Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Duitse nazi's hadden top-88 dodenlijst

nazihoerrrrrr.jpg Zieke shit daar in Duitsland. De neonazi's die de afgelopen dertien jaar verantwoordelijk waren voor tien moorden, veertien bankovervallen en twee aanslagen met spijkerbommen, hielden ook een hitlist bij met bekende Duitsers. Op de lijst stonden heel symbolisch 88 (Heil Hitler) potentiële slachtoffers waaronder de huidige politici Jerzy Montag en Hans-Peter Uhl. Het lijstje zou uit 2005 stammen. Nazisme ligt in Duitsland logischerwijs nogal gevoelig. Vandaar dat de shitstorm echt is losgebarsten nu blijkt dat de Duitse geheime dienst ietsiepietsie te vuistdiep in de Hitlerverering zit. Een van hun informanten was namelijk aanwezig toen twee kameraden van hem in 2006 een Turkse man doodschoten in een internetcafé. Deze infiltrant was zelf ook overtuigd nazi en werd in zijn kennissenkring nota bene 'de kleine Adolf' genoemd. Meer info bij Bild. WTF! Je vraagt je af hoe de screening van zo'n wandelende godwin bij de BfV gaat. Of dat een gestrekte rechterarm gewoon de manier is om je binnen die kringen op te werken. Met een beetje pech zijn er nog tig rechts-extremistische tijdbommetjes die gefinancierd door Duitse taxpoet ieder moment kunnen ontploffen. Tijd om die levensgevaarlijke kaalkopjes met hun foute ideeën zoveel mogelijk hinderlijk te volgen. Justitie, gaarne ook Nederlandse dependances sofort elimineren. Godverdomme zeg, gaat dat nichterige gemarcheer en dito banierengewapper dan nooit dood? UPDATE: Netwerk is ietsje groter dan gedacht. Zou gaan om 150 hardcore nazi's

Reaguursels

Inloggen

Je weet wel, van die enge Schreibtischtäter die hun dagen vullen met proberen karaktermoord te plegen op willekeurige lui die ze niet eens persoonlijk kennen en de personen in kwestie hun al helemaal niet. En dat natuurlijk enkel achter iemands rug waarbij ze er voor willen zorgen dat de persoon in kwestie niet weet waar ze mee bezig zijn.
Van die "sociale, verschillige" sneue figuren die zelf flink met zichzelf in de knoop zitten en enkel maar het zielige slachtoffer willen spelen en dus hun dagen vullen met dit soort basisschool compensatiegedrag.

said_fred | 16-11-11 | 23:40 aid_fred | 16-11-11 | 23:40 | + -2 -
Hilarisch ja, en tamelijk voorspelbaar als het gedragspatroon van een Stekelbaars dat enkel in staat is tot 21 vaste reacties op een prikkel van buitenaf.
Enkel slaaf van je eigen onderbuikgevoelens en lagere lusten.
Manipuleerbaar en bespeelbaar als een piano.
said_fred | 18-11-11 | 00:07

Bitte schön, Euer Ehren:

www.youtube.com/watch?v=PG6Y-6cWVno&am...

Bitte schön:

Frau Antje | 18-11-11 | 09:10

aid_fred | 16-11-11 | 23:40 | + -2 -
Hilarisch ja, en tamelijk voorspelbaar als het gedragspatroon van een Stekelbaars dat enkel in staat is tot 21 vaste reacties op een prikkel van buitenaf.
Enkel slaaf van je eigen onderbuikgevoelens en lagere lusten.
Manipuleerbaar en bespeelbaar als een piano.

said_fred | 18-11-11 | 00:07

@DionG | 16-11-11 | 20:21
Aufwiedersehen

Hölzenbein | 17-11-11 | 00:04

@ Geemp | 16-11-11 | 21:10 | + 0 -
Tsja, zonder enige aanleiding overigens waren we in en filosofische bui en dan reaguur ik wel eens een beetje overdachte overdenksels.
.
Wat mij wel opvalt de laatste paar dagen sinds mij iemand hierop attent maakte en waardoor ik dus hierop ging letten is die + en - onder de tegeltjes waardoor ik het weeë gevoel in de maag krijg dat deze drukkers niet in staat zijn om inhoudelijk te reaguren op een reaguursel maar enkel maar op de Spießbürger manier gaat drukken op minnetjes.
.
Je weet wel, van die enge Schreibtischtäter die hun dagen vullen met proberen karaktermoord te plegen op willekeurige lui die ze niet eens persoonlijk kennen en de personen in kwestie hun al helemaal niet. En dat natuurlijk enkel achter iemands rug waarbij ze er voor willen zorgen dat de persoon in kwestie niet weet waar ze mee bezig zijn.
Van die "sociale, verschillige" sneue figuren die zelf flink met zichzelf in de knoop zitten en enkel maar het zielige slachtoffer willen spelen en dus hun dagen vullen met dit soort basisschool compensatiegedrag.

said_fred | 16-11-11 | 23:40

Geen goede beurt van de Verfassungsschutz

websenior | 16-11-11 | 21:43

said_fred | 16-11-11 | 20:25
Mooi tegeltje.

Geemp | 16-11-11 | 21:10

Geweld tegen iemand wegens afkomst, ras, geaardheid of godsdienst is verwerpelijk. Geweld tegen een groep of individu is enkel geoorloofd om (weerloze) anderen te beschermen. Deze Duitse nazi's zijn enorme stakkers die het verdienen om langdurig opgesloten en heropgevoed te worden.

de tandarts | 16-11-11 | 20:58

Weet je wie ook een lijstje bijhield?
Biff Eagleburger | 16-11-11 | 18:11 | + 11 -

Gemeente Amsterdam, WF Hermans stond bovenaan.

Geemp | 16-11-11 | 20:50

.. al dagen niks meer gehoord over de E.U. staatsgreep in Italië.

Geemp | 16-11-11 | 20:49

Een woord: Greet, allemaal

hfakker | 16-11-11 | 20:45

@ vraagstaart | 16-11-11 | 18:12 | + 9 -
Ik weet niet of het de islam an sich is wiens heilige boeken zijn doordrenkt met anti-semitisme/anti-zionisme of dat het ook en vooral een kultoer dinges is maar je blijft je verbazen.
.
"Het Himmler-kapsel van de Turkse en Marokkaanse jeugd"
www.amsterdampost.nl/het-himmler-kapse...
.
Het is al een goede 70 jaar bekend dat socialisten, Nationaal/internationaal het erg goed konden vinden met de radicale islamisten. Nou lijkt het dus dat de huidige aanhangers van het nationaal-socialisme niet die vriendschappelijke band wensen met de Muzelmannen in tegenstelling tot den Leider van de NSDAP bij de oosterburen en voor de Russen en hun satelietstaten idem dito.
Mustafa Kemal Atatürk op zijn beurt verbood indertijd meteen de Fez en hoofddoekjes in openbare gebouwen.
Scheiding tussen Moskee en staat en de rest.
www.allaboutturkey.com/reform.htm
en.wikipedia.org/wiki/Fez_%28hat%29
En was een uitgesproken fan van Duitschland en Europa indertijd.
En wat willen nu dus de policor aanhangers van de Linksche Kerk ??
.
Nu lijkt het zich dus te gaan beperken tot de Internationaal Socialisten en het Zwarte Blok (anarchisten etc) die duidelijk minder moeite hebben met dit aspect en het tamelijk erg anti-democratische gehalte van het geheel. Wat ze dan wel weer gemeen hebben met de Nationaal socialisten. Een collectivistische maatschappij waarin het individu en diens burgerrechten niet tellen.
Ein Volk, ein Führer is het devies. Of deze nu Honecker of Hitler heet is secundair.

said_fred | 16-11-11 | 20:25

-weggejorist en opgerot-

DionG | 16-11-11 | 20:21

-weggejorist-

DionG | 16-11-11 | 20:13

@radbraker | 16-11-11 | 19:35
"Naar buiten toe verafschuwen ze nazisme, maar godsgruwelijke tyfus hekel aan buitenlanders steken ze ook niet onder stoelen of banken."

Waar ken ik dat toch van?

Hölzenbein | 16-11-11 | 19:50

hehehe... Duitsers en neo nazisme... laat het neo maar weg.. Werk meer dan regelmatig in het beierse... joh daar hebben ze stuk voor stuk nog een braunhemd in de kast hangen. Naar buiten toe verafschuwen ze nazisme, maar godsgruwelijke tyfus hekel aan buitenlanders steken ze ook niet onder stoelen of banken. Volgens die beiers is dit heel simpel te verklaren, op deze manier houdt de BSD de buitenlanders die er zijn in toom... gewoon angst inboezemen.. kunnen ze ook geen babbels hebben zoals in NL.

radbraker | 16-11-11 | 19:35

Ah der bekloppte hat die Islamkarte schon wieder gespielt. Unglaublich!

Hölzenbein | 16-11-11 | 19:31

Geen woorden voor die fascho Schweine. Lopen er hier ook nog veel van rond waarbij enkele stille stormfront bezoeksters zoals Agema.

Hölzenbein | 16-11-11 | 19:29

@Zatkniss | 16-11-11 | 18:51 : Dat NU.NL is al jaren een linkse kliek, dus ik kijk er niet vreemd van op.

En Brusselmans : maak je je net zo druk om extreem-linksen ?
Nee hè ?

Mazzeltov | 16-11-11 | 19:02

@Zatkniss | 16-11-11 | 18:46 | + -1 -

Het is me op nujij ooit gelukt om 1 comment te plaatsen, wat resulteerde in een ban for life. Ook iets vervelends gezegd over linksmenschen ofzeau.

Dr.Zeldenrust | 16-11-11 | 19:01

@Zatkniss | 16-11-11 | 18:51
Misschien toch es overwegen om je taalgebruik - op bepaalde fora - subtieler te poneren. Uiteindelijk staat alles in het teken van de boodschap die jij wilt overbrengen, niet die paar woorden waar velen zich schijnbaar aan storen.

Ashtrey | 16-11-11 | 19:01

Na enkele dagen de berichten hierover in de Duitse pers gelezen te hebben bekruipt mij het vermoeden dat de Duitse geheime dienst wel eens meer gedaan zou kunnen hebben dan infiltreren. Na enkele mislukte pogingen de rechtse splinterpartij NPD met hier en daar vertegenwoordigers in deelstaatparlementen te verbieden, wordt deze affaire aangegrepen om het nu eindelijk eens korte metten te maken met die partij. Toevallig is die NPD de enige toegelaten partij die de multicul-uitwassen in Duitsland bekritiseert.

WirMachenMusik | 16-11-11 | 19:00

Schandaal word al de Duitse IRT-affaire genoemd. Informanten bleken zelf daders en initiatiefnemers en runners bleken zelf Nazi-aanhangers te zijn. Of er ook koppen gaan rollen in Kabinet Merkel zal nog moeten blijken.

mierus | 16-11-11 | 19:00

Laten we meteen over de islam beginnen dan lijkt het minder erg dat 9 onschuldigen een kogel tussen hun ogen hebben gekregen enkel en alleen omdat ze Turks (of Grieks ) waren !
Bah. Ook zeer disturbing dat die regels zoveel +jes krijgen.

Turrukje | 16-11-11 | 18:59

Stelletje lutsers, informanten zijn per definitie crimineel... Ze staan niet op de loonlijst heur!

Dr.Zeldenrust | 16-11-11 | 18:58

@Jackanders | 16-11-11 | 18:51
Echt. Niet. Te. Geloven.

Ashtrey | 16-11-11 | 18:54

@Jackanders | 16-11-11 | 18:51
De kogel kwam van Tsjeu la Links

Bakito | 16-11-11 | 18:53

OT/
Van Gaal naar Ajax?
Zeker een oorlog gemist..

Jackanders | 16-11-11 | 18:51

@Ashtrey
moest het ff kwijt, die ban bij nujij heb je dus al heel snel te pakken. Gelkkig is mijn hier ruimer, maar met de kgb van nujij is niet te praten

Zatkniss | 16-11-11 | 18:51

@ Parsons | 16-11-11 | 18:27
Uhm, je speelde toch ook binnen no time de islamkaart? Begrijp jouw vraag dan eigenlijk niet zo knaap.

Pa Cartwright | 16-11-11 | 18:50

@Zatkniss | 16-11-11 | 18:46
En je post dit hier, omdat?

Ashtrey | 16-11-11 | 18:49

@Stormageddon | 16-11-11 | 18:43
Is on-topic. De fascistische dictatuur in Den Haag over regio's die wél succesvol zijn.

Bakito | 16-11-11 | 18:48

Hoe meer mensen er zijn, hoe meer confrontaties er zullen ontstaan tussen verschillende groepen.
Is gewoon natuur.

Jackanders | 16-11-11 | 18:46

Ik moet het ff kwijt, wat een linkse @##$ dat nujij

L.s.,

Wij vallen over uw taalgebuik. en generalisaties.

Redactie Nujij

Op 16 november 2011 16:29
het volgende:

Oké en nu. Mag je dit niet vinden of valt over negerts ? Dan kan ik dat substitueren door zwarte personen

Verstuurd vanaf mijn iPhone

Op 16.11.2011 om 16:21 heeft Redactie NUjij <info@nujij.nl> het volgende geschreven:

L.S.,

Dat had te maken met deze opmerking:

Mauro is als de euro iedere dag wordt ik er mee geconfronteerd terwijl ik er niet omgevraagd heb.
Alle linkschmensen mogen van mij een mauro opnemen uiteraard geheel op eigen kosten. Zitten bij koppejan de slaapkamers al vol. Hoeveel hebben de linkse nujijers al gestort voor de zielige negerts?

Redactie NUjij/TM

Gebruikersnaam: E-mailadres: Vraag/opmerking: Wat heb ik gedaan om uw toorn te verdienen?

Zatkniss | 16-11-11 | 18:46

@strikdewepstroper01 | 16-11-11 | 18:43
In Noorwegen heeft men van schrik aanzienlijk linkser gestemd dan men zonder de wandaden van die zieke imbeciel had gedaan.

vetkleppert | 16-11-11 | 18:45

Neonazi's of de extreem linkse Rote Armee Fraktion, zwaar geweld zal nergens toe leiden.

strikdewepstroper01 | 16-11-11 | 18:43

@Bakito | 16-11-11 | 18:42
Hee, blijf eens on-topic.

Stormageddon | 16-11-11 | 18:43

Brrr.. Enge NAZI's.

Hei-kneuter | 16-11-11 | 18:42

@Reinaert | 16-11-11 | 18:37
Met een nationaal kabinet doe je ook miljoenen mensen tekort. Ik bedoel, waarom zou ik belasting moeten betalen voor typisch randstedelijke problemen?

Bakito | 16-11-11 | 18:42

Lyrthion | 16-11-11 | 18:20
Komt met name in die landen voor waar "Mein Kampf" al 60 jaar op de bestsellerlijsten staat ...

Aktivist | 16-11-11 | 18:41

@Bakito | 16-11-11 | 18:32
Ah, ja... ik was @18:37 "één Europa vergeten". Of nog erger: ÉÉN wereldregering. Dan wordt het vrede.
Juist.

Stormageddon | 16-11-11 | 18:39

@Stormageddon | 16-11-11 | 18:37
Hee, blijf eens on-topic.

Bakito | 16-11-11 | 18:38

@Bakito | 16-11-11 | 18:32

Ik wil geen federaal geneuzel. Ik wil een sterke nationale regering, da's al meer dan genoeg ellende. Grieken met een gat in hun hand en hondsdolle Italianen interesseren mij niet, mijn solidariteit kent letterlijk grenzen.

Wel ben ik het met je eens dat onze regering wel eens wat bijles zou kunnen gebruiken. Spilzucht en stokpaardjes roeleren grote tijd en onkunde waart door de burelen als een spook door een Brits kasteel (daarom hebben die Britten dat Pond Sterling ook nog, ze hebben gewoon véél meer ervaring met spoken dan wij).

Reinaert | 16-11-11 | 18:37

@ZKH EénOog | 16-11-11 | 18:27
Religie en absolute ideologieën zijn een vorm van "leader worship". Er is maar 1 leider, dus iedereen die dat niet aanvaardt of een andere leider aanbidt is per definitie de vijand. Daarom heeft het monotheïsme als concept de kern van haat en geweld al in zich. Als je claimt dat er maar 1 god is, en zeker wat die god wil, dan kan er geen andere zijn die wat anders wil.
Er is maar één weg naar de hemel, naar de utopie, naar de ideale samenleving and dat is door die éne leider, die éne doctrine, die éne ideologie. Al het andere moet kapot, dood en ausgerottet.
Als de hele wereld [...]* is, dan is er echte vrede.

*) vul maar in: nazi, communistisch, islamitisch, katholiek, gereformeerd etc. usw. enz.

Stormageddon | 16-11-11 | 18:37

@ZKH EénOog | 16-11-11 | 18:27
Je zou zo langzamerhand verwachten dat mensen hun eigen verstand leren gebruiken. En wijs geworden door de geschiedenis terughoudend zijn t.o.v. religies en ideologieën.
Maar dat zal ook wel een utopie zijn.

vetkleppert | 16-11-11 | 18:36

-weggejorist-

elise64 | 16-11-11 | 18:35

@ZKH EénOog | 16-11-11 | 18:27

Deels eensch. Zo'n 'feilloos idool' heeft natuurlijk wel een vijand nodig om zich te kunnen profileren. Of moet een dergelijk vuurtje op weten te stoken, dat kan ook nog.

Zonder vijandbeeld geen Grote Leiders. Ze leven er van. Allemaal.

Reinaert | 16-11-11 | 18:33

@Reinaert | 16-11-11 | 18:26
Liever een Europese federale regering dan de huidige chaos. Het zou sowieso geen kwaad kunnen als ons eigen faalkabinet af en toe wat bijgestuurd werd door professionals.

Bakito | 16-11-11 | 18:32

@Pa Cartwright | 16-11-11 | 18:24
Kom je aandacht te kort meis?

Parsons | 16-11-11 | 18:27

@vetkleppert | 16-11-11 | 18:15

Door ongefundeerde waandenkbeelden voor waar aan te zien, en de stichters van deze denkbeelden te profetiseren (mozes, jezus, mohammed) of anderszins te idoliseren (marx, stalin, hitler), op een dusdanige wijze, dat zij geen fout meer kunnen doen.

Dientengevolge worden deze denkbeelden de leidraad voor een zieke, niet op feiten, maar utopische sprookjes gestoelde levensstijl.

En hoe dieper je in deze levensstijl geworteld zit, hoe harder de realiteit tegenvalt, en hoe harder het geweld dat je nodig acht, om de realiteit naar je utopie te buigen.

Zoals ik al zei: net als religie, is ook een ideologie een geloof (en dusdanig vergelijkbaar, dat er niet zelden zelfs een 'feilloze' idool aanwezig is).

ZKH EénOog | 16-11-11 | 18:27

@Bakito | 16-11-11 | 18:24

Het echte gevaar zit in Brussel, Berlijn en Parijs. Gelukkig hebben weldenkende mensen dat besef. Nu de burger nog.

Reinaert | 16-11-11 | 18:26

@ Bakito | 16-11-11 | 18:16
En behold die parsons gast. Verrassing.

Pa Cartwright | 16-11-11 | 18:24

Het echte gevaar qua terreur zit momenteel in rechts-extremistische hoek. Breivik, Karst T. en Tristan vd V. Eenzame psychopaten al dan niet met een messiascomplex. Gelukkig hebben veiligheidsdiensten en politie dat besef. Nu de kiezer nog.

Bakito | 16-11-11 | 18:24

@Herr Knäckebröd | 16-11-11 | 18:14

"Aan de andere kant mag je er toch van uit gaan dat ook de geheime dienst in Duitsland weet wat voor mensen ze in dienst hebben."

Dat weten ze dus écht niet. Alle namen en rugnummers van de Stasi-mollen die ooit binnen de BND en andere diensten zijn geplaatst zijn nog steeds niet bekend. Deels zullen die inmiddels wel met pensioen zijn maar een ander deel - waarvan je niet weet hoeveel het er zijn - kan inmiddels wel carrière gemaakt hebben en op hoge posities zitten.

Wie het weet mag het zeggen.

Reinaert | 16-11-11 | 18:22

@Eurotokkie | 16-11-11 | 18:17

Dat klopt. Maar er gingen ook de nodige kansloze stakkers maar al te graag naar het front voor Hitler.

brutus68 | 16-11-11 | 18:22

@brutus68 | 16-11-11 | 18:18 Zeker. Vooral als ze de Europese Commissie vormen.

vraagstaart | 16-11-11 | 18:22

En als reactie hierop zal men wel weer loeilinks gaan stemmen.

vetkleppert | 16-11-11 | 18:21

Banierengewapper, haatpraat en oorlogstaal, waar ken ik dat toch van? Oh, wacht....

Lyrthion | 16-11-11 | 18:20

hm, met die infiltrant Adolf kun je je ook afvragen, wie infiltreerde precies bij wie tog?

william7055 | 16-11-11 | 18:19

Ja hoor,
een verse bloksnor.

Ashtrey | 16-11-11 | 18:19

@Parsons | 16-11-11 | 18:14 *tegel in TippEx zetten doet* Sorry......

vraagstaart | 16-11-11 | 18:19

@vraagstaart | 16-11-11 | 18:14

Ook een klein marginaal groepje van geestelijk gemankeerden kan maatschappelijk grote schade veroorzaken.

brutus68 | 16-11-11 | 18:18

Lijstje zou uit 2005 stammen? Hmm, dan is het misschien nog wel opgesteld door: bit.ly/vM4rNb

Prof. D.A.H. Vintik | 16-11-11 | 18:18

brutus68 | 16-11-11 | 18:15 |

Wat denk je hoeveel kansloze stakkers Hitler naar het front heeft gestuurd .

Eurotokkie | 16-11-11 | 18:17

In Duitsland roept men voorlopig even niet meer dat al het politieke geweld van Links komt.

rara | 16-11-11 | 18:17

@Pa Cartwright | 16-11-11 | 18:13
Inderdaad. Het is wachten op de tegel die dit weer relateert aan Cohen en Pechtold.

Bakito | 16-11-11 | 18:16

Ik denk dat Hitler korte metten had gemaakt met zijn huidige fans. Wat een kansloze stakkers.

brutus68 | 16-11-11 | 18:15

Hoe word je zo ziek in je hoofd?

vetkleppert | 16-11-11 | 18:15

O ja: Nederland kent enkele tientallen neo-nazi's en 5000 islamisten die geweld niet schuwen.

Orde van grootte lijkt me nogal te verschillen.

vraagstaart | 16-11-11 | 18:14

Het lijkt me ergens wel logisch dat je als infiltrant heel goed moet kunnen faken of gewoon mee moet doen wil je je cover niet slopen. Beetje lastig om in een diepgaand onderzoek opeens naar voren te springen als je "kameraden" iemand doodschieten.
Lijkt mij toch een moeilijke afweging, die man redden of dieper infiltreren en de boel uiteindelijk helemaal van binnenuit slopen.
Aan de andere kant mag je er toch van uit gaan dat ook de geheime dienst in Duitsland weet wat voor mensen ze in dienst hebben..

Herr Knäckebröd | 16-11-11 | 18:14

@vraagstaart | 16-11-11 | 18:12
Shhht, je verklapt mijn tegel!

Parsons | 16-11-11 | 18:14

Biff Eagleburger | 16-11-11 | 18:11 |
Albert Heijn? Boodschappenlijstje!

Ars Vivendi | 16-11-11 | 18:13

@Eurotokkie | 16-11-11 | 18:12
Welnee. Mijn liefde voor goed voetbal is grenzeloos.

Bakito | 16-11-11 | 18:13

Kudt. De islamkaart is reeds gespeeld.

Pa Cartwright | 16-11-11 | 18:13

Lijkt me een prima idee als ze ook eens goed onderzoek doen naar Constant Kusters en kornuiten. Die schijnen nogal dikke makkers te zijn met bepaalde extreem-rechtse groepen in Duitsland.

Doldwaas | 16-11-11 | 18:12

@Parsons | 16-11-11 | 18:10 In ieder geval is 't antisemitisme van nationaal-socialisme en islam gemeenschappelijk.

Disclaimer: waarmee ik zeker niet iedere moslim voor antisemiet uitmaak.

vraagstaart | 16-11-11 | 18:12

Ach, de West-Duitsche inlichtingen- en veiligheidsdiensten rusten op een stevig Nationaal-Socialistisch fundament.

*Klak:* en.wikipedia.org/wiki/Reinhard_Gehlen *Klak*

Reinaert | 16-11-11 | 18:12

Bakito | 16-11-11 | 18:09 |

Zeker slecht geslapen vannacht.

Eurotokkie | 16-11-11 | 18:12

Weet je wie ook een lijstje bijhield?

Biff Eagleburger | 16-11-11 | 18:11

Volgens mij heeft de Duitse geheime dienst een beetje bloed aan zijn handen.

Eurotokkie | 16-11-11 | 18:10

Het lijken wel mohammedanen.

Parsons | 16-11-11 | 18:10

Ideologie is ook een soort religie. Vrede dus.

ZKH EénOog | 16-11-11 | 18:09


Freheit von meningsuitung. Must verboten werden.

Willianus Wortelus | 16-11-11 | 18:09

-weggejorist en opgerot-

Vaus | 16-11-11 | 18:09

Haha. 88.

*reet afveegt met voetbalshirt Olaf Thon*

Bakito | 16-11-11 | 18:09

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken