
Maar verder een hele vriendelijke jongen. Even voorstellen, Marco Bonte, algeheel aluhoedje en bekend als de
zwaardslingeraar van Hoensbroek. Officieel totaal verknipt. Bewijst ook zijn
Facebook-profiel (
mirror). Inclusief vreemde
tijdreistheorieën (
voorbeeldfoto), trippend
YouTube-kanaal en
waanzinhyves (
glazen bol) over
Nibiru. Jup, die van het
journaal en andere
theorieën, inderdaad. Overigens dacht Marco zelf dat hij
Marduk was, een Mesopotamische godheid. Is weer eens wat anders dan Jezus of Napoleon. En omdat de reguliere zorg hem uiteraard zou hersenspoelen met Matrix-pillen kwam Marco Bonte nooit bij de
dokter. Zwaar psychotisch, net als Tristan van der Vlis, maar nooit gedwongen opgenomen. Deze gestoorde conniferenfikker kon gewoon jarenlang rondlopen met
zwaarden. Tot het een keer
fout ging en
Peter Metzen (
RIP) aan de verkeerde kant van een psychotische aanval stond. Dat zijn dus al twee psychiatrische slachtpartijen dit jaar. Misschien wordt het tijd om de put te gaan dempen?
Reaguursels
InloggenBeste nenny, of jij van mijn reactie nog meer jeuk krijgt laat mij onverschillig. Ik heb binnen mijn eigen familie op afstand meegekregen waartoe een schizofreen, die zich aan zijn behandeling onttrok, in staat is. Het was aan een snelle koelbloedige reactie van een familielid te danken en de daarop al even alerte reactie van de psychiatrische hulpverlening plus de inmiddels al goed ingelichte politie dat het voorval niet op een gruwelijk drama was uitgelopen. En verder, als jij een zwaar geestesziek persoon kent, in je eigen familie of je naaste kennissenkring, dan zou je het misschien laten om aan zijn/haar ziekte plompverloren en daarmee beledigende conclusies te trekken, bijvoorbeeld over bepaalde politieke voorkeuren die jou niet welgevallig zijn.
Ik krijg altijd enorme jeuk van dit soort types.
Het is het soort waarbij "schoppen tegen de maatschappij" religieuze vormen aanneemt.
Het is ook het soort wat "uit principe" niet werkt het heeft oer 'het systeem' alsof dat de vleesgeworden hel is uit hun wereldbeeld.
.
En jawel vuurspuger, dit soort figuren zijn meestal zo links als het maar kan. Kapitalisme is de duivel net als de VVD en alles is een samenzwering van een kleine club machtige mensen.
.
Daarbij menen deze figuren vooral overal RECHT op te hebben. Ze hebben recht op dit en op dat... en vooral RECHT op kritiek. Kritiek op ALLES.
.
Het ergste vind ik nog wel dat de meeste figuren die ik door de jaren heen ben tegengekomen die in dit profiel passen niet eens dom zijn ofzo.
Vaak hebben ze juist een hoog IQ.
.
Maar zo vermoeiend.
Waar was de GGZ, en de burgemeester? Een zorgmijder die, omdat hij zwaar gestoord was, voor die tijd al een bekende van de politie is geworden. Ik vind dat het tijd is geworden om een strafrechtelijk onderzoek tegen de blijkbaar steeds opnieuw falende GGZ in te stellen. Volgens mij maken daar veel te veel dik betaalde 'hulpverleners' er een potje van. Een greep uit de laatste negen maanden, Zaandam, Alphen aan de Rijn en nu weer Hoesbroek. Dit heeft m.i. niets met links te maken maar met figuren (zowel links als rechts) die te onkundig en/of veel te onverschillig zijn om hun (bestuurlijke) verantwoordelijkheid te dragen. Dus zijn sancties om de verantwoordelijken (GGZ, falende burgemeesters) tot veel minder onverschilligheid te prikkelen, m.i. op zijn plaats.
Die mafkees liep altijd te filosoferen met zichzelf op de akerstraat en het busstation... drugswahala van zuid Limburg. Gedwongen hulp zou passend zijn bij dit soort mensen. Go links..
Bij Geenstijl sijpelt het SBS onderbuikgevoel langzaam maar wel heel gestaag binnen ... en maar volhouden dat de overname door de televaag geen invloed heeft.
ja! kom, laten we iedereen die een afwijkende mening of levensovertuiging heeft preventief opsluiten!
Als we alle gekken op gaan sluiten houdt links geen zetel meer over.
@Zaza Zebra | 05-06-11 | 23:12 |
.
Deze post benadert de waarheid sterk...
Maar geloof maar niet dat de schuldigen ook maar 1 % aan zelfreflectie zullen doen.
Never, nooit!
En ondertussen vergaderen ze bij de GGZ lekker verder. Volgende agendapunt is acties tegen de bezuinigingen op de geestelijke gezondheidszorg. Als die doorgaan, kan er minder vergaderd worden, en dat brengt de kwaliteit van de geestelijke gezondheidszorg in gevaar.
Toeval? www.l1.nl/L1NWS/_pid/links4/_rp_links4...
Ik wordt er schijtziek van. Vroegah, ja vroegah werden dit soort mensen keu-rig opgeborgen in instanties die Zonneweide of Boszicht heetten. Niks aan de hand. En nu? Democratiseergelul over "de patiënt (of nog erger: cliënt) wil niet meewerken aan de behandeling". We zijn hartstikke rijk, we betalen ons blauw aan belasting, we weten alles van iedereen. Maar ingrijpen? Ho maar.
Marco of toch Angelo?
hoe een nadeel dat de pliesie niet goed kan richten een voordeel kan zijn
@sapjes | 05-06-11 | 20:17 | + 1 -
Tja ach misschien richtte hij/zij op zijn schouder...........
Misschien is het maar beter zo....
Nou sapjes, het zat zo, Nederlandse agenten zijn ook maar mensen, dus de agent mikte op de benen, maar raakte de nek, zelf weet ik heel goed wat schieten is en wat een pistool kan doen, want ik was vroeger ook zo'n talent in het leger...
Mooi dat die gozert dood is, maar ik vraag mij wel af waarom hij door de nek is geschoten. Was het de bedoeling om hem geheel uit te schakelen of gedeeltelijk uit te schakelen? Je kan hem toch ook gewoon door de poot of schouder schieten?
vragen vragen vragen
RIP voor slachtoffers en nabestaanden.
@ Tommygunner. Dat moet 'm wel haast zijn, mooi speurwerk, hehe.
Hobbykip | 05-06-11 | 19:40
Hij moest niks hebben van nazi's in ieder geval - zo te zien. Da's niet zo gek.
O ohw!
Is er al bekend wat meneer stemde? hèhèhè......
Volgens mij staat het slachtoffer gewoon op streetview maps.google.nl/maps?hl=nl&safe=off...
Anders laat je meneer Benton even met rust, heksenjager dat je er bent.
2 "psychiatrie gerelateerde" slachtpartijen ?
Kom kom, doe eens wat beter je huiswerk.
Zeg dan dat het er maar 2 zijn geweest die het nieuws hebben gehaald.
Het waren er veel meer,het zijn er veel meer en het worden er steeds meer.
Blijf maar knullig omspringen met psychiatrische patiënten, het "werkt" schijnbaar.
Hou die kop dus maar lekker in het zand.
En volgende keer weer lekker onthutst zijn met zijn allen gaarne.
Helaas is het nog altijd bijzonder moeilijk om iemand tegen zijn zin in gedwongen op te laten nemen. Hij/zij moet eerst een gevaar voor zichzelf of een ander vormen en als het eenmaal zover is is het meestal te laat.
Zo had een oud-collega een overbuurvrouw die ook niet helemaal stabiel was, liep overdag en 's nachts in haar nachtjapon over straat, duitse marsliederen te zingen, Hitlergroet brengen, auto's beschadigen, maar niemand greep in ondanks klachten van de buurt.
Tot ze op een dag 's nachts weer aan de wandel ging. De deur viel achter haar dicht, op zich geen ramp, alleen het was midden in de winter en het vroor dat het kraakte, dat bied een nachtjapon weinig bescherming.
De volgende dag vonden ze haar, zo dodo als een pierlala en vielen alle instanties over elkaar heen om om het hardst te mogen schreeuwen dat het systeem en een ander gefaald had...
OMG... it's Jesus time...
Alleen en alleen maar de schuld van links "hulpverlenend"/knuffelend NL.
Dikke boterhammen verdienen die mannen met ... met ... niks doen.
Het lijken wel sociale experimenten die ze loslaten op de niets vermoedende burgerbevolking.
Zoek de beerput maar eens tot op de bodem uit in dit geval en straf de schuldigen die ervoor zorgden dat deze meneer niet gedwongen aan de medicijnen zat op opgesloten was.
Hoe vaak gaan we deze berichten gvd nog lezen in de toekomst???
.
Nederland op zijn smalst, een waxinelicht werper sluiten we weken op en moet onderzocht worden, maar dit soort debielen lopen gewoon vrij rond.
Mooie communicatie-wereld, zou nu zijn facebook-vriendjes even checken op dagelijkse pilletjes die overgeslagen worden.
@ Be de Laer.
De goedkoopste oplossing is deze keer toegepast.
medicatie en achter een groot hek lijkt me. Wat moet je anders?
Op zijn Youtube kanaal noemde deze samoerai knutselaar zich saviour of the earth.
Wat een verschil met de enige echte Redder van deze wereld, Jezus die, nadat één van de discipelen met zijn zwaard het oor van een van de Romeinse soldaat had afgehakt, het er weer heelde.
Want wie met het zwaard slaat zal door het zwaard omkomen!
Dat heeft deze Marco Bonte niet begrepen maar waarschijnlijk begreep hij wel meer niet.
Deze Marco Bonte heeft zich voor de trein gegooid:
jeugdzorgelijk.web-log.nl/jeugdzorgeli...
Gelukkig is dit probleem in één keer door de politie opgelost.
kijk dan www.google.nl/imgres?imgurl=http://use...
Ik sweerr dit is die broer van benny jolink van Normaal ik sfeerr
Dan kun je wel proberen daar een stokje voor te steken.
Maar dat helpt niet. Tegen een zwaard.
Er moet altijd eerst iets vreselijks gebeuren voor er ingegrepen wordt. Maar ja, je mag ook niet iemand oppakken en opsluiten als die feitelijk geen strafbare feiten heeft gepleegd. Zo is het en zo zal het ook zijn (Minority Report is een geinige film over dat onderwerp).
wat een vereering van GeenStijl zal die zeker hebben wardeert stelletje sukkels
Een zwaard doet niks tegen Hollowpoint Silvertip. Zijn nek is waarschijnlijk appelmoes geweest van binnen. De silvertip spat uit elkaar in verschillende vlijmscherpe kartelige roterende mesjes. Probeer dat maar es te hechten voor je doodgebloed bent.
nog veel erger is dat er in diezelfde wijk niet minimaal 1 persoon rondloopt die die gast voortijdig weet uit te schakelen. desnoods vanaf afstand een koksmes in zijn rug gooien. Had je zo toch weer enkele doden kunnen voorkomen ipv achter de gordijnen toe te kijken hoe je dorpsgenoten door zo'n stuk onkruid worden afgeslacht.
Als je zoiets ziet rondlopen door je straat met van die lange snijwapens dan weet je toch al zeker dat zoiets niet goed gaat aflopen.
Had hij maar geprobeert mijn coniferen in de fik te steken was ik zo klaar met hem geweest.
ah, ik lees nu het berichtje pas wat hij heeft uitgevreten... das niet zo mooi..
Beleid uit de Randstad. Nog bedankt.
De Kampsjeng | 05-06-11 | 16:15
Tel het aantal Limburgers in dit kabinet eens voordat je wat plempt.
Ah, een Ableton Live gebruiker.. dat moet wel een toffe peer zijn...
mooi weten we dat ook weer, nu nog even een afschotvergunning en klaar is kees; waarom zie ik overeenkomsten met alphen a/d rijn....
De Kampsjeng | 05-06-11 | 16:15
De pliesie doet pas iets als er bloed vloeit. Jouw en mijn bloed welteverstaan. Bedankt, Nederlandse overheid indeed!
Nederland, ooooh, nederland.... jij bent het afvalputjeeeeeh..
Ach joh, het is gebeurd .. zand erover.
Mensen die op You Tube een wijsvinger op de camera richten kun je sowieso preventief opsluiten.
Het idee, het gruwelijke idee. Dat die afschuwelijke kop het laatste is wat je ziet, voor je de wereld voorgoed verlaat. Hopelijk heeft die ellendeling lang geleden voor hij, met politiekogels doorzeefd, ons verloste van zijn ellendige bestaan.
Uiteraard greep geen enkele hulpdienst in, want in Nederland hebben nog liever lijken op straat, dan dat een gek in z'n rechten beperkt wordt. Beleid uit de Randstad. Nog bedankt.
dopinie | 05-06-11 | 15:58 |
Prima , maar er zijn overal wachtlijsten dus je wordt niet 123 geholpen , verder zijn de afgelopen jaren
100 miljoenen bezuinigd op de geestelijke-gezondheidszorg.
Che_cuevara | 05-06-11 | 15:17 Dit is al de tweede keer in één weekend dat we de deskundigheid van @juriste ontberen.
Geile Markeerstift | 05-06-11 | 15:56 |
Idd , helaas leren hulpverleners , Politie en
de Gemeente maar langzaam hoe ze goed moeten communiceren met elkaar.
Dat er halverwege het jaar 2 extreme gevallen zijn die slachtoffers maken, geeft wel aan dat dit niet het enorme probleem is wat de media -en daardoor beïnvloedde publiek- ervan maken. Er zijn tenslotte een paar honderdduizend psychiatrische patiënten in NL. Psychoses gaan 99% van de gevallen gepaard met grote angsten die deze mensen juist contact en/of confrontatie met anderen doet mijden. Bij een enkeling is de paranoia zo groot, dat aanspraak of bemoeienis door derden, wordt gezien als een aanval.
Vanzelfsprekend moeten die mensen opgenomen worden, maar zoals Die Antwoord om 15:28 al schreef: Dat gaat zomaar niet (en terecht!). Wanneer echter de verhalen dat deze man wel vaker met een zwaard over straat liep kloppen, dan hebben plaatselijke GGZ/politie wel wat uit te leggen. Bescherming van de omgeving en samenleving staat al jaren voorop in de regelgevingen omtrent IBS, dus lawaaien dat die anders moet is onzin. Net als in zoveel branches tegenwoordig, is het de uitvoering waar het aan schort. Put dempen? Start bij de politie en GGZ-managers, en hun papierwinkels.
Triest verhaal, veel verliezers, geen winnaar. Bah. Moge de slachtoffers rusten in vrede (de doden dan, de gewonden kunnen beter maar gewoon herstellen)
@Nikkonolas | 05-06-11 | 15:50 |
Die smeedde hij zelf uit zilver bij volle maan...
Nikkonolas | 05-06-11 | 15:50 |
aub
kopen.marktplaats.nl/search.php?o=1&am...
@Nikkonolas | 05-06-11 | 15:50
Die zijn niet moeilijk te verkrijgen..
hoe komt die vent eigelijk aan een zwaard?
@ vetkleppert | 05-06-11 | 14:23
driemaal hulde voor u! Hulde! Hulde! Hulde!
Die mensen die hem z'n gang lieten gaan moet ook per direct opgepakt worden en naar de goelag gedeporteerd worden.
-weggejorist-
Alles wat u in deze blog leest (althans de persoonlijke verhalen) is WAAR en het zijn dingen die zelfs tot mijn geboorte terug gaan (sommige van u, weten dan ook iets meer van mij, daar ik af en toe wel eens blogs plaats met andere info, zoals mijn gescheiden ouders en dat mijn moeder een reptilian is, en ik er geen ben, en gezien reptilians alleen met elkaar verwant zijn of iets hebben, is mijn geboorte dan ook in scene gezet ...
.
Uh, ok. Erg triest dat hij gewelddadig is geworden.
" Hoi Marco
Dank je wel voor je reactie onder de foto die genomen is na de kristallen .
Ben er blij mee de uitstraling en werking is fantastisch .
Vanaf het eerste moment dat ik de Camelot Chrystals zag was ik gefascineerd. "
Die 'Trijnie is aan het verhuizen' op die hyves-pagina van hem is volgens mij ook aardig wat het pad afgedwaald.
In de wetgeving voor gedwongen opnames moet veel meer de bescherming van de omgeving en samenleving voorop staan.
Dit soort zaken zijn toch écht iets belangrijker voor de pliesie dan het vervolgen van al dan niet zwaardvechtende gekken:
www.powned.tv/nieuws/binnenland/2011/0...
Iemand d.m.v. IBS laten opnemen gaat niet zomaar.
Makkelijk om te roepen dat hij gedwongen moest worden opgenomen etc. etc. Iemand moet voldoen aan de 5 criteria Wet BOPZ.
Op het moment dat hij gek/ psychotisch is maar niet gevaarlijk voor zich zelf en voor anderen kan je iemand nooit gedwongen op laten nemen.
En iemand inschatten is niet zo gemakkelijk zoals bijv een gebroken been vast te stellen.
necrosis | 05-06-11 | 15:23 |
???
*aus*
brutus68 | 05-06-11 | 14:34 |
Op basis waarvan had je deze vent preventief op willen sluiten? Het plaatsen van teksten op Facebook en Hyves?
@necrosis | 05-06-11 | 15:20
Tuurlijk, breng ik elke week mee.
Over tripel gesproken.
Ga er nu maar eens aan beginnen.
Trouwens mevr Che vraagt ook weer aandacht en dat mag ik zeker niet verwaarlozen.
*out*
@Rammstein | 05-06-11 | 15:17
Die lijkt er niet eens op:
www.castingnieuws.nl/files/u_redactie3...
Wel even de boel aandweilen....
*grinnik*
CarlitoBrigante | 05-06-11 | 15:12
Yep. Toch bedankt!
leuk om te weten is dat er nog meer bezuinigingen en reorganisaties aankomen voor de GGZ.
Gisteravond met kromme tenen naar het journaal gekeken.
Interview met streepjespak op 2:23
www.youtube.com/watch?v=xBxNo0SELkc
@Che_cuevara | 05-06-11 | 15:16
Hopelijk weet je een kratje tripel en een paar sloffen sigaretten goed te verbergen.
Anders zijn we geen vriendjes meer.
@geenstijlsteengeil | 05-06-11 | 15:13
Natuurlijk niet.
Als je op Hyves een profiel hebt ben je toch zelf ook een beetje gek.
@zeg maar jansen | 05-06-11 | 15:12
Nog maar eens.
Er zijn reaguurders die het topic echt niet lezen.
Raar maar waar.
necrosis | 05-06-11 | 14:57 |
Nee, ik bedoel Russel Brand.
@necrosis | 05-06-11 | 15:09
Als dat zo zou zijn kom ik je elke week bezoeken.
Belooft.
@Tobi | 05-06-11 | 15:09
Dat wel, maar wel grappig.
@CarlitoBrigante | 05-06-11 | 15:07
Ik weet het. Helaas is het maar al te vaak zo.
Kijkt net zo fris uit zijn ogen als fietsmonster Arno Bonte.
@Steilloos ten Onder | 05-06-11 | 15:09
Voor brandstichting moet ik je verwijzen naar Faust, en die was geen lid van Mayhem maar van Emperor....
*klok, klepel, bullshit*
En 412 vrienden op Hyves die niet even denken van die is gek ofzo.
Joster | 05-06-11 | 15:10 Josti, heb je lang moeten zoeken?
Volgens mij is dat een van de linkjes uit het stukje boven.
@Aktivist | 05-06-11 | 15:07
*iets met put, kalf en dempen mompelt*
Succes in ieder geval.
p.s. blij dat ze hem hebben afgeschoten!
Goh, dat ie hyves en facebook had. En youtube. Van zo'n hemelbestormer verwacht je meer iets als een spacebookpagina.
De berichten van dit soort psychisch gestoorden volgen elkaar wel steeds sneller op. Ik zou ook van leer trekken als zo'n randdebiel met een fakkel met heg in de fik steekt. Niet wetende dat je dan 5 min later met en zwaard wordt aangevallen. Angstig! Slachtoffers RIP
Z'n hyves: marco-indo.hyves.nl/
Toch best opmerkelijk om te zien dat hij zoveel 'vrienden' op Hyves heeft.
Kaas de Vies | 05-06-11 | 15:03 |
MIJN aangifte is iig opgenomen. En gaat door naar de OvJ. De persoon in kwestie is een klassieke psychotische veelpleger en is als zodanig ook bekend bij de pliesie. Er zullen in de loop der tijd dus wel meer aangiftes tegen de man zijn geweest. En dus ook rechtszaken en veroordelingen.
@Che_cuevara | 05-06-11 | 15:05
Probeer je mij voor decennia achter de tralies te krijgen?
Jij.... gemenerik!
Geen winnaars, alleen verliezers hier weer.
Een psychotische man, helder.
Zorgelijk dat GS weer eens zo'n losse flodder waar je niks mee kunt de wereld in stuurt.
Altijd als eerste om erop te duiken, niet geheel ongeleid door geld, want commercieel blog.
Maar doe es wat kwaliteit, breng eens een suggestie ipv alleen dat doelloze geschreeuw (weinig wol, stuurlui aan wal etc).
De put dempen... da's lekker abstract. Is preventief psychotische mensen opsluiten, in behandeling dwingen, onder curatele stellen... de put dempen?
Het weigeren van zorg niet accepteren?
Hoe had je dat gedacht Johnny?
Of geef je langzamerhand in je obsessieve aanwassend gristenhaat er de voorkeur aan dat alles wat Jezus roept, riekt, klinkt of lijkt, opgepakt dient te worden?
Zou wel helder zin ipv dit vage gerelnicht.
@ Che_cuevara | 05-06-11 | 15:05
Ik heb sterk de indruk dat De Kreek vooral onbedoeld grappig is
@necrosis | 05-06-11 | 15:07
Het waren allemaal moordenaars en pyromaantjes.
CarlitoBrigante | 05-06-11 | 15:02
De pliesie doet in dit geval niks meer dan doorgeefluik spelen: De klacht gaat naar de OvJ, die besluit of er vervolgd gaat worden. Iemand langssturen om de gek af te halen: Daar was volgens de pliesie "geen capaciteit" voor. Er is overigens wél een getuige, die alles gezien heeft en ook aangeeft te willen getuigen. Dus als ze dit willen wegmoffelen, wordt het moeilijk. Morgen zet ik er mijn advocaat op. Eens kijken of die nog wat kan betekenen...
@Steilloos ten Onder | 05-06-11 | 14:59
Die bands kun je niet vergelijken, zanger "Dead" was niet helemaal fris in zijn hoofd en de ingehuurde bassist Count Grishnack is gewoon een ordinaire moordenaar.
@Che_cuevara | 05-06-11 | 15:04
Uiteraard.
Maar helaas beschikt onze landelijke pliesiemacht van een dermate slechte werkethiek dat dergelijke (in andere landen vrij normale) verwachtingen behoren in de categorie 'wishfull thinking'.
Helaas maar waar.
Zo zit meneer Depla (die met die VVd-dame in het bezemhok in Nijmegen) in het burgemeesterscircuit?
@necrosis | 05-06-11 | 15:03
De Kreek aanbeveelt.
Schijnt een uitstekende advocaat te zijn en heeft ook nog gevoel voor humor.
@CarlitoBrigante | 05-06-11 | 15:02
Al is het een simpele burenruzie, dan nog moeten ze er wat aan doen.
Zou niet de eerste burenruzie zijn die uit de klauwen loopt met fatale gevolgen.
En de politie hoort een aangifte te onderzoeken en niet alleen als zij een "vermoeden" hebben.
@Che_cuevara | 05-06-11 | 14:49
Volgens mij is Joris nog niet wakker, maar ik durf geen necromuzakje op te zetten.
Straks ben ik de lul en moet ik voor "het hekje" verschijnen.....
@Aktivist | 05-06-11 | 15:02 | + 0 -
Ja dat weet ik, maar je wilt dus zeggen dat 0,0 aangiftes daadwerkelijk zijn opgenomen?
d=t
@mokum4all | 05-06-11 | 15:01
De pil van Drion..
Kaas de Vies | 05-06-11 | 14:49
Artikel 12 is pas van toepassing als de OvJ besluit niet tot vervolging over te gaan. Of dat het geval is, moet nog blijken. Ik hou het iig in de gaten...
OT: Ik vraag me trouwens af of en zo ja, hoeveel aangiften tegen tHoTh de zwaardvechter al geseponeerd zijn in de loop der tijd....
Ik ben ervoor om dit soort probleem gevallen bij de verandwoordelijke mensen / ministers in huis te plaatsen. Misschien dat ze dan wel snel een oplossing vinden.
@Aktivist | 05-06-11 | 14:57
En wat doet de pliesie eraan?
Ik bedoel, als er toch meerdere buurtgenoten last hebben, dan wel aangifte doen.
Dan zou je, als pliesieman/vrouw zijnde toch wel gaan vermoeden dat er meer aan de hand is dan een simpele burenruzie...
Is er een soort prikpil om agressie te onderdrukken? Goedkoper dan opsluiten.
Met een bijl iemand te lijf gaan, je kan ook overdrijven
@Fijnstoffer | 05-06-11 | 14:54
Goed idee.
@necrosis | 05-06-11 | 14:57
Dat is nog niets vergelijken met Mayhem.
Het slaat nergens op om deze man te vergelijken met Tristan. Bonte had veel meer intellectuele bagage, dat is wel duidelijk. Ik heb meer respect voor een gek die tijdmachines ontwerpt, dan voor een blowende fps-verslaafde. Ook het zwaard als wapen is origineel en minder laf dan mensen afknallen met een gun.
@Eurotokkie | 05-06-11 | 14:53
Als dat naar Mars is verplaatst zou zomaar kunnen.
CarlitoBrigante | 05-06-11 | 14:51
Aan dat buurtfeest wordt gewerkt, hij heeft hier in de buurt genoeg "vrienden". Verhuizen is een optie maar het gaat hier om koopwoningen c.q. m'n huis verkopen. Dus geen peuleschil momenteel...
@Rammstein | 05-06-11 | 14:46
Bedoel je niet de broer van deze freak:
userserve-ak.last.fm/serve/252/345993....
En voor mensen die niet weten wie hij is:
Glenn Benton, zanger/ bassist van Deicide.....
Wow, je krijgt een aardig kijkje in zijn gekte door die sociale profielen. Hij was wel een meester in godwinnen, gezien de foto's op FB.
.
Overigens kun je dit soort incidenten nauwelijks voorkomen. Ik sluit me ook aan bij CoJoNes | 05-06-11 | 14:37 aan. Elke schizo opsluiten zou wreed zijn. De meesten zijn zachtaardig. Als er tekenen zijn dat iemand zichzelf of anderen geweld dreigt aan te doen, moet er natuurlijk wel gedwongen opname plaats vinden. Bij dit geval zullen er waarschijnlijk wel wat fouten gemaakt zijn. Onverdraaglijk idee voor de nabestaanden.
2011 Summer of Psycho's
Hoe moeilijk is het om iemand die met een fakkel dreigt in zijn knie te schieten?
@irriducibili79 | 05-06-11 | 14:52
Hoewel fout, toch LOL.
*zichzelf schaamt*
@Che_cuevara | 05-06-11 | 14:52
Even vragen aan KPN. Die weten alles via DPI.
@Willianus Wortelus Als deze man een Powerr-line stoorder had gebouwd met een EL86 had betere krachten opgeroepen. Zeer eenvoudig te bouwen en uiterst doeltreffend
Fijnstoffer | 05-06-11 | 14:51 |
Gemeentehuis van Almere ?
Even off-topic:
Griekenland heeft weer 100 miljard extra nodig, of we allemaal nog even diep voorover willen bukken.
www.nu.nl/economie/2532402/griekenland...
@PietGeniet | 05-06-11 | 14:46
Niemand weet nog of ze in het hiernamaals geen internet hebben.
Castle Bravo | 05-06-11 | 14:39
Je hebt volkomen gelijk.
Hij was gewoon zo in de war dat hij "the Axe-effect" verkeerd interpreteerde.
@ir. K. Via | 05-06-11 | 14:49 | + 0 -
U bent duidelijk een ir.
Intussen doet dit soort mensen wel grote ontdekkingen.
ET's rape dungeon en het kruis van de Martiaanse JC bijvoorbeeld:
www.telegraaf.nl/buitenland/9958791/__...
@Captain Pervert | 05-06-11 | 14:44
Omdat hij nu bij de engelen is waarschijnlijk.
@Aktivist | 05-06-11 | 14:48
Uzi aanschaffen? Verhuizen? Buurtfeest organiseren met je buurman als VIP-gast? Hotel boeken?
Opties te over...
@Aktivist | 05-06-11 | 14:48 | + 0 -
Ik weet niet hoe ik zou reageren in uw situatie, misschien iets assertiever. Hier is art 12. voor uitgevonden.
@Aktivist | 05-06-11 | 14:48
Snap ik volkomen. Ernstig dat je jezelf niet kan en mag verdedigen tegen dit soort gasten.
Steilloos ten Onder | 05-06-11 | 14:47 | + 0 -
Meen dat dat gebruikelijk is, inderdaad, maar ik zal het niet meer lezen, anders wordt mijn thee koud.
@klaartjewijn | 05-06-11 | 14:41
Da's nou stom.
Door je geschreeuw maak je Joris wakker.
En bij niemand is opgevallen dat het 'tijdreisdevice' niets meer dan een kaart is van ruïnes...
Toch mooi dat iemand pas gedwongen opgenomen kan worden wanneer hij een gevaar voor zichzelf of een ander is, waarbij opgemerkt dat een gevaar voor zichzelf nog het minste probleem is...
CoJoNes | 05-06-11 | 14:44
Niet om het een of ander, maar ik heb dus toevallig een geflipte buurman, die momenteel weer in een zwaar psychotische fase zit en mij en anderen lastigvalt en bedreigt (gisteren nog aangifte gedaan, zonder dat de pliesie iets onderneemt natuurlijk, ik ben immers geen dochtertje van een rijke pief, maar een gewoon hardwerkend, belasting betalend persoon).
Bij mij ziet de kansberekening er dus iets anders uit....
@ Bamse,
Ook het eerste dat mij opviel!
Wel triest dat de ggz eigenlijk een papieren tijger is, en altijd de Henk de sjaak is van het regeringsbeleid.
@Castle Bravo | 05-06-11 | 14:39
Echt joh?
Onderzoekje naar gedaan?
Vertel, gooi het eruit, dat lucht op.
@Überbottehork | 05-06-11 | 14:43
Dat begint er al op te lijken. Volgens mij moet ik nu "linkse slappe zak" roepen of iets dergelijks?
@PietGeniet | 05-06-11 | 14:46 | + 0 -
Basale domme emotie, "kick them, when they are down".
@Steilloos ten Onder | 05-06-11 | 14:43
Klinkt wel logisch. Ik doelde meer op 2 uitersten. Dus 100 worden en een(daadwerkelijk) saai leven of 50 worden en een super leven hebben.
Wel raar trouwens dat allerlei lui zich kennelijk nu geroepen voelen om z'n Facebook en Youtube account onder te spammen. Wat schiet je daar nou mee op? Hij gaat het echt niet meer lezen hoor.
@klaartjewijn | 05-06-11 | 14:41
Wil je niet zo schreeuwen, ik ben niet doof!
Russel Brands' older brother
@brutus68 | 05-06-11 | 14:44 | + 0 -
U krijgt grootheidswaan, als u aan mijn Pielemuis denkt?....... HEY!
CarlitoBrigante | 05-06-11 | 14:42 |
Kolpt ,ik heb een hangmat en een kratje bier , en zo kan ik 100 worden dit is pas echt leven.
@Nacho_Vidal | 05-06-11 | 14:42 | + 0 -
Zodat hij in het hiernamaals met een blauw oog rondloopt?
@Willianus Wortelus | 05-06-11 | 14:30
Nog even geduld dus, dan zijn we van dit soort uitwassen verlost
@kees2790 | 05-06-11 | 14:32
Dat deden ze ook, maar toen bukte hij.
brutus68 | 05-06-11 | 14:34
Of ze vinden ergens een geflipte psychiater die ze voor "mentaal gezond" verklaart. Lekker goedkoop. De omgeving van zo'n figuur zit dan met de gebakken peren.
@Kaas de Vies | 05-06-11 | 14:43
Ik krijg er altijd grootheidswaan van....
@Aktivist | 05-06-11 | 14:42
De kans is nog steeds groter dat je doodgaat door EHEC dan dat je vermoord wordt door een psychotische buurman.
Hoe komt de Telegraaf er bij dat deze meneer Angelo heet?
www.telegraaf.nl/binnenland/9955496/__...
EO landdag type, daar lopen er zoveel van rond is geen beginnen aan.
Steilloos ten Onder | 05-06-11 | 14:38 | + 0 -
In dat geval: to-taal mee oneens! Zoiets zeg je toch niet, spiegopaten hebben ook gevoel hoor!
@CarlitoBrigante | 05-06-11 | 14:42
Ik heb als burgerlul genoeg lol hoor. Het leven hoeft niet altijd "extreme to the max" te zijn.
@Grrrits | 05-06-11 | 14:31
Tja, een goed begin is alles he.
Nog ff zo doorgaan krijg je ook meteen je eerste "opgerot"
@Eurotokkie | 05-06-11 | 14:42 | + 0 -
Als ik aan mijn Pielemuis denk word ik altijd manisch.
Maar hij is wel Ableton Live fan!
@klaartjewijn | 05-06-11 | 14:41
De lokatie van Troje was toch al bekend..
nl.wikipedia.org/wiki/Hisarlik
@Steilloos ten Onder | 05-06-11 | 14:25
Je kan ze altijd voor eeuwig inblikken.
CoJoNes | 05-06-11 | 14:37
Nou, dat is een hele geruststelling. Vooral als je zo'n mafketel naast je hebt wonen.
@Willianus Wortelus | 05-06-11 | 14:30
In landen waar de sharia heerst zitten die in de regering.
Castle Bravo | 05-06-11 | 14:39 |
Van Viagra wordt ik depressief daar neem ik antidepressiva erbij.
@Steilloos ten Onder | 05-06-11 | 14:36
en
@Eurotokkie
Gaat het leven er niet om ook daadwerkelijk echt te 'leven'?. Met al zijn ups and downs?
Of verstaan jullie onder 'leven' alleen maar een beetje rondlopen op deze aardkloot en voor de rest niks doen?
Ieder zijn ding zullen we maar zeggen.
Een paar goede stampen op zijn muil zal hem leren.
@Castle Bravo | 05-06-11 | 14:39
Dus als je Viagra slikt ben je een psychiatrische patient? Waar slaat dat nou weer op?
@Steilloos ten Onder | 05-06-11 | 14:36
www.youtube.com/watch?v=QohvQH4b7ns&am...
-weggejorist-
@Castle Bravo | 05-06-11 | 14:39 | + 0 -
Serieus....? Denk er nog even over na, en probeer het opnieuw.
@necrosis | 05-06-11 | 14:28
Nee hoor.
Mon emperuer.
Je hebt ook narcistische idioten die ons een voorgelogen oorlog intrekken en talloze slachtoffers maken. En die mogen gewoon los rondlopen in de tweede kamer.
-
Ik heb nieuws voor jullie: alle moordenaars (incl. boven) zijn psychiatrische patienten, maar niet iedere psychiatrische patient is een moordenaar.
Naar schatting loopt 1 op de 2 reaguurders hier ook op Viagra en\of anti-depressiva.
Hij lijkt op een antiliaan die ik ken! Nu maar hopen dat hij niet ook zo gek is..
@Überbottehork | 05-06-11 | 14:37
Wat jammer, zo blijft het erg rustig in de panelen.
Hmmm....... he's got this "you don't fuck with me" look........
Kompleet uit de poppekast gepleurd die gast. !RIP
@Kaas de Vies | 05-06-11 | 14:37
Gedwongen opname lijkt me het best. Voor de patient en voor de omgeving.
@Eurotokkie | 05-06-11 | 14:29
Nee, links zal daar inderdaad niet op bezuinigen. Dat ben ik volkomen met je eens.
Alleen stellen die de prioriteiten even anders.
Daar mogen de "managers" niet onder leiden.
Maar bezuinigen doen ze wel degelijk.
Allen op de verkeerde plekken.
Steilloos ten Onder | 05-06-11 | 14:36 | + 0 -
Eens, eens en eens.
@Charles Swietert | 05-06-11 | 14:32
Zoek de overeenkomsten:
www.google.nl/imgres?imgurl=http://www...
Dit soort idioten zijn er altijd geweest en zullen er altijd blijven. Het is een compleet achterlijk idee dat criminaliteit en psychoten uitgebannen kunnen worden in welk land dan ook. Zuur, ernstig kudt, apenballen zuigend en onvoorstelbaar treurig voor de nabestaanden van zijn slachtoffer maar dit soort shit gebeurt dus.
@Steilloos ten Onder | 05-06-11 | 14:36 | + 0 -
Dat kan je als een gegeven zien, maar onze humaniteit moet dit soort mensen helpen. En in dit geval kan je er vanuit gaan dat gedwongen opnemen het beste is. (ken de casus niet).
CarlitoBrigante | 05-06-11 | 14:35 |
Niet moeilijk , 100 worden.
@CarlitoBrigante | 05-06-11 | 14:35
100 worden. Ik heb het niet zo op doodgaan.
@Überbottehork | 05-06-11 | 14:34
Jammer dat Darwin erbij halen wordt gezien als een Godwin, maar dit soort mensen voegen nou niet veel toe aan de genenpoel. Maarja, dat mag niet gezegd worden.
Afgezien van het feit dat ze ruimte in beslag nemen, eisen ze ook tijd op van de verzorgers bij patiënten die wél te helpen zijn. Maar goed.
Is hij familie van deze?
www.usageorge.com/Wallpapers/Patriotic...
Charles Swietert | 05-06-11 | 14:32
Met de kanttekening dat met een zo laag cameraperspektief zelfs Wesley Schneider net zo lang als Peter Steele lijkt.
kees2790 | 05-06-11 | 14:32 |
Misschien hebben ze wel op zijn benen gericht , maar
ja de schieten van de Politie is niet echt super
te noemen.
@Boris Poepnagel | 05-06-11 | 14:16
Don't mistake lack of talent for genius.
-peter steele-
@Steilloos ten Onder | 05-06-11 | 14:30
Wat heb je liever?
100 worden terwijl je een saai burgermansleven leidt? Of 50 worden en er alles uit halen wat er in zit?
@Grrrits | 05-06-11 | 14:31
Ik kijk er niet vreemd van op, dat je er gelijk je eerste -weggejorist- overheen krijgt.
Steilloos ten Onder | 05-06-11 | 14:25 | + 0 -
Het zijn net gelovigen, die psychopaten. (wat vice versa ook geldt, imho)
Al met al een tragisch verhaal. Deze patient had allang ergens in een gesloten setting moeten zitten. De hulpverlening kan je nauwelijks iets kwalijk nemen, soms zijn de rechten van verwarde geesten iets te goed beschermd in ons land...
Charles Swietert | 05-06-11 | 14:32
God bless poor old Peter Steele. R.I.P.
Lijkt wat op Peter Steele
Mooi dat ie is doodgeschoten door de politie,maar vraag me toch af waarom de agenten niet op zijn benen schieten,maar tis beter zo,opgeruimt staat netjes
@Grrrits | 05-06-11 | 14:31
Reclame maken voor jezelf, dat doe je maar ergens anders. Kssst!
@Steilloos ten Onder | 05-06-11 | 14:30 | + 0 -
Gelukkig wil niemand Kaas de Vies zijn, 1 is al genoeg.
-weggejorist-
-weggejorist-
@Willianus Wortelus | 05-06-11 | 14:30
In landen waar de sharia heerst heb je ook geen welvaart.
"Denk niet dat ik gekomen ben om op aarde vrede te brengen. Ik ben niet gekomen om vrede te brengen, maar het zwaard. (Matteüs 10:349"
In landen waar de sharia heerst lopen dit soort mongolen niet los over straat.
Snap trouwens niet waarom mensen zo graag Jezus of Napoleon of wie dan ook willen zijn. Volgens mij liep het namelijk niet al te best af met al die gasten.
Nee, anonimiteit en een saaie burgerlul is meer mijn ding.
@Kaas de Vies | 05-06-11 | 14:27
Vind ik dus ook.
Che_cuevara | 05-06-11 | 14:26 |
Oplossen door te bezuinigen op de geestelijke gezondheidszorg , yep
Laat de hele wereld nou maar atheïstisch zijn, dan weet ik zeker dat er veel minder gezeik zou zijn en er zoveel minder doden waren. Kudtgeloof. Maar goed de mensheid is te gebrainwashed, dat zal nooit gebeuren. Heel veel RIP naar Peter Metzen.
Zo zie je maar weer: religie is ideaal geestesvoer voor psychosepatienten.
Ik ben Napoleon, heeft iemand daar problemen mee?
*in broek pist van het lachen*
Marco Bonte : "there will be no ascention - its all a hoax from the darkside to trick us"
12 mei om 9:38
Star wars fanaat.
Maar even serieus, wat een leipo.
Kut.
Staat Limbabwe er weer mooi op.
En het was al niet zo best.
*huis te koop zet*
@Kaas de Vies | 05-06-11 | 14:26
Dat verklaart niet alles maar wel heel veel.
@Steilloos ten Onder | 05-06-11 | 14:25 | + 0 -
Ja. Dan doen we ook niets met ze. Er zijn gewoon mensen in de samenleving die niet te genezen zijn, en die moet je tegen henzelf beschermen en opsluiten. Dit kan humaan, ze blijven per slot van rekening ziek. En dat mag geld kosten, hoeft niet op bezuinigd te worden.
Deze man was zeker de weg kwijt , het riddertoernooi is een straat verder !
Perfekte kop voor een zanger van een metalband. Had at dan gedaan zou ik denken. Kun je al je waanzin kwijt in je songteksten.
Maar psychopaten zo snel mogelijk repatrieren in de samenleving is heel humaan. (en goedkoop) Zo hoeft de patient niet eeuwenlang duur opgeslagen te worden op de longstay. Anker en Anker zijn hier heel duidelijk over.
Dat criminelen 70% van de tijd recidiveren en psychiatrische patiënten onbehandeld door de samenleving heen rollen zal de overheid een zorg zijn. Er wordt immers niet gejat in het tweede kamer gebouw.
@Kaas de Vies | 05-06-11 | 14:24
*huivert* Ik haat het woord duiding zo erg, maar graag gedaan. ;-)
@Che_cuevara | 05-06-11 | 14:24 | + 0 -
Hij was links.
Aan zijn shirtje te zien maakte hij ook muziek, maar dat denk ik niet.
@Eurotokkie | 05-06-11 | 14:23
Als het al opgelost gaat worden zal het zeker door rechts zijn.
Links is namelijk blind voor dit soort zaken.
Over de doden...
De eerste prikbord berichten komen al binnen, nou dat zal een hele gezellige Facebook pagina worden.
@Überbottehork | 05-06-11 | 14:21
Het probleem is, die gasten weten zelf niet eens dat ze fout zitten. Je kan echt helemaal niks met die mensen.
@Kaas de Vies | 05-06-11 | 14:23
Maar ietsje stommer want vermoord door zijn aangenomen zoon.
kapotte_stofzuiger | 05-06-11 | 14:22 | + 0 -
Mag niet hè. Psychopaten met harde hand uit de samenleving verwijderen moeten we nie willen met zijn allen. Lief doen tegen ze, dan komt het vast goed.
@Überbottehork | 05-06-11 | 14:21
Zelfde diagnose, maar wel andere pillen.
@Steilloos ten Onder | 05-06-11 | 14:22 | + 0 -
Bedankt voor de duiding, dat had ik nog niet beseft.
Geloven in het bovenaardse, dan moet je ook wel behoorlijk kierewiet zijn. Maar hoe sluit je die mensen in godsnaam allemaal op?
Ik heb al het vertrouwen dat rechts dit gaat oplossen , echt.
@Che_cuevara | 05-06-11 | 14:22 | + 0 -
Dan ben ik Caesar, hij was sowieso een beter veldheer.
@MrTitanski | 05-06-11 | 14:22
Is niet lastig, maar wel in eigen land.
Je kunt nou eenmaal niet alle prettig of minder prettig gestoorde mensen tegen hun wil gaan opsluiten. Dat kan pas als ze een gevaar voor zichzelf of hun omgeving zijn.
Het zou een enge en saaie boel worden als het anders geregeld was.
Helaas gaat dat een enkele keer mis. Ongelofelijk tragisch, maar ik ken geen beter alternatief.
Nee joh, dat soort mensen gaan we niet meer opnemen hoor, valt geen cent aan te verdienen!!
@Kaas de Vies | 05-06-11 | 14:21
Met het kleine verschil dat die geen moord plegen.
@Überbottehork | 05-06-11 | 14:21
Standrechtelijk executeren. Hulde voor de agenten in kwestie.
@kapotte_stofzuiger | 05-06-11 | 14:21
Dat kan niet want dat ben ik.
Kaas de Vies | 05-06-11 | 14:18 | + 0 -
Zou lastig zijn om alle gristelijke en islamistische fundi's dwingen hulp te gaan zoeken. Die sporen namelijk ook niet.
Ja, wat moet je met zulke lui. Als ze behandeling al toelaten is het de vraag of ze genezen. In een P.I. heeft ie ook niets te zoeken. Doodstraf doen we niet aan. Dat wordt pappen, nathouden, knuffelen, vergoeilijken, een dak boven het hoofd geven, voeden, geld geven, op vakantie sturen (en dan nog, hoe stom, een retourtje geven ook). Tot zijn volgende rampage, dat is. Dan weer een nieuw psychologisch rapport opstellen, zelfde diagnose, zelfde non-maatregelen.
LOL @ "Marco Bonte (Jesus II)"
Vroeger dachten ze Napoleon te zijn.
@Che_cuevara | 05-06-11 | 14:21
"h"naar boven schopt.
@ Steilloos ten Onder | 05-06-11 | 14:20 :
Daar heb je gelijk in.
@Steilloos ten Onder | 05-06-11 | 14:20 | + 0 -
Nee maar je hebt altijd weer malloten die dit niet zo zien en de omgeving gaan "stalken". Eigenlijk dan dus net zo verknipt als de dader.
@Boris Poepnagel | 05-06-11 | 14:16
But is spirit lives forever.
Zeggen ze.
@De Opste | 05-06-11 | 14:19
Wat maakt dat uit.. je bent toch niet verantwoordelijk van de daden van een ander.
Leuk dat Faceboek... Nu weet heel Nederland wie 'vrienden' van deze alleraardigste meneer zijn.
Had nog heel veel goed werk kunnen verrichten, als er een wil was geweest.
Vast een hele moeilijke jeugd gehad enzo, het was verder een hele goeie sympathieke, knappe, spontane jongen die hard werkte.
Oh wacht, dat is het bekende riedeltje. De werkelijkheid is anders.
oh, en ik heb niets tegen metalheads hoor. Luisterde er vroeger ook naar.
Hij noemt zichzelf ook Jezus de tweede.
Hij scheen goed met dieren om te kunnen gaan.
Ik snap het niet, er is een indicatie dat hij niet helemaal lekekr is kan je hem toch DWINGEN, hulp te zoeken. Het juridische kader is er, nu nog de wil. Zulke evidente zaken los laten lopen is bijna medeplichtigheid.
Peter Steele is nu dan toch officieel dood.
Hij ziet er ook zeer vrolijk en gezond uit.
Wat is er verdomme vreemd aan tijdreizen. Als ze van mij 1 ding mochten uitvinden was het dat wel.
Ontopic: Ziet er uit als een verlopen metalhead die nooit de schakel heeft kunnen maken van underground naar fatsoenlijk mens in de maatschappij.
Wat geloof toch allemaal voor mooie dingen met zich mee brengt in deze wereld... RIP.
Met een theedoek voor z'n kop zou hij er dus voor de Kreek door kunnen gaan?
Hmmm... Bonte... loopt er in Rotterdam geen bomenknuffelende equivalent van rond?
REAGEER OOK