
Goed uitzoekwerk van Skepticblog.org. Even een paar nieuwsberichtjes onder elkaar zetten en wat blijkt dan? Steve Jobs had helemaal niet nu al Ctrl-Cmd-Eject hoeven gaan. Hij had alvleesklierkanker, maar dan die zeldzame soort die geopereerd kon worden zonder chemo of bestraling, om zomaar nog hele zooi jaartjes aan het leven vast te plakken. Tof! Alleen besloot Jobs net even
anders: "
Steve, it turned out, had been treating his pancreatic cancer with a special diet and other alternative therapies, prescribed by his naturopath." Ondersteundt uiteraard door de terloopse opmerking van Mark Hijink in zijn verslag over hoe het nieuws bij Apple zelf viel, waarin hij stelt dat de Jobjes enorme
health freaks zijn. Ben je de ultratechneut van deze planeet, ga je proberen een beetje bijgelovig proberen je kanker weg te diëten met broccoli en de juiste combinatie van aminozuren, zoals dit
bericht uit 2008 ook stelt: "
As Fortune reported in a March 5 cover story, Jobs tried various alternative therapies for nine months before the tumor was taken out on July 31, 2004." Tegen de tijd dat Jobs uiteindelijk wel besloot zich te laten opereren, waren zijn overlevingskansen intussen gedaald van 'komt goed' naar 'eeeehhh, lastig verhaal', hetgeen vannacht werd bewezen. Althans, vannacht, vannacht, eigenlijk natuurlijk dit weekend al, want toen was beleefde Steve Jobs al zijn eerste en enige fatal error internal blue screen of death, aldus
deze bron (
mirror). maar dat kwam marketingtechnisch niet zo lekker uit met de launch van de nieuwe iPhones. Dus werd het uitlekken van de dood van Jobs gewoon een paar dagen uitgesteld, aldus de heersende aluhoedjestheorie. Geld maken
for the win! En wie nu nog in de kracht van alternatieve medicijnen gelooft, verdient het om de rest van zijn leven alleen nog maar te werken met Windows 95. Sukkels.
Reaguursels
Inloggenseven | 08-10-11 | 15:31
Ik vind het wel creeps maar ik heb toch het idee dat ze het zelf goed vinden.
Dan ben je geen oplichter. Misschien () wel gestoord, maar geen oplichter.
Steve had zelf ook wel eens kunnen nadenken, toch? Dom was ie bepaald niet.
Blijft ironisch dat de oprichter van Apple gestorven is aan P.C
@ZKH EénOog | 09-10-11 | 10:59 | het was een combinatie tussen 2 problemen. Enerzijds het geheugenbeheer en anderzijds en steeds weer terugkomend probleem in Windows van het driverbeheer. Dat laatst heeft alles te maken met de oneidnige openheid van Windows. Je moet nu dus niet lullen alsof ik het alleen had over driverbeheer. Het gaat vanaf het begin in deze discussie van mij uit over beide problemen. Dat jij nu doet alsof ik alleen heb over de driverproblemen zegt meer over jezelf dan over mij. Lezen makker, alles van voor tot achter en dan pas beginnen te beledigen.
De grote knoppen van windows 7 kun je dan wel wat verkleinen maar dan lijkt het bij lange nog niet op Vista. Ik heb dat getracht op een van mijn Windows 7 systemen in ons netwerk en dat zgn kleinere Windows 7 trok op niets. Blijft uiteindelijk een verkleinde versie van babyknoppen. Maar ja je zult wel nooit gewerkt hebben met Vista anders wist je pcies waarop ik doel met die zgn apple achtige buttons. De een kickt erop en gaat er bijna een nieuw geloof voor aanhangen terwijl ik er wel van kotsen van dergelijk kackdesign.
Nog even terug op je eerst opmerking over geheugenbeheer. Dat er zoveel gebruikers problemen mee hadden had ook alles ermee te maken dat Henk en Ingrid Vista probeerden te installeren op hun Aldi Lidll computer die ze gekocht hadden jaren voordat Vista uitkwam. Ja als je dan nog verwacht dat alles soepel loopt op een computer met 1 mhz processor en 1 gig werkgeheugen ligt het probleem toch echt bij de gebruiker en niet bij Windows.
Is hetzelfde als je met een auto met een nieuwprijs van minder dan 10 k een berg naar onder rijdt sneller dan de topsnelheid van het voertuig en dan de automaker gaat aanklagen omdat je van de weg vliegt omdat het onderstel de snelheid niet aan kan en daardoor van de weg vliegt.
kut stukje, geschreven door een hersenloze respectloze "journalist" die zich bedient van appeltje c gedrag zonder ook maar iets te checken.
We gaan allemaal een keer dood, niks bijzonders. Ophef om niks.
@BlackDeathMetal | 08-10-11 | 14:26 ik wil niet beschermd worden tegen mijn eigen keuzes. We leven hier niet in een geleide heilstaat.
@treser.info | 09-10-11 | 01:02
Geheugenbeheer heeft niets met je drivers te maken, dat is de taak van je OS. En niet alleen 'zoveel gebruikers' hadden hier problemen mee, Microsoft zelf, had dit probleem zelfs onderkend. Ze hebben het bedrijfsleven zelf gratis downgrades naar XP aangeboden, vanwege deze problemen. Dat doe je niet, als je OS een succes is, dus mijn uiteindelijke conclusie is: Ja, jij lult uit je nek.
Dat Vista voor jou goed werkt, maakt vista nog niet goed.
Oh, en hier geef je je domheid goed te kennen: die 'grote knoppen' van Win7 kan je gewoon instellen als kleine pictogrammen. Ik heb daar namelijk ook een schurft aan: ik heb geen 22" scherm om daar effectief 6" van over te houden.
@Jezweetzelluf | 08-10-11 | 15:33 |
Natuurlijk kan het geen kwaad voor de meesten onder ons om eens hun dieet te veranderen, maar een magische remedie is het zeker niet. Bij sommige mensen moeten gewoon medicijnen en medische ingrepen worden toegediend en geen "Jomanda-Therapie" Waar ze vervolgens aan zullen sterven.
Ik heb het dan ook over het voorkomen door tijdig te beginnen met deze vrij eenvoudige maatregelen. Niet pas als er een ontsteking is geconstateerd. Dan zijn we vaak te laat door een levenslange verkeerde voedingsstijl.
@ZKH EénOog | 08-10-11 | 22:48 | feit dat jij windows 7 geweldig vindt zegt alles. Kom op man pas vanaf Windows 8 is ie touchpadwaardig. En ooit gehoord van driver updates. nee natuurlijk niet want jij had zo'n windowsbox die geen fatsoendelijke ingebakken driverupdate service had. Je hebt ook nooit een IBM thinkpad gehad dus wat lul je nou. Als je niet beter weet moet je niet doen alsof je de zgn kennis in pacht hebt. Ik vertel geen sprookjes maar gewoon uit eigen levenservaring met zowel mac als pc.
IBM Thinkpad is daarbij tot nog toe het enige dat voldoet. De rest is gewoonweg ongeschikt als je op zoek bent naar een zo betrouwbaar als mogelijk computer die je de gehele Wereld over kunt slepen zonder in de problemen te komen.
Dus dat jij problemen had ondanks je 8 gig (ik hoop dat je op 64 bits draaide anders hadden die 8 gig sowieso geen nut) ligt er meer aan dat je denkt dat je Windows kunt draaien zonder fatsoendelijke driverupdates. Nogmaals IBM thinkpads hebben vanaf fabriek een meegeleverde on line hardware drives update service iets dat andere merken niet aanbieden.
En toevallig ook nog een van de meest onderschatte zaken is van goed computerbeheer.
Dus of je had een Thinkpad maar je was nooit verbonden met internet of je hebt een ander merk gehad waarbij dergelijke service niet voorzien is met alle gevolgen van dien met extreme besturingssystemen als Vista.
Een van de redenen waarom ik niet overschakel van Vista naar Windows 7 is dat deze laatste Windowsversie qua formaat van de knoppen veeels teveel op OSX lijkt. En laat ik daar nu net een hekel aan hebben aan dergelijke grote babyformaat knoppen. Nee doe dan toch maar Vista waar alles heel klein maar toch volledig grafisch en vloeiend wordt weergegeven.
Zo krijg ik tenminste alles wat ik wil overzien op een beeld en zit ik niet steeds te wapperen van scherm naar scherm.
@ZKH EénOog | 08-10-11 | 22:48 | nogmaals hoe wil jij beweren dat ik iets ophemel terwijl ik gewoon vertel uit eigen ervaring?
Of wil je nu werkelijk vertellen dat omdat zo vele gebruikers zoveel problemen hebben gehad including jijzelf ik nu uit mijn nek lul?
@Joost Maghetweten | 08-10-11 | 21:20 | wederom voor jou hetzelfde had je destijds een laptop met uitsluitend A componenten gekocht waarvan alle hadware automatisch de nieuwste hardwaredrivers had gedownload had jij nu nog met alle tevredenheid op je Vista laptop gewerkt. En dit is geen BS hoe graag je ook zou willen...
Gier | 08-10-11 | 20:37 | dat was een fijn topic ;)
@ole guapa | 08-10-11 | 19:12 | sinds wanneer bepaal jij wat persoonlijkere zaken zijn op GS. Fuck ff een end op beginnertje.
@Eurotokkie | 08-10-11 | 18:41 | klopt helemaal en de enige oplossing is dan weer snel de eerstvolgende installeren om de handel weer in orde te krijgen. En we hebben het niet over de M$ updates maar de hardware updates van individuele merken zoals AMD
Freescale
IBM
Intel
Marvell
Motorola
Qualcomm
Sun
TI
Transmeta
Via (Centaur Technology division)
3ware
Accusys
Adaptec
Addonics Technologies
Areca
ATTO Technology
HP
HighPoint
Intel
Koutech
LG
LSI
Norco Technologies Inc.
PNY
PPA International
Promise Technology
Rosewill
SANS DIGITAL
SIIG Inc
Sonnet Technologies
StarTech.com
Supermicro
Syba
Tekram
AMD (no longer ATI)
Intel
Matrox Graphics
Nvidia
PowerVR
SiS
Via (S3 Graphics division)
Acer Inc.
ACube Systems
Advansus (industrial motherboards)
Albatron
AOpen
Arima Computer Corporation (Flextronics)
ASRock
Asus
BFG Technologies
Biostar
Chaintech (ceased manufacturing motherboards)
Chassis Plans[8]
DFI
Elitegroup Computer Systems (also PCChips)
EMAXX
EPoX (partially defunct)
eVGA
First International Computer
Foxconn
FriendTech Computer Co., Ltd.
Gigabyte Technology
Gumstix
Intel
IWill
J&W
Jetway
Kobian Pte Ltd.(Mercury hardware, ceased manufacturing motherboards)
Lanner Inc (industrial motherboards)
Leadtek
Magic-Pro
Manli
MSI (Micro-Star International)
Palit
PCP
PNY Technologies
Powercolor
Quanmax
RedFox
Sapphire Technology
Shuttle Inc.
Soltek (defunct)
Soyo Group Inc (defunct)
Supercomp
Supermicro
Trenton Technology
Tyan
Universal abit (formerly ABIT, (defunct))
Vertex 3D
VIA Technologies
Vigor Gaming
Xitrix Computer Corporation
XFX
Zebronics
Zotac
AMD
ALi
Broadcom
Intel
Nvidia
Silicon Integrated Systems
VIA Technologies
3Com
Atheros
Aztech
Bigfoot Networks
Belkin
Cisco
CNet
JCG
D-Link
EdiMax
Hawking Technology
IBM
Intel
Linksys
Netgear
Raza Microelectronics
Rosewill
SMC Networks
StarTech.com
TP-Link
TRENDnet
Unex
U.S. Robotics
Zonet Technologies, Inc.
Zoom
`
Do you get the picture?!?!?!
Getsie, wat een of-of denken weer. Met dank aan de Antikwak club, waarvan de voorzitter overigens verrassend dichtbij stond bij het onnodig overlijden van zuigelingen in het Hoorns Gasthuis. Maar dan hoor je - terecht - niemand tekeer gaan dat de "hele" reguliere medische wetenschap op drijfzand is gebaseerd. Dan ziet iedereen dat een enkele prutser het verkloot en op persoonlijke noot aangepakt dient te worden (met een symbolische reprimande door de Tuchtraad, maar dat is een ander verhaal).
.
Ik combineer al jaren reguliere zorg met accupunctuur, en dat bevalt prima. Mijn accupuncturist heeft de verplichte opleiding medische basiskennis gedaan en checkt conscientieus of ik de huisarts inlicht bij alles wat link zou kunnen zijn. Haar behandeling vermindert klachten die met reguliere wetenschap nog niet genoeg op te lossen zijn. Daarbij gebruik ik drie kruiden waardoor ik geen farmaceutische middelen meer hoef te gebruiken.
.
Kortom: in Nederland is het naar mijn ervaring goed geregeld (zeket binnen accupunctuur), moet een alternatief genezer bij vermoeden van kanker verplicht verwijzen naar een arts en heb je zowel in de reguliere als de alternatieve sector altijd wel ergens een prutser rondlopen.
.
Patienten zijn niet gebaat bij fitties maar bij professionele samenwerking. Want hoe vaak hoor je nu een arts waarschuwen dat je geen knoflook mag eten in de week voor een operatie omdat het je bloed verdunt? Dus wie zijn er de dupe van dat eiland-denken?
@Joost Maghetweten | 08-10-11 | 21:21
Mmm. Paar dagen non-stop aan hebben, soms met een dag al.
Vista is gewoon slecht in geheugen beheer. Zelfs van mijn 8 gig RAM, moest ie bij de start-up al de helft hebben voor zichzelf. 't Is gewoon een kutversie, da's alles, en het feit dat die sukkel.info het blijft ophemelen, zegt meer over hem, dan over wat dan ook in dit topic. 98SE, XP en 7 zijn de goede versies, de rest is gewoon zwaar crap.
Jobs deed dus een Jomandaatje.
Ik ga van schrik twee talen mixen.
Uitleg aan God:
'There wasn't een app for that.'
@BlackDeathMetal | 08-10-11 | 14:09
Beetje dom. De huidige geneeskunde was ooit een alternatieve geneeswijze. Doktoren moesten in het geheim lijken opensnijden om het menselijk lichaam te leren kennen. Door het onbekende uit te sluiten, rem je ontwikkeling.
@Che_cuevara | 08-10-11 | 14:50
Ja, maar dat duurt wel weer hééél lang dat moment...
@Che_cuevara | 08-10-11 | 14:23
Als je zo'n staat wil, dan moet je in een communistisch land gaan wonen, maar het echte communisme bestaat natuurlijk nergens, en dat is ook weer logisch.
-weggejorist-
@Che_cuevara | 08-10-11 | 14:21
Blijven proberen!
@ZKH EénOog | 08-10-11 | 14:38
Lange duur? Je bedoelt twee maanden!
@treser.info | 08-10-11 | 14:06
Wat een gelul. Ik kocht destijds een nieuwe laptop in de winkel, met de toen 'nieuwste specs', en dus ook het net nieuwe Vista erop. De eerste drie weken was ik er erg blij mee. Het bleek later de aanleiding tot de term crashtop.
God wat heb ik toch een medelijden met al die oordelende middelmatige sukkels die denken dat hoe anderen hun leven leiden hun zaak is. Wat moet dat toch een naar leven zijn.
God wat heb ik toch een medelijden met al die oordelende middelmatige sukkels die denken dat hoe anderen hun leven leiden hun zaak is. Wat moet dat toch een naar leven zijn.
@treser.info
Zit je weer te trollen met je betweterige gelul ? Piss toch off man. Net zoals bij dat topic over 310 km/h over de N205. Verwaande kwast.
ole guapa | 08-10-11 | 20:15
Ik meen dat anderen die op een levensbepalende afslag staan nogal kwetsbaar en gemakkelijker te sturen zijn meer hebben aan goede raad en bescherming dan respect.
Tsja. Zo'n dieet is uitstekend maar alleen om te voorkomen dat het terugkomt. Moet de kankerhaard wel eerst weg zijn. Ik heb zelf teelbalkanker overwonnen vorig jaar en de behandeling viel reuze mee. Ik was niet misselijk of doodziek tijdens de chemo's. Verschilt per persoon maar tegenwoordig zijn de fysieke bijwerkingen prima medicinaal te bestrijden. Wellicht was Jobs bang voor bijwerkingen en uiteindelijk te laat ermee begonnen. Dat hij het zeven jaar volgehouden heeft is wel bijzonder, alvleesklierkanker is over het algemeen snel dodelijk.
@O is dat zo? | 08-10-11 | 19:52 | + 0 -
Profiteren van anderen is altijd heel erg fout. Waar mensen wel mee moeten oppassen is een oordeel uitspreken over vrije keuzes van anderen. Vooral als je voor levensbepalende keuzes staan. Ik heb geleerd dat te respecteren, zelfs als ik het er niet mee eens ben.
Verder, thanks!
ole guapa | 08-10-11 | 19:19 | + 0 -
Op zich heb je gelijk, maar als deze oplichters er niet waren dan zou niemand meer verleid worden tot domme keuzes. Als mensen er dan toch voor willen kiezen om hun ziekte niet serieus aan te pakken dan kunnen ze beter hun geld in de zak houden en er nog een allerlaatste keer flink van op vakantie gaan. Bij de vrij keuze van een patient hoort een oplichter die er van profiteert. Profiteren van andermans ellende is toch het allerlaagste?
.
Mind over matter en knallen met die hap. Terugslaan met volle kracht. Zet hem op!
En niemand die er aan denkt dat Jobs dat misschien ZELF wilde?
@Mindy, necrosis en Reinaert
Net als jullie bevecht ik mijn (darm)kanker ook met chemo, snijden en stug doorgaan. Mind over matter. Alle sterkte en lekker blijven doorknallen.
Hoewel ik er niet voor kies zal ik echter nooit een oordeel uitspreken over mensen die een andere route kiezen. Dat is hun keuze en hun goed recht.
Regelmatig updaten van je hardwaredrivers? Halve zool
@teser.noninfo
Man hou toch eens op met dat gezeik over Windows. Who cares? Er worden hierboven veel nuttigere en persoonlijkere dingen getegeld.
treser.info | 08-10-11 | 18:31 | + 0 -
Al is een update niet altijd een verbetering .
@bartjeb1989 | 08-10-11 | 17:49 | ja vindt je het gek als je het allerbelangrijkste vergeet namelijk het regelmatig laten updaten van je hardware drivers. Je moet niet denken dat als je een snelle computer koopt dat je dan automatisch klaar bent. Sommige merken maken snelle computers maar vergeten het systeem te voorzien van een gesmeerd update systeem. Wat dat aangaat is Lenovo voorheen IBM een voorbeeld voor de gehele computerindustrie. Hetzelfde geld ook voor bv een Auto. Koop maar eens een Ferrari en doe geen onderhoudt, binnen 20.000 km verlies je al een deel van je onderdelen. In het geval van een Mac gaat dat niet op omdat die al vroegtijdig overleidt aan een gecrashte hd of kapotte voeding of meer dan 1000 cycly doorlopen batterij die je niet zelf mag vervangen.
Laat die man lekker zelf kiezen hoe hij leeft en sterft.
Curcumin en Gember vallen onder panacae. (wondermiddel tegen alle kwalen) Bewezen 50-60 minder groei van tumor. Naast alle andere voordelen. Benieuwd? Google maar eens!
Kijk op Ned 1 naar de bestrijder van de kwakzalverij
Eigenlijk wel logisch natuurlijk, als je buiten de gebaande paden denkt dat je dan ook naar alternatieve oplossingen zoekt waar je die wellicht beter niet zou moeten zoeken. But hey, nobody is perfect.
El Gran Capitán | 08-10-11 | 17:17 | + 0 -
Zat waarschijnlijk tussen de oren. Ja, dan kan het helpen zo'n placebo.
necrosis | 08-10-11 | 16:06 | + 0 -
Misschien begrijp je het niet.
Graag gedaan, ik heb bewondering voor mensen die 'het gevecht' aandurven.
necrosis | 08-10-11 | 16:15 | + 0 -
Hoezo aandurven? Slikken of stikken. That's it!
En mijns inziens had ie het volste recht op deze afwijkende mening.
niet voor de hond | 08-10-11 | 16:14 | + 1 -
Tuurlijk, en nu is hij dood. Van mij mag hij.
El Gran Capitán | 08-10-11 | 17:17
Een glas gezegend water had waarschijnlijk hetzelfde gedaan. Mijn lievelingstante overleed begin jaren tachtig ook aan kanker omdat ze de Moermandieet zag als de grote oplosser van haar problemen. Toen ze eindelijk in de peiling had dat die gore duivendieet en de klootverhalen die er omheen hingen haar uiteindelijk hadden uitgeput en de kanker alleen maar hadden verergerd gaf ze eindelijk haar ongelijk toe. Maar het kwaad en de kanker waren al te ver gezaaid. De haast religieuze aard waarmee mensen die Steve Jobs omhangen en zelfs bereid zijn om de meest genante leugens als waarheid te presenteren laat duidelijk zien dat ook de linkse kerk niet helemaal vies is van zijn schijnheiligen en hun theewater wijsheid. O ja en Jobs coltrui heeft echt niet de muis uitgevonden en nu is hij dan overleden aan zijn eigen achterlijkheid en onkunde. De verdiende straf van God om maar een andere achterlijke sekte aan te halen.
Dit is weer echt een gevalletje massahysterie. Het verheerlijken van een dominant en doordrammend persoon.
Doet mij denken aan iemand die 66 jaar geleden als de grote kwade genius van de 20e eeuw gezien werd, en nu nog steeds (jaja, de godwin).
Iedereen vergeet echter dat slinksheid nog altijd voorkomt, dat censuur en machtswellust nog altijd levendig tiert.
Steve Jobs is een figuur die dit geheel belichaamd heeft. Zijn filosofie was de enige juiste, in zijn ogen dan.
Iedereen die erin trapt kan gewoon gezien worden als een goedgelovig sektelid. Zijn mede-oprichters van Apple zullen erkennen dat Jobs's vreemde ideologiën terug te voeren zijn op zijn spirituele india-buddha toeren.
Er zijn vele voorbeelden te vinden waarom dit geen fijn persoon was, maar blijf hem vooral ophemelen. Dan geef je mensen alleen maar reden om je minder serieus te gaan nemen.
treser.info | 08-10-11 | 14:06 | + -3 -
Zelfs met een systeem met 4GB DDR3, een Intel core i7 processor, en een dikke videokaart, liep windows vista nog als de tering niet.
Ik heb een open solicitatie naar appel gestuurd en kreeg daar vrij snel een reactie op: "we don't have any jobs."
Net zo als dat iemand het RECHT heeft hier een artikeltje over te SCHRIJVEN
En 'ondersteundt', Quid??
*zucht*
Wat wil je nou met je artikel duidelijk maken? Dat hij eigenwijs is dat hij zich niet direct heeft laten opereren? Knap hoor, om dat achter te preken. Chapeau.
Hij heeft goddomme het RECHT om dat voor zichzelf te bepalen. Als HIJ dat -zelfs tegen beter weten in- wil proberen MAG hij dat doen. Net zoals jij met een blok beton aan je voet vanaf de Brienenoordbrug mag springen.
Ondersteundt met dt... Jezus Christus, domme Quid. Lees ff je eigen tekst na voordat je wat publiceert. En als je het zelf niet kan, LAAT het dan controleren.
Moet er nog bewijs geleverd worden dat Apple echt wel voor onnozele hippies is ? Ik heb nooit kunnen wennen aan dat linkse betweterige toontje van Steve Jobs. En nu is hij aan zijn eigen betweterigheid ten onder gegaan. Jammer dat homeopathie en andere kwakzalverij nog steeds toegelaten is. De gedachte alleen al dat iets beter zou werken naarmate je het meer verdunt is toch om over de grond te rollen van het lachen ?
Ik ben als zwaar depressief 12 jarig jochie er weer bovenop gekomen met behulp van medicijnen van een homeopaat. En nee ik ga mijn MacBook niet inleveren.
Kan niet missen; hier preekt een Linux gekkie.
En Gij geloof "Skepsis"
Ondersteundt, dat moet de 3e persoon enkelvoud zijn van het bekende werkwoord ondersteunden, waar ik persoonlijk toch eerder het voltooid deelwoord van ondersteunen had verwacht. Moeilijk hoor, die spelling, zeker voor Johnnie.
Het gebruik van alternatieve geneesmiddelen gaat mijn inziens bijna altijd gepaard met een verminderd geloof in de werking van het huidige aanbod aan medicijnen en operaties. Om dan te zeggen dat deze alternatieve medicijnen zijn dood hebben veroorzaak lijkt me wat voorbarig. Nu lijkt hij 'weer' een slachtoffer van deze o zo slechte alternatieve geneesindustrie, het is mij bekend dat hij slim genoeg was om zelf die keuze te maken. Als ik een medicijnboer was, zou ik het bericht dat deze manier gefaald heeft bijzonder interessant gevonden hebben, maar dan uiteraard uit financieel perspectief.
iGenwijs.
Als ie wat vaker een sappig biefstukje naar binnen werkte zou ie nooit gezondheidsproblemen hebben.
Doe toch even dat ondersteundt verbeteren godverdomme!
@Mindy | 08-10-11 | 16:19
*direct omhoog scrollen doet*
Zo hadden we hier in de jaren 60/70 Dr Moerman, met zijn Moerman-dieet, want die had geobserveerd in zijn achtertuin dat duiven nooit kanker kregen, dus zette hij kankerpatienten op een duivenvoer-dieet.
Maar goed, men heeft ontdekt dat kankerverwekkende stoffen inderdaad zitten in aangebrand brood en koek (ben even de naam kwijt van die stoffen), verbrand vlees (BBQ), teveel rood vlees, straling natuurlijk, asbest, alcohol, tabak etc.
Wat wel anti vrije radicalen werkt en kankervoorkomend, is brocoli, tomaten, appels, granaatappels, bessen, gemalen abrikozenpitten en nog meer.
Erfelijke aanleg is enorm, vandaar die verhalen over stug doorrokende 100-jarigen.
Kanker bestaat in zoveel soorten. Baarmoederhalskanker, waarschijnlijk geprovoceerd door een virus, darmkanker, één van de moejlijkst te genezen soort, enz.
Maar goed, Steve Jobs was natuurlijk een eigenwijze man, dus dit verhaal van de alternatieve geneeswijze zou best waar kunnen zijn.
En weer is waar wat Neil Young zong : "That what makes you live, will kill you in the end".
@Generaal Tapioca | 08-10-11 | 16:18
Is er nog ruimte voor gasten?
*bord en bestek vast inpakken doet*
@necrosis | 08-10-11 | 16:15
Dat was het niet je hebt geen keus. Ok knop om nu, hop hop naar volgende topic!
Met een fruitarisch dieet word je niet oud. Van veel vlees eten ook niet, maar je geniet meer.
Kip-Cordon Bleu vanavond!
@Mindy | 08-10-11 | 16:05
Graag gedaan, ik heb bewondering voor mensen die 'het gevecht' aandurven.
O is dat zo? | 08-10-11 | 15:34 | + 0 -
Lees jij het topic nog eens goed, zeg. Het gaat geheel over Jobs en zijn beslissingen. Nergens een tirade tegen oplichters. Bij jou is Steve Jobs kennelijk opeens een kwetsbaar mannetje en slachtoffer.
Jobs was lichamelijk ziek, maar zeker niet mentaal. Anders had ie nooit zoveel succes gehad. Hij dacht gewoon anders, had meer vertrouwen in alternatieve geneeswijzen en misschien ging ie zelfs wel liever dood dan dat ie aan die gruwelijke chemo's moest.
En mijns inziens had ie het volste recht op deze afwijkende mening.
@O is dat zo? | 08-10-11 | 15:58
Kanker is geen behandeling sukkel.
vandaag is het congres van de Vereniging tegen de kwakzalverij in Amsterdam , die vereniging heeft nog veel werk te doen...
Reageerders lees het boek van Singh en Ernst 'Bekocht of behandeld ?' en doe daarna uitspraken over de homoepathen , naalden zetters , bloemsem terapeutisten , en anderen waarvan je nooit gehoord hebt, die de kwaaltjes die vanzelf over gaan behandelen EN EN nooit nachtdiensten en weekenddiensten, kassa.
Jobs was een electrotechneut en geen schei- en natuurkundige of biochemicus
@O is dat zo? | 08-10-11 | 15:58
Lees je comment nog eens terug en ga je ogen uit je kop schamen.
*ferme 'foei' uitdelen doet*
@pfffft! | 08-10-11 | 15:53
Veel, maar het is vaak een laatste strohalm. Genoemde vriendin was hier uitbehandeld, via familie is ze in Duitsland toch geopereerd en weer chemo's en bestralingen. Maandenlange eenzame martelgang. De artsen hier gaven haar tot de kerst, uiteindelijk heeft ze slechts 1 maand "gewonnen"..
@necrosis | 08-10-11 | 15:54
Dank je wel.
Rammstein | 08-10-11 | 15:46
Doel natuurlijk op de 'gezonde' macrobiotische evangelisten zelf. De Adelbert Nelissen zeg maar. www.groene.nl/1998/43/doktertje-spelen...
Dat mensen in wanhoop vallen voor de handel in wanhoop is begrijpelijk en veroordeel ik niet. Wellicht helpt het zelfs een beetje om sommige mensen extra moed te geven (tot het punt dat de alto nadelige invloed heeft op verloop) een stel dat je opgegeven bent, dan begrijp ik helemaal dat je nog elke ook onwetenschappelijke strohalm grijpt.
@treser.info | 08-10-11 | 15:57
Open wonden kunnen zomaar leiden tot.... necrosis.
Dat moeten we niet willen.
Bovendien haat ik 'copycats'.
Anyway, ik wens je vriend alle sterkte!
pfffft! | 08-10-11 | 15:53 | + 0 -
Kanker is pas een walgelijke behandeling. 100% kans op dood als je niets doet.
@necrosis | 08-10-11 | 15:45 | pcies heb net een vriend naar het ziekenhuis gebracht in (D) nadat hij gecrasht was met zijn motor. Ligt nu op de IC te wachten totdat de zwelling terugetrokken is en ze zijn been kunnen opensnijden om er een flinke pin in te monteren. Ondertussen ligt hij tussen 2 oude mannetjes die allerlei open wonden hebben met bacterien die verworden zijn tot killerbugs. Nu maar hopen dat niet een paar van die killerbugs overspringen naar de mijn vriend die daar ligt met een net geopereerde poot.
Zo gaat dat met het alternatieve geneestuig. Als mijn oude buurman destijds niet naar de magnetiseur maar naar de huisarts was gegaan toen hij last had van zijn schouder had ie nu waarschijnlijk ook nog geleefd...
(kandoordekaterkomen)
Dus omdat een of andere bekende Jackass zich dronken en met veel te hoge snelheid om een boom vouwt is de hele autoindustrie kudt? Lekker dan.
(/kandoordekaterkomen)
@Mindy | 08-10-11 | 15:46
*even stil is uit respect*
Nee, maar bestraling en chemo heeft natuurlijk altijd een geweldige uitwerking. Ik zou de cijfers wel eens willen zien van het aantal mensen wiens leven door die walgelijke behandelingen met vreselijke beroerde pijnlijke maanden gerekt is en uiteindelijk toch de pijp aan maarten hebben gegeven.
@Rammstein | 08-10-11 | 15:49
Dank je Rammie, ik heb niks te klagen hoor, alleen dat ik meerdere vriendinnen kwijt ben dat blijft moeilijk.
Mindy | 08-10-11 | 15:46 | + 0 -
Je bent moedig. Ik bewonder dat. Sterkte in je strijd.
Zo'n gevoel had ik eerlijk gezegd al. Met zijn "ik-eet-geen-vlees-alleen-vis" dieet en zijn "kijk-mij-eens-blank-en-Boeddhistisch-zijn" syndroom verrast dit me niks.
treser.info | 08-10-11 | 15:44 |
Man, je kan zijn naam niet eens spellen
Zag @zegmaarjansen en @reinaert eerder in de draad, allereerst thumbs up, ook voor @de graaf die ik eerder in de nachtdraad sprak.
Zelf heb ik het hele pakket gehad, operatie, chemo's bestralingen. Je moet je eraan overgeven, niks gevecht, alleen hopen dat je lijf het allemaal trekt. Tot verbazing van de witte jassen lukte me dat hoewel ik nog maar 43 kg woog. Mijn lotje die gelijktijdig dezelfde behandelingen onderging heeft het niet gered maar geen moment hebben we gedacht aan alternatief gedoe. Mijn neef daarentegen had alvleesklierkanker en in zijn wanhoop en pijn wendde hij zich ook tot het alternatieve circuit, ik had daar alle begrip voor. Het is een loterij, al heb ik nogal wat chronische mankementen overgehouden, ben blij dat ik op halve kracht nog wel leef.
Apple-Microsoft : 1-0
Apple-Samsung : 1-1
Steve Jobs-God : 0-1
seven | 08-10-11 | 15:43 | + 0 -
Ik snap dat iemand alles aangrijpt wanneer een diagnose diegene treft, laat ik dat even gezegd hebben.
@Rammstein | 08-10-11 | 15:32
Je hebt een punt tot op zekere hoogte.
Wanneer ik echter naar het ziekenhuis moet vanwege bepaalde klachten en artsen mij adviseren om 'een nachtje te blijven' dan wil ik dat niet.
Als het echt problematisch wordt, zal ik me verzetten tot het uiterste.
Ik slaap liever in mijn eigen bed en niet tussen een aantal mensen die liggen te kermen/ snurken.
Ik ben absoluut het tegengestelde van een hypochonder.
Mag ik dat zeggen?
Ja, dat mag!
@Jezweetzelluf | 08-10-11 | 15:33 | hypocratis de grondlegger van de geneestkunde had als eerst regel "alles om gezond oud te worden vinden we in onze voeding" m.a.w. je bent wat je eet.
Kun je ook elke dag om je heen zien als je onder het gepeupel komt.
Verder was het eerste medicijn sinds het bestaan van de homo erectus de zon.
Lees je maar eens in in oude geschriften van de allereerste artsen.
Hetgeen ons ziek maakt is ons zgn welvaartsdieet dat ons volledig fucked up maakt.
Medicijnen zijn als pleisters. Niets meer of minder dan een achteraf patch die niet de oorzaak wegneemt maar uitsluitend een tijdelijke verbetering geeft.
Wie echt beter wil worden moet het probleem bij de basis aanpakken net zoals alle problemen in het leven.
Rammstein | 08-10-11 | 15:39
Nee, nu je het zegt eigenlijk niet. ;) Al die mensen met doorgeslagen obsessieve levenswijzen zijn best zuur.
ondersteundt is sowieso foudt.
von sokkenstopfen | 08-10-11 | 15:39 | + 0 -
Is dat het enige wat hij eraan laat / heeft laten doen ?
seven | 08-10-11 | 15:38 | + 0 -
Wel eens een vrolijke macrobioot ontmoet ?
Dirk benedict, (face van the a team) heeft al sinds de jaren 80 prostaat kanker en hij volgt sindsdien een macrobiotisch dieet waarbij hij elke hap wel 60x kauwt, en die gozer leeft nog steeds.
Zou dat macrobiotische dieet z'n karakter negatief hebben beïnvloed?
@Che_cuevara | 08-10-11 | 15:20
Goed idee!
Maar volgens mij mag ik mijn peertjes niet op GeenStijl aanbieden.
*huisregels nog eens nalezen doet*
Of met die vista meuk. Niet voor niets kwamen we direct na het uitbrengen van die bagger in de economische crisis. De hele wereld heeft maanden alleen maar updates gedownload en gewacht tijdens de installatie, waarna alles weer over nieuw begon.
BAGGER
Maar het is toch helemaal niet te controleren of hij nog zou leven als hij wel voor de operatie gegaan was?
En hoe kan iemand hier een mening over hebben, zaten jullie allemaal naast hem toen het slechte nieuws kwam, met de daar bijbehorende ¨statistieken¨waar alle oncologen zo gek op zijn. Ik weiger een mening te hebben over dit soort besluiten, zo ook bij euthanasie en abortus. Voor iedereen een persoonlijke afweging en zo hoort het ook!
niet voor de hond | 08-10-11 | 15:25 | + 0 -
Johnny heeft vooral moeite met de oplichters die misbruik maken van kwetsbare zieke mensen. Helaas is een belangrijk aandeel van de mensen niet in staat zinnige therapieen van de onzinnige (of zelfs gevaarlijke) therapieen te onderscheiden. Alternatieve geneeswijzen werken niet beter dan een een placebo en zolang je ziekte niet tussen de oren zit gaan ze niet helpen. Alternatieve geneeswijzen zijn nutteloos en zouden verboden moeten worden. Iedere alternatieve genezer zou voor oplichterij aangeklaagd moeten worden.
treser.info | 08-10-11 | 15:01 |
Ja, ja, de farmaceutische industrie zijn klootzakken, dat wisten we ook al. Maar met beweringen dat een aangepast dieet en zonnebad je ziektes magisch oplossen sla je de plank volledig mis. Natuurlijk kan het geen kwaad voor de meesten onder ons om eens hun dieet te veranderen, maar een magische remedie is het zeker niet. Bij sommige mensen moeten gewoon medicijnen en medische ingrepen worden toegediend en geen "Jomanda-Therapie" Waar ze vervolgens aan zullen sterven.
@bennutzat | 08-10-11 | 15:19 | jij doet je babystatus wel heel erg bevestigen met dergelijke nitwit comments. Ik heb met je te doen en adviseer je voortaan dan ook uitsluitend babyphones en andere Appleprullaria te gebruiken.
necrosis | 08-10-11 | 15:29 | + 0 -
Man man man, wat lul je toch weer uit je nek & langs iedereen heen.
Je zou een blog moeten beginnen. Kan je al je unieke "ik ik ik" informatie op kwijt.
NIEMAND gaat graag naar een ziekenhuis.
NoMinister | 08-10-11 | 15:27
Als jij als investeerder je geld onder invloed van pure leugens en een glad verhaal inzet in bv PalmInvest ben je ook bestolen/opgelcht. Steve was ws (en Millecam ) slachtoffer van net zulke oplichters in de medische wereld.
@Che_cuevara | 08-10-11 | 15:17
Serieus, als ik model stond voor de gemiddelde burgerT, dan waren de meeste ziekenhuizen inmiddels failliet!
Ik prijs mezelf dan ook een gelukkig mensch, ik ben namelijk bang van ziekenhuizen....
(geen grap)
niet voor de hond | 08-10-11 | 15:25 | + -1 -
Langzaam ?
Waar was u ?
vander F | 08-10-11 | 15:22
De sherriekuur is heel leading in de alternatieve geneeskunde.
@ vander F | 08-10-11 | 15:11
Je leest niet goed: de reguliere artsen hebben toegegeven dat ze haar niet langer dan 2 jaar in leven hebben kunnen houden omdat ze een kankertype had waarbij 100% van de patiënten sterft binnen die tijd. Ze heeft 6 jaar geleefd. Met heel veel welbevinden inderdaad, ze heeft slechts haar laatste week 'op bed' doorgebracht. Als ik reguliere arts was zou ik me nog eens achter de oren krabben.
seven | 08-10-11 | 15:16
We hebben toch een vrijheid van geloof?
Als jij denkt dat batterijen in auto's millieuvriendelijk zijn, wordt je ook niet opgesloten.
Je mag kortom geloven wat je wilt, hoe debiel of gevaarlijk ook.
@O is dat zo? | 08-10-11 | 15:20
Volgens mij heeft hij toch wel heel nuttige dingen gedaan.
Met of zonder school.
@This is huh, wow | 08-10-11 | 15:24 ,
de grens tussen genialiteit en totale gekte is nu eenmaal uiterst diffuus.
Dat is vrijheid van denken toch? Als je wil geloven in alternatieve geneeswijzen, moet je dat vooral doen. Zelfs als het betekent dat je eerder sterft.
Valt me steeds vaker op dat Johnny Quid moeite heeft te accepteren dat er mensen op deze wereld zijn die andere afwegingen maken dan hij. De nieuwe denkpolitie krijgt langzaam vorm hier op Geenstijl.
-weggejorist-
@sjappo | 08-10-11 | 15:10 ,
dat ome Steve later ook nog een levertransplantatie heeft moeten ondergaan geeft overigens ook nogal te denken.
Jammer dat Steve nooit zijn school heeft afgemaakt. Had nuttig kunnen zijn.
@necrosis | 08-10-11 | 15:19
Goed bewaren, die zijn straks een fortuin waard op Marktplaats.
@treser.info | 08-10-11 | 14:55 |
Dus je mag ervan uitgaan dat 4 gig werkgeheugen meer dan ruim voldoende is voor Vista mits je natuurlijk de moeite neemt om alle hardware drivers regelmatig te updaten.
Ja die drivers willen nog wel eens slijten
Hoe dan ook, het is zonde dat zo'n creatieve man er niet meer is.
*Mieke Telkamp opzet*
@treser.info | 08-10-11 | 15:07 ,
ah, Windows, ik dacht al wat vreemd.
Doen m'n mac's niet aan, dichtslibben, onderhoudt pleeg ik er ook niet aan, helemaal niks, bij m'n powermac uit 1999 heb ik 1 keer een batterijtje moeten vervangen, zo'n knoopcel.
Het ding draait nog steeds als een zonnetje, ook onder OSX,
ik heb er gisteren nog op zitten photoshoppen.
Blij dat ik ooit van Atari direct naar Apple ben overgestapt, de eerste jaren was het wat eenzaam in het toenmalige Windows universum, maar de OS'en zijn onderhand zo dicht naar elkaar toegegroeid dat ik zelden meer tegen een windows only dingetje aanloop.
@treser.info | 08-10-11 | 15:14
Gloeilampen zijn ondertussen toch verboden?
Ik haalde ze altijd bij de super om de hoek maar die verkopen ze al maanden niet meer.
Gelukkig heeft mijn kristallen bol me al een jaar geleden verteld dat ik een flinke voorraad moest opbouwen.
Ik heb genoeg 'peertjes' in voorraad om het de komende 20 jaar uit te zingen.
@necrosis | 08-10-11 | 15:15
Nog nooit een botje gebroken?
Ben je nooit buiten geweest:)
Ik heb al wel de nodige breuken gehad en een knie operatie na een ongeval.
Maar dat valt echt in het niet bij wat deze kudt ziekte aanricht.
vraagstaart | 08-10-11 | 15:11
Exact, een echte arts die z'n best doet en Michael Jackson misschien iets teveel codeïne geeft staat terecht en glasharde oplichters zoals macrobioten & Jomanda's gaan vrijuit?
treser.info | 08-10-11 | 14:06: hee meneer de officeomgeving beheerder het is fucking weekend.
@Che_cuevara | 08-10-11 | 14:52
Ik zou willen dat ik alles wist, dan zou ik -as we speak- nog veel rijkerder zijn dan Bill Gates en de erfgenamen van Steve Jobs tezamen.
Maar zelfs voor 100 miljoen miljard kan je nog steeds geen ander (gezond) lichaam kopen.
Ik mag mezelf gelukkig prijzen dat ik (42, het antwoord op alle vragen...) zelfs nog nooit een botje heb gebroken.
Ach, met gezonde voeding is niets mis. Met gezond verstand ook niet. Blijkbaar was het niet zijn grote drijfveer, maar iets anders. Iets dat zowel Apple's tot een succes maakte als zijn leven in gevaar.
Toch wel erg interessant!
@seven | 08-10-11 | 15:07 | dat kan wel zo zijn voor een nitwit op computergebied maar daar staat wel tegenover dat bv mijn Thinkpad mij nooit in de steek heeft gelaten en dat terwijl ik hem Wereldwijd door verschillende jungles heb gesleept en over de meest slechte geitepaden heb vervoerd. Daarintegen hebben mij 2 Macbooks pro's binnen 2 jaar in de steek gelaten. Voor mij nooit meer een Apple product en voor eeuwig een Thinkpad de beste laptop in de Wereld. Ook met Vista ondanks jullie tegenstrijdige ervaringen met Aldi computers die jullie op Vista probeerden te draaien.
Je vergelijk met een gloeilamp is een perfect voorbeeld. Die gaan ook vroegtijdig stuk. Heel bewust ingebakken door de producent om toekomsige omzet te garanderen. Typisch crimineel gedrag van electronicabouwers de consument voor de gek houden en hem ondertussen afhanklijk maken van shit die een ingebakken max levensduur heeft.
@vraagstaart | 08-10-11 | 15:11
Niet als hij hem niet van de reguliere geneeskunde heeft willen weg houden, zoals Jomanda bij Millecam wel deed.
Ik ben trouwens hogelijk benieuwd of die naturopaat nog voor een rechter wordt gesleurd.
@marshmallow | 08-10-11 | 15:00 ,
beste keuze,
eerst de slagers aan het werk zetten en zoveel mogelijk , ruim, laten wegsnijden, dit ondersteunen met complementaire geneeskunde zoals bachbloesem therapie, macrobiotiek, reiki whatever is geen probleem.
Zolang je het niet beziet als 'alternatieve' geneeskunde, dus als alternatief voor reguliere geneeskunde, is het doorgaans allemaal prima.
Maar dan wel denken vanuit 'complementaire' geneeskunde, 'aanvullend op', complementaire geneeskunde kan het welzijn, het welbevinden versterken, het gevoel van machteloosheid wat doorbreken je conditie en voedingstoestand verbeteren, maar richt je niet op het idee dat aroma therapie 'genezend' is, dat is je reinste quatsch en ronduit crimineel als men mensen wijsmaakt dat men genezend bezig is.
Er bestaan nog een aantal andere soorten kanker in de alvleesklier die niet per se zo'n infauste prognose hebben (insulinoom, Zollinger-Ellsion syndroom, VIPoom etc..)
Dit zijn vaak zeer traag groeiende en niet uitzaaiende tumoren die lang onder controle te houden zijn. Misschien dat Jobs wel gewoon lang met (reguliere) medicatie + kwakzalverij de boel onder controle heeft kunnen houden en er toen op een gegeven moment toch aan onder door gegaan is. Operaties zijn immers ook niet eenvoudig of zonder (zeer grote) risico's in dit gebied.
Steve handelde in hoop, z'n alternatief genezer handelde in wanhoop.
vander F | 08-10-11 | 15:00 | dat was naar aanleiding van ZKH EénOog | 08-10-11 | 14:38 | die zij "En hoeveel geheugen was voor Vista voldoende om op de lange duur een keer niet dicht te slibben dan?"
treser.info | 08-10-11 | 14:55
Je tekst is dé reden dat Apple zoveel succes heeft. Geen gezeik over hoe het exact werkt, maar dat het net als een gloeilamp zonder erover na te denken gewoon doet.
Smaakt ietwat weeïg, zo'n pilletje Hoop, dus eerst de bijsluiter lezen, het heeft echt heel valse bijwerkingen.
@Reinaert | 08-10-11 | 14:56
That's all that really matters.
@Niekler | 08-10-11 | 14:53
En waarom?
Zijn er geen Microsoft freaks dan?
En nee, ik heb geen Mac, maar iedereen kiest wat voor hem/haar het beste is.
er zijn mensen van kanker genezen die dagelijks 300 ml vloeibare ascorbinezuur kregen toegediend en in no time hun tumors zagen krimpen. Alleen de regulier geneeskunde wil dit niet toedienen omdat er niets aan valt te verdienen. Trieste zaak dat er geen weldenkend doktor meer is die zijn patienten adviseerd om een aangepast dieet te volgen in combi met een dagelijks zonnebad. Nog steeds 2 van de meest onderschatte gratis medicijnen.
Jobs leed aan een bijzonder vorm van pancreatische kanker. Een zogenaamde neuroendocrine pancreastumor. Dit is niet de normale 'u bent binnen een jaar dood' vorm.
Overleving voor deze vorm van kanker wordt geschat op plm. 10 jaar. Mits snel geopereerd (whippleprocedure).
Jobs stelde die operatie uit. Dat was al dom. Het zou nog tragischer zijn als hij die operatie uitgesteld had omwille van een alternatief dieet.
Lees meer hier:
scienceblogs.com/insolence/2011/10/ste...
@treser.info | 08-10-11 | 14:55 ,
een computer die dichtslibt?
@Che_cuevara | 08-10-11 | 14:50
Weet ook wel dat je eigenlijk wilde zeggen: de deaud maakt geen enkel onderscheid. Eerlijk? Nee, maar dat is het leven ook niet, in dat geval herken ik een patroon.
@Hölzenbein | 08-10-11 | 14:57
gelukkig. Was al bang het zonder mijn wordperfect te moeten doen!
Mijn moeder heeft door alternatieve methoden nog 6 jaar geleefd in plaats van 2 jaar. Reguliere artsen hebben ook gezegd dat zij haar die extra 4 jaar niet hadden kunnen geven. Maar ze deed wel een combi van snijden en alternatief, soort poldermodel zeg maar.
@Reinaert | 08-10-11 | 14:48 *duim omhoog steekt*
@sjaakdeslinksesul | 08-10-11 | 14:33
Wat is Windows?
Ik doe alles nog met DOS.
vincent S. | 08-10-11 | 14:53
Nee joh, ze zijn nog bezig met Windows 2000
Ik ben er vandoor. Gewoon omdat het kan!
M'n moeder een hart onder de riem steken, die vorige week zaterdag een beroerte heeft gehad en - ook weer met dank aan de farmaceutische industrie - nu weer gewoon zonder verdere problemen lekker thuis zit.
Ugh!
@troublemaker007 | 08-10-11 | 14:24
Denk je dat hij zich daar druk om maakte?
Zoals een mij bekende chirurg nogal duidelijk stelde,
kanker? Radicaal wegsnijden is de enige echte succesvolle behandeling voor kanker.
Lukt dat niet meer wegens uitzaaiingen ofwel het zit op een 'moeilijke' plek wordt het een kansenspelletje waar niets zinnigs meer over te zeggen valt.
@Niekler | 08-10-11 | 14:53 Reken er maar niet op.
* iPod en iPhone van nieuwe muziek voorziet vanaf MacBook Pro *
@ZKH EénOog | 08-10-11 | 14:38 | een dubbele 2.5 Mhz processor en 4 gig aan werkgeheugen heeft mij nooit problemen gegeven met Vista. Dit allemaal verpakt in een IBM Thinkpad met automatische update service voor alle hardware drivers.
Draai zonder problemen met +100 geopende webpagina's en +10 geopende programma's en heb maar één x in 6 jaar een bleu screen gehad. En achteraf bleek dit BSOD te komen van een Intel turbo memory module waarvoor Intel een corrupte drives versie had geleverd. Het eruit halen van deze module als ware het een rotte tand was de enige manier om hieruit te geraken. Na enkele weken had Intel voor deze chip een aangepaste drives beschikbaar gesteld. Maar die heb ik nooit geïnstalleerd en die turbomemorymodulle met een 1 gig extra subwerkgeheugen heb ik nooit teruggeplaatst. Van die verlaging van het beschikbaar geheugen heb ik de afgelopen 4 jaar nooit problemen gehad. Dus je mag ervan uitgaan dat 4 gig werkgeheugen meer dan ruim voldoende is voor Vista mits je natuurlijk de moeite neemt om alle hardware drivers regelmatig te updaten. Maar ja dat geld voor alles van auto tot fiets als je geen onderhoudt pleegt moet je niet vreemd opkijken als een computer binnen 2 jaar dichtslibt. Is hetzelfde met eten. Mensen die maar doorgaan met veels teveel verkeerde vetten te eten moeten niet vreemd opkijken als ze voortijdig dichtslibben lees overlijden.
"Its the logic of life that most poeple don't get"
Dood is dood, niks meer aan te doen. Ophouden met zeuren. Ik denkt dat Jobs intelligent genoeg was om zelf keuzes te maken.
Wat? Is windows 95 al op de markt??
Dat al die Mac freaks voortaan stil zijn. Zou mooi zijn
@necrosis | 08-10-11 | 14:46
Ik lees alleen wat er in het stukje staat.
Voor de rest weet ik het ook niet, als dat zo was dan was ik nu schatrijk, toch.
Ondersteunt ..
voltooid deelwoord bij werkwoorden met stam eindigend op n (niet in het rijtje tkkfschp, oftewel 't kofschip) eindigt op d, simpel eigenlijk.
@Ashtrey | 08-10-11 | 14:38
Ik zeg de dood, niet het lijden dat er eventueel aan vooraf kan gaan. dan ben je nog niet dood.
De dood is maar één moment.
Jobs heeft een autonome keuze gemaakt, een hoog intelligente man die weet hoe de vork in de steel zit, maar toch gevangen in de macro biotische leer van de natuur genezing.
@Ashtrey | 08-10-11 | 14:18
Nee, waarschijnlijk niet maar het verbaasd mij wel.
@vraagstaart | 08-10-11 | 14:44
Ik doe m'n best. Meer is er niet.
En daarnaast: "only the good die young".
Ik zal dus wel oud worden, héél oud ;-)
@treser.info | 08-10-11 | 14:43
Kom je hier weer je Apple haat verkondigen? Rot toch op.
@Che_cuevara | 08-10-11 | 14:30
Als het een zeldzame vorm was, hoe weten mensen dan dat het juist 'simpel' te behandelen is?
@Che_cuevara | 08-10-11 | 14:38
Eigenlijk is het niet eens een gevecht.
Je wordt er mee geconfronteerd en je moet er iets aan doen, meer is het niet. Maar ik praat uiteraard voor mezelf, laat dat duidelijk zijn. Ik heb geluk gehad op alle fronten: tijdige en juiste diagnose, een behandeling die aansloeg en een lijf dat ook wel een klap kon hebben, da's ook al een voordeel.
Dat anderen minder geluk en/of heel andere ervaringen hebben weet ik ook - maar ik kan en wil niet voor die anderen spreken. Het is en blijft een volstrekt onvoorspelbare kudtziekte.
@Reinaert | 08-10-11 | 14:37 Ik weet. Omdat ze enkel kunnen constateren dat er geen kankercellen zijn gevonden, wat niet betekent dat ze er dan in je hele lichaam ook niet zijn toch?
Maar idd, als je al wel clean bent en niet actief wordt behandeld (neem ik aan) gaat het wel de goede kant op.
*vast pakje van hart gooien doet*
wat een hoop onwetendheid hier mbt geneeskunde.
Alleerst bepaald wat je eet of je ziek of beter wordt.
En ten tweede zowel Bill Clinton als Smith van Google en nog een 10 tal van die supermannen doen allemaal aan een vlees en olievrijdieet omdat in hun genen is vastgelegd dat ze bij een normaal voedingspatroon (lees Westers overdaad voedingspatroon) voor hun 65 overleiden aan een hartfalen.
Een simpele genentest voor $ 150,- geeft al uitsluitsel voeg daarbij enkele foto's van je adervernauwingen en je weet waar je aan toe bent. Dat negeren en verder lekker vet blijven eten is typisch de wet van Darwin.
Net zoals massa's reli kiezen voor Apple terwijl elk gezond mens van binnen weet dat een Windows doos veel meer vrijheid geeft.
@Dagelijkse Dosis | 08-10-11 | 14:38
Een kruidenthee wil nog wel eens helpen al is het qua genot dat je denkt als ik een warme thee drink dan gaat mijn verkoudheid weg. Homeopathie moet verboden worden want dat kan gewoon niet werken en diegene die beweren van wel daar wil ik bewijzen van zien.
Het wordt mij steeds meer duidelijk, waarom ik geen apple in huis heb en waarom die er ook niet in komt.
@Reinaert | 08-10-11 | 14:34
Hoe dan ook, sterkte met je strijd gewenst, mijn waarde.
@Che_cuevara | 08-10-11 | 14:23
Is dat zo? Dus iemand die net van het leven heeft geproeft een terminale ziekte geven is net zo gelijk als iemand die deaud gaat op 80-jarige leeftijd na een rijk en liefdevol leven?
Van alternatieve behandelingen voor kanker moet je je verre houden. Het kan overigens wél (in overleg met de reguliere arts) ingezet worden ter ondersteuning van een reguliere behandeling. Dat werkt meestal prima tussen de oren. Maar als kanker al niet te behandelen is met het gebruikelijke snijden, nuken of volgooien met chemo, dan gaat iets als homeopathie of kruidenthee écht niet veel uithalen. Wel kan je de kans op kanker aanzienlijk verminderen met een gezonde levensstijl en gevarieerde voeding ondersteund door een verantwoord orthomoleculair programma (vitamines en voedingssupplementen)...
@Reinaert | 08-10-11 | 14:16
Ik zou het zeker niet over mij heen laten komen.
Maar zoals je zelf al aangaf in je eerdere tegels, er zijn geen alternatieven.
En ik weet zeker dat ik ook zou vechten, gelukkig is dat nog niet aan de orde geweest, en daar prijs ik me echt gelukkig om want ik heb het, en zie het nog in mijn directe omgeving.
En daar heb je ook gelijk in, het is een lijdensweg al kan ik waarschijnlijk nog niet voor een tiende bevatten hoe erg, al zie ik het nog van zo dichtbij.
Genoeg kwalen (zij het geestelijke) waar de medische wereld geen antwoord op heeft. In het geval van Jobs dan niet maar die oppervlakkige opmerkingen dat je je als zieke alleen mag richten tot de medische erkende wetenschap is oneerlijk. Er zijn mensen met kwalen die alles geprobeerd hebben en gewoon geen kant meer uitkunnen. Vooral mensen met geestelijke klachten zijn aangewezen op medicatie die je je ergste vijand niet toewenst.
@treser.info | 08-10-11 | 14:28
Of Het Genie had gewoon gelijk, en je moet een beetje op je spelling letten, niet in het minst om ook een beetje serieus genomen te worden.
Want jij zat zo heerlijk Vista op te hemelen, maar vertel mij eens: wat zijn 'miniumeisen'?
En hoeveel geheugen was voor Vista voldoende om op de lange duur een keer niet dicht te slibben dan?
@vraagstaart | 08-10-11 | 14:32
"Genezen" ben je feitelijk nooit. Men hanteert de stelregel dat wanneer je vijf jaar lang vrij bent van eventuele verschijnselen je dus wel "genezen" zult zijn. Maar daar zit dus geen garantiecertificaat bij.
En ik ben nog geen vijf jaar 'clean'. Wel goed op weg.
Mijn broer werd geel, ging naar de dokter, er was iets met zijn pancreas en drie maanden later was hij dood. Na steeds meer pijn te krijgen gaven ze hem een kastje met morfine dat hij zelf kon regelen. Operatie was niet mogelijk, dat was 7 jaar geleden misschien hebben ze nu betere technieken.
@sjaakdeslinksesul | 08-10-11 | 14:33
Alles
@zeg maar jansen | 08-10-11 | 14:32
Maar dat bedoel ik toch juist. Je hebt toch door een keuze een hogere levenskwaliteit, want je kan het dan toch navertellen (sorry als ik dat wat cru zeg, maar dat is geheel niet mijn bedoeling).
necrosis | 08-10-11 | 14:34 Uit m'n nek. Oké.
Als jij voorbij gaat aan mijn ervaring. Goed hoor.
@sjaakdeslinksesul | 08-10-11 | 14:33
Geen idee, ik gebruik nog steeds Windows 3.1 op mijn opgevoerde 286.
Werkt prima.
@Het_Genie | 08-10-11 | 14:12 | je vergat nog even te vermelden dat er nog een derde schrijffout in stond "miniumeisen". Ik let bewust niet op maar jij zegt dat je perfect bent maar maakt alsnog fouten. Wat is nu vervelender.
En btw waarom moet je god met een hoofdletter schrijven. Ben je soms zo'n enge steeds andere op de vinger tikkende, reli of zo?
@troctolite | 08-10-11 | 14:13
En wij weten het nu ook.
@ZKH EénOog | 08-10-11 | 14:28
Ik ben ook helemaal niet dol op medici en al helemaal niet op farmaceuten maar zolang er geen andere betrouwbare oplossing is moet je je toch tot die personen wenden en niet gaan rommelen.
Ik heb vanuit m'n eigen situatie echt wel gekeken naar alternatieven maar die zijn dusdanig wazig en bieden zó weinig garanties dat ik daar maar niet mee aan de slag ben gegaan.
Tijd telt, zeker bij deze kudtziekte. Je kunt je geen missers veroorloven.
sjaakdeslinksesul | 08-10-11 | 14:33 Oh, jij telebankiert bij ING?
@zeg maar jansen | 08-10-11 | 14:22
Zoek eens wat informatie over deze ziekte, je kletst namelijk uit je nek wb wegsnijden.
Ik heb mijn buurvrouw zien aftakelen aan deze ellende en geen arts die er het mes in durfde te zetten.
Wat is er mis met Windows 95?
@vraagstaart | 08-10-11 | 14:11
Je kunt nooit in één keer alle bug's er uit halen helaas.
@Reinaert | 08-10-11 | 14:26 Ik begrijp hieruit dat je nog niet "genezen" bent verklaard maar dat het tot nu toe de goede kant op marcheert?
Succes man. En sterkte.
Hölzenbein | 08-10-11 | 14:29 Mijn keuze. Opereren maar geen chemo of radioactiviteit.
Tot nu toe heb ik geluk, als het aan de doktoren had gelegen was ik nu strontziek van de pillen en de bestraling geweest.
Dood ga je toch wel een keer.
@necrosis | 08-10-11 | 14:20
Je hebt volgens mij niet alles gelezen.
Dit was een zeldzame vorm die operatief heel goed te genezen was.
well... Don't think *too* different, voortaan
Tja, hoe knap je ook bent, er zit altijd wel ergens een steekje los.
Over het algemeen geloof ik ook niet zo in wetenschappers die in een religie aanhangen. Dergelijke mensen zijn ergens toch wel naïef.
Zo geloofde wijlen Jan Blokker (columnist) niet in roomse wetenschappers. Hij schreef: Als ze meer dan twee voorletters hebben deugen ze niet.
@zeg maar jansen | 08-10-11 | 14:26
Waarvoor je kiest (en dat zeg je) heeft wel degelijk secundair te maken met de kwaliteit van je leven. Primair waarschijnlijk niet, dat klopt.
@Het_Genie | 08-10-11 | 14:12 | ik ben nog nooit een genie tegengekomen die valt over taalfouten.
Duidelijk teken van een nepgenie. Ga lekker verder lutsen op het taalforum gefrustreerd neppertje.
@Reinaert | 08-10-11 | 14:14
Kort, maar oh zo waar.
Ik sluit me aan bij vraagstaart, blijf winnen.
@Reinaert | 08-10-11 | 14:14
Alle respect, en ik geloof zonder meer, dat het een lijdensweg is. Ik benhet ook met je eens, dat als de medische wetenschap antwoorden heeft, je het beste daarvoor kunt kiezen. Zeker waar.
Maar vergeet niet, dat ook de medische wetenschap en farmacie niet zelden falen, of simpelweg geen antwoorden kunnen bieden. En dan begrijp ik best, dat je bij wijze van ontkenning, of niet willen opgeven, naar alternatieve routes zoekt.
Want in dat geval, is het lot waar kapotte_stofzuiger | 08-10-11 | 14:14 het over heeft niet 100 met een kans van 1:10, maar vrijwel onbetaalbaar met kans nihil en dan stap je dus af van loterijen, en ga je een andere weddenschap aan, in de hoop nog wel een kansje te hebben.
moet direct aan Sylvia Millecam denken
snap dat je alles wilt proberen, maar alternatieve methodes, voor een wetenschapper als Jobs, onbegrijpelijk!
@kapotte_stofzuiger | 08-10-11 | 14:15
@vraagstaart | 08-10-11 | 14:18
Met mij gaat het goed, ondanks de bijwerkingen en alle andere shit die je over je heen krijgt. Niets doen is geen optie, of je moet levensmoe zijn ofwel in een situatie verkeren waarin behandeling eigenlijk zinloos is geworden.
Ik heb geluk gehad, vele anderen hebben pech. Helaas. Maar alternatieve behandelingen bestaan dus eigenlijk niet, daar moet je niet eens naar zoeken, daar heb je zelfs de tijd niet voor. Ik heb rondgekeken naar alternatieven maar die niet kunnen vinden. Ze zijn er domweg niet, en daarmee houdt die zoektocht dus al snel op. Dan maar de chemische en radiologische route volgen, tot op heden het enige traject dat werkt.
@ZKH EénOog | 08-10-11 | 14:10
De huidige medische wetenschap heeft helaas geen antwoord op alle ziekten en aandoeningen. En het is een feit dat elk geneesmiddel of wat voor middel dan ook bijwerkingen heeft. Ons lichaam is geen simpel bouwpakket waar we een pilletje in kunnen gooien en dat dan de klachten voorbij zijn zonder bijwerkingen.
Wat mij het meest tegen de borst stuit is dat alternatieve 'genezers' mensen valse hoop bieden en geld afhandig maken met een therapie zonder enige wetenschappelijke onderbouwing. Natuurlijk kan het voor sommige mensen werken, net zoals placebo pillen werken.
Nu zie je (alweer) dat iemand in het reguliere medische traject geholpen had kunnen worden, maar naar zo'n kwakzalver geluisterd heeft. Natuurlijk iedereen mag zijn eigen keuzes maken in het leven, maar soms moeten (wanhopige) mensen tegen zichzelf (en alternatieve 'genezers') beschermd worden.
Hölzenbein | 08-10-11 | 14:21 Langer of korter leven heeft niets met de kwaliteit van dat leven te maken.
@Hölzenbein | 08-10-11 | 14:21
Sommige mensen halen misschien wel de honderd, of ze ook echt geleefd hebben is een compleet ander verhaal.
Tijdsduur is geen enkele garantie voor kwaliteit.
@Een paard | 08-10-11 | 14:06
Kun je nog hoor, sit's zat die die spelletjes nog aanbieden
@Reinaert | 08-10-11 | 14:06
Natuurlijk is het zijn keuze.
En die zal ook wel bewust genomen zijn. Maar wat ik dan niet begrijp is dat iemand als Steve Jobs hiermee gokt, want dat is het, gewoon gokken.
Terwijl die man toch beter zou moeten weten.
Bij gewone genezers ga je nooit dood. Die sturen je na uitbehandeling slim door naar een alternatieveling.
@necrosis | 08-10-11 | 14:20
Klopt. "De overleving van pancreascarcinoom ligt bijzonder laag: na 5 jaar is minder dan 5% van de patiënten nog in leven." staat in Wikipedia. Dus dan kan je uitrekenen hoe minimaal je kans tot overleven is. Hoe dan toch nog hoop te scheppen in alternatieve medicijnen is voor mij een raadsel, maar wel begrijpelijk. Ik denk dat je in zo een situatie alle registers trekt om te overleven, waaronder ook helaas de registers die niet werken.
waar gaat al dat $$$ heen?
Het was toch zijn eigen keuze. Misschien had ie ook totaal geen zin om straks als een plant verder te leven na al die chemokuren. Dan was dit de beste oplossing.
@Ashtrey | 08-10-11 | 14:08
De dood is wel het enige waar we wel allemaal gelijk voor zijn.
Kun je van de staat niet zeggen.
MacVulpen schrijft met zwarte inkt deze week.
Steve was anders. Soms gaat dat goed, soms niet... RIP
necrosis | 08-10-11 | 14:20 Wegsnijden is een optie. Als er niet teveel uitzaaiingen zijn. Maar ook dat is een heikele zaak, het infectiegevaar is daar juist heel groot.
@ZKH EénOog | 08-10-11 | 14:13
Geef je hem toch een Apple.
Je hebt er dan toch genoeg.
@Reinaert | 08-10-11 | 14:08
Andere verzekeraar zoeken.
Ik declareer elke dag een apple.
Jammer genoeg krijg ik hem niet vergoed, maar ik declareer hem wel.
Vroeg of laat worden ze het toch zat.
@zeg maar jansen | 08-10-11 | 14:20
Heeft zeer zeker met kwaliteit van leven te maken. Of je langer of korter wilt leven.
Aan de tekst te zien heeft dit topic iets te lang in de wacht gestaan? ;-)
@ZKH EénOog | 08-10-11 | 14:10
Voor zover ik weet had Steve Alvleesklierkanker, en daar bestaat geen enkele therapie voor.
Los van het feit of het slim was of niet. Iedere patiënt mag en kan natuurlijk kiezen voor hetgeen hij/zij zich zelf het lekkerste bij voelt.
Heeft met kwaliteit van leven te maken.
@deraderendraaien | 08-10-11 | 14:04
"Heksen en bezemstelen zooo.. 15e eeuws vind"
Jawel, maar die zijn niet te zien op radar.
@Che_cuevara | 08-10-11 | 14:15
Zou het met de mate van intelligentie van doen hebben?
Think again.
@Reinaert | 08-10-11 | 14:14 En dat je maar mag blijven winnen Rein.
"want toen was beleefde..."
.
Er moet nog het woordje 'al' tussen 'toen' en 'was'.
@Che_cuevara | 08-10-11 | 14:15
Dat snap ik wel hoor. Intelligente mensen hebben hun twijfels bij de generieke geneeskunde, domme mensen laten alles maar over zich heen komen.
@kapotte_stofzuiger | 08-10-11 | 13:54
Was dat niet een andere?
Ik dacht dat dat Leen was, maar die is onsterfelijk en kan dus niet "terug komen".
Hij had waarschijnlijk een sappig biefstukje moeten eten en naar een gewone arts moeten gaan. Ach... achteraf...
@troctolite | 08-10-11 | 14:13
En daar kom je nu pas mee.
In ieder geval: naar de hel gaat-ie niet....
foksuk.nl/nl?cm=79&ctime=131785200...
@Reinaert | 08-10-11 | 14:14
Hulde!
Niet te begrijpen dat mensen waarvan je toch verwacht dat ze een aardige intelligentie hebben tot dit soort besluiten komen, terwijl het om hun leven gaat.
@ZKH EénOog | 08-10-11 | 14:10
Men koopt liever een lot van 1 euro waar je 1:1000000000 kans hebt om te winnen, dan een van 100 euro waar de kans 1:10 is.
@ZKH EénOog | 08-10-11 | 14:10
Als ervaringsdeskundige wil ik je even meegeven mijn kanker (vooralsnog) overwonnen te hebben door juist wél al die chemische troep door mijn lijf te laten pompen. Bij gebrek aan alternatieven overigens.
De bijwerkingen zijn inderdaad somtijds gruwelijk, daar weet ik alles van, maar per saldo ben ik er nog wél en dat is natuurlijk wat telt. Het doel heiligt de middelen. Punt. Uit.
@Het_Genie | 08-10-11 | 14:12
Nederlands is niet meer hip. En je begreipt het tog? Dus wat zur je nou? #Jeweetzelluf
ik wist dit donderdag al...
Wat een genie was het zeg! Poeh, poeh...
@kapotte_stofzuiger | 08-10-11 | 14:06
"An Apple a day keeps the doctor away......."
Klopt. Als ik elke dag een Apple zou kopen, heb ik geen geld meer om mijn dokter te betalen. En die wil niet voor noppes werken...
An apple a day....
BTW ik ga geloof hechten aan de homeopathische "oneindige oplossing" als mijn auto rijdt op één druppel benzine in 100 liter water.
@treser.info | 08-10-11 | 14:06
je het installeerd...........
InstalleerD?
...... op een systeem dat over voldoende werkgeheugen en prossesorkracht
ProSSesorkracht?
God allemachtig!
Oef. Toch een klein programmafoutje in de embedded software van iSteve.
Als er een relatief eenvoudige en weinig schadelijk antwoord is vanuit de medische wetenschap op een probleem, dan ben je levensmoe om hier niet voor te gaan.
Maar ik vind het afzeiken van alternatieve wijzes soms wel héél kort door de bocht.
Want laten we heel eerlijk zijn: als de farmaceutische industrie (1) niet zo nu en dan een medicijn uit het schap zou halen, omdat het onvoldoende oplevert, (2) medicijnen óók zou ontwikkelen, ondanks dat er relatief weinig patiënten voor zijn, (3) voor vrijwel alle aandoeningen antwoorden zou hebben en/of (4) 's werelds doodsoorzaak nummer vier niet de bijwerkingen van medicijnen zouden zijn, dan hadden alternatieve geneeswijzen geen voet gehad om aan de grond te zetten.
Maar die voet aan de grond, bestaat vooral DANKZIJ die farmaceutische industrie en medische wetenschappen, die geen antwoorden of oplossingen kunnen bieden, waardoor patiënten uit wanhoop de alternatieve kant op gaan om daar hun heil te zoeken. En voor sommigen werkt het nog ook, al is het maar op de gemoedsrust. En dat maakt ook een hoop draaglijker, dunkt me.
Het was een beslissing van Steve. En beslissingen moet je altijd zien in het licht van het moment dat ze genomen zijn.
Achteraf kijk je een paard in z'n kont.
Absoluut geen Apple fanboy, maar als je zoiets beweert: ''Althans, vannacht, vannacht, eigenlijk natuurlijk dit weekend al, want toen was beleefde Steve Jobs al zijn eerste en enige fatal error internal blue screen of death, aldus deze bron.'' Moet je het wel kunen staven met een link die werkt en andere bron dan twitter.
Normaal houd ik niet zo van verbieden, maar voor alternatieve geneeswijze maak ik een uitzondering.
@Heisessie | 08-10-11 | 14:06
Hoezo? Heeft de dood repcset voor het leven?
@kapotte_stofzuiger | 08-10-11 | 14:06
An Apple a day is onbetaalbaar. Ik hoor m'n ziektekostenverzekeraar nu al kankeren bij de gedachte dat ik alle dagen een iPod, iPhone, iMac of MacBook declareer. Dat wordt niks dus.
Feit is dat Apple (zonder te melden waarom) tijdens de presentatie van de iPhone 4S demonstratief een stoel op de eerste rij vrij hield. Inmiddels snappen we de betekenis van dit sterk staaltje non-verbale communicatie: owl.li/6Rhbk
Stom. Alternative geneeswijze kan soms helpen maar in dit soort gevallen is het onzinnig. Al vind ik het niet raar dat ze tot na de lancering/presentatie wachten met het naar buiten brengen.
Hij stierf zoals zijn linksche fans leefden. Nog steeds respect voor de man.
Vannacht? Vannacht alweer in de media overleden?
Zo slim en toch zo dom..
Die diëten zouden toch wel helpen tegen kanker ?
Ik denk het niet Jobs !
Is er ook een appje voor?
Windows '95 was best leuk hoor. Kon je lekker spelletjes op spelen.
Alternatieve geneeskunde maakt meer kapodt dan je lief is.
Waarvan akte. En dit is niet het eerste geval natuurlijk, velen gingen hem voor en velen zullen 'm nog volgen. Doodzonde eigenlijk, maar wel een bewuste keuze - dus wie zijn wij om er achteraf moeilijk over te gaan doen?
Oei slecht dit. Niet schrijven zo! Kritiek mag, maar met respect voor de dood, dan toch minstens. Mag ik dat vragen?
"An Apple a day keeps the doctor away......."
@Johnny Quid je bent een amateur mongool met je laatste zin.
Mist elke logica en geeft met enkele woorden aan dat jij zo'n enge applereli bent.
@Sheik Yerbouti | 08-10-11 | 13:57 | dat zegt alles over de prul van een computer die jij getracht hebt te voorzien van Vista. Vista is een soepel draaiend stabiel besturingssysteem mits je het installeerd op een systeem dat over voldoende werkgeheugen en prossesorkracht beschikt om alle visuele zaken aan de gang te houden. Problemen met Vista waren elke keer weer terug te leiden naar het feit dat gebruikers geen rekening hielden met de miniumeisen gesteld aan de hardware.
-weggejorist-
Wat een gezever weer, die naturopath kan een aanklacht tegemoet zien zeker?
-weggejorist en opgerot-
@Acid_Nightmare | 08-10-11 | 13:58
Zou hij haar zijn tegen gekomen toen ze even uit Nederland verdween!
*Heksen en bezemstelen zooo.. 15e eeuws vind*
Ik snap het gewoon niet. Hoe kun je zo eigenwijs zijn? Het is gewoon onderdeel van een ziekelijke behoefte om het beter te willen weten: 'wij wisten beter hoe computers gemaakt moeten worden, wij zijn anders. Ik weet beter hoe een bedrijf gerund moet worden, ik doe het anders. Ik ben niet doorsnee, dus een doorsnee behandeling in het ziekenhuis is niet voor mij.'
En nu ben je dood.
Wie nu nog in alternatieve medicijnen gelooft werkt nog met Windows 3.11.
Upgraden naar Win'95 is al niet alternatief.
Bedankt Darwin!
@Acid_Nightmare | 08-10-11 | 13:58
Brrrrr.... wat eng. Doet denken aan: www.youtube.com/watch?v=Yh6y4AtWGdo
I-Phone my naturopath.
Een uurtje telehealing van Jomanda heeft mijn leukemie genezen:
www.youtube.com/watch?v=-wxHYZ8GfYY
Ik vind Vista een grotere vervloeking dan Windows 95. In 1994 wisten we niet beter, Microsoft ook niet. In de 21e eeuw wel.
En dan toch die Vista bagger maken.
Helaas, dat krijg je ervan als je met alle geweld alternatyfus moet wezen. Daar krijg je Millecam van. Nietwaar, Jomanda?
Steve is de profeet, die keert terug op aarde tijdens het Applegeddon.
Steve Millecam.
Whut?
Ja, je kan van iemand die de slogan 'Think Different' heeft verzonnen verwachten dat hij weer alternatief moet doen... Oelewappert
Het is ook wel erg toevallig dat hij twee dagen na de keynote komt te overlijden..
Ondersteunt?
-weggejorist-
REAGEER OOK