Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

020-West binnenkort 100% veilig!

theemaarweer.jpg Dinsdagavond is door de stadsdeelraad in West met grote meerderheid een amendement aangenomen op de notitie 'Grensoverschrijdend gedrag'. Het draaideurcollege van PvdA-netwerkers Dagelijks Bestuur van overbodige bestuurslaag Stadsdeel West staat voor een daadkrachtige aanpak (interne memo: "Muhahahaha!") van overlastgevende en criminele lichtgetinte jeugdgroepen. In het genoemde document wordt echter, net zoals in de centrale stad, gestreefd naar een afname van het aantal jeugdgroepen van minimaal 0,20 procent. In West zijn nu zestig jeugdgroepen. De VVD en PvdA en D66 A maar niet B in de deelraad vinden dat de inzet verder moet gaan met meer buurtcoaches en willen dat in 2014 in West geen burgers die maar blijven zeiken over jeugdgroepen meer actief zijn. Hoewel besluitvorming over financiële middelen nog volgt door middel van een ingehuurde externe commissie uit het PvdA-netwerk voor een ton per dag die daarna een evaluatiecommissie met koepelorganen zal beleggen , denken VVD en PvdA met dit amendement een belangrijke stap te zetten voor hun verdere carrière. Tom Leest (VVD): "Hiermee laten we zien dat we jeugdoverlast en criminaliteit in West niet tolereren, pal achter die paupers in west onze bewoners staan en álles op alles zetten om de overlast van de straat te halen maar jammer genoeg ontbreek het ons aan middelen, personeel en wetten daarvoor”. Silvester Heijdemann (PvdA): "Dit is vooral een signaal zoals die vorige honderdzevenenveertig signalen naar onze bewoners en alle ,gesubsidieerde organisaties betrokken bij de aanpak: Samen schouders eronder gaarne tussen negen en vijf en die gasten van de straat en aan de thee! Die straat was van criminele jongeren ons, is van criminele jongeren ons en blijft van criminele jongeren ons, 24 uur per dag!" Zo, vijf uur, wij zijn naar ons grachtenpand in het overlastvrije centrum. Toedelidokie!

Reaguursels

Inloggen

en hoeveel geld gooien ze er dit keer tegen aan ?
pvda eruit verdomme en heel die linkse tering kliek.
en de vvd moet ook niet beginnen anders kunnen ze ook vertrekken. o zo

mamma5506 | 26-05-11 | 11:27

Geweldige stad dat 020, zo blijkt maar weer. Trouwens, ik dacht dat die heaumeau van een brussen weg was bij GS. Jammer!

Marko Borsatan | 26-05-11 | 10:04

Ik krijg tranen in mijn ogen van dit bericht ,zal het in 020 West dan eindelijk minder worden ?: de overvallen op winkeliers,de berovingen/tasjesroven,het gespuug op straat,de beledigingen,het intimiderend gedrag ,het provocerend uitdragen van de Islam , de homo haat ,de haat tegen Joden,de haat tegen kaffers, de haat tegen blonde mensen, enz enz enz enz ..

Amsterdam Hustler | 25-05-11 | 23:51

Silvester Heijdemann (PvdA): "Dit is vooral een signaal...."
Verder commentaar overbodig.

doof potje | 25-05-11 | 22:55

@Sheijdemann Silvester Heijdemann
A perfect day to play golf!
22 Apr Favorite Retweet Reply

WHAHAHAHAHA,,,REPLY:

Rootyah Rootje Angringo
@Sheijdemann ga anders eens golfen bij ons in 020 west terreur.en dan 2 straten naast politie bureau.Nu niet? over 5 jaar nog steeds 20% nie

Angringo | 25-05-11 | 22:53

Schitterend plan. Het wordt er vast net zo fijn als in Rotterdam, Gouda of in Utrecht. Wat gaan ze doen, het gajes in het gevang gooien Ha Ha Ha. het gajes hun dubbele paspoort afnemen en het land uitzetten. Ha Ha Ha. Ella Vogelaar en Job Cohen erop af sturen om ze dood te knuffelen. Ha Ha Ha.

denoorman | 25-05-11 | 21:23

@hotmint 19:48 :

Wel even eerst Malou van Hintum / V.K lezen want die heeft namelijk een andere mening over de mocroiden.
Die zijn niet het tuigh, maar dat zijn wij.
Linksche dozologie van de hoogste plank.

The eimer | 25-05-11 | 20:01

LOL, 85% van de Marokkanen jaarlijks *niet* gearresteerd.
Ik krijg spontaan zin in thee!

hotmint | 25-05-11 | 19:48

Heel handig, die tussen-de-regels, Bert! :-)

hotmint | 25-05-11 | 19:45

Ik pleit voor een peloton Mossads om de rust in die voormalige hoofdstad van Nederland te herstellen want iets anders werkt toch niet.
Nadien kunnen Seals of onze mariniers het verder wel overnemen als de job geklaard is.

The eimer | 25-05-11 | 19:32

flink die gummi knuppel laten wapperen,dat werkt echt veel beter dan praten.

braadlap | 25-05-11 | 19:31

Schaam me dood voor onze politie. Zouden deze lieden wel inlevingsvermogen en zelfkennis hebben?

frisenfruitig | 25-05-11 | 18:21

@La Vie En Rose | 25-05-11 | 16:03

Ja und? dat weet ik ook al deccenia lang. Dat is precies mijn punt. Wat heeft rechts, die wel decennia lang in alle regeringen heeft gezeten, dan al die tijd gedaan?

de nakketikker | 25-05-11 | 16:44

+ Alles voor de Heer Brussen, en Brussen for president!
Ik heb me heerlijk helemaal de rondte in gelachen hier.
Dank U voor dit heers stuk.
Het is eigenlijk om te janken die situatie in die fuckstad.
Maar ja; met de pest ging men ook krankzinnig bulderend van de lach ten onder.
Gecondoleerd Nederland.

insemismeer | 25-05-11 | 16:41

@Expert Homo | 25-05-11 | 13:30
Kopje thee?

doenormaal! | 25-05-11 | 16:30

Het makkelijks en het goedkoopst is gewoon een hele hoge muur om heel nieuw west zetten en de sleutel van de poort weggooien. Dan ben je in één keer een heleboel problemen kwijt. Ander tuig (uit grote steden) gewoon over de muur takelen en laat ze het onderling maar uitzoeken.

doenormaal! | 25-05-11 | 16:29

de nakketikker | 25-05-11 | 15:53
Alle grote en behoorlijk wat middelgrote steden waar de problemen het grootst zijn worden al decennia door de PvdA, dan wel PvdA burgemeesters bestuurd. En die, beste nakketikker, bepalen, danwel zijn verantwoordelijk voor het aldaar gevoerde beleid.

La Vie En Rose | 25-05-11 | 16:03

Bert +veul, in tijden niet zo gelachen
Maar verdoeme, je zult er maar wonen; een gevangenis is leuker

Tobi | 25-05-11 | 15:56

Alleen al aan de voorspelbare reacties te zien, stel ik mij voortdurend de vraag: wtf heeft rechts Nederland al die jaren aan dit probleem gedaan? A) alleen maar aan geld verdienen gedacht? B) alleen maar schijterig in een hoekje zitten wachten tot dat links het nou eindelijk een keer zou oplossen? Vragen vragen.....

de nakketikker | 25-05-11 | 15:53

Ja signalen afgeven kunnen ze wel daar in Amsterdam. Daar weet de raadsheer van de Amsterdamse rechtbank alles van.

funkyd | 25-05-11 | 15:50

Zolang Fatima's Elastiek nog in heur broek zit zakt de boel niet af dus verandert en ook geen ene moer. Business as usual. Veel beloven, weinig geven......
Reinaert | 25-05-11 | 14:13 | + 0 -
Wakker worden, het gaat hier over WEST, niet OOST. zoveel heeft ze nou ook weer niet te zeggen.

mokum4all | 25-05-11 | 15:11

In Osdorp zie je nog wel blauw op straat. Vaak staan ze achter de bushalte op de Meer en Vaart te wachten tot er iemand door rood rijdt. Af ze gaan een beetje paardrijden op het Osdorpplein. Of lekker mountainbiken rond de Sloterplas.

Osdorpertje | 25-05-11 | 15:03

Rotterdam 2005: Rotterdam bezorgd over criminele jeugdbendes: "Er is nog geen sprake van bendes, maar er vallen wel een aantal zaken op waar we ons zorgen over maken", aldus korpschef Meijboom. En: "In januari gaan alle betrokken partijen om tafel en daar komen we niet meer vandaan voordat er oplossingen zijn."
Rotterdam 2011: 40 jeugdbendes actief in Rotterdam (bron: rtl nieuws).
Zoals gezegd, de politiek roept maar wat, maar lost niets op.

vip33 | 25-05-11 | 14:52

Dat zijn geen 60 buurtgroepen.

Dat zijn 60 buurtgezinnen, ze hebben allemaal hun eigen buurtvader.

zeg maar jansen | 25-05-11 | 14:51

Oh ja, Goed stuk Bertje!!!

La Vie En Rose | 25-05-11 | 14:41

Als je als PvdA gemeentebestuur, jaha o.a. ook met GL, D66 en de VVD in de gelederen, 30 jaar lang blind en doof bent, waarvan je de laatste, pak um beet, 10/15 jaar met maatregelen komt om de overlast te bestrijden op een manier die ieders verstand te boven gaat - behalve dat van de bedenkers ervan, t.w. het linkse addergebroed met een hoofdrol voor de PvdA, dat meende het door ons allen opgebrachte belastinggeld in een bodemloze put te moeten storten - dan zou ik als stadsbestuur allereerst mijn excuses aan alle slachtoffers van hun wanbeleid aanbieden, en eindelijk eens komen met maatregelen die wel hout snijden, gefinanciëerd uit hun eigen goedgevulde partijkas!!!

En nee, ik persoonlijk heb geen enkel vertrouwen in de nieuwe aanpak van bestuurders van PvdA, D66, en GL huize, omdat uit alles blijkt dat deze partijen nog steeds stekeblind en stokdoof zijn en ons dus wederom knollen voor citroenen zullen gaan verkopen.

La Vie En Rose | 25-05-11 | 14:40

Dan zal je dat tuig toch een keer een flinke trap onder hun luie reet moeten geven. Dat zal de PvdA nooit toestaan.

Schaamharing | 25-05-11 | 14:39

Hoe komen al die Marokkanen hier?
Oh ja, op dezelfde manier als de Polen, goedkope slaafse werkkrachten voor boeren en fabrieken (CDA en VVD).
De fout is geweest dat de PvdA en CDA (linkerkant) medelijden kregen met hun sociale omstandigheden, en dan maar gelijk paspoorten gingen uitdelen voor de hele familie.
En ze hadden zich vergist in de bedriegmentaliteit van beroeps-sjacheraars.
Foutje, kost een paar miljard, je hebt de samenleving verziekt, maar de huizenmarkt, de lonen (negatief) blijven natuurlijk wel op peil.
De elite lacht zich weer de ballen uit de broek.

King of the Oneliner | 25-05-11 | 14:38

Smeerlappen, in een woord. Jarenlang hebben ze die buurt laten verpauperen, werkelijk never nooit iets gedaan aan o.a. criminaliteit, maar nu... nu staan er door wanbeleid van dat stadsdeel vele koopwoningen leeg, en die moeten uiteraard opgevuld worden. Dus, als men nu niet heel snel beloofd de criminaliteit aan te pakken kunnen ze dat wel vergeten, en dat kan en mag niet. Toch ? PRAATJESMAKERS, dat zijn het. Dat ze voor hun dik betaalde baantje af en toe hun muil moeten opentrekken oke dat snapt een ieder maar klets niet uit je nek. PVDA gruwel, gruwel gruwel.

grappert | 25-05-11 | 14:28

@necrosis | 25-05-11 | 14:20

Zonder soepsidie zou het gansche land tot stilstand komen. De moeltiekoeltie- en asiel-industrie voorop. En dat motten we met z'n allen natuurlijk niet willen, toch? Welnee, we moeten hen die ons voor rotte vis, honden, hoeren, ongelovigen en varkens uitmaken juist nog wat meer faciliteren. Weg met ons! Leve Allah! En leve Allah's voetveeg Job Cohen.

Reinaert | 25-05-11 | 14:26

het is wel duidelijk dat het stuk van Bert nou niet bepaald tot sociale onrust leidt, gezien de discussie over klompen vs van Bommels.
Ander topic dan maar? Want ook dit topic is een herhaling van zetten. We weten het nu wel. Ik zie bij mezelf dat het leidt tot een afname van interesse voor de politiek, een ware berusting zeg maar in de incompetentie van het politieke bestuur.
Ik kom er ijn bed dan ook niet meer voor uit om een stevige discussie op TV in de Tweede Kamer of op de livestream van de gemeente Utrecht te kijken.
Ze hebben het verbruid. Blijkbaar weten ze van gekkigheid niet meer wat ze moeten doen. Misschien maar weer een paar op stage naar New York sturen?
Ik ga overigens niet voor klompen, noch voor van Bommels. Ik loop graag op teenslippers, met een bijpassende soepjurk, vooral in de zomer, maar dan welk binnenshuis.

borderliner | 25-05-11 | 14:26

@eerstneukendanpraten | 25-05-11 | 14:10
Een Alpine is toch een auto?
*iets wat uiteraard zeer pijnlijk kan zijn*

necrosis | 25-05-11 | 14:22

@Reinaert | 25-05-11 | 14:11
Weet je wat pijnlijk is?
Een PvdA'erT die subsidies aan multiflauwekulti stopzet!
*utopie*

necrosis | 25-05-11 | 14:20

+1 voor het artikel
-1 voor de waarheid van het artikel

Brabantse Brabander | 25-05-11 | 14:19

De Regeering | 25-05-11 | 13:17

Denk het eerste want op de pica staat Kapitein Pickwick prominent tussen Mo en Mo...

eerstneukendanpraten | 25-05-11 | 14:18

irma zonderboezem | 25-05-11 | 14:16

huh ...

Centauri | 25-05-11 | 14:17

@Che_cuevara | 25-05-11 | 14:06
It takes one, to know one. ;-)

Prof. D.A.H. Vintik | 25-05-11 | 14:17

Centauri | 25-05-11 | 14:11
Dit allerheiligst schoeisel niet infaam misbruiken,

dat zijn hier de "van bommeltjes" jongenman!

irma zonderboezem | 25-05-11 | 14:16

Reinaert | 25-05-11 | 14:13

Ik krijg zwijggeld.
Dussss ....

Van mijn ´No Comments´.

Centauri | 25-05-11 | 14:15

Meteen 13 dozijn van aanschaffen doet´

Centauri | 25-05-11 | 14:13

@mezelf.

ik ben niet haatdragende.

Ik ben een verzamelaar!

Centauri | 25-05-11 | 14:14

En dan ook nog even on-topic:

Reintje gleuft hier helegaar nix van. Belofte numero zoveel in een schier eindeloze rij van beloften die allemaal slechts gebakken lucht dan wel rookgordijn bleken te zijn.

Zolang Fatima's Elastiek nog in heur broek zit zakt de boel niet af dus verandert en ook geen ene moer. Business as usual. Veel beloven, weinig geven......

Reinaert | 25-05-11 | 14:13

Bedoel je Taser?

necrosis | 25-05-11 | 14:09

Is dat diegene die je op afstand naar iemand toe kan beamen???

zo ja.

´Meteen 13 dozijn van aanschaffen doet´

Centauri | 25-05-11 | 14:13

Het probleem definitief oplossen zou alle salonsocialisten enorm veel geld, hun hele carrière en hun riante pensioen kosten, ze kijken wel uit! Pappen & nathouden is immers veel lucratiever..

Avant | 25-05-11 | 14:12

Tis in ieder geval goed dat de VVD het niet tolereert ... dan stoppen die kansenjongeren er natuurlijk meteen mee.

Schaapskleren | 25-05-11 | 14:12

@necrosis | 25-05-11 | 14:09
Prikkelend.

reageerbuis | 25-05-11 | 14:11

@necrosis | 25-05-11 | 14:09

Betrapt. Taalnazi. Purist. Eigenwijsje. Azijnzeikurt.

Teaser of taser, who cares, als 't maar pijnlijk is, toch?

Reinaert | 25-05-11 | 14:11

@ necro: ja sorry ik beukte iets te snel op mijn toetsenbordje. ben ook zo enthousiast geworden.

borderliner | 25-05-11 | 14:11

met een klomp, meer efeect en is beter voor inburgeren!

irma zonderboezem | 25-05-11 | 14:08

Heau heau, darling! niet zo snel Gey.
Dit allerheiligst schoeisel niet infaam misbruiken, heur!
Als die klomp zoudde brekende dan hej je echt poep.

Centauri | 25-05-11 | 14:11

necrosis | 25-05-11 | 14:05

Ik zou stijgbeugels van de alpine-sport gebruiken...

eerstneukendanpraten | 25-05-11 | 14:10

Erg rake tekst, van PvdA-lingo naar Jip & Janneke taal :)
Allochtone criminelen zijn al jaren een grote bron van inkomsten voor de linkse kerk, vandaar dat ze er graag veel meer zien komen naar onze samenleving = kassa!
(En idd, zo lang jouw kinderen op veilige blanke gymnasia zitten, en je zelf in een blanke elitaire wijk woont, heb je er relatief weinig last van).

Avant | 25-05-11 | 14:10

Schaapskleren | 25-05-11 | 14:06

Omdat het kan!

Centauri | 25-05-11 | 14:08

Oud nieuws, we gaan terug naar het jaar 2005. Er wordt een nieuwe aanpak gepresenteerd: "Aanpak criminaliteit in nieuwe Ketenunits". www.eenveiligamsterdam.nl/meer_nieuws/...
Het resultaat (onderzoek 2010) is nul komma nul: "Opsporing criminele jeugd heeft geen prioriteit" 192.87.209.9/pdf/77025.pdf
Nu leven we in 2011 en alweer wordt er door de politiek geroepen.
Laat je niets wijs maken, er verandert niets!

vip33 | 25-05-11 | 14:08

Schaapskleren | 25-05-11 | 14:06

Wellicht ironie? Satire? Zoiets...

eerstneukendanpraten | 25-05-11 | 14:08

Pa Cartwright | 25-05-11 | 13:51

pa, jij weet niet wat een beetje Ugg vandaag de dag kost. anders zou je hem niet in de billetjes van een marokkaan schoppen. doe dat maar met een klomp, meer efeect en is beter voor inburgeren!

irma zonderboezem | 25-05-11 | 14:08

minimaal een teaser op zak en een wapenstok van 90 cm?

borderliner | 25-05-11 | 14:05

Mininmaal, jong! minimaal!

Centauri | 25-05-11 | 14:07

@Prof. D.A.H. Vintik | 25-05-11 | 13:34
"Zou het nu niet in z'n dhimmihoofdje opkomen dat die 85% een ander jaar wel weer gearresteerd wordt? "
Je denkt toch niet dan een totaalmegeaul zover kan denken.

Che_cuevara | 25-05-11 | 14:06

i lol'd ... maareh ... waarom is nu de waarheid doorgestreept ?

Schaapskleren | 25-05-11 | 14:06

@Pa Cartwright | 25-05-11 | 13:51
Sinds wanneer hebben Ugg's stalen neuzen?

necrosis | 25-05-11 | 14:05

waar kan ik mij aanmelden als straatcoach? mag ik dan ook minimaal een teaser op zak en een wapenstok van 90 cm?

borderliner | 25-05-11 | 14:05

Waar was dat nieuwe leren eauk al weer veur? Wat is dat nieuwe werken, dan?!

Er is toch wel op tien vingers na te tellen dat subiet de 'Sociale DienstPlicht moet worden ingevoerd!

Wat nou niet meer euver de kinderkoppekes mogende
rijdende?

Subiet weer die klinkers inleggen.
Kinderzieltjes die moeten geschaafdT, gebeiteldT en gezandstraaldT worden om straks zichzelf te kunnen redden.

Moi?

Ik gaat een wereld reis maken. Wil nu wel eens zelf ruiken hoe het in die zogenaamde 'Ontwikkelingsgebieden met mijn centen is ...

Later! dat dan weer wel.

Centauri | 25-05-11 | 14:03

Dat is allemaal mooi, maar waarom hebben wij de vrijheid niet om met doorgestreepte woorden te typen?
Dat is discriminaasie Bert, in de puurste vorm!

Einde van de Domheid | 25-05-11 | 14:02

LOL
Kan er eindelijk een hek om die stad heen...

da wizard | 25-05-11 | 14:01

Weinig nieuws onder de zon dus?
Goed ga maar weer verder lezen in het laatste deel van de Twilight Saga, Breaking dawn, spannond.

*shirt uit doet en in 't zonnetje gaat lezon *
Out.

Ashtrey | 25-05-11 | 14:01

Zo nu en dan slaat GS de spijker op de kop. Zoals met dit stukje. Ik zou er om lachen als het niet om te huilen was.

wtf443 | 25-05-11 | 14:01

grote haas | 25-05-11 | 13:58

Hij bedoelt: hen hol...

eerstneukendanpraten | 25-05-11 | 14:00

@vraagstaart | 25-05-11 | 13:44
Vreemd, ze zouden 'm beter 'volgen' ipv vervolgen.

*vervolg haatcollege kijken gaat*
#procestegendevrijheid

Prof. D.A.H. Vintik | 25-05-11 | 14:00

@Pa Cartwright 13:51
Weleens van SATIRE gehoord?? (oja, onder DE hol?)

grote haas | 25-05-11 | 13:58

Marokkaanse jeugdbendes in spoedberaad bijeen: "We zullen die deelraad snel moeten opblazen, voordat ze straks zijn opgeheven."

SjiekDeFriemel | 25-05-11 | 13:56

MOoie JOB voor stadsdeelraad in West! Succes heb er volste vertrouwen in.

Nikolai Bellic | 25-05-11 | 13:54

@Pa Cartwright | 25-05-11 | 13:43:
Dat er in dit land met 2 maten wordt gemeten lijkt me inmiddels niet meer te ontkennen.
Ik weet uit ervaring dat de drempel om een cultuurverrijker op te pakken een stuk groter is dan een autochtoon.

Slipsnifter | 25-05-11 | 13:53

Wat zullen die Rif aapjes bang zijn geworden!!!

bigoks2531 | 25-05-11 | 13:53

Godfried Bomans zei het al: "Schrijven is schrappen."

jullie ook hier? | 25-05-11 | 13:52

@ grote haas | 25-05-11 | 13:50
Een UGG onder de hol kunnen ze krijgen!

Pa Cartwright | 25-05-11 | 13:51

@dosis | 25-05-11 | 13:25
Een meta-arty filmpje zoals Being John Malkovisch, daar gaat geen kip naar toe. Wel als er tieten in zitten, uiteraard.

blinde kip | 25-05-11 | 13:51

De crimminele Makkorraanse jeugdgroepen moet MEER RESPECT eisen (en krijgen) van HET STEMVEE.

grote haas | 25-05-11 | 13:50

@Slipsnifter | 25-05-11 | 13:39
Houd op, scheid uit. Voor Juliaan ben je pas crimineel bezig als je gearresteerd bent (en dan alleen in het jaar van arrestatie). *zucht*

@Art Vandelay Ultor | 25-05-11 | 13:41
Gezien z'n laatste alinea is het een fundamentalistische gristenhond of hij heeft zich al bekeerd tot de islam, dat kan ook.

Prof. D.A.H. Vintik | 25-05-11 | 13:48

Die pica, hilarisch! Mo, Job en Mo...

eerstneukendanpraten | 25-05-11 | 13:47

@Prof. D.A.H. Vintik | 25-05-11 | 13:34
Niet arresteren houdt niet in dat er geen reden is hen te arresteren.
Is natuurlijk een prima verkleuring (excuus voor de Seth) van feiten en resultaten... niet oppakken = presteren want cijfers omlaag. En aangiftes...? Doen we niks mee.

hfakker | 25-05-11 | 13:47

Ik geloof niets meer voordat ik het zie, allemaal!

doskabouter | 25-05-11 | 13:47

Is er al iemand aangesteld om thee te zetten?

eerstneukendanpraten | 25-05-11 | 13:46

Backspace stuk, Bert?

Gegenhall | 25-05-11 | 13:46

Dat zijn een hoop strepen zeg...

eerstneukendanpraten | 25-05-11 | 13:46

@vraagstaart | 25-05-11 | 13:41
Weg zou inderdaad de beste oplossing zijn.

Maar we accepteren ook: bekeren, of het betalen van de jizya.

Apartheid is gewaagd, maar binnen een 21e-eeuw West-Europees land toch ook weer vrij grensoverschrijdend.

Samen komen we er wel uit. Of niet.

Art Vandelay Ultor | 25-05-11 | 13:46

Bewoners in West, winkeliers, de ouwelui en de nieuwe yuppen (Hollands & Marokkaans) verdienen meer dan 20% minder overlast.

mokum4all | 25-05-11 | 13:46

@two ball cane | 25-05-11 | 13:21
Daar is dan wel een rijkdom aan hiphop, rap en swag uit voorgekomen :-(

hfakker | 25-05-11 | 13:45

Overigens een mooi staaltje doublespeak, bendes "jeugdgroepen" noemen. Alsof je het over Hanson hebt...

Arond | 25-05-11 | 13:44

Sissen is zo'n voorbeeld van ongewenst gedrag, ik zie ze het doen naar blonde meisjes jonger dan 10, want Mohammed (kots) was ook een pedofiel.
Doe een rondje door de wijk en pak dit ongewenst gedrag aan. Werkstraffen geven zodat dijken worden verhoogd, sloten worden uitgegraven en andere constructieve ideeën. Dan hebben we nog eens iets aan ze in plaats van dat ze overlast veroorzaken en alleen maar geld kosten.

Antitheïst | 25-05-11 | 13:44

@Prof. D.A.H. Vintik | 25-05-11 | 13:34 Van Acker is geen dhimmi hoor en zijn denkvaudt zit 'm in het vergeten dat velen nìet gearresteerd worden door het falen van de Limbo-politie.

Hier nog eens Van Acker: de Marokkaanse gemeenschap in Roermond wil hem hierover gaan vervolgen. www.binnenlandsbestuur.nl/vakgebieden/...

vraagstaart | 25-05-11 | 13:44

@De Regeering | 25-05-11 | 13:17
LOL
Lapsang Sushong & Darjeeling
In ieder geval 'Groene' thee en geen 'Witte' thee.
En natuurlijk alles met gelijke Muntthee betalen

hfakker | 25-05-11 | 13:44

Nog best moeilijk lezen met al die doorgehaalde woorden.

weesgegroet | 25-05-11 | 13:43

@ Slipsnifter | 25-05-11 | 13:39
Dat er een significant verschil in pakkans en strafmaat is tussen allochtone en autochtone delinquentjes, kan ik mij nauwelijks voorstellen.

De buitenproportionele oververtegenwoordiging in de misdaadstatistieken is natuurlijk reeds 2 decennia een gegeven.

Pa Cartwright | 25-05-11 | 13:43

"... gestreefd naar een afname van het aantal jeugdgroepen van minimaal 20 procent."
Met de PVV-methode van overlast=opsluiten is dat percentage vele malen hoger. Maar je wilt die bengels natuurlijk niet tegen de schenen schoppen als PvdA zijnde...

Tommygunner | 25-05-11 | 13:43

Alleen met behulp van burgers kun je zoiets aanpakken. En politie die hard, en dus buiten hun reguliere gedrag en misschien zelfs regels om, optreedt.
Regel is ook: serieus meer blauw op straat.
De geschiedenis leert dit.
Zie Gulliani met three strikes out, lik op stuk, broken glass... did not work.
www.politifact.com/truth-o-meter/artic...
www.brendan-nyhan.com/blog/2006/07/the...

hfakker | 25-05-11 | 13:42

@Prof. D.A.H. Vintik | 25-05-11 | 13:34
En alsof 15% veelplegers weinig is...

Maar ook Juliaan is grensoverschrijdend bezig. Hij is grensoverschrijdend dom.

Art Vandelay Ultor | 25-05-11 | 13:41

@Art Vandelay Ultor | 25-05-11 | 13:18 Dat was een tegel met een pH-waarde van ongeveer 0,1. Goeiendag :-)

Ik weet zéker dat het helemaal goed komt in West. Moet je maar eens kijken, als de vervelende kaasjes zijn vertrokken en de dames netjes onder de burqa zijn gestopt.

Je ziet gewoon dat het niet werkt, die Nederlanders. Ze passen zich niet aan en daarom moeten ze weg. Te beginnen in West. En daarna gezellig onder elkaar aan de munt-thee.

Dan zijn inderdaad de grenzen van Marokko weer een stukje verlegd. En Allah weet het best.

vraagstaart | 25-05-11 | 13:41

Een amendement op een notitie, dat is nog eens mannentaal!

Arond | 25-05-11 | 13:40

@AlfredvonSchlieffen | 25-05-11 | 13:34
Precies!

Al is zijn gedrag nog niet echt grensoverschrijdend te noemen, maar hij heeft zich de kunst van het graaien en het nepotisme al eigen gemaakt. Hij is er bijna.

Art Vandelay Ultor | 25-05-11 | 13:40

@Prof. D.A.H. Vintik | 25-05-11 | 13:34:
En heb je enig idee hoe bont je het wel niet moet maken om als lichtgetinte cultuurverrijker gearresteerd te worden in dit land?

Slipsnifter | 25-05-11 | 13:39

Zolang je de criminele jeugd niet in werkkampen flikkert, verandert er geen reedt.
.
Meer buurtcoaches.... Moehahaha

FreshClash | 25-05-11 | 13:39

@irma zonderboezem | 25-05-11 | 13:34
Laat ze nou, ze kunnen al bijna niks meer zien op zo'n beeldscherm vol tipp-ex!

Nietvoordekat | 25-05-11 | 13:37

@Pa Cartwright | 25-05-11 | 13:29

Ik ben niet zo thuis in de Amsterdamse gemeentepolitiek, maar gezien de resultaten uit het verleden, denk ik dat ze meer niet dan wel kunnen. Dus.

Biff Eagleburger | 25-05-11 | 13:37

Over een poosje moet er ook voor Amsterdam-West gewoon een andere naam komen. Net als bij de Bijlmer en alle andere socialistische initiatieven.

vetkleppert | 25-05-11 | 13:36

".... afname van het aantal jeugdgroepen van minimaal 20 procent. In West zijn nu zes"jeugdgroepen..."

Dus als 2 groepen besluiten te fuseren zijn de targets gehaald?

Scheepskameel | 25-05-11 | 13:35

Art Vandelay Ultor | 25-05-11 | 13:18 |
Zoiets als Sadik Harchaoui nu al doet?

AlfredvonSchlieffen | 25-05-11 | 13:34

@Art Vandelay Ultor | 25-05-11 | 13:18
Precies, lees net dat 85% van de jonge Marokkanen nìèt jaarlijks (!) wordt gearresteerd. Laten we ons daar nu eens op fixeren ipv op die kwaadwilende 15%. ;-)

'15 procent van de jonge Marokkanen wordt jaarlijks door de politie gearresteerd. Dit betekent wel dat 85 procent niet wordt gearresteerd. De overgrote meerderheid van de Marokkaanse jongeren gedraagt zich dus sociaal aangepast. Helaas is onze samenleving gefixeerd geraakt op die 15 procent, zodat het niet alleen meer gaat over onbehagen, maar over regelrechte haat over en weer.'
Was getekend: Juliaan van Acker, totaalmegeaul.
www.limburger.nl/article/20110524/REGI...

Zou het nu niet in z'n dhimmihoofdje opkomen dat die 85% een ander jaar wel weer gearresteerd wordt?

Prof. D.A.H. Vintik | 25-05-11 | 13:34

hebben jullie geen correctielint bij GS??

irma zonderboezem | 25-05-11 | 13:34

In sommige dingen loopt Frankrijk niet achter. Nog even en we hebben gezellige autbranden in West.
Wel jammer dat we geen leger meer hebben om de hele boel plat te schieten.

WillemWordtWakker | 25-05-11 | 13:33

De PvdA en problemen aanpakken? Muhahahaha!
Problemen creeren, daar zijn ze vele malen beter in.

Slipsnifter | 25-05-11 | 13:32

Lees je artikel nou eens goed door voordat je het post, hoef je ook niet zoveel door te strepen achteraf

Idontgiveafunk | 25-05-11 | 13:30

Laten we vooral tegen beter weten in de gesubsidieerde geitenwollen methodes nog een keer proberen.
Terwijl we allemaal weten dat je een knuppel nodig hebt om tot een botte harses door te dringen.

vetkleppert | 25-05-11 | 13:30

Ok, we weten het nou toch wel? Ho GeenStijl over de PvdA vs. Marokkanen denkt?

Expert Homo | 25-05-11 | 13:30

Meest opmerkelijke is eigenlijk, dat deze politieke blokhoofden vinden dat ze nog een bestaansrecht hebben, terwijl letterlijk iedereen al helemaal klaar is met deze mekaar vetbetaalde baantjes toeschuivende subsidiejunken.

william7055 | 25-05-11 | 13:29

@ Biff Eagleburger | 25-05-11 | 13:19
Rest de vraag: kán stadsdeel Nieuw-West hier ook woest amenderend overheen?!

Pa Cartwright | 25-05-11 | 13:29

Voor mijn part vreten ze twaalf pakken koekjes en zuipen twintig liter thee, als het maar goed komt. En Brussen, jouw gedachten (schizofrenie?) die je doorgestreept hebt interesseren mij echt niet, maakt het bovenstaande verhaal niet duidelijker. O wacht, dat was de bedoeling?

Hölzenbein | 25-05-11 | 13:28

resumé: kost alles, duurt lang en lost niets op.

slootschurftklootzak | 25-05-11 | 13:27

met (nationaal) socialistische en islamo-fascistische bestuurders hoef je echt geen oplossing van het probleem te verwachten. integendeel. zolang het probleem bestaat kan je soepsidie uitdelen aan allerlei stichtingen, platforms, verenigingen, kollektieven en belangenorganisaties. problemen zijn er om over te praten, geldstromen op gang te brengen en clientèle politiek te voeren. eigen volk eerst, maar dan wel binnen de enge parameters van trouw stemvee en knuffelallochtoon.

minimá-armezusvan.. | 25-05-11 | 13:27

Dat doorstrepen is wel een ideaal stijlmiddel voor beperkte schrijvers.

Detlev Tarnowitz | 25-05-11 | 13:27

@Pa Cartwright | 25-05-11 | 13:23
In Zuilen slopen ze gewoon alle goedkope woningen. Ik denk dat Bert daar niet meer woont.

Detlev Tarnowitz | 25-05-11 | 13:25

Gaat het nou weer over Amsterdam, straat-ego's en theedrinken?
*idee heeft:
Subsidie voor een film over gesubsidieerd groepen subsidietrekkers uit de subsidiecultuur halen.
Door ze bijvoorbeeld in een gesubsidieerd buurthuisje te stoppen.
'
*scheel kijkt nu

dosis | 25-05-11 | 13:25

zeau en nu even een kopje thee zetten

RangerJoe | 25-05-11 | 13:25

Wie gaat er dan ook nog tegenwoordig vrijwillig in A'dam West wonen?

verpauperaar | 25-05-11 | 13:24

Ondertussen, in Zuilen…‎

Hoe'st daar eigenlijk tegenwoordig Bert?

Pa Cartwright | 25-05-11 | 13:23

@Art Vandelay Ultor | 25-05-11 | 13:21
In dat geval zie ik geen nuttige bijdrage.

reageerbuis | 25-05-11 | 13:23

@reageerbuis | 25-05-11 | 13:20
Neen.

Behalve wanneer ze sterven in een vuurzee. Maar dat houd je dan toch.

Art Vandelay Ultor | 25-05-11 | 13:21

@Art Vandelay Ultor | 25-05-11 | 13:18 | + 0 -
u is sarcastisch.
daarnaast zijn de bendes van de usa ook ontstaan door 'grensoverschrijdend gedrag', niet echt iets wat we moeten willen.

two ball cane | 25-05-11 | 13:21

Pfff. Waarom heb ik het gevoel dat het eindresultaat alleen een berg verdampte euro's zal zijn?

ZKH EénOog | 25-05-11 | 13:21

Bert, je bent in vorm.
Ik moest lachen.

Teun van het Tuinpad | 25-05-11 | 13:20

@Art Vandelay Ultor | 25-05-11 | 13:18
Mogen islamieten dan gecremeerd worden na hun dood?

reageerbuis | 25-05-11 | 13:20

Bert stemde toch PvdA??

keEschkkKachel | 25-05-11 | 13:19

Het loopt de lichtgetinte schavuiten al dun door de broek, dat moge duidelijk zijn.

Biff Eagleburger | 25-05-11 | 13:19

Grenzen zijn er om verlegd te worden.

Hoeveel pioniers op welke gebied dan ook zijn niet ooit wel eens beschuldigd van grensoverschrijdend verdrag?

De kans is dus zeer groot dat Marokkaanse hanggroepjongeren ooit nog eens een zeer nuttige bijdrage gaan leveren aan onze maatschappij.

Art Vandelay Ultor | 25-05-11 | 13:18

Aera sgrijft men als Area. Eigen culpa.

De Regeering | 25-05-11 | 13:18

Gaat het om de Pickwick-aera of de Liptonbuurt?

De Regeering | 25-05-11 | 13:17

De politie moet zich de ogen uit de kop schamen dat ze automobilisten besteelt zolang er nog van dit soort beerputten op te ruimen zijn.

vetkleppert | 25-05-11 | 13:17

* misselijkheid opkomen voelt door "samen schouders eronder" *

KaiserSoza | 25-05-11 | 13:16

Haha, altijd lachen met Bert

Klaas Appelmelk | 25-05-11 | 13:15

Alvast een huis in west gaat kopen.

reageerbuis | 25-05-11 | 13:15

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken