Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

EXCLUSIEF: de geheime bestanden van 020-Oost

fatimaalien1234x.jpg Scoopje via een hoestende regenjas die werkzaam is bij een kwaliteitsblad waarvan we de naam niet mogen noemen (Nieuwe Revu). Of wij misschien iets konden met een kinderlijk simpele inlognaam inclusief kinderlijk simpel wachtwoord waarmee geheime deuren van een gemeentelijke website kunnen worden geopend. En niet één deur, nee, alle deuren. Dus ook de deuren die absoluut gesloten moeten blijven voor het stemvolk. "We hebben de betreffende gemeente reeds op de hoogte gesteld van hun veiligheidslek, maar ze vroegen of we dinsdag terug kunnen bellen want iedereen is met pinkstervakantie", aldus de hoestende regenjas. Dat is mooi. Dan hebben wij tot dinsdag de tijd eens even in geheime documenten te snuffelen. Officiële raadsstukken waar "VERTROUWELIJK" op staat. Recente verslagen van niet-openbare vergaderingen. En meer. Veel meer. Met die ene simpele loginnaam en dat ene simpele wachtwoord konden wij namelijk alles wat het stadsdeel Amsterdam-Oost voor u beslist geheim wil houden downloaden. Alles ja. Dus ook relevante maar "vertrouwelijke" informatie over het Muzyq-gebouw, dat Elatik-project van circa 30 miljoen verprutste euros waar Elatik & co. destijds voor weg moesten (en vervolgens weer terugkwamen). Het staat er allemaal. Open en bloot. Al deze vertrouwelijke stukken gaan wij komende dagen openbaar maken. Omdat er, volgens die vertrouwelijke stukken, in Amsterdam-Oost mogelijk sprake is van oneerlijke overheidssteun aan een muziekgebouw terwijl de deelraad er middels peperdure advocaten (pdf) alles aan doet die regels tegen oneerlijke concurrentie te omzeilen of dankzij hun eigen illegale staatssteun van de garantstelling voor het Muzyq-gebouw af te kunnen komen. "Dat anderen met schulden blijven zitten boeit ons niet, als wij er maar vanaf zijn", dat werk. Het gaat hier over een miljoenenproject, over de aankoop van een gebouw dat niet te exploiteren bleek (huidige bezettingsgraad Muzyq-gebouw: 16 procent). Door deze aankoop is Amsterdam-Oost zoveel geld (tenminste meer dan 13,5 miljoen euro) kwijt dat de reserves slinken tot onder de verplichte reservenorm. Reserves die vervolgens moeten worden aangevuld door nog meer te bezuinigen. En waarom? Om het gezicht van Stadsdeel-Oost te redden. Maar dat moet geheim blijven hoor. Als u het pinksterweekend viert, gaan wij deze stadsdeelwikileaks grondig bestuderen zodat we u de komende dagen alles kunnen vertellen wat u niet mag weten.

Reaguursels

Inloggen

@ Katte Nut | 12-06-11 | 02:27
Geen parkieten beledigen hè.
Met die gok kan ze zeau de toekan op de van der Valk hotels vervangen.
Wel goed tuien i.v.m. topzwaar anders flikkert ze zeau van het dak af.

Geheimrat Schultz | 13-06-11 | 07:31

@Dashlogish | 12-06-11 | 14:44
Hé trol, ga eens deaud!

Prof. D.A.H. Vintik | 12-06-11 | 16:28

-weggejorist en opgerot-

Dashlogish | 12-06-11 | 14:44

Goed bezig GS, ga zo door

N3cro_Manc3r | 12-06-11 | 12:51

Al deze maatregelen raken vaak dezelfde mensen in onze samenleving: de meest kwetsbare mensen

John Doorzon | 12-06-11 | 09:49

Wanneer stoempen ze dat lelijk wijf met die parkietenneus nou es eruit ?

Katte Nut | 12-06-11 | 02:27

yep, dat krijg je dus als je pvda pluchekleven mixt met achterlijke culturen nepotisme.
inderdaad, een groot gat in haar hand.

Snelle Gerrit | 12-06-11 | 00:26

@Joep Huizer9503 | 11-06-11 | 23:46
Geef eens drie voorbeelden van dingen die goed gaan in Amsterdam Oost.

Lewis Lewinsky | 11-06-11 | 23:48

Niet alles is wat het lijkt, er werken ook ambtenaren die hun best doen voor de burger. Je zou het misschien niet zeggen maar niet alles daar is maffiosie!

Joep Huizer9503 | 11-06-11 | 23:46

Hoe duidelijk wil je het bewijs hebben dat de A van de PvdA allang niet meer staat voor arbeid en arbeiders.

Dit stelletje PARASIETEN zijn louter de ruifvreters van deze maatschappij die alleen kunnen vreten van de eerlijke handswerksman die zijn belastingen betaalt.

De A van PvdA staat bij Elatik voor Allahtonen, Arbeidsonwilligen, Ambtenaren, Asocialen enz.

Laat deze dame vooral zo doorgaan, maken we hopenlijk nog mee dat het ultieme Bal Demasque van de PvdA plaatsvindt. 3-werf BAH !!

Het cliëntelisme van deze Elatik is kenmerkend voor deze partij, die natuurlijk in haar nadagen verkeert. maar venals bij haar grote voorbeeld met ook die verborgen agenda, meneer Erdogan in Turkije, is het vehikel 'politieke partij' natuurlijk maar een voorbijgaand gebruiksartikel.

Immers, dit soort leiden ge(mis)bruikt de democratie enkel voor haar ultieme doel, namelijk de exterminatie van de democratie en de invoering van de Islamitische heilstaat.

Ik ben geen PVV stemmer, maar dit soort haalt je het bloed onder de nagels vandaan.

Vandaar mijn oproep: Nederland ontwaakt, of nog beter gezegd, Amsterdam Vrijstaat ontwaakt en doe er wat aan !Het zijn ook uw zuurverdiende belastingcenten !!!!!

giuseppen | 11-06-11 | 23:07

@The eimer | 11-06-11 | 21:18 LOL

Lewis Lewinsky | 11-06-11 | 22:33

@ one-ten 18:35 :

De overeenkomsten met Griekenlandse toestanden zijn opmerkelijk te noemen.
Ook daar wist men dat Oost bestuurd zou worden door misdadige oplichters die rijksgelden verkwanselden bij de vleet, de rijksboekhouding vervalste om daarna de vermoorde onschuld uit te hangen en opnieuw chanterend grote sommen geld opeisen om hun walgelijke praktijken te continueren.
Het wachten is op de gewongen verkoop van de Ijtunnel, Centraal Station en Rijksmuseum om de lopende schulden te dempen, waarbij alle lopende leningen aan Oost als verloren moeten worden beschouwd en afgestempeld dienen worden.

De Jager denkt aan gedwongen bank en pensioenfondssteun om erger te voorkomen en denkt met behulp van het IMF het land van een gewisse ramp te besparen.
Elatik weigert af te treden en wijst erop dat maroc- hoofddoekdraagsters altijd de schuld krijgen van alle ellende in Nederland.

The eimer | 11-06-11 | 21:18

Die websiteredacteur is er een van InHolland, dat zie je zo.

Ivoren Toren | 11-06-11 | 20:48

Vrouw Elastiek heeft nog een kleinigheidje over het hoofd gezien. Behalve als de veiligheid van het land in het geding is zijn overheidsdocumenten openbaar. Door dit soort geheimhouding geeft men juist aan dat men wat te verbergen heeft...

Mubbenschonster | 11-06-11 | 19:57

H.U.L.D.E!
Ave, EVOCATUS

Evocatus | 11-06-11 | 19:06

Hulde en dank GS + regenjas, voor dit staaltje turbo WOBen.
.
Als belastingbetalende bewoner van dit mooie stukje Amsterdam ben ik zeer benieuwd naar volledige transparantie van onze *kuch* goed bedoelende bestuurders.
.
PS Uit preventief zelfbehoud wellicht alvast dit bestandje aanmaken en plaatsen:
AllesOverAmsterdamOost.aes256.torrent

hotmint | 11-06-11 | 19:05

En dit is nog maar het begin van onze vriendelijke cultuurverrijkers op sleutelposities.

Toine Tussenbeen | 11-06-11 | 18:55

blurp..:
De bestuurscultuur die dit faciliteert, vergoeilijkt en boven alles mogelijk heeft gemaakt verdient het niet dat dit soort figuren in de bestuurslagen nog langer wordt gedoogd.

De uitstraling die zij entameert, de weerstand die zij oproept mbt allochtonen en de door hen geimporteerde ideologie verdient het niet langer geaccepteert te worden door de autochtone bevolking. Het schreeuwt om OPSTAND; VERZET.

Hoezeer een steeds sneller in verval rakende PvdA ook blijft roeptoeteren dat het in ons land 'eerlijker moet'.

Als dit de maatstaf is voor 'eerlijker' mag deze partij van de allochtonen opflikkeren naar waar zij hoort: de pollutieke prullebak in.

Het past niet, het wil niet passen en het zal niet passen.

Opgesodemieterd met die kretologie, opgesodemieterd met die rode regentenkliek, die van mijn en uw belastinggeld horden sprinkhanen van onze welvaart mee laat vreten zonder er iets ordentelijks tegenover te stellen.

Genoeg = genoeg.!!
Opflikkeren.!!

one-ten | 11-06-11 | 18:35

Nu komt dus de ware aard van de Partij voor de Allochtonen naar buiten. Maar de neurotische Nederlander zal er weinig tot zeer weinig aan doen. Ik denk niets helemaal niets. We laten al ons land inpikken door een paar Islamieten. Dus wat verwacht je hier nu van? De mensen die in de 2de wereld oorlog hun leven hebben gelaten voor onze zogenaamde vrijheid draaien zich massaal om in hun graf. Eens was Nederland een mooi land. Nu is het verdoemd om naar de kloten te gaan. Of moet ik zeggen na de moslims?

ediejo | 11-06-11 | 17:55

GVD dat kan dat wijf gewoon niet oprotten? Kunnen wij er niks tegen doen? Regering? Weg met dat wijf, ze is tuig.

Oprotten Fatima Elatik kut

SIRSMOKEALOTT2 | 11-06-11 | 16:59

doet het nog steeds!!!!!

Kilroy was here | 11-06-11 | 16:55

tenerife | 11-06-11 | 13:31 +1 Lijkt me de moeite waard.

Stroopdoos | 11-06-11 | 16:40

kan al dat slinkse addergebroed niet in dat 020 gaan wonen , hoog hek er omheen onafhankelijk maken en veel succes.

pijnackerplein | 11-06-11 | 15:54

Moet kunnen onder de Wet Openbaarheid Bestuur.
Laat ze maar aangifte doen.
Overigens weet ik de uitkomst van een aanval op Pvda prutsers wel, glas plas etc.

Uw Verzekeringsadvis | 11-06-11 | 15:43

Boefjes, beetje inbreken. Foei!

Yeah-banned | 11-06-11 | 15:40

Misschien een idee om kopvoddentax in te voeren in A-O om het begrotingstekort te verlagen.

Leon Vogels32301012 | 11-06-11 | 15:36

Het wordt tijd dat er een aantal pvda-ers vervolgd gaan worden wegens wanbeleid en ontvreemding van gemeenschapsgelden. Begin maar met Faalleid en Elatik.

JoeDaPlumbert | 11-06-11 | 15:35

GS moet snel gaan publiceren, er is net echt aangifte gedaan door het Stadsdeel.

mokum4all | 11-06-11 | 15:13

Is het wachtwoord soms: oosterpark?
LOL
Doei elatik, veel succes met je wachtgeld en bedankt voor alles.
BTW: beginnende banjes moeten lekker oefenen bij hun moeder thuis, zoals de Beatles, Rolling Stones en Led Zeppelin deden.
Bob Marley oefende gewoon in de Government Yard at Trenchtown, oba-obaserving the hypocrits...

Bisschop Gijsen | 11-06-11 | 14:54

Nederland ... het lafste land achter de duinen. Laf in WO II, en laf in deze tijd. Altijd grote bek, opgeheven vinger over hoe het moet en hoe anderen het moeten doen, ... maar duw den vinger maar in Uwen reet - slap NL. Niets geleerd van vroeguhh
NL is 1 groot laf beleid. .... Teiltje...........

onlydownunder | 11-06-11 | 14:53

Ohw...... dat wordt smullen!

Hobbykip | 11-06-11 | 14:50

Elatik weet heel goed dat ze de middelen, goede wil, en vertrouwen moet misbruiken tot ze erbij neervalt. De gehele islamitische wereld juicht haar er om toe!
Immers middelen, goede wil en vertrouwen zijn zaken die verkracht moeten worden, die tonen namelijk het failliet van de islamitische maatschappij aan.

Widukinn | 11-06-11 | 14:35

Elsevier heeft het nieuws al online

Petrus Poortwachter | 11-06-11 | 14:12

Brussen, check jij wel feiten of wil je het gewoon extra aandikken (jammer en niet nodig). Je schrijft: 'het Muzyq-gebouw, dat Elatik-project van circa 30 miljoen verprutste euros'. Het is geen Elatik-project het liep al langer (vanaf 2005 toen zij alleen over Zeeburg en nog niet over Oost ging).
Maar oh ja. Geenstijl is TMG en dan mag eh moet je creatief journalisten.

Roer | 11-06-11 | 13:56

Lees net dat er aangifte is gedaan.
No problemo als Bert tijdens 't ophalen niet te hard heeft gereden.

lidlbier | 11-06-11 | 13:48

Geenstijl zoals het moet.!
Hulde!

lidlbier | 11-06-11 | 13:41

Lijkt mij het topje van de ijsberg, wat corruptie & zelfverrijking betreft in Amsterdam...

Avant | 11-06-11 | 13:39

Ik snap het niet. Ik zag PvdA en D66 staan. Maar dat zijn toch allemaal hele lieve eerlijke democratische personen? Die altijd heel verantwoord overal mee omgaan? Dus dan toch ook met zuur verdiende belastingcentjes. Vragen, vragen, vragen . . . .

Fantastisch dit, ik kan niet wachten!

paddootje | 11-06-11 | 13:33

Ik kom een bloemetje brengen wanneer Elatik door deze Geenstijl-leaks eruit geknikkerd wordt.
Stroopdoos | 11-06-11 | 09:31 | + 11 -

Ik doe er nog een flesje wijn bij en kom het ook persoonlijk brengen (en daar moet ik 9 uur voor vliegen... okay heen EN terug dus)

tenerife | 11-06-11 | 13:31

Veel geblaat; nog geen document gezien.

Ik weet het beter | 11-06-11 | 13:29

Dat de landelijke politiek geheimpjes heeft en zaken vertrouwelijk houdt, daar kan ik me nog in vinden.
Maar dat de lokale politiek dit doet blijf ik vreemd vinden, dit is de basis dat je mensen in je staat/buurt niet meer mag en kan vertrouwen. Hoe kan de politiek ooit verwachten dat "het volk" vertrouwen krijgt in wat zij doet? Politici worden gekozen omdat ze vertrouwd worden maar handelen achterdochtig, vreemd!

toetanchamon | 11-06-11 | 13:25

Overheidsinstanties en IT systemen / "portals" = faal ten top. Ik heb als webdevvert ook al meerdere malen het ongenoegen gehad om voor overheidsinstanties apps te maken. Dan willen ze een heel uitgebreid loginsysteem met allerlei toeters en bellen (multi-user, multi-session, process locking, wachtwoorden die verlopen, wachtwoord vergeten mailfuncties, strenge syntaxischecks op wachtwoorden, enz.), wat je er uiteindelijk weer allemaal er uit kunt slopen, want ze vergeten altijd hun wachtwoorden en vinden alles veel te moeilijk en omslachtig. Uiteindelijk zitten ze dan met de hele afdeling/gemeente op één account te werken met, net zoals in bovenstaand bericht, kinderlijk eenvoudige credentials (admin - admin, directie - directie, enz.).

Le Roi | 11-06-11 | 13:24

is dat Elatik mens een troetelallochtoon ofseauw??

basberger | 11-06-11 | 13:17

Hulde! Blootleggen die beerput!

Puz Pin | 11-06-11 | 13:17

Ah, fijn. Lekker linkse fopbestuurders met grote broekzakken en superieure pseudomoraal beschadigen.
Nu maar hopen dat er koppen door gaan rollen en de kiezers weglopen naar rechts.

Chiant | 11-06-11 | 13:16

Zolang studenten, allochtonen, krakers en ander onrendabel tuig mogen stemmen, komt er nooit een einde aan deze treurnis.
Enige oplossing is het invoeren van een censuskiesrecht.

Cuyahoga | 11-06-11 | 13:14

Tja, de achterban he, de achterban. PvdA stemvee in Oost wil Elatik. Demokraasietje, voor Faatje

sjongejonge123 | 11-06-11 | 13:10

Geert Wilders lees eens mee!!

grote haas | 11-06-11 | 13:06

Reaguursels komen niet door.

lauwebal | 11-06-11 | 13:04

Betrouwbare zakenpartner gemeente 020 en stadsdeel oost hoor. Nette opstelling richting die bank ook, eerst een garantie verstrekken, dat 'vergeten' te melden en vervolgens op basis van het zelf niet-melden de garantie proberen te annuleren. Wie zijn hier nu de witteboordcriminelen?

sjaakdeslinksesul | 11-06-11 | 12:53

Niets nieuws onder de zon. Elastiek is incompetent en corrupt. Maar dat wisten wij al. Zij is morokkaanse ,islamiet en lid van de Partij voor de Arabieren dus wordt zij de hand boven het hoofd gehouden. Lekker laten zitten dus en zal de Nederlandse bevolking bij de volgende verkiezingen steeds beter doorhebben op welke partij(en) zij absoluut niet moeten stemmen.

Independence | 11-06-11 | 12:52

@hagelkruis | 11-06-11 | 12:49 | + 0 -
Inderdaad, ze geven zelfs aan onder het 10% limiet te komen en schijnen daar vrede mee te hebben...

Tommygunner | 11-06-11 | 12:51

Als ervaren econoom, gelezende de getallen/links, houdt Oost helemaal geen reserve meer over, er zal wel weer creatief geschoven worden met onderliggende verliezen of gebruik gemaakt worden van mafiose-boekhoudtrucs, hier is maar een conclusie mogelijk, oprotten wie hier verantwoordelijk voor is.
Tja, en dat muziekbandjes-gedoe is romantiek van losers die juist niet in staat zijn echte kunst te maken/pijn te lijden.Wat een stad.

hagelkruis | 11-06-11 | 12:49

Is dit niet strafbaar?
vip33 | 11-06-11 | 09:34
Stiekem ONS belastinggeld over de balk gooien, of dat strafbaar is? Goede vraag, goede vraag...

ZSU-23-4 | 11-06-11 | 12:42

Wat er ook in de stukken mag staan, 1 ding is zeker. Mevrouw Elatik blijft gewoon zitten.

flashforward | 11-06-11 | 12:38

@Maurice63 | 11-06-11 | 12:12 | + 0 -
Voor de laatste keer, primeurjager, alsjeblieft, dit is een nepaccount. Er staat boven MAFIA Elatik. Of dacht je soms dat mafia een weinig gebruikte Marokkaanse naam is?

Tommygunner | 11-06-11 | 12:30

Hulde!

Razige Oude God | 11-06-11 | 12:26

@Einde van de Domheid | 11-06-11 | 09:32
Het probleem is niet het gebouw zelf en de mensen die er gebruik van maken, maar de garantstelling door de gemeente via een groot risicovolle financiele constructie. En bovendien de deelraad is voorgelogen over het werkelijke bedrag.

polt | 11-06-11 | 12:25

Het werkt nog steeds. Maar dikke bluf dat GS al die vertrouwelijke stukken gaat publiceren. Echt gevoelige gegevens worden toch altijd weggeblurred.

lauwebal | 11-06-11 | 12:20

Hang 'em high!

Der alte Fritz | 11-06-11 | 12:13

Ze is gek man:
Neefje van me vandaag weggezet als consultant. Gemeente huurt 'm in voor 200 euro per uur. Hopelijk vindt m'n oom 't genoeg. Familie heerst.
3 Jun
en
Mooie schoentjes en bijpassende tas gezien. Beetje aan de prijs. Gelukkig heb ik de blanco pas van de gemeente bij me.
1 Jun
Zomaar wat Tweets

Maurice63 | 11-06-11 | 12:12

Prachtig nieuws om de dag mee te beginnen. Ik kijk uit naar de volgende topics en hopelijk wordt Elatik Paardenbek er linea recta uitgeschopt (om vervolgens ergens anders een graaibaan aangeboden te krijgen, dat dan weer wel).

Korporaal Banaal | 11-06-11 | 12:07

Natuurlijk wisten we het al, maar het is altijd mooi om eens duidelijk op een rijtje te zetten hoe dit soort criminelen belastinggeld loopt te verbranden zonder dat daar resultaat tegenover staat. Mevr Elatik is als een kind in een snoepwinkel dat alles gratis mag hebbem: gratis taxi's, leuk jachtje charteren voor feestjes en je vriendjes flink volstoppen met belastingcenten.

Prestaties staan er nooit tegenover, als de club het hele jaar op vakantie zou zijn zou niemand daar wat van merken, behalve dat de belastingen wellicht flink naar beneden zouden kunnen.

WildPlassert | 11-06-11 | 12:05

@Ahasveros:
"Hebben we eindelijk een uitstekend in de fuk-up, graai-en-ermee-wegkom-cultuur geïntegreerde Mocro-chick,
is het wéér niet goed!"
.
Klopt niet, het is - zoals al vaker gemeld - een Nederlandse 2e generatie-allo die gesubsidieerd Prachtmensje speelt.
Dat is het treurige nu net...

Graaisnaaiert | 11-06-11 | 12:04

Dat mevrouw Elatik de boel loopt te flessen vind ik ironisch genoeg niet het ergste. Geldgraaiers heb je overal, daar heb je geen moslims voor nodig. Haar werkelijke kwade zin schuilt in het verbieden van films en toneelstukken, het volstrekt inconsequente benaderen van het integratie-issue en als absoluut dieptepunt: haar tweets waarin ze zichzelf en haar moslimmakkers vergeleek met de Joden in de jaren '30. (voor de jonge lezertjes onder ons: "Joden" zijn een soort moslims, maar dan intelligent, muzikaal, interesse in wetenschap, met een rijke cultuur en gevoel voor humor en zelfspot. Vroeger waren er heel veel van in Nederland. Toen onze blonde oosterburen ze kwamen weghalen, hebben we ze echter een flink handje geholpen. Zoek de parallellen)

Boer in 020 | 11-06-11 | 11:58

-weggejorist-

Bloodzone | 11-06-11 | 11:53

Ze gaat er mee weg komen! Let op mijn woorden! In het ergste geval 'stapt ze op' (lees: krijgt ze een ander leuk baantje via een PvdA-vriendje).

artbrut | 11-06-11 | 11:47

Een super WOB weekend dus!!!

De zorgverzekeraar N | 11-06-11 | 11:44

Hebben we eindelijk een uitstekend in de fuk-up, graai-en-ermee-wegkom-cultuur geïntegreerde Mocro-chick,
is het wéér niet goed!

Ahasveros | 11-06-11 | 11:43

@ zeg maar jansen | 11-06-11 | 11:20

Daar heb je ook gelijk in mijn beste, maar ik moest het even kwijt. Waar ik me nog meer kwaad om kan maken is de politici die dit recht willen praten. Die hele pvda is een groot drama, die Nederland en zijn burgers een grote last op z`n schouders heeft gepleurt.

0599 | 11-06-11 | 11:43

@necrosis | 11-06-11 | 11:24
Kijk, zo ken ik je weer.

Che_cuevara | 11-06-11 | 11:42

@zeg maar jansen | 11-06-11 | 11:17
Bij Elastiek moet je altijd in het duister tasten.

En als hij niet aan een halskettinkje hangt,, mag ze hem houden.
Wil ik niet eens tasten.

Che_cuevara | 11-06-11 | 11:41

Was sich liebt, das neckt sich ..

zeefert | 11-06-11 | 11:39

@Ratzing. | 11-06-11 | 11:15
Anti-PVV, I presume?
necrosis | 11-06-11 | 11:18 |Niet voor niet tegen.
Zonder oogkleppen straight on.
Exscuzzy, zo onduidelijk zonder, enzovoort .

Ratzing. | 11-06-11 | 11:36

80 | 11-06-11 | 11:32 |
Goed. Om een maandsalaris?

Wedstrijdkrokodil | 11-06-11 | 11:33

Wedden dat het wachtwoord "wachtwoord" is? ;)

80 | 11-06-11 | 11:32

OK, even los van alle emotie en al dat soort dingen, maar hebben ze bij de PVDA nou echt niet door dat die Graaitima Stadskaspik negatieve publiciteit aantrekt gelijk stront dat bij vliegen doet?
En dat brengt me meteen bij het volgende dillemma:
Moet Piratima blijven ( en stort zo de PVDA helemaal in ) of moet ze preventief politiek geruimd worden om zo het imago van de PVDA nog enigszins te redden.
Kiezen uit 2 kwaden, ik weet het niet...

Graaisnaaiert | 11-06-11 | 11:31

oosterpark

steen_geil | 11-06-11 | 11:31

Niet voor niet tegen.
Zonder oogkleppen straight on.

Ratzing. | 11-06-11 | 11:30

-weggejorist-

Sense Estil | 11-06-11 | 11:27

@zeg maar jansen | 11-06-11 | 11:20
Niet-vreselijke dinosaurussen zijn vergelijkbaar met een een niet-corrupte PvdA'ert.
Die hebben - en zullen nooit bestaan!

necrosis | 11-06-11 | 11:27

@necrosis | 11-06-11 | 11:24 | + 1 -
Hahaha mooi!

Kaas de Vies | 11-06-11 | 11:26

@Che_cuevara | 11-06-11 | 11:16
Mijn opmerking geldt uiteraard NIET voor de PvdA!
Incompetentie is daar een vereiste......

necrosis | 11-06-11 | 11:24

NoMinister | 11-06-11 | 11:13 Komt ie: ************

zeg maar jansen | 11-06-11 | 11:22

Zie daar ook iets staan over de ASRI. Daar was ook iets fout mee.

sitzkrieg | 11-06-11 | 11:21

Chapeau,trek die beerput maar open.

Bataaf | 11-06-11 | 11:20

0599 | 11-06-11 | 11:18 Sommige bijvoeglijk naamwoorden, ook al komen ze rechtstreeks uit het diepst van je hart, zijn ongepast.

Sorry.

Overigens wil ik ook m'n steentjes bijdragen de komende dagen en beloof ik plechtig dat voor elk geheim document wat hier verschijnt ik een baby koala zal redden van een vreselijke dinosaurus. Echt.

zeg maar jansen | 11-06-11 | 11:20

@Ratzing. | 11-06-11 | 11:15
Anti-PVV, I presume?

necrosis | 11-06-11 | 11:18

-weggejorist-

0599 | 11-06-11 | 11:18

Che_cuevara | 11-06-11 | 11:04 Als je geluk hebt hangt ie aan een halskettinkje. Heb je pech dan is het zo'n uittrekkoordje van onder de burka.

In dat geval moet je eerst in het duister tasten.

zeg maar jansen | 11-06-11 | 11:17

@necrosis | 11-06-11 | 11:09
"Van mensen die werkzaam *kuch* zijn in de politiek verwacht je toch enige competentie?"

Dat is wel heel erg naïef als je dat nu nog denkt of hoopt.

Che_cuevara | 11-06-11 | 11:16

necrosis | 11-06-11 | 11:00 |
Het interesseert me niet waar Wilders zijn geld haalt, het komt in ieder geval niet uit de zakken van de belastingbetalerT.
.
Wilders wordt net als alle andere politieke patjepeeërs uit algemene middelen, BELASTINGGELD! gesalarieerd .
Voor z´n haathobby's heeft hij tot nu toe onduidelijke Semitische geldschieters achter de hand.

Ratzing. | 11-06-11 | 11:15

Kingeef1975 | 11-06-11 | 09:50

wachtwoord?

NoMinister | 11-06-11 | 11:13

@kapitein_iglo | 11-06-11 | 10:38
Ga maar ff terug afkoelen in de vriezer.

Che_cuevara | 11-06-11 | 11:12

@Sir EnemA | 11-06-11 | 11:01
Vergaderen, papieren doornemen of vergaderen (twee keer, ja!) valt mijn inziens niet onder "werken".
Het wordt hoog tijd dat iemand engmenschen zoals Fatima definitief de zak geeft.
Van mensen die werkzaam *kuch* zijn in de politiek verwacht je toch enige competentie?
In dat geval ben ik ook competent, geef me 30 mio en ik maak het ontraceerbaar kwijt.

necrosis | 11-06-11 | 11:09

vanhetgoor | 11-06-11 | 09:47

Is dat zo? Als de garantstelling wordt vernietigd, dan zit FGH toch met een niet-gegarandeerde lening tegen te hoge rente en een onderpand dat de schuld wellicht niet dekt?

De normale gang van zaken zou zijn dat FGH tegen lage rente aan het stadsdeel/Gemeente Amsterdam geld leent, en dat zij dat zelf in een muziekcentrum of andere hobby steken. Maar dan staat hun hobby op de balans te prijken en dat wil men niet. Dus zo gekunsteld en nu je beroepen op nietigheid, indien mogelijk.

FGH gaat ook niet vrijuit, maar die zitten er dan ook niet voor mijn belangen. Overheidsinstellingen horen de zaken netjes te spelen. Maar die grens is allang overschreden, die knoeien net zo hard als in het bedrijfsleven. Triest. Want welk partij in de maatschappij is nu nog voldoende integer om anderen aan te spreken?

NoMinister | 11-06-11 | 11:09

@zeg maar jansen | 11-06-11 | 11:04
Jawel denk ik maar daar wordt GS geblokkeerd.

Che_cuevara | 11-06-11 | 11:06

Het heeft er alle schijn van dat BB of een andere bevoegde GS-er een aantal onwelgevallige reacties bovenaan naar beneden gemod heeft tot -10 of zo.

Graaiende Teddybeer | 11-06-11 | 11:05

@zeg maar jansen | 11-06-11 | 10:30
Ik denk dat die bij Fatima ergens tussen hangt.

Moet nog uitzoeken waar precies.

Che_cuevara | 11-06-11 | 11:04

Che_cuevara | 11-06-11 | 11:02 Hartstikke goed. Je had het alleen niet moeten publiceren.

Zou Faat in Agadir internet hebben?

zeg maar jansen | 11-06-11 | 11:04

Nog erger dan een foto van je raadslid naar meisjes sturen..

insensitive clod | 11-06-11 | 11:03

@zeg maar jansen | 11-06-11 | 10:27
Heb er net "elastiek" van gemaakt.

Daar komen ze nooit op.

Che_cuevara | 11-06-11 | 11:02

Wat is nu het echte nieuws hieraan? Dat er een login is uitgelekt? Dat ambtenaren met pinksteren niet werken? Inhoudelijk zie ik niets nieuws.

Sir EnemA | 11-06-11 | 11:01

@Kaas de Vies | 11-06-11 | 10:52
Het interesseert me niet waar Wilders zijn geld haalt, het komt in ieder geval niet uit de zakken van de belastingbetalerT.
Wat Fatima E. doet vind ik een stuk kwalijker, voor engmenschen zoals zij mag ik dagelijks de wekker op 01:00 zetten zodat zij de boel kan belazeren.
Wat mij betreft heeft ze definitief de kwalificatie "persona non grata" verdiend.

necrosis | 11-06-11 | 11:00

Under the spreading chestnut tree
I sold you and you sold me—

Deface | 11-06-11 | 10:59

lol Mick Jacker zelfs daar kan je inloggen met de zelfde gegevens ,echter staat er nu bezoeker als naam
moet zeggen die ict gastjes zijn nu wel snel !

feboburger | 11-06-11 | 10:59

Mooi GS!! Elatik moet kapoedt. Wat een graaiers en mislukte betweters zijn het daar op kosten van Jan met de pet. Aan de schandpaal. En alles tot de laatste cent terug laten betalen. Confiskeer alle bezittingen en inkomsten van de daders en medeplichtigen. Inquistie where are you?
www.youtube.com/watch?v=uprjmoSMJ-o

ecologiste | 11-06-11 | 10:58

Che_cuevara | 11-06-11 | 10:56 De 80% regel is van toepassing sinds alle examens afgelopen zijn.

zeg maar jansen | 11-06-11 | 10:58

@Willem4246 | 11-06-11 | 10:12
Lees even de tegels.
ww is al tich keer genoemd.

Che_cuevara | 11-06-11 | 10:56

Dit valt zelfs door Breedvelt niet meer recht te lullen. Alhoewel, verblind door z'n voorliefde voor harige haringkarren zal-ie het hoogstwaarschijnlijk wel weer gaan proberen.

Biff Eagleburger | 11-06-11 | 10:56

Altijd grappig: de ene helft van de wereld die niet lijkt te beseffen hoe de andere helft functioneert. Alsof er buitenaard leven is aangetroffen en de verbazing wordt beschreven over hun levensvorm. Heeft wel iets wereldvreemds, die verbazing.

Jerry Nick | 11-06-11 | 10:55

@necrosis | 11-06-11 | 10:50 | + 0 -
Die zijn de ultra geheime en verwerpelijke BV van Wilders aan het ontleden.

Ze zijn altijd meester in om hoofd en bijzaak door mekaar te halen.

Kaas de Vies | 11-06-11 | 10:52

Nice! Hiervoor lees ik Geenstijl. Kom maar op met die info.

Spaarnwouderpoort | 11-06-11 | 10:52

Waar blijven de comments van verontwaardigde PvdA stemmerTs?
Het is wat dat betreft oorverdovend stil.
En natuurlijk +miljoenmiljard voor BertBrussen!

necrosis | 11-06-11 | 10:50

Politieke maffia, heel 020 bestaat van subsidies!

starry | 11-06-11 | 10:50

Graag alleen samenvattingen en harde feiten op een rij. Geen zin om me hierin te verdiepen.

zodeknetters | 11-06-11 | 10:49

@vander F | 11-06-11 | 10:22

Daarbij komt nog, dat voor vele corruptici het regeren allang geen equivalent van vooruitzien meer is, maar het equivalent van zakkenvullen.

ZKH EénOog | 11-06-11 | 10:47

@plaspop | 11-06-11 | 10:41 | + 0 -
Geenstijl en BertB hebben het inderdaad goed afgetimmerd voor zichzelf, bij reaguurders die zelf gaan inloggen en rondneuzen ligt dat anders.

Tommygunner | 11-06-11 | 10:46

Reddeloos verloren na totaal vergiftigd te zijn door hopeloos incompetentie Llinksch-bestuurders. U en ik mogen betalen. Dat dan weer wel.

Rest In Privacy | 11-06-11 | 10:43

@ kapitein_iglo | 11-06-11 | 10:38
Haal die punten van je snor eens uit je ogen.

kneuterzak | 11-06-11 | 10:41

@ Tommygunner | 11-06-11 | 10:22

Het inbreken op het waanzinnig slecht beveiligde deel van de website van een publieke organisatie dient per definitie een journalistiek doel. Journalistiek is verder niet voorbehouden aan beroepsjournalisten.

Het publiceren of ontvreemden van gegevens zonder dat daar een publiek of journalistiek doel mee gediend is, is wel strafbaar. Vandaar dat Geenstijl zelf vooralsnog ook geen inhoud heeft gepubliceerd. Ook heeft geenstijl zelf niet de link of het wachtwoord gepubliceerd, maar alleen gesuggereerd dat er een website van stadsdeel oost heel slecht beveiligd is.

Informatie van de overheid is trouwens eveneens per definitie eigendom van de burgers en dient voor hen inzichtelijk te zijn. Besluitvorming hoort volledig transparant te zijn. Stadsdeel Oost heeft derhalve geen redelijk doel of belang informatie voor haar burgers geheim te houden.

Eventuele vertrouwelijke informatie die aangeleverd is door derden (geheime bedrijfsinformatie e.d.) mag/moet overigens wel geheim gehouden worden. Alhoewel je je kunt afvragen in hoeverre dit geldt wanneer die informatie dient om een publiek besluit op te baseren.

plaspop | 11-06-11 | 10:41

Mooi man. Er is een berg onomstotelijk bewijs van vergaande corruptie en machtsmisbruik nodig om een gevierde knuffelallo, vrouw ook nog, aan te pakken. We hebben het hier over een stadstaat van de pvda, waar men niet snel schrikt van wat wanbestuur of verbranding van belastinggeld.
Een kast vol met lijken is een klein begin met een glimp van een kans.

Jan Passant mk2 | 11-06-11 | 10:39

ff een tweet van Fatima:
twitter.com/#!/MafiaElatik

MafiaElatik Mafia Elatik
Neefje van me vandaag weggezet als consultant. Gemeente huurt 'm in voor 200 euro per uur. Hopelijk vindt m'n oom 't genoeg. Familie heerst.
3 Jun

----------
dit ruikt naar.......

kapitein_iglo | 11-06-11 | 10:38

Gewoon eruit schoppen, en een enkeltje land van herkomst voor mevr. Elatik a.u.b.
Hou het percentage onder 2%!!!

mothersfinest | 11-06-11 | 10:37

@feboburger | 11-06-11 | 10:18 | + -1 -
Of je kijkt gewoon als je op de link klikt wat er allemaal staat.

Tommygunner | 11-06-11 | 10:36

@febo: he jammer, laat de zwitsal nog maar even staan dan ;-)

Dr W.F. von Leibniz | 11-06-11 | 10:32

paost712 | 11-06-11 | 10:28 Kregen we de sleutel van de geldla maar zo makkelijk.

Of zou die gewoon aan een spijkertje hangen bij Faat in het kantoor.

zeg maar jansen | 11-06-11 | 10:30

Fatima maakt gewoon handig gebruik van de linkse allochtonen knuffel en subsidie cultuur. Ik vraag me af wie hier nou eigenlijk een achterlijke cultuur hebben... Gelegenheid maakt de dief. Nederland geeft zichzelf weg, heft zichzelf op ten faveure van dit soort immorele figuren die heel erg hard lachen om die enorme naïeve Nederlandse domheid en er gretig en er met veel plezier misbruik van maken. Die valse glimlach van Fatima zegt genoeg.

doenormaal! | 11-06-11 | 10:30

Scheelt een heleboel WOB verzoeken als zo'n gebruikersnaam met bijbehorend password breed bekend zijn.
Is dit de bestuurlijke vernieuwing die de PvdA voorstaat?

Geen WOB verzoeken meer hoeven te behandelen doordat je de burger toegang geeft tot de brondocumenten is ook een vorm van besparen...

paost712 | 11-06-11 | 10:28

feboburger | 11-06-11 | 10:25 Het zou mooi zijn als het straks een ander wachtwoord is, eentje die ze bij dat stadsdeelkantoor niet kennen.

zeg maar jansen | 11-06-11 | 10:27

Kunnen ze die gemeente niet onder curatele stellen?

reade romke | 11-06-11 | 10:27

Dr W.F. von Leibniz
het wachtwoord is oosterpark

is maar een paar keer gegeven hoor

feboburger | 11-06-11 | 10:25

Lol, ww in een keer goed. Hint tel de bolletjes in het screenshot. Aanelkaarschrijven dus zonder spatie.

Dr W.F. von Leibniz | 11-06-11 | 10:23

Sja, vroeg of laat moest het er natuurlijk eens van gaan komen. Wij maken dit allemaal mogelijk hoor, alleen hebben we dat nog niet helemaal in de gaten... ;)

DjVitruvian | 11-06-11 | 10:23

iemand riep hier iets over de mogenlijkheid om iets te uploaden... kan iemand mij vertellen waar dat is?
( gaat ff mooie natuurfilms sturen )

kapitein_iglo | 11-06-11 | 10:23

Bert, ik ben erg benieuwd naar het ondernemingsplan wat aan de aankoop en exploitatie ten grondslag ligt. Of is de natte vinger gebruikt van pluche zittende bestuurders?

quasiintellect | 11-06-11 | 10:23

OMG, je hebt nog gelijk ook...

Bubba | 11-06-11 | 10:23

@ZKH EénOog | 11-06-11 | 10:20
maar daar zijn die belasting/vergunning gelden toch ook voor?
Gaten in de kas afdichten, vandaar het achteloze gedrag van ambtenaren.

vander F | 11-06-11 | 10:22

Ik vind dat jullie allemaal inloggen prima, maar dit is dan wel gewoon inbreken in een beveiligd systeem. Een waarschuwing voor mensen die dit gewoon even doen is wel op z'n plaats lijkt me... blog.iusmentis.com/2007/11/04/verantwo...

Tommygunner | 11-06-11 | 10:22

Ik zie trouwens dat ze het gat in de begroting gaan dichten middels het uitbreiden van het betaald parkeren?
Zie ik dat goed?
Dat fenomeen is echt een kwaadaardige tumor, waarvan ze niet eens in zien, dat dit enkel korte termijn politiek is, omdat je al dat vergunning- en betaal- geld direct uit de economie trekt. Ziek zijn ze, allemaal.

ZKH EénOog | 11-06-11 | 10:20

Tommygunner sorry, ik volg normaliter personen non grata niet jij blijkbaar wel dus bedankt voor de rectificatie jochie !

feboburger | 11-06-11 | 10:18

ik dacht jullie maken hier een grapje, maar het wachtwoord is echt oosterpark
ik pis in me broek van het lachen wat een stel sukkels zijn het daar in oost XD

Cracko | 11-06-11 | 10:17

feboburger | 11-06-11 | 10:11 Datis niet de echte, dit is een Rotterdams accountje denk ik. Ene W.V.

zeg maar jansen | 11-06-11 | 10:16

@feboburger | 11-06-11 | 10:11 | + 0 -
N00b, dit is haar echte account twitter.com/#!/fatimaelatik
Ze noemt zich namelijk niet snel zelf mafia elatik...

Tommygunner | 11-06-11 | 10:15

online =offline natuurlijk.
*koffie *

baron von 8zilinder | 11-06-11 | 10:15

Ah, mevrouw segratiedoekje is wakker. Snel even de site kopiëren voordat deze online gaat.

baron von 8zilinder | 11-06-11 | 10:14

Einde van de Domheid | 11-06-11 | 09:39 |
.
Vanaf mei 1945 is dit hele Holle landje in handen van de V.S de holle democratie incluis.

Ratzing. | 11-06-11 | 10:13

Zoals ik gisteravond al zei: De 'hand van Fatima' is een sieraad wat vaak in goud is uitgevoerd.

Dat is niet zomaar natuurlijk.

zeg maar jansen | 11-06-11 | 10:13

Kunnen jullie niet gewoon NU het wachtwoord of alle documenten hier plaatsen, dan kunnen wij in het Pinksterweekend lekker lezen. En voorkom je dat je terug wordt gefloten als er een legertje advocaten op jullie wordt afgestuurd.

Willem4246 | 11-06-11 | 10:12

Kunnen jullie niet gewoon NU het wachtwoord of alle documenten hier plaatsen, dan kunnen wij in het Pinksterweekend lekker lezen. En voorkom je dat je terug wordt gefloten als er een legertje advocaten op jullie wordt afgestuurd.

Willem4246 | 11-06-11 | 10:12

als gelovige zou ik bijna gaan vloeken over dat huppelkutje dat nog steeds daar in de raad zit

mopperkont | 11-06-11 | 10:11

check haar tweets aangifte brussen u is de sjaak denkt ze lol
twitter.com/#!/MafiaElatik
smerig wijf is het ook he ,louter op deze plek behouden onder het motto integratie !

feboburger | 11-06-11 | 10:11

Ach, Mocro's op straat of Mocro's in de politiek: ze zijn allemaal uit op JOUW eigendommen, zonder er ook maar een slag voor te willen werken.
Wat dat betreft passen ze wel bij de Nederlandse politici, dus dat zal wel de reden zijn, dat zoveel Nederlandse politici begrip voor hen kunnen tonen. En dat dit alleen maar van kwaad tot erger kan gaan, omdat er nooit wat aan gedaan zal worden vanuit de politiek.

Poolitici zijn Corruptici, allemaal.

ZKH EénOog | 11-06-11 | 10:07

@widtvoet ® | 11-06-11 | 10:03 | + 0 -

Echt wel, gewoon een dag weggaan en voor meer geld terugkomen. Elatstiek weet er alles van hoe dit werkt.

Kingeef1975 | 11-06-11 | 10:06

@http://oost.notubiz.nl/vergadering/20039/commissie/908

Mevrouw Boer met haar lekke band en geen telefoontjes in de vergadering... niveautje mensen, niveau.

Kingeef1975 | 11-06-11 | 10:05

goh ziet ook een upload mogelijkheid ,maar zouden we die servers niet eens kunnen stress testen! zoekt grote lege bin file !

feboburger | 11-06-11 | 10:05

Ah, mevrouw Elatik is ook wakker: Aangifte tegen @bertbrussen en @geen_stijl nav. digitale inbraak systemen Stadsdeel-Oost in voorbereiding. Hiermee komen ze écht niet weg. twitter.com/#!/MafiaElatik/status/794...

widtvoet ® | 11-06-11 | 10:03

Jasper78 | 11-06-11 | 09:51
Respect. En nu zsm dat wachtwoord veranderen voordat iemand anders het doet.

Wedstrijdkrokodil | 11-06-11 | 10:03

@GSpot | 11-06-11 | 09:56
Maar goed het is al bekent.
Zelf net ook even ingelogd. Wat een prutsers.

Che_cuevara | 11-06-11 | 10:02

"Ik rem niet voor Elatik"

Montgomery Burns | 11-06-11 | 10:01

Tjeemig, wat een gotspe.
Je kan gewoon inloggen.
En dan gaan ze dinsdag eens even kijken hoe het nu zit.
Tja een ambtenaar komt nu eenmaal niet terug van vakantie. Al vergaat de wereld.

Che_cuevara | 11-06-11 | 10:01

Gelukt.
"Ingelogd als: Bezoeker extranet stadsdeelraad Oost"

BozeMan | 11-06-11 | 10:01

Jaaaaaaaaaaaah meneer in regenjas *kuch* +1
publiceren die bende en elaitifik aan het spit hahahaha.

bunbun | 11-06-11 | 10:00

ja inloggen werkt gewoon, is de pvda dan toch een transparante partij?

Onderbuik | 11-06-11 | 10:00

@Kingeef1975 | 11-06-11 | 09:58 | + 0 -

oosterpark is ook goed.

Kingeef1975 | 11-06-11 | 10:00

Ik zie de persvoorlichting al voor me: "onze 40+ ICT experts moesten van hun pinksterweekend terugkomen om de beveiliging van onze servers te updaten, DANKZIJ GEENSTIJL!"

Hahaha! Ze zijn ertoe in staat om dát te concluderen.
Het is net een soort Ella Vogelaar, die Fatima E..

Reckneya | 11-06-11 | 10:00

@feboburger | 11-06-11 | 09:52 | + 0 -

10-letter lingo... het antwoord staat in De Algemene Wet Bestuursrecht.

Kingeef1975 | 11-06-11 | 09:58

Yup!

raadslid
oosterpark

Wat slecht zeg

nope.jpg | 11-06-11 | 09:58

zo dan staan leuke dingen in zeg

feboburger | 11-06-11 | 09:58

Is Bert Brussen al door Interpol gesignaleerd? Waar is Bert eigenlijk nu? En hebben er al dubieze dames zich gemeld?

titsme | 11-06-11 | 09:57

Is er al antwoord op de vraag waarom het bouwen van de ding twee keer zoveel heeft gekost als de marktconforme prijs?
Waar zijn die extra miljoenen heen?

Bij de woningbouw zijn de bouwkosten een derde van de vraagprijs.

voldemort | 11-06-11 | 09:57

@Che_cuevara | 11-06-11 | 09:51
Dat niet.. maar voor uw poging mag u alsnog voor de poorten van Pinkpop gaan liggen :D

GSpot | 11-06-11 | 09:56

+ veel voor @Jasper78 | 11-06-11 | 09:51

Dat is hem!

plaspop | 11-06-11 | 09:56

@ZDEV | 11-06-11 | 09:46
Da's de redactie, die zijn niet verantwoordelijk voor die lekken.

Che_cuevara | 11-06-11 | 09:55

kutd me spellingchekker doet ut niet!

feboburger | 11-06-11 | 09:55

@plaspop | 11-06-11 | 09:52
Weet ik niet.
Misschien durft Revue het niet aan.

Che_cuevara | 11-06-11 | 09:54

het is inderdaad
raadslid
oosterpark

net even gekeken maar het werkt
jemig wat een sukkels zeg! ongeloofelijk

feboburger | 11-06-11 | 09:54

@Kaas de Vies | 11-06-11 | 09:42
Als hier echt wat in zit gaat er wel degelijk iets gebeuren.
Kan mij niet voorstellen dat Elatik 2 keer met zo'n debacle wegkomt.

Al weet je natuurlijk maar nooit met zo'n "elastiek".

Che_cuevara | 11-06-11 | 09:54

Ik woon niet in Amsterdam, dus het boeit mij geen flikker.

inquisitor | 11-06-11 | 09:53

Dus kom maar door met dat kaartje, joehoe!

Jasper78 | 11-06-11 | 09:52

Kingeef1975 doe eens het goede wachtwoord doorgeven
ik wil weten of mijn invalide vergunning al is ondertekend door die stinkende stelende badhandoek!

feboburger | 11-06-11 | 09:52

@ Che_cuevara | 11-06-11 | 09:48

Ik zat toch al te zeiken ;)

Bovendien is het gewoon waar. Als er iets op die site stond dan was het een Revu scoop, geen geenstijl scoop.

plaspop | 11-06-11 | 09:52

@Petrus de Rewa | 11-06-11 | 09:41
Kan ze schrijven dan?

Che_cuevara | 11-06-11 | 09:52

@GSpot | 11-06-11 | 09:41
******

Heb ik nu gewonnen?

Che_cuevara | 11-06-11 | 09:51

Hier de link. Wie het eerst het password publiceert wint een driedaags verblijf voor de ingang van Pinkpop!

www.oost.amsterdam.nl...
GSpot | 11-06-11 | 09:41 | + 0 -

Het was even de bolletjes tellen en dan logisch nadenken over de omgeving maar het is "oosterpark"

Jasper78 | 11-06-11 | 09:51

@doenormaal en anderen: niks scoop, niks journalistiek. Die regenjas was van de Revu. GS heeft het OVERGENOMEN.

Leuk onderwerp nevertheless, maar ietsje kritischer lezen mag van mij wel. Ik ben de kwaadste niet he.

xspalm | 11-06-11 | 09:51

Als je www.google.nl/#sclient=psy&hl=nl&a... intoetst in google dan krijg je ook stukken zie ik. Als je er op klikt dan openen ze niet maar als je op "html-versie drukt dan kun je ze wel gewoon lezen...

Tommygunner | 11-06-11 | 09:51

Inlog: Raadslid
Wachtwoord: Welkom01

Laat het niet dit zijn he?

Kingeef1975 | 11-06-11 | 09:50

vanhetgoor | 11-06-11 | 09:47

Zeker retorisch die vraag over gezond verstand ? Het interesseert ze geen flikker daar in Oost (daarbuiten ook niet). Prestige-objectje ?

netniet | 11-06-11 | 09:50

Behalve dat ze bij de overheid smijten met miljoenen belastinggeld alsof ze het zelf eerst verdiend hebben en dat die deelraden met uitsluitend kansloze vergadertijgers bemand zijn zie ik nog niet helemaal de smoking gun in dit verhaal.

très cool | 11-06-11 | 09:49

-weggejorist-

Ironisch Naakthuisje | 11-06-11 | 09:48

@plaspop | 11-06-11 | 09:31
Moet jij niet gaan plassen?

Che_cuevara | 11-06-11 | 09:48

Stelletje amateurs! Niet die muziekanten, niet die bestuurders maar dat dure advocatenkantoor. Als de overheid een garantie afgeeft dan is dat om er voor te zorgen dat als het misgaat, dat er dan toch aan de verplichtingen kan worden voldaan. Als men nu een gaatje in de wet zou hebben gevonden, dat men dan daarom niet aan de garantie-verplichtingen zou moeten voldoen dan is dat knap. Maar alle andere partijen kunnen vervolgens toch aanspraken maken op alle garanties afgegeven door de gemeente, namelijk omdat er een afspraak ligt voor die garantie. Als alle andere partijen in dit muziekgebouw verlies lijden vanwege tegenvallende resultaten, dan kan men hoe dan ook weer bij het stadsdeel aankloppen om aanvulling te krijgen. Hoe dan ook hangt het stadsdeel. En als die garantie-stelling niet conform de Europese regels was, dan heeft dat geen enkele invloed op de gebruikers van het muziekgebouw of de investeerders. Of de verliezen! Die Europese richtlijnen zijn er namelijk niet voor de gebruikers, maar voor de overheid! En die heeft dan een fout gemaakt, dan komt het toch weer terug op het bordje van die spilzuchtige bestuurders. Stelletje amateurs, niet alleen die muziekanten, maar feitelijk allemaal!

Waarom laat men malloten spelen met geld van de gemeenschap? Mensen die totaal geen enkel inzicht hebben, noch in muziek, noch in de behoeftes van amateurs musici of beginnende bandjes. Een oefenruimte hoeft alleen maar droog en goedkoop te zijn. Zo werken alle beginnende bandjes, dat is gezellig. Een oude loods die niet toch en die goed af te sluiten is die voldoet prima. Waarom moet dat 15 miljoen kosten? Iedereen kan toch inzien dat de investering er nooit uit zal komen! Hebben ze dan geen gezond verstand?

vanhetgoor | 11-06-11 | 09:47

Het pw is in elk geval niet;

Rotterdam

Verstandig

Wijsheid

WeZittenHierVoorDeBurgers

BegrotingOpOrde

GSpot | 11-06-11 | 09:44

Fatima heeft vooralsnog niks getweet. Misschien nog niks gehoord omdat die hoofddoek over haar oren zit... Vandaar dat ze ook zo Oostindisch doof is (oostindisch krijgt weer een nieuwe betekenis) voor de regelmatige openbaringen over haar corrupte handelen.

doenormaal! | 11-06-11 | 09:44

Ok, mooie scoop, eindelijk weer eens. Maar wat gaat er gebeuren? NIETS. Ik ga weer gefrustreerd in bad liggen wegsudderen.

Kaas de Vies | 11-06-11 | 09:42

Geweldig! Kijk reikhalzend naar uit naar de onthullingen!! Slopen, die incapabele valse heks Elatik! En slopen, die stad- en landverneukers van de PvdA!!! Laat maar zien wat voor smerige geheime spelletjes er door links gespeeld worden, uiteraard op kosten van de belastingbetaler!

Jos Schmitz | 11-06-11 | 09:42

Ik stel voor: Elatileaks

Da Buschauffeur | 11-06-11 | 09:42

Old school GS, Hulde!

Diepe Vuist | 11-06-11 | 09:42

Nu nog haar emails op straat en het is echt feest.

Petrus de Rewa | 11-06-11 | 09:41

Spannond! Wikilatik!

titsme | 11-06-11 | 09:41

Ik zal het je nog sterker vertellen Bert. De hele NL muziekmarkt zit in handen van de VS, alle festivals zijn opgekocht, MOJO, de kaartverkopen. Indit land draaien een paar lokale debielen (Volendam) een topomzet en ieder gekke henkie kan zich naar het songfestival laten SMSen! De invalshoek vanuit een buurt naar het land kijken moet je verleggen naar vanuit een wereldmarkt naar een hoofdstad kijken Bert!

Einde van de Domheid | 11-06-11 | 09:39

www.oost.amsterdam.nl/bestuur_en/
Zo'n waarschijnlijk dure website (want geld moet rollen natuurlijk, beetje neven met IT-kennis inhuren voor 80 jaarsalarissen enz.) en dan toch zo lek als een mandje...

Tommygunner | 11-06-11 | 09:39

F5F5F5! Waar blijven de updates! Ik kan niet wachten op meer nieuws over Fatima.

Petrus de Rewa | 11-06-11 | 09:36

Kuchende mannen in regenjassen blijken betrouwbaarder dan stadsdeelraden die worden aangevoerd door provocatieve behoofddoekte rel marokkanen.
What's next?

Pierre Lebon | 11-06-11 | 09:36

Kjjk nu is het weer de echte GS, eindelijk, en doorpakken nu!
Rust niet voordat het laatste stuk PVDA-gajes is weggevoerd, vervolgd en opgesloten.

Maak Amsterdam schoon en geef onze Hoofdstad terug aan de werkende nederlanders.!

Creaguurder | 11-06-11 | 09:34

Is dit niet strafbaar?

vip33 | 11-06-11 | 09:34

En wat is de link, zodat ik zelf even kan spitten?

Tommygunner | 11-06-11 | 09:34

Mooi. Stijlyleaks.
Breek ze af daar in Oost.

Boomschade | 11-06-11 | 09:33

Bert, wat ik niet begrijp is het volgende. Powned gaat uitzenden vanuit Muzyq. Dutchview heeft zich daar gevestigd. Dagelijks is MuzyQgebouw op TV (Senseo) en vandaag is er een dirigenten masterclass. Nieuwe directeur heeft gezegd dat een altenatieve kantorenexpoitatie waarschijnlijk niet nodig is. Waarom blijf je toch zo op dat Muzyq gebouw hameren. Ben je wel tevreden met de vrije markt Volendamse muziekcultuur. Ik snap dat er een Elatik issue is, maar die krijg je niet weg met dit soort halfslappe achterhaalde kritiek! Suces verder!

Einde van de Domheid | 11-06-11 | 09:32

Hulde voor de kuchende man in de regenjas en GS. Goede journalistiek. ga zo door.

doenormaal! | 11-06-11 | 09:31

@ BertBrussen:

Ah, je bedoelt dat de hele Nieuwe Revu redactie die site al heeft doorgespit maar niets spannends heeft kunnen vinden waar ze een verhaaltje over konden doen?

Vervolgens hebben ze het maar aan jullie doorgespeeld omdat jullie alleen maar hoeven te doen alsof er iets spannends op staat om er boe! en bah! over te kunnen schreeuwen?

plaspop | 11-06-11 | 09:31

Ik kom een bloemetje brengen wanneer Elatik door deze Geenstijl-leaks eruit geknikkerd wordt.

Stroopdoos | 11-06-11 | 09:31

Hopelijk is Bert voor Elatik hetzelfde als wat Rutger was voor Vogelaar.

Jean | 11-06-11 | 09:30

Het einde van de glorieuze corrupte carrière van Fatima Elatik zat er al aan te komen. vandaag is de grote dag! Vanavond ga ik proosten op gerechtigheid. Weer een coorupte graaier down, daarna het InHolland bestuur en laten we hopen dat dat het begin is van een landelijke omkeer in de graaicultuur!

doenormaal! | 11-06-11 | 09:29

Ik wil niet wachten op gecensureerde stemmingmakende artikeltjes. Laat mij maar zelf aan waarheidsvinding doen dus doe eens login link en gegevens posten!
*mompelt iets over WOB*

copal | 11-06-11 | 09:29

Er is genoeg geld om over de balk te smijten. En rechtse hobbies als brandweer en brandveiligigheid, há, laten we daar maar een paar miljoen op bezuinigen.

WerktGoedMan | 11-06-11 | 09:26

Ge-wel-dig. Mijn pinksterweekend kan niet meer kapot.

munchener freiheit | 11-06-11 | 09:26

-weggejorist-

SH- | 11-06-11 | 09:25

Het is vast een ICT persoontje geweest die op te proppen kwam met deze backdoor of superuser inlognaam.

vip33 | 11-06-11 | 09:24

Dit is het betere werk. Weg met dat massagemeisje voor Nederlands ingeburgerde muzelmannen.

Vanbleautenbil | 11-06-11 | 09:22

Aaah, het gezicht van de PvdA moest gered worden. Dus mocht deze dame alles doen. De PvdA: snapt niet waarom mensen op deze partij nog kunnen stemmen.

Suriboy | 11-06-11 | 09:22

Lekkr uitmelken die Deep Throat.

Ratzing. | 11-06-11 | 09:22

Die Elatik is echt van elastiek.
Of ze weet veel over anderen en dan noemen we dat chantage.

Che_cuevara | 11-06-11 | 09:19

Kan de gehele Nederlandse politiek NU opstappen ajb?

Johnnie Stalker | 11-06-11 | 09:19

Iets met deksel en beerput. Zachte heelmeesters maken stinkende wonden. Houd woord Brussen! Elatik naar de bijlmerbajes!

Dulf | 11-06-11 | 09:19

Pinkstervakantie? Het is weer bij de overheid hoor, ik ben maar gewoon n dagje vrij. Maar laat ze maar ff genieten, als er volgende week maar koppen gaan rollen.

haat | 11-06-11 | 09:17

♫ Vol verwachting klopt ons hart. Wie de koek krijgt, wie de gard. ♫

Parama Purusha | 11-06-11 | 09:17

Username: Faat
Password: PVDA1

superjan | 11-06-11 | 09:17

Aaah, mijn dag is ineens goed ^^

TeeJee | 11-06-11 | 09:15

Heerlijk! Wanneer staat de eerste vent met ballen op die mevrouw Elatik c.s. een halt toeroept? Vanuit de PvdA hoeven we die actie niet te verwachten......

Snorry! | 11-06-11 | 09:13

Ja, ook goedemorgen.

nicks nuttig | 11-06-11 | 09:12

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken