Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

LIVE: voorgeleiding Ratko Mladic

molenaarmladicmetpetje.jpg NU op televisie, ook HIER online live te volgen: het eerste mediaoptreden van die knotsgekke oorlogsmisdadiger Ratko Mladic. Opa wordt vandaag voorgeleid aan de rechters van het VN-tribunaal in Den Haag nadat hij eerst veilig in geblindeerde SUV's langs protesterende rouwmoeders is geloodst. Dat worden de komende maanden dus ontelbaar doodsaaie kruisverhoren over pianospelers en een Mladic met oortje die 8000 x alle aantijgingen ontkent. RechtbankTV; snel saai, maar nu nog even interessant.

Reaguursels

Inloggen

-weggejorist-

PVV Kamerlid | 06-06-11 | 18:01

@pielewaaier | 04-06-11 | 08:38
Verder alles goed met je?

doenormaal! | 04-06-11 | 09:58

Er is niets nieuws onder de zon hoor met dat soort "beesten"."Zoals de storm rust in der zeeën diepte ,de dood in het rustend zwaard,zo slaapt de wildheid en het geweld in aller mensen borst" zei Calderon de la Barca.
Wij hebben er ook ettelijke gehad,zelfs wel met een lintje : de geus Lumey,generaal v.d.Heyden,generaal Vetter,de officieren: Cristoffel en Westerling.Karremans is met zijn proost bij het afscheid van Ratko ook verdacht geraakt.

Dolphi | 04-06-11 | 09:54

doenormaal! | 04-06-11 | 00:32 | + 0
Het is voor u niet te hopen.... maar uw ''misselijkheid''heeft mogelijkook lymfklierkanker als oorzaak.... op naar een arts!

pielewaaier | 04-06-11 | 08:38

-weggejorist-

herodus | 04-06-11 | 06:50

Hij zou lijden aan lymfklierkanker.... *kuch* Altijd hetzelfde gezeik met die oorlogsmisdadigers. Als ze worden gepakt zijn ze opeen heel erg ziek, zwak en misselijk... *er misselijk van wordt*

doenormaal! | 04-06-11 | 00:32

Hey B-mans, je vergeet nou alweer een alt attribute onder het plaatje te zetten.

Reckneya | 04-06-11 | 00:11

You look like a fucking duckhunter esse !!

Respeezy | 03-06-11 | 23:55

Mladic deed wat hij moest doen om de servische dorpen rond Srebrenica te beschermen. In een oorlog gebeuren gruwelijke dingen. Hoeveel vermoorde moslimmannen hadden servisch bloed aan hun handen?

Dikke Mik | 03-06-11 | 19:42

-weggejorist en opgerot-

DrsBukkake | 03-06-11 | 19:17

@mrXL 12.17u Ach, wat is vooringenomenheid;) Ik ben na mijn bijdrage van 13.57u nog maar eens verder gaan kijken naar de ''weinige moslimcommandanten en slachters die veroordeeld zijn'', en dan weet je niet wat je leest. Het lijkt wel een vrijbrief voor deze figuren om er op los te moorden. De weinige moslimslachters die al veroordeeld zijn, zijn allang weer vrij man. Zelfs niet eens gestraft, zoals Generaal Halilovic en massamoordenaar Naser Oric. Wat betreft Kosovo is het nog erger gesteld.

rien6139 | 03-06-11 | 16:21

het krijgsbedrijf is een onfrisse zaak. Wie denkt dat je een oorlog kan voeren en je handen schoon houdt is niet goed snik (mesjokke dus). na de moord op Milosevic kunnen we nu gaan zitten wachten op de moord op Mladic. Laat het maar aan de witte jassen over om dat effe te rochelen
Zag laatst dat program over Mcnamara. t ging niet over Vietnam maar over de fire bombing van japanse steden. Dat had hij zo bedacht. heel japan stond in de fik. Mcnamara zai als we de oorlog hadden verloren, waren wij nu aangeklaagd wegens oorlogsmisdaden. make no mistake about it.

HorselessRider | 03-06-11 | 15:51

Beste Brusselmans.. dat Mladic een knotsgekke oorlogsmisdadiger is,zal eerst nog aangetoond moeten worden... vooralsnog heeft hij gehandeld als van een generaal verwacht kan worden en dat is de vijand uitschakelen en daarbij is hij nogal grondig te werk gegaan,tenminste daarvoor wordt hij verantwoordelijk gesteld.
Ik kan moeilijk het gevoel wegdrukken,dat het Ned'se volk hier wraak wil nemen op de ongelooflijk laffe houding van weleer en waarbij niet alleen Karremans,maar ook het Ned'se volk mateloos door Mladic vernederd werd,die op dat moment een spelletje blufpoker speelde.. en met succes.
Nu durven we.. nu Mladic als aangeschoten wild door ziekte als wisselgeld is gebruikt door de Servische regering en dit vooral op aandringen van de Ned'se regering.

pielewaaier | 03-06-11 | 15:49

@castle bravo 11.02u Verschil moet er zijn.
Zomaar een bericht uit 2010.
''De voormalige bevelhebber van de moslims in Bosnie Rasim Delic is vrijdag op 61-jarige leeftijd in zijn huis in Sarajevo overleden. Delic was bevelhebber van Islamitische strijdkrachten die Bosnie wilden afscheiden. Hij vond daarbij Serviers en Kroaten tegenover zich. Hij was ook bevelhebber gedurende de hele oorlog van 1992 tot 1995.
In 2005 gaf Delic zich over aan het Joegoslavie-tribunaal dat hem wilde berechten wegens verantwoordelijkheid als commandant voor ernstige misdaden, gepleegd door zijn strijders onder wie de extremistische moejahedien. Hij kreeg in 2008 (liefst) 3 jaar cel maar ging in hoger beroep. Deic is 1 van de weinige moslimcommandanten die door het tribunaal zijn berecht

rien6139 | 03-06-11 | 13:57

Fascinerend om die beulskop in close-up te zien.

Gootbalkoning | 03-06-11 | 13:37

Zo.
Dan ga ik nu even lekker komkommer eten.
*aus*

Rammstein | 03-06-11 | 13:35

hij mag binnekort toch wel een weekendje op zeilkamp?

bigoks2531 | 03-06-11 | 13:34

Kaas de Vies | 03-06-11 | 12:38 |
Uiteraard.

Rammstein | 03-06-11 | 13:26

En verdomd... ik heb het nog goed gehoord ook. Die getuige waarmee de NOS op de proppen kwam... hier een oud artikel uit de Groene van 13 maart 1996:
"Een van hen is de in een dorpje bij Srebrenica geboren, 25-jarige soldaat Mevludin Oric. Hoewel het Haagse tribunaal hem verzocht niet in de openbaarheid te treden, gaf hij toch, geirriteerd door 'het gebrek aan belangstelling van staatsinstellingen voor hem en zijn gezin', in oktober vorig jaar een exclusief interview aan het Kroatische blad Nedjeljna Dalmacija. Oric - 'mijn vader is verdwenen, alle vier mijn zwagers en tal van neven zijn vermoord' - blijkt familie te zijn van Nasr Oric, de commandant van Srebrenica, die door de Serviers van oorlogsmisdaden wordt beschuldigd ('het Beest van Bosnie') en tegen wie het tribunaal een aanklacht in voorbereiding heeft.
Mevludin Oric vertrok als HVO-vrijwilliger in januari 1992 naar Kroatie om er een militaire opleiding te volgen. Hij zou bij de eventuele herovering van Vukovar worden ingezet, maar belandde als lid van de beruchte Kroatische vrijwilligersbrigade 'Koning Tomislav' in Herzegovina, waar hij onder andere meehielp aan de bezetting van de kazerne te Capljina (later een gevangenkamp voor Serviers). Na een korte vakantie in Kroatie werd Oric samen met andere vrijwilligers de Sava overgezet om in de plaats Orasje de strijd tegen de 'Cetniks' (de Serviers) aan te binden. In deze streek, de Posavina, vond nog voor de oorlog goed en wel was begonnen de eerste massamoord plaats - niet met Kroaten of Moslims maar met Serviers als slachtoffers (Sijekovac, 27 maart 1992).
Vrijwilligers als Oric vormden de kern van de militaire politie van de HVO en verzorgden de 'toelevering' aan het uitgebreide systeem van Moslim-Kroatische gevangenkampen dat in dit gebied ontstond. Toen Oric hoorde van de moeilijkheden in Srebrenica, besloot hij naar zijn geboortegrond terug te keren. In het interview zegt hij te hebben gediend als 'commandant van een sabotage-eenheid'. Het terrein rond de stad kende hij op z'n duimpje; aan de vooravond van de grootscheepse uittocht van de Moslims wist hij al 'dat niet meer dan de helft van ons het zou kunnen uithouden'. Oric vertrok in de achterhoede van de kilometers lange stoet. Hij werd in de buurt van Kravica gevangengenomen en beweert dat de Serviers hem via Bratunac naar een school annex gymzaal in het dorpje Glumina ten westen van Zvornik hebben gebracht. De mannen daar werden in vrachtwagens weggevoerd naar een executieplaats. Oric kan het navertellen, net als de 55-jarige Hurem Suljic, de 63-jarige Smail Hodzic en Nedzad Avdic, een jongen van zeventien."
groene.nl/1996/11/deconstructie-van-ee...

polt | 03-06-11 | 13:14

@Che_cuevara | 03-06-11 | 12:51
Wat is hier?

Haragha | 03-06-11 | 13:06

@Haragha | 03-06-11 | 11:40
Hier een stuk of 5 wijken.
Inwoners ongeveer 7732.
En ja het is een stad sinds 1366.
Da's maar 60 jaar later dan Amsterdam

Che_cuevara | 03-06-11 | 12:51

PVDA Mea Culpa.

bosbaan | 03-06-11 | 12:50

@Polt 11.02

De Nederlandse rechter heet Ori.

bosbaan | 03-06-11 | 12:48

@Kaas de Vies | 03-06-11 | 12:30
Lijkt me sterk dat hij geen Nederlands kan verstaan.
Maar goed mijn expertise heb ik opgedaan tijdens mijn jeugd, je moest maar voor de gein 20 jaar geleden in Den Haag op de lagere school en daarna middelbare school hebben gezetten. Daar was allochtoontje pesten een sport. Later in de jaren 90 had toen veel van die pleintjes waar je met een grote boog om heen moest lopen anders moet je rennen voor vaderland. Je weet wel de tijd van bomberjacks met NL vlaggetjes en na het verbod rood-wit-blauw patatvorkjes.
ik heb nu begrepen dat het anders is en de rollen bijna zijn omgedraaid.

Haragha | 03-06-11 | 12:48

Toch knap dat op een 'live' uitzending ondertiteling is.
Mea Culpa Gump | 03-06-11 | 11:52 | + 0 -
En die ook nog eens voor de helft te lezen is.

winterpeen | 03-06-11 | 12:47

De PVDA met Wim Kok die destijds aan de regering waren moeten zich diep schamen. Kok is in 2002 hiervoor afgetreden.

bosbaan | 03-06-11 | 12:46

Castle Bravo | 03-06-11 | 11:02
Als ik me niet in de naam vergis, kwam de NOS met een getuigenverslag van ene Oric. Ik mag hopen voor die man dat hij niet familie is van die beruchte Oric.

polt | 03-06-11 | 12:45

Bij de NOS weten ze ook niet goed wat objectief verslag geven inhoudt. Terwijl ze zeggen: "Mladic was dit en deed dat", hadden ze moeten zeggen: "Mladic wordt daarin beschuldigd van..." en "hij zou dit hebben gedaan."
Onschuldig is hij, totdat het tegendeel bewezen wordt.

polt | 03-06-11 | 12:42

@Rammstein | 03-06-11 | 12:36 | + 0 -
Ja + mijn gave teksten uiteraard.

Kaas de Vies | 03-06-11 | 12:38

..... maar dit was dus alles voor vandaag ?

Rammstein | 03-06-11 | 12:36

@vraagstaart | 03-06-11 | 12:23 | + 0 -
Ik ben geen paap!

Kaas de Vies | 03-06-11 | 12:30

@Haragha | 03-06-11 | 12:22 | + 0 -
Nee de Turkse vader kan onze "grap" over zijn dochter niet verstaan. Maar even serieus, in mij hele omgeving praat niemand zo over een Turk, ik moet dan maar op uw expertise afgaan?

Kaas de Vies | 03-06-11 | 12:30

@mrXL | 03-06-11 | 12:17
Maar wat heeft Nederland met deze rechtzaak te maken.
Gemeente Den Haag huurt alleen wat gebouwen aan de VN voor hun Rechtzaak omdat Den Haag de internationale stad van Vrede & Recht is.

Haragha | 03-06-11 | 12:28

@Kaas de Vies | 03-06-11 | 12:20 Neuh.... Of jij moet diegene zijn die hier vroeger als Jaap de Paap reaguurde. Dan zijn het er tientalle!

vraagstaart | 03-06-11 | 12:23

@Kaas de Vies | 03-06-11 | 12:10
Tja, het is toch zo. Blonde meisjes zijn hoeren en Turkse meisjes zijn schoonmaaksters.
En natuurlijk scheld niet iedereen die meisjes voor hoeren en schoonmaaksters uit.
Maar het is wel een feit dat sommige meisjes hoeren en schoonmaaksters zijn, daar heb je helemaal gelijk in.
Ik snap alleen puntje 2 niet? Hoe kunnen schoolgaande kinderen geen Nederlands verstaan?

Haragha | 03-06-11 | 12:22

@vraagstaart | 03-06-11 | 12:07 | + 1 -
Weet iemand of er al kaas©-teksten van mij gesignaleerd zijn in de "mainstream"-media?

Kaas de Vies | 03-06-11 | 12:20

Tsja, je moet het de Amerikanen nageven: andere landen laten opdraven voor een oorlog op basis van nooit gevonden weapons of mass destruction, een gevangenkamp inrichten zonder de Geneefse Conventie te handhaven... Ik ben absoluut niet anti Amerikaans maar vraag me toch wel waar de grens ligt.

En dan de vooringenomen partijdigheid van dit Tribunaal. Overal in de media staat al dat oorlogsmisdadiger Mladic in Scheveningen is aangekomen, terwijl het onschuldigheidsbeginsel hiermee wordt geschonden. Daarnaast kan NL onmogelijk neutraal zijn in deze zaak, na het wegraken van het fotorolletje en het falen bij Sbrenica.

mrXL | 03-06-11 | 12:17

@Haragha | 03-06-11 | 11:51 | + 0 -
Tja wat moet ik daar nou mee? Hoe moet ik hier op reageren? Ik mag soms wel eens fel zijn ik waardeer en respecteer andere meningen/mensen, maar ik kan hier niet zo veel mee. Je kan uit de volgende reacties kiezen, 1tje vind ik echt.
1. Nou niet door mij.
2. Hij/zij verstaat het toch niet
3. Het zijn feiten.

Kaas de Vies | 03-06-11 | 12:10

@Kaas de Vies | 03-06-11 | 11:22 Gisteren viel het woord Jolocaust (© Bakito) in de discussie rond de oproep tot het vermoorden van Wilders op DeJoop!

Ik meld 't woord hier maar even voor opname in de Joop-lexicon voor Fatsoenlijke Mensen ;-)

vraagstaart | 03-06-11 | 12:07

Ratko Mladic deed het zelfde als Sjors Boes,maar Sjors wachte netjes zijn beurt af om moosies te slopen.Oboemboe houdt braaf zijn mond.In de Joe naait het steeds of Amerika ben je gewoon beter af.

Ari-anus | 03-06-11 | 12:05

@Haragha | 03-06-11 | 11:40

Uiteraard overdrijf ik, dat hoort er bij, toch?

Maar toch, ik kom regelmatig in steden en stadjes en het straatbeeld staat mij vaak niet aan. Gek hè? Ik zie dingen die jij kennelijk als normaal beschouwt.

Beauty is in the eye of the beholder, i know.

Reinaert | 03-06-11 | 12:02

Haha Den Haag, hij zit gewoon in Belgrado, daarom is er ook geen geluid. Goebelliaanse berichtgeving. Ons wordt een rad voor ogen gedraaid.

bosbaan | 03-06-11 | 12:00

@Haragha | 03-06-11 | 11:55
Ik weet het. Maar dit is dus eigenlijk gewoon censuur. Niet echt natuurlijk, maar als er iets gebeurt, gaat het op zwart. Noem het dan ook niet 'live'.
-
Enneh: 'geldt'

Mea Culpa Gump | 03-06-11 | 11:59

Mea Culpa Gump | 03-06-11 | 11:52
Er wordt met een vertraging uitgezonden, zodat ze de uitzending kunnen manipuleren als er dingen gezegd worden die niet voor de buitenwereld bestemd zijn. In het begin werd Mladic ook niet vertaald. Lang leve de transparatie.

Nico Mudde | 03-06-11 | 11:58

Lekker verzorgde oude dag toch zo, in het Nederlandse paradijs, gratis eten, mooie kleuren tv en internet, en gratis de beste geneeskundige verzorging als je moet doodgaan aan lymfeklierkanker. Thuis kon hij ook niet meer het bed uit met zo'n ziekte, dus wat maakt die opsluiting nog uit. Lekker elke dag op tv voor je doodgaan, wie wil dat niet?

Twee Jeetjes | 03-06-11 | 11:58

@stinklul | 03-06-11 | 11:56
?

Haragha | 03-06-11 | 11:58

Nederland op zn best. Klein en betekenisloos blijven door groot & dom te doen.

stinklul | 03-06-11 | 11:56

@Mea Culpa Gump | 03-06-11 | 11:52
Tuurlijk dat is niet zo moeilijk met 2 tot 12 seconden vertraging. Je wilt natuurlijk alles op zwart hebben als er iets dramatisch gebeurd.
Je weet toch dat dit bij bijna alle live uitzendingen het geval is. Zelfde geld ook voor Radio uitzendingen.

Haragha | 03-06-11 | 11:55

Dat petje kan echt niet hoor. Heeft die gast jarenlang ondergedoken gezeten?

avod | 03-06-11 | 11:53

Toch knap dat op een 'live' uitzending ondertiteling is.

Mea Culpa Gump | 03-06-11 | 11:52

@Kaas de Vies | 03-06-11 | 11:42
Als ik mij goed kan herinneren werd de dochter van Achmed met de pet altijd schoonmaakturk genoemd.
Schelden doet geen pijn toch?

Haragha | 03-06-11 | 11:51

@Nico Mudde | 03-06-11 | 11:44 | + 0 -
Christelijk/humanistisch/liberaal. Voor de laatste 2 hebben mensen zich al 400 jaar lang in Nederland gevestigd, alleen de laatste 20 - 30 jaar niet.

Kaas de Vies | 03-06-11 | 11:49

@Castle Bravo | 03-06-11 | 11:02
Spijker kop raak

extraLuts | 03-06-11 | 11:49

Hij is zich van niets bewust omdat hij continu onder de coke zat.
En dan ben je niet toerekeningsvatbaar volgens Pechtold.

winterpeen | 03-06-11 | 11:49

@Kaas de Vies | 03-06-11 | 11:34
Dat vind ik ook. Zelfde rechten voor iedereen.
En als het aan mij ligt wordt Religie helemaal uit de openbare samenleving verbannen. Die onzin doe je maar thuis of in je gebedshuis. En als je daarheen gaat Zondag/Vrijdag dan doe je ook normaal parkeren zoals normale mensen.

Maar zoals Che_cuevara schrijft, zolang de meerderheid er geen last van heeft en gewoon zijn leven kan volgen zal er niets veranderen. Er is de afgelopen 10 jaar genoeg gebeurd waar een klein groepje zich boos overmaakte terwijl de meerderheid zijn schouders ophaalde en tot orde van de dag overgingen.

Haragha | 03-06-11 | 11:47

Het valt wel op dat men hier over Ratko Mladic gemiddeld milder oordeelt dan over het eerste de beste scooterklootzakje. Triest.

Bakito | 03-06-11 | 11:46

@paul1965 | 03-06-11 | 11:37
Komt enkel en alleen door de media die door Kamp Omarska (was natuurlijk goed fout) alle perspectief toen kwijt zijn geraakt en de Serven gelijkstelden aan de nazi's. Dat beeld is nooit meer weggegaan.
De ironie is dat juist de bosnische moslims de nazi's waren (in de 2e wereldoorlog) en dat de serven hen eigenlijk met gelijke munt aan het terug betalen waren (niet voor de oorlog, misschien een beetje, maar de moordpartijen voor srebrenica).
Wat kan ik zeggen: Linkse hoernalistiek.

extraLuts | 03-06-11 | 11:44

Kaas de Vies | 03-06-11 | 11:34
Mag ik je vragen wat je bedoeld met de voor ons herkenbare Nederlandse samenleving?
Want volgens mij verkeerd dit land al geruime tijd in de hoogste staat van een indentiteits crisis.
En om het toch een beetje leefbaar te houden gaat de Nederlander al vingerwijzend om zich heen trappen. Zodat de ware indentiteit voor lange tijd onderbelicht zal blijven.

Nico Mudde | 03-06-11 | 11:44

@Che_cuevara | 03-06-11 | 11:40 | + 0 -
Klopt, jan met de pet heeft het nog altijd relatief te veel luxe en neemt het voor lief dat zijn blonde dochter een hoer is, ik denk niet dat het kritieke punt de auto is.
Maar hopelijk grijpt de politiek voortijdig in kan jan met de pet lekker door blijven tuffen. Toet toet.

Kaas de Vies | 03-06-11 | 11:42

@Reinaert | 03-06-11 | 11:31
Overdrijven is een vak en jij bent blijkbaar de meester.
Enig idee hoe groot een stad is? En uit hoeveel wijken een stad bestaat? En hoeveel straten in een wijk zijn? En hoeveel mensen in een straat wonen?
Ga toch weg met je geislamiseerde steden dat zeggen alleen mensen die vrijwel nooit in de stad komen of alleen in de auto er door rijden.
In sommige straten van wijken is de concentratie mosselims heel hoog, dat wel.
En voor mij zijn de buitengebieden, gebieden buiten de Randstad & overige Agglomeraties.

Haragha | 03-06-11 | 11:40

@Kaas de Vies | 03-06-11 | 11:34
Zolang "Jan met de pet" zijn autootje kan blijven rijden, zijn vakanties kan blijven betalen en zijn natje en droogje heeft , zal er helemaal niets gebeuren.

Wat wel kan, en wat ik ook denk dat zal gebeuren, is dat de overheid steeds "meer" wil en daardoor uiteindelijk het autootje van "Jan met de pet" niet meer kan rijden.

Dan, en alleen dan, gebeurt er iets.
En ik vrees dat het dan niet prettig zal zijn.

Che_cuevara | 03-06-11 | 11:40

Zijn er nu (of straks) nergens meer live beelden te volgen?

Harry de Slijter | 03-06-11 | 11:39

-weggejorist-

paul1965 | 03-06-11 | 11:37

@Haragha | 03-06-11 | 11:27 | + 0 -
Ik denk dat niet het gebiedsgebonden is maar meer kleur/religie. Daar staan de afgelopen 10 jaar de kranten vol mee. De simpele man moet alles incasseren en krijgt er een hogere belasting voor terug. Op een gegeven moment barst de bom, de "normale burger" zegt het vertrouwen in de rechtstaat op en dan wordt er persoonlijk even de gram gehaald.
Er zijn twee kritieke punten voor het behoudt van de voor ons herkenbare Nederlandse samenleving. De politiek gaat normaal doen en geeft iedereen gelijke rechten, geen voorkeur, geen weg met ons, of de bevolking grijpt zelf in voor het te laat is. Dan krijg je dus wat er in voormalig Yugo is gebeurd. Ik zie het allemaal somber in.

Kaas de Vies | 03-06-11 | 11:34

zeg maar jansen | 03-06-11 | 11:19

Je was NSFW nog vergeten...

eerstneukendanpraten | 03-06-11 | 11:33

@Haragha | 03-06-11 | 11:27

Wat zijn in jouw beleving de "buitengebieden"? Volgens mij zijn dat de grote, goeddeels geïslamiseerde, steden, Amsterdam voorop. De plekken waar Nederlands recht al met voeten getreden wordt, daar waar normen en waarden slechts naar Arabierisch model worden gehandhaafd (niet, dus).

Maar ik kan me vergissen heur, als eenvoudige boerenlul.

Reinaert | 03-06-11 | 11:31

Vakantie reclame voor Kroatië .... wat toepasselijk

Rammstein | 03-06-11 | 11:30

@Cuyahoga | 03-06-11 | 11:28
Nou, zonder mijn gezelschap dan.

Che_cuevara | 03-06-11 | 11:29

@Kaas de Vies | 03-06-11 | 11:25
Maakt niet uit.
Als het maar ver weg is.

Che_cuevara | 03-06-11 | 11:29

Che_cuevara | 03-06-11 | 11:24
nieuw gezelschapsspel:
'De Jolonisten van VanDam'

Cuyahoga | 03-06-11 | 11:28

@Kaas de Vies | 03-06-11 | 11:22

Jeaulisten, Jolonisten, who cares? Als het beestje maar een naam heeft toch? Benoemen en afbouwen!

Reinaert | 03-06-11 | 11:28

@Kaas de Vies | 03-06-11 | 11:19
In elk land heb je verschillen tussen bepaalde gebieden. Een Fransman uit het Noorden doet zijn ding anders dan een Fransman uit het Zuiden. Zo is het ook in Nederland.
Maar hoe zie jij een scheiding in Nederland? En hoe denk je dat de buitengebieden moeten overleven en van wat?

Haragha | 03-06-11 | 11:27

Kaas de Vies | 03-06-11 | 11:25 China.

zeg maar jansen | 03-06-11 | 11:26

@Che_cuevara | 03-06-11 | 11:24 | + 0 -
Gaan ze naar Cuba of Noord Korea?

Kaas de Vies | 03-06-11 | 11:25

@Kaas de Vies | 03-06-11 | 11:22
We moeten van die J een K maken.
Dan zijn we ze kwijt.

Che_cuevara | 03-06-11 | 11:24

@Reinaert | 03-06-11 | 11:21 | + 0 -
De Joop, dat is toch van van Jolo? De Jolonisten dus.

Kaas de Vies | 03-06-11 | 11:22

Aangezien e.e.a. ook van míjn belastinggeld wordt gefinancierd,eís ik dat t.b.v. het broodnodige entertainment zowel Kreek èn Prakken dit zwijn gaan verdedigen.

R.B.Scott | 03-06-11 | 11:22

@Kaas de Vies | 03-06-11 | 11:15

De "experts" van de NOS (en omstreken) komen uit een pool die wij beter kennen als de extreemlinksche reaguurders van "de Joop". De Jeaulisten dusch.

Niet gehinderd door enige kennis van zaken blaten en blèren.

Reinaert | 03-06-11 | 11:21

widtvoet ® | 03-06-11 | 11:17 En een twitter-accountje?

zeg maar jansen | 03-06-11 | 11:21

@Haragha | 03-06-11 | 11:13 | + 0 -
Hollander zegt heel lang tegen zichzelf dat het niet zo'n vaart zal lopen, totdat er genoeg getreiterd is en dan barst inderdaad de bom en krijg je een scheiding in de samenleving, tussen Nederlanders en Nederlanders. En de verschillen zijn nu iets makkelijker te herkennen dan tijdens de Hoekse en Kabeljauwse twisten. Het is treurig om zo'n analyse te maken. Regeren is vooruitzien, we worden dus al jaren niet geregeerd.

Kaas de Vies | 03-06-11 | 11:19

Geen liplezers op de publieke tribune met een kijkertje en mobiel?

widtvoet ® | 03-06-11 | 11:17

@eerstneukendanpraten | 03-06-11 | 11:01
Nu al?

Ow wacht heb ik al sinds gisteren.

Che_cuevara | 03-06-11 | 11:17

Ze applaudiseren de rechter voor zijn integriteit om het gesprek over Mladic' gezondheid in een "closed session" te doen. Dit is gewoon een normale procedure en niet meer dan logisch........ Waar halen ze deze experts bij het NOS?

Kaas de Vies | 03-06-11 | 11:15

@eerstneukendanpraten | 03-06-11 | 11:00
Zal die het wel druk hebben.

Che_cuevara | 03-06-11 | 11:15

Haragha | 03-06-11 | 11:13 | + 0 -
Daar denken ze in Indonesie anders over...

LijstG | 03-06-11 | 11:15

who cares | 03-06-11 | 10:13 |
Zo hoort het ook.

Rammstein | 03-06-11 | 11:14

Robert de Niro zou hem zo kunnen spelen!

Einde van de Domheid | 03-06-11 | 11:13

En op zwart. Niet te geloven.

Mea Culpa Gump | 03-06-11 | 11:13

@Kaas de Vies | 03-06-11 | 11:03
Dat is niet hoe ik dat ervaar.
Aan de ene kant heb je partijen die mosselims in de watten leggen en het voor hun opnemen en hun handje vasthouden, extreem betuttelen dus.
Aan de andere kant heb je partijen die daar keihard tegen in gaan maar dan nog een schepje boven op doen door bepaalde bevolkingsgroepen anders te behandelen.
En mensen die niets met beide partijen te maken hebben, worden genegeerd.

Die Joego zei tegen mij, dat ze hier een exacte herhaling ziet van wat eind jaren '80 in Joegoslavië gebeurde. Maar dat geloof ik zelf niet zo, Nederlanders zijn niet zo agressief als balkanmensjes.

Haragha | 03-06-11 | 11:13

Hoor ik nu een Amerikaans accent? Dat is vreemd.

Kaas de Vies | 03-06-11 | 11:12

@Cuyahoga | 03-06-11 | 11:09
*gnehehehehe*

necrosis | 03-06-11 | 11:12

@ Ratzing. | 03-06-11 | 11:09 | + 1 -
Zo is dat. +1

Ivoren Toren | 03-06-11 | 11:11

necrosis | 03-06-11 | 11:05
Oh, ik was al bang dat je een van Dammetje deed.
Een pak voor zijn billen daarentegen verdient ie soms wel.
Hulzie, bedoel ik dan, niet Mladic.

Cuyahoga | 03-06-11 | 11:09

Lullige vertoning allemaal, hou het zakelijk de beelden spreken voor zich.Opruimen die rommel.
Maar ja Bea´s buitenkansje. De door Godt gezondene die de Haag als stad van gristelijke rechtvaardigheid op de kaart zal zetten.
KOMEDIE!!!
Waar waren ze toen het gebeurde want, sie haben das Gewissen.

Ratzing. | 03-06-11 | 11:09

@xzaz2 | 03-06-11 | 11:07 | + 0 -
Geef hem dan een plusje, hij zit er niet voor niets, hij moet ook eten.

Kaas de Vies | 03-06-11 | 11:08

@Haragha
Ah thanks, weer wat geleerd.

xzaz2 | 03-06-11 | 11:07

@Cuyahoga | 03-06-11 | 11:01
Met "de doodstraf" refereerde ik aan Mladic, niet aan Hulzie!

necrosis | 03-06-11 | 11:05

@Mea Culpa Gump | 03-06-11 | 11:03 | + 0 -
Je bent te veel verwend door het Wilders-proces.

Kaas de Vies | 03-06-11 | 11:04

@Haragha | 03-06-11 | 11:01 | + 0 -
Gelukkig heeft in Nederland de media maar 1 politieke voorkeur, dus zal dat hier nooit gebeuren.

Kaas de Vies | 03-06-11 | 11:03

B-b-b-boring. Wanneer komt er een leuk stukje?

Mea Culpa Gump | 03-06-11 | 11:03

Over een paar jaar wordt er zogenaamd terminale prostaatkanker bij hem geconstateerd, waarna hij nog jarenlang als vrij man van een ongestoorde oude dag kan gaan genieten in Servie. En Servie wordt in ruil voor deze uitlevering lid van de EU, waarna wij nog eeuwenlang via Brussel hun begrotingstekort mogen aanvullen. Dus geniet maar van deze show zolang het duurt. U betaalt er goed voor.

Ivoren Toren | 03-06-11 | 11:02

Mladic is voor veel Serviers een held. Als je je erin verdiept zou het nog begrijpelijk kunnen zijn. Mladic heeft de Moslims o.l.v. Oric een halt toegeroepen. Als je vrouwen en kinderen worden verkracht en vastgepijkert worden is het niet meer dan logisch dat er iemand hardhandig ingrijpt. Serviers laten gewoon niet met zich sollen. In tegenstelling tot Nederlanders, hier zouden we erbij staan en er naar kijken. Net zoiets als angsthaas Karremans er naar keek en er bij stond.

Castle Bravo | 03-06-11 | 11:02

@Kaas de Vies | 03-06-11 | 10:51
Ik ben die naam vergeten, maar al die namen lijken op elkaar. Hij begon dingen te roepen als, meer rechten voor het ene volk en zijn volk wordt benadeeld, het is hunnie schuld. En toen begonnen andere partijen op TV voor hun volk dezelfde dingen te roepen.
Prima recept voor oorlog aangezien Balkan mensjes vrij temperament zijn.
Het was de nachtmerrie van Tito, deze shit is de reden waarom Nationalisme kudt is.

Haragha | 03-06-11 | 11:01

En nu: vrijmibeau!

eerstneukendanpraten | 03-06-11 | 11:01

necrosis | 03-06-11 | 10:52
Hoezo verdient Hulzie de doodstraf?

Cuyahoga | 03-06-11 | 11:01

-weggejorist-

vvt349 | 03-06-11 | 11:00

Che_cuevara | 03-06-11 | 10:57

Bubba werkt als douche-vrijwilliger in iedere gevangenis...

eerstneukendanpraten | 03-06-11 | 11:00

@Kaas de Vies | 03-06-11 | 10:58 | + 0 -
nl.wikipedia.org/wiki/Vredespaleis
Het zit hier anders, hierdoor is Den Haag de juridische hoofdstad van de wereld.

Kaas de Vies | 03-06-11 | 11:00

@Bigi Bana Boy | 03-06-11 | 10:44 | + 5 -
Die rol hebben wij te danken aan de heer Ascher, als ik mij niet vergis.

Kaas de Vies | 03-06-11 | 10:58

Gaaf, hij draagt een baseball cap met stropdas.

Lerack | 03-06-11 | 10:57

Dit doet me een beetje denken aan het CDA-congres. Niemand snapt wat er gaat gebeuren.

Pasta-saus | 03-06-11 | 10:57

Mladic, wil koffie. ff pauze.

Kaas de Vies | 03-06-11 | 10:57

@eerstneukendanpraten | 03-06-11 | 10:41
Maar Buba is toch geen oorlogsmisdadiger.
Zit die daar dan ook?

Che_cuevara | 03-06-11 | 10:57

Nogmaals, ik begrijp echt niet dat de rechter de aanklacht voorleest.

Kaas de Vies | 03-06-11 | 10:55

@eerstneukendanpraten | 03-06-11 | 10:49

Het gaat me ook niet om z'n macht maar om het doodsimpele feit dat 'ie smakeloos stond te bieren, toch wel wetende dat het niet echt zo'n gezellige gelegenheid was op dat moment.

Overigens ben ik kwader op huichelaars als Voorhoeve en Couzy, die wél perfect op de hoogte waren en ook in hadden kunnen (en moeten) grijpen. En al helemaal op het stuk strondt Karremans die zijn bataljon had moeten laten vechten in plaats van het als een stel KaPo's hand- en spandiensten aan moordenaars te laten verlenen.

Reinaert | 03-06-11 | 10:54

@eerstneukendanpraten | 03-06-11 | 10:41
Mijn comment was een plaagstootje aan Hulzie.
Die vent verdient de doodstraf.
*iets mompelt over nabij gelegen vlakte en een grote klok*

necrosis | 03-06-11 | 10:52

Kaas de Vies | 03-06-11 | 10:50

Precies! En Marcel van Dam keek vanuit zijn villa
neer op het plebs en zag dat het goed was...

eerstneukendanpraten | 03-06-11 | 10:51

@Haragha | 03-06-11 | 10:50 | + 0 -
Weet jij wie?

Kaas de Vies | 03-06-11 | 10:51

@IndoFortuyn | 03-06-11 | 10:41
Het ligt wat genuanceerder dan hoe jij het brengt. In Joegoslavië en met name Bosnië en Servië zijn mensen door de Ottomaanse overheersing mossellim geworden. Dit deden zij zodat ze meer rechten kregen. (Zo ging dat vroeger, in grrristenlijke gebieden moest je grrristen worden)
Maar behalve hun familienaam veranderde voor hun niets, ze hielden zich meer bezig met inheemse versie van het geloof.
Vraag het maar aan elke Serviër of Bosniër, ze leefde 5 eeuwen gemoedelijk naast elkaar.
En toen een paar decennia geleden begon iemand op TV het separatisme begon aan te wakkeren en toen raakte de poep de ventilator.

Haragha | 03-06-11 | 10:50

@skinner | 03-06-11 | 10:48 | + 0 -
Lubbers is te druk met billen knijpen, en Kok is nog steeds zijn kwartjes aan het stapelen.

Kaas de Vies | 03-06-11 | 10:50

Reinaert | 03-06-11 | 10:32

De macht van Prins Pils is evenredig aan de lengte van zijn weener...

eerstneukendanpraten | 03-06-11 | 10:49

@Bigi Bana Boy | 03-06-11 | 10:46 | + 1 -
Gewoon open celdeur intrappen, maar je analyse is juist.

Kaas de Vies | 03-06-11 | 10:48

Je hoort niks meer over de verantwoordelijkheid van pianospelers Lubbers en Kok die ons in dit avontuur hebben gestort.

skinner | 03-06-11 | 10:48

Kaas de Vies | 03-06-11 | 10:44
hehehe, kleaudtzak dat je er bent :-)

Bigi Bana Boy | 03-06-11 | 10:46

De regio Haaglanden leeft overigens zeer goed van de vele expats die bij al die VN/EU organisaties rond Den Haag werken. Vergeet niet wat die collectief bijdragen aan de loale economie. Precies daarom vechten landen elkaar de tent uit om dat soort organisaties binnen te halen. En, ere wie ere toekomt, Nederland heeft Den Haag fantastisch op de kaart gezet als dé stad van het Internationale Recht.

Bigi Bana Boy | 03-06-11 | 10:44

@Bigi Bana Boy | 03-06-11 | 10:41 | + 0 -
Hoezo je kan hem toch gewoon persoonlijk tijdens het luchten een hand geven.

Kaas de Vies | 03-06-11 | 10:44

Kaas de Vies | 03-06-11 | 10:37 |

Wat de heren uitkomen zul je bedoelen.
Kijk maar naar Eric O. toen ging justitie met NL recht mariniers berechten.
Het zijn dikke oplichters.

DeGezalfde | 03-06-11 | 10:43

IndoFortuyn | 03-06-11 | 10:41

EichmanN it is. En hij heette ADOLF van zijn voornaam!

eerstneukendanpraten | 03-06-11 | 10:43

necrosis | 03-06-11 | 10:39

En vergeet niet het zeepjes rapen voor Bubba...

eerstneukendanpraten | 03-06-11 | 10:41

Ik ga hem op zijn verjaardag in de gevangenis een kaart sturen met "nog vele jaren" erop.

Bigi Bana Boy | 03-06-11 | 10:41

Ipv anoniem doodgaan in Servie, gaat hij na z'n chemotherapie net als Milosevic dood in de gevangenis, nog voor z'n veroordeling. Servie is 500 jaar bezet geweest door de Turken en de Serviers die het Turkse geloof hebben overgenomen, de bosnische moslims zijn voor veel Serviers een soort NSB-landverraders. Veel Serviers zullen trots zijn op Mladic dat hij "deze etnische vervuiling en deze Turkse overlopers" heeft opgeruimd en weggezuiverd, Maar Mladic zal dat wel niet hardop gaan zeggen in de rechtszaal en in de ontkenningskramp schieten net als Eichman.

IndoFortuyn | 03-06-11 | 10:41

@Kaas de Vies | 03-06-11 | 10:34
Natuurlijk, er gelden andere regels in een UN detentie centrum dan de Nederlandse PI.
Ze zeggen dat ze zelf moeten koken maar ik durf te wedden dat thuisbezorgd.nl in de favorieten staat.

@xzaz2 | 03-06-11 | 10:29
De UN huurt de gevangenis van Nederland, binnen het gebouw gelden de regels van de UN.
Zie hier oude leasecontract.
untreaty.un.org/unts/144078_158780/10/...

Haragha | 03-06-11 | 10:40

@Hölzenbein | 03-06-11 | 10:36
Dat wordt 20 jaar op een houtje bijten....
*grinnik*

necrosis | 03-06-11 | 10:39

@ Klaas de Vries
Oeps, lijden bedoel ik...

me,myself and IK | 03-06-11 | 10:39

Ik vind het wel apart dat een rechter de aanklacht voorleest.

Kaas de Vies | 03-06-11 | 10:38

@DeGezalfde | 03-06-11 | 10:36 | + 0 -
Oorlogsrecht geldt, niet standaard NL-strafrecht.

Kaas de Vies | 03-06-11 | 10:37

Gelukkig is die rat nu aan de beurt. Hopelijk smoort hij nog lang in zijn cel.

Hölzenbein | 03-06-11 | 10:36

Reinaert | 03-06-11 | 10:32 |

Ja daar valt wel wat voor te zeggen idd.
Volgens mij is het niet ingrijpen bij een misdrijf als getuige verboten in Nederland.....

Voorhoeve had plenty aan mogelijkheden.
Hij was alleen maar bang voor politieke consequenties.
Hij heeft ook ...... aan zijn handen.

DeGezalfde | 03-06-11 | 10:36

@me,myself and IK | 03-06-11 | 10:35 | + 0 -
Welke media leidt hij?

Kaas de Vies | 03-06-11 | 10:35

Als hij ook op Nederlandse wijze berecht wordt, kan hij over een paar jaar alweer vrij man zijn na een lichte straf, omdat hij al zo heeft moeten leiden onder de media aandacht.

me,myself and IK | 03-06-11 | 10:35

@Haragha | 03-06-11 | 10:33 | + 0 -
Misschien hebben ze in het gevang ook welke elke avond samen een diner, want er is wijn op tafel.

Kaas de Vies | 03-06-11 | 10:34

Zouden Ratko Mladic en Charles Taylor samen voetjebal spelen? Of in de rookruimte opscheppen over het aantal doden?

Haragha | 03-06-11 | 10:33

De hamvraag is en blijft natuurlijk of Mladic' drinkebroertje Karremans nou eindelijk ook eens voor het hekje mot verschijnen.

En in de nasleep daarvan diens "superieuren" zoals daar zijn Couzy, Voorhoeve en drinkebroertje W.A. von Buren.

Reinaert | 03-06-11 | 10:32

@necrosis
Dit levert meer op dan het kost, volgens mij is het officieel niet eens Nederlands grondgebied.

xzaz2 | 03-06-11 | 10:29

@Haragha | 03-06-11 | 10:25 | + 0 -
De een zijn dood, de ander zijn brood.

Kaas de Vies | 03-06-11 | 10:28

quasiintellect | 03-06-11 | 10:22

Die was toch nog in de buurt nietwaar?

eerstneukendanpraten | 03-06-11 | 10:25

@necrosis | 03-06-11 | 10:15
eeeh tegenover de Gevangenis zijn duinen, de mooiste van Europa maar dat terzijde, 1,5 km verder heb je inderdaad de Alexenderkazerne maar waarom? Laat al die mensen een hotel boeken. Levert Den Haag toeristenbelasting op, werkgelegenheid voor de Horeca-mensjes, ik zie meer voordelen dan nadelen.

Haragha | 03-06-11 | 10:25

Als ik 8000 man vermoord en vervolgens de kans krijg om in Nederland berecht te worden, dan zou ik m'n handjes dichtknijpen. Stuur die lul met een paar grammetjes coke over de grens van Bangkok.

Rest In Privacy | 03-06-11 | 10:24

Haragha | 03-06-11 | 10:11

Ja, vreemd is dat. Zijn de prijzen opeens verdubbeld...

eerstneukendanpraten | 03-06-11 | 10:23

Het schijnt dat De Kreek zich ook gemeld heeft als benadeelde partij.

quasiintellect | 03-06-11 | 10:22

necrosis | 03-06-11 | 10:11

Niet goed en is niet dodelijk btw...

eerstneukendanpraten | 03-06-11 | 10:22

Hopelijk komt er snel gerechtigheid voor de slachtoffers.

Bakito | 03-06-11 | 10:21

De man maakte de fout alvast wat Al Qaida-terroristen te executeren voordat de war on terror van start ging. Aangezien de aanklacht over 8000 doden spreekt en dat getal mogelijk een factor 10 maal de werkelijkheid is, verwacht ik enkel vrijspraak. Als de veroordeling niet al lang en breed vaststaat tenminste.

Angel_eyes | 03-06-11 | 10:21

Heej, doe die om te beginnen je petje maar even af.Is wel zo netjes.

Dokus | 03-06-11 | 10:21

necrosis | 03-06-11 | 10:11

Bijna goed...

eerstneukendanpraten | 03-06-11 | 10:20

@ZKH EénOog | 03-06-11 | 10:14
Niet zo overdrijven, valt echt mee. Ze hoeven maar 4 kruispunten voor een paar minuten te blokkeren.
Zo'n escorte valt echt mee, dit is Nederland geen Frankrijk of Duitsland.

Haragha | 03-06-11 | 10:19

@Petrus de Rewa | 03-06-11 | 10:16 | + 0 -
Hopelijk komt de waarheid aan het licht. Slachtoffers kunnen overdrijven en eventuele daders bagatelliseren.

Kaas de Vies | 03-06-11 | 10:19

Mladic heeft zich alleen maar laten oppakken om hier gebruik van de medische zorg te kunnen maken...

dr.andus | 03-06-11 | 10:18

-weggejorist-

SODEP | 03-06-11 | 10:18

"snel saai, maar nu nog even interessant". Maar wel retebelangrijk.

Petrus de Rewa | 03-06-11 | 10:16

@Haragha | 03-06-11 | 10:11
Tegenover de gevangenis van Scheveningen ligt de Alexanderkazerne, bedden genoeg en waarschijnlijk voor weinig......

necrosis | 03-06-11 | 10:15

@Petrus de Rewa | 03-06-11 | 10:06
Ben geen alu-hoedje maar de dood van Milosevic was geen zuivere koffie.
Maar goed, je kan NL daarvoor niet terechtstellen. Het is een VN-Gevangenis.

Haragha | 03-06-11 | 10:15

Ze kunnen beter een tunnel bouwen van het hof naar de bajes. Lijkt me goedkoper dan elke keer zo´n escorte, waarbij het normale werkverkeer wordt gehinderd, en heel veel popo´s geen boefjes vangen.
Lijkt me hoor.

But then again: dan heb je stukken minder spectakel natuurlijk.

ZKH EénOog | 03-06-11 | 10:14

@Theodoros | 03-06-11 | 10:11
Van horen zeggen heb ik gehoord dat die moslims daar ook wel heel gemeen waren.

Goed zo?

Che_cuevara | 03-06-11 | 10:14

De rechter is wel heel erg beleefd/vriendelijk naar de Rat.

who cares | 03-06-11 | 10:13

DeGezalfde | 03-06-11 | 10:11
Oeps, te laat mijn opmerking verstuurd!

Theodoros | 03-06-11 | 10:13

Mass murderer??
Onschuldig tot het tegendeel bewezen is ..
Net als Osama, oops?!

Balkeneinde | 03-06-11 | 10:13

@chevyeddy | 03-06-11 | 10:12 | + 1 -
Zo had ik er nog niet over nagedacht.

Kaas de Vies | 03-06-11 | 10:13

M'n balkanees is wat roestig, een vertaling zit er niet in?
Volgens mij heeft ie het over piano's en lampenkappen.

de Bree | 03-06-11 | 10:12

@SODEP | 03-06-11 | 10:11
Natuurlijk, als je rat in je naam hebt ben je dat ook.

*iets met Ratzinger mompelt*

Che_cuevara | 03-06-11 | 10:12

@necrosis | 03-06-11 | 10:05 | |
Het gaat pas geld kosten als ze in ruil voor de uitlevering bij de EU komen.

chevyeddy | 03-06-11 | 10:12

Ik zit te wachten op de eerste reaguurder die dan weer gaat roepen dat die moslims in Srebrenica heus ook heel gemeen waren.

Theodoros | 03-06-11 | 10:11

Ik geloof zeer zeker wel dat er iets naars door de heer Mladic is gedaan, maar volgens mij was dit over en weer.

Kaas de Vies | 03-06-11 | 10:11

Dat wordt overwerken voor de bloggers van die oorlogsmisdadenvergelijkingssite van de VARA.

Cuyahoga | 03-06-11 | 10:11

Ben benieuwd of hij net als Oric binnen twee jaar weer vrij is!
Zal wel niet aangezien er met twee maten gemeten wordt.

DeGezalfde | 03-06-11 | 10:11

@eerstneukendanpraten | 03-06-11 | 10:05
Eh..... congenitale hypothyreoïdie?

necrosis | 03-06-11 | 10:11

Iemand die Ratko heet moet wel schuldig zijn.

SODEP | 03-06-11 | 10:11

@necrosis | 03-06-11 | 10:05
Je bedoelt wat gaat dit proces de Nederlandse Schatkist opleveren???
Ik denk veel... in ieder geval is dit heel goed voor Den Haag. Zoek voor de gein eens een hotel in de buurt!

Haragha | 03-06-11 | 10:11

necrosis | 03-06-11 | 10:05

Het goede nieuws is dat de Nederlandse belastingbetaler als Wiedergutmachung voor de genocide op de moslims tot het einde der tijden het salaris van de ambtenaren van Hamas blijft betalen...

eerstneukendanpraten | 03-06-11 | 10:10

@Petrus de Rewa | 03-06-11 | 10:06
Maar niet door een Nederlandse rechtbank.

Che_cuevara | 03-06-11 | 10:09

@necrosis | 03-06-11 | 10:05 | + 0 -
Niets, levert zelfs geld op.

Kaas de Vies | 03-06-11 | 10:09

Niks aan pica toe te voegen.

Frdnnd | 03-06-11 | 10:09

Hij lijkt echt niet meer op de man van de foto.

Kaas de Vies | 03-06-11 | 10:09

@necrosis | 03-06-11 | 10:05
Niks, is internationaal.
Nou ja wel ietsje dus.

Che_cuevara | 03-06-11 | 10:09

met terugwerkende kracht aborteren!

kwebbet | 03-06-11 | 10:08

Kan nooit het proces wilders evenaren.
Want geen de Kreek.

Che_cuevara | 03-06-11 | 10:08

We wachten even op advocaat Prakken.

fuckje | 03-06-11 | 10:07

@Strange Glue | 03-06-11 | 10:05
Dat kun je niets voetstoots aannemen, vergeet niet dat hij in Nederland wordt berecht.

Petrus de Rewa | 03-06-11 | 10:06

Het proces duurt een paar jaar, dan is hij al lang gestopt met reauken. Heeft een ziekte starting with: C...

eerstneukendanpraten | 03-06-11 | 10:05

eigenlijk staat het nu al vast, hij gaat in de gevangenis dood, hopelijk duurt het nu even, laat hem maar wegteren

Strange Glue | 03-06-11 | 10:05

Wat gaat dit proces de Nederlandse belastingbetalerT kosten?

necrosis | 03-06-11 | 10:05

Is Tatiana al gesignaleerd?

eerstneukendanpraten | 03-06-11 | 10:04

REAGEER OOK

Uitgelezen op GeenStijl? Abonneer je op de Nijman-Nieuwsbrief.
linktips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken
Kansino. Hét online casino van Nederland.
Online casino met licentie | Bookmakers | Online casino overzicht | Bookmakers Nederland
Online Casino | Online Gokken | Brokerfolio.com brokers vergelijken | online bookmakers in Nederland
Online Casino Top 5 | Casino bonussen | Crypto-casino.nl