Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Anthony Klein was een schatje

anthonykleinstaatermooiop.jpgGisteren is Anthony Klein opgepakt vanwege verdenking van moord op de 10-jarige Jennefer. Vandaag automatisch een artikeltje buurtbewoners laten wauwelen en wachthoudende éénstrepers uithoren in de Televagijn. Speciaal voor u uitgeknipt. Wat blijkt? Anthony is een zielig figuur. Een wannabe gangster die altijd deed alsof. Een doetje. Een lieve jongen die nooit iets of iemand kwaad zou doen. Het type dat op zijn stoepje alcohol gaat zitten sippen als zijn kinderen thuis zijn. Een apathische zombie als hij door de wijk loopt. Een jongen die elk moment in huilen kon uitbarsten als je lelijk tegen hem deed. Kortom, kleine meisjes slopen doet hij anders nooit. Is ook het AD achter gekomen. Net als Sander Vreeswijk. Maar dit doetje, hoe lief hij ook was, was blijkbaar wel in staat tot het volgende: "het [is] een raadsel wat de stille Anthony K. moet hebben bezield toen hij de tienjarige Rotterdamse mishandelde, misbruikte en vermoordde." En ook: "Bekenden van het zwaar getroffen gezin melden gruwelijke details. Jennefer zou zijn gekneveld, haar mond afgeplakt, ze zou zijn geschopt en geslagen." En vervolgens dwong hij zijn eigen kinderen te zwijgen, want die zaten er naar te kijken. Die moesten volgens het AD boven chippies blijven eten, terwijl in de kelder de meest gruwelijke dingen plaats vonden. Misselijkmakend ziek, ongeacht of het een altijd al borrelende vulkaan was die uitbarstte of een normaal persoon die plotseling knapte. Als dit allemaal waar is, dan wordt dit dus 18 jaar cel + TBS. Kortom, die doet niet meer mee.

Reaguursels

Inloggen

Weet niet van wie ik het plusje heb gekregen maar mijn dank hiervoor u heeft het begrepen.

dsm_IV | 14-10-11 | 00:39

Iedereen het er over eens dat de familie wellicht zelf meer heeft veroorzaakt, dan waar men zo op het eerste gezicht vanuit ging. De psychopaten hebben zelf een groot aandeel in de hele zaak verwacht ik zomaar. Misbruik er was niet eens spraken van. Ik wil plusjes op mijn reactie dit keer. Hij had dit nooit moeten doen,het was nog maar een kind maar of hij dit nu zelf ook allemaal zo graag op deze manier had willen laten gebeuren betwijfel ik. De kruik gaat net zolang te water tot hij barst.
Wat een uitspraak van S de familie is altijd goed voor hem geweest, die moet de hart op haar rug binden dan kan iedereen zien hoe goed ze is voor anderen. Gelijk haar familie zum kotsen.

dsm_IV | 12-10-11 | 23:39

Sterf.

Thuisfluiter | 12-10-11 | 22:55

Dit soort mensen maken me bang omdat ik twee jonge dochters heb.

de tandarts | 12-10-11 | 20:59

ik mag hopen dat hij elke dag in de bak in zijn kont word geneukt door een uit de kluiten gegroeide Vent.
Bloedbak.

nanzy | 12-10-11 | 19:43

@La Vie En Rose

Alleen omdat de politie zegt dat hij het kind niet seksueel misbruikt heeft, maakt dat nog geen feit.
Bij milly zei men dat ook. terwijl de waarheid toch anders was.

BigBangNeverHappened | 12-10-11 | 19:40

@andalucia | 12-10-11 | 18:10
Een volksgericht? Heb je ook geprotesteerd toen er een topic over Sander Vreeswijk, de moordenaar van Milly op GS verscheen?

Moord op een kind en seksueel misbruik van kinderen roepen nou eenmaal emoties op.

En wat bedoel je nou? Dat de familie voorbarig getoeterd heeft?

Feiten zijn:
Jennefer is de woning van Anthony binnen gegaan en daar niet meer uitgekomen.
Het lichaam van Jennefer is in de woning gevonden.
De kinderen van Anthony en de zus van Jennefer zijn getuige geweest van wat er is gebeurd. Wellicht niet van alles maar wel van veel. Een kind van 3 kan dat niet zo goed verwoorden maar een kind van 5 wel. Daarnaast had de politie nogal veel tijd nodig om te vertellen dat het gevonden lichaampje van Jennefer was, wat zou kunnen duiden op ernstige verminking.

En welke uitspraken zijn pertinent onjuist gebleken?
Dat Anthony Jennefer niet seksueel heeft misbruikt, althans daar zijn geen sporen van gevonden, blijkt nu. Gelukkig is haar dát bespaard gebleven.
En ja een up-date daarover was wel zo netjes geweest.

Maar om dan zo opgefokt te reageren met je " Stelletje kudt-hoernalisten hier en in de Televagijn"
slaat m.i. nergens op.


La Vie En Rose | 12-10-11 | 19:02

In mijn jeugd hadden wij in ons dorpje zowaar 2 nergertes. Die waren geadopteerd uit een of ander honki tonki land. Afgezien van een turks meisje (zonder doekje) groeide zij hier op tussen ons witjes.

Rond hun twaalfde liepen ze allebei met zakdoekjes en petjes. Wij hadden ze het niet geleerd, misschien gezien bij The A-Team?

Rond hun pubertijd waren ze samen DE drugsdealers van ons dorp. Wij hadden ze het niet geleerd, misschien gezien bij Miami Vice?

Nu zitten ze allebei al een tijdje vast, af en toe mogen ze is naar huis om voor onze plaatselijke coffeeshop te hangen.

Aan hun opvoeding of omgeving lag het niet, misschien de genen?

Het zal mij dus benieuwen met wat voor slap verhaal meneer Urcun komt.

Prodotti | 12-10-11 | 18:59

Wanneer komt zijn vrouw bij DWDD verkondigen dat hij onmenselijk wordt behandeld?

H.Stiglitz | 12-10-11 | 18:11

La Vie En Rose | 12-10-11 | 17:31
Zo fijn dat jij erbij was en derhalve weet wat er precies gebeurd is. Vraag me wel af waarom jij dan als verantwoordelijke volwassene niet in beperking zit. En of je me nou een kutwijf vindt of niet, zal me jeuken, dat snap je wel. Het enige wat ik probeer aan te geven is dat een volksgericht niet op zijn plaats is voordat we FEITEN (je weet wel, die onweerlegbare zaken die echt gebeurd zijn) kennen. Wellicht komen die in de strafzaak aan de orde, wellicht ook niet. In een beschaafde democratie hebben we daar regeltjes voor afgesproken. Wij zijn de beul niet; het vertrouwen op een rechtsgang moeten we maar hebben en zeker niet voorbarig gaan toeteren, als waren we de familie van het kleine slachtoffertje. Een aantal uitspraken zijn al pertinent onjuist gebleken, maar de toon is wel gezet. Tja...

andalucia | 12-10-11 | 18:10

18 jaar + TBS is te weinig.
Levenslang op water en brood met louter een oud gloeilampje in zijn isoleercel is meer op zijn plaats.

Semper Pecunia | 12-10-11 | 17:41

Mooi man, die multicul.

Graaisnaaiert | 12-10-11 | 17:39

@andalucia | 12-10-11 | 17:02
Gelukkig maar, dan is Jennefer dát bespaard gebleven naast het zich moeten uitkleden, mond afgeplakt, gekneveld en vervolgens doodgeslagen in het bijzijn van 2 kleintjes van 3 en 5. Dat valt reuze mee. Dan verdien je geen volksgericht natuurlijk. Daar heb jij weer gelijk an, jij kudt-andalucia.

La Vie En Rose | 12-10-11 | 17:31

En we gaan gewoon vrolijk door met het volksgericht. Quid, doe s ff updaten met het FEIT dat de politie cq het OM heeft aangegeven dat er géén sporen zijn van seksueel misbruik? Stelletje kudt-hoernalisten hier en in de Televagijn.

andalucia | 12-10-11 | 17:02

Weer te vroeg geoordeeld.
Niet misbruikt, wel afgeslacht.
Taakstraf 240 uur, waarschijnlijk op een kinderopvang.
Media moet wel waarheid vertellen.

Nuchtere Fries | 12-10-11 | 16:59

Meneer komt uit een schaamte-cultuur? Meneer heeft wellicht een moeilijke jeugd gehad.
Kom op 18jr+TBS. Hooguit 6 jaar wordt het waarvan 2 voorwaardelijk, met aftrek van voorarrest.

Het is tenslotte ook deels de schuld van het slachtoffer, die had gewoon thuis moeten blijven.

matatwork | 12-10-11 | 16:38

Zijn ze in de bajes gek op, op doetjes...

Zo zie je maar, laffe klootzak!!

the Baseball Bats | 12-10-11 | 16:04

Ik vind meer dan 18 + tbs gerechtvaardigd.
Want slachtoffer is jonger.
Aan de andere kant heeft hij voordeel van het zielige neger effect. Dus 12 jaar is ook mogelijk.

BigBangNeverHappened | 12-10-11 | 15:54

Davidson | 12-10-11 | 09:51

Ik vermoede dat al. Hopelijk heeft de ontmoeting met de materialisatie van het Gemeentelijk beleid u mogen bekoren.

Als u het zonder trauma's heeft overleefd zou trouwens al mooi zijn.

NoMinister | 12-10-11 | 15:35

@ Avitas
Katholiek priester heeft met name iets met religie te maken. En ja.... er is een verschil tussen religie en cultuur.

Jouw ervaringen met die groepen hebben hebben waarschijnlijk te maken met jouw positie op de sociale ladder.
Als je namelijk een trede of 2 a 3 omhogklimt op diezelfde ladder, dan kom je negers en marokkanen tegen dien niet crimineel zijn, naar school gaan dan wel een goede baan hebben.

Alle Toon | 12-10-11 | 15:30

@Alle Toon

vergeef me, ik was in de veronderstelling dat "katholieke priester" iets met cultuur van doen had, zoiets als "radicale moslim imam".

denk dat 1 van de redenen dat we het niet over een blanke pedopriester hebben voornamelijk is dat er zo verrekte weinig negers voor de katholieke kerk werken...

maar mocht je t interresant vinden, ik ben net zo vernietigend in mijn oordeel over de inteeltboeren in het noorden, en overigens geen racist. in tegendeel. ik heb heel wat marrokaanse maatjes gehad en het was allemaal tuig. heb ook best wel wat 50-cent negers gekend en ze waren allemaal crimineel. alle wannabe nazi`s die ik kende hadden het iq van een varken en zo kan ik nog wel ff doorgaan.

soms klopt een etiket ook gewoon;)

avitas | 12-10-11 | 15:25

@ Avitas
Al je roept is weer zo een pedopriester, dan refereer aan een beroep (priester) en niet aan een afkomst.

In het geval van Anthony K en alle ander niet-blanken die te kakken zijn gezet op deze site wordt er enkel en alleen gerefereerd naar afkomst/ras/cultuur. Daar zit wel en groot verschil in. Dat noemenden ze vroeger racisme. Maar racisme bestaat gelukkig niet meer,alles hee
t tegenwordig vrijheid van meningsuiting. zucht!

Alle Toon | 12-10-11 | 15:17

@Alle Toon

wat een dwaze opmerking....

alle pedopriesters in nl vergeten? zien we een blanke priester roepen we ook waarschijnlijk in koor:"kijk! heb je weer zo`n pedopriester!". en die katholieke priestertjes zitten ook allemaal aan dat stempel vast. shit happens. begin je eigen kerk zonder misbruik en t probleem is opgelost.

ligt niet aan het kleurtje, maar de ervaring die we hebben opgedaan met de doelgroep in de afgelopen jaren:)

avitas | 12-10-11 | 15:13


Indien dader is niet-blank: Schuld ligt bij cultuur ras/afkomst. Liefst allemaal direct het land uit.

Indien dader is blank en Nederlands: Schuld ligt enkel bij dader. Dader is de klootzak. De blanke huidskleur wordt otzien bij elke commentaar

Alle Toon | 12-10-11 | 15:06

Wat me opvalt is dat nu de misdaad is begaan door de negroide Nederlander Anthony K. afkomst ineens een enorme rol speelt en alle gefrustreerde onderbuikgevoelens weer om je oren vliegen hier op deze racistische onderbuiksite.
Dit in tegenstelling toen Sander Vreeswijk min of meer hetzelfde deed, want toen lag het aan Sander. Toen hoorde ik niemand over de Nederlandse/blanke cultuur, dat had er niks mee te maken ogenschijnlijk.Terwijl de meesten van dit soort misdaden nog altijd door de blanke medemens worden begaan!

Alle Toon | 12-10-11 | 15:03

om moe van te worden dit soort types...

ziet eruit als 50 cent, voelt zich 50 cent, doet 50 cent, maar zal nooit 50 cent zijn:D

waarom? omdat hij wel 50 cent wil zijn en 50 cent zelf eigenlijk helemaal geen 50 cent wil zijn:D denk dat het daar vooral op neer komt.

gaat engels leren en luisteren naar text prutsers. dan hoor je alle echte gangsterrappers rappen:"ik heb een kudtleven en zorg dat jij dat niet krijgt".

het verschil is dat zij geen keuze hadden, zij handelden uit nood(en nog belangrijker zij bleven van kleine kindjes af). al die wannabe gangstertjes in het westen hebben geen nood, daarvoor is er school, uwv, bijstand e.d. en niets is zo fucking stupid als een mens dat vrijwillig voor een leven op straat kiest.

dan ben je geen gangster maar een 1e klas domoor=)

avitas | 12-10-11 | 14:59

Hij was dus al een zeer labiele persoon voordat dit begon #stemmingswisselingen #snelhuilen #apathisch #totaleloser

Dus geen wonder dat zoiets vroeg of laat plaatsvindt. Wie laat zich overigens in hemelsnaam in met zo iemand?

Bart_Bart | 12-10-11 | 14:16

M'n maag draait zich weer om van dit figuur. Laten we hopen op minstens 18 jaar met tbs.

cabbit | 12-10-11 | 14:01

Weer een kind slachtoffer van, ja van wie eigenlijk...


Resumé:
Meisje van 10, met volgens de familie de verstandelijke vermogens van een kind van 4 loopt weg na een ruzie met haar moeder, zou naar haar vader gaan die in de buurt woont en komt daar nooit aan. Althans volgens het bericht dat Amber Alert pas 28 uur! later uit liet gaan.

Nu blijkt dat zij zaterdagmiddag al bij Anthony, de ex van haar zus, die m.i. ook de verstandelijke vermogens van een kind van 4 lijkt te hebben, is langs gegaan. De kinderen van haar zus - 3 en 5 jaar - waren ook bij de niet zo snugger uitziende Anthony en hebben gezien wat Anthony met Jennefer heeft gedaan.

Enfin, zaterdagavond om 18:00 uur doet de moeder of vader aangifte van vermissing. Zondagavond om 22:00 uur gaat er pas een Amber Alert uit. WTF, een meisje van 10 met de verstandelijke vermogens van een kind van 4 wordt dan al 28 uur vermist!

De politie brengt zaterdag o.a. een bezoek aan Anthony. In de straat hangt een camera die heeft geregistreerd dat Jennefer zaterdagmiddag bij Anthony naar binnen is gegaan en de woning niet heeft verlaten.

Maar die bekijken ze pas later.

Waarom niet gelijk met speurhonden een bezoek gebracht aan alle mensen bij wie Jennefer mogelijk haar toevlucht had gezocht?

Waarom niet alvast een mannetje die camerabeelden laten bekijken terwijl anderen verder gaan met het zoeken naar Jennefer?

Vroegah werkten er nog mensen bij de politie en recherche die hun intuïtie en deskundigheid gebruikten. Maar die zijn weggereorganiseerd of zelf gillend weggelopen door wanbeleid van lieden aan de top.

Wat je nu ziet,(kijk ook even naar Opsporing Verzocht)zijn een stelletje onnozelaren waar je verbijsterd naar zit te kijken en te luisteren.

Politiecorps Rijnmond, al eerder in het nieuws gekomen toen een man in een woning in Pernis werd doodgemarteld. 2 agenten die niet naar binnen gingen maar buiten op versterking wachten terwijl het gegil van het slachtoffer duidelijk te horen was.
Die in 1e instantie een vluchtig bezoekje aan Sander Vreeswijk brachten terwijl de ouders van Milly hadden verteld dat het laatste wat zij van Milly hadden gehoord, dat er een buurman met een kat voor de deur stond.

En niks geleerd hè?

Ik beweer niet dat Jennefer nog geleefd had als de politie adequater had opgetreden. Wel dat Jennefer het slachtoffer is van een zwakbegaafde dader, zwakbegaafden bij de familie. (wie laat zijn/haar kind/kinderen alleen bij zo'n figuur als Anthony) en zwakbegaafden bij de politie.
En niet alleen Jennefer, ook die kleintjes van 3 en 5.

La Vie En Rose | 12-10-11 | 13:58

'ja ok, dit soort dingen gebeuren. En toch is het in veel landen veel erger. Nederland is zo slecht nog niet. Wilders en v Gogh hebben dit klimaat geschapen'
[PvdA modus uit]

Cousin Eddie | 12-10-11 | 13:34

frnas | 12-10-11 | 11:57;
Voor jou nog 18 jaar zwitsalkupske en TBS.

H.A. Ram | 12-10-11 | 13:27

Je zou toch denken dat iedereen door het internet inmiddels wel is afgestompt door een veelvoud van dergelijke berichten, maar ik heb mezelf erop betrapt dat mijn maag nog steeds omdraait van dergelijke zieke figuren .
Ik blijk nog steeds de menselijke cappaciteit tot compassie met een slachtoffer te hebben, en dat is mooi, maar ik krijg wel steeds een godsgruwelijke teringhekel aan mensen die niet met hun kutklauwen van een kind af kunnen blijven !
En of de dader nu zwart, wit, rood, licht of donkergetint is, christen, Jood, moslim of in het vliegende spaghettimonster geloofd doet voor mij niet ter zake, daar ligt voor mij totaal geen onderscheid in, die gasten moeten namelijk allemaal dood, en niet op een humane manier, want dat waren hun daden tenslotte ook niet, maar op een gruwelijke wijze omgebracht !
Teringhufters die niet met hun klauwen van een kind af kunnen blijven !
@Joris, je mag mijn bericht verwijderen, maar mijn afschuw voor dit soort figuren blijft !

Ga even een stukje wandelen, zucht ..................

de gouwe gast | 12-10-11 | 13:21

-weggejorist-

Putagalbak | 12-10-11 | 13:12

Wat een poeplap.

Smalhout | 12-10-11 | 12:52

18 jaar + TBS? Vierendelen op de Dam!

Puz Pin | 12-10-11 | 12:27

"'Hij had daarna geen huis, geen werk. Ik liet hem in mijn huis wonen. Het is nu bizar, want wíj hielden hém eigenlijk in leven. Hij heeft alles aan onze familie te danken en nu dit. En nu heeft hij dít gedaan,' zegt de broer nog vol ongeloof."

Ze hebben een slang aan de borst gekoesterd, en zijn verbaasd dat ze nu gebeten worden. Al te goed is buurmans gek. Wel typisch Nederlands: tegen de klippen op geloven in het goede in de mens. Ook al kon iedereen die dat wilde, zien dat Anthony Klein een waardeloze klaploper was die zoveel goedheid helemaal niet waard was. Vast een PvdA-stemmer, die broer.

Ivoren Toren | 12-10-11 | 12:15

-weggejorist-

frnas | 12-10-11 | 11:57

Laat de pliesie gewoon eerst de bewijslast rond zien te krijgen ! Het hoe,wat en waarom ?

Nu lopen er al zoveel mensen op de zaken vooruit dat het niet uitgesloten is dat de advocaat van die A.K.
er zijn voordeel mee doet, gewoonweg door te stellen dat hij al door het publiek veroordeeld is voordat er überhaupt een rechtzaak is. Kan mogelijk weer verschil maken in de strafmaat.

herodus | 12-10-11 | 11:57

@ Bakito | 12-10-11 | 09:05;
"Alle (stief)vaders moeten preventief onder de loep genomen worden". Leg eens uit lutser.

H.A. Ram | 12-10-11 | 11:26

Deze jongen komt uit een schaamtecultuur, heeft nog een kleurtje ook.

In plaats van 18 jaar voor een autochtoon zijn de achttien uur harken voor deze klootzak meer op zijn plaats volgens onze D66 rechters, want we willen tenslotte niet discrimineren!

gescheurdrubber | 12-10-11 | 11:05

jan-lul-de-behanger | 12-10-11 | 10:37

Ben enkele weken geleden in Blijdorp geweest en durf te zweren dat ik in één van de verblijven daar een familielid van deze kerel heb zien zitten met een zelfde 'intelligente' blik in de ogen.

PietjePuk | 12-10-11 | 11:01

GeenStijl en de overige media komen vandaag met het nieuws het het eigenlijk een schatje was, ik melde dit twee dagen geleden al.
www.geenstijl.nl/mt/archieven/2011/10/...
DerUnterMensch | 10-10-11 | 15:11 |
"Van binnen is het eigenlijk een schatje".

Het helpt natuurlijk wel als de media altijd de zelfde conclusie trekken als het om multiculturele figuren gaat,

DerUnterMensch | 12-10-11 | 11:01

@jan-lul-de-behanger | 12-10-11 | 10:37
Schoffelen voor het huis van de moeder.

Slipsnifter | 12-10-11 | 10:58

* begint een beetje te begrijpen waarom er mensen zijn die die vinden dat Apartheid en de KKK goeie dingen zijn*.

Dunnepoep | 12-10-11 | 10:54

Bron: mensen in de buurt die iemand kennen die het van de familie gehoord heeft.

Rochel | 12-10-11 | 10:49

Gezien het uiterlijk van de man, wat bij de rechtbank doorslaggevend zal zijn, moet hij toch al gauw uitgaan van 160 uur dienstverlening.

jan-lul-de-behanger | 12-10-11 | 10:37

@Boomschade
Nee joh ! Daar is nog een goede kans op genezing. En als je niet oplet wint hij daarna ook nog 7 keer de Tour.

Gier | 12-10-11 | 10:33

Ik moet Quid teleurstellen, als de kans op herhaling laag wordt geacht, komt deze beste man na max 8 jaar weer op vrije negervoetjes.

Goatrider | 12-10-11 | 10:33

Jammer dat ik geen vrienden meer kan worden op Facebook; zo'n aardige jongen ontmoet je toch zelden.

ik heet joran | 12-10-11 | 10:32

@praatjepoepofzo | 12-10-11 | 10:07
Precies daarvoor is nou anticonceptie uitgevonden. Dus noem me ouderwetsch, maar ik ben tenminste logisch. Dat je (dank Dawkins) een onbeheersbare drang hebt om je DNA uit te spreiden, snap ik, maar dan wel in combinatie met een even onbeheersbare drang om dat eigen DNA dan ook goed op weg te helpen. We leggen tenslotte geen eieren.

Wilhelmina Kuttje | 12-10-11 | 10:29

Mag ik hem teelbalkanker toewensen ?

Boomschade | 12-10-11 | 10:29

Wilhelmina Kuttje | 12-10-11 | 10:22

Bel eens met meneer Kohnstamm, die snapt dat volledig hoor!

eerstneukendanpraten | 12-10-11 | 10:23

Nee, geen zware straf. Want dit doet 'ie anders nóóit!

Specy | 12-10-11 | 10:23

Swahili Bubba | 12-10-11 | 10:12

Met of zonder glijmiddel?

eerstneukendanpraten | 12-10-11 | 10:22

@ God Zelf | 12-10-11 | 09:49
"Als ze dachten dat hij iets met de verdwijning van doen had, ga je toch direct eerst zn huis ondersteboven keren? Dan ga je toch geen tap zetten in de hoop dat ie over de telefoon iets loslaat."
De politie heeft zelf verklaard dat ze het huis niet overhoop konden halen omdat er nog te weinig verdenking was (geen huiszoekingsbevel mogelijk oid). Het feit dat een straatcamera Jennefer daar wel naar binnen, maar niet naar buiten zag gaan EN dat de kinderen bleek & stil op de bank zaten, was blijkbaar onvoldoende verdenking. Want hee, ook een dealende/blowende/zuipende en anderszins licht ontspoorde medemens heeft alle recht op privacy.
Maar dat is dus niet privacy aan de telefoon, alleen in huis.
.
Wie dit recht nog snapt, is zelf krom.

Wilhelmina Kuttje | 12-10-11 | 10:22

-weggejorist-

Rein 8570 | 12-10-11 | 10:21

doorstart | 12-10-11 | 10:10

Denk dat ik daar binnenkort de gelegenheid niet meer voor krijg...

eerstneukendanpraten | 12-10-11 | 10:20

@LJBrinkhorst | 12-10-11 | 10:13
Ja hoor, je hebt gelijk.

Slipsnifter | 12-10-11 | 10:17

Bakito | 12-10-11 | 09:05
Goed plan!! Laten we voortaan alle mannen die kinderen hebben, of ermee te maken hebben gewoon voor de zekerheid vast als verdachte zien!

DataValue | 12-10-11 | 10:17

Ik zeg: alle wannabe gangsters preventief opsluiten!

Zo, kunnen we allemaal weer slapen.

Hempieman | 12-10-11 | 10:16

Eh GS, of jullie hebben de verkeerde foto, of de Televaag, maar het zijn in ieder geval niet dezelfde zwarte broeders, kijk eens naar het kleurverschil...

Allard Hakbar | 12-10-11 | 10:15

Hopelijk krijgt die gast levenslang, maar zal wel weer niet.

Hölzenbein | 12-10-11 | 10:15

Petje, handjes, kruis van je broek tussen je knieen!

starry | 12-10-11 | 10:14

@Slipsnifter:

Jij schrijft:

"Die gasten hebben ook bijna altijd al een stel kinderen op hun 26e..
Dat komt deels doordat ze tijd genoeg hebben om ze te maken, maar wat me vaak verbaast is dat onze kaasmeiden bijna automatisch met de benen wijd gaan voor zo`n bro."

Ik vind dat je het daar best over kan hebben hoor, maar niet in de discussie over ontspoorde randdebiel die net zo goed Sander of Achmed had kunnen heten.

