Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Allo, allo! Ici Ephimenco avec dossier DSK

dskdegekste.jpg Bonjour! Vandaag doen we een stukje duiding over en naar de Franse medemens toe. En met wie kan dat beter dan met Trouw-columnist Sylvain Ephimenco, createur du automobile dans les Pay-Bays. In zijn column van vandaag trekt deze als keurige burger vermomde rechtse Sarkozy van leer tegen Het Gezicht van het Graaisocialsime, Dominique Strauss-Kahn genaamd. Wat blijkt: van DSK is al jaaaaaren bekend dat het een gevaarlijke gek is als het op vrouwen aankomt. Eerder al probeerde hij bruut een journaliste te verkrachten maar omdat de moeder van deze journaliste devoot socialiste is, werd DSK nooit aangeklaagd. En werd er vooral niet over gepubliceerd in de Franse pers die, volgens Ephimenco, "qua linksheid gelijk staat aan de pers in Nederland" (70% linkse journalisten). Het begint er dus op te lijken dat DSK een wolf in schaapskleren is die door een grote groep linkse nuttige Franse socialisme-idioten wordt geadoreerd, ondanks zijn ziekelijke afwijking waar het vrouwen betreft en de Franse pers doet daar bewust en gewillig aan mee. Maargoed, daar hoort dus duiding bij. Daarom belden wij even met die geinig pratende Ephimenco, Trouw-christen in bezit van dubbel paspoort: Update: we hebben beeld van het kamermeisje in kwestie " De Franse pers heeft altijd een oogje dichtgeknepen als het ging om linkse presidenten of publieke figuren. Toen ik als buitenlandverslaggever voor de linkse krant La Liberation werkte, was bij ons al bekend dat president Mitterand zijn maitresse en kinderen onderhield van gemeenschapsgeld. Mitterand liet zelfs duizenden mensen illegaal afluisteren om te voorkomen dat zijn geheim bij het volk bekend werd. Maar daar werd bewust nooit over geschreven. Het is heel goed dat privézaken buiten de pers blijven, maar bij Mitterand ging het wel om gemeenschapsgeld en bij DSK nu gaat het om een gevaarlijke afwijking waar vrouwen het slachtoffer van worden. " Je kunt gerust stellen dat de Franse linkse pers DSK al die tijd gedienstig naar het verlangde presidentschap van 2012 heeft begeleid. Toen in 2007 de journaliste Tristane Banon in een televisieprogramma vertelde dat DSK haar had aangerand, werd zijn naam stelselmatig weggepiept. En mede onder druk van de media is het toen nooit tot een aanklacht gekomen. Het is trouwens niet alleen de linkse pers die haar plicht verzaakt want ook de rechtse kranten waren op de hoogte van de escapades van DSK. Er is gewoon geen Franse journalist die er zijn handen aan durft te branden. " Dat is niet perse uit lafheid. Frankrijk is een extreem politiek correct land, zie bijvoorbeeld de zogenaamde "racisme"-zaak rond het Franse voetbal, en de president is in Frankrijk nog altijd een soort van gekozen koning. Die mag je niet beledigen, daar heeft de Fransman teveel ontzag voor. " Dit ontzag gaat zo ver dat als DSK in Parijs een kamermeisje had aangerand hij waarschijnlijk niet eens was opgepakt. Zelfs op de televisiebeelden van DSK die gehandboeid wordt weggevoerd, wat zo'n beetje te zien was op alle Franse zenders, wordt vooral verontwaardigd gereageerd door de Franse socialisten. Niet het kamermeisje is slachtoffer, maar DSK omdat hij nu zo ten schande wordt gemaakt. Dit lees je bijvoorbeeld terug op het weblog (Google-translate) van de Franse linkse filosoof Bernard Henry Levi, die eerder het kamermeisje de schuld geeft van de aanranding en "zijn vriend" DSK vrijpleit. " Het opvallende is nu hoe de linkse pers uitblinkt in hypocrisie. Sinds Sarkozy president is wordt er vooral extreem negatief over hem geschreven, er wordt met modder gegooid, en er wordt respectloos op hem ingehakt. Dat komt omdat hij te rechts is en bekend staat als de blingbling-president: een president met teveel gouden horloges en zeilboten roept de kritiek in Frankrijk haast over zich af. Maar nu er écht wat aan de hand is met een socialistisch kopstuk zwijgen ze als het graf. " Alors, faire pipi, oui aujourd'hui: de conclusie van vandaag is dus dat de zaak van DSK aan alle kanten stinkt en dat we mogen hopen dat er in Frankrijk eens een debat ontstaat over de journalistiek die keer op keer haar opdracht verzaakt en haar taak niet serieus neemt als het om de machtigste figuren van dat land gaat. " Bon, ga ik nu in mijn 2CV over pittoreske landweggetjes rijden en keihard Charles Aznavour draaien. Au revoir! "

Reaguursels

Inloggen

De ouwe rukbeer | 17-05-11 | 19:40 | + 1 -
U gelooft ook niet dat er rijken zijn die kleine dingen stelen? Betalen kunnen ze het wel maar het gaat ze om de kick! Het is bewezen dat mensen met macht meer risico's nemen, nou deze oetlul heeft iets teveel risico genomen.

zeefert | 18-05-11 | 14:28

DSK heeft vaker in dit hotel gebivakkeerd en zou daar al eerder vrouwelijk personeel hebben lastig gevallen. Het management en de hotel directie zouden vroegere klachten hebben genegeerd, afgekocht of onderdrukt, zogezegd vanwege negatieve publiciteit.

Persoonlijk denk ik echter dat, omdat het hotel tot de Franse hotelketen Sofitel behoort, ook de Franse verzwijg mores mee naar dit New-Yorkse hotel zijn meegegaan.

Ik verwacht dan ook dat de Franse managers persoonlijk (en de Franse directie van dit hotel in het algemeen) door Amerikaanse advocaten achtervolgt zullen worden.

TriestGeval | 18-05-11 | 11:55

nadenkt hoe die verrotte linkse mentaliteit kan worden bestreden *

NoMinister | 18-05-11 | 09:38

Ratten moet je ook niet bestrijden je hoeft alleen maar te zorgen dat er geen vuil ligt. Zie ook bonnen-topic
zie de wanhoop. Opstelten zou dit bureau moeten verrassen met nieuwe auto's en een kekke state of art computersysteem omdat ze zo voorkomend zijn dat er geen bonnetjes kunnen worden geschreven!

vanlinknaarrecht | 18-05-11 | 10:28

DSK 'links' (of 'rechts', trouwens) noemen gaat nogal aan zijn IMF- en PS-verleden voorbij. De man is, zoals veel politici, primair een opportunist - de politiek ingekomen in een tijd dat het het handigste was om dat bij de PS te doen. Daarna heeft hij echter ongeveer zoveel moreel besef getoond als Caligula.

Het Banon-verhaal ligt trouwens wel wat gecompliceerder dan hier wordt gesuggereerd. DSK's tweede vrouw was ook Banons peetmoeder, dus het werd daarmee vooral een familiekwestie. Ze deden geen aangifte maar spraken er verder wel gewoon over (het staat meen ik ook in Banons boek). Nu DSK in andere omstandigheden is ge-'out' heeft moe Banon 'm ook meteen knalhard aan de schandpaal genageld. Wél is het zo dat de Franse TV, toen Banon over de kwestie sprak, de naam van DSK stelselmatig wegpiepte.

AlbertoB | 18-05-11 | 10:10

Sir Galahad the Pure | 17-05-11 | 15:59

Inderdaad. Wel dient opgemerkt te worden dat (Groen)Links nimmer de tactiek heeft van ontkennen. Meer van negeren. Die zeggen gewoon niks over iets wat gevoelig ligt en waar zij een grote rol in hebben gespeeld. En zodra er wel iets gezegd wordt, schieten ze in de stand van verontwaardiging en of je dat kan bewijzen.

De mentaliteit is van belang en die deugt niet. En daar helpt geen democratie of rechtsstaat aan. Die worden gewoon gebruikt om de foute mentaliteit te schragen. De idee dat democratie en rechtsstaat ons van rampen afhoudt is dan ook niet meer dan een leugen en een heel vileine, die een Chamberlain-achtige slaaptoestand in de hand werken.

Op het moment dat de rechtsstaat en de democratie zo werken dat in het democratische proces mensen worden gedemoniseerd, bedreigt en zelfs vermoord, hebben we de facto een pseudolinkse dictatuur die - heel smerig - onder de naam democratie haar rampzalige ideologie middels indoctrinatie oplegt aan het volk. Denk even aan de Duitse Democratische Republiek. Je kunt het een naam geven, maar daarmee is het het nog niet.

En de rechtsstaat is verworden tot incassobureau en middels prioritering van opsporing hebben (lagere) ambtenaren en benoemde burgemeesters inmiddels zeggenschap over het actieve recht. Wetten zijn daarmee verworden tot dood papier, totdat een ambtenaar middels 'beleid' aanzet tot handhaving. Daarbij komt dat handhaving en veiligheid ondergeschikt zijn gemaakt aan de belangen van daders.

Dit alles bij elkaar verklaart voor mijn gevoel prima waarom onder andere pedofielen zoveel ruimte krijgen en behouden en ook na hun daad weer alle kansen krijgen.

Waarbij ik nog maar eens opmerk dat het een misverstand is dat - heb je weer de mentaliteit die bepalend is - de overheid baat zou hebben bij die veiligheid. Als die overheid, dus concrete politici, benoemde bestuurders en ambtenaren, onvoldoende (niet) worden afgerekend op hun prestaties voor het volk, dan heeft 'de overheid' zelfs baar bij lekker veel criminelen, want daarmee kunnen ze de schijn wekken nuttig te zijn. Die criminelen moeten immers aangepakt. Hetgeen ze dan weer onvoldoende doen om hun nut () in stand te houden. Zoals een accountantskantoor graag een grote administratieve puinhoop te lijf gaat tegen uurtarief, maar het liefst natuurlijk permanent blijft hangen, als de puinhoop zou aanhouden. Die worden in zo een situatie echter door sturingsfactoren gestuurd om hun werk goed te doen of het houdt op. Zo niet bij 'de overheid'.

* nadenkt hoe die verrotte linkse mentaliteit kan worden bestreden *

NoMinister | 18-05-11 | 09:38

Misschien mag hij wel uitgeleverd worden aan Italie.
Zijn grote vriend zal hem verwelkomen.

uitgeslapen | 18-05-11 | 09:11

@De ouwe rukbeer | 17-05-11 | 19:40
Er zijn meer voorbeelden van rijke mensen die verkrachtend door het leven gingen terwijl ze ook gewoon een hoer hadden kunnen bestellen.

Rijken en machtigen menen vaak dat ze dingen kunnen doen die niet kunnen. Straus Kahn zal misschien oprecht geloven dat hij haar niet verkracht heeft want hij heeft toch gewoon recht op die vrouw? Dat ze wegliep zal hem niet verbaast hebben want dat zullen meer vrouwen gedaan hebben die 'eigenlijk best wilden, en hem zo op wilden winden'.

Waar het op sex aankomt denken mensen niet altijd redelijk na.

Dat gezegd hebbende, als ik in een hotel van 3000 dollar/nacht zat, zou ik mer misschien ook wel van uit gaan dat het kamermeisje bij die prijs was inbegrepen.

Leuke opmerking bij de EO (Knevel en die andere) gisteren: "Hij zal het toch niet gedaan hebben want hij is toch getrouwd!"

nance | 18-05-11 | 08:58

caudillo | 17-05-11 | 22:48
Olá Caudillo,
Klopt helemaal wat u zegt.
Mag ik deze nog toevoegen?
Anti-bankiers zien hierin een complot van enkele belanghebbende grote banken en de faciliterende politiek tegen de gewone belastingbetaler.

ecologiste | 18-05-11 | 07:42

volgens haar facebook profiel heeft dit kamermeisje een MBA behaald op de university in Atlanta en werkt ze als vastgoed handelaar. Iets klopt hier niet.....

A.J | 18-05-11 | 00:12

@Lewis Lewinsky
.... hoeveel "linkse" journalisten zijn er? Hoeveel "rechtse" journalisten zijn er? Hoeveel journalisten doen gewoon onbevooroordeeld hun werk? Ik geloof best dat sommige journalisten bevooroordeeld zijn, zowel link asl rechts, maar waar hebben we het dan over, 0.0001%, 2% 10% van alle berichtgeving? Ik weet het niet, maar jij ook niet. Pas als je daar antwoord op kunt geven, kun je inschatten of er daadwerkelijk een ernstig probleem van linkse gekleurde berichtgeving bestaat.

Mayhem123 | 17-05-11 | 23:01

Antisocialisten zien hier de slechtheid van socialisten in.
-
Feministes zien de slechtheid van de MAN.
-
Antisemieten zouden zeggen dat... (hier zwijg ik maar).
-
Maar die vent is natuurlijk gewoon een ont-zet-ten-de KLOOTZAK!
En dat was hij ook al toen dit nog niet gebeurd was.

caudillo | 17-05-11 | 22:48

hypocrisie is toch een Frans woord?

MacVulpen | 17-05-11 | 21:54

".... die door een grote groep linkse nuttige Franse socialisme-idioten....."

Wat klopt niet in deze zinsnede? Of zie ik de bedoelde ironie (sarcasme (?)) hier niet? Ik bedoel links en nuttig in 1 zin, volgens mij gaat dat niet samen.

RightOfMind | 17-05-11 | 21:32

In dat proces verbaal staan wel een heleboel fouten bij de zes opgesomde punten. Er staat steeds count. Volgens mij hoort die O er niet in.

niettegeleuven | 17-05-11 | 20:30

Sylvain Ephimenco verdient een beter podium dan het foute dagblad Trouw.

frisenfruitig | 17-05-11 | 20:20

DSK heeft gewoon een negerin-fetish, precies zoals Jef Geeraerts beschrijft in zijn boeken over Belgisch Kongo.

Voigt | 17-05-11 | 20:20

Het is zo gegaan. Hij dacht dat zijn vriendjes een dame voor hem hadden geregeld die dan verkleed als kamermeisje zou opdraven. En toen dat echte kamermeisje binnenkwam moet ie gedacht hebben "dat is geen echt kamermeisje" En dat ze nee zei dat hoort erbij, dat doen ze altijd in die kringen. Dat weet iedereen

vanlinknaarrecht | 17-05-11 | 19:53

Als je zoveel geld hebt, ga je jezelf toch niet vergrijpen aan zoiets.. Ik geloof er geen ruk van.

De ouwe rukbeer | 17-05-11 | 19:40

" Het opvallende is nu hoe de linkse pers uitblinkt in hypocrisie. Sinds Sarkozy president is wordt er vooral extreem negatief over hem geschreven, er wordt met modder gegooid, en er wordt respectloos op hem ingehakt. Dat komt omdat hij te rechts is en bekend staat als de blingbling-president: een president met teveel gouden horloges en zeilboten roept de kritiek in Frankrijk haast over zich af. Maar nu er écht wat aan de hand is met een socialistisch kopstuk zwijgen ze als het graf.
.
Eh... neen. Dat heeft meer met jullie (!) obsessie met Charles de Gaulle te maken. Bovendien vergeet je compleet de Le Canard enchaîné te vermelden.

Bukoswski | 17-05-11 | 19:36

Wanneer ik die Emphemenco goed brgrijp is die Straus Kahn dus lid van een soort Franse PvdA.
Hhmmm.. interessant

070 | 17-05-11 | 18:48

@Mayhem123 | 17-05-11 | 17:09
De linkse journalisten geven het zelf toe. *Media en politici wisten al een hele tijd van DSK’s ongeremde seksuele lusten* zegt een linkse Franse journalist, geciteerd door de linkse NRC.
www.nrc.nl/nieuws/2011/05/17/britse-sc...
Maar als jij liever een plaat voor je kop houdt dan de feiten onder ogen te zien, mij best!

Lewis Lewinsky | 17-05-11 | 18:26

Goh lijkt inderdaad Nederland wel.....

Hobbykip | 17-05-11 | 18:19

Man, man, man... Socialisten en hun voorliefde voor het minder bedeelde ras.

Davidson | 17-05-11 | 18:18

Nou ja, stond gisteren al in the International Herald Tribune, dat stukje van Ephimenco.

Zyprexa20mg | 17-05-11 | 18:08

Parbleu Wie wil nou niet die donkere brievenbus volblaffen met lauwen but ?!??

Katte Nut | 17-05-11 | 17:49

@H. Drievuldigheid | 17-05-11 | 16:08
Weer een triest voorbeeld van een stuk Marokkaans tuig dus. Zie hoe respectvol naar vrouwen...

doenormaal! | 17-05-11 | 17:49

Nu snap ik het. In de buik van Carla zit een surprise van DSK en daar is Saarkoowzie zoals ze hem in de US of A noemen niet blij mee.

ecologiste | 17-05-11 | 17:38

yeah, right....

perroblanco | 17-05-11 | 17:36

@ ad melkert | 17-05-11 | 17:26
De wereld stikt van dit soort foute vogels. Ik noem een Bill cosby met zijn mierzoete The Cosby Show...

Ivoren Toren | 17-05-11 | 17:34

Zowel het IMF als de Wereldbank zijn best wel schimmige organisaties, die rare figuren in het bestuur hebben van veelal zogenaamde linkse signatuur. Wijffels die links koketteert. Nou ja Melkert... wat moet ik nog meer zeggen.
.
Feit is dat Kirchner het IMF Argentinië heeft uitgeflikkerd om uit de problemen te komen.
.
Het gerucht gaat dat deze organisaties bewust sommige landen onder de duim houdt via woeker/wurg konstrukties.
.
Die macht is nu tanende onder de invloed van China, die trouwens ook grote invloed in Griekenland heeft.
.
Die zwarte meid ziende kan ik me niet goed voorstellen dat DSK zich daaraan zou vergrijpen, want hij kan echt wel wat beters krijgen.
.
Politiek komplot dus.

Greetje Duisenberg | 17-05-11 | 17:34

DSK=Lubbers=HarrievanBommel=politiek A zeggen en B handelen

ad melkert | 17-05-11 | 17:26

For the record: ik denk dat hij schuldig is. Dat heeft niks met links, rechts, complot enzovoort te maken. Het is gewoon een viespeuk die zijn handen niet thuis kan houden, en die daar tot nog toe altijd mee is weggekomen maar nu eindelijk de straf gaat krijgen die hij al jaren eerder had moeten krijgen.

Ivoren Toren | 17-05-11 | 17:10

@Lewis Lewinsky
Er worden per dag duizenden artikelen geschreven. Laat ik iets specifieker zijn, ik geloof niet een wijdverbreide samenzwering van zogenaamde linkse journalisten. Natuurlijk kun je voorbeelden vinden, maar nog veel meer waar het niet het geval is.

Mayhem123 | 17-05-11 | 17:09

Ach deze man is zo belangrijk en de wereld gaat ten onder zonder hem. Het zijn de hormonen hij bedoelde het niet kwaad. En zij, ze vroeg er om, ze wilde het zo graag, en dan dit.
Kan de hele wereld niet 1 keertje de andere kant op kijken? De arme meneer is al genoeg gestraft.
Bha wat een ontzettende vieze DSeiKel

nokkenaskettingklem | 17-05-11 | 17:08

Even relativeren graag: dat is volgens mij geen "kamermeisje" meer maar eerder een "kamermeid". Die door haar jarenlange ervaring vermoedelijk wel van wanten weet.

Overigens wordt DSK in Frankrijk verdedigd met het argument dat hij jood zou zijn en het dus altijd gedaan heeft. Kan best als één van zijn grootste vrienden LEVI heet.

Ben benieuwd naar meer smeuïgheid. Wordt vervolgd.

bruine kikker | 17-05-11 | 17:01

Kortom DSK moets genaaid worden omdat hij iets wilde wat de banken niet wilden. Makkelijk zat.
En de ING vind het natuurlijk ook prima. De banken krijgen zo gemakkelijk miljarden van de Europese, voornamelijk noord en west-Europese belastingbetalers.
Als ze nu eens de marktwerking gingen invoeren in bankenland? Nee wel in de publieke sector zodat de graaisocialisten net zo fijn mee kunnen graaien als de bankiers.
Pact graaisocialisten met graaibankers wat ik je brom.

ecologiste | 17-05-11 | 16:59

@Mayhem123 | 17-05-11 | 16:52
Dat zijn gewoon feiten. Geen samenzweringtheorie. Lees het stuk van Ephimenco maar. Pas na zijn dood schreven de Franse kranten over de maitresse en de onechte kinderen van Mitterand. Maar daarvoor wisten ze het ook al.
En waarom heb je het over je slager? Schrijft die stukjes op de casselerib?

Lewis Lewinsky | 17-05-11 | 16:59

Sylvain Ephimenco altijd +1

Ivoren Toren | 17-05-11 | 16:58

Nu ik de pica's van het kamermeisje zie vind ik het hele verhaal wat moeilijker te geloven.
Zo'n ferme negerin slaat DSK namelijk gewoon op z'n muil als die wat onwelgevalligs probeert.

Toch hoop ik dat hij moet brommen, al was het maar om de eerdere keren waar hij mee weg is gekomen.

sitzkrieg | 17-05-11 | 16:57

Aan het kruis met hem gvd...

stemvee | 17-05-11 | 16:56

Ik heb ephimenco hoog zitten, maar hij speelt nu meteen de banken in de kaart.
Opvallend is hoe snel zeer veel info mover DSK naar buiten kwam op tv en krant. Wie heeft die media in handen of heeft er op zijn minst veel invloed op?
let even op het tijdstip dat DSK wordt aangeklaagd: Griekenland en Portugal vragen miljarden aan de belastingbetalers. Meteen stond DSK's opvolger al klaar: de ex-vicepresident van JP Morgan die van alle Amerikaanse banken de grootste hoeveelheid geld heeft uitstaan in de PIGS landen.
ook wordt mario uit een van de PIG-landen die vicepresident was van Goldman Sachs die geld uitleende aan Griekenland, benoemd tot prersident van de ECB. duisenberg werd kort nadat hij opstapte deaud gevonden in zijn zwembad. Toeval? In Frankrijk waar zijn tweede huis stond en waaruit zijn opvolger Trichet kwam tricher = valsspelen.

ecologiste | 17-05-11 | 16:55

Maar al die journalisten die nu roepen dat andere journalisten ook nooit iets zeiden geven dan toch toe dat het stilzwijgen ook hun goedkeuring had.

Luitenant Zeikerd | 17-05-11 | 16:54

@Lewis Lewinsky
Ik geloof niet in dit soort samenzweringstheorieën. Een journalist doet gewoon zijn werk, je vraagt toch ook niet of een slager VVD stemt voordat je een kilo bloedworst koopt?

Mayhem123 | 17-05-11 | 16:52

Charles Aznavour is Armeens.

N.Name | 17-05-11 | 16:51

@Mayhem123 | 17-05-11 | 16:34
Omdat DSK links was, heeft de linkse pers zijn escapades verzwegen. Het is dus wel relevant dat DSK links was. De linkse journalisten hebben hun werk gewoon niet gedaan om een linkse politicus te dekken. In plaats van de feiten bekend te maken, is het onder de pet gehouden. Het volk dom houden, daar komt het op neer. #schande

Lewis Lewinsky | 17-05-11 | 16:47

@JasperdePiPaPasper | 17-05-11 | 16:35
Dat is zooo politiek correct anno2011.

Itastijl | 17-05-11 | 16:47

niet voor de hond | 17-05-11 | 16:19
En wanneer is die aangeklaagt voor verkrachting?

PietjePuk | 17-05-11 | 16:44

@ Mayhem123 | 17-05-11
Eens. Maar dat kan op geenstijl niet. Daar is alles - ALLES - de schuld van links.

JasperdePiPaPasper | 17-05-11 | 16:35

Ik word helemaal strontziek van dat domme gelul over socialist dit en links dat..... is gewoon een geile ouwe bok, had net zo goed een Wilders adept of een Rouwvoet groupie kunnen zijn....

Mayhem123 | 17-05-11 | 16:34

Hij dacht dat het in de kamerprijs zat. Toen ze geld vroeg maakte de sukkel een verkeerde beslissing. En nu zit hij met de brokken. Ik heb de foto van haar gezien ik zou haar niet doen tenzij ze speciale kwliteiten had.

aderkalkballenbroek | 17-05-11 | 16:30

@ Sir Galahad the Pure | 17-05-11 | 15:59
Ik heb Obama ook een keer tweet gestuurd. En maar niet reageren! Schande.

JasperdePiPaPasper | 17-05-11 | 16:30

@ eerstneukendanpraten | 17-05-11 | 15:58
Tuurlijk, jongen. Doe maar lekker.

JasperdePiPaPasper | 17-05-11 | 16:27

Mooi. De kwaaie kop van de gearresteerde Hoogheid zei al genoeg over de cultuurschok die hij doorstaan moest in een land waar de politie niet het kamermeisje, maar de Koning zelf komt arresteren.

Jan Passant mk2 | 17-05-11 | 16:22

ik klikte tweemaal op de facebookpagina van het kamermeisje. de tweede keer waren onderdelen verdwenen, o.a. dat ze zes talen spreekt en dat de koran haar boek is. verder viel me op dat ook haar lievelingsmensen waren verdwenen, waaronder barack obama en president bill clinton.

de echte sinterklaas | 17-05-11 | 16:21

DSK is hoofd van het IMF, een organisatie met een neo-liberale agenda van de Chicago-school: leent geld aan landen onder mensonterende voorwaarden, waarbij zwaar gekort wordt op pensioenen, uitkeringen, onderwijs, gezondheidszorg, allemaal om de bankiers af te betalen.
En daarnaast is meneer lid van de socialistische partij, die zogenaamd voor de belangen van de gewone man opkomt.
Laat me niet lachen.

Oome Gijs | 17-05-11 | 16:19

PietjePuk | 17-05-11 | 16:08
In Italië hebben ze oversekste rechtse machtswellusteling. Nee, dat schiet op...

niet voor de hond | 17-05-11 | 16:19

Greetje Duisenberg | 17-05-11 | 16:02
Alles beter dan een oversexte, linkse machtswellusteling.

PietjePuk | 17-05-11 | 16:08

@ doenormaal! | 17-05-11 | 15:30 |
Mr. 30 cm is 3/4 Marokkaan, opgegroeid in Marakech en nog steeds een huis in Agadir, of omgekeerd, je hoeft je voorbeeld niet eens op anderen te betrekken. Helaas.

H. Drievuldigheid | 17-05-11 | 16:08

Kan wel eens een leuk proces worden net zo n toppertje als met O.J. Simpson, daar kon geen film tegen op.

Uw Verzekeringsadvis | 17-05-11 | 16:07

Kudt PVDA-ers altijd. Nl is al naar het graffie, nu ook die EU.

Creaguurder | 17-05-11 | 16:05

Maar ja, wie gaat er nu de volgende president worden?
.
Tenzij Sarkozy met een enorme stunt aan komt zetten wordt dat misschien wel Marie le Pen. Dat wordt dan nog lachen ... oooo la la

Greetje Duisenberg | 17-05-11 | 16:02

Facebook-profiel klopt niet. Iemand die broker is, is niet tegelijk kamermeisje. Er zijn meer schrijvers die Bert heten.

niet voor de hond | 17-05-11 | 16:00

Ephimenco is Frans en Noord Afrikaan dus niet te vertrouwen. En DSK is socialist voor de franse natzi. Had ie dit in Italie gedaan kreeg DSK een schouderklop van rechtsbungabungasilvio.

Itastijl | 17-05-11 | 16:00

Wat een ongelofelijke faalhengst!
Voor dat wat ik op de pica zag ga je toch niet zo'n risico lopen?
Lelijk , zwart en waarschijnlijk zo'n XXXL reedt....
GETFER!

lilluke halve hoan | 17-05-11 | 15:59

@ NoMinister @ 15:51
In ieder geval kan GroenLinks-Europarlementariër Judith Sargentini niet later "Ich habe es nicht gewusst" zeggen, want ook haar heb ik via Twitter een link naar het filmpje gestuurd. Wat ik echter opvallend vindt, is dat zelfs zogenaamd "rechtse" journalisten als Frits Wester en Carla Joosten er geen aandacht aan willen besteden. Zijn schijnbaar teveel aan het establishment angehaucht.....

Sir Galahad the Pure | 17-05-11 | 15:59

JasperdePiPaPasper | 17-05-11 | 15:38

Ik houd het op links, net als de richting van waaruit de kogel voor Pim kwam...

eerstneukendanpraten | 17-05-11 | 15:58

Ok, dus ik heb tegen beter weten in dat vodje gelezen en kortom; die Ephimenco is een sukkel die ook maar gewoon loopt te raden en dan net zo hard schreeuwt dat het lijkt alsof hij van alles weet. 'wat je nu mag lezen', 'volgens haar', dat soort broddelwerk.

Ik ben die vooringenomenheid nogal zat. Altijd meteen reageren alsof en alles al zeker weet. LuLKoEk, eerst een onderzoek, eerst mogelijk een proces, en dan verder oordelen. Als je geen keiharde bronnen hebt hou dan je bek dicht totdat betere mensen de zaak hebben uitgezocht.

TM | 17-05-11 | 15:58

Schitterende zin van Ephimenco: *Het betreft de schuldige stilte van de Franse pers als het gaat om de fratsen, grillen of zelfs delicten van machtige politici*.
Schuldige stilte. Prachtig gezegd.

Lewis Lewinsky | 17-05-11 | 15:52

Sir Galahad the Pure | 17-05-11 | 15:42

Misselijkmakend. Werkelijk. Wat is dat toch een zootje tuig, dat linkse volk.

Mauwen als ze bedreigd worden, maar als er geen verweer mogelijk is, misbruik gewoon als 'normaal' bestempelen.

Dat eerste is wel normaal, maar behoorlijk hypocriet en egocentrisch als het tweede ook het geval is.

Ik vrees echter dat onze machthebbers engere mensen zijn dan wij denken. En nu ze onder vuur liggen ronduit gevaarlijk en niet meer aanspreekbaar zijn. En dan bedoel ik niet meteen Van Baalen, hoewel er zoveel ellende te 'managen' is uit het verleden (import die niet integreert en de maatschappij negatief beinvloedt, EU die een toevloed van gelukszoekers brengt, EMU die tientallen miljarden kost), dat ook die wellicht even niet aanspreekbaar is.

Het vreemde is echter dat GroenLinks niet gewoon weigert met deze man samen te werken. Dat zegt genoeg, oftewel spreekt boekdelen.

NoMinister | 17-05-11 | 15:51

@ overdrijfnietzo @ 15:42
Bullshit. Wat DSK in gedachten had was natuurlijk zijn poging tot verkrachting van een Franse journaliste in 2002. Zij deed in 2007 op TV een boekje over DSK open, maar zijn naam werd weg-gepiept. Zet dat alu-hoedje eens af!

Sir Galahad the Pure | 17-05-11 | 15:48

Sir Galahad the Pure | 17-05-11 | 15:42 | + 0 -
Het is een taboe. Niemand durft die knuppel in het hoenderhok te gooien. Zlefs Robert M. was van de eerste niet effectieve beschuldigingen 'kapot' en 'kon er niet van slapen'.

Einde van de Domheid | 17-05-11 | 15:47

D'r in geluisd of niet. Het blijft een vieze oude smeerlap. Heerlijk de beelden met DSK in de boeien. Dat zal 'm leren..

denoorman | 17-05-11 | 15:46

Nu de verkrachting niet meer te ontkennen valt begint links nu te ontkennen dat DSK socialist is. Hij is ook geen lid van de Socialistische Partij, dat is zijn Lunsiaanse broer.

Hansopje | 17-05-11 | 15:44

Volgens de advocaten van DSK was er inderdaad seks, maar niet gewongen. De advocaten gaan aanvoeren dat het kamermeisje wel wilde, aldus een bron van de New York Post. www.nypost.com/p/news/local/manhattan/...
Tja. Advocaten beweren van alles. Ziet ernaar uit dat het een smerige rechtszaak gaat worden.
Sigaartje, iemand?

Lewis Lewinsky | 17-05-11 | 15:44

Zeg maar kemermeid, beetje dom om als 60 plusser met een stevige negerin in gevecht te gaan.

Uw Verzekeringsadvis | 17-05-11 | 15:43

Wel een beetje raar dat DSK zelf voorspelde dat hij er wel eens ingeluisd zou kunnen worden door een meisje en dan dit. Deze zaak stinkt.

overdrijfnietzo | 17-05-11 | 15:42

Sir Galahad the Pure | 17-05-11 | 15:33
Dat maakt het waarschijnlijk 3 keer erger dan het al was.
Als meneer Strauss-Kahn schuldig wordt bevonden aan het lastig vallen van een moslima is dat electoraal gezien niet zo handig.
En het is ook niet handig om een moslima voor een leugenaarster uit te maken.
Hoe dan ook een rampscenario.

menzo | 17-05-11 | 15:42

@ NoMinister @ 15:34
De pedofiele Daniel Cohn-Bendit is inderdaad fractievoorzitter van de Groenen in het Europarlement (dus inclusief de Europarlementariërs van GroenLinks).
.
Ik heb onder meer Frits Wester (RTL), Bas Paternotte (HP/De Tijd), Kustaw Bessems (De Pers), Carla Joosten (Elsevier) en Nausicaa Marbe (de Volkskrant) hierover via Twitter geïnformeerd. Niemand deed er iets mee. De enige die er wel iets mee deed is VVD-Kamerlid Jeanine Hennis-Plasschaert, die VVD-Europarlementariër Hans van Baalen hierover zou gaan informeren. Maar ook Van Baalen doet er het zwijgen toe.

Sir Galahad the Pure | 17-05-11 | 15:42

JasperdePiPaPasper | 17-05-11 | 15:38

Je hebt een verkeerde uitwerking op me. JOUW schuld!

* belt advocaat DSK met idee briljante strategie *

NoMinister | 17-05-11 | 15:42

Op Facebook heeft het kamermeisje aangegeven dat één van haar interesses Bill Clinton betreft.
*wenkbrauw optrekt en in gepeins verzinkt*

SjiekDeFriemel | 17-05-11 | 15:41

@ eerstneukendanpraten | 17-05-11 | 15:36
Precies. Hij staat gewoon effe lekker te memoreren. Rokende Winnebago in de pantalon, dat werk. Vertel mij wat zeg.

Pa Cartwright | 17-05-11 | 15:40

KamerMEISJE?

pim033 | 17-05-11 | 15:40

Ephimenco is in dat opzicht net zo'n lul als de rest van de Franse pers. Heb hem er ook nog nooit over gehoord, noch in Frankrijk nog hier. Nu het wild aangeschoten is komen ze ineens onder hun stenen vandaan.
Voor al die verhalen die nu opduiken geldt dat het verhalen zijn, er is nimmer een rechtszaak geweest, behalve in één geval waarin hij gewoon is vrijgesproken en betrokkene ook niet in beroep is gegaan.
Een man als Ephimenco zou vóór alles het principe "onschuldig tenzij het tegendeel wordt bewezen" moeten onderschrijven.Dat geldt voor hem als Frans staatsburger en voor Straus-Kahn. Maar nee, in plaats daarvan huilt hij mee met de rest

Mongoose | 17-05-11 | 15:40

Sir Galahad the Pure | 17-05-11 | 15:30 | + 0 -
GL heeft jarenlang (via roze links) naar Martijn gelinkt. Die relatie is helder (werkgroep sexuele diversiteit.)

Einde van de Domheid | 17-05-11 | 15:38

JasperdePiPaPasper | 17-05-11 | 15:33

Gelukkig dat u dat weet. Uit uw eerste reactie bleek uw eenduidige onwrikbare interpretatie ook reeds. Gelukkig dat er mensen zijn zoals u, denk ik.

NoMinister | 17-05-11 | 15:38

@ eerstneukendanpraten | 17-05-11 | 15:35
Ik zou niets liever willen. Helaas gaat NoMinister liever schelden. Zeg me, is dat nou typisch links, rechts of gewoon dom?

JasperdePiPaPasper | 17-05-11 | 15:38

God Wint Altijd | 17-05-11 | 15:30

Zijt gij een adept van de oude wiskundige Leibnitz?

eerstneukendanpraten | 17-05-11 | 15:37

Sir Galahad the Pure | 17-05-11 | 15:33
Lol!

skinner | 17-05-11 | 15:37

Pa Cartwright | 17-05-11 | 15:35

Zijn non-verbale communicatie spreekt anders boekdelen!

eerstneukendanpraten | 17-05-11 | 15:36

God Wint Altijd | 17-05-11 | 15:30

Neem een pilletje jongen. Er zijn meer psychische ontsporingen dan alleen seksueel, dat zie je maar weer.

NoMinister | 17-05-11 | 15:36

JasperdePiPaPasper | 17-05-11 | 15:33

Wel lievv blijven voor mekander he?

eerstneukendanpraten | 17-05-11 | 15:35

Sir Galahad the Pure | 17-05-11 | 15:33
huh!? maar moslims in hun reedt naaien is toch juist een rechtse hobby?

/snapt het even niet meer

God Wint Altijd | 17-05-11 | 15:35

Yitsan | 17-05-11 | 15:30

Ik gok op afkomstig van de Dominicaanse Rupubliek...

eerstneukendanpraten | 17-05-11 | 15:34

Sir Galahad the Pure | 17-05-11 | 15:30

GVDGVDGVDGVDGVDGVD! Het is toch NIET te geloven!

En deze man is echt een belangrijk politicus vandaag-de-dag?!

Als dat zo is, kunnen we de vrije pers toch wel ten grave dragen. Gewoon lachwekkend die brullende journalisten met hun linkse *&^%^-vriendjes.

NoMinister | 17-05-11 | 15:34

Vuile was binnenhouden is overigens van alle huizen.

Einde van de Domheid | 17-05-11 | 15:34

grote haas | 17-05-11 | 15:28

Lubbers had alleen een vrouw vriendschappelijk "kuch" op haar achterste een tik verkocht!

eerstneukendanpraten | 17-05-11 | 15:33

@ NoMinister | 17-05-11 | 15:28
Wat ben je stoer met je praatjes. Heel inhoudelijk ook. Ben altijd weer onder de indruk van dit soort reacties.

Is hier inderdaad geen middelbare school, want jij haalt met je drogredeneringen het niveau ernstig naar beneden.

JasperdePiPaPasper | 17-05-11 | 15:33

@ Yitsan @ 15:30
Dat kamermeisje is een immigrante uit Ghana. Vandaag werd tevens bekend dat zij een moslima is. Toch wel ironisch dat een Linkse "messias" zo misbruikt maakt van een zwarte moslima.

Sir Galahad the Pure | 17-05-11 | 15:33

itsan | 17-05-11 | 15:30

Ik dacht de ex van Sarkozy .

Eurotokkie | 17-05-11 | 15:32

blinde kip | 17-05-11 | 15:27 | + 0 -
Dat is het dus al. Het regent gezondheidsklachten en men blijft maar onderzoeken, bang voor de conclusies. (1 miljoen huizen aanpassen...)

Einde van de Domheid | 17-05-11 | 15:31

Einde van de Domheid | 17-05-11 | 15:19

Aannemers hoor ik ook regelmatig beweren dat het heel goed is voor je huis om 's winters met de kachel aan de ramen tegen elkaar open te zetten. Iets met vocht.

Maar ja, linkse dromen en welvaart, welzijn of gezond verstand, dat gaat niet samen. Maar daar ZWIJGEN WE OVER, verstanden??!!

NoMinister | 17-05-11 | 15:30

Was het kamermeisje republikein of democraat? Dat is pas interessant.

Yitsan | 17-05-11 | 15:30

Nu wij het toch over Fransen met seksuele afwijkingen hebben; maak kennis met de pedofiel Daniel Cohn-Bendit:
www.dumpert.nl/mediabase/543411/de57d6...
(tegenwoordig is hij fractievoorzitter van de Groenen in het Europarlement, maar geen journalistieke haan die er naar kraait)

Sir Galahad the Pure | 17-05-11 | 15:30

NoMinister | 17-05-11 | 15:19
precies. verkrachten. typisch weer zo'n linkse hobby. wordt ook voortdurend goedgepraat door de linkse kerk. door van die harige tuinbroekfeministen.

het klopt allemaal precies! volgens de formule D*Y^3dx/dy + "eeuwig gelijk"*Nm, waarin D het aantal posts op de Dagelijkse Standaard , en Y het aantal doden dat gevallen onder hitler, blijkt dat LINKS=EVIL!

God Wint Altijd | 17-05-11 | 15:30

Prototype voorbeeld van de mentaliteit van linkse graaiers en ander omhooggevallen arrogant tuig: "Niet het kamermeisje is slachtoffer, maar DSK omdat hij nu zo ten schande wordt gemaakt".
Deze drogredeneringsmentaliteit beschermt alle machtshebbers. Ook hier faalt de juridische macht jammerlijk! Iemand die volgens de wet foute dingen doet moet vervolgd worden punt uit! Of je nu een troetelmarokkaan van de Utrechtse burgemeester Aleid Wolfsen bent, of een vieze aanrander als Ruud Lubbers het moet niet uitmaken. Fout is fout en fout moet consequenties ondervinden van het onrecht dat zei anderen aandoen! De rechterlijke macht bemoeit zich schaamteloos met de politiek op basis van persoonlijke voorkeur (Tom Schalken) maar aan de vervolging van machthebbers voor feitelijk begane misdragingen doen ze vaak niets. Shame on you rechterlijke macht!

doenormaal! | 17-05-11 | 15:30

JasperdePiPaPasper | 17-05-11 | 15:23

Ik begrijp wat je bedoelt. Maar jij niet wat ik bedoel. Bijdehante oelewapper die je bent.

Ga maar nadenken, het is hier geen middelbare school. Toedeledokie.

NoMinister | 17-05-11 | 15:28

Laten ze die DSK hard aanpakken.
Hadden ze trouwens met Lubbers ook moeten doen.

grote haas | 17-05-11 | 15:28

Eurotokkie | 17-05-11 | 15:20

We hebben een heel leger kamermeisjes klaarstaan om het socialisme definitief de genadeslag toe te brengen, socialisten kunnen zich toch niet beheersen.

skinner | 17-05-11 | 15:28

@Einde van de Domheid | 17-05-11 | 15:19
Toevallig vanmiddag in zo'n schoolgebouw geweest. Ramen kunnen amper open, wat resulteert in een benauwde ruimte. Ik verbaas me erover dat kennissen van me allemaal nieuwbouwhuizen hebben gekocht zonder mogelijkheid om ramen open te zetten. Als de airco maar werkt. Dit wordt net zo'n fiasco als asbest.

blinde kip | 17-05-11 | 15:27

Wat dat betreft zijn Franse persratten hetzelfde als Nederlandse persratten.

Gert the Brave | 17-05-11 | 15:27

JasperdePiPaPasper | 17-05-11 | 15:23

Ja, die Newt, die loopt nog steeds met het rode boekje van Mao rond...

eerstneukendanpraten | 17-05-11 | 15:26

Dordt | 17-05-11 | 15:21

Nee, de linkse media. George W. Bush zou eens een knipoog hebben moeten geven aan een knappe dame, de wereld zou te klein zijn geweest.

Joop.nl = tuig

NoMinister | 17-05-11 | 15:26

@ JasperdePiPaPasper | 17-05-11 | 15:18
Indien je een Sylvain Ephimenco devoot bent, wellicht.

Pa Cartwright | 17-05-11 | 15:25

Nee, al sinds jaar en dag doet de Heilig4e Linskerk hier verslag van hoe verdorven en vreselijk die Berlusconi wel niet is. Haatoma Groenteman was bijkans orgastisch toen hij werd aangevallen (Anderdenkenden zijn geen mensen, toch Ideologisch Zuivere Hanneke?). Ik had nog nooit van deze mag gehoord totdat hij in Amerika werd gepakt. Zo zie je maar, als je maar uit het juiste ideologische hout gesneden ben, mag je gewoon mensen vermoorden en verkrachten en toch als Heilige vereerd worden door de Moreel Superieure Gutmenschen van de Linkskerk. Niet in de VS natuurlijk. Daar mag verkrachten van mensen niet. Zelfs niet voor Übermenschen. Hij had het, zoals al vermeld, in Frankrijk moeten doen. Pedofiel Polanski idem dito. Als je links bent, kun je hier alles maken, behalve de Kerk verraden natuurlijk. Toch Hanneke?

Ales | 17-05-11 | 15:23

@ NoMinister | 17-05-11 | 15:19
Berlusconi, een echte linkse politicus. Nee, je hebt helemaal gelijk.

Newt Gingrich, idem dito. Ook al zo'n linksch-rakker.

Heb je nog meer van die slimme 'objectieve' observaties??

JasperdePiPaPasper | 17-05-11 | 15:23

Hier overigens de uitzending van Knevel & Van den Brink waarin Philip Freriks de poging tot verkrachting van een Franse journaliste bagatelliseert: player.omroep.nl/?aflID=12565100
.
Dit is dus de voormalige Frankrijk-correspondent van het NOS Journaal, die tevens enkele jaren "anchorman" van dat linkse opiniejournaal was. Hoezo "objectief"?

Sir Galahad the Pure | 17-05-11 | 15:22

Ik heb DSK gebeld en hij zei dat de handboeien hem niet zoveel uitmaakten, maar de enkelband van 71 kg wel.

De-P(s)aus | 17-05-11 | 15:21

Keek gister effe voor de grap op Joop.nl. Daar waren ze het over het algemeen wel mee eens dat het allemaal een groot complot is van rechts. De linkse gekkies.

Dordt | 17-05-11 | 15:21

skinner | 17-05-11 | 15:17 |

Dit was ook de nachtmerrie van rechts maar ze kunnen nu weer rustig gaan slapen.

Eurotokkie | 17-05-11 | 15:20

Tsja, het is steeds hetzelfde. En de linkse mens is er nog trots op ook. Iets met hoofd- en bijzaken en het grote belang van links en de kleinere ondergeschikte belangen. Bladiebla.

Net als met wetten en de toepassing ervan. We hebben overal een laag tussenzitten met een politieke mening waardoor rechtstaat en media niet lekker meer werken maar verbloemen, prioriteren, negeren en/of verzwijgen wat hen het beste uitkomt. Dat doen ze met 'beleid' en zelf bedachte principes, die bij elkaar de mogelijkheid bieden precies dat te doen wat voor hun gevoel goed is. Politiek correct bedoel ik dan,, voor meestal linkse mensen.

En echte objectiviteit kan alleen met rijkdom worden bereikt in een democratie waar de staat voor de veiligheid zorgdraagt. Do I need to say more? Iedereen is bang, begint met het baantje en eindigt met bedreiging van de persoonlijke levenssfeer en dat van naaste familie.

Dus de objectieve pers, die bestaat niet, zelfs niet het streven ernaar. En na Pim Fortuijn is Geert een heldhaftige uitzondering, de rest valt gewoon onder de hierboven omschreven situaties.

DSK was gewoon links, heeeeel links, en dus een troetelkindje van de media. Ik lees hierboven iemand dit uit de context van links en rechts halen, maar dat kun je wel doen, het is alleen onterecht en indien je dat doet onthoudt je de lezer essentiele informatie om deze situatie goed te kunnen doorgronden!

NoMinister | 17-05-11 | 15:19

OT Bert, wel een leuke faal van links is huizenisolatie. Er zijn 1 miljoen 'zieke' huizen in Nederland omdat 'we' energiebesparing belangrijker vinden dan ventilatie/luchtkwaliteit. Dat geldt ook voor scholen. De meeste gebouwen waar onze kinderen mogen concurreren met die van China en India zijn zieke gebouwen. brandpunt.kro.nl/seizoenen/2011/afleve...

Einde van de Domheid | 17-05-11 | 15:19

Weer iemand die wordt kaltgestellt dmv een kamermeisje. Oude truc, maar werkt blijkbaar nog steeds.

Superior Bastard | 17-05-11 | 15:19

@ Pa Cartwright | 17-05-11 | 15:14
Is dit een leestip?

JasperdePiPaPasper | 17-05-11 | 15:18

Over partijdige linkse journalisten gesproken: bij Knevel & Van den Brink zat gisteren de salon-socialist Philip Freriks aan tafel, die duidelijk blijk gaf van zijn linkse signatuur en verklaarde dat DSK een geweldige president voor Franrkrijk zou zijn geweest. Bovendien bagatelliseerde hij de verkrachting van de Franse journaliste (WTF?!). En toen het over de Europese Unie en "Europese solidairiteit" ging, speelde hij de Tweede Wereldoorlog-kaart. Bah, bah, bah en nog een bah!
.
Overigens is het in de doofpot stoppen van misstanden van linkse polittici niet typisch Frans. De Nederlandse media kunnen er ook wat van. Van Wijnand Duyvendak was al sinds 2002 bekend dat hij niet deugde, maar het journaille bracht dit nieuws pas toen Duyvendak in 2008 zelf een boekje over zijn criminele verleden open deed.

Sir Galahad the Pure | 17-05-11 | 15:18

wtf in de zaak met het kamermeisje is van een heuse
line-up gebruik gemaakt.Meneer Strauss-Kahn was even héél ver van huis...

menzo | 17-05-11 | 15:17

Als je de NOS (Nationale Omroep Socialisten) mag geloven was DSK een soort nieuwe messias, zonder hem is er geen hoop meer voor Europa.
*leedvermaak*

skinner | 17-05-11 | 15:17

Ik stel vast dat alle Fransen viespeuken zijn het allemaal wel mooi vinden. Daarnaast spelen ze ook vals (overheidssteun) en zijn extreem nationalistisch. Je zal er maar mee in een politiek huwelijk als de EU moeten treden - oww wacht.

funkyd | 17-05-11 | 15:16

Fonx | 17-05-11 | 14:51
vin ik altijd zo sympathiek, dat de edit's onder brussens stukjes altijd zo welig tierig. gezellig. heb je als gewone reaguurder-sterveling toch het idee dat je op een niveau communiceert met de Goden van de Redactie.

overigens heb je groot gelijk Fonx. Het schemaatje links-rechts werkt allang niet meer. Het is de macht die corrumpeert, niet de ideologie. In frankrijk is de macht sterker geconcentreerd. Dus corrumpeert ze meer.

God Wint Altijd | 17-05-11 | 15:15

skinner | 17-05-11 | 15:10 |

Met haar verhaal kan ze miljoenen verdienen dus als kamermeisje zal ze niet meer doorgaan.

Eurotokkie | 17-05-11 | 15:13

Zit in de genen van die knoflookvreters...

eerstneukendanpraten | 17-05-11 | 15:13

Nog even dit: om je te verschuilen achter Ephimenco is natuurlijk nog laffer.

JasperdePiPaPasper | 17-05-11 | 15:10

Kamermeisje +1

skinner | 17-05-11 | 15:10

arikanari | 17-05-11 | 15:06
Verkrachter...

sjaakdeslinksesul | 17-05-11 | 15:10

@ sjaakdeslinksesul | 17-05-11 | 15:00
Lamerade;

Alle kamermeisjes zijn hoeren, allemaal!

Pa Cartwright | 17-05-11 | 15:08

Sorry, Bert Brusje, dit heeft toch werkelijk geen fuck met links of socialisme te maken? Dit begint echt pathetisch te worden.
Die man is naar verluidt een notoire aanrander, maar om dit weer een links-rechts issue te maken is echt beneden alle peil.
Wat een armoei.

JasperdePiPaPasper | 17-05-11 | 15:08

Het is gewoon Sarchozy die hier achter zit
nieuwe van 12u
 
STRAUSS KAHN !!VERKRACHTER!! !!AANRANDING!! !!GEVANGENIS!! !!VERKRACHTER!! STRAUSS KAHN
 
en dan daarna in hetzelfde bulletin

Volgens de vader van Sarchozy is zn Carla Bruni zwanger, het wordt een meisje, en volgens de vader van sarchozy net zo mooi als zn schoondochter.
 
Je reinste propaganda. Heel heel slinks.
Want elk persoon in zo'n positie (bijv IMF baas) heeft zulke zaken op zn geweten, dat is namelijk de reden dat ze daar zitten; ze zijn chantabel.
 
DSK had dezelfde uitdrukking als Mubarak op zn gezicht staan; "dat ze me DIT geflikt hebben......."
 
Dus maak hier maar weer een mooi links=slecht verhaal van, wat je wil, maar het is totaal niet interessant...

arikanari | 17-05-11 | 15:06

* | 17-05-11 | 15:04

Je nick... Wel lang over nagedacht zeker. Maar wel zo makkelijk te onthouden voor ons medereaguurders!

eerstneukendanpraten | 17-05-11 | 15:06

@Eurotokkie | 17-05-11 | 15:02
Ja, juist daarom. Altijd alles maar krijgen wat je wilt en alleen maar ja-knikkers om je heen. Hij begrijpt het woord 'nee' niet.

blinde kip | 17-05-11 | 15:05

Maar om dan ongeschoren voor de rechter te verschijnen, da's toch wel de limit. Met je boeventronie.

Pa Cartwright | 17-05-11 | 15:05

Het sosjalisme moet gewoon deaud! De klassestrijd hebben ze al lang gewonnen en er zijn geen strijders meer overgebleven om voor te vechten. Oh ja, de allochtonen is een nieuwe doelgroep voor de linksmenschen...

eerstneukendanpraten | 17-05-11 | 15:05

Ach, ook al heeft ie het niet gedaan, van mij mag ie brommen.

* | 17-05-11 | 15:04

"Die kamermeisjes vragen erom", aldus een verontwaardigde DSK.

SjiekDeFriemel | 17-05-11 | 15:04

sjaakdeslinksesul | 17-05-11 | 14:59

Precies, en geld-over-de-balk-smijters! Dat zijn ze, allemaal!

eerstneukendanpraten | 17-05-11 | 15:03

Die man heeft zoveel geld die kan een heel bordeel afhuren en dan vergrijpt die zich aan een kamermeisje ,
ik geloof het meteen.

Eurotokkie | 17-05-11 | 15:02

@linksgeluid | 17-05-11 | 14:48
Wat is DSK, juist socialist, en kandidaat voor het presidentschap.
Wie is de baas van het IMF, juist DSK.

Che_cuevara | 17-05-11 | 15:00

Ik wilde eigenlijk iets anders neerzetten, maar dat schijnt niet te mogen van de rechter.

sjaakdeslinksesul | 17-05-11 | 15:00

@Fonx | 17-05-11 | 14:51
Je weet waar Bert Brussen lid van is?

blinde kip | 17-05-11 | 15:00

Alle linksen zijn verkrachters, allemaal!

sjaakdeslinksesul | 17-05-11 | 14:59

linksgeluid | 17-05-11 | 14:48
en hoe zou DSK dat IMF-liberalisme met het woordje socialisme verenigen dan????

Rest In Privacy | 17-05-11 | 14:57

@da wizard | 17-05-11 | 14:49
Job zou wel willen hoorde ik.

Che_cuevara | 17-05-11 | 14:57

Linkse elite of rechtse elite, het blijft elite.
Verder, laten we die zaak maar eerst afwachten. Onschuldig totdat schuld bewezen is. Het is een curies zaakje.

Zzzzooooffff | 17-05-11 | 14:57

Franse complotten tot daaraa toe, maar Gordon Brown aast op IMF-baan. MI6-theorietjes iemand?

Prze***walski | 17-05-11 | 14:56

in frankrijk zijn ze allemaal ziek in de kop.

ganzo | 17-05-11 | 14:55

Heeft iemand de achterdeur van Joop open laten staan ofzo? Godsherejezus, waar komt al dat linkse tuig nu weer vandaan?

blikjegrolsch | 17-05-11 | 14:52

@ Einde van de Domheid | 17-05-11 | 14:50
Blijft onbegrijpelijk dat die lelijke schuinsmarcheerder doorlopend een podium krijgt – op een publieke zender nota bene.

Pa Cartwright | 17-05-11 | 14:52

Wel knap van Brussen om hier de misselijkmakende daden van één man te transponeren naar een hoger en abstract woord. Links. Links dit en links dat. Het super interessant om te zien dat in een land als Frankrijk de persvrijheid wordt beteugeld als het om presidenten gaat. Maar dat heeft niets van doen met de politieke voorkeur van die president, maar met de culturele norm die daar heerst.

Je zou haast denken dat Brussen, door zijn algemene linkshaat, zijn linkerarm, -been, -oor, enz. er nog eens afhakt.

- Edit: als je het nou eens goed leest dan zul je lezen dat Ephimenco dat keurig uitlegt. Maarja, eerst zeiken op de persoon is natuurlijk veel leuker dan eerst lezen voor een linkse scheet op een plankje. -

Fonx | 17-05-11 | 14:51

@linksgeluid | 17-05-11 | 14:48
Liberalisme is rechts noch links.

rara | 17-05-11 | 14:51

Een charmante manier om afgeserveerd te worden toch?
Het zal toch zijn ego strelen, want libido okay.

SjiekDeFriemel | 17-05-11 | 14:51

@ redactie/bertbrussen
eerst lezen? je ziet in 1 oogopslag wat de insteek is.
 
Ik denk dat van alle opties de kans dat het zo is gegaan als men zegt de kleinste is...

arikanari | 17-05-11 | 14:50

Wij hebben die defensie pipo die via DWDD zin comeback aan het maken is.

Einde van de Domheid | 17-05-11 | 14:50

Deed deze man niet de financiële crisis bezweren?
Wie neemt het werkplekje van deze man ook alweer over?
Is het een Amerikaan van JP Morgan Chase?

Spitto™ | 17-05-11 | 14:49

Grootheidswaanzin doet gekke dingen met mensen, dat blijkt maar weer. Wat mij intrigeert is dat iemand op zo'n positie, die bovendien bovengemiddeld intelligent is zulke risico's neemt, terwijl hij, als zijn hormonen dan blijkbaar zo opspeelden, met alle gemak van de wereld heel discreet "een gezelschapsdame" had kunnen laten aanrukken.

brutus68 | 17-05-11 | 14:49

Is er nou nog steeds niet bekend wie de volgende linkse kandidaat is voor de verkiezingen...

da wizard | 17-05-11 | 14:49

IMF = hardcore amerikaans neoliberalisme door de strot van de wereld rammen.

Hoe jullie dat met het woordje socialisme weten te verenigen snap ik niet.

linksgeluid | 17-05-11 | 14:48

Wij hebben Dirty Harry en Ruud Lubbers.

Einde van de Domheid | 17-05-11 | 14:48

Ach, don't mention it.

Pa Cartwright | 17-05-11 | 14:46

Het is niet de taak van de journalistiek om verkrachters achter slot en grendel te gooien.

dugo | 17-05-11 | 14:46

May he burn in hell

Che_cuevara | 17-05-11 | 14:46

Ach, die Levi kwam ook voor zijn goede vriend Roman Polanski op, dat meisje was het natuurlijk ook zelf schuld. En socialisten kunnen zoiets natuurlijk eigenlijk niet doen, die hebben altijd goede bedoelingen namelijk.
Iemand zoals Berlusconi, zou Levi, en de Frans/Nederlandse pers daar ook voor opkomen? Zo van: ach, de man is nu eenmaal viriel, en die meisjes gewillig...

sjongejonge123 | 17-05-11 | 14:46

Zijn er nu al beelden van het kamermeisje? Dan kunnen we beoordelen wat DSK beweegt om zijn carrière zo te grabbel te gooien.
Ga daar eens achteraan, Brussen, in plaats van een collega-reljournalist te duiden.

niet voor de hond | 17-05-11 | 14:46

De bezem door die linkse kliek die de DSB bank runde!

Einde van de Domheid | 17-05-11 | 14:45

gehandboeit

Pa Cartwright | 17-05-11 | 14:43

-weggejorist-

Hölzenbein | 17-05-11 | 14:37

Het begint er dus op te lijken ALS JE DE MEDIA MAG GELOVEN dat DSK een wolf in schaapskleren is die door een grote groep linkse nuttige Franse socialisme-idioten wordt geadoreerd, ondanks zijn ziekelijke afwijking waar het vrouwen betreft en de Franse pers doet daar bewust en gewillig aan mee.

- Edit: eerst lezen, dan pas commeneten. -

arikanari | 17-05-11 | 14:37

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken