Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Klantenhatend KPN gaat Google slopen

kpnprutsers.pngKijk nou toch eens met wat voor een vernieuwende toepassing dat KPN de markt weer bestormt. Navigatiesoftware voor de iPhone! Wel eens van gehoord misschien? Zijn van die appjes die je in de auto de goede kant op sturen en als je linksaf moet een signaal geven in de vorm van een stem die zegt 'ga hier linksaf'. Heel handig. Google heeft ook zoiets, voor gratis. Maarrr bij KPN hebben ze uiteraard weer een heel eigen verdienmodel verzonnen om dit topproduct aan de man te brengen. Let op. Men betaalt 3,50 tot 5 euro per maand voor KPN OpWeg (leuke naam!), maar dan moet je wel op de eerste van de maand tekenen. Ben je als achterlijk kudtklantje zo ongelofelijk stom en hemeltergend naïef om op de 20e van de maand een abo'tje aan te schaffen, dan betaal je gewoon de volle mep voor slechts 10 kalenderdagen navigatieplezier. Grappig hè? Typisch KPN. Ook grenzeloos komisch: de kaarten van KPN OpWeg zijn niet offline te checken, dus alles moet via een constante internetverbinding binnengetrokken worden. En had KPN de tarieven daarvan onlangs niet explosief verhoogd? (Met dank aan die ex-liberale KPN-mol Afke Schaart in de Kamer.) Juist. En daarmee tilt KPN het begrip klantenhaat dus wederom naar een heel nieuw niveau. Waarvoor onze complimenten jongens! En succes met het nieuwe product.

Reaguursels

Inloggen

Al die clouddiensten kunnen wel opdoeken. Niets iCloud, iDrive, SkyDrive, iGoogle. Even een nummer afspelen uit jouw Cloud gaat geld kosten. Eerst € 1,29 voor het nummer betalen in iTunes en vervolgens betalen voor iedere Mb die je gebruikt met afspelen.

Rut_ger | 08-08-11 | 23:36

KPN is al langer de weg kwijt, maar mutsaers mag ook op herhaling naar de LBO cursus begrijpend lezen.

geenjagergeenneeger | 08-08-11 | 21:06

Briljant idee, zeker nu met de combinatie van deze permanente internet verbinging en de kersvers verlaagde datalimieten. Ka-ching!
Wat er nu slechts ontbteekt, is een collectief verbod op gebruik van gratis versies van deze mooie melkoe. Even mn VVD vrind bellen...

hotmint | 08-08-11 | 20:45

Ben benieuwd of dat gaat verkopen. Gok: nee.

PauperPanda | 08-08-11 | 20:30

Generatie KPN! Dat moet toch een stelletje IE6 gebruikers zijn.

GSpot | 08-08-11 | 19:49

In 2001 klantenservice gebeld met de vraag: we horen veel over dat internet doe maar een abbo, Kon niet.! wij leveren alleen de infrastructuur voor toegang heeft u een provider nodig. Jullie zijn geen provider.? Nee meneer wij leveren alleen de lijnen.?????????:????
Eerlijk waar gebeurd.!

lidlbier | 08-08-11 | 18:27

-weggejorist-

dezeookalbezet | 08-08-11 | 18:17

nog 1 maandje... ik kan niet wachten om bij zo'n tringtringshop de KPN na 10 jaar vaarwel te kunnen zeggen.
Al een beetje kunnen oefenen afgelopen week toen er op zo'n onmogelijk tijdstip KPN belde of ik nog een 1 of ander product bij ze wilde afnemen...; lekker 10 minuten van me af staan monologen over die vagina KPN en waarom ik daar nooit meer terug kom. Niet dat er ook maar iets mee gedaan gaat worden... maar ik hield een telemarktstudent aan het lijntje en was bovendien een stukje frustratie kwijt.
Nu nog een alternatief voor KPN gaan vinden....

Docta | 08-08-11 | 17:45

wat een faal aan die kant zeg.

nieuwisanders | 08-08-11 | 17:02

KPN is het innovatiefste bedrijf ooit, whahahah wat een grap wat een personen werken er bij KPN ik kan me voorstellen dat er 5.000 banen daar weg gaan ik bedoel KPN opweg dus Google Maps of gewoon simpel navigatie software bestaat al ruim 5 jaar als het niet langer is, zitten ze daar te slapen ofzo xD

Swabberlulletje | 08-08-11 | 16:31

Ken iemand die bij KPN werkt als 'Manager Productontwikkeling'... Gozer kan niet eens overweg met zijn eigen mobiel, snapt geen bal van computers, pleurt al z'n privegegevens zomaar open en bloot op z'n Facebook, en is zo kakkerig als de teering dat 't gewoon een nieuwe betekenis krijgt. Maarja, 'hij werkt bij KPN', dus hij is helemaal 'het mannetje'. Leuke is dat wat je ook vraagt over KPN/netwerk/nieuwe produkten, hij nooit antwoord kan geven, dat zou die dan wel even een keeertje aan zijn collega's vragen... Nee, lekker simpel volk daar.

davimore | 08-08-11 | 15:23

Leuke tip om te doen; stuur een fax naar kpn 0800-0991175 (wit blaadje is genoeg) en wacht rustig af totdat je een fax retour krijgt en lees de tekst..

Tim Grimbek | 08-08-11 | 15:19

Gelukkig geen aandelen maar ik hoop wel graag mijn glazvezeltje te behouden die indirect ook gewoon geleverd wordt door KPN. het wordt inderdaad tijd dat er een innovatieve stap wordt gemaakt door KPN, want deze app gaat geen geld opleveren voor hun. Dat TV kastje wat ze bij de glasvezel leveren is gewoon ronduit K*t, 10 tot 15 seconden wachten bij overschakelen naar een ander kanaal is gewoon slecht. Zelfs UPC doet het beter qua TV en dat wil wel wat zeggen :( Heb laatst uit protest mijn analoge lijn opgezegd bij KPN, heb nu toch een VOIP verbinding.

SomeOne333 | 08-08-11 | 15:12

Wie voelt er iets voor een Linkedin of Facebook groepje: "Genaaid door KPN"?

Bor2601 | 08-08-11 | 14:54

*aandelen KPN verkopen gaat*

reinaarden | 08-08-11 | 14:46

KPN ook zo'n uitgekakte semi-overheids instantie, waar van die modale met HEMA pakken de dienst uitmaken..

Mijn broer heeft er gewerkt op een best hoog niveau op jonge leeftijd, die was binnen 2 jaar weg.

Inrichting met idioten..

Da Capone | 08-08-11 | 14:28

Het zal een gevalletje preoccupatie zijn met de hele telecom-roversbende, maar moest net de Vodafone klantenservice hebben waarop mijn brein spontaan, tijdens het aanhoren van het bandje, registreert "heeft u vragen over uw besteling"....

Snikkeldrift | 08-08-11 | 14:25

Niet goed lezen en dan wel overdrijven is ook een kunst:

Quote uit het gelinkte artikel:
"Een andere bijzonderheid van deze oplossing is dat je per kalendermaand betaalt. Besluit je om op de 20e van de maand een abonnement te nemen, dan loopt deze tot het eind van de maand. Je betaalt dan een evenredig bedrag, dus geen 5 euro maar 1,61 euro."

Verder lijkt het me een ten dode opgeschreven dienst. Misschien kan iemand KPN de innovatieve richting eens op wijzen.

3 Wise Men | 08-08-11 | 14:14

ach, het is weer maandag en de gewone man is weer aan het werk, terwijl het rel tuig uitslaapt en straks met een zak vol goodies langs de heler gaat voor geld.

john-m | 08-08-11 | 13:52

Dienst bestaat al 100 jaar. Heeft nooit goed gewerkt... Geloof me, ik heb bij die boeven gewerkt.

Doc Damage | 08-08-11 | 13:43

KPN = wegrennen, als je het nog kan. Opzeggen kan helaas niet bij die hufterende oplichters. Probeer het al maaaanden. KPN moet kaputt, en Bea, doe iets aan dat kroontje, anders word ik stante pede republikein.

Bor2601 | 08-08-11 | 13:27

Leukste is dat er in de business centre`s van KPN een omzet gehaald wordt van 60% van het target, en om het target te verhogen worden de zakelijke klanten (die per definitie bang zijn om hun nummer kwijt te raken) meer en meer uitgemolken !
Als je nu nog voor KPN kiest ben je wel heel erg genaaid, je kunt bv bij telfort (ook van kpn) voor 1/10e van het tarief de zelfde abbo`s krijgen.
En de kortingen van je gsm , die verdien je zo wel heel snel terug !

Mr aarsch | 08-08-11 | 13:26

@bosbaan | 08-08-11 | 12:52

KPN komt nóóit met oplossingen maar legt de schuld van de problemen liever bij de klant. Hier hebben ze ondertussen al meerdere malen geprobeerd mijn problemen te fixen door mijn aansluiting in de centrale anders te patchen maar dat zijn tot op heden alleen maar kortdurende oplossingen geweest.

Eén, twee maanden gaat het goed en dan is het weer huilen met de pet op. Meer dan 4Mbit heb ik overigens nog nooit gezien, daar zou ik trouwens wel genoegen mee nemen want ik zit inderdaad wel een eind van de centrale. Maar zelfs dat blijkt structureel niet te lukken. Helaas.

Reinaert | 08-08-11 | 13:24

Geldt dat niet voor al het geld wat je KPN schenkt? Op=OpWeg=Weg?

Lemau | 08-08-11 | 13:19

KPN *Hop* weg.....

Echt wat is dit slecht zeg, ik zie nu die ad van KPN hier naast me op GS goeiedeal.. 25 euro 6 maanden internet bellen etc daarna 100 euro 220 gulden voor een telefoon/internet abbonement. (uiteraard voor een 2 jarig contract dus reken maar uit de rest 18x 100 = 1800 voor de grap nog ff naar guldens: fl.3966.67 Hollandse florijnen.. ) Goeiedeal... voor KPN ja.

Ik ben in de 20 dus ik ben niet zo een ouwezak die alles nog naar guldens om rekent maar ik hoop dat een boel mensen in zien dat het gewoon ziekelijk duur aan het worden is... Het is natuurlijk eigen keus maar je wil toch ook wel een beetje met je tijd mee. Maar als je dan ziet hoe de constructie van die abonnementen in elkaar zit bij mening telecom bedrijf riekt dit wel erg naar uit knijpen. Mijn bel tegoed blijft ook maar 2 maanden geldig dus als ik van mijn 240 minuten er maar 100 bel en volgende maand ook maar 100 krijgt zo een telecom zwendel wel mooi voor 280 belminuten betaald.. Die ik NIET heb gebruikt maar Wél voor heb betaald foetsie pleite... Misschien is prepaid helemaal zo slecht niet meer...

delta12H21 | 08-08-11 | 13:15

De komende tijd gaat het KPN niet lukken om het gewenste aantal nieuwe abonnementen af te sluiten waardoor de winst niet op het gewenste niveau terug komt. Mensen die een abonnement hebben gaan op zoek naar een andere proviger of gaan geen gebruik meer maken van de dure diensten van KPN. Mensen met een sim-only abonnement houden dat aan en verlengen niet na de afloopdatum van het contract. Sim-only contracten blijven namelijk gewoon van kracht tegen de afgesproken tarieven (100 minuten en fair-use onbeperkt internet bij KPN voor zo'n 15 Euries in de maand). De verkoop van telefoons ism een abonnement gaat inkakken waardoor er weer minder inkomsten van dure diensten is. Want sim-only en dan zelf een toestel kopen scheelt hele dikke knaken in twee jaar. KPN kennende zullen ze dit wel weer beantwoorden met verdere prijsstijgingen. En zo gaat het spiraaltje naar beneden tot KPN kapot is. Ik geef het nog een paar jaar.

En dan die navigatie onzin van KPN... Als ze nou wel innovatief met hun probleem om zouden gaan, dan zouden ze niet met mobiele navigatie komen maar met inhouse ontwikkelde applicaties als Whatsapp en Viber en dat tegen concurerende prijzen gaan aanbieden. Want die applicaties, waar de ontwikkelaars daarvan wel een heleboel geld mee verdienen, zijn de reden waarom ze de winst zien teruglopen. En niet het feit dat er mensen zijn die die apps gebruiken. En dat ga je dus niet oplossen door je klanten te naaien. Sjezus, zo moeilijk is het toch niet?

Juan Queso | 08-08-11 | 13:05

*vindt dat ieder bericht over KPN een verspilling van lucht, ruimte, tijd, energie an aandacht is*

olibaron | 08-08-11 | 12:59

KPN is zeau 1998.

de Frotteur | 08-08-11 | 12:58

Afke Schaart voorspelde het juist goed, netneutraliteit is niet liberaal (kpn is nu niet meer baas in eigen winkel hoe commie is dat?) zorgt ervoor dat zwaar gebruik (door zware diensten of paar% exreme downloaders)niet ontmoedigd kan worden en dus gaan de datatarieven nu voor iedereen omhoog.

Zie ook mijn tig comments over nn (ctrl f (cmd f /zoek op) seven @ www.geenstijl.nl/mt/archieven/2011/06/... toen er over netneutraliteit (een a-liberale wet) werd gestemd.

seven | 08-08-11 | 12:57

Dat is nog niet alles. KPN heeft nog meer trucs in huis. Heb Internet & Bellen & Tv van KPN. Eerst Premium, 20 t/m 40 MB. Ontving 19 Mb. Op aanraden van een telefonische verkoper terug gegaan naar Basis Extra. Max 20 MB. Goedkoper, en de snelheid geen enkel probleem omdat ik 19 MB kreeg van KPN. Kreeg ja, op de dag dat mijn profiel werd omgezet van Premium naar Basis Extra stond de teller op 9 Mb. 10 Mb foetsie. Snelheidszwendel noem ik het maar, daar kom je als klant natuurlijk nooit achter. Bellen en schrijven heeft geen zin. Er wordt wat opgeschroefd naar 14 Mb dan weer 9 Mb. Slim technische hoogstandje van KPN. De moraal van het verhaal. De snelheid die jij ontvangt en waar je voor betaald is technische haalbaar maar wordt om een of ander duistere manier naar beneden geschroefd. Zit in het profiel volgens KPN.

En dat kan ook jou overkomen. Profiel KPN:
- Eenvoud(ige)manier klanten oplichten
- Persoonlijk(e) voorkeursbehandeling
- Vertrouwen in zichzelf is groter dan in de klant

bit.ly/aTdAv8

STOP KPN - STOP KPN - STOP KPN - STOP KPN - STOP KPN

euriedief | 08-08-11 | 12:55

@Reinaert 11.56
Ik heb een internetverbinding van de KPN, ik heb ook 8 Mbit, ontvangst 7,08 Mbit. Dit was vroeger buitengebied maar nu bebouwde kom.KPN zegt nu dat de ontvangst te traag is, maar komen niet met een oplossing.

bosbaan | 08-08-11 | 12:52

'k Was afgelopen weekend nog in een KPN-Hi winkel. Komt die verkoper naar me toe en zegt:"Kan ik u helpen ?"
Ik ben schaterlachend weggelopen.

Anjin Mohammed | 08-08-11 | 12:44

Het wordt tijd dat KPN wordt opgekocht door één of andere megalomane internationale softwaregigant.

Valentijn Schuinsmaa | 08-08-11 | 12:33

KPN moet kapot.

Michael | 08-08-11 | 12:19

--
Afgelopen weekend een leuk blog-artikel op het interweb. Amerikaanse providers beginnen nu ook met een plafonnetje van rond de 2GB per maand en rollen langzamerhand tegelijkertijd 4G uit. In een uur door je maandtoelage heen. hahaha.

"4G with data-caps: pay for a month, hit your limit in under an hour"
Dat 4G is zo snel dat je een halve speelfilm op HD-kwaliteit in een uurtje kan binnentrekken. Dan is wel je gelijk je tegoed op. De rest van de maand geen email meer of wat dan ook (of bijbetalen).

Juist de dingen die 4G mogelijk maakt zorgen dat je door je tegoed heen brandt. email, een webpagina'tje kan perfect op 3G. Iets met paard achter wagen spannen, ofzo.

Tieneus | 08-08-11 | 12:15

gewoon mobile maps bij een gsmwinkel laten installeren voor 2 tientjes en klaar ben je.

von sokkenstopfen | 08-08-11 | 12:14

Haha, zouden ze bij KPN nou echt zo dom zijn om te denken dat mensen dat ook echt gaan gebruiken? Wake up KPN, het is 2011. Dat jullie nog redeneren alsof het 1998 is, verandert daar helaas niks aan...

woordgrap van de dag | 08-08-11 | 12:10

Sorry @Reinaert | 08-08-11 | 11:22 |
Niet helemaal waar, we zijn al weer een stapje verder. Mijn Audi heeft een sim (met data abonnement) in het multimedia systeem. En iedere inzittende kan dan gebruik maken van mijn rijdend WIFI netwerk. Uiteraard ik dus ook zelf met een iPhone met navigatie. [Alleen ben ik niet zo achterlijk om KPN - en al helemaal hun navigatie niet - te gebruiken.

JayJay | 08-08-11 | 12:09

De oplichters test even het prepaid kaartje van moeders Kwartiertje dag 10 euri data verkeer en dit zonder bewust voor die dienst te kiezen op die sim kaart.
Toch word direct tegen het hoogste tarief verrekent.
Geen waarschuwing, te weinig tijd om voor een leek even de instelling te aanpassen.
Lijkt wel of de consument tegenwoordig vogelvrij is verklaart.

K.jongerensponsor | 08-08-11 | 12:09

Nationaliseren, top ontslaan, en vervolgen wegens georganiseerde misdaad; die ettertjes die je bij de klantenservice verneuken voor de rechter wegens oplichting.

En ik heb ook nog een beurstip: dumpen dat aandeel, want als dit je klanten zijn, dan kan dat aandeel maar een kant op.

Bor2601 | 08-08-11 | 12:08

@Weeraanmelden | 08-08-11 | 11:19

Niet helemaal waar, we zijn al weer een stapje verder. Mijn Audi heeft een sim (met data abonnement) in het multimedia systeem. En iedere inzittende kan dan gebruik maken van mijn rijdend WIFI netwerk. Uiteraard ik dus ook zelf met een iPhone met navigatie. [Alleen ben ik niet zo achterlijk om KPN - en al helemaal hun navigatie niet - te gebruiken.

JayJay | 08-08-11 | 12:08

Sinds een maand compleet KPN vrij. Dat voelt na alle ongelofelijk slechte service als een nieuwe vrijheid.
// Nooit meer KPN! de uitzuigers...

Antitheïst | 08-08-11 | 12:06

KPN, het enige aandeel dat de laatste dagen gestegen is (niet in achting, wel op de beurs)

stoepheer | 08-08-11 | 12:05

Wel kut alleeen gaat het niet van je data limiet af, staat in de voorwaarden.

Prof. Amadé | 08-08-11 | 12:03

Lekker belangrijk.. Gewoon niet downloaden die app?

Kabila de stijlloze | 08-08-11 | 12:02

KPN was fout in de oorlog.

James St John Smythe | 08-08-11 | 12:01

Wat een wanstaltig bedrijf is dat KPN geworden. Heb nu nog anderhalf jaar een contract tegen de oude voorwaarden, maar no way dat ik het ga verlengen.

Banaan999 | 08-08-11 | 12:00

Staan ze op de beurs te plussen en tegen de klanten te janken.

Dhr. Z. Wijn | 08-08-11 | 11:59

@klasseman | 08-08-11 | 11:47

Inderdaad ja, zelfde verhaal hier. Keiharde, gewetenloze oplichters, en hun klantenservice voorop. Opzeggen is een ding, maar ik vind dat de overheid wel eens tot vervolgen over mag gaan. Verdienmodel van KPN is inmiddels gewoon diefstal. Afgekeken van ettertjes die omaatjes en brave burgers beroven.

Bor2601 | 08-08-11 | 11:57

@bosbaan | 08-08-11 | 11:50

Mwoehahaha... da's inderdaad lekker geregeld daar. Voor interactieve TV heb je een fatsoenlijk werkende (uiteraard ook KPN-)internetverbinding nodig. En die kunnen ze daar dus kennelijk ook al niet leveren.

Same here overigens, en ik woon niet eens zó ver van de bewoonde wereld. Kabel is (nog) geen optie, internetsnelheid (ADSL) is hier bedroevend. Ik betaal voor 8Mbit maar krijg as we speak maar 2Mbit. En dan is het vandaag nog een goeie dag ook. Gisteren was het 600kbit.

Digitenne doet het hier overigens wel gewoon. Meestal dan.

Reinaert | 08-08-11 | 11:56

Gaat lekker bij KPN.. ik wil ff klagen op hun forum maar ik kan niet registreren.. kpn.stage.lithium.com/

Waldorfer | 08-08-11 | 11:56

KPN navigeerT zichzelf rechtstreeks de afgrond in :'). Bij T-Mobile icm met Iphone al een jaar gratiesch! Knuppels!
frankmeister | 08-08-11 | 11:16 | + 0 -

Op een gegeven moment moet je Navigon wel gaan betalen, tenzij je af en toe een in-app aankoop doet.

Uriël Fack | 08-08-11 | 11:53

Kan dat kroontje boven het KPN-logo niet weggehaald worden? Ik kan me niet voorstellen dat ons aller Bea nog langer met dit tuig geassocieerd wenst te worden.

jaco | 08-08-11 | 11:53

Gelukkig heb ik al 'gratis' Navigon op mijn iPhone.

Uriël Fack | 08-08-11 | 11:51

De KPN is waardeloos, ik heb digitenne maar door de brand in Beilen heb ik geen ontvangst. Elke keer als ik bel en het voor de zoveelste keer uitleg krijg ik weer zo'n mongool die nergens iets van af weet en zegt: volgens mijn collega moet de antenne het doen.
Nu is mij interactieve tv aangeboden, ze sturen een kastje en daarna zou er een monteur komen. Nu zeggen ze waar ik woon daar is geen ontvangst met interactieve t.v. Kunnen ze dat niet eerder zeggen. Ik zit nu 3 weken zonder tv.

bosbaan | 08-08-11 | 11:50

Het Koninklijke komt weer bovendrijven... alsof Alex me anaal neemt en Maxima! de laatste druppel uit me zuigt. Nog maar te zwijgen over wat Bea met me wilt doen....

roosvrij | 08-08-11 | 11:50

HTC Android + concurrent van KPN = geen problemen.

dubbert | 08-08-11 | 11:49

Wacht nog steeds op me geld. Dat zou door kPn terg gestort worden. Maar helaas 3 maand veder en nog nix.
Ik denk dus nogwel 3 na voor ik weer kpn neem!!!
Oplichters zijn 't

klasseman | 08-08-11 | 11:47

@scheten-wapper | 08-08-11 | 11:40

KPN heeft z'n verdienmodel inderdaad opgeleukt. Met kankerende klanten en tevreden beleggers als tussenresultaat.

Hoe het op de lange termijn gaat is nog maar afwachten. KPN mot natuurlijk wel z'n klanten zien te houden anders valt er weinig te verdienen.

Reinaert | 08-08-11 | 11:42

KPN wil overgenomen worden. Dan is een omzetstijging even noodzakelijk.

doskabouter | 08-08-11 | 11:42

de Bree | 08-08-11 | 11:35
Check die datalimiet.

Heau even | 08-08-11 | 11:41

@draaiarts | 08-08-11 | 11:38
KPN koopt voor miljarden aan aandelen terug dus veel reden is er niet om te gaan verkopen.

draadomroep | 08-08-11 | 11:41

*Liefkozend stokoude HTC Tytn II met TomTom streelt*

Ceristimo | 08-08-11 | 11:40

Wel apart dat het KPN aandeel vandaag als enige voortdurend in de plus staat. Beleggers zijn dus blijkbaar niet zo ontevreden met het nieuwe beleid van KPN.

scheten-wapper | 08-08-11 | 11:40

KPN = Analoge telefoon = ADSL = Digitenne = verouderd = te laat = te duur = de weg kwijt = putjes = short kandidaat.

El Gouda | 08-08-11 | 11:39

Hey, het oude logo van KPN. Mutsaerts is van mening dat ze weer terug in de tijd gaan zo te zien. Nou, dat is overduidelijk niet zo. Want, zeggen ze toch altijd, vroeger was alles beter.

Richard1234 | 08-08-11 | 11:38

LOL..... KPN enige aandeel in de plus op dit moment.

draaiarts | 08-08-11 | 11:38

Ik krijg het gratis bij mijn 17eu BB bundel bij Hi. Over afzetten gesproken.

S-li | 08-08-11 | 11:38

KPN op Weg bestaat al fucking lang, hoezo nieuw product? Verder sluit ik me bij het stuk aan: KPN boycot!

Fruitshaker | 08-08-11 | 11:37

KPN op Weg bestaat al fucking lang, hoezo nieuw product? Verder sluit ik me bij het stuk aan: KPN boycot!

Fruitshaker | 08-08-11 | 11:37

@Eagle_Eye | 08-08-11 | 11:34

Helaas is het voor velen inmiddels een verslaving. Dan is het geen vrije keuze meer, dergelijke mensen moeten gewoon wel mee in de vaart der volkeren.

Gadgetaddictie. Levensgevaarlijk en heul duur.

Reinaert | 08-08-11 | 11:36

En is er dan ook nog maar één idioot die dit ook daadwerkelijk gaat gebruiken?
Ik ben een mobilofoon kopen, veel goedkoper.

Herr Knäckebröd | 08-08-11 | 11:36

#... op holletje stratenboek van Shell kopen doet...#

R.B.Scott | 08-08-11 | 11:34

Je HOEFT het niet te doen natuurlijk. Dat heet marktwerking...

Eagle_Eye | 08-08-11 | 11:34

Heuhhh gelukkig ben ik voor 1 augustus overgestapt naar Vodafone. Oh.. Wacht even.. het is toch allemaal een pot nat qua mobiele telefonie. Hoop dat er vragen in de kamer worden gesteld ivm kartelafspraken.

raaar | 08-08-11 | 11:33

T -4 voor Vodafone en T - 14 voor T-mobile. Betalen zullen we.

Sliptong | 08-08-11 | 11:30

Wil ook niks meer met KPN te maken hebben.
In het begin van het internet tijdperk, had deze KPN heel wat klanten nodeloos extra laten betalen omdat KPN een foeje bedacht had met knopje, binnen de regio en buiten de regio internetten. Had je bijv. buiten de regio niet aan staan kon je rekenen op een KPN rekening van honderden guldens, destijds.

farm | 08-08-11 | 11:28

De oplossing is simpel: al je lopende KPN abo's opzeggen. En niet zeuren dat dat zo'n gedoe is.

Tripps | 08-08-11 | 11:26

KPN -> Never nooit niet !!!

Lenco | 08-08-11 | 11:26

KPN?

Wat is dat?

draaiarts | 08-08-11 | 11:26

Ik wist niet dat dementie ook bij bedrijven kon optreden. KPN loopt steeds dezelfde rondjes, kraamt rare taal uit en denkt nog steeds de monopolist te zijn uit de tijd dat iedereen een grijze telefoon op de bijzettafel had staan. De situatie is uitzichtloos, euthanasie geen optie.. Samen kijken we naar een wegkwijnend bestaan.

Brunoximus | 08-08-11 | 11:25

@Weeraanmelden | 08-08-11 | 11:19
LOL, wat zijn ze toch ook klantvriendelijk hè, je merkt gewoon dat de klant in alles op de eerste plaats komt en money pas op de tweede plaats. Haha

de Bree | 08-08-11 | 11:25

DPI gaat nog eens heel groot worden bij KPN

Oerkoendoe | 08-08-11 | 11:24

@Weeraanmelden | 08-08-11 | 11:19
Heeft Navigon ook. Gaat ook om het 'voor het eerst' opstarten. Lezen is een kunst...

Hölzenbein | 08-08-11 | 11:24

KPN is opnieuw het toonbeeld van innovativiteit. Klasse KPN. Hulde voor deze fantastische app. Wat je noemt een killer-app.

snelle henk | 08-08-11 | 11:23

@Weeraanmelden | 08-08-11 | 11:19

Nou is het ook niet erg handig om via je WiFi te willen navigeren natuurlijk. Mijn oprijlaan is al langer dan de dekking van m'n router dus die logica doorzie ik nog wel.

Reinaert | 08-08-11 | 11:22

Afke Schaar van de VVD die de hardwerkende Nederlander alleen maar uitperst tot de laatste gelddruppel. De partij die miljoenen in het zand zet, en niemand merkt het (of wil het merken).

Hölzenbein | 08-08-11 | 11:21

frankmeister | 08-08-11 | 11:16 |

O ja???

[URL=http://fotopocket.nl][IMG]http://fotopocket.nl/fpimages/2011/08/08/c7d70c2f9dc86c91a3ea36e7f8219418/faal.JPG[/IMG][/URL]

Terpetijnzeikert | 08-08-11 | 11:21

Kopers van een iPhone trappen hier ook wel in.

C. van der Laak | 08-08-11 | 11:20

t-mobile heb ook wat leuks verzonnen. sim kaart abbonnement. toch weer 2,50 per kwartaal voor iets dat eerst gratis was...

nr.100.000? | 08-08-11 | 11:20

Les 14 uit de teleac cursus "hoe breng ik mijn bedrijf omzeep?"

Chicka | 08-08-11 | 11:19

KPN heeft dan ook een lange traditie hoog te houden met producten zoals je ze niet wil met een hoop voorwaarden, lettertjes en gezeur. Zij zijn de absolute kampioen van het moet zoals je het niet wilt.

vetkleppert | 08-08-11 | 11:18

Als de consument dit graag wil aanschaffen laat ze dan lekker. Of heeft iemand van de redactie per ongeluk een wurgcontractje getekend?

Superior Bastard | 08-08-11 | 11:17

Doet ze een 'Hillen'? (staat ze nog ergens op de lijst zonder dat te melden?)

Of een 'Hooijmaijers' (heeft ze nbv'tje op ander adres op andere naam?)

Denkt Na | 08-08-11 | 11:17

Volgende stap is natuurlijk dat KPN het gebruik van Google Maps gaat blokkeren.

LastShadowPuppet | 08-08-11 | 11:17

Probeer al maanden bij die eikels op te zeggen, en die boodschap willen ze maar niet aannemen. Dan vraag ik me af: is dat niet gewoon diefstal en/of oplichting? Heilige Maria, moeder van God, verlos ons van de duivel die KPN heet.

Bor2601 | 08-08-11 | 11:16

KPN navigeerd zichzelf rechtstreeks de afgrond in :'). Bij T-mobile icm met Iphone al een jaar gratiesch! Knuppels!

frankmeister | 08-08-11 | 11:16

Allemaal ouderwets het duizend stratenboek van Shell op schoot!

gristen | 08-08-11 | 11:13

KPN banner: "Zo'n iphone verdient toch een topnetwerk?" Hier klinkt nog de echo van het management welke netaan de Nokia 6310 onder de knie heeft. "We moeten wat voor 'die iphones'!!!"

Ook schattig dat het alleen voor iphone is, mik dan op z'n minste op alle gangbare platformen.

P3mSy | 08-08-11 | 11:13

Toch grappig om te mogen aanschouwen hoe KPN wurgsex met dodelijke afloop aan het plegen is.

yamahaha | 08-08-11 | 11:13

Leg eens uit KPN, eerst janken dat andere apps zoveel bandbreedte vreten om ze vervolgens te knijpen en meer te vragen voor extra bandbreedte en dan kom je zelf met een app die constant kaarten download? Goh wat vreemd. Laat me raden; binnenkort biedt KPN ook een voip dienst aan.

Tjemig | 08-08-11 | 11:12

De Google App werkt uitstekend.
Alleen een irritante vrouwenstem tijdens navigeren.

Gefundenes Fressen | 08-08-11 | 11:11

En dan je route plannen door heel Europa.... dan wordt het toch wel heel duur navigeren om even op het netwerk van een ander in te loggen. Een TomTom voor 129 euro is dan zeker goedkoper.

Sinclair | 08-08-11 | 11:11

Zo bruut als Google het navigeren tegenwoordig heeft gemaakt, red geen enkele navigatiedingmaker ooit meer. Het ding wijst je de weg, tot de voordeur. Exact. Als je wilt laat ie een fototje zien van ieder te nadere kruispunt met een pijl erop hoe je moet rijden. En vervolgens laat ie een foto zien van je eindbestemming als je er bent.
Als je voordat je vertrekt even in Google Maps op je PC je route hebt bekeken, zodat je weet hoe lang je moet rijden, dan staat dat automatisch al in je Android telefoon, zodat je niet hoeft te tikken op dat kleine kutschermpje. Buitengewoon handig.
En zo zit er nog meer zooi in, die anderen nooit meer gaan evenaren.

Bascii | 08-08-11 | 11:11

Zal ik eens een leuke afbeelding van Navigon icm T-mobile uploaden naar Dumpert????

Terpetijnzeikert | 08-08-11 | 11:11

Maar als je een constante internetverbinding nodig hebt om dit te laten functioneren, hoe wil KPN dit product dan aanbieden? Of gaan ze zelf ook werkend (!) internet aanbieden? Dat zou echt een stukkie innovatie zijn!

KPN biedt slechts haperende of übertrage verbindingen, het enige wat hen vrij goed af gaat is het aanbieden van old-skool telefoonlijnen. Via koper.

Bij voorkeur met draaischijftoestellen.

Reinaert | 08-08-11 | 11:11

Lekker de kaarten naar binnen harken op je langzame kudtverbinding met datalimiet.

draadomroep | 08-08-11 | 11:10

T-Mobile + I-Phone + graties NAVIGON = #winning. 'Nuff said.

Addendum | 08-08-11 | 11:10

@slurrekie | 08-08-11 | 11:03
Maar de weg hebben ze nog niet gevonden.

Che_cuevara | 08-08-11 | 11:09

Als ik de letters KPN nog maar hoor krijg ik acuut uitslag

Che_cuevara | 08-08-11 | 11:08

Hypotheekrentekartels, telecomkartels, softwarekartels, allemaal de grootste huichelarij. Geld verdienen met gebakken lucht en alles 10x over de kop. Wanneer komt de consument eens aan de macht?

Porrello | 08-08-11 | 11:07

Allemaal abonnement opzeggen en overstappen. Zal ze leren!

benjemal | 08-08-11 | 11:07

Hulde.
Die Schaart verbergt haar triestheid trouwens niet onder stoelen of banken maar geeft de consument een trap na. www.nu.nl/internet/2583056/vvd-verwijt...
Krijgt zeker een hoge functie bij KPN?

Turrukje | 08-08-11 | 11:06

Heeft Joep al gereageerd?

miereneukert | 08-08-11 | 11:06

Wie is hier nou de kloodtzak? Kpn dat tilt, of de klant die zich laat tillen?

Superior Bastard | 08-08-11 | 11:06

KPN? bestaat dat nog?
Wie dat koopt leeft echt nog in de PTT tijd...

da wizard | 08-08-11 | 11:06

Maar als google het gratis geeft is er toch geen enkele idioot die dat haalt? Oh wacht! Laat maar, er zijn genoeg idioten in deze maatschappij!

Opgevist | 08-08-11 | 11:05

Voor 49 euro in de aanbieding bij de Makro zo'n ding gekocht die je aan je raam moet zuignappen. Wijst in 20 talen feilloos de weg met tweejaarlijks gratis wegennet-update. Wel alleen in BeNeLux, maar daarbuiten kom ik toch nooit.

KPN heb ik al heel lang afgezworen.

Jos Tiebent | 08-08-11 | 11:05

En dan moet er dus ook altijd verbinding zijn met KPN. Dat is het nog het grootste probleem.

FlesjeFanta | 08-08-11 | 11:05

Bij KPN zijn ze al een tijdje de weg kwijt.

CoffeePatch | 08-08-11 | 11:04

Overigens heeft T-Mobile als jaren een gratis navigatie-software.

DYRR | 08-08-11 | 11:04

Illuminati!
KPN killt zichzelf binnen enkele jaren, mark my words.

DYRR | 08-08-11 | 11:03

KPN OpWeg bestaat al iets van 4 of 5 jaar...

slurrekie | 08-08-11 | 11:03


Leuker kunnen we het niet maken. Wel veel duurder. KPN altijd -1.

Willianus Wortelus | 08-08-11 | 11:02

Bedrijven zijn niet klantvriendelijk. Bedrijven willen geld verdienen, en zoveel als het kan.

Mutaahh | 08-08-11 | 11:02

KPN teert nog op de Gouden Tijden. Binnenkort worden ze ingehaald en dan is het klaar met de voorzitter van het Telecomkartel Nederland...

Tommygunner | 08-08-11 | 11:02

Het wachten is op Vodafona en T-Mobile om (toevallig) precies hetzelfde te doen.

dr.knalban | 08-08-11 | 11:02

Al kwam KPN ook met een teleport apparaat waar je continu voor in verbinding moet staan met internet.
KPN heeft voor mij afgedaan..

Jogert | 08-08-11 | 11:02

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken