achtergrond

Geenstijl

Top 100 sterkste merken van Nederland

miiiiiiiiike.jpg Dit is hem dan. De Paarse Bobbel Broek Index™ 2011. De Top 100 meest gebuzzte vetcoole hypemerken van dit jaar. Naar deze bedrijven bracht u en masse uw zuurverdiende centjes toe. Deze merken kunt u als kritiekloze consumentenverslaafde niet vaak genoeg de hemel in prijzen. Deze brands zijn de cashcows die de BV Nederland draaiende houden terwijl u zit te F5'en. Hier zijn wat vlug gebekte types met namen als Sjors, Coco en Reginald met hun BCG-matrixen, MABA portfolio analyses en Frey & Borden modellen helemaal op losgegaan. Zodat u zonder het zelf te merken de consumentendoctrine in stand houdt. U hebt deze shit helemaal niet nodig. Maar dankzij de Hyper Agressive Dutch Zombification Marketing Strategy© weet u niet meer beter. En dus geeft u in enquêtes aan dol te zijn op die Amerikaanse zoekboer met schijt aan iedere privacyregel. Of u roept in de social media dat die irritante meubeldictator uit Zweden met die vieze balletjes uw favoriete bedrijf is. Stemmen in uw hoofd vinden de glucose-fructosestroop uit Atlanta de lekkerste van allemaal. En dan is het zo. U kunt het wellicht niet beargumenteren. Maar dat maakt niks uit. Dit zijn gewoon de A-merken waar u gezien mee wilt worden. De lijst wordt uiteraard zwaar gedomineerd door de Unilever/Nestlé consumentenmeuk die u in blokken van 15 minuten op primetime op uw televisie voorgeschoteld krijgt. We leven in een land waar soepblokjes qua merk sterker zijn dan de gadgets van Steve Jobs. Een beter bewijs voor dat uw geld zonder nadenken besteed bestaat er niet. Zelf paarsebroeken kan HIER. Rest van dat bemmende onderzoek in PDF staat DAARRR! Zo en nu geld uitgeven en vlug een beetje.

Reaguursels

Tip de redactie

Wil je een document versturen? Stuur dan gewoon direct een mail naar redactie@geenstijl.nl
Hoef je ook geen robotcheck uit te voeren.