Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

LOL'en met Lilianne Ploumen (PvdA)

ploumenploumen.jpg Dit gelooft u nooit. Eigenlijk kunnen we het net zo goed niet opschrijven want dan is het toch weer van "Haha Geenstijl, hooooax!" en dat soort non-vertrouwen in de nieuwsvoorziening. Maargoed, we gaan het toch proberen. Komt ie: PVDA-VOORZITTER LILLIANE PLOUMEN ERGERT ZICH AAN GRAAIERS IN DE PUBLIEKE SECTOR, ZEKER ALS DIE VAN DIE PVDA KOMEN! Bent u er nog? Ja, lach maar even. U gaat nog harder lachen. Let op, want het gaat verder: "Maar de meeste PvdA'ers houden zich nu al aan deze erecode van de partij. Politiek actief leden die in een publieke functie meer dan de balkenendenorm verdienen moeten uit de partij worden gezet", zegt Ploumen ook nog in het Algemeen Dagblad. Dus. Is dat LOL of is dat LOL? Hmmm? Nou? Even vragen: waar denkt u dat Ploumen straks gaat werken? ING? KPMG? Beslist niet in het bestuur van een beursgenoteerd bedrijf? Het reïntegratiebureaumaffiacircus? De VN in New York? Burgemeester van Wassenaar? Rrrrroept u maar. Liliane Ploumen wacht met smart op uw antwoord, want haar voorstel gaat natuurlijk pas in nadat zij weg is, dat snapt u. Kok, Bos, Herfkens en de rest hielden zich namelijk ook aan de "erecode van de partij", tot dat leuke baantje met salaris ver boven Balkenende voorbij kwam. Diep in ons hart zijn we allemaal een Dominique Strauss-Kahn. Oh, en vergeet je zonnebril niet te declareren voordat je weggaat, Lilianne.

Reaguursels

Inloggen

zeefert,

Ik verdedig ze niet, in dergelijke gevallen wacht ik de uitspraak van de rechter af.

Het vooraf iemand aan de schandpaal nagelen daar verzet ik me tegen.

Schuldig of onschuldig daar gaat de Rechtbank over en wanneer de uitspraak en motivering van de Rechter je niet zou bevallen zijn er nog beroepsmogelijkheden.

Maar vooraf in de Media iemand schuldig verklaren gaat mij te ver.

Ondergetekende kan weten hoe het e.e.a. werkt, na ruim 40 jaar bij een werkgever te hebben gewerkt werd ik door hem op verzoek van een grote klant op non actief gezet na 6 jaar zijn er twee beroepszaken en twee rechtszaken geweest die de werkgever verloren heeft. Echter de stemmingmakerij en leugens binnen zijn bedrijf en inmiddels oud collega's waren niet van de lucht, en ik weet als geen ander hoe dat zoiets voelt ! Dus ik hoef mij niet te schamen, ik verdedig de mensen niet die door jou beticht worden van geld graaien, ik wacht het oordeel van de rechter af . En als er geoordeeld is door de Rechter is het altijd nog mogelijk je mening te ventileren over deze mensen.

herodus | 13-10-11 | 09:52

herodus | 12-10-11 | 17:31 | + -1 -
Schaam je dat je mensen verdedig die zo openlijk geld gegraaid hebben van ons, de belasting betaler! Er zijn heel veel mensen in Nederland die het geld wat bv z'n Herfenks heeft gegraaid vele malen beter kunnen gebruiken. Of denk je dat het leven aan de onderkant van de samenleving altijd een pretje is? Schaam je diep!

zeefert | 13-10-11 | 07:08

said_fred

Je durft de discussie niet aan omdat je gewoon een meeloper bent.
Je tegel van 15:56 zegt genoeg "albayrakjes" = meervoud.
"Degene bij de COA bijvoorbeeld ?"

Durf jij het dan over "niveautje" te hebben en het voor de beurt blaten ?

Volgens mij zit je stevig aan de pillen. En wat de basisschool betreft, die heb ik zonder problemen doorlopen, in jouw gevalletje zal dat ook wel gebeurt zijn met dat verschil dat jij hem hooguit op een open dag heb doorlopen !

herodus | 13-10-11 | 00:10

@ herodus | 12-10-11 | 17:23 | + 0 -
"En wat blaten betreft, mogen ze jou ook wel in de wei zetten."
Zwak, zwak jonge. Beetje erg basisschool "niveautje".
Eerst eens voor de verandering eens nadenken voor je voor je beurt blaat leek me beter.
Scheelt weer onzintegels inmikken
Komt gelijk iets "verschilliger" over.

said_fred | 12-10-11 | 23:20

Ik geloof mevrouw Ploumen wel, maar ik geloof haar partij niet.

dedreaugkleaut | 12-10-11 | 20:40

Mevrouw Ploumen is zo geloofwaardig als een muntstuk van 7 euro.

Jezus_Boeddha | 12-10-11 | 19:18

Ploumen wordt baas van één van de samenwerkende hulporganisaties, tegen een 'goede doelen' salaris.

azoturie | 12-10-11 | 17:54

-weggejorist-

Goer Kiln | 12-10-11 | 17:32

Ivoren Toren,

Op non actief is er nog niet uitgetrapt !

En het is nog maar de vraag of degene die op non actief is gezet, terecht is. dat gaat de rechter bepalen !

En wat Herfkens betreft > is jouw wens de vader van de gedachte. Kortom er is blijkbaar geen draagvlak geweest om haar via een rechter eruit te trappen.

En als jij denkt dat het wel zo is en zo zeker van je zaak bent, waarom stap jij dan niet naar de rechter.

herodus | 12-10-11 | 17:31

-weggejorist-

Goer Kiln | 12-10-11 | 17:25

said_fred

Typisch Leers > Ik wist het niet.

Als er eentje labiel is, is het Leers wel.

Hij zal binnenkort wel weer ergens zijn excuus aan moeten bieden van de Min.Pres.

Het feit dat Leers zegt dat het niet wist, betekent dat hij opnieuw zijn huiswerk niet goed heeft gemaakt.

Ook bij een herbenoeming komt naar ik aanneem het salaris toch ter sprake ?

En wat blaten betreft, mogen ze jou ook wel in de wei zetten.

herodus | 12-10-11 | 17:23

ING. KPMG. Beursgenoteerde bedrijven. Eh... sinds wanneer zitten die in de publieke sector?

drexxxul | 12-10-11 | 17:03

@ herodus | 12-10-11 | 15:52
Het verschil is alleen dat VVD-graaiers (Verver, Albayrak) eruit getrapt worden, terwijl linkse graaiers (Herfkens) gewoon blijven zitten.

Ivoren Toren | 12-10-11 | 16:13

@ herodus | 12-10-11 | 16:09 | + 0 -
Hilarisch joh, Je mot ook es rechts boven in je beeldscherm kijken.
www.powned.tv/nieuws/politiek/2011/10/...
.
"Als minister Leers had geweten dat Nurten Albayrak zoveel verdiende, had hij haar niet opnieuw benoemd tot bestuursvoorzitter van het Centraal Orgaan Asielzoekers. Dat zei Leers in debat met de Tweede Kamer."
.
Niet blaten voor je beurt joh.

said_fred | 12-10-11 | 16:12

said_fred

Ga jij nou ook al op de stoel van de Rechter zitten?

Er is helemaal nog geen uitspraak, hetzelfde betreft Verver. Eerst maar eens uitspraak van de Rechter afwachten alvorens te oordelen !

Zodra er in dit kleine kikkerland door iemand wat geroepen wordt loopt iedereen er als een blinde achter aan !

herodus | 12-10-11 | 16:09

@ herodus | 12-10-11 | 15:52 | + 0 -
U was de Albayrakjes alreeds vergeten ??
Degene bij de COA bijvoorbeeld ?

said_fred | 12-10-11 | 15:56

said_fred | 12-10-11 | 15:46 | + 1 -
Dat zie je helemaal goed. De kristalnachtherdenking is gekaapt door linksch om hun pro-islam en anti-israel waanbeelden te spuien. Enge mensen!

zeefert | 12-10-11 | 15:56

Bij de weg, is getoonde pica ook een verwijzing naar "Animal Farm" van George Orwell ?
Waar de Varkens samen met de boerderijhonden (met rode band om de poot) de macht grijpen van de boer ??
Een Betonkopf als varken ??
Wel een leuke metafoor voor een dierenfabel.
(denk ook richting " de (Keynesiaanse) krekel en de mier" fabel)

said_fred | 12-10-11 | 15:54

Ivoren Toren

Mijn reactie was cynisch bedoeld !

Er wordt teveel een verband gelegd tussen graaien en de PVDA.

Graaien kan je niet toedichten aan één enkele partij, maar helaas is dat op Geen Stijl schering en inslag.

Graaien is universeel en verwerpelijk maar gebeurt overal ter wereld. Echter hebben veel rechtse graaiers de behoefte om de linkse te kakken te zetten.

Dus ik doe bij deze ook een duit in het zakje ;)

herodus | 12-10-11 | 15:52

Beetje erg de open garagedeur inschoppen.
Het klassieke Jij-bakken van de Linksche Kerk, die van "iedereen is gelijk, maar sommigen zijn veel gelijker"
Lilianne kan ook wel naar de COA, er zijn nog vacatures open.
.
Moest ook wel denken aan hun A'damse dorpsidioot bij professie, Herr Von der Dunk.(Hoi Thomas, je krijgt weer aandacht joh!!)
Zat net een stukkie van hem te lezen, Kristus wat een randdebiel.
.
"VPRO-Tegenlicht: “Duistere Joodse krachten achter verstoring Kristalnachtherdenking!”
""In Tegenlicht, op 17 oktober, kijken we samen met Thomas van der Dunk naar de handel en wandel van de Israël-lobby in Nederland. De publicist en cultuurhistoricus verafschuwt de kritiekloze houding. Samen met oud-diplomaten Petra Stienen, Willem Beelaerts van Blokland en historicus Ilan Pappe duidt hij een aantal recente kwesties.'
www.amsterdampost.nl/vpro-tegenlicht-%...
"Anti-Israël is al snel antisemiet, ook in Nederland. Tegenlicht onderzoekt met Thomas von der Dunk hoe in Nederland het denken over Israël wordt gemanipuleerd door een machtig samenspel van politiek, geloof en propaganda"
tegenlicht.vpro.nl/afleveringen/2011-2...
www.google.nl/search?q=thomas+von+der+...
.
En het andere geluid "De Pers en de West-Bank leugenindustrie"
missingpeace.eu/nl/2011/10/de-pers-en-...
De schlemiel is het schoolvoorbeeld van het walgelijke/zieke/gestoorde soort zielenpoten uit een grachtengordel wat een regelrecht Disgrace To The Human Race is, het schoolvoorbeeld van de ontspoorde gelovige van de Linksche Kerk.

said_fred | 12-10-11 | 15:46

-weggejorist-

Goer Kiln | 12-10-11 | 15:18

Tjone jonge wat kunnen die PvdAerts zich toch in de kijker zetten.
Ze hebben allemaal kilo's boter op hun hoofd, laat staan hypocrisie (dat hebben ze daar uitgevonden).
Snel aanschuiven bij P&W om beklag te doen van de oneerlijke en onderuit schrijvende pers.

lanexxx | 12-10-11 | 14:49

-weggejorist-

Goer Kiln | 12-10-11 | 14:41

Ik ben geen PvdA-fan, maar het is wel wat stemming maken hoor. Het voorstel is dat ACTIEVE PvdA leden die werken in de (semi)PUBLIEKE-sector zich aan de JPB-norm moeten houden, of uit de partij worden gegooid. Ze hebben niets gezegd over private ondernemingen. Om daar dan voor tonnen per jaar te gaan "werken" is natuurlijk wel hypocriet, maar niet tegen de eigen Code in.

EisQonijn | 12-10-11 | 14:19

Grootverdienders uit de partij gooien?
Dan houden ze geen kader meer over joh!

Posselmetzuremossel | 12-10-11 | 14:17

-weggejorist-

Goer Kiln | 12-10-11 | 14:08

Ik zie geen reden te denken dat Ploumen ongeloofwaardig is. Ze meent dit werkelijk, alleen kon dit intern niet verkopen.

Het gegeven dat ze is opgestapt pleit alleen voor mevrouw Ploumen, dunkte mij.

Bart_Bart | 12-10-11 | 14:01

Publieke sector: overheid en publiekrechtelijke organisaties; het deel van de economie dat door de overheid wordt bekostigd. Sinds wanneer geldt dit voor KPMG en ING?

De Fries | 12-10-11 | 14:01

Heeft Bertje (die volgens mij vroeger links was) zo veel problemen met zijn oude maatjes dat ie nu zo zuur schrijft?

Hölzenbein | 12-10-11 | 13:56

-weggejorist-

Goer Kiln | 12-10-11 | 13:55

DataValue | 12-10-11 | 13:47 | + 0 -
Dat komt omdat het allang bekend is bij iedereen zelfs binnen de pvda! En nou komt spuit elf het nog een keertje zeggen .. vandaar de lach.
www.eo.nl/programma/ditisdedag/2009-20...

zeefert | 12-10-11 | 13:50

Ok. Dus als er een partijlid van de door de GS-meute zo graag in kwaad daglicht gezette partij tot inzicht komt, en dus eigenlijk de mening van de GS-meute deelt, dan lachen we deze uit ipv dat we dat toejuichen?

Geef deze vrouw dan ook een kans, ipv er direct op in te gaan hakken omdat het niet klopt met jullie wereldbeeld.

DataValue | 12-10-11 | 13:47

@ herodus | 12-10-11 | 13:34
Hoezo? Burgemeester Verver (VVD) is weg. COA-bestuursvoorzitter Albayrak (VVD) binnenkort ook. Evelien Herfkens daarentegen...

Ivoren Toren | 12-10-11 | 13:42

Wij hebben nog een raam vrij voor Lilianne.
De business trekt weer aan ;-)

Suske doet Wiske | 12-10-11 | 13:41

Oh sorry,

Bij de VVD > ander woord voor "graaien" = 1)zaken doen 2) slim zijn

herodus | 12-10-11 | 13:40

DWDD begint aardig op de Pvda te lijken. Mathijs maakt de ene na de andere fout.

Smalhout | 12-10-11 | 13:40

Ik denk dat ik lid wordt van de VVD want daar is graaien gelegaliseerd ;)

herodus | 12-10-11 | 13:34

Jan Hoekema burgemeester van wassenaar en is wel d66. Dat hij met eerst vreemd ging met marleen barth om haar vervolgens te trouwen is een hele andere zaak.

Jan was een echt prof op het haags matras en mijn vrouw kan het weten

dolffie | 12-10-11 | 13:32

Die Ploumen toch !

Nog niet eerder is ze zo zichtbaar geweest.

Dergelijke uitspraken had ze als voorzitter moeten doen.

Deze mevrouw Ploumen moet wel giga gefrustreerd zijn dan kan niet anders !

Het feit dat ze nu zonodig de publiciteit zoekt, bewijst eens te meer dat ze ernstig tekort is geschoten als partijvoorzitter.

herodus | 12-10-11 | 13:28

Politiek actieve leden? Bedoelt zij daar de oppositierozen uitdelende blije menschen mee rond de (her)verkiezingstijd? De rode pluchebewakers hebben volgens deze laf natrappende bijna ex-voorzitster ook een ERECODE! Net als Job is deze code vrijwel onzichtbaar. Als je jarenlang op de barricaden het proletariaat verdedigt door het roepen van woorden als "actie!, onrecht, schande, eerlijker,discriminerend,etc." en vervolgens de meest mooie banen aanvaardt, dan is dat complete volksverlakkerij.

Sintergraai | 12-10-11 | 13:27

Nietvoordekat | 12-10-11 | 13:23
Zij, en vele pvda'ers zijn geen socialist. Zij noemen zich zo. Degenen die nog enigszins in de buurt komen van socialisme zitten voornamelijk bij de SP, maar ook dat is maar een enkeling.

Superior Bastard | 12-10-11 | 13:26

De Koreaanse Slet | 12-10-11 | 13:16

Ter verduidelijking

Ik móet de PvdA niet, maar dat komt omdat ik ze, vroeger al, maar zeker momenteel incompetent en verloren acht. Vroeger waren er tenminste nog zat lieden die zich mateloos inzette voor de gehele gemeenschap tegenwoordig zijn het allemaal mensen die misschien wel willen maar zeker niet kunnen. Nu vind ik de gehele ontwikkeling van het nivelleren van de maatschappij fout, mensen die te stom zijn om constructief deel te nemen verdienen ook niet meer dan niets. De PvdA geeft al 60 jaar kansen aan mensen die het niet verdienen zonder daar iets voor terug te eisen en breken m.i. de samenleving tot op het bot af. En nu betalen ze terecht de prijs want de achterban zit bij de SP of PVV. En terecht.

De Koreaanse Slet | 12-10-11 | 13:26

@praatjepoepofzo | 12-10-11 | 13:18
Dat is voor mij geen taboe, ik zou waarschijnlijk part-time gaan werken als ik een bovenmodaal verdienende vrouw zou hebben.
Helaas zijn veel vrouwen niet echt gecharmeerd van mijn muzak/ filmsmaak.....
Dan maar "loonslaaf" op incourante werktijden (ik ben inmiddels weer thuis).

necrosis | 12-10-11 | 13:25

Ik durf 10 tegen 1 te wedden dat zij binnen nu en, laten we zeggen, 10 jaar een lucratief baantje heeft waar ze meer dan de Balkenende-norm verdient. Een socialist langs een berg geld leiden is vooralsnog ongeveer hetzelfde als het PvdA-denkbeeld van de multikul en de maakbare samenleving: klinkt leuk, maar in de praktijk onmogelijk gebleken.

Nietvoordekat | 12-10-11 | 13:23

nu begin ik toch een beetje te twijfelen of de PVDA wel mijn stem waard is.ik ga maar eens een stem test doen.iemand hier nog voor de pvda ? probeer me maar te overtuigen pvdaérdt te blijven.en voor deze laffe uitstap uitspraak zou ze van al haar graaiende collega's een "angry dragon" kunnen krijgen.
users.telenet.be/stamboom.broeckx/blog...

no coffee | 12-10-11 | 13:20

Zou ze nou echt in de veronderstelling zijn dat we het allemaal niet door hebben ofzo? Iedereen weet toch dat de publieke sector een corrupt netwerk van partijkaart bezitters is!?

gozahtje | 12-10-11 | 13:18

necrosis | 12-10-11 | 13:15 |
HAHA Nee ook niet, maar om de geruchten molen gelijk een beetje een halt toe te roepen ;-) Ik heb jaren als zelfstandige gewerkt in de betere tijden. Was 't uiteindelijk zat en besloot fulltime huisvader te worden wat ik nu al weer zo een kleine 9 jaar doe...*shock en taboo* voor de meeste vermoed ik.

praatjepoepofzo | 12-10-11 | 13:18

-weggejorist-

Grimbek | 12-10-11 | 13:16

La Bailaora | 12-10-11 | 13:10

PvdAers ook niet, die noemen zich sociaal democraten ;-) niet om het één of ander ofzo maar toch.

De Koreaanse Slet | 12-10-11 | 13:16

@Frazetta | 12-10-11 | 13:05
Natuurlijk zijn die er ook, en waarschijnlijk net zoveel.
Alleen kramen die dan niet van die onzin uit.

Che_cuevara | 12-10-11 | 13:15

@praatjepoepofzo | 12-10-11 | 13:08
Je woont nog bij je (vermogende) ouders?
*gnehehehe*

necrosis | 12-10-11 | 13:15

B-100 | 12-10-11 | 13:01

Iedereen wil dat je succesvol wordt, totdat je... Succesvol wordt.

Vooral tokkies ...

De Koreaanse Slet | 12-10-11 | 13:12

In het AD ook... LOL
Heeft VK haar geweigerd?

windkracht6 | 12-10-11 | 13:12

zeg maar jansen | 12-10-11 | 13:10 |
*LOL* zo iets ;-)

praatjepoepofzo | 12-10-11 | 13:11

@Frazetta | 12-10-11 | 13:05
Dat lukt bij de PvdA wat makkelijker met mensen als Ploumen.
Bij CDA/ VVD/ GL houden ze de vuile was namelijk gewoon binnen.

necrosis | 12-10-11 | 13:10

Frazetta | 12-10-11 | 13:05
Zeker, alleen die noemen zich over het algemeen geen 'socialist'.

La Bailaora | 12-10-11 | 13:10

@Bakito | 12-10-11 | 13:04
Veel plezier het zal u goed doen even onder de mensen te zijn.

toetanchamon | 12-10-11 | 13:09

@Bakito | 12-10-11 | 13:01

Dat komt omdat je alleen leest wat je wilt lezen. Dat is één van jouw beperkingen. Het feit dat je me een meeklapmuis noemt bewijst al dat je zo ontzettend hard uit je nek lult, dat Amsterdammers er jaloers op worden.
Nou, vort, ga maar weer verder met je amateurtoneel vriend, dat is tenslotte je beroep en naar wat ik heb begrepen, beheers je dat vrij goed. Ik heb in ieder geval alweer genoeg van je gemaakte tegendraadsheid.

Biff Eagleburger | 12-10-11 | 13:09

Frazetta | 12-10-11 | 13:05 En bij de VVD ook. Kijk maar naar de diverse Commissarissen der koningin, de ex-burgemeester van Schiedam en zo zijn er nog wel meer voorbeelden.

zeg maar jansen | 12-10-11 | 13:09

Pinokkio vond ik ook altijd al zo'n amusant verhaaltje...

Rook_Gordijn | 12-10-11 | 13:09

Bakito | 12-10-11 | 13:04 |
Bah das kortzichtig Bakito, niet iedereen zit in de baas zijn tijd achter de computer hier op geenstijl te boeren. Ik in ieder geval niet, sterker nog ik heb geen baas en geniet de puurste vorm van vrijheid gezien ik al jaar en dag niet werk en ook geen gelden van de overheid ontvang!!!! Nee niet gepensioneerd want ik ben nog midden 30.... Tja raadsels alom, doet u dat mij maar eens na.

praatjepoepofzo | 12-10-11 | 13:08

dat er sociale voorzieningen horen te zijn voor diegenen die dat echt nodig hebben?
B-100 | 12-10-11 | 13:01
Daarvoor hoef je geen socialist te zijn. Een socialist vind dat de buurman niet meer mag verdienen, en dat sociale voorzieningen er voor iedereen moeten zijn, ook voor misbruikers, want die zijn zielig snap je? De socialist die het wel snapte was Drees, maar die is dan ook uit de PvdA gestapt, omdat ie zag dat de meeste socialisten jou zinnetje echt uit het oog verloren hadden.

La Bailaora | 12-10-11 | 13:08

'Tis natuurlijk ff afzien de eerste paar jaar 'ien die partije', maar daarna kun je graaien wat je wilt of durft...
Handig zo'n maatschappelijke ladder.

*Sollicitatie opsturen doet*

roze jas | 12-10-11 | 13:08

Frazetta | 12-10-11 | 13:05 | + 0 -
Ik denk ook dat die verhouding inderdaad 2op 1 is ja.

zeefert | 12-10-11 | 13:07

Ik wil wedden dat als GS de loep eens op VVD- en CDA-leden legt, het aantal 'graaiers' minstens zo hoog zal zijn als bij de PvdA.

Frazetta | 12-10-11 | 13:05

Maar goed, ik ga zogezegd eens lekker genieten van een typisch westers luxe product. Vrijheid is namelijk meer dan in de baas zijn tijd en op zijn computer stiekem en anoniem rechtse standpunten uitdragen.

Adios!

Bakito | 12-10-11 | 13:04

Bakito | 12-10-11 | 12:27 | + -2 -
Omdat een links-extreem kabinet vele malen gevaarlijk is (je kent het rijtje wel, Stalin, Mao, Pol Pot, Kim Joung Il)

zeefert | 12-10-11 | 13:03

verdiend = verdienT
hyporciete = hypocriete
oplichter = oplichtster
stop

B-100 | 12-10-11 | 13:02

@Bakito | 12-10-11 | 12:56
Jaja, u en ondernemer. Naar de sauna is ook iets ondernemen, investeren in een toegangskaartje.
Daarmee heb je nog geen bedrijf of iets wat daar op lijkt.

toetanchamon | 12-10-11 | 13:02

@ Che_cuevara | 12-10-11 | 12:17

Zeker, maar het is wel onbespoten, linksdraaiende, politiek correcte koffie. Van een blij collectief arme boeren uit Columbia. Natuurlijk.

Traxor | 12-10-11 | 13:02

@Biff Eagleburger | 12-10-11 | 12:57
Zo'n grijze met-het-topic-meeklapmuis als jij zijn er anders ook duizenden van. Ik heb jou nog nooit kunnen betrappen op een originele tegel...

Bakito | 12-10-11 | 13:01

Ja, ik denk dat de crux zit in het woordje 'publieke sector'. Dus KPMG+ING+beursgenoteerd bedrijf zou je niet mee moeten tellen in je argumentatie.

Je mag toch als je veel geld verdiend in de commerciele wereld nog steeds wel vinden dat er sociale voorzieningen horen te zijn voor diegenen die dat echt nodig hebben?

Kromme redenering dus. Dat Herfkens een megalomane hyporciete oplichter is even daargelaten.

B-100 | 12-10-11 | 13:01

Superior Bastard | 12-10-11 | 12:50

Plus 1

Verder vraag ik me stellig af hoeveel reaguurders een baan bij de ING a vier ton zullen afwijzen uit principe?

Nou! De integere onder ons! Roept u maar!

Verder dienen bestuurders in de publieke sector loon naar werk te krijgen een top bestuurder dient, verdient top betaalt te krijgen. Liever geen prutsers die miljarden verspillen . Dank u.

De Koreaanse Slet | 12-10-11 | 13:00

@Che_cuevara | 12-10-11 | 12:57
Het was net te doen. Iedere dag een paar uur in de natuur en buitenlucht is een prioriteit. De rest is bijzaak.

Bakito | 12-10-11 | 12:59

@Bakito | 12-10-11 | 12:32

Geen hekel, ik ken je namelijk niet. Maar je one trick pony is nu wel behoorlijk doodgeslagen en voegt nauwelijks iets meer toe. Hölzenbein is een stuk interessanter qua een ander geluid.

Biff Eagleburger | 12-10-11 | 12:57

@Bakito | 12-10-11 | 12:55
Was het te nat in het bos?

Dat is het in de sauna ook wel.

Che_cuevara | 12-10-11 | 12:57

Bakito | 12-10-11 | 12:54
Waarom zou dat niet kunnen Bakito? En mag ik u er aan herinneren dat gezond tussen de aanhalingstekens stonden, daarmee doelend dat mag een ander bepalen, want om van mijzelf te zeggen dat mijn denkwijze en irritaties of in uw woorden frustraties gezond zijn gaat mij dan weer net wat te ver.

praatjepoepofzo | 12-10-11 | 12:57

En dan nog iets, waar gaan die grootgraaiers die de partij uit worden geflikkerd naar toe?... Ik moet ze toch echt niet bij de VVD hebben.

Bolesmales | 12-10-11 | 12:56

@toetanchamon | 12-10-11 | 12:55
Gij niet?

Bakito | 12-10-11 | 12:56

@Bakito | 12-10-11 | 12:46
Proest!

@zeg maar jansen | 12-10-11 | 12:47
Lol ;)

toetanchamon | 12-10-11 | 12:55

*naar de sauna gaat*

Bakito | 12-10-11 | 12:55

188 keuro voor uitgescheten, uitgerangeerde en overbodige politici in dat soort functies is nog steeds een ton teveel. 85.000 euro is een mooi bedrag. We hoeven niet bang te zijn dat ze het niet pikken, want ze kunnen verder toch niks en in het bedrijfsleven komen ze nooit aan de slag (tenzij ze kunnen lobbyen.

FrankVeer | 12-10-11 | 12:54

@Che_cuevara | 12-10-11 | 12:52 |
Ja hadden die vaders het maar op de kachel geyoghurt.

Smalhout | 12-10-11 | 12:54

@praatjepoepofzo | 12-10-11 | 12:53
Irritaties en gezond in één zin...?

Hahahaha!!!!

Bakito | 12-10-11 | 12:54

@Jeff Hawke | 12-10-11 | 12:49
Da's al een paar dagen zo hoor.

Che_cuevara | 12-10-11 | 12:54

Als al die grootgraaiers uit de partij worden gezet .....
Wie blijft er dan nog over ?

Bolesmales | 12-10-11 | 12:54

Bakito | 12-10-11 | 12:52 |
gefrustreerd en boos ben ik niet, heb wel "gezonde" irritaties over bepaalde zaken

praatjepoepofzo | 12-10-11 | 12:53

@Heau even | 12-10-11 | 12:47
Ze zegt "in de publieke sector" lezen.

Che_cuevara | 12-10-11 | 12:53

Paco1 | 12-10-11 | 12:49
Beter ten halve gekeerd dan ten hele gedwaald. Van mij mag zelfs de PvdA de puinhoop opruimen hoor. Als Nl maar weer leefbaar wordt, daar gaat het om. Maar idd, met de PvdA zie ik dat helaas niet gebeuren.

La Bailaora | 12-10-11 | 12:53

@praatjepoepofzo | 12-10-11 | 12:47
Maak mij niet uit hoe jullie iemand die met weinig inspanningen zijn eigen boontjes dopt noemen. Feit is wel dat ik stukken minder gefrustreerd en boos ben als de gemiddelde reaguurder hier.

Leve het leven! Hallelujah!

Bakito | 12-10-11 | 12:52

Met zo'n neus kan je eigenlijk alleen stokkensnuffelaar worden wanneer in bosrijk gebied een lijk gezocht wordt.
Nou vooruit,een PR-functie bij de Jostiband kan ook nog nèt,maar ís al op het randje.

R.B.Scott | 12-10-11 | 12:52

@Smalhout | 12-10-11 | 12:44
Was het maar verloren gegaan.

Che_cuevara | 12-10-11 | 12:52

Superior Bastard | 12-10-11 | 12:50 |
Correct.. hulde!

praatjepoepofzo | 12-10-11 | 12:51

Ik sla zojuist het AD dicht en zit hier nu, wezenloos en compleet flabbergasted, voor me uit te staren. Of Ploumen dit nu echt meent of niet en haar woorden alsdan kracht bij zal zetten richting haar collega's is natuurlijk nog even afwachten. Maar hoe het ook zei, het zelf-vernietigend vermogen binnen de PvdA kan alleen maar ten volle worden toegejuicht cq worden ondersteund. Wat 'n feest om dit nog mee te mogen maken!

de directeur | 12-10-11 | 12:51

Als iedereen socialist zou zijn zouden we in een perfecte wereld leven. De sterken zouden uit idealisme de zwakkeren in levensonderhoud voorzien, alle nutsbedrijven en verzekeringsmatschappijen zouden gereguleerd zijn,en daadwerkelijk geen winstoogmerk hebben en onderwijs en gezondheidszorg waren gratis.
Helaas is de mens, links of rechts, van nature een ordinaire graaier die met minimale inspanning altijd iets meer wil dan de buurman en daarbij niet schuwt om misbruik te maken van het systeem in plaats van van het leven te genieten zonder prestatiedrang uit frustratie en mee te rennen in de kapitalistische tredmolen.
"We" hebben elkaar opgenaaid tot slaven van onze eigen consumptiemaatschappij.

Superior Bastard | 12-10-11 | 12:50

wat je kleur ook is? en een rooie is bereid meer belasting te betalen, dat kun je toch geen graaien noemen?
Satria | 12-10-11 | 12:23
Wat er mis mee is is dat je roept dat je een socialist bent. En die gaan er prat op dat ze vinden dat de armen net zoveel moeten hebben als een ander. Maar dus niet als zij he? Want ze verdienen zonder schroom TOCH heel veel meer dan de 'klootjesman'. Hypocriet noemen we dat ook wel. Als je veel meer verdient hou je, ondanks meer belasting, toch nog veel meer over, dus dat meer belasting betalen is een doekje voor het bloeden.

La Bailaora | 12-10-11 | 12:50

-weggejorist-

Paco1 | 12-10-11 | 12:49

Hey, Bakito is BAcK In TOwn!

Jeff Hawke | 12-10-11 | 12:49

Bakito | 12-10-11 | 12:37 |

Daat werken de socialisten ook vrolijk aan mee.

Davidson | 12-10-11 | 12:49

Ik wist niet dat uiterlijk gerelateerd was aan de kwaliteit van uitspraken...

Davidson | 12-10-11 | 12:47

Vergeet vooral die Lennart Booy niet met zijn vestzak-broekzak subsidies uit de PvdA-ruif.

ad melkert | 12-10-11 | 12:47

Bakito | 12-10-11 | 12:46 ZZW-er. Zelfstandige Zonder Werk.

zeg maar jansen | 12-10-11 | 12:47

Bakito | 12-10-11 | 12:46 |
U bedoeld zelfstandige? Nu onderneemt u dus uw eigen?

praatjepoepofzo | 12-10-11 | 12:47

Waarom zou iemand in godsnaam niet meer mogen verdienen dan de minister-president van het land?

Dat erover gesproken wordt is al belachelijk en kan eigenlijk maar één ding betekenen: De MP van NL verdient te weinig voor de verantwoordelijkheden die hij draagt in vergelijking met de heersende norm in het bedrijfsleven.

Maar nogmaals, absurd natuurlijk dat de politiek gaat bepalen hoeveel iemand privaat mag verdienen.

Heau even | 12-10-11 | 12:47

@ Renkum0317 | 12-10-11 | 12:40
Dat is nou net de clou. Ploumen vraagt haar partijgenoten feitelijk alleen maar om even te wachten met het Grote Graaien tot een moment in hun carrière dat het wat minder opvalt en de link met de PvdA wat minder duidelijk is. Terwijl die link er natuurlijk wel degelijk is, want die graaibaantjes hadden ze zonder PvdA-lidmaatschap en het bijbehorende netwerk nooit gekregen.

Ivoren Toren | 12-10-11 | 12:47

Lilian en de PVDA zouden geloofwaardig worden als Wouter Bos - die op voltijd basis een half miljoen verdient aan de (semi) publieke sector (veel handen aan het bed..) deze boodschap eens ter harte zou nemen het goede voorbeeld gaf.

aceofspades | 12-10-11 | 12:46

@toetanchamon | 12-10-11 | 12:41
Ik ben eigen ondernemer. Gij?

Bakito | 12-10-11 | 12:46

Het siert haar wel dat ze toegeeft een partij vol graaiers te hebben... zo is het dan weer wel

praatjepoepofzo | 12-10-11 | 12:45

Jaren geleden hoorde ik al mensen roepen op het museumplein. "Ambtenaren verloren Zaad"! Ik geloof dat ze nog gelijk gekregen hebben ook.

Smalhout | 12-10-11 | 12:44

@Bakito | 12-10-11 | 12:31
En dat is een vraag van iemand die hier 24/7 zijn wijsheid aan het verkondigen is. U heeft toch een baan? u bent toch ambtenaar? Als u op uw werk net zo goed gefunctioneerd als hier dan kan uw baan ook wegbezuinigd worden.

toetanchamon | 12-10-11 | 12:41

Ja leuk allemaal, maar ze zegt wel expliciet 'publieke sector', waar alle banen die jullie opnoemen in het bedrijfsleven zijn, of niets van doen hebben met de Nederlandse publieke sector (ik kan me niet heugen dat de VN meedoet aan de balkenendenorm). Ik houd er ook niet van om voor die aardappelneus op te komen, maar bs is bs.

Renkum0317 | 12-10-11 | 12:40

070 | 12-10-11 | 12:37 Bij politici maakt het niet uit of ze ontslag nemen of krijgen. Dat wachtgeld krijgen ze altijd.

zeg maar jansen | 12-10-11 | 12:40

@MeneerJoost | 12-10-11 | 12:35 |.

Zeg maar hoe we ons moeten mobiliseren,ik ga ook mee

slim blontje | 12-10-11 | 12:40

K.Zwellever | 12-10-11 | 12:15 | + 3 -
De oude Drees denk ik, maar die was natuurlijk van voor 'nieuw links'.

me,myself and IK | 12-10-11 | 12:40

@070 | 12-10-11 | 12:37
Die laatste zin, geloof je dat echt?

Che_cuevara | 12-10-11 | 12:39

Bakito | 12-10-11 | 12:37 Jij hoeft niet te likken.

Het likken was voor rechts-Nederland.

zeg maar jansen | 12-10-11 | 12:38

@zeg maar jansen | 12-10-11 | 12:36
Voor hetgeen zij presteren wel.

Che_cuevara | 12-10-11 | 12:38

De pot verwijt de ketel dat ie zwart ziet.
Enough said.

Smalhout | 12-10-11 | 12:37

Dat ze 190.000 euro per jaar een normaal salaris vindt voor bestuursfuncties zonder enig persoonlijk risico zegt al genoeg van deze kleptomanen sekte.
Wel goed dat ze zelf ontslag heeft genomen en dus geen uitkering of zak geld meekrijgt. ( ??..)

070 | 12-10-11 | 12:37

Maar goed, terwijl wij hier zitten de bakkeleien, schafthet huidige droomkabinet, waar we onze vingers bij af moeten likken, de ene naar de andere sociale voorziening af. Om met het geld de banken van graaiende neoliberale vriendjes te steunen.

Hoe de afkeer van socialisme blind kan maken. Stelletje paardenknukkers.

Bakito | 12-10-11 | 12:37

PVDA... wederom.. Links Lullen.. Rechts Vullen.

de melkboer | 12-10-11 | 12:36

Che_cuevara | 12-10-11 | 12:34 Dat is maar een kwartje.

Is niet genoeg.

zeg maar jansen | 12-10-11 | 12:36

Zoveel ge-"we moeten er wat aan doen!" maar niemand doet iets..
Kom die woorden eens na dan heren en dames reaguurders..

MeneerJoost | 12-10-11 | 12:35

Dat de PvdA een norm hanteert die naar een CDA-er is genoemd snap ik ook niet.

Had eerder iets verwacht van Koknorm of zo.

Che_cuevara | 12-10-11 | 12:34

Publieke functie he, de deur staat nog wagenwijd open om te kunnen graaien in de prive-sector. Commissariaatjes kunnen nog binnengeharkt blijven worden en Woutertje Bos heeft niets te vrezen..

BroncO | 12-10-11 | 12:34

@Che_cuevara | 12-10-11 | 12:31
Klopt, dit kabinet loopt braaf achter de internationale gemeenschap c.q. de V.S. aan.

Bakito | 12-10-11 | 12:33

O? Zijn KPMG en ING de publieke sector tegenwoordig?

Darmschurft | 12-10-11 | 12:32

@Bakito | 12-10-11 | 12:31
Hij mag van Cleopatra.

Che_cuevara | 12-10-11 | 12:32

@Biff Eagleburger | 12-10-11 | 12:30
Heb je een hekel aan mij? Kun je ook gewoon recht in mijn gezicht zeggen.

Bakito | 12-10-11 | 12:32

@Bakito | 12-10-11 | 12:30
Ja, en dat is toevallig alleen in Nederland hé.
Jij suggereert dus dat Nederland de wereld economie bepaald.

Ik heb een nieuwtje voor jou, dat is niet zo.

Che_cuevara | 12-10-11 | 12:31

Biff Eagleburger | 12-10-11 | 12:30 Laat 'm nou, kunnen we af en toe even lachen.

zeg maar jansen | 12-10-11 | 12:31

@toetanchamon | 12-10-11 | 12:29
Weet je baas/ww-coach dat je aan het reaguren bent?

Bakito | 12-10-11 | 12:31

Mensen in een publieke functie zouden sowieso niet meer dan de Balkenendenorm moeten verdienen.

Porrello | 12-10-11 | 12:31

@Bakito | 12-10-11 | 12:25

Jij had toch een trolban? Hopelijk komt er snel weer één.

Biff Eagleburger | 12-10-11 | 12:30

@Che_cuevara | 12-10-11 | 12:25
Nou, sinds we een rechts-extremistisch kabinet hebben gaat het economisch slechter dan ooit. Gelukkig krijgen we daar heel veel humanitaire verworvenheden voor terug.
*proest*

Bakito | 12-10-11 | 12:30

Maar de adder onder het gras zit in de zinsnede:

"Politiek actieve leden die in een publieke functie meer dan de balkenendenorm verdienen moeten uit de partij worden gezet"

Dus ze kunnen wel lid zijn en blijven als ze niet politiek actief zijn. Dan verandert er niks dus.

zeg maar jansen | 12-10-11 | 12:30

@Bakito | 12-10-11 | 12:25
En die hobby is? geld van andere opmaken? ;)

toetanchamon | 12-10-11 | 12:29

@zeg maar jansen | 12-10-11 | 12:27
Wat is er mis met je eigen dikte kunnen bepalen?

Bakito | 12-10-11 | 12:28

Ik moest zo hard lachen dat ik er van moest kotsen.
Nou heb ik dat de laatste tijd wel vaker bij PVDAers die proberen "iets"zinnigs te zeggen.

toetanchamon | 12-10-11 | 12:27

@zeefert | 12-10-11 | 12:25
Inderdaad, vanwege die gaskamers is het een raadsel dat er zo'n rechts-extremistisch kabinet zit.

Bakito | 12-10-11 | 12:27

De diepte van je portemonnee bepaalt de mate van je socialisme. Is altijd al zo geweest en zal altijd wel zo blijven.

Superior Bastard | 12-10-11 | 12:27

Bakito | 12-10-11 | 12:25 Jij koopt ongesneden brood hè?

Dikke boterhammen moet je zelf snijden.

zeg maar jansen | 12-10-11 | 12:27

@eerstneukendanpraten | 12-10-11 | 12:25 | + 0 -
Helaas, ik doe geen uitingen over mijn seksleven.

Kaas de Vies | 12-10-11 | 12:26

@eerstneukendanpraten | 12-10-11 | 12:20
Of ze is gedrogeerd.

Che_cuevara | 12-10-11 | 12:26

De PvdA heeft het graaien zo'n beetje uitgevonden.
Epic Fail die banenclub. Deze sekte moet verboden worden.

070 | 12-10-11 | 12:25

eerstneukendanpraten | 12-10-11 | 12:24 Zitten?

Hij staat er. Tentoongesteld.

zeg maar jansen | 12-10-11 | 12:25

@Bakito | 12-10-11 | 12:19
Nobele waarden en socialisme mag je echt niet in één zin gebruiken.

Dat vloekt namelijk.

Che_cuevara | 12-10-11 | 12:25

Zo stond Lilianne ook eens bij mij aan de suikerspinkraam. Wilde ze korting, de inhumaniteit.

Ashtrey | 12-10-11 | 12:25

Wat weet zij meer over het inkomen van Job Cohen dan wij? #dtv

ZKH EénOog | 12-10-11 | 12:25

De clou zit hem natuurlijk in het bijvoeglijk naamwoord "actief". Wat Ploumen dus eigenlijk zegt is: wacht even met graaien tot een moment in je carrière dat het wat minder opvalt. Ook hier geldt weer: schijnbaar harde uitspraken van PvdA'ers zijn bij nadere bestudering nooit wat ze lijken. Er zit altijd een ontsnappingsclaususe in. Zo leep zijn ze bij de PvdA echt wel. Ze zijn niet voor niets zo groot geworden.

Ivoren Toren | 12-10-11 | 12:25

Bakito | 12-10-11 | 12:19 | + -1 -
Die gaskamers hadden ook niets te maken met de nobele waarden van het nationaal-socialisme.

zeefert | 12-10-11 | 12:25

Kaas de Vies | 12-10-11 | 12:23

Pica wellicht?

eerstneukendanpraten | 12-10-11 | 12:25

@zeg maar jansen | 12-10-11 | 12:23
Klopt. Met je hobby een dikke boterham verdienen en heel veel vrije tijd overhouden mag geen werken heten.

Bakito | 12-10-11 | 12:25

zeg maar jansen | 12-10-11 | 12:23

Dat hoeft daar ook niet, hij zit daar als zaalvulling...

eerstneukendanpraten | 12-10-11 | 12:24

Uit de partij zetten? Klinkt wel erg stasi hoor Liliane. Waarom laat je die sterke schouders de partijkas niet gewoon spekken a la SP?

très cool | 12-10-11 | 12:24

@Kaas de Vies | 12-10-11 | 12:22
Je bedoeld dus dat je eigenlijk al voor 545 jaar belasting hebt betaald?

Ik ken het gevoel.

Che_cuevara | 12-10-11 | 12:24

@eerstneukendanpraten | 12-10-11 | 12:20
De PvdA is altijd al een bezopen club geweest. Ook zonder te zuipen.

Koninging Beatricks | 12-10-11 | 12:23

wat is er mis met goed verdienen buiten de politiek, wat je kleur ook is? en een rooie is bereid meer belasting te betalen, dat kun je toch geen graaien noemen?

Satria | 12-10-11 | 12:23

Zou ze ruzie hebben met de rest van de partij.
Eerst en mes in de rug van Job en nu een mes in de rug van de rest van de partij.

Volgens mij is ze een beetje rancuneus.

Che_cuevara | 12-10-11 | 12:23

eerstneukendanpraten | 12-10-11 | 12:22 Lolbroek.

Bakito werkt niet.

zeg maar jansen | 12-10-11 | 12:23

@eerstneukendanpraten | 12-10-11 | 12:21 | + 0 -
Nee ze heeft gewoon haar haar geblondeerd.

Kaas de Vies | 12-10-11 | 12:23

Waarom mag iemand die zich heeft ingezet voor een laffe partij niet meer verdienen dan de B-norm?

kibambam | 12-10-11 | 12:23

@Che_cuevara | 12-10-11 | 12:19 | + 0 -
Nee veel ouder

Ik ben namelijk een belastingbetaler, een soort van sinterklaas die nooit de roe eens kan uitdelen.
545 jaar om precies te zijn dus.

Wel de lasten, niet de lusten
Wel het zuur, niet het zoet
Wel het kwartje van Kok, maar voor een dubbeltje geboren

Kaas de Vies | 12-10-11 | 12:22

Willem VanDer Decken | 12-10-11 | 12:21

Het Tropenmuseum, daar werkt Bakito ook!

eerstneukendanpraten | 12-10-11 | 12:22

BREAKING: Ploumen, die zelf graag het goede voorbeeld geeft, heeft baan geaccepteerd in de regering van Noord Korea.

Sunabalk | 12-10-11 | 12:22

En dan bij de volgende verkiezingen nog maar een naam of negen op de lijst hebben staan.

Want salaris inleveren doen ze dan weer niet. Dan maar de partij uit.

zeg maar jansen | 12-10-11 | 12:22

blonde slet | 12-10-11 | 12:18

Ben jij soms de zus van De Koreaanse Slet? Je hebt in ieder geval dezelfde achternaam...

eerstneukendanpraten | 12-10-11 | 12:21

Mooi man, ik krijg zware Bismarck-associaties bij die partij.

Biff Eagleburger | 12-10-11 | 12:21

Welk goed functionerend bedrijf zou die Ploumen nou een baan aanbieden? Behalve als toiletjuffrouw.

Willem VanDer Decken | 12-10-11 | 12:21

Ze heeft te veel gezopen. Kan niet anders...

eerstneukendanpraten | 12-10-11 | 12:20

Die graaiers bij de PvdA zijn met het VVD-virus besmette mutanten. Heeft niks met de nobele waarden van het socialisme te maken.

Bakito | 12-10-11 | 12:19

@Kaas de Vies | 12-10-11 | 12:17
Goh, ben jij al 94?

Che_cuevara | 12-10-11 | 12:19

PVDA kan je net zo goed opheffen, is verleden tijd

blonde slet | 12-10-11 | 12:18

Dit gaat een enorme tegenvaller worden voor de directeuren van Islamitische scholen.

Uit de partij gezet worden, de schande.

zeg maar jansen | 12-10-11 | 12:18

Dat Ploumen met dit voorstel komt NA VIER JAAR partijvoorzitter te zijn geweest (en nu bijna weggaat) is inderdaad ronduit bespottelijk. Ik heb zelden zo'n enorm brevet van onvermogen gezien als deze. Lieve Lilliane, je bent in vier jaar niet in staat geweest dit te bedenken, laat het nu dan ook maar zitten. Ga a.u.b. zo snel mogelijk weg.

Marcus Porcius Cato | 12-10-11 | 12:17

Zoals priesters over de rug van laffe lulletjes de buik vol vreten doen Plee v d A socialisten dat over de rug van arrebeiers.Mooi dat van beide instituten de dagen zijn geteld.

Ratzing. | 12-10-11 | 12:17

@K.Zwellever | 12-10-11 | 12:15
Daar hoeven ze niet eens voor te vertrekken, doen ze zo ook wel.

Che_cuevara | 12-10-11 | 12:17

Zou een antropoloog of misschien wel een psychotherapeut dit gedrag van politici kunnen duiden?

Want denken ze nou echt dat wij gek zijn en die lui geloven? Dat doen we al jaren niet, althans ik al niet sinds 1917 toen mijn Russchische spoorweg obligaties niets meer waard bleken te zijn. Zeg maar de Icesave van die tijd.

Kan de persoon in zijn of haar analyse direct ons laffe passieve gedrag duiden, waarom wij hier toch niets tegen doen.

Kaas de Vies | 12-10-11 | 12:17

Is dit nou (salon-) zelfreflectie? De geur van populisme walmt er in ieder geval van af.

von Schwaffelhofen | 12-10-11 | 12:17

@Traxor | 12-10-11 | 12:15
Dat wordt dure koffie.

Che_cuevara | 12-10-11 | 12:17

De hele achterban heeft een uitkering die tegen de Balkenende norm aanschurkt...

MichieldeMuiter | 12-10-11 | 12:16

Interieurverzorgster bij Gretta Duisenberg vind ik wel een gepaste baan voor haar. Al weet ik niet precies waarom.

doenormaal! | 12-10-11 | 12:16

Whoehaa, dit is niet waar, dit kan echt niet.

Hoe krijgt ze het uit haar strot, en zonder blozen.

Che_cuevara | 12-10-11 | 12:16

Traxor | 12-10-11 | 12:15 Op vrijwilligersbasis. Anders gaat het ten koste van het wachtgeld.

zeg maar jansen | 12-10-11 | 12:15

Inderdaad, geen graaiers? Dan kan je de HELE PVDA wel opheffen.

Creaguurder | 12-10-11 | 12:15

Damen en heren,
Appels en peren.+

Mvg.

Superior Bastard | 12-10-11 | 12:15

Noem ens één vertrokken PvdAer die Niet aan het graaien is geslagen?
Ik kan er geen een opnoemen.

K.Zwellever | 12-10-11 | 12:15

Na haar politieke carriere wordt ze theejuffrouw in een buurthuis. Wedden?

Traxor | 12-10-11 | 12:15

Dus ze zeggen netjes het partijlidmaatschap op als het oldboys netwerk eenmaal werkt?

zeg maar jansen | 12-10-11 | 12:14

Zoals ik al bij powned.tv zei

Ze houden geen leden meer over.

Kaas de Vies | 12-10-11 | 12:14

Die ergernis van haar is voorlopig nog kift. Totdat ze zelf met de vingertjes in de snoeptrommel zit.

De Regeering | 12-10-11 | 12:14

Vergeet niet alle verstrekte en ontvangen subsidies bij het salaris optellen.

ZDEV | 12-10-11 | 12:13

Ze zoekt ruzie met Marleen Barth. Duidelijk.

zeg maar jansen | 12-10-11 | 12:13

Ploumen verdient een bosje bloumen!

ojédiaré | 12-10-11 | 12:13

Is het al 1 april dan?

sapjes | 12-10-11 | 12:12

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken