Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Wilders zegt gemene dingen over De Profeet

momomomomomomomomo.jpg Ohjee, Geert Wilders is weer aan het haatzaaien / waarheid spreken* geslagen. De bruut! Geert Islamobsessief overtreft ditmaal zijn Windows Moviemaker-epos Fitna met een ingezonden stuk tekst. Een stuk tekst in het binnenkort failliete blaadje HP/DeTijd om precies te zijn. Dit bozelinksmensfoldertje, in de tijd van voor het internet nog opinieblad, wil namelijk zo wanhopig graag nog één keer scoren in haar terminale fase dat het Wilders even lekker LOS laat gaan op De Profeet. Wonderlijk wel voor een blaadje waarvan de hoofdredacteur "ook eens een blije pet" op wil zetten en die wars is van "boze mannen die niet kosmopolitisch denken", maargoed. Wij geven toe dat (nu volgt dus een citaat van Wilders, een citaat is een soort van retweet) "Mohammed was een epilepticus, had een tumor aan de hypofyse, was een gewelddadige sekteleider, een hallucinatorische paranoide schizofreen en had een verstoorde persoonlijkheid inclusief een lichamelijke groeistoornis" (dit was dus een citaat van Geert Wilders) in je blad afdrukken gaat scoren als de neten. Al was het maar binnen dit wankele gedoogkabinet dat barstensvol zit met CDA'ers die gewoon vinden dat we dit niet moeten willen met z'n allen en op het punt staan te Koppejannen. Wij wensen Mark Rutte dan ook veel succes met sorry zeggen. Tip voor Rutte: volg een cursus "sorry" zeggen bij Hans Hillen, die is daar zeer ervaren in inmiddels. * = doorhalen wat niet van toepassing is.

Reaguursels

Inloggen

Deze Dogma's zijn waar.

Smalhout | 01-04-11 | 22:14

goffedomme... me broertje heeft ook epilepsie. wat overigens niet grappig is. dat wilders daarmee hem en anderen vergelijkt met deze idioot, zonder ook maar iets van zijn beweringen hard te kunnen maken, gaat ver. is verdorie volksvertegenwoordiger. huplakee, patientenverenigingen, reet van stoel af en zaakje aanspannen.

(klap) (klap) (klap) | 31-03-11 | 13:51

a. Dus Wilders wil hier mee zeggen dat het toch een waar gebeurd verhaal is?

b. Gelukkig zei Mohammed deze dingen zo tussen 612 en 632 na Christus
en deed hij die uitspraken terwijl hij aan het hallucineren was

Wilders zegt zulke dingen anno nu
en met zijn volle verstand

dhr_paddo | 31-03-11 | 10:24

ja want epileptici en kanker patienten zijn per definitie ontoerekeningsvatbaar.

Nog mooier, allemaal opsluiten die handel.

*juist, ja *zucht*

truusch | 31-03-11 | 08:59

@linksgeluid | 30-03-11 | 13:21.
Toch wel. en waarom? Gewoon, omdat het kan. En omdat de linkschmensen zich dan op de achterste benen verheffen en rood aanlopend " ies diescriminatie" scanderen. Iets met een knuppel en een hoenderhok.

Hollander01 | 31-03-11 | 07:55

Ha die BB. Vraag me al een tijdje af waar die fittie tussen GS en HP vandaan komt en nu al een aantal jaar bezig is. Ben nu zo'n 20 jaar HP abonnee en sure, in die tijd is het niet dat je zegt constant van kwaliteit geweest en heb ik ook vaker op het punt gestaan m'n abo aan de wilgen te hangen, maar toen ik eind jaren tachtig een beetje brutale opinie zocht vond ik dat in HP. Wat mij betreft zitten jullie daarom ook dezelfde traditie. Overigens doen ze in de kolommen van HP bij tijd en wijle lelijke dingen over GS schrijven, wat ik dus ook niet helemaal kan plaatsen.

Nogmaals ik mag beide media graag lezen, juist vanwege het trappen tegen heilige huisjes en frisse blikken. De ene keer staat het te boek als links, een paar jaar later weer als rechtspopulistisch en weer terug in de linkerhoek.

Jouw stukken, zouden wat mij betreft ook zo in de HP gepubliceerd kunnen worden. Liever dan die mongool von der Dunk die ze nu al een tijdje verbaal incontinent laten zijn in z'n wekelijkse column. Gelukkig kan ik je stukken hier lezen.

RobbieG | 31-03-11 | 00:04

Hobbykip | 30-03-11 | 21:51 | + 0 -
Grof en slap praten is zooo voorbij!

Einde van de Domheid | 30-03-11 | 21:58

Iedereen die door dit stuk van Geert anders is gaan denken over de Mo en de Islam graag nu de vingers opsteken, please?
@-edit | 30-03-11 | 20:09 | + 0 -
Nee............ het blijft een eikel die Mo.

Hobbykip | 30-03-11 | 21:51

Over 1700 jaar zal er misschien een Aziaat claimen dat Wilders fysiek en geestelijk niet helemaal in orde was. Los van of dat klopt: wat zegt dat dan over de Nederlanders van dat moment?

Da's zo'n beetje wat Wilders tracht te zeggen over de moslims van nu. Onzin, dus.

-edit | 30-03-11 | 20:43

(nu volgt dus een citaat van Wilders, een citaat is een soort van retweet)

Eehm.... volgens mij wordt in het artikel duidelijk dat Wilders ook weer anderen citeert. Dus dit is een retweet van een retweet..... met andere woorden... dit topic gaat nergens over!!

-=Sickass=- | 30-03-11 | 20:42

Navar0x |30-03-11 | 13:16
Dat heb je mooi verwoord.
En als ik hierop een beetje voortborduur, dan kun je wel stellen dat je met de bijbel in de hand, abortus kunt (laten) plegen, moorden, stelen, bedriegen en alle finnen nderland kunt uitflikkeren. Hetzelfde geldt natuurlijk voor "met de koran/thora/whatever in de hand".
Wat is het toch mooi he, religie.

Anjin Mohammed | 30-03-11 | 20:17

Iedereen die door dit stuk van Geert anders is gaan denken over de Mo en de Islam graag nu de vingers opsteken, please?

-edit | 30-03-11 | 20:09

-weggejorist-

Hein Neken | 30-03-11 | 19:48

Wat is hier het nut van? Ik word een beetje moe van zijn provocatieve gedrag. Hij is Pim Fortuyn niet en zal dat nooit zijn. Fortuyn onderbouwde al zijn (al dan niet provocatieve) uitspraken op een degelijke manier.

Rutte mag weer dweilen met de kraan open.

iamtheconductor | 30-03-11 | 19:46

Jezus Cr. had er beter ook niet kunnen zijn.

jadoei | 30-03-11 | 19:41

@Harry_Witkamp | 30-03-11 | 17:34 Waarom noem je je hond dan ook zo?
Ik zou zelfs mijn varken of een aap nog niet Mohammed noemen omdat ik mijn dieren niet wil vergelijken met een stuk stront.

Beëlzebul | 30-03-11 | 19:30

moet GS nu wat bodyguards van Wilders lenen,
na deze retweet?

prof.essers | 30-03-11 | 19:27

Zwadderneel | 30-03-11 | 18:35
helaas kan het de gelovige wel schelen wat jij gelooft...

La Bailaora | 30-03-11 | 19:25

Ze hadden die Mohammed aan het kruis moeten spijkeren...

King of the Oneliner | 30-03-11 | 19:07

De waterstofperoxide is bij wilders door de schedeldak geslagen en heeft klaarblijkelijk zelf nu ooklast van een tumor. Laat die moslims toch met rust, wat kan mij dat schelen wat iemand gelooft.

Zwadderneel | 30-03-11 | 18:35

Een verzinsel kun je niet beledigen. Aanhangers van een verzinsel zijn ook niet te beledigen. Als zij zich beledigd voelen, dan is dat hun mentale handicap (in het verzinsel geloven is sowieso een mentale handicap). Niet om om te lachen. Eerder sneu en triest.

Tutanchamon | 30-03-11 | 18:14

@JasperdePiPaPasper
ik ben al weer verder gegaan, en zit nu bij het volgende onderwerp: straatcoaches die 34 miljoen kosten en mocro's helpen.. wat niets opleverd!

dus....

Hertog van Alfa | 30-03-11 | 17:48

@ Beëlzebul | 30-03-11 | 13:33 |

Ik weet dat mijn Dobermann niet de slimste is. Maar dat is nog geen redenen om hem te kwetsen!

Harry_Witkamp | 30-03-11 | 17:34

@ Hertog van Alfa | 30-03-11 | 17:22
Die diarree van eerder komt er bij jou nu ook aan de bovenkant uit, is het niet?

JasperdePiPaPasper | 30-03-11 | 17:33

-weggejorist en opgerot-

JohandeWitt | 30-03-11 | 17:28

-weggejorist-

JohandeWitt | 30-03-11 | 17:27

.. en wat was nu het shockerende, of heb ik dat gemist?

sjongejonge123 | 30-03-11 | 17:22

@pipimoslimvriendpasper

ik denk (en heaup) dat je dezelfde aandoening hebt als die pedoprofeet... er is iets mis in het hoofdje van jou..

Hertog van Alfa | 30-03-11 | 17:22

Dat heeft Wilders niet zelf bedacht, ene Somers was hem al voor. Eens googelen.

WildPlassert | 30-03-11 | 17:20

gelukkig zal ook jij de dag meemaken dat het salon socialistisch en links imperialistisch regime vallen in west europa... ga jij dan met de boor mee naar noord afrika?

Hertog van Alfa | 30-03-11 | 17:19

wees er maar trots op djimmie!

Hertog van Alfa | 30-03-11 | 17:16

@ Hertog van Alfa | 30-03-11 | 16:44
Ja, ik steun het nazisme. Dat heb jij heel scherpzinnig gezien, mannetje.

JasperdePiPaPasper | 30-03-11 | 17:16

ik mis mijn mocropleevoer...
is hij opgepakt of zo? Of speelt ie mee in de nieuwste aflevering van Opsporing verzocht? Of loverboys ie nu wat..

Hertog van Alfa | 30-03-11 | 17:08

-weggejorist-

damir arifagic | 30-03-11 | 16:58

Schoorsteenveger | 30-03-11 | 16:15 | + 0 -
Er is verschil tussen een 'inval' en tussen ijlen.
Er is verschil tussen een door ziekte veroorzaakte emotie en een inspirerende/ epiphanische/ (en/of) openbaring.
Beetje een paddestoel pakken en dan heilig zijn geloven alleen verdwaasde trollen...

Einde van de Domheid | 30-03-11 | 16:57

Paulus de Hakbar dus.

Einde van de Domheid | 30-03-11 | 16:53

@JasperdePiPaPaspe
Neen hoor, ik lig echt krom van het lachen.. heerlijk om zo mijn mening eens te geven. Ik zie trouwens dat jij het nazisme steunt dan? Want mijn reactie is een die volgt op een reactie van een mocro (zo noemt dit heerschap zichzelf) waarin hij de GS lezer/schrijver advies geeft om eens naar een verderfelijke website te gaan, die van het stormfront. Jammer dat jij het spontaan opneemt voor dit soort lieden... een echte vaderlandert!

Hertog van Alfa | 30-03-11 | 16:44

@ Zernike | 30-03-11 | 16:39
Nou, als Mohamed gewoon even beyond the grave aangifte komt doen, maakt ie misschien een kans.

JasperdePiPaPasper | 30-03-11 | 16:43

Dat een gebeurtenis door wetenschappers wordt aangemerkt als 'temporaal kwab epilepsie' sluit natuurlijk nog niet uit dat die gebeurtenis tegelijkertijd best ook wel religieus kan zijn.

Het occulte en mystieke belevenissen zijn van alle tijden. Ze bestaan gewoon.

Een aardig voorbeeld is de film 'The Exorcist' die op een waargebeurd verhaal is gebaseerd.

Greetje Duisenberg | 30-03-11 | 16:39

Volgens mij is dat smaad, want ook al zijn het negatieve feiten, het is niet noodzakelijk het naar buiten te brengen ter verdediging van wat dan ook en het algemeen belang vereist niet dat de feiten naar buiten worden gebracht. Het heeft dus als doel het zwartmaken van een historisch persoon.

Zernike | 30-03-11 | 16:39

@Hertog van Alfa | 30-03-11 | 16:31
Jij hebt nogal een agressieve trip, geloof ik? De symptomen zijn duidelijk: schuim om de bek en onbedwingbare neiging tot kakken.

JasperdePiPaPasper | 30-03-11 | 16:35

Helter Skelter is our man, hero of nation!
Trouwens, lieve mocro moslims, wisten jullie dat de groot moeftie (een vieze baard stinker die sex heeft met kinderen in naam van diepoepgod alluh) in 1940 tot 1945 als persoonlijk vriend van goebbels in berlijn woonde en oprichter is/was van de arabische waffen ss??
ja, de islam is liefde, zoals ik dus van mocro's houd!
ik ga even een drol uitdraaien, dat zouden er meer moeten doen!!!

Hertog van Alfa | 30-03-11 | 16:31

@ Schoorsteenveger | 30-03-11 | 16:15
Het is me niet helemaal duidelijk wat je bedoelt, maar het klinkt wel gaaf. Ben het dus veiligheidshalve maar met je eens.

JasperdePiPaPasper | 30-03-11 | 16:30

Bert Blokken

Bluebook | 30-03-11 | 16:26

Sir Galahad the Pure | 30-03-11 | 13:48
Het is een oud filosofisch probleem dat ook in de de psychologische wetenschap rondwaart. Kun je datgene wat je aan jezelf ervaart verklaren uit externe waarnemingen? Valt datgene wat aan de buitenkant aan mij gemeten wordt samen met datgene wat ik in mijzelf waarneem?
Is een spirituele ervaring verklaard als sprake is van een epileptische aanval? En is die dan minder waard of minder waar dan wanneer geen enkel 'afwijkend' gedrag wordt geconstateerd? Is de interne waarneming van een gezond mens van een hogere orde dan de interne waarneming van een mens-met-een-afwijking?
Daar kom je niet zomaar uit. Geef tien personen LSD en ze hebben alle tien hun eigen trip. Neem als buitenstaander dezelfde drug als de indianenstam die je bezoekt en de kans is groot dat die indianen tijdens het ritueel een collectieve ervaring hebben terwijl jij in je eentje aan het trippen bent en niet met hen mee kan.

Schoorsteenveger | 30-03-11 | 16:15

@nieuwsisanders
Dan word je geëxecuteerd door de geheime dienst van het Vaticaan.

Wat Wilders betreft: het ís niets zinnigs, het wás niets zinnigs en het zal nooit iets zinnigs worden - hij past dus perfect bij zijn electoraat én bij de Islam an sich.

Nuja, iedereen en alles heeft bestaansrecht én (hiero) het recht om stoute dingen te zeggen.

Bontheimer | 30-03-11 | 16:05

en wat gebeurt er als je dit soort uitspraken doet over jezus?

nieuwisanders | 30-03-11 | 15:55

Wilders krijgt veer in zijn kont gestoken door Israel en op gegeven moment, laten ze hem keihard vallen.

McMaffia | 30-03-11 | 15:51

-weggejorist-

ganjaman555 | 30-03-11 | 15:51

'Wilders zegt gemene dingen over De Profeet'
Haha, +10 voor de titel! Lekker kinderachtig, precies zoals boze linksmensen vaak zijn.

my anal pony | 30-03-11 | 15:48

Verder doet Wilders in zijn ongelooflijke domheid de kennis van nu, terugredeneren op de Profeet. Jan en alleman hebben allemaal meegeschreven aan die Koran en iedereen die heeft zitten editen vormt nu de persoonlijkheid van Mohammed?
Er is een onderzoek in Duitsland geweest dat heeft aangetoond dat er meerdere schrijvers moeten zijn geweest aan de koran.
Is Wilders nu echt zo dom dat hij de laatste bladzijde leest (alles is waar en alles letterlijk nemen) dat hij DAAROM het woord schizofrenie gebruikt? Als meerdere mensen verschillende, lig tegengestelde denkbeelden hebben en dat in een boek plakken dan kan daar na 600 jaar toch geen persoonlijkheidsanalyse mee gedaan worden?

Einde van de Domheid | 30-03-11 | 15:38

naatholweg | 30-03-11 | 15:15

Waar zou Harry van Bommel zich dan aan projecteren?
Heinrich Himmler? Neem aan dat dit niet de eerste Godwin bij dit topic is...

eerstneukendanpraten | 30-03-11 | 15:35

Epilepsie speelt een belangrijke rol in de geschiedenis van de religie.
Als je prat gaat op een Joods Christelijke identiteit dan is het volgende zeker interessant. Een epileptische aanval kan iets van een epifanie, van een openbaring hebben. En wie had ook alweer een openbaring?
Paulus.
Alleen... had de stichter van de katholieke kerk wel een openbaring?
Was het niet gewoon een ordinaire epileptisch aan val?
www.epilepsiemuseum.de/alt/paulusd.htm...

Einde van de Domheid | 30-03-11 | 15:33

of een cursus "sorry zeggen"
bij Hillen of Hollen of Hullen en Hellen in Hallen vol met willige Nederlandse Schapen echt helpt ...

betwijfel ik ... persoonlijk

het zou zo zijn dat elke vorm van georganiseerd LEREN in NEEDERLAND leidt tot een vorm van LETHARGIE gecombineerd met opstandige buien op het moment suprême ...

wat aan die vorm van paranoia vooraf ging zou best wel eens een zo groot verhaal kunnen zijn dat het niet meer in de agenda past én dat de portemonnaie het allemaal niet meer trekt behalve voor de hopelozen met veel tijd en trek in pinda's, plakje worst, blokje kaas, gurkje en een glaasje soepel vocht tussen de keuvels door ...

en graag aansluiten achter degene die voor in de file staat bij teruggang - behalve voor treinreizigers want die zitten zo wie zo vooraan vanaf de railgezien dan ...

toyo

sace37 | 30-03-11 | 15:33

JasperdePiPaPasper | 30-03-11 | 15:24

Ik zal niet zeggen dat Mo een smerige kinderneuqer was! Echt niet...

eerstneukendanpraten | 30-03-11 | 15:27

Hij blaast tegen de wind, hij pist tegen een tsunami.
In andere woorden het heeft allemaal totaal geen nut

Idontgiveafunk | 30-03-11 | 15:25

Splinters en balken hiero, godsamme zeg... Doe es lief allemaal!

JasperdePiPaPasper | 30-03-11 | 15:24

@clichemannetje
Dat zeg jij heel goed vriend, heel goed. Hulde!

zooishettoch | 30-03-11 | 15:23

@vraagstaart | 30-03-11 | 15:05
Zie Parsons | 30-03-11 | 13:45

Parsons | 30-03-11 | 15:23

haatzaaien doorgestreept waarheid spreken onderstreept

no coffee | 30-03-11 | 15:15

"Mohammed was een epilepticus, had een tumor aan de hypofyse, was een gewelddadige sekteleider, een hallucinatorische paranoide schizofreen en had een verstoorde persoonlijkheid inclusief een lichamelijke groeistoornis"
Kortom: Wilders projecteert zich rot.

naatholweg | 30-03-11 | 15:15

Tja feitelijk is er geen spelt tussen te krijgen, maar wat gaan we er aan doen Geert? Ik ben zelf voor een verbod op de Islam maar ook op alle andere religies, want ze zijn allemaal bagger, kudt en gemeen.

Geert om eerlijk te zijn zit ik ook niet te wachten op jouw joods/gristenhonden samenleving, ik kan me niet voorstellen hoe het zou zijn als heel NL zou veranderen in Rouvoetjes, Middelkoopjes en Kneveltjes aangezien geen jongetje onder de 8 meer veilig zou zijn. en dan heb ik het nog niet eens over walgelijke mensen als Ronny Naftaniel en Frits Barend, die zichzelf ook als het beloofde volk beschouwen.

Geert het wordt hoog tijd dat je die ideologieën ook ziet voor wat ze echt zijn, jij als liberaal ziet toch ook hoe ons steeds meer vrijheden worden ontnomen ten behoeve van de religieuzen (lees zwakzinnige) ik noem de koopzondag, het stelselmatig discrimineren van homo's, euthanasie en embryo selectie.

Maar de kans dat jij daar echt wat aan gaat doen is natuurlijk nihil, aangezien jij je ziel heb verkocht aan keppeltjes dragers met de hele lange tenen.

Daarom Geert ongezien de tyfus voor je.

Met vriendelijke groet, je naam genoot uit Den Haag.

Haagse-Geertje | 30-03-11 | 15:12

Een gemening is ook een mening.

Causa Sui | 30-03-11 | 15:12

mocroflavour | 30-03-11 | 14:26 |
Leipe Mocroflavour, ik heb nieuws voor je: Allah bestaat helemaal niet! Tja, shoquerend, niet? Je kan net zo goed terreur plegen uit naam van de Kerstman, die bestaat ook niet.
In feite neemt Geert Wilders het alleen maar op voor Mohammed. Die kan immers niet verantwoordelijk worden gehouden voor zijn wandaden vanwege zijn hersentumor. Wat is jouw excuus?

Helter Skelter | 30-03-11 | 15:12

@Sir Galahad the Pure | 30-03-11 | 14:13

Citeer eens een zijn of een deel van een zin waarin ik pleit voor cencuur.... ik praat niet over cencuur.

Ik vraag mij af wat het nut is van wilders om dit nu weer te gaan lopen roepen.
Heeft iemand gevraagd of Mohammed epilepsie had?
Waarom roept hij dit nu weer?
Iedereen weet nu wel hoe hij denkt over de Islam, kan Wilders niet gewoon een tijdje zijn bek houden?
Dit is weer voor 1 doel: AANDACHT.
De uitlatingen van Wilders dragen totaal niets bij aan de discussie, deze zijn enkel om te provoceren en om aandacht te genereren. kansloos en nutteloos dus.

Ethisch Verantwoord | 30-03-11 | 15:10

Clichémannetje | 30-03-11 | 15:04
Ook wij wonen hier al duizenden jaren. Uit schuldgevoel hebben onze politici land, bezittingen en rechten geschonken aan arabieren. Geeft dat ons het recht om arabieren als ongewenste vreemdelingen te zien?

sjaakdeslinksesul | 30-03-11 | 15:09

@seven | 30-03-11 | 13:45 Zelfs afwezig. Een moslimgeleerde die durft te beweren dat de islam en de evolutie-theorie misschien wel samen kunnen gaan, pletteren ze de moskee uit. En dan mag hij nog blij zijn dat dat niet met zijn hoofd omlaag van de minaret is.

Koran = woord van allah = allah = eeuwig en onaantastbaar.

Behalve als het gaat om de vraag of je AK-47's mag gebruiken voor je moordpartijen. Dan mag je ineens wèl interpreteren, omdat je de lul bent met alleen je kromzwaardje.

vraagstaart | 30-03-11 | 15:09

@Clichémannetje | 30-03-11 | 15:04

Maar is alles dat orthodox is niet vies, vunzig en rascistisch?

Ugly Basterd | 30-03-11 | 15:09

@mocroflavour | 30-03-11 | 14:42
"Oh je bedoelt dat land waar de christelijke kerk jaren lang kinderen hebben MISBRUIKT."
Dat deed Mo al langer hoor. Misschien hebben ze het daar wel van afgekeken.
Nr 1 land dat kinderporno distribueert? Bron?
Pedo partij? Die is er niet hoor, dat zij zichzelf zo noemen wil nog niet zeggen dat het een "partij" is. Ze hebben niet genoeg handtekeningen kunnen verzamelen om aan verkiezingen mee te doen.

Che_cuevara | 30-03-11 | 15:06

@Parsons | 30-03-11 | 13:29
:-) Waar ik het heb over het breken van een klein lansje, bedoel ik ook echt: een KLEIN lansje. Het gaat mij niet over 's mans pedofilie an sich, maar over de oordeelsvorming vanuit een cultuur waar men gemiddeld pas rond het 30e levensjaar trouwt.

Een cultuur kortom, waar gefronst wordt over een scholiere die op 12-jarige leeftijd een kind krijgt.

En het ging me over onze cultuur en de afstand met die van Mohammed in zijn tijd. Een eeuw geleden keek met niet echt op van trouwen door 13-jarige meisjes. Dat is nogal een verschil met nu. Dat was mijn punt. Dat maakt wat Mohammed deed nog steeds niet palatabel, maar wij zijn daar nu verder vandaan dan in 1911. En dat versterkt ons oordeel.

vraagstaart | 30-03-11 | 15:05

Geetje, ga je ook even je Israelische vrienden tot de orde roepen? Geen viezer, vunziger en rascistischer zooitje dan die orthodoxe Israelis. Wat daar in Palestine gebeurt is bij de konijnen af. Wat je ook van de islam vindt. Daarbij is de Thora zo mogelijk het meest bloedorstige religieuze boek, zeker vergelijken met Bijbel en Koran. Ik noem even mafkees Abraham en waarschijnlijk de meest bloedorstige menseneslachter Joshua. Maar ja dat zijn profeten van je vriendjes he Geert, en de Israelis dat zijn je sponsors. Dus die mogen rustig complete woonwijken platgooien, verdragen schenden en land in bezit nemen omdat ze vinden dat het hun religieuze recht is. Land waar toevallig de arabieren al duizenden jaren woonden maar dat wij vanuit een collectief schuldgevoel cadeau hebben gedaan en dat er die arabieren nog woonden even zijn vergeten.
Ik persoonlijk ben tegen al deze religieuze nutjobs van welke religie dan ook. Maar scheer ze dan allemaal over 1 kam Geertje......

Clichémannetje | 30-03-11 | 15:04

@seven | 30-03-11 | 14:54
Wat je dus eigenlijk zegt is dat D66´ers en PvdA´ers dwepen met de werken van Erasmus en Spinoza in de Europese context. Maar de islamitische Erasmus of Spinoza zouden ze samen met de imam de brandstapel op boe-roepen! En dat is natuurlijk ook zo!

Widukinn | 30-03-11 | 15:02

@Sir Galahad the Pure | 30-03-11 | 14:29: net zo cultuurverrijkend als dit nieuwe verbale braaksel van Wilders, die een niet ter zake doende, volledig hypothetische, hypofysetumor betrekt bij de discussie over de moraliteit van de islam? Mocroflavour is een domme zak met dit soort abjecte uitspraken. Neemt niet weg dat dit interview slechts bedoeld is om aandacht te generen, tweespalt te zaaien en om kwaadaardige reacties als die van mocromafkees op te roepen. Had ik al gezegd dat je een pedante, arrogante topwetenschapper bent met je PubMed-toegang? Ach ja, dat had ik. Ik ga nog even terug naar dat baken van waarheid, maar dan voor wat achtergronden bij een prospectief onderzoekje waarbij N niet 1 is en het materiaal minder dan 15 jaar oud. Dzjenghis Khan was mogelijk zo'n chagrijnige, geweldadige man omdat hij last had van eksterogen en een steenpuist op zijn aars. Waarschijnlijk? Nee. Mogelijk? Ja. Relevant? Nee. Interessant? Slechts academisch. Kan allemaal best zo geweest zijn, die tumor dan wel je lievelingswoord temporaalkwab-epilepsie, maar het staat niet onomstotelijk vast noch is voor de (belangrijke) discussie van belang. Have fun in elk geval.

Snikkeldrift | 30-03-11 | 15:01

-weggejorist-

damir arifagic | 30-03-11 | 15:01

Tip voor Rutte: volg een cursus "sorry" zeggen bij Hans Hillen, die is daar zeer ervaren in inmiddels.
Valt wel mee hoor.
Hij zegt sorry voor wat de piloten is overkomen maar de actie zelf, hoe dom en lomp ook, vond ie helemaal oké .
Rutte en consorten zeggen vaker sorry als dat ze inhoudelijk eens wat doen.

Zuitschuip | 30-03-11 | 15:01

@mocroflavour | 30-03-11 | 14:26
Dat hoeft ook niet.
En als jij zo reageert, kan ik alleen maar de conclusie trekken dat we me de islam toch niet echt een verrijking hebben binnen gehaald.
Zeg eens wat inhoudelijks, dan probeer je tenminste nog intelligent over te komen, nu kom je alleen maar dom over.

Che_cuevara | 30-03-11 | 15:01

Leviticus 20:13
www.statenvertaling.net...
JasperdePiPaPasper | 30-03-11 | 14:17 | + 0 -
Oeps

mokum4all | 30-03-11 | 14:59

Ga dat maar eens vertalen naar het arabisch.

Braakbal | 30-03-11 | 14:59

sex met familie, huh... primitief hoor.. wuh!

Hertog van Alfa | 30-03-11 | 14:56

ik vertrouw geen valse honden dus ga ik niet eens een calorie verspillen om de door jouw aangeleverde link te bestuderen. Van kafirs moet ik niets hebben , behalve olie!

Hertog van Alfa | 30-03-11 | 14:55

Load: Werken van Erasmus & Spinoza
Find in text 'God / Jesus / kerk'
Replace with 'Allah / Mohammed / moskee
Dat is wat er nu plaatsvind.
/Pechold d66,pvda modus 'religiekritiek zou verboden moeten worden, iig bij de islam'

seven | 30-03-11 | 14:54

@Hertog van Alfa,
Ik heb jouw laatste 2 tirades gelezen en ik heb daar een oplossing voor. Bezoek eens deze site:
goo.gl/AM8xs

mocroflavour | 30-03-11 | 14:53

Kijk, een zelfverklaarde Marokaan (trol?) komt langs en het schelden is begonnen.
Gelukkig dat wij allen zo beschaafd en intelligent met elkaar blijven.

JasperdePiPaPasper | 30-03-11 | 14:53

Behalve dat mo geen noordafrikaantjes een baan aanbood... hij rachtte liever hun kop eraf, en als dank scanderen deze schapen n u allahj ouk akfuckalla bar!

Hertog van Alfa | 30-03-11 | 14:51

Met andere woorden, Mohammed en Wilders hebben een heleboel overeenkomsten.

Gualtiero | 30-03-11 | 14:50

effin, praten met dieven, verkrachters en leugenaars en incestneauqers die ook nog een schaap van achter pakken (z.c.) is zonde van mijn tijd. Ik ga weer aan de slag om noordafrikaantjes een reintegratietraject aan te bieden... loezers

Hertog van Alfa | 30-03-11 | 14:49

mocroflavour | 30-03-11 | 14:26
Poeh poeh, ook hierover kamervragen?

lanexxx | 30-03-11 | 14:48

en heb die loeder nou een tatoe op de kop of alleen een paar oude vodden en doeken? (betaald door westerlingen, ik bedoel, jullie hebben geen echt zelfrespect he?)

Hertog van Alfa | 30-03-11 | 14:46

Volstrekt nutteloze oefening voor mij als Atheist. Godverdegodver beetje debatteren over wie de beste profeet en de beste god is. Heeft ie niks beter te doen? De Lul.

zooishettoch | 30-03-11 | 14:45

het land waar jij niet welkom bent, het land waar jou zus wordt verkocht aan een niet opgeleidde arabier en die haar achterneef is, het land wat jouw moeder, vader, 12 broers (waarvan 4 loverboys, 5 overvallers en waarschijnlijk een paar dieven)een uitkering geeft, het land dat jij, als parasiet uitzuigt dankzij linkse honden die
"we"ook nog wel een keer pakken... dat land, woestijnn*ger! dat land!

Hertog van Alfa | 30-03-11 | 14:45

Heeft Geert ook een mening over de evangelisten, die Jezus over het water lieten lopen en vissen lieten vermenigvuldigen? En hoe denkt Geert over een tamelijk megalomaan en aan visioenen lijdend type als Jezus van Nazareth zelf? En dan de Here God... Die had het pas hoog in zijn bol! Hup Geert, laat er eens een lekkere analyse op los; je kunt het!

18konijn | 30-03-11 | 14:44

-weggejorist-

mocroflavour | 30-03-11 | 14:42

Wanneer mensen zichzelf vijf keer per dag vernederen en daarbij hun eer en waardigheid geweld aandoen, is het toch belangrijk dat ze weten voor wie ze dat doen. Die kleuter-onthoofder is de mensheid tot schande.

Angel_eyes | 30-03-11 | 14:38

mocroflavour
ik merk dat je je thuis voelt, ook in het huis van de seculiere, westerse, rijke, geen kamelensex hebbende, opsoringverzocht kijkende, anti kindersex hebbense, anti kankerindehersenen hebbende, nette nederlanders die ons europa strax, nA de deaud van de babyboomers, weer gaan schoonmaken zodat sex tussen familieleden, zoals bij jouw ouders waarscghijnlijk het geval is, niet meer voor gaat komen.
heeft jouw ma ook tatoes op de kop trouwens?

Hertog van Alfa | 30-03-11 | 14:37

Subliminaal beoogd effect van HP de Lynx om het stuk over CDA/Jack de Vries/marketing van politieke partijen hierin naast elkaar, haast verweven te plaatsen.
Staaltje mooie propaganda, waar GS nog een puntje aan kan zuigen.
Zou zoiets zijn als een artikel over Mohammed nu plaatsen naast een artikel over een Pedo Bear en/of 'Martijn'.

hfakker | 30-03-11 | 14:34

mocroflavour laat @ 14:26 alweer eens de aard van zo veel moslims in ons land zien. Ook deze vroeg-Middeleeuwse crybaby kan het alweer eens niet nalaten Geert Wilders een ernstige, dodelijke ziekte te wensen. Echte "cultuurverrijkers", die moslims.

Sir Galahad the Pure | 30-03-11 | 14:29

-weggejorist-

alberecht | 30-03-11 | 14:29

joopwil | 30-03-11 | 14:26

Hulde.

skinner | 30-03-11 | 14:27

mensen die de koran lezen zijn klootzakken,, allemaal !

CenterFarcs | 30-03-11 | 14:27

-weggejorist-

mocroflavour | 30-03-11 | 14:26

@vanhetgoor | 30-03-11 | 14:07
Moskeeën zijn dus ook altijd de plek waar men de buit verdeelt. En in het Dar al Harb is alles wat men ziet buit, niet-islamitische bezittingen en personen vervallen in wetteloosheid waar en wanneer een moslim zijn oog er op legt. Het is alleen nog een kwestie van daadwerkelijk de hand er op leggen. Westerse politie en justitie staan hierbij de islamitische uitvoering van de wet in de weg. De échte moslims zal dit optreden van politie en justitie, wat dus feitelijk beschermen van lijf en goed is, altijd als aanval op de islam bestempelen. En vanuit elke individueel incident weer aansporing vinden om moslims op te jutten, als een soort self-fulfilling prophecy zeg maar. Dat is de agenda van de islam. Het verklaart ook het gemak waarmee moslims criminele handlingen uitvoeren, zolang de slachtoffers niet-moslims zijn is het immers geen criminaliteit, maar zelfs uitvoering van de (islamitische) wet. Het westen zal zich in allerlei bochten wringen om de moslims terwille te zijn, totdat men er achter komt dat dat simpelweg niet mogelijk is met de agenda van de islam.

Widukinn | 30-03-11 | 14:26

Wat is dit nou weer voor achterlijk gezijk over de islam via een omweg.
Geert stop met die onzin.
De islam is een cultuur en een geloof uit de middeleuwen. Het volk in Europa is dit volk meer dan spuugzat. Wij willen er niet mee samenleven, klaar.
Zeg dat dan gewoon en stop de immigratie van achterlijke volken die alleen maar onze voorzieningen komen op maken. Helaas kun jij nog Leers dit nog voor elkaar krijgen dankzij de EU regels.
Nou, op naar Brussel en de EU afschaffen en terug zetten naar de EEG. Een vrije handels unie en meer niet. En anders stappen wij er uit. Klaar.
Nederland gaat het economisch veel beter doen zonder EU, want dat bespaart ons al miljarden. Grenzen dicht.
Afghanistan en Libië afblazen. Stoppen met die miljoenen verslindende waanzin.

joopwil | 30-03-11 | 14:26

Tja de waarheid is hard. En mag derhalve niet verkondigd worden "want dat moeten we niet willen met zijn allen" Het volk liever dom en onwetend houden. Een volk wat de waarheid weet komt namelijk in opstand. En daarom mag de waarheid hier NIET gezegd worden in NEEderland.

StijlvolRechts | 30-03-11 | 14:25

@DingleBerry | 30-03-11 | 14:22
Ze volgen hem in alles, maar dit nu even niet denk ik.

Che_cuevara | 30-03-11 | 14:24

@Wim-Lex | 30-03-11 | 14:12
Hij zegt in ieder geval zinniger dingen dan jouw naamgenoot.

Che_cuevara | 30-03-11 | 14:24

Aan alle gelovigen: Doe als de profeet en sterf aan een tumor!

DingleBerry | 30-03-11 | 14:22

@Gifkikker | 30-03-11 | 14:08
Begrijpend lezen is toch wel moeilijk voor sommigen.

Che_cuevara | 30-03-11 | 14:22

@Inferi0r

lol, zonder GS was HP al drie jaar geleden op de fles gegaan.

skinner | 30-03-11 | 14:21

@de nakketikker | 30-03-11 | 14:15
En daar berichten de MSM dan weer wel over.

Parsons | 30-03-11 | 14:21

Het boeit mij weinig dit soort vergezochte theorieën over Mohammed's gezondheid en dat hij rooftochten hield en daarbij moordde, slaven verkocht etc. is algemeen bekend en bijvoorbeeld ook te lezen in de biografie van Karen Armstrong. Overigens deden de christelijke kolonisatoren in bijvoorbeeld Afrika precies hetzelfde.

Simon_GS | 30-03-11 | 14:21

@kattenmepper | 30-03-11 | 13:58
Als een beetje schriftgeleerde er 20 jaar over moet doen om iets zinnigs te zeggen, zegt mij dat genoeg over dat "schrift|"
Het is dus blijkbaar niet te begrijpen.

Che_cuevara | 30-03-11 | 14:20

Hertog van Alfa | 30-03-11 | 14:13
Maximaal 11? One sick prophet!
Is de "profeet" terug op aarde? Om iets specifieker te zijn... Groningen?

Ugly Basterd | 30-03-11 | 14:20

@Sir Galahad the Pure | 30-03-11 | 14:09
Eeheens! Maar het gebeurt wel. Moet je vandaag maar eens proberen vandaag bij willekeurige voorbijgangers. Dat je moreel gelijk hebt, betekent nog niet dat je in de praktijk gelijk krijgt.

JasperdePiPaPasper | 30-03-11 | 14:20

Geenstijl, het opinie blog dat al 3 jaar een abonnement op HP/deTijd heeft om de ondergang, naar eigen zeggen, van dit blad van dichtbij mee te maken.

Inferi0r | 30-03-11 | 14:19

@dutchdj | 30-03-11 | 14:12
Blijkbaar wel.
Het is al decennia lang zo dat de pakkans klein is en de straffen laag.
Goh, wie zou daar nou toch voor gezorgd hebben.

Che_cuevara | 30-03-11 | 14:19

JasperdePiPaPasper | 30-03-11 | 14:17

*Leviticus aanschaft om in de fik te steken*

skinner | 30-03-11 | 14:18

@vanhetgoor | 30-03-11 | 14:07
+ heel erg veel.

Parsons | 30-03-11 | 14:17

@vanhetgoor

Hielap!
Mag ik plaatsnemen in jouw speciale Stoottroepen leger eenheid?
Ik zal je niet teleurstellen.... Ik heb enige ervaring opgedaan bij Rentokill, maar wil nu echt nuttig worden...

Hertog van Alfa | 30-03-11 | 14:17

@ Hertog van Alfa @ 14:13
Volgens onder meer Hafid Bouazza was dat meisje nog wat jonger. Heeft pedo-Ad zich overigens al tot de islam bekeerd?

Sir Galahad the Pure | 30-03-11 | 14:17

@Markies de Schade | 30-03-11 | 13:58
Als we suske en wiske maar niet verbieden.

Che_cuevara | 30-03-11 | 14:16

@necrosis | 30-03-11 | 13:58
En hondsdolheid is 100% dodelijk, zelfs nu nog.
Zou dus zo maar kunnen.
Al vraag ik me dan wel af of die hond, of welk dier dan ook, dat Mo gebeten heeft, dit overleefd kan hebben

Che_cuevara | 30-03-11 | 14:15

@ dutchdj @ 14:12
Waar heb jij het "in godsnaam" over?! Heb ik het ergens over de criminaliteit in Nederland gehad? Nee dus.

Sir Galahad the Pure | 30-03-11 | 14:15

En vandaag de dag neuqen Afghaanse stammenhoofden jonge jongetjes. Omdat het kan.

Parsons | 30-03-11 | 13:32

En in ons eigen landje doen de kinderopassers, zwemleraren en katholieken dat. It's a crazy world after all.

de nakketikker | 30-03-11 | 14:15

Markies de Schade | 30-03-11 | 14:07

We waren hier eindelijk van die ellende af, importeren we gvd een bak nieuwe ellende..

skinner | 30-03-11 | 14:14

Ik weet dat mohamet, de nep profeet, anale sex had met een meisje dat maximaal 11 was, en haar anus was dus nog niet uitgegroeid. En mo, die was inmiddels al bijna 55! Hier zou hij in Neeederlant dus rustig 2 maanden gevangenisstraf voor krijgen of een taakstraf hoor!
En daar ga je die woestijn religie voor aanhangen...

Hertog van Alfa | 30-03-11 | 14:13

@ Ethisch Verantwoord @ 14:09
Wat is dat voor een gezwets? Moet Geert Wilders soms aan zelfcensuur doen? Hij is geen Alexander "de opperdhimmi" Pechtold, die de hele dag rekening houdt met de uiterst lange tenen van de meeste islamieten. Wilders is een islam-criticus, dus kritische uitspraken over de grondlegger van de islam zijn niet meer dan logisch.

Sir Galahad the Pure | 30-03-11 | 14:13

@Kutsnob | 30-03-11 | 13:55
Nee, een moslim zal zich hier niet door laten overtuigen.
Maar mijns inziens gaat het daar niet helemaal om.
Er moeten gewoon ogen geopend worden en dat is hard nodig willen we niet binnen 10 jaar met de sharia moeten leven.

Che_cuevara | 30-03-11 | 14:12

Wat een aandachtsorgel... Lady Gaga is er niks bij. Kan iemand bij deze man wat ducttape over zijn mond plakken.

Wim-Lex | 30-03-11 | 14:12

@ Sir Galahad the Pure | 30-03-11 | 13:57
*mompelt iets met appels en peren*
.
Het is u wellicht ontschoten dat wij in een rechtsstaat leven. Daarin bestaan regels die gehandhaafd moeten worden, en met een pakkans van rond de 2% tegenwoordig ligt het probleem dus duidelijk ergens anders. Als de heren en dames van de sterke arm hun tijd misschien iets beter indelen dan kan dat tuig gepakt en bestraft worden. Zijn de straffen te laag? Dan kan dit gewijzigd worden in de wet. Daar hebben wij de Grote Leider met zijn grote bek helemaal niet voor nodig.

dutchdj | 30-03-11 | 14:12

Wordt zo langzamerhand een beetje Wilders moe, iedere keer als hij een scheet laat moet dat in het nieuws komen.

Karel Kruizenruiker | 30-03-11 | 14:10

Kan iemand mij uitleggen wat in godsnaam (allahnaam) het nut is van de mededelingen van Wilders? of wat het toevoegd aan de discussie?
Ik zou het niet weten.
Wat probeert Wilders te bereiken met deze uitlatingen? We weten nu wel hoe hij denkt over de Islam, moet dat keer op keer benadrukt worden door Wilders?
Ikke niet begrijp.... Lekker boeiend of die man epilepsie had wat maakt het uit?

Ethisch Verantwoord | 30-03-11 | 14:09

@ JasperdePiPaPasper @ 14:04
Woorden mogen NOOIT aanleiding zijn voor geweld. Dat moslims doorgaans crybabies zijn is natuurlijk zorgelijk, maar het probleem ligt bij hen, niet bij Geert Wilders.

Sir Galahad the Pure | 30-03-11 | 14:09

Angel_eyes | 30-03-11 | 13:52
Ook van lichte gifsporen kan je een tumor krijgen bij mijn weten. Dus potentieel kan Geert nog steeds gelijk hebben als jouw gif-versie klopt (wel een leuke versie).

Zuma | 30-03-11 | 14:09

Epilepticus en een tumor, toe maar, Wilders heeft zeker een direct "lijntje" naar Mohammed's elektronisch patientendossier...

Gifkikker | 30-03-11 | 14:08

@Gigano | 30-03-11 | 13:17

Kritiek geven is niet alleen nuttig maar noodzaak. Niet meten met twee maten. De linkse neus van Pinochio, Eddy Terstall : www.liefdevollid.nl/content/view/758/8...

mrska | 30-03-11 | 14:07

skinner | 30-03-11 | 14:01 |
Reken daar maar niet al te sterk op. Die bundel gezever veroorzaakt ook al ruim 1700 jaar ellende. En goed voorbeeld doet goed volgen, dat hebben de muzzelmannen goed begrepen. Achterlijk woestijnvolk blijft het, evengoed.

Markies de Schade | 30-03-11 | 14:07

-weggejorist-

vanhetgoor | 30-03-11 | 14:07

JasperdePiPaPasper | 30-03-11 | 14:05

Citaat?

skinner | 30-03-11 | 14:06

@ overVecht @ 13:57
Ik ken ook de literatuur inzake psychopathologie. Natuurlijk kan men geen vaststaande diagnose stellen voor een persoon die men nooit psychiatrisch of neurologisch heeft onderzocht. Dat betekent echter niet dat men geen aannemelijke hypothesen over historische figuren kan opperen. Als men de hypothese kan verkondigen dat Jeanne d'Arc waarschijnlijk aan (temporaalkwab-)epilepsie leed, waarom dan niet dezelfde hypothese met betrekking tot Mohammed? Gelukkig gebeurt dat in de wetenschappelijke literatuur wel, maar daarbuiten overheerst de angst voor snel gekrenkte 'moslimzieltjes'. Geert Wilders heeft echter geen last van die angst en verkondigt daarom wat veel neurowetenschappers niet altijd in het openbaar durven te zeggen (sommigen, zoals Dick Swaab, overigens wel).

Sir Galahad the Pure | 30-03-11 | 14:06

@Widukinn | 30-03-11 | 14:02
Een waarheid als een koe.
Daarom kunnen ze maar beter wat sneller zijn voor het echt te laat is.

Che_cuevara | 30-03-11 | 14:06

skinner | 30-03-11 | 14:01
Wel als je toevallig homo bent. Dus net zo'n duf en archaïsch boek als de koran.

JasperdePiPaPasper | 30-03-11 | 14:05

@dutchdj | 30-03-11 | 13:53
In het geval wat jij beschrijft houdt Geert zich dus bezig met Nederlandse politiek.
Tenslotte is hij politiek antagonist van linkse politiek/ pappen -en nathouden/ knuffelcultuur.

necrosis | 30-03-11 | 14:05

@ Sir Galahad the Pure | 30-03-11 | 13:57 |
Nee, maar een hooligan aan de coke een vieze klerelijer noemen is vragen om een klap voor je harses. Dat bedoelt hij wellicht.

JasperdePiPaPasper | 30-03-11 | 14:04

Je zult maar een humor aan de typofyse hebben.
Dan zit je dus de hele dag grappen te plempen.
Een soort van Gilles de la Touts-en-Bord-du-Merde zeg maar. Ben je mooi klaar mee.

Krachtmeester | 30-03-11 | 14:04

@Che_cuevara | 30-03-11 | 13:38
Misschien is het wel een kwestie van de oorzaak laten groeien zodat men iets te bestrijden heeft! De reus laat men niet zomaar opstaan, maar als hij eenmaal opstaat gaat hij niet meer snel liggen!

Widukinn | 30-03-11 | 14:02

Kutsnob | 30-03-11 | 13:56 | + 0 -
once a Marxist, always a (open/ post) Marxist*. Hij citeert hem nog steeds op gast colleges.
.
*doorhalen wat niet van toepassing is.

Bukoswski | 30-03-11 | 14:02

@kattenmepper | 30-03-11 | 13:58
Nee, hij haalt slechts een onderzoek aan.

Leer lezen.

Parsons | 30-03-11 | 14:02

Wilders zegt dus eigenlijk dat Mohammed er niks aan kon doen.

brutus68 | 30-03-11 | 14:01

@Markies de Schade

de bijbel roept niet op om mij te vermoorden, van Kluun weet ik het niet..

skinner | 30-03-11 | 14:01

So what, er wonen hier toch alleen maar gematigde moslims die alleen voor nare luchtjes in de portieken zorgen (volgens kereltje Pechtold althans)

Egerius | 30-03-11 | 14:00

skinner | 30-03-11 | 13:51 |
En de bijbel, de torah. En als we toch bezig zijn, een fatwa op Kluun zou ook niet voor de tijd zijn.

Markies de Schade | 30-03-11 | 13:58

@Angel_eyes | 30-03-11 | 13:46
Hondsdolheid is natuurlijk ook een optie.

necrosis | 30-03-11 | 13:58

Ja hoor, een beetje schriftgeleerde studeert eerst 20 jaar voordat hij/zij iets zinnig durft te zeggen over oude geschriften. Maar gelukkig is daar Super Geert. Leest de Donald Duck versie van de Koran en hopla een kant en klare visie. Zit een MRI scan ook in het verzekeringspakket van een politicus? Zo ja ik zou zeggen doen. Je weet maar nooit wat het oplevert

kattenmepper | 30-03-11 | 13:58

@ dutchdj @ 13:53
Dus jij bent ook zo iemand die van mening is dat vrouwen met minirokjes eigenlijk om verkrachting vragen? Islam-kritische uitspraken zijn nooit de oorzaak van jihadistische aanslagen. De oorzaak daarvan is namelijk de islam, die bijvoorbeeld niet met kritiek kan omgaan.

Sir Galahad the Pure | 30-03-11 | 13:57

@Sir Galahad the Pure | 30-03-11 | 13:52

Ho ho... ik zeg niet dat het niet zo is. Maar het vaststellen is onmogelijk. Wedervraag... jij kent de literatuur niet mbt de psychiatrie en daaraan verbonden ziektebeelden en gedragstoornissen?

overVecht | 30-03-11 | 13:57

-weggejorist-

Kutsnob | 30-03-11 | 13:56

Geert retweet de wetenschappers en HP de vergane Tijd citeert Geert weer.
Moet ik het zo lezen?

KeurMeester | 30-03-11 | 13:56

Wilders doet het niet zo goed meer in de peilingen, vandaar.
.
mrska | 30-03-11 | 13:53 | + 0 -
Chris Hitchens is een Marxist, vandaar

Bukoswski | 30-03-11 | 13:55

-weggejorist-

Kutsnob | 30-03-11 | 13:55

Wilders blijkt wederom zelf de grootste fundi.

JasperdePiPaPasper | 30-03-11 | 13:55

Als er een aanslag in Nederland komt ben ik nog wat in twijfel over wie daar de schuld van de te geven. De extremistische idioot die zichzelf en anderen opblaast. Of degene, lees: Wilders, die van Nederland een magneet maakt voor dat soort mongolen.
Ik vraag me af wanneer de Grote Leider zich eens meer met de Nederlandse politiek gaat bezighouden in plaats van maar continu met zijn obsessie bezig te zijn.

dutchdj | 30-03-11 | 13:53

@ overVecht @ 13:43
Jij kent de wetenschappelijke literatuur inzake zogeheten religieuze ervaringen schijnbaar niet. Wat Geert Wilders zegt, met name inzake (temporaalkwab-)epilepsie, is al door veel neurowetenschappers geopperd. Niet alleen vermoedt men dat Mohammed aan (temporaalkwab-)epilepsie leed, maar ook bijvoorbeeld Jeanne d'Arc.

Sir Galahad the Pure | 30-03-11 | 13:52

Het is natuurlijk een vervelend bericht, maar don't shoot the messenger. Dat is tenslotte al 2 keer gebeurd.

chosenignorance | 30-03-11 | 13:52

@Zuma | 30-03-11 | 13:45
Mohammed is overleden aan de gevolgen van een vergiftiging. Een joodse slavin, overlevende van zijn slachtpartijen, voerde hem vergiftigd vlees. Hij at er niet veel van omdat iemand anders er al eerder van at. Door de lichte dosis duurde het nog drie jaar van toenemende epileptische aanvallen voordat het satansverzen-orakel eindelijk crepeerde. Zijn laatste woorden: "vervloekt zijn joden en christen arg, rochel" - stuiptrek, kwijl.

Angel_eyes | 30-03-11 | 13:52

funkyd | 30-03-11 | 13:20 |
Hitler rookte helemaal niet!
Frdnnd | 30-03-11 | 13:21 | + 1 -
Mede daardoor is hij niet oud geworden.

Hitler rookte WEL, en daardoor is hij NIET oud geworden. Immers, achter die ene bunker (je weet wel) is hij in de fik gestoken. Nadat hi jdaar 4 en half uur heeft liggen smeulen, heeft zijn lijf daar nog 2 dagen na liggen roken. Dus ga mij niet zeggen dat Hitler NIET rookte.

dyzc | 30-03-11 | 13:52

De koran verbieden, dat boek veroorzaakt een hoop ellende.

skinner | 30-03-11 | 13:51

@Kutsnob | 30-03-11 | 13:42
De meeste politici houden zich niet een "beetje" in, maar houden zich volledig in.
Het moet allemaal politiek correct zijn.
Nu worden ze met de neus op de feiten gedrukt en weten van gekkigheid niet meer wat ze moeten doen om Wilders te stoppen.
Mensen beginnen meer en meer zelf te denken. Met dank aan internet.

Che_cuevara | 30-03-11 | 13:51

Kan iemand Greet eens vragen hoe hij al die bizarre orthodox-joodse rituelen en regeltjes beoordeelt? Pruik voor vrouw, gat in laken, etc etc Dan hebben we het nog niet over de orthodoxen die niet in het leger hoeven omdat ze aan het boek opzeggen zijn.

mokum4all | 30-03-11 | 13:51

Oh, oh, dat wordt een spoeddebat, aangevraagd door de PvdA, GL en D66, dé rode-loper-uitrollers voor de Islam en hun aanhangerts. Het CDA hoort ook bij genoemd rijtje maar zal zich - op een enkeling na - op de vlakte houden.

Voorafgaand aan het spoeddebat zal als eerste het staatsjournaal met deze uitspraken openen, die vervolgens in Een Vandaag, DWDD, Uitgeproken, NieuwZuur, de Madiwodovrijdagshow nog eens aan de orde zullen komen, en zal Peggolt bij P&W aanschuiven om zijn verontwaardiging uit te spreken.

La Vie En Rose | 30-03-11 | 13:50

@Superior Bastard | 30-03-11 | 13:31
Meer handen aan het bed?
Meer handen in jouw/ mijn portemonnee, denk ik zomaar...

necrosis | 30-03-11 | 13:50

@vraagstaart | 30-03-11 | 13:25
Inderdaad, andere tijden.

Als Mohammed nu zou leven, zou hij een kruising zijn tussen Jozef Fritzl, Adolf Hitler en Maarten Luther.

Zet dat maar eens op je visitekaartje.

Art Vandelay Ultor | 30-03-11 | 13:50

Wilders had zeker het idee dat hij de laatste tijd een beetje te weinig in het nieuws was geweest? Te kansloze oproerkraaierij dit....

De rode baron | 30-03-11 | 13:49

@ Schoorsteenveger @ 13:40
Wat mij betreft wel. De mensen die religieuze ervaringen hebben (of beter gezegd dergelijke ervaringen als religieus interpreteren), zijn doorgaans immers van opvatting dat hun waarnemingen door input van buiten de hersenen worden gegenereerd (door een of andere god, et cetera). Onder meer (temporaalkwab-)epilepsie bewijst echter dat dergelijke ervaringen door de hersenen zelf worden gegenereerd (dus zonder input van buiten de hersenen).

Sir Galahad the Pure | 30-03-11 | 13:48

@Schoorsteenveger | 30-03-11 | 13:43
Nu kan Nico Steijnen weer nieuwe velletjes papier gaan uitