Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Wilders–schreeuwert blijkt jongerenwerker

coblijnprutser.pngGisterenavond, Reguliersdwarsstraat Amsterdam. Na zijn overwinning in de rechtszaal besloot Geert Wilders samen met advocaat en freelance journalist Bram Moszkowicz nog even een pizza naar binnen te schuiven bij Ristorante d'Antica. Zeg maar een vette bek halen, maar dan duurder. Bij vertrek werd Wilders door het aanwezige tokkietuig buiten uitgescholden voor 'nazi' en 'homooo'. Schijnt vaker te gebeuren, maar nu filmde Frank Buijs alles zodat de AT5 kijker er ook van mee kon genieten en zich af kon vragen wie deze malloten bij Cafe Duvel waren, die zich in een van homo-horeca vergeven straat ophouden om politici uit te schelden. Welnu. We hebben het hier over niemand minder dan Robert Coblijn. En die kennen we. Jongerenwerker Coblijn veroorzaakte in 2009 namelijk een mini-buzzje omdat hij namens de kansenjeugd uit de Bijlmer de lokale politiek in wilde. Destijds konden we zo snel niks raars over hem vinden maar gelukkig zijn de dingen weer keurig op hun plek gevallen en is de ooit zo tegen de macht aanschurkende Robert tegenwoordig verre van mediageniek en keurig. Check zijn Twitter maar. Na trots gemeld te hebben dat hij Wilders uitgescholden heeft laat Robert weten dat hij hem eigenlijk had moeten lynchen, om vervolgens als een echte politicus de polemiek met een andersdenkende aan te gaan. Hé Robert, gaat 'ie lekker daar? Niet meer in de grote mensenwereld mee willen doen hè? Doeiii!

Reaguursels

Inloggen

fijne bijlmerstyle cdtjes heeft hij gemaakt :)

notalien | 26-06-11 | 19:03

Onder de noemer van de vrijheid neemt de tolerantie steeds verder af. Het doed je bijna terug verlangen naar de verzuiling, lekker langs elkaar heen leven had toch zijn voordelen.

Urf | 26-06-11 | 12:51

Fruitboertje | 25-06-11 | 21:18
precies, en dat in tegenstelling tot geert, die altijd zo respectvol mogelijk probeert te zijn.
Dergelijke taal hoort niet, mee eens, maar geert kan er zelf ook wat van.
Iets met ballen kaatsen en iets verwachten.

swift1.6 | 26-06-11 | 11:32

Even een aandachtspuntje; Maakt mij niet uit hoe je reageert maar na ieder leesteken hoort een spatie. Anders leest het zo rot. Boekenlezend zou dat toch minimaal moeten opvallen. Toch staan hier hele epistels waarin deze simpele regel overtreden wordt. Als je niet weet wat leestekens zijn dan gelieve niet meer te reageren.
Robert Coblijn zal wel een puike baan hebben met zulke fraaie Twitterreacties.

Maurice63 | 26-06-11 | 00:03

You got served by Geenstijl you bitch. For the future, anger management classes!! Wat een dom stuk vreten zeg, en dan ook zo publiekelijk, kan er gewoon niet bij hoe mensen hun normen en waarden aan de kant zetten, of het nooit gehad hebben, jammer jammer. Geert Wilder heeft het maar wat zwaar zeg als politicus. Zal die nog een leven hebben met zoveel aso`s tegen hem?

Fruitboertje | 25-06-11 | 21:18

Wat hebben de homo's nu weer gedaan om met Wilders vergeleken te worden?

Deus Absurdia | 25-06-11 | 19:22

Jammer,

Door wat voor gebeurtenis is hij zo verandert. In het GS filpje vondt ik hem echt oprecht. Ik ben ook van mening, dat ondanks dat je iets tegen wilders hebt, je 'iets' kan bewegen in de bijlmer. Geef die jonge een kans.

Kasparov | 25-06-11 | 19:16

Robert Coblijn is de naam van dat grote intellect? Fijn dat we zo met hem mogen kennis maken. Fijn dat hij een (nieuwe) medeburger is. Want dit soort volk maakt de PVV tot een steeds grotere partij. Dank je wel, haatpetje Robert! Nederland houdt van jou (en van je vrienden).

Overigens: dat het misgaat met de opvoeding van dit soort jeugd mag deze jeugd niet te hard worden aangewreven. Opvoeding begint thuis, in het ouderlijk huis.

ljcoster | 25-06-11 | 17:46


@RobertCoblijn
Obimma1102
Zo. Nu eerst een banaan.
21 hours ago via web

vampeer | 25-06-11 | 17:12

It's the islam stupid, not Wilders!
Wilders is trouwens best populair in de Bijlmer, creolen, indo's en hindoes weten dat ze hem niet hoeven vrezen en dat ie wel mooi de moslims aanpakt.

Widukinn | 25-06-11 | 15:36

Ies the Style van de Bimre (Bijlmer).

Jan Gordelroos | 25-06-11 | 15:05

patrick9175 | 25-06-11 | 09:55
Het kenmerk bij uitstek van socialistische partijen is de nadruk op macht bij de staat ipv bij de burger. De punten die ik in mijn post aanhaalde refereren daar alle aan. Kerngedachte is het collectief dat beslist, niet het individu.

1. Preventief fouilleren in het hele land ( niet socialistisch ) Juist wel, aangezien hier zonder aanzien des persoons iedereen gefouilleerd moet worden. Mensen die geen misdaad hebben gepleegd dient de overheid met rust te laten.

2. Verbied de boerka en de koran, belast hoofddoekjes ( niet socialistisch ) Juist wel, de overheid heeft zich niet met individuele kledingkeuze of geloofsbeleving te bemoeien. Mensen zijn zelf verantwoordelijk voor hun kledingkeuze bijv. boerka. Echter ze moeten dan ook de consequenties van hun keuze accepteren, dus dat je bijv. de toegang tot een bank geweigerd wordt als je gezichtsbedekkende kleding draagt. Dat is niet "discriminasie", maar een logisch gevolg van je keuze. Geloofsbeleving behoort tot het privedomein.

4. De Canon van onze vaderlandse geschiedenis verplichten op school ( niet socialistisch ) het eerste wat socialistische regimes doen is de vaderlandsliefde aanwakkeren om de aandacht van hun desastreuze economische hervormingen af te wenden. De overheid heeft zich niet tot in detail met het onderwijs te bemoeien. Onderwijs is bij uitstek een terrein dat burgers en bedrijfsleven kunnen runnen.
Zie ook de post van SH- | 25-06-11 | 11:01 | + 0 -

5. Op elke school en elk overheidsgebouw moet onze vlag wapperen ( niet socialistisch ) Focus op collectief dus per definitie socialistisch. Zie ook 4.

6. Handhaaf de hypotheekrenteaftrek en huursubsidie ( niet socialistisch ) Wel want verstoring van de vrije marktwerking.

8. Ontslagrecht niet versoepelen ( niet socialistisch ) Juist wel. Een arbeidsovereenkomst geldt tussen werkgever en werknemer daar heeft de staat niets mee te maken. Verstoring vrije marktwerking, per definitie socialistisch.

9. Handhaving studiefinanciering en ov-jaarkaart ( niet socialistisch ) Wel want studiefinanciering en ov-jaarkaart worden door belastingen gefinancierd. Het is in feite gewoon een gedwongen herverdeling van geld. De keuze en consequentie van het volgen van onderwijs zijn aan de burger. Vergelijk het met inburgeren door allochtonen. Indien zij inburgeren, moeten ze dat zelf betalen, daar hoort geen belastinggeld aan te worden verspild. Hetzelfde geldt voor studenten. Indien je wonend in Leeuwarden in Maastricht wilt studeren is dat jouw keuze, maar zadel de belastingbetaler niet op met de kosten van het heen en weer reizen.

10. Geen moskee er meer bij en alle islamitische scholen dicht ( niet socialistisch ) Ook hier heeft de overheid zich niet met de invulling van het schoolprogramma te bemoeien. Dit dient in samenspraak tussen ouders, studenten en bedrijfsleven te worden opgesteld.

[de pvv is een een partij die in het politieke centrum de liberaal , consvervatief is]
De PVV heeft zeker conservatieve trekken en ook echt wel een paar liberale trekken, maar zoals jij stelt "absoluut niet socialistisch" is gewoon niet waar. Maar trek het je niet aan, zoals ik al eerder zei, er zijn geen echt liberale partijen in Nederland het zijn alle varianten van socialistische partijen.. Een echt liberale partij focust zich op zowel persoonlijke vrijheid en economische vrijheid. Traditioneel linkse partijen in Nederland focussen zich alleen op persoonlijke vrijheid en niet op economische vrijheid terwijl traditioneel rechtse partijen zich alleen op economische vrijheid richten en niet op persoonlijke vrijheid.

Lambertus Lamstraal | 25-06-11 | 14:12

Wanneer ben je weer in de stad Robert Coblijn ?.

Amsterdam Hustler | 25-06-11 | 13:45

bokkenrijder | 25-06-11 | 05:50
want DE manier om iemand monddodd te maken, is vrijspraak eisen, toch?
Daarnaast, mosko heeft bij P&W gezegd dat hij onder bepaalde omstandigheden ook een nazi zou verdedigen.

swift1.6 | 25-06-11 | 12:36

Nonik Neem | 24-06-11 | 19:37
conclusie: rechts geeft niets om jongeren.

swift1.6 | 25-06-11 | 12:32

Anarki | 24-06-11 | 19:14
jij bent ook niet veel slimmer, want die aap heet bOkito

swift1.6 | 25-06-11 | 12:27

maarre, die pizza, zat daar vlees op en zo ja, was dat vlees van een ritueel geslacht dier en zo ja, was die rituele slacht onverdoofd?

swift1.6 | 25-06-11 | 12:25

Ja. We waren gewaarschuwd: de echte fascisten zullen zich voordoen als antifascisten. QED. Dank, Robert.

vraagstaart | 24-06-11 | 19:02
en wélke "partij" schiet meteen in de ontkennen en is verontwaardigd als ze voor fascistisch worden uitgemaakt? ;)

swift1.6 | 25-06-11 | 12:23

patrick9175 | 25-06-11 | 09:55

Ik denk toch dat Lambertus enigzins gelijk heeft, collectivistische staten zoals Noord-Korea en Sovjet Russia hebben/hadde een sterk nationalistische cultuur met een afkeer voor religie. Het zal misschien niet in de boeken van Marx staan, maar wel grote kans dat het in de partijprogramma's staat van socialistische/collectivistische partijen wereldwijd.

SH- | 25-06-11 | 11:01

Die gast is gewoon een uizijing van de ziekte waar NL aan lijdt.

ontlullen | 25-06-11 | 10:56

Al;s jongerenwerkers al compleet gestoord zijn wat kan je dan nog van de jongeren verwachten aan wie ze het voorbeeld moeten geven

Therapietje | 25-06-11 | 10:46

Had ie maar gewoon halal moeten eten.

Frdnnd | 25-06-11 | 10:45

-weggejorist-

brave` | 25-06-11 | 10:36

De verdraagzaamheid druipt er van af. Wellicht nog een El Al? Wie weet, wie weet.

Fred Janssen | 25-06-11 | 10:27

De schreeuwer was door de PVV gecharterd om Wilders uit te schelden. Goedkope propaganda

MvanBuuren | 25-06-11 | 10:09

Lambertus Lamstraal | 25-06-11

weet niet wat jij socialistisch vind
echte socialisten zitten bij de sp en pvda

1. Preventief fouilleren in het hele land ( niet socialistisch )
2. Verbied de boerka en de koran, belast hoofddoekjes ( niet socialistisch )
3. Geen uitbreiding marktwerking ziekenhuissector
4. De Canon van onze vaderlandse geschiedenis verplichten op school ( niet socialistisch )
5. Op elke school en elk overheidsgebouw moet onze vlag wapperen ( niet socialistisch )
6. Handhaaf de hypotheekrenteaftrek en huursubsidie ( niet socialistisch )
7. De AOW blijft op 65 jaar, geen dag later
8. Ontslagrecht niet versoepelen ( niet socialistisch )
9. Handhaving studiefinanciering en ov-jaarkaart ( niet socialistisch )
10. Geen moskee er meer bij en alle islamitische scholen dicht ( niet socialistisch )

de pvv is een een partij die in het politieke centrum de liberaal , consvervatief is

patrick9175 | 25-06-11 | 09:55

@Charles Bukowski | 24-06-11 | 19:47
Jij mag vinden wat je wilt, desalniettemin ergert het mij dat figuren zoals jij menen iets te moeten zeggen. Uit je bijdrage blijkt dat je niet kan redeneren, niet kan interpreteren, niet kan reflecteren, geen historisch besef hebt, geen onderscheidend vermogen hebt, etc. Wellicht dat je door emoties overmand bent vanwege het instorten van de door jouw aanbeden politiek-correcte multi-culti droom en dat je daarom maar als een klein kind wat in de rondte brult, maar kan je in het vervolg je frustraties in stilte thuis verwerken, dan hoeven anderen niet geconfronteerd te worden met doe onzin van je.
BTW; Hoe onnozel beb jij om als nick de naam van Charles Bukowski te gebruiken; deze schrijver zou jou recht in je gezicht uitlachen om de onzin die je verkondigt.

Nylund | 25-06-11 | 09:30

LOL @ de pvv kan wat nationalistisch zijn nationalistisch maar is absoluut niet socialistisch
patrick9175 | 24-06-11 | 21:16 | + 12 -
Heb je het programma van de PVV wel eens gelezen? Het lijkt bedrieglijk veel op het programma van die tomatenpartij maar dan met een anti-Islam sausje erover.

Zomaar wat collectivistisch/socialistische punten:
1. Preventief fouilleren in het hele land
2. Verbied de boerka en de koran, belast hoofddoekjes
3. Geen uitbreiding marktwerking ziekenhuissector
4. De Canon van onze vaderlandse geschiedenis verplichten op school
5. Op elke school en elk overheidsgebouw moet onze vlag wapperen
6. Handhaaf de hypotheekrenteaftrek en huursubsidie
7. De AOW blijft op 65 jaar, geen dag later
8. Ontslagrecht niet versoepelen
9. Handhaving studiefinanciering en ov-jaarkaart
10. Geen moskee er meer bij en alle islamitische scholen dicht

Ik heb zelf ook PVV gestemd daar niet van, maar je kunt absoluut net stellen dat de PVV absoluut nite socialistisch is. Er zijn in Nederland namelijk geen echt liberale partijen, ook de VVD niet.

Lambertus Lamstraal | 25-06-11 | 09:21

Nee,hij begrijpt het verkeerd.Je mag wel zeggen dat de pvv gestoeld is op een fascistische ideologie,of de bijbel vergelijken met mein kampf.Als je maar niet persoonlijk word.Heerlijk.Er gaan een hoop nieuwe deuren open,die we niet meer hoeven in te trappen.

Wezijnweerthuis | 25-06-11 | 08:44

als het u hier niet bevalt , keer terug naar je onderontwikkelde vaderland.

pijnackerplein | 25-06-11 | 07:57

Een "jongerenwerker"die meer thuishoort bij de plantsoenendienst,want zoveel kan dit sujet de jongeren niet bijbrengen,het is niet bepaald het goede voorbeeld.

fleurtje | 25-06-11 | 07:31

Oh oh oh, wat een ironie om Wilders, bijgestaan door zijn advocaat met Joodse roots, voor "nazi" uit te schelden na een extreem links showproces waarbij men hem monddood probeerde te maken.

bokkenrijder | 25-06-11 | 05:50

Nazi, homo tegen iemand roepen? Dat lijkt me best wel discriminatie, opruiend en haat zaaiend. Dat de roepers uit het rifgebergte kwamen is uiteraard toeval en ook helemaal niet relevant?! Ik verwacht nu wel een bevel tot vervolging van diezelfde rechters die dat bij wilders deden. In dit land doen we uiteraard niet aan selectieve rechtsvervolging.

LangeBerry | 25-06-11 | 01:49

@Kamervraag

Nou ben ik geen fan van botte bijl Wilders. Fortuyn was een docent, die goed kon vertellen en een intellectueel. Wilders houdt wel de discussie aan de gang zodat we niet weer in slaap vallen onder een deken van politieke correctheid.

Maar wat wil men bereiken met het monddood maken van Wilders? De problemen die we in dit land hebben blijven. Die moeten consequent worden aangepakt. En dat gebeurt niet. En dan heb ik het over die jongeren die denken dat Nederland een dar el harb is, een roofterrein.

strikdewepstroper01 | 25-06-11 | 01:18

Waarom is dit boeiend?
Antw: het is niet boeiend.
Blonde Dolly vind het zelf geen probleem. Doorlopen dus.

Ik weet het beter | 25-06-11 | 01:11

Basje1738 | 25-06-11 | 00:13
Mooi gezegd, mee eens.

Dwarsstraat | 25-06-11 | 00:23

Robert Coblijn zet inderdaad vooral zichzelf voor schut. Als je zijn twitterpagina leest weet je genoeg. Noemt zich "manager", wil kennelijk "op een positieve manier de jongeren uit Zuidoost op de kaart zetten", maar treedt naar buiten als ongeschoold, kansloos uitschot. "Kanker-dit", "kanker-dat", "fucking homo's", "nazi-zaad" vindt hij als "jongerenwerkermanager" blijkbaar geschikt taalgebruik. Als dát figuur jongeren begeleidt, heb ik met de lokale jeugd te doen. Nog veel erger: Robert Coblijn is zelf ook vader. Dat arme kind heeft een allochtone papa van de meest waardeloze soort. Een grotere achterstand kan je als nieuwe wereldburger niet hebben.

Basje1738 | 25-06-11 | 00:13

@Dwarsstraat | 24-06-11 | 23:38
Niks misschien. Ik heb verdorie hartstikke gelijk.
Als Wilders hetzelfde had gezegd als Robert op dezelfde wijze was de context niet meer het ( @#$%^&*-) debat geweest en was hij veroordeeld. ( sorry ik mag het "multiculturele debat" niet meer zeggen van stropert.)

ristretto | 25-06-11 | 00:04

Pim, weet je nog? Nadat D'66 er Anne Frank bijhaalde en PvdA alleen nog maar "fascisme/racisme" kon schreeuwen, werd je vermoord door een bevriende dierenvriend die trouwens binnenkort weer vrij rond kan lopen. Je voelt gewoon aan alles dat Greet dit ook moet ondergaan. En dan straks is het "Wir haben es nicht gewusst"

Kamervraag | 25-06-11 | 00:03

Bijlmer is tuig, allemaal !

zoeten75139829653231 | 24-06-11 | 23:49

defenitie = definitie

strikdewepstroper01 | 24-06-11 | 23:46

@ristretto

De multi culturele samenleving is officeel failliet verklaard door politiek Den Haag. Dus spreek alsjeblieft niet over multi cultureel debat. Want dat is zo anno 1990. En multi cultureel debat is per defenitie ellende.

strikdewepstroper01 | 24-06-11 | 23:44

Dwarsstraat | 24-06-11 | 23:29 |
Wilders gebruikt een hoop subjectieve termen in zijn betogen.
Nu is hij de beschermer geworden van de vrijheid van meningsuiting voor zijn aanhangers.
Gebruik maken van je recht op meningsuiting is iets anders dan je subjectieve mening neerzetten als objectief feit.
Je kan discriminatie bij de wet wel verbieden, maar dat betekend niet dat er geen discriminatie bestaat.
Verbied de wet discriminatie niet, dan is snel duidelijk dat een persoon racist is, anti-religie oid.
Het zou een hoop duidelijkheid tussen mensen scheppen.

Balkeneinde | 24-06-11 | 23:42

ristretto | 24-06-11 | 23:35
Misschien heb je wel gelijk, zou het evt. strafbaar kunnen zijn als bedreiging.
Maar daar stond Wilders niet voor terecht, dus ook voor Patrick: vergelijk dit dan ook niet.

Dwarsstraat | 24-06-11 | 23:38

@DwarsBalk,
Overigens voor jullie duidelijkheid. Van mij mag Robert dit zeggen. Hij zet zichzelf hooguit vreselijk te kijk.
Een blaffende hond die slechts in zijn eigen staart bijt.

ristretto | 24-06-11 | 23:38

Dwars en Balk ofwel DwarsBalk,
Jullie verzinnen een context waarbinnen hetgene wat Robert roept en twittert is toegestaan. De waar te nemen context is puur schelden op straat. agressief, denigrerend en grof. Dit is nou over het randje. Als Wilders deze woorden had gebruikt in deze context dan had de rechter gisterochtend iets geheel anders gevonnist.

ristretto | 24-06-11 | 23:35

@Dwarsstraat | 24-06-11 | 23:15
Lieve dwarse wetskenner. Wedden dat dit onder bedreiging valt? De context was in dit geval ook geen multicultureel debat maar agressief schelden. Wilders maakt zich daar niet echt druk om. Gelukkig. Ik zou het waarschijnlijk niet pikken.

ristretto | 24-06-11 | 23:30

Balkeneinde, dat is inderdaad ook mijn punt. Er zijn een paar wettelijke grenzen aan de vrijheid van meningsuiting, voor de rest moet ieder vogeltje zingen zoals het gebekt is en kan iedereen bepalen bij wie en welke mening hij of zij zich thuis voelt.
Maar ik vind het in het geval van Wilders wel te verdedigen dat hij zich op dit recht beroept. Door het nederlandse culturele/sociale klimaat sinds de jaren '60 is het strafrechtelijk onderdrukken van meningen over de multiculturele samenleving/immigratie/Islam etc. erg voor de hand liggend.

Dwarsstraat | 24-06-11 | 23:29

Het bekende verschijnsel.Amsterdammers die denken dat Amsterdam het middelpunt van nederland is, en bijlmerbewoners die denken dat de bijlmer het middelpunt van het heelal is. Deze "manager van een jongerencentrum De Pyramide" heeft maar een ding bereikt. Zichzelf onsterfelijk te kijk gezet.

Roadblock | 24-06-11 | 23:19

Dwarsstraat | 24-06-11 | 23:05 |
Precies!
Hoe breng je iets onder woorden.
Dat is belangrijk als het om inhoud gaat.
Fortuyn kon dat naar mijn smaak veel beter dan Wilders.
Hoe iemand een boodschap brengt zegt meer over iemand dan als diegene zich alsmaar beroept op de vrijheid van meningsuiting.

Balkeneinde | 24-06-11 | 23:18

Dwarsstraat | 24-06-11 | 23:06
waar ging de hele wilders zaak nou over dan ???
je mag mensen niet beledigen vanwege hun geloof , geaardheid , ras , etc etc

dat is een feit
want dat valt onder discriminatie

nogmaals lees de uitspraak van de rechter nog maar eens goed door !!

het gaat ook om fatsoen en respect
ik wijs deze jonge man netjes op het feit dat ie een voorbeeld is voor jongeren als jongerenwerker

en dan krijg ik als replay dat mijn moeder teveel nazi zaad heeft gehad

dat is geen vrijheid van meningsuiting
maar opzettelijke mij en mijn moeder beledigen

maar kennelijk wild at niet doordringen bij je

patrick9175 | 24-06-11 | 23:16

Eigenlijk best triest dat iemand wiens intellect en historisch besef wordt voorbijgestreefd door een zeekomkommer een politieke partij op mag richten.

SH- | 24-06-11 | 23:15

ristretto | 24-06-11 | 23:10
Wist niet dat het expliciet daarover ging, de nakketikker zei alleen dat als je iemand dood wilt dat niet bedreigend is, vandaar.
Maar kom op, iemand die op zich zegt 'we hadden 'm moeten lynchen' in deze context (alleen al praktisch is het voor iedereen duidelijk dat dat onmogelijk was) is toch ook niet echt concreet een bedreiging. Natuurlijk geeft het wel aan wat iemands denkbeelden zijn, maar om dit nou strafrechtelijk te gaan zien...

Dwarsstraat | 24-06-11 | 23:15

@Dwarsstraat | 24-06-11 | 23:02
Wat is er onduidelijk aan: We hadden hem moeten lynchen.
Imho een redelijke bedreiging ja.
Niet in de dwarsstraat natuurlijk. Daar heeft alles van links voorrang ipv rechts.

ristretto | 24-06-11 | 23:10

patrick9175 | 24-06-11 | 23:02
Kijk eerst eens in het Wetboek van Strafrecht voordat je zelf gaat verzinnen wat wel en niet mag.

Dwarsstraat | 24-06-11 | 23:06

Balkeneinde | 24-06-11 | 22:53
Rare retorische vraag. Als jij dat vindt, het niet beter onder woorden kan brengen en die behoefte hebt, doe maar.

Dwarsstraat | 24-06-11 | 23:05

Wie deze malloten bij Cafe Duvel waren, die zich in een van homo-horeca vergeven straat ophouden? Een stelletje moslimietiese potenrammers lijkt me, die nu in de gelegenheid waren om voor de afwisseling Wilders en Moszkowicz uit te schelden. Is toch logisch.

opgejorist-weggerot | 24-06-11 | 23:03

Dwarsstraat | 24-06-11 | 22:54

ik denk dat je me bijdrage toch even goed opnieuw moet lezen !

je hebt andersmans familieleden die niets met deze discussie te maken heeft buiten de discussie laten !!!

en zeker niet gaan schreeuwen dat degene moeder teveel nazi zaad heeft gekregen !!

dat is weldegelijk opzettelijk beledigen en dat mag niet !

en dan kan je wel beginnen wat de rechter gister gezegt heeft
maar de rechter heeft gister gezegt dat wilders zijn uitlatingen niet op personen waren gericht maar op een goddienst

dit is heel wat anders en vele maken er een hele andere draai eraan !!

ik zou zeggen lees de uitspraak nog eens goed door voordat men roept dat het nu wel mag !!!

want dit is niet het geval

personen opzettelijk beledigen is nog steeds strafbaar

patrick9175 | 24-06-11 | 23:02

ristretto | 24-06-11 | 22:58
Als iemand voor je staat, en zegt: ik hoop echt dat jij snel dood gaat! Voel je je dan bedreigd? Die gene geeft toch duidelijk aan dat hij het zelf niet gaat regelen.

Dwarsstraat | 24-06-11 | 23:02

@de nakketikker | 24-06-11 | 19:56
Ik denk als ik voor je sta en je dit toewens daar geheel anders over denkt. held.

ristretto | 24-06-11 | 22:58

Best grote smoel eigenlijk voor iemand in Super Mario kleding.

doskabouter | 24-06-11 | 22:57

Patrick, je snapt kennelijk niet wat vrijheid van meningsuiting is. Dat is een grondrecht dat garandeert dat je niet vervolgd kan worden als je iets zegt of schrijft. Daar gaat ook heel de rechtzaak tegen Geert Wilders over hè?
En doof potje | 24-06-11 | 22:36: ik kan er niks aan doen, maar iemand die schriftelijk in discussie gaat en daarbij anderen nota bene meerdere keren als minder intelligent bestempelt, terwijl hij zelf blijkbaar elementaire (lees: basisschool) spellingregels niet snapt, die kan ik toch echt niet al te serieus nemen.
Overigens is het niet alleen een '-d/-t' kwestie, maar is de hele stijl zodanig dat ik al een vermoeden heb hoe dit verbaal zal klinken... Maar dat zegt volgens doof potje helemaal niks natuurlijk.

Dwarsstraat | 24-06-11 | 22:54

Ik vind die Wilders een lul met vingers, niet te geloven!
Mag ik dat zeggen?
Ja, van de rechter mag ik dat zeggen ja.
Vrijheid van meningsuiting.
Moet ik dat dan ook zeggen?

Balkeneinde | 24-06-11 | 22:53

zogt=zocht

lamlul | 24-06-11 | 22:51

Wat deed die gast zelf trouwens in de meest homovriendelijke straat van Amsterdam?? Zogt hij trouwens een sterrevullert?

lamlul | 24-06-11 | 22:51

@mokum4all | 24-06-11 | 19:37
Nee, in zijn eigen geest. Kanker, homo, nazi en lynchen zijn geheel voor rekening van de geest van Robert.
Eigen handjes en voetjes.

ristretto | 24-06-11 | 22:51

Tuurlijk is Wilders homosueel, wat moet ie anders met al die lijfwachtjes om hem heen.

louis6227 | 24-06-11 | 22:49

Laat 'm toch roepen op straat. Ik erger me meer aan dat ge-"kk" in z'n tweets. Gadverdamme, wat lees je dat veel bij.....!

Northman | 24-06-11 | 22:45

Dwarsstraat | 24-06-11 | 22:24

en waar heb ik gezegt dat ik aangifte ga doen ??

dus als iemand mij voor nsb-er uitmaakt mag ik daar niet op reageren ??

is dat jou optiek op vrijheid van meningsuiting ??
dat zegt als genoeg

ik vind dat je nooit ten nimmer iemands moeder of ander familie lid erbij mag betrekken als deze niets met de discussie te maken heeft

dit heeft niks met zielig doen
maar met een greintje fatsoen

maar dat hebben die linkse dhimmies niet
alles is geoorloofd om de pvv stemmer maar zwart te maken
en opzetteloijk beledigde opmerkinggen te maken over die familie lid

ik vind je post misplaats en dom
deze zogenaamde jongerenwerker zou eigen een goed voorbeeld moeten geven !!!

dat doet ie niet !

patrick9175 | 24-06-11 | 22:42

Misselijk makend, echt misselijk makend die komma neukers die altijd wel weer een spelfout of verkeerd leesteken weten te vinden en daar dan op reaguren!

doof potje | 24-06-11 | 22:36

Vanhetgoor, natuurlijk mag je in principe iemand ongestraft op straat uitschelden, dat is dus vrijheid van meningsuiting. Maar dat het mag betekent niet dat je je er niet druk over mag maken. Sterker nog, reageer juist, maak ook gebruik van dat recht. En laat zien dat je meer stijl of niveau hebt.
Daarom is het ook jammer dat nou zo'n Patrick, die geen voltooid deelwoord fatsoenlijk kan spellen, belangrijk gaat lopen doen omdat hij toevallig de persoon is waartegen de vuilbek Coblijn in deze soap reageerde.
Leuk je 1 minute of fame maar ga nou niet roepen dat je aangifte wilt gaan doen ofzo met je kulargument "maar opzettelijk personen kwetsen mag niet". En dat je gekwets gaat lopen doen met je overleden moeder na zo'n idiote kreet van Coblijn vind ik gewoon misplaatst.

Dwarsstraat | 24-06-11 | 22:24

De Amsterdamse politie zal wel geen tijd en vooral geen durf hebben om een met moord dreigende en haatzaaiende PvdA-opruier op te pakken.

knight03 | 24-06-11 | 22:21

Het is niet belangrijk dat er iemand op straat staat en met een bezopen kop "Homo" naar Geert Wilders roept. Ik denk dat hij hier niet wakker van ligt. Dat er iemand is die "Nazi" tegen Geert Wilders roept zegt meer over die persoon dan over Geert Wilders. Ik denk niet dat Geert Wilders sympathieën in die richting heeft, aan alles kan men zien dat hij meer liberaal is. Hij denkt meer dan dat hij marcheert. En "Homo" en "Nazi" zijn alleen maar scheldwoorden, net als "Turk!" En als men geen zinnige argumenten meer heeft dan is schelden alles wat er nog overblijft. Het is niet belangrijk. Het is dronkenmansgelul. Het is het gebrekkig uiten van een bekrompen mening, en dat mag. Grof en beledigend, stijlloos of tendentieus kwetsend. Persoonlijk heb ik er geen moeite mee als men met duidelijke harde bewoording aan kan geven wat men denkt. Geert Wilders mag zeggen wat hij wil, ik doe dat ook, En als een of andere halfslachtige randgroepjongerenwerker uit de Bijlmer wat wil zeggen dan doet hij dat maar. Ik denk niet dat het veel indruk maakt, erg zinvol is het ook niet. Hij roept namelijk maar wat, het zijn geen onderbouwde argumenten, het blijft niet plakken, het snijdt geen hout. Het is niets meer of minder dan geschreeuw. het maakt net zo veel indruk dat hij tegen Geert Wilders "homo!" roept of dat hij schreeuwt "Geert Wilders jij bent mijn blonde keukenprinsesje!" Ik kan er namelijk niets mee, het is alleen maar warme lucht, het zijn geen weloverwogen doordachte argumenten, het heeft geen inhoud! Als iemand zich tracht te profileren door kreten de lucht in te slingeren die niets overbrengen dan is dat verspilde moeite. Het heeft geen zin.

Kom met argumenten, onderbouw jouw mening. Geert Wilders komt ook met argumenten. Hij geeft duidelijk aan waarom de islam een achterlijk geloof is. Iedereen mag tegen Geert Wilders zijn, we leven in een vrij land, nog wel! Maar ik kan je wel zeggen dat als in Nederland het kalifaat wordt ingevoerd dat er dan geen jongerenwerker meer nodig zijn. Dan zijn er geen café's meer. En dan is schreeuwen op straat met een dronken kop ook niet meer is toegestaan. Met Geert Wilders is men vrij om op straat te schreeuwen wat men wil. Ook als het dom is. "Nazi" roepen tegen Geert Wilders is dom omdat het niet klopt.

vanhetgoor | 24-06-11 | 22:12

RottingChrist | 24-06-11 | 21:49
en waar doe je nu op wil je de de tijd van mijn post er even erbij pakken ??

dan weet ik ook over post je het hebt

verder ben ik het ook met suriboy eens

patrick9175 | 24-06-11 | 22:01

pfffffffffffffff gelukkig dat ie hem uitschold en niet over zijn kapsel begonnen is . De laatste die dat flikte was Geert z`n oudste broer nu is Geert de oudste !

mag ik dan nu zeggen dat alle jongerenwerkers TUIG is ? of ga ik nu te ver ?

KING PUDDING | 24-06-11 | 21:54

@Suriboy | 24-06-11 | 21:28
.
Ik ben bang dat het idd ijdele hoop is.
Ondertussen draait links NL het zo dat het lijkt of GW alle buitenlanders wil deporteren...
Te lui om het verkiezingsprogramma van de PVV eens goed door te lezen.
Als jij een fatsoenlijke allochtoon bent heb je van Geert helemaal niks te vrezen.
Ben je echter een begrafenisverstoorder of dergelijke dan ben je hier niet welkom.
Heel simpel.
Alleen links NL snapt dat niet.

NO MORE TEA FOR ME! | 24-06-11 | 21:50

Natuurlijk Patrick want dat heb je een keer gelezen.
Ik ben het alleen meer eens met suriboy :)

RottingChrist | 24-06-11 | 21:49

@patrick9175 | 24-06-11 | 21:37
.
Als het je echt zo raakte zou ik als ik jouw was maandag naar de gemeente stappen waar deze gek zijn subsidie haalt.
Daar zou ik officieel klacht indienen over de uitspraken en het gedrag van deze gesubsidieerde jongerenophitsert.
Denk niet dat ie dat leuk zal vinden.

NO MORE TEA FOR ME! | 24-06-11 | 21:46

Even ter verduidelijking:Duitsers waren de Nazi's ,
en hiltler was een nationaal socialist.

Dat wil niet zeggen dat als je nationaal socialist bent je automatisch een Nazi bent of te vergelijken met hiltler.

Is Napoleon al uitgeprobeerd?lol.

jaantje | 24-06-11 | 21:46

Trek het je niet aan.
Deze soort figuren zijn zo dom dat ze van voren niet weten hoe ze van achter heten.
NO MORE TEA FOR ME! | 24-06-11 | 21:21

Deze soort figuren? Yep jij bent een echte teaparty aanhanger:)

de nakketikker | 24-06-11 | 21:44

lamlul | 24-06-11 | 20:51

Lolz ...... lapjes stof met "Bijlmer" erop. Dat gaat booming worden.

doskabouter | 24-06-11 | 21:43

iedereen die de oorlog erbij haalt heeft de discussie al verloren

de 2e wereld oorlog erbij halen toont hoe zwak begaaft je bent en geen argumenten hebt om een discussie te voeren

patrick9175 | 24-06-11 | 21:37

@Rottingchris mijn Opa riep 25 geleden nog we hadden die NSBers met een blokbeton in zee moeten flikker.Einde NSBbericht

Mastif | 24-06-11 | 21:33

Als rechtgeaarde Surinaamse Nederlander wil ik me wenden tot de mede niet van oorsprong-zijnde Nederlanders. Stop aub met Wilders te bashen. Neem eens 1 minuut de tijd om zijn woorden te begrijpen. Dan zul je zien dat die man gelijk heeft en opkomt voor ons allemaal.
.
Waarom kunnen de Marokkaanse/Turkse moslims zich niet gedragen als de Surinaamse moslims? Surinaamse moslims zijn vredelievend en leven samen prima met de Joden. In Paramaribo zijn een synagoge en een moskee naast elkaar. Beiden kunnen al eeuwen door 1 deur in Suriname.
.
Probeer Wilders te begrijpen. Waarom moeten wij, Nederlanders en niet van oorsprong zijnde Nederlanders lijden onder de terreur van de Marokkanen en de islam?
.
Ik heb nog steeds ijdele hoop dat de echte Marokkanen en Turken nu gaan opstaan en zich gaan distantieren van de gevaarlijken onder hen.
.
Ben bang dat het ijdele hoop is.

Suriboy | 24-06-11 | 21:28

@NO MORE TEA FOR ME! | 24-06-11 | 21:21 |

ik trek het me niet aan hoor
het is jammer voor deze roeptoeter dat mijn moeder van 1953 is

dus de nazi bloed is al niet van toepassing

maar het komt ietsje harder aan als je over 2 weken je moeder gaat herdenken omdat het haar 6e sterfdag

van mij mag je veel zeggen
maar ga niet zomaar over andermans familie leden beginnen

deze jongen heeft nog minder zaagsel in zijn kop dan er in me cavia kooi ligt

patrick9175 | 24-06-11 | 21:27

De hele overheid zou eens doorgelicht moeten worden op zieke geesten waar deze Robert Coblijn er een van is.

Flapdas | 24-06-11 | 21:24

@patrick9175 | 24-06-11 | 21:16 |
.
Trek het je niet aan.
Deze soort figuren zijn zo dom dat ze van voren niet weten hoe ze van achter heten.
Daarom komt er alleen maar zulk soort ellende uit hun kelen.
Dat zij juist de rede zijn waarom Geert groot is geworden snappen ze niet.
Ooit komt de dag dat dit soort problemen aangepakt gaat worden.
Ik hoop vandaag nog.
(gratis stempels "persona non grata" uit delen gaat)

NO MORE TEA FOR ME! | 24-06-11 | 21:21

hoi allen ik ben die bewuste patricksoest waar ie tegen zei
@Obimma1102
Robert Coblijn
@patricksoest Dat komt omdat je moeder zoveel Nazi zaad heeft gehad sukkel. Die NSB DNA pompt door je lichaam #SUCKADICKANDAHALF
6 hours ago via Twitter for iPhone

ik hoef dit abssoluut niet te pikken uiteraad
vrijheid van meningsuiting prima
maar opzettelijk personen kwetsen mag niet en dat doet deze idioot wel !

wilders doet dit niet dat heeft de rechter gister nog bewezen :)

mensen hou je bij de feiten alsjeblieft
een pvv-er een nazi ??
vreemd
de pvv kan wat nationalistisch zijn nationalistisch
maar is absoluut niet socialistisch

dus de term nazi is al niet van toepassing !!

deze robert verwijt pvv-ers van alles en nog wat
maar ze zijn zelf de oorzaak van het feit dat mensen pvv stemmen !

patrick9175 | 24-06-11 | 21:16

Dit is niet mijn jongerenwerker, vriend.
Geeneen trouwens, pvda job hobbies.

JoeDaPlumbert | 24-06-11 | 21:15

Mijn opa zei 18 jaar geleden je zou het hele zootje bij aankomst voor de mitrailleur zou moeten zetten.Nounou Opa dacht ik.Type 1920W02 meegemaakt zelf aan de afsluitdijk gebouwd. M'n oudoom type 1920 grote vaart zei er is geen stommer volk dan Noord-Afrikanen je moet ze zelfs nog leren pissen als je ze aan boord hebt.Ze blijven consequent tegen de wind in pissen hoe nat hun broek ook wordt.M'n oom type 1945 hoofd recherche zei we hadden deze week het hele celblok vol met kleurlingen.Niet dat het uitmaakt ze lopen al weer los voordat wij de rapporten geschreven hebben.Het is dweilen met de kraan open.Allemaal 18 jaar terug.

18 jaar later komt Wilders langs in z'n pantser BMW ..

Natuurlijk vervloeken de Kansloosjongeren hem.

RottingChrist | 24-06-11 | 21:12

Hoeveel schroeven zitten er eigenlijk los in de hoofden van al de extreem linkse reaguurders hierboven??
Ik noem Bokovski, mokum4all, Holzenbein en vrienden.
Snappen deze mensen niet dat Geert alleen maar een reactie is op jarenlange allochtone en linkse terreur?
Geert is niet de oorzaak, hij is het gevolg.
Jullie moeten boos zijn op al het allochtone crapuul dat dit land verziekt.
Zonder hun was er nl. geen Geert geweest.
(links moet verboden worden)

NO MORE TEA FOR ME! | 24-06-11 | 21:07

Het is trouwens wel grappig dat Geert en Brammetje in dezelfde straat gaan eten waar die gasten ook uitgaan. Uiteindelijk verschillen ze dus niet zoveel van elkaar:).

En dat is mijn Amsterdam! Paupers, nigga's bontkragen maffiamaatjes en foute politici, provincialen, (een keer per jaar) valse nichten etc.. Alles door elkaar! En een beetje schelden op elkaar is Amsterdams cultuurgoed. Kortom: Storm in een glas water dus.

Geert leeft toch nog?

de nakketikker | 24-06-11 | 21:07

Ey rifaap, bewaar dat "kankernazi" voor je moeder als ze haar snor weer eens laat staan. En jij maar denken dat je vanwege je "buitenlandse" naam nooit op een sollicitatiegesprek mag komen he ? Zou het heel misschien eigenlijk aan je kutinstelling en hufterig gedrag kunnen liggen ? Jij mag alles zeggen hoor. En wij mogen/blijven je daarom als 8e rangs burger behandelen. Op internet blijft je "stoere" gedrag nog jaren zichtbaar. Vette pech.

Rest In Privacy | 24-06-11 | 21:02

Daar betaal ik graag aan mee hoor!
zucht....

Slipsnifter | 24-06-11 | 20:59

@lamlul | 24-06-11 | 20:51
Wat leuk, een gesubsidieerde site vol met agressieve bro`s.
Gesubsidieerd "rappen", only in the nedderlents.

Slipsnifter | 24-06-11 | 20:57

@Einde van de Domheid | 24-06-11 | 20:44
Blijkt dus dat F.C. Gifu in 2010 14e is geworden.

Best knap met zo'n schamele begroting en een incapabele coach, vind je niet?

Art Vandelay Ultor | 24-06-11 | 20:51

Jammer. De gewaardeerde hat0rs zijn echt een beetje van slag omdat zelfs de linkse rechter na maanden sukkelen inzag dat hij in zijn eigen voet zou gaan schieten.
Het recht heeft gezegevierd en nu moet u verder met uw boze leven.

Jan Passant mk2 | 24-06-11 | 20:44

Art Vandelay Ultor | 24-06-11 | 20:13 | + 0 -
Ik zal je wat vertellen over rechtsspraak.
(Iets dat je best weet overigens..)
Een bekentenis volstaat niet.
Deze man is gewoon een beetje aan het braggen met iets dat hij niet gedaan heeft. (Of hij was de bron van dat onverstanbaar gemompel voordat die kaas met die snor 'nazi' begon te roepen.

Einde van de Domheid | 24-06-11 | 20:44

@Bakito | 24-06-11 | 20:19
Alleen jammer van de subsidie.

dantochmaar | 24-06-11 | 20:42

Erg slim is die jongen niet. Alleen het feit dat hij uit de Bijlmer komt levert hem publiciteit op. Jammer dat hij geen respect heeft voor mensen met een andere mening. En erg zwak dat hij niet hij mensen uitscheldt voor homo en dus eigenlijk ook geen respect heeft voor homo's. En morgen gaat hij zeker klagen over discriminatie en de slavernij. Wat een looser.

denoorman | 24-06-11 | 20:41

mokum4all | 24-06-11 | 20:36 | + -1 -
Binnen 1 minuut een -, hahahaha ROFLOL!

mokum4all | 24-06-11 | 20:39

@Charles Bukowski Hulde voor uw eigen standpunt. Mogen er meer zijn die niet bang zijn voor de -knop.

mokum4all | 24-06-11 | 20:36

-weggejorist-

Mastif | 24-06-11 | 20:35

Ik denk niet dat Geert erg onder de indruk is van dit heetgebakerd rifmannetje. Het bewijst enkel zijn gelijk en de noodzaak om Wilders te blijven beveiligen! Eigenlijk zou de hele Nederlandsche bevolking beveiligd moeten worden tegen dit soort straattuig dat keer op keer bewijst door eigen incompetentie geen plek te verdienen binnen een sociale samenleving.

Pantheon | 24-06-11 | 20:34

Nu leken die taxi's wel verradelijk veel op lijkwagens.

Tjilp | 24-06-11 | 20:33

Art Vandelay Ultor | 24-06-11
Nee, daar ik van beneden naar boven scrolde. ;)

Und danke!

Charles Bukowski | 24-06-11 | 20:32

he jongerenwerker coblijn, bedankt voor het laten zien van je ware aard.die jongen uit delft die zn vader neerstak in de moskee vandaag was er zeker een uit jouw groepje?

ministerpronk | 24-06-11 | 20:31

@polt | 24-06-11 | 19:49 |

Mankeert ook niks aan die jongen hoor, is best een goede vent... maruh hij was met zijn `matties?` ff vergeten zeker dat als deze mannetjes samen zijn er iets gebeurd in die koppies? dat hebbie met hyena`s ook trouwens.....

DrJoWaN | 24-06-11 | 20:31

@Charles Bukowski | 24-06-11 | 20:27
Als je bij de afsluiting bent aangekomen heb je de tegel dus al gelezen.

Viel Spaß!

Art Vandelay Ultor | 24-06-11 | 20:28

Parsons | 24-06-11 | 19:56 |
Beetje jammer van je 'afsluiting'. Maakt het voor mij niet waard je plempsel Überhaupt te lezen.

La Vie En Rose | 24-06-11 | 20:04
Ja; Joop, Krapuul, Sargasso & Vara.
Zet eens een andere plaat op makker!

enniehow; ik ben bomenknuffelen. Ciao.

Charles Bukowski | 24-06-11 | 20:27

@McSnor | 24-06-11 | 20:07
Nee hoor. Volgens mij was ik de eerste die daar over begon. Corrigeer me als ik 't mis heb.

rara | 24-06-11 | 20:27

@space communist | 24-06-11 | 20:21
Ik neem dat alles tussen ** over jezelf gaat?

dantochmaar | 24-06-11 | 20:24

@space communist | 24-06-11 | 20:21
Schappelijk dat je het toegeeft.

Of ruiterlijk, dat is ook een mooie.

Art Vandelay Ultor | 24-06-11 | 20:23

@rhythm | 24-06-11 | 20:18

Die nominatie heeft ie nu wel te pakken denk ik...

brutus68 | 24-06-11 | 20:21

Art Vandelay Ultor | 24-06-11 | 20:15 |
*reactie van een inhoudelijk afgemaakte reaguurder*

space communist | 24-06-11 | 20:21

@La Vie En Rose | 24-06-11 | 19:35
Oerol is een roomblank festival met voornamelijk hardwerkende belastingbetalende Gaastra-types. De natte droom van Wilders dus en waarbij dit nationalistisch kabinet zijn vingers kan aflikken.

Bakito | 24-06-11 | 20:19

Overigens, in plaats van over het lynchen van G. te twitteren had ie er ook als een echte vent op af kunnen stappen. Worden de 5 heren met oortjes die om G. heen lopen hééél blij van. En daarna waarschijnlijk extragratis een levenslange nominatie in de NCTb databak als mogelijke terreurverdachte.

rhythm | 24-06-11 | 20:18

Ik ben blij dat geert goed word beveiligd,het is toch een volks vertegenwoordiger, en plat volk hebben we altijd gehad, dat noemde ze vroeger asocialen ze hadden toen al gelijk.

tjokdee | 24-06-11 | 20:18

Het verbaast me eigenlijk dat een veelal gehaat figuur als Wilders überhaupt nog uit eten durft. Dan zit je toch constant met het idee dat er in je eten is getuft?

Onderwereldfiguur | 24-06-11 | 20:17

Die jongetjes in de bijlmer zijn wel vaker de weg kwijt. Tja dat krijg je als je opgroeit in een 1-ouder gezin. Komt goed, hij eindigt vast aan de drank of de drugs of hij komt een nog stoerdere gast tegen. De tijd lost alles op..

denoorman | 24-06-11 | 20:17

och die vent van Bijlmerstyle, die dacht dat jongeren behoefte hadden aan jongerencentra. Dat was zijn enige punt. De bestaande jongerencentra in Zuidoost staan leeg en meneer Coblijn doet er ook niks mee. Die jongen heeft bijna nergens verstand van. Maar verder best een goed jongen.

Boudt | 24-06-11 | 20:17

@rara | 24-06-11 | 19:18
Zoals ik al zei. Hij meet met twee maten en is dus hypocriet.

Bakito | 24-06-11 | 20:16

Weet iemand of dit doorgegroeide stuk nageboorte ook ee werkgever heeft (nee, niet de UWV), dan gaan we daar eens ff vragen of ze zo blij zijn met deze twits
vast wel, soepsidie en zo.

BozeKater | 24-06-11 | 20:16

Parsons | 24-06-11 | 19:57

U is stieukum toch een negert uit de Bemre? Vuile mol;)

de nakketikker | 24-06-11 | 20:16

Hé da's toevallig, café De Duivel is toch de stamtoko van Tofik Dibi?

Mevr van der Je | 24-06-11 | 20:16

@space communist | 24-06-11 | 20:00
En dat verbaast dan ook niemand.

Dingen niet begrijpen is zo'n beetje de rode draad in je leven.

Op ouderavond zei de docent ook altijd tegen je ouders: "Hij snapt er werkelijk niets van." "Nee, wij ook niet", antwoordden ze.

Art Vandelay Ultor | 24-06-11 | 20:15

@vaus
Als je dat nog een keer durf te zeggen, dan sla ik je voor je kop!

McSnor | 24-06-11 | 20:13

@Einde van de Domheid | 24-06-11 | 20:10
Het feit is dat hij toegeeft Wilders voor nazi uit te hebben gemaakt.

Wat jij wel of niet *denkt* te horen interesseert me nog minder dan het wel en wee van F.C. Gifu in de Japanse J. League Division 2.

Art Vandelay Ultor | 24-06-11 | 20:13

@Ivoren Toren | 24-06-11 | 20:08
Een crimineel verleden en een pvda lidmaatschap, dat is al een garantie voor een goedbetaald baantje in de zieligheids/subsidie-industrie.
Moet je natuurlijk wel een mooi tintje hebben, dat dan weer wel.

Slipsnifter | 24-06-11 | 20:13

La Vie En Rose | 24-06-11 | 20:09
Aldus, Wilders' opperschaap.

space communist | 24-06-11 | 20:12

Overigens, wie dreigt met geweld is ALTIJD fout.

Vaus | 24-06-11 | 20:11

Art Vandelay Ultor | 24-06-11 | 20:07 | + 0 -
Feiten Art.
Heb je naar het filmpje geluisterd?
Er staan daar 3 mensen.
Er is er maar een die Amsterdams praat.
Doe is!

Einde van de Domheid | 24-06-11 | 20:10

Ristorante d'Antica, doen die ook bezorgen?

Hans Otjens | 24-06-11 | 20:10

@de nakketikker | 24-06-11 | 19:56
Haatzaaien, dan. "Ik wil je dood" is anders inderdaad dan "ik ga je doodmaken".
.
Het uitschelden van iemand voor homo en nazi kan als belediging voor die persoon worden opgevat.
.
Het noemen van de partijpolitiek van de PVV als achterlijk en zeggen dat je met hun programma je reet afveegt en dat PVV'ers afstand moeten doen van die achterlijke ideologie --> moet kunnen.

polt | 24-06-11 | 20:10

space communist | 24-06-11 | 20:00
Nog zo'n door Jeauleau and Varafriends geindoctrineerde lutser.

La Vie En Rose | 24-06-11 | 20:09

@ Slipsnifter | 24-06-11 | 20:04
Het zou me ergens niet eens verbazen als dat nog echt waar zou zijn ook. Ik kijk de laatste tijd nergens meer van op.

Ivoren Toren | 24-06-11 | 20:08

@Einde van de Domheid | 24-06-11 | 20:06
We, dus ook hij.

Koppig figuur.

Art Vandelay Ultor | 24-06-11 | 20:07

@rara
Begin jij nu ook al?

McSnor | 24-06-11 | 20:07

Art Vandelay Ultor | 24-06-11 | 20:03 | + 0 -
'We' hebben hem dik uitgescholden.
Luister nog eens naar het filmpje.
Daar is geen woord 'swa' bij!

Einde van de Domheid | 24-06-11 | 20:06

@polt | 24-06-11 | 19:58
De naam van de school was anders, maar de intentie zal hetzelfde geweest zijn.

dantochmaar | 24-06-11 | 20:06

McSnor | 24-06-11 | 20:03
Vinnik ook wel een mooie omschrijving.;)

La Vie En Rose | 24-06-11 | 20:06

volgens mijn was ie underkuvur

Rest In Privacy | 24-06-11 | 20:05

@Ivoren Toren | 24-06-11 | 20:02
Een lidmaatschap van de pvda schijnt voldoende te zijn.

Slipsnifter | 24-06-11 | 20:04

Parsons | 24-06-11 | 19:56 |
Hulde ende applaus!!!

Dit heerschap kennende zal het wel tegen extreemlinkse stekeblinde Jopert/Krapuul dovemansoren zijn. Daar verblijven dit soort ventjes nl.

La Vie En Rose | 24-06-11 | 20:04

Was @parsons trouwens, excuus.

McSnor | 24-06-11 | 20:04

"Ongezien de tyfus" is zo onbeschaafd. Probeer eens iets als: "Mag ik mij de vrijheid permitteren om u een bacteriële infectie toe te wensen die onbehanderd tot een bijzonder onplezierige dood zou kunnen leiden?".

McSnor | 24-06-11 | 20:03

Heb je eigenlijk nog iets van een pedagogische opleiding nodig om jongerenwerker te kunnen worden? Of is dit er eentje van Inholland? Hoe dan ook, snel ontslaan want hij is duidelijk
[X]Ongeschikt

Ivoren Toren | 24-06-11 | 20:02

Het was niet deze man.
1) Hij had een Nederlands Amsterdams accent.
2) Als deze man het was geweest had hij geroepen 'Ik heb gescholden' Niet 'Wij hebben gescholden'.
Er is maar een stem te horen.

Einde van de Domheid | 24-06-11 | 20:01

@irma zonderboezem | 24-06-11 | 19:51
Ook voor u:
Speltip 1: check het aantal tweets.

dantochmaar | 24-06-11 | 20:00

Vrijheid van meningsuiting. En nou niet meer huile huile doen hoor, geldt ook voor Geert.

heheh | 24-06-11 | 20:00

@Parsons | 24-06-11 | 19:56
De PVV is niet extreem (!) nationalistisch en niet antiliberaal.

Dat de PVV weinig tot geen overlap met het fascisme heeft is zo klaar als een klontje.

De islam daarentegen... enfin, zie Hitchens.

Art Vandelay Ultor | 24-06-11 | 20:00

Laat Wilders nou degene zijn die roept dat de waarheid gewoon gezegd dient te worden. Welnu, komen er mensen die roepen dat hij Nazi is (national socialist) en homo. Het eerste is puur waarheid, Wilders is leider van een nationaal socialistische patij en het tweede kan ook zomaar waar zijn, vooroordelen is namelijk een uitvinding van Wilders.

Begrijp de ophef totaal niet.

space communist | 24-06-11 | 20:00

@Charles Bukowski | 24-06-11 | 19:47
Ik heb je een minnetje gegeven, want je kan Wilders moeilijk de schuld geven van wetenschappelijk falen en het beginnen van een rechtzaak tegen hemzelf.

polt | 24-06-11 | 19:59

irma zonderboezem | 24-06-11 | 19:51
Zwets niet zo dom. Wilders heeft toch geen aangifte gedaan. Bovendien; wat let je om zelf aangifte doen?!Deden die benadeelden ook, of ben je te lui om op te staan en naar een politiebureau te lopen. Als het OM niet vervolgd kan je nog altijd een art. 12 procedure beginnen.

LijstG | 24-06-11 | 19:59

@McSnor | 24-06-11 | 19:57
Schotse snor, dat was het toch?

rara | 24-06-11 | 19:59

@Parsons | 24-06-11 | 19:34
Dat was een andere islamitische school, dacht ik.

polt | 24-06-11 | 19:58

@de nakketikker | 24-06-11 | 19:51
Je moest eens weten...

Parsons | 24-06-11 | 19:57

@La Vie En Rose | 24-06-11 | 19:54

Tsja, blaffende honden bijten niet. Onze donkere vriend is duidelijk niet een van de slimsten,en derhalve niet al te serieus te nemen.

brutus68 | 24-06-11 | 19:57

Die lui zijn trouwens te dom om te beseffen dat dit gedrag alleen maar averechts werkt. Hoe meer van dit soort lui, des te groter wordt mijn bereidheid om op Wilders te stemmen.

Richard1234 | 24-06-11 | 19:57

@rara
Maar dan met snor.

McSnor | 24-06-11 | 19:57

polt | 24-06-11 | 19:50

Iemand dood willen noem ik geen bedreiging hoor. Evenmin als iemand voor homo en nazi uitschelden.

de nakketikker | 24-06-11 | 19:56

@Charles Bukowski | 24-06-11 | 19:47
Klimaat? Wetenschap? Dude WHAT THE FUCK heb je gesnoven?

Over knieschot: www.hetnieuwejournaal.nl/2009/06/30/ho... Nog meer vragen?

Hoofddoek staat voor haat jegens allochtone seculiere bevolking. Lees eens wat er in dat haatboek staat, dan weet je ook waar die haatvodden voor staan.

Onnodig vernederen? Dat is schier onmogelijk wanneer het over religie gaat en al helemaal niet mogelijk als het de pedoreligie betreft. Het omgekeerde is eerder waar.

De enige fascist die ik tot op heden in de draad heb kunnen ontdekken ben jij.

Dream on en ongezien de tiefus. Dat ook.

Parsons | 24-06-11 | 19:56

@Bakito | 24-06-11 | 19:17
En dat blijkt uit.... wat?

polt | 24-06-11 | 19:55

Dit is een fantastische en volledig onbedoelde onderbouwing van het afschaffen van subsidies voor allerlei vage doelen. Als dit soort figuren zichzelf jongerenwerker mogen noemen dan weet je dus wel ongeveer waar de jongeren uitkomen. Dat worden ongetwijfeld goed uitgebalanceerde en weldenkende mensen.

dantochmaar | 24-06-11 | 19:55

Mooi voorbeeld van een zwarte fascist. Wordt steeds populairder.

Vaus | 24-06-11 | 19:55

Denk niet dat Wilders het ook maar een fluit kan schelen wat die jongerenwerker roept. Die loopt al zo'n jaar of 6 dag en nacht met beveiligers rond omdat een zooitje moslimfanaten hem af wil slachten en niet te vergeten een paar extreemlinksers.

Mij interesseert het meer wat de werkgever - ongetwijfeld een zwaar door de PvdA gesubsidieerde stichting - vindt van het gedrag en uitspraken van een jongerenwerker die andere probleemjongeren wat normen en waarden bij moet brengen en hier een fantastisch staaltje activiteitenbegeleiding weggeeft.

Ik vermoed een gesprekje voor de buhne.

La Vie En Rose | 24-06-11 | 19:54

Wat een kouwe drukte om een nobody-negert.

Montgomery Burns | 24-06-11 | 19:54

@Creaguurder | 24-06-11 | 19:10
Waaruit blijkt dat de schreeuwert een moslim is?

polt | 24-06-11 | 19:53

@McSnor | 24-06-11 | 19:51
Ja, dat jij geen echte vent bent had ik allang door. Dat hoef je niet en plein publique toe te geven.

Ik denk nu dat je er ongeveer zo uitziet:

members.home.nl/jsommeling/bloedneusb....

rara | 24-06-11 | 19:53

@Charles Bukowski | 24-06-11 | 19:47 |
mohammed had toch een hersentumor?

eye | 24-06-11 | 19:53

Het zou je vader maar wezen....

conimus | 24-06-11 | 19:53

Stoer hoor, op een afstandje Wilders uitschelden. Dan ben je echt een hele bro.

brutus68 | 24-06-11 | 19:52

Beste Robert,

Als mijn bet- over- over- over- overgrootvader dit had geweten had hij zelf zijn katoen wel geplukt.

Cuyahoga | 24-06-11 | 19:51

Ja die Robert is een loser met een grote L. nu lees ik die twitter van hem (dank wildvoet) en ik zie daar toch echt een doodsbedreiging in. (noem het rechts).

Anyway, enige tijd geleden was er een zeker iemand , ik zal haar naam niet noemen Femke HaLsema. Die huilie huilie voor de rechter stond omdat haar kids via twitter waren bedreigd.Heel rot allemaal en de bedreiger kreeg straf!
Bij deze bedreiger zal het allemaal net iets anders gaan. Ik kan nu al voorspellen (met het oog op topic van vanmiddag) dat deze Robert er gewoon mee weg komt. Op grond van wetsartikel: "allochtoon dus voorkeursbehandeling". Sterker nog, hij zal wel soepsidie gaan krijgen voor een niet bestaand projectje, maar als je als bontkraagjes crimineel met een licht getinte huidskleur roept:" ik ga iets doen voor andere licht getinte bontkraagjes in de bijlmer".... Dan is dat genoeg om in dit land een pot(je) met geld te krijgen.

irma zonderboezem | 24-06-11 | 19:51

@rara
Nou, wie van ons twee een echte vent is, lijkt me zo wel duidelijk. Dus nogmaals: gaat u voor!

McSnor | 24-06-11 | 19:51

Parsons | 24-06-11 | 19:25

Je trekt je bek open? Op een weblogje met 95% gelijkgestemden. Stoer ben jij hoor! Als je nou eens met mij een keer een wandelingetje bij mij buiten in Zuid-oost gaat maken, gaan we daarna de rest van Amsterdam doen. Aangezien ik het vermoeden heb iets meer buiten te komen dan jou, en inderdaad (sorry for that) geen problemen heb met de door jou genoemde indigenouse bevolking, wil ik je graag in de gelegenheid stellen uwe bek open te trekken op vorengenoemde plaatsen in mijn geliefde en van oudsher multiculturele Amsterdam! Lijkt me heel gezellig.

de nakketikker | 24-06-11 | 19:51

@de nakketikker | 24-06-11 | 19:15
Hij wilt m dood. Dat is een bedreiging. Wilders wilt moslims niet dood. Hij wilt dat moslims de koran weggooien en dat criminelen zich eens normaal gaan gedragen.

polt | 24-06-11 | 19:50

@Puz Pin | 24-06-11 | 19:40
Speltip 1: check het aantal tweets.

dantochmaar | 24-06-11 | 19:50

@McSnor | 24-06-11 | 19:47
Ja, en?

rara | 24-06-11 | 19:49

Erg jammer. Hij had best potentieel, maar zo gaat het natuurlijk nooit lukken.
Het past niet netjes op je CV als je te googlen bent en je blijkt te staan tussen die malloten de woorden "kk" en "wilders" in 1 zin tweeten. Bah.

polt | 24-06-11 | 19:49

@causa
Dat is dan weer wel lekker duidelijk.

McSnor | 24-06-11 | 19:48

Laat Wilders nou degene zijn die roept dat de waarheid gewoon gezegd dient te worden. Welnu, komen er mensen die roepen dat hij Nazi is (national socialist) en homo. Het eerste is puur waarheid, Wilders is leider van een nationaal socialistische patij en het tweede kan ook zomaar waar zijn, vooroordelen is namelijk een uitvinding van Wilders.

Begrijp de ophef totaal niet.

space communist | 24-06-11 | 19:48

Parsons | 24-06-11 | 19:34
.
Ongeacht wat andere bevolkingsgroepen in ons land uitvreten, blijf ik Wilders en diens PVV een stel fascistoïde varkens vinden; ondermijnen van wetenschap (klimaat), rechtspraak(Wilders-proces), verheerlijken van geweld (knieschoten, apartheid (hoofddoek), onnodig vernederen (kopvod, straatvervuilers, stemvee, hersentumor Mohammed), Nationalistisch, bashen van de elite om het bashen, schoppen tegen conventionele instituties, .... etc.
Het gedrag van anderen kan bovenstaande in mijn ogen niet verbloemen. En jammer dat er een embargo op Fascisme ligt, want 't zou de publieke discussie ten goede komen als het als politieke stroming zou worden onderkend.
Dit is mijn mening. *plop*

Charles Bukowski | 24-06-11 | 19:47

@rara
Maar ik heb altijd geleerd dat je vrouwen voor moet laten gaan...

McSnor | 24-06-11 | 19:47

Waren dat dronken moslims?
Maar verder is dit taalgebruik toch standaard?
Een niet islamitische man is homo en/of nazi en een niet islamitische vrouw wordt hoer genoemd, ze doen niet anders.

Causa Sui | 24-06-11 | 19:47

Typische NUjij reaguurder.

HonderdEnEen | 24-06-11 | 19:47

De grootste schelder had een Nederlands (Amsterdams) accent. (Luister meer eens goed) Ik betwijfel of het deze man is..... Er was een Surinamer bij (deze man) een een lichtgetinte...

Einde van de Domheid | 24-06-11 | 19:46

Wat een zelfingenomen zak hooi die gast. De zelfoverschatting druipt er af. Gezien zijn niveau zal het wel een uitstekende 'jongerenwerker' zijn. Wel grappig, heaumeau en nazi in één zin. Ik zou het vak geschiedenis eens over doen, en dan liefst op een ander niveau als vmbo. En daarna oprotten. En nooit meer terugkomen. Dat zou ik overigens ook tegen hem zeggen wanneer ik zijn baas was. Echt een aanwinst voor Nederland, deze fucker. Not.

rhythm | 24-06-11 | 19:46

@McSnor | 24-06-11 | 19:43
Dat is onbeleefd. Ik bied je aan om voor te gaan, en jij weigert dat. Vervolgens wil jij dat ik doe wat jij zegt. Dergelijk gedrag is absoluut not done. Heb je geen manieren geleerd?

Na u, zoals ik zei.

rara | 24-06-11 | 19:46

@rara
Nee gaat u voor!

McSnor | 24-06-11 | 19:43

@Nonik Neem | 24-06-11 | 19:37
Ja. Ik ken er veel.

Parsons | 24-06-11 | 19:43

@Spoorwissel | 24-06-11 | 19:11

Dat is niet mijn medelander vriend!
Dat is gewoon ontspoord kleretuig waar er veels te veel van zijn.
Je kan echt gerust zeggen dat de meerderheid het voor de minderheid verpest in deze.
Helaas maar waar.
En ja dat zegt deze allochtoon.
ik schaam me verrot voor dat uitzuigende parasiterende tuig, schop ze maar naar een eiland zsm!

insemismeer | 24-06-11 | 19:43

@McSnor | 24-06-11 | 19:42
Na u.

rara | 24-06-11 | 19:43

Alle autochtonen het land uit! :-)

McSnor | 24-06-11 | 19:42

McSnor | 24-06-11 | 19:37
Kom zeg, Bukowski kan het ook niet helpen. Noem het emotie.

Jan Passant mk2 | 24-06-11 | 19:41

@widtvoet ® | 24-06-11 | 19:30
Dat is een publieke bedreiging waar Wilders aangifte tegen moet doen. Het feit dat deze 'jongerenwerker' het goede voorbeeld moet geven aan probleemjeugd geeft het failliet van deze tak van welzijnswerk aan. Dat de lokale PvdA de zoveelste stichting onderhoud met belastinggeld om dit soort randdebielen een dagbesteding te geven is absurd. Deze man is een gevaar voor de samenleving en dient minimaal per direct ontslagen te worden. Tuig!

Puz Pin | 24-06-11 | 19:40

Goeie promotie voor een roomblank Nederland. Door dit soort tuig wordt je vanzelf racistisch tot op het bot.
Goed gedaan koters...*zucht*..

insemismeer | 24-06-11 | 19:39

@Nonik Neem | 24-06-11 | 19:37
Baldur von Schirach?

*Godwin-bokaal winnen gaat

rara | 24-06-11 | 19:39

Lees even goed mee robert. Ik had nog nooit van je gehoord, en wil ook nooit meer iets van je horen of het moet zijn dat je je biezen hebt gepakt en voorgoed naar het land van je voorouders vertrekt. PUNT.!

grappert | 24-06-11 | 19:39

En Robert heeft natuurlijk voor 100% gelijk.
De stijlvormen en de woordkeuzes heeft hij gewoon heel goed afgekeken bij de grote politici zoals bijvoorbeeld Wilders.
Want vrijheids van meningsuiting enzo.
Tenminste, zo word schelden tegenwoordig ingepakt schijnt.

CumGranoSalis | 24-06-11 | 19:38

Ik zoek voor vanavond een mooie, slanke, jonge, chocoladebruine vrouw met een IQ van 140 die beschaafd spreekt, alleen maar hele verstandige dingen zegt en goed Nederlands schrijft. Ik word zo schijtziek van die idiote toestanden en die domme reacties hier...

McSnor | 24-06-11 | 19:37

Zijn jullie wel eens rechtse jongerenwerkers tegengekomen? Nou dan.

Nonik Neem | 24-06-11 | 19:37

De rechtbank gebruikte voor één van de uitlatingen van Wilders over de moslimimmigratie de woorden 'grof en denigrerend'. "Dat was soms ook de bedoeling”, reageerde de PVV-voorman gisteren na afloop. OMG, de jongerenwerker riep in de geest van Wilders!

mokum4all | 24-06-11 | 19:37

Na de DAM schreeuwert
de Wilders schreeuwert

dus opsluiten die schreeuwert

Ollie B. Bommel | 24-06-11 | 19:36

@widtvoet ja die pauperbuitenlander moet oprotten uit dit land. Weg met die terroristische haatfundi`s.

Jordert | 24-06-11 | 19:36

Die jongen komt er wel! Pluche roept voor dit Bijlmerknaapje...

ChillBill | 24-06-11 | 19:35

Bakito | 24-06-11 | 19:15 |
Oeral-artiesten-en-bezoekerts-gelul!

La Vie En Rose | 24-06-11 | 19:35

@Charles Bukowski | 24-06-11 | 19:25
Voor de vrijspraak van Wilders hadden we natuurlijk totaal geen haatklimaat in dit land he?
Het is gewoon allemaal de schuld van Wilders.
Balen man, dat hij niet is veroordeeld!

Slipsnifter | 24-06-11 | 19:34

@Charles Bukowski | 24-06-11 | 19:25
Ja het lijkt hier godverdomme het Midden Oosten wel tegenwoordig.

Je weet wel - dat achtergestelde woestijngebied dat overlopen van intense haat jegens andersdenkenden.

Heb je gezien wat er op de website van die islamitische basisschool uit het topic van vanmorgen staat?

Niet?

Dacht ik al.

Parsons | 24-06-11 | 19:34

Ik denk niet dat Wilders dit een probleem vind. Als die jongen dat vind dan zou hij dat toch mogen zeggen onder het mom van 'vrijheid van meningsuiting'! Al is het niet erg smaakvol, dit is wat Wilders wil!

DerWaarheid4 | 24-06-11 | 19:33

Ach het gaat om een stel achterlijke allochtonen. Gewoon doorlopen mensen. Natuurlijk wel schandalig dat dit het ooit zo mooie Holland anno 2011 is. Het paard van Troje. @Charles bukowski je bent niet goed wijs.

Jordert | 24-06-11 | 19:33

Wilders kan al jaren niet over straat zonder door "jongerenwerkers" en andere criminelen te worden aangevallen. Dat geeft aan waar de haat vandaan komt.

Jan Passant mk2 | 24-06-11 | 19:30

.. aan het snelle minnetje te zien is het antwoord "ja".

Jan Passant mk2 | 24-06-11 | 19:28

@Charles Bukowski
Ik hoop dat je blij bent met jezelf. Weer zo'n idioot die zegt dat Wilders verantwoordelijk is voor een bepaald klimaat en vervolgens zichzelf tot een VEEEEEL lager nivo gaat verlagen.

Merkava | 24-06-11 | 19:28

Tja, het enkele feit dat de lokale PvdA je een officiële status heeft gegeven, betekent niet dat je geen overbodige pauper meer bent.

President Babboe Bab | 24-06-11 | 19:28

Zo... even paar screenshotjes gemaakt. Je weet natuurlijk maar nooit.

Sheik Yerbouti | 24-06-11 | 19:27

Sinds gisteren voel ik me onbegrensd als het gaat om uitkafferen van Wilders. Het is m.i. een vuile fascist, ik kan het onderbouwen & de context waarin ik 't roep kan ik ook wel aannemelijk maken. Mooi man, zo'n haatklimaat waarin alles gezegd mag worden.

Charles Bukowski | 24-06-11 | 19:25

@de nakketikker | 24-06-11 | 19:15
Ik jan niet, ik constateer een feit. Of zoals een meesterlijk guurder die ons ontvallen is altijd zei "kom jij wel eens buiten?"

Blijkbaar niet.

Blijkbaar kun jij er goed mee leven dat wij hier openlijk hele volksstammen opvoeden met pure haat jegens de indigenous bevolking.

Blijkbaar heb jij daar geen problemen mee.

Ik wel, en daarom trek ik m'n bek open.

Parsons | 24-06-11 | 19:25

.. "jongerenwerker" is een melkertbaan, uitgevonden om kanslozen een echt gesubsidieerd inkomen te geven voor het rondhangen op straat? Al dan niet in een (jeugd)bende?

Jan Passant mk2 | 24-06-11 | 19:24

Vrijheid van meningsuiting. Niks aan de hand, move along.

Inguz | 24-06-11 | 19:23

@Bakito | 24-06-11 | 19:15
Mwah.

Nee.

Art Vandelay Ultor | 24-06-11 | 19:22

Van kansjeugdige hosselnegers en andere cultuurarme "cultuur verrijkers" kun je ook niets anders verwachten.

ZSU-23-4 | 24-06-11 | 19:22

@Turrukje | 24-06-11 | 19:19
Wil je dat ik je het verschil uitleg tussen schelden en kritiek geven?

rara | 24-06-11 | 19:21

Nazi !?
Homo!?

Ik heb nooit een nazi met geblondeerd haar gezien. Een homo daarentegen wel. Scheldnegers daarentegen zie ik vaker.

Gewoon lekker laten schelden en hopen dat ie een keer flink op zn bek geramd wordt.

Richard1234 | 24-06-11 | 19:21

Vrijheid van meningsuiting. Zulke dingen moet je mogen roepen. Zolang je maar geen geweld pleegt. Bovendien doet het echt niet onder aan wat voor een bagger er door sommige reaguurders uitgeslagen wordt. Maar iedereen zal wel weer lekker selectief verontwaardigd zijn.

TeQ | 24-06-11 | 19:20

wat een pauper die Frank Buijs, dat ie geen knaken heeft om een nieuw toetsenbord te kopen. Want ik neem voor het gemak maar even aan dat zijn capslock is blijven hangen..

Kim Wok | 24-06-11 | 19:19

Hij wilde hem alleen denigreren en beledigen, niet opruien , als mens heeft hij niets tegen Geert.

Turrukje | 24-06-11 | 19:19

@Bakito | 24-06-11 | 19:17
Wilders is zo xenofoob dat hij uit pure angst een Hongaarse vrouw heeft?

rara | 24-06-11 | 19:18

Wooot Wtf man daar heb je die Vuile Nazi Homo.

Wilders keek naar buiten en zag keurige kansenjongeren die hun uiterste best deden om te laten zien dat ze volledig ingeburgerd zijn.

RottingChrist | 24-06-11 | 19:18

Homo roepen....

Iets met een piepend wiel dat een beurt wil.

Kingeef1975 | 24-06-11 | 19:17

@Anarki | 24-06-11 | 19:14
Wilders verstopt zich achter zogenaamde religiekritiek. In werkelijkheid is hij natuurlijk een xenofobe racist.

Bakito | 24-06-11 | 19:17

Dat die twee duimen heeft is mij een raadsel.

24/pi | 24-06-11 | 19:16

@Parsons | 24-06-11 | 19:03

Hoezo haatzaaier? Dit noemen we sinds kort; tegen het randje der wet aanschuren. Of geldt het niet wannneer je getint bent? Bovendien is Greet er voor om dit soort dingen uit het wetboek te schrappen zodat het volk ook z'n zegje kan en mag doen. Niet janken dus!

de nakketikker | 24-06-11 | 19:15

Meneer Coblijn kan zijn draai niet vinden, moet hij maar naar de PVDA gaan daar weten ze wel raad met draaien.

Dr.Thorvaldt | 24-06-11 | 19:15

@vraagstaart | 24-06-11 | 19:11
Hij heeft het over een achterlijke cultuur, terwijl er legio voorbeelden zijn van autochtoon domme white trash. Stiekem bedoelt hij huidskleur, maar dat zegt hij natuurlijk niet hardop. Vandaar de kwalificatie 'hypocriet'.

Bakito | 24-06-11 | 19:15

@Bakito | 24-06-11

Ja natuurlijk, want specifiek kritiek op religie is hetzelfde als iemand uitmaken voor nazi en dergelijke ? Je doet je nick eer, je bent namelijk zo dom als een aap.

Anarki | 24-06-11 | 19:14

@rara | 24-06-11 | 19:11
Bij de pvda maakt hij nog wel eens goede kans hoor, veel erger dan wat er nu zit kan het ook weer niet zijn.

Slipsnifter | 24-06-11 | 19:13

Deze kansloze *cultuur verrijking* mag van mij een enkeltje terug krijgen naar land van afkomst of desgewenst plek waar ze denken niet met ons te maken te hebben. Dankzij dit soort figuren is Wilders z'n populariteit nou zo groot. Dankjewel!

Furb | 24-06-11 | 19:13

Wel weer apart dat Robert zijn doelgroep zelf in de hoek trapt waar hij ze vervolgens gesubsidieerd weer kan gaan helpen.

Oh, wacht. Uit het PvdA-nest ontsproten. Hij kan niet eens iets anders.

vraagstaart | 24-06-11 | 19:13

Wilders op het randje.
Actie = reactie.
Reactie ook op het randje.
Niks voor mij. Allebei niet.

Koos Knak | 24-06-11 | 19:12

Dit was deel 1 van de cursus Hoe sloop ik eigenhandig mijn politieke carriere.

rara | 24-06-11 | 19:11

tsja, dat was grof en denigrerend van die Coblijn, maar dat mag van Wilders, doet greet zelf ook, zegt ie zelf.

louis6227 | 24-06-11 | 19:11

Tja, de bijlmer...

Slipsnifter | 24-06-11 | 19:11

Een medelander. Goh.

Spoorwissel | 24-06-11 | 19:11

Jazeker. Als je een geloof belachelijk noemt moet je veroordeeld worden en als je dat dan niet wordt, dan ben je een nazi en een homo.
Hebben we die transavia piloot al terug ? Die kan ze mooi boven de noordezee dumpen.

masturberik | 24-06-11 | 19:11

@Bakito | 24-06-11 | 19:08 Tuurlijk mag je je mening geven en hem een hypocriete tokkie noemen. Maar wat maakt Wilders hypocriet?

En bedreigen, smaad en laster zijn nog steeds bij de wet verboden, dus "alles roepen" mag en mocht zeker niet.

vraagstaart | 24-06-11 | 19:11

Mutsaerts is de spatiefoutenkampioen! Grotemensenwereld! Of is het een mensenwereld die groot is?

Darmschurft | 24-06-11 | 19:10

Dit is het toetje voor Geert.

Nu zal bij velen de ware aard te zien zijn van dit soort moslimminkukels, haters en bedreigers uit een agressieve schijtcultuur en idelogie, waar Wilders ons keer op keer voor waarschuwd. Zo hoeft Wilders niet eens meer wat te zeggen, bedankt Coblijn!

Creaguurder | 24-06-11 | 19:10

En maar schreeuwen, en je maar misdragen, en maar de pauper uithangen, en wij maar aanpassen om niet op teentjes te trappen.

Geef mij die blonde gek dan maar, neem ik op de koop toe.

Dat kansenvolk bewijst keer op keer dat hij gewoon gelijk heeft.

Parsons | 24-06-11 | 19:10

Wa'n lul met vingers

oedivats | 24-06-11 | 19:09

Freedom of speech toch?

coolnation | 24-06-11 | 19:09

ik vraag me af wat voor pizza mosco en greet hadden besteld.

ninjaterrorist | 24-06-11 | 19:08

Wilders was ook wel overdreven blij met zijn overwinning. Hij had een aantal uren zwabberen verdiend.

Zeeschuimer | 24-06-11 | 19:08

Met dank aan Wilders zelf mag je alles roepen. Hij heeft zijn eigen ruiten ingegooid. Hypocriete tokkie dat ie is.

Bakito | 24-06-11 | 19:08

Hij bakt ze weer bruin.

laatste_waarschuwing | 24-06-11 | 19:08

Denk niet dat Geert er minder lekker om gegeten heeft...

guykie | 24-06-11 | 19:06

Een getinte haatzaaier dus.

Het zal eens niet.

Oh wacht, incident natuurlijk.

Parsons | 24-06-11 | 19:03

Ja. We waren gewaarschuwd: de echte fascisten zullen zich voordoen als antifascisten. QED. Dank, Robert.

vraagstaart | 24-06-11 | 19:02

REAGEER OOK

Uitgelezen op GeenStijl? Abonneer je op de Nijman-Nieuwsbrief.
linktips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken
Kansino. Hét online casino van Nederland.
Online casino met licentie | Bookmakers | Online casino overzicht | Bookmakers Nederland
Online Casino | Online Gokken | Brokerfolio.com brokers vergelijken | online bookmakers in Nederland
Online Casino Top 5 | Casino bonussen | Crypto-casino.nl