Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Lowlands: we vonden niet alle bezoekers leuk

ll11.jpeg Hallo Lowlandsgangers! Hier spreekt directeur Eric van Eerdenburg. Leuk weekend achter de rug? Bedankt nog voor het aanschaffen van een peperduur kaartje en het achterlaten van vele honderden euro's p.p. via onze vreet + dranktenten. Wel een beetje jammer dat niet alle 55.000 bezoekers dezelfde haat jegens een bepaalde blonde politicus in ons land delen. Het was jullie wellicht nog helemaal niet opgevallen: Maar wij vinden Geert Wilders een ont-zet-ten-de klootzak. En dat moeten jullie ook vinden! Of je nou zin hebt of niet. Daarom drammen we nog even door via een spambericht (pic) met alle e-mailadressen van alle PVV-politici. Gaarne dat tuig namens ons zo veel mogelijk lastig te vallen. Gewoon naar een festival gaan om a-politiek van muziek te genieten mag niet. Dat bepalen wij wel. Oh ja, nu we jullie toch spreken. Volgende keer gaan we het NOG moeilijker maken om kaartjes voor Lowlands te kopen. Met die vele verkooppunten in Nederland komen er namelijk allemaal foute tiepes naar Lowlands. Zogenaamd 'uitgaanspubliek' dat tot diep in de nacht wil feesten en pillen wil slikken (maar daar mag eigenlijk niet over geschreven worden want dat trekt alleen maar PVV'ers aan) in plaats van omhooggevallen hipsters met moeilijke brillen, okselhaar, identieke massacultuurshirts en een zeer verfijnde muzieksmaak voor indie-bandjes in skinnyjeans. U begrijpt dat dergelijk volk zeer storend is voor de ECHTE verfijnde en vrijdenkende lowlandsbezoeker. Of u uw tickets volgende keer dus wilt bemachtigen via een obscuur platenwinkeltje in een Gronings kraakpand. Dan wordt LL12 tenminste weer bevolkt door keurige mensen die weten hoe het hoort. Weg met de andersfeestenden! Stop de tsunami van PVV-armbandjes. Eigen Lowlands eerst! (via)

Reaguursels

Inloggen

Kom toch naar het schlagerfestival in Kerkrade, geweldige sfeer omgeven met heel veel cafés en restaurants want het word in het centrum gehouden,en je word niet uitgezogen want er is geen afdracht aan een organisator,oer gezellig en geen gezeik van een festivaldirecteur politiek,iedereen mag geloven wat hem gelukkig maakt !

dirkpeter | 26-08-11 | 02:18

Maffeia | 23-08-11 | 21:22
Kijk, het functioneel analfabete anti-interpunctie tuig weet Biddinghuizen ook te vinden...

BTW: De Jeugd van Tegenwoordig is zooooo FOUT!!!!
The Evil One | 23-08-11 | 22:37 |

Afijn, meneer kan alleen maar leven naar bepaalde regels en snapt het niet meer als er iets net wat anders is? Bereik eerst eens wat in je leven voor je anderen voor van alles en nog wat uitmaakt.

Maffeia | 24-08-11 | 21:51

Mark Rutte naar Dancevalley. Volgende keer Geert naar Lowlands?

LiebeMan | 24-08-11 | 14:41

@afgewogenmening | 24-08-11 | 13:00 |
Nee nee nee... das de logica van Brusselmans en niet die van de lowlandsorg. (eigenlijk platenboer, maar dat terzijde).

Zookrates | 24-08-11 | 14:32

Ik persoonlijk vind het goed dat je in Nederladn alleen buiten wiet mag roken want ik ben er allergisch voor! Dus als je op Lowlands in de festivaltenten wiet mag roken kan ik er niet heen. Ik kan dan flauwvallen en erger. Einde festival! Volgens de logica van de Lowlandsorganisatie ben ik dan een PVV'er als ik daar een mening over heb. Lekker dan. Ik hou mijn politieke kleur liever prive. En als zij de PVV pertinent voor rotte vis uitmaken omdat zij anders denken zegt dat ook wel wat over hun!

afgewogenmening | 24-08-11 | 13:00

De La Puerco | 24-08-11 | 01:19 |
Helemaal mee eens! Dat is uiteraard inherent aan de gemiddelde PVDA-bestuurder: hele hoge functie hebben, zeer rijk en zeer uitgesproken zijn.

jan-achterman | 24-08-11 | 10:48

@ Hölzenbein | 23-08-11 | 17:04 |
Ja ik lees het en ik zie dat er problemen mee zijn maar ik zie die problemen net zo goed voor Wilders als voor ieder ander persoon. Ik gaf al het voorbeeld van het extra belasten van de rijken. Het verschil is dat die vormen van 'discriminatie' gemeen goed zijn geworden en die waar jij op duid misschien niet (of bij bepaalde groepen niet). Dat is precies waarom je erover valt maar gewoon naar die wet kijkent zijn ze beide discriminerend. Daar is niets aan gelogen.

Net als het niet mogen auto-rijden onder de 18, ,iet mogen stemmen onder de 18, geen alcohol onder de 16, het mogen dragen van een hoofddoek ivm geloof maar niet het mogen dragen van een petje (in bepaalde gevallen), het scheiden van mannen en dames toiletten en zo kun je nog wel even door gaan. Iedereen heeft dus een probleem met die wet. Iedere dag wordt er gediscrimineerd door iedereen en dat maakt die wet zo onzinnig.

Wat ik al zeg, die wet wordt gebruik of beter gezegd misbruikt wanneer het bepaalde mensen uit komt. Nu Wilders onderscheid maakt (tot op bepaalde hoogte want zoals de rechtbank al aangaf kun je een geloof niet discrimineren) schreeuwen zijn tegenstanders alles bij elkaar om te vertellen dat hij dus discrimineert. (In jou comment doe je het zelfde) Maar als die zelfde personen rijken meer willen belasten of het bezitten van drank onder een bepaalde leeftijd willen verbieden dan mag het ineens wel. Kijkend naar die wet zou dat net zo goed niet mogen, nee sterker nog dat zou dan ZEKER niet mogen want een geloof (waar Wilders het over heeft) is wat anders dan een persoon. En een persoon mag niet gediscrimineerd worden, een geloof wel. Door dus te stellen dat Wilders een probleem zou hebben met die wet en jij niet lieg je tegen jezelf. Maar ja sommige mensen zien in hun eigen gediscrimineer geen kwaad en kwalificeren dat dan dus ook niet in discriminatie en doet iemand anders iets 'discriminerend' dat in hun ogen (wat het dus nog niet feitelijk maakt) wel kwaad kan dan kwalificeren ze het dus wel als discriminerend.

@ Hölzenbein | 23-08-11 | 17:12 |
Zoals ik al aan gaf, ik duw niet in hokjes. Kan ik ook niet. Jij bent een man? Heb ik niet voor gezorgd net als ik niet voor je politieke voorkeur heb gezorgd, ik niet voor je leeftijd heb gezorgd enz enz enz. Al die dingen zijn echter nou eenmaal wel zoals ze zijn en ik benoem ze alleen maar. Daar is niets mis mee.

DerUnterMensch | 24-08-11 | 09:35

Ik snap het probleem niet.
Dit is toch hun goed recht?

mooilid | 24-08-11 | 09:16

Mooi he dat die meneer zo multiculti uit de hoek komt, maar dat zijn festival door zo'n monoculturistisch gepeupel wordt bezocht. Mooi man. Ziende blind, horende doof. 'Het kan ook anders!' Teken aan de wand dat alleen het eigen volk daar rondloopt, slechtere integratie is bijna niet voor te stellen.

mental K | 24-08-11 | 09:07

Nou dat is dus duidelijk: Lowlands verbieden!

deuZigeZelluf | 24-08-11 | 09:02

@de la puerco

Gelukkig. Smaken verschillen.

ik ben aan het woord | 24-08-11 | 08:45

Altijd hetzelfde met die rooie festival maffia.
Alleen mensen uit de randstad zijn natuurlijk welkom!

Lien Plien | 24-08-11 | 07:35

Hölzenbein | 23-08-11 | 22:37

Jammer, dat 'de cultuur' zich zo laat lenen voor gemarchandeer. Mooi is mooi, immers. Ik ken marxisten (niet veel) die culturele meesterwerken tot stand hebben gebracht, ik weet van christenen, die werkelijk prachtig orgels bespeelden en zo meer, kunst (iets moois toevoegen) kan niet politiek geinspireerd zijn. Wat wel mogelijk is, natuurlijk, is gesubsidieerde pulp, die als tegenprestatie het woord spreekt van de broodheer. Beetje zoals jij.

De La Puerco | 24-08-11 | 01:30

Die directeur heeft liever niet een bepaal prototype mens/publiek in zijn festival (land), Hitler ook niet. ;)
jan-achterman | 23-08-11 | 22:28

Die directeur, wil met het oog op zijn toekomstige carriere-mogelijkheden als PVDA burgemeester in het-rot-niet-waar, duidelijk laten zien, dat hij betreurt, dat de bezoekers net als de rest van de bevolking wat minder soft zijn geworden.

Kennelijk zoekt links wanhopig, bij alles wat er maar gebeurt, naar argumenten om de PVV te kunnen beschadigen.

Snap niet waarom ze niet blij zijn, dat die Noorse PVVer met machinegeweer verhinderd was.

De La Puerco | 24-08-11 | 01:19

pfffft! | 23-08-11 | 22:30

Dat ben ik niet met je eens. Het album "Rise and fall, rage and grace" uit 2008 was echt geweldig. Jammer dat 3FM het geboycot heeft, en daarmee 2008 en 2009 tot heel middelmatige muziekjaren heeft gemaakt. In 2009 vond Lowlands The Offspring niet goed genoeg en hebben ze dat weekend gespeeld op Pukkelpop en in Ulft. The Offspring is geen b-band, maar Lowlands is nu wel een b-festival.

robot from 1984 | 23-08-11 | 22:40

Maffeia | 23-08-11 | 21:22

Kijk, het functioneel analfabete anti-interpunctie tuig weet Biddinghuizen ook te vinden...

BTW: De Jeugd van Tegenwoordig is zooooo FOUT!!!!

The Evil One | 23-08-11 | 22:37

@pfffft! | 23-08-11 | 22:30
En al die andere bands waren beslist ook niets hè? Man man wat een armoe pffffft!

Hölzenbein | 23-08-11 | 22:37

En trouwens; als je The Offspring groot neer zet geeft 't al aan dat je de weg wel kwijt bent... Een B- band van 20 jaar geleden. Man man wat een armoe

pfffft! | 23-08-11 | 22:30

Die directeur heeft liever niet een bepaal prototype mens/publiek in zijn festival (land), Hitler ook niet. ;)

jan-achterman | 23-08-11 | 22:28

Die Eric van Eerdenburg is een heel zuur mannetje die vol zit met wrok tegen een wereld die aan het veranderen is. Waar mensen zich geen sprookjes van links meer laten aanlullen. Zijn gezicht is een afstraling van zijn geest: intens wrokkig en zuur.

ad melkert | 23-08-11 | 22:26

Misschien moet rechts dan maar zelf zijn eigen festival organiseren, in Limburg of zo.

Spinazi | 23-08-11 | 22:23

Geef mij maar Pukkelpop. Geen regels, wel deodorant. Zo

methoxymonteur | 23-08-11 | 22:14

streep door de soepsidie, en de kosten die de staat maakt voor bv politie verhalen.
Je kan kiezen: eigen geld en je mag politieke propaganda doen tot je erbij neervalt, of publiek geld en dan vooral neutraal zijn.
De PVV stemmers zijn vooral ex PvdA en SP, dus wel grappig dat die stemmers heel welkom zijn als ze links stemmen, maar als ze PVV stemmen is het plots tuig.

OpenDeur | 23-08-11 | 22:03

Gewoon gratis kaartjes aan Somaliërs en Marokkanen geven. Is je festival naar de knoppen, maar je houdt wel alleen het theedrinkende loser-publiek over.

Max Stirner | 23-08-11 | 21:25

Als iedereen die alleen maar kan kankeren over lowlands gewoon zijn of haar mond houd en gewoon even de andere kant op kijkt dan kan de rest die weer een prachtig weekend heeft gehad gewoon fijn nagenieten zonder al dat gezeik aan te zien

Maffeia | 23-08-11 | 21:22

Voor een medium met een aversie tegen dit soort festivallen vind ik het volume aandacht dat het festival van Geenstijl krijgt op zijn minst curieus.

Kampfhund | 23-08-11 | 21:20

-weggejorist-

zand.kasteel | 23-08-11 | 19:58

Als we nou met alle reaguurders afspreken dat we volgend jaar bij Paradiso een kaartje gaan kopen voor Lowlands en dan een roze armbandje naar binnen smokkelen en daar gaan dragen, dan wordt het toch nog een gezellig onderonsje.
Mooi discussiëren met bejaarde hippies, meewarig hoofdschudden naar dronken onrendabelen, of ROFLOL doen @stoned kundstgekkies. En natuurlijk met het roze legioen en corps scanderen dat Eric van Eerdenburg zuigt als 20 parallel geschakelde Nilfisk fabrieksstofzuigers.
Laten we er dan meteen een gekostumeerd bal van maken! Dan doe ik een Marcel van Dam-masker. En Mme. Chiante gaat als Clairy Polak. Of als Sonja Barend, daar twijfelt ze nog over.
Zijn die bussen van destijds voor het D66-congres weer te regelen?

Chiant | 23-08-11 | 19:53

insemismeer | 23-08-11 | 19:13
LOL

Hölzenbein | 23-08-11 | 19:44

Vroeger veel lelijke dreadlock types en snoeiharde techno.
Heden veel lekkere wijven en een vreselijke line up.
Een en al commerciële bullshit. De organisatie van LL heeft boter op zijn hoofd. Maar ja, dat hebben alle linksch minsen.
Dit was de laatste keer. Toedeloe.
Ga volgend jaar naar Solar en Sziget.

daghoor.nl | 23-08-11 | 19:32

maarre... Hoe waren de bandjes? Wat ik op TV zag was nogal modaal. Wel lekkere tienermeisjes, maar daar mag ik het van mijn zoon niet over hebben. Het enige dat ik hoorde dat enigszins grappig was, was 'De Wolff'...

m@rkus | 23-08-11 | 19:18

@Hölzenbein | 23-08-11 | 18:14

Als je dat maar in je oortjes knoopt.

insemismeer | 23-08-11 | 19:13

Overigens was het aantal allochtonen bij Lowlands op de vingers van één hand te tellen. Soort voorpoortaal van Oerol.

colonnecinco | 23-08-11 | 19:08

dadlechef | 23-08-11 | 18:41
Mwoehahaha. U bent clown? Ik vind u wel grappig.

Hölzenbein | 23-08-11 | 18:52

Hoe halen ze het in hun kopf om te spreken over 55k gelijkgestemden?

Maar goed het was gezellig, ik ben dan ook geen 1 mohammedaan tegengekomen op LL.

basweetutwel | 23-08-11 | 18:47

I love Geert Wilders ,das tenminste een man met ballen aan zijn lijf.
wat we niet van alle geenstijlers kunnen zeggen.

dadlechef | 23-08-11 | 18:41

Een allochtoon die PVV stemt. Het moet niet gekker worden...

Hölzenbein | 23-08-11 | 18:39

Ah, kijk, het 'moeilijke bril'-argument. Ja, dat overtuigt altijd.

Uriël Fack | 23-08-11 | 18:19

@insemismeer | 23-08-11 | 18:09
Maar je bent wel ONZE kutallochtoon!

Hölzenbein | 23-08-11 | 18:14

Ik ben wel helemaal klaar met die hetze richting de PVV.
Dat heksengejaag komt mijn strot uit.
Ik hoop van harte dat de volgende editie van dat kutfestival of gecancelled wordt of op een eiland plaats zal vinden.
Reeds!

Ja ik ben een allochtoon, en ja ik heb op de PVV gestemd, so fucking what!?

*aus!*.

insemismeer | 23-08-11 | 18:09

Smalhout | 23-08-11 | 17:51
Ja, maar tóch is het niet zo, of zou het niet zo moeten zijn vindt de organisatie. En daar zit 'm de crux. Men heeft zichzelf en het festival heilig verklaard en kan gewoonweg niet accepteren dat de werkelijkheid zich niet aan dat ideaal stoort en gewoon z'n gang gaat. Dus worden er taboes in het leven geroepen. Geheid dat men volgend jaar nóg harder gaat schreeuwen dat Lowlands zo ontzettend deugt, dat popmuziek verbroedert, dat een bezoek aan Lowlands een 'statement' is enzovoorts. Geheid dat er nog gerichter naar sprekers wordt gezocht die onversaagd en met gevaar voor eigen leven hun kritiek durven uiten richting die fascistische bende die PVV heet, zodat Lowlands nóg meer profiel krijgt, nóg uitgesprokener wordt, scherp als een scheermes.
Ik denk ook dat Greetje Duisenberg helemaal gelijk heeft. Het is gewoon onbeschaamd geld verdienen, tegen elke prijs, en dus moet de oude droom in stand worden gehouden en mogen de preken vals en vol gif zijn, onwaarachtig en dubbelhartig. Daar moet je niet tegen willen zijn, tegen dergelijke uitwassen van plat kapitalisme, dat moet je toejuichen.

Schoorsteenveger | 23-08-11 | 18:05

Schoorsteenveger | 23-08-11 | 17:47
Ik denk dat hij een romatisch idee heeft van hoe de wereld in elkaar behoort te zitten. Dat is een syndroom waar veel linkse mensen aan lijden. Felix Rottenberg is bv ook zo een romanticus. Eigenlijk rechts, maar links vanuit een romantische weemoed, Lowland is echter gewoon een super commerciel spektakel, het festival der festivallen. Niks links of rechts aan dus.

me,myself and IK | 23-08-11 | 18:01

-weggejorist-

mattheusvdsteen | 23-08-11 | 17:58

Wat Eric van Eerdenburg volgens mij tot de afkeer van zijn publiek brengt is dat het publiek niet zijn politieke smaak deelt. Het tegenstijdige hieraan is dat Lowlands publiek een universele smaak heeft en van alles kan genieten wat het hele huidige muziek spectrum aan smaken te bieden heeft. De muzieksmaak van de consument is dus net zo gevarieerde als de samenleving die multicultureel geworden is.
Maar net zoals de multiculturele samenleving het speelveld is van zijn linkse vriendjes die met zijn allen zulke grote Wilders haters zijn, wil hij zijn festival behouden voor zijn politieke vriendjes, en dus dagjespubliek die in zijn ogen PVV of VVD stemmer zijn buitensluiten. Hij verlangt in feite dus terug naar dezelfde tijd als Wilders, de tijd van voor de multiculturele samenleving, toen mensen nog de hele nacht in de rij lagen om een kaartje voor hun favoriete artiest te bemachtigen. Maar deze tijd is voorgoed voorbij, de PVV is allang een geaccepteerde partij en Lowlands publiek maalt niet om een politieke boodschap, het publiek vraagt maar één ding: "Here we are, now entertain us".

me,myself and IK | 23-08-11 | 17:55

Het barst op lowlands van de Pvv stemmers!

Smalhout | 23-08-11 | 17:51

GS roept zo vaak op mensen kapot te spammen, dus waarom mag een festival dat niet doen?

Zeg dan niks! | 23-08-11 | 17:50

de rechtsbuiten | 23-08-11 | 17:39
Meneer van Eerdenburg wil zichzelf en de wereld wijsmaken dat hij zonder een selectief toelatingsbeleid het koren van het kaf kan scheiden. Dat is een soort van crypto-fascisme dat moeilijk te benoemen is maar wel degelijk aanwezig is.

Schoorsteenveger | 23-08-11 | 17:47

Dus meneer Van Eerdenburg wil een selectief toelatingsbeleid!? Dan heeft hij meer gemeen met de door hem verketterde PVV dan hij denkt!

Rest In Privacy | 23-08-11 | 17:39

Volgend jaar dan maar geen vergunning, iv.m. haatzaaien, en ook gelijk even een megaboete voor deze editie, met alleen maar idiote kudtbands.
(Offspring??? da's zoooooo 1998)

mothersfinest | 23-08-11 | 17:37

@NEEderland1 | 23-08-11 | 17:27
Waar heb jij last van?

Hölzenbein | 23-08-11 | 17:35

Lowlands wil gewoon door kunnen gaan met festivals. Dat is nou eenmaal broodwinning en passie.
.
Dus iedereen die dat ondermijnt is doelwit. Als de PVV en Zijlstra geen doelwit hadden willen zijn, hadden ze de kultuursektormaar niet zo moeten lopen afzeiken.
.
Ik heb er nog voor gewaarschuwd: wie kultuur afzeikt is een philistijn, en dat brengt nooit geluk. Dus wat verwachten die pvv'ers nou eigenlijk? Een fluitconcert misschien?
.
Ik vind ook dat Eerdenburg een rare bril op heeft en overdrijft, maar dat doet de PVV toch ook altijd. Hij komt verder gewoon voor zijn gerechtvaardigde belangen op en als het je niet bevalt ga je de volgende keer niet naar Lowlands. Met links of rechts heeft het niks te maken, hij is gewoon een zakenman. En zeker niet de eerste de beste, of de domste. Het zijn gewoon eenvoudige rekensommetjes, die zelfs de meest onnozele PVV'er nog zou moeten kunnen maken, desnoods met behulp van een machientje. Als de overheid te inhalig wordt met btw heffen, dan gaan sommige dingen niet meer door. Denk bijvoorbeeld aan de Tefaf. Dat zou Maastricht een hoop centjes kosten en echt niet alleen maar de kunstelite raken, maar ook het voetvolk.
.
Dus GS, denk daar ook eens aan als je weer eens gaat lopen bashen. Wat je verder ook van al die uitingen moge vinden, het spreekt je aan of niet, maar er gaat zeker een hoop geld in om en het trekt drommen mensen met goedgevulde portemonnees. Dus eigenlijk is het heel zot om daar zo achteloos op af te lopen geven, bij herhaling ook nog. Geeft blijkt van zeer beperkte visie met als domste drogreden dat het toch allemaal linkse hobbies zouden zijn.

Greetje Duisenberg | 23-08-11 | 17:31

Wat een sneue reactie: Meneer mot Alleen "muziekliefhebbers" en geen "uitgaanspubliek". Hoe wil je dat scheiden?? Iedereen is met weinig muziekkennis gestart... geef mensen toch de kans om zowel te feesten als nieuwe muziek te ontdekken en ga ff wieberen met je zielige hokjesgeest, ontzettend sneue oetlöl van Eerdenburg!!!

Aktivist | 23-08-11 | 17:30

*Och, och... de echte multiculturalist weer eens aan het woord*
.
Als alle culturen gelijk zijn aan elkaar en er geen verschillen zijn, waarom dan toch steeds die verwoede pogingen tokkies te 'verheffen' tot de kosmopolitisch moreel supreieure cultuur der Gutmenschen? Er is immers geen verschil!? En als alle culturen gelijk zijn aan elkaar, waarom dan het kannibalisme niet afgedaan als een kwestie van 'smaak'?
.
Cultuurrelativisme is de bijl aan de wortel van de eigen cultuur, het 'weg met ons' de doodsteek.

Bertus Betonsloper | 23-08-11 | 17:29

Ga me niet vertellen dat deze stinkend linkse organisatie ook nog subsidie krijgt...

NEEderland1 | 23-08-11 | 17:27

Hmmmmm, 'Lowlands' wordt kennelijk tegenwoordig vertaald als een grondgebied voor de 'Untermensch'.

Tis maar goed dat de organisatoren 'Übermenschen' zijn!

voordeoorlog | 23-08-11 | 17:20

Nietvoordekat | 23-08-11 | 17:10
"Laten we hopen dat Directeur Drollenvanger de volgende keer geen bevolkingsgroep te kakken zet."
Heb er een hard hoofd in. Lowlands is het festival der goede mensen. Elk slecht en dom mens wordt er geweerd.
www.joop.nl/opinies/detail/artikel/ze_...
"Zelfs op Lowlands heb ik het spook van de achterlijkheid zien rondwaren." Ja, 'zelfs op Lowlands', en dat moeten we met z'n allen natuurlijk niet willen. De white trash dient geweerd te worden van het festivalterrein. Die grond is heilig.

Schoorsteenveger | 23-08-11 | 17:19

@Graaf van Egmont | 23-08-11 | 16:59
Oxfam Novib sponsoren an sich is voor de feel-good. Die 5 euro per maand van jou gaat rechtstreeks naar de directie.

Pax | 23-08-11 | 17:17

@de betaalautomaat | 23-08-11 | 17:11
In ieder geval aanpassen want dat staat ook nu nog in het verkiezingsprogramma:

"En vooral: in artikel 1 van de Grondwet verankeren we de
Joods-christelijke en humanistische wortels van Nederland als dominante cultuur"

Jaha... je gelooft het gewoon niet... Daarmee diskwalificeer je dus al bij voorbaat alle andere culturen. Maar wat mij het meeste verheugt is dat de PVV zich daarmee zelf diskwalificeert.

Hölzenbein | 23-08-11 | 17:16

@DerUnterMensch | 23-08-11 | 17:08
Je mag het ZEKER. En je mag het OOK. Kies maar.

Betreffende hokjes: Je mag het wel gemakkelijk vinden maar ik wil niet in een hokje gestopt worden.

Hölzenbein | 23-08-11 | 17:12

240 reacties? Beetje rare reclame..

dhrWijma | 23-08-11 | 17:11

@ Hölzenbein 17.04

Die wilde 'ie toch schrappen? Of was dat toen hij nog geen gedoogpartner was?

de betaalautomaat | 23-08-11 | 17:11

@Rincewind | 23-08-11 | 15:58
We moeten gewoon even af van het feit dat festivals gebruikt worden om een politiek statement te maken. Betalen mensen grof geld om bier te zuipen en naar muziek te luisteren, laat ze dan gewoon bier zuipen en muziek luisteren. Ga ze niet inlijven als je eigen politiek georienteerde spam-machine. Eens, toch?

Tenslotte: Lowlands gaat volgend jaar echt wel weer door hoor. Laten we hopen dat Directeur Drollenvanger de volgende keer geen bevolkingsgroep te kakken zet.

Nietvoordekat | 23-08-11 | 17:10

Dus ik begrijp dat de LL directie bang is voor vragen van de PVV over het drugsgebruik aldaar? Ja dan begrijp ik wel dat ze tegen de PVV zijn, die liggen alleen maar dwars bij dat soort gezonde snuif/rook en spuitgedrag van linkse losers.

funkyd | 23-08-11 | 17:09

Hölzenbein | 23-08-11 | 16:54 |
“Simpel antwoord, omdat het zo is. Wilders is een 16 miljoenste deel van onze bevolking, dat noem ik klein. Net zo klein als jij en ik dus. Niet altijd te veel onheil in mijn tegels zoeken. Het is gewoon zo. Punt.”

Inderdaad dus ik heb net zo veel recht mijn mening te geven als Wilders. Het is dus niet zo dat als Wilders het zegt ik of Eric het zeker mogen, we mogen het dan gewoon ook.

Ik heb ook wat commentaar van je gezien die ik niet als sociaal zou willen bestempelen maar het klagen over 'hokjes' vind ik echt zo iets onzinnigs (in algemeen niet speciaal nu met jou). De verschillen zijn er (die heb ik niet gemaakt die zijn er) vervolgens zijn er namen voor gemaakt, dat maakt het gewoon wel zo gemakkelijk, niets mis mee.

DerUnterMensch | 23-08-11 | 17:08

@DerUnterMensch | 23-08-11 | 17:01
Wacht even... de meeste problemen met artikel 1 van de grondwet heeft toch écht Wilders en absoluut niemand anders. Sterker nog hij respecteert dat artikel van geen kant, want lees het nog maar eens hardop voor en denk dan aan het gedachtengoed van Wilders. Dus geen leugens vertellen a.u.b.

Hölzenbein | 23-08-11 | 17:04

Eric van Eerdenburg = elitaire hufter!

Klaas Wilting | 23-08-11 | 17:03

Schoorsteenveger | 23-08-11 | 16:50
.
Voor mensen die hun mening boven alle kritiek verheven wanen voelt goed onderbouwde kritiek - die hen zelfs tot het punt zou kunnen brengen waarop de mening bijgesteld zou moeten worden - aan als 'het zwijgen opleggen'... terwijl men eigenlijk met een mond vol tanden staat.

Bertus Betonsloper | 23-08-11 | 17:03

@ wakkere_nederlander | 23-08-11 | 16:04 |
Spelling is al mijn zwakste punt (ieder zijn sterke en zijn zwakke punten) en ik ben daarbij ook nog wat ziekjes vandaag dus ik bak er niets van. Een 4 vond ik eigenlijk nog overdreven hoog voor dat stukje.

@ Rafapaz | 23-08-11 | 16:03 |
Probeert GeenStijl die mensen dan te weren? Als dat zo was dan klopte je argumentatie maar die is nu compleet inhoudsloos. Van mij mogen ze van mening zijn dat PVVers niet welkom zijn maar zeg het dan ook gewoon hard op... “Wij willen geen PVVers op Lowlands!!!”, “PVV-stemmers niet welkom!” (al mogen ze het niet ook daadwerkelijk verbieden) Nou zal je zien dat als ze dat doen ze ook commentaar krijgen van mij (terwijl ik net zeg dat ze het van me mogen) maar het probleem zit zich erin dat ze altijd maar roepen dat de rechts mensen discrimineert en de PVV een racistische partij is met NSB trekjes en hoe iedereen gelijk is en niemand gediscrimineerd mag worden en hoe sociaal ze zelf wel niet zijn. Maar ondertussen willen ze wel zelf andere uitsluiten (NSB trekjes) op basis van hun politieke voorkeur (discriminatie). Asociaal!

Om specifieker te zijn waarom ze het niet mogen:
Artikel 1 Grondwet:
"Allen die zich in Nederland bevinden, worden in gelijke gevallen gelijk behandeld. Discriminatie wegens godsdienst, levensovertuiging, politieke gezindheid, ras, geslacht of op welke grond dan ook, is niet toegestaan."

Van mij mogen zie die wet voor een groot gedeelte overigens schrappen want hij wordt nu toch maar misbruikt waar het (voornamelijk links) uit komt en totaal links gelaten wanneer hij niet uit komt. Is het eisen van een groter percentage belasting over iemands zijn inkomen tenslotte ook niet anders behandelen op grond van zijn inkomen en dus discriminerend en dus verboden? Dan is het echter ineens 'geen gelijke geval meer' maar iemand met een andere politieke gezindheid of iemand van een ander ras is ook geen gelijk geval.

Probleem is dat je ook weer niet wilt dat iemand puur op basis van zijn ras of politieke voorkeur een festivals-tent of bus niet in mag. Tegelijkertijd moet je verschillen ook verschillend mogen behandelen en snapt ieder normaal mens dat als je 8 keer bent overvallen door jongere van ras x je geen jongere van ras x meer in je winkel wilt. Het is dus een hele moeilijke kwestie. Maar feit is dat deze wet momenteel meer wordt misbruikt en goed gebruikt.

Maar om terug te komen op jou vraag.. Daarom mogen ze het dus niet.

DerUnterMensch | 23-08-11 | 17:01

@robot from 1984 | 23-08-11 | 16:58
+1 voor de steyl.

Pax | 23-08-11 | 17:00

Eeven een vraagje: Oxfam Novib sponsoren ze dat Lowlands of zijn die alleen aanwezig voor de feel-good?

Graaf van Egmont | 23-08-11 | 16:59

De meeste hardcore Lowlands-gangers die ik ken zijn niet jong, niet links, hebben een Feyenoord seizoenkaart, geven niks om bullshit als de Lowlands Academy en geven een vermogen uit aan bier. Zeker de helft stemt PVV. Eric, leer je klanten kennen.

robot from 1984 | 23-08-11 | 16:58

OK. Zet ik vast een plaatje op.
Weten we zeker dat we allebei snel een weeïg gevoel in de maag krijgen.
www.youtube.com/watch?v=ziWFWAVdtHQ

Schoorsteenveger | 23-08-11 | 16:57

@DerUnterMensch | 23-08-11 | 16:29
Fijn dat je mijn tegel dus wél goed begrepen hebt. Wil ik er nog wel op ingaan want zo ben ik nou ook wel weer gheheh.

"Waarom haal je aan dat Wilders een klein deel van de bevolking is? Het is net zo'n groot deel als elke individu dus dit staat totaal los van het punt dat je probeert te beargumenteren. Feit."

Simpel antwoord, omdat het zo is. Wilders is een 16 miljoenste deel van onze bevolking, dat noem ik klein. Net zo klein als jij en ik dus. Niet altijd te veel onheil in mijn tegels zoeken. Het is gewoon zo. Punt.

"Verder laat je je vrijwel altijd erg socialistisch uit hier, dus wat is dan volgens jou jou politieke kleur?"

Misschien sociaal maar of dat dan ook direct socialistisch of links is weet ik niet, daar laat ik mensen gewoon maar klakkeloos over zeuren (ze stoppen je toch in een hokje of je wil of niet). Als ik een politieke kleur zou hebben dan zou ik gaan stemmen, maar ik stem niet (heb ik ook al vaker hier laten blijken). Maar ik vertik het om mijn ogen te sluiten. Ik heb zowel kritiek op Wolfsen (PvdA) alsook op de PVV of Wilders of op anderen. Dat mag in dit land en daar gaat ook deze topic over.

Je laatste alinea laat ik gewoon voor jouw rekening. Kan er iets van zeggen, maar neu... waarom zou ik. Het is jouw mening, niet de mijne, dus ik kan er mee leven.

Hölzenbein | 23-08-11 | 16:54

@Schoorsteenveger | 23-08-11 | 16:50

Ik denk dat ik zo voor een broodje shoarma ga.

Pax | 23-08-11 | 16:52

ik ben aan het woord | 23-08-11 | 16:43
Is er iemand die meneer van Eerdenburg het zwijgen op wil leggen dan? Hoor ik wel vaker de laatste tijd. Dat je al aan iemands vrijheid van meningsuiting zou komen als je zijn mening becommentarieert. Vrijheid van meningsuiting betekent niet dat je gevrijwaard bent van kritiek op jouw mening. Integendeel zou ik haast zeggen.

Schoorsteenveger | 23-08-11 | 16:50

Ik zeg: vrijheid van meningsuiting. Ook voor de baas van Lowlands.

ik ben aan het woord | 23-08-11 | 16:43

@The Unjorisable | 23-08-11 | 16:40
Als je de naam nog niet eens foutloos weet te reproduceren, hou dan gewoon je muil.

robot from 1984 | 23-08-11 | 16:42

Misschien kan Geert eens laten weten hoe het staat met de vertrouwenterugverdienmeter.

SheriffSharif | 23-08-11 | 16:40

Kansloos evenement met dito links tuig!!!

Geerdt Wilders | 23-08-11 | 16:40

Alsof Low Lands zo multicultureel is. Ik bedoel: hoeveel allochtonen komen er naar LL? Nee, het is meer zo'n festival voor mensen die denken dat ze heel erg "Rock n Roll" zijn.

The Unjorisable | 23-08-11 | 16:40

Links, rechts, pvv-er, moslim, het maakt me allemaal geen kont uit. Ik haat gewoon iedereen.

Gier | 23-08-11 | 16:38

@Schoorsteenveger | 23-08-11 | 15:03
Haha, daar kunnen de Spamhoer van Prins Kernafval van Forbiddinghuizen en zijn rariteitenkabinet nog veel van leren.

Prof. D.A.H. Vintik | 23-08-11 | 16:38

@dendololr | 23-08-11 | 16:35
WTF? Ik zoek het net op, E165 voor een festival van twee dagen? Ik mag aannemen dat er gratis escorts bij die servicekosten inbegrepen zitten?

Pax | 23-08-11 | 16:38

Ooit, in den beginne, was Lowlands leuk! Goede muziek, meligheid,en volop de mogelijkheid om relaxt ergens een tent binnen te dwarrelen en je door de muziek te laten verassen. Zoals alles is ook dit aan zijn eigen succes en vooral hebberigheid ten onder gegaan. Een feestje met 55000 man is niet leuk meer en al helemaal niet als niks meer mag en van alles moet. En over politiek moet al helemaal niet geluld worden, achtelijk betweterige randdebielen. ( en trouwens; heel raar misschien maar ik houd van rock,festivals ed. zie er af en toe als een hippie uit; maar ben beslist niet links! Dat kan ook nog ...)

pfffft! | 23-08-11 | 16:37

@ dendololr | 23-08-11 | 16:35
Jij wel?

Pa Cartwright | 23-08-11 | 16:37

lol @ het idee dat multicultirelpaupers een kaartje voor 160 euro gaan kopen om te gaan rellen. Snapt die achterlijke directeur wel over welk volk hij het heeft?

dendololr | 23-08-11 | 16:35

Pa Cartwright | 23-08-11 | 16:34
.
Nog! Dank je ;)

Bertus Betonsloper | 23-08-11 | 16:35

Waarschuwen is niet hetzelfde als haatzaaien...@ de betaalautomaat | 23-08-11 | 16:30. Maar ik kan me goed voorstellen dat dat voor de politiek correcte 'objectieve denker' een 'mentale brug' te ver is.

Bertus Betonsloper | 23-08-11 | 16:34

@ Bertus Betonsloper | 23-08-11 | 16:30
Korte duik – frisjes nog zekers?

Pa Cartwright | 23-08-11 | 16:34

@ SheriffSharif | 23-08-11 | 16:27
Nou uhm, mag je best weten hoor, ik ben die pvv'ers een beetje uit het oog verloren. Die begeesterende interesse is er niet meer. Echt.

Pa Cartwright | 23-08-11 | 16:32

again FUCK LOWLANDS!!!

fifi23 | 23-08-11 | 16:32

Pax | 23-08-11 | 16:28
.
Wilders is niet intelligent, Wilders is slim. Intelligentie manifesteert zich anders... Pax.

Bertus Betonsloper | 23-08-11 | 16:30

Bertus Betonsloper | 23-08-11 | 16:02

Ik zie mezelf als vrij objectief, maar vindt u niet dat u zelf ook een aardig kruistochtje aan het voeren bent? :) Waarmee u dus aan de kwalificatie in uw eigen plempsel (van 16.02) voldoet..

de betaalautomaat | 23-08-11 | 16:30

@ Hölzenbein | 23-08-11 | 16:03 |
Ik had in die zin iets aangepast maar het oude kennelijk niet goed weggehaald / aangepast.

"Jij stelt dat als Wilders het mag, dat andere het ZEKER mogen waarmee je suggereerde dat andere nog meer mogen (of een hogere status hebben). Dus als Wilders dit mag mogen andere dat ZEKER. Dat is gewoon Nederlands."

DerUnterMensch | 23-08-11 | 16:29

Niekler | 23-08-11 | 16:27
.
Dat is een drogreden. Nu de argumenten, ok?

Bertus Betonsloper | 23-08-11 | 16:29

@Art Vandelay Ultor | 23-08-11 | 16:26
Ik weet zeker dat Wilders exact kreeg wat hij wilde. Als er een ding is dat ik niet betwijfel, is het dat het een zeer intelligente man met een dubbel agenda is.
Ik vermoed geen megalomane plannen. Misschien dat de luxe van de riante sponsoring die hij nu geniet zijn doel was.

Pax | 23-08-11 | 16:28

@Niekler | 23-08-11 | 16:27
Wilders en het fascisme hangen beide samen met het brede begrip van politiek, klopt.

Art Vandelay Ultor | 23-08-11 | 16:28

Pa Cartwright | 23-08-11 | 14:29
Hoe zit het dan met de brievenbusplasser? Hij wekt de suggestie vooral te drinken gezien zijn nieuw verworven bijnaam, maar is toch ook een stecvige rokert. Waar overigens niks mis mee is.

SheriffSharif | 23-08-11 | 16:27

@wilders adepten
Sorry maar als je van mening bent dat Wilders geen overeenkomsten met fascisme tentoonstelt. Dan heb je echt een bord voor je kop. Geen haar beter dan extreem-links.

Niekler | 23-08-11 | 16:27

@ Pax & Bertus, You're both starting to freak me out! *F*cking weirdo's mompelen doet*

de betaalautomaat | 23-08-11 | 16:27

Pax | 23-08-11 | 16:23 Geen idee. Neem zo iig een frisse duik in zee en dan zien we wel weer verder.

Bertus Betonsloper | 23-08-11 | 16:27

@ThaWeazly | 23-08-11 | 16:22
Er is wel degelijk goed beleid, maar ik verduidelijk dat ik niet hoor bij de extreem waar Geenstijl zich achter schaart, als bij degene die daar tegenover staat. De eerste is te driftig en ondoordacht, de tweede te zweverig en onrealistisch.

Pax | 23-08-11 | 16:27

@Pax | 23-08-11 | 16:22
Zie je het niet als een gefaalde poging dan?

Art Vandelay Ultor | 23-08-11 | 16:26

@Bertus Betonsloper | 23-08-11 | 16:21
Ga je ergens heen hiermee?

Pax | 23-08-11 | 16:23

Mogen wij dan de organisator zijn mail adres hebben kan ik ook fijntjes laten weten wat ik van zijn spam actie vind

25TaLife | 23-08-11 | 16:22

@Art Vandelay Ultor | 23-08-11 | 16:16
Ik had de integriteit van een gefaalde poging gewaardeerd.

Pax | 23-08-11 | 16:22

DerUnterMensch | 23-08-11 | 16:14

Ik doelde niet echt op die specifieke woorden, maar ik vond (vooral) uw 1e alinea ietwat warrig. Ik begreep u verder wel: iets met links/rechts verhouding, pot, ketel en zwart zien toch? Ben ik wel met u eens, maar denk dat dit (zoals zoveel dingen) 2 kanten op werkt.

de betaalautomaat | 23-08-11 | 16:22

@Bertus Betonsloper | 23-08-11 | 16:20
Voer je nu al zelfgesprekken? Je opmerking is in ieder geval al weg, dus het ligt niet aan mij...

Hölzenbein | 23-08-11 | 16:22

Het is nooit goed, het beleid van de regering is kudt, het leven is kudt. Maar als er dan weer eens iemand iets wil doen aan dat beleid is het weer niet goed. Nee lekker in je afbetaalde huisje zitten klagen dat het zo kudt gaat, dat helpt tenminste. Dat zal de beleidsmakers leren.

Waar is dat Nederland dat mensen nog eens op kwamen voor hun rechten en actie gingen voeren. Nederland het land vol kwade bankplakkers.

ThaWeazly | 23-08-11 | 16:22

Pax | 23-08-11 | 16:19 Voelt Pax zich vredig?

Bertus Betonsloper | 23-08-11 | 16:21

@Hölzen-brein | 23-08-11 | 16:15 Bertus gebruikt geen pilletjes, onnozele inhoudsloze na-babbelaar.

Bertus Betonsloper | 23-08-11 | 16:20

@Bertus Betonsloper | 23-08-11 | 16:17
Merkwaardig. Dat Bertus over zichzelf spreekt in de derde persoonsvorm, bedoel ik dan. Voelt Bertus zich vaker paranoide?

Pax | 23-08-11 | 16:19

Was gewoon een prima weekendje vermaak. Lekker bier drinken in de zon overdag en in de avond een beschaafd dansje doen.

Ik word alleen zo moe van dat zero tolerance gedoe. Kan iemand me uitleggen wie ze daar nou mee voor de gek houden? Werken doet dat beleid toch niet. Nergens op geen enkel feest. Maar geen een politieke partij durft naar een echte oplossing te zoeken.

nikkelen nelis | 23-08-11 | 16:17

Pax | 23-08-11 | 16:12 | Merkwaardig... de inhoud van je plempsel in combi met je nick doen Bertus nou weer vermoeden met de eerste de beste oplichter van doen te hebben.

Bertus Betonsloper | 23-08-11 | 16:17

hoeveel subsidie ontvangt dat linkse zooitje eigenlijk?

watsinneneem | 23-08-11 | 16:17

@Pax | 23-08-11 | 16:12
Eigenlijk is het allemaal te snel gegaan met hem en zijn partij.

Maar mensen hebben geen geduld, dus krijg je dat.

Art Vandelay Ultor | 23-08-11 | 16:16

Het was zeer geslaagd dit jaar, heb helemaal niets meegekregen van Oxfam of andere organisaties, prima festival, lekker in een luxe camper, een apotheker om de hoek, lekkere wijven ( allemaal zonder okselhaar )en veel gezellige mensen, geen opstootje of wat dan ook gezien en toch wel wat verassingen qua bands. Mensen van mijn generatie ( 30 en nog wat ) laten zich niets vertellen, misschien dat de wat jongere luitjes zich wel wat laten aanlullen, geen idee.
Volgend jaar weer!

LonelyWanker | 23-08-11 | 16:16

@Bertus Betonsloper | 23-08-11 | 16:09
Pilletjes vergeten in te nemen, mafketel.

Hölzenbein | 23-08-11 | 16:15

@Rafapaz | 23-08-11 | 16:03
Dat bedoel ik. Ik voeg me hier niet bij die hippies, maar ik stoor me eraan dat een (inmiddels) linkse hobby als Geenstijl zo los gaat over een gesubsidieerd particulier evenement waarvan een organisator een politieke mening heeft, Brusselmans reageert alsof de festivalgangers AK-47's in hun handen kregen gedrukt.

Pax | 23-08-11 | 16:14

Belachelijke mail, ik bepaal zelf wel wie ik spam.

Maar als het de bovenstaande reaguurders aanleiding geeft om dit geweldige festival massaal te boycotten, dan zeg ik: Topactie!

KimWok | 23-08-11 | 16:14

@ de betaalautomaat | 23-08-11 | 16:01 |
Ja ook gewoon Nederlands.

DerUnterMensch | 23-08-11 | 16:14

@Pa Cartwright | 23-08-11 | 15:59
Ja, Kroeske was in de jaren 90, ben hem in 89 nog eens tegengekomen op Pinkpop trouwens.
We leven nu in 2011, en mijn punt is dat popmuziek van iedereen is, niet alleen van die voorspelbare types die het mogen presenteren, zoals je nu vaak ziet op tv bij vara en ntr.

Onderbuik | 23-08-11 | 16:13

@Steef K. | 23-08-11 | 16:09
Dit jaar waren er vooral heel veel studententypes, levensgenieters (M/V) en hier en daar een vredig herkauwende pillenslikker. Was een geweldig feest, er gebeurde niks vervelends en voor de douches stond steeds een enorme rij. "Ons soort mensen" heeft LL allang overgenomen, alleen de festivaldirectie heeft het nog niet door.

Symmachus | 23-08-11 | 16:12

Lekker onprofessioneel maar blijkbaar kan de organisatie zich dat nog veroorloven.

Jippie | 23-08-11 | 16:12

@de betaalautomaat | 23-08-11 | 15:54
Ik kan je beloven dat de politiek van beide mij evenveel niet aan staan. Mijn dubieuze obsessie met Femke als cougar staat er los van.

@Art Vandelay Ultor | 23-08-11 | 15:59
Sorry, ik bedoel uiteraard een parlementaire functie.

En dat bedoel ik, het was gebakken lucht. Kaliber Pim Fortuijn, met minder inzicht en meer aggressie.
Het is inderdaad zo dat hij nu *enige* invloed bezit, maar waar ik me aan stoor is dat - ondanks het feit dat ik dat liever niet zie gebeuren - hij die invloed voor van alles inzet behalve de zondebokken die hij als boegbeeld heeft gebruikt.

Simpel gezegd, 1.5 miljoen kiezers stuurden hem naar de Kamer om een pak melk te halen en hij komt met eieren terug. Nu sla ik geen omelet af, maar dat was niet de afspraak. En smoesjes of vage doelloze verwijten compenseren dat niet. Sterker, als er een partij beloften heeft gebroken lijkt het de zijne, en de samenval met een labiele en overhaast bij elkaar gesprokkelde partij doet me des te meer denken aan de facade van een oplichter.

Pax | 23-08-11 | 16:12

@Symmachus | 23-08-11 | 16:09
Brouwers zijn tuig. Allemaal.

Art Vandelay Ultor | 23-08-11 | 16:10

@Croissant | 23-08-11 | 15:56
Jij bent er duidelijk nooit geweest. Heb geen dreadlock gezien dit weekend.

@Art Vandelay Ultor | 23-08-11 | 15:56
Dan moet je bij de brouwerskartels wezen denk ik :)

Symmachus | 23-08-11 | 16:09

Ik heb er vorig jaar een top weekend gehad.
Wanneer mensen zoals ik naar zo'n festival is het ten dode opgechreven voor de idealisten. Lowlands is voorbij. Misschien dat ik volgend jaar weer ga. Hopelijk lekker weinig links tuig dan.

Steef K. | 23-08-11 | 16:09

-weggejorist-

Bertus Betonsloper | 23-08-11 | 16:09

@ Rafapaz | 23-08-11 | 16:03
.
Persoonlijk reken ik het linkse schorem dat Lowlands bevolkt tot de hersenloze, politiek correct geïndoctrineerde paupers van deze samenleving, maar goed, dat is ook maar een mening.

Bertus Betonsloper | 23-08-11 | 16:07

DerUnterMensch | 23-08-11 | 15:59 | + 1 -
Argumentering: 10
Spelling: 4

wakkere_nederlander | 23-08-11 | 16:04

@Bertus Betonsloper | 23-08-11 | 16:02
Zakdoekje?

Hölzenbein | 23-08-11 | 16:04

Wat een lekker hypocriet stuk..

Dit is overigens de spreekbuis van de PVV, dus waarom mag de organisatie van dit evenement die paupers niet proberen te weren?! Ik wil mensen met zo'n beperkte levensvisie ook liever niet op mijn feestje.

Rafapaz | 23-08-11 | 16:03

@DerUnterMensch | 23-08-11 | 15:59
Wat probeer je eigenlijk in je eerste alinea te zeggen? Iets dat ik absoluut zo niet gezegd heb. Lezen is moeilijk hè? Viel mij al op bij het woord Nederland. Ik schreef Nederlands (de taal) dus je rukt alles uit elkaar. Man man man. Of wil je mij vertellen dat ik dit gezegd zou hebben (want voor mij is dat echt koeterwaals):

Jij stelt dat als andere het zouden mag Wilders dat andere het zeker mogen waarmee je suggereerde dat andere nog meer mogen dus als Wilders dit mag mogen andere dat ZEKER. Dat is gewoon Nederland.

Hölzenbein | 23-08-11 | 16:03

-weggejorist-

vvt349 | 23-08-11 | 16:03

@de betaalautomaat
@Hölzenbein | 23-08-11 | 15:50
.
Haatzaaiers gaan altijd en overal hun strijd aan voor een 'rechtvaardigere samenleving' *PROEST*, 'solidariteit' *PROEST* en 'een eerlijkere verdeling' *PROEST*... of voeren de jihad. Hölzenbein vormt daarop geen uitzondering.

Bertus Betonsloper | 23-08-11 | 16:02

Gootbalkoning | 23-08-11 | 14:45

Aha, een echte liberale (of libertarische partij) bestaat: http://www.libertarischepartij.nl/index.shtml

Pakzooi | 23-08-11 | 16:01

DerUnterMensch | 23-08-11 | 15:59

"Dat is gewoon Nederland", maar geen gewoon Nederlands, of ik heb een opfriscursus nodig..

de betaalautomaat | 23-08-11 | 16:01

Croissant | 23-08-11 | 15:56 |
jij loopt net zo ver achter als Eric zelf.

DerUnterMensch | 23-08-11 | 16:00

@ Onderbuik | 23-08-11 | 15:52
Dolf Jansen is een vervelende blaag. Altijd al geweest. Period.
Kroeske is welhaast een instituut. Menig grote band heeft in de beginperiode in zijn studio gezeten voor "een sessie". Ik vind het dan niet verwonderlijk dat Kroeske wat backstage doet op Pinkpop, hij krijgt die deur wél open.

Pa Cartwright | 23-08-11 | 15:59

@Pax | 23-08-11 | 15:46
Welke ministeriële functie?

Hij heeft er in ieder geval voor geopteerd om zijn kansen meteen te pakken en z.s.m. invloed op kabinetsbeleid te verwerven.

Hij had ook kunnen wachten tot zijn partij nóg groter was om nog meer invloed te verwerven, maar gezien de labiliteit van de PVV heeft hij dat niet gedaan.

Valt iets voor te zeggen.

Al denk ik dat - wanneer dit kabinet de rit uitzit - hij in 2015 met vrij lege handen staat.

Art Vandelay Ultor | 23-08-11 | 15:59

@ Hölzenbein | 23-08-11 | 15:33 |

Che_cuevara heeft gewoon gelijk. Je snapt volgens mij het idee van vrijheid van meningsuiting niet. Dat betekend namelijk dat elk individu zijn eventueel afwijkende mening mag geven. Jij stelt dat als andere het zouden mag Wilders dat andere het zeker mogen waarmee je suggereerde dat andere nog meer mogen dus als Wilders dit mag mogen andere dat ZEKER. Dat is gewoon Nederland. Daarmee zeg je dus gewoon dat die andere mensen boven Wilders staan. Iedereen mag het zo goed zijn mening geven.

Waarom haal je aan dat Wilders een klein deel van de bevolking is? Het is net zo'n groot deel als elke individu dus dit staat totaal los van het punt dat je probeert te beargumenteren. Feit.

Verder laat je je vrijwel altijd erg socialistisch uit hier, dus wat is dan volgens jou jou politieke kleur?

Waarom maakt Eric zich eigenlijk zo bang voor die PVVers. Rechts liberaal Nederland is voor vrijheid dus ook voor een open drugsbeleid. Daarentegen wilt links NL alles verbieden dat ze zelf slecht vinden. (voorlopig vinden ze drugs nog goed maar dat geeft geen zekerheid voor de toekomst. Het rechtse liberale idee wel (rechtse partijen niet want die kunnen daar met bepaalde punten vanaf wijken). Overall hoef je je bij rechts dus veel minder druk te maken om kleinzieligheid terwijl je er bij links verzekerd bent van kleinzieligheid.

DerUnterMensch | 23-08-11 | 15:59

@Nietvoordekat ben het met je eens, maar ik pleit ervoor niet het festival aan te spreken. Komt narigheid van, zonde van een festival als Lowlands toch?

Rincewind | 23-08-11 | 15:58

@Symmachus | 23-08-11 | 15:50
Het is overal te duur, is mijn punt.

Art Vandelay Ultor | 23-08-11 | 15:56

Lowlands is voor krakers en ander gepeupel. Opbokken met dat hippiefeest.

Croissant | 23-08-11 | 15:56

*op nieuw topic wachten doet*

de betaalautomaat | 23-08-11 | 15:55

Laat die mensen ook een feestje hebben

bazza | 23-08-11 | 15:55

@me,myself and IK | 23-08-11 | 14:39
Je bedoelt Sensation?

Steilloos ten Onder | 23-08-11 | 15:54

Pax | 23-08-11 | 15:48

Haha dat heeft u mij nooit horen zeggen.. ben 5,5 jaar jonger dan het dinnetje dus..

Nee u vertelde Wilders en Halsema "allebei clowns" te vinden. Waarna u met ons allen deelde "eerder met Halsema in bed te duiken" mijn post zat hem voornamelijk in dat "eerder" dat laat namelijk de optie om Wilders te bestijgen open.. zou mijn hobby niet zijn daarom vroeg ik u: Is het een kwestie van een beetje Bi is niet bah, of sluit u dhr. Wilders op deze manier gewoon met iets meer tact uit.

de betaalautomaat | 23-08-11 | 15:54

Nietvoordekat | 23-08-11 | 15:50 |
De vraag was retorisch maar niettemin bedankt voor je uitleg ;)

De waard zijn gast | 23-08-11 | 15:54

Toch ergens wel handig bekeken door die Eric,eerst op ultra rechtse wijze de zakken van je klantjes leeg trekken en dan je ultra linkse dekbeelden er voor terug stoppen.

K.Zwellever | 23-08-11 | 15:52

@Pa Cartwright | 23-08-11 | 15:47
Ja Kroeske maakte leuke muziek programma's op radio en tv, heb je een punt.
Maar wat ik bedoel is waarom worden dit soort festivals (m.n. pinkpop) altijd gepresenteerd door dit soort types, en dan met name dolf jansen, en die tattoo bob die de laatste jaren dit soort dingen presenteerd. Vind het erg cliché matig allemaal, teveel jaren '60-'70 spruitjeslucht ook.

Onderbuik | 23-08-11 | 15:52

@De waard zijn gast | 23-08-11 | 15:47
Bezoekers? Directeur? Genoeg redenen, lijkt me zo.

Nietvoordekat | 23-08-11 | 15:50

@de betaalautomaat | 23-08-11 | 15:48
Klopt ook wel weer ja. ;)

Hölzenbein | 23-08-11 | 15:50

@Art Vandelay Ultor | 23-08-11 | 15:46
Heb het over pakweg een 400ml. Noem mij één festival waar een standaardbiertje omgerekend minder dan 2,50 kost.

Symmachus | 23-08-11 | 15:50

Haatzaaien is toch normaal altijd iets dat rechts doet. Hölzenbein | 23-08-11 | 15:40
Links noemt rechtse kritiek haatzaaien. Dat dan weer wel.

La Bailaora | 23-08-11 | 15:49

Adverteren in een landelijke krant is ook niet zo'n goeie manier om een nichemarkt te bereiken.

Valentijn Schuinsmaa | 23-08-11 | 15:49

@Rincewind | 23-08-11 | 15:34
Sorry, maar dit is echt niet "in het verkeerde spotlight" duwen. Dit is even haarfijn een lichtje schijnen op waar de stront aan de muur zit. Discriminatie op basis van politieke voorkeur is ook discriminatie. Ik zou me, als ik als PVV'er op dat festival was, enorm geschoffeerd voelen, en allesbehalve welkom, terwijl je er toch een flinke mep geld voor kwijt bent. Wees ff eerlijk, wat verwacht jij van zo'n festival? Ik verwacht bier, feesten, meer bier, kotsen, doorfeesten, in de verkeerde tent in slaap vallen, vervolgens nare smaak wegspoelen met meer bier en dan nog wat langer doorfeesten. Wat ik niet verwacht is dat ik bij monde van zo'n kloothommel een lesje politiek krijg.

Domme actie dus van die schijtvlek van een van Eerdenburg. Dat mag gewoon even gezegd worden. En aangezien hij de directeur is van dat festival, weet hij donders goed dat hij namens dat festival praat, en dan mag nu dat festival even stilzitten tijdens het scheren. Zo.

Nietvoordekat | 23-08-11 | 15:49

@de betaalautomaat | 23-08-11 | 15:45
Houd jij niet van cougars? Ik vind die trend het beste exportproduct uit de VS sinds de geallieerde troepen.

Pax | 23-08-11 | 15:48

@ Hölz: Je hoeft niet persé in ieder topic de strijd aan te gaan hoor :D

de betaalautomaat | 23-08-11 | 15:48

Waarom denk ik bij 'LowLands' altijd eerst aan 'LowLife'?

De waard zijn gast | 23-08-11 | 15:47

@ Onderbuik | 23-08-11 | 15:40
Onbegrijpelijk dat je ook Jan Douwe Kroeske aanvoert. Met zijn 2 Meter Sessies maakte hij fantastische radio, zonder maar énige politieke connotatie.

Pa Cartwright | 23-08-11 | 15:47

@Art Vandelay Ultor | 23-08-11 | 15:38
Ik geef je daar gelijk in. Wilders maakte gedurfte beloftes, maar uiteraard had hij altijd al in gedachten moeten houden dat hij uiteindelijk geen alleenheerser zou zijn. Politiek is compromis sluiten.
Toch ben ik er ontevreden over.
Let wel, over het algemeen ben ik het met hem oneens - zijn beleid lijkt mij meer marketingstunt dan een reeele oplossing voor de problemen die het moet adresseren - maar zelfs dan vind ik het gebrek aan doortastendheid verrassend.
Het is haast alsof hij het (radicaal beleid) als publiciteitspaardje gebruikte en dat paard rechtstreeks naar de lijmfabriek stuurde toen zijn ministriele functie gegarandeerd was.

Pax | 23-08-11 | 15:46

@Parsons | 23-08-11 | 15:42
Zeg ik dat?

Hölzenbein | 23-08-11 | 15:46

@Symmachus | 23-08-11 | 15:44
Het is ook niet goedkoop...

*plopt een lauwe Schulti*

Art Vandelay Ultor | 23-08-11 | 15:46

@Ché nu pas jent | 23-08-11 | 15:41
Wil ik graag nog eens naartoe. Als het nou echt om (ongesubsidieerde) kunst gaat, en niet die tragisch-amateuristische kutzooi die je op Lowlands ziet, is daar veel meer te zien.

Symmachus | 23-08-11 | 15:46

Pax | 23-08-11 | 15:40

LOL onder het mom een beetje bi is niet bah, of is dit gewoon een subtiele manier om Wilders uit te sluiten? :)

de betaalautomaat | 23-08-11 | 15:45

@Ché nu pas jent | 23-08-11 | 15:29
Neuh, ik heb gewoon netjes 350 euri stukgeslagen voor mij en mn vriendin. Vind de bierprijs trouwens best meevallen, 3,75 voor een grote bierunit is echt niet duur.

Symmachus | 23-08-11 | 15:44

Hölzenbein | 23-08-11 | 15:40 | + 0 -
*godwin*
Ow ja?
...

Ché nu pas jent | 23-08-11 | 15:43

dosis | 23-08-11 | 15:33
Goeie tip!

Hé Pax, psssst! Hoer! Ga 'es koken kreng! Enne.... je moeder.

de betaalautomaat | 23-08-11 | 15:43

Gewoon lekker alleen naar de zwarte cross gaan.

reCAPTCHA | 23-08-11 | 15:43

Al die festivals zijn gewoon muziek kermissen voor de gewone zuipende, blowende, snuivende, spuitende en neukende (BNN) medemensch. Niks cultureels of intellectueels aan. Gewoon simpel massatoerisme voor Henk en Ingrid c.s.. Zelfs een Oerol drijgt zoiets te worden als een Koninginnedag. Ook zo een massaal jeuk-event.

web_krijter | 23-08-11 | 15:41

Als je niet van regen in je tentje houdt, kun je altijd nog naar het Burning man festival in de Joe es of Ee.

Ché nu pas jent | 23-08-11 | 15:41

@wakkere_nederlander | 23-08-11 | 15:39
Kan mij eens iemand uitleggen wat daar links aan is? Haatzaaien is toch normaal altijd iets dat rechts doet. Of vergis ik mij?

Hölzenbein | 23-08-11 | 15:40

Festivals worden misbruikt door linkse VA!RA types, zoals Jan Douwe Kroeske, Dolf Jansen, en wat recenter door die dikke meneer met midlife crisis en plakplaatjes op zijn armen.
Dit soort types gaan er ten onrechte vanuit dat ze zomaar anderen mogen lastig vallen met hun bekrompen ideeën, weg met die übermenschen en snel aub.

Onderbuik | 23-08-11 | 15:40

Oh my. Ik vraag of de PVV jongerendag dan niet kwalificeert als politiek georienteerde jongerenbijeenkomst, zonder enige scheldwoorden, en die wordt zonder pardoes weggejorist.
Werd er een sponsor/aandeelhouder kwaad, Geenstijl?

@de betaalautomaat | 23-08-11 | 15:32
Altijd meer mijn vriend. Om eerlijk te zijn interesseren beide links en rechts mij niet, Wilders en Halsema zijn allebei clowns. Toegegeven, ik zou eerder met Halsema in bed duiken.

Pax | 23-08-11 | 15:40

De organisatie van LL snapt het dus echt niet!
Misschien was meer dan helft van de bezoekers wel PVV gezind en tòch heeft iedereen gebroederlijk plezier gehad.
Wat is nu jullie fucking punt organisatie ???
Het is links dat haat zaait, laat je niet gek maken.

wakkere_nederlander | 23-08-11 | 15:39

@ Parsons | 23-08-11 | 15:32
Als ik het goed begrijp, gaat die subsidie is niet naar het festival zelf. Dat kan zich prima bedruipen. De subsidie is voor "High Arts in the Lowlands" – iets met podiumkunsten. 200K lijkt mij dan vrij fors.

Pa Cartwright | 23-08-11 | 15:38

@Pax | 23-08-11 | 15:23
Het argument is dat Wilders tegenwoordig meer de marionet lijkt dan andersom.

Gevangen in een kabinet dat in de marge enkele van zijn plannen (wellicht) kan uitvoeren omdat hij buiten de gedoogconstructie al helemaal niets voor elkaar kan krijgen.

Art Vandelay Ultor | 23-08-11 | 15:38

@ mokum4all | 23-08-11 | 15:28 |
Ook goed zolang die persoon maar niet (ook) zeer links georiënteerd is want dan zul je toch zien dat je dit soort dingen houd.

DerUnterMensch | 23-08-11 | 15:38

@Parsons | 23-08-11 | 15:32
Moet jij toch weten als eerzame belastingbetaler. Nee, dat hebben ze niet nodig. Utrecht wou eens ooit wat subsidie uitkeren maar is er nooit van gekomen. Tevreden?

Hölzenbein | 23-08-11 | 15:37

Dus Artikel 1 van de grondwet, met name `politieke gezindheid', is dus een dode letter volgens Meneer van Eerdenburg.
-
"de nieuwe fascisten zullen zich zich anti-fascisten noemen" Henry Morganthau (Minister van Financiën in regering Roosevelt)

HonderdEnEen | 23-08-11 | 15:35

1) Zeer domme actie van organisatie Lowlands (zo trek je het festival in de verkeerde spotlights)

2) GS: niet zo kafferen over dit festival (zo duw je het festival in de verkeerde spotlight)

Rincewind | 23-08-11 | 15:34

zeg maar jansen | 23-08-11 | 15:32 | + 0 -
Juist em.
En dat is nou wel weer wat voor hippies:

Regenwater opvangen in je rastamuts en daar een lekker kopje thee van trekken in je juten doorlektentje.

Ché nu pas jent | 23-08-11 | 15:34

de betaalautomaat | 23-08-11 | 15:32 |
Aan de stijl meen ik een vrouwmensch te herkennen. Misschien kun je het over die boeg gooien?

dosis | 23-08-11 | 15:33

@Che_cuevara | 23-08-11 | 15:10
Ten eerste ben ik geen linksmens, ten tweede zegt dat niets over minderwaardigheid dus zet je calimerohoedje maar weer af. Wilders maakt nou eenmaal een klein percentage van onze bevolking uit. #feit En als dat kleine percentage zijn mening vrij mag uiten dan mag de resterende 85% van de bevolking dat ZEKER. Is gewoon Nederlands hoor.

Hölzenbein | 23-08-11 | 15:33

Ché nu pas jent | 23-08-11 | 15:29 Voor je natje zit je op de camping wel goed deze zomer. ;-)

zeg maar jansen | 23-08-11 | 15:32

Gaat er subsidie naar Lowlands?

Parsons | 23-08-11 | 15:32

Pax | 23-08-11 | 15:28

Zijn we al op het gewenste niveau? Of moet er meer pit achter?

de betaalautomaat | 23-08-11 | 15:32

Zou Eric zo gek op spam zijn?

How low can you go.

deraderendraaien | 23-08-11 | 15:30

-weggejorist-

Pax | 23-08-11 | 15:30

Symmachus | 23-08-11 | 15:24 | + 0 -
Dus jij gaat iedere keer naar de camping voor je natje en je droogje?

Dat werkt niet hè.

Ik hou het op verborgen prijs afspraken.

Ché nu pas jent | 23-08-11 | 15:29

Wat zeur je nou Brusselmans. Iedereen weet toch dat Lowlands een links feestje is.

LijstG | 23-08-11 | 15:29

Pax | 23-08-11 | 15:28

Je moeder!

de betaalautomaat | 23-08-11 | 15:28

(...) Zou goed zijn als een rechts-georienteerd persoon eens zo'n festival zou opzetten (...)DerUnterMensch | 23-08-11 | 15:26
Zou goed zijn als een muziek-georienteerd persoon eens zo'n festival zou opzetten.

mokum4all | 23-08-11 | 15:28

Dat hadden ze vooraf moeten zeggen. Maar nee, de centjes van de PVV tokkies zijn wel leuk. Dat dan weer wel.

doskabouter | 23-08-11 | 15:28

-weggejorist-

Pax | 23-08-11 | 15:28

Schoorsteenveger | 23-08-11 | 15:03

Nou! Erik. *nog drie keer Erik zeggen doet*

de betaalautomaat | 23-08-11 | 15:28

@Che_cuevara | 23-08-11 | 14:31
Ja hij zal die kleuterschool nog wel gedaan hebben ,alleen heeft hij vroeger nooit zo'n mooi rood driewielertje gekregen van de Sint en al die andere kleutertjes wel!

deraderendraaien | 23-08-11 | 15:26

Het sturen van SPAM is wettelijk verboden. Nou is het oproepen tot het doen van klachten niet verboden maar aangezien hier letterlijk is opgeroepen om te spammen zijn ze dus misschien in overtreding. Enige probleempje nog is dat de wet zegt "~ en berichten gegenereerd door een automatisch oproepsyteem met een commerciële, charitatieve of ideële inhoud te versturen" en dan is de vraag of als jij mensen oproept te spammen of dat mag worden gezien als 'automatisch oproepsysteem'. Maar een mailtje naar de OPTA kan natuurlijk geen kwaad. Overigens is de hele rockscene zijn linkse karakter aan het verliezen wat de scene natuurlijk ten goede komt.

Zie:
www.bizzmark.nl/Bizzmark/nieuws.php?pa...
En voor een klacht:
www.spamklacht.nl/klacht-indienen/

Herinnert u zich deze nog? www.geenstijl.nl/mt/archieven/2010/05/...

Zou goed zijn als een rechts-georienteerd persoon eens zo'n festival zou opzetten, verder wel het zelfde karakter maar wat minder links gebedel en geïndoctrineer en zouden er zoals op Lowlands politieke dingen komen dan wel met hoor en wederhoor.

DerUnterMensch | 23-08-11 | 15:26

Pax | 23-08-11 | 15:23 Ga jij ergens anders die discussie met jezelf aan.

Zak hooi.

zeg maar jansen | 23-08-11 | 15:25

@Ché nu pas jent | 23-08-11 | 15:19
De prijzen zijn zo hoog omdat ene van E. teringveel geld voor een standplaats vraagt. En je mag je eigen zooi meenemen op de camping, dus je hoeft niet bij de horeca te kopen.

Symmachus | 23-08-11 | 15:24

Woops, ik bedoelde uiteraard @Art Vandelay Ultor | 23-08-11 | 15:19
*Ik* zit te werken ondertussen ;)

Pax | 23-08-11 | 15:24

Wow, de verdraagzaamheid van een groep pillenslikkende, sos-snuivende tripkikkers op Decibel is een flink stuk groter. Als ik dit zo zie, ben ik verrekte blij dat ik altijd lekker naar Decibel ga. Voor het geval ik door het gros hier meteen als tokkie neergezet ga worden; promovendi, eigen huis, goed salaris.

Aatje | 23-08-11 | 15:24

Misschien moeten ze bij Lowlands weer eens goede bands zien te krijgen...

Granaatappel | 23-08-11 | 15:23

@Pax | 23-08-11 | 15:17
En nu ga ik een discussie met je aan gebaseerd op de argumenten die je aan hebt gesleept.
Oh wacht..

Pax | 23-08-11 | 15:23

Volgend jaar dus rellen op dit fascistische festival.

StijlvolRechts | 23-08-11 | 15:22

@ Schoorsteenveger | 23-08-11 | 15:03 | + 6 -

De spijker op de kop van Eric, chapeau.

sjipsknip | 23-08-11 | 15:22

Che_cuevara | 23-08-11 | 14:31
Nee, daar hebben ze m afgeschopt toen ie al een jaar zijn auto parkeerde op de parking van de directeur.....

lilluke halve hoan | 23-08-11 | 15:22

@Suriboy | 23-08-11 | 15:14
Heb net een paar honderd euro stukgeslagen op LL en het boeit me geen reet wie daar van profiteert. Ik heb in ieder geval een werelds weekend gehad. Wel jammer dat ze nu over mijn (e.v.a. LL-gangers') rug om politiek gaan lopen doen.

f@pzwans | 23-08-11 | 15:20

Lowlands op zich is niets mis mee, alleen die dieven van de catering moesten ze opsluiten. Die weten van prijzen, de struikrovers.

Ché nu pas jent | 23-08-11 | 15:19

@Pax | 23-08-11 | 15:17
Ja, dat kan ik.

En nou?

Art Vandelay Ultor | 23-08-11 | 15:19

@ Schoorsteenveger | 23-08-11 | 15:15
Het gebloemde naamplaatje met de sierlijke letters associeer ik meer met benepen burgerlijkheid. Het soort dat je in Voorhout of Hillegom nog veel ziet.

Pa Cartwright | 23-08-11 | 15:18

Even eerlijk, "Daar kunnen de Hofnar van Prins Carnaval van Kleingeesterveen en zijn marionettenkabinet.." - Kan je hem ongelijk geven?

Pax | 23-08-11 | 15:17

Pa Cartwright | 23-08-11 | 15:14
Je krijgt wat je koopt, vrees ik. Maar, dan hadden ze dit wel even in het programma mogen zetten, dan weet je waar je aan toe bent.

mokum4all | 23-08-11 | 15:16

Willianus Wortelus | 23-08-11 | 15:06
Is volgens mij een onbespoten subgroep die macrobiotisch eet, minstens één boekje van Rudolf Steiner op de plank heeft staan, vindt dat Mellie Uyldert een wijze vrouw was en geheid een zelfgebakken keramieken naamplaatje en dito huisnummer tegen de muur van het iets te kleine nieuwbouwhuis heeft geschoefd.

Schoorsteenveger | 23-08-11 | 15:15

@ mokum4all | 23-08-11 | 15:10
Subsidie lijkt mij niet het enige criterium. Als ik mijn poeplap eens goed leeg op dat festival, wil ik gaarne gevrijwaard blijven van dergelijk gereutel. Tis mijn geld.

Pa Cartwright | 23-08-11 | 15:14

1) Snap niet waarom mensen naar LL gaan.
2) Als LL-ganger moet je wel heel erg stom zijn om dat verzoek te beantwoorden om PVV te bashen.
3) Als de achterlijk LL-bezoeker het niet doorheeft: Deze man Eric van Eerdenburg gebruikt je als dom ezeltje om zijn portemonnee te spekken.
4) Het zou een zegen zijn als LL op houdt te bestaan, want voor dat geld en zoveel minderwaardig rotsooi krijgen is pure oplichterij van de eerste orde.

Suriboy | 23-08-11 | 15:14

@Linkse Zakkenvuller

Eens, die 'grenzen' bestaan in mijn ogen nauwelijks meer. Ik ga doorgaans naar dance festivals maar twee jaar geleden ook prima vermaakt op Sziget: Overdag/'s avonds een paar grote (rock) acts, afgewisseld met een bezoek aan een obscure Hongaarse volksmuziektent en eindigen in party arena of 24 uurs area met techno. Waarom niet? Zolang er maar mensen met de juiste (party) mindset zijn is het overal gezellig!

hetgeleteken | 23-08-11 | 15:13

@Schoorsteenveger | 23-08-11 | 15:03
Ik word er stil van + oneindig.

Che_cuevara | 23-08-11 | 15:13

@Bigi Bana Boy | 23-08-11 | 14:49
Al 25 jaar stilstand in zijn hoofd en daar zou hij trots op moeten zijn?

landlopertje | 23-08-11 | 15:11

Vroeg me al af waarom GS daar niet eerder van uit z'n dak ging, dit is makkelijk scoren. Wat een faalhazen trouwens bij Lowlands maar aan de andere kant; als ze subsidievrij zijn, moeten ze vooral roepen wat ze willen.

mokum4all | 23-08-11 | 15:10

Sneu en infantiel die spam oproep, een beetje het niveau van retecool.com....

woefdrammer | 23-08-11 | 15:10

@Hölzenbein | 23-08-11 | 15:05
Met "zeker in deze context geef je aan dat de een minderwaardig is aan de ander.
En dat kan toch niet voor een "linksmens"?

Iedereen is toch gelijk, toch?

Che_cuevara | 23-08-11 | 15:10

Volgend jaar om deze tijd vraagt ex-Lowlandsbaas Eric zich af waarom hij minder dan de helft van de beschikbare LL12 kaartjes heeft verkocht. Het kan niet komen door het uitzuigen van het publiek zonder goeie bands in te huren, en ook niet door politiek gedram natuurlijk. Het moet wel aan de media liggen!

robot from 1984 | 23-08-11 | 15:10

@ Willianus Wortelus | 23-08-11 | 15:06
Mwja, maar ook daar hebben de beertenderbezitters zo stilaan de overhand.

Pa Cartwright | 23-08-11 | 15:10

@Schoorsteenveger | 23-08-11 | 15:03
+1000

woefdrammer | 23-08-11 | 15:09

Uhm, dat linkje naar 'PVV' dat er meer PVV-ers komen, moet wel iets anders worden uitgelegd. Den Directeur zegt dat er dan PVV-ers opstaan die alles gaan verbieden. Dat wil hij niet hebben. Niet dat er alleen maar PVV-ers komen ipv okselfris meisjes.

Harris Pilton | 23-08-11 | 15:07


Schoorsteenveger | 23-08-11 | 15:03 | Er zijn nog wel hippies, maar die gaan naar Oerol.

Willianus Wortelus | 23-08-11 | 15:06

Het schijnt dan ook dat rotmarokkaantjes, fundamentalistische moslims en autochtone mensen uit Nederlandse kansenwijken op Lowlands hand in hand in een cirkeltje hebben gedanst. Nog nooit is er zoveel onderling respect geweest en hebben er zoveel interculturele uitwisselingen plaatsgevonden.
Terwijl hijaab-dragende meisjes het comazuipen een poging gaven, ging de autochtone jeugd vijf maal per dag op de knietjes en sisten ze het vrouwelijk schoon na, om daarna tot diep in de nacht met de voetjes van de vloer te gaan...

jeanmondo | 23-08-11 | 15:06

@Che_cuevara | 23-08-11 | 14:57
Nou nee, het is "Zeker" want Wilders maakt maar een klein percentage van de bevolking uit.

Hölzenbein | 23-08-11 | 15:05


Eric van Eerdenburg moet natuurlijk zijn mond dichthouden, als ie slim is. Als ie er namelijk een socialistisch feetje van maakt krijg je misschien weer schietgrage PVV'ers die de campings onveilig gaan maken.

/sarcasme off.

Willianus Wortelus | 23-08-11 | 15:05

Lowlands is geïnstitutionaliseerde weemoed, te gelde gemaakt verlangen naar vervlogen tijden. Er zijn geen hippies meer Eric, die hebben zichzelf al lang geleden ontmaskerd. Er is geen beweging meer Eric, die heeft zichzelf al lang geleden ontmanteld. De valse romantiek is alles wat er nog over is, en die wordt in stand gehouden door dubbeldenkenden als jij, hypocrieten die een vijand moeten fingeren en groot moeten projecteren om nog in zichzelf en de eigen belegen idealen te kunnen blijven geloven. Wat een enorme geestelijke armoede Eric, als je gelooft dat jouw festival de wereld beter maakt, dat jouw festival het kwaad bestrijdt, en wat een ultiem zwak signaal geef je af als je als een spamhoer achter je festivalgangertjes aanholt en ze achteraf smeekt om een door jou voorgekookte goede daad te plegen.
Kijk nog eens even naar dit filmpje, Eric, en aanschouw hoe hier een volle hal met belegen hippies, allemaal afgekomen op het zoveelste verjaardagsfeestje van hun god Bob, voor het goede kiezen en collectief een vrouw uitjouwen omdat ze het gewaagd had kritiek op de Paus te hebben. Genante vertoning.
www.youtube.com/watch?v=TKeJifOXAnA&am...
Ziedaar het goede volk. Eric, het goede volk dat schreeuwt en jouwt, oordeelt en veroordeelt. Failliet, Eric, dat aanvankelijke idealisme is al lang failliet. Je kleeft in een droom en smeekt de anderen om die droom tegen betaling mee te dromen.

Schoorsteenveger | 23-08-11 | 15:03

Met een linkse ideologie je zakken vullen is algemeen gerespecteerd in Nederland. Wat dat betreft is een omslag hard nodig.

Ik weet nog dat ik een pandje bezat in een studentenstad, ik woonde er zelf niet en verhuurde het per kamer. Vieze kapitalist als ik was. Volgens m'n huurders dan.

Had ik zelf één der kamers bewoond zoals de buurman deed dan was de kamerverhuur wel in orde, hij was één van hun. Vulde ook z'n zakken maar dat was wel goed.

En zo is het met Eric ook. Hij probeert vast te houden aan de linkse ideologie zodat in ieder geval al die mensjes die in een paar dagen tijd een paar honderd euro bij hem achterlieten dat niet raar vinden. En volgend jaar weer terugkomen.

zeg maar jansen | 23-08-11 | 15:01

@pluizie | 23-08-11 | 14:51
Exact, Bosma en Fritsma al helemaal niet, want hun emailadres klopt niet. (voorletter weggevallen)

Prof. D.A.H. Vintik | 23-08-11 | 15:00

Eendebrug, lul.
In '69 wisten ze al hoe je echt een muziekfestival moest vieren - daar kan je nog heul veul van leren......
"I hear you are considering changing the zoning law to prevent the festival. I hear you don't like the look of the kids who are working at the site. I hear you don't like their lifestyle. I hear you don't like they are against the war and that they say so very loudly. . . I don't particularly like the looks of some of those kids either. I don't particularly like their lifestyle, especially the drugs and free love. And I don't like what some of them are saying about our government. However, if I know my American history, tens of thousands of Americans in uniform gave their lives in war after war just so those kids would have the freedom to do exactly what they are doing. That's what this Country is all about and I am not going to let you throw them out of our Town just because you don't like their dress or their hair or the way they live or what they believe. This is America and they are going to have their festival." Max Yasgur

vliegende knorrepot | 23-08-11 | 14:59

Als we dat debiele 3 fm kunnen weren uit Leiden deze winter, dan moeten we toch ook in staat zijn om dat ' politieke correcte' Lowlands volgend jaar niet door te laten gaan.

Bolesmales | 23-08-11 | 14:59

@Bigi Bana Boy | 23-08-11 | 14:49
Wie nog nooit tot een ander inzicht is gekomen is nog nooit tot enig inzicht gekomen lijkt mij.

supah | 23-08-11 | 14:57

@Hölzenbein | 23-08-11 | 14:55
"Als Wilders zijn mening vrij mag uiten dan mogen anderen dat zeker."

"Zeker" moet je veranderen in "ook".

Che_cuevara | 23-08-11 | 14:57

@Linkse Zakkenvuller | 23-08-11 | 14:46
+1 voor U. Ik ben nota bene zelf vrij elitair aangelegd, maar met dit soort politiek correcte onzin moet je bij mij niet aankomen. Het was gewoon een super-feestje, wachttijden bij aanvang en file bij in- en uitrit ("Tip: kom met het OV": fuck you) daargelaten.

Symmachus | 23-08-11 | 14:55

Hussar1683 | 23-08-11 | 14:51 | + 0 -
Nee, niet a priori natuurlijk. Ik zelf ben allang niet meer dezelfde ideeën toegedaan als destijds, maar toch ... Eric lijkt nog precies dezelfde te zijn als toen en daar is wel wat voor te zeggen. Dat je niet anders bent geworden door geld, status, bezit en macht. Dat heeft wel wat.

Bigi Bana Boy | 23-08-11 | 14:55

Toch wel mooi dat het gewoon mag in een democratisch land, je mening verkondigen. Ik geloof dat het te maken heeft met vrijheid van meningsuiting, iets dat Geert Wilders hoog in het vaandel heeft. Als Wilders zijn mening vrij mag uiten dan mogen anderen dat zeker.

Hölzenbein | 23-08-11 | 14:55

Alsof <del>normale mensen</del> Henk en Ingrid naar Lowlands gaan.

Fijnstoffer | 23-08-11 | 14:54

@Bigi Bana Boy | 23-08-11 | 14:49
"Wie denkt er nog precies zo als 25 jaar geleden"

Alleen gekken veranderen nooit van ideeën.

Che_cuevara | 23-08-11 | 14:53

Veel commentaar maar de beste man heeft ieder jaar een compleet uitverkocht festival en haalt daar bakken geld binnen. Denk dat ie hard in zn knuistjes lacht als ie de reaguursels hier leest.

Datzegiktoch | 23-08-11 | 14:53

Kan GS niet even een actie beginnen om de Lowlands organisatie van de kaart te spammen?

sitzkrieg | 23-08-11 | 14:51

Bigi Bana Boy | 23-08-11 |

Want vast blijven zitten in achterhaalde denkbeelden in een almaar veranderende wereld is iets goeds?

Hussar1683 | 23-08-11 | 14:51

-weggejorist-

pluizie | 23-08-11 | 14:51

@zeg maar jansen | 23-08-11 | 14:43
Weet jij wat een scheiding kost.
En wat te denken van de alimentatie die de staat dan aan lowlands moet gaan betalen.

Che_cuevara | 23-08-11 | 14:51

@NoXxa | 23-08-11 | 14:33
Eric van Eerdenburg zijn prioriteiten zijn, op volgorde;

1. Geld.
2. Geld.
3. Geld.
4. Zijn ideologie bij iedereen door de strot rammen.
...
53. Klanttevredenheid.

Denk je dat hij dat festival voor jou organiseert? Eric van Eerdenburg is gekke Henkie niet; die gaat volgende maand van jouw 150+ euries weer eens een paar kleine meisjes uitwonen in Thailand.

dlseth_ | 23-08-11 | 14:50

Jep Lowlands is een trendy kneuzenfeest geworden
lijkt de open dag van Inholland wel

Kok Meijer | 23-08-11 | 14:50

@hollandswyffie | 23-08-11 | 14:43
"Zodra je binnen bent plukken ze je kaal"

Da's dan weer de goeie oude linkse traditie.
Dat hebben ze wel goed begrepen.

Che_cuevara | 23-08-11 | 14:50

Eric is tenminste in zijn hart altijd gebleven aan wat hij ooit was, namelijk een echte linkse Amsterdamse rebel uit de jaren 80. En dat is meer dan wij hier met zijn allen kunnen zeggen. Wie denkt er nog precies zo als 25 jaar geleden. Bovendien was (is ?) het een aardige gast. Zou hij zijn Gibson RD nog hebben ?

Bigi Bana Boy | 23-08-11 | 14:49

Lowlands alleen voor Lowlifes ?

Lokitor | 23-08-11 | 14:49

terecht. Als je tegen cultuur bent, ga dan naar ADO

Charles Swietert | 23-08-11 | 14:49

Gut Brusselmans, neemt iemand eens een keertje een methode van jullie over, is het nog niet goed!

Suffie | 23-08-11 | 14:48

Dit gaat helemaal niet meer om de muziek maar puur om één persoon die een ongelofelijke schijthekel aan verandering heeft.
Vrienden van mij klagen ook al een tijdje over de prijs van concert- en festival tickets.
Voor een weekendje graspop tel je ook al vlug 150 euro neer.
Mijn reactie op dat gezeik is altijd hetzelfde:
Als je gewoon de cd's zou kopen, rechtstreeks bij de door de artiest aanbevolen verkooppunten, zouden deze artiesten een groot deel van de opbrengsten ontvangen. Nu moeten ze het bijna puur hebben van de opbrengsten van concerten.
Dus logisch dat die kaartjes duurder worden.
Dat is het mooie van kunst/muziek, als je het mooi vind wil je er voor betalen. heb je het er niet voor over dan doe je het toch gewoon niet!

Herr Knäckebröd | 23-08-11 | 14:48

Te gek voor woorden dat de organisatie van een 'festival' zich zo uit.. belachelijk.

geensteelo | 23-08-11 | 14:47

@Gizzmo72 | 23-08-11 | 14:36
Logisch dat de kaartverkoop al begint voor er ook maar één optreden bekent is.
Anders wordt er geen kaartje verkocht.

Che_cuevara | 23-08-11 | 14:47

Rot op zeg, ik heb niks met Wilders maar heb van Eerdenburg niet nodig om dat te uiten.

brunswijk | 23-08-11 | 14:47

Klinkt een beetje als een man die met zijn eigen festival nog in 1999 hangt.
Er is geen verschil meer tussen bandjespubliek en uitgaanspubliek. Dat is één geworden. Diegene die vooraan stonden bij Interpol, Elbow of Warpaint stonden 4 uur later even hard te gaan op Trentenmoller of Matthew Dear.
Het clubcircuit is veranderd, de grens tussen house, rock en pop vervaagd. Iedereen die komt om een geweldig weekend te hebben, te feesten tot de zon weer opkomt.
Hoe kan je daar als organisator ingodesnaam over klagen?

Linkse Zakkenvuller | 23-08-11 | 14:46

Ik heb werkelijk geen onvertogen moment meegemaakt dit jaar (was vorig jaar wel anders), terwijl er toch massa's drugs en drank geconsumeerd werden.
Moet je in Belgie eens om komen. Bij Werchter vorig jaar werd Camping 1 kort en klein geslagen door doorgesnoven Kempen-jugend, en bij Pukkelpop plunderden ze tenten terwijl de slachtoffers nog in de Chateautent lagen.
Enige minpuntje was inderdaad het bombardement van Links-correcte onzin, waar ik als duur betalende festivalganger AB-SO-LUUT niet op zit te wachten. Zo'n Oxfam Novib dat een half veld in beslag neemt, de propagandameisjes niet meegeteld. Of Greenpeace, met die stomme fietsen van ze. En waarom er een gigantisch 3-FM terras was ZONDER bierunit is me ook een raadsel eigenlijk.

Symmachus | 23-08-11 | 14:46

@ hollandswyffie | 23-08-11 | 14:43
Mwoah, ieder groot muziekfestival met enige historie heeft doorgaans een eigen signatuur.

Pa Cartwright | 23-08-11 | 14:46

@Pa Cartwright | 23-08-11 | 14:42
Helemaal niet, ik meen het oprecht.

Deze ontzettend lage actie van Lowlands past PRECIES in het straatje van GS.

En Geert is een fascist. Dat zie je aan z'n kapsel.

An die ARBEIT | 23-08-11 | 14:45

@Santac | 23-08-11 | 14:32

Zucht... ja, een echt liberale partij, zonder cryptocommunisten, geitenwollen salonlullen, SUV-rijdende patsers en grootgebekte halfmongolen... ik zou er ongezien op stemmen.

Ik zie nu allerlei Groen Linkse en D66-vingertjes de lucht in gaan... "Oh oh oh en wij dan?"
Sorry, maar tussen de appeltjesgroene gedachtengestapo en de weke ruggengraten van de rasopportunisten kan ik bitter weinig liberaal gedachtengoed ontdekken.

Gootbalkoning | 23-08-11 | 14:45

Pa Cartwright | 23-08-11 | 14:29

Maar lusten het eigenlijk niet, vandaar dat zure koppie.

de betaalautomaat | 23-08-11 | 14:44

Festivaldirecteuren moeten zich net zo ver van politiek houden als politici van (de inhoud van) festivals. Hoe zou Eric het vinden als politieke partijen mensen gingen oproepen om niet maar naar Lowlands te gaan?

Plofkonijn | 23-08-11 | 14:44

Er moet nu toch wel een scheiding van staat en lowlands komen.

zeg maar jansen | 23-08-11 | 14:43

lowlands begon zelf met de verkoop van kaarten vöördat ook maar 1 band bekend was. Hoe kun je dan alleen muziekliefhebbers verwachten. Van welke muziek dan. Overigens was de line-up nogal mager. Zijn de consumptieprijzen op LL trouwens ook deel van het linkse gedachtengoed? Zodra je binnen bent plukken ze je kaal

hollandswyffie | 23-08-11 | 14:43

Op Lowlands hebben je 30+ers die met wat coke in de neus overdag een potje zitten te kaarten en bier zuipen en 's avonds bandjes gaan luisteren. Verder heb je de rest van net geen 20 die voor het eerst zonder pa en ma op de camping staan, denken dat het carnaval is en dat het normaal is om 7,50 voor een mini falafel te betalen. Die laatste groep kun je ook wel rare dingen wijs maken via politieke boodschappen. Die eerste groep pak je natuurlijk keihard aan. En weet je wie dat ook deed, mensen keihard aanpakken?

blinde kip | 23-08-11 | 14:43

@ An die ARBEIT | 23-08-11 | 14:38
Zo, je komt effe aan je kudo's werken, ghehe?

Pa Cartwright | 23-08-11 | 14:42

Lol staks moet je eerst gekeurd worden door die verwaande kwast, of je wel gemnoeg stinkt en niet onlangs even langs de kapper bent geweest.
.
Eric van Eerdenburg
Lutser van de maand Augustus.

weedo | 23-08-11 | 14:41

Er is maar 1 festival dat er echt toe doet, en dat is Awakenings.

me,myself and IK | 23-08-11 | 14:39

Allemaal fascisten.

Geert, Lowlands en GS.

Een prachtig stelletje

An die ARBEIT | 23-08-11 | 14:38

NEE stelletje ongeïnformeerde sukkels, Lowlands krijgt GEEN subsidie. Het is gewoon een supercommercieel festival van een keiharde kapitalistische organisatie. En wie die referentie naar het PVV-verhaal in Spits even goed leest, begrijpt dat Van Eerdenburg bedoelt dat verhalen over drugsgebruik leiden tot negatieve reacties van PVV-politici, geen toestroom van PVV-aanhangers.

Buiten dat: wat een onzin,Van Eerdenburg! De reden dat er meer uitgaanspubliek dan muzieknerds komen, is dat de kaartverkoop al start voor er ook maar één optreden bekend wordt gemaakt. En trouwens, feestende mensen waren ook dit jaar weer uiterst gezellig.

Gizzmo72 | 23-08-11 | 14:36

@ P!37 | 23-08-11 | 14:29
Volkomen onbeschoft natuurlijk. Bezoekers slaan daar een behoorlijke zak euro's stuk aan kaartjes en den inwendige mensch. Koop je dus tevens eenzijdig politiek gezanik voor. Echt de limit.

Pa Cartwright | 23-08-11 | 14:36

Volgend jaar word je gecheckt op je lengte van je okselhaar, de lijflucht van je lichaam, de kleur van je sandalen en het cirkeltje op je stembiljet. Leve de democratie!! *kuch*

dandaan | 23-08-11 | 14:36

Links lullen, rechts vullen.
Op oud-sosjalistische wijze.

watergeus | 23-08-11 | 14:36

How low can you go.

Schoorsteenveger | 23-08-11 | 14:35

Dieze is toch wel grappig; "Daar kunnen de Hofnar van Prins Carnaval van Kleingeesterveen en zijn marionettenkabinet nog veel van leren"

Kerejaan | 23-08-11 | 14:34

Snap niet waarom er zoveel politiek door het sausje gemixt is. I don't give a fuck. Laat mij lekker genieten van mooie lieve bandjes, en los gaan op knallende beats in de nacht. Daar draait het toch allemaal om. Ik hou van Lowlands en ik ga er volgend jaar gewoon weer heen. Het irriteert mij dan ook dat de directie zo druk is met een statement uit dragen in plaats van die moeite te investeren in een facilitair beter geregeld festival. Ik noem, meer bier standjes, snellere afhandeling bij ingang controle (2,5u over gedaan, wat echt niet nodig is), geen pisunits bij de ingang van het festival terrein (wat een lucht!!) enz. enz.

NoXxa | 23-08-11 | 14:33

Krijg de tyfus met je lowlands!

StijlvolRechts | 23-08-11 | 14:33

Politieke poeppraat. Wie denkt dat cultuur automatisch verbonden kan/mag worden met de linkse kerk moet zich doodschamen. Je gediskwalificeerd namelijk een groot deel van je publiek dat voor zichzelf kan denken. Ik krijg al jeuk bij de gedachte om zo'n propaganda tent in te wandelen en als een soort robot geprogrammeerd te worden door een paarse broek die denkt voor jou in te kunnen vullen wat goed of slecht is. Weet je wat slecht is? Een ander je onrealistische en opportunistische mening opleggen. Dat ze in dat zweethok van 3FM zo krom lullen, wil nog niet zeggen dat dit het thema van elk festival moet worden. Daarbij is de aanval op het kabinet ivm de BTW verhoging hypocriet. De grootste dieven organiseren Lowlands en bestelen indirect de bezoekers door de standhouders uit te kleden voordat ze ook maar één broodje verkocht hebben. Lowlands is niet meer wat het was. Het stinkt nog steeds, alleen nu met een vieze nasmaak..

Rikketiktik | 23-08-11 | 14:33

Als er iets het geval is van links lullen, rechts vullen is het Lowlands wel.

voldemort | 23-08-11 | 14:33

Oproepen om politici lastig te vallen en hen in hun privésfeer te bedreigen, waar hebben we dat ook alweer eerder gezien? En waartoe heeft dat toen geleid?

Gootbalkoning | 23-08-11 | 14:33

Sorry hoor maar mag je zo maar op roepen mensen te spammen en contact informatie te verspreiden? Hebben ze alle mensen van wie ze het e-mail adres gebruikt hebben voor deze mailing bij het aanmelden wel duidelijk gemaakt dat ze niet alleen een nieuwsbrief per mail zouden ontvangen maar ook een politiek getint links pamflet? Eerste fout, ik zie geen verplichte opt-out link in de e-mail of instructies hoe af te melden. Kwestie van aangifte / klagen als ontvanger.

supah | 23-08-11 | 14:32

Ik haat alle socialisten. De SP, socialisten voor de armen; de VVD, socialisten voor de rijken; de PVV socialisten voor de zeikers en lafbekken.

Hadden we hier maar echte liberalen.

Overigens spreekt men over politiek waar er een podium voor is. En dus niet op een festival, das is al een podium voor drank, drugs en slechte muziek.

Santac | 23-08-11 | 14:32

Eric van Eerdenburg noemt Wilders een fascist.
Hij heeft zich geschaard in het rijtje demoniseerders bij Joop van Riessen (wilde Wilders *mollen*), Doekle Terpstra (noemde Wilders *Het Kwaad*), Paul de Leeuw (zong: *zo blij want Wilders die is dood*) en een hele reeks anderen zoals Peter R. de Vries, Willem Waffen-SS Aantjes, Alexander Pechtold, Jan Marijnissen en Kutje de Ruiter (beweert dat wilders mensen wil *uitroeien*) die openlijk of in bedekte termen Wilders een Hitler, Mussolini, fascist, racist en/of NSB´er noemden.

Lewis Lewinsky | 23-08-11 | 14:32

Waarom zo opzichtig via een mail.
Iedereen weet toch dat muziek zich bij uitstek leent voor subliminale boodschappen.

irriducibili79 | 23-08-11 | 14:32

Eigenlijk wel een zielig "menneke" die Eric van Eerdenburg.

Heeft die de kleuterschool wel af gemaakt, ik geloof het niet.

Che_cuevara | 23-08-11 | 14:31

Liever linkse hipsters dan pvv limburgers.

ventieltje | 23-08-11 | 14:31

Dat Lowlands krijgt zeker een flinke berg subsidie?

Grasgriezel | 23-08-11 | 14:31

Nog steed brak van de recordhoeveelheid drugs die ik heb genuttigd.

Koen Anker | 23-08-11 | 14:30

Ga volgend jaar maar naar Pukkelpop, die kan wel een steuntje in de rug gebruiken. LL is al jaren veel te druk en veels te veel lopen.

Idontgiveafunk | 23-08-11 | 14:30

PVV armbandjes? Waar kan ik die kopen?

Conan de Rabarber | 23-08-11 | 14:30

Ik heb erg genoten van Lowlands maar irriteer me inderdaad wel aan dat overdreven rechts-bashen wat daar gebeurt. Ik snap dat hippies een links gedachtegoed uitdragen maar dring dat niet aan iedereen op. Ik ben namelijk van mening dat het overgrote deel van de bezoekers niks moet hebben van dit politieke geneuzel of de acties van Oxfam-Novib cs. Richt je gewoon op de muziek en laat de festivalgangers met rust!

P!37 | 23-08-11 | 14:29

PVV'ers blowen niet. Die zuipen.

Pa Cartwright | 23-08-11 | 14:29

Nee, want Geenstijl zet nooit contact-/privegegevens van anderen online. Beetje hypocriet dit.

FerdiDeMier | 23-08-11 | 14:28

Muziek is altijd politiek. Kwestie van goed kauwe!

yamahaha | 23-08-11 | 14:28

@blinde kip | 23-08-11 | 14:27
*een 'l' naar boven gooit*

blinde kip | 23-08-11 | 14:27

We optreden tegen geestverruimende middelen maar niet de tenteninbrekers aanpakken. Dikke faal van de organisatie.

blinde kip | 23-08-11 | 14:27

REAGEER OOK

Uitgelezen op GeenStijl? Abonneer je op de Nijman-Nieuwsbrief.
linktips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken
Kansino. Hét online casino van Nederland.
Online casino met licentie | Bookmakers | Online casino overzicht | Bookmakers Nederland
Online Casino | Online Gokken | Brokerfolio.com brokers vergelijken | online bookmakers in Nederland
Online Casino Top 5 | Casino bonussen | Crypto-casino.nl