Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

VI TV: Johan Derksen vertelt Harry Vermeegen mop

jderksenverbod.pngConstateren dat het uiterlijk van Harry Vermeegen in tegenstelling tot zijn grappen door de jaren heen wèl is veranderd? Mwah, liever niet. Opmerken dat Harry Vermeegen jaloers is op Bas van Thoor omdat die een eigen acrobaat heeft? Mag niet. En ook die mop over Harry Vermeegen en die Budelse prostituee zonder neusschotje is thans VERBODEN voor de heren van Voetbal International in het algemeen en die tattootokkie van een Johan Derksen in het bijzonder. Vermeegen is namelijk een RTL collega en daar maak je Geen Grappen over. Dit vindt de directeur van RTL7 zelfs zo belangrijk dat hij het persoonlijk even is komen mededelen op de VI redactie zo vertelde Wilfred Genee onlangs uiterst discreet op de radio. Dus wat dat betreft maar dit geheel terzijde. Mogen wij even LOL'en? Zou deze RTL7 meneer Marco Louwerens nou echt nog nooit naar dat VI gekeken hebben? Anders had hij namelijk geweten dat een moppenverbod doorgaans niet zoveel indruk maakt op iemand die zelf aan de lopende band sponsors belachelijk maakt en hun eisjes/prijsjes in de zeik neemt omdat het kan. Een spreekverbod voor Johan Derksen is net zoiets als een 'niet klikken' link op GeenStijl, dat heeft een averechts effect. Maak u dus op voor een ouderwets gezellige uitzending van VI vanavond rond 20.30u, met daarin een continue en ononderbroken stroom grappen en grollen over niemand minder dan Haha Harry Vermeegen (en de totaal onbekende Ton Ojers) En zo niet dan is die Derksen - met zijn 1000 schnabbels - alsnog een commerciële hoerrr.

Reaguursels

Inloggen

Haha, Ton Ojers was mijn gymleraar op de lagere school!

Pretzel Logic | 20-09-11 | 13:11

Harry V: Zoooooo, dit is wel even een hoogtepuntje! Haaaaahahahahaha, Klaas Jan Huntelaar is aan het tanken mensen! Vind IK een hoogtepuntje, toch Klaas?
Tot zover Harry V...

Gas Op Die Lollie! | 20-09-11 | 08:14

Best lachen dat er hier mensen enige intelligentie claimen en tegelijk zo dom zijn om Derksen aan te vallen over een opmerking die hij maakt over iemand met vies piekhaar. Derksen (Wakker worden! Lijk eens naar hemzelf!) die een sneer geeft naar iemand vanwege vies piekhaar, dat noemen mensen met een IQ groter dan hun schoenmaat zelfspot. En juist dat maakt Derksen zo leuk. Zelfspot en het vermogen om net zo genereus te incasseren als hij uitdeelt.

Anders nog? | 20-09-11 | 02:50

Ongeacht welk format, welke politieke voorkeur of welke presentator: in dit land zal eem dagelijkse talkshow nooit interessant worden. Gewoon vanwege een gebrek aan interessante gasten. Mediagetrainde politici die voorgekauwde, voospelbare prietpraat uitslaan, sporters die vertellen dat ze blij zijn dat de drie punten binnen zijn, dat de bal rond is en in voetbal alles mogelijk blijft. 'Artiesten' van het niveau Kane en De Lama's die volgens Matthijs de allerallerbeste zijn etcetera.

Tsja, wat verwacht je dan?

Prins Fontainebleau | 20-09-11 | 01:02

@Bart_Bart | 20-09-11 | 00:24

Job is gewoon geen succesnummer.

Geen charisma, geen dossierkennis, weinig overtuigend en op de momenten dat het er op aan komt ook niet aanwezig.

Op een afstand een aimabele man maar da's niet genoeg.

Foute boodschap, foute mentaliteit en altijd te laat.

Reinaert | 20-09-11 | 00:29

@ Reinaert | 20-09-11 | 00:20 |
Blijft toch triest je terechte vaststelling dat het Job gewoon toch niet lukt.
Ik moet zeggen dat die Matthijs van DeLinkseKerk Job steeds zo graag wilt laten slagen, dat hij Job ongewild als een onzekere puber neerzet. Dat is dan weer leuk.

Bart_Bart | 20-09-11 | 00:24

Bart_Bart | 20-09-11 | 00:08 | + 0 -
En daar komt bij dat een geslaagd format wordt uitgekauwd en uitgekauwd tot het bot.
Het verveelt zo gauw.
In Nederland ben je zo rap door interessante gaste heen.

Rammstein | 20-09-11 | 00:21

@Rammstein | 20-09-11 | 00:03

Het is allemaal ook voorgekauwd. Hapklare brokjes, meer niet. De schone schijn van journalistiek ophouden en ondertussen gewoon doodordinaire propaganda de ether in smijten. En het mág ook allemaal gewoon.

Als een Job Cohen er in zo'n programma niet helemaal (of helemaal niet) uit komt dan geven ze 'm nog aan. Hoeft 'ie alleen z'n zorgvuldig gespinde soundbyte nog maar af te draaien. Goed, in het geval van Job lukt dat dus ook al niet maar dat mag je het VARA-hoofdkwartier en het PvdA-politbureau niet kwalijk nemen.

Reinaert | 20-09-11 | 00:20

@ Shalome | 20-09-11 | 00:05 |
Ik kijk weleens Al Jazeera English, en al die arabs reageren op dezelfde manier. Het is altijd de schuld van Israel, of de VS. Het Westen kan het eigenlijk nooit goed doen.
Ingrijpen is weer teveel bemoeienis. Niet ingrijpen is laf toekijken. Het is gewoon nooit goed met die mensen.

Bart_Bart | 20-09-11 | 00:12

@ Rammstein | 20-09-11 | 00:03 |
O god, Giel B. Yvonne Jaspers. Die TMF negerin die er slim uitziet en een geflopte talkshow had. Schreeuwlelijk Mulder. Arie 'ik ben een beetje sociaal wenselijk' Boomsma. Oja, die actrice, Magere Heijn.
Trouwens, dan heb ik het ergste van het ergste nog niet gehad.
Die Felix 'ik ben geestesziek' Rottenberg. Hij maakt zich zelfs bij linkse kijkers belachelijk.

Bart_Bart | 20-09-11 | 00:08

Bart_Bart | 19-09-11 | 23:49


Wanneer ze weer een Egyptische Klukkluk laten buikdansen op tafel om de Arabische lente te bezegelen, weet ik niet.
Of weer hoofddoeken uit Libië uitnodigen om te laten kwelen dat de wereld toekijkt terwijl "hun Libië" het zo zwaar heeft (terwijl Libiërs kritiekloos toekeken bij ongeacht welke wantoestand), qui sait.
As we speak wordt er nog net zo zwaar gemarteld in die kudtlanden en zijn er nog steeds net zoveel liefhebbers om martelingen uit te voeren.

Shalome | 20-09-11 | 00:05

Bart_Bart | 20-09-11 | 00:01 Een 'Late night show" zoals die van Letterman.

Maar dan op de Nederlandse actualiteit en met een deskundig presentator. In ieder geval niet een omhooggevallen grapjurk.

zeg maar jansen | 20-09-11 | 00:03

Reinaert | 19-09-11 | 23:54 | + 0 -
Shalome | 19-09-11 | 23:57 | + 0 -

Het begon mij zo te irriteren, de presentatie, de gasten, de voorzichtigheid van interviewen wanneer er een gast zat die zo'n beetje overal op aangepakt diende te worden, en toen heb ik besloten om, net als bij Kriegel & van der Kuttebek, om gewoon niet meer te kijken.
Gewoon, omdat het kan.
Niet uit struisvogelpolitiek, als er iets de moeite waard is, zie ik het hier wel.
Ditzelfde geldt voor DWDD. Altijd hetzelfde liedje, tafelgasten (??????). Ik bedoel, waarom zou ik vrijwillig naar Giel B. gaan zitten kijken ?
Het is allemaal zo voorspelbaar ook.

Rammstein | 20-09-11 | 00:03

@ Shalome | 19-09-11 | 23:57 |
RTL zou volgens mij makkelijk een commercieel haalbare latenight talkshow a la P&W zou kunnen maken.
Als er niet al eentje was die gratis betaald wordt(!).

Bart_Bart | 20-09-11 | 00:01

Shalome | 19-09-11 | 23:57 De enige uitspraak van JK de Jager van de afgelopen weken zijn: "Daar doe ik geen uitspraak over." en: "De Grieken gaan terugbetalen met rente maar op een ander vlak lopen we toch risico".

Zonder te vertellen waar dat dan zit, dat risico.
Want daar doet ie geen uitspraak over.

zeg maar jansen | 20-09-11 | 00:00

Bart_Bart | 19-09-11 | 23:56 De ziekte van links. Doen alsof je arm bent.

zeg maar jansen | 19-09-11 | 23:57

Rammstein | 19-09-11 | 23:49

Ik heb niet eens een lage dunk van dat programma omdat het links is, maar omdat hun agenda bepalend is.
Zie, morgen is De Jager gast aan tafel. Ik ben benieuwd wanneer ze hem laten uitpraten, wanneer ze hem interrumperen en wanneer ze de Zap-service inlassen.

Shalome | 19-09-11 | 23:57

@ zeg maar jansen | 19-09-11 | 23:52 |
Als ze het maar doen ben ik tevreden.
Trouwens, al die mensen, zoals Bart Chabot, die zeggen dat 'rijke' mensen nog meer belasting moeten betalen, zouden eens zelf een paar duizend euri's op de tafel van P&W kunnen leggen.
Om de een of andere reden doen ze dat toch niet.

Bart_Bart | 19-09-11 | 23:56

@Rammstein | 19-09-11 | 23:49

P&W is droeftoeterschap in het kwadraat. Gemaakt voor de linkse Henk & Ingrid, a.k.a. Achmed & Fatima. Die er allevier niet mee uit de voeten kunnen.

Met als absoluut dieptepunt (naast P&W zelf) Bart Schavot.

Reinaert | 19-09-11 | 23:54

Bart_Bart | 19-09-11 | 23:49 Joh, Ze willen, nee moeten, fuseren. En de Vara wil dat met de Tros.

Dan moet je wel een beetje hun kant op schurken.

zeg maar jansen | 19-09-11 | 23:52

Shalome | 19-09-11 | 23:34 | + 0 -
Ik kijk het al zeker twee seizoenen niet meer, heb even voor je gezapt en inderdaad, het is niet het scherpste potlood uit de doos.

Rammstein | 19-09-11 | 23:49

@ Shalome | 19-09-11 | 23:40 |
Ik heb trouwens wel het gevoel dat P&W wat minder links is geworden.
Maar misschien is de wens vader van mijn gedachte. Net als mijn wens dat Witteman snel plaats maakt voor Twan Huys.

Bart_Bart | 19-09-11 | 23:49

@ Pius
O hoi, je bent in de buurt.
Weet je nog dat we vorige week spraken over mensen met ideeën en politici die geen ideeën hebben?
Qed: Alain de Botton publiceerde onlangs een interessant boek over religie voor atheïsten. Hij heeft zijn onderwerpen volkomen goed doorgedacht en neergepend. Een hemelsbreed verschil met Tofik Dibi die een half A4-tje tikt als ingezonden stuk van een krant zonder het uit te werken; dan zou hij tegen muren oplopen. Dat is eigenlijk wat ik bedoelde.

Shalome | 19-09-11 | 23:47

@Detlev Tarnowitz | 19-09-11 | 23:16
Ach ze zijn ook een tijdje in het aars gekropen van defensie.Bij elke dode soldaat was het restecpt ,rip etc.een klein beetje kritiek leverde je dan een joris op.

miko | 19-09-11 | 23:41

Bart_Bart | 19-09-11 | 23:37


ik zit - wat verbouwereerd - te turen naar P&W, me afvragend waarom iedereen die man laat uitpraten. Met wat melig ondersteunend gekwek uit de jaren '70 van dat oude blonde meisje aan tafel.
Waarom zit die kwee daar eigenlijk en (belangrijker) waarom luisteren ze naar zijn verhaal zonder hem een Marokkaanse hangjongere als buurman te wensen? Xnap er niks van.

Shalome | 19-09-11 | 23:40

Prins Fontainebleau | 19-09-11 | 23:36

Ton Ojers?

Die ken ik niet.

:)

pius | 19-09-11 | 23:40

@ Shalome | 19-09-11 | 23:34 |
Ja hij is de ergste, meest aseksuele, sukkeligste, grootste doperwt ever.
En toch denkt hij dat zijn vrouw weg is gegaan door 'iets hormonaals bij haar'.

Bart_Bart | 19-09-11 | 23:37

@Pius.

Als Harry Vermeegen de Grad Damen van de voetballerij is, wie is Ton Ojers dan? Peter Beense? Arie Ribbens?

Prins Fontainebleau | 19-09-11 | 23:36

Rammstein | 19-09-11 | 23:11


Ik weet dat je ook altijd P&W kijkt.
Zeg nou zelf. Is die eikelschrijver met z'n brilletje niet de ergste, meest aseksuele, sukkeligste, grootste doperwt ever?

Shalome | 19-09-11 | 23:34

Art Vandelay Ultor | 19-09-11 | 23:30
Die is uitsmijter.

Detlev Tarnowitz | 19-09-11 | 23:31

@Detlev Tarnowitz | 19-09-11 | 23:28
Uitstekend.

Zit HoT daar ook te vreten, ofwa?

Art Vandelay Ultor | 19-09-11 | 23:30

Art Vandelay Ultor | 19-09-11 | 23:25
Ik eet uitsmijters met Gijp. Als we dat zat zijn, gaan we weer optreden.

Detlev Tarnowitz | 19-09-11 | 23:28

@Detlev Tarnowitz | 19-09-11 | 23:23
Ok. Zonde.

Art Vandelay Ultor | 19-09-11 | 23:25

Godver, dacht dat er niks was op TV, komt Ton.

Nou ja, uitzending gemist maar kijken dan.

Gvd!

NoMinister | 19-09-11 | 23:24

Ik begrijp dat de Eeuwig President van de Republiek is overleden? Mijn gedachten gaan uit naar het Noord-Koreaanse volk. En ik vind troost in de gedachte dat er altijd een nieuwe Kim opstaat.

Detlev Tarnowitz | 19-09-11 | 23:24

Art Vandelay Ultor | 19-09-11 | 23:20
Zo is dat.

Detlev Tarnowitz | 19-09-11 | 23:23

@Detlev Tarnowitz | 19-09-11 | 23:16
Even tussendoor; twittermoe?

Art Vandelay Ultor | 19-09-11 | 23:20

necrosis | 19-09-11 | 23:16 | + 0 -
Never have, never will. Maar goed, het staat je vrij mij niet te geloven.

Reinaert | 19-09-11 | 23:15 | + 0 -
Gelukkig maar.

Rammstein | 19-09-11 | 23:18

Ja lachen met Derksen, maar Mutsie: doe dan ook de comments open onder die achterlijke sponsor 'topics' hier.

Detlev Tarnowitz | 19-09-11 | 23:16

@Rammstein | 19-09-11 | 23:11
Daar laat ik me niet over uit!

necrosis | 19-09-11 | 23:16

@Rammstein | 19-09-11 | 23:11

Jij niet. Maar dat was al dus staat ook niet ter discussie.

Reinaert | 19-09-11 | 23:15

necrosis | 19-09-11 | 23:03 | + -1 -
Would I lie to you ?

Rammstein | 19-09-11 | 23:11

@Bart_Bart | 19-09-11 | 22:55

Een eenpartijenstaat (gnagna) is geen oplossing, die zijn op een enkele uitzondering (China en omstreken) allemaal al lang failliet.

Democratie is de best haalbare oplossing. En dat schept verwachtingen dra het op verkiezingen aan komt. En dat is en blijft vervolgens een spel.

Reinaert | 19-09-11 | 23:11

twitpic.com/6niizz Kim, voor wie hem alleen van gezicht kende

zeg maar jansen | 19-09-11 | 23:09

@necrosis | 19-09-11 | 23:03

Widtvoet beheert vele accounts maar is wel integer.

Dáár zou ik me maar geen zorgen over maken in dit geval.

Reinaert | 19-09-11 | 23:06

Roze sigaretten zijn slecht voor je gezondheid.

zeg maar jansen | 19-09-11 | 23:05

Maar wie is toch die man met dat ordianaire blonde haar en dat ordinaire taalgebruik en dat ordinaire horloge?

E Rectus Magnificus | 19-09-11 | 23:05

@feboburger | 19-09-11 | 23:01

Powned-Televee heeft het in elk geval wel netjes aangepakt door er de nodige tijd aan te besteden. En het is (was, sorry) tenslotte 'hun' mannetje dus wat dat betreft zijn zij leading om dit nieuws te brengen.

Wel bizar dat je er tot op heden niet meer over leest of hoort.

Reinaert | 19-09-11 | 23:05

Bas van Toor

MS! | 19-09-11 | 23:04

@Reinaert | 19-09-11 | 23:00
Ik geloof zelden iets wat op twitter staat, met name vanwege de berichten van widtvoet.
Maar ik zal mijn licht eens op gaan steken.

necrosis | 19-09-11 | 23:03

Bas van Toor.

MS! | 19-09-11 | 23:03

necrosis | 19-09-11 | 22:57 |
Overal staat 'R.I.P. Kim' en jij vraagt je nog steeds af wat er met hem is?

Hij is gestorven aan een hartstilstand.

La Jolie Blonde | 19-09-11 | 23:02

Kim RIP 36 jaar is echt veel te jong.

Schande dat er geen topic is op GS ondertussen, dat heeft die jongen wel verdiend dacht ik zo...

DaveDH | 19-09-11 | 23:01

necrosis kim die is idd overleden blijkt nu ,nergens geen info op gs of powned alleen een xtal minuten op het powned news ,thats it ,keek altijd met een lach naar die gekke chinees ,nu kan je niet eens fatsoenlijk afscheid nemen als lezer van powend ,tja zo werkt het blijkbaar?

feboburger | 19-09-11 | 23:01

@necrosis | 19-09-11 | 22:57

Kim is niet meer. 36 Jaar jong, hartstilstand, for all i know. En die wijsheid komt van de Twitters (Rutger).

Reinaert | 19-09-11 | 23:00

necrosis | 19-09-11 | 22:57 | + 0 -
Overleden, 36 jaar oud

Rammstein | 19-09-11 | 22:59

Wat is er met Kim, ik ben net thuis dus wie praat me even bij?

necrosis | 19-09-11 | 22:57

@ Reinaert | 19-09-11 | 22:51 |
Jullie hebben misschien gewoon teveel verwachtingen over de vaderlandse politiek.
Je kan maar zo veel doen, kijk naar Obama. Of je moet een 1-partij staat willen.

Bart_Bart | 19-09-11 | 22:55

Wie is die Ton Ojers dan in het YT filmpje?

DaveDH | 19-09-11 | 22:55

@feboburger | 19-09-11 | 22:49

Stijlloos inderdaad, alhoewel PowNieuws (TV) wel de nodige tijd aan zijn heengaan heeft besteed. Wellicht als scoop-dingetje. Zo zit de wereld kennelijk in elkaar. Wellicht dat er nog het één en ander volgt.

Dat gezegd hebbende: "only the good die young".

Reinaert | 19-09-11 | 22:54

@harry pikkel | 19-09-11 | 22:38

Mijn vertrouwen in de vaderlandse politiek is ook minimaal, ik hoop dat ik dat in mijn voorgaande plempsel heb uit weten te drukken. Maar bij gebrek aan beter modderen we maar door.

Fakkels, hooivorken, strontkarren en andere verlichtende accessoires zijn nog steeds niet echt populair namelijk. Maar mocht dat veranderen dan ben ik één van de eersten die zich meldt. Pek en veren incluis overigens (mocht ik toch langs Barneveld komen).

Reinaert | 19-09-11 | 22:51

erg stijlloos dat kim niet eens een eigen nieuwsitem heeft hier ,Kim geweldige chineese hamster ,het gaat je goed jongen !! rip kim

feboburger | 19-09-11 | 22:49

gentle giant | 19-09-11 | 21:21 | + 1 -
Nou ? Vertel ?

Rammstein | 19-09-11 | 22:49

36 jaartjes maar. Echt veel te weinig voor Kim.

Bart_Bart | 19-09-11 | 22:48

RIP Kim idd.....

Hobbykip | 19-09-11 | 22:45

RIP Kim van PowNews.

Nietvoordekat | 19-09-11 | 22:44

Reinaert | 19-09-11 | 22:32
Ik heb geen enkel vertrouwen meer in de Nederlandse politiek. Nul, nada, noppes. Er zijn grenzen aan het consequent de foute beslissingen nemen zonder enige fatsoenlijke onderbouwing. Eigenlijk is iedere gedachte aan politiek er één te veel, zeker als je eens een keer ontopic over voetballen mag ouwehoeren.

harry pikkel | 19-09-11 | 22:38

@harry pikkel | 19-09-11 | 21:55

Vrijwel alle politieke partijen in dit land volgen op hoofdlijnen hetzelfde beleid als ze eenmaal aan de macht zijn. De mainstream politiek in dit land is erg grauw, grijs, vlak, onopvallend en vooral vaak eensgezind.

De vaderlandse politiek leeft nog bij de gratie van lieden die af en toe last hebben van oprispingen, zoals Blonde Greet. Alleen is die ondertussen zó druk met gedogen dat er van politiek ook niets meer terecht komt.

Mijn vrouw - die ik niet heb - zou ook niet met een gedoogpartner thuis moeten komen. Ik zou 'm in eerste instantie in elk geval niet gedogen.

Reinaert | 19-09-11 | 22:32

Allemaal leuk en aardig, maar wie was de miljoenste dode-pixel-klikker?

SODEP | 19-09-11 | 22:29

Bart_Bart | 19-09-11 | 22:13
De VVD is altijd pro-Europa geweest en is nu hoofdverantwoordelijk voor het storten in de bodemloze put die Griekenland heet. Om de banken en pensioenfondsen de tijd te geven om zich terug te trekken. Twee partijen die na de kredietcrisis door geen politicus een strobreed in de weg is gelegd, terwijl daar een groot deel van het probleem ligt. Waarom de VVD zo handelt, daar kan ik alleen maar naar speculeren. De feiten worden er niet anders van.

harry pikkel | 19-09-11 | 22:28

Kut, toch klikken he...

jumboot | 19-09-11 | 22:21

@ harry pikkel | 19-09-11 | 22:10 |
Dat is enkel omdat de VVD niet, of met andere partijen, heeft geregeerd.
In ieder geval is de VVD toch wel de partij die nog het minst bijdraagt bij het door jou geschetste probleem. In vergelijking met de andere partijen.
Afgezien van die (stomme) EU-scheisse dan. Daar motten we natuurlijk snel van af.

Bart_Bart | 19-09-11 | 22:13

Bart_Bart | 19-09-11 | 22:04
Dat is onzin. Jij hebt het over het programma. Ik over de praktijk. En die is dat 40 jaar overheidsbeleid door de VVD voortgezet en zelfs uitgebouwd wordt: grotere staat en als gevolg daarvan automatisch het overhevelen van geld van mensen die er geen moer mee te maken hebben (inkomstenbelasting) naar mensen die het verkloten (politici, eurocraten, ambtenaren, banken, Grieken en ander tuig).

harry pikkel | 19-09-11 | 22:10

@ harry pikkel | 19-09-11 | 21:55 |
De inhoud is altijd wel ongeveer hetzelfde. Bij de VVD kan je er altijd wel vanuit gaan dat het goed voor de economie, veiligheid en dus de burger is.
In ieder een beter pakket dan elke andere partij.
Dan is gewoon verder zaak om je pakket zo goed mogelijk te 'verkopen'.

Bart_Bart | 19-09-11 | 22:04

@harry pikkel | 19-09-11 | 21:43 |

If only...
Maar goed, liberaal betekent wel dat je een ander wel een eigen mening gunt. In dit land wonen helaas teveel mensen die menen dat ze het beter weten (op basis van religie of ideologie). Ze weten het zelfs zoveel beter dat ze het aan anderen op willen leggen. De polderklei blijkt matige voedselbodem voor het liberalisme. Het staat echter vrij te hopen op een waarlijk liberale wind in Nederland. Ten minste.. Vrij voor zover als ik erover heb meegekregen.

Parel van het Zuiden | 19-09-11 | 22:02

Bart_Bart | 19-09-11 | 21:47
We? Die hele VVD kan me de pot op. Jij bent er een goed voorbeeld van met je idee dat het omhulsel belangrijker is dan de inhoud. Wat schiet ik op met een partij met een leuk poppetje voor de groep die veel zetels haalt en vervolgens vrijwel hetzelfde beleid als de PVDA, het CDA of wie dan ook voert, op alle belangrijke punten.

harry pikkel | 19-09-11 | 21:55

Bart_Bart | 19-09-11 | 21:47

Wat dacht je van Wilders? Al heeft die geen humor. Dat niet.

pius | 19-09-11 | 21:51

Creaguurder | 19-09-11 | 21:49

Pfff. Socialist;)

pius | 19-09-11 | 21:50

Sommigen vinden Derksen leuk, sommigen vinden Harry leuk, zo is het nou eenmaal!
En wie zegt dat de ene humor niet kan omdat het niet hip is of leuk is een beetje elitair en dom bezig, niemand kan dat voor en ander bepalen.

Dus Harry +1 Vi +1 en een dikke min, voor een ieder die zich zo goed (verheven) voelt, dat hij wel even bepaalt wat nou leuk is voor anderen en wat kan en niet kan.

*plop

Creaguurder | 19-09-11 | 21:49

@ harry pikkel | 19-09-11 | 21:43 |
De realiteit is dat de lijstduwer minstens zo belangrijk is als je partijpunten.
Hoe goed Rutte het ook doet, ik denk dat anderen meer stemmen kunnen trekken. Jan met de Pet heeft namelijk niets met Rutte.
We moeten een rechtse versie van Emile Roemer hebben.

Bart_Bart | 19-09-11 | 21:47

Ik ben vast niet de enige die alleen op die "niet klikken" link geklikt heeft.

Nietvoordekat | 19-09-11 | 21:45

Bart_Bart | 19-09-11 | 21:37
Ik heb liever een echte liberale partij dan een lijstduwer. Misschien dat die 40 zetels dan nog een keer in zicht komen.

harry pikkel | 19-09-11 | 21:43

@ Jackanders | 19-09-11 | 21:37 |
Ik vind Gijpie stiekum de beste analist. Hij kijkt namelijk zonder enige emotie, zelfs bij de WK-finale. Dus hij ziet de dingetjes vrij helder.
De grappen en grollen zijn natuurlijk ook welkom.

Bart_Bart | 19-09-11 | 21:40

@Ales | 19-09-11 | 21:34
Smaken verschillen, interpretaties ook, laten we het daar maar op houden.

Jackanders | 19-09-11 | 21:39

Nee hoor ga je gang, schrijf voor mijn part een boze brief aan RTL, maar je slaat wél onzin uit.

Komdan | 19-09-11 | 21:38

Steuntrekkert | 19-09-11 | 21:34

Kan die weer zijn zakken vullen. Kan je hem niet wat verder laten schoppen.

Naar Sirte of zo.

pius | 19-09-11 | 21:37

Gijp moet overigens ook weer gauw aanschuiven, die heeft tussen de grappen en grollen door óók verstand van zaken.

Jackanders | 19-09-11 | 21:37

Voor de VVD stemmers. Zou die Derksen bij de volgende verkiezingen niet op de lijst moeten komen? Dat kan zomaar 3/4 zeteltjes extra opleveren.
Overigens mag de VVD überhaupt wat meer haar best doen om bij de 'grote massa' in het gevlei te komen. Qua standpunten kunnen ze makkelijk 40+ zetels halen, maar ze blijven dat elitaire imago houden.

Bart_Bart | 19-09-11 | 21:37

Ales | 19-09-11 | 21:34

Je hebt een punt.

We leven in een land waar je ook Harry vermeegen leuk mag vinden. En dat zegt zowel wat over het niveau van de vrijheid van meningsuiting, als dat van jou.

Dat begrijp je.

pius | 19-09-11 | 21:37

@Ales | 19-09-11 | 21:08
Wat een gelul zeg, als er één is die geen poppenkast speelt op de televee, is het Derksen.
Jackanders | 19-09-11 | 21:15 | + 0 -
Oh Puhleeze! eerst net doen of hij nog nooit van Ojers gehoord heeft (Want Derksen kent natuurlijk niemand die minder belangrijk is dan Derksen) en vervolgens komt hij met 'die ordinaire man met dat piekhaar' met een blik van: "Vinden jullie me niet geweldig grappig, matties!!!??" Derksen lijkt me echt zo'n type die mensen graag vernederd. Zie je wel vaker met onzekere mensen met een beperkte ontwikkeling. Maar goed, het scoort. Tis alleen niet mijn soort humor.

@Ales | 19-09-11 | 21:17
Je lult uit je nek, kappen daarmee graag.
Komdan | 19-09-11 | 21:19 | + 0 -
Nou, zal ik dat even zelf uitmaken, Komdan? We leven hier niet in Noord-Korea.

Ales | 19-09-11 | 21:34

Derksen +veul. En Harry Vermegen mogen ze van mij naar SBS toe schoppen.

Steuntrekkert | 19-09-11 | 21:34

harry pikkel | 19-09-11 | 21:31

Ghe ghe ghe;-))

pius | 19-09-11 | 21:33

John Doorzon | 19-09-11 | 21:32

LOL @aanmelden als knaap

pius | 19-09-11 | 21:33

Harry Vermegen is zoooooooooo 1989 en compleet over de top. Deze man kan alleen nog maar vanwege een "vriendje" (directeur rtl7??) op de buis zijn. Presteren doet hij niks meer, nietszeggend schreeuwen en adhd doen zonder dat er iemand om kan lachen. Opzouten met die Harry, ga toch met vut of meld je aan als knaap bij bnn.

John Doorzon | 19-09-11 | 21:32

pius | 19-09-11 | 21:20
Van de Vara, zijn nieuwe werkkring nadat ie er bij VI uitgetrapt was. @Ales

harry pikkel | 19-09-11 | 21:31

Ales | 19-09-11 | 21:19

Je zou je kritisch moeten verhouden tot de enige oh chersokandidaat in dit topic. Namelijk de andere Harry.

Anders blijf je in je projectie steken.

pius | 19-09-11 | 21:30

CoffeePatch | 19-09-11 | 21:23
Meesterlijke godwin.

harry pikkel | 19-09-11 | 21:28

Derksen is één van de weinigen die zegt wat die denkt, een verademing op de tv.

drenkeling69 | 19-09-11 | 21:28

@gentle giant | 19-09-11 | 21:21

Daphne Deckers?

brutus68 | 19-09-11 | 21:26

@Ales | 19-09-11 | 21:19
U beweert dat Derksen zich anders voordoet dan hij is, dat doet hij niet.
Mijnheer heeft gewoon verstand van zaken, en een fijne dosis zelfspot die ik wel kan waarderen.

Jackanders | 19-09-11 | 21:25

@gentle giant | 19-09-11 | 21:21

Ruud Gullit?

brutus68 | 19-09-11 | 21:25

@gentle giant | 19-09-11 | 21:21
erica terpstra?

lion@night | 19-09-11 | 21:25

@gentle giant | 19-09-11 | 21:12
En een leren zweep! brr..!

deraderendraaien | 19-09-11 | 21:24

gentle giant | 19-09-11 | 21:21 |
Jesse Owens?

CoffeePatch | 19-09-11 | 21:23

@gentle giant | 19-09-11 | 21:21

Stalin?

brutus68 | 19-09-11 | 21:23

Harry Vermegen moet beseffen dat zijn tijd is geweest. Hij is niet meer te pruimen voor zover hij dat al was.

lion@night | 19-09-11 | 21:23

Weet je wie er ook een snor had?
En gek was op sport?

gentle giant | 19-09-11 | 21:21

Ales | 19-09-11 | 21:17

Derksen is intelligent en spitsvondig. Maarruh, die ontwikkelde mensen, waar ken jij die van?

pius | 19-09-11 | 21:20

Nou, blijkbaar veel Oh oh Cherso-fans hier.... :(

Ales | 19-09-11 | 21:19

@Ales | 19-09-11 | 21:17
Je lult uit je nek, kappen daarmee graag.

Komdan | 19-09-11 | 21:19

@gentle giant | 19-09-11 | 21:11
En ze is familie van Nehabad hoorde ik gister!
Hoe makkelijk zou het geweest zijn deze job te krijgen zou hier geen positieve discriminatie aan ten grondslag liggen?... En maar geld verspillen.

deraderendraaien | 19-09-11 | 21:18

Ales | 19-09-11 | 21:08
Derksen is altijd al zo geweest. Dus waar heb je het over.

Ik mag hem trouwens wel.

Altijd goed ingelicht , messcherp en keihard. Ik geniet daarvan.
pius | 19-09-11 | 21:10 | + 1 -

Vroeger ging het over Voetbal, tegenwoordig over Johan Derksen. Johan Derksen in programma's, Johan Derksen met Dildo's en af en toe vertelt Derksen dat hij die een klootzak vindt en dat is een viezerik etc. etc. Derksen is echt zo iemand die ontwikkelde mensen eens uitnodigen om stiekum achter zijn rug om te kunnen lachen op feestjes. Derksen vindt zichzelf namelijk heel intelligent en spitsvondig.

Ales | 19-09-11 | 21:17

Ik durf zelfs te zeggen dat Johan Derksen de meest interessante TV persoonlijkheid is van de laatste 10 jaar.
Hij is ongeveer de enige BN'ers die er WERKELIJK niet om maalt wat anderen wat hem denken.
Hij is namelijk niet afhankelijk van anderen. Van netmanagers, productiebaasjes etc..
Ik heb het hier trouwens over Johan Derksen TV, zijn blad is natuurlijk wel retecommercieel, maar anders zou het blad niet meer bestaan.

Bart_Bart | 19-09-11 | 21:17

Jackanders | 19-09-11 | 21:15

Juist. Straks gaat die Ales nog beweren dat Khadaffi de mensenrechten respecteert of dat Mevrouw Albayrak geliefd is onder haar personeel.

Duh.

pius | 19-09-11 | 21:17

@Ales | 19-09-11 | 21:08
Wat een gelul zeg, als er één is die geen poppenkast speelt op de televee, is het Derksen.

Jackanders | 19-09-11 | 21:15

@ Ales | 19-09-11 | 21:08 |
Je kan er niet verder vandaan zitten.
Echter, als je bij elk van je stellingen het tegendeel bedenkt, is je analyse perfect!

Bart_Bart | 19-09-11 | 21:14

On topic: Nurten Albayrak heeft ook een snor.

gentle giant | 19-09-11 | 21:12

@deraderendraaien | 19-09-11 | 21:05, het Groene Zoodje.

gentle giant | 19-09-11 | 21:11

@deraderendraaien | 19-09-11 | 21:02
Z'n das.. je hebt het over z'n das kippige !

deraderendraaien | 19-09-11 | 21:11

Ales | 19-09-11 | 21:08

Derksen is altijd al zo geweest. Dus waar heb je het over.

Ik mag hem trouwens wel.

Altijd goed ingelicht , messcherp en keihard. Ik geniet daarvan.

pius | 19-09-11 | 21:10

oNbeschoft natuurlijk.... Bleh...

Ales | 19-09-11 | 21:09

Eens te meer laat Derksen zien hoe ver hij al is afgegleden. Vroeger was het een voetbal journalist, tegenwoordig is hij zo wanhopig om de lachers toch maar alsjeblieft op zijn hand te hebben dat het meeste van wat hij debiteert platvloers en ombeschoft is in een poging om hetzelfde soort publiek dat Oh oh Cherso 'lachuh' vindt aan zich te binden. De man is een karikatuur van zichzelf geworden. Een soort tokkie-versie van Eddy Wally. Ik vraag me af of het een bewuste carriere move is of dat de man echt mentaal problemen heeft. Ton Ojers, ok: niet een van de snuggerste, had hier klasse kunnen tonen door gewoon zijn schouders op te halen en te zeggen dat een dergelijke opmerking meer zegt over de arrogantie en onbeschoftheid van Derksen dan iets anders en door te gaan met het volgende onderwerp: Voetbal. Nee, ik heb het al vaker gezegd hier, sinds Derksen de Tokkie-markt bedient haak ik als voetballiefhebber af. (Een verbeterde versie van mijn reactie op Dumpert) :-D

Ales | 19-09-11 | 21:08

irma zonderboezem | 19-09-11 | 21:03

dank u;)

pius | 19-09-11 | 21:06

Getson | 19-09-11 | 20:50
It will hurt.... Yvonne Jaspers met witte cowboy laarzen.

irma zonderboezem | 19-09-11 | 21:05

@gentle giant | 19-09-11 | 21:01
yup! ik geloof dat ze moet mooven van Hans Spekman.
En terecht natuurlijk!

deraderendraaien | 19-09-11 | 21:05

pius | 19-09-11 | 20:49
Als het kon gaf ik je een +je voor elke alinea :-)

irma zonderboezem | 19-09-11 | 21:03

Johan heeft ook weer een leuke om vanavond,.. dat dan weer wel. Ook best grappig.

deraderendraaien | 19-09-11 | 21:02

@deraderendraaien | 19-09-11 | 20:56, na de zure regen, het zoutzuur.
Trouwens, heb jij dat nog meegekregen over die mvr Albayrak?

gentle giant | 19-09-11 | 21:01

Die Kraay legt wel even de voetbalwet uit. Wat een stakker.

brutus68 | 19-09-11 | 20:58

Vuilnismááán! Kan deze zák óók mee??

redsniper | 19-09-11 | 20:56

@gentle giant | 19-09-11 | 20:51
Zou ik ook maar een pluutje meenemen, er komt regen hoor!

deraderendraaien | 19-09-11 | 20:56

Heb ff een mailtje gestuurd aan die Snor of hij nog een grap over Harrie van Meegren gaat vertellen.

de oude nar (5) | 19-09-11 | 20:54

*Met hoedje, vlaggetje en toeter afreist*
Te voet.

gentle giant | 19-09-11 | 20:51

Aarg, een 'niet klikken' link. Welk een onmenselijke keuze. Wel. Niet. Wel. Niet. Wel. Niet. Genade... wat moet ik nu???/?

Getson | 19-09-11 | 20:50

Harry vermeegen is het bewijs je helemaal geen kwaliteiten hoeft te hebben om schandalig veel geld te verdienen.

Hij is de ontkrachting van het ultieme rechtse dogma dat als je rijk bent je het wel verdiend zal hebben. Want Harry vermeegen verdiend een heleboel maar rijkdom hoort daar niet bij. Vermeegen is slechts de souteneur van de wansmaak.

Hij heeft al zijn roem te danken aan Dhr Spaan maar zelfs met hem is hij gebrouilleerd geloof ik,een absolute schande wat mij betreft, want dat is zoiets als een christen die gebrouilleerd is met jezus.

En zijn tegenwoordige werk is van het soort waar het woord schaamte voor uitgevonden is. Harry Vermeegen is de Grad Damen van de voetbalwereld.

En grappen over Harry Vermeegen zouden juist een verplichting moeten zijn bij RTL 7 wat mij betreft want als er iets belachelijk is dan is het Harry Vermeegen. Dat begrijpt Johan Derksen gelukkig als geen ander.

Hulde daarvoor.

pius | 19-09-11 | 20:49

@Cpt.Spaulding | 19-09-11 | 20:39

Ik kijk er ook graag naar. Problemen mee, vriend?

brutus68 | 19-09-11 | 20:49

@Cpt.Spaulding | 19-09-11 | 20:39
Ja, ik. Maar ik ben dan ook een echte pauper.

Jackanders | 19-09-11 | 20:43

Harry Vermegen? Leeft die dan nog?

Petrus de Rewa | 19-09-11 | 20:40

Alsof hier iemand naar dat pauperprogramma kijkt.

Cpt.Spaulding | 19-09-11 | 20:39

@ZDEV | 19-09-11 | 20:35
Nooit gekeken zeker?

Jackanders | 19-09-11 | 20:36

Ton Ojers heeft gelijk. Wordt tijd dat van der Gijp weer aan tafel plaats neemt. Er is geen doorkomen aan zo.

DebD | 19-09-11 | 20:36

Het zal vast hele leuke TV zijn als ze het niet steeds over voetbal hadden.

ZDEV | 19-09-11 | 20:35

Wat denk je zelf Mutsaerts, zou bij Johan Derksen de kachel niet moeten branden?
Die man is wel guitig maar niet gek hoor, die weet wel waar zijn belangen liggen.
Die gaat Harry heus niet als laatste laten lachen.

deraderendraaien | 19-09-11 | 20:32

Kunnen ze die Ton Ojers niet aan de VI tafel zetten in plaats van de dochter van van Droplul.

irriducibili79 | 19-09-11 | 20:31

Laat gaan joh...

MichieldeMuiter | 19-09-11 | 20:31

Mutsaerts, ben je uitgeschoten met je potlood?

Kloo te Hommel | 19-09-11 | 20:31

Wie denkt die ouwe walrus wel niet dat 'ie is ??

De Dansende Kater ® | 19-09-11 | 20:29

Ja welk punt, maar als dit een soort ode aan Johan Derksen is vind ik het prima.
Fucking veel respect hoe hij dat VI zonder belastingcenten, vanuit de bezemkast, heeft op weten te krikken naar het huidige kijkcijfer succes.

Bart_Bart | 19-09-11 | 20:29

Ik zou Yvonne Jaspers echt heel hard doen.. het CDA uit de meid neuken het dat hier..

Sjors W. | 19-09-11 | 20:29

Ton Ojers: de kamperversie van Johan Derksen.

Lucille Werner | 19-09-11 | 20:28

Hoezo zou Ton Ojers onbekend zijn? Die ken ik al jaren van de teevee.

B-100 | 19-09-11 | 20:25

Welk punt wil je nu precies maken Mutsaerts ?

Ronman2k | 19-09-11 | 20:24

Mooi, VI is altijd leuk, zeker met een getergde Johan.

Enos | 19-09-11 | 20:21

Godver. En dan tóch klikken he. *ogen met zoutzuur wassen gaat*

R.Eques | 19-09-11 | 20:21

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken