
Okee mensen, nu wordt het dus verwarrend. Het gaat hier om een gevalletje zielige alsielzoekers, westerse allochtonen, die snoeihard worden gedemoniseerd. Door de Partij voor de Dieren welteverstaan, niet te verwarren met de PVV, die dan weer wel een meeuw in hun logo hebben, dat wel. De PvdD zegt: "
Stop de tsunami van Rotterdamse meeuwen in Den Haag!". U moet weten dat in Rotterdam sprake is van meeuwengenocide ondanks eerdere
vredesonderhandelingen door de PvdD. Daardoor zijn reeds duizenden
gelukszoekers meeuwen op de vlucht geslagen, op zoek naar de noodzakelijke opvang in de regio. En daar is de PvdD dus niet blij mee, want die ziet alweer aankomen dat al deze duizenden asielmeeuwen worden gevoederd door
allochtone Hagenezen, wat weer problemen oplevert bij de PVV (dat is dus die partij met de meeuw in het logo, niet te verwarren met de PvdD). Daarom zegt de PvdD: "
Grenzen dicht voor de importmeeuw". Het wachten is nu op een enorm betrokken meeuwelijk portret van 26.000 meeuwen in Vrij Nederland, discussies over het al dan niet terug sturen van verwesterde meeuwen, Joop-haatcartoons over Gerd Leers die meeuwen uitzet, meeuwen die zichzelf in de fik steken, moordende Baflo-meeuwen, enzovoorts. Meeuwenland schaft zichzelf af, kortom. Ja mensen, in Den Haag en Rotterdam is de meeuw vogelvrij.
Reaguursels
InloggenWorden Mantelmeeuwen en Stormmeeuwen met de gewone zeemeeuw over één kam geschoren of krijgen eerstgenoemden een uitzonderingspositie? Dat te weten is natuurlijk wel belangrijk alvorens een oordeel uit te spreken.
KaiserSoza | 05-05-11 | 10:13
Haha
PVV, dat is dus die andere maar bijna dezelfde partij met een zeemeeuw in het logo.
vroeger hadden de meeuwen hun nesten in de duinen,
door dat de vossen daar niet aangepakt mogen worden (ze worden zelfs beschermd) is er inmiddels geen bodembroeder meer over in de duinen en vluchten de meeuwen de stad in, waarna de burgers de overlast mogen ervaren.
Wat mij blijft verbazen is dat niemand de daadwerkelijke oorzaak aan wel pakken: verplicht terrein eigenaren (ook zogenaamde natuurorganisaties) om hun terrein te gaan beheren.
Indien vossen kortgehouden worden, kunnen de bodembroeders weer terug naar hun eigen gebied. En soorten waar er veel te veel van zijn: begin maar met eieren rapen.
We hebben trouwens nog veel meer problemen door beschermde diersoorten: aalscholvers die alle vis opvreten, ganzenoverlast die binnenkort een vliegtuig neer gaan laten storten, enz.enz. enz.
Als de PVV dit keer wel zijn rug recht houdt stem ik volgende keer PVV. Ik haal bijna wekelijks vuilniszakken vol weg. Enige honderden meeuwen op 30m^2 sloot. Als je er langs loopt zie je de stront om je heen regenen. De ratten liggen doodgereden in de straat.
Vorig jaar is er een stemming over geweest in de gemeenteraad. De PVDD was tegen, want de vogeltjes zouden wel eens niet genoeg te eten kunnen vinden!
"The Birds, Hitchcock"
www.google.nl/search?q=the+birds+hitch...
Iedereen die zich geen voorstelling kan maken welke horror een onschuldige Koksmeeuw, torenkraai etc kan aanrichten moet bovenstaande film maar eens bekijken.
Ik zie een Volksfront voor de Bevrijding van de Meeuw al aankomen, om maar één voorbeeld te noemen.
De vogels in het bijzonder de meeuwen en de duiven zijn de allerbeste voedselopruimers Zo gauw er ergens een stukje patat of iets anders op straat achterblijft komen zij aangesneld.
Zonder hen zou er een gigantische rattenplaag zijn.
een opgespoten stuk land is ineens natuurgebied? das raar, want we moesten de vissen ook al compenseren voor de aanleg van de tweede maasvlakte. dat zou niet nodig geweest zijn als er een nieuw natuurgebied aangelegd wordt. wat toont dit aan: te veel nietsnuttende handophouders van actiegroepen en te veel ambtenaren die dolgelukkig zijn dat ze iets te doen hebben.
Woonde jaren tegen een meeuwenkolonie (LOL kolonie) in Zeeland. Om twee doelen te dienen raapte men daar van oudsher al de eieren van meeuwen om er omeletten van te maken. Lynckx vond dat op enig moment niet goed, waaronder mijn fiets-bakkende PvdA Aardrijkskundeleraar., die 's weekends graag met camera tussen bloemen en bijen van het duinlandschap snuffelde.
Het resultaat van al dit hobbyistische dierspaarderij is dat je nu een totaal verkracht biotoop hebt. Reeën en damherten jagen verzekeringsmaatschappijen op kosten door als stadsduiven over de wegen te lopen. Konijnen zijn dood, want genetisch afval geworden door onderbejaging en dus door Myxomatose en bloedziekte vrijwel uitgeroeid, meeuwen vreten nog net geen kinderen op en kakken alles wit. Door de meeuwenmest veranderd de volledige natuurlijk typische begroeiing in een soort Vinex-onkruidveld. Eksters en kraaien worden ook niet gejaagd, dus zijn een plaag die kleine zangvogels en hun nesten slopen en daarnaast vuilniszakken en ander menselijke voer slopen en jatten.
Lynckx, het is een soort Vogelgriep x Ebola x antivaccin
He he he :)
@Joost Maghetweten | 05-05-11 | 10:54 :
Van duiven heeft vrijwel niemand last. Als ze al met knaagdieren vergeleken moeten worden dan zijn het hooguit muizen.
+1 Hein73 | 05-05-11 | 10:28
Dat wilde ik ook plempen.
Wat lullen ze nou ? Nesten uithalen is een hele humane manier om de meeuwenstand te beheren. En waarom zouden ze dan naar Den Haag gaan verkassen ? Die meeuwen blijven gewoon proberen om op hun oude stek nesten te maken. Ik ziehet probleem niet.
hotnot | 05-05-11 | 10:54 | + 0 -
Mee eens. Als je de eieren schudt zodat het embryo sterft, en ze dan laat liggen, blijft de meeuw gewoon doorbroeden maar plant zich niet voort. Het is alleen godsgruwelijk veel werk en kleine mantelmeeuwen (daar ging het om) zijn niet zo klein; die vallen aan.
Over verkassen gesproken: hier in mijn woongebied is dagelijks wel ergens een markt, met viskraam. Er reist al een paar jaar een zilvermeeuw met die kramen mee, elke dag ergens anders. Wordt dan braaf door de klanten gevoerd met de restjes. Wandelt rustig als een kip tussen het publiek. Ze zijn soms snuggerder dan ze lijken.
@Mavro | 05-05-11 | 11:31
Shit gebeurt.
@ An die arbeit - Ah, ik dacht dat je refereerde aan de weggejoriste eerste reaktie. My bad. :-7
@zeg maar jansen | 05-05-11 | 11:07
Nee, wel dit: www.youtube.com/watch?v=j6kzbgKlbcU&am...
Een dierentopic meeuw of minder, daar draait de redactie van GS haar vleugel niet voor om.
@Mavro | 05-05-11 | 11:09
Dat weet ik, vragend zeggen ze het zelfs ;)
Mine?
@Joost Maghetweten | 05-05-11 | 11:12
LOL...
Joost Maghetweten | 05-05-11 | 11:03
Ik niet, maar mijn buurman in mijn geboorteplaats was zeezeiler en die vond een keer eentje aan boord die zich had doodgevlogen op de boot. Gelijk opgemaakt maar het was geen succes..
@Sacha_A | 05-05-11 | 11:08
Koop een Ford KA. Wél vragen voor de meeuwen versie.
www.youtube.com/watch?v=JCovUJ308qA
-weggejorist-
@5UCK MY D1CK | 05-05-11 | 11:08
Hallo Job.
@Joost Maghetweten | 05-05-11 | 11:08 Een beetje - alleen zou Job enkel meeuwarig kijken, deze meeuw daarentegen maakt de indruk van actieve betrokkenheid.
En daaraan hebben we Job natuurlijk nooit zien meeuwerken.
@ an die arbeit - "Mine!" is wat de meeuwen in tekenfilm Finding Nemo constant roepen. Waarom dat is weggejorist snap ik niet helemaal. Helemaal niet.
www.youtube.com/watch?v=8xF8E6CvEAU
Kan iemand trouwens wat doen aan die schijtmeeuwen die m'n auto de hele dag onderschijten?
Mazzel voor die meeuwen dat ze jongen krijgen, dan zijn ze echt niet voor de poes, refereer effe aan het indirecte recht op zelfverdediging via meeuwenjongen.(humor)
Eehhhh??
@vraagstaart | 05-05-11 | 11:00
Lijkt een beetje op Job Cohen naast een verkeersslachtoffer...
An die ARBEIT | 05-05-11 | 11:06 Is er niet ergens een filmpje waarin te zien is dat nét voor de aftrap een meeuw op de bal gaat zitten?
@zeg maar jansen | 05-05-11 | 11:04
Er is wel een gelijkenis, zowel meeuwen als Feyenoorders hebben al tijden geen noemenswaardige prijzen meer gewonnen in het Nederlandse voetbal :)
Hahahaha echt grappig stukje. Leuk om de dag lachend door te komen.
@hotnot | 05-05-11 | 10:54
Nee, meeuwen hadden veel broedplaatsen in de duinen. Doordat vossen de meeuweneieren op vraten zijn ze massaal vertrokken o.a. naar Leiden.
Ooit gehoord van een ezel stoot zich niet tweemaal aan dezelfde steen? Dat doen meeuwen ook niet. Die verkassen ook gewoon als het te heet onder hun vleugels word.
www.leidsesleutels.nl/onderzoek/zilver...
An die ARBEIT | 05-05-11 | 11:00 In Rotterdam kunnen ze geen meeuwen in de hand houden. Ze hebben daar kameraden.
@eerstneukendanpraten | 05-05-11 | 10:58
Ga me nu niet vertellen dat je het wel eens hebt geproefd... (meeuw, niet gras)
DoOne | 05-05-11 | 10:39 Meeuwvaders. Met kattepult.
Joost Maghetweten | 05-05-11 | 10:57
Meer iets van vangen met netten, in een dicht hok stoppen en daar de lucht vervangen door een giftig gas... Maar daar waren weer hele volksstammen op tegen. Die arme duiven hoorden bij de stad G. Toch?
Er bestond zelfs een duivenwerkgroep die zich overal tegenaan bedmoeide. Die bleek later uit 2 man te bestaan...
eerstneukendanpraten | 05-05-11 | 10:55 Het is dan ook heel fijn om te weten dat koeien niet kunnen vliegen.
Korreltje zout plaatste de pica gisteren al in het topic over de duif op de Dam, maar ter illustratie van de laaghartigheid van dit beest hier nog maar eens.
www.gosedesign.net/images/seagull.jpg
Dit moeten we met zijn allen niet willen in dit land.
" Beter één meeuw in de hand, dan geen hand "
zoveel briljante woordgrappen kan ik niet tegenop.
Den Meeuwster
De meeste meeuwen kan je gewoon afschieten. Hebben geen enkele waarde.
Joost Maghetweten | 05-05-11 | 10:51
Erg taai hoor, maar alles is beter dan gras eten, vraag dat maar een aan de Noord-Koreanen!
@eerstneukendanpraten | 05-05-11 | 10:55
Vergassing? Iedereen gaat in zijn auto zitten gasgeven? Of gewoon masaal aan de chili con carne (met extra ui)?
Poeh, ze wagen zich wel in het hol van de meeuw.
*Ook stopt*
Ja, precies! Afmaken die kudTmeeuwen, net als die Nijlganzen. In de stad van Fukje en Vlaflap hebben ze een probaat middel tegen duivenoverlast: vergassing...
Maar nu raak ik waarschijnlijk bij sommigen een gevoelige plek. Maar hoe dan ook, ik word gek van al dat geschijt door die kudTvogels.
Ik zou het liever witte vloed willen noemen.
en ik kan ook al niet meer spellen het is natuurlijk voor de meeuwen holocaust
@Haarkopje | 05-05-11 | 10:51
Vliegende ratten van de stad zijn nog altijd de duiven.
Wat lullen ze nou ? Nesten uithalen is een hele humane manier om de meeuwenstand te beheren. En waarom zouden ze dan naar Den Haag gaan verkassen ? Die meeuwen blijven gewoon proberen om op hun oude stek nesten te maken. Ik ziehet probleem niet.
ik steek vandaag wel een kaarsje aan de meeuwen Holocaust.
o nee nu doe ik het zelf ik sla aan het godwinnen help help
@ZKH EénOog | 05-05-11 | 10:49
en Lee Towers!
Meeuwen zijn de ratten van deze tijd.
Hoogste tijd om die schijtbeesten massaal af te maken.
In de oorlog aten ze die op.
*alsvast het topic een zetje in een andere richting geeft*
@Che_cuevara | 05-05-11 | 10:12
Logisch: Rotterdam heeft Bram Ladage.
@Biff Eagleburger | 05-05-11 | 10:46
wedden van niet? volgens mij ken jij er nog veel meeuw!
De meeuw is de autochtone versie van de duif, weg ermee.
En neem meteen Guus Meeuwis mee.
Eet u het hier op? Of neemt u het meeuw?
*nu stopt*
Altijd al een schurfthekel gehad aan buitenlandse meeuwen.
Allemaal op transport zeg ik.
Er zijn echter ook meeuwen met een een zwarte kop, de zogenaamde zwartsmoelmeeuw.
Ik zie liever een Jan van Gent dan een meeuw.
Het zijn trouwens net tasjesrovers, op sommige stranden kun je niet eens meer een broodje eten. Laten ze hun eigen brood verdienen! Bovendien eten ze ons visquotum op.
Ik ben ooit eens door een meeuw op mijn kop gescheten. Ik probeer die nog steeds terug te vinden maar die gasten lijken allemaal zo op elkaar...
We moeten lekker zo doorgaan met alle vogels afslachten, dan gaat het niet lang duren of we komen volledig om in de insecten.
Gisteren al ganzen, vandaag meeuwen... Hier is toch echt sprake van een demonisering van het gevogelte.
Luchtcoaches, is dat wat?
Ik ben voor gedwonge huisvesting maar men "wil ze niet als buren hebben"
Citaat De mos: "... Zij zitten met de ongewenste overlast van meeuwen en ander ongedierte."
*Kijkt naar logo van PVV*
Zo vorige meeuw dit topic.
Is mevrouw Vogelaar hier wel bij betrokken?
Dit is toch wel een beetje ene meeuw om aandacht.
Seth Gaaikema trouwens ook...
De enige plek waar ik me enigszins voor dierendingetjes kan interesseren is de slager. Of in dit geval de poelier.
@blikjegrolsch | 05-05-11 | 10:20
Seth Kraaikema ook.
@Superior Bastard | 05-05-11 | 10:26
Ik word er ook nogal meeuwarig van.
Het is wel opmerkelijk dat uitgerekend de PVV de meeuw in het logo gebruikt. Trouwens typisch voor manier waarop de meeuw te werk gaat: binnenkomen vliegen, hard krijsen, de boel opderschijten en weer weg.
-weggejorist-
Dat meeuwige gezeur over die schijtvogels altijd.
@Biff Eagleburger | 05-05-11 | 10:21
Tussen de kindsoldaten.
"Mag het een onsje meeuw zijn?", vroeg mijn slager zojuist met een stalen gezicht.
@Creaguurder | 05-05-11 | 10:22
Fascist!
Plak is een snor op die snavel...
@yokiamy | 05-05-11 | 10:13
Georgina Verbaan mag ivm de PvdD regelmatig op televee haar stuitende domheid tentoonstellen? Is altijd weer goed voor een ROFL-momentje.
En die meeuwen fokken nog eens als konijnen ook....
Hans Meeuwen zou er een grap over maken!
Je moet vuur met vuur bestrijden; zet Guus Meeuw(is) als zingende vogelverschrikker in.
26.000 unieke snavels, menschen!
+1 voor 'meeuwelijk portret' ook.
Tsja, dit krijg je ervan:
www.google.com/imgres?imgurl=http://bu...
Wachten op het eerste meeuwengeweld...
Mine?
Als onze Dierenpartij zich hier druk om kan maken zijn er geen echte problemen in NL.
Schètvâugels genoeg in Den Haag.
+o
yokiamy | 05-05-11 | 10:13
Dankzij hen hebben we een teef als kamervorzitter?
@yokiamy | 05-05-11 | 10:13
Wetsvoorstel afschaffen ritueel slachten.
Oké ik kan er maar eentje vinden, maar toch
Geef mij maar Ijsselmeervogels.
Valt wel mee die tsunami.
www.depers.nl/UserFiles/Image/2009/200...
Die Pvd zouden ze af moeten schieten, vertel me 1 nuttige bijdrage van hen
Hardstikke handig die meeuwen, zet je vuilniszak even iets te vroeg buiten, en ze sorteren hem prachtig uit voor je!
Ik begrijp niet wat die meeuwen in Den Haag zoeken.
In Rotterdam ook niet trouwens.
Sorry gasten maar op jullie redactie wordt iets te vaak "tsunami van" gebezigd
-weggejorist-
REAGEER OOK