
Nu op Uitzending Gemist. Interessante reportage van Pownews, het boekenprogramma van de NPO. Over het nieuwe boek van Mei Li Vos, het PvdA-meisje dat na maanden
nagels vijlen en pielen met een Blackberry hard werken als volksvertegenwoordiger uit de school klapt over de Haagse Mores met haar boek
Politiek voor de Leek. Journalist Rutger van Castricum (Windesheim) bezocht de schrijfster tijdens een signeersessie en sprak met haar over de ins en outs van de Haagse slangenkuil.
REPORTAGE.
Reaguursels
Inloggen3 joppen is er 1 teveel
Dit is de eerste en meteen ook de laatste keer dat ik dit hier tik: Ik zou d'r doen!
@ Eurotokkie | 30-04-11 | 17:25 | + 0 -
nou niet bij iedereen hoor.. mevr krem heeft aardig wat overgehouden maar tis idd niet meer zo als toen.. niets dat lekker is als zwangertetten.. hell yeah !
Zo jammer, zit je net lekker op de tieten van Mei Li Vos te fappen, komt die paardelul van een Cohen in beeld. De rest van de avond wordt dus niks meer met het fappen. BEDANKT GEENSTIJL!
-weggejorist-
Krijg nou tieten !
PvdA hoer. Lekker hoor, dikke titten.
Waarom krijg ik nou ineens trek in een broodje Uierboord??
Zo ziet Buggert ze graag bungelen. Wat een diepgang!
@GeflipteVlaflap toen ik twaalf was had ik daar nog niet zo gek veel 'last' van... geilheid komt met de jaren...
@GeflipteVlaflap toen ik twaalf was had ik daar nog niet zo gek veel 'last' van... geilheid komt met de jaren...
Jammer dat deze mooie ballonnetjes naar de zwangerschap leeglopen , dus nog even genieten.
Ze is goddelijk zwanger!
Welke is nou Mei en welke Li?
Hans Kraay Sr. | 30-04-11 | 11:32 | + 13 -
Ze heeft een paar jaar geleden verteld dat een Amerikaans vriendje ze de namen Hope en Glory had gegeven. Rutger iets beter volgen!
Lekker... totdat ik zag dat ze zwanger is.
@GeflipteVlaflap | 30-04-11 | 12:30
En u heeft waarschijnlijk nog (steeds) geen tieten?
''
Mis wel afgelopen ma, di, wo in het pownews gemist archief, geen idee of die dagen een uitzending was, maar het weekoverzicht van vrijdag liet wel beelden zien van uitzendingen op ma, di en wo die op uitzendinggemist dus onvindbaar zijn.
seven | 30-04-11 | 12:57
''
Ja inderdaad, ze zeiden vorige week dat er ma, di, wo geen uitzending zou zijn maar die was er volgens weekoverzicht wel, maar niet op uitz. gemist.
Wil ze alle 3 wel zien!
Nu maar hopen dat Sabine Uitslag zich binnenkort ook laat bezwangeren. En Dierenpoes natuurlijk.
Mei Li Bos... hout voor de deur!
-weggejorist-
Doet ze goed die Mei Li vos.
-weggejorist-
Met de Volkskrant is GS uiteindelijk ook vriendjes geworden. De gezellige sfeer van dit filmpje voorspelt een mooie GS - PvdA relatie (nu ons Fapke niet meer mee doet)
Tetten!
CreativeDestruction | 30-04-11 | 14:34 |
Ik denk dat het belangrijk is dat we deze discussie voortzetten zodra je het boek hebt gelezen. ;)
GeflipteVlaflap | 30-04-11 | 14:17 |
Het is uiteraard gezond om niet een boek te schrijven uit rancune, echter ik betwijfel of de personen die een rol in jouw boek spelen dit ook zo zullen opvatten. Het kan namelijk zo zijn dat veel mensen behoorlijk wat schade hebben opgelopen en wat minder waardering kunnen opbrengen voor je project.
Ervaring heeft mij geleerd dat hoewel de stoornis beheersbaar is, afstand houden toch de meest gezonde oplossing is. Maar goed, nogmaals, ik wil geen algemene conclusies verbinden aan je leven.
fap fap
GeflipteVlaflap | 30-04-11 | 14:22 |
+ en.
jandakpan | 30-04-11 | 14:20 |
Nou nee, dat is gewoon omdat ik ook nog op vele andere manier hartstikke gestoord ben. Al zie ik dat vaker als een zegen, lol.
Che_cuevara | 30-04-11 | 14:19 |
Dank je wel. :)
@GeflipteVlaflap
ah vandaar je naam..
@CreativeDestruction | 30-04-11 | 14:10
Moet je zeker doen.
Zij geeft meestal de schuld aan zichzelf, en ze straft zichzelf daar ook voor en nog niet te zachtzinnig.
Voor de rest lees ik alleen maar feiten in haar boek, feiten die volgens mij ook makkelijk te verifiëren zijn.
En uiteraard hoe zij dat persoonlijk ervaart. Ik vond het een hele openbaring.
CreativeDestruction | 30-04-11 | 14:10 |
Borderliners zijn inderdaad heel goed in manipuleren. Daar was ik ooit ook heel goed in, voornamelijk toen ik nog een kind was. Het grappige is dat Borderline niet eerder vastgesteld mag worden dan op het 18e levensjaar, terwijl het vaak al veel eerder merkbaar is. Natuurlijk heeft het een enorm effect op de Borderliner zelf en op de omgeving. Ik zal ook absoluut niet beweren dat ik die gevallen niet ken. Waar het alleen vaker op neer komt (en dat kan ik als geen ander uitleggen) is dat er geen sprake is van fictie of waarheid. Het komt neer op onzekerheid, altijd.
Een Borderliner neemt woorden als "je houdt niet meer van me!" en "je had gewild dat ik er nooit was geweest!" heel gemakkelijk in de mond. Waarom? Omdat zo'n persoon op dat moment overtuigd is van het feit dat dat zo is. In werkelijkheid zou de Borderliner eigenlijk willen vragen; hou je nog wel van me? Vind je het wel fijn dat ik er ben?
Ik merk bovengenoemde situaties voornamelijk in relaties. Ik ben erg jaloers, en als een jongen toegezegd heeft in een relatie met mij, zie ik hem vaak als mijn bezit. Knipogen naar een ander meisje? Flikker op. Mij, mij, mij.
Dat werkt niet, en sinds kort ben ik daar ook achter.
Gevolg? Ik begin niet eerder weer aan een relatie voor ik dergelijk gedrag heb afgeleerd. Nu een relatie beginnen zou voor alle partijen een hel zijn. Voor de jongen, voor mij, voor de mensen er omheen.
Een belangrijke opmerking voor mijn boek is dat het ik het niet geschreven heb om "af te rekenen" met mensen uit het verleden. Ik heb het geschreven om de situatie voor mezelf duidelijk te krijgen en het zo te kunnen verwerken. Sterker nog; ik koester totaal geen wrok jegens de school. Het is een vervelende samenloop van omstandigheden geweest, en ik vind niet dat ik de schuld voor 100% op hun schouders mag schuiven. Waar twee zijn, hebben twee schuld.
Ja, ik heb Borderline, en ja, dat is een zware variant. Maar ik ben gezegend met een goede dosis zelfkennis.
Dat is mijn redding in deze.
Mei Li Vos is een politieke kneus met Schumacher tieten! Ongezien de tyfus voor beroepsgedeformeerde socialisten!
GeflipteVlaflap | 30-04-11 | 13:59 |
Je hebt uiteraard gelijk dat geen borderliner hetzelfde is en dat ik de specifieke omstandigheden van jouw geval niet ken. Wellicht dat ik daardoor wat lomp overkom, maar ik weet ook dat de aandoening een enorm effect heeft op iemands persoonlijkheid en op zijn of - meestal - haar omgeving.
Mijn persoonlijke ervaring - in familiekring - is behoorlijk slecht; manipulatief gedrag en leugens lijken symptomen te zijn. Waarheid en fictie zijn voor borderliners vaak moeilijk te onderscheiden. Daarom stelde ik dat een verslag van de feiten van een borderliner vooreerst met een flinke korrel zout moet worden genomen. Helemaal wanneer er persoonlijke afrekeningen plaatsvinden met mensen uit het verleden. Ik abstraheer nu even voor het gemak van jouw geval.
Wanneer ik tijd heb zal ik zeker je boek lezen.
Eindelijk zijn Mei Li's pluspunten gevonden
Petrus de Rewa | 30-04-11 | 14:02 |
Externe aankopen: 12
Boekwinkel: 2
Eigen aankopen: 4
------------------------
Totaal: 14 (tel mijn eigen 4 niet mee)
En ik heb eentje verkocht aan mijn achternicht, lol.
Maar dat staat niet in mijn auteurs-log in, omdat dat handje contantje was.
En Cohen loopt te gnuiven als de vieze man op een sexbeurs.
Vanaf heden is het dus Melk-Li Vos, rondje van de zaak graag!
@GeflipteVlaflap | 30-04-11 | 13:59
Al veel boeken verkocht? Recensies?
CreativeDestruction | 30-04-11 | 13:54 |
Weet je, je hebt best wel gelijk.
Er zijn er genoeg die de verhalen aandikken zodat ze er zelf een beetje goed uitkomen. Je zult echter merken dat daar in mijn boek geen sprake van is. Ik heb me puur aan de feiten gehouden gezien de gebeurtenissen, en heb vervolgens geschreven hoe dat bij mij aankwam, en hoe ik daar vervolgens mee om ben gegaan. Ik heb feiten van fictie gescheiden, en iedereen die mijn boek tot nu toe gelezen heeft zegt dat ik daar goed in geslaagd ben.
Ik vind dus eigenlijk dat je -hoewel je zeker een punt hebt- niet eerder moet oordelen voordat je het boek gelezen hebt, of weet wat er allemaal gebeurd is. Je kunt niet alle Borderliners over één kam scheren. Ik weet heel goed wie ik ben, wat ik wil, en wat mijn struikelblokken zijn. Hoewel daar in dit boekje niet echt ruimte voor was, zal ik dat in mijn volgende boek veel breder behandelen.
Nogmaals; geen twee Borderliners zijn hetzelfde, en wat ik me goed besef (waar anderen hier en daar zo nu en dan nog eens tekort schieten) is dat ik de eindverantwoordelijke ben. In alles.
Mijn leven, mijn karakter, mijn diagnose.
Niet de schuld van iemand anders.
@CreativeDestruction | 30-04-11 | 13:54
Voor je iets zegt moet je eerst haar boek maar eens lezen.
Korreltje Zout | 30-04-11 | 13:26 |
Ooit wel eens te maken gehad met een borderliner? Na een dergelijke ervaring weet je wel beter. Ik zou er al helemaal niet vanuit gaan dat een verslag van een borderliner noodzakelijkerwijs - al dan niet opzettelijk - de waarheid weergeeft. # no offence
Vrouwen die de PvdA verlaten: altijd plus oneindig!
geil!
@Heiner | 30-04-11 | 13:33
Volgens mij heeft ze een goeie fietspomp.
@Korreltje Zout | 30-04-11 | 13:35
Volkomen mee eens.
@FIGJAM | 30-04-11 | 13:33
Je had iets lager moeten kijken, een aanrader!
@ Che_cuevara | 30-04-11 | 13:29
Die school verdient een stevig pak slaag in de media, maar ik begrijp heel goed dat onze GeflipteVlaflap geen zin heeft in de toestanden die dan ontstaan.
Ze schijnt dan wel zwanger te zijn, maar volgens mij smeert ze er wat op. Het is net zo,n 3D-film.
Ik heb ze gisteravond op de publieke gezien met een ranzige snor....
Korreltje Zout | 30-04-11 | 13:26 |
Bedankt voor die woorden. :)
Dat doet me goed.
@Korreltje Zout | 30-04-11 | 13:26
Blijkbaar heb jij het boek ook gelezen.
Dus wie zou er dan negatief op kunnen reageren denk je.
Ja, juist die school.
@ GeflipteVlaflap | 30-04-11 | 13:10
Je hoeft je nergens voor te schamen. Jouw boek is een enorm moedige stap, en de definitieve afsluiter van die ellendige periode in je leven. Niemand heeft in jouw schoenen gestaan en je bent er zelf uitgekomen, dus wie zou daar nou negatief over kunnen oordelen? Als mensen slecht reageren zegt dat louter iets over hen, niet over jou.
Che_cuevara | 30-04-11 | 13:25 |
lol, gekkie ... =P
@GeflipteVlaflap | 30-04-11 | 13:23
Zie je wel, het wordt nog wat met die Pulitzer prijs.
GeflipteVlaflap | 30-04-11 | 13:23 |
Yay, ik ben fan van het woord mengelmoesje?
Dat krijg je als je 10 dingen tegelijk doet.
*sorry*
Che_cuevara | 30-04-11 | 13:19 |
Klopt! ^^
Een boek uitgegeven, ernstig gesneden in mijn vriendenkring (tot ik echt niemand meer over had, lol =P) en besloten dat een relatie geen goed idee is.
Ik ben voor het eerst sinds, eigenlijk altijd, echt oprecht gelukkig.
En dat voelt goed! ^^
Uiteraard komt er ook een tweede boek (daar kon je op wachten!) en dat wordt een mengelmoesje. Ik wil me in dat boek iets meer focussen op Borderline. Wat is het, hoe uit zich dat, en hoe ga je ermee om? Een soort handleiding voor Borderliner en directe omgeving van Borderliner.
Dat wordt overigens een mengelmoesje. Relaties, vriendschappen, thuissituatie, school, werkplekken.
Maar dat duurt nog wel even, lol.
@necrosis | 30-04-11 | 13:19
Hetzefde als Job.
"Amsterdam is killing you"
Voor de liefhebbers: 'Het tietenlied' staat op CD nummer 17 van Kinderen voor Kinderen. Het zangeresje heet Elize. En ze heeft inderdaad tieten.
www.youtube.com/watch?v=f0xsdzw5vmM
@GeflipteVlaflap | 30-04-11 | 13:15
Niks meer van aan trekken nu, jij hebt je leven nu wel een beetje terug op de rails denk ik.
Gewoon zo doorgaan.
@Che_cuevara | 30-04-11 | 13:12
Ik ben benieuwd hoe Eberhart over een paar jaar praat.
En dat is meer een veronderstelling dan een vraag.
@Prof. D.A.H. Vintik | 30-04-11 | 13:14
Als je het zo stelt, ja dan moet je nog wel een paar boeken naar Job sturen.
Che_cuevara | 30-04-11 | 13:13 |
Ja, dat denk ik ook.
Ze zullen ook sowieso wel te schijterig zijn om een reactie te geven, negatieve publiciteit is killing voor zo'n groot lichaam als een school. Ze zullen me sowieso niet persoonlijk benaderen, want volgens mij zijn zij mij allang vergeten, lol.
Ik was alleen maar lastig, en ze hebben enorm hun best gedaan om mij daar zo snel mogelijk weg te werken.
@GeflipteVlaflap | 30-04-11 | 13:06
Ik voel me weer helemaal opgelucht!
*plusje uitdelen doet*
@Che_cuevara | 30-04-11 | 13:05
Niet? U vindt Job géén leek op het politieke vlak?
@GeflipteVlaflap | 30-04-11 | 13:10
Meid, als dit in de media komt zullen ze wel 2 keer nadenken voor ze iets doen of zeggen.
Daar zijn ze, zoals ik het boek gelezen en begrepen heb tenminste, te laf voor
@necrosis | 30-04-11 | 13:09
Dat zijn brieven VAN Job.
Als Job een brief schrijft zijn dat 25 pagina's.
Als alle "eh's" en "euh's" eruit geknipt zijn hou je nog een half a4-tje over.
@seven | 30-04-11 | 12:57
Verrek, was me niet eens opgevallen.
Dinsdag en woensdag was er uiteraard geen uitzending.
#koningvoetbal
Che_cuevara | 30-04-11 | 13:08 |
Ja, daar heb je gelijk in.
Toch merk ik aan mezelf dat ik een beetje bang ben voor de reacties. Uiteraard heb ik er nog steeds geen spijt van dat ik dit verhaal onder de aandacht heb gebracht, en helemaal niet gezien de manier waarop het geschreven is. Maar toch merk ik dat ik me een beetje ongemakkelijk voel als de school de kop om de deur steekt.
Bah, lol.
@necrosis | 30-04-11 | 12:59
Ook als die vriend/echtgenoot van het type "rambo" is.
*vast niet*
@Che_cuevara | 30-04-11 | 13:05
Rutger heeft er in ieder geval een dagtaak aan om alle "eh" eruit te knippen.
Geweldig.
@GeflipteVlaflap | 30-04-11 | 13:07
Natuurlijk moet dat vermeld worden.
Laat ze zich maar schamen, en hopelijk worden zij nu met de vinger nagewezen. Net goed.
Che_cuevara | 30-04-11 | 13:03 |
Precies. :)
En in DvhN wordt de plaats waar deze fijne behulpzame school gevestigd is ook genoemd. De journalist in kwestie vond het diep triest als dat niet vermeld zou worden.
necrosis | 30-04-11 | 13:02 |
Haha, tuurlijk wel! =P
Die conversatie gaat over mijn boek (tenminste, de inhoud daarvan.)
Maar dat is inmiddels bijna drie jaar geleden, dus doemdenken doe ik niet echt meer, lol.
@Prof. D.A.H. Vintik | 30-04-11 | 12:53
Brieven aan Job?
Dat kan er hooguit 1 zijn, meer valt er niet te vertellen over/aan Job.
@GeflipteVlaflap | 30-04-11 | 12:54
Ja, zo komen ze er ook wel achter. Misschien nog beter op die manier.
@GeflipteVlaflap | 30-04-11 | 12:54
Ik begrijp uit je plemp dat grappig bedoelde opmerkingen mijnerzijds niet geheel gepast zijn?
*excuses aanbieden doet*
necrosis | 30-04-11 | 12:59 |
Wat netjes van je =P
@GeflipteVlaflap | 30-04-11 | 12:47
Nee hoor, ik stel me altijd netjes voor, houd de deur open voor dames en smijt diezelfde deur keihard dicht voor hun vriend/ echtgenoot.
*grinnik*
Powned - Pownews zit trouwens wel in een stijgende lijn qua kwaliteit, even wat oude afl. ingehaald en moet zeggen Pownews gaat best goed. (In tegenstelling tot PenW, de nieuwe meer oppervlakkige koers daar bij PenW kan echt niet.)
Mis wel afgelopen ma, di, wo in het pownews gemist archief, geen idee of die dagen een uitzending was, maar het weekoverzicht van vrijdag liet wel beelden zien van uitzendingen op ma, di en wo die op uitzendinggemist dus onvindbaar zijn.
Che_cuevara | 30-04-11 | 12:48 |
Ik zal het altijd blijven zien denk ik, en ik heb met het aantal ook niet overdreven. Het zijn ook niet alleen mijn armen, maar ook benen.
Ach ja, het is fucked up, en het slaat nergens op, maar iedere gek zijn gebrek, right?
Ik stuur geen exemplaren naar die school, simpelweg om het feit dat ik geen zin heb er geld tegenaan te gooien. (moet mijn eigen boek zelf ook kopen, hetzij met korting.)
Ze komen er vanzelf achter, als ze er nog niet achter zijn. Heb inmiddels al in een krant gestaan, en volgende week zaterdag kom ik DvhN.
Ze zullen direct weten dat het om hun school gaat, en "Greet" zal het ook gelijk doorhebben.
Ik hoop alleen maar dat ze het laten rusten, want ik heb geen zin in een tweede strijd. :)
Het heette aanvankelijk 'Brieven aan Job', maar het partijbestuur dwong haar de titel te veranderen.
@ redactie
Zou de foto bij deze topic een week als achtergrond kunnen op de site ipv de vaas? Als u dan "slecht nieuws" brengt leest het wel lekker.
@Che_cuevara | 30-04-11 | 12:16
Met "bier door de plee spoelen" bedoel ik natuurlijk dat het eerst via de slokdarm gaat.
*hips*
@GeflipteVlaflap | 30-04-11 | 12:44
Dat is waar.
Ik hoop wel dat het met je armen toch nog een beetje goed komt.
En als ik jou was stuurde ik een paar exemplaren naar die school.
Ik denk dat ze heel erg zullen schrikken.
necrosis | 30-04-11 | 12:45 |
Zolang ze zich niet gedragen als een stel doorgedraaide bavianen, sure!
^^
@GeflipteVlaflap | 30-04-11 | 12:30
Dat heeft gewoon te maken met mannelijke hormonen, ook bekend als mannarchisme.
Hopelijk heb je begrip voor mensen die een overschot aan testosteron hebben?
^^
Mijnbescheidenmening | 30-04-11 | 12:30
Plasterk had beter voortreffelijk wetenschapper kunnen blijven, als politicus echter ontbeert hij de scherpe blik. Anders stap je ook niet op een, hoewel nog imposant lijkend , zinkend schip als de pvda.
Ook over z'n prestaties als minister van ocw ga ik achteraf ook erg twijfelen, is het basis, middelbaar of hoger onderwijs of de kennis in NL beter geworden? Hij greep bv niet in bij inholland & windesheim (hoi Rut), gebeurde echter wel allemaal onder zijn leiding in zijn periode als minister. Of denk aan alle zwakke (vaak multiculti&islam) basisscholen, situatie is echt niet verbeterd onder zijn vlag.
En hij blijkt bij de omroep wat ook onder ocw valt te hebben gestrooid met regels en subsidies voor meer! positieve discriminatie. Het te kraken beleid in De neger omdat het moet & de eskimo omdat het schuift waren zijn idee.
Che_cuevara | 30-04-11 | 12:41 |
Je wilt niet weten hoe vaak ik op het punt heb gestaan, maar wat had ik moeten beginnen?
Ik was al compleet de weg kwijt door alle dingen die gezegd waren.
Het is bewonderenswaardig hoe snel je dat zelf gaat geloven.
Mocht ze nu tegenover me staan zou ze er niet zonder kleerscheuren vanaf komen, dat kan ik je wel vertellen.
Maar wat gebeurd is, is gebeurd.
Niemand kan dat terugdraaien. Het enige wat je kunt doen is accepteren wat er gebeurd is, en ervan leren.
Zeg maar precies wat ik gedaan heb.
Het was klote, en ik ben erdoor veranderd.
Vandaag de dag heb ik er soms nog steeds last van.
Maar ik kan er niets meer aan doen, net zomin als zij.
@GeflipteVlaflap | 30-04-11 | 12:38
Ik snap niet dat je die Greet (dacht ik) niet het apelazarus hebt geslagen, wat een bitch.
Trouwens ik had dit echt niet gepikt. maar ja ik ben jou niet en ik begrijp jou nu wel een stuk beter.
Che_cuevara | 30-04-11 | 12:35 |
Goedemiddag. ^^
Tof dat je het gelezen hebt.
De heftigheid valt voor mij als persoon wel mee.
Het is gewoon zo, moet ik een weg in vinden.
Gaat me steeds beter af trouwens!
Ben er alweer drie weken vanaf, lol ...
@GeflipteVlaflap | 30-04-11 | 12:30
Goeie middag meiske,
Heb je boek gelezen.
Wel heftig.
"krijgt spontaan t gedachte 'Tittyfuck'in gedachte "
Heerlijk, de toon ipv de inhoud van de Pee Vee Dee Aa in de schijnwerperts. Ome Ronald is het enige goeie partijlid dat in de video verscheen.
Nou, wat ben ik onder de indruk!
*not*
Beetje triest wel, zo lopen geilen op een paar tieten.
Hoe oud zijn jullie, 12?
[Tong Po modus on] You bleed like Mylee! Mylee... good fuck! [/Tong Po moudus off]
@Reinaert | 30-04-11 | 12:23
Er zit een kleine redenerings fout in.
Politici zijn per definitie niet normaal.
Naast dat de zwangerschapshormonen bij Mei Li nu zorgen voor meer inhoud, zorgt het natuurlijk ook voor meer facial haargroei. www.google.nl/search?hl=nl&prmdo=1... /Elk voordeel heeft z'n nadeel.
@seven | 30-04-11 | 12:11
Yup. Politici zouden behandeld moeten worden als normale mensen, solliciteren dus en niet zeiken.
Het meest opmerkelijke nieuws uit dit stukje ( ik heb het filmpje niet gezien ) is, dat Rutger een product blijkt van Windesheim!! Bij Jupiter, dat verklaart een boel op de zaterdagmorgen.
Mei Li voor Koningin.Rutger voor president.
Het was wel een heel diep diepte interview.
*ben er nog duizelig van*
@brutus68 | 30-04-11 | 11:51
Jawel, maar dat is er uit geknipt
@necrosis | 30-04-11 | 11:40
Jij en bier door de plee spoelen.
Ja, ja.
@Symmachus | 30-04-11 | 11:32
Dan heeft die baby in ieder geval genoeg te drinken straks
necrosis | 30-04-11 | 11:59
Wachtgeld hoort niet te worden vastgesteld door de politici zelf, dat is als de slager die z'n eigen vlees keurt. Gewoon WW (met soll. plicht dus) lijkt mij meer dan royaal, dat is immers volgens diezelfde politici ook genoeg voor alle andere, van hoog tot laag, in loondienst. Wat betreft Mei Li, als je het haar echt gunt, betaal het dan ook ff zelf, wil je?
Terugkomend op Femke, die zei dat ze hooguit enkele weken van wachtgeld gebruik zou maken. Weken worden maanden, en maanden worden jaren (a 80% van dik 100k)
wat een heerlijk meisje is Mei Li. Erg jammer dat ze van de partij voor de allochtonen is.
En wat een zalige grote bombonellas!!
Fijnstoffer | 30-04-11 | 11:57
Ik vond het interview anders volledig overtuigend.
En dan zie je de hele top van de PvdA-piramide bij die namaak-Cleopatra op audiëntie. Als Bos, Cohen en Plasterk werkelijk denken dat dit opportunistische roddelmeisje ook maar IETS voorstelt.... het is volkomen helder, met de PvdA is het over en uit.
Speciaal voor Rutger ook laten doen.. Lucky bastard.
Ze kijkt ook zo lief!
@Fijnstoffer | 30-04-11 | 11:57
Ach, ze lijkt me wel lief...
@Fijnstoffer | 30-04-11 | 11:57
Ik niet. Omdat u de moeite neemt links te plempen van Trouw dus wel?
Kleine meisjes worden groot + 1
*gepaste stilte na dit schouwspel*
@seven | 30-04-11 | 11:53
Ik probeer het boek van Mei-Li steeds te lezen maar ik word zo afgeleid door de pica....
En wachtgeld is van de zotte maar voor Mei-Li maak ik een uitzondering.
*sorry, overschot aan testosteron*
Wie neemt dit typisch-PvdA ordinaire tutje
www.geenstijl.nl/mt/archieven/2009/01/...
www.trouw.nl/tr/nl/4324/Nieuws/article...
werkelijk serieus?
HALLLOOOO!!!
Die is volwassen geworden...
@Goeiesmiddags | 30-04-11 | 11:46
Bij zo'n plemp hoort een zwitsal!
*verder fapt op Mei-Li*
Niks ten nadele van Mei Li Vos, maar de kamer en het aansluitend wachtgeld is tegenwoordig vooral de toegangspoort naar een forse schrijversbeurs? (Femke schreef bv ook al)
Gargamel was een echte dirty old man in het begin van het filmpje, hij kwijlde nog net niet...
-weggejorist-
Ik vond haar de lekkerste van de Tweede Kamer.
"Diepte" interview... Brrrrr!
HEERLIJK gewoon die ballen echt waar wat een geil ding is dat joh zou uhm er zo tussen leggen
Ik heb zelf het geluid maar even uitgezet want dat lijkt me niet zo belangrijk bij dit diepte interview.
Voor Mei-Li schop ik Clairy direct de deur uit.
*bier door plee spoelt en melk drinken gaat*
Weinig dingen zijn zeker in 't leven,op 3 dingen na:
*Cohen heeft zich die avond in slaap gehuild.
*Die neger heeft zich die avond in slaap gefapt.
*Mei-li mag met zo'n bovengebitje komende zomer bij mij de vliegen van de muren happen.
#..+100 voor tietenlied op moment van commentaar van ballenmeisje..#,en gefeliciteerd met van Vollenhoven.
Het is toch ook gewoon een lekker wijf?
Het boek 'Hiërarchie' van Alexander Brekelmans heeft véél meer inhoud!
@Hans Kraay,
Ze schrijft op Joop.nl, dus heten ze allebei Joop.
@Hans Kraay Sr. | 30-04-11 | 11:32 | + 1 -
Haar vos zit in ieder geval ergens beneden in het midden.
Die heeft ook niet achteraan gestaan met uitdelen.
Geil.
Dwerg met tietuh........ hoera!
Welke is nou Mei en welke Li?
@minnaar
Bekijk het filmpje eerst maar eens
Ja duh jongens, ze is zwanger!
Ik heb opeens zin in melk.
They were huge!
Gisteren gezien. Was weer eens hilarische journalistiek. Inhoudelijk had Mei Li echt wat te zeggen trouwens. Tieten! lalalala
REAGEER OOK