit van hun leven zullen werken en altijd de hand blijven ophouden.

lanexxx | 21-11-11 | 10:25

ik behoor niet tot die 1%, maar nog minder tot deze 99%!

petethemeat1 | 21-11-11 | 10:24

Grappig mannetje. Proefverlof???

Byter | 21-11-11 | 10:15

Het "vieze " mannetje van Koot en Bie was er ook zie ik.

joemiejas | 21-11-11 | 09:56

Vraag aan iedereen hier.
Waarom wordt het Fascisme altijd in één adem met xenofobie en Hitlers idiote waanbeelden genoemd.
Het Fascistisch Manifest van Mussolini uit 1919 rept niet over haat, maar over recht voor iedereen. (weet dat Mussolini eerst een socialist was, maar het geen recht vond dat harder werkenden hetzelfde kregen als minder hard werkenden)
Hitler kwam toen net als korporaal uit de loopgraven, en had nog geen idee van wat later te gaan doen.
Ik heb het vermoeden dat jullie allemaal het Nazisme (nationaal socialisme) bedoelen, en wens dat dat dan ook Nazisme genoemd word.
Het (imo) goede Fascisme wordt op deze manier besmeurd door onwetendheid.
nl.wikipedia.org/wiki/Fascistisch_mani...

mothersfinest | 21-11-11 | 09:33

@ vraagstaart | 20-11-11 | 23:39
Sorry moest even slapen.
dat is wat ik al zei.
Waar het in de VS meer de werkeloze arbeiders zijn die ageren tegen de coörporate opression, is de beweging hier idd "gekaapt" door de usual mudpeople.
Ik kreeg dat op de eerste dag al door, toen de 'Internationale Socialisten' drammerig de aandacht op begon te eisen. (ten koste van een VVD-er die weggejouwd werd, wat Zeitgeist leipo's, en een aluhoedje)
Daarvoor heb ik welgeteld 1 persoon gehoord die een onderbouwd betoog op kon brengen, over voedselvoorziening.
Toen ben ik weggegaan, daar ik als hardwerkende Fascist niet met dit soort tuigh in aanraking kan komen zonder gewelddadigheid uit te lokken.
Het is jammer, maar zowel de regering *sponsored by ABN/AMRO & ING*, en de tegenbeweging bestaande uit luiwammesen is kansloos.
maar het idee van Occupy staat mij wel aan.
De amorfheid is een voortvloeisel uit de opressietechnieken van de overheden tegen Julian Assange. Nu kunnen ze niemand pakken, want niemand is de baas, lid, en er is geen organisatie.
Dat dit dus ook de achilleshiel is waar georganiseerde parasieten als de Internationale Socialisten gebruik van maken is jammer, en slaat de beweging hier dood.

mothersfinest | 21-11-11 | 09:21

Nederland zit vol met deze dreigende, linkse facisten. Helaas.

Creaguurder | 21-11-11 | 09:19

@Nacho_Vidal | 20-11-11 | 22:00 | + 1
Goed, ik heb het filmpje inderdaad uitgezien maar ben niet verbaasd. Ik ben verbijsterd. Als dit werkelijk een vertegenwoordiging was van de 99%, dan zou de humanitaire ramp onvoorstelbaar zijn. Ik denk aan allemaal hulpeloos op de grond, te zwak en verhongerd om nog te bijten in de handen die ons voeden.
Hopend op een Noord Koreaan die zijn dagelijks handje semi-eetbaar gras met ons wilde delen. Verlangend naar de proteïnerijke vliegen rond de ogen van Afrikaanse kinderen. Wensend dat een vuile kapitalist excreta kwam opdeppen.
Gelukkig is er een functionerend gedeelte aan die 99%. Dankbaarheid hoeft niet elitaire stakkers, je bent er niet toe in staat - maar jullie Haat is evengoed best wel schokkend.

Jan Passant mk2 | 21-11-11 | 09:19

"Harmloos" links fascisme pur sang, inclusief die belegen en al jaaaaaaaaaaaren niet leuk zijnde en walgelijke Freek de Jonge.

Tis nie waar! | 21-11-11 | 09:15

rara | 21-11-11 | 09:07 Denk het wel ja. Deze mensen halen nu het bloed onder mijn nagels vandaan, maar wie kan er nou een hekel hebben aan mensen die in hun vrije tijd bejaarden uit wandelen nemen. Maar ze willen slechts en ze willen het nu, en de mensen die ze zo verafschuwen moeten er voor zorgen, meh

Bokito ergo sum | 21-11-11 | 09:14

@Bokito ergo sum | 21-11-11 | 09:04
Je hebt gelijk. Maatschappelijke betrokkenheid is een goede manier om op een positieve manier de aandacht te trekken.

rara | 21-11-11 | 09:07

Wat een srel ongelooflijke losers

Oldfool | 21-11-11 | 09:05

rara | 21-11-11 | 08:59 Was niet persoonlijk. Deze mensen eisen veel maar geven weinig, zal ze weinig sympathie opleveren. Als ze met bejaarden gaan wandelen in plaats van betere zorg voor ouderen te eisen krijgen ze misschien wat meer gehoor

Bokito ergo sum | 21-11-11 | 09:04

Ik neem aan dat GS nu aangifte gaat doen van vernieling.

de euro middenweg | 21-11-11 | 09:01

@Bokito ergo sum | 21-11-11 | 08:53
Zoals je zelf zegt: biedt een alternatief. Die heb ik niet. En ik ben geen vandaal die sloopt om het slopen. Zodra er iets te bouwen valt meld ik me, okee? Tot die tijd zal ik toch echt gewoon aan het werk moeten.

Je kunt niet van mij verwachten dat ik een oplossing heb. Je kunt wel van mij verwachten dat ik me liever constructief dan destructief opstel.

rara | 21-11-11 | 08:59

"Fascistiese Pers Politie". Is dat geen wat ze noemen een Godwin?

Dr. Mabuse | 21-11-11 | 08:56

@Earl Hickey | 21-11-11 | 08:46
Linkse mensen dragen vaker legeruniformen. Ze hopen dat ze daardoor de macht en uitstraling van het uniform kunnen slopen. Zeg nou zelf, zou jij nu als militair trots rondlopen met dezelfde jas als Freek de Jonge?

rara | 21-11-11 | 08:55

rara | 21-11-11 | 08:34 Bied een alternatief, deel eten uit, medische tent met gratis verzorging voor iedereen, maak je als occupier nuttig in plaats van 'ik wil dit van jou' en boeroepen als je het niet krijgt. Lijkt me allemaal niet zo lastig om niet volkomen belachelijk te zijn.

Bokito ergo sum | 21-11-11 | 08:53

@Geheimrat Schultz | 21-11-11 | 08:45
Dit is een typische Occupy-reactie. Lekker godwinnen in plaats van serieus in te gaan op het onderwerp.

Roeptoeteren dat het hebben van een leider automatisch leidt tot een nazistaat is absurd.

rara | 21-11-11 | 08:53

"Je hoort hier niet thuis!"
Wel wel wel, wat een origineel links geluid.

3*links=rechts | 21-11-11 | 08:52

@Earl Hickey | 21-11-11 | 08:46 laat dat begint maar weg, Freek is altijd al serieus niet goed bij zijn hoofd geweest.

Wil Kutommelul | 21-11-11 | 08:49

Ik zie Freek in een Bomber Jacket van Alpha Industries!?!?!?1!1?!!!1!?1
Hofleverancier van de U.S. defense forces! Dacht dat Freek redelijk pacifistisch aangelegd was, maar hij begint nu serieus vreemd gedrag te vertonen...

Earl Hickey | 21-11-11 | 08:46

Occupy heeft een leider met visie nodig, anders zijn ze binnen een half jaar weg.

rara | 21-11-11 | 08:34
-
Mei 1940 is er al eensch een occupy beweging met een Führer eh leider met visie op bezoek geweest.
Die hebben het vijf jaar volgehouden.
Vraag maar aan je opa Aantjes.

Geheimrat Schultz | 21-11-11 | 08:45

Wellicht dat GS ze beter leiderschap kan bieden ipv een halfbakken camerateam, het zijn vast gewillige soldaten onderweg naar de totale wereldheerschappij.

Wil Kutommelul | 21-11-11 | 08:44

@rara | 21-11-11 | 08:34 dat heb ik nou ook, het interesseert mij geen moer wat die beweging bezig houdt terwijl er wel degelijk een denkbeeldige deler is.

Wil Kutommelul | 21-11-11 | 08:42

Ik zou zo graag solidair willen zijn met de Occupybeweging, maar ik weiger om geassocieerd te worden met dit soort mensen.

In de jaren '60 zou Occupy een 'tegenbeweging' genoemd worden. Ze zijn tegen allerlei zaken, maar ze bieden geen realistische oplossingen. Ze willen afbreken, niet opbouwen. Occupy zal dus doodbloeden en verdwijnen, net zoals de hippiebeweging oploste in de maatschappij. De kleine en ongeorganiseerde chaos kan nooit de kolossale gevestigde orde omver werpen.

Occupy heeft een leider met visie nodig, anders zijn ze binnen een half jaar weg.

rara | 21-11-11 | 08:34

_Libertariër_ | 21-11-11 | 08:27 Geen flauw idee wat ze precies willen, weet wel dat het het beste is om even te knikken en door te lopen, en hopen dat ze niet alsnog onaangenaam worden. Gelijkhebbend geweldadig die pluisjes

Bokito ergo sum | 21-11-11 | 08:30

Op het ene bord staat:
Ik heb miljoenen verdiend maar nooit gekregen...
Hoor je de meningen, dan wil men minder overheid...
Sommigen lopen met balonnen van de SP en PvdA te zwaaien, veroorzakers van de crisis...

Wat willen deze mensen nou eigenlijk?

_Libertariër_ | 21-11-11 | 08:27

Stel voor dat er een referendum gehouden wordt om de "kuch" hoofdstad van Nederland te verplaatsen naar Limburg.
Naar Spekholzerheide ofzeau.
Mein Himmel.
Die gehören ja alle in die Klapsmühle.
Blijbaar wilde het verplegend personeel van de PAAZ afdelingen in de kopstad een dagje uitwaaien in Volendam.
En dan die geriatrische de Jonge daar zomaar onbegeleid rond laten dolen.
Onverantwoord als je het mij vraagt.

Geheimrat Schultz | 21-11-11 | 08:18

Het is normaal dat linkse mensen boos worden als je niet 100% OK bent, niks nieuws

Bokito ergo sum | 21-11-11 | 08:17

"Wij betalen de crisis niet!!!"
Nee dat doen jullie inderdaad niet. Ik begrijp eigenlijk ook niet zo waarom JULLIE op dat plein staan. Ik denk dat we in onze handjes mogen klappen als er onderaan de streep überhaupt geld verdient is door deze meute. Alleen maar klagen, klagen en klagen. Ga es werken tuig! Zonder typisch als jullie was er geen crisis!

Tommygunner | 21-11-11 | 08:05

Typisch linksche reactie weer: stoppen en alleen ons geluid laten horen anders gebeuren er nare dingen! Dit soort menschen staat aan de wieg van Stasi-Nederland!

zeefert | 21-11-11 | 07:55

Jamaar Tom maakt het er altijd naar. Geef die bovenstaande man eens ongelijk. Hier maak je geen punt mee, Geenstijl.

Dol op Post | 21-11-11 | 06:55

Mogge @all,

Bij die man met de snor is vroeger toch en vergissing gebeurt.
Ze hebben indertijd het kind weggegooid en de nageboorte gehouden.

Wat een stelletje lamstralen daar.

Che_cuevara | 21-11-11 | 05:43

@rick13 | 21-11-11 | 02:29 ,

Wat u zegt...

Nu was ik vroeger een soort van links maar met deze mensen kan ik mij totaal niet verenigen.
Pers freiheid, zolang ze maar schrijven wat wij denken.

De geschiedenis herhaalt zich...

basweetutwel | 21-11-11 | 04:02

INH.30CL | 21-11-11 | 02:27 | + 0 -
Is dat nodig dan ?

Rammstein | 21-11-11 | 02:37

Stormageddon | 21-11-11 | 02:20 | + 0 -
Hèèrlijke film.

Rammstein | 21-11-11 | 02:29

Ik heb alle comments niet gelezen..... sorry.
Maar de uitspraak van de beste man...."jullie horen hier niet" ..... wat een fascist!
Als ik zoiets roep sta ik aan de schandknaap...... sorry schandpaal.

rick13 | 21-11-11 | 02:29

necrosis | 21-11-11 | 02:16 | + 0 -
Moet je vooral doen. Het is vermakelijk, op zijn minst.

Rammstein | 21-11-11 | 02:28

BTW, laat het geen Mevr. Sap zijn

INH.30CL | 21-11-11 | 02:28

Wie trekt als een echte man/vrouw de stekker uit de panelen van deze nacht?

INH.30CL | 21-11-11 | 02:27

@necrosis | 21-11-11 | 02:24
tjusz

INH.30CL | 21-11-11 | 02:25

De misthoorn roept, ik moet er vandoor.
*out*

necrosis | 21-11-11 | 02:24

@Rammstein | 21-11-11 | 02:01
What makes a man, Mr. Lebowski?
- Dude.
Huh?
- Uhh... I don't know sir.
Is it being prepared to do the right thing, whatever the cost? Isn't that what makes a man?
- Hmmm... Sure, that and a pair of testicles.

www.youtube.com/watch?v=gQWGIzSGtOc

Stormageddon | 21-11-11 | 02:20

@Rammstein | 21-11-11 | 02:13
Jij begon erover (alweer).
Geeft niet hoor, ik tegel vrolijk verder.

necrosis | 21-11-11 | 02:16

@Rammstein | 21-11-11 | 02:12
Yep

@QZNYWRLD | 21-11-11 | 02:12
Was het dan maar met de gulden, daar heb IK zelfs de journalistieke vrijheid voor over.... of ga ik nu te ver :-(

INH.30CL | 21-11-11 | 02:16

QZNYWRLD | 21-11-11 | 02:12 | + 0 -
Wanneer je een knappe demonstratie op poten zet, is het onmogelijk voor welke journalist dan ook, om je voor lul te zetten.

Rammstein | 21-11-11 | 02:14

@Rammstein | 21-11-11 | 02:11
Zij zijn toch ook op de Dam gekomen?
Ze doen maar een beetje moeite, een beetje werkloos lopen blaten met een joint en een blik Euroshopper kan ik ook!

necrosis | 21-11-11 | 02:14

necrosis | 21-11-11 | 02:11 | + 0 -
Je bewijst het hier zo vaak, dat het gewoon een feit is.
Maakt mij verder niet uit hoor.

Rammstein | 21-11-11 | 02:13

Als schofferen een wezenskenmerk van je is moet je je niet beroepen op journalistieke waarden en normen, maar accepteren dat je met gelijke munt wordt terugbetaald.

QZNYWRLD | 21-11-11 | 02:12

INH.30CL | 21-11-11 | 02:08 | + 0 -
Dan zijn we het toch eens, in zekere zin.

Rammstein | 21-11-11 | 02:12

@Rammstein | 21-11-11 | 02:07
Ik, desperate?
Dream on, baby.

necrosis | 21-11-11 | 02:11

necrosis | 21-11-11 | 02:03 | + 0 -
Vanuit Amsterdam richting jouw woon-werk verkeer ? Beetje ver, oder.

Rammstein | 21-11-11 | 02:11

@Rammstein | 21-11-11 | 02:01
Ik deel die mening 99%, maar dan als het vrouwen betreft!

INH.30CL | 21-11-11 | 02:08

necrosis | 21-11-11 | 01:53 | + 0 -
Ja, maar het is geen mannelijke asset, zoals in jouw geval.
You're just a bit too desperate.
For a man.

Rammstein | 21-11-11 | 02:07

@Rammstein | 21-11-11 | 02:01
Richtig. Das stimmt.

Ik ben * out *

Bart_Bart | 21-11-11 | 02:07

Kunnen die occupy-figuren zich niet nuttig maken en de mist wegblazen?
Tenslotte moet ik straks de weg op voor HUN uitkering!

necrosis | 21-11-11 | 02:03

Bart_Bart | 21-11-11 | 01:50
Terroristen zijn dan ook geen echte mannen, maar zielige volgelingen van iets dat niet bestaat.
En die Noor ? Ook zo'n gefrustreerd mannetje.

INH.30CL | 21-11-11 | 01:53
Ja. Maar de lat ligt hoog. In de zin van, wat een man een echte maakt.

Rammstein | 21-11-11 | 02:01

Wat nou rechtse media? Doe normaal man! Jullie herkennen rechts nog niet als het recht in je ogen spat.

nedertokkie | 21-11-11 | 01:58

@INH.30CL | 21-11-11 | 01:53
LOL

necrosis | 21-11-11 | 01:56

@Rammstein | 21-11-11 | 01:49
Uiteindelijk een echte man dus

INH.30CL | 21-11-11 | 01:53

@Rammstein | 21-11-11 | 01:49
Dat zie ik inderdaad als een belangrijk vrouwelijk 'asset'.
*jawel, grinnik omdat het moet*

necrosis | 21-11-11 | 01:53

@toetanchamon | 21-11-11 | 01:48
Op dit tijdstip zit er toch niemand op de snelweg, kwestie van de lijntjes volgen.....

necrosis | 21-11-11 | 01:52

@Rammstein | 21-11-11 | 01:47
Jij discriminalizeerd gevulde koeken!
Foei.

necrosis | 21-11-11 | 01:50

@Rammstein | 21-11-11 | 01:47
By the way, de eenzame wolf is een native american die al lang geleden is bekeerd tot de Islam. De 27-jarige Jose Pimentel. Hij is er trouwens aardig ingestoken door de VS pliesie.

Een beetje een gevulde koek dus. Voor jou.

Bart_Bart | 21-11-11 | 01:50

necrosis | 21-11-11 | 01:42 | + 0 -
Jij dènkt dat je dat bent. Maar goed, deze discussie hebben we al een paar keer gevoerd.
Je bent kutten-dol, dat wel.

Rammstein | 21-11-11 | 01:49

@necrosis | 21-11-11 | 01:44
Doe je voorzichtig!
Zou een reaguurders-alert iets zijn?

toetanchamon | 21-11-11 | 01:48

Bart_Bart | 21-11-11 | 01:41 | + 0 -
Laat ik dat eens proberen begrijpend te formuleren. Ja, ik ben man-vriendelijk.
Man-vriendelijk. Mannen. Echte mannen.
Niet voor poor excuses for men.

Dus wel voor mannen, niet voor gevulde koeken.

Rammstein | 21-11-11 | 01:47

@necrosis | 21-11-11 | 01:44
Dat klinkt tough. Hoop dat je een pot zwarte koffie bij hebt.

Bart_Bart | 21-11-11 | 01:47

Bart_Bart | 21-11-11 | 00:31
Ja maar het werd tijd dat het racisme van Cruyff stevig wordt aangepakt,vraag maar aan Rijkaart toen hij ruzie kreeg met Cruyff bij Ajax. Toen was Cruyff ook al racistisch bezig. Hij zag toen een leider in Rijkaart, een typische opmerking van een racist die een negert het leiderschap wil opdringen. Rijkaart is ook meteen met voetbalschoenen gevlucht naar Real Zarragossa om aan die racist te ontsnappen. Cruyff achterhaalde hem weer en drong toen de functie van trainer van Barcelona aan hem op. Niet te geloven die Cruyff bleef maar aandringen. En toen werd ie ook nog Europees Kampioen zo'n schande kon Rijkaart absoluut niet mee leven en ging daarom van Barcelona naar Sparta. En wie herinnert zich niet Gullit die niet meeging omdat Cruyff niet ging. Wat die man allemaal heeft aangericht is met geen pen te beschrijven. Edgar de negert omdat het moet

idopane | 21-11-11 | 01:46

@Bart_Bart | 21-11-11 | 01:41
Ik heb weer vroege (nacht)dienst, vandaar.
Mochten jullie na 14:00 nog steeds geen comments van me hebben gelezen, dan ben ik opgeslokt door de mist des doods.

necrosis | 21-11-11 | 01:44

@Rammstein | 21-11-11 | 01:17
Dammit, toch een Al-Qaida sympathisant. Was fifty-fifty.

Bart_Bart | 21-11-11 | 01:44

@Rammstein | 21-11-11 | 01:39
Ik bèn vrouwvriendelijk!
Een grapje moet toch kunnen?
Zeker bij zo'n 'sterke' vrouw als jij, toch♥

necrosis | 21-11-11 | 01:42

@Rammstein | 21-11-11 | 01:39
Ben jij manvriendelijk dan?

Bart_Bart | 21-11-11 | 01:41

Sta niet echt te kijken van de reactie van meneer, waar heb ik dit soort reacties nou toch meer gezien..... Ohja een filmpje met Tom.

toetanchamon | 21-11-11 | 01:41

Ter illustratie van pratende vrouwen: Liesbeth van Tongeren van Groen Links, zojuist bij Echte Jannen. Zij stelt dat over zelf opgewekte energie geen belasting zou moeten worden betaald. To zover ben ik het er mee eens. Maar, dan gaat ze dat vergelijken met de boerenkool uit de moestuin waarover ook geen belasting behoeft te worden betaald.
Ik kan dus nu al voorspellen dat het kabinet binnenkort gaat voorstellen om belasting te gaan heffen op de productie uit de eigen moestuin. Bij voorbaat: Bedankt, Liesbeth.

Stormageddon | 21-11-11 | 01:41

@necrosis | 21-11-11 | 01:34
Fascinerend biologisch ritme heb jij. Net wakker?

Bart_Bart | 21-11-11 | 01:41

Stormageddon | 21-11-11 | 01:17 | + 1 -
Ik dwing niemand ergens toe.

necrosis | 21-11-11 | 01:34 | + 0 -
En jij bent zo vrouwvriendelijk, zeg je zelf tenminste graag & vaak.
Niet dat ik dat ooit heb geloofd.

Rammstein | 21-11-11 | 01:39

@Stormageddon | 21-11-11 | 01:17
Net wakker en nu al een lachstuip!
+1

necrosis | 21-11-11 | 01:34

*Twillight Zone: here I come.
En welterusten iedereen*

AntiSoof | 21-11-11 | 01:32

@atm0s | 21-11-11 | 01:20
Ik was geenszins cynisch. Ik vond dat tegeltje van je grappig, en deed er zelf nog een schepje bovenop. Precies zoals ik het zeg dus.

Bart_Bart | 21-11-11 | 01:28

Amsterdam, afstoten aub dan zijn we gelijk van een hoop gezeik af, Nederland is groter dan de randstad.

reppert | 21-11-11 | 01:26

@Bart_Bart | 21-11-11 | 01:11
Ook nog cynisch gaan doen.. Jammer..

whatever, moet maar eens gaan..

*exit*

atm0s | 21-11-11 | 01:20

@Rammstein | 21-11-11 | 01:11
Nee hoor, vrouwen mogen praten tot ze een ons wegen. Interesseert me niks. Maar vraag me niet om ernaar te luisteren, dwing me niet om het aan te horen.

www.customtacos.com/ubbthreads/files/3...

Stormageddon | 21-11-11 | 01:17

Bart_Bart | 21-11-11 | 01:13 | + 0 -
Dat was die maffe Noor ook.

Rammstein | 21-11-11 | 01:17

Na bijna acht weken mogen ze eindelijk wel eens optyften.

jojo1956 | 21-11-11 | 01:16

@Rammstein | 21-11-11 | 01:12
Het schijnt in ieder geval een eenzame wolf te zijn.

Bart_Bart | 21-11-11 | 01:13

Waar blijft het NYC topic mannen !!!

Rammstein | 21-11-11 | 01:12

Stormageddon | 21-11-11 | 01:08 | + 0 -
Hoe Mohammedaans van je ....

Rammstein | 21-11-11 | 01:11

@atm0s | 21-11-11 | 01:05
LOL. Jaja, ik begreep jouw sarcasme. Ik vulde het alleen nog even aan.

Bart_Bart | 21-11-11 | 01:11

@Bart_Bart | 21-11-11 | 01:05
Dat klinkt aardig tot je je bedenkt dat vrouwen hun mond vooral gebruiken om te praten.

Stormageddon | 21-11-11 | 01:08

INH.30CL | 21-11-11 | 01:01 | + 0 -
Auch für dich.

Rammstein | 21-11-11 | 01:08

@Stormageddon | 21-11-11 | 01:03
Oh dat is jammer. Ik hoorde dat er morgen een bijeenkomst was met heul veul mooie vrouwen, waarin alle mannen, behalve Stormageddon, verboden zijn.

Maar goed, principes zijn principes.

Bart_Bart | 21-11-11 | 01:05

Hee, een aanslag verijdeld in New York.

Ik gok een linkse occupyer. Geen moslim dit keer.

Bart_Bart | 21-11-11 | 01:03

@Bart_Bart | 21-11-11 | 00:58
Zo'n bijeenkomst waar ik niet bij wil horen dus. (Nogal wiedes eigenlijk, ik wil bij geen enkele bijeenkomst horen. Maar dat doet er even niet toe.)

Stormageddon | 21-11-11 | 01:03

@Rammstein | 21-11-11 | 00:58
Liebe ist für alle da

INH.30CL | 21-11-11 | 01:01

Hölzenbein | 21-11-11 | 00:29 | + -1 -
Nu krijg je nog waanideeën ook. Ik schrijf, ondanks je troll-rol, niet hoofdzakelijk over jou.
Maar als je een grap van Parsons totaal verkeert interpreteert, help ik je graag even uit de droom.

Is all, really.

INH.30CL | 21-11-11 | 00:31 | + 0 -
Dat zou dan LIFAD moeten zijn. Dank je voor het compliment.

Rammstein | 21-11-11 | 00:58

@Stormageddon | 21-11-11 | 00:55
Ja, met kinderen die bloemetjes uit de ramen gooien. Met gezellige muziek en de geur van -dode lijken- lekker eten.

Bart_Bart | 21-11-11 | 00:58

HUH? Doden?

Ow nee toch?!1!?

http://www.nrc.nl/nieuws/2011/11/20/veiligheidstroepen-schoten-met-scherp-op-tahrir-plein-7-doden/

Parsons | 21-11-11 | 00:56

@Bart_Bart | 21-11-11 | 00:53
Een soort Occupy-Cairo dus?

Stormageddon | 21-11-11 | 00:55

@Parsons | 21-11-11 | 00:38
Inderdaad.

Wist je dat er vandaag op het Tahrir-plein een Braderie van de Vrijheid was georganiseerd, waarin alle lagen van de bevolking, van homo tot kopt, van vrouw in spijkerbroek tot moslim, in een gezellige, gemoedelijke sfeer een prachtig feest van nationale eenheid organiseerden?

Bart_Bart | 21-11-11 | 00:53

@de honden blaffen... | 21-11-11 | 00:50
En dat doen ze goed. Zoals iedereen inmiddels weet hebben de moslimbroeders het heel goed voor met hun garisstenbroeders.

Zo zijn ze.

En ik wist dat niet. Mea culpa!

Parsons | 21-11-11 | 00:52

Parsons | 21-11-11 | 00:38
Onze correspondent in Cairo weet zelfs te melden dat de moslimbroeders een Koptische kerk aan het bouwen zijn.
Ga je schamen.

de honden blaffen... | 21-11-11 | 00:50

market dus

bentheman | 21-11-11 | 00:45

@Parsons | 21-11-11 | 00:38
Oeh wat lees jij allemaal in mijn regels? :)

Maar eh, ik neem aan dat jij wel zo bescheiden bent om te menen dat jouw eh.. digitale bijdragen, even veel pleuris voorkomt als dat die tenten ons weten te behoeden voor nieuwe crises..

atm0s | 21-11-11 | 00:44

android marked ???

bentheman | 21-11-11 | 00:44

@Bart_Bart | 21-11-11 | 00:36
Ik ben al een nieuw woord aan het verzinnen voor De Zwarte Markt

INH.30CL | 21-11-11 | 00:40

@atm0s | 21-11-11 | 00:28
Zoals zo vaak doet het allemaal niet ter zake helaas.

Tot de pleuris uitbreekt.

Zo heb ik zojuist eerlijk toegegeven dat ik ernaast zat voor wat betreft mijn visie op de Arabische lente, en dan met name die in Egypte. Ik was van mening dat het zou eindigen in bloedbaden of erger. Wist ik veel dat ik er zo ver naast zou zitten?

Parsons | 21-11-11 | 00:38

als niemand het meer weet wie weet het dan wel

bentheman | 21-11-11 | 00:36

@INH.30CL | 21-11-11 | 00:33
Ow sorry. Zwart is natuurlijk een 'no-no' woord.

Bart_Bart | 21-11-11 | 00:36

@Koettoerk | 21-11-11 | 00:17
Net zoals bij operation repo, dan krijg je wel aparte televisie

atm0s | 21-11-11 | 00:35

@Graaf van Egmont | 21-11-11 | 00:31
Ga jij eens slapen in je tentje....

INH.30CL | 21-11-11 | 00:35

@Bart_Bart | 21-11-11 | 00:31
Een zwarte dag.... dat kan echt niet meer hoor. Ik voel me zwaar gedis.... ach laat maar

INH.30CL | 21-11-11 | 00:33

Het wordt echt tijd dat sommige reaguurders eens naar bed gaan. Zijn we weer entre nous en kunnen we op niveau verder gaan.

Graaf van Egmont | 21-11-11 | 00:31

@pius | 21-11-11 | 00:26
Klopt, de laatste van het trio Davids-Ten Have-Vermeulen is misschien wel fataal.

Hoewel dat meer te maken heeft met de opstelling van het Nederlandse volk. Met Mauro in het achterhoofd gok ik dat, zonder nadenken, op basis van het woord 'zwart' alleen al, Cruijff voor eeuwig gebrandmerkt zal zijn.

Een zwarte dag dus.

Bart_Bart | 21-11-11 | 00:31

@Hölzenbein | 21-11-11 | 00:29
Rammstein schrijft zoals hun laatste cd klinkt.... trek zelf je conclusie:-)

INH.30CL | 21-11-11 | 00:31

Graaf van Egmont | 21-11-11 | 00:23

Dank u mijn waarde, edoch dat zal een andere keer zijn. De arbeid gebied een goede nachtrust.

Tot in de draden.

pius | 21-11-11 | 00:31

lekker slapen he houten been doen wij ook

bentheman | 21-11-11 | 00:30

@Hölzenbein | 21-11-11 | 00:28
Ies goed, fijn dat je het allemaal zo helder ziet. Weltrusten

atm0s | 21-11-11 | 00:29

@Rammstein | 21-11-11 | 00:26
Voor slimheid en humor kom ik altijd kijken wat jij zo schrijft. Maar jij schrijft hoofdzakelijk over mij, dus ergens weet ik het ook niet meer... drugs, tabletten, alcohol? Iets moet je toch gebruiken want dat gedrag is niet normaal.

Hölzenbein | 21-11-11 | 00:29

@Parsons | 21-11-11 | 00:17
Tja de linkmensen willen hun emoties uiten, de rechtse gekkies hun mening ;)

atm0s | 21-11-11 | 00:28

@atm0s | 21-11-11 | 00:24
OK dan, dat laatste begrijp ik al sinds je eerste tegel maar goed, zet jij het internet dadelijk even uit als Parsons zijn Jannen gezien heeft? Ik ga pitten. Aufwiedersehen.

Hölzenbein | 21-11-11 | 00:28

pius | 21-11-11 | 00:22

nul omdat ik niet dementeer maar denk eerder dat jij aan de rohypnol moet gaat niet echt goed met je gas kacheltje nodig of kolen kachel heb ik voor je hoor

bentheman | 21-11-11 | 00:27

Parsons | 21-11-11 | 00:26

LOL. Ik ook;)

pius | 21-11-11 | 00:26

Hölzenbein | 21-11-11 | 00:00 | + -1 -
Je hebt gelijk: je bent gewoon niet echt slim. En humor heb je ook niet.
Schade.

Rammstein | 21-11-11 | 00:26

Bart_Bart | 21-11-11 | 00:24

Die andere 7 zijn lang niet zo diep;)

pius | 21-11-11 | 00:26

@pius | 21-11-11 | 00:20
Ik wist het tot twee weken geleden ook niet. Dacht dat het was gestopt...

Parsons | 21-11-11 | 00:26

vraagstaart | 21-11-11 | 00:23 | + 0 -

idd ik ben ook weg.

* hangmat *

Eurotokkie | 21-11-11 | 00:25

@pius | 21-11-11 | 00:19
Cruijff zonder Davids, is als een Cruijff met een verse dolksteek minder.

Helaas blijven die andere 7 dolksteken nog wel over.

Bart_Bart | 21-11-11 | 00:24

vraagstaart | 21-11-11 | 00:23

Slaap diep en goed.

pius | 21-11-11 | 00:24

@vraagstaart | 21-11-11 | 00:23
Khadaffi leeft nog?

INH.30CL | 21-11-11 | 00:24

@Hölzenbein | 21-11-11 | 00:15
Wat lul je nou man, die halve zool met die hoed, was de enigste met een goed verhaal :) en die kleurrijke man.. tja.. die was verdwaald en hoorde daar niet thuis geloof ik, dus best nieuwswaardig.

Maar je zal heus wel eens gelijk hebben, maar je snapt het beter als je de rode draad ziet, het is GeenStijl niet de NOS.

atm0s | 21-11-11 | 00:24

fijne en vooral warme avond nog @all

*tent*

vraagstaart | 21-11-11 | 00:23

pius | 21-11-11 | 00:18
Nee Heer, U heeft hem nodig, zoals wit/zwart dag/nacht, ying/yang. Maar nu laat ik me verleiden tot filosofische hersenspinsels. Zwartgallig? U? welnee, gewoon doorgaan.

Graaf van Egmont | 21-11-11 | 00:23

bentheman | 21-11-11 | 00:19

Hoeveel Haldol zou jij moeten slikken per dag?

pius | 21-11-11 | 00:22

kut bier is ook op hmmm

bentheman | 21-11-11 | 00:21

Ik zie een uitdaging voor GS om nu eens daadwerkelijk iemand voor het filmhuis te zetten die- en een geloofwaardig verhaal heeft- en die er ook 99% slimmer uitziet, succes!

INH.30CL | 21-11-11 | 00:21

Parsons | 21-11-11 | 00:19

Bestaat dat programma nog?

*retorischevraagalert*

pius | 21-11-11 | 00:20

@pius | 21-11-11 | 00:19
Cruijff zonder Davids is als een blanke zonder onderdrukkers.

Zinloos.

Parsons | 21-11-11 | 00:20

En die moeten de wereld verbeteren ?

Boomschade | 21-11-11 | 00:20

Hans Jansen live bij #echtejannen trouwens: http://www.powned.tv/programmas/echtejannen.html

Parsons | 21-11-11 | 00:19

wat denk jezelf tokkie dat het helpt om daar te gaan zitten nee toch kijk naar de filmpjes op youtube waar dus mensen met traangas gespoten worden en iedereen eromheen staat zienderogen toekijkend hoe de mensen afgevoerd worden bah

bentheman | 21-11-11 | 00:19

Graaf van Egmont | 21-11-11 | 00:15

Dank u Nobele. Al gaat de eer ook een beetje uit naar mijn confrater. Wat zou Cruyff zijn zonder Davids immers.

Of ben ik nu te zwartgallig.

pius | 21-11-11 | 00:19

Graaf van Egmont | 21-11-11 | 00:15

Dank u Nobele. Al gaat de eer ook een beetje uit naar mijn confrater. Wat zou Cruyff zijn zonder Davids immers.

Of ben ik nu te zwartgallig.

pius | 21-11-11 | 00:18

@Stormageddon | 21-11-11 | 00:02
Dat bedoel ik dus.

En het wonderlijke is dat het doorgaans om (extreem) linkse kaderclubjes vol volidioten gaat die met hun wereldvreemde stinkverbeteraars de boel in het krankzinnige trekken.

Zoals zo vaak - de boodschap is redelijk, de uitvoering achterlijk en bovenal stompzinnig.

Parsons | 21-11-11 | 00:17

Die Tom is wel de lul laatste tijd. Werd ook al totaal ondergesneeuwd bij dat vuurwerk GLS item. En net zoals Rutger staat ie niet zijn mannetje. Je moet gewoon sneaky op afstand een paar bodyguards zetten bij elk filmitem, die kunnen dan keihard ingrijpen bij mongols zoals deze of Mo. Was toch wel fantastische TV als dit figuur of Mo dan even fysiek op de grond wordt gelegd.

Koettoerk | 21-11-11 | 00:17

mijn inslag was alleen maar freek de jonge omdat het zelf een op geld beluste sukkel is die afzegd wanneer er te weinig mensen zijn meer niet @duikt zijn tent in

bentheman | 21-11-11 | 00:17

@atm0s | 21-11-11 | 00:10
"En deze mafkezen zijn amper opgezochte slachtoffertjes, ze dienen zich zelf wel aan, en vinden zichzelf vast geen slachtoffers."

En die twee (die halve zool met die hoed en die kleurrijke man) dienden zich ook puur toevallig in hetzelfde filmpje aan?

Geloof je het zelf?

Hölzenbein | 21-11-11 | 00:15

bentheman | 21-11-11 | 00:11 | +

Aha een CV , zo kom je de winter wel door en volgend jaar als je wakker wordt uit je winterslaap in alles voorbij . toch.

Eurotokkie | 21-11-11 | 00:15

pius | 21-11-11 | 00:13
LOL Uedele is weer scherp vannacht

Graaf van Egmont | 21-11-11 | 00:15

vraagstaart | 21-11-11 | 00:09

LOL.

pius | 21-11-11 | 00:14

@Eurotokkie | 21-11-11 | 00:07
Tsja, veel mensen kunnen geen verder onderscheid maken dan enkele links en rechts. Terwijl beide toch uit zoveel meer bestaan en elkaar op zoveel vlakken overlappen. Enkele meer radicale of zelfs extreme standpunten sluiten elkaar uit, maar voor het grootste deel zijn er grote overeenkomsten te vinden.

Daarnaast ben ik van mening dat er zeer weinig echt 'linkse' mensen nog te vinden zijn.

dlseth_ | 21-11-11 | 00:14

zit jezelf in die tentjes dan houten been

bentheman | 21-11-11 | 00:13

dlseth_ | 21-11-11 | 00:09

Dat geloof ik graag. Ik hoef zeker niet te raden waar die banaan gebleven is?

pius | 21-11-11 | 00:13

jou soort is wel heel generaliserend he duitse naam

bentheman | 21-11-11 | 00:13

@bentheman | 21-11-11 | 00:08
Maar wel aan de kant schreeuwen naar mensen die wel in een tentje zitten en voor iets staan? Tja, daar zijn er wel meer van van jouw soort, noemt men klootjesvolk.

Hölzenbein | 21-11-11 | 00:12

nee hoor tokkie gewoon centrale verwarming

bentheman | 21-11-11 | 00:11

Zijn de tribalisten al gearriveerd trouwens.

pius | 21-11-11 | 00:10

hmmm jaartje in een tent zitten gaat goed ruiken denk ik

bentheman | 21-11-11 | 00:10

@Hölzenbein | 21-11-11 | 00:03
Ik hoor wat je zegt. Maar ik zie wel een rode draad in wat GeenStijl en Powned op haar eigen manier nieuwswaardig vind. Misschien heb jij hem nog niet ontdekt, dat kan..

En deze mafkezen zijn amper opgezochte slachtoffertjes, ze dienen zich zelf wel aan, en vinden zichzelf vast geen slachtoffers.

atm0s | 21-11-11 | 00:10

@pius | 21-11-11 | 00:05
Er ligt een bananenschil naast mij die mij meer interesseert dan jouw mening.

dlseth_ | 21-11-11 | 00:09

@Hölzenbein | 21-11-11 | 00:05 Ja, maar ik blijf nog even.

Genieten van het feit dat ik in de panelen getolereerd word. Omdat ik zwart ben.

vraagstaart | 21-11-11 | 00:09

bentheman | 21-11-11 | 00:08 |

Maar wel voor de open haard klagen .

Eurotokkie | 21-11-11 | 00:09

bentheman | 21-11-11 | 00:08

Gewoon een jaartje wachten. Praten we verder.

pius | 21-11-11 | 00:09

vraagstaart | 21-11-11 | 00:03

De occupygedachte is nogal zinnig in de basis, een aangezien hij door socialisten gekaapt is, enfin.

*op de klok kijkt*

;)

pius | 21-11-11 | 00:08

duidelijk genoeg hoor mij treft het ook maar ga niet in een tentje zitten huilen

bentheman | 21-11-11 | 00:08

dlseth_ | 21-11-11 | 00:02 | + 0 -
Dit is niet voor iedereen duidelijk , aangezien sommige denken dat alleen linkse mensen de crisis treft.

Eurotokkie | 21-11-11 | 00:07

Sjezus, dat zijn veel Damschreeuwers...

Jodelahiti | 21-11-11 | 00:06

bucklerlul

bentheman | 21-11-11 | 00:06

Parsons | 21-11-11 | 00:04

ROFL;)

pius | 21-11-11 | 00:06

dlseth_ | 21-11-11 | 00:02

Lees jij je eigen tegels weleens.

En zoja, weleens van het woordje projectie gehoord?

Wist je trouwens dat het woord van de dag aardappelarrestatie was, of hou jij niet van aardbeien?

pius | 21-11-11 | 00:05

linkse lul is die freek ooit liep ie weg bij de westergas fabriek te weinig mensen die eikel

bentheman | 21-11-11 | 00:05

@Parsons | 21-11-11 | 00:04
Tuuuurlijk.

Hölzenbein | 21-11-11 | 00:05

@vraagstaart | 21-11-11 | 00:03
Dus je kan beter gaan slapen.

Hölzenbein | 21-11-11 | 00:05

@Hölzenbein | 20-11-11 | 23:58
Sinds wanneer is een verbranding een verassing?

Nogmaals, ik neem bij dezen afstand van jouw Godwingedrag.

Zoals je weet hou ik daar niet zo van.

Parsons | 21-11-11 | 00:04

@pius | 20-11-11 | 23:56 "Ook een socialist kan zinnige zaken te vertellen hebben."

Noem er eens eentje?

En dan geen uitspraken als-ie dronken is aub. Die tellen niet. Net als mijn tegels na 22.00 uur, zeg maar.

vraagstaart | 21-11-11 | 00:03

@atm0s | 20-11-11 | 23:59
Het gaat om de manier van filmen (filmen = verslaggeven met of zonder verslaggever), niet eens om de verslaggevers aan zich. Daar kom jij mee aanzeilen. Ik vind Tom OK, dus niet meteen op je teentjes getrapt voelen, maar het is de manier waarop men slachtoffertjes zoekt, daar gaat het om. Zijn twee paar verschillende schoenen.

Hölzenbein | 21-11-11 | 00:03

Linkse Graaiers, Rechtse Graaiers, het is een pot nat. De een loopt in een mooi pak en laat zich door een privéchauffeur rijden en de ander loopt met een houtjes touwtjes jas te schreeuwen op de Dam.

Daar tussenin, zit de idioot die iedere dag z'n leven waagt op een drukke mistige A1 om uiteindelijk ergens op een bouwplaats z'n werk te doen.

Als er 1 op de Dam mag schreeuwen, dan ben ik het wel!

fritsspits | 21-11-11 | 00:03

@Parsons | 20-11-11 | 23:50
Ik heb in mijn leven 1x gedemonstreerd, omdat ik meende dat het een goede zaak was (studentendemonstratie), niet voor mijn eigen portemonnee, maar tegen de uitholling van het onderwijs door Deetman's bezuinigingen. Aangekomen op het Malieveld had ik al spijt. De SP deelde pamfletten uit, de sprekers waren van vakbonden (niet de studentenbond, maar de FNV - wtf?), GroenLinks, SP en de 500 mensen die vooraan stonden bij het podium en vooraan liepen in de mars hadden nog nooit een universiteit van binnen gezien, maar allemaal krakers van de Internationale Socialisten en dat soort tuig.

Waarmee ik maar wil zeggen: hoe goed het doel, of hoe nobel en apolitiek je intenties ook zijn, demonstraties en protestacties worden altijd weer gekaapt door politieke partijen en politieke activisten waar je gewoon niet bij wilt horen. Je schaamt je gewoon als je er tussen loopt. Een betere meststof om je aversie tegen je medemens en je misantropie te voeden als meelopen in een demonstratie is er niet.

Stormageddon | 21-11-11 | 00:02

@Eurotokkie | 20-11-11 | 23:57
Alle extremisten zijn slecht. Van extreem 'links' (communisme) tot extreem 'rechts' (anarchie & survivalisme)

Het labeltje 'links' danwel 'rechts' is enkel om het allemaal wat simpeler te maken, mede omdat ik verwacht dat de lezer hier door heen kan prikken.

dlseth_ | 21-11-11 | 00:02

@dlseth_ | 20-11-11 | 23:46
Gelukkig :)

atm0s | 21-11-11 | 00:01

@Rammstein | 20-11-11 | 23:54
Heeft niets met selectief lezen te maken, maar ach...

Hölzenbein | 21-11-11 | 00:00

seven | 20-11-11 | 23:59

LOL

pius | 21-11-11 | 00:00

pius | 20-11-11 | 23:56
Hè bah, nuance. ;)

seven | 20-11-11 | 23:59

@Hölzenbein | 20-11-11 | 23:55
Vergelijk Tom (zeker in dit filmpje) eens met Rutger dan...

atm0s | 20-11-11 | 23:59

@Parsons | 20-11-11 | 23:52
Mwoehaahaa, jij had het over Freek en verassing (= verbranding) niet ik. Grapjas.

Hölzenbein | 20-11-11 | 23:58

Parsons | 20-11-11 | 23:50

Helder.

pius | 20-11-11 | 23:57

dlseth_ | 20-11-11 | 23:46 | + 0 -

Alles wat van links komt is slecht , ja als dit eenmaal tussen je oren zit probeer er dan maar vanaf te komen.

Eurotokkie | 20-11-11 | 23:57

seven | 20-11-11 | 23:54

Ook een socialist kan zinnige zaken te vertellen hebben. Je structurele eenzijdigheid belemmerd je blikveld.

Mijns inziens.

pius | 20-11-11 | 23:56

@appelboor | 20-11-11 | 22:42
Gedragen, zoals in: blijf met je rotpoten van journalisten af?

Lewis Lewinsky | 20-11-11 | 23:56

@atm0s | 20-11-11 | 23:48
Is er enig verschil tussen manier van verslaggeven tussen Powned en GSTV, ook al zegt men niets met elkaar van doen te hebben (wat uiteraard een wassen neus is)? Nee, dan klopt het wat ik zeg ook al heb ik mij tussen die twee vergist, maar logisch toch dat ik mij vergis als ze bijna dezelfde 'taktieken' hebben.

Hölzenbein | 20-11-11 | 23:55

Wat zou Edgar hiervan vinden?

pius | 20-11-11 | 23:54

Hölzenbein | 20-11-11 | 23:42 | + 0 -
Omdat je weer eens selectief leest.

Rammstein | 20-11-11 | 23:54

Parsons | 20-11-11 | 23:50
Occupy is voor 99% gekaapt door socialisten, die 1% occupyers met echte idealen kan beter iets nieuws bedenken wat niet door IS tuig is te kapen.. img21.imageshack.us/img21/2031/istuig....

seven | 20-11-11 | 23:54

@Parsons | 20-11-11 | 23:52
Objection!

Lewis Lewinsky | 20-11-11 | 23:54

Parsons | 20-11-11 | 23:50 |

Hoe goed het gaat dan zien we 5 December wel .

Eurotokkie | 20-11-11 | 23:53

@Hölzenbein | 20-11-11 | 23:48
Wie heeft het over verbranden? Jouw associatie met de Duitsers is wederom stuitend te noemen. Je lijkt wel een PVV'er.

Parsons | 20-11-11 | 23:52

@Rammstein | 20-11-11 | 23:32
Je bedoelt De Oppervlakkigheid Zelve, Tom Staal. Met Jelte had hij heel wat meer te verduren gehad.

Bart_Bart | 20-11-11 | 23:52

@damian8310 | 20-11-11 | 23:39
Normale mensen willen niet geassocieerd worden met dit zooitje kansenpaupers.

Ongeacht de boodschap dat is.

Reden? Het gaat nog veel te goed in dit land. En alleen daarom komen de Grote Graaiers er mee weg. Zie bijvoorbeeld Inside Job. (no pun intended)

Parsons | 20-11-11 | 23:50

Bakito | 20-11-11 | 22:59
Snap ik, het linken van een grafiek ( 15:40 @ www.geenstijl.nl/mt/archieven/2011/11/... ) uit een ECN studie (iov VROM ) wat een vergelijking maakt qua externe milieu-effecten & kosten vd diverse energie-opties wat jouw fabels en politics of fear doorprikt is nooit leuk.
Maar face it, denken dat een maatschappij kan doordraaien op 10x zo dure zonnestroom (die niet eens schoner is dan sommige andere opties)en die aan&uit gaat met t weer en de maatschappij niet veranderd in een groot occupykamp is een illusie.

seven | 20-11-11 | 23:48

@Hölzenbein | 20-11-11 | 23:41
Plopkappen snap ik, maar de verslaggevers lukt me nog wel..

atm0s | 20-11-11 | 23:48

@Hölzenbein | 20-11-11 | 23:45
Doe jij het dan maar niet.

Parsons | 20-11-11 | 23:48

@Parsons | 20-11-11 | 23:45
Ja, zelfgenoegzaamheid heb je voldoende, maar iemand willen verbranden met je verassing... Tssss.

Hölzenbein | 20-11-11 | 23:48

@Flodder | 20-11-11 | 23:34
Occupy had ooit een goede reden. Maar helaas is het nu enkel vervallen tot een duidelijk argument waarom leiderschap noodzakelijk is. En hoe zeer ik het ook eens ben met de initiele posities van Occupy (geen bailouts, geen bedrijfsbijstand, regulering van de financiele markt), kan ik mij geen seconde meer scharen achter iets wat vervallen is tot een clubje extremistische socialisten die niets anders willen dan een totalitaire staat waarbij alle niet-gutmenschen morgen nog in een massagraf verdwijnen.

Daarnaast zit het er ook gewoon sneu uit hier in Arnhem.

@atm0s | 20-11-11 | 23:35
Neen.

dlseth_ | 20-11-11 | 23:46

@atm0s | 20-11-11 | 23:33
In de roos ;)

Parsons | 20-11-11 | 23:45

Flodder | 20-11-11 | 23:43

Inderdaad. De reacties hier zijn gemiddeld dan ook nogal Renedanenachtig. Dooddeboodschapperretoriek.

Sad as fuck.

pius | 20-11-11 | 23:45

@damian8310 | 20-11-11 | 23:39
Dus als je echt ergens een punt van kan en wil maken, ga je met een tent op een plein staan?

atm0s | 20-11-11 | 23:45

@Parsons | 20-11-11 | 23:44
Tja, iemand moet het denkwerk doen, nietwaar?

Hölzenbein | 20-11-11 | 23:45

@Eurotokkie | 20-11-11 | 23:31
Van en voor seniele graaiersgeesten ja.

Parsons | 20-11-11 | 23:44

Bakito | 20-11-11 | 23:06 & Hölzenbein | 20-11-11 | 23:30
Newsflash, de eerste 2 linkjes in dit topic linken naar een filmpje van AT5. (Enne GStv is ook niet helemaal hetzelfde als powned)

seven | 20-11-11 | 23:44

@Flodder | 20-11-11 | 23:43
Helemaal mee eens!

Hölzenbein | 20-11-11 | 23:44

@ damian8310 | 20-11-11 | 23:39

Zoals ik het bekijk heeft de hoed-snor man nog een punt, de kale die vind dat gs moet oprotten wil zijn punt niet kwijt. (en dat lijkt me wel weer een "normale")
Je staat er toch om een punt te maken? Of sta je daar met banner voor spek en bonen, alleen om dat het zo leuk is.

photto | 20-11-11 | 23:44

@Hölzenbein | 20-11-11 | 23:30
Pun intended, denker.

Parsons | 20-11-11 | 23:44

Geen occupier maakt mij woedend. Hoe anders ligt het bij de mensen die miljoenen in hun zak steken met perverse constructies waarbij de gewone man enorm wordt gebuttfuckt. Je zou verwachten dat GS daar de pijlen op richt. Is wel iets moeilijker. Dan kom je niet weg met gemakzuchtig, nihilistisch geklets.

Flodder | 20-11-11 | 23:43

@Rammstein | 20-11-11 | 23:37
Hoezo geef je weer modder?

Hölzenbein | 20-11-11 | 23:42

zootje sneue kansloze loozers bij elkaar

Rest In Privacy | 20-11-11 | 23:42

@atm0s | 20-11-11 | 23:33
Ik raak ook helemaal in de war met die plopkappen... GSTV.

Hölzenbein | 20-11-11 | 23:41

Slapjes dit van Geenstijl, er staan genoeg "normale " mensen daar, maar ze brengen alleen de idioten in beeld. En tuurlijk staan ze daar om een punt te maken, maar als iemand niet wil praten met een provocerende joutnalist, dan is dat zijn of haar goedrecht. Ik hoop zo erg dat die dwaas mij een keer zo komt intervieuwen.

damian8310 | 20-11-11 | 23:39

@Rammstein | 20-11-11 | 23:37
Limburgers spreken geen woord over de grens.

Stormageddon | 20-11-11 | 23:39

Flodder | 20-11-11 | 23:34 |

Freek trekt die occupywagen wel over de bergen heen , geen probleem

Eurotokkie | 20-11-11 | 23:39

@mothersfinest | 20-11-11 | 23:28 Kijk, dat lijkt tenminste ergens op. Dank je.

Laat ik voorop stellen dat ik de macht van de banken verafschuw en ons huidige politieke systeem dat een verlengstuk is van de zittende macht (lees: banken en ambtenaren) veracht.

Maar de lieden die ik in die Occupy-beweging zie, lijken me dezelfde kanslozen die je ziet optreden bij welke samenscholing van beroepsdemonstranten dan ook. Autonomen, krakers, uitkeringstrekkers: de parasieten van het systeem die op kosten van dat systeem ageren voor "een Betere Wereld" die vooral bestaat uit een situatie waar in ieder geval ZIJ niet hoeven te werken.

Ik geloof niet in dit soort bewegingen die het ene "moeten" willen inruilen voor het andere "moeten", zo treffend gesymboliseerd door de grijze nazi uit dit topic. Daar komt ellende van.

vraagstaart | 20-11-11 | 23:39

Rammstein | 20-11-11 | 23:32
Het verschil tussen Neerlands Hoop en GS is dan ook een stuk kleiner dan de meeste reaguurders zich voor kunnen stellen.

spanarchist | 20-11-11 | 23:39

Flodder | 20-11-11 | 23:34 |
Tijd voor de roze zwerm om dan ook maar een weekendje in een tentje te bivakkeren op een occupy plein.
Voor het oppoetsen van het imago, want zo blij kunnen ze toch ook niet zijn met de crisis.

mindovermatter | 20-11-11 | 23:39

@ diseth | 23:30
Oei! Dat zijn grote woorden. Ook bereid om die in de praktijk te brengen? Net als Pol Pot?

hatari | 20-11-11 | 23:37

Hölzenbein | 20-11-11 | 23:30 | + 0 -
Pun intended, spuit elf.

Rammstein | 20-11-11 | 23:37

@Flodder | 20-11-11 | 23:34
Met de tent onder de regent :-)

atm0s | 20-11-11 | 23:37

@dlseth_ | 20-11-11 | 23:30
U bezit een vuurwapen?

atm0s | 20-11-11 | 23:35

mindovermatter | 20-11-11 | 23:31 | + 0 -
Wel die in een tentje staan en nog nooit een boek gelezen hebben. Ik woon in Eindhoven en de occupy daar is echt lachwekkend. Helaas, heeft Occupy een immens imagoprobleem door de ongewassen anarchistische typetjes die geen enkele moeite doen om een goede mening te ontwikkelen, of te kunnen verwoorden.

Flodder | 20-11-11 | 23:34

@Hölzenbein | 20-11-11 | 23:30
powned?

atm0s | 20-11-11 | 23:33

Credit where credit's due: Freek de Jonge stond GS in ieder geval te woord.

Rammstein | 20-11-11 | 23:32

@Flodder

Een gekkie is iemand die legitiem(e) onvrede uit?
De wereld zit er dan vol mee.

*een boek gaat pakken*

mindovermatter | 20-11-11 | 23:31

Parsons | 20-11-11 | 23:26 |

Freek is ook een publiekstrekker.

Eurotokkie | 20-11-11 | 23:31

@Parsons | 20-11-11 | 23:26
VerRassing Einstein.

Hölzenbein | 20-11-11 | 23:30

Dit zijn de mensen die, naar hun grote voorbeeld Pol Pot, het liefst anderen in een vernietingskamp stoppen en Nederland zuiveren van 'de elite'. Heb je een opleiding? Elite. Stem je geen SP, D66 of GL? Elite. Bezit je een eigen auto? Elite. Bezit je een leaseauto? Dan is je gehele familie elite.

Vandaar dat ik ook niet meer te paaien ben voor de dialoog maar voor de preventieve kogel.

dlseth_ | 20-11-11 | 23:30

Lewis Lewinsky | 20-11-11 | 23:25 | + 0 -
Je kijkt wel uit om als rationeel denkend mens met die malloten te worden geassocieerd. De vorm van Occupy vind ik ook hopeloos. Maar het is nog hopelozer om het alleen daar over te hebben. Enkel cynisch en nihilistisch zijn, is niet my way of life. Sterker: ik kots erop. Vroeger was GS ambitieuzer in dit soort kwesties. Nu is het goedkoop scoren.

Flodder | 20-11-11 | 23:30

Vreemd dat powned toch altijd imbecielen opspoort terwijl je zoiets bij andere nieuwszenders nooit ziet. Het lijkt wel of ze het zelf uitlokken of er om doen als in man bijt hond. Slachtoffertjes zoeken zodat je zelf op je borst kan kloppen dat je keer op keer sensationeel flutnieuws brengt. Begint nu wel erg op te vallen.

Hölzenbein | 20-11-11 | 23:30

vraagstaart | 20-11-11 | 23:24 |

verwend idd , en dan ga je in een tentje zitten bij deze kou .

Eurotokkie | 20-11-11 | 23:29

@ vraagstaart | 20-11-11 | 23:09
Dat je jezelf afvraagt wat Occupy voorstelt, doet mij wel wat afvragen.
Als je er tegen bent, o.k., geen punt.
Occupy is een voortvloeisel uit de Anonymous beweging, die weer voortkomt uit Wikileaks van Julian Assange.
Occupy is in essentie voor een betere verdeling van welvaart, en tegen het huidige financiële klimaat, waar financiële instellingen er niet meer zijn voor de mensen, maar zij de mensen ten bate van zichzelf gebruiken. (dus bijv. mensen failliet laten gaan, en gezinnen uit hun huis trappen om daar zelf beter van te worden)
Ik ben geen expert, en weet niet hoe dit soort mechanismen in hum werk gaan, maar deel wel dit standpunt.
De beweging is net als Anonymous amorf, dus ook totaalmalloten, aluhoedjes, en (zoals hier in NL), linkschmenschen kunnen hun mening ventileren. (zels als dit geen deel uitmaakt van de originele standpunten van occupy) (zoals over racisme of cultuur)
Ik ben rechtser dan de VVD, maar zoals gezegd tegen de libertijnse hebzucht die een wig tussen de mensen drijft, en mogelijk afstevent op een revolutie waar of extreem linkse of extreem rechtse idioten garen bij spinnen.
Leiders horen te leiden, maar onze politici zijn geen leiders maar boekhoudertjes die er voor hun eigen zakken zijn.
Investeren in je bevolking/personeel is ook investeren in je toekomst.
Maar idd als Rene Danen daar rondloopt, bah.

mothersfinest | 20-11-11 | 23:28

Flodder | 20-11-11 | 23:21 Als het zo uitkomt vind je GS ook op de Zuidas.

Krijgen ze er met een paraplu van langs. Dat dan weer wél.

Gekkies heb je dus overal en het is niet 'socialisme-gebonden'.

zeg maar jansen | 20-11-11 | 23:27

'je komt deze crisis niet door vanuit je luie stoel, je zal ervoor moeten bewegen ', Leneaus | 20-11-11 | 23:23 : dat noemen we werken .

hooliganica hollandi | 20-11-11 | 23:26

Goh, Freek was er ook.

Wat een verassing (pun intended).

Parsons | 20-11-11 | 23:26

Leneaus | 20-11-11 | 23:23 |

Idd en dan gaan mensen voor ons in een tentje zitten en dan is het nog niet goed.

Eurotokkie | 20-11-11 | 23:26

@Flodder | 20-11-11 | 23:21
En waarom vertellen die occupisten dat dan niet gewoon voor de camera?
Ik heb nog nooit een occupist iets zinnigs horen zeggen, op geen enkele zender. *met witte lepel zwaait*

Lewis Lewinsky | 20-11-11 | 23:25

Laat ik het dan maar zo stellen: die hele Occupy-club doet me ernstig denken aan verwende kinderen die op de vloer van de supermarkt hysterisch gaan zitten krijsen omdat mama de zak chips terug legt die zijzelf in het karretje hebben gemikt.

Kansloos, verwend en vervelend. En vooral: lui, eisend dat anderen voor hun zorgen.

vraagstaart | 20-11-11 | 23:24

@repelsteel Op 21 seconden zie je iemand opdrukken. Ik sta daar achter. Wij waren daar met mezelf als inflatie-motivator, omdat deze crisis niet tegen te gaan is met meer Euros (lees; schulden), maar juist met gemotiveerde mensen die wel verantwoordelijk willen nemen. Ome Ad was er om stamppot te maken, want samen eten maken is gezelliger dan alleen maar NEE roepen, onze vriend Ruben de bankier was er, iedereen kon met hem worstelen. Want de belastingbetaler zal moeten vechten om zijn geld terug te krijgen wat er in de bonussen is gestopt. En dan was er nog de recessie-bootcamp. Je komt deze crisis niet door vanuit je luie stoel, je zal ervoor moeten bewegen.

Leneaus | 20-11-11 | 23:23

Lewis Lewinsky | 20-11-11 | 23:16 | + 0 -
Nee, maar ipv de legitieme onvrede belachelijk te maken zou je ook kunnen berichten over de perverse financiële systemen. Nee, gekkies voor de camera trekken en met de elite meelullen is veel makkelijker. Kan de gemiddelde burgerlul veel meer mee.

Flodder | 20-11-11 | 23:21

Zoals al opgemerkt bij het filmpje occ-Arnhem, wanneer je er niet bijhoort moet je optieven. Zo vrij is dus de "beweging".

Weet wous Freek wel waar de Alpha bomberjacks voor stonden de jaren '80?

photto | 20-11-11 | 23:20

vraagstaart | 20-11-11 | 23:17 Willekeurig kraakpand:

"Wat zijn jullie hier van plan?"

-"Wonen, en een weggeefwinkel, en je mag hier niet komen, wij zitten hier al".

Je ziet zó waarom de commercie zich nog niet meester heeft gemaakt van het fenomeen 'weggeefwinkel'.

zeg maar jansen | 20-11-11 | 23:19

zeg maar jansen | 20-11-11 | 23:14 | + 0 -

Als 95% van de bevolking uit gekkies bestaat is de kans dat er 1 voor je camera komt zeker aanwezig.

Eurotokkie | 20-11-11 | 23:19

Ergens halverwege deze reusachtige hoeveelheid reacties op dit non-item kwam ik het woord 'nuance' tegen. Volgens mij is Bakito hier de enige die probeert dat begrip een beetje in de praktijk te brengen.

hatari | 20-11-11 | 23:19

Groetjos | 20-11-11 | 21:48 | + 6 -
Onze ?

Rammstein | 20-11-11 | 23:18

zeg maar jansen | 20-11-11 | 23:14 |
Ik begrijp nu ook het probleem dat de PVV heeft met de media.

mindovermatter | 20-11-11 | 23:18

@zeg maar jansen | 20-11-11 | 23:11 Wat ik dan weer heel bevestigend vind: de eikel die "-1" drukt bij mijn tegel en dan verder niet inhoudelijk reageert. Waarschijnlijk omdat-ie dat niet kan.

Tekenend voor die hele Occupy-club. "Wij zijn TEGEN! Maar vraag ons niet waar we vóór zijn, want dat weten we niet. Wij zijn namelijk overal tegen."

vraagstaart | 20-11-11 | 23:17

mindovermatter | 20-11-11 | 22:58
Niet echt, maar veel keuze heb ik waarschijnlijk niet. Ja, ik zal de rekening wel gepresenteerd krijgen. Net als mijn vrouw. En mijn kinderen.

spanarchist | 20-11-11 | 23:17

Alsof die lui zich laten regisseren.

"Zó jongens, ik ben van Geenstijl, doen jullie even raar en vijandig tegen me? Dan krijg ik mooiere beelden."

Nee, die lui doen zo uit zichzelf.

zeg maar jansen | 20-11-11 | 23:16

Gut o Gut, een "verschillig, sociaal, vredelievende" hersenloos figuur die ongenuanceerd en enkel van uit de onderbuikgevoelens "reagerend" (hallo, Freek !!) een beetje intolerant en respectloos loopt te doen en de handjes niet thuis kan houden.
"Jullie horen hier niet" zegt de stumperdt. En dat bepaalt natuurlijk een willekeurige SA onderknuppel/ een nuttige idioot, zekers.
.
Freek gaat maar weer eens zeiken over "reageren".
"ze kunnen zelf niets verzinnen" zegt ie. Aha, dat gaat alles verklaren.
Denkt bijvoorbeeld eens aan;
"de klimaatverandering", "Palestina", "extreem rechtse socialisten" etc etc. Woehaha."
Ga genieten van je AOW, verlopen Hippie. Ga ze in het bejaardentehuis vervelen met je gezeverdt.
.
En Ja, daar heeft Opa Freek toch een punt.
Je moet inderdaad wel een erg grote fantast, met een erg dikke duim en een éééérrruuuugggg zieke, verdwaasde geest hebben om dergelijke onzin te verzinnen en dagelijks uit te kramen op een manier alsof "de Heere" morgen gaat arriveren en het Armageddon kan beginnen.
.
Trouwens had Comedy central vanavond nog de "Occupy" aflevering van South Park.
Deze keer waren welgeteld twee kinderen van de 99% aan het "demonstreren", eerst werd "Red Robin" bezet en daarna voor een half uur de WC (men was aan de schijterij), Cartman was die 1% in dezen.

said_fred | 20-11-11 | 23:16

@Flodder | 20-11-11 | 23:12
Want oocupy is in werkelijkheid een beweging van briljante strategen die de wereld in enkele weken enorm verbeteren door te kamperen of de juiste plaatsen?

Lewis Lewinsky | 20-11-11 | 23:16

Bakito | 20-11-11 | 23:06 Dat weet je ook pas als je het geprobeerd hebt. Tot nu toe is GS altijd met vijandschap tegemoetgetreden.

Je krijgt wat je zaait, als die lui normaal doen krijg je normale beelden.

Waar ze stellen dat GS altijd de gekkies er uit zoekt dan klopt dat niet, de gekkies melden zich vanzelf vooraan. Elke keer weer.

Verslaggever bij GS, makkelijker krijg je niet de beelden voor de doelgroep.

zeg maar jansen | 20-11-11 | 23:14

Bakito | 20-11-11 | 23:07 |

gwirft jij de jenever onderhands of knarfgl je het hoofd diagonaal?

zovoklets | 20-11-11 | 23:12

eerst in uw berichtgeving dit soort lui voortdurend zwart maken, en dan verontwaardigd zijn als je camera nerd word weggejaagd door een reserve tokkie, dat GS is ook niet meer wat het geweest is jongens.

john-m | 20-11-11 | 23:12

Powned/GS is ook een reactionair nihilistisch clubje. Soms wel vermakelijk, hoor. En zeker geen reden tot bedreigingen of om met je poten aan de camera of journalisten te komen. Maar dat GS en Powned hopeloos falen in de berichtgeving over Occupy moge duidelijk zijn.

Flodder | 20-11-11 | 23:12

vraagstaart | 20-11-11 | 23:09 Als je maar tegen het kapitaal bent.

Dan is het wel goed. Méér weten ze zelf ook niet.

zeg maar jansen | 20-11-11 | 23:11

Bakito | 20-11-11 | 23:07 Zó uit de fles? Pas maar op, daar wordt je raar van.

zeg maar jansen | 20-11-11 | 23:10

@mothersfinest | 20-11-11 | 23:01 Zo is het maar net. Wie je lastig valt en niet direct gelijk geeft is een papegaai. Laten we vooral geen discussie voeren.

Tenslotte hebben wij, de aanhangers van De Enige Ware Religie, altijd gelijk. Kijk maar: we halen er Een Argument bij en dus moeten stakkers die in onze beleving door De Bazen ingewisseld worden voor Polen/ Indiërs/ Chinezen/ Brazilianen zwijgen.

Ik probeer al weken te achterhalen wat Occupy nou voorstelt, maar niemand die verder komt dan "we zijn tegen het Kapitaal" of vergelijkbare wazige teksten. Waar moet ik dan in gods/allahs/odins naam vóór zijn?

vraagstaart | 20-11-11 | 23:09

Waar blijft het Hyves of Facebook profieltje van die malloot?

Blokletter | 20-11-11 | 23:09

Het typetje van Kees van Kooten (laat ik 'm zo maar noemen) was wel de enige die wat zinnigs zei in het filmpje van Tom. Dat viel mij dan wel op.

Enfin, ik protesteer nog even mee.
www.oddee.com/_media/imgs/articles/a16...

Stormageddon | 20-11-11 | 23:09

*fles jenever tegen kop zet*

Bakito | 20-11-11 | 23:07

Dr.Thorvaldt | 20-11-11 | 23:00 |

Freek perst er wel even een gitaarsolo uit , petje af.

Eurotokkie | 20-11-11 | 23:07

@Bakito | 20-11-11 | 23:04
Bijna is niet helemaal, zong groots chansonnier Eddy Zoëy ooit.

Art Vandelay Ultor | 20-11-11 | 23:07

@Leneaus | 20-11-11 | 22:54
Vertel vertel, wat hebben we gemist? Ook pic's url's van jouw werkelijkheid graag.

Repelsteel | 20-11-11 | 23:07

@zeg maar jansen | 20-11-11 | 23:05
Je snapt natuurlijk wel dat iemand die normaal zijn verhaal doet niet interessant is voor de Pownews uitzending.

Bakito | 20-11-11 | 23:06

Tot zo ver de vrijheidsopvattingen van ene vetkleppert...

mindovermatter | 20-11-11 | 23:05

Bakito | 20-11-11 | 23:02 Als je dan als occupiegekkie je punt wil maken heb je een goed verhaal en als er dan een verslaggever komt dan vertel je dat goede verhaal.

Met "Flikker op" maak je je niet geliefd. En dan gaat je punt ook wel verloren in een soort van haat.

zeg maar jansen | 20-11-11 | 23:05

Dus als ik het goed begrijp is GS één van de 1%? Ik bedoel, die meneer zegt toch echt dat jullie er niet horen. En dan rijst de vraag: waar hoor ik nu zelf bij? Ik vind dat ik toch een keuze moet hebben tussen de 99 en 1 want ik vind beide partijen niet voor mezelf gerechtvaardigd. Met Occupy-end NL kan ik me niet identificeren want ik drink geen bier uit halve liter blikken van topmerken uit 3de wereldlanden. De koelkast bij GS is gevuld met een topmerk uit NL, maar die hoeveelheid kan ik me niet veroorloven. Wie ben ik, wat ben ik, waar drink ik?

S 2 de I 2 de R | 20-11-11 | 23:04

@Art Vandelay Ultor | 20-11-11 | 23:01
Gezien jouw eenzijdig en politiek gekleurd wereldbeeld zou je bijna denken dat je niet gestudeerd hebt.

Lagere school t/m groep 6. Hooguit.

Bakito | 20-11-11 | 23:04

Is er iets mis mee om een pesthekel aan moslims te hebben dan? Mochten ze gristenen zijn geweest dan had je er toch ook ongegeneerd jeuk van mogen krijgen? Terwijl je van gristenen nauwelijks overlast ondervindt, zolang ze braaf hun bek houden.

vetkleppert | 20-11-11 | 23:03

Enfin, ik ga deze onsmakelijke orgie verlaten. Alle ellende in de wereld is immers wederom de schuld van het socialisme en zijn/haar volgelingen. De rechtse moskee heeft ook recht op haar sprookjes. Het zij zo.

*gwirft*

Bakito | 20-11-11 | 23:02

@Leneaus: "Het zou GS sieren om eens met inhoud te komen.".

Helemaal mee eens. Dit soort ik-douw-een-microfoon-steeds-opnieuw-in-het-gezicht-van-een-suffe-burger filmpjes heb ik nu wel gezien.

appelboor | 20-11-11 | 23:01

Jullie doen ook wel erg je best om Occupy lastig te vallen, zwart te maken en te vergelijken met the usual linksgekkies.
En ongeveer 150 geïndoctrineerden papegaaien de televaag roep na.
"ga toch werken!"
Stelletje stakkers, straks sta je daar ook, omdat je baas liever 2 Polen/ Indiërs/ Chinezen/ Brazilianen op jouw plek heeft. (denk maar aan die 2000 ING medewerkers, net nog werk, nu niet meer!)

mothersfinest | 20-11-11 | 23:01

@Bakito | 20-11-11 | 22:57
Ik weet niet of het onterecht was, gezien de uitspraken rond 5:50 in het filmpje. En ik zou er 'dwangmatig islambasher' van maken. Maar die tic heb ik zelf ook.

Enfin, het is progressie.

Art Vandelay Ultor | 20-11-11 | 23:01

Meest normale man in het filmpje is Freek de Jong, dat geeft te denken.

Dr.Thorvaldt | 20-11-11 | 23:00

@Lewis Lewinsky | 20-11-11 | 22:56
Ja.

Bakito | 20-11-11 | 22:59

spanarchist | 20-11-11 | 22:55 | + 0 -
Mensen die deze crisis hebben veroorzaakt gaan ook niet betalen , sterke nog deze mensen zijn druk bezig met hun sinterklaasbonus .

Eurotokkie | 20-11-11 | 22:59

@seven | 20-11-11 | 22:53
Van mij mag dat allemaal. Ieder zijn mening Zo vind ik jou een framer als het gaat om klimaat- en energiekwesties. Maar dat weet je.

Bakito | 20-11-11 | 22:59

spanarchist | 20-11-11 | 22:55

Jij staat wel vooraan?

mindovermatter | 20-11-11 | 22:58

spanarchist | 20-11-11 | 22:55

lol
Natuurlijk gaan ze hem wel betalen, in natura.
Je dacht toch niet dat de 1% dat gaat doen?

zovoklets | 20-11-11 | 22:58

De prominente uitbaters van de hufter-journalistiek vinden dat zij zelf wel met de nodige egards behandeld moeten worden lol. Anders gaan ze huilie huilie doen en boze stukjes schrijven.
Slapjanussen.

Rob van Roos | 20-11-11 | 22:57

@Art Vandelay Ultor | 20-11-11 | 22:53
Je hebt gelijk, de antisemiet Gretta Duisenberg wordt er ten onrechte aan de haren bijgesleept door een voormalig dwangmatig moslimbasher.

Bakito | 20-11-11 | 22:57

Dat felle verblindende licht is de cameralamp in de brilleglazen van Freek

Kingeef1975 | 20-11-11 | 22:57

@Bakito | 20-11-11 | 22:26
Krijg je een bonus van de AIVD als je een islamcriticus een moslimhater noemt?

Lewis Lewinsky | 20-11-11 | 22:56

@seven Dat zou de zaak inderdaad veranderen, maar ik zie dat niet: 0:49 staan ze erachter, en daarna is Tom aan het douwen.

appelboor | 20-11-11 | 22:56

"Wij gaan de crisis niet betalen."
Zo´n vermoeden had ik al.

spanarchist | 20-11-11 | 22:55

@Bakito | 20-11-11 | 22:47
Die kwakzalverij van je heb ik nimmer nodig gehad, hou alsjeblieft bij je. De nuance was er altijd al en mijn mening is nimmer veranderd. Je moet het alleen willen en kunnen zien. Iedere reaguurder is wel eens op het scherpst van de snede bezig, gek dat ik dat jou juist moet vertellen.

doenormaal! | 20-11-11 | 22:55

Ik was er vandaag bij. om eens te kijken of het mogelijk was een pro-actief geluid te laten horen. wat willen we wel? Tom Staal liep er een beetje verdrietig rond te zoeken naar debieltjes. Makkelijk. Triest. Het zou GS sieren om eens met inhoud te komen.

Leneaus | 20-11-11 | 22:54

@Bakito | 20-11-11 | 22:51
Je moet natuurlijk niets. Het kan.

Art Vandelay Ultor | 20-11-11 | 22:53

Bakito | 20-11-11 | 22:45
Gretta mag je geen anti-Semiet noemen, maar een medereaguurder zet jij meermaals weg als moslimhater.
En wat schreef doenormaal! om die kwalificatie van jou te krijgen?
"Ik mis Gretta! Die zou je nou daar nou echt verwachten! " doenormaal! | 20-11-11 | 22:00"

seven | 20-11-11 | 22:53

@Art Vandelay Ultor | 20-11-11 | 22:49
Waarin zou ik je gelijk moeten geven?

Bakito | 20-11-11 | 22:51

@Bakito | 20-11-11 | 22:45
Goed, dit is wel een omslachtige manier om me gelijk te geven. Het zijn maar drie kleine woordjes, hoor: je hebt gelijk.

Ik hoef helemaal nergens sier te maken, maar leuk dat je het aanstipt. Ik begrijp dat voor een zilverrug alles gaat om het imponeren van de vrouwtjes, maar ik ben maar een eenvoudige jongen.

Ik wijs je gewoon op je gelul. Moet kunnen toch? Ben jij groot mee geworden. Soms moet je daar off topic voor gaan, maar alles voor de goede zaak.

Art Vandelay Ultor | 20-11-11 | 22:49

Meneer de gewezen CPN'ert praat alleen met dagblad De Waarheid?

Lewis Lewinsky | 20-11-11 | 22:49

Die man heeft een punt.
Dit is kudt.
Waar is Jelte?

Wilhelmina kudtje | 20-11-11 | 22:48

Dat vingertje!! De pa van van Jole!

Wil Kutommelul | 20-11-11 | 22:48

Stierenvechters?

mindovermatter | 20-11-11 | 22:47

appelboor | 20-11-11 | 22:42
Nee, ze hinderen met die vlag juist pzettelijk Tom en de cameraman, hij probeert er ondanks de herhaaldelijke vlag in z'n gezicht toch mee om te gaan.

seven | 20-11-11 | 22:47

@doenormaal! | 20-11-11 | 22:42
Ha, nuance. De therapie begint aan te slaan.

Bakito | 20-11-11 | 22:47

Het blijft natuurlijk een komische situatie: dezelfde mensen die het toejuichen dat andersdenkenden worden zwartgemaakt (met excuses aan Edgar Davids, niet zo bedoeld) in de NOS/Vara-propagandamachine onder het motto van "persvrijheid" gaan tekeer tegen diegenen die ze verdenken van onwelgevallige nieuwsgaring. Ze gaan vermomd als anti-fascisten.

En nu allemaal tegelijk:

Weten jullie wie óók zo tegen meningen was die tegen zijn eigen propaganda-machine in gingen?

vraagstaart | 20-11-11 | 22:46

GeenStijl heeft Pim ook al vermoord. En Theo. En die crisis, die was er niet toen GS nog niet bestond.

spanarchist | 20-11-11 | 22:46

@Art Vandelay Ultor | 20-11-11 | 22:39
Ik snap dat je de sier wilt maken bij collega-moslimbasher doenormaal. Er zijn echter andere manieren om een vrouw aan de haak te slaan dan het Palestijns-Israëlisch conflict erbij te halen.


Blijf eens on topic. Je hebt toch ook een hekel aan socialisten? Leef je uit joh, het topic is ernaar.

Bakito | 20-11-11 | 22:45

@appelboor | 20-11-11 | 22:42
"Juist in de openbare ruimte moet je je gedragen."

Wat een intens enge uitspraak.

En jij bepaalt natuurlijk wat 'gedragen' is?

Art Vandelay Ultor | 20-11-11 | 22:45

Een stel pipo's in de achtertuin. Best vermakelijk. Ik kon nog net het afsluitende techno feestje zien... Jammer dat ik op kantoor zat en ietwat in ban was van de perikelen rond Ajax en de prachtige overwinning van Liverpool. Ach, het was toch veel te koud. Weet iemand op dat hele plein uit te leggen waar ze nou eigenlijk voor staan? Het einde van het kapitalisme kan niet het antwoord zijn...

Davidson | 20-11-11 | 22:44

Zegt ie nou echt; ".. Jullie horen hier niet.."? Op de dam waar het monument staat? Dat hele occupy geneuzel gaat echt enge trekjes krijgen, en/of trekt hele enge mensen aan.

modderfokker23 | 20-11-11 | 22:44

Muggenzifter | 20-11-11 | 22:38
Els Iping had er wel raad mee geweten. 'Die camping moet binnen de Iping-spijkers blijven enne niet staand drinken'

seven | 20-11-11 | 22:43

‘Fascisme is een sfeer die hangt in een ruimte vol linkse mensen’

Haarkopje | 20-11-11 | 22:43

@seven: Heb je het stuk gezien van 01:00 tot 02:00 met die geel/zwarte vlag? Die mensen staan hun eigen ding te doen (prima), willen niet praten met "GeenStijl-verslaggever Tom Staal" (prima), maar hij blijft maar pushen en treiteren en de microfoon in hun gezicht duwen (niet prima). Dus: "GeenStijl-verslaggever Tom Staal" drew first blood. Dan moet hij niet mekkeren als iemand hem zegt dat ie moet opzouten. Juist in de openbare ruimte moet je je gedragen.

appelboor | 20-11-11 | 22:42

@Bakito | 20-11-11 | 22:26
Onzin. Ik ben net zoveel moslimhater als iedere andere reaguurder die kritiek heeft op de islam en de gedragingen van bepaalde moslims in dit land. Als ik constateer dat moslims alhier alle verkeerde statistiekjes aanvoeren, dan maakt me dat geen moslimhater. Ik ben me uitstekend bewust van het feit dat er genoeg fatsoenlijke en
vriendelijke mensen met een moslimlachtergrond zijn. Net als dat ik me ervan bewust ben dat jij me zwart probeert te maken. Je uitspraken zijn nonsens en ik werp ze verre van me. Iedereen die kan lezen weet wel beter."

doenormaal! | 20-11-11 | 22:42

Bij de weg, José de beroepsdemonstrante was er ook weer eens ergens weer tegen en ze wist zelf ook nog te vertellen waar dan wel tegen en daar kon ze uren over doorgaan zei ze.
Een met een strak gezicht bluffende José in een Hoernaal, het mot niet gekker worden.
Hadden ze toch maar weer een scoop, dat dan weer wel.

said_fred | 20-11-11 | 22:40

@Bakito | 20-11-11 | 22:35
Als je je zinnen wat beter formuleert maak je misschien je punt. Of een punt, überhaupt.

Art Vandelay Ultor | 20-11-11 | 22:39

Ik snap niet dat van der Laan die verontreiniging tolereert.

Muggenzifter | 20-11-11 | 22:38

@zeg maar jansen | 20-11-11 | 22:35
Nee, ik zit om de hoek, in de Bananenbar.

Bakito | 20-11-11 | 22:37

Bakito | 20-11-11 | 22:35 Heb jij internet in je tentje?

zeg maar jansen | 20-11-11 | 22:35

Valt hard mee toch?

Geile Markeerstift | 20-11-11 | 22:35

@Art Vandelay Ultor | 20-11-11 | 22:30
Waar zeg ik dat Gretta moslim is?

Bakito | 20-11-11 | 22:35

appelboor | 20-11-11 | 22:26
Sinds wanneer is de Dam privé terrein van een zuurlinkse babyboomer met fascistoïde trekjes? (Type afgekeurde (autoriteits-issues) leraar Nederlands )
Als ik nou zeg: jij denkt op t internet te mogen reaguuren? Nee=nee, luister jij daar dan ook naar?

seven | 20-11-11 | 22:33

Zijn dat nou socialisten? Eng volkje, als je geen socialist bent wordt je niet geaccepteerd.

Raar eigenlijk, voor socialisten.

zeg maar jansen | 20-11-11 | 22:33

Zag je die kerel van de AIVD door het beeld lopen?

zovoklets | 20-11-11 | 22:30

@Bakito | 20-11-11 | 22:26
Gelul. Niet in de laatste plaats omdat Gretta geen moslim is.

Whatever is niet echt sterk, maar toch een soort acceptatie van het gegeven dat Duisenberg een antisemiet is. Daar neem ik genoegen mee. Maar iemand die meent dat Joden zichzelf als 'het verkoren Volk' zien is dan ook overduidelijk een antisemiet.

Art Vandelay Ultor | 20-11-11 | 22:30

kersenflap | 20-11-11 | 22:23 | + 1 -
Wait, wut?

MrTitanski | 20-11-11 | 22:28

Helemaal mee eens. Als iemand aangeeft dat je moet opflikkeren, moet je gewoon opflikkeren, en niet vervolgens proberen die roze plopkap nog eens rectaal in te brengen.

+1

hersenschade | 20-11-11 | 22:28

@kersenflap | 20-11-11 | 22:23
Mis ik het sarcasme?

Als iemand in de openbare ruimte zegt dat je moet opflikkeren, dan moet je opflikkeren?

Art Vandelay Ultor | 20-11-11 | 22:27

Die "GeenStijl-verslaggever Tom Staal" is anders wel gloeiend irritant van 01:00 tot 02:00. Stukken irritanter dan die bouncer.

Dus ik zou zeggen: wie kaatst, kan de bal verwachten. Niet huilie-huilie doen, GS.

Als "GeenStijl-verslaggever Tom Staal" mensen gewoon normaal zou gaan behandelen (dus: Nee is gewoon Nee), dan wordt hij waarschijnlijk ook normaal behandeld.

appelboor | 20-11-11 | 22:26

@Art Vandelay Ultor | 20-11-11 | 22:21
Whatever. Het blijft karakteristiek van huis-tuin-en-keuken-moslimhater @doenormaal om iemand als Gretta er aan de haren bij te slepen.


Bakito | 20-11-11 | 22:26

Ziet er wel gezellig rommelig uit, niet al te druk.
Tom hoort natuurlijk bij de 1% dus logisch dat hij wordt aangepakt.

zovoklets | 20-11-11 | 22:26

Ja hoor, kudtbontkraagje weer op de foto, zal ook eens niet

FrankTheBurned | 20-11-11 | 22:23

jeanmondo | 20-11-11 | 22:19
Helemaal mee eens. Als iemand aangeeft dat je moet opflikkeren, moet je gewoon opflikkeren, en niet vervolgens proberen die roze plopkap nog eens rectaal in te brengen.

kersenflap | 20-11-11 | 22:23

Overigens had echte journalistiek wat sluwer gehandeld. Nu weten we eigenlijk nog niks. Die roze microfoon is pure provocatie. Je stuurt Barbara Barend toch ook niet naar de Vak S in de Kuip..?

Bakito | 20-11-11 | 22:22

@Bakito | 20-11-11 | 22:20
Ze heeft veel meer gezegd. Veel meer.

Ze is geen huis-tuin-en-keuken-Israëlcriticaster.

Maar blijf het vooral bagatelliseren.

Art Vandelay Ultor | 20-11-11 | 22:21

Gos, wordt Geenstijl een keertje weggejorisd, word er meteen moord en brand geschreeuwd. Alsof er bij Tom nooit eerder een grote vent ongewenst aan z'n roze microfoon heeft getrokken.

N=1 | 20-11-11 | 22:21

Weet je wie er ook met rode vlaggen zwaaiden ?

seven | 20-11-11 | 22:20

Geenstijl = Journalistiek? LOL...

XelaGBS | 20-11-11 | 22:20

overVecht | 20-11-11 | 22:18 | + 0 -

Het zit alleen aan de staaf van Tom meer niet.

Eurotokkie | 20-11-11 | 22:20

@Art Vandelay Ultor | 20-11-11 | 22:16
Ze ageert tegen het beleid van de staat Israël op Palestijns grondgebied. Geheel in de geest van VN resoluties.

Dat is wat anders dan zes miljoen joden vergassen.

Je weet het verschil tussen joden en Israëliërs....?

Bakito | 20-11-11 | 22:20

Oke, een onwijs stel kneuzen bij elkaar, maar ik vind het weinig verbazingwekkend dat die Tom daar ff op zijn plek is gezet. Leuk, die in-your-face-tactiek, maar draag de risico's als je niet op tijd weet te stoppen met sarren, zou ik zeggen. Kom maar met die minkudo's.

jeanmondo | 20-11-11 | 22:19

Hahahaha, het complete linkse rariteiten kabinet bij elkaar. Ook leuk: zelfs Mo is aanwezig als interviewer.

kersenflap | 20-11-11 | 22:18

Je blijft met je poten af van anderen... klaar...

En al helemaal van Tom... maar dat is van persoonlijke aard...

overVecht | 20-11-11 | 22:18

En waar is de ongewenstespatiepolitie als je 'm nodig hebt....? Huisregels? Blijkbaar alleen voor reaguurders.

Dom blontje | 20-11-11 | 22:17

Grimmig internationale socialisten sfeertje.
En t filmpje eindigt met een man op t podium die jodenvolk door de mic schreeuwt. Die invulling van t socialisme kennen we.

seven | 20-11-11 | 22:17

@feboburger | 20-11-11 | 22:01
Hummer is deaud... :-(

Indates | 20-11-11 | 22:16

@Bakito | 20-11-11 | 22:14
Nee.

Je hoeft alleen te kunnen lezen om te weten dat ze een antisemiet is.

En anders kijk je even de aflevering van Advocaat van de Duivel terug die over haar ging. Hoef je niet eens te kunnen lezen.

Art Vandelay Ultor | 20-11-11 | 22:16

@Jan-Joris-Jaap-Joop | 20-11-11 | 22:12
Welnee, je krijgt via de media alleen de extreme idioten voorgeschoteld. Velen baseren hierop hun wereldbeeld. Dat is nog het grappigst.

Bakito | 20-11-11 | 22:15

E Rectus Magnificus | 20-11-11 | 22:11 | + 0 -

Iedereen die een beetje afwijkt tegenwoordig is geestelijk gehandicapt, terug naar de middeleeuwen.

Eurotokkie | 20-11-11 | 22:15

Ik dacht dat die Tuigdorpen nog niet bestonden, maar lo and behold: er staat er al ééntje op de Dam!

propagandhi | 20-11-11 | 22:14

@Art Vandelay Ultor | 20-11-11 | 22:06
Oh, jij behoort ook tot dat dubieuze, zelfbenoemde clubje "Vrienden van Israël" ?

Nee toch?

Bakito | 20-11-11 | 22:14

Dat extreem links socialisme (communisme) en extreem rechts socialisme (fascisme) intrinsiek niet deugen dat weet elk verstandig mens. Maar waar blijft het gematigde socialisme? Het was vandaag schijnbaar niet op De Dam.

Jan-Joris-Jaap-Joop | 20-11-11 | 22:12

Kunnen we Tom niet uitrusten met een anti hippie knokploeg met alu-hoedjes op? Geven we de dam schreeuwer er dan gratis bij als charity? of geven we die schreeuwlelijk dan subsidie?

[G]eenstijl | 20-11-11 | 22:12

@Jackanders | 20-11-11 | 22:05
De beschaving Europa is al geruime tijd over haar hoogtepunt heen. Te veel luxe leidt tot degeneratie. Ga maar eens een paar weken in afzondering en kom terug in de bewoonde wereld. Je kijkt je ogen uit.

Daarbij is Nederland al jaren manisch-depressief. Gelukkig kunnen we de aandacht afleiden door te focussen op borderliners als deze.

Bakito | 20-11-11 | 22:12

Als dit inderdaad de 99 procent van onze bevolking moet verantwoorden begin ik toch wel een beetje bang te worden..

Haremaja | 20-11-11 | 22:12

Hoe minder welkom, hoe beter je werk. (Wat een zooitje debielen, maar dat heb je altijd met petjes. Ik heb er ook altijd ruzie mee).

A.Th. | 20-11-11 | 22:11

texritter | 20-11-11 | 22:09 Volgens mij waren er alleen maar geestelijk gehandicapten aanwezig of heb ik iets gemist?

E Rectus Magnificus | 20-11-11 | 22:11

@ met vreselijke groet | 20-11-11 | 21:54
Altijd maar die rechtmatige stappen. :)

Los Mongoles | 20-11-11 | 22:09

Willianus Wortelus | 20-11-11 | 22:05

In Iran zouden deze mensen al zijn opgehangen , maar sommige hebben daar geen problemen mee .

Eurotokkie | 20-11-11 | 22:09

Typische proleet met socialistische aluhoedverschijnselen. Het soort zieke vrucht dat ons tot ballast dient.

vetkleppert | 20-11-11 | 22:08

Waarschijnlijk familie van de voormalig duitse politicus Martin Bormann 17 jun 1900 - 2 mei 1945

Perry Vogelbekdier | 20-11-11 | 22:08

-weggejorist-

zieke hondt | 20-11-11 | 22:08

Willianus Wortelus | 20-11-11 | 22:05 |
Precies. Het is net of ze daar komen om eens lekker een beetje te schreeuwen en te doen. Voegen verder weinig toe aan de kwestie.

Nacho_Vidal | 20-11-11 | 22:08

Weer zo'n gekkie.

WieWiebe | 20-11-11 | 22:07

@Bakito | 20-11-11 | 22:06
*steekt hand op*

Art Vandelay Ultor | 20-11-11 | 22:07

@Bakito | 20-11-11 | 22:05
Denken en weten zijn net even anders.

Art Vandelay Ultor | 20-11-11 | 22:06

Wie moeten er morgen eigenlijk allemaal werken?

Bakito | 20-11-11 | 22:06

@Bakito | 20-11-11 | 21:56
Het zal daarmee toch niet net zo gesteld zijn als met de graaigrage regenten-cultuur? Van links tot rechts en van onder tot boven?
Dan zijn 'we' echt verloren hoor.

Jackanders | 20-11-11 | 22:05

drs.Nee | 20-11-11 | 21:51 |

Ja goed die man heeft zichzelf niet gemaakt , maar hij heeft desondanks wel gelijk .

Eurotokkie | 20-11-11 | 22:05


Wat een bende idioten daarzo. Ongelofelijk. Ze moesten zichzelf schamen. En maar trappen tegen een systeem wat deze idioterie mogelijk maakt.

Ga naar Iran en ga daar protesteren, stelletje minkukels.

Willianus Wortelus | 20-11-11 | 22:05

@Art Vandelay Ultor | 20-11-11 | 22:03
Oja, jij denkt dat Gretta antisemitisch is....

*zucht*

Bakito | 20-11-11 | 22:05

Hehe.. Prima televisie weer. Gaat nergens over, maar toch, prima televisie.

Wilhelm Tell | 20-11-11 | 22:04

@Bakito | 20-11-11 | 22:01
Gretta had ook de mic kunnen pakken om haar antisemitische hits ten gehore te brengen, me dunkt.

Art Vandelay Ultor | 20-11-11 | 22:03

Binnenkort zal dit kabinet demonstreren ook wel verbieden. Geniet er maar van mensen....

Bakito | 20-11-11 | 22:03

Occupy is een excuushobby van mensen die niets bijdragen aan het welzijn van NL.
Ga es werken ipv boe-roepen jullie financiers.

Pastor Sippenhaft | 20-11-11 | 22:03

Een aso-tokkie met een roze micro is nog steeds een aso-tokkie.
Die krijgt net zoals mijn zoontje van 3 ook gewoon een corrigerend tikje na 3 keer verbaal gewezen te worden op zijn gedrag.

CumGranoSalis | 20-11-11 | 22:03

Dus deze kanslozen zijn de "99%" ?!! pfff das wel rampzalig voor Nederland.

Maar gelukkig, het is maar een linkse rakker's leugentje, want ze halen nog niet eens de 0,5% , dream on zou ik dan zeggen.

Rutte, succes met bezuinigen, vooral op linkse hobby's.

Goldway | 20-11-11 | 22:02

Sytze_Vliegen | 20-11-11 | 21:57
Ja, dat is het "nieuwe rekenen".

de honden blaffen... | 20-11-11 | 22:02

@doenormaal! | 20-11-11 | 22:00
Wat heeft die er nou weer mee te maken?

Bakito | 20-11-11 | 22:01

:zoekt iemand met een v8 hummer voor wat parkoers rijden op de dam

feboburger | 20-11-11 | 22:01

Jan Passant mk2 | 20-11-11 | 21:56
Je moet het even kijken. Ben oprecht verbaasd over al die mensen.

Art Vandelay Ultor | 20-11-11 | 21:58
Inderdaad. Een verrijking voor de samenleving. Wat een figuur!

Nacho_Vidal | 20-11-11 | 22:00

Ik mis Gretta! Die zou je nou daar nou echt verwachten!

doenormaal! | 20-11-11 | 22:00

Wat een poppenkast!! Moeten die nu enige verandering brengen in ons land..? Zijn wel geloofwaardige typjes.. NOT.

Indates | 20-11-11 | 21:59

Ja, je hebt Nationaal Socialisten, en Internationaal Socialisten.
Maar het blijven Socialisten.

de honden blaffen... | 20-11-11 | 21:59

Tegen de muur zetten en kapot schieten, allemaal! Oh, wacht.. da's ook weer fascistisch.

pendajo | 20-11-11 | 21:59

Enge mensen daar op de Dam en een eng sfeertje ook. Erg snugger zien de meesten er overigens ook niet uit. Staan daar als een stel zombies die de weg kwijt zijn.

doenormaal! | 20-11-11 | 21:58

Overigens leek het ook dat menig zwakzinnige vandaag op een dagje uit mocht van de maatschappelijk werker om lekker te gaan zwaaien en schreeuwen op de dam.

Jeroen Pompoen | 20-11-11 | 21:58

@Nacho_Vidal | 20-11-11 | 21:55
Goede zaak dat zo'n man ook mag stemmen.

Art Vandelay Ultor | 20-11-11 | 21:58

Niet riagieren! Ze verdraaien de boel, ze verdraaien de booeeeeeelll! LOL

kevdie | 20-11-11 | 21:57

99% van 16 miljoen is 300?

LOL!

Sytze_Vliegen | 20-11-11 | 21:57

Allereerst wil ik zeggen dat ik het erg goed vind, het hele Occupy-gedoe, maar het moet nog actiever worden.

Daarnaast.. Laat GeenStijl/POWNews lekker hun werk doen!
Het zijn ook gewoon journalisten, en die ouwe moet lekker met z'n poten van andermans spullen afblijven.
Anders geef je 'm maar een tik met die microfoon de volgende keer. ;-) (al krijg je dan ook weer allemaal probleempjes)

TimoV | 20-11-11 | 21:57

Dat plaatje zegt genoeg, het filmpje geloof ik wel. Het nieuwe fascistentuig marcheert onder hun rode vaandels op de Dam. Extremisten haten de camera.

Jan Passant mk2 | 20-11-11 | 21:56

Je zou bijna vergeten dat zwakzinnigheid ook buiten de PVV voorkomt. Erg leerzaam dit filmpje.

Bakito | 20-11-11 | 21:56

Wat een zooitje ongeregeld!

Maikel89 | 20-11-11 | 21:56

Haha!

Die vent op 3:20 spuugt per ongeluk naar de camera.

Wat een debielen.

Nacho_Vidal | 20-11-11 | 21:55

HAHAHAHA, wat een kinderachtig zooitje zeg. Stelletje simpele zielen.

gezichtenmeneer | 20-11-11 | 21:55

OMG , wat een verzameling kanslozen .

hooliganica hollandi | 20-11-11 | 21:55

Wat een volk komt daar ook op af he. Dit soort gekken helpen nou ook niet echt mee met hun 'werk'mentaliteit om de economie te stimuleren. Profiteren van de hardwerkende Nederlander en een beetje op de dam gaan schreeuwen.

Jeroen Pompoen | 20-11-11 | 21:55

Leuk om te merken dat chromosoomplus in Nederland bij de SP terecht kan. Hoera voor het stemrecht!

Verder wil ik nog even opmerken dat de heren en mevrouwen socialisten schamperen om de antisemitische opmerkingen op 5:49. We hadden niet anders verwacht.

Mooi!

Art Vandelay Ultor | 20-11-11 | 21:54

Pas op hoor. Hier zitten Frank Buis copyrightsrechten op. Ik zie de brief met rechtmatige stappen al aankomen.

met vreselijke groet | 20-11-11 | 21:54

Werken op de zondagavond! Dat is pas de 1%. Niks mis met hen!

Remz | 20-11-11 | 21:53

Eigenlijk zijn het ook een soort reaguurders daar op die Dam, maar dan met een andere mening. Paar mafkezen en wat minder gestoorde gasten die zich meer of minder druk lopen te maken. Prima toch? Verstoor dat maar niet met tendentieus zuigen toch?

Roer | 20-11-11 | 21:53

Een mistig filmpje .

Eurotokkie | 20-11-11 | 21:53

Dat typetje met hoed en bril is goedkope imitatie van de vieze man.

drs.Nee | 20-11-11 | 21:51

Geenstijl is toch ook geen journalistiek (Tendentieus, Ongefundeerd en nodeloos kwetsend). Dus niks om selectief verontwaardigd over te zijn. Oh ja, tenzij het bijdraagt aan een beeld/campagne tegen Occupy. Wat trouwens simpel is want dat is een maf zootje.

Roer | 20-11-11 | 21:51

-weggejorist-

ThomasKing | 20-11-11 | 21:51

Wie weken in de kou kan kamperen, kan ook werken.

ThomasKing | 20-11-11 | 21:51

Godverdomme. Hier kan ik me echt kwaad om maken. Blijf met je poten van onze spullen af, stelletje smerige kuthippies.

Groetjos | 20-11-11 | 21:48

Dus?

Roer | 20-11-11 | 21:48

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken