Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

LIVE: O<s>s</s>bama op Ground Zero

obamaosama.jpgIndrukwekkend momentje in de maak. De Commander in Chief op de plek waar het allemaal begon. President Obama zal straks een herdenkingskrans leggen op de plek waar ooit de Twin Towers stonden voordat Al-Qaeda er twee vliegtuigen van Allah Airlines in liet vliegen. Onderdeel van de plechtigheden zijn ontmoetingen met brandweermannen en overlevenden van 9/11. Hoofdmoot is uiteraard het feest omtrent de bloedige dood van SOB Bin Laden. Officieel wil het White House niets weten van een juichstemming. Maar Obama kan vast geen fistpumpje onderdrukken wanneer half Lower Manhattan straks weer 'USA!!!' staat te brullen. De States zullen vanavond weer even United zijn als 10 jaar geleden, toen Bush op de smeulende restanten het land door een megafoon toesprak. De beroemde Bullhorn Speech hielp GWB destijds aan torenhoge approval rates en vergeet niet dat het nu ook weer campagnetijd is. Je zou zeggen: Wie Bin Laden doet killen hoeft zich geen zorgen te maken om herverkiezing. Maar Republikeinse pundits willen credits voor Bush en zijn marteltechnieken, die zouden hebben geholpen de schuilplaats van OBL te vinden. De oude Bush Jr. is zelf ook uitgenodigd voor vanavond, maar heeft besloten lekker op zijn ranch in Texas te blijven. Gespeecht wordt er niet. Wel uiteraard veel - heel veel - fotomomentjes. Laat iconisch herdenken maar aan de Yanks over. Live meekijken with a important, significant and bittersweet moment of unity for all Americans kan HIERRR en/of DAAR. Die grote zilveren megatoren (bijna af) fungeert als opgestoken middelvinger richting alle hakbarfundi's.

Reaguursels

Inloggen

Bea_Bilderberg | 06-05-11 | 14:50
De torens bleven ook staan na de impact. De heftige brand verzwakte de staalconstructie icm door slecht onderhoud van het brandwerend materiaal dat de draagpunten moest beschermen. Overigens ging men niet uit van een Boeing die vol kerosine zat en op volle snelheid de torens invloog.
Dat paspoort klinkt gek, maar juist papieren of licht materiaal kan bij zo'n impact en explosie weggeblazen worden en naar beneden dwarrelen. Zo is er ook een hoes van een stoel een paar blokken verderop gevonden.
Vliegtuigmotoren Pentagon? Gewoon in het gebouw en geborgen?
Dat er geen duidelijke beelden zijn, of worden vrijgegeven is raar, maar er zijn genoeg ooggetuigen die een vliegtuig het Pentagon hebben zien ingaan. Wat vloog anders de lantaarnpalen om die bij het Pentagon aan de snelweg stonden? Een raket?
.
Er zijn genoeg vragen rondom 9/11, maar om nu elke vraag in te gaan vullen met filmpjes van hobbyisten die graag in complotten geloven, is redelijk bezopen. Je moet ook wel een heel raar mensbeeld hebben, en compleet paranoïde zijn (waarschijnlijk genoeg voor DSM4-kwalificatie), als je denkt dat die honderden, wat zeg ik, duizenden mensen die bij zo'n complot betrokken moeten zijn geweest, daar bereid toe waren en daarna allemaal hun mond erover hielden.
Waar ik nog enigszins in mee kan gaan, al geloof ik dat niet, is als je zegt dat Bush en consorten wisten dat er zo'n aanslag zat aan te komen en ze niet tijdig ingrepen. Ik denk niet dat het zo is. Wel dat ze de aanslag ten volle hebben uitgebuit in hun voordeel.
Maar al die aluhoedjes-crap dat de Amerikanen zelf explosieven plantten, het geen vliegtuigen waren, etc, etc. Daar kan ik alleen om lachen. Immers: i love a good paranoide.
.
Maar goed, vertel eens wat jij denkt dat er is gebeurd?

Flodder | 06-05-11 | 15:58

Flodder

De WTC torens waren gebouwd om de impact van een inkomend vliegtuig op te kunnen vangen. Hoe zit het met dat paspoort, welke tussen het puin is gevonden!? Waar zijn de vliegtuigmotoren van het Pentagon gebleven? Verbrand? Waar is de film van de beveiligingscamera van het tegenovergelegen sheraton hotel gebeleven? Deze stond gericht op het pentagon. Geconfisceerd, maar nooit meer vrijgegeven!?

Bea_Bilderberg | 06-05-11 | 14:50

cockroach | 06-05-11 | 13:28
*krak*

Flodder | 06-05-11 | 13:44

Flodder | 06-05-11 | 13:22 | lik me zak man met je tegenstrijdige bullshit. eerst kom je met je miserabele persoonlijkheid zeggen dat je geen discussie wilt en daarna kom je op de meest zure manier nog ff een 'argument' maken waarbij je me ook nog denkt te beledigen. je bent niet meer dan een stuk strond onder mijn laars en wat je allemaal te vertellen hebt hier is van hetzelfde caliber. ik heb geen behoefte aan een gesprek met mannekes als jij.

cockroach | 06-05-11 | 13:28

tegendedraad | 06-05-11 | 04:14 | + 0 -
Mag ik daar de linkjes van?

Flodder | 06-05-11 | 13:24

Bea_Bilderberg | 06-05-11 | 12:12 | + 0 -
Daar was ook een boeing ingevlogen vol kerosine? En dat gebouw was ook onderhevig aan slecht onderhoud zoals de WTC torens?
cockroach | 06-05-11 | 10:24 |
Ik dacht dat je discussie wou. Maar goed, je stelt je op als de achterlijke aluhoed waarvoor ik je al inschatte. Ga inderdaad liever bloemschikken dan mijn tijd te verdoen met zo reli-complotist.

Flodder | 06-05-11 | 13:22

In het officiele 9/11 rapport staat dat er een paspoort van een van de kapers is teruggevonden?! Hier trouwens een interessant filmpje van een wolkenkrabber in Madrid die meer dan 24 u in de fik heeft gestaan, maar nog steeds rechtop staat.... www.youtube.com/watch?v=9TEVYvXYjdo
Ik houd m'n aluhoedje gewoon op hoor....

Bea_Bilderberg | 06-05-11 | 12:12

Flodder | 06-05-11 | 00:14 ach gossie kijk, spuit 11 is er ook weer. wat moet je nou eigenlijk van me met die onzin van je? denk je nou echt dat ik geinteresseerd ben in wat jij heb te zeggen met dat zure ondertoontje? ga lekker bloemschikken ofzo. flapdrol.

cockroach | 06-05-11 | 10:24

Flodder doe je huiswerk eens goed, in plaats van die debunk-shit te lezen. Verdiep je eens in het (onafhankelijk) wetenschappelijk onderzoek dat ernaar gedaan wordt door duizenden wetenschappers, ingenieurs en andere profs.

tegendedraad | 06-05-11 | 04:14

cockroach | 05-05-11 | 19:52 |
www.youtube.com/watch?v=_kSq663m0G8
Ik denk: geef je maar een filmpje, want ik heb zo'n idee dat je niet zo van het lezen bent. Mocht ik me vergissen, kun je het verhaal over WTC7 gewoon teruglezen in de onderzoeksrapporten. Daar staat ook in dat de brandweer zijn mensen terugtrok omdat ze verwachtte dat het gebouw zou bezwijken.
Als iets er raar uitziet, hoeft het nog niet raar te zijn.

Flodder | 06-05-11 | 00:14

Mensen die beweren dat het WTC gebouw nummer 7 zou zijn ingestort door brand of door beschadiging aan de achterkant van dat gebouw, zijn gewoon dom, naief en hersenloos. Je hoeft geen geleerde te zijn om te begrijpen dat een dergelijke instorting alleen mogelijk is door gecontrolleer gebruik te maken van explosieven.

tegendedraad | 05-05-11 | 23:05

Sir Galahad the Pure | 05-05-11 | 18:10
Behoorlijk voorbarige conclusie, zeker als je terug gaat naar de bron, Panetta, die daar nota bene zelf o.a. het volgende over zei:
"Whether we would have gotten the same information through other approaches I think is always gonna be an open question”
En:
"In the intelligence business you work from a lot of sources of information and that was true here,” Panetta said. “We had a multiple source — a multiple series of sources — that provided information with regards to the situation. Clearly some of it came from detainees and the interrogation of detainees but we also had information from other sources as well.”

MacReady | 05-05-11 | 21:35

Chuck Norris rejoins Delta Force: 10:31am. Osama Bin Laden dead : 10:32am.

ScantraxxRootz | 05-05-11 | 21:28


The Big Picture 4.096px × 2.731px. Public Domain foto, denk ik. Let op de foto op het notebook toetsenbord. Zelfs hier worden fouten gemaakt.

www.staplenews.com/storage/post-images...

weps | 05-05-11 | 21:25

-weggejorist-

CheGuevaraNL | 05-05-11 | 21:05

@RugOp81
of een videoboodschap van een levende

enohPi | 05-05-11 | 21:02

@RugOp81
En een foto of video is voor jou bewijs? De CIA kan natuulijk helemaal geen foto's vervalsen of een video in elkaar knutselen...

kw_nl | 05-05-11 | 21:02

Voorlopig zie ik dit nog steeds als een grote leugen, en deze herdenking maakt de leugen alleen maar groter zodat het nog makkelijk door het grote publiek geaccepteerd wordt.
Maak de leugen groot, simpel, blijf het herhalen en men zal het geloven. Of hoe zei Hitler dat ook al weer; "The great masses of the people will more easily fall victims to a big lie than to a small one."

En het kan allemaal heel simpel ontkracht worden door gewoon met bewijzen te komen van een kapotte Bin Laden.

RugOp81 | 05-05-11 | 20:14

Hoezo "Commander in Chief"?
"Chief of Hollow Rhetoric" past een stuk beter.

Durmazon | 05-05-11 | 20:05

@Flodder | 05-05-11 | 19:48; kerel jij hoeft mij niet te gaan vertellen wat ik maar effe moet gaan doen. wijsneus. ga zelf eens je hersens gebruiken stel ik voor. er is geen enkel voorbeeld van een gebouw dat zomaar instort op zo'n manier, zo netjes, als building 7. en als je geen zin heb in een discusse moet je lekker je mond houden tegen me.

www.youtube.com/watch?v=U0GW6QXKyp0

cockroach | 05-05-11 | 19:52

cockroach | 05-05-11 | 19:39 |
WT7 Stond enorm in brand en was zwaar beschadigd voordat het instortte. Dat het aan een kant nauwelijks te zien was, wil niet zeggen dat er niets mee aan de hand was. Maar ik laat deze discussie voor wat hij is. Te frustrerend. Je gelooft maar wat je wilt. Maar het is ook niet meer dan dat: een geloof.
Tip: Ga eerst maar eens serieus op onderzoek ipv enkel mooi in elkaar gezette filmpjes kijken op internet die alleen met het motief gemaakt zijn om complottheorieën 'te bewijzen'.

Flodder | 05-05-11 | 19:48

bovendien is het niet alleen ZG die met deze stellingen komt, er zijn meer geluiden van die aard te horen van verschillende kanten, maar goed, dat zijn zeker ook allemaal complot theologen?

cockroach | 05-05-11 | 19:46

ook de usa regering wenst daar niet inhoudelijk op in te gaan, wat ook bleek tijdens die horing erover. lijkt mij dat als het allemaal onzin is dat ze er baat bij hebben om enige onduidelijkheid en twijvel uit de wereld te helpen.

cockroach | 05-05-11 | 19:44

en ik ben ook wel benieuwd naar de uitleg over de explosieven in het gebouw, bijv in de kelder, die er volgens getuigen duidelijk zaten.

cockroach | 05-05-11 | 19:41

BenBinnen | 05-05-11 | 19:22

Nee, ik vrees van niet. maar het gaat niet alleen om het resultaat maar ook om de manier waarop. Volgens de regels dus. USA was mooi tot half jaren 60 daarna zijn ze sterk geërodeerd.

ecologiste | 05-05-11 | 19:40

Flodder | 05-05-11 | 19:34 | OMG flodder. dat kan wel wezen maar het gaat hierbij om 9/11 en tot nu heb ik niets gezien dat het tegendeel bewijst van wat er gestelt wordt in ZG. Hoe verklaar jij bijvoorbeeld hoe het kan dat building 7 zo prachtig naar binnen instort zonder enkele schade aan omliggende gebouwen te brengen, en vervolgens dood wordt gezwegen in de media?

cockroach | 05-05-11 | 19:39

cockroach | 05-05-11 | 19:29 |
OMG, Zeitgeist. Heb je ook alle films gekeken die Zeitgeist keihard onderuit halen? Zeker het deel over 9/11. Of vond je dat niet nodig?

Flodder | 05-05-11 | 19:34

@vraagstaart | 05-05-11 | 19:09

Soccer heeft het nooit echt gemaakt in de States....

brutus68 | 05-05-11 | 19:33

@BenBinnen | 05-05-11 en dan laten we voor het gemak maar even achterwege de meest twijvelachtige feiten over 'bin ladens executie' van laatst, waarbij men het lichaam naar eigen zeggen maar in zee heeft geflikkerd. lekker makkelijk niet? nu moet iedereen maar aannemen dat dat waar is; fysiek bewijs zwemt nu immers rond met de vissen.

cockroach | 05-05-11 | 19:32

Vermoeiend al die aluhoedjes in de draad. Dat ze zich eens echt verdiepen ipv enkel als ware gelovigen achter complottheorieën aan te lopen. Google eens wat debunkingsites of lees de rapporten over 9/11.
King of the Oneliner | 05-05-11 | 19:22 |
'Maar ik ben maar een leek, natuurlijk.' Had het daar bij gehouden. Hier trouwens nog een gebouw dat door brand in elkaar stort. Ook duidelijk explosieven.
www.youtube.com/watch?v=7C0Hp9kzOQw

Flodder | 05-05-11 | 19:31

@ecologiste | 05-05-11 | 19:17: +je van mijn.

King of the Oneliner | 05-05-11 | 19:27

@cockroach | 05-05-11 | 19:22
.
Tsja, ik ben met je eens dat het allemaal wat dubieus is. De tegenbewijzen zie ik graag tegemoet. Plaats ze desnoods op GS als je daar over beschikt.

BenBinnen | 05-05-11 | 19:23

Ik wil gewoon es voor de grap kijken wat er nu precies gebeurt als je een boeing (met afstansbediening) tegen een wolkenkrabber laat opvliegen....
Gewoon als wetenschappelijke test.
Bijv. ergens in Rusland, een spookstad, zoals Tsjernobyl, een oude jetliner, vul hem vol met kerosine, en kijk eens wat er gebeurt.
Wat ik verwacht is: het vliegtuig spat in brokstukken uiteen, die buiten de flat naar beneden vallen, er zal wat brand ontstaan, maar na uren te branden, zal de flat er nog steeds staan, alleen dus uitgebrand.
Wat ik niet verwacht is dat de flat na een uurtje of wat precies rechtstandig ineenzijgt, hoogstens vallen er van de top wat stukken puin af.
Maar ik ben maar een leek, natuurlijk.
-paspoorten hijackers worden binnen no time intact gevonden, terwijl alles verpulverd is.
-verzekering wordt vlak voor het incident opgehoogd.
-overal vinden verwarrende oefeningen plaats.
-metaal gloeit nog weken na
Building 7 stort &#347; avonds ineen, alsof het wordt gesprongen door springlading.
-Pentagon :nergens meer een spoor van een vliegtuig te ontdekken, wel mooi rond gaatje in muur.
Normaal gesproken laat een neergestort vliegtuig een kilometers groot spoor van wrakstukken achter.
-bijna direct na de aanslag wordt Irak aangevallen.Irak?
Al met al een operatie in de categorie JFK moord, de Rijksdagbrand en meer van deze.

King of the Oneliner | 05-05-11 | 19:22

Ik dacht dat geenstijl.nl niet bij onze mainstream media hoorde/ wilde horen. Kan men dan AUB stoppen met het promoten vd Bin Laden Hoax? En niet zomaar die bullshit vd Amerikaanse regering als waarheid aannemen?? Of moet dat tegenwoordig vd Telegraaf?! Als het doorgaat zeg ik mn powned lidmaatschap op; als de so-called nuchtere mensen van deze site nu ook al beginnen met het verkopen van die lulkoek trek ik me terug.

cockroach | 05-05-11 | 19:22

@ecologiste | 05-05-11 | 19:17
.
Zo zie ik de VS dan ook niet, maar denk je dat een proces werkelijk wat had uitgehaald?

BenBinnen | 05-05-11 | 19:22

Een land dat zoveel schulden heeft gemaakt en harteloos is naar veel medemensen in eigen land en elders op deze planeet, een land dat stiekum miljarden heeft bijgedrukt en de rest van de wereld opzadelt met onbetaalbare hypotheken, een land dat het economische systeem bijkans durzaam om zeep heeft geholpen, dat land dat de ongewapende lafaard Osama 2x door het hoofd schiet zodat hij geen info kan geven die wij niet mogen weten en vervolgens zijn lichaam wegmaakt zo'n land kan toch niet meer als de voorvechter van gerechtigheid worden gezien? In de eerste de beste cowboyfilm zou Obama in het gevang terecht komen omdat het slachtoffer geen eerlijk proces kreeg.

ecologiste | 05-05-11 | 19:17

Wat ik me nou afvraag: die kransen die gelegd worden.... liggen die er morgen nog?

Of is kransenvoetbal daar ook al doorgedrongen?

vraagstaart | 05-05-11 | 19:09

Goebels zou er van klaarkomen in zijn bruine gesteven nazi-broek.
*Godwin bereikt=einde discussie*

King of the Oneliner | 05-05-11 | 19:08

CheGuevaraNL | 05-05-11 | 19:05

idd , trouwens Obama is toch dood.

Eurotokkie | 05-05-11 | 19:07

-weggejorist-

CheGuevaraNL | 05-05-11 | 19:05

-weggejorist-

CheGuevaraNL | 05-05-11 | 19:02

Sir Galahad the Pure | 05-05-11 | 18:48
Kijk nou eens goed man.
www.youtube.com/watch?v=LD06SAf0p9A
3 gebouwen die in uren na elkaar neerstorten bewijzen dat gecontroleerde demolitie van gebouwen totaal onnodig is. Je hoeft gebouwen helemaal niet volgens haarfijne precisie volgens een van te voren bedacht plan op te blazen, pleur er wat kerosine in en de temperatuur wordt zo heet dat het perfect in elkaar zakt.

Dat er in 1999 al gesprekken zijn in het congres over afghanistan, hoe goed het zou uitkomen om daar gasleidingen neer te leggen, dat er helaas alleen iets aan het huidige regime moet worden gedaan, zullen we ook maar vergeten.

repulse | 05-05-11 | 19:00

@ Sir Galahad the Pure | 05-05-11 | 18:42
- Dames En Heren In De Dop
- Echte Meisjes In De Jungle
- Oh Oh Tirol
- Modemeisjes Met Een Missie
- Jensen!
- Eikel Academie

Aanéénsluitend. Jij zit gewoon goed vanavond. Mooi man.

Pa Cartwright | 05-05-11 | 18:59

Ik ga in ieder geval niet kijken. Ik kan niet zo heel goed tegen dit soort patriottistische tranentrekkerij. M'n medeleven gaat naar de slachtoffers en daar houdt het op.

BenBinnen | 05-05-11 | 18:57

-weggejorist-

CheGuevaraNL | 05-05-11 | 18:56

@ BenBinnen @ 18:54
Dank voor de tip.

Sir Galahad the Pure | 05-05-11 | 18:55

@ Flodder @ 18:50
Dat kan, maar de CIA-baas heeft gezegd dat in dit specifieke geval informatie is gebruikt dat door "waterboarding" is verkregen.

Sir Galahad the Pure | 05-05-11 | 18:54

@Sir Galahad the Pure | 05-05-11 | 18:51
.
Wees zuinig op je tijd Sir. Hölzenbein is in staat na drie uur discuzeuren gewoon te zeggen: "ik geloof het niet". Sta je dan met je goeie gedrag.

BenBinnen | 05-05-11 | 18:54

CheGuevaraNL | 05-05-11 | 18:50 |
Knelt je alu-hoedje een beetje. Google eens op wat debunking-sites ipv je paranoïde wanen te blijven voeden. Was zeker een raket die de lantaarnpalen omvloog bij het Pentagon?

Flodder | 05-05-11 | 18:53

@ CheGuevaraNL @ 18:50
LOL, hoe wil men nou een foto maken van een vliegtuig dat vol met kerosine tegen een groot gebouw als het Pentagon is aangevlogen?!

Sir Galahad the Pure | 05-05-11 | 18:53

Historischer dan het bezoek wat Peter Griffin aan Ground Zero bracht zal het niet worden: youtu.be/cpP7b2lUxVE#t=0m07s

Prof. D.A.H. Vintik | 05-05-11 | 18:51

@ Hölzenbein @ 18:49
Zoals gezegd ga ik geen open deuren intrappen. Dat dossier bevat voldoende interessante links met relevante informatie over de linksigheid én politieke correctheid van het NOS Journaal.

Sir Galahad the Pure | 05-05-11 | 18:51

Sir Galahad the Pure | 05-05-11 | 18:46 |
Het is de vraag of die informatie niet vrij was gekomen zonder waterboarding. Dus ik weet niet of je dat zo kort door de bocht kan zeggen. Maar het is een feit dat ondanks Obama's grote woorden in de verkiezingen over change, hij precies dezelfde methoden erop na houdt als Bush.

Flodder | 05-05-11 | 18:50

-weggejorist-

CheGuevaraNL | 05-05-11 | 18:50

@Sir Galahad the Pure | 05-05-11 | 18:39
Oh leuk een blogje. Verder nog iets leuks? Of steun je alleen maar op berichten van her en der?

Hölzenbein | 05-05-11 | 18:49

@ repulse @ 18:46
Zeg aluhoedje, moet jij niet naar de radioshow van Alex Jones luisteren?
.
En voor een spaarzaam helder moment een tip: www.debunking911.com/

Sir Galahad the Pure | 05-05-11 | 18:48

-edit hou sop -

Markies de Schade | 05-05-11 | 18:47

Sorry brusselmans
/Ontopic
ground zero, was dat niet die plaats waar drie gebouwen loodrecht in elkaar zijn gedonderd zonder dat er explosieven zijn gebruikt?

repulse | 05-05-11 | 18:46

@ Flodder @ 18:40
Waar heb ik "martelen" gepropageerd? Ook heb ik nergens voor "waterboarding" gepleit. Ik stel alleen dat Obama kleine broodjes moet bakken, omdat hij tijdens de Bush-jaren altijd tegen "waterboarding" was. Obama verdient waardering voor het vinden en doden van Bin Laden, maar hij plukt wel de vruchten van Bush-beleid.

Sir Galahad the Pure | 05-05-11 | 18:46

repulse | 05-05-11 | 18:39 |
Topic is ook al niet meer op PowNews te vinden.

Markies de Schade | 05-05-11 | 18:43

Het voordeel van 1 toren is dat er geen plek is voor 2 vliegtuigen.

Watunflater | 05-05-11 | 18:42

@ Pa Cartwright @ 18:40
Op SBS 6 kijk ik af en toe naar Castle. Op RTL 5 soms naar comedy-series (die met Ed O'Neill erin is wel aardig). Maar verder?

Sir Galahad the Pure | 05-05-11 | 18:42

Sir Galahad the Pure | 05-05-11 | 18:36 | + 0 -
Als dat al zo zou zijn, is martelen dan daarmee legitiem? Ik dacht dat de strijd tegen terrorisme ook een strijd is van verschillende morele waarden.

Flodder | 05-05-11 | 18:40

@repulse | 05-05-11 | 18:39
.
OT: Daar reken ik op.

BenBinnen | 05-05-11 | 18:40

@ Sir Galahad the Pure | 05-05-11 | 18:37
Lijkt mij evident.

Pa Cartwright | 05-05-11 | 18:40

@ Hölzenbein @ 18:35
Waarom zou ik open deuren moeten intrappen? Hier een dossier dat ik over de linksigheid én de politieke correctheid van het NOS Journaal heb samengesteld: luxetlibertasnederland.blogspot.com/20...
Veel plezier ermee!

Sir Galahad the Pure | 05-05-11 | 18:39

BenBinnen | 05-05-11 | 18:31
Het zal wel een volgend topic worden, aangezien joris besloot om zijn "weggejorist en opgerot" vingertje alvast op te warmen met mijn plempsel.

repulse | 05-05-11 | 18:39

@ Pa Cartwright @ 18:33
Waar zie je mij voor aan?

Sir Galahad the Pure | 05-05-11 | 18:37

@ Fbare @ 18:32
LOL, alsof Andrew Sullivan het beter weet dan Leon Panetta, de baas van de CIA. "Enhanced interrogation techniques" - waaronder "waterboarding" - leidden wel degelijk naar Bin Laden, zo liet hij dinsdag weten. Zie mij reaguursel @ 18:10.

Sir Galahad the Pure | 05-05-11 | 18:36

Cuyahoga | 05-05-11 | 18:27 |
Sir Galahad the Pure | 05-05-11 | 18:33 |
Misschien moeten jullie e-mailadressen uitwisselen.
Kun je de hele avond buurten over de roasts van CC.

GeflipteVlaflap | 05-05-11 | 18:36

@Sir Galahad the Pure | 05-05-11 | 18:30
Als ik een geloofwaardige verklaring van je krijg waarom jij denkt dat het NOS Journaal links is (of voor mijn part rechts) dan geloof ik het je misschien nog. Voorlopig schuif ik het even in de categorie "onzin".

Hölzenbein | 05-05-11 | 18:35

@ Cuyahoga @ 18:27
Ik vond de roasts van Bob Saget en Cloris Leachman grappiger. Vooral als Gilbert Gottfried het woord neemt. Hilarisch!

Sir Galahad the Pure | 05-05-11 | 18:33

@ Sir Galahad the Pure | 05-05-11 | 18:24
Dat sbs6 is dat dan niks voor jou? Of dat rtl5 heeft tegenwoordig ook erg mooie programma's las ik recentelijk.

Pa Cartwright | 05-05-11 | 18:33

Bush woont natuurlijk allang niet meer op een ranch. Dat was alleen maar om de mensen te overtuigen dat hij zo 'gewoon' was. Hij woont in Dallas.

En waterboarding heeft GEEN informatie opgeleverd om Bin Laden op te sporen. Zie: andrewsullivan.thedailybeast.com/2011/...

Graag even aanpassen. Staat zo onwetend.

Fbare | 05-05-11 | 18:32

@repulse | 05-05-11 | 18:29
.
Zojuist ingediend bij de burelen van GS. Het is godgeklaagd. In eerste instantie 30 man en later 50 man. Nou ja, man kan je wel weglaten.

BenBinnen | 05-05-11 | 18:31

@Sir Galahad the Pure | 05-05-11 | 18:29

We zullen het vanzelf zien. Helaas.

Reinaert | 05-05-11 | 18:31

@ Hölzenbein @ 18:27
Jij moet zelf wel érg links zijn om het NOS Journaal niet links te vinden. CPN'ers vonden Joop den Uyl ook niet links.....

Sir Galahad the Pure | 05-05-11 | 18:30

Hölzenbein | 05-05-11 | 18:27 |
Niet?

Markies de Schade | 05-05-11 | 18:29

-weggejorist-

repulse | 05-05-11 | 18:29

@ Reinaert @ 18:26
De vorige missie had wel degelijk iets van een vechtmissie (al mochten de Amerikanen en Autraliërs de hete kolen uit het vuur halen). De nieuwe missie is echter alleen een opleidingsmissie. Dat is althans de bedoeling. Uiteraard loopt iedereen in de Afghaanse zandbak gevaar, dus zijn slachtoffers inderdaad niet uitgesloten.

Sir Galahad the Pure | 05-05-11 | 18:29

Sir Galahad the Pure | 05-05-11 | 18:18
Goed hè.
'We both fantasize about his daughter'

Cuyahoga | 05-05-11 | 18:27

@Sir Galahad the Pure | 05-05-11 | 18:24
Tuurlijk, het NOS Journaal is hartstikke links. Yeah, right.

Hölzenbein | 05-05-11 | 18:27

@Sir Galahad the Pure | 05-05-11 | 18:22

Owja, het is een opleidingsmissie. Natuurlijk. Dat is zonder enig gevaar. Net zoals de vorige missie een *kuch& opbouwmissie was. Yeah, sure.

*** Verder droomt op GroenSlinkse roze wolk ***

Reinaert | 05-05-11 | 18:26

@ Pa Cartwright @ 18:20
Tja, wat moet ik anders? Ik kan niet de hele avond kijken naar de linkse agitprop op de publieke omroep (NOS Journaal, Nieuwsuur, P&W, et cetera). Om mijn bloeddruk te verlagen zap ik daarom veelvuldig naar Comedy Central.

Sir Galahad the Pure | 05-05-11 | 18:24

En langzaam wordt het volk voorbereid op weer een aanvalsoorlog, gebaseerd op niets. Oboterham heeft nu al meer geld gespendeerd aan oorlog dan Bush in 8 jaar en meer bloed aan zijn handen dan 10 Osama Bin Longgones. God bless the Younaaitmesteeds of Amuhrica. Yeah, right.

o)+ | 05-05-11 | 18:24

@ Reinaert @ 18:19
Ik dacht dat Sap alleen heeft ingestemd met wat lieden die Afghanen tot politie-agenten moeten gaan opleiden? Van het neerknallen van tabliban-haatbaarden is daarbij geen sprake. Of de Amerikanen daar nou zo dankbaar voor moeten zijn.....

Sir Galahad the Pure | 05-05-11 | 18:22

@ Sir Galahad the Pure | 05-05-11 | 18:18
Maar jij zat daar onderwijl dus ook mooi naar te kijken.

Pa Cartwright | 05-05-11 | 18:20

Sir Galahad the Pure | 05-05-11 | 18:18 |
Je was me een stapje voor.

GeflipteVlaflap | 05-05-11 | 18:20

@Sir Galahad the Pure | 05-05-11 | 18:13

Ja, die Yolande. Dezelfde Yolande die het leger leger wil maken (en uit wil kleden) maar ondertussen wel een zielloze missie in Afghanistan ondersteunt. Díe Yolande.

Yolande Sap, de spijkerharde bondgenoot van het Amerikaans Imperialisme (zoals ze het zelf zou noemen). De Yolande die ook niet op een paar bodybags meer of minder kijkt.

Reinaert | 05-05-11 | 18:19

@ Cuyahoga @ 18:15
Toe maar, jij hebt dus ook naar Comedy Central zitten te kijken. Wel even netjes de schrijvers van Comedy Central de credits geven, die "Snoop Dog" deze grap op een briefje typten.

Sir Galahad the Pure | 05-05-11 | 18:18

Geen zorgen maken voor de verkiezingen?
Pas op voor die Trump hoor.
Het zou niet de eerste neger zijn die hij zijn huis uit flikkert.

Cuyahoga | 05-05-11 | 18:15

En Bloomberg; gewoon Giulianistyle?

Pa Cartwright | 05-05-11 | 18:15

De een z'n dood is de ander z'n brood.

Schoorsteenveger | 05-05-11 | 18:13

@ Reinaert @ 18:10
Dezelfde Jolande Sap die tijdens haar studententijd cursussen in marxistische economie gaf? Obama is economisch wel links, maar zo links?!

Sir Galahad the Pure | 05-05-11 | 18:13

Die Bullhorn speech haha ... met dat vlaggetje...

Rotzbolle | 05-05-11 | 18:11

Ik neem aan dat Yolande Sap, zonder wie de strijd tegen het terrorisme onmogelijk zou zijn geworden, toch wel eregast van Obama is?

Ere wie ere toekomt!

Reinaert | 05-05-11 | 18:10

Ik hoop wel dat Barack Obama op een smaakvolle manier zal optreden. Hij heeft George W. Bush namelijk ook uitgenodigd, maar deze sloeg de uitnodiging af omdat Obama volgens hem de dood van Obama om electrorale redenen wilde uitmelken. Zie: www.nydailynews.com/news/politics/2011...
Sowieso moet Obama kleine broodjes bakken, want hij heeft zijn succes te danken aan "waterboarding", een ondervragingstechniek die hij tijdens de Bush-jaren steeds bekritiseerde.
Zie: luxetlibertasnederland.blogspot.com/20...
Moge het een respectvolle manifestatie worden, waarbij de slachtoffers van 9/11 worden herdacht!

Sir Galahad the Pure | 05-05-11 | 18:10

Eén dag te laat, anders waren ze tegelijk met ons geweest.
Zal wel goed emotioneel worden daar, Amerikanen huilen al hysterisch als er een blaadje van een boom waait.

GeflipteVlaflap | 05-05-11 | 18:09

Bye bye Bush!

N=1 | 05-05-11 | 18:03

Pics or didn't happen. Zeker bij de USA

Pasta-saus | 05-05-11 | 18:03

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken