Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Van der Poep (PVV) zoop 5x meer dan toegestaan

stoepbiertjetralalala.jpeg De een zijn dood is de ander zijn carrière. Zo werkt het nu eenmaal in de opportunistische wereld van politieke ego'tjes. Dus als Europarlementariër, stiekeme genocide-ontkenner en rancuneuze ex Daniel van der Stoep er uit wordt getrapt omdat hij op 14 augustus dronken achter het stuur van zijn auto is gezien en gisteren in straalbezopen toestand (1110 ugl = 2,5 promille = 10 a 15 bier = moord met voorbedachte rade) zelfs een ongeluk heeft veroorzaakt, dan weet je als reserve-adjunct-PVV'er in de wachtkamer: ik ben aan de beurt! Dus kom maar naar beneden en sla je slag Auke Zijlstra! Eindelijk is het zo ver! Je geduld is beloond. Macht! In 2006 bij de Tweede Kamerverkiezingen pieste Zijlstra al net buiten de pot qua zetels. En ook al in 2009 bij de Europese verkiezingen als eeuwig wachtende op de nooit ingevuld geworden extra zetel die het verdrag van Lissabon (die Europese grondwet) beloofd had, trok Zijlstra aan het kortste eind. Maar met de afgang van levensgevaarlijke drankrijder Van der Stoep is het nu eindelijk de beurt aan Zijlstra om van het pluche + wachtgeld + extraatjes te genieten. Met een achtergrond bij British American Tobbaco kan de rooklobby ook weer rustig op twee oren slapen. Volgens de achterkamertjes schijnt de nieuwe eeuwig op die Lissabonzetel wachtende PVV'er Patricia van der Kammen te worden, kersvers Statenlid in Brabant. Wij wensen de PVV'ers op nieuwe posities veel plezier met het flessen van Henk & Ingrid, het traineren van media en het verkloten van debatten. Goed opletten tijdens les van Geert. Probeer een beetje met problemen uit de media te blijven. En denk er om: glaasje op laat je rijden!

Reaguursels

Inloggen

Is al eens uitgerekend hoeveel PVV'ers nu van onze belastingcenten zich jarenlang vol kunnen laten lopen. Deze idioot is gewoon voor jaren binnen en kan lekker de kroeg in zonder nog van die saaie vergaderstukken te moeten lezen.
Maar er zijn al heel veel PVV'ers overal opgestapt. Hoeveel kost ons dat?

En hoe zit het eigenlijk? Wilders die is opgestapt uit de Haagse raad. Krijgt hij daar ook nog geld voor naast zijn riante Kamersalaris?

martje666 | 19-08-11 | 10:56

-weggejorist-

Linke linkse | 19-08-11 | 09:43

LOL, quote uit het Stoephoer topic:
----
Om te voorkomen dat Daniel na een nacht melancholisch whiskey zuipen vandaag helemaal leegloopt op twitter, heeft de De Grote Blonde Leider hem een verplichte mediastilte van een paar dagen opgelegd. . . (bla la). . . . En voor Daniel: Ga een paar dagen leuke mannendingetjes doen. Koop een auto ofzo.
------

Goed advies GeenStijl. Nu gaat hij na een nacht melancholisch whiskey zuipen gewoon lekker achter het stuur

De Veerboot | 19-08-11 | 01:46

En toch mis ik een bloksnor op die pica. Maar wacht misschien is die pul bier zijn bloksnor.

Hölzenbein | 19-08-11 | 00:34

grappert | 18-08-11 | 16:48
zaakjes op orde? Je bedoelt zoals de standaard "niks van waar, allemaal linkse leugens" antwoorden van de profeet (peroxide zeit met hem).

swift1.6 | 18-08-11 | 21:12

@WirMachenMusik | 18-08-11 | 19:11
Ik geef ruiterlijk toe: poissonverdeling moest ik even Googelen. Verder ben ik het eens: zelfs na 20 glazen bier krijg je de sleutel nog prima in het contact. Wellicht pas na 5x steken, maar het lukt.

Chiant | 18-08-11 | 19:23

poepkop | 18-08-11 | 12:32 |
"Tering, 10-15 bier en in de auto stappen... Dattie de sleutel nog in het contact kreeg is een wonder."
------------------------------------------
Tien tot vijftien bier en jij zou dan al de sleutel niet meer in het contact krijgen? Kom nou meisje, met zoveel glaasjes in mijn lijf, leg ik je nog makkelijk en duidelijk de poisson-verdeling uit en maak ik ook nog feilloos de sommetjes voor je.

WirMachenMusik | 18-08-11 | 19:11

Nou vooruit. Vanwege de fraaie schuimsnoj op de pica zal ik niet vragen om een bloquesnoj.

Chiant | 18-08-11 | 18:09

PVV-ers zijn net mensen raar he? wat is er zo bijzonder aan dit verhaal. die ho*r van groenlinks blijf gewoon zitten en die is corrupt! vind ik persoonlijk heel veel erger.

Don82863974 | 18-08-11 | 17:25

-weggejorist-

R.B.Scott | 18-08-11 | 17:06

Valt nog mee.

Uw Verzekeringsadvis | 18-08-11 | 17:00

@ P.Pantoffel. 12.50.

Lees nu pas uw comment.

Je moet echt letterlijk zwaar bezopen zijn wanneer je met Mariko en trouwens ook Sap aan het rollebollen wil. Dus, ja wie weet heeft hij zich zwaar moed in moeten drinken. Gruwelijk !!! Maar een grote pluim voor de PVV die dergelijke zaken op de enige juiste manier oplost. Kan de rest en dan vooral de [ S] linkse hufterigheid nog een hoop van leren. Zal nooit gebeuren natuurlijk immers dat schorum maakt nu eenmaal regels voor anderen en uitzonderingen voor zichzelf.

grappert | 18-08-11 | 16:48

beetje jammer van der poep deed het wel goed in het ep, volgens mij is hij zelfs door herr flick van de socialistische fractie een fascist genoemd.Dan ben je toch iemand.Overigens wel terecht dat die opstapt 15-20 bier ben je niet helemaal lekker als je in de auto stapt.

daniel78 | 18-08-11 | 16:41

@necrosis | 18-08-11 | 15:54
"dus stop elke discussie met jou"

Hölzenbein | 18-08-11 | 15:56

@drs.Nee | 18-08-11 | 15:52
Jij leest mijn tegels niet helemaal malloot. Ik schreef... ach lees zelf maar eens goed: Hölzenbein | 18-08-11 | 15:17

Hölzenbein | 18-08-11 | 15:55

@Hölzenbein | 18-08-11 | 15:50
Dat is nog steeds geen antwoord op mijn vraag.
En "zwakzinnig gezever" komt voor jouw eigen rekening, niet de mijne!
*griffel*

necrosis | 18-08-11 | 15:54

@necrosis | 18-08-11 | 15:29
Als brein Hölzenbein weer wijs wordt, wordt 'ie weer gek van blijdschap.

drs.Nee | 18-08-11 | 15:53

Jeetje, kom er net achter, dat ik een potentiele seriemoordenaar ben.

*/ elfde flesje euroshopper aan het innemen is, hips

De La Puerco | 18-08-11 | 15:53

@drs.Nee | 18-08-11 | 15:47
Als het geen joint is maar een pen dan had ik het toch goed dat er meerdere foto's op geenstijl zijn waar Wilders een pen of potlood ergens in zijn oralen heeft. Prima!

Hölzenbein | 18-08-11 | 15:53

Toch wel mooi zo'n grote pauperpartij, geeft in ieder geval veel sensatie..

Rafapaz | 18-08-11 | 15:52

@Hölzenbein | 18-08-11 | 15:17
Je komt er nooit? Alweer spreek je jezelf tegen, zie je reactie 13.01 waar je een verkeerde gang van zaken weergeeft. Over malloot gesproken.

drs.Nee | 18-08-11 | 15:52

@necrosis | 18-08-11 | 15:29
OK. Ik klets uit mijn nekharen. Tevreden? Heb geen zin meer in dat zwakzinnige gezever van jou de hele dag, dus stop elke discussie met jou. Heb wel wat beters te doen. *zwaai zwaai*

Hölzenbein | 18-08-11 | 15:50

@Hölzenbein | 18-08-11 | 15:15
Een joint? Doe die oogkleppen af dan zie jij ook dat het een pen is die hij tégen z'n mond houdt.

drs.Nee | 18-08-11 | 15:47

-weggejorist-

Alexandre | 18-08-11 | 15:30

@Hölzenbein | 18-08-11 | 15:22
Nogmaals: geef eens antwoord op necrosis 14:50.
Produceer het bewijs en ik zal eerbiedig voor je knielen.
Het uitblijven van een antwoord doet mij vermoeden dat je gewoon uit je nekharen kletst.

necrosis | 18-08-11 | 15:29

@necrosis | 18-08-11 | 15:18
Moeilijk hè reaguren op een en dezelfde tegel. Ik had een hele goede discussie met Alexandre, maar die zeurt mij (net als vele anderen) niet aan de kop zoals jij dat doet. Je hebt zelf niet in de gaten dat hetgeen je vandaag spuit er alleen toe dient mij te bashen. En dan verwacht je een fatsoenlijke discussie tussen jou en mij? Kom nou, ga eens gauw kippen vangen of zo.

Hölzenbein | 18-08-11 | 15:22

heren heren toch............. de flapdrollen en malloten vliegen ons weer om de oren. En dat in een discussie over zuipschuiten. Doe eens lievv zijn, want dit moeten we niet willen met zijn allen............. toch??

Graaf van Egmont | 18-08-11 | 15:19

@drs.Nee | 18-08-11 | 15:07
Een fatsoenlijke discussie met Hölzenbein heeft geen zin.
Ikzelf probeerde het om 14:50 en ik kreeg dit als antwoord:

@necrosis | 18-08-11 | 14:50
Jij bent mij te zielig om enige discussie verder met je aan te gaan. En ja kijk maar eens op Google mafkees. Die op GeenStijl ga ik je niet ook nog eens voorkauwen.
Hölzenbein | 18-08-11 | 15:02 |

necrosis | 18-08-11 | 15:18

@drs.Nee | 18-08-11 | 15:07
"Ook ben je ziende blind voor het verschil tussen joop en GS."

Jij kent mij niet eens malloot. Joop zal mij aan mijn reet roesten want ik kom daar nooit (hoogstens om wat te zoeken). Dus wat matig jij je weer aan?

Hölzenbein | 18-08-11 | 15:17

@Hölzenbein | 18-08-11 | 14:05
Foto's waar Wilders zijn pen of potlood in alle noembare orale delen van het lichaam stopt zijn hier ook op geenstijl massaal te vinden?
Oh ja joh? Kom op met die link!
Dat kun je niet omdat je weer wartaal uit.

Ook ben je ziende blind voor het verschil tussen joop en GS. De eerste verzwijgt op slinkse wijze linkse misstappen en vergroot die bij rechts uit. GS daarentegen maakt geen onderscheid en zich niet schuldig aan politiek racisme, die zet alle politieke kleuren wanneer daar aanleiding voor is in het zonnetje, zoals het hoort!

drs.Nee | 18-08-11 | 15:07

-weggejorist-

Alexandre | 18-08-11 | 15:05

Frans Wijnglas had er anders ook een neus voor

Hans Otjens | 18-08-11 | 15:03

@necrosis | 18-08-11 | 14:50
Jij bent mij te zielig om enige discussie verder met je aan te gaan. En ja kijk maar eens op Google mafkees. Die op GeenStijl ga ik je niet ook nog eens voorkauwen.

Hölzenbein | 18-08-11 | 15:02

@Alexandre | 18-08-11 | 14:48
OK fair enough. Hij heeft niemand doodgereden, er waren volgens mij zelfs geen gewonden, alleen blikschade.

En natuurlijk herhaal ik dat over het doodrijden want de kans is vele malen groter dan dat men nuchter rijdt.

Misschien is mijn reactie daarover wat oververhit dat geef ik toe en als het de eerste keer is (gezien er alleen blikschade, en ALLEEN DAAR OM, want als ie iemand dood gereden had is het inderdaad wat anders) is het misschien wel OK dat ie minder gesanctioneerd wordt. Volgende keer, geen pardon zou ik dan zeggen. De PVV is zelf voor de 'drie keer out regel' (ik ook trouwens), hier zou ik echter maar 1 keer een kans geven.

Hölzenbein | 18-08-11 | 14:59

@ necrosis. 14.44

Dat zijn geen verschillende ''kammen'' maar is ronduit misdadig te noemen. Het word allemaal maar gedoogd door die vieze linkse hufters waar alles kan en mag en desnoods moet. Als je het geval van TRUT zuipschuit en nadorst Guusje goed onder de loep neemt en beseft dat ze net zo makkelijk weer met die reet op het pluche terechtkwam dan kan je rustig spreken van misdadig handelen. Dat is volledig ondenkbaar voor de ''gewone'' burger. Vergeleken bij dat gespuis ben ik nog trots ook dan maar een GEWONE burger te zijn.

grappert | 18-08-11 | 14:59

@Hölzenbein | 18-08-11 | 14:48
Ik kon niets vinden op GeenStijl, behalve het potlood dat Geert tegen zijn neus drukt.
En lees necro 14:50 eens, flapdrol!

necrosis | 18-08-11 | 14:57

Ach man, die foto's waar Wilders zijn pen of potlood in alle noembare orale delen van het lichaam stopt zijn hier ook op geenstijl massaal te vinden dus praat niet zo'n onzin over hypocrisie. Dát is pas hypocriet.

@Hölzenbein | 18-08-11 | 14:19
Komt deze tekst je bekend voor?
Moet ik nu naar Google terwijl de bewijzen volgens jou op GeenStijl te vinden zijn?
Je bent een zwatelaar, en je weet het!

necrosis | 18-08-11 | 14:50

@necrosis | 18-08-11 | 14:44
Als het klopt wat je zegt (want dat is nou voor mij even de vraag), waarom vraag je het aan mij? Vraag het aan Guusje, of aan iemand anders. Ik kan er niets zinvols over zeggen. Nogmaals ga zelf eens op zoek naar antwoorden. En heb je al wat afbeeldingen gevonden met betrekking tot pen en oraal en zo?

Hölzenbein | 18-08-11 | 14:48

-weggejorist-

Alexandre | 18-08-11 | 14:48

@Hölzenbein | 18-08-11 | 14:31
Kan je mij uitleggen waarom een PVV'er opstapt terwijl zijn fout (drinken en rijden) breed wordt uitgemeten terwijl Guusje in de hoedanigheid van burgemeester (en flink onder invloed, achteraf onder het pluche geschoffeld) minister wordt?
Schijnbaar gelden er verschillende 'kammen' in de politiek.

necrosis | 18-08-11 | 14:44

@Alexandre | 18-08-11 | 14:24
De discussie is simpel. Je hebt een rijbewijs. Je mag nagenoeg geen alcohol drinken als je rijdt (in sommige landen zelfs geen druppel). Die regel is er voor iedereen.

Dat over eenmalig de fout maken en pech hebben, daar hebben ze ZELF voor gekozen! Ga nou alsjeblieft niet het zuipen achter het stuur goedpraten zeg. Waarom zou ik beide niet over één kam scheren, het is gewoon verboden. Vraag je daar ook naar als zo'n weekdier je geliefde, kind, of een van je ouders (noem maar even wat mensen) dood gereden heeft omdat hij onder invloed van alcohol was? Dacht het niet.

Hölzenbein | 18-08-11 | 14:31

-weggejorist-

Alexandre | 18-08-11 | 14:26

-weggejorist-

Alexandre | 18-08-11 | 14:24

-weggejorist-

Alexandre | 18-08-11 | 14:20

PVDA. Partij van pedofiel lid raad van state, van zuipschuiten, van hoerenlopers, van zakkenvullers, van lid van raad van state met gruwelijk gezinsdrama.
NU begrijp ik waarom moslims zo massaal op die partij stemmen..

grappert | 18-08-11 | 14:19

@necrosis | 18-08-11 | 14:12
Hier word ik toch zo moe van. -zucht- Rot toch op met je bewijzen. Kijk zelf eens iets verder dan je neus lang is of haal die pen eens uit je neus.

OK, omdat jij het bent. Ga naar Google. Tik Wilders in. Klik op afbeeldingen. En geniet van alle afbeeldingen waar Wilders niet alleen iets in zijn neus steekt.

En in zijn hippietijd was het een joint (die foto is er ook) dus lul mij niet steeds aan de kop met belachelijke details. Zoek het eens een keer zelf uit.

Hölzenbein | 18-08-11 | 14:19

@Hölzenbein | 18-08-11 | 14:14
Heb jij ooit je rijbewijs gehaald?

necrosis | 18-08-11 | 14:18

@Alexandre | 18-08-11 | 14:05
Dat heeft nog niet eens er mee te maken dat die debiel lid is van de debielenpartij. Ik vind in het algemeen dat zuipers achter het stuur geen rijbewijs waard zijn. Stel ze overrijden je liefste of je kind, alleen omdat die idioten geen maat weten te nemen gaan ze na een tijdje weer vrijuit en kunnen weer hetzelfde doen? Vandaar mijn levenslang een rijbewijs af pakken.

Hölzenbein | 18-08-11 | 14:14

@Hölzenbein | 18-08-11 | 14:11
Ik neem de verklaring van de commissie 'WC-eend' niet serieus, jou trouwens ook niet.

necrosis | 18-08-11 | 14:14

@Hölzenbein | 18-08-11 | 14:05
Ik wil bewijs zien van je uitspraak!
Verder dan 'het potlood tegen zijn neus' bestaat er volgens mij niet.
*aftellen doet....*

necrosis | 18-08-11 | 14:12

Als PVV-er Patricia van der Kammen straks Daniel van der Stoep in het Europarlement in Brussel gaat opvolgen, vliegen alle PVV-alcoholisten er direct uit want haar motto is 'Streng zijn als het nodig is'. Dan blijven Wilders en Van der Kammen nog alleen over. Oh ja, had Barry Madlener, de grote PVV-baas in Brussel, geen drankadvies aan Daniel van der Stoep meegegeven of was ie zo dom om dat in de wind te slaan? Op 23 oktober 2009 gaf Madlener aan dat zijn partij de maandelijkse fractievergoeding van 4200 euro per parlementslid voor 90% zal weigeren omdat hij dit "schandelijk veel" vindt. Hoe denk Madlener over de bakken met geld die hij nu van de EU ontvangt. (ff een test voor een EU parlementslid van de PVV of ze nog wel zo principieel zijn) Ik vermoed dat ie alles in zijn zakken stopt.

Dolle zee | 18-08-11 | 14:11

@necrosis | 18-08-11 | 14:08
Werd -meen ik mij te herinneren- allemaal al onderzocht. En was -meen ik mij te herinneren- niets mis mee.

Hölzenbein | 18-08-11 | 14:11

@rara | 18-08-11 | 13:50
Laat toch gaan, Alex is een beetje frustie, geef toch niet? Zijn we allemaal wel eens.....

Alex denkt namelijk dat iedereen net als hij/zij de hele dag de tijd heeft alle om alle nieuwe reacties op de topics waarop iemand heeft gereageerd bij te houden, sorry Alex die tijd heb ik niet omdat ik ook nog eens moet werken....

Mijn verontschuldigingen als ik je het idee heb gegeven dat ik je genegeerd heb, het is helemaal niet mijn bedoeling geweest om je ego te kraken en nogmaals mijn welgemeende excuses

Dave

DaveDH | 18-08-11 | 14:09

@Hölzenbein | 18-08-11 | 14:01
Een hoop gebakken lucht en verder niets?
Ik meen me te herinneren dat er "iets" was met kinderen, andervrouws' vent en toekennen van subsidies op persoonlijke/ relationele grond.
Of staat dat in de statuten van GroenLinks?

necrosis | 18-08-11 | 14:08

-weggejorist-

Alexandre | 18-08-11 | 14:05

@drs.Nee | 18-08-11 | 13:53
Ach man, die foto's waar Wilders zijn pen of potlood in alle noembare orale delen van het lichaam stopt zijn hier ook op geenstijl massaal te vinden dus praat niet zo'n onzin over hypocrisie. Dát is pas hypocriet.

Hölzenbein | 18-08-11 | 14:05

@Art Vandelay Ultor | 18-08-11 | 13:08
Het is allebei gewoon zakelijk geschreven zo wel het BuZa bericht van Peters als ook het andere bericht van Van der Stoep. Flikker eens op met je boerka der liefde. Hetgeen je mij verwijt zou ik eens op je eigen bordje scheppen. Zou je sieren. En wat Peters aangaat wat maakt haar totaal ongeschikt als politica? Bij mijn weten is er een hoop gebakken lucht over haar geweest maar verder niets. Dat in tegenstelling tot je PVV maatje, die zoop 5x meer dan toegestaan, en ja, gelukkig heeft ie zelf besloten uit de politiek te gaan en ja, ik hoop dat ze hem levenslang zijn rijbewijs afnemen de mafketel. Ben eens benieuwd als die idioot iemand dood rijdt of je dan nog steeds vergelijkingen doet met Peters. Van tunnelvisie gesproken, want dat is kokervisie...

Hölzenbein | 18-08-11 | 14:01

@Freba, 13:24, voor Van der Stoep bestaat geen wachtgeldregeling. Een regeling van drie maanden doorbetaald geldt volgens mij pas na drie volle dienstjaren. Maar verbeter me gerust!

Prze***walski | 18-08-11 | 13:59

@Jos Tiebent | 18-08-11 | 13:50
Ik ga bij G-unite pleiten voor een alcoholslot op de pc/ smartphone van alle reaguurders.
*jawel... grinnik*

necrosis | 18-08-11 | 13:59

-weggejorist-

Alexandre | 18-08-11 | 13:56

Graaf van Egmont | 18-08-11 | 13:49
Ze kwam vanaf Beek-Ubbergen, zeker weten. Ik heb het ooit wel eens geprobeerd daar af te rijden met een wielrenner (toen het nog geen éénrichtingsverkeer was). Ging goed totdat ik te hard remde voor die laatste bocht en de handremmen "ploep" deden. Die weg kan met een auto in ieder geval niet bergafwaarts genomen worden, en met een fiets zou ik het zeker niet aanbevelen.

Jos Tiebent | 18-08-11 | 13:55

@irma zonderboezem | 18-08-11 | 13:42
Wat heb je toch met Kasteelromans?
*Maliënkolder aantrekken doet*

necrosis | 18-08-11 | 13:55

Pa Cartwright | 18-08-11 | 13:29
Ha, t eerder verdwenen dossier is na alsnog uitkomen aanhouding Guusje flux aangepast tot een matige overscrijding? Met 0,57 slinger je als ouder iemand (ergo drankgewenning) echt niet en val je niet zo op qua rijgedrag.

seven | 18-08-11 | 13:53

-weggejorist-

Alexandre | 18-08-11 | 13:53

@Hölzenbein | 18-08-11 | 13:01
Inderdaad, je praat onzin en je weet het.

Joop is er nu wèl als de kippen bij en zweeg bij Mariko-gate. Pas na een week durfde een boef daar een stukje te plaatsen waarin hij zich niet om de inhoud maar om de verpakking bekommerde '... stelselmatig zien we veel foto’s van haar in de media die voornamelijk zijn geselecteerd vanwege die Eng-Tang-achtige uitstraling...'
www.joop.nl/opinies/detail/artikel/kud...

De keren dat joop bewust een foto van Wilders met pen tegen neus gebruikte om hem zo nadelig mogelijk af te beelden,zijn niet te tellen.
Misschien gaat die hypocrisie jou ook opvallen als je die oogkleppen af doet.

drs.Nee | 18-08-11 | 13:53

@ Vraagstaart. 13.32.

Waar ik over schrijf hebben een aantal mensen WEL op papier. En dat gaat heel gauw een klap geven naar de PVDA OM en RM.

grappert | 18-08-11 | 13:52

@Alexandre | 18-08-11 | 13:46
3) Wil je een kindersurprise?

rara | 18-08-11 | 13:50

necrosis | 18-08-11 | 13:48
Klopt. Ik slinger ook nooit tijdens het autorijden.

Jos Tiebent | 18-08-11 | 13:50

Jos Tiebent | 18-08-11 | 13:47
Ik ken de Holleweg, dus ik neem aan dat ze bergaf wilde. Met een stuk in je reedt is het ondoenlijk daar tegenop te komen. (proefondervindelijk)

Graaf van Egmont | 18-08-11 | 13:49

@Jos Tiebent | 18-08-11 | 13:37
Een beetje alcoholist slingert niet tijdens het autorijden.
Sterker nog: ze letten juist beter op in het verkeer om niet op te vallen.
En mensen die echt straalbezopen zijn houden één oog dicht zodat ze niet 'dubbel' kunnen zien.
Disclaimer: ik rij niet als ik alcohol op heb.
Drinking OR driving is mijn stelregel.

necrosis | 18-08-11 | 13:48

Bij mijn weten verplaatste Guusje Nadorst zich altijd per rijwiel door Nijmegen.
Graaf van Egmont | 18-08-11 | 13:42

Behalve als ze bergop moest.

Jos Tiebent | 18-08-11 | 13:47

-weggejorist-

Alexandre | 18-08-11 | 13:46

Ik praat geen van beiden goed hoor. Maar wel treffend dat PvdA mag blijven na een foei!, en PVV kiest voor ongeschikt. Als ik nu een rood potlood in mijn hand zou hebben, en alleen zou moeten kiezen tussen die twee, wist ik het wel.

Jos Tiebent | 18-08-11 | 13:45

Dat meten met 2 maten en verschil in benadering en toon voor als het een partij betreft die is opgenomen in het establishment of een die erbuiten staat komt vast omdat al die journalisten zich zorgen maken over hun verdere carrière. In het geval van bv GL wordt de iets te kritische journalist daar vaak nog door groenlinks uitdrukkelijk op gewezen. (ps 20:15 www.geenstijl.nl/mt/archieven/2011/08/...

seven | 18-08-11 | 13:43

Beetje Offtopic, maar relevant voor de PVV bashers hier:

www.youtube.com/watch?v=MdKOrbKzgC8

Dit schijnt het toneelstuk te zijn waarvoor Mariko Peters 38.000 euro heeft gejat.

Merkava | 18-08-11 | 13:43

Jos Tiebent | 18-08-11 | 13:37 |


Op de Holleweg valt inderdaad niet te slingeren zo smal is het daar.Ze reed daar om dezelfde reden als alle Nijmegenaren die iets teveel gedronken hebben en denken de politie te slim af te zijn.Niet gepakt worden!Maar helaas voor haar,en ze had teveel op!

Ik lees ook Kasteelromans.... soi:-)

irma zonderboezem | 18-08-11 | 13:42

Jos Tiebent | 18-08-11 | 13:37
Bij mijn weten verplaatste Guusje Nadorst zich altijd per rijwiel door Nijmegen.

Graaf van Egmont | 18-08-11 | 13:42

Jos Tiebent 13:37
Van de Stoep is ook niet slingerend van de weg geplukt.
Hij stond toen allang stil.

tipo | 18-08-11 | 13:40

Weet je wie er destijds ook onder druk is opgestapt?

rara | 18-08-11 | 13:38

@blinde kip | 18-08-11 | 13:31
Aan de alcohol zal het in ieder geval niet liggen. Alcohol heeft namelijk geen smaak, het is net als gedestilleerd water.

necrosis | 18-08-11 | 13:38

irma zonderboezem | 18-08-11 | 13:24
Jij leest Telegraaf zeker.
Tijdens een zomerfestival nam ze een bekende sluiproute naar Nijmegen (de Holleweg, een steil eenrichtingsweggetje tussen Beek en Nijmegen-Oost) om thuis te komen. Omdat die route vaker door straalbezopen Nijmegenaren wordt genomen had de politie toevallig daar een alcoholfuik neergezet. Maar ze was niet slingerend van een weg geplukt in ieder geval.

Jos Tiebent | 18-08-11 | 13:37

Waar kwam hij eigenlijk vandaan? Had-ie vakantie ofzo? Als je om 18u al een glas of 15-20 op hebt, moet je of heel snel zuipen, of al om een uur of 13u beginnen.

Biff Eagleburger | 18-08-11 | 13:37

Pa Cartwright | 18-08-11 | 13:29
Dat is zeker een verschil. Maar je hebt een voorbeeld functie en dan is de grens o, o!!It comes with the job!

Je moet er maar wat voor over hebben en dus nuchter blijven en anders regel je een BOB.

Hadden ze nu allebei ook een leuke sleutelhanger van BOB gehad, net als ik!

irma zonderboezem | 18-08-11 | 13:36

codedelight 13:28
Reeds 5 uur na het ongeluk ging het persbericht met opstappen al de deur uit.

Dan lijkt het me dat Daniel dat zelf heeft besloten, of in ieder geval geen weerstand bood.

Alhoewel... Daniel was nog straalbezopen op dat moment, dus misschien dacht ie op dat moment dat Wilders vroeg of ie met hem samen op stap ging. Wat een kater zal Daniel nu hebben als ie nu de krant leest. Ben ik opgestapt?

tipo | 18-08-11 | 13:36

En hoe zit dat dan met die vrouwelijke oud burgemeester van Nijmegen dan???

keijser-soze | 18-08-11 | 13:35

Beseffen dat je je biezen mag gaan pakken gaat nog es heul groot worden.

Ashtrey | 18-08-11 | 13:35

@Alexandre | 18-08-11 | 13:24
1) Is dit een openbaar blog waar men op elkaar reageert, of ben jij de nieuwe portier?
2) Ik heb wel gelezen waar het over ging, ja. Wat me opviel was dat je je off-topic opmerkingen probeert uit te smeren over meerdere threads. Daarmee voeg je niets toe. Vandaar mijn reactie.

*mompelt iets over silent en fools...

rara | 18-08-11 | 13:34

Pa Cartwright | 18-08-11 | 13:25
Tis nog veel erger, de dochter van van Mierlo zat in haar jeugd tijdelijk in een klein kindertehuis (stond in de buurt van waar ik opgroeide)omdat de situatie thuis kennelijk niet zo veilig was.

seven | 18-08-11 | 13:33

@grappert | 18-08-11 | 13:27 Komisch, niet? En dit gaat bij D66, GL, CDA net zo.

Maar dat lezen we dus nergens. Behalve -soms- op GS.

vraagstaart | 18-08-11 | 13:32

@irma zonderboezem | 18-08-11 | 13:24
PvdA'ers raken hun baan niet kwijt, die worden 'weggepromoveerd' richting burgemeesterschap of Provinciale Staten.
Je denkt toch niet dat die gaan w.e.r.k.e.n. voor hun geld?
*griffel*

necrosis | 18-08-11 | 13:32

@ codedelight | 18-08-11 | 13:28
Is dat relevant?
Voorts, voor de beeldvorming lijkt mij dat niet zo verkeerd: Geert treedt rechtlijnig en gedecideerd op; trapt Van der Poep er du moment uit en laat het niet eerst boven de markt hangen.

Pa Cartwright | 18-08-11 | 13:31

Ik mis een stuk in het NRC waarin van der Stoep kan uitleggen dat achteraf de drank eigenlijk niet eens zo lekker was.

blinde kip | 18-08-11 | 13:31

En inderdaad een ''prominent '' lid van de PVDA die met verlekkerde bek op de tv uitgebreid zijn seksuele voorkeur voor kinderen zat te verdedigen kon bijven ZITTEN waar hij zat, en nu op de dag van vandaag zijn er nog tig en tig PVDA'ers die pedofilie goed praten. Opzouten met die vieze gore bende.

grappert | 18-08-11 | 13:30

@ seven | 18-08-11 | 13:10
Ter Horst had indertijd een promillage van 0,57. Lijkt mij een significant verschil met 2,5.

Pa Cartwright | 18-08-11 | 13:29

wedden dat meneer niet uit eigen beweging is opgestapt.

codedelight | 18-08-11 | 13:28

@Pa Cartwright | 18-08-11 | 13:25

Ik denk dat het sowieso aan Connie lag, dat-ie zoveel zoop. Zou ik wel doen in ieder geval.

Biff Eagleburger | 18-08-11 | 13:27

@ Vraagstaart 13.22.

BRAVO. Een lid van de PVDA kan een familielid zelfs buiten de rechter houden wanneer die heeft geprobeerd iemand van het leven te beroven, die komt dan dankzij hulp van verschillende kanten in een kliniek terecht dus zonder veroordeling en de nabestaanden blijven dat goed praten tot op de dag van vandaag. PVDA, wie doet ze wat ? Walgelijke misbaksels.

grappert | 18-08-11 | 13:27

Als die gek om 18:00 al strontlazarus was, hoe laat (vroeg) is 'ie dan wel niet begonnen met zuipen? Good riddance...

Drommelsch | 18-08-11 | 13:27

GL heeft journalisten bedreigd om de PVV te gaan beschimpen.
Straks nog een PVV topic ertegenaangooien.

Creaguurder | 18-08-11 | 13:26

Nog niet bijna.

Art Vandelay Ultor | 18-08-11 | 13:24
Nee die moet ook weg. Onvoorstelbaar dat ze dat zelf niet inziet.

Charles Swietert | 18-08-11 | 13:26

Guusje ter Horst (pvda) zou natuurlijk gewoon blijven zitten, de dienders een zwijgplicht opleggen en haar dossier laten vernietigen.

seven | 18-08-11 | 13:10
Nee dat was Hero ... oh wacht ...

Charles Swietert | 18-08-11 | 13:25

@ Biff Eagleburger | 18-08-11 | 13:13
Ik heb van 2000 tot 2003 bij Hans van Mierlo om de hoek gewoond. Manman, menigmaal van z'n fiets zien lazeren. Dan haalde-ie het bruggetje over het Singel niet. Maar wellicht was het de schuld van Connie; die zat dan niet stil ofzo.

Pa Cartwright | 18-08-11 | 13:25

@Charles Swietert | 18-08-11 | 13:23
Hoewel je gelijk hebt is dit nog steeds geen argument dat het aanblijven van Peters kan rechtvaardigen.

Nog niet bijna.

Art Vandelay Ultor | 18-08-11 | 13:24

Dames en Heren Foeiiii....... Neemt die man onmiddellijk ontslag; is het weer niet goed. Daar waar destijds die hoerenlopers van de PVDA ene K en O ???!!!. en de dronken minister Vredeling gewoon bleven zitten, trekt hij aan zn stutten. En iedereen maar vreemd opkijken van dit soort zaken. De hele omgeving wist dit en dan iemand lekker op zijn bek laten gaan. Ook dat hebben we van dat hypokriete Amerika overgenomen. Overigens als je met 2.5 in je lijf nog een beetje kunt autorijden, ben je alcolist. Mooi meegenomen dat wachtgeld. Kan hij daarvan afkicken

Freba | 18-08-11 | 13:24

-weggejorist-

Alexandre | 18-08-11 | 13:24



Anyway, hij is opgestapt.
Prima, er worden dagelijks idioten met teveel op vd weg geplukt en die raken hun baan niet kwijt.

Neem bv Guusje ter Horst.Ze zoop en werd al slingerend met de auto vd weg geplukt toen ze nog in Nijmegen zat als burgemeester.Teveel gezopen maar ze bleef uiteraard gewoon zitten zoals dat hoort in linkse kringen, ze werd later zelfs minister!

irma zonderboezem | 18-08-11 | 13:24

@Biff Eagleburger | 18-08-11 | 13:13
Daar zijn geen bewijzen van, rapportages van dronken PvdA'ers verdwijnen altijd in de versnipperaar.

necrosis | 18-08-11 | 13:24

Onder het mom van 'I am The Law' je auto starten met een halve krat in je systeem en vervolgens inrijden op brave burgers die voor rood staan te wachten .... Vind dat toch wel een tikkeltje onbetamelijker dan ludduvudduh in subsidie e-mailtjes. Gelukkig vond Geert dat ook.

Charles Swietert | 18-08-11 | 13:23

@zaklamp | 18-08-11 | 13:12 Of zegt het ook iets over de media?

Stel je voor dat een PVV_burgemeester die dronken achter het stuur betrapt wordt, de commissaris omkoopt om het dossier daarover te vernietigen.

En vervolgens die commissaris jaarlijks een bonus laat uitkeren, omdat-ie zo netjes zijn mond houdt.

Stel, dat dat uitkomt.

Kun je je dan voorstellen dat die PVV-burgemeester de kans krijgt om minister van Binnenlandse Zaken te worden?

Die persoon wordt gelyncht in de media. En terecht.

Voor de PvdA c.s. gelden echter héél andere regels. Tot en met het benoemen tot 1e kamerlid van een praktiserend pedofiel, ze komen ermee weg en de media doen er het zwijgen toe.

vraagstaart | 18-08-11 | 13:22

Geert en Hero hebben hun Kamervraag "Is de regering het met de PVV-fractie eens dat bewindslieden het goede voorbeeld moeten stellen om het vertrouwen van de burger in de politiek te herstellen, en dus bijvoorbeeld bij vastgesteld drankmisbruik in het verkeer hun functie ter beschikking moeten stellen?" in elk geval al klaar. Worden Kamervragen overigens tijdens het reces gewoon ingediend, of worden die tot 6 september opgezouten?

Prze***walski | 18-08-11 | 13:22

@DaveDH | 18-08-11 | 12:57


@uitgeslapen | 18-08-11 | 13:07
Welterusten uitgeslapen!

landlopertje | 18-08-11 | 13:21

De mensen die roepen dat bij GL de kamerleden blijven zitten en dat de PVV "doortastend" optreedt zijn zeker Lucassen vergeten....

Datkanikvéélbeter! | 18-08-11 | 13:21

Brusselmans etaleert zijn juridische kennis... verkeerd. Moord is sowieso met voorbedachte rade.

Stiften | 18-08-11 | 13:20

necrosis | 18-08-11 | 13:18 |
Nee,die vind je meestal in een paren club.

psycho_3 | 18-08-11 | 13:19

@Alexandre | 18-08-11 | 13:10
Zo te zien onthoudt jij je geraaskal wel, maar ik vraag me af waarom je daar trots op bent.

rara | 18-08-11 | 13:18

@kapotte_stofzuiger | 18-08-11 | 13:16
Guusje?

necrosis | 18-08-11 | 13:18

De mannetjes die precies weten hoe het in Nederland wel allemaal moet veranderen zijn zelf het grootste tuig...

henkiedenkiedenkie | 18-08-11 | 13:18

@kapotte_stofzuiger | 18-08-11 | 13:03
Ik zal vanavond kijken of ze dat spul in de pub hebben. Maar over smaak valt niet te twisten. Sommige houden van een bittere afdronk en andere van een zoete afdronk.
So be it.

Horagha | 18-08-11 | 13:17

@ Ooit_IgorTheHorrible | 18-08-11 | 13:10
Prachtig. En hoe verliep het roderen verder?

Pa Cartwright | 18-08-11 | 13:17

@Biff Eagleburger | 18-08-11 | 13:13
Weet je wie dronken de bierhal uit is gewandeld?

kapotte_stofzuiger | 18-08-11 | 13:16

Oh godt, krijgen we zo weer 400.000 comments over Marcel van Dam, die in 1853 wel eens dronken op een paard heeft gezeten.

Biff Eagleburger | 18-08-11 | 13:13

@ Quichegerechtigde.
Ik bedoelde uiteraard jouw vanwege je zure opmerking.
En zoals al werd geschreven, de PVV dondert de verkeerde leden er tenminste uit, GL koestert en pampert ze suf en zullen we het over de PVDA maar niet hebben, daar komen ''hoog'' geplaatse grapjassen nog weg met een kwestie van leven en dood.

grappert | 18-08-11 | 13:13

Maak er dan Daniël van der Stoephoer van..

KrikkerT | 18-08-11 | 13:12

Zo zo, twee zwaar kritische en negatieve artikelen geweid aan Daniel van der Stoep en één aan de PVV op één ochtend (drie totaal kritisch over PVV) en de dag is nog jong. De PVV mag zich weer gelukkig prijzen met GeenStijl.
Wie roepen er nou altijd zo hard dat GeenStijl een pro-Wilders en pro-PVV site is? Daar klopt dus helemaal niets van.

doenormaal! | 18-08-11 | 13:12

frappant dat dat bij laten we zeggen 50% van de in opspraak rakende kamerleden het een pvv'er betreft. Bad luck of zegt het wat over het volk dat de partij aantrekt?

zaklamp | 18-08-11 | 13:12

Zo Breukelmans. Tering hé! Als je zo tekeer gaat tegen de PVV dan kan dat volgens mij alleen maar betekenen dat je latent aanwezige sympathieke gevoelens voor die partij hebt. [/psychmode]

McSnor | 18-08-11 | 13:12

Ik drink ook wel eens 20 glazen bier en stem op Geert.
Mooi toch. Dat heet leven.

stephan66 | 18-08-11 | 13:11

Guusje ter Horst (pvda) zou natuurlijk gewoon blijven zitten, de dienders een zwijgplicht opleggen en haar dossier laten vernietigen.

seven | 18-08-11 | 13:10

Blij dat ik sinds het joodsch-gristelijke onvermogen van Bahlekkende geen enkele politieke interesse meer heb.
Nog blijer de vreugde van deze desinteresse zo af en toe bevestigd te zien.

Ratzing. | 18-08-11 | 13:10

-weggejorist-

Alexandre | 18-08-11 | 13:10

Mijn record is 4,1 promille!

Ooit_IgorTheHorrible | 18-08-11 | 13:10

Is er hier werkelijk niemand die zich ergert aan de term 'ugl'??!? voor zover ik weet staat dat voor microgram per liter. waarin de 'u' dus eigenlijk een µ(griekse letter mu) is. Nog erger zijn de agenten die popie-jopie uggel gaan zeggen. die mogen ze van mij standrechtelijk uit hun functie halen.

two ball cane | 18-08-11 | 13:10

Bij GL kunnen ze hier nog een puntje aan zuigen, want de PVV treedt in ieder geval doortastend op.

psycho_3 | 18-08-11 | 13:09

-weggejorist-

Alexandre | 18-08-11 | 13:09

@Hölzenbein | 18-08-11 | 13:01
Dat stuk is met de boerka der liefde geschreven. Pure goedpraterij in de vorm van een gortdroge weergave van het onderzoek van BuZa. Nergens wordt aangehaald dat Peters vanaf nu TOTAAL ongeschikt is als politica en dat GroenLinks als partij van de morele zedenprediking een flinke deuk heeft opgelopen.

Dat jij dat niet ziet verbaast me niet.

Je insinuatie op het einde is al helemaal lachwekkend, maar tevens tekenend voor je vermakelijke eenkennigheid en kortzichtigheid.

Ik zal het stellen in taal die jij (hopelijk) wel begrijpt. Wat ik wil is bah bah vies tegen zowel Peters als Van der Stoep.

Jij denkt in 'of' en ik denk in 'en', dat is het verschil tussen ons.

Veel plezier met je kokervisie.

Art Vandelay Ultor | 18-08-11 | 13:08

Na 10/15 bier ben je trouwens ontoerekeningsvatbaar, kan dus nooit moord met voorbedachte rade zijn.

irriducibili79 | 18-08-11 | 13:08

dag kamermeerderheid!

uitgeslapen | 18-08-11 | 13:07

Ha, die vd Stoep doet tijdens het reces in het kader van contact met de kiezer gewoon mee met de studenten introductieweken, ff liter jenever wegtikken, standaard ontgroeningspraktijken. ;)

Paar dagen terug zou hij ook al onder invloed achter het stuur hebben gezeten volgens de geruchtenmachine op twitter. (hoe een twitteraar dat zonder blaastest af te nemen kan beweren, geen idee, wellicht kwam hij kruipend uit een café of hoaxende tweet met voorspellende kracht;))

seven | 18-08-11 | 13:07

Heeft Pechtold eigenlijk al een debat aangevraagd om te eisen dat Wilders publiekelijk afstand neemt van Van der Stoep?

Wat? Nog steeds niet?

vraagstaart | 18-08-11 | 13:06

Volgens van der Kammen d'r favoriete plek in Brabant...

"Favoriete plek in Brabant
De Efteling omdat het een mooi park is!"

*proest*

Datkanikvéélbeter! | 18-08-11 | 13:05

Brusselmans + veel. Zo is het, en niet anders.

mokum4all | 18-08-11 | 13:04

@Brusselmans
Moord met voorbedachte rade is redundant. Moord is een ander woord voor doodslag met voorbedachte rade. Zonder voorbedachte rade is het nooit moord.

Franske123 | 18-08-11 | 13:04

@Jos Tiebent | 18-08-11 | 12:58
Thanks voor je advies, dislectie is een bitch.. ik ben allang blij dat er spellingchecks bestaan anders was het helemaal niet om aan te zien....

DaveDH | 18-08-11 | 13:03

@ Quichegerechtigde | 18-08-11 | 12:58 | + 0 -

Ach ja iets van pot en ketel en zwart, tenminste flikkert de PVV de drankschuit eruit misschien een tip voor de PvdA hoe te handelen in geval van Guustje Nadorst. Maar dit terzijde als je de politiek ingaat moet je goed kunnen liegen en een ras-opportunist zijn en dat staat los van links of rechts denk ik.

sjipsknip | 18-08-11 | 13:02

@Art Vandelay Ultor | 18-08-11 | 12:52
Even een zoektochtje gedaan op de joop. Je praat onzin en je weet het. www.joop.nl/politiek/detail/artikel/bu... Als het niet kritisch genoeg is ga dan ergens anders lezen. Wat een flauwe kul alweer. En in het stuk van van der Poep leggen ze gewoon de feiten op tafel die iedereen schrijft. Dus wat wil je eigenlijk? Bah bah vies tegen Mikado en braaf braaf tegen van der Peop? Get a life man.

Hölzenbein | 18-08-11 | 13:01

Derde PVV topic voor vandaag, ik haak af. Genoeg is genoeg.

doskabouter | 18-08-11 | 13:00

Hij houdt de eer aan zichzelf en hoepelt van zichzelf op. Met drank op rijden is niet te vergeven, maar ik heb hier heel wat meer respect voor dan voor die Mariko Peters. Hé Peters. Donder 'es op.

Nietvoordekat | 18-08-11 | 12:59

@Alexandre | 18-08-11 | 12:56
Wat?? waar heb jij het over?

DaveDH | 18-08-11 | 12:59

DaveDH | 18-08-11 | 12:57
Graag tussen "je" en "maar" het woordje "dus" zetten...

Jos Tiebent | 18-08-11 | 12:58

sjipsknip | 18-08-11 | 12:54
Ik bespeur weer een opleving, geen neerwaartse trend. Geenstijl belicht het nieuws van alle kanten en schuwt niet om zowel "links" als "rechts" te kakken te zetten. En dat is goed voor een evenwichtige berichtgeving.

Heel veel GroenLinksbashende Wildersgroupies zitten nu huilend in een hoekje om dat ome Greet wordt gepest. Ze weten niet wat er aan de hand is, de übermenschen van de PVV blijken toch niet zulke lichtende voorbeelden te zijn.

Quichegerechtigde | 18-08-11 | 12:58

N.b. moet gezegd worden dat als je zo beschermd en beveiligd moet leven dat je dan toch wel een vechtersbaasje bent in positieve zin.

nokkenaskettingklem | 18-08-11 | 12:57

@XelaGBS | 18-08-11 | 12:54
Kun jij mij bronnen aantonen die deze berekening van 60/70% hard kunnen maken, of heb je dit zo van Jojo overgenomen en lul je maar wat?

DaveDH | 18-08-11 | 12:57

-weggejorist-

Alexandre | 18-08-11 | 12:56

#Quichegerechtigde denk dat Geert zich veilig voelt, toch wel een beetje de vrouwelijke leider met stoere mannen om zich heen.

nokkenaskettingklem | 18-08-11 | 12:55

@DomineeZwemzaad | 18-08-11 | 12:51
Ik weet in ieder geval wat ik straks ga doen.
Loop al de hele week uit te kijken naar dat goddelijke vocht.

Horagha | 18-08-11 | 12:55

@Quichegerechtigde | 18-08-11 | 12:48
En die zitten er niet in de andere partijen, of ben jij die gene met die balk in zijn/haar oog?

DaveDH | 18-08-11 | 12:55

Ik constateer dat het niveau van de topics bij GS een neerwaartse trend heeft ingezet. Ik hoop dat dit aan de komkommertijd ligt. Dit staat los van dit topic maar ik denk dat er wel interessantere topics te bedenken zijn dan de vuilnis collecte bij de PVV.

sjipsknip | 18-08-11 | 12:54

@Quichegerechtigde - Iemand met een goede reputatie sluit zich niet aan bij de PVV. Of ze het nu eens of oneens zijn met het PVV gedachtegoed... Feit is dat 60 tot 70% van NL helemaal niks met de PVV en haar onderdanen te maken wil hebben. Prominenten al helemaal niet. Pornobaronnen, vrouwenmeppers en zuipschuiten daarentegen hebben niks te verliezen.

XelaGBS | 18-08-11 | 12:54

Quichegerechtigde | 18-08-11 | 12:48
Och, we zullen de andere partijen maar even buiten beschouwing laten... (uche uche GL uche)
Wie maakt een compleet lijstje?

Jos Tiebent | 18-08-11 | 12:54

P. Pantoffel | 18-08-11 | 12:50
En misschien dat Jolande SAP er ook iets mee te maken heeft. gna gna gna

P. Pantoffel | 18-08-11 | 12:54

Waar is het biologisch afbreekbare wijsvingertje van GroenLinks? Ohw ja dat is waar ook.....

DaveDH | 18-08-11 | 12:53

grappert | 18-08-11 | 12:50
Daar kun je weleens gelijk in hebben :-)

Quichegerechtigde | 18-08-11 | 12:53

Is dit wellicht een soort sneer van GS richting oppertosti Jolo?

Joop.nl heeft welgeteld NUL kritische artikelen over Mariko Peters geplaatst, dus nu laat GS zien hoe het wel moet door van vandaag PVV-bash-dag te maken - zij het ietwat overdreven.

Nouja, Joop.nl voor schut zetten vind ik altijd wel een +1 waard.

Art Vandelay Ultor | 18-08-11 | 12:52

@ Horagha | 18-08-11 | 12:49

Ik begin flinke dorst te krijgen van dit topic.

DomineeZwemzaad | 18-08-11 | 12:51

@ Quichegerechtigde. 12.48

Oftewel een afspiegeling van GS reaguurders ?

grappert | 18-08-11 | 12:50

grappert | 18-08-11 | 12:48
Ik verwacht eerlijk gezegd dat ie dronken is gevoerd door Mariko Peters.

P. Pantoffel | 18-08-11 | 12:50

Ik dacht dat het was: glaasje op, laat je pijpen!

Heb ik het toch al die tijd verkeerd gedaan ;)

Richard1234 | 18-08-11 | 12:49

kapotte_stofzuiger | 18-08-11 | 12:46
Weet ik. Ik ga ook nooit zonder een tray Schultenbrau de weg op. Maakt de rit veel leuker.

Jos Tiebent | 18-08-11 | 12:49

Wat opvallend toch, na eerst massaal over GL te hebben staan pissen dagenlang is het nu de beurt aan de andere zijde, en jawel dus de PVV. Ik zal totaal niet verbaasd zijn als er met de uitslag van de alcoholtest geknoeid is. In dit bananenland is zoveel mogelijk.

grappert | 18-08-11 | 12:48

Die Wilders heeft wel tuig van allerhande allooi om zich heen. Pornobaronnen, vrouwenmeppers, zuipschuiten...

Quichegerechtigde | 18-08-11 | 12:48

@Jos Tiebent | 18-08-11 | 12:43
Duizenden malen!!! Maar vervang contact met voordeurslot. :p

Horagha | 18-08-11 | 12:48

@kapotte_stofzuiger | 18-08-11 | 12:42
Die rotbochten sturen ook veel beter mee als je gedronken hebt.

blinde kip | 18-08-11 | 12:47

Jos Tiebent | 18-08-11 | 12:46
Beter had ik het niet kunnen verwoorden... ow wacht..

P. Pantoffel | 18-08-11 | 12:47

Om even een geheimpje te verklappen: van der Stoep is eigenlijk Ruben Nicolai met blonde pruik, en hij had genoeg van zijn typetje.

FirstAnnual | 18-08-11 | 12:47

@nokkenaskettingklem | 18-08-11 | 12:45
Je gaat voorbij aan mijn punt. maar goed, ik heb andere dingen te doen momenteel ;)

An die ARBEIT | 18-08-11 | 12:46

@ DomineeZwemzaad | 18-08-11 | 12:44
Ik heb eens iemand gekend die dat inderdaad deed. Hij is inmiddels overleden aan een herseninfarct. :-(

Ivoren Toren | 18-08-11 | 12:46

P. Pantoffel | 18-08-11 | 12:42
"Schenk" is natuurlijk een treffend werkwoord bij dit artikel.

Jos Tiebent | 18-08-11 | 12:46

@Jos Tiebent | 18-08-11 | 12:43
Empirisch autorijden. Dat zouden meer mensen moeten doen.

kapotte_stofzuiger | 18-08-11 | 12:46

oh auke is een man.?!

Zuitschuip | 18-08-11 | 12:46

@An die ARBEIT met alle respect maar mijn mening over de partij hing niet af van deze man. Die was al gevormd toen Wilders de Islam een achterlijke cultuur noemde (net als wijlen Pim Fortijn voor wie ik als persoon overigens wel respect had).
De PVV wordt toch geleid door dogma's, zwartwit denken, geen gevoel voor creativiteit en men beschikt niet over een helikopterview. Altijd maar weer dat horizontale geleuter over henk en ingrid afl maken overval mee bij de kassa, afl henk en ingrid zijn bang voor boerka's afl hen en ingrid willen pow pow in knieen relschoppers enz enz.
Nee Pim Fortijn had tenminste visie!

nokkenaskettingklem | 18-08-11 | 12:45

15 bier? Pff.. dat is het ontbijt van Brinkman.

DomineeZwemzaad | 18-08-11 | 12:44

Zoals ik al zei. Rijbewijs levenslang afpakken! En dan mag ie voor mij ook zijn zetel weer terug want dan valt er tenminste nog wat te lachen met die idioot.

Hölzenbein | 18-08-11 | 12:43

Horagha | 18-08-11 | 12:35 |
Je gaat toch niet zeggen dat je dat serieus een keer geprobeerd hebt?

Jos Tiebent | 18-08-11 | 12:43

Iedereen maakt fouten en dit is natuurlijk een onvergefelijke fout. De man trekt hieruit een juiste conclusie (stapt op) en nog trappen we na. Hoewel ie natuurlijke een ongelofelijke sufkut is hoeft dat natrappen van mij nou ook weer niet.

Schenk bijvoorbeeld eens wat aandacht aan Mariko Peters. Die übermuts blijft lekker zitten en GroenLinks bedreigt het hele gebeuren de doofpot in.

P. Pantoffel | 18-08-11 | 12:42

Nog steeds geen dirt gevonden over Zijlstra jongens? Of wordt dat het eerste en tweede PVV middag-topic?

vraagstaart | 18-08-11 | 12:42

Daarnaast, zoals een gewaardeerd Frans collega zegt: "met alcohol op rijd je veel prettiger, zolang die gendarme maar niet in de buurt is"

kapotte_stofzuiger | 18-08-11 | 12:42

En nu wachten hoelang het duurt voordat Tofik Dibi z'n twitterstilte weer opheft...

Tim | 18-08-11 | 12:42

-weggejorist-

Alexandre | 18-08-11 | 12:41

Drinken reaguurders en redactie alleen maar slappe pilsner. Dan zit je in Brussel, dan mag je verwachten dat meneer wel wat beters drinkt dan Heineken, Jupiler of 1664.

kapotte_stofzuiger | 18-08-11 | 12:40

En daarom verbiedt de sharia het drinken van alcohol.
* knuppel in het hoenderhok gooit *

Ivoren Toren | 18-08-11 | 12:40

Een PVV-er die gelijk consequenties verbindt aan zijn wandaden, jeetje.
*met schuin oog naar bepaalde politici kijkt*

blinde kip | 18-08-11 | 12:39

@¿Ya tu Sabes? | 18-08-11 | 12:32
Ach, belangenverstrengeling lijkt me inherent aan politieke partijen.

Alsof de allochtonenknuffelindustrie en het subsidie netwerk van links, beiden geheel bezet door mensen met een lidmaatschap bij PvdA, CDA, D66, GL of SP, niet zorgen voor belangenverstrengeling.

En dan heb je natuurlijk ook nog de innige band van de VVD met het bankwezen en het bedrijfsleven.

Ach, en dan zit er toevallig een PVV-politicus in een gemeenten en in de TK (Drees deed dat ook, trouwens) en dat zou dan wel opeens schandalig zijn. Dubbele functies! Laat me niet lachen.

Art Vandelay Ultor | 18-08-11 | 12:39

Prima Vodka Vooronderweg (pvv)

nokkenaskettingklem | 18-08-11 | 12:38

Maar waar blijft het groenlinks topic?

reade romke | 18-08-11 | 12:38

@nokkenaskettingklem | 18-08-11 | 12:36
ASh u weet dus helemaal niet waar het over gaat, maar leest " PVV " en heeft uw oordeel al klaar?

Dat zegt genoeg. Over u.

An die ARBEIT | 18-08-11 | 12:37

@niet voor de hond | 18-08-11 | 12:33
Of niet.. Alles is relatief

An die ARBEIT | 18-08-11 | 12:36

Had nog nooit van deze man gehoord, altijd +1 als een pvv-er opstapt

nokkenaskettingklem | 18-08-11 | 12:36

Bij elke blonde jongen riep van der Stoep: "Geert daar ga je".

CoffeePatch | 18-08-11 | 12:36

"Van der Stoep" #kunjeookschrijvenals "Das Opvreten"

yamahaha | 18-08-11 | 12:36

Wat een sneue knakker, als je als alcoholist niet met alcohol kan omgaan kun je beter stoppen.

Detlev Tarnowitz | 18-08-11 | 12:36

"10 a 15 bier = moord met voorbedachte rade"
Daar zit wel wat in, inderdaad. Maar afijn, hij is opgehoepeld. Nu Mariko Peters nog.

Ivoren Toren | 18-08-11 | 12:35

@beenthere | 18-08-11 | 12:32
Ik mag van mezelf zeggen dat ik aardig wat bier op kan. Maar na 20 glazen bier kan ik met het sleuteltje mijn contact echt niet meer vinden.
Meneer de ex parlementariër zal wel een auto hebben gereden met een drukknop als contact.

Horagha | 18-08-11 | 12:35

Er gaat niks boven een paar blikken Hollandia bier.

Aartvandekaart | 18-08-11 | 12:34

Dat er niemand gewond raakte is dus puur geluk. Hij had ook 5 mensen dood kunnen rijden.

niet voor de hond | 18-08-11 | 12:33

Daar moet op gedronken worden!

Jos Tiebent | 18-08-11 | 12:33

Er staat ook al iemand te wachten op de Stoep bij de alcohol lobby...

irriducibili79 | 18-08-11 | 12:32

Wat ik me nou afvraag: PVV'ers die dubbele functies bekleden, is dat geen belangenverstrengeling? Ik bedoel maar: wat voor zin heeft het om de niveaus Europees Parlement, Eerste Kamer, Tweede Kamer, Provinciale Staten en Gemeente te hebben als je PVV'ers hebt die op alle niveaus zetels hebben?

¿Ya tu Sabes? | 18-08-11 | 12:32

Tering, 10-15 bier en in de auto stappen... Dattie de sleutel nog in het contact kreeg is een wonder.

poepkop | 18-08-11 | 12:32

Man man man wat voor een complete idioot ben je dan. .
.
Overigens is het geen 10 tot 15 glazen alcohol, maar 2,5 promille is minstens 20 (TWINTIG) glazen bier!!

beenthere | 18-08-11 | 12:32

Drie PVV-topics op één dag.

Ja tuurlijk, ze zijn allen negatief, maar toch is het weer gratis reclame.

Geert zal het niet erg vinden. Ik ook niet.

Art Vandelay Ultor | 18-08-11 | 12:31

Hij treed af en nog gaan we zo over hem heen?

Expert Homo | 18-08-11 | 12:30

Hoeveel jaar wachtgeld ontvangt Daniel van der Poep?

Horagha | 18-08-11 | 12:30

Hij is toch al weg ? Beetje natrappen, dit.

Gier | 18-08-11 | 12:28

Was die persoonlijk medewerker ook onder invloed toen ie Stoep's ex bereed ?

Charles Swietert | 18-08-11 | 12:26

van der Poep. Geniaal, uhm.

-edit: hebben we 2 uur over zitten vergaderen! -

Blunterman | 18-08-11 | 12:26

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken