Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Holland Casino zet in op boekverbod

hollandcasino.jpg De natie spammen met spelregels en je daar vervolgens zelf niet aan houden, dat Holland Casino lijkt soms net een staatsbedrijf. Oh wacht. Maar goed. Spelregels dus. De monopolistische zakgeldmachine van Jan Kees de Jager probeert een boek van een ex-werknemer tegen te houden. En dat gaat niet subtiel. Holland Casino wil zich niet in de kaart laten kijken (speltip 16). HC-directeur Dick Flink (2 x Balkenendenorm) is bang dat er inside information over zijn bedrijf naar buiten komt en probeert daarom familie + vrienden + zakelijke relaties van auteur Mark Rosman te intimideren om prijs te geven wat er in zijn nog te verschijnen boek over het speelpaleis te lezen zal zijn. Via de rechter speelde Holland Casino bovendien blufpoker om voorinzage te eisen, dus dan weet je zeker dat zo'n boek jackpot is. Helaas vergat Flink zijn eigen speltip 12 (bluf alleen als het geloofwaardig is), dus de rechter tuinde er niet in. Voorinzage = mogelijke beperking van de vrijheid van meningsuiting en een bedreiging voor klokkenluiders. Gegokt en verloren, vooralsnog. Maar het spel gaat door. Flink schakelde Tobias Jehoram en Stefan Sagel in. Die laatste is niet alleen advocaat, maar ook plaatsvervangend rechter bij het Haagse Hof. En juist in die rechtbank dient op 8 november de volgende speelronde in deze zaak. Wedden op je eigen paard dus. Nieuwe eis van Holland Casino: een publicatieverbod annex censuur. En dat is dus verboden volgens de Grondwet. Hé Holland Casino. Check nog ff speltip 9 voordat je al je fiches op rood zet en weet wanneer je moet stoppen. Stelletje gokverslaafden!

Reaguursels

Inloggen

Tsja Holland Casino is natuurlijk goede melkkoe voor de staat.
Zolang idioten (o.a in dit topic) nog martingalen etc. rinkelt de kassa.

Hypocrisie ten top dat ze adverteren, monopolist zijn en zgn. mensen beschermen tegen gokverslavng, maar procederen tegen Unibet, williamhill etc.

AssupFacedown | 05-11-11 | 09:19

Holland Casino: een prettige manier om wit te wassen, met een hapje en een drankje.

David Loggie | 04-11-11 | 16:57

Een keer Karin Spaink versus Scientology noemen in de rechtbank moet toch al voldoende zijn voor een dismissal?

Whitehouse | 04-11-11 | 16:44

-weggejorist en opgerot-

stukjevooru | 04-11-11 | 14:47

@a.n.alvabeet
Voor iemand die duidelijk bij HC werkt heb moet jij je feiten even beter checken maat... Rosman had geen hoge positie? Duty manager was in zijn tijd een positie die rechtstreeks onder de casino directeur viel.

Maar goed, wiens brood men eet, wiens woord men spreekt nietwaar?

Fromhere | 04-11-11 | 14:29

-weggejorist-

vvt349 | 04-11-11 | 10:56

In ieder geval mooie PR voor dit boek waar ik met smacht naar uitkijk.

DeSteef | 04-11-11 | 10:15

Als dit geen "roeren waar het stinkt" is, dan weet ik 't niet meer. Driewerf b'vo voor befblogger Veenendaal en GS.

baba4oog | 04-11-11 | 10:01

Leuk om voor het nieuwe boek eerst het boek te lezen "in de ban van het gokmonster"
Een boekje over hoe het staatsbedrijf Holland Casino tot stand kon komen. Nepotisme ten top!

naatholweg | 04-11-11 | 09:28

Oh ik weet alleen dat de automaten staan afgesteld op 80/20 de makers van de software zijn verplicht een algoritme in de software te plaatsen zodat zelfs de makers niet meer bij de core kunnen komen om deze te omzeilen....

80/20 gokken is nooit 50/50.....

turncoat | 04-11-11 | 08:54

@Mebert | 03-11-11 | 22:33
19...

Joost Maghetweten | 04-11-11 | 08:46

Ooit eens een commercial van HC meegemaakt: ze wisten de machine toevallig zó af te stellen dat ie de jackpot gaf.

photto | 04-11-11 | 00:41

Holland Casino is een rip off!! Geen eens gratis drank!! Casino in WAW of BUD, veel leuker voor minder Dinero!! En de drank is for free!!

Glas Koning | 04-11-11 | 00:31

Zo dom dit, dan is nu al iedereen er van overtuigd dat je wat te verbergen hebt en verkoopt het boek honderd keer beter. Dat iemand met zo'n kippenverstand jaarlijks 3,5 ton kan incasseren is toch wel schrijnend

E Rectus Magnificus | 04-11-11 | 00:01

Dat er dagelijks voor vele tonnen crimineel geld wordt witgewassen in de casino's moge duidelijk zijn, al wordt dat natuurlijk nooit toegegeven.
En er loopt daar tegenwoordig zoveel gajes binnen , zeker later op de avond, dat je je waant op de luchtplaats van een luxe gevangenis.

watsinneneem | 03-11-11 | 23:53

HC moet zich houden aan de WID-MOT regels,dus alle transacties boven 15000 euro worden genoteerd.
Dit feit heeft er o.a. voor gezorgd dat er veel zwart geld niet meer binnenkomt,deze wet bestaat sinds 2003.
Wat je wel bij HC ziet is dat de bedrijfskosten ieder jaar hoger worden.De top van HC (3 personen) vangt samen ongeveer 1 miljoen.
Als het bewuste boek over witwassen gaat is het niet zo interessant,gaat het echter over de bedrijfsvoering van HC dan wordt het veel leuker.
p.s. Zwart geld kan beter in Nederland worden uitgegeven dan in het buitenland,zo vangt de belasting toch nog wat.

pejoar | 03-11-11 | 23:52

Mebert | 03-11-11 | 22:34 |
Haha! en nog niet opgelet ook, dan ben je natuurlijk niet 100 down maar alles wat je ingezet zou hebben!
*mezelf niet kwalijk neemt want alpha* (pretpakket, dus...)

+31-1 | 03-11-11 | 22:39

Dus toch voor paupers.

Mebert | 03-11-11 | 22:34

@+31-1 | 03-11-11 | 22:24

LOL..... dat vakkenvullen is wel lang geleden overigens.
Voor de historici onder ons.... ooit gedaan toen V&D nog een supermarkt had.

Mebert | 03-11-11 | 22:33

*grrtvrr! kunt naar boven gooien moet!*

+31-1 | 03-11-11 | 22:26

Mebert | 03-11-11 | 22:13
Helaas,voor het rood/zwart truukje heeft het casino de maximum inzet: bv 1-mis 2=mis 4=mis 8=mis 16=mis 32=mis 64=mis 128 mag niet, max is 100, 100=mis: weg 100! probeer maar, gebeurt echt, vroeger of later! En met meer dan 1 Euro gokken verlies je alleen maar sneller, kost je uuuuren, dus kun je die volgens mij nog beter besteden met vakkenvullen (verdient beter cq verliest minder)

+31-1 | 03-11-11 | 22:24

Zou het zoiets zijn als het bestaan van een spelsysteem aan de roulettetafel?

Ies simpel....

Stel, je zet in op Rood, je verliest, verdubbelt je inzet op rood, verliest weer, verdubbelt weer en je wint. Uitkomst winst.

Zelfs enkele getallen werkt het, daar is de formule 35, 18, 18.... etc voor hetzelfde getal. Winst verzekerd.

Daarnaast zijn er nog formules die hiermee samenwerken voor een spreiding over de tafel. Nogal wiskundig geneuzel, maar het werkt.

Nu nog wat geld om het uit te proberen.

Mebert | 03-11-11 | 22:13

*o naar boven gooit*

+31-1 | 03-11-11 | 22:10

als ik 65 *streep* 85 ben ga ik daar mijn pensien vergokken!
oh wacht...

+31-1 | 03-11-11 | 22:10

@Joost Maghetweten | 03-11-11 | 21:32 Gelukkig wel, anders hadden we moeten "inke pinke rood wit blauw" en zo..

Treurig varken | 03-11-11 | 22:05

Davidson | 03-11-11 | 21:26 |

Toch kan ik me voorstellen dat HC bepaalde bedrijfs/veiligheidsprocedures niet aan de grote klok wil zien.

zovoklets | 03-11-11 | 21:32

@Treurig varken | 03-11-11 | 21:22
Ja, enigszins vermakelijk ende kostelijk is het wel. Maar ik was de gokmasjien vergeten!

Joost Maghetweten | 03-11-11 | 21:32

Gewoon opentrekken die beerput! Klokkenluiders FTW haha, liefst met naam en toenaam, pokerend Nederland geeft niet voor niets zwaar af op HC, amateuristische ellende daar

SickSense | 03-11-11 | 21:30

Casino's zijn slachthuizen,en het hele gokgebeuren is een grote farce,lottotrekkingen staatsloterijtrekkingen,niks is transparant.De mensen worden wekelijks belogen en bedrogen,met grote jackpots,die nooit vallen.

fleurtje | 03-11-11 | 21:29

@Reinaert | 03-11-11 | 21:18
Ik hou mijn vingers voor je gekruist!

Joost Maghetweten | 03-11-11 | 21:28

a.n.alvabeet | 03-11-11 | 21:13

Hoe kan hij in godsnaam zijn oud-colega's benadelen? Als HC besluit om de frustraties na publicatie te botvieren op oud-collega's, zegt dat meer over HC. Of zijn de werknemers verantwoordelijk voor oud-collega's die gebruik maken van een grondrecht? De overheid zou zich per definitie niet moeten inlaten met het faciliteren van gokken, of ook daadwerkelijk de gehele controle op zich moeten nemen.

Davidson | 03-11-11 | 21:26

@SickSense | 03-11-11 | 21:23 | + 0 -

Ik gedraag me graag dom ;)

Analfabeet gaat zijn grot weer opzoeken

a.n.alvabeet | 03-11-11 | 21:25

@domheid regeert | 03-11-11 | 21:20

Klopt. De overheid faciliteert deze bullshit doodleuk om er een paar centjes aan over te houden. Terwijl roken en drinken zwaar ontmoedigd wordt en het gebruik van pretsigaretten ernstig gecriminaliseerd wordt mag dit nog steeds gewoon doorgaan.

Meten met twee maten. En daar zijn we goed in!

Reinaert | 03-11-11 | 21:25

lol @ slimmer als

SickSense | 03-11-11 | 21:23

@Einde van de Domheid | 03-11-11 | 21:19 | + 0 -

Hahaha

a.n.alvabeet | 03-11-11 | 21:23

@Joost Maghetweten | 03-11-11 | 20:54 Joh.
Wel grappig... bijna woordelijk. :)

Treurig varken | 03-11-11 | 21:22

@brutus68 | 03-11-11 | 21:19 | + 0 -

Dus? Daar hebben ze bij HC natuurlijk nooit aan gedacht?
lol

a.n.alvabeet | 03-11-11 | 21:22

@Davidson | 03-11-11 | 21:17 | + 0 -

Die grens is er ook.

Dat is zelfs wettelijk bepaald. Bij een bepaalde hoeveelheid cash wordt er melding van gemaakt.

(schijnt)

a.n.alvabeet | 03-11-11 | 21:21

Is het mogelijk om online in te zetten op deze rechtzaak?

zovoklets | 03-11-11 | 21:21

Gokverslaving is de meest trieste verslaving. Je leven (en het leven van je omgeving) kapot maken, zonder er ook zelfs maar een kick aan over te houden.
Mogelijk gemaakt door een overheid die vrolijk toestaat dat HC reclame maakt.
Maar als je in dit land een jointje wilt roken ben je een halve crimineel.
Hoe kan een overheid zo hypocriet zijn?

domheid regeert | 03-11-11 | 21:20

a.n.alvabeet | 03-11-11 | 21:13 | + 0 -
Dusse, een boek over Nina Brink.......?

Einde van de Domheid | 03-11-11 | 21:19

@a.n.alvabeet | 03-11-11 | 21:13

Ja, en criminelen zijn iets slimmer als jij dat bent. Dat gaat in kleine porties, lieve schat, ze zijn niet achterlijk...

brutus68 | 03-11-11 | 21:19

@zovoklets | 03-11-11 | 21:13
Ik wist het ook al voor internet, wat mij zo verbaast is dat iedereen in dit land dat blijkbaar heel vanzelfsprekend vindt, volkomen normaal acht en dat helemaal niemand zich daar druk om maakt, terwijl het van den zotte is. Dat is een groter schandaal dan het feit de ambtenaar die het HC runt zich opstelt als een Stasi-baasje. Daar is het een ambtenaar voor, die doen dat, dat hoort zo. Dat staat waarschijnlijk in het ambtenarenhandboek.

Stormageddon | 03-11-11 | 21:18

@Joost Maghetweten | 03-11-11 | 21:07
We krijgen eerst speluitleg zeg ik toch. Dus dat wordt kat in het bakkie voor mij en mijn collega's.
Wij hebben tenslotte een streepje voor bij het Casino, die werken ook voor de overheid.
Het schijnt dat je bij het éénentwintigen de meeste kans maakt als collega van de croupier.

zwerfpaal | 03-11-11 | 21:18

@Joost Maghetweten | 03-11-11 | 21:16 | + 0 -

Dat maakt Rosman er van ;)

Hij heeft waarschijnlijk ook GS ingelicht en zo doende dit topic LOL

a.n.alvabeet | 03-11-11 | 21:18

@Joost Maghetweten | 03-11-11 | 21:14

Ik heb ook het diepdonkerbruine vermoeden dat mijn pensioen niet zó geweldig gaat uitpakken als ik ooit gedacht heb. Al was het maar omdat de eindleeftijd sowieso al opgeschroefd is natuurlijk. En ik heb jarenlang extra (!) pensioenpremie betaald om met m'n 62e van mijn 'oude' dag te kunnen gaan genieten. Dat geld zal inmiddels ook wel verdampt zijn, want dáár hoor je niemand meer over.

Niet goed, geld tóch weg. Zo rolt Nederland.

Reinaert | 03-11-11 | 21:18

a.n.alvabeet | 03-11-11 |

Je kunt het wel reguleren, door bijvoorbeeld een grens te stellen aan contante bedragen. Zwart geld staat niet op de bank, dus wil je spelen met grove bedragen dan doe je dat elektronisch. Is er een database, behalve de lijsten met gezochte criminelen, die HC kan raadplegen om eventuele grote criminelen te weren? Ik dacht het niet. Dat hele HC is een perfect voorbeeld van hoe hypocriet onze overheid te werk gaat.

Davidson | 03-11-11 | 21:17

Holland Casino, het staatsbedrijf waar bij de millenniumwisseling de criminele en/of zwarte gu;ldens zijn witgewisseld. (In happen van 5 of 10 duizend gulden, dat klopt!)

Einde van de Domheid | 03-11-11 | 21:17

@a.n.alvabeet | 03-11-11 | 21:13
"HC wil dat boek niet verbieden zoals ze doen voorkomen."

In dat geval moeten ze het niet doen voorkomen alsof ze het willen verbieden, dat scheelt een hoop ellende.

Joost Maghetweten | 03-11-11 | 21:16

Als dat niet werkt moeten ze Donner even bellen. Die brengt het dan onder bij een constutionaire rechtbank (ofzo) en dan komt het alsnog helemaal goed!

Einde van de Domheid | 03-11-11 | 21:16

@Reinaert | 03-11-11 | 21:03
Tja, dan heb je wel één van de betere regelingen die nu eigenlijk niet meer worden uitgegeven. Een vriend van mij werkte bij een Engelse maatschappij die tot een paar jaar terug nog een 'final salary pension scheme' had. Daar is hij weggegaan. Ik denk niet dat hij ooit wil weten hoeveel hem dat gaat schelen op z'n oude dag.

Joost Maghetweten | 03-11-11 | 21:14

@brutus68 | 03-11-11 | 21:08 | + 0 -

Gelukkig zijn ze bij HC iets slimmer als dat jij bent.

Als iemand bakken met geld komt brengen wordt daar naar gekeken.

En verder is het zo dat iedere mongeaul een boek kan schrijven. En dat mag! Maar Rosman benadeeld mogelijk wel zijn oud collega's. En dat is een teringstreek.
Want dit is niets anders dan goedkoop scoren.

En daarom wil HC dat boek eerst inzien. HC wil dat boek niet verbieden zoals ze doen voorkomen.

En ik geef HC groot gelijk.

a.n.alvabeet | 03-11-11 | 21:13

Stormageddon | 03-11-11 | 21:09 |

Jaja, dankzij internet weet je nu dingen die vroeger ook gebeurde.

zovoklets | 03-11-11 | 21:13

Desalniettemin worden grote criminelen niet eens meer toegelaten.
a.n.alvabeet | 03-11-11 | 21:05

Vandaar dat Jan-Kees de Jager zijn heil in Griekenland zoekt.

necrosis | 03-11-11 | 21:12

@brutus68 | 03-11-11 | 21:08
Dus jij wilt zeggen dat de 'zware jongens' van de Donald Duck er in het echt anders uit zien?

Dammit, moet het nou allemaal zo ingewikkeld.

Bart_Bart | 03-11-11 | 21:12

@Ing. eslapen | 03-11-11 | 21:09

Volgens JaKeeDeJa krijgen we dat anders wel allemaal terug.

Mét rente, olijfjes en feta.

Reinaert | 03-11-11 | 21:11

@brutus68 | 03-11-11 | 21:06 |
Nee sinds juli 2010 al niet meer.
Ik zal aan jullie denken als ik met rouletten de Jackpot win.

zwerfpaal | 03-11-11 | 21:10

Och, middels het casino betaalt den Chinees tenminste ook wat belasting.

zovoklets | 03-11-11 | 21:09

Advocaten die tevens rechter zijn, gerechtsdeurwaarders met een incassobureau, burgemeesters met bouwbedrijven... het kan allemaal in Nederland. Je verwacht zoiets in El Salvador, Zimbabwe of een andere bananenrepubliek, maar... oh wacht. Niks gezegd.

Stormageddon | 03-11-11 | 21:09

Gokken bij HC is als geld lenen aan Grieken

Ing. eslapen | 03-11-11 | 21:09

@a.n.alvabeet | 03-11-11 | 21:05

Grote criminelen hebben niet op hun voorhoofd "grote crimineel" staan, die hebben daar hun mannetjes voor...

brutus68 | 03-11-11 | 21:08

@zwerfpaal | 03-11-11 | 21:03
En aangezien je toch niets wint, kost het uitje de staat dus eigenlijk niets, buiten dan die tegoedbon voor drie keer trekken bij de FEBO vooraf.

Joost Maghetweten | 03-11-11 | 21:07

@necrosis | 03-11-11 | 21:03 | + 0 -

Ik kom daar later op terug ;)

a.n.alvabeet | 03-11-11 | 21:07

@zwerfpaal | 03-11-11 | 21:03

Werken bij de overheid? Dus je hebt een uitkering bedoel je?

brutus68 | 03-11-11 | 21:06

@brutus68 | 03-11-11 | 21:02 | + 0 -

Hoe wil je controleren dan dat er geen zwart geld binnen komt?

HC is en blijft een CASINO en geen liefdadigheidsinstelling.

Desalniettemin worden grote criminelen niet eens meer toegelaten.

a.n.alvabeet | 03-11-11 | 21:05

@Joost Maghetweten | 03-11-11 | 21:01

Dat zeg jij nou wel maar ik heb nog wel degelijk een paar dingen op papier. Onder andere omtrent de ingangsdatum van mijn pensioen en de hoogte daarvan (jawel, een percentage van mijn laatstverdiende salaris, ik werk al een tijdje bij dezelfde baas).

Dat ik me met datzelfde stuk papier den kondt af kan vegen snap ik inmiddels overigens ook wel. Gelegaliseerde diefstal en institutionele fraude roeleren anno tegenwoordig grote tijd. En da's zelfs mij niet ontgaan.

Reinaert | 03-11-11 | 21:03

@a.n.alvabeet | 03-11-11 | 20:59
Je ontwijkt de vraag, gelijk een politicus.
Ik mis alleen "daar kom ik later op terug" nog....

necrosis | 03-11-11 | 21:03

@a.n.alvabeet | 03-11-11 | 21:01
Ah, ok. Ik lees er eigenlijk nu voor de eerste keer over.

Joost Maghetweten | 03-11-11 | 21:03

Ik ga nog dit jaar met m'n werk teambuilden in het Holland Casino, eerst dineren, dan speluitleg en daarna vrij spelen.
Per persoon hebben we een budget voor teambuilden van 80 euro. Dus ik schat in dat we p.p. 10 jettons van 5 euro krijgen. En het mooiste is dat ik bij de overheid werk ha ha ha..

zwerfpaal | 03-11-11 | 21:03

Gokken is alleen maar leuk voor de winnaars en voor de organisatoren.
Voor de verliezers is er geen ruk aan.
Ik verlies altijd dus voor gokreclame moet je niet bij mij zijn.

Oncle Ouvert | 03-11-11 | 21:02

@a.n.alvabeet | 03-11-11 | 20:59

Bloemisten vallen niet onder de paraplu van de overheid, HC wel. Dus appels & peren....

brutus68 | 03-11-11 | 21:02

@Jackanders | 03-11-11 | 20:57

Helaas wel ja. De brave burger betaalt pensioen- en andere premies die vervolgens door overbetaalde ADHD'ers op de beursvloer vergokt worden en acuut verdampen.

Maar zo werkt 'ons' land nu eenmaal. Veel gokken, veel verliezen.

Reinaert | 03-11-11 | 21:01

@Reinaert | 03-11-11 | 20:51
Het voordeel van het casino is dat je een winstkans kunt uitrekenen. Dat is met de pensioenen eigenlijk onmogelijk.

Joost Maghetweten | 03-11-11 | 21:01

@Joost Maghetweten | 03-11-11 | 20:57 | + 0 -

Nee, ik lees de krant.

a.n.alvabeet | 03-11-11 | 21:01

Korreltje Zout | 03-11-11 | 20:48 |
Roulette is voor mensen die niet kunnen kaarten.

Freddie Stobart | 03-11-11 | 20:59

@Joost Maghetweten | 03-11-11 | 20:41 | + 0 -

Zo hoog in rang was rosman niet.

Boek is vooral makkelijk scoren over dat er mogelijk wordt witgewassen. Maar ook bij de bloemist wordt met zwartgeld betaald, toch?

Rosman is enorm gefrustreerd en heeft pijn dat ie zijn baan kwijt is. Eigenlijk heeft hij professionele hulp nodig.

a.n.alvabeet | 03-11-11 | 20:59

@Reinaert | 03-11-11 | 20:51
Hele beursvloeren staan er vol mee, met van die gok-verslaafden, dus waar lullen we eigenlijk over.

Jackanders | 03-11-11 | 20:57

@a.n.alvabeet | 03-11-11 | 20:47
Begrijp ik hier dat jij vanuit een insiders-positie vertelt?

Joost Maghetweten | 03-11-11 | 20:57

@a.n.alvabeet | 03-11-11 | 20:47
Persoonlijke belangen?
Je bent zo fel....

necrosis | 03-11-11 | 20:56

@Treurig varken | 03-11-11 | 20:47
Ah, excuus. even refreshen alvorens te posten

Joost Maghetweten | 03-11-11 | 20:54

@necrosis | 03-11-11 | 20:42
Nee, wel black-jack en roulette. Maar Monopolie heb ik nog niet gezien.

Joost Maghetweten | 03-11-11 | 20:53

Heel Nederland gokt.

Althans het deel van de bevolking dat pensioenpremie betaalt wèl.

En da's het grootste Staatscasino. Op de staat zelf na dan.

Reinaert | 03-11-11 | 20:51

Kansloze tokkies, inclusief het personeel daar.

070 | 03-11-11 | 20:51

Ik gok graag maar het Holland Casino is een treurige sfeerloze aangelegenheid.
Veel slechte spelers met een grote mond.

Freddie Stobart | 03-11-11 | 20:51

1/37e kans op een goede gok, en dan 36x inleg uitbetaald. Je hoeft geen rekenwonder te zijn om te snappen dat dat spel spelen niet in je eigen belang is. Speel het spel lang genoeg en je bent blut (kans=100%). Gokken is niet rationeel en daarom voor domme mensen, ook wel tokkies genaamd.

Korreltje Zout | 03-11-11 | 20:48

@necrosis | 03-11-11 | 20:42 Nee, monopolie niet maar Black jack en roulette bijv. wel. En een hoop gokautomaten.

Treurig varken | 03-11-11 | 20:47

@Waterpoeder | 03-11-11 | 20:37 | + 0 -

HC wil gewoon zeker weten dat hij geen namen in dat boek vermeldt. Ik zou het ook niet leuk vinden als ik in dat boek zou staan. HC wil helemaal niets verbieden.
Zeker niet een boek van een volslagen idioot.

a.n.alvabeet | 03-11-11 | 20:47

Leuk, gokken!

*1000 euro stort op Griekse spaarrekening*

dlseth_ | 03-11-11 | 20:47

steven seagal?

Pielewapper | 03-11-11 | 20:45

Heeft HC het monopolie?
Laat Neelie het maar niet horen......

necrosis | 03-11-11 | 20:42

@Waterpoeder | 03-11-11 | 20:37
Kijk die laatste twee zinnen zijn idd een erg steekhoudend argument. De enige mogenlijke reden die dan nog overblijft is dat ze bij HC de boel flessen (dus nog erger dan we al wisten) en dat er dus illegale praktijken plaatsvinden.

Dat verklaart het fanatisme van het opperhoofd natuurlijk wel.

Joost Maghetweten | 03-11-11 | 20:41

@Jackanders | 03-11-11 | 20:24 Rijk de Gooyer?

Treurig varken | 03-11-11 | 20:40

Stukje voor u.......

de deurwaarder | 03-11-11 | 20:38

a.n.alvabeet | 03-11-11 | 20:23 |

Interessant. Maar het doet er niet toe hoe aardig of integer die vent is. Waar het om gaat is of hij het recht heeft een boek te publiceren. Dat recht heeft hij.

Het argument dat deze man mogelijk geheime informatie over zijn ex-werkgever openbaar zou maken die de bedrijfsvoering zou kunnen schaden, is trouwens volstrekt belachelijk. Holland Casino is een monopolist. Een bedrijf zonder concurrenten hoeft zich geen zorgen te maken over zijn marktaandeel of zijn marktpositie.

Waterpoeder | 03-11-11 | 20:37

@Epibrateur | 03-11-11 | 20:31
Kijk, in Monaco word je geweigerd aan de deur als je niet minimaal in pak+strop bent. Maar in Las Vegas mag je naar binnen op je slippers. Dus ook dat buitenland is erg relatief...

Joost Maghetweten | 03-11-11 | 20:37

Holland Casino... een leuke gelegenheid om af te gaan

blauweleasebaklul | 03-11-11 | 20:32

@Parsons | 03-11-11 | 20:03
Gokken is inderdaad iets voor paupers.

En voor EU-leiders.

Die net zo lang -miljarden blijven lenen- gokken tot ze hun verlies een beetje hebben goedgemaakt.

Bart_Bart | 03-11-11 | 20:31

Lekker gokken tussen zwetende taxichauffeurs en tweedehands autohandelaren.... nee, bedankt.... voor écht gokken ga ik wel naar het buitenland....

Epibrateur | 03-11-11 | 20:31

Wedden op je eigen... wat?

Een paard | 03-11-11 | 20:28

@kapotte_stofzuiger | 03-11-11 | 20:24

Vind jij het leuk om tussen allerlei gajes je geld te verkwisten?

brutus68 | 03-11-11 | 20:27

@Jackanders | 03-11-11 | 20:24
Mike Godwin?

Joost Maghetweten | 03-11-11 | 20:26

Wat die Sagel op z'n hoofd heeft, heb ik kamerbreed als tapijt in de slaapkamer. Ow en gelieve deze aardige man niet mijn IP adres te geven, bvd.

Dario Regazzoni | 03-11-11 | 20:26

Weet je wie er ook wel van een gokje hield?

Jackanders | 03-11-11 | 20:24

Gokken bij Holland Casino is als hard rijden, het is leuk en het levert de overheid nog geld op ook. Hoezo tokkies?

kapotte_stofzuiger | 03-11-11 | 20:24

Rosman heeft zijn hele loopbaan tot aan zijn ellebogen in iedereen zijn/haar reedT gezeten. Omhoog geklommen via matennaaien en uiteindelijk zijn peophand opgehouden voor een gouden handdruk. En nu is hij zijn baantje kwijt en gaat hij lopen afgeven op het bedrijf waar hij voorheen altijd met een harde plasser rond liep.

Zou er in dat boek ook staan dat Marco zich bezig hield met illegaal pokeren? En dat hij daarom ooit in functie is teruggezet? Kansloos mannetje is het.

a.n.alvabeet | 03-11-11 | 20:23

@Treurig varken | 03-11-11 | 20:18
Dat las ik ook eerst, maar ik vermoed dat dat daar al lang van kracht is ivm overvallen en zo.

Joost Maghetweten | 03-11-11 | 20:22

@sufkut | 03-11-11 | 20:17
Hypocriet en onze overheid. Waarover is uw onbegrip precies?

Joost Maghetweten | 03-11-11 | 20:21

Wel slapjes verder....
Alsof men niet weet wat voor rovershol dat HC is.
Laat Dick er maar flink van langs krijgen.

Treurig varken | 03-11-11 | 20:21

Ik las boerkaverbod. Maar dat leek me logisch.

Treurig varken | 03-11-11 | 20:18

ik heb dat nooit zo begrepen, een staatscasino. Ik vind dat hypocriet van onze overheid.

sufkut | 03-11-11 | 20:17

Waarschijnlijk staat in het boek het lang gezochte, perfecte systeem voor blackjack.
Kopen dus!

Joost Maghetweten | 03-11-11 | 20:16

Wat Parsons zegt. Gokken is voor Tokkies.En Holland Casino is gewoon een criminele organisatie in een legaal jasje.

brutus68 | 03-11-11 | 20:15

Ben jaren geleden na de opening van het nieuwe Holland casino afgehaakt toen er bij de garderobe een vent in motorpak tegen z'n vrouw zei " ga jij je jas maar weghangen, loop ik alvast naar boven"

Alle sfeer was achter gelaten in het Kurhaus!

deraderendraaien | 03-11-11 | 20:14

Hoe goed je ook gokt, het casino wint altijd. Of, met een vleugje Frans: "rien ne va plus, het geld is niet meer van u"

kapotte_stofzuiger | 03-11-11 | 20:09

Flinke dick die Dick Flink dus.

Herr Knäckebröd | 03-11-11 | 20:08

Rosman kan fluiten naar zijn gratis parkeerkaart van HC.

blinde kip | 03-11-11 | 20:07

Gokken is iets voor paupers.

Parsons | 03-11-11 | 20:03

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken