Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

DNU TV: Agressieve huisbaas 030 op camera

vloet534.jpg Vorige week ontvingen we een lange mail inclusief dreigvoicemails van de studenten uit Utrecht die door maffiose huisbaas W. G. Vloet uit hun huis zijn gepest. Vloet maakt het zo bont, dat zelfs de PvdA in Utrecht raadsvragen heeft gesteld. Dus dan weet je het wel. Normaal gesproken zouden we Jelte er op afgestuurd hebben, maar die zwerft ergens aan de andere kant van de wereld. Gelukkig maken ze bij De Nieuwe Utrechter ook TV tegenwoordig. Die stuurden sterverslaggever en beroepsdrammer Tom Staal. Eerst helpt hij de studenten om in te breken in hun oude huis, waar de stront van Vloet tegen de muren zit en zijn pis uit koelkast en fornuis druipt. Daarna confronteert hij de oude baas op straat met zijn wangedrag. Overbodig om te zeggen dat Vloet voor het oog van de camera ineens een zielig, laf mannetje is die geen enkele vraag beantwoordt en er snel (nou ja, snel) tussenuit probeert te knijpen terwijl Tom Staal een skateboardpunk met een grote waffel van zich af probeert te houden. Ja, het is goed wonen in Utrecht. FILMPJE!

Reaguursels

Inloggen

Ik mag die Tom wel...

machete74 | 23-06-11 | 20:09

Die reporter zit ernstig dicht tegen gijzeling aan. en die studenten zijn gewoon varkens. Zo ga je niet om met andermans huis ook al betaal je de huur.

de manier waarop vloet denkt het op te kunnen lossen klopt ook voor geen meter natuurlijk. huisvredebreuk, post lezen, stront op de muur smeren, stroom af sluiten zijn geen geoorloofde praktijken om je huurders het huis uit te krijgen. maar ergens begrijp ik wel dat hij zulke varkens er niet in wil.

dezeookalbezet | 23-06-11 | 19:52

dit is het ergugste wat je kan overkomen... wonen en uitgeperst worden door deze wrek. al honderden mensen zijn door deze engerd uitgewrongen en door onheusse rechtszaken en schadeclaims geld afgetroggeld.

Van mij mag ie eens flink onder een stadsbus komen... wedden dat er dan 100 man staan te juichen in Utereg!
enne die PvdA zijn flapdrollen.. lullen en niks doen... zelf een visgraadje achter het stadshuis wegwerken lukt die pluche zitters niet!!

123dre | 23-06-11 | 18:29

Je bent wel een ongelooflijke faalhaas als je niet ziet dat die studenten er zelf een gore troep van hebben gemaakt. Denk die stront weg en wat je dan overhoudt is nog steeds een hol waar zelfs de ratten in een overal lopen. Voor mij staat vast dat die stront van de studenten zelf komt en dat die zgn interviewer een loser is die denkt "Ik ben een koppie groter dan Vloet, en ik heb een bullebak achter de hand, dus ik ga hem bij de voordeur even hardhandig staan duwen en provoceren dan verkoopt-ie mij hopelijk een ram en heb ik mooie plaatjes waardoor ik ook eens een keertje wegkom bij krakersblaadjes en lokale omroepen". Vloet is in dit filmpje degene die onze steun verdient. Die gore studenten met hun bibberstemmetje zijn precies wat er mankeert aan Utrecht. Laat ze met een goeie kopstoot opbokken naar hun faduj en de stad is weer van de eerlijke hardwerkende Utrechters, die niet te belazerd zijn om een sopje door hun huis te halen.

borderlijntje | 23-06-11 | 17:32

Als ik die huisbaas was geweest dan had die Staal echt zijn brilletje niet meer op zijn neus gehad.
O ja,die studenten had ik er ook uit gesodemieterd,wat een smeerlappen.
Je achterwerk met een theedoek afvegen als het papier op is?

En hoe kwamen jullie eigenlijk aan die ladder?

swassannuf | 23-06-11 | 13:25

Ik vond het wel tof hoe die Staal zijn werk deed. Geeft het in ieder geval niet gelijk op.

Dasch76 | 23-06-11 | 12:11

Geef die interviewer een baantje bij GS, die weet wel van op de plek houden lol

Tukkerr | 23-06-11 | 12:10

Ik ben voor de huisbaas. Gewoon daarom.

magic mike | 23-06-11 | 11:16

Tip voor Tom Staal; Neem de volgende keer een draadloze microfoon mee.

Benny Blind | 23-06-11 | 08:58

Wat een zielige lutser die verslaggever. Als je daarmee probeert een interview te maken kan je beter niets doen.
En dan die stront op de muur, dat is in vergelijk met wat de bewoners hebben aangericht te verwaarlozen. Lege WC rolletjes van maanden, lekker schoon allemaal. En wat is er mis met iemand er op aanspreken die geen huur betaald. Hr Vloet + veel.

niettegeleuven | 23-06-11 | 05:48

Crap. Die rotzooi is echt niet door Vloet veroorzaakt.
En de verslaggever in kwestie mag niet eens aan de microfoon van Rutger ruiken. Wat een sukkel!

wakkere_nederlander | 23-06-11 | 00:48

gijzeling!

Nangpa | 23-06-11 | 00:46

Presikhaaf is een wijk in Arnhem.

Ik geloof de jongelui wel, maar zonder die achtergrondinformatie zou ik spontaan medelijden krijgen met die Vloet. Wat een irritante verslaggever. Nou heeft hij een reden, of schijnt hij een reden te hebben, maar het blijft een vervelende reportage om naar te kijken. Iek.

jmx008 | 22-06-11 | 22:54

Ik zeg knokploeg!

Kopvot | 22-06-11 | 22:30

Dr. Plofkop | 22-06-11 | 18:44 | + 1 -
De nieuwe Rutger, dat vind ik niet. Rutger heeft naar mijn weten tot nog toe nooit iemand fysiek aangeraakt.
Dit vind ik een brug te ver, hoe hufterig ik die kerel ook vind.

E-cards | 22-06-11 | 21:19

En nog wat slappe kneuzen van een nep studenten; Doe zelf es schoonmaken en stel je niet zo aan. Zielige slappe vaatdoeken.

Lompe Loel | 22-06-11 | 21:15

Door dat irritante kleine kut interviewertje ben ik helemaal op de hand van die huurbaas. Wat een misselijke vlo die jongen. Links drammertje.
Heeft die huurbaas trouwens ook die andere zooi gemaakt? Dat toilet was al een grote teringzooi en die bank met asbak en smerige borden ook.
Ga lekker zelf eens een huis aan dit soort lui studenten verhuren en kijk eens wat ze dan met je zuur verdiende bezit uitvoeren.
Ik had poep in die studenten gestopt. Zeau.
Stelletje zeikerDTs

Lompe Loel | 22-06-11 | 21:13

Volgens www.geenstijl.nl/archives/images/vloet... woont die vent niet op nummer 41. Mogelijk zit die daar alleen tijdelijk om bij problemen weer te verkassen naar een andere woningen van hem.

speedy_con33 | 22-06-11 | 20:22

wie is er nu eigenlijk precies agressief in het filmpje?

no452354 | 22-06-11 | 19:28

Tom Staal = de nieuwe Rutger Castricum.

Dr. Plofkop | 22-06-11 | 18:44

Heb jaren in Utrecht op kamers gezeten. Inderdaad, studenten maken er vaak een puinhoop van. Helaas zijn er ook zat verhuurders die voor achterlijk veel geld ruines verhuren. En ja, dit soort tuig heeft dan vaak ook geen enkele moeite met het bedriegen, bedreigen en zelfs molesteren van hun huurders. Maar ja, door de kamernood pikken mensen een hoop en kunnen boeven met veel wegkomen.

Als je trouwens denkt dat Vloet een arm oud mannetje is moet je zijn naam maar eens googelen. Meneer poept niet alleen tegen muren, hij is zelf de ergste stront.

Trash | 22-06-11 | 18:29

@ lilluke halve hoan | 22-06-11 | 15:30

Onzin wat je schreef! Studenten zijn ideaal voor verhuurders. Je koopt een oud krakkemikkig pand en 4 a 5 studenten betalen allemaal 400 EU of meer. Totaal geen onderhoud, niks! Logisch dat een student niet het hele huis gaat verbouwen (behang, vloerbedekking, meubels) voor duizenden euro's als ie toch na een enkele tijd klaar is met z'n studie. Tuurlijk zijn de meeste studenten smerig en onverzorgd. Maar de huisbaas pakt zoveel centen dat ie ook na 5 jaar het huis een likje verf kan geven en een nieuw vloertje erin kan leggen. Plus dat als je in een studentenwoning trekt is het al een zooi, dus niet fair dat je de woning dan NETJES moet achterlaten lijkt me??

FakeCitizen | 22-06-11 | 18:23

@Kaas de Vies | 22-06-11 | 17:15
Het is een autochtone Nederlander. Die worden in Utrecht toch wel aangepakt? Als een nou een allochtoon zou zijn geweest dan was het een ander verhaal geweest, die had een ferme handdruk van Aleid gekregen.

doenormaal! | 22-06-11 | 18:15

@ thebigmaster | 22-06-11 | 14:23

Dat heb jij verdomd goed gezien. Het is inderdaad ook de fenomenale CUMSHOT Laurens. Zullen het dan toch onschuldige studenten zijn?

FakeCitizen | 22-06-11 | 18:12

Hah die skatepauper is snel pleite zodra die de kleerkast ziet die er op de achtergrond bijloopt. Volgens mij was dat geen toeval trouwens

rintelman | 22-06-11 | 17:49

Heel goed dat GS aandacht besteed aan deze wantoestanden waar politici en juristen geen antwoord op hebben!!!

Pennebaas | 22-06-11 | 17:45

@doenormaal! | 22-06-11 | 16:25 | + 0 -
In theorie, nu de praktijk nog.

Kaas de Vies | 22-06-11 | 17:15

@Dsquared² | 22-06-11 | 16:36 | + 0 -
Nee het ging mij er om in zijn algemeenheid, niet specifiek in deze casus.

Kaas de Vies | 22-06-11 | 17:15

@Che_cuevara | 22-06-11 | 12:22
Neen. Vloet kennende heeft ie spetterpoep van 5 dagen lang opgespaard, erbij gekotst en persoonlijk met zijn tong de zooi op de muur gesmeerd.

DeChinees | 22-06-11 | 17:07

Enkele puntjes:
-vrouwenhuizen ZIJN smeriger dan mannenhuizen. Is bekend gegeven.
-Studieboeken zijn DUUUUUUUR. Ik heb een paar jaar geleden een doos chinese en japanse studieboeken op straat gevonden, op straat gezet door een huisbaas van een buitenlandse studenten-huis. De chinese eigenaar was terug naar z'n land. Geschatte waarde van die boeken: 1500-2000 euro.
-Huisjesmelkers zijn kut en crimineel. Ik ben zelf mijn kamer uitgepest door een huisjesmelker die het hele huis wilde verkopen. Geloof me, er zijn zat dingen die ze kunnen doen om je het leven onmogelijk te maken.
-Wat wel helpt bij huisjesmelkers is crimineler/gewelddadiger doen dan zij doen, maar ja, studentjes hebben nou eenmaal een toekomst en komen uit de 'betere' families dus die schrikken daar meestal voor terug, en daar rekenen huisjesmelkers op. Als je een keer langskomt met 3 gewapende Joegoslaven dan worden ze opeens heeeel redelijk...

Dubbele Halve Zool | 22-06-11 | 16:58

Vloet is ook eigenaar van het Ubica-pand in Utrecht, een berucht kraakpand waar cokeverslaafde vrouwenmeppers uit Afghanistan en Oost-Europa van harte welkom zijn om het Vrankrijk-debacle ook in Utrecht nog eens te herhalen. Stront aan de muren is domweg the way of life voor de schurftige huizendieven die daar wonen, daar hebben ze Vloet niet eens bij nodig. Beschermd en afgedekt door gemeentebestuur, Europees Hof en de linkse kerk maken de krakers dit oude stadskasteel al jaren tot een pisvlek in de binnenstad. Als Vloet ze er op een dag uitrost met een legertje loden-pijpfanaten met een setje gereedschap en een snijbrander, heeft-ie mijn volledige zegen. Dus.

borderlijntje | 22-06-11 | 16:53

Die huurders maken er zelf ook wel een teringzooi van hoor. Wat die huisbaas doet kan natuurlijk niet, maar ik denk dat het meer een soort frustratie is van die huisbaas. Jij mijn huis verneuken, ik poep smeren. Maar ja er zijn natuurlijk mooiere oplossingen te verzinnen om dat op een normale manier op te lossen.

zeertegendradig | 22-06-11 | 16:47

Gadverdamme wat misselijkmakend, niet best dit. Komt er ook nog zo'n onwetend skater-mongooltje hem verdedigen terwijl hij helemaal niet weet wat de rede is. Gadverdamme.

Deno0w | 22-06-11 | 16:43

Kaas de Vies | 22-06-11 | 15:52 |
Waarom wilt Vloet deze studenten (of huurders in het algemeen) zo graag op straat flikkeren? Hij heeft er toch baat bij dat zijn woningen niet leegstaan?

Dsquared² | 22-06-11 | 16:36

+100 voor deze GS journalistiek, hopelijk wordt die man snel gestraft

underwrld | 22-06-11 | 16:25

@Kaas de Vies | 22-06-11 | 12:50
Deze man is helemaal niet onschendbaar. Een gemeente heeft voldoende middelen om zo iemand flink aan te pakken. Ik noem maar wat: brandveiligheid van het pand. Is de gebruiksvergunning in orde, is er wel een gebruiksvergunning? Is de bestemming van het pand verhuur? Past dat in het bestemmingsplan... Als het allemaal niet in orde is, staan de studenten overigens wel op straat. En wat te denken van de belastingdienst! Heeft die de inkomsten van deze man al eens tegen het licht gehouden??

doenormaal! | 22-06-11 | 16:25

Kijk hoe dat huis eruit ziet! allemaal de schuld van de verhuurder zeker.Verziekte wereld van het huisjes melken.studenten maken er een tering zooi van en verhuurders vragen belachelijke huurprijzen. ik zeg zoek het uit.. en voor de reporter -heulveul

pfffar-right | 22-06-11 | 16:24

De linkse inquisitie kent geen schaamte.

WildPlassert | 22-06-11 | 16:23

Deze meesterinterviewer DIRECT aannemen, Geenstijl !

Een Soort Iets | 22-06-11 | 16:09

@Dsquared² | 22-06-11 | 15:51 | + 0 -
Ik begrijp je vraag niet.

Kaas de Vies | 22-06-11 | 15:52

Kaas de Vies | 22-06-11 | 15:39 | + 0 -
Maar waarom? Deze man verdient toch zijn geld aan deze huurders?

Dsquared² | 22-06-11 | 15:51

@Madame Curieus | 22-06-11 | 15:15
Maar wel een grote smoel hebben. Tssssss.

Hölzenbein | 22-06-11 | 15:50

Kunnen jullie die reporter niet aannemen GS.
Samen met Jelte en Rutger een sterk team denk ik.

XaaD666 | 22-06-11 | 15:44

Wat is deze? Bert Brussen TV nu ook?

tonijn | 22-06-11 | 15:42

Tom Staal +1 held!

Necrofiele Badeend | 22-06-11 | 15:39

@lilluke halve hoan | 22-06-11 | 15:30 | + 0 -
Huurders hebben nogal veel rechten, en terecht, want er zitten dus blijkbaar mafkezen bij die iedereen op de straat wil keilen.

Kaas de Vies | 22-06-11 | 15:39

plaspop | 22-06-11 | 12:53
Juist!
Na het lezen van een riedel comments kwam het mij over dat hier louter ex-studenten reaguren.
Mijn ervaring is dat het over het algemeen smeerpijpen van de bovenste plank betreft!
Ik keur die vent niet goed maar die gasten wonen zo'n hok compleet uit en maken er vaak een enorme kolerezooi van.
Als het mijn pand betrof keilde ik ze allemaal de keien op want volgens mij moet je volgens het huurcontract de woning netjes houden......

lilluke halve hoan | 22-06-11 | 15:30

skater is held. klaar

nieuwisanders | 22-06-11 | 15:27

In Leiden zit er ook zo een.

Vaus | 22-06-11 | 15:24

Hölzenbein | 22-06-11 | 14:15 |
In je comment van Hölzenbein | 22-06-11 | 14:19 geef je aan waar het al decennia mis ging en nog steeds gaat.

Verder zal het u toch niet zijn ontgaan dat de PvdA in alle steden waar zij aan de macht zijn, zo uitblinken in daadkrachtig optreden dat het waar genoegen is om in deze steden te resideren.

Wellicht gaat de PVV, als nieuwe partij aan het politiek firmament, ook aan dit soort zaken iets doen.

Edoch, keulen en Aken zijn ook niet op één dag gebouwd, mijn waerde, dus kan men niet van een nieuwe patij verwachten dat die opeens alle misstanden oplost die andere partijen, w.o. mn de PvdA, hebben laten ontstaan en voort hebben laten woekeren, tot aan de dag van vandaag.


Madame Curieus | 22-06-11 | 15:15

Wat mankeert die studenten zeg. Dat pik je toch niet van zo'n ouwe kudt opa. net zolang slaan totdat ie die sleutel geeft toch

Samtari | 22-06-11 | 15:13

ik zeg trommel een heel stel studenten op en maak zijn leven nog veel zuurder? Op 14 jarig niveau mensen terroriseren voor het grotere doel?

nufi-nufi-nufi | 22-06-11 | 15:11

Nu las ik ergens anders dat de zoon van Vloet (dierenarts) ook eigenaar was van een aantal huizen. Wellicht gewoon op drukke bezoektijden bij de beste man verhaal gaan halen en dat net zolang herhalen tot er geen klant meer in de wachtkamer zit? Overigens vond ik dit studentenhuis er wel erg vies uitzien, ook zonder de Vloet-poep.

Kun je overigens geen afgewerkte XTC-rommel/wiet-plantjes/vul maar in-rotzooi in dat afgesloten pand dumpen en dan de politie bellen? Gewoon kwestie van terugtreiteren.

FrankVeer | 22-06-11 | 15:09

ondernemer +100

BitchSuperSoaker | 22-06-11 | 15:03

Komt die *kuch* journalist van In-Holland? Wat is dat voor dorpsidioot? Hij kan op dat moment nooit zeker weten dat de betreffende rommel door deze meneer is gemaakt. Daarnaast is het iemands goed recht om niet op een rechtszaak te verschijnen. Ik zou zelfs denken dat deze mafkees met zijn microfoon de verhuurder hinderlijk volgt en beledigt.

blauweleasebaklul | 22-06-11 | 14:32

Opeens heb je het, je wordt journalist! En zo ook ik! Sparen voor een mooie camera, blokje op microfoon met eigen logo, rotkop alla(h) rutger erop kweken, en dan lekker met stront smijten. Niet links, niet rechts, gewoon recht door zee. Als deze flapdrol minute of fame krijgt, wil ik er 2 (solodrol). Voor mijn logo zat ik te denken, Iets PvdA achtige style?? Mijn eerste reportage zou namelijk gaan over "Wat was Nederland toch zonder PvdA". Volhouden, volhouden, en volhouden en vooral BLIJF AANGIFTEN DOEN! nu snel naar Tattoo shop want laat grote foto van cohein op mijn rug zetten. -x-

Dhr. Z. Wijn | 22-06-11 | 14:24

Die presentator is een pannenkoek, weet niet eens de naam van de jongen die hij interviewt, Dolf = Dorus. Maar die jongen vanaf 1.43 links loopt, volgens mij is dat de heuze CUMSHOT LAURENS www.volkskrant.nl/static/FOTO/pe/1/6/0...

thebigmaster | 22-06-11 | 14:23

@miko | 22-06-11 | 14:19 | + 0 -
Waar ligt Presikhaaf?

De methode van de man is uiteraard niet goed te praten, maar er zal toch wel enige aanleiding zijn waarom deze man gaat overwerken met zijn gorilla?

Kaas de Vies | 22-06-11 | 14:23

@Kaas de Vies | 22-06-11 | 14:21
Klopt, dat komt door die kromme wetgeving hier en het gezeur tussen politie en OM. Moet gewoon vast staan wat te doen in zo'n situatie en dan HANDHAVEN.

Hölzenbein | 22-06-11 | 14:23

@Hölzenbein | 22-06-11 | 14:19 | + 0 -
Juist, daar zit dus het probleem. En dit is over de hele linie een probleem, criminelen zijn onaantastbaar in Nederland.

Kaas de Vies | 22-06-11 | 14:21

In mijn tijd bleef ik een keer bij een vriend slapen na een concert.Komt midden in de nacht zijn huisbaas met zijn gorilla mij eruit gooien vanwege dubbelhuur.Stond ik midden in de nacht buiten in fakking Presikhaaf.Huisjesmelkers is het grootste tuig wat er is.

miko | 22-06-11 | 14:19

@Kaas de Vies | 22-06-11 | 14:17
Wat ik uit het verhaal proef is dat deze gangster al heel veel aangiften in zijn nadeel gekregen heeft. Toch is er niets veranderd en kan hij (nogmaals naar wat ik begrijp) gewoon doorgaan met wat hij doet. Dus worden of de wetten niet gehandhaafd of er zitten gaten in zo groot als wc potten (om het maar even in de buurt van het filmpje te houden).

Hölzenbein | 22-06-11 | 14:19

Echt fit ziet die ouwe er niet uit, nou dan! Wie is zwaar genoeg benadeeld om hem zijn huur in immateriële zin na zonsondergang op een onbewaakt moment te betalen?

PIS-Alchimis | 22-06-11 | 14:19

Volgens mij was het daar al een grote bende.

fritsspits | 22-06-11 | 14:18

@Hölzenbein | 22-06-11 | 14:15 | + 0 -
Waarom zou er een wet gewijzigd moeten worden als de bestaande wetten niet afgedwongen kunnen worden?
Dit is symptoombestrijding.

Kaas de Vies | 22-06-11 | 14:17

@La Vie En Rose | 22-06-11 | 13:45
Ze zegt niet meer dan dat er WETTELIJK mogelijk is in dit apelandje. Wil men iets aan de wet veranderen dan moet de PvdA, of welke partij dan ook, dat via een andere weg doen.

Een zaakje voor de PVV? Die zijn toch altijd zo daadkrachtig *kuch*, of hebben die het te druk met allochtonen bashen en cavia's bekeuren?

Hölzenbein | 22-06-11 | 14:15

Wel een leuke reporter die Staal, lekker doordrammen. Iets voor GS?

Vacuüm | 22-06-11 | 14:09

Wanneer komt Tom Staal voor PowNed & GeenStijl werken?
Veel beter dan die (Jan) Roos en Dominique, wat is dat toch met die slecht presterende mannen met meisjesnamen bij PowNed?

Jokert | 22-06-11 | 14:06

@Stok Kickhuizen | 22-06-11 | 13:59 | + 0 -
Waarom deze vraag?

Als iemand iets strafbaars doet, moet hij gestraft worden.

Kaas de Vies | 22-06-11 | 14:03

Oja, dat huis van die arme jongens zag er voor de stront en pis explosie wel keurig uit natuurlijk. Die 10e hands bank en de staat van de WC, daar heeft Vloet natuurlijk ook allemaal voor gezorgd.

Anyways, hulde voor de reporter. Dit soort boeventuig verdient een andere aanpak als de Burgemeester.

Geenbingo | 22-06-11 | 13:59

Ik weet het eigenlijk niet:
ontmanteling malafide verhuurders: publieke taak of niet?

Stok Kickhuizen | 22-06-11 | 13:59

die Vloet heeft in ieder geval niets gezegd wat tegen hem gebruikt kan worden.

ministerpronk | 22-06-11 | 13:55

@ nogeentjedan | 22-06-11 | 12:52

Ik ook en als ik klaar ben, nog een keer.

subsidistan | 22-06-11 | 13:53

Toch had ik wel een beetje te doen met de oude baas, er zijn ook grenzen

Slipsnifter | 22-06-11 | 13:53

@hanzebal | 22-06-11 | 13:47 |
Ik ken de dhr. Vloet niet dus daar kan ik niet over oordelen.
Lachwekkend af en toe .... krakers zijn zogenaamd tuig en maken er een kolere zooi van maar als het studenten zijn mag het ineens wel.

CortezTheKiller | 22-06-11 | 13:52

Kutreporter paar tikken om z'n oren geven.
Dat huis is een vuilnisbelt en dan lullen ze over de "poep" ??
CortezTheKiller | 22-06-11 | 13:35
Mee eens! Én hij moet met z'n vingers van andere mensen afblijven. Vloet is daarnaast natuurlijk goed fout.

hanzebal | 22-06-11 | 13:47

Ja
Kaas de Vies | 22-06-11 | 13:19 | + -1 -

Inderdaad, antwoord geven op iemand zijn vraag is zeker een -1 waard.

Hilarisch die fan van mij.

Kaas de Vies | 22-06-11 | 13:46

"Meneer Vloet is een huisjesmelker van het ergste soort. Hij heeft een lange geschiedenis van rechtzaken en problemen met huurders."

Gelukkig heeft de PvdA een nieuw talent in de armen gesloten, die met ongekend daadkrachtige uitspraken niet alleen een steun in de rug is van de gedupeerden maar er tevens toe zullen leiden dat de praktijken van Vloet weldra tot het verleden zullen behoren.

Tom Staal: "Marleen Hage van de PvdA steunt de huurders hierin. Welk advies zou u deze huurders geven?"
Marleen Hage: "Volhouwe, aangifte blijve doen van wanneer hij idiote brieven met wanstaltige teksten opstuurt, briefgeheim schendt, valsheid in geschrifte pleegt, uh volhouwe,volhouwe volhouwe en helaas denk ik ook wel dat het beter is dat ze een andere kamer moeten zoeken bij een huisbaas die het beter met hen voor heeft."

Daar gaan wij nog veel van horen, van die Marleen Hage!

La Vie En Rose | 22-06-11 | 13:45

Jelte is een luie flikker zeg!
Vakantie houden ga eens gewoon werken man!

soepmetballenjongen | 22-06-11 | 13:43

Kutreporter paar tikken om z'n oren geven.
Dat huis is een vuilnisbelt en dan lullen ze over de "poep" ??

CortezTheKiller | 22-06-11 | 13:35

@borderliner | 22-06-11 | 13:25 | + 0 -
Mijn panden zien er zo niet uit, omdat ik "toezicht" hou.
Ik weet niet of ik een goede verhuurder ben, ik probeer altijd eerlijk te zijn, en problemen op te lossen.

Als een huurder een kamer heeft uitgewoond gaan de kosten van de borg af. Indien de schade groter is dan de borg, leg ik deze kosten bij de huurder neer.

Ik lever mijn kamers in zo ver het kan in "nieuwstaat" op.
Er is altijd een beetje "wear and tear" uiteraard.

Maar zoals in ik het vorige topic stelde, normale verhuurders worden aangepakt, deze man kan er gewoon mee doorgaan.
Dat betekent dat ik er niet zo veel zin meer in heb en een andere hobby ga zoeken.

Kaas de Vies | 22-06-11 | 13:31

@kaas de vies
zou graag verder met je willen tegelen, maar ik vergeet de tijd en moet rennen. De klant roept :)

borderliner | 22-06-11 | 13:30

Dit zaakje stinkt

Terpetijnzeikert | 22-06-11 | 13:28

wat doet die kutkoter op 4:55 stoer doen

oneself | 22-06-11 | 13:25

@Kaas de Vies | 22-06-11 | 13:19
En herken je het één en ander in het filmpje?
Ik bedoel de staat van het verhuurde?
Je maakt al in een eerder tegeltje gewag van een slechte verhuurder. Ik begrijp hieruit dat jij een goede verhuurder bent?
En wat doe je als een student een kamer heeft uitgewoond? Ga je dat verhalen op diegene, of denk je, ach de volgende gooit er wel weer een emmer verf tegenaan en een nieuwe vloerbedekking. Of ga je dat zelf vervangen?
Gewoon nieuwsgierig, want min ervaring is dat ik elke keer weer in een uitgewoonde kamer terecht kwam toen ik in studentenhuizen verkeerde.

borderliner | 22-06-11 | 13:25

wat zegt die kut met oren van de pvda nou?
Volhouden, volhouden, volhouden, volhouden
en dan verhuizen, want wij gaan nix doen aan die meneer.

Cyaegha | 22-06-11 | 13:24

Die klootzak staat er gewoon bij te lachen als die reporter 'm confronteert met zijn wanpraktijken, goed dat deze reporter 'm in het kader van guerilla-journalistiek heeft belaagd, maar ik betwijfel of het wat uit gaat halen. Krijgt vast elke keer van de rechter ten hoogste en tik op de vingers omdat het een bejaarde is.

dr.dunno® | 22-06-11 | 13:23

Is iedereen in utreg totaal geschift ofzo?
Die tom staal mag ook even langs de psycholoog.
Misschien door het mocro probleem dat mensen daar een kort lontje hebben?

de grote Anti | 22-06-11 | 13:22

Tom Staal +1

Ik zeg gewoon gaskraan open, kaarsjes aan, klaar is kees...

Izbut | 22-06-11 | 13:19

@borderliner | 22-06-11 | 13:19 | + 0 -
Ja

Kaas de Vies | 22-06-11 | 13:19

@Kaas de Vies | 22-06-11 | 13:12
Jij huisvest dus ook studenten, begrijp ik dat goed?

borderliner | 22-06-11 | 13:19

Is die vent in dat zwarte shirt nou beveiliging? Dan snap ik die grote bek en dat geduw wel.

Die huisjesmelker moeten ze aanpakken en hard ook.

doskabouter | 22-06-11 | 13:18

Tom Staal heeft tenminste lef!

IJStengel | 22-06-11 | 13:18

@Pasta-saus | 22-06-11 | 12:56
Nou zit ik al een jaar of 15 niet meer in de schoolbanken, maar de tijd van een half uurtje kauwen op een A4-tje, om die vervolgens vlak langs de leraar tegen het bord te gooien, is dus niet meer?

Doen ze dat met die ballen tegenwoordig? ;)

chevyeddy | 22-06-11 | 13:17

@koperboef | 22-06-11 | 13:10
Ooit gehoord van huisregels?

necrosis | 22-06-11 | 13:17

GeenStijl doet een beetje aan als de campingzender Hart van Nederland met al dat lokale nieuws. Een gemeentelijk akkefietje in Schiedam, stadsdeel Amsterdam en iets over Utrecht op de voorpagina.

Porrello | 22-06-11 | 13:16

@necrosis | 22-06-11 | 12:50
Nee ik melk geen huisjes en ik veroordeel zo'n schoft ook. Alleen het journaille denkt ook dat ze maar alles kunnen en mogen. Als hij niet in wil gaan op een gesprek zegt dat veel over hem, maar ik vind wel dat men die wens gewoon moet respecteren (ook als journalist). Het heeft geen nut iemand met geweld tot spreken te brengen en als de journalist pech heeft en die lul hem gaat aanklagen heeft hij zelfs bewijs dat het journaille hem vastgehouden heeft. Dat laatste gaat volgens mij geheel buiten het boekje en is onprofessioneel.

Hölzenbein | 22-06-11 | 13:14

@Anarki | 22-06-11 | 13:12 | + 0 -
Dan is dat een slechte verhuurder.

De meeste normale verhuurders wil geen studenten in het pand, omdat je ze in afbraakstaat terug krijgt. Grosso modo.

Kaas de Vies | 22-06-11 | 13:14

@borderliner | 22-06-11 | 13:07 | + 0 -
Daarom maak ik altijd foto's van de kamers als ze er in gaan en als ze er uit gaan.

Er zijn inderdaad zat mensen die dit doen, maar je moet vinger bij de pols houden bij die lui want het gaat van kwaad tot erger.

Kaas de Vies | 22-06-11 | 13:12

@Kaas de Vies | 22-06-11

Dat is onzin, die 4 jaar dat ik in een studentenhuis zat had dat huis in 30 jaar geen onderhoud gezien en het enige wat daar ooit fout ging was dat de badkamer lekte. Dat huis viel bijna uit elkaar en vreemd genoeg moest iedereen uit dat huis 2 jaar voordat ik er in kwam omdat het brandgevaarlijk zou zij. Vreemd genoeg kon er zonder modificaties een jaar later in eens wel studenten in. Er zit asbestplaten tegen de deuren maar dat was geen probleem.

Anarki | 22-06-11 | 13:12

Tom Staal heeft het uiterlijk van een PvdAer, de blouse van een nouveau riche en de attitude van een hufter-Marrokkaan. Met dit set aan kwaliteiten zal het niet lang duren of hij ligt in het ziekenhuis (of erger).

Einde van de Domheid | 22-06-11 | 13:12

ik had die staal een ander montuurtje geslagen, schuldig of niet,dit is gewoon terreur,hij mag blij zijn dat die ouwe daar ter plekke geen hart aanval heeft gekregen, hulde voor die jongen die er tussen komt, want die zag alleen staal als een briesend paard te keer gaan tegen die vloet, en wist verder niks.

koperboef | 22-06-11 | 13:10

Doe eens heul snel Tom aannemen, superheld dat 'ie er is.
Vloet moeten ze ook per direct oppakken, smerig ventje.
Nja waarschijnlijk laat Wolfsen die studentjes oppakken voor huisvrede breuk, zul je net zien. Ookal is er hoop, zelfs vanuit PVDA-hoek.

jawell | 22-06-11 | 13:10

brutus68 | 22-06-11 | 13:06 |
Hij mag dan wel opdringerig zijn, maar daar hou ik soms wel van. het is een beetje á la Frequin of Storms. Met softe gedoe kom je niet ver in deze maatschappij.

KutRagger | 22-06-11 | 13:09

Soort van 'objectieve nieuwsgaring'? Mwoeha
PvdA wethoudert interviewen als campagnefilm en dan niet meer aantonen dan een oude man die niks zegt.
Er zal mogelijk een kern van waarheid inzitten, maar hier wordt niets maar dan ook niets aangetoond.

hfakker | 22-06-11 | 13:07

@Kaas de Vies | 22-06-11 | 13:02
Hoe is het pand/de kamer opgeleverd aan de student?
En wat betreft je 2e opmerking: Er zijn zat mensen die hun huis verhuren aan studenten, het blijkt namelijk ook nog eens lucratief te zijn. Ach dat er wel eens iets kapot gaat, dat verreken je gewoon weer met een huurverhoging, of met een knokploeg, of met een stroomafsluiting.

borderliner | 22-06-11 | 13:07

Opdringerig kereltje, die Staal.

brutus68 | 22-06-11 | 13:06

Een mocro-bontkraagje ingehuurd ?

Kamervraag | 22-06-11 | 13:06

Er heeft duidelijk een junk in gezeten.
Die schijten overal.

ZDEV | 22-06-11 | 13:06

Nog een gelukje dat het een witte, blanke man van middelbare leeftijd is. Dan kan hij tenmiste aangepakt worden, anders was een kopje thee en een gratis villa het maximaal haalbare.

Fred Janssen | 22-06-11 | 13:05

@two ball cane - Reist u wel eens?

ViagraFalls | 22-06-11 | 13:05

@plaspop | 22-06-11 | 12:53
Je zou voor de gein eens moeten zoeken naar informatie wat betreft de huur/ de vierkante meterprijs van een inloopkast bij een huisjesmelkerT.
Doorgaans gaat het om verouderde panden die niet meer voldoen aan de eisen van deze tijd.
HuisjesmelkerTs zijn tuigh, allemaal!

necrosis | 22-06-11 | 13:04

't Is geen Storms of Frequin die Staal.

kibbesoeb | 22-06-11 | 13:03

Kaas de Vies | 22-06-11 | 12:52 |
Eensch!

nogeentjedan | 22-06-11 | 13:03

PvdA tuig, allemaal
Een oude man een beetje lastigvallen.
Stelletje bijna-krakers.

hfakker | 22-06-11 | 13:03

@Prof. D.A.H. Vintik | 22-06-11 | 12:57
W.C.?
Willem Cornelis Vloet? Je kent hem?

Che_cuevara | 22-06-11 | 13:02

@borderliner | 22-06-11 | 13:00 | + 0 -
Verwaarlozen als in niet opruimen?
Verhuurder heeft hier wel degelijk iets over te zeggen, maar uiteraard niet op de manier zoals Vloet doet.

Maar denk je eens in waarom normale verhuurders geen studenten in hun pand willen? Omdat ze alles slopen.
Dus ze hebben het ook aan zichzelf te danken.

Kaas de Vies | 22-06-11 | 13:02

Tim Grimbek | 22-06-11 | 12:58 | + 1 -
Is geen inbraak, ze wonen daar nog steeds.

Ghostface900 | 22-06-11 | 13:02

@plaspop | 22-06-11 | 12:53
Kijk eens naar de veroordelingen van deze brave man.

Nee hij flikt dit niet voor de eerste keer.

Che_cuevara | 22-06-11 | 13:01

@Kaas de Vies | 22-06-11 | 12:53
Zoek eens op Rara Hojo. Da's mijn vriendin.

rara | 22-06-11 | 13:01

@plaspop | 22-06-11 | 12:53
Een huisbaas heeft geen enkele reden om huurders de toegang te ontzeggen als ze peuken in hun asbak leggen(daar is een asbak toch ook voor???), of wc rollen laten liggen(misschien houden ze van knutselen?). Daar heeft hij namelijk niets over te zeggen.
Alleen als ze duidelijk zijn eigendom sterk verwaarlozen, of niet tijdig betalen kan hij actie ondernemen. Dan nog zijn daarvoor andere, legale, middelen die hij kan aanwenden.
Het is duidelijk dat studenten in alle studentensteden door dit soort huurbazen worden uitgemolken.
Als je een beetje je huiswerk doet, dan kom je wel meer te weten over deze Vloet!

borderliner | 22-06-11 | 13:00

Huur niet op tijd betalen (vermoedelijk) en de boel volledig uitwonen en dan ook nog gaan klagen als je eruit wordt gezet EN een PVDA die zegt 3x volhouden.
Zou er ook van aan de schijt raken.

IMDNME | 22-06-11 | 13:00

@Tommygunner | 22-06-11 | 12:58 | + 0 -
Bizar...........

Wat gaat er gebeuren?
Er komt NIEUWE regelgeving om dit tegen te gaan, dit betekent dat normale verhuurders weer ergens aan moeten voldoen, diploma ofzo.

Terwijl deze man dat natuurlijk ook weer aan zijn laars lapt. Pak deze man op met bestaande regelgeving want een huisbaas mag niet zomaar een huis in, dit is gewoon inbraak.

Kaas de Vies | 22-06-11 | 13:00

@necrosis | 22-06-11 | 12:56
Zo, had ik niet achter jou gezocht.

*jawel... ook grinnikt*

Che_cuevara | 22-06-11 | 13:00

Student al opgepakt door de politie voor inbraak?

gelukkig voor hem zeggen beelden niets, zouden manipulatief kunnen zijn, gewoon volhouden dus dat het in scene is gezet

Tim Grimbek | 22-06-11 | 12:58

Kan het niet zo zijn dat de riolering verstopt is geraakt en er vervolgens een W.C. Vloetgolf door het huis is gegaan?

Prof. D.A.H. Vintik | 22-06-11 | 12:57

plaspop | 22-06-11 | 12:53 |
Jij bent eerder in de woning geweest? Laat je vooroordelen maar even varen, want volgens mij weet je niet waar je over praat. Dat studentenhuizen vaak niet erg schoon zijn is een feit, maar om nou zo kinderachtig te gaan doen als Dhr. Vloet, dat gaat wel erg ver.

KutRagger | 22-06-11 | 12:56

@chevyeddy | 22-06-11 | 12:22
Die Jeu de boele ballen aan de muur zijn onmisbaar in de colleges.

Pasta-saus | 22-06-11 | 12:56

@Che_cuevara | 22-06-11 | 12:47
Die inentingen bewaar je maar voor degene die het toilet na mij moet betreden.
*jawel.... grinnik*

necrosis | 22-06-11 | 12:56

@ZKH EénOog | 22-06-11 | 12:22
Is niet zo'n gekke gedachte nee... En als ie ze nog niet heeft dan kan hij ze altijd nog krijgen... Moehaahaah (Handhavingsambtenaren bij de gemeente kunnen erg vervelend worden...)

doenormaal! | 22-06-11 | 12:55

Ze zouden die Vloet in een gierput moeten douwen. Hij houdt toch zo van stront?

KutRagger | 22-06-11 | 12:54

Nee, die studenten zijn lekker fris bezig. Alsof die Vloet daar de asbakken vol peuken laat rondslingeren of de plee bezaaid laat liggen met schijtrollen.

Ik ken de man verder niet, en heb nog nooit van hem gehoord. Ik kan dus ook niet bepalen wat er waar is van het verwijt dat ie dergelijke kunstjes vaker flikt, maar als zo'n stelletje goorlappen mijn eigendom op die manier zou uitwonen zou ik ook zorgen dat ik van ze afkwam, goedschiks of kwaadschiks...

plaspop | 22-06-11 | 12:53

@rara | 22-06-11 | 12:51 | + 0 -
"No videos found for rara"

Kaas de Vies | 22-06-11 | 12:53

@Harigeharrie | 22-06-11 | 12:50
Lees je eerst eens in.

Che_cuevara | 22-06-11 | 12:53

Die Marleen Haage zou ik wel doen trouwens.

nogeentjedan | 22-06-11 | 12:52

@Harigeharrie | 22-06-11 | 12:50 | + 0 -
Ik denk als ik zonder kennis van zaken, ook de oude man had geholpen. Die jongen valt niets te verwijten en verdient eigenlijk een pluim.

Kaas de Vies | 22-06-11 | 12:52

@Kaas de Vies | 22-06-11 | 12:50
Zoals de waard is...

Ik neem aan dat je geen verder uitleg wenst, mocht dat wel zo zijn dan verwijs ik je graag naar youporn.com voor een introductie.

rara | 22-06-11 | 12:51

@doenormaal! | 22-06-11 | 12:48 | + 0 -
Wat ik niet snap, de regelgeving is er gewoon?
Waarom wordt hier niets mee gedaan, waarom staan deze mensen boven de wet? Wat weten zij van de lokale politici wat ze onschendbaar maakt?

Kaas de Vies | 22-06-11 | 12:50

@1st Male Lesbian | 22-06-11 | 12:48
Heb je ook namen of eventueel adressen waar de mensen voor uit moeten kijken?

rara | 22-06-11 | 12:50

@Hölzenbein | 22-06-11 | 12:42
In sommige gevallen is de realiteit erger dan je nachtmerries.
Enne... jij melkt toch geen huisjes, hè?

necrosis | 22-06-11 | 12:50

Wat me opvalt:
- smerigste studentenwoning die ik ooit gezien heb
- aggressieve hoernalist die een man veroordeelt en aanvalt
- behulpzame jongere die een mede burger beschermt

Harigeharrie | 22-06-11 | 12:50

@rara | 22-06-11 | 12:49 | + 0 -
Poep op de muren smeren? In de ijskast zeiken?

Kaas de Vies | 22-06-11 | 12:50

Sow, die kerel durft wel. Nog een grotere bek dan rutger.

Pfft | 22-06-11 | 12:49

@1st Male Lesbian | 22-06-11 | 12:48
Maar is het raampje dan wel of niet gemaakt?

Che_cuevara | 22-06-11 | 12:49

@ Nulhypothese | 22-06-11 | 12:47
Hear hear.

1st Male Lesbian | 22-06-11 | 12:49

@Nulhypothese | 22-06-11 | 12:47
Vaak genoeg in vrouwenstudentenhuizen geweest. Nooit gelet op het sanitair, er waren belangrijker dingen te doen.

rara | 22-06-11 | 12:49

In Leiden heb je ook een paar van die monopolisten. Als je een keer vraagt of ze een raampje kunnen maken dan komt er 's nachts een knokploeg met grof geweld het onderhoud verrichten zodat je het de volgende keer wel uit je hoofd laat.

1st Male Lesbian | 22-06-11 | 12:48

Zulke ontzettend vieze, immorele, hypocriete huichelaars en huisjesmelkers verdienen het om flink de duimschroeven aan te draaien en ze niet met rust te laten. Blijkbaar is deze man zo vies gluiperig dat hij precies weet hoe hij schijnheilig lief moet glimlachen voor de camera terwijl hij achter de camera dingen doet die het daglicht niet verdragen. Hang hem maar blijvend publiekelijk aan de schandpaal.

doenormaal! | 22-06-11 | 12:48

Misschien moeten alle huurders van Vloet de komende dagen hun poep even opvangen in een emmertje en het en masse op een vrije avond bij hem tegen de gevel gooien.

borderliner | 22-06-11 | 12:48

@necrosis | 22-06-11 | 12:43
Ik zou toch eerst een paar inentingen halen voor ik daar naar het toilet ging.

Che_cuevara | 22-06-11 | 12:47

Grappig dat veel mensen schijnen te denken dat mannelijke studenten ranziger zijn dan vrouwelijke studenten. Zeker nog nooit in een vrouwenstudentenhuis geweest. Studentes zijn doorgaans echt véél ranziger.

Nulhypothese | 22-06-11 | 12:47

Doe die Tom Staal eens snel aannemen!

Toontje Larger | 22-06-11 | 12:46

Hölzenbein | 22-06-11 | 12:42 | + 0 -
Als hij dat niet had gedaan, had hij de verslaggever gewoon te woord kunnen staan en zich verdedigen en waarom zou je dan niet bij een rechtszaak opkomen dagen

Ik zou zeggen stuur Rutger naar Vloet!

Levensmoe | 22-06-11 | 12:46

Superreportage! Ik vraag mezelf trouwens af of die Vloet tijdens de lunch al zit te gniffelen bij het bestellen van extra pepers bij zijn chili. Wat een figuur!

Aartvandekaart | 22-06-11 | 12:45

@ Hölzenbein | 22-06-11 | 12:42
Als-mensjes doen mij vaak ietwat pathetisch aan.

Pa Cartwright | 22-06-11 | 12:44

Hölzenbein | 22-06-11 | 12:42 Maar die man is ook ziek in z'n knar. En voor de rest ben ik het niet met je eens. Voor een stadsomroep is dit heel behoorlijk.

zeg maar jansen | 22-06-11 | 12:44

Ik vond het toilet zelf anders behoorlijk schoon voor een studentenhuis waar alleen mannen wonen....

necrosis | 22-06-11 | 12:43

"Die verslaggever is een onkundige, amateuristische eikel, gaat ver buiten zijn boekje, als ik het was, en hij zat zo aan me te plukken, had ik hem voor zijn harsens geramd." las ik als commentaar. Ben ik het mee eens. Vooral dat ie iemand zijn naam nog niet eens kent. Hem Dolf noemen terwijl hij volgens de tekst Dorus heet... Kan mij bijna niet voorstellen dat die huurbaas daar de boel vol smeert met stront want dan ben je toch echt ziek in je knar.

Hölzenbein | 22-06-11 | 12:42

Die skater, pffff.

Vloet schijt 'm zó van board af. Van 3-hoog.

Pa Cartwright | 22-06-11 | 12:41

Talent in Nederland: Tom Staal.

zeg maar jansen | 22-06-11 | 12:39

@hetluis | 22-06-11 | 12:36
Vloet zal maar in je ogen schijten.

Che_cuevara | 22-06-11 | 12:38

@God Zelf | 22-06-11 | 12:35
Inside information?

Che_cuevara | 22-06-11 | 12:38

eerstneukendanpraten | 22-06-11 | 12:19

Enige nadeel voor meneer Vloet is dat die genoemde groepen niet over zich heen laten lopen. Die komen met wat 'vrienden' terug om duidelijk te maken dat ze het ergens niet mee eens zijn. Misschien begaat ie binnenkort wel de fout en staat er in de krant 'oude man mishandeld'.
.
Humor met die inteeltskater die even komt vertellen dat de oude man niet gepest mag worden. Ik proef wel een Rutger-toon in het aanspreken van die opa, lekker suggestief na de eerste vraag al voor het blok gezet. Er is maar één reden waarom mensen camera's mijden en dat is als ze schuldig zijn of zich schuldig voelen. In ieder geval fijn voor de studenten dat ze hun shizzle veilig kunnen stellen.

Prof.Drs.Ing.B | 22-06-11 | 12:38

Zie maar een duidelijk asociaal in het filmpje, en dat is die gozer die denkt dat hij een goeie journalist is.

me,myself and IK | 22-06-11 | 12:37

tjonge, jonge, kan die reporter niet even in de gracht gewipt ? wat een blammage ! Lijkt Willibrord Frequin wel !
Jelte, we need you NOW !

fredheadset | 22-06-11 | 12:37

en daarom draagt staal een bril

hetluis | 22-06-11 | 12:36

Vind 't niet helemaal netjes hoe die verslaggever doet hoor, bij die deur. Duwen etc. is niet echt nodig lijkt me.
pijpdepriester | 22-06-11 | 12:26 | + 0 -

Doe jij je naam eens.

denuut | 22-06-11 | 12:36

Volgens mij hebben die studentjes er zelf ook een flinke bende van gemaakt hoor. Dat was echt niet alleen poep en pis van de huisbaas wat ik daar zag.

God Zelf | 22-06-11 | 12:35

watsinneneem | 22-06-11 | 12:33
Wat doet tie dan, behalve een beetje in de weg lopen?
Muurpoeperts mag je best een beetje onbeleefd interviewen.

wo ist der bahnhof | 22-06-11 | 12:35

Studenten: voor een SCHOON Nederland.
Tom Staal gaan we nog keihard meer van horen!

Klaas Wilting | 22-06-11 | 12:35

@rara | 22-06-11 | 12:28

Dank.

*met schaamrood in een hoekje kruipen doet*

ZKH EénOog | 22-06-11 | 12:34

ik denk dat Tom Staal hier goed de fout in is gegaan.
Hier gaat hij nog meer van horen, vrees ik

watsinneneem | 22-06-11 | 12:33

-weggejorist-

Grrrits | 22-06-11 | 12:32

Stuur Rutger of Jan er naartoe!

Sculker | 22-06-11 | 12:32

Toch schijnt't er een stuk op vooruit te zijn gegaan sinds Brussen er weg is.

Conan de Rabarber | 22-06-11 | 12:30

Keertje bij het kantoor van Vloet langsgaan en de hele toko eronder schijten na een avond chili+laxeerpillen.

Kale Zwerver | 22-06-11 | 12:29

@chevyeddy | 22-06-11 | 12:26
Kan wel zijn.
Maar wat two ball cane zegt klopt wel.
Voor studenten zal dat best heel waardevol zijn.

Che_cuevara | 22-06-11 | 12:29

@Che_cuevara | 22-06-11 | 12:26
Das waar. Meteen eruit halen die dingen!

chevyeddy | 22-06-11 | 12:29

Zou die Vloet niet gewoon zn eigendommen willen beschermen?
Zo te zien maken de bewoners er een grote bende van.
Wat je allemaal op dat filmpje ziet is echt niet van de laatste weken, die grafitti enzo, de wc rollen vh afgelopen hele jaar. Ik denk dat die bewoners nog erger zijn als vele krakers!

plant000007 | 22-06-11 | 12:28

@ZKH EénOog | 22-06-11 | 12:26
'Jouw zinsbouw geeft namelijk niet bepaald oordelingsrecht over een ander.'

Graag gedaan.

rara | 22-06-11 | 12:28

@ two ball cane | 22-06-11 | 12:23
Weldra neemt die Vloet dan zijn zonder twijfel overlaxerende wijf mee voor een huisbezoekje.

Pa Cartwright | 22-06-11 | 12:27

@two ball cane | 22-06-11 | 12:25 |
Juist ja, van de inboedel kun je nog geen pakje sigaretten kopen.

chevyeddy | 22-06-11 | 12:26

@waslim | 22-06-11 | 12:21

Je weet niets van mij, maar zou je niet eerst die balk uit je eigen oog halen?
Jouw zinsbouw geeft niet bepaald oordelingsrecht over een ander namelijk.

ZKH EénOog | 22-06-11 | 12:26

@chevyeddy | 22-06-11 | 12:22
Wat voor jou troep lijkt kan voor iemand anders toch wel waardevol zijn.
Studieboeken bijvoorbeeld, kratjes bier (heel waardevol)

Che_cuevara | 22-06-11 | 12:26

Vind 't niet helemaal netjes hoe die verslaggever doet hoor, bij die deur. Duwen etc. is niet echt nodig lijkt me.

pijpdepriester | 22-06-11 | 12:26

@two ball cane | 22-06-11 | 12:25 | + 0 -
Vloetjes voor de studiedrugs.

Kaas de Vies | 22-06-11 | 12:26

Geef die Tom een baan! Hij zuigt beter dan Jelte, die was er niet tussen gaan staan..

Davos | 22-06-11 | 12:25

@chevyeddy | 22-06-11 | 12:22 | | Reageer+ |
wat voor een student waardevol is kan in de materiële zin van het woord een stukje papier zijn. Diploma's, verslagen, studieboeken...

two ball cane | 22-06-11 | 12:25

@Kaas de Vies | 22-06-11 | 12:22
Elementair my dear Watson.

Che_cuevara | 22-06-11 | 12:25

Dat studenten zich zo laten opnaaien door een bejaarde opa. Het moet niet gekker worden.

Kookviool | 22-06-11 | 12:24

Huismelkers. Tuig is het, allemaal!

Hertog_van_Zwammen | 22-06-11 | 12:24

Die Vloet lacht zoals Job Cohen altijd lacht! Ongemakkelijk en ontwijkend.
Voor de rest denk ik dat we nog veel gaan horen van Tom Staal. Erg harde aanpak heeft die gozer, zeg. Confronterend tot het bot!

riotstarter | 22-06-11 | 12:24

@waslim | 22-06-11 | 12:21
Heb jij het nu over grammatica kennis?

Che_cuevara | 22-06-11 | 12:24

maar als die gasten weten waar z'n kantoor zit... dan sla je daar toch gewoon een keer de boel kort en klein?!? Of zoals eerder gesuggereerd, die vent de trap af laten stuiteren.

two ball cane | 22-06-11 | 12:23

Che_cuevara | 22-06-11 | 12:22

Je weet het niet...

eerstneukendanpraten | 22-06-11 | 12:23

@ waslim | 22-06-11 | 12:21
Mwoah, vooralsnog heb ik jou ook niet bepaald hoog zitten.

Pa Cartwright | 22-06-11 | 12:23

Laat dat sterverslaggever maar achterwege. Wat een slechte verslaggever. Dat zou Jelte of Rutger veeeel beter hebben gedaan.

Treurig varken | 22-06-11 | 12:23

@Che_cuevara | 22-06-11 | 12:22 | + 0 -
Aha, daderkennis, we hebben hem jongens, pak m!

Kaas de Vies | 22-06-11 | 12:22


Ik denk dat Vloed zijn billen wel goed heeft afgeveegd gezien de triljoen lege toiletpapier rolletjes op het verder typische, brandschone studenten wc-tje!

irma zonderboezem | 22-06-11 | 12:22

Kijk, dat is hoor en wederhoor. Mooi dat Vloet hier een podium krijgt om zichzelf af te branden GS. Huldoos.

Oh, en meneer Vloet: ongezien de tiefus!

vraagstaart | 22-06-11 | 12:22

@eerstneukendanpraten | 22-06-11 | 12:20
Misschien houdt hij wel van plas en poep sex.

Che_cuevara | 22-06-11 | 12:22

En toch he... Het zou mij niets verbazen, als op een gegeven moment bekend zou worden, dat deze man ook ergens politieke banden zou hebben. Is dat gek?

ZKH EénOog | 22-06-11 | 12:22

Misschien keek ik erover heen, maar eehh, welke waardevolle spullen veiligstellen?

chevyeddy | 22-06-11 | 12:22

@Kaas de Vies | 22-06-11 | 12:18
En wie zegt dat hij geen hondenpoep heeft gebruikt.
Zo maar een ideetje hoor.

Che_cuevara | 22-06-11 | 12:22

- EDIT: Jaja, we lazen het de eerste keer ook al -

waslim | 22-06-11 | 12:22

@Che_cuevara | 22-06-11 | 12:21 | + 0 -
Ik heb de BMVOL-filter gedeinstalleerd.

Kaas de Vies | 22-06-11 | 12:21

Leuk wat die Tom Staal doet, hem niet zo maar naar binnen laten gaan.

Deseto | 22-06-11 | 12:21

-weggejorist-

waslim | 22-06-11 | 12:21

@Kaas de Vies | 22-06-11 | 12:16
De PvdA en iets concreet doen.
Hoe krijg je het getypt?

Che_cuevara | 22-06-11 | 12:21

Een stuk of 30-40 rollen toiletpapier verbruikt en dan toch nog stront over hebben om op de muren te smeren? Die Vloet moet flink aan de schijterij zijn.

Prof. D.A.H. Vintik | 22-06-11 | 12:20

@Velocity | 22-06-11 | 12:19 | + 0 -
Ik ben ook student geweest, ook man
Kan je toch gewoon schoonmaken?

Mijn ervaring is dat vrouwenhuizen viezer zijn.

Kaas de Vies | 22-06-11 | 12:20

heeft hij nou een mes in zijn hand?

AudiR8owner | 22-06-11 | 12:20

@Kaas de Vies | 22-06-11 | 12:14
Inderdaad.
Praktijkles hoe het niet moet.

Che_cuevara | 22-06-11 | 12:20

Velocity | 22-06-11 | 12:19

Of hij is gek op peoproeren...

eerstneukendanpraten | 22-06-11 | 12:20

Een Pool interesseert dit soort dingen geen ene reet. En straks komen de Bulgaren, Roemenen en Albanezen hier in vloedgolf na gloedgolf binnen, dus geen centje pijn voor deze gast...

eerstneukendanpraten | 22-06-11 | 12:19

@Kaas de Vies | 22-06-11 | 12:18 | + 0 -

Het is een studentenhuis met overwegend mannen, wat verwacht je. Die W.G. Vloet is gewoon een lul.

Velocity | 22-06-11 | 12:19

In poep zit DNA, het is allemaal niet zo moeilijk jongens.

Iets zegt mij trouwens dat het daarvoor ook een ontzettende bende was, poep of geen poep.

Kaas de Vies | 22-06-11 | 12:18

HuisjesmelkerTs... Altijd min veel

eerstneukendanpraten | 22-06-11 | 12:18

Die Tom Staal is onmiskenbaar een protegé van Willibrord Frequin. Mooi man.

Pa Cartwright | 22-06-11 | 12:17

Het advies van de PvdA is "volhouden volhouden en volhouden".

De PvdA moet geen advies geven, maar iets concreets hiertegen doen.

Kaas de Vies | 22-06-11 | 12:16

Utrecht, getver.

Johnny Rocketfingers | 22-06-11 | 12:15

Oh praktijkles voor huisbazen 101, ik kan hier hopelijk iets van leren.

Kaas de Vies | 22-06-11 | 12:14

REAGEER OOK

Uitgelezen op GeenStijl? Abonneer je op de Nijman-Nieuwsbrief.
linktips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken
Kansino. Hét online casino van Nederland.
Online casino met licentie | Bookmakers | Online casino overzicht | Bookmakers Nederland
Online Casino | Online Gokken | Brokerfolio.com brokers vergelijken | online bookmakers in Nederland
Online Casino Top 5 | Casino bonussen | Crypto-casino.nl