Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Reaguursels

Inloggen

Kaan78 | 12-09-11 | 09:35 |

Maar natuurlijk. De vraag is alleen, hoe gaat die Hitler heten? Als je Geert bedoelt moet ik heel hartelijk lachen. Als je doelt op iemand met een arabische naam vind ik het al minder grappig.

BJ81 | 12-09-11 | 17:44

Ik begrijp niet dat de bevolking in Amerika niet in opstand komt n.a.v. het onderzoek waaruit blijkt dat er niet gezocht is naar explosieven.
Kijk op de site ae911Truth.org en oordeel voor jezelf!
Ik ben van oordeel dat iedereen recht heeft op een onafhankelijk onderzoek naar de toedracht van de aanslagen.
Reddingswerkers worden nu niet geholpen en worden notabene geweigerd bij de memorial!

Stroopwaffel | 12-09-11 | 13:56

En wanneer worden de TIG DUIZEND onschuldige doden herdacht als gevolg van de hierop volgende bommen en granaten regen van het "vrije Westen"????

5UCK MY D1CK | 12-09-11 | 10:09

BJ81 | 12-09-11 | 03:13 | + 0 -
Prima! Zolang de meeste mensen zo denken zoals jij, kunnen machthebbers nog lang doorgaan met het geven van misinformatie en indoctrinatie. Hitler 2.0 is binnenkort een gegeven in het Westen. De meeste mensen zoals jij, zullen hun handen in onschuld wassen. We hebben het niet geweten...

Kaan78 | 12-09-11 | 09:35

thispissesmeoff | 11-09-11 | 19:23

Wat ik probeer te zeggen is dat mensen zich veel te druk maken over zaken die ver boven hun pet gaan. Ook al denken ze zelf van niet. Als jij graag interessant wil doen met al je "bewijzen" en "feiten", prima, maar dat maakt je nog geen authoriteit op dit gebied en geeft je niet het recht om anderen als dom en achterlijk af te doen. Ik hoef helemaal geen argumenten of bewijzen te leveren, dat hebben mensen die er echt verstand van hebben al gedaan. En dan mag je geloven wat je wil. Als jij in een complot gelooft, prima, maar ga dat dan niet zo aan anderen opdringen als een overijverige Jehova-getuige.

BJ81 | 12-09-11 | 03:13

Negen november is een hoax.

Heinzelmann | 12-09-11 | 00:29

wat doortastend van je Brusselmans, dat glas is inderdaad 'kogelvrij' >_>

Jack Cayman | 11-09-11 | 23:35

respect | 11-09-11 | 15:10 Behalve dat Geenstijl toen nog niet bestond maak je nog een foutje. Het was in de ochtend Amerikaanse tijd. Dat scheelt een paar uurtjes met hier.

Een uur of drie vier 's middags was het.

zeg maar jansen | 11-09-11 | 23:19

De imperialistische politiek van het westen in de wereld in het midden-oosten i.h.b. leidt tot oorlog. Democratie willen brengen naar gebieden waar het geen kans maakt, is vragen om moeilijkheden. Andersom is het onbeperkt importeren van mensen van andere culturen naar het westen toe evenzeer vragen om problemen. Zowel het westerse imperialisme als het multiculturalisme zijn de twee keerzijden van de medaille van oorlog.

Oome Gijs | 11-09-11 | 22:09

@Riseup
Is jouw nick zo maar verzonnen, of baseer je het op een songtekst ?

Rammstein | 11-09-11 | 21:58

@Topic
Ik denk dat wij als mens eerst stil moeten staan bij de massamoord op 3000 mensen. Wie daar ook voor verantwoordelijk is (Groot-Kapitaal/USA/huurlingen van VS of de Islam), dit mag niet en ik hoop dat mensen een keer gaan nadenken en de krachten gaan bundelen om niet Hitler 2.0 te krijgen met atoommacht.

@Obama
MUHAHAHA... De sterkste man die heerser is over de wereld moet SCHUILEN achter kogelwerend glas in eigen land. Dank je wel voor het delen van deze foto. Hoe kan 1 foto meer zeggen dan 1000 boeken.

Ik weet niet wie zorgt voor de veiligheid van de president, maar die heeft duidelijk niks begrepen over leiderschap en wat de invloed is van het (verkeerd) acteren van de president.

Met zulke hulp heeft de president geen vijanden meer nodig.

Kaan78 | 11-09-11 | 21:43

Ok voor alle gelovigen en niet gelovigen. Even de echte wetenschappers aan het woord laten en zelf je bek houden. Nieuwe doc vandaag net uit:

www.youtube.com/watch?v=YW6mJOqRDI4&am...

drammerd | 11-09-11 | 21:18

toch grappig dat het kogelvrije glas gesponsord is door ANP. Niet te geloven dat die Amerikanen daar in mee gaan..

nietnietniet | 11-09-11 | 21:05

@Jezus_Boeddha | 11-09-11 | 19:26 |
Gelukkig, voordat ik afsluit nog even een verstandige opmerking te kunnen lezen.

eye | 11-09-11 | 20:57

Vanmiddag in Rotterdam, Coolsingel: 911 gekkies die met een grote bek toeschreewen dat het allemaal door CIA en Mossad is uitgeoerd. Wat mij betreft net zo'n idioten als holocaustontkenners. Kan iemand dit soort lui op de maasvlakte laten demonstrerend de volgende keer? Dank u.

Godspeed1966 | 11-09-11 | 20:56

@Goldway

Het is misschien moeilijk te begrijpen voor je, maar niet iedereen ziet de wereld als een splitsing tussen het westen en de islam. Bange mensen zijn makkelijk te manipuleren.

Riseup | 11-09-11 | 20:52

@ Riseup | 11-09-11 | 19:55

Hé, islam aanhanger, oeps! hoe weet ik nou dat je islam aanhanger bent?!! ik zou je vertellen, omdat je nu zit te schelden, dat zijn precies de normen en waarden van de islam.

Oké dan, en nu pas ben je in eens failliet en kan je verder niets meer lullen hé?!! hahahaha, goh, zeg dan ook de Koran door Amerika en Israel is geschreven?! laat nog meer zien hoe belachelijk je bent, kom op a.u.b. , lul maar lekker door ;)

Goldway | 11-09-11 | 20:06

Riseup | 11-09-11 | 18:44

"Wist je trouwens dat Hitler in naam van het blanke ras mensen vermoorde?"

... en vergeet vooral niet : "en kreeg daarbij handige adviezen van de toenmalige Groot-Mufti van Jeruzalem, die ook al zo'n hekel had aan Joden...."

En goh, diezelfde Groot-mufti wordt heden ten dage nog steeds aanbeden door leden van Hamas, incluis de gestrekte arm ter begroeting. Prettig volk ja......

Twansel75 | 11-09-11 | 20:06

@Goldway | 11-09-11 | 19:50

Bange hond

Riseup | 11-09-11 | 19:55

@ Jezus_Boeddha | 11-09-11 | 19:26

Laat ze maar lullen joh, de Koran is zeker ook door de CIA en Israel geschreven hé ?!!! hahaha, deze linkshe figuren zijn ontzettend belachelijk, want dat zouden ze ook kunnen denken hé ?!! dat de Koran door Bush is geschreven, whoahahaha. Maar toch pfffff, want hoe triest en naief een mens kan zijn ! dit is echt te triest voor woorden, om je kop in het zand te blijven steken en alle feiten te ontkennen.

Aan alle linksche naieven, ga eens de Koran goed lezen joh, het is een gewelddadig en haatzaaiend boek. O ja, en niet zeggen dat het ook door de Amerikanen en Israel is geschreven om "de oh oh zo schattige islam zwart te maken " . Word eens wakker links, word eens wakker, want door jullie naieviteit gaat onze beschaving naar de knoppen.

Denk aan jullie kleine kinderen en hen toekomst, ze willen ook in vrijheid leven, gun ze de vrijheid, de islam is vijand nummer 1 van de vrijheid, dus wake up links, wake up. Voordat je volgende keer gaat stemmen, denk a.u.b. aan de toekomst van je kleine kinderen.

Goldway | 11-09-11 | 19:50

@Jezus_Boeddha

Ok verleg je aandacht dan even van de mensen die dat zeggen naar de mensen die bewezen hebben dat er explosieven in de torens zaten. Trek zelf de conclusie.

Alleen rascisten beschuldigen Joden. Er zijn wel mensen die de Israelische geheime dienst beschuldigen. Niet gek als je bedenkt dat er meer dan 100 Israelische spionnen opgepakt zijn na 9/11. Waaronder 5 gearresteerde Israeliers die stonden de dansen en te juichen tijdens aanslagen.

Riseup | 11-09-11 | 19:45

Ik kan hierover geen grapjes maken. Het is tergend dat er nog steeds mensen zijn die met droge ogen beweren dat 9/11 door de Amerikaanse overheid zelf geensceneerd zou zijn, of dat de Joden erachter zaten om de islam zwart te maken of zoiets.

Jezus_Boeddha | 11-09-11 | 19:26

@BJ81: poeh, zo zo. Sterk argument hoor. Met jouw krachtige argumenten staat zeker vast dat de 9-11 aanslag het werk was van .... uh. Wie eigenlijk? Wie heeft die thermite bommen in het WTC kunnen plaatsen? En die explosieven in de kelders, die al afgingen lang voordat de torens omlaag kwamen?

thispissesmeoff | 11-09-11 | 19:23

Deze herdenking laat logischerwijs zien dat de huidige wereld van haat vergeven is.Bush maar ook Obama laten zien dat ze geen heil zien in globale wraak,waar ze wel degelijk toe in staat zijn.Die ultieme wraak moet alsnog voltrokken worden,wil de wereld van hoop dus van voor deze eeuw, nog enige kans maken. Net als Pearle Harbour die leidde tot 2 kernbommen,moet deze veel ergere WTC-aanval alsnog tot minstens 2 waterstofbommen leiden.De schrik die er dan in gejaagd wordt,zal elke terrorist direct tot een globale paria bombarderen en het probleem dus oplossen,ja zelfs de huidige globale financiële crisis dito.Gooi die bommen maar op de Hindu-Kush zodat er geen helling meer te ontwaren is.Afghanistan of Pakistan,dondert niet.

Dolphi | 11-09-11 | 19:05

@R.B.Scott

Geen probleem jongen, misschien krijgen we in dit land ook censuur en vervolging om ideeen. Dan kan jij ook lekker slapen.

Riseup | 11-09-11 | 18:54

@Riseup | 11-09-11 | 18:44
Daar is weinig huiswerk voor nodig. Ik heb het al af. Er schuilt helemaal geen drogredenatie in mijn zin. Nul. Zero. Niente. Het zijn namelijk feiten.

Lewis Lewinsky | 11-09-11 | 18:54

Een tsunami aan links tuig en moslim-knuffelaars zouden in ieder geval op 11 september hun muil moeten houden,en liefst het hele etmaal onder hun vette lappen moeten liggen.
Opgerot nu.

R.B.Scott | 11-09-11 | 18:45

@Lewis Lewinsky "Er zijn tijdens jouw leven miljoenen mensen vermoord in de naam van de islam, en jij ziet de islam als iets prettigs?"

Als huiswerk zou je eens voor jezelf moeten uitzoeken hoeveel drogredenatie er in die ene zin van jou zitten. Ik denk dat discussie met jou weinig zin heeft.

Wist je trouwens dat Hitler in naam van het blanke ras mensen vermoorde?

Riseup | 11-09-11 | 18:44

thispissesmeoff | 11-09-11 | 18:15

Ik niet. Weet je waarom, omdat ik daar totaal geen verstand van heb. En het zou meer mensen sieren als ze dat af en toe eens van zichzelf zouden zeggen. Iedereen denkt tegenwoordig dat 'ie een expert is omdat ze Wikipedia en Youtube hebben.

BJ81 | 11-09-11 | 18:32

Toch jammer dat al die veiligheidsmaatregelen nodig zijn..

MeneerJoost | 11-09-11 | 18:31

@atm0s

Je beseft toch wel dat de meerderheid van de "9/11 commissie"-leden heeft verklaard dat hun onderzoek van geen kanten deugde en dat ze zijn voorgelogen en beperkt?

Dus de BRON van het officiele verhaal dat ik geloofde zegt tegen me dat het officiele verhaal NIET klopt.

Wat is daar volgens jou een logische reactie op?

Riseup | 11-09-11 | 18:29

De buiging die Obama maakte voor koning Faisal van Saoedie Arabië spreekt boekdelen. Saoedie Arabië: het land met de geheime, verondersteld grootste olievoorraad van het Midden Oosten, stevig in handen van fundamentalistische Wahabieten.
Het lot van president Assad (een seculiere shia) van Syrië is daarmee bezegeld. Assad wordt Saddam revisited.

Oome Gijs | 11-09-11 | 18:27

@Riseup | 11-09-11 | 18:05
Er zijn tijdens jouw leven miljoenen mensen vermoord in de naam van de islam, en jij ziet de islam als iets prettigs?
Je bent een schande voor de andere paranoïde mensen.

Lewis Lewinsky | 11-09-11 | 18:26

Die terroristen hebben het toch mooi voor elkaar gekregen. Ze haten ons om onze vrijheid en wij beperken het met alle liefde in en praten ons zelf een gevoel van overwinning op de terroristen aan.

-TJ- | 11-09-11 | 18:19

@BJ81: al uitgezocht wie er opdracht gaf voor die insider trading van put-options voorafgaand aan 9-11?

thispissesmeoff | 11-09-11 | 18:15

@Riseup | 11-09-11 | 17:16
Het is goed, dat je je niets laat wijs maken, dat is een kwaliteit.

Maar het is nog belangrijker dat je goed begrijpt dat je evenveel energie moet steken in het debunken van beidde kanten.

Dat heb je duidelijk niet voldoende gedaan.

Ga dat eerst maar doen, en daarna in een hoekje je gaan schamen.

atm0s | 11-09-11 | 18:12

Ik zie steeds meer mensen die voldoen aan het stereotype : FOK.nl

Ga weg, deze brainloze statements brengen niets goeds terwege.

WeerEenPilsjeOp | 11-09-11 | 18:10

@BJ81

Als je er perse vanuit wil gaan dat moslims het gedaan hebben dan heeft geen enkele hoeveelheid bewijs nog invloed op je inderdaad. Zoals je zelf al zegt.

Riseup | 11-09-11 | 18:08

@zeg maar jansen | 11-09-11 | 17:04
Klopt, ik had hem van jou. Thx

atm0s | 11-09-11 | 18:07

Lewis Lewinsky | 11-09-11 | 17:50
"Gefeliciteerd! Jij bent de tweede in dit topic over 9/11 die het woord *islam* gebruikt. De islam is een gewelddadige, gemakkelijk tot terreur overgaande, misselijk makende kudtgodsdienst die niet hard genoeg bestreden kan worden. Eat that, Mohammed Atta!"

Grappig, als je jodendom in de plaats van islam had gezegd, dan zal iedereen je terecht een gevaarlijke extremistische rascist vinden.

Riseup | 11-09-11 | 18:05

De fanatieke Wahabi's uit Saoedie Arabië hebben in samenwerking met Bin Laden 9/11 uitgevoerd om de seculiere Saddam Hussein een kunstje te flikken.

Oome Gijs | 11-09-11 | 18:00

Bush had misschien beter thuis kunnen blijven..

b-ry | 11-09-11 | 17:51

@Goldway | 11-09-11 | 17:39
Gefeliciteerd! Jij bent de tweede in dit topic over 9/11 die het woord *islam* gebruikt.

De islam is een gewelddadige, gemakkelijk tot terreur overgaande, misselijk makende kudtgodsdienst die niet hard genoeg bestreden kan worden.

Eat that, Mohammed Atta!

Lewis Lewinsky | 11-09-11 | 17:50

Riseup | 11-09-11 | 17:41

Ach, opinions are like assholes, everyone has one. And they all smell.

Verschillende mensen kunnen bij hetzelfde voorval een totaal verschillende perceptie hebben van hetgeen er gebeurd is. En wetenschappelijk onderzoek is ook vreselijk te manipuleren, als je iets zoekt vind je altijd wat. Of als je juist niks wil vinden, dan kijk je toch de andere kant op?

Wellicht komen we het nooit te weten wat de echte motivatie was maar mijn mening op dit moment is dat alle theorieën behalve de "officiele" vooral aangehangen worden door mensen die de islam de schuld niet durven te geven. Arme moslimpjes, misbruikt om hun nobele geloof in een kwaad daglicht te stellen...

BJ81 | 11-09-11 | 17:47

@Goldway | 11-09-11 | 17:39

Als jij zou weten wat de Patriot Act precies inhoud dan zou je niet zeggen dat de VS het land van de vrijheid is.

Riseup | 11-09-11 | 17:46

@BJ81

Nee vage sites vind ik ook niet geloofwaardig. Ik baseer mijn mening op gedocumenteerde uitlatingen van overheidsfunctionarissen, op de wetenschappelijk onderzoek, op transcripten van verhoren, op transcripten van de luchtverkeersleidingen. Dingen die jij en anderen zelf kunnen controleren ALS je dat wilt en durft.

Natuurlijk zijn er vage websites en onbetrouwbare bronnen. Daar is geen discussie over. Maar kijk alsjeblieft zelf eens naar de betrouwbare informatie die er wel is.

Riseup | 11-09-11 | 17:41

9/11 moeten we nooit vergeten, het is één waarschuwing voor het domme westerse beleid sinds de jaren 60, toen het westen de islam begon te knuffelen, 9/11 is slechts één gevolg van al dat geknuffel.

Het is gewoon te dom voor woorden om je vijand te knuffelen en op westerse grondgebied binnen te halen.

Sommige naieve westerlingen dachten en denken nog steeds dat de wereld zooo rooskleurig is, maar helaas, de wereld was nooit, is, en zal nooit rooskleurig worden, dit is gewoon een keiharde feit, er zullen altijd vrienden, bondgenoten en vijanden zijn, en het domste wat men kan doen is een vijand knuffelen.

En trouwens, en voor de duidelijkheid, het interesseert me helemaal niet waar je vandaan komt, of wat voor huidskleur je hebt, want we zijn allemaal mensen, dus we zijn allemaal gelijk, en elkaar helpen is absoluut zeer belangrijk en dit toont aan hoe beschaafd je bent.

Maar, je moet eerst weten wie je helpt, dus eerst kijken op basis van inhoud, geen huidskleur, geen afkomst, maar inhoud, wie ga je helpen eigenlijk?! want voordat je iemand te hulp schiet, moet je natuurlijk eerst aan je eigen veiligheid denken, een ander helpen ten koste van je eigen veiligheid is niet verstandig, een crimineel helpen die van plan is je te vermoorden is dus ontzettend dom en naïef, dus help vooral iedereen die hulp nodig hebben, maar behalve je vijand, want je vijand helpen en knuffelen is absoluut nooit verstandig, niet doen, want je krijgt er vroeg of laat ontzettend veel ellende van. Het heet niet voor niets "een vijand", doel van een vijand is om je te vernietigen, je gaat toch niet iemand helpen die je heel graag wilt vernietigen?!! doe je dat toch?!! dan ben je ontzettend dom en naïef, en ga dan achteraf geen huilie huilie doen.

Dus laat maar 9/11 een zeer kostbare les voor alle westerlingen zijn, en nooit vergeten, het is een te kostbare les, vooral voor de vele naieve westerlingen. En als je toch nog steeds je vijand ontkent, alle feiten ontkennen, en je kop graag in het zand blijft steken, dan ben je ontzettend super naïef en dom, je kleine kinderen zullen er absoluut nooit trots op je zijn, want de meeste ellende van je huidige naïviteit, krijgen ze later wel, en de problemen zullen dan enorm zijn, want een vijand knuffelen en binnenhalen, veroorzaakt vroeg op laat zeer gecompliceerde problemen.

Dus aan alle naieve westerlingen, word a.u.b. wakker, erken dat je naïef was, en erken de feiten, en maak alsnog de toekomst van je kleine kinderen veilig, dus a.u.b. denk aan je kleine kinderen, voordat je gaat stemmen.

Respect voor alle doden van 9/11, sterkte toegewenst aan de nabestaanden, en petje af voor onze Amerikaanse bondgenoten en succes toegewenst voor hen strijd tegen de islamitische terreur. Het is een strijd tussen de westerse VRIJHEID en de islamitische onderdrukking. De vrijheid is te kostbaar, ontzettend kostbaar, en moet keihard verdedigd worden, de hele vrije wereld staat als een paal achter het land van de vrijheid, viva USA.

Goldway | 11-09-11 | 17:39

J.T | 11-09-11 | 15:02 |
Geen van de torens viel in een vrije val. In het vervolg je informatie niet uit een onbetrouwbare bron halen.

Orator | 11-09-11 | 17:34

@Oome Gijs
jij theorie klinkt aannemelijk maar face it bush heeft ongetwijfeld meer hier mee te maken dan er wordt gezegd door de pers

r.i.p alle slachtoffers

wWsMo0nw@lk3r | 11-09-11 | 17:32

@Riseup | 11-09-11 | 17:16
Mij betreft ben je de slimste ingenieur of demolitie expert ter wereld,je kunt mij niet wijsmaken dat je de effecten van een boeing 747 dat op volle snelheid tegen een gebouw klapt kunt doorberekenen tot in detail.

Wat ga je doen,met schaalmodellen kloten?
En dan zeggen 'zie je wel.. volgens mijn berekening KAN dat helemaal niet!

de grote Anti | 11-09-11 | 17:26

Riseup | 11-09-11 | 17:16

Je bedoelt natuurlijk: de theorie die verteld is op tv of de theorie die je op vage sites op het internet hebt gevonden.

BJ81 | 11-09-11 | 17:24

@Parel van het Zuiden
Je kan ook overdrijven natuurlijk, volgens mij hebben wij al 60jaar een dag genaamd Dodenherdenking waar die gepastheid wel zeker geldt.
Ook Nederland + heul veul dus

alex4all | 11-09-11 | 17:22

Wat voor aap zit er eigenlijk achter de knoppen bij de NOS? Een doden-oplezing afkappen midden in een naam, je moet het maar verzinnen.

Nietvoordekat | 11-09-11 | 17:21

-weggejorist-

Nilfisk | 11-09-11 | 17:20

de grote Anti | 11-09-11 | 17:09 Maar dan liggen alle vier de kwijtgeraakte vliegtuigen al op de grond.

zeg maar jansen | 11-09-11 | 17:17

@atm0s @de grote Anti

Het punt is dat het officiele verhaal ZELF een complottheorie is. Iedereen is dus een conspiracy theorist. Het verschil is of je de theorie gelooft die je verteld is op tv of dat je een theorie gelooft die ondersteund is met feiten en onderzoek.

Riseup | 11-09-11 | 17:16

Heeft de Neger des Heils al gezegd dat er helemaal geen verband is met de islam?

Lewis Lewinsky | 11-09-11 | 17:14

@atm0s | 11-09-11 | 17:01
@zeg maar jansen | 11-09-11 | 17:04

Mooi zo,was bijna ook van plan die link te plempen voor alle idioten.Je hoort live hoe alles zo snel verschrikkelijk onduidelijk kan worden.Iedereen houdt zich netjes aan het protocol maar niemand weet wat de neuq er aan de hand is.Tegen het eind roept iemand ook 'fuck the codes' ... ipv alpha tango blabla.

de grote Anti | 11-09-11 | 17:09

Faust1 | 11-09-11 | 16:40
Volgens Wikipedia een mythe ;)
nl.wikipedia.org/wiki/Walhalla_%28myth...
Evenals die zogenaamde hemel, of hoe men het ook wil noemen, van andere religies.

doenormaal! | 11-09-11 | 17:07

atm0s | 11-09-11 | 17:01 Op 16.03 al geplempt. Alstublieft en graag gedaan.

zeg maar jansen | 11-09-11 | 17:04

Ik wil wat aandacht vragen voor het positieve gegeven dat de Amerikanen flink uitpakken om deze historische, maar vooral ook verschrikkelijke, gebeurtenis en de daarmee gepaarde slachtoffers te herdenken. Opdat niemand het zal vergeten.
.
De herdenkingen rond Srebenica, Pim Fortuin, Theo van Gogh maar ook Watersnood 1953 tekenen hierbij toch vrij schraal af.
.
En daarom voor de verandering eens: Amerikanen + heul veul!

Parel van het Zuiden | 11-09-11 | 17:04

drs.Nee | 11-09-11 | 14:49 |

Het kan dus nog altijd erger bij die totaalmalloten van Joop.nl... Net wanneer je denkt dat het niet erger en wereldvreemder kan, verschijnt er weer zoiets.

Davidson | 11-09-11 | 17:03

@Bert, zet boven de comments eens open.

zeg maar jansen | 11-09-11 | 17:03

@Riseup | 11-09-11 | 16:54
Je hebt er nogal een hoge pet van op.
Luister eens hoe amateuristisch ze waren als ze het nadeel van de verrassingsaanval hebben.

www.nytimes.com/interactive/2011/09/08...

atm0s | 11-09-11 | 17:01

@ZKH EénOog | 11-09-11 | 16:58
LOL

atm0s | 11-09-11 | 16:59

@Cuyahoga | 11-09-11 | 16:43
Gelukkig dat ze zo zelfbenoemd fatsoenlijk zijn.

Nietvoordekat | 11-09-11 | 16:59

@Peerie | 11-09-11 | 16:54

Waarschijnlijk is beide op dit moment correct, als ik die foto met dat glas goed bekijk...

ZKH EénOog | 11-09-11 | 16:58

@mokum4all | 11-09-11 | 16:49
Inderdaad en bij dit onderwerp is het nog lekker duidelijk. If you get my drift.

atm0s | 11-09-11 | 16:58

@De Dansende Kater ® | 11-09-11 | 16:50

Het is de meest strategische plaats, om het lichaam van een dergelijk sujet te dumpen. Hij is te alom geprezen, om hem een gewone begrafenis te geven. Denk er maar eens over na:

Laat al zijn aanhangers nu maar eens op bedevaartstocht naar zijn graf gaan. Lopend graag...

ZKH EénOog | 11-09-11 | 16:57

Volgens mij was het een fatwamorgana.

Wezijnweerthuis | 11-09-11 | 16:55

@mokum4all

Hoe noem jij de theorie dat 19 moslims een geheim plannetje hadden om de geavanceerde luchtdefensie van de VS te omzeilen en vliegtuigen in gebouwen te boren dan? Dat IS een complottheorie.

Riseup | 11-09-11 | 16:54

Kogelvrij glas? KogelWEREND Brusselmans..

Peerie | 11-09-11 | 16:54

@update Obama heeft de hufters hun pleziertje dus gegeven. Hoe meer angst er wordt getoond, des te blijer ze zijn.

Koud flesje Alfa | 11-09-11 | 16:54

Waarom gooit Obama die Bush nie gewoon in die vijver.

RudolfvanEngelen | 11-09-11 | 16:53

Waar zou Bin Laden tegenwoordig uithangen? Dat hij op de bodem van de zee ligt geloof ik niet. Het klinkt als een doorzichtig kutsmoesje. Waarom zou je het bewijs vernietigen?
Of hij is in gevangenschap a la guantanamo, of hij ligt ergens in 'n koelcel te chillen.

De Dansende Kater ® | 11-09-11 | 16:50

Wel handig dat ANP hun logo op dat glas mochten printen.

Einde van de Domheid | 11-09-11 | 16:49

Een topic als dit vol zetten met conspiracy wanen, you sad f*cks.

mokum4all | 11-09-11 | 16:49

tsarion | 11-09-11 | 16:23
Dat is jou interpretatie ervan. Wetenschappelijk totaal flut, want zolang jij geen vliegtuig erin herkent en geen American Airlines logo erin ziet is het dus maar een raket?
Denk nou eens na man, die complot theorieën kunnen door hun eigen zogenaamde feiten onderuitgehaald worden. Alsof 'ze' dan ooit het risico zouden nemen om met een raket het pentagon op te blazen ipv een vliegtuig.

loverlover1 | 11-09-11 | 16:48

Nietvoordekat | 11-09-11 | 16:30
En het rare is dat je iedere keer denkt dat ze niet meer lager kunnen en iedere keer slagen ze er weer in om nog dieper te zinken.

Ik had me voorgenomen om niet meer naar die neonazi's te kijken, maar werd helaas weer nieuwsgierig door de links hier.
Ik zit echt met tranen in mijn ogen en niet van het lachen. Kutzooi, heel mijn zondag verpest.

Cuyahoga | 11-09-11 | 16:43

@lauwebal

Inderdaad, daarbij zegt de FBI ZELF(!): wij hebben geen bewijs voor betrokkenheid van Bin Laden.

Riseup | 11-09-11 | 16:41

Dat alle haatbaarden er in hun niet bestaande Walhalla achter mogen komen dat er geen 70 maagden op hen wachten maar 100 bubba's.
doenormaal! | 11-09-11 | 14:54

gebruik a.u.b. geen "Walhalla" dat is toch echt een andere religie

Faust1 | 11-09-11 | 16:40

Erg naïef om te geloven dat het uitsluitend een stel haatbaarden zijn geweest, zeker gezien het gebrek aan openbaar bewijs.

lauwebal | 11-09-11 | 16:37

He, kijk! De dader staat er ook bij!!!

thispissesmeoff | 11-09-11 | 16:30

Ongelofelijk hoe laag je kan zakken als Joop zijnde. Ik ga er niet eens boos om worden, daar is dit niet het moment voor. Erg jammer.

Nietvoordekat | 11-09-11 | 16:30

zeauuu Stijlloos | 11-09-11 | 15:43 |
Als ik op dat moment niet aan ontkom en van mij wordt verwacht twee minuten stil te zijn, dan denk ik altijd aan de 25000 mensen die per dag een hongerdood sterven en als dat gemeld wordt ik toch nog regelmatig in de commentaren lees dat dat hun eigen schuld is (oorlog en zo). En ik vraag me ook af (in twee minuten kun je best veel gedachten hebben) hoeveel "onschuldige" mensen omgebracht zijn in de nasleep van 9/11.
Daarbij moet ik wel opmerken dat ik ongelovig ben en dus het leven net zo zinloos acht als de dood. Net zoals schuld en onschuld.

Varkensjuin | 11-09-11 | 16:29

Godisvoordedomme | 11-09-11 | 16:18
Bush is gewoon dom. Zo komt 'ie ook over wat mij betreft. Als je daar een gesprek van 10 minuten mee voert weet je 't al. Maar hij heeft een leger stromannen die de schijn perfect ophouden.

De Dansende Kater ® | 11-09-11 | 16:26

tsarion | 11-09-11 | 16:23 En wel of geen vliegtuigen die de torens binnenvlogen, of waren het raketten, of toch vliegtuigen maar dan zonder raampjes? Er zijn een hele hoop dingen onverklaarbaar.

Feit is dat wij nu allemaal ons vingerafdrukje moeten afgeven voor in ons paspoort.


Kudt-Arabieren.

zeg maar jansen | 11-09-11 | 16:25


Alle onschuldigen die tijdens de aanvallen op 9-11 overleden zijn verdienen respect!
Ik geef het hun, door even stil te staan bij wat er 10 jaar geleden gebeurd is.

Respect!

Schietmijmaarlek | 11-09-11 | 16:25

zeg maar jansen | 11-09-11 | 16:23

Sorry bezig met typen

tsarion | 11-09-11 | 16:25

loverlover1 | 11-09-11 | 15:16

Zoek ff de vrijgegeven footage over de "aanslag" op het Pentagon.
Dan zoe je de raket zo naar binnen vliegen.
Hoezo vliegtuig.

tsarion | 11-09-11 | 16:23

tsarion | 11-09-11 | 16:21 Kijk eens nét boven je.

zeg maar jansen | 11-09-11 | 16:23

Ik ben het met Art Vandelay Ultor | 11-09-11 | 14:50 eens.
Aanslagen gepleegd uit naam van religie en dan bij de herdenking meteen weer over religie beginnen dan heb je de intelligentie van een pinda.

Cuyahoga | 11-09-11 | 16:22

Zo, dat is weer snel. De minkukel verdenk ik ervan dat ie alleen de naam leest en niet het comment.

zeg maar jansen | 11-09-11 | 16:22

Alle respect voor slachtoffers en nabestaanden, maar wat heeft die l*l van een G.W. Bush hier te doen?

Hij heeft in naam van alle moslims de towers neergehaald en is verantwoordelijk voor alle slachtoffers in naam van de OLIE.

Voor alle lull*s die vinden van niet, kijkt eens de zeer interessante docu's en wat minder interessante eigen meningen over 9/11.

Dit is absoluut een inside job geweest.

Youtube tag 9/11 conspiracy en dan kan je dagen kang kijken naar bewijs dat het instorten in ieder geval niet door de vliegtuigen is gebeurd.

p.s. geen alu/bakpapier/folie o.i.d. alleen maar gezond verstand wat iets wil onderzoeken en niet alleen wil aannemen.

tsarion | 11-09-11 | 16:21

Godisvoordedomme | 11-09-11 | 16:18 Nee. Bush is de katvanger. Zelf deed ie er niets aan. Hij las voor wat hem opgedragen werd en de mensen achter de schermen bekokstoofden het allemaal.

George Bush Junior is namelijk te dom voor dit soort samenzweringen.

zeg maar jansen | 11-09-11 | 16:20

Bush is een oorlogsmisdadiger.

Godisvoordedomme | 11-09-11 | 16:18

Het commentaar tegen mensen die de waarheid vertellen komt bijna uitsluitend in de vorm van drogredenaties en holle retoriek.

De enige reden dat mensen het officiele verhaal geloven is dat ze het officiele verhaal helemaal niet zo goed kennen. www.infowars.com/you-only-believe-the-...

Het belang van weten dat het een inside job is? Als je regering hier tot in staat is, dan is hij tot nog meer in staat waar je liever niet over nadenkt.

Riseup | 11-09-11 | 16:17

Bijzonder hoe de Amerikanen hun zelf veroorzaakten slachtoffers herdenken. Maar geen woord over wat dat Amerikaanse volk buiten proportioneel zelf heeft aangericht over de grenzen.

De Nazies branden de Reichstag, the GOP misbruikten 9/11.

Godisvoordedomme | 11-09-11 | 16:15

zeg maar jansen | 11-09-11 | 16:01
Nou ja, Gs is van News Media, die op haar beurt van TMG is, die worden gecontroleerd/beheerd door zeer hoge captains of industry. Dus je hebt wel gelijk.

De Dansende Kater ® | 11-09-11 | 16:10

@P-eat-her | 11-09-11 | 16:06

Nee, en dat is ook logisch, net zo logisch als waarom de twins rechtstandig zijn ingestort.

neemjemoederindemali | 11-09-11 | 16:09

@Boris Poepnagel | 11-09-11 | 15:46
En zo is het ook nog eens :)

“Just because you're paranoid doesn't mean they aren't after you” - Curt Cobain †

atm0s | 11-09-11 | 16:07

@neemjemoederindemali | 11-09-11 | 16:05 | + -1 -
en die zijn allemaal op die wijze ingestort?

P-eat-her | 11-09-11 | 16:06

Korreltje Zout | 11-09-11 | 16:02 En je kon er gewoon naar toe. Zonder dat je van te voren je komst aan moest vragen, je adressen van waar je ging verblijven op moest geven. Kaartje, boeken, reserveren en gaan.

Nee, het is er allemaal niet leuker op geworden.

zeg maar jansen | 11-09-11 | 16:06

@Alph Bolkenstein | 11-09-11 | 16:02

Wat had je dan verwacht, ze zijn bovenin geraakt.

neemjemoederindemali | 11-09-11 | 16:06

@P-eat-her | 11-09-11 | 16:02

Volgens mij was er in meer gebouwen brand, remember.

neemjemoederindemali | 11-09-11 | 16:05

Ze hebben dat liedje van Mieke Telkamp toch maar mooi gecoverd. #amazing grace

neemjemoederindemali | 11-09-11 | 16:03

Aluhoedje of niet. Het is godsonmogelijk dat 2 gebouwen die a-symetrisch worden beschadigd door een vliegtuig, zo mooi rechtstandig in elkaar storten. Controlled demolition. Klaar.

Alph Bolkenstein | 11-09-11 | 16:02

@J.T | 11-09-11 | 15:27

Er heeft uren lang brand gewoed in pand 7, enig idee wat brand doet bij een stalen constructie?
neemjemoederindemali | 11-09-11 | 15:43 | + -2 -
---
Ja dat weet ik, en dat is in ieder geval niet instorten op de wijze zoals te zien is in al het beeldmateriaal :)
Bovendien hoe komt die brand onderin? langs alle andere gebouwen?

P-eat-her | 11-09-11 | 16:02

@ zeg maar jansen | 11-09-11 | 15:53
En eveneens bovendien tevens ook een aanslag op de ticketprijzen, vanwege alle veiligheidsmaatregelen. Ik kan mij nog herinneren dat ik in 1996-2000 voor minder dan 500 gulden (=220 euro) naar de USA kon vliegen.

Korreltje Zout | 11-09-11 | 16:02

P-eat-her | 11-09-11 | 15:59 Daar is een nieuwsbericht over een ingestorte toren die er nog staat maar wel in zal storten een peuleschilletje bij.

Het is allemaal New World Order. Geenstijl net zo goed.

(Het wordt langzaamaan duidelijker)

zeg maar jansen | 11-09-11 | 16:01

@ MeltingPotOfAlcohol. | 11-09-11 | 15:55

Helemaal met u eens. Een aantal dingen in dat verhaal kloppen inderdaad niet, maar het vandaag misschien inderdaad niet de dag om daar over te discussieren.

potsenmakkert | 11-09-11 | 16:00

ik weet nog dat precies 10 jaar geleden, net uit mijn bed, ik op geenstijl las dat er een vliegtuigje in het wtc was gevlogen en dat cnn eruitlag. vanaf toen tot savonds laat in mijn badjas tv blijven kijken, weird....
respect | 11-09-11 | 15:10 | + 1 -
huh ?
'' GeenStijl is een Nederlandstalige weblog opgericht in april 2003..
nl.wikipedia.org...
geenstijlsteengeil | 11-09-11 | 15:18 | + 11 -
-----
Kijk nou uit met die feiten geenstijlsteengeil, straks wordt je als complotdenker weggezet en moet je een alu-hoedje op! ;-)

P-eat-her | 11-09-11 | 15:59

Ik vind 9/11 maar een vaag verhaal. Zo lek als een mandje.
Maar ik leef mee met de nabestaanden van de overledenen.

MeltingPotOfAlcohol. | 11-09-11 | 15:55

Conspiracy theories zijn zo 2005.

T.Stark | 11-09-11 | 15:55

Korreltje Zout | 11-09-11 | 15:48 Uiteindelijk blijkt het een aanslag op de privacy. Wereldwijd.

zeg maar jansen | 11-09-11 | 15:53

neemjemoederindemali | 11-09-11 | 15:52
Je bent een echte vrind !
Not.
;)

Teun van het Tuinpad | 11-09-11 | 15:53

@Teun van het Tuinpad | 11-09-11 | 15:48

*CD van Gert en Hermien opsturen gaat en zingen doet, "alle duiven op de ...."*

neemjemoederindemali | 11-09-11 | 15:52

De Dansende Kater ® | 11-09-11 | 15:42
Kijk toch eventjes voordat je wat post. Jeetje zeg.

Ik weet niet wat ik moet denken van die concentratiekampvioolmuzak die af en toe langskomt. Bijna te corny.

De Dansende Kater ® | 11-09-11 | 15:52

neemjemoederindemali | 11-09-11 | 15:43
Hangt van de temperatuur af

Jos Tiebent | 11-09-11 | 15:50

zeauuu Stijlloos | 11-09-11 | 15:48
Heeft u met zulks TV-geweld binnen 2 minuten een Boner ?

Dat bedoel ik.

Teun van het Tuinpad | 11-09-11 | 15:50

@Riseup | 11-09-11 | 15:46
De godwin van 15:31 geldt ook voor u.

kapotte_stofzuiger | 11-09-11 | 15:49

Een paar dagen na 11-9-01 zei een zwaar ge-emotioneerde collega tegen mij: "Ik ben woedend. Dit is ook een aanslag op ONS!" Ik vond dat destijds een beetje overdreven. Tegenwoordig geef ik hem groot gelijk. Het is jammer dat religieuze nutcases zo'n groot stempel drukken op onze samenleving. Je zou denken dat dat na 11-9-01 minder zou zijn geworden, maar het tegenovergestelde is waar. Dat verbaast me nog het meest.

Korreltje Zout | 11-09-11 | 15:48

neemjemoederindemali | 11-09-11 | 15:46
Ik heb een hekel aan duiven en al de liedjes die daar over gaan.

Teun van het Tuinpad | 11-09-11 | 15:48

@Moondance | 11-09-11 | 15:40

1 grote bodemloze put bedoel je?

neemjemoederindemali | 11-09-11 | 15:48

@ Teun van het Tuinpad | 11-09-11 | 15:45

Dacht dat het om de 2 minuten NA 20:00 ging maar zal wel aan mij liggen..

zeauuu Stijlloos | 11-09-11 | 15:48

Wat een broodmongool die Michael Blok.
Onbegrijpelijk...

MeneerJoost | 11-09-11 | 15:48

Waarom aantonen dat het een 'inside job' was?
Wat gebeurd is, is gebeurd en het zal niks veranderen aan je eigen (zielige) leventje. Sterker nog: het zal glashard bewijs zijn dat de Hele Wereld er keihard op uit is om jou in je droge poepert te naaien! En waar ben je dan?
Juist! Thuis, achter de bank met een deken over je kop terwijl je met een fles whisky achter je laptop de wereld in de gaten houdt.

M.a.w. mensen die de neiging hebben om na te denken over samenzweringen, hebben een neiging tot antisociale gedragskenmerken. Bevrijd jezelf.

Boris Poepnagel | 11-09-11 | 15:46

Mensen moeten eens ophouden met het posten van de losstaande merkwaardige feitjes rond 9/11. Er is namelijk onweerlegbaar wetenschappelijk bewijs dat er explosieven zijn gebruikt: www.youtube.com/watch?v=8_tf25lx_3o

Respect voor de families van de overledenen he? JUIST die families, de overlevenden en de brandweerlui zetten zich in voor een nieuw onafhankelijk onderzoek. www.911pressfortruth.com/

Als je het hebt over respect hebben voor die mensen: overlevenden en first-responders zijn die jaar NIET WELKOM op de herdenkingsceremonie. www.dnainfo.com/20110713/downtown/no-r...

Riseup | 11-09-11 | 15:46

@Teun van het Tuinpad | 11-09-11 | 15:34

Het zijn net postduiven.

neemjemoederindemali | 11-09-11 | 15:46

zeauuu Stijlloos | 11-09-11 | 15:43
Zoals elke dag om 2 voor 20:00.
Zuipend, op de bank met de hand in mijn broek.

Teun van het Tuinpad | 11-09-11 | 15:45

Uiteraard is er een samenzwering, hoe organiseer je anders zoiets. Niet met een open discussie, dat is wel duidelijk.
De vraag is alleen: welke samenzwering.

Oome Gijs | 11-09-11 | 15:45

@J.T | 11-09-11 | 15:27

Er heeft uren lang brand gewoed in pand 7, enig idee wat brand doet bij een stalen constructie?

neemjemoederindemali | 11-09-11 | 15:43

Ik sluit me helemaal bij WeerEenPilsjeOp aan. Wat een trieste figuren zijn jullie om op dit moment en op dit topic weer een discussie complottheorieën aan te slingeren terwijl we 3000 vaders, moeders, kinderen etc. herdenken die nodeloos de dood in zijn gejaagd. Begin me sterk af te vragen hoe jullie die 2 minuten op 4 mei doorbrengen..

zeauuu Stijlloos | 11-09-11 | 15:43

WeerEenPilsjeOp | 11-09-11 | 15:35
We vinden het allemaal echt heel erg kudt dat dit is gebeurd, en velen van ons treuren.

Maar ga hier niet de moraalridder uihangen met je belerende toontje. Er voor discussie altijd plaats. Voor humor zels, als ze goed gebracht wordt.

De Dansende Kater ® | 11-09-11 | 15:42

Het prachtige lied dat nu bij het Pentagon klinkt, de moeder die bij de memorial bij het WTC de namen voorleest en dan kort haar overleden dochter toespreekt. Zou het kunnen dat we minder empathie hebben bij Afghaanse doden omdat zij geen herdenking hebben zoals wij dat kennen? Persoonlijk en kwetsbaar?

mokum4all | 11-09-11 | 15:40

Ik moet zeggen, dat monument in New York is prachtig. Simpel en tegelijkertijd veel zeggend.

Moondance | 11-09-11 | 15:40

Lekker huilie huilie doen allemaal,zelf geen leven zeker.Kruip nog maar een keer op m'n mokkel.

chilli palmer | 11-09-11 | 15:40

@KapiteinClaus | 11-09-11 | 15:37

De moord op JFK was toch al opgelost door Peter Rrrrrr de Vries?

brutus68 | 11-09-11 | 15:40

KapiteinClaus | 11-09-11 | 15:37
En als tie toch bezig is:
Klazien ut Zalk.

Daar heb ik mijn bedenkingen bij.

Kan hij ook gelijk uitzoeken.

Teun van het Tuinpad | 11-09-11 | 15:39

@KapiteinClaus | 11-09-11 | 15:37
Precies. Of de maanlading, of de .... [vul maar in]

kapotte_stofzuiger | 11-09-11 | 15:38

@J.T en andere aanverwante idioten die vast nog gaan komen: Het is 10 jaar geleden. Blijf je echt de rest van je leven dezelfde vragen stellen? Denk je serieus dat jouw 'inzichten' overslaan naar anderen? Dankzij het internet is opeens iedereen een expert en hebben ze allemaal een mening over het smeltpunt van staal.

Er is niets mis met kritisch denken en vragen stellen, maar die conspiracy theories rond 9/11 zijn al zo uitgekauwd. Verder is dit niet het moment voor weer een discussie. Los anders m.b.v. internet ook de moord op JFK voor ons op.

KapiteinClaus | 11-09-11 | 15:37

O jee, ze zingen Amazing Grace.
Nu pink ik wel even een traantje (of wat) weg.

Michelle93 | 11-09-11 | 15:37

Discussie voeren terwijl de namen van de doden worden genoemd. Die namen van mensen die stierven terwijl jullie keken naar TV of luisterden naar radio.

Het wordt herdacht, 10 jaar later, en dan nog steeds via het keyboard willen uitvechten wie de belangrijkste complottheorie heeft??

Ik hoop dat jullie allemaal eens tot bezinning komen en dat er diep in die hersentjes toch iets is dat jullie mens maakt.

WeerEenPilsjeOp | 11-09-11 | 15:35

Hoewel die Amerikaanse manier van herdenken niet mijn manier is word ik er toch even stil van.

brutus68 | 11-09-11 | 15:35

net 5 seconden gekeken. Heel boeiend allemaal.

Samtari | 11-09-11 | 15:35

neemjemoederindemali | 11-09-11 | 15:32
Wat dat aangaat is Wim net Jezus.

Denk je van hem af te zijn, is tie d'r weer.

Teun van het Tuinpad | 11-09-11 | 15:34

@J.T | 11-09-11 | 15:30 | + 0 -
Ik heb die link toch gepost. Je kunt (mag ik aannemen) Engels lezen.
Verder heb ik er niks meer over te zeggen.
Ik heb me al veel te veel laten meeslepen door je pedante geklets.

Michelle93 | 11-09-11 | 15:32

de wereld is een stuk minder leuk geworden de laatste 10 jaar.

Dagobert D. | 11-09-11 | 15:32

@Teun van het Tuinpad | 11-09-11 | 15:25

Dan is er toch leven na de deaud, zijn ziel laat regelmatig iets van hem horen op de de interwebs.

*interwebs aanbidden gaat*

neemjemoederindemali | 11-09-11 | 15:32

Voor alle alu-hoedjes: wat als het een inside job zou zijn geweest? Wat dan? Zouden de oorlogen dan niet gelegitimeerd kunnen worden? Men had Afghanistan en Irak om allerlei redenen gerechtvaardigd kunnen binnenvallen en de strijd met Al-Qaida was al jaren aan de gang. Ze hadden 9/11 echt niet nodig gehad.

De Baaff | 11-09-11 | 15:31

@J.T | 11-09-11 | 15:24
Niemand heeft 6 miljoen lijken geteld, de verbrandingsovens hadden niet voldoende capaciteit om in die paar jaar zoveel mensen te verbranden. Die hele holocaust is ook maar een opzet van de Amerikanen om hun eigen oorlogsmisdaden te verdoezelen of zoiets? [ubergodwin]

En nu gauw een rol alu-folie om uw hoofd wikkelen en gezellig naar Teheran verhuizen. Gaan wij hier 3000 slachtoffers herdenken.

kapotte_stofzuiger | 11-09-11 | 15:31

Zullen we maar elke dag huile huile doen omdat er X aantal jaar geleden een aanslag is geweest of de zoveelste oorlog is afgelopen? Is het niet een beetje raar dat we dat dan wel elk jaar doen voor 9/11

lptjah | 11-09-11 | 15:30

michelle hoe verklaart het dan dat wtc 7 in de fik stond ?

en ineens inelkaar donderd alsof het in van papier is gemaakt

J.T | 11-09-11 | 15:30

Maar goed, de strekking van de herdenking is me duidelijk.

*borrel neemt en de herdenking voor gezien houden doet*

Teun van het Tuinpad | 11-09-11 | 15:29

@J.T

Why in the WORLD would they need to give the reporters a head's up? Why wouldn't they just blow the building up and let them report the collapse as they would have normally?

What most likely, logically happened: While investigating and updating information on the collapse of the towers, someone at the BBC was given a report/press release that building 7 was going to collapse. [Edit: we now know they were monitoring the news from different outlets and that's where they learned of building 7.] According to the fire department, by 2:00PM they knew the building would soon collapse. Reporters KNEW this well before the collapse because there are videos of reporters talking about it before it happened. So we KNOW reporters were given information on WTC 7's imminent demise. We can conclude from this evidence that the fire department relayed information to reporters that the building was going to collapse. By the time the report reached the reporter at the BBC, it may have simply been miscommunicated from "About to collapse" to "Has collapsed".

www.debunking911.com/pull.htm

Is het dan nu klaar? Ga toch weg.

Michelle93 | 11-09-11 | 15:28

@geenstijlsteengeil | 11-09-11 | 15:18

En hij las GS op zijn atari 64

neemjemoederindemali | 11-09-11 | 15:28

@neemjemoeder....
Oh maar wtc 7 stond iets van 200 m verderop ? met nog ander gebouwen ertussen ?

dus zeg maar de vlam is op magische wijzen over de gebouwen heen gegaan en ging rechtstreeks naar wtc 7 ? :P now thats some good debunking !

J.T | 11-09-11 | 15:27

@J.T | 11-09-11 | 15:15

Volgens mij is het een feit dat er 2 vliegtuigen de twintowers zijn ingevlogen en dat daardoor een fikse brand is ontstaan.

neemjemoederindemali | 11-09-11 | 15:25

En dan nu aan de "borrel"

*out*

Che_cuevara | 11-09-11 | 15:25

neemjemoederindemali | 11-09-11 | 15:23
De echte.
Volgens horen zeggen.

Teun van het Tuinpad | 11-09-11 | 15:25

oke oke mischien hebben jullie gelijk =(
ik ben een rare alu hoedje
maar voordat ik jullie alle credit geef voor jullie zeer goede debunking
verklaar dit eens ?
www.youtube.com/watch?v=PNK1V6S2cbo

De journalist zegt dat wtc 7 neerligt terwijl het nog moet gebeuren :P ( gebeurd ook enkele ogenblikken later )

J.T | 11-09-11 | 15:24

@geenstijlsteengeil | 11-09-11 | 15:18
Shit, je was me voor.

Che_cuevara | 11-09-11 | 15:24

@Teun van het Tuinpad | 11-09-11 | 15:14

Wordt Wim Heitinga vandaag ook herdacht?

neemjemoederindemali | 11-09-11 | 15:23

@respect | 11-09-11 | 15:10
Da's knap zeg.
in 2001 las jij dat op geenstijl.
En dat is pas in 2003 opgericht
Heel knap van jou.

Che_cuevara | 11-09-11 | 15:23

@Che_cuevara | 11-09-11 | 15:15

Kijk, dat is nog eens een antwoord. Ik denk dat dat onmogelijk is. Kijk even naar het linkje, hij implodeert, net als de Twin Towers. Verder wat H.Stiglitz | 11-09-11 | 15:09 zegt.

--neus-- | 11-09-11 | 15:22

De namen hardop uitspreken voor een groot publiek die gezamelijk hetzelfde voelen geeft toch wel kippenvel.

We denken hoofdzakelijk aan het WTC alleen, maar we mogen die passagiers in de vliegtuigen ook niet vergeten. Mensen die wel eens vliegen kunnen zich misschien wel indenken hoe het zou zijn geweest. Iets waar je liever niet aan denkt.

Man.... this just sucks.

WeerEenPilsjeOp | 11-09-11 | 15:22

J.T | 11-09-11 | 15:15 | + -2 -
Het feit dat je zoveel smileys gebruikt zegt voor mij al meer dan genoeg. Is 4chan down ofzo?

nietzofotograferen | 11-09-11 | 15:21

Hebben de Saoedies 9/11 gefinancierd, met de bedoeling de VS zover te krijgen dat ze Saddam Hussein zouden uitschakelen? (de Saoedies waren overigens terecht als de dood voor Saddam). Al Qaida was de aanwezigheid van Amerikaanse bases in Saoedie Arabië een doorn in het oog.
Het Saoedische koningshuis heeft een deal met Al Qaida gesloten: jullie laten ons met rust, dan zorgen wij dat de VS de legerbases hier sluit. Maar dat was alleen mogelijk als de dreiging van Saddam Hussein zou zijn verdwenen.
Hebben de Saoedies door 9/11 twee vliegen in 1 klap gevangen, nl. de uitschakeling van Saddam en de pacificatie van Al Qaida? Hmmm.....

Oome Gijs | 11-09-11 | 15:20

@j.t. Je doet het er waarschijnlijk om, want dat vrije val verhaal is allang als kul weggezet. De torens vielen veel langzamer dan vrije val en langzamer dan het puin er omheen. Ook in je andere punten negeer je gemakshalve allerlei aanwijzigingen die niet in je straatje passen.

PKE | 11-09-11 | 15:20

@J.T | 11-09-11 | 15:05
Geef jij de feiten maar eens eerst die jouw theorie ondersteunen.
Die zijn er namelijk niet.
Maar jij mag denken wat je wil hoor en ik denk er gewoon het mijne van
Maar vandaag is nu niet de dag om over allerlei theorieën te gaan redetwisten.

Er worden mensen herdacht, onschuldige mensen, en wat ook de waarheid is, vandaag doet die er even niet toe.

Che_cuevara | 11-09-11 | 15:19

ik weet nog dat precies 10 jaar geleden, net uit mijn bed, ik op geenstijl las dat er een vliegtuigje in het wtc was gevlogen en dat cnn eruitlag. vanaf toen tot savonds laat in mijn badjas tv blijven kijken, weird....
respect | 11-09-11 | 15:10 | + 1 -
huh ?
'' GeenStijl is een Nederlandstalige weblog opgericht in april 2003..
nl.wikipedia.org/wiki/GeenStijl

geenstijlsteengeil | 11-09-11 | 15:18

J.T | 11-09-11 | 15:05
Lul niet zo slap man, wat weet jij er nou van? Jouw zogenaamde feiten zijn gewoon gebasseerd op gevoel. Er zijn tientallen vliegtuigongelukken waar complete staartstukken, motoren en andere herkenbare vliegtuig onderdelen zo verwoest zijn dat ze onherkenbaar zijn geworden voor een leek zoals jou!

Dat er bij sommige ongelukken wel complete delen zijn gevonden zou misschien aan het soort piloot kunnen liggen he? Sommige proberen nog een kans van overleven te hebben en zo hun toestel zo goed mogelijk nog te landen, daar waar deze hakbars van overleven nog nooit gehoord hebben en zoveel mogelijk schade wouden aanbrengen...

stik lekker met je slap geouwehoer...

loverlover1 | 11-09-11 | 15:16

@J.T | 11-09-11 | 15:07
Aan iemand als jij is dat verspilde moeite.
Begin ik niet eens aan.

Che_cuevara | 11-09-11 | 15:16

Heerlijk, mijn fipo is toepasselijker dan ooit.

kapotte_stofzuiger | 11-09-11 | 15:16

Lol at George Bush achter het veiligheidsglas en Barbara er precies naast zonder glas.

Tommygunner | 11-09-11 | 15:15

@--neus-- | 11-09-11 | 15:10
Misschien wel door het geweld van die andere twee instortende torens.
Er kwam nog al wat staal naar beneden hé.

Che_cuevara | 11-09-11 | 15:15

grappig enigste manier waarop hersendode kunnen "debunken" is met het woordje alu hoedje, sterk zeg :P
kom eens met concrete feiten dames ^^ jullie kunnen het
verklaar wtc 7 en verklaar Pentagon en verklaar vrije val van tower 1 & 2

dus boefjes niet het woord alu hoedje en medicijnen maar met concrete feiten ;) probeer het eens :P

J.T | 11-09-11 | 15:15

Wat doet de VARA, die maakt een programna met de titel "lachen na de twin towers" in deze uitzending alvast de vraag of het opportuum is om grapjes te maken als Geert Wilders vermoord is.

Her haatzaaien en continue duiden op een dode Geert Wilders gaat, ook na Pim Fortuin, maar door.

ontlullen | 11-09-11 | 15:14

Zullen we even ophouden met Inside Jobs, Outside Jobs en Blowjobs.

Feit is dat er vandaag mensen worden herdacht.

Papa's, mama's, Wim Heitinga, noem maar op.

Kijk de beelden terug en denk voor even aan de slachtoffers.

Teun van het Tuinpad | 11-09-11 | 15:14

Enige feit dat telt is dat die torens bewust zijn neergehaald. Door wie en waarom komen we nooit te weten. Alleen die springende suïcidalen blijven altijd op m'n netvlies.

Jos Tiebent | 11-09-11 | 15:14

@neemjemoederindemali | 11-09-11 | 15:09
Kan ook.

Che_cuevara | 11-09-11 | 15:14

@Mr.Epic | 11-09-11 | 15:08
Geloof jij echt dat een president van de verenigde staten dit zou doen?
Alleen om een oorlog in Afghanistan te rechtvaardigen?

Che_cuevara | 11-09-11 | 15:13

@H.Stiglitz | 11-09-11 | 15:09
Hear Hear

Daar heb jij eigenlijk helemaal gelijk in.

--neus-- | 11-09-11 | 15:13

respect | 11-09-11 | 15:10
Zo, en dat voor een maandag...

kassa2 | 11-09-11 | 15:13

Dit moment is niet echt geschikt om een discussie voort te zetten die geen eind kent. Wat wel een einde heeft gekregen zijn de mensen die hun leven hebben gelaten. Die worden herdacht.

WeerEenPilsjeOp | 11-09-11 | 15:12

@J.T | 11-09-11 | 15:02

Doe je aluhoedje ff af, dan krijgt je hersenstam, zover nog aanwezig, een beetje zuurstof.

neemjemoederindemali | 11-09-11 | 15:12

@ J.T | 11-09-11 | 15:02
www.debunking911.com/

Jij denkt het ene, ik denk het andere. Laten we er vandaag vooral bij stilstaan dat, hoe het ook is gebeurd, er die dag vele onschuldige levens verloren zijn gegaan.

Michelle93 | 11-09-11 | 15:10

ik weet nog dat precies 10 jaar geleden, net uit mijn bed, ik op geenstijl las dat er een vliegtuigje in het wtc was gevlogen en dat cnn eruitlag. vanaf toen tot savonds laat in mijn badjas tv blijven kijken, weird....

respect | 11-09-11 | 15:10

Kap hier nou es mee.. al die zielige verhalen elk jaar

jovialiteit | 11-09-11 | 15:09

Che_cuevara | 11-09-11 | 15:05
Nee nee, dat snap ik.

Hoorde ik daarnet de naam Wim Heitinga op de stream ?

*nee,dat kan niet denkt*
;

Teun van het Tuinpad | 11-09-11 | 15:09

Vandaag is niet de dag voor complottheorien, vandaag is de dag om de 3000 onschuldige doden te herdenken en de klap die het Amerika en de rest van de wereld heeft toegebracht. In hoeverre het officiele verhaal klopt is een discussie voor de rest van het jaar.

H.Stiglitz | 11-09-11 | 15:09

J.T | 11-09-11 | 15:07 | + 0 -
Jezus wat ben jij ongelooflijk koppig & dom zeg.

nietzofotograferen | 11-09-11 | 15:09

@Che_cuevara | 11-09-11 | 15:01

Dominee? Je bedoeld Weessie?

neemjemoederindemali | 11-09-11 | 15:09

@lion@night | 11-09-11 | 15:00
Niet alleen in haathutten:

'Sickening! RT @CharleneWhite: Muslim protesters outside the US embassy in London set fire to a US flag during 9/11 minute's silence.'

twitter.com/#!/jenny_mcdonald/status/1...

Art Vandelay Ultor | 11-09-11 | 15:08

@J.T | 11-09-11 | 15:02
Man hou toch eens op met je complot theorie.
Koop een rol alu-folie dan ben je veilig hoor.
Che_cuevara | 11-09-11 | 15:04 | + 0
Geen theorie, dat zijn keiharde feiten.

Mr.Epic | 11-09-11 | 15:08

@che
sterke onderbouwing zeg. poe poe
kom eens met concrete feiten.

J.T | 11-09-11 | 15:07

en wanneer gaan we de 40.000 doden herdenken die dagelijks vallen door honger? o nee wacht, dat zijn geen amerikanen, er is geen tv bij, who cares.

LiamP | 11-09-11 | 15:06

@J.T | 11-09-11 | 15:05
Moet jij je pilletjes niet in nemen?

Che_cuevara | 11-09-11 | 15:06

Drs nee@
Die soetebroek is aan het radicaliseren! De gek!

Kalaforni | 11-09-11 | 15:06

Che kom dan eens met een verklaring.
ontkracht de feiten eens je kan het ik vertrouw in je

J.T | 11-09-11 | 15:05

@Teun van het Tuinpad | 11-09-11 | 15:04
Je mag geen luchtgaatjes in die folie prikken
Anders werkt het niet.

Che_cuevara | 11-09-11 | 15:05

@kapotte_stofzuiger | 11-09-11 | 15:02
daar heb je wel een punt, ware het niet dat veel van die schokkender gebeurtenissen natuurrampen waren.
Toch heel wat anders dan doelbewust 3000 mensen de dood injagen onder het mom van Allah.

Rest In Privacy | 11-09-11 | 15:05

En hoe kon het dat een vliegtuig verdampt als water bij de Pentagon. wel papieren maar geen Turbine motors op de grond.

Terwijl in elke vliegtuig crash die de wereld heeft gezien het andersom was. geen papieren wel vliegtuig onderdelen

J.T | 11-09-11 | 15:05

@J.T | 11-09-11 | 15:02
Man hou toch eens op met je complot theorie.
Koop een rol alu-folie dan ben je veilig hoor.

Che_cuevara | 11-09-11 | 15:04

Zou er ook een dader op de foto staan?

Voorbeeldige_Burgert | 11-09-11 | 15:04

De Dansende Kater ® | 11-09-11 | 14:59
Thanks, ik zal je advies in mijn geheugen prenten.
Fijne vent !

Teun van het Tuinpad | 11-09-11 | 15:04

Elke dag sta ik er bij stil. Elke dag zijn de gevolgen te merken. Daarom beschouw ik vandaag als elke andere dag.

Herr Erik | 11-09-11 | 15:03

Mensen die geloven dat 9/11 geen inside job was.
Verklaar eens waarom de twee towers in VRIJE VAL naar beneden kwamen. hoe is dat mogelijk ? verklaar dat eens met wetenschap. en waarom werden er restanten van termiet gevonden ?.

En waarom werd wtc 7 nooit opgenomen in het officiele onderzoek. terwijl dat kreng ook neerging die +/- 200M verderop stond. terwijl er geen vliegtuig in vloog

J.T | 11-09-11 | 15:02

Dat zowel op TV als internet live verslag werd gedaan van deze terroristische aanval (ja, ook ik weet waar ik was en heb op TV het 2e vliegtuig het WTC in zien gaan), heeft er wel voor gezorgd dat het in het collectieve geheugen staat gegrift. Wereldwijd zijn er daarvoor en daarna nog veel schokkender gebeurtenissen, met meer slachtoffers, geweest, maar stond CNN er niet met de neus bovenop.

kapotte_stofzuiger | 11-09-11 | 15:02

joseovervlakee | 11-09-11 | 14:58 | + 1 -
Che_cuevara | 11-09-11 | 15:00 | + 0 -
Dat is waar, mijn excuses.

geenstijlsteengeil | 11-09-11 | 15:01

@neemjemoederindemali | 11-09-11 | 14:57
Mag nie op zondag.
Vraag maar aan dominee.

Che_cuevara | 11-09-11 | 15:01

@draadomroep | 11-09-11 | 14:57
Kort maar waar.
Een prima samenvatting +1

Che_cuevara | 11-09-11 | 15:01

Wereldwijde herdenking, maar in sommige haathutten zal het als een jubileum gevierd worden.
En die haathutten dienen subiet te worden opgespoord en te worden gesloten, inclusief de hoofdhaatbaard.

Rest In Privacy | 11-09-11 | 15:00

@geenstijlsteengeil | 11-09-11 | 14:54
Je gaat de minuten stilte toch niet afzetten tegen het aantal slachtoffers.
Het gaat om de (mis)daad op zich.

Che_cuevara | 11-09-11 | 15:00

Teun van het Tuinpad | 11-09-11 | 14:52
Een rol plastic-folie voldoet uitstekend. Wikkel het om je hoofd en al je zorgen zullen tot het verleden behoren.

De Dansende Kater ® | 11-09-11 | 14:59

Het gaat er niet om hoelang je er bij stil staat. ALS je er maar bij stil staat.

joseovervlakee | 11-09-11 | 14:58

@draadomroep | 11-09-11 | 14:57

Het was toch Osama, vissevoer, Bin Laden?

neemjemoederindemali | 11-09-11 | 14:58

Gezellie, alle namen van de doden worden voorgelezen, gaat nog ff duren dus.

*muren witten, stukje wandelen, auto wassen, grasmaaien en muurtje metselen gaat*

neemjemoederindemali | 11-09-11 | 14:57

Complotdenkers zijn lafaards die moslims niet de schuld durven te geven.

draadomroep | 11-09-11 | 14:57

Ik word hier echt heel triest van.

Michelle93 | 11-09-11 | 14:57

--neus-- | 11-09-11 | 14:54
Bedankt voor het advies.

Verder rest mij te zeggen dat als ik die beelden van de springers zie, nog steeds dikke kippevel krijg.

Wat een wanhoop.
Br.

Teun van het Tuinpad | 11-09-11 | 14:56

2 Minuten stilte voor wo2, 50 miljoen doden = 0,00nog wat seconden stilte voor de 3000 slachtoffers die zijn gevallen tijdens 9/11.

geenstijlsteengeil | 11-09-11 | 14:54

@drs.Nee | 11-09-11 | 14:49
Hoe ziek kun je zijn?
Die Michael Blok is echt rijp voor een dwangbuis.

Snappen die malloten van joop nu zelf niet hoe in en intriest dit is.
Dieper kun je volgens mij niet zinken.

Che_cuevara | 11-09-11 | 14:54

Dat alle haatbaarden er in hun niet bestaande Walhalla achter mogen komen dat er geen 70 maagden op hen wachten maar 100 bubba's.

doenormaal! | 11-09-11 | 14:54

@Teun van het Tuinpad | 11-09-11 | 14:52 |

Nee, alleen met je hoofd in een oven heb je nog een kans.

--neus-- | 11-09-11 | 14:54

Het is ook FUBAR en humor komt hierbij niet in me op. Het is verschrikkelijk geweest.

Boris Poepnagel | 11-09-11 | 14:53

Als het alu-folie op is, voldoet bakpapier dan ook ?

Teun van het Tuinpad | 11-09-11 | 14:52

mooie foto

Strange Glue | 11-09-11 | 14:51

Zet ik die live stream op, begint die Obama meteen te lullen over 'The God of Jacob' die met de Amerikanen is.

Dus zet ik het maar meteen weer af.

Art Vandelay Ultor | 11-09-11 | 14:50

Ik ben er stil van!

D-AAP | 11-09-11 | 14:50

Het is toch nog geen 9 november ?

Fail.

Teun van het Tuinpad | 11-09-11 | 14:50

Hopelijk zijn die haatbaarden hier niets mee van plan...

Sodeju! | 11-09-11 | 14:50

Mijn rol aluminiumfolie is uitgerekend vandaag op.

kapotte_stofzuiger | 11-09-11 | 14:49

REAGEER OOK

linktips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken | Online Casino