LJBrinkhorst | 12-10-11 | 10:13

doen=doet

Slipsnifter | 12-10-11 | 10:13

Watje of niet, de galg is zijn loon!

E Rectus Magnificus | 12-10-11 | 10:13

Succes met uitgewoond worden door het Bubba J team!

Swahili Bubba | 12-10-11 | 10:12

@eerstneukendanpraten | 12-10-11 | 10:09
En als je een beetje je best doen een M5 ;-)

Slipsnifter | 12-10-11 | 10:12

@LJBrinkhorst | 12-10-11 | 10:07
Hallo, ik breng die zaken ook niet met elkaar in verband, dat maak jij er van.
Ik plaats alleen een opmerking.

Slipsnifter | 12-10-11 | 10:10

eerstneukendanpraten | 12-10-11 | 09:53 |
Doe maar liever niet tegen me praten dan lijkt het net of we geneukt hebben en ik ben geen heaumeau..

doorstart | 12-10-11 | 10:10

Slipsnifter | 12-10-11 | 10:04

Als je maar genoeg kids op de wereld zet bij voldoende vrouwen heb je genoeg geld voor benzine voor een 190D of 525!

eerstneukendanpraten | 12-10-11 | 10:09

Slipsnifter | 12-10-11 | 09:59

Het feit dat Klein zwart is heeft geen donder met te maken met de feiten waarvan hij verdacht wordt. Ook de voorliefde die sommige vrouwen voor zwarte mannen hebben heeft er niets mee te maken.

LJBrinkhorst | 12-10-11 | 10:07

Wilhelmina Kuttje | 12-10-11 | 10:06
U bent ook van de oude stempel, dat siert u.
Mensen zijn tegenwoordig te lui om te zorgen voor kinderen. Zuchten al als het 15.00 uur is en de kinderen weer gehaald moeten worden. Het maken was waarschijnlijk leuker als wat er volgde!!!!

praatjepoepofzo | 12-10-11 | 10:07

Lees ik in een terzijde dat het meisje het verstand van een 4-jarige had... Dan wordt dat verhaal van "gewoon een kwartier door een kansenwijk laten lopen als ze naar papa gaat" toch ook heel anders? Dat aan een kind van 10 overlaten vind ik al totaal op het randje, maar als dat kind het verstand van een kleuter heeft EN ook nog eens door een park moet lopen...
Als je een kind kan maken, voed het dan verdomme ook fatsoenlijk op. Stelletje eikels in jullie kansenmilieus!

Wilhelmina Kuttje | 12-10-11 | 10:06

Polletje Piekhaar | 12-10-11 | 09:59

En volgens Desmond Morris gedragen wij ons gewoon als apen. Dus iedereen die zich bij de term aap 'aangesproken' voelt moet 'The naked ape' maar eens gaan lezen. En het is gewoon in het NL vertaald...

eerstneukendanpraten | 12-10-11 | 10:04

@eerstneukendanpraten | 12-10-11 | 10:01
Als ze 3 kinderen hebben is het ook vaak bij 3 verschillende vrouwen.
Eens per maand maken ze een rondje exen om (een deel van) de kinderbijslag te incasseren.
De Civic loopt ook niet op water, je weet tog.

Slipsnifter | 12-10-11 | 10:04

Slipnifter
Dat verbaast mij ook. Zo onverantwoordelijk, het lijken wel kleuters in het lichaam van een volwassene. (En dan gaat het mij niet om "geslachtsverkeer met bro's" maar meer in het algemeen.) Maar ja, Charlois he? Zouden de kansarme kinderen op school in Rotterdam-Zuid niet een lesje 'Leven als zelfstandig en autonoom mens - zo doe je dat' kunnen krijgen??

Theodoros | 12-10-11 | 10:04

@Polletje Piekhaar
iets met klok en klepel.

Gier | 12-10-11 | 10:03

"Ga maar even naar Oom Anthony, kunnen wij even naar de hashtent"

Superior Bastard | 12-10-11 | 10:03

Slipsnifter | 12-10-11 | 10:01 |
Ik begrijp wat u bedoeld, hoef Rotterdam maar binnen te rijden en bij de eerste lantaarnpaal staat fysiek bewijs van hetgeen u bedoeld ;-)

praatjepoepofzo | 12-10-11 | 10:02

Die zien we nooit meer..... te-rug

FCG | 12-10-11 | 10:01

Eigelijk moet je medelijden hebben met Anthony.. Het was per slot van rekening... een Schatje!

de melkboer | 12-10-11 | 10:01

@praatjepoepofzo | 12-10-11 | 09:58
Dat kan natuurlijk ook, en leuk voor je, maar dan ben je een uitzondering, als ik zo eens om me heen kijk.

Slipsnifter | 12-10-11 | 10:01

Slipsnifter | 12-10-11 | 09:54

Ken hetzelfde euvel uit een havenstad in het Oosten des lands. Maar in het weekend gaat de trouwring af en vader gaat weer op jacht naar nieuw vlees zonder kinderen...

eerstneukendanpraten | 12-10-11 | 10:01

Ja, was het iets te? Ach ik ken die systemen en zie vooral een terugkerend patroon, als dit soort onzin binnen het systeem gebeurd ben ik iets apathischer dan dat ze de straat op gaan en iemand pakken die er buiten staat. Natuurlijk staat een kind er altijd buiten maar als hij het toch ging doen dan ben ik blij dat hij geen zin had om er teveel energie aan te verspillen. En tja, dit soort vrouwen willen nou eenmaal biatches zijn dat je het dan ook op je bord krijgt..., doet ie anders nooit..

doorstart | 12-10-11 | 10:00

Volgens Dick Swaab dan

Polletje Piekhaar | 12-10-11 | 10:00

@LJBrinkhorst | 12-10-11 | 09:57
Die had geen kinderen.

Slipsnifter | 12-10-11 | 09:59

Las gisteren al in het AD dat het "zo'n normale jongen" is. Hebben al die mensen in dat soort habitats een triljoentriljard dik bord voor hun kop? Een mid twintiger met twee kinderen die blowed, drinkt en zich openlijk als gangsta afficheert en waarschijnlijk dit eerzame beroep ook uitoefent, is dat wat men als "normaal" betiteld? Mijn god wat een dommigheid.

de directeur | 12-10-11 | 09:59

Volgens Dick- Wij zijn ons brein- Swaab is ons idee van een vrije wil een illusie. Ons gedrag wordt bepaald door onze hersenen en wanneer daar iets scheef zit dan kan dat zomaar uit de hand lopen. Daar kunnen wij dus helemaal niets aan doen. Dus al die reaguurders die allerlei enge straffen bedenken snappen er helemaal niets van. Deze man is niet verantwoordelijk voor wat hij deed.

Polletje Piekhaar | 12-10-11 | 09:59

Slipsnifter | 12-10-11 | 09:54 |
"Die gasten hebben ook bijna altijd al een stel kinderen op hun 26e.."..... euh dat had ik ook en ik ben blank!

praatjepoepofzo | 12-10-11 | 09:58

Slipsnifter | 12-10-11 | 09:54

Is Sander Vreeswijk ook zwart?

LJBrinkhorst | 12-10-11 | 09:57

Herr-Flick 2.0 | 12-10-11 | 09:54

Waar begint en eindigt het? [OT] is een relatief begrip...

eerstneukendanpraten | 12-10-11 | 09:57

God Zelf | 12-10-11 | 09:49 |
Volgens mij standaard protocol zo een tap, heeft ook te maken met eventueel losgeld wat gevraagd kan worden als het gaat om ontvoeringen

praatjepoepofzo | 12-10-11 | 09:57

Degene(n) die toestond(en) dat Jennefer bij deze mongeaul rondhing zijn voor de helft schuldig. Zeker als je zijn trackrecord tot nu toe bekijkt.

Superior Bastard | 12-10-11 | 09:56

@mezelf: loden.

LJBrinkhorst | 12-10-11 | 09:55

Die gasten hebben ook bijna altijd al een stel kinderen op hun 26e..
Dat komt deels doordat ze tijd genoeg hebben om ze te maken, maar wat me vaak verbaast is dat onze kaasmeiden bijna automatisch met de benen wijd gaan voor zo`n bro.
Schuldgevoelens uit de koloniale tijd, er in geramd door de policor?
Ik zou het niet weten maar het blijft opvallend.

Slipsnifter | 12-10-11 | 09:54

@ eerstneukendanpraten | 12-10-11 | 09:52

Erg he ? dan begint toch alles te jeuken....... Maar we gaan nu wel erg Off Topic.

Herr-Flick 2.0 | 12-10-11 | 09:54

wow wat een cynisme hier zeg ,veel mensen hier proberen nog ff iets van quasi grappig te zijn .mensen probeer het wat respectvoller te houden een kind is vermoord.

edinho | 12-10-11 | 09:53

doorstart | 12-10-11 | 09:47

Ga toch eens deaud!

eerstneukendanpraten | 12-10-11 | 09:53

Nietvoordekat | 12-10-11 | 09:48

Voilà. Weer een probleem opgelost en mijn koffiekan is nog niet eens leeg. Tsjonge NL komt er weer bovenop.
Als ze dan maar niet gaan ontsnappen zoals in de film Papillon of Passage to Marseille. maar zij waren dan ook onschuldig!

ecologiste | 12-10-11 | 09:53

@ Che_cuevara | 12-10-11 | 09:48

Ik ben altijd blij als jij weer even de rem op ons gooit, zeg het maar : we maken er schweinehund van.

Herr-Flick 2.0 | 12-10-11 | 09:52

@ Che_cuevara | 12-10-11 | 09:48

Ik ben altijd blij als jij weer even de rem op ons gooit, zeg het maar : we maken er schweinehund van.

Herr-Flick 2.0 | 12-10-11 | 09:52

Tijgertje0066 | 12-10-11 | 09:50

Je mag mijn windbuks wel even lenen, heb nog een hele doos met kogeltjes over...

eerstneukendanpraten | 12-10-11 | 09:52

Ik ben normaliter een redelijk pacifistisch persoon, maar als ik die kop zie en hoor wat daar met dat arme meisje is voorgevallen heb ik een sterke neiging om die rotkop tot smurrie de slaan, het helpt niet, maar het lucht wel op.

Maar goed dat hier zoiets is als een rechtelijke macht ipv een volksgericht.

TheStef | 12-10-11 | 09:52

Herr-Flick 2.0 | 12-10-11 | 09:44

Begrepen! Maar er zijn ook blanke mensen die zich daar nog steeds aan ergeren, denk maar aan die gekkies die de gouden koets wilden laten overschilderen vanwege de 'koloniale' afbeeldingen...

eerstneukendanpraten | 12-10-11 | 09:52

NoMinister | 12-10-11 | 09:47 |

Nee, daar werk ik gelukkig niet...

Davidson | 12-10-11 | 09:51

Sommige mensen zijn de benaming mens niet waard. Dat zijn gewoon wilde dieren en die moet je eigenlijk afschieten. Maar aangezien we dat stadium al achter ons hebben gelaten: opsluiten, ketenen aan een lode bal en af een toe een haffel beschimmeld brood en een bak water bij zetten.
Teringzieke lul.

LJBrinkhorst | 12-10-11 | 09:50

@doorstart | 12-10-11 | 09:47
Ben jij wel helemaal nuchter?

Che_cuevara | 12-10-11 | 09:50

-weggejorist-

Tijgertje0066 | 12-10-11 | 09:50

het is zo triest wat er gebeurd is. Maar er zijn mensen die happen zo makkelijk, dat alle onderwerpen lollig worden.
En zo komen wij de dag weer door.

Herr-Flick 2.0 | 12-10-11 | 09:50

NoMinister | 12-10-11 | 09:44

Never mind, het is maar een nick...

eerstneukendanpraten | 12-10-11 | 09:50

Herr-Flick 2.0 | 12-10-11 |

Iedereen hoort hier boos over te zijn; het is walgelijk. Het is daarentegen niet nodig om achtere elke boom een Pvda-stemmende tokkie te herkennen. En als we donkere mensen met dieren zouden moeten vergelijken kom je eerder bij een aap uit dan bij bijvoorbeeld een ijsbeer.

Davidson | 12-10-11 | 09:50

Ik lees dat een telefoontap zijn betrokkenheid zou hebben aangetoond. Huh? Om welke reden was zijn telefoon getapt? Als ze dachten dat hij iets met de verdwijning van doen had, ga je toch direct eerst zn huis ondersteboven keren? Dan ga je toch geen tap zetten in de hoop dat ie over de telefoon iets loslaat. Het lijkt mij dus, dat die tap er al eerder was. Waarom? Of wordt iedereen in NL permanent getapt? (ook aannemelijk)

God Zelf | 12-10-11 | 09:49

doorstart | 12-10-11 | 09:47 Als je zo begint is de doorstart van korte duur denk ik.

Het is voor die moeder erg dat haar dochter vermoord is.

Daar doet de huiselijke omstandigheid niets aan af.

zeg maar jansen | 12-10-11 | 09:49

@ecologiste | 12-10-11 | 09:44
Ik ben voor. Zet ze op één eiland, hek van 20 meter er omheen, en laat ze elkaar maar afmaken. Of niet, en dan kunnen ze daar een menswaardig bestaan leiden, waar wij er geen last meer van hebben.

Qua opvoedkundigheid lijkt het me ook een pre, trouwens. Als je hier in de cel zit en niet zelfvoorzienend bent, meh. Als je daar niet zelfvoorzienend bent, heb je niks te eten.

Nietvoordekat | 12-10-11 | 09:48

@Herr-Flick 2.0 | 12-10-11 | 09:44
Je hebt voor een groot deel gelijk.
Maar wat is het nu, een "varken" of een "aap"?

Che_cuevara | 12-10-11 | 09:48

Davidson | 12-10-11 | 09:39

Ik zei ook niet dat ze er niet zijn... Sterkte op uw 'werk' ;-)

NoMinister | 12-10-11 | 09:47

Ach kijkende naar het niveau van de moeder die het lekker vindt gansterneukend door het leven te gaan, missen we nu hooguit een toekomstige biatch. Zo heeft meneer eigenhandig er even de rem op gezet om vervolgens even lekker lang met z'n matties te gaan hangen. Wat is er nog meer in het nieuws, next...

doorstart | 12-10-11 | 09:47

O godt! Weer een zielig mens. *kuch* Mensen doe nou toch eens normaal. Al die idioten die dergelijke mensen vergoeilijken, ik wordt er niet goed van! Ja hij zal vast een rotjeugd hebben gehad. Nou heel erg jammer voor hem maar er zijn er zoveel die een rotjeugd hebben gehad en zich toch weten te gedragen. Mensen die zo over de schreef gaan daar is een steekje aan los en dat komt niet door de opvoeding!

doenormaal! | 12-10-11 | 09:47

Ivoren Toren | 12-10-11 | 09:30 | + 0 -
Die Sandra heeft ook haar geestelijke beperkingen. Vlak na de moord gaat ze haar facebookpagina updaten, ze loopt de politie voor de voeten en ze doet vreemde uitspraken.

brabandertje | 12-10-11 | 09:47

@ eerstneukendanpraten | 12-10-11 | 09:38

Ik kan altijd alleen maar voor mij zelf praten, Ja als ik lees wat die aap met dat meisje gedaan heet dan wordt ik heel boos,maar dat ik hem een aap noem wil niet zeggen dat ik iedereen met een donkere huidskleur een aap vind. Maar ik vind dat zwijn met zijn petje wel een aap, en ik zou best wel graag zien dat de maatschappij van hem verlost gaat worden.
En dat ik zo verbitterd over komt dat is natuurlijk de eerste reactie, maar het is natuurlijk geen geheim dat heel veel donkere mensen, de blanke uitvoering haten. En nog altijd lopen te schelden over de "voc" periode, en zich daarachter verschuilen.

Herr-Flick 2.0 | 12-10-11 | 09:44

Nietvoordekat | 12-10-11 | 09:39

mooi gezegd: het is de last van beschaving die we hier in dit land moeten dragen.

Er schijnt in de Nl-se Caraïben wel een onbewoond eilandje te zijn. Als we nu al deze lieden uit de overzeesche gebiedsdelen daar hun straf laten uitzitten? Zelfvoorzienend? Dus eigen potje koken van wat ze daar verbouwen en uit het water vissen? Als het ze niet lukt, pech gehad voor hun?

ecologiste | 12-10-11 | 09:44

eerstneukendanpraten

He vriend, je moeder en vader hebben je niet voor niks eerstneukendanpraten genoemd he?

NoMinister | 12-10-11 | 09:44

-weggejorist-

de melkboer | 12-10-11 | 09:43

Herr-Flick 2.0 | 12-10-11 | 09:38 |

Waar heb jij het over?
2.0 is duidelijk geen verbetering. Ik ben een rechts georienteerde student... Ik en PvdA? Yeah right. Bespaar me aub die onzin.

Davidson | 12-10-11 | 09:41

Slipsnifter | 12-10-11 | 09:30

Op een gegevn moment moet je de kosten afwegen tegen de maatregelen. En dat moment hebben we al een jaar twintig=dertig gelden bereikt.

ecologiste | 12-10-11 | 09:40

@ Che_cuevara | 12-10-11 | 09:09
Ja, er bestaat toch echt zeer redelijke twijfel. Zou hij het wel gedaan hebben ?!? Is er niet toch stiekem iemand die haar vermoord heeft en toen bij hem in zijn huis heeft gelegd ? Ja, ik twijfel toch ook wel heel erg aan zijn schuld. Zoals al blijkt was het namelijk eigenlijk een schatje. Je toegenegen,

Marcus Porcius Cato | 12-10-11 | 09:40

@eerstneukendanpraten | 12-10-11 | 09:38
Bos is zijn "buitenverblijf"

Che_cuevara | 12-10-11 | 09:40

@ecologiste | 12-10-11 | 09:35
Dat is de last van beschaving die we hier in dit land moeten dragen.

Je kunt veel dingen zeggen ten nadele van de doodsstraf, maar qua kosten en recidive loopt hij mijlenver voor op celstraf. Ik ben nog steeds principieel tegenstander voor de doodsstraf, maar bij sommige mensen zou ik het net iets minder erg vinden.

Nietvoordekat | 12-10-11 | 09:39

NoMinister | 12-10-11 | 09:32 |

Nee, dat is niet het geval. Culturen zijn niet gelijkwaardig. Er zijn een heleboel verschillen die ik zometeen weer aan aan den lijve zal ondervinden bij het stadsdeelkantoor. U weet wel, positieve discriminatie.

Davidson | 12-10-11 | 09:39

Che_cuevara | 12-10-11 | 09:38

Hij zei Bos, geen oerwoud...

eerstneukendanpraten | 12-10-11 | 09:38

@ Bakito | 12-10-11 | 09:08
Nee Bakito, voor de honderd-duizendste keer, dat weet ik. Van dat meisje zijn we definitief af. Maar dan zijn we wel OOK definitef van dit schatje af. Je toegenegen,

Marcus Porcius Cato | 12-10-11 | 09:38

@ Davidson | 12-10-11 | 09:34

Haha wat een beschaafd iemand bent u, nu komt de aap uit de kont, jij bent ook gewoon een PvDA stemmende tokkie,met een haat naar alles wat blank is.

Herr-Flick 2.0 | 12-10-11 | 09:38

Dat hij maar spontaan in de fik mag vliegen, op het moment dat een vrachtwagen z'n hol in rijdt. Zo dat zijn we ook weer kwijt.

Martijn12345 | 12-10-11 | 09:38

Bakito | 12-10-11 | 09:34
Davidson | 12-10-11 | 09:34
Herr-Flick 2.0 | 12-10-11 | 09:32
NoMinister | 12-10-11 | 09:29

Volgens mij projecteren jullie je haat versus dit heerschap op elkaar. Word je niet echt beter van hoor en het lucht niet echt op denk ik...

eerstneukendanpraten | 12-10-11 | 09:38

@Bakito | 12-10-11 | 09:35
Zo, eindelijk naar huis?

Che_cuevara | 12-10-11 | 09:38

Che_cuevara | 12-10-11 | 09:29

LOL. 'Die gelooft zijn oren toch niet.'

NoMinister | 12-10-11 | 09:37

Laten ze dit onmens maar gewoon de doodstraf geven, arme meisje, maar ook zijn eigen arme kinderen, zijn hier het slachtoffer.

kipfilét | 12-10-11 | 09:37

*het bos in gaat*

Bakito | 12-10-11 | 09:35

Bubba!!!! Gaat er maar in!

Benderistic | 12-10-11 | 09:35

18 jaar cel: 18 x 50.000 = 900.000 euro. maar als het er meer worden 18+ dan zit deze afstammeling van de slaven voor meer dan een miljoen in het cachot. En het NL volk mag dat bedrag ophoesten (niet de vroegere slavendrijvers) en de sociale lasten zijn voor een ieder die onder hem geleden heeft. Weer een mooi resultaat van de multicultimaatschappij.

ecologiste | 12-10-11 | 09:35

@NoMinister | 12-10-11 | 09:33
Met deze tegel win je discussie. Proficiat.

Bakito | 12-10-11 | 09:34

Herr-Flick 2.0 | 12-10-11 | 09:32 |

Bemoeial, wat extra duiding meer niet. Tyf zelf lekker een eind op.

Davidson | 12-10-11 | 09:34

@Che_cuevara | 12-10-11 | 09:13 ... en per kerende post retour ;-)

vraagstaart | 12-10-11 | 09:34

@De Koreaanse Slet | 12-10-11 | 09:31
Leg eens uit.
Hij zou Jennefer misbruikt hebben en vermoord.
Zijn eigen kinderen waren getuige, of zouden die dat zo maar verzinnen.
Lijkt mij duidelijk hoor.

Che_cuevara | 12-10-11 | 09:34

Bakito | 12-10-11 | 09:24

Haha. Ga even terug in je hok joh. En mevrouw Shalome is 'u' voor jou.

Bevelen deel je maar uit aan je minderen. Die er natuurlijk niet zijn. Dus...

NoMinister | 12-10-11 | 09:33

langzaam ophangen deze imbeciel graag!
ook dank aan de politie en amberalert die zo "lekker snel reageerden" heb mijn registratie bij amberalert meteen opgezegd.

SteedsMeerPim | 12-10-11 | 09:33

NoMinister | 12-10-11 | 09:24 |

Mee eens.

Shalome | 12-10-11 | 09:24 |

Altijd welkom, mits het wel over negroide mensen gaat. The white man's burden is mij onderhand wel bekend.

Davidson | 12-10-11 | 09:33

Beste straf is een gewone gevangenis zonder speciale privileges als een eigen cel e.d. Laat zijn collega criminelen het recht zijn gang maar laten gaan.

Stands With a Fist | 12-10-11 | 09:33

De Koreaanse Slet | 12-10-11 | 09:31

We wachten het af waarde DKS. Maar zijn kinderen hebben het vast niet gedaan...

eerstneukendanpraten | 12-10-11 | 09:33

@ Davidson | 12-10-11 | 09:23 |

Voelt u zich aangevallen of iets dergelijks ? Vat het nu niet zo persoonlijk op, en ga anders naar een ander weploch.

Herr-Flick 2.0 | 12-10-11 | 09:32

@Che_cuevara | 12-10-11 | 09:30
Ja sorry, Griekenland belde. Meer geld nodig.

Nietvoordekat | 12-10-11 | 09:32

Nietvoordekat | 12-10-11 | 09:31 |
*LOL*

praatjepoepofzo | 12-10-11 | 09:32

Davidson | 12-10-11 | 09:23

Er zijn vast verschillen, toeval of niet. Maar ik zou het niet weten. Hoezo?

Hopelijk is uw brein niet 'begeisterd' met het Bakito-virus. Dat vreet hersencellen weg en pas als je kwijlend van het GAK/UWV op weg naar huis definitief de weg kwijt raakt, begin je weer in paniek na te denken.

NoMinister | 12-10-11 | 09:32

Shalome | 12-10-11 | 09:18

Daarom wordt het ook nooit wat met het grootste deel van Afrika...

eerstneukendanpraten | 12-10-11 | 09:32

@ratelaar | 12-10-11 | 09:30
Of de Congolezen/Liberianen Tristan of Karst.

Bakito | 12-10-11 | 09:32

@praatjepoepofzo | 12-10-11 | 09:28
Impotente knoppenlurkers? Heb je het nu over Joop-reaguurders?

Nietvoordekat | 12-10-11 | 09:31

Het is een raar verhaal, heel bizar ... Ik denk dat de waarheid heel anders zal blijken dan wat we ons nu voorstellen.

De Koreaanse Slet | 12-10-11 | 09:31

Symphatieke knul... die gaat de samenleving -voor zover daar nog sprake van is- als het tegenzit nog een jaar of 50 een heleboel geld kosten.
Lethal injection anyone?

Slipsnifter | 12-10-11 | 09:30

Nou, nou je kunt het overdrijven. Het is vreselijk wat Antonie K. heeft gedaan. Echter, de maatschappij loopt niet vol met tikkende tijdbommen. Er zijn er een aantal dat wel. De kans dood te gaan aan een ziekte, of ongeluk is nog altijd groter als sterven onder de handen van een psychisch ontspoorde sick fuck.
En vergeet nooit dat je zelf ook weleens een Sander V of Anthonie K. zou kunnen zijn.

ratelaar | 12-10-11 | 09:30

@Nietvoordekat | 12-10-11 | 09:29
Hoi Jan Kees.

Che_cuevara | 12-10-11 | 09:30

Ik zeg: verstandelijk beperkt vermogen in combinatie met drugs en wannabe gangster status en meneer slacht zijn ex schoonzusje.
Wandelende tijdbom die zo weer een ander slachtoffer kan maken.
Kortom dit is de culturele verrijking die Nederland zo rijk maakt.

brabandertje | 12-10-11 | 09:30

Wat Sandra ooit in die idioot gezien heeft... Joost mag het weten.

Ivoren Toren | 12-10-11 | 09:30

@Che_cuevara | 12-10-11 | 09:28
;)

Bakito | 12-10-11 | 09:30

@NoMinister | 12-10-11 | 09:29
Laat Bakito het maar niet horen.:)

Che_cuevara | 12-10-11 | 09:29

@Shalome | 12-10-11 | 09:27
Haha. Lees de draad nog maar eens terug, wie er afkomst bij heeft gehaald....

Bakito | 12-10-11 | 09:29

Eigenlijk is het gewoon de schuld van de samenleving en dienen de burgers derhalve meer belasting te betalen.

Nietvoordekat | 12-10-11 | 09:29

@de melkboer | 12-10-11 | 09:28
En wat moeten die er dan mee?

Che_cuevara | 12-10-11 | 09:29

Che_cuevara | 12-10-11 | 09:23

Geh, nee, dat dan weer niet. Zijn we toch niet allemaal gelijk...

NoMinister | 12-10-11 | 09:29

@Bakito | 12-10-11 | 09:27
Neem je pilletje nou eens op tijd in.

Che_cuevara | 12-10-11 | 09:28

Tis te bizar voor woorden dat een volwassen vent een kind kan ombrengen, hoop dat als de waarheid op tafel ligt de rechter hem stuurt naar een TBS oord waar hij de rest van straf dagelijks door 1 of meerdere bewoners ontzettend in zijn reet wordt gepakt, vast gebonden aan zijn bedje .... ik heb een schijt hekel aan dit soort impotente knoppenlurkers!

praatjepoepofzo | 12-10-11 | 09:28

Zo'n mongool moet je ter beschikking stellen aan de medische wetenschap. Scheelt weer een paar onschuldige chimpansees.

de melkboer | 12-10-11 | 09:28

Enfin, typisch gedrag. Het onbehagen om de dood van zo'n meisje te vertalen naar racistische conclusies. Pure onmacht zullen we maar zeggen.

*de floerft naar gnuggerije hilpst*

Bakito | 12-10-11 | 09:27

Bakito | 12-10-11 | 09:24


Dat maak ik zelf wel uit. Jij trekt de racismekaart om een of andere perfide bastard te verdedigen, terwijl hier de aanval is geopend op ons rechtssysteem waar meisjes als Jennefer op nachtmerrieachtige wijze door om het leven komen.

Dus wie hier is de smeerlap?

Shalome | 12-10-11 | 09:27

18 Jaar + tbs?
fileren.. binnentebuiten keren en de binenkant aan de honden voe... Oh.. wacht!

Zo verwarrend he ! Sharia wel sharia niet.

Zou levenslang vast zitten en z'n eigen stront eten een mooie middenweg zijn?

deraderendraaien | 12-10-11 | 09:27

Bakito | 12-10-11 | 09:21

Insinuaties? Ben je wel goed bij je hoofd? Of een beetje dom?

Nee en ja vrees ik. Voor jou dan.

NoMinister | 12-10-11 | 09:26

Is er al een buurman gevonden die dacht dat hij hem in de lift ooit had horen zeggen op welke partij hij misschien wou gaan stemmen?
Kunnen de statistici van Joop, Dibi, Job en consorten dit een beetje duiden.

Cuyahoga | 12-10-11 | 09:25

@Davidson | 12-10-11 | 09:23
Hij gaat dat nu ontkennen. De hypocriete angsthaas.

Bakito | 12-10-11 | 09:25

Davidson | 12-10-11 | 09:23


Ik kan je enkele interessante boeken over Afrika - waar negroïde mensen wonen - adviseren.

Shalome | 12-10-11 | 09:24

Davidson | 12-10-11 | 09:17

Onze beschaafde maatschappij () lijkt wel een horde wilden. Terwijl een meute maakbaarheidsprofeten de ene onheuse discriminatie bestrijdt door alle discriminatie op bepaalde gebieden te verbieden, wordt er vrolijk op andere terreinen keihard gedemoniseerd.

Fijne mensen, die maakbaarheidsidioten.

NoMinister | 12-10-11 | 09:24

@Shalome | 12-10-11 | 09:22
Bemoei je er niet mee.

Bakito | 12-10-11 | 09:24

NoMinister | 12-10-11 | 09:19 |

Ik begrijp niet helemaal waar je naartoe wilt werken.
Komen zulke beestachtige daden meer voor onder negroide mensen? Zegt kleur of cultuur iets over de kans op dit soort geestesgestoorde daden?

Davidson | 12-10-11 | 09:23

@NoMinister | 12-10-11 | 09:21
Moet die zich ook elke dag scheren?

Che_cuevara | 12-10-11 | 09:23

Bakito | 12-10-11 | 09:21


Slap verweer. Hier wordt geageerd tegen ons 'rechtssysteem', oliebol.

Shalome | 12-10-11 | 09:22

Che_cuevara | 12-10-11 | 09:17

Je lijkt g.v.d. mijn vrouw wel.

NoMinister | 12-10-11 | 09:21

@NoMinister | 12-10-11 | 09:17
Dan nog liever zo'n tokkie die er onomwonden voor uitkomt een hekel te hebben aan buitenlanders dan die stiekeme insinuaties van zo'n laffe, zogenaamde brave burgerlul als jij.

Bakito | 12-10-11 | 09:21

Bakito | 12-10-11 | 09:18

Je bedoelt dat jij een smeerlap bent? En racistisch? Hoezo?

NoMinister | 12-10-11 | 09:20

@Bakito | 12-10-11 | 09:17
Kom eens to the point.

Ad Fundum | 12-10-11 | 09:20

Als we alle talent nu van school sturen en domme kanslozen als deze man met drie man gaan begeleiden, dan komt hij een stuk beter terecht. En is wel zo eerlijk. Gelijke kansen en zo. En dan leert de sociale statistiek dat de kans op dit soort ontsporingen de neiging heeft te dalen.

Iemand tegen?

NoMinister | 12-10-11 | 09:19

Verzachtende omstandigheden genoeg hoor, het slachtoffer is niet donker gekleurd en lijkt wel een echte witman, dus die mag je dan gewoon vermoorden enzo want die hebben ons volk ook misbruikt. * verbitterde modus uit *
Godverdegodver geef mij dat kreng maar dan zal ik wel rechtspreken ! En dan zal ik iedereen die ook maar enigzins die aap probeert goed te praten ook een paar opvoedkundige tikken geven, met een klauwhamer.

Herr-Flick 2.0 | 12-10-11 | 09:19

Mogen we nu wel los, of hebben de zuivere moraal ridders waarvan je echt moet zorgen dat je 100% zeker weet dat het voorspelbare ook echt voorgevallen is nog een puntje waardoor het roepen van "sommige mensen kun je niet beter maken omdat ze niet ziek zijn maar gewoon gestoord, en gestoorde moet je niet in je maatschappij willen hebben" toch echt niet door de beugel kan?

doorstart | 12-10-11 | 09:19

me = je, in vorige plemp

NoMinister | 12-10-11 | 09:18

@NoMinister | 12-10-11 | 09:15
Oh, jij wil de moord op dat arme meisje aanwenden om een racistisch punt te maken. Smeerlap.

Bakito | 12-10-11 | 09:18

eerstneukendanpraten | 12-10-11 | 09:12


Hopelijk neemt hij daar genoegen mee. Als hij de verhalen heeft gelezen over voormalige Afrikaanse rebellenleiders, die ontelbare folteringen, verkrachtingen en moorden op hun geweten hebben... Die zijn erachter dat ze gratie kunnen krijgen als ze met die praktijken kappen; dan krijgen ze villa's in Zwitserland en een vette bankrekening zodat ze de rest van hun leven rustig in alle luxe kunnen doorbrengen. Het loont de moeite om je zo beestachtig mogelijk te gedragen en macht te vergaren, want dan wacht je een weelderig leven in Europa.

Shalome | 12-10-11 | 09:18

Bakito | 12-10-11 | 09:16

Iedereen is gelijk zeg ik toch!

Heb jij je inburgeringscursus wel gehaald? Begrijp je wel een beetje hoe het hier werkt?

Soms twijfel ik een beetje aan me, maar dan natuurlijk net zoveel aan mijzelf. We zijn tenslotte gelijk.

NoMinister | 12-10-11 | 09:17

NoMinister | 12-10-11 | 09:15 |

Politieke voorkeur is blijkbaar ook relevant vandaag de dag. Dan lijkt mij zijn afkomst slechts een formaliteit.

Davidson | 12-10-11 | 09:17

@Ad Fundum | 12-10-11 | 09:15
Is ze meerderjarig?

Bakito | 12-10-11 | 09:17

@NoMinister | 12-10-11 | 09:15
Ik heb net Mosko gebeld en die rade mij aan niet te reageren.

*Shit, doe ik het toch.*

Che_cuevara | 12-10-11 | 09:17

NoMinister | 12-10-11 | 09:08 |
Doe ik het?
Nee toch maar niet.
Te veel eer ..

Koos Knak | 12-10-11 | 09:16

@NoMinister | 12-10-11 | 09:13
Misbruiken/mishandelen sommigen dan meer hun kinderen?

Bakito | 12-10-11 | 09:16

@ uitgeslapen | 12-10-11 | 09:14

Lijkt me meer een PvDA modus hoor, en de meeste rechters zijn ook van die hippie club.

Herr-Flick 2.0 | 12-10-11 | 09:16

Rust in vrede Jennefer.

Stroopdoos | 12-10-11 | 09:15

En hij was half Kaapverdiaans.

Wat is daar relevant aan?

Kaapverdiaanse medelanders zijn bij mijn weten prima mensen en een verrijking van de samenleving.

PS: raadpleeg een jurist voordat u op deze plemp reageert!

NoMinister | 12-10-11 | 09:15

@Bakito | 12-10-11 | 09:11
Is dat van enig belang?

Ad Fundum | 12-10-11 | 09:15

Dit zijn uiteraard allemaal verzachtende omstandigheden.
Deze man is al voldoende gestraft via de media.
Laten wij ophouden met verwensingen aan het adres van deze man, beter proberen wij deze gebeurtenis een positieve draai te geven.
Laten wij met z'n allen deze kleine misstap vergeven en proberen het leven van deze man weer op de rails te krijgen.
.
/ CDA-modus uit /
.

uitgeslapen | 12-10-11 | 09:14

Laten werken in de Goelag bij -30 C' voor een kop borsjt, en een stuk beschimmeld brood.

Dr.Thorvaldt | 12-10-11 | 09:14

Ik schat, hooguit 6 weken voorwaardelijk. Hij is al zo enorm gestraft door de media, en hij verdiend een 2e kans en 3e en 4e en 5e......

Creaguurder | 12-10-11 | 09:14

Een borrelende vulkaan die uitbarst of normale(?) mensen die plotseling knappen -ik weet niet goed wat ik me daarbij moet voorstellen, misbruiken en vermoorden geen mensen, laat staan kleine meisjes. Deze gestoorde smeerlap zou nooit meer het daglicht moeten zien.

Davidson | 12-10-11 | 09:14

Bakito | 12-10-11 | 09:07

Gewoon gelijk, toch? Daarom zit TransLink vol vrouwen, om het onrecht dat er veel mannen in de top van bedrijven zit te bestrijden en daarom mogen we in zijn algemeenheid niet discrimineren.

NoMinister | 12-10-11 | 09:13

@vraagstaart | 12-10-11 | 09:12
Die zijn bij deze gecompenseerd.

Che_cuevara | 12-10-11 | 09:13

@Shalome | 12-10-11 | 09:09 Mooi toch? En dan over niet al te lange tijd weer los, hij heeft kinderen en moet nog de kans krijgen iets van zijn leven te maken tenslotte.

vraagstaart | 12-10-11 | 09:13

een doetje , zeker vergeleken met degenen daar die nog VEEL erger zijn.. :(

w31rd0 | 12-10-11 | 09:12

Shalome | 12-10-11 | 09:09

Je hebt tafeltennis, TV, minibar, gratis hoer omdat hij ook sex nodig heeft en de uitgebreide bibliotheek nog vergeten...

eerstneukendanpraten | 12-10-11 | 09:12

@eerstneukendanpraten | 12-10-11 | 09:08 Een stille getuige hebben we hier ook. Min Laden in da house, geen weerwerk maar lafjes minnetjes drukken.

vraagstaart | 12-10-11 | 09:12

@Ad Fundum | 12-10-11 | 09:11
Heb jij een dochter? Hoe oud?

Bakito | 12-10-11 | 09:11

@Rikketiktik | 12-10-11 | 09:10
Da's een goed punt. Van verwachtingen scheppen bij geboren losers komen ongelukken.

Bakito | 12-10-11 | 09:11

Ik zou mijn dochtertje toch niet snel met zo'n lieverd alleen laten.

Ad Fundum | 12-10-11 | 09:11

Door de voorlaatste zin "als dit allemaal waar is" is dit artikel al vele malen beter dan de vorige over deze Anthony. Chapeau! Er wordt geleerd van fouten.

Ik wil heel veel dingen zeggen over doodschoppen, neersteken, rotziektes en opensnijden maar dat doe ik maar niet...

dr vinyard | 12-10-11 | 09:10

Compensatie reaguursel: Nederland loopt over van de wandelende tijdbommen. Van straffen en belonen tegelijk krijg je valse honden. Dat is de Nederlandse rechtstaat.

Rikketiktik | 12-10-11 | 09:10

@Marcus Porcius Cato | 12-10-11 | 09:07
Nog niet.
Maar stel, ik zeg stel, dat hij het toch niet gedaan heeft dan is zo'n doodstraf wel erg definitief hé.

Che_cuevara | 12-10-11 | 09:09

Che_cuevara | 12-10-11 | 09:08

Heel soms ben ik voor de doodstraf.

eerstneukendanpraten | 12-10-11 | 09:09

vraagstaart | 12-10-11 | 09:06


Of dit hoogwaardige heerschap 'hoorde stemmen'.

Dan wordt hij in een kliniek geplaatst, met een eigen kamer waar elke dag zijn bed wordt opgemaakt en hij in de groene tuin wandelingetjes kan maken. Beetje gamen, beetje praten met de psycholoog, beetje zichzelf slachtoffer voelen. Kosten: miljoenen per jaar.

Shalome | 12-10-11 | 09:09

vraagstaart | 12-10-11 | 09:06

Zijn kinderen zullen hun kop wel houden en het slachtoffer is er niet meer, dus je hebt alleen nog maar stille getuigen idd...

eerstneukendanpraten | 12-10-11 | 09:08

Koos Knak | 12-10-11 | 09:06

Ach, er is weer een moraliserend juristje uit zijn hol gekropen.

Of beter: uit het hol van een crimineel.

U ruikt niet lekker...

NoMinister | 12-10-11 | 09:08

@Marcus Porcius Cato | 12-10-11 | 09:07
Daar krijg je Jennifer niet mee terug. Voor de duzendste keer.

Bakito | 12-10-11 | 09:08

@eerstneukendanpraten | 12-10-11 | 09:07
Is het ook, en ik zeg hier maar niet wat ik echt denk.

Che_cuevara | 12-10-11 | 09:08

@NoMinister | 12-10-11 | 09:07
Gelijk met wie?

Bakito | 12-10-11 | 09:07

Had ik vandaag overigens al gezegd dat ik vind dat in Nederland de doodstraf weer ingevoerd moet worden ? Had ik dat al gedaan ?

Marcus Porcius Cato | 12-10-11 | 09:07

Che_cuevara | 12-10-11 | 09:04

Ja, maar het blijft in-en intriest...

eerstneukendanpraten | 12-10-11 | 09:07

En zijn eigen kinderen deed hij nooit wat...

Nee, kinderen houden vaak hun mond, dus dat zegt helemaal niks.

Hoe dom kun je zijn? Heeeel dom.

Laat ik er maar niets meer over zeggen, want we zijn allemaal gelijk tenslotte. NOT.

NoMinister | 12-10-11 | 09:07

@vraagstaart | 12-10-11 | 09:03
Bij drie jaar voorwaardelijk met aftrek heeft hij nog recht op een schadevergoeding ook.

Che_cuevara | 12-10-11 | 09:06

Heeft er al een advocaat het woord "uitlokking" in de mond genomen en de schuld bij Jennefer gelgd? Haar ouders? De maatschappij?

vraagstaart | 12-10-11 | 09:06

Is wel grappig, deze publieksrechtbank.

Koos Knak | 12-10-11 | 09:06

Proberen de media de beeldvorming van dit misselijkmakend figuur op deze manier af te zwakken zodat hij dadelijk ook weer zo`n flutstrafje krijgt?

joemiejas | 12-10-11 | 09:06

Hij doet me denken aan die rebellen in Afrikaanse landen als Congo en Liberia.

Is er al een PvdA-er naar de microfoon gerend om te zeggen dat het de schuld is van de hulpverlening?

Shalome | 12-10-11 | 09:06

Het zijn toch altijd "schatjes".
En kan dat geen 180 jaar + TBS worden.

Che_cuevara | 12-10-11 | 09:05

Net als pedofielen zouden (stief)vaders ter preventie eens onder de loep genomen moeten worden. Geweld en seksueel misbruik vindt namelijk voor 90% plaats binnen het gezin.

Bakito | 12-10-11 | 09:05

Als in 'Foofur skatje'?

Rikketiktik | 12-10-11 | 09:05

Ophangen aan zijn klokkenspel

cheese | 12-10-11 | 09:05

En uiteraard intensieve begeleiding voor hem en de kinderen, een nieuwe identiteit, huis...
.

vraagstaart | 12-10-11 | 09:05

@eerstneukendanpraten | 12-10-11 | 09:03
Dat je gelijk hebt.

Che_cuevara | 12-10-11 | 09:04

En hij ziet er nog wel zo intelligent en beschaafd uit. Ongelooflijk hoor.

Shalome | 12-10-11 | 09:04

Gelukkig hebben we rechters die genuanceerder zijn dan GS. Drie jaar voorwaardelijk met aftrek schat ik.

vraagstaart | 12-10-11 | 09:03

-weggejorist-

wakkere_nederlander | 12-10-11 | 09:03

Als ik zeg Untermensch, dan zegt de rest...

eerstneukendanpraten | 12-10-11 | 09:03

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken