Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Wikileaks: Who's Raymon Ibrahim?

wikileakstopgeheim.jpeg The following biographical information is provided for watchlisting purposes as the Department and the National Counterterrorism Center (NCTC) deem appropriate: Name: Raymon IBRAHIM, DOB: 18 Jan 1978 POB: Egypt, Nationality: Dutch. On October 2, 2009, subject attempted to travel on the Visa Waiver Program (VWP) from Schiphol International Airport in Amsterdam, The Netherlands, on US Airways flight 799 to Philadelphia. Customs and Border Protection Officers with the Immigration Advisory Program (CBP/IAP) denied him boarding after a search of subject's carry-on items yielded a notebook containing numerous drawings of the Twin Towers, the Pentagon, and of airplanes crashing into buildings, as well as a condom filled with an unidentified substance. CBP/IAP Officers subsequently revoked subject's ESTA approval. ¶4. (SBU) On January 28, 2010, US Airways personnel at Schiphol informed CBP/IAP Officers that subject attempted to secure a boarding pass for flight 799 departing the same day. Subject attempted to travel on the VWP. CBP/IAP Officers underscored subject was ineligible to travel on the VWP and US Airways personnel denied him a boarding pass. ¶5. (SBU) Post subsequently requested information on subject from the Dutch National Police (KLPD). According to KLPD counterparts, subject is known for threatening to use violence, assault, hostage taking, and illegal weapons possession. The KLPD was unable to confirm whether subject had been convicted of any of the above-referenced crimes.

Reaguursels

Inloggen

Het zal me wat. Terrastemperatuur 27 C, ik laat nog een espresso aanrukken terwijl ik een duik in het zwembad neem.

¡Hasta luego!

DANNY3960 | 29-08-11 | 09:01

Wellicht overbodige informatie, maar mocht de heer Ibrahim zich bij mij melden ter aanschaf van wat hoogwaardige streng gemonitorde apparaten, dan is dat volgens diverse 'OMG-he's-a-fucking-terrist-databases' geen probleem. De naam wordt niet genoemd.

Biff Eagleburger | 29-08-11 | 08:46

Tss, das in t ingels geplempDT, da kan k ni aan.

DANNY3960 | 29-08-11 | 08:43

@BeunDeHaas | 29-08-11 | 08:21

Als Allah een grappenmaker zou zijn dan had WikiLeaks daar ongetwijfeld al lang over bericht. Daar geloof ik dus niet in. Wel geloof ik dat je moet uitkijken wat je in handen gedrukt krijgt, voor je 't weet zit je met Talitha van Z. en 71 'maagdelijke' vriendinnen op je luchtbed euhmmm.... wolk.

Reinaert | 29-08-11 | 08:24

@ Reinaert | 29-08-11 | 08:14
Zeker voor het onzekere nemen.
Stel je voor dat Allah van practical jokes houdt, en er geen 72 maagden zijn, maar 72 barebackende homo's? Of helemaal geen vrouwen omdat ze op zijn?

BeunDeHaas | 29-08-11 | 08:21

@BeunDeHaas | 29-08-11 | 07:55

Wanneer je onderweg bent naar 'jouw' 72 maagden dan doe je dat dus absoluut niet lijkt me. Je mot er toch niet aan denken om 'met lege handen' te staan?

Dát kan het dus niet zijn.

Reinaert | 29-08-11 | 08:14

"as well as a condom filled with an unidentified substance."

Ja luister eens, voor je een aanslag pleegt waar je waarschijnlijk doodgaat, wil je nog wel even de laatste keer die yoghurtbuks leegrukken. Heel netjes om dat in een condoom te doen, en niet over de WC-bril op het toilet.

BeunDeHaas | 29-08-11 | 07:55

Mogguh @ All,
Wil de echte Ibrahim opstaan?

Sjeng de helle | 29-08-11 | 07:53

Môgge. Is het raadsel al opgelost? Of speculeren we nog steeds?

Reinaert | 29-08-11 | 07:45

Raymon is op de lijst gezet omdat ene RaymonD met dezelfde achternaam een Jihadist is. Bij navraag bij de KLPD blijkt dat ie heeft lopen dreigen, maar nooit wat gedaan heeft. Het enige wat echt nog een beetje inhoud geeft aan z'n vliegverbod, is dat condoom met meuk er in. Waarschijnlijk gaat het hier om een sukkel die dacht dat ie wat ging proberen zodat hij later kon pochen dat de controle zo lek als een mandje is. Wist hij veel dat er een of andere gast met bijna dezelfde naam hoog scored op de "deze gast willen we niet in ons vrije land lijstje" staat. Wel kut voor hem, nu krijgt ie nooit meer een baantje.

rotweer | 29-08-11 | 07:30

Mogge @all,

Is Ibrahim al gevonden?

Che_cuevara | 29-08-11 | 07:22

Er lekte net iets, wat jullie niet wilden zien.

irriducibili79 | 29-08-11 | 05:24

@Kalaforni | 28-08-11 | 20:37
Nu wel ja

Che_cuevara | 29-08-11 | 05:10

@tisallemaalwatzeg | 29-08-11 | 03:05

Dank.

boeglul | 29-08-11 | 03:13

@boeglul | 29-08-11 | 03:03

volgens mij moeten 'kan' en 'zou' dan ook tussen aanhalingstekens....

Grapje natuurlijk he! Het is al laat, het is u vergeven ;-)

tisallemaalwatzeg | 29-08-11 | 03:05

Eh, na zoveel domheid mijn laatste twee plempsels liever niet terug leest. (kan moet zou zijn) Mens...

boeglul | 29-08-11 | 03:03

@boeglul | 29-08-11 | 02:57

ik heb het sterke vermoeden dat er een minkudo ras bestaat.

tisallemaalwatzeg | 29-08-11 | 03:03

@Kaas de Vies | 29-08-11 | 02:44

Het gaat om de macht en de controle.

Ik zit op dit moment in de VS en het is ontluisterend om (weer) te zien wat een kuddevolk hier leeft. Waar ze in geloven en niet in geloven. Dom gehouden, murw gebeukt van angst, vast aan schulden en geen enkele ruimte meer om te bewegen.

In Europe wordt aan hetzelfde programma gewerkt. Totdat er iemand naar voren geschoven wordt, die alles 'oplost'. Het huidige systeem is op. Vrijwel alles is er uit gepeuterd. Zeker is dat er iets nieuws komt en daarvan zal de meerderheid van het gepeupel geloven dat het het beste is.

tisallemaalwatzeg | 29-08-11 | 03:02

zou vervangt voor kan

boeglul | 29-08-11 | 02:58

Kaas de Vies | 29-08-11 | 02:45

Het kan natuurlijk ook een rassen kwestie kunnen zijn.
Het tokkie ras is kenmerkend maar nog niet uitgebreid bestudeerd.

boeglul | 29-08-11 | 02:57

@tisallemaalwatzeg | 29-08-11 | 02:44 | + 0 -
Ik heb veel linkse ex-en ja, dus dat zou het kunnen verklaren.

Kaas de Vies | 29-08-11 | 02:45

www.eurobench.com/beursnieuws/9506223/...

He gadverdamme. Ze zitten maar te pushen.
Meer macht in Brussel en boetes opleggen. Hoe kan je boetes geven aan een land die zijn financieen niet op orde heeft. Dat gaat toch nergens over.

Gewoon failliet laten gaan en opnieuw proberen. We gaan echt niet dood als de euro klapt.

Kaas de Vies | 29-08-11 | 02:44

@Kaas de Vies | 29-08-11 | 02:39

Geen idee of het veel is, geloof het wel. Art heeft er 20.000, ik zelf 2835.

Ik doe er ook niet aan mee, zou niet weten hoe het werkt. Die minkudo's worden door gefrustreerde Joop lezers gegevens.

tisallemaalwatzeg | 29-08-11 | 02:44

@boeglul | 29-08-11 | 02:39 | + 0 -
Ik maak veel soorten grappen, maar dat soort grappen vind ik niet leuk.
Sorry.

Kaas de Vies | 29-08-11 | 02:40

Kaas de Vies | 29-08-11 | 02:30

Als u de suzuki swift gewoon in de garage laat staan is er niets aan de hand. U belooft het?

boeglul | 29-08-11 | 02:39

@tisallemaalwatzeg | 29-08-11 | 02:37 | + 0 -
Ik doe daar allemaal niet aan mee, sorry aan mij heb je niets.
Tjee zeg, is dat veel 19307 en hoeveel min-stemmers? ik verdenk dat de top 10 dat ze mij structureel minnen geven.

Iedereen wil die tuktuk natuurlijk.

Kaas de Vies | 29-08-11 | 02:39

@Bakito | 29-08-11 | 02:36 | + 0 -
Hoe jij dit presenteert, daar ik krijg ik spontaan een soa van.

Kaas de Vies | 29-08-11 | 02:37

@Kaas de Vies | 29-08-11 | 02:33

Als je de reaguurderstool geinstalleerd hebt en je klikt op het icoontje voor je naam, krijg je rechts een overzicht van de reaguurder te zien. Daar staat, onder Kudos cumulatief, "Stemmen".

Jij hebt er bijvoorbeeld 19.307.

tisallemaalwatzeg | 29-08-11 | 02:37

@Kaas de Vies | 29-08-11 | 02:27
Jij moet echt naar Latijns-Amerika. Voor de ultieme Tia Maria.

Bakito | 29-08-11 | 02:36

@tisallemaalwatzeg | 29-08-11 | 02:32 | + 0 -
Stemmen krijg je als je te veel paddo's eet. Ik weet niet hoe je ze kan geven.

Maar ik snap je vraag niet
Het is al laat.

Kaas de Vies | 29-08-11 | 02:33

in de tekst staat nationaliteit : dutch
waarom staat er op z'n site dat ie uit de vs komt ?

lrdmsheep | 29-08-11 | 02:32

@Kaas de Vies | 29-08-11 | 02:26

Kweenie. Misschien weet jij dat wel: wat zijn stemmen? Van wie krijg je die en hoe kun je die geven?

tisallemaalwatzeg | 29-08-11 | 02:32

@boeglul | 29-08-11 | 02:28 | + 0 -
Vervelende systemen die er alleen maar op uit zijn om geld uit je te kloppen, die denken dat ze het recht aan hun zijde hebben, maar eigenlijk gewoon bezig zijn met een krom systeem
Dat zit mij dwars en daar vecht ik tegen.

vb.
Opeens een brief van de gemeente dat ik nooit mijn rekeningnnummer heb opgegeven voor automatische incasso.
Grappig tot 01-05-2011 geen probleem.
Zijn ze dus kwijt, en moet ik 7 euro extra betalen. Ik ga dus met dit soort dingen tot het einde. Soort van, als ik het niet doe, doet niemand het. En zo zijn er talloze projectes die mij op mijn pad komen. Sommige laat ik gaan, sommige pak ik aan.

Kaas de Vies | 29-08-11 | 02:30

Kaas de Vies | 29-08-11 | 02:24

Wat zit je godverdomme dan dwars? Wij leven graag met je mee hoor!

boeglul | 29-08-11 | 02:28

@Bakito | 29-08-11 | 02:26 | + 0 -
Hahaha dat zijn in ieder geval dorpen die niet aan mij besteed zijn.
Maar ik heb Europa ook compleet, daarom ben ik ook tegen uitbreiding.
Er valt niet tegenaan te neuken, hoe snel ze dat uitbreiden.

Kaas de Vies | 29-08-11 | 02:27

@Kaas de Vies | 29-08-11 | 02:22
Laat me raden: Lloret en Salau?

Bakito | 29-08-11 | 02:26

Maar nu ik zo hoog in de ranking sta ben ik deel geworden van de gevestigde orde van Geenstijl.
Krijg ik nu gratis bumperstickers?

Kaas de Vies | 29-08-11 | 02:26

@boeglul | 29-08-11 | 02:23 | + 0 -
Nee dank je, ik doe ook niet aan drugs.

Kaas de Vies | 29-08-11 | 02:24

Kaas de Vies | 29-08-11 | 02:21

Pillen?

boeglul | 29-08-11 | 02:23

@Bakito | 29-08-11 | 02:21 | + 0 -
Ik heb ze nooit gehad, ik heb ze overtuigd om van mijn kaasstengel te genieten.

Ik doe geen uitspraken over mijn seksleven.
Maar ik mis nog 2 departementen in Spanje.

Kaas de Vies | 29-08-11 | 02:22

@boeglul | 29-08-11 | 02:20 | + 0 -
Wat jij wil jongen.
Probeer eens volzinnen dan kan ik mij duiden. Ben jij ook weer blij.

Kaas de Vies | 29-08-11 | 02:21

@Kaas de Vies | 29-08-11 | 02:20
Hoeveel spaanse vrouwen heb je dan gehad?

Bakito | 29-08-11 | 02:21

Kaas de Vies | 29-08-11 | 02:16

Vrouwen?

boeglul | 29-08-11 | 02:20

@Bakito | 29-08-11 | 02:19 | + 0 -
Maar het is geen grap
90% van wat ik zeg is op feiten gebaseerd.

Kaas de Vies | 29-08-11 | 02:20

@Kaas de Vies | 29-08-11 | 02:17
Nee, ik zeg alleen dat je flauwe grapkes maakt.

Ik denk bij spaanse vrouwen aan heel andere dingen. Ben ik dan seksist of zo...?!!!

Bakito | 29-08-11 | 02:19

Even ter verduidelijking

Mijn vriendin is Spaans
Als zij boos is, maakt zij het huis schoon.

Allemaal feiten, maar in jouw hoofd racisme. Tja......... ehm....... derp derp.

Kaas de Vies | 29-08-11 | 02:19

@Kaas de Vies | 29-08-11 | 02:15

In 1960, toen alles veel beter was en we nog geen drempels hadden, maar alleen kuilen, toen was een racist iemand boos deed tegen gekleurde mensen.

In 2011 ben je een racist als je aantoont dat 80% van de misdrijven door een (al dan niet licht) getint persoon gepleegd worden.

Ik denk dat het een soort ras is.... racisten

tisallemaalwatzeg | 29-08-11 | 02:19

Ik heb mijzelf 1x op racisme kunnen betrappen.

Ik had een stopwoordje "aapje" als aanduiding voor mijn vrienden, dit gebruikte ik echter niet bij mijn donkere vrienden.

Dat is dus racisme

Kaas de Vies | 29-08-11 | 02:18

-weggejorist-

Bakito | 29-08-11 | 02:17

@Bakito | 29-08-11 | 02:17 | + 0 -
Maar waarom denk je dat het een grap is?
Het is echt zo?

Dus omdat jij denkt dat ik een grap maak, ben ik een racist?
Niet dus, jij bent de racist.

Kaas de Vies | 29-08-11 | 02:17

-weggejorist-

Art Vandelay Ultor | 29-08-11 | 02:17

Tja, dat boze spaanse vrouwen goed kunnen poetsen.

Erg originele grap.

Bakito | 29-08-11 | 02:17

@boeglul | 29-08-11 | 02:16 | + 0 -
Ik neem ze op het werk, zonder toestemming ;)

Kaas de Vies | 29-08-11 | 02:16

@Art Vandelay Ultor | 29-08-11 | 02:14

Drommels...

tisallemaalwatzeg | 29-08-11 | 02:16

@Kaas de Vies | 29-08-11 | 02:09

Wie klaag je aan en waarom?

boeglul | 29-08-11 | 02:16

@tisallemaalwatzeg | 29-08-11 | 02:13 | + 0 -
Kan iemand mij uitleggen wat men onder een racist verstaat?
Ik maak gewoon grapskes, en daar kunnen ook nationaliteiten in voorkomen.
Ik denk dat ik met de meeste nationaliteiten in aanraking ben geweest, professioneel, sexueel en juridisch. Dan moet ik toch een ultieme masochist zijn mocht ik echt een racist zijn.

Of mensen snappen mijn grappen niet.
N.B. PvdA is geen ras.

Kaas de Vies | 29-08-11 | 02:15

@Kaas de Vies | 29-08-11 | 02:10
En als mensen doodleuk dat hokje uitwandelen als jij ff niet kijkt. Kun je weer opnieuw beginnen. Dweilen met kraan open dus.

Bakito | 29-08-11 | 02:14

@Kaas de Vies | 29-08-11 | 02:10

Mensen zitten ook in hokjes, denken in hokjes en gedragen zich, met alle vrijheid die ze hebben, alsof ze in een hokje zitten.

Je hebt hier echt een punt.

tisallemaalwatzeg | 29-08-11 | 02:14

@tisallemaalwatzeg | 29-08-11 | 02:13
Als je hier nog niet voor racist bent uitgemaakt hoor je er niet echt bij.

Art Vandelay Ultor | 29-08-11 | 02:14

Kut 3de!
En ik geef de minkudostalker nu extra mogelijkheid om mij in de -1 te minnen.
Wat een treurig figuur is dat.

Kaas de Vies | 29-08-11 | 02:13

@Kaas de Vies | 29-08-11 | 02:06

Ik ben hier nog niet zo lang actief (2.5 inactief, niet ingelogd en gereaguurd), maar het valt me wel op dat je hier racist genoemd wordt....

Je hoeft niet naar de USA hoop ik voor je? Want de KLPD leest mee..

tisallemaalwatzeg | 29-08-11 | 02:13

@Art Vandelay Ultor | 29-08-11 | 02:09 | + 0 -
Ik ga er vanuit dat ik sinds 01-01-2011 bovenaan sta.

Daar gaan die juridische brieven van mij steeds over. Mijn teksten zijn zo scherp ik word door iedereen aansprakelijk gesteld voor gebroken schermen.

Kaas de Vies | 29-08-11 | 02:11

@Bakito | 29-08-11 | 02:08 | + 0 -
Ja
Ik plaats namelijk iedereen in hokjes, vind ik makkelijker.
Iedereen heeft zijn eigen hokje, je zou kunnen stellen dat ik de ultieme racist ben, of gewoon van individuen uitga.

Kaas de Vies | 29-08-11 | 02:10

@Kaas de Vies | 29-08-11 | 02:08
Precies. Waarom zou je iemand moeten begrijpen die 24 uur per dag op je lip zit...?

Bakito | 29-08-11 | 02:10

@Kaas de Vies | 29-08-11 | 02:08
Dat intens belangrijke, ego strelende en status verhogende kudoklassement.

Art Vandelay Ultor | 29-08-11 | 02:09

@boeglul | 29-08-11 | 02:08 | + 0 -
Ja ik ben bezig met "nette" juridische brieven te schrijven. Godsamme wat een klucht.

Kaas de Vies | 29-08-11 | 02:09

@Kaas de Vies | 29-08-11 | 02:06
Je hebt de dwangmatige neiging om nationaliteiten te koppelen aan specifieke kenmerken.

Maar dat gebeurt overal ter wereld, dus trek het je niet aan.

Bakito | 29-08-11 | 02:08

@Art Vandelay Ultor | 29-08-11 | 02:07 | + 0 -
Waarmee heb ik u ingehaald?

Kaas de Vies | 29-08-11 | 02:08

@Bakito | 29-08-11 | 02:04 | + 0 -
Dat als ze iets zegt ik het toch niet versta.
Ideaal dus.

Kaas de Vies | 29-08-11 | 02:08

@Bakito | 29-08-11 | 02:06
Muchas gracias.

Gaat zeker nog een keer van pas komen.

Art Vandelay Ultor | 29-08-11 | 02:08

@Graaf van Egmont | 29-08-11 | 00:47

Wat ook nog zou kunnen zijn, is dat hij voor de AIVD werkt en dat de KLPD geen informatie over hem mag verstrekken.

*aluhoedje weer afzet*

tisallemaalwatzeg | 29-08-11 | 02:08

necrosis | 29-08-11 | 02:00

Je mot wat als je je verveelt. Kaasje is ondertussen wel wakker geworden! Altijd leuk.

boeglul | 29-08-11 | 02:08

@Kaas de Vies | 29-08-11 | 02:06
Je hebt mij ingehaald.

Fascist!

Art Vandelay Ultor | 29-08-11 | 02:07

Maar waarom willen jullie mij duiden?
Wat heb ik nu weer misdaan?

Kaas de Vies | 29-08-11 | 02:06

@Art Vandelay Ultor | 29-08-11 | 02:04
Deze troefkaart schenk ik je nog voor je verjaardag. Veel plezier ermee.

Bakito | 29-08-11 | 02:06

@Kaas de Vies | 29-08-11 | 02:03
Ghehe. Dat is niet het grootste voordeel van een spaanse vrouw.

Maar dat weet jij kennelijk niet, anders had je het wel vermeld.

Bakito | 29-08-11 | 02:04

@Bakito | 29-08-11 | 02:01
LOL!

Art Vandelay Ultor | 29-08-11 | 02:04

@necrosis | 29-08-11 | 01:57 | + 0 -
Als zij boos is gaat ze het hele huis schoonmaken.
Ideaal dus.

Kaas de Vies | 29-08-11 | 02:03

@boeglul | 29-08-11 | 01:57 | + 0 -
Is er iets boeglul?
Wil je iets kwijt?
Lekker knuffelen, lekker diertje van me.

Kaas de Vies | 29-08-11 | 02:02

Voordat GS reaguurders een Joop doen en de verkeerde aanwijzen, hoeveel Raymond Ibrahims zijn er zo ongeveer in Nederland?

Traxor | 29-08-11 | 02:01

@Art Vandelay Ultor | 29-08-11 | 01:54
Linkse mensen die spreken van de onderbuikgevoelens zijn dan ook niet echt links.

Anders zouden ze het wel over het tweede chakra hebben.

Bakito | 29-08-11 | 02:01

@boeglul | 29-08-11 | 01:57
Hou een sop.

necrosis | 29-08-11 | 02:00

@boeglul | 29-08-11 | 01:56
Toch heb ik het idee dat chinezen minder kletsen.

Met mij althans.

Bakito | 29-08-11 | 01:58

@Kaas de Vies | 29-08-11 | 01:54
Ik weet niet of je nog gaat slapen, maar ik zou uit voorzorg een tocque dragen.
Met sommige vrouwen weet je het maar nooit....

necrosis | 29-08-11 | 01:57

-weggejorist-

boeglul | 29-08-11 | 01:57

Bakito | 29-08-11 | 01:51

Kletsen is een typisch mensen ding.

boeglul | 29-08-11 | 01:56

Zijn jullie nog op?
Trouwens mijn Spaanse is toch binnengekomen
Ze kon de grap wel waarderen, denk ik.

Kaas de Vies | 29-08-11 | 01:54

@Bakito | 29-08-11 | 01:52
O, nouja.

Art Vandelay Ultor | 29-08-11 | 01:54

@Art Vandelay Ultor | 29-08-11 | 01:46
Het zijn er maar zeven hoor.

Bakito | 29-08-11 | 01:52

@boeglul | 29-08-11 | 01:45
Er zijn verschillende opvattingen over het begrip ras. Iedereen praat maar wat langs mekaar heen. Daarom is het zo gezellig.

Bakito | 29-08-11 | 01:51

@Bakito | 29-08-11 | 01:42
Alle chakra's nog aan toe.

Art Vandelay Ultor | 29-08-11 | 01:46

Bakito | 29-08-11 | 01:41

Klopt maar voorzover ik weet is het minsten 15000 jaar geleden dat wij de wereld deelden met een ander ras. Toch?

boeglul | 29-08-11 | 01:45

@Art Vandelay Ultor | 29-08-11 | 01:41
Ja, maar die is overspannen thuisgekomen van wereldreis.

Bakito | 29-08-11 | 01:42

@boeglul | 29-08-11 | 01:38
Je kunt mensen op basis van allerlei criteria onderverdelen. Ook op basis van physieke kenmerken toch?

Bakito | 29-08-11 | 01:41

@Bakito | 29-08-11 | 01:39
Ken jij niet iemand?

Art Vandelay Ultor | 29-08-11 | 01:41

@boeglul | 29-08-11 | 01:38
Zijn er geen verschillen dan?

Art Vandelay Ultor | 29-08-11 | 01:40

@Art Vandelay Ultor | 29-08-11 | 01:37
Misschien moet je eens met een professional praten over dat RIAGG-trauma.

Bakito | 29-08-11 | 01:39

Art Vandelay Ultor | 29-08-11 | 01:32

"Ik kan hier 900 emperische onderzoeken laten zien dat er verschillen zijn op basis van rassen. Dat maakt mij geen racist." (Kaas)

Doet geen bel rinkelen?

boeglul | 29-08-11 | 01:38

@Bakito | 29-08-11 | 01:34
Zou ik mijn sessies verdrongen hebben?

Art Vandelay Ultor | 29-08-11 | 01:37

@Art Vandelay Ultor | 29-08-11 | 01:32
Wel joh, klaas was degene die het houten kruis had getimmerd dat jij aanstak.

Bakito | 29-08-11 | 01:35

@Art Vandelay Ultor | 29-08-11 | 01:28
Maar ik snap het, in mijn contreien werd psychische hulp ook gezien als een grote schandvlek op de hoeksteen.

Bakito | 29-08-11 | 01:34

@boeglul | 29-08-11 | 01:29
Ik heb hem nog nooit ontmoet bij onze bijeenkomsten.

Art Vandelay Ultor | 29-08-11 | 01:32

Art Vandelay Ultor | 29-08-11 | 01:19

Afgelopen middag las ik voor het eerst sinds lange tijd weer iets over rassen (Kaas). Zou ie bij de bruinhemden horen? Je weet het niet he!

boeglul | 29-08-11 | 01:29

@Bakito | 29-08-11 | 01:27
Verwachtingen zijn er inderdaad om aan te voldoen.

Art Vandelay Ultor | 29-08-11 | 01:28

@Art Vandelay Ultor | 29-08-11 | 01:23
Mijn broer werd ooit van school getrapt wegens chronische etterbakkerij. Acht jaar later moest ik naar diezelfde school. Daar stond een peloton leraren klaar met geslepen messen.

Je wilt die mensen ook niet teleurstellen natuurlijk.

Bakito | 29-08-11 | 01:27

@Bakito | 29-08-11 | 01:19
Mijn basisschool heeft het ooit geflikt om aan mijn middelbare school door te geven dat ik een tijdje bij het RIAGG heb gezeten. Gaat mijn klasdocente doodleuk aan mijn ouders vragen of dat iets te maken heeft met m'n slechte gedrag. Ik had nog nooit van het RIAGG gehoord. Nooit geweest ook.

Maar ook op de basisschool was ik al enigszins vervelend. Je verwacht alleen niet dat lieve juffen en meesters zo'n trap nageven.

Art Vandelay Ultor | 29-08-11 | 01:23

@Reinaert | 29-08-11 | 01:18
Tja manen versus maandagen.

Bakito | 29-08-11 | 01:22

Bakito | 29-08-11 | 01:16 |

Rust is belangrijk.

Which reminds me.

zovoklets | 29-08-11 | 01:21

@boeglul | 29-08-11 | 01:17
Morgen even het RIAGG bellen, is het een spoedje?

Bakito | 29-08-11 | 01:19

@boeglul | 29-08-11 | 01:17
Waarom heb je daar behoefte aan?

Art Vandelay Ultor | 29-08-11 | 01:19

@boeglul | 29-08-11 | 01:17

De psychiater van Kaas de Vries is al een heel eind.

Zegt men. Maar dat heb je niet van mij. *Out*.

Reinaert | 29-08-11 | 01:18

@Bakito | 29-08-11 | 01:13

Tja, luxepaardjes versus werkpaarden. Shit happens.

*** Zich alhier ontbindt en ten elders nog even hangt ***

Reinaert | 29-08-11 | 01:18

Wie kan Kaas de Vies trouwens duiden?

boeglul | 29-08-11 | 01:17

@zovoklets | 29-08-11 | 01:14
Volgens mij lag ik te slapen. Hoorde het enkele dagen later.

Bakito | 29-08-11 | 01:16

@zovoklets | 29-08-11 | 01:07
Het was een quadruppel 'ongeluk', er waren namelijk 4 vliegtuigen bij betrokken.
United Airlines 11 en 175 (TwinTowers), AA 77 (Pentagon) en UA 93 (stortte neer bij Pittsburg).

necrosis | 29-08-11 | 01:15

Bakito | 29-08-11 | 01:09

lol Iets met een boormachine ofzo.

Waar was jij? Toch een beetje het Kennedy-momentje voor mensen die het Kennedy momentje niet hebben meegemaakt.

zovoklets | 29-08-11 | 01:14

@Reinaert | 29-08-11 | 01:11
Oja, jij werkt altijd als ik vrij ben....

Bakito | 29-08-11 | 01:13

@Bakito | 29-08-11 | 01:06

Nog één keer *PLOP* dan. Gewoon omdat het dan.

Daarna trek ik alle stekkers er voor vannacht uit en leg ik mijn moede lijf te ruste. De maandag hakt er zometeen weer snoeihard in vermoed ik.

Reinaert | 29-08-11 | 01:11

Gevalletje mistaken identity. Foutje bedankt.

Arjen DeWinter | 29-08-11 | 01:11

@zovoklets | 29-08-11 | 01:07
Ja, waar was jij toen met je buks?

Bakito | 29-08-11 | 01:09

Dat dubbele vliegtuigongeluk op 9/11, een paar jaar geleden. Dat dat zo uit de hand is gelopen.
Wie had dat gedacht?

zovoklets | 29-08-11 | 01:07

@Reinaert | 29-08-11 | 01:05
*plop* ?

Bakito | 29-08-11 | 01:06

@Bakito | 29-08-11 | 01:01

Het basisrecept voor medUcijn is gevoeglijk bekend: water, gerstemout en hop. En dan de natuur z'n werk laten doen. Gaat al eeuwenlang en vrijwel wereldwijd goed.

Het recept voor apenstoofschotel daarentegen is een goed bewaard recept. En ik laat me hier ten overstaan van het gansche volk dus geen kooltje stoven. Zelfs geen apenkooltje. Zeker niet op dit moment van de nacht.

Reinaert | 29-08-11 | 01:05

@Bakito | 29-08-11 | 01:01
Gnehehehehe

necrosis | 29-08-11 | 01:04

Bakito | 29-08-11 | 01:00 |

Daarom heb ik goed opgelet bij les 1. Altijd bovenwinds naderen.

zovoklets | 29-08-11 | 01:01

@Reinaert | 29-08-11 | 00:58
Recept voor medicijn of voor apenkoolstoofschotel?

Bakito | 29-08-11 | 01:01

@zovoklets | 29-08-11 | 00:55
Snap ik. Zo'n angsthaas als jij ruik je echter al op kilometers afstand.

Bakito | 29-08-11 | 01:00

@Bakito | 29-08-11 | 00:52

Behalve het recept voor "Broodje Aap". Dat hou ik geheim.

Maar da's eigenlijk niet meer dan logisch en eerlijk denk ik.

Reinaert | 29-08-11 | 01:00

@boeglul | 29-08-11 | 00:56
Intrigant!

necrosis | 29-08-11 | 00:59

@Bakito | 29-08-11 | 00:52

"Hij begint......" Waar zijn we hier? Qleuterspeelzaal?

Maar mocht je ooit nog een recept nodig hebben: be my guest!

Reinaert | 29-08-11 | 00:58

Bakito | 29-08-11 | 00:48

Niet eerst vragen of hij ruzie zoekt. Meteen vol op z'n treiter. (schrikken) Komop... de avond is al zo saai, aan deze kant van het scherm.

boeglul | 29-08-11 | 00:56

Bakito | 29-08-11 | 00:48 |

Niet met jou. Tenminste, niet mano a apo.
Wanneer ik een buks vast heb en jij met je zilveren rug naar mij toe zit, durf ik wel te schieten.

zovoklets | 29-08-11 | 00:55

@J.T | 28-08-11 | 20:36
Hij is wel lelijk ook. Zou hij de bedoeling hebben gehad om iedereen in NL zich dood te laten schrikken?

FollowThisLeader | 29-08-11 | 00:53

@Reinaert | 29-08-11 | 00:51
Hij begint. Ik stel gewoon een vraag. Aan iemand anders ook nog eens.

Bakito | 29-08-11 | 00:52

@Bakito | 29-08-11 | 00:48

Erg leergierig ben je ook niet hè?

Meteen ruzie willen zoeken... Tssssk!

Reinaert | 29-08-11 | 00:51

@necrosis | 29-08-11 | 00:47

De man met de hamer heb ik allang verslagen, die heeft asiel aangevraagd bij Hero Brinkman (om het maar even actueel te houden).

"Water? I never drink water! Fish fuck in it!"

Reinaert | 29-08-11 | 00:49

@zovoklets | 29-08-11 | 00:45
Oh, op die fiets. Zoek je ruzie?

Bakito | 29-08-11 | 00:48

@zovoklets | 29-08-11 | 00:45
LOL

necrosis | 29-08-11 | 00:47

germ | 29-08-11 | 00:29
Ga er maar van uit dat ze bij het KLPD alles registreren. Deze man is waarschijnlijk bekend bij hen om wat anderen over hem zeggen. Hij blijft dus een ongrijpbaar persoon voor het KLPD. In deze zaak is nog het allergemakkelijkste voor het KLPD om na te trekken of hij voor die zaken veroordeeld is, want dat ligt gewoon in de justitiële documentatie vast. Kortom: wat het KLPD aan de amerikanen meedeelt kan gewoon niet hard gemaakt worden.

Graaf van Egmont | 29-08-11 | 00:47

@Reinaert | 29-08-11 | 00:30
Om de man met de hamer te niet te wekken: na elke 2 bier een glas water.
En anders minder (of niet) drinken.

necrosis | 29-08-11 | 00:47

Bakito | 29-08-11 | 00:39 |

Gebruiken ze in Zuid-Afrika om apen te koken. Zeer Bakito-onvriendelijke gaarmaakkookplaat.

zovoklets | 29-08-11 | 00:45

@Bakito | 29-08-11 | 00:39
Dialect voor BBQ.

necrosis | 29-08-11 | 00:43

@Larry Cook | 29-08-11 | 00:30
U doet het uitsluitend met blanke mannen?
*griffel*

necrosis | 29-08-11 | 00:40

@zeg maar jansen | 28-08-11 | 23:57
Skottelbraai?

Bakito | 29-08-11 | 00:39

Ik zou ook geen lichtgetinte kwakjes binnenlaten.

Larry Cook | 29-08-11 | 00:30

@zovoklets | 29-08-11 | 00:26

Volgens mij drink je ze los van elkaar. Des avonds de gin en de daarop volgende ochtend de tonic. Voor, na of tussen de koggie door. Afhankelijk van de activiteit van de man met de hamer in je hoofd.

Helaas ben ik geen deskundoloog want bierdier.

Reinaert | 29-08-11 | 00:30

"According to KLPD counterparts, subject is known for threatening to use violence, assault, hostage taking, and illegal weapons possession. The KLPD was unable to confirm whether subject had been convicted of any of the above-referenced crimes."

Deze zinnen zijn niet helemaal glashelder natuurlijk. Als de KLPD zegt dat hij bekend staat als iemand die deze zaken heeft gedaan, dan mag je er (zonder dat er iets bekend is over dat het niet zo is) van uitgaan dat hij hiervoor gewoon is opgepakt en veroordeeld. KLPD is geen AIVD, en volgens mij registreren zij alleen feitelijk veroordelingen dus anders zou het al zo moeten zijn dat de KLPD'er aan wie ze het hebben gevraagd deze man hebben gekend.
De laatste zin kan ook gewoon betekenen dat de KLPD niet kan bevestigen dat hij hiervoor recentelijk voor is veroordeeld, en dat hij deze straf nog moet uitzitten (dus mogelijk aan het vluchten is).
Even mijn vertrouwen in de KLPD vasthoudende, ga ik er vanuit dat ze een daadwerkelijk strafblad wel met een paar tikken uit het feilloos werkende computersysteem kunnen halen, ik ga er vanuit dat dit duizenden malen per dag gebeurt nl.

germ | 29-08-11 | 00:29

@dzjebe | 29-08-11 | 00:24

Doe eens niet zo kinderachtig.

Diskuzeuren is leuk maar afzeiken voegt verdoemd weinig toe.

Reinaert | 29-08-11 | 00:28

dzjebe | 29-08-11 | 00:24 |

Puistjes? Jezus, da's een tijd geleden.

Doe jij regelmatig uitknijpen of mag dat niet van je geloof?

zovoklets | 29-08-11 | 00:28

Anyway. is er een scheikundige in deze zaal die mij kan vertellen of Gin de Tonic versterkt, Tonic de Gin, of juist neutraliseert?

De belangrijkere vragen des levens, zeg maar.

zovoklets | 29-08-11 | 00:26

zovoklets | 29-08-11 | 00:21
Gebruik een anti-bacteriele zeep voor je puistjes. En ga af en toe naar de tandarts. Dan komt het allemaal goed.

dzjebe | 29-08-11 | 00:24

Voor 9/11 had ik, heel genunanceerd, alleen een hekel aan sissende Marokkaantjes. Nu aan alle moslims. Allemaal!

Sterf voor je geloof, gelovige hondzwijnkameelgeitwestersecultuurhatorTzz.

zovoklets | 29-08-11 | 00:21

@Reinaert | 28-08-11 | 23:34 |
:P Pff. Laat jij je ff gek maken.... :) Piemol....

Harrydekuthond | 29-08-11 | 00:15

neemjemoederindemali | 28-08-11 | 23:39 Zit ie ergens waar het niet regent?

Of met zo'n skottelbraai op stroom gewoon binnen.

Fout, maar niet ernstig.

zeg maar jansen | 28-08-11 | 23:57

FollowThisLeader | 28-08-11 | 23:37 Als we jou gaan volgen als leider dan komen we nergens, die link stond al een keertje in de comments.

zeg maar jansen | 28-08-11 | 23:45

Zucht, mvr giant begint weer te miepen.
"Soms begint de week onprettig
Dan gaat alles meteen fout
Je kan je schoenen niet meer vinden
En de vrouw van wie je houdt
Waar zijn in Jezus naam je sokken?
Je brilletje is ook nog kwijt
Maak dan niet al dadelijk brokken
Bedenk voor je met borden smijt
En gaat ontploffen als een bom
Pom, pom, pom
Pom, pom, pom
Deze kutweek komt wel om"
( Hans Dorrestein ).

gentle giant | 28-08-11 | 23:43

@gentle giant | 28-08-11 | 23:38

lekker boeiuh

neemjemoederindemali | 28-08-11 | 23:40

@gentle giant | 28-08-11 | 23:38

Tja, met dat uitleveren wil het aldaar nooit echt vlotten hè.

Geheimzinnige woestijnziekten, wat ik je brom!

Reinaert | 28-08-11 | 23:40

@gentle giant | 28-08-11 | 23:34

Pritt was vanavond aan het bbq'en, hij leeft dus nog wel.

neemjemoederindemali | 28-08-11 | 23:39

gentle giant | 28-08-11 | 23:32 Let maar op, binnenkort in dit theater: Niet langer "Tendentieus, ongefundeerd en nodeloos kwetsend" meer maar "Fout maar niet ernstig".

twitter.com/#!/brusselmans/status/1066...

zeg maar jansen | 28-08-11 | 23:37

De man van dit bedrijf dus goo.gl/JE98r

FollowThisLeader | 28-08-11 | 23:37

@gentle giant | 28-08-11 | 23:34

Pritt is waarschijnlijk gewoon ergens blijven plakken.

Moet kunnen. Zeker met zo'n naam.

Reinaert | 28-08-11 | 23:36

@Harrydekuthond | 28-08-11 | 23:30

"'t Is gewoon een Hollander"? Mwah. Een in Egypte geboren Hollander is in mijn ogen toch nog steeds een exoot, al is 'ie nog zo succesvol, nog zo braaf en nog zo goed geïntegreerd. Dus "Hollander" zou ik 'm niet willen noemen. Net zo goed als ik geen "Duitser" zou zijn als ik me - geïntegreerd en al - vijf meter ten oosten van onze landsgrens zou vestigen.

Reinaert | 28-08-11 | 23:34

Die Pritt heb ook al ff vakantie trouwens.

gentle giant | 28-08-11 | 23:34

"Koos, die man had een laptop en een volle condoom bij zich. Dat moet toch kunnen Koos?".

-"Nah kêk, dat ken allemaal wel wêzuh maar daar hôuden Amerikanen nou eenmaal niet van".

zeg maar jansen | 28-08-11 | 23:34

@zeg maar jansen | 28-08-11 | 23:30, nieuwe mensen, nieuwe regels ...

gentle giant | 28-08-11 | 23:32

Ulle Ruttelflut | 28-08-11 | 23:29 En dat is geen nieuws.

KLPD is politie en politie kan nog niet eens een fietsendiefstal oplossen.

zeg maar jansen | 28-08-11 | 23:31

Ik weet het niet hoor. Ik kan op dit moment niet verder komen dan dat "de sollicitant" een gevaarlijke terrorist is die anderen verdacht maakt. Die Abriham kan nooit heul gevaarlijk zijn lijkt mij. Tis gewoon een hollander, dusss. :P

Harrydekuthond | 28-08-11 | 23:30

gentle giant | 28-08-11 | 23:28 'De Sollicitant' is eigenlijk de excuustruus? Gesubsidieerd en zo?

zeg maar jansen | 28-08-11 | 23:30

Enkele hebben het al opgemerkt, maar de KLPD wordt in nette bewoordingen te verstaan gegeven, dat het oenemeloenen van het eerst uur zijn.

Ulle Ruttelflut | 28-08-11 | 23:29

@neemjemoederindemali | 28-08-11 | 23:21, zou eigenlijk best wel een gehandicapte negerin moeten zijn, qua quota.

gentle giant | 28-08-11 | 23:28

We hebben geen idee hoeveel aanslagen er zijn voorkomen. Niks aan de hand mensen, gewoon doorgaan met belasting betalen.

funkyd | 28-08-11 | 23:25

@gentle giant | 28-08-11 | 23:20

Methoden & technieken uit het schoolboekje.

Doen het veelal toch niet echt goed in het echte leven, tenzij je ze ingekaderd hebt in het één of andere exact omschreven onderzoek. Empirisch onderzoek zuigt sowieso grote tijd want is niet of nauwelijks te classificeren en/of stratificeren.

Natte vingers galore!

Reinaert | 28-08-11 | 23:24

@zeg maar jansen | 28-08-11 | 23:05

Heb het idee dat "de sollicitant" mikt op vmbo'ers niveau a en b van allochtone afkomst, u weet wel, uw vrouw en dochter noemen ze een hoer en u bent een varken, dat is volgens mij zijn doelgroep.

neemjemoederindemali | 28-08-11 | 23:21

"Waar de inductieve methode zich bij uitstek leent voor het onderbouwen van empirische wetten, Lijkt de hypothetische-deductieve wijze meer de geegende strategie voor bewijsvoering in het geval van theorieen. Veelal is een directe onderbouwing van een theorie T aan de empirie niet mogelijk, Maar verloopt via de omweg van een uitspraak E die uit de theorie T afgeleid (gededuceerd) is en die wel empirisch toetsbaar is. Door toetsing van die consequentie van de theorie aan de empirie, Probeert men vervolgens iets te zeggen over de (on)waarheid van de theorie waaruit de hypothese is afgeleid."
Hij zou advocaat moeten worden.

gentle giant | 28-08-11 | 23:20

Tells the story, zullen we maar zeggen.

www.eisa.nl | 28-08-11 | 23:19

En wat is nu je uiting Sollicitant? Dat het schandalig is dat ie door de VS aan de schandpaal is genageld? Dat het schandalig is dat ie een gebruikt kwakje op zak had? Dat het schandalig is dat ie uit Egypte komt? Wat wil je zeggen?

Koud flesje Alfa | 28-08-11 | 23:19

@zeg maar jansen | 28-08-11 | 23:14, en dan komt het verhaal van kQadaffi pas los!

gentle giant | 28-08-11 | 23:17

Die Wikibaas Assange had ook zijn 'condom filled with an unidentified substance' mee moeten nemen trouwens.

Dat had een hoop trammelant gescheeld.

zeg maar jansen | 28-08-11 | 23:14

@zeg maar jansen | 28-08-11 | 23:05

Creatieve denkers, complotdenkers, latente aluhoedjes en last but not least de vaste clientèle van dit blog, vermoed ik. De "usual suspects" dus.

En ja, daar horen jij en ik dus óók bij.

Reinaert | 28-08-11 | 23:09

Reinaert | 28-08-11 | 22:56 Wat zou de doelgroep van 'de Sollicitant' zijn?

zeg maar jansen | 28-08-11 | 23:05

Bakito | 28-08-11 | 21:37 Journo twee punt nul. Schrijf een stuk, jaag het door google translations en je bent al klaar.

Een heel nieuwe stijlvorm.

zeg maar jansen | 28-08-11 | 23:04

"A condom filled with an unidentified substance".

Tja, als je geen DNA wil achterlaten neem je dat mee ja.

zeg maar jansen | 28-08-11 | 23:03

Zolang hij niet in de top van een ziekenhuisbestuur zit, zal het mij aan me reet roesten, want mijn God, wat daar gebeurd ...

gentle giant | 28-08-11 | 23:01

@zeg maar jansen | 28-08-11 | 22:50

Da's geen slecht Nederlandsj hoor, da's gewoon een op de doelgroep aangepast taalgebruik. De goede man communiceert dus op een voor de doelgroep volstrekt begrijpelijke wijze. Middels wartaal. Moet kunnen!

Of heb jij nog nooit een gemiddeld kamerlid horen praten?

Reinaert | 28-08-11 | 22:56

neemjemoederindemali | 28-08-11 | 22:50 Dan heb jij het C.V. van Raymon Ibrahim nog niet gezien.

Qua taalfouten zou je niet zeggen dat ie gestudeerd heeft. En dan nog niet eens bij InHolland.

zeg maar jansen | 28-08-11 | 22:52

De sollicitant is gewogen en te licht bevonden,u bent de zwakste schakel, TOT ZIENS!!!.

neemjemoederindemali | 28-08-11 | 22:50

Oh, o. Via zijn site een PDF-je gedownloaded, pagina 9 meldt onderaan:


(Quote) Dit document mag niet worden gebruikt door niet geadresserde of niet toegewezen personen of zonder
toesteming van de eigenaar Raymon Ibrahim, tevens mag er niet zonder toesteming een onderdeel daaruit
worden weggehaald of gecopieerd. Bij elke ondervinding aan dat document mag u komentaar leveren door
middel van een e-mail bericht.(/Quote)

Raymon

zeg maar jansen | 28-08-11 | 22:50

Klinkt niet Noors...

gentle giant | 28-08-11 | 22:49

NeetNormaal | 28-08-11 | 22:35 En hij mist zeven vaken. Dat is veel te vaak.

zeg maar jansen | 28-08-11 | 22:44

Had hij een retourtje?

Fleggel | 28-08-11 | 22:43

NeetNormaal | 28-08-11 | 22:35 Het lijkt er op dat er erg veel gecodeerde boodschappen in z'n teksten zitten.

zeg maar jansen | 28-08-11 | 22:42

@mezelf...
-/- "van hem"

NeetNormaal | 28-08-11 | 22:36

@ Biff Eagleburger | 28-08-11 | 22:21
Proest; "Je moet kijken, je hebt toch ogen, of niet?"

Pa Cartwright | 28-08-11 | 22:32

@uberdude | 28-08-11 | 22:23 | + 0 -
9 jaar lang, 9de maand van het jaar...........................!!!!!

Kaas de Vies | 28-08-11 | 22:29

@Biff Eagleburger | 28-08-11 | 22:24

I stand corrected. Ik dacht dat de Chinese regering niet écht dol was op andersdenkenden in het algemeen en moslims in het bijzonder.

Maar dat zal dan dus kennelijk wel meevallen. Weer iets geleerd.

Reinaert | 28-08-11 | 22:29

@Biff Eagleburger | 28-08-11 | 22:21

Tja, die bronnen van anno tegenwoordig zijn ook al niet meer wat ze geweest zijn. Zo schijnt zelfs iemand van GroenLinks laatst bijna integer geweest te zijn. Gelukkig heeft ze het van zich af geneuqt en is er verder dan ook geen schandaal van gekomen.

Het zijn wonderlijke tijden.

Reinaert | 28-08-11 | 22:27

@Reinaert | 28-08-11 | 22:18

Nou, aangezien hij in Beijing woont, lijkt me dat vrij sterk.

Biff Eagleburger | 28-08-11 | 22:24

O God nee. Het is weer bijna september. Al 9 jaar lang de maand van de complottheorie....

uberdude | 28-08-11 | 22:23

@Reinaert | 28-08-11 | 21:54

Check ook even Niburu. Schijnt de nieuwste onafhankelijke informatiebron te zijn las ik ergens.

*nog een keer over grond rolt en lacht*

Biff Eagleburger | 28-08-11 | 22:21

I'm glad NoStyle has finally chosen to post their topics written in the beautiful English language.

wakkere_nederlander | 28-08-11 | 22:18

@Biff Eagleburger | 28-08-11 | 22:15

Een Chinese moslim-annex-chemics zal waarschijnlijk ook de nodige moeite hebben om China binnen te komen. En da's niet lullig bedoeld maar een vermoeden dat me bekruipt.

Achterdocht regeert, wantrouwen dicteert.

Reinaert | 28-08-11 | 22:18

@Fading Dragon | 28-08-11 | 22:05

Ach, BHS is vrij streng geworden qua toelating. Collega van me heeft het ongeluk om een Chinese moslim te zijn en chemie gestudeerd te hebben. Die komt er nu niet meer in, terwijl dat 3 jaar geleden nog geen probleem was.

Biff Eagleburger | 28-08-11 | 22:15

Zucht... op iedereen die op de KLPD loopt te schelden: die geven niet zomaar dergelijke informatie vrij over Nederlandse staatburgers. Natuurlijk kunnen ze met 1 blik in de computer zien of hij voorkomt, maar dat doe je niet meteen als een Amerikaanse dienst dat van je vraagt. Dan ga je eerst zelf even checken of er inderdaad een gevaar van hem uitgaat. Als er namelijk acuut en concreet gevaar van uitgaat dan merk je dat ook echt wel aan onze Amerikaanse vriendjes. Die gaan dan heel erg moeilijk doen en het hogerop spelen. Bij een gevalletje als deze is het heel logisch dat je tegen de Amerikanen zegt: "We kunnen het nu even niet bevestigen of ontkennen, maar we komen erop terug."

nnimrodii | 28-08-11 | 22:11

ik weet niet...
aan kant 1 heb ik tijdens het lezen van de reaguursels vernomen dat "subject" veel pro islam heeft geschreven (niet de onderwerpen gekeken en geen haat naar de islam) aan de kant 2 zijn amerikanen dol op overdrijven en kant 3 is dat ik ook een beetje mijn twijfels heb bij wikileaks waarvan ik aan kant 4 ook nog weet over de veroordeling de baas van wikileaks

Fading Dragon | 28-08-11 | 22:05

Voor Hirschi Ballin, die kennelijk geen engels kan lezen: Potentiele hakbar NIET aangehouden, maar diverse keren niet op een vliegtuig gelaten.
Hemel.... KLPD kon niet zeggen of hij een strafblad had. ---> dat moet waarschijnlijk zijn MOCHT niet zeggen of hij een strafblad had, want om dat soort informatie door te spelen aan relevante autoriteiten moet je in NL aan het sujet zelf toestemming vragen. In 3-voud.

Fappo de clown | 28-08-11 | 22:05

LOL!


Het is een acrostichon....!

Bakito | 28-08-11 | 22:02

@Major Error | 28-08-11 | 21:38 | + 0 -
Want u loopt ook rond met condooms gevuld met een substantie?
Hoogst vreemd is het zeker, nietwaar?

Kaas de Vies | 28-08-11 | 22:01

Hij heeft een mede door PvdA mogelijk gemaakte, compleet ingerichte woning in krachtwijk kanaleneiland. Het argument meer te leren van de cultuur was voldoende om zijn verzoek ruimhartig te honoreren tijdens een speciaal ingelaste vergadering van onbevoegden.
*synische modus off*

Dulf | 28-08-11 | 21:59

@070 - Helemaal mee eens!

Rentboy | 28-08-11 | 21:57

Is dit topic bedoeld als een soort raadseltje?

Of is het de bekendmaking van het feit dat er ook ongure elementenn binnen de, 'onze', landsgrenzen rond lopen en kruipen? Waar wij dan vervolgens weer eens geen weet van hebben, willen hebben of mogen hebben?

*** Radiokies afstemt op Radio Bilderberg ****

Reinaert | 28-08-11 | 21:54

Ben toch blij met al die controles op Schiphol.
De creep zal naast je zitten in het vliegtuig...

070 | 28-08-11 | 21:53

Gewoon wat quotes. Zo leert zo een sollicitant toch ook niets.

Pa Cartwright | 28-08-11 | 21:44

De USA inreis computer heeft Raymon Ibrahim gesignaleerd op gegevens en de KLPD had geen/weinig info hierover.

Parelman | 28-08-11 | 21:43

@Tommygunner | 28-08-11 | 21:36
@Tommygunner | 28-08-11 | 21:35
Ohnee dat is die schrijver www.raymondibrahim.com dus...

Tommygunner | 28-08-11 | 21:40

Terrorist? Nah, lijkt mij niet. Lijkt mij aannemelijker dat de US of A iets tegen hem hebben omdat hij boeken over de islam heeft geschreven. En dan ben je uiteraard gelijk een mogelijke terrorist voor die malloten daar.

Major Error | 28-08-11 | 21:38

Goed topic, lekker geschreven.

Bakito | 28-08-11 | 21:37

-weggejorist-

Tommygunner | 28-08-11 | 21:36

-weggejorist-

Wasdah? | 28-08-11 | 21:35

-weggejorist-

Tommygunner | 28-08-11 | 21:35

Kopje thee werkt altijd.... kom er maar in Job.

dan-b | 28-08-11 | 21:31

Er speelt een Ibrahim bij PSV. Die mag wmb worden gearresteerd.

Spoorwissel | 28-08-11 | 21:25

@Synecdoche | 28-08-11 | 21:05 Hehe, eindelijk een reaguurder die een beetje wakker is...

Reykjavik | 28-08-11 | 21:17

@tisallemaalwatzeg | 28-08-11 | 21:08 Dan had Mohammed wel gesproken over 72 knapen

pendajo | 28-08-11 | 21:14

van=voor
Irony always bites you back

JeGrootmoeder | 28-08-11 | 21:13

@ZDEV | 28-08-11 | 20:31 www.wix.com/channelhelp/software
Lijkt mij een dyslectische ZZP'er met een technische opleiding en een voorliefde van (oh ironie) verkeerd gespelde moeilijke woorden.
Maar een terrorist? Neuh, lijkt me niet.
Zelfploffers vinden zichzelf niet belangrijk. Deze Raymon, daarentegen...

JeGrootmoeder | 28-08-11 | 21:12

Check misschien effe de database van de KLPD of Raymon ooit eens 3 km/h te hard gereden heeft, of misschien nog een parkeerboete open heeft staan, dat zijn namelijk echte 'high priority' misdaden in Nederland...

bokkenrijder | 28-08-11 | 21:11

Daarom is het ook een dwaas idee om deze mensen in het leger bijvoorbeeld tot bomexpert op te leiden.
Dat is vragen om moeilijkheden.

Greetje Duisenberg | 28-08-11 | 21:10

@jan-lul-de-behanger | 28-08-11 | 21:02

Weet wat pas echt kleaute is voor al die gasten? Dat er nergens in het heilige sprookjesboek staat dat die maagden vrouwen zijn...

Is toch wel een hele grote gok...

tisallemaalwatzeg | 28-08-11 | 21:08

@Synecdoche | 28-08-11 | 21:05 | + 0 -
Maar wij zijn al jaren bewust van de conclusie die u net maakt.

Kaas de Vies | 28-08-11 | 21:07

@Sollicitant | 28-08-11 | 20:27
.
Why? Veel interessanter dan RI me dunkt. Ongezien de tyfus als je er geen antwoord op hebt.

Bertus Betonsloper | 28-08-11 | 21:06

Ik heb het stille vermoeden dat de reageerders tot nu toe niet helemaal snappen waar deze post over gaat. Amerikanen geven in 2009 en 2010 geen toestemming aan een Nederlander om naar de USA te reizen omdat hij probeert naar de USA te reizen zonder visum terwijl hij daarvan niet vrijgesteld is, dat hij verdachte spullen bij zich heeft en bij hen bekend staat als mogelijke terrorist. Maar bij navraag blijkt de Nederlandse politie van niets te weten. Moet ik dan niet concluderen dat geprobeerd wordt hiermee aan te tonen dat de NL politie zit te slapen?

Synecdoche | 28-08-11 | 21:05

waren degenen die vorig jaar in engeland en schotland aanslagen probeerden te plegen geen chirurg? Opleiding zegt niets bij een hakbar als hij door Allah geroepen wordt om zijn 72 maagende in ontvangst te nemen.

jan-lul-de-behanger | 28-08-11 | 21:02

Ik zit toevallig in de VS en daar zie je, op het vliegveld, dat iedereen met een ondefinieerbaar uiterlijk, direct mee mag lopen naar een hokje me spiegelruiten.

Beetje lui, Sollicitant?
tisallemaalwatzeg | 28-08-11 | 20:52 | + 0 -
allah zei dank!

zoalshetis | 28-08-11 | 20:57

Kewl, een redactioneel dat tegen de huisregels ingaat. Origineel heur.....

Einde van de Domheid | 28-08-11 | 20:54

@Biff Eagleburger | 28-08-11 | 20:51

Of woestijnzand...

tisallemaalwatzeg | 28-08-11 | 20:53

Ik zal wel last hebben van m'n jetlag, maar waar slaat dit plempsel op?

1. Als ze bij een persoon een 'unknown substance' aantreffen, in combinatie met alle informatie die op zijn laptop zou staan, dan wisten ze binnen de kortste keren uit te vinden wat die 'unknown substance' is.
2. Wat voor documenten waren dat? Was het z'n browsercache?
3. Deze meneer is afgestudeerd, heeft een redelijk tot hoge intelligentie, gezien zijn vaardigheden. Het is moeilijk te geloven dat zo iemand, met zijn achtergrond (land van geboorte, uiterlijk e.d.) ZO achterlijk is om een laptop vol met belastend materiaal de VS in te nemen. Kan natuurlijk, maar klinkt onwaarschijnlijk

Kortom: ik denk dat dit persoon verdacht overkomt, maar dat er geen concrete zaken gevonden zijn, anders was hij wel gearresteerd.

Ik zit toevallig in de VS en daar zie je, op het vliegveld, dat iedereen met een ondefinieerbaar uiterlijk, direct mee mag lopen naar een hokje me spiegelruiten.

Beetje lui, Sollicitant?

tisallemaalwatzeg | 28-08-11 | 20:52

@Kaas de Vies | 28-08-11 | 20:30

Misschien was het wel het tot stof vergane zaad van zijn opa. Stukje familierelikwie.

Biff Eagleburger | 28-08-11 | 20:51

ik ken ook zo'n ibrahim. eikel eerste klasse. blowen en ondertussen gaaf doen over allah en jodenhaten.

zoalshetis | 28-08-11 | 20:51

We geven ze de nationaliteit, en als beloning zetten ze onze nationaliteit te kijk. Wanneer leert de politiek het nou eens, dat niet alle nieuwe inwoners een aanwinst zijn?? En wanneer stoppen ze er nou eens mee, onze nationaliteit bij een pakje zeeuws meiske cadeau te doen?

ZKH EénOog | 28-08-11 | 20:49

Kijk eens naar zijn site, wat een schizofreen.

mokum4all | 28-08-11 | 20:47

@JT
No probs my mistake

observant | 28-08-11 | 20:44

Oh? En wat had hij in dat condoom zitten? fapsel?Of wan ureum?

miko | 28-08-11 | 20:44

@observant
Excuses.

J.T | 28-08-11 | 20:43

@ JT
nee ik heb al sorry gedaan

observant | 28-08-11 | 20:41

@observant
Ga huilie doen.

J.T | 28-08-11 | 20:41

naming and shaming = + 100. Alleen de KLPD verknalt het uiteraard.

reagierder | 28-08-11 | 20:41

@J.T | 28-08-11 | 20:38 | + 0 -
sorry te vroeg gereageerd

observant | 28-08-11 | 20:40

-weggejorist-

fietskettingslot | 28-08-11 | 20:40

Raymon Ibrahim geboren in Egypte in de stad Cairo 1978

aymon Ibrahim heeft kennis en vaardigheden op het gebied van technisch informatica, Wetenschapelijke informatica. In de IT-branche heeft Raymon Ibrahim diensten geleverd in waaronder het programmeren van OO hogere talen, De opbouw en werking van software-maatoplossingen en informatieverwerkende technologies in algemene zin. Raymon Ibrahim heeft een Wetenschapelijke onderwijs gevolgd aan de Technische Univerciteit in Delft Studie rechting Software Engineering sinds 2001. Raymon Ibrahim heeft passie voor Software-ontwikkeling door gebruik van objectgeorienteerde talen, logica, J2EE, C++, Websphere, Operations Research, Domain Control, Wiskunde, Analyse, Project management, Modelleren, Datastructuren, Wetenschapelijke onderzoek lab software.

J.T | 28-08-11 | 20:39

@J.T | 28-08-11 | 20:38 | + 0 -
Flikker op kut spammer

observant | 28-08-11 | 20:39

-weggejorist-

J.T | 28-08-11 | 20:38

Ibrahim dat is een Nederlandse naam ja

Kalaforni | 28-08-11 | 20:37

9/11 is a lie. I told you so :)

observant | 28-08-11 | 20:36

raak
http://nl.linkedin.com/pub/raymon-ibrahim/23/a93/b46

J.T | 28-08-11 | 20:36

Vast onschuldig...

da wizard | 28-08-11 | 20:35

Poeh zeg. Onthullende bullshit galore via Wikileaks.

Parsons | 28-08-11 | 20:34

The KLPD was unable to confirm whether subject had been convicted of any of the above-referenced crimes.
oh god....

Vaus | 28-08-11 | 20:34

-weggejorist-

fietskettingslot | 28-08-11 | 20:33

En waar is meneer nu?

SODEP | 28-08-11 | 20:33

"as well as a condom filled with an unidentified substance"

WTF?!
Heeft hij dit wel dan in zijn sealbag gedaan, anders mag het niet, toch?

Kaas de Vies | 28-08-11 | 20:30

Voor de niet Engelssprekenden; potentiële hakbarrr aangehouden!

Hirschi Ballin | 28-08-11 | 20:30

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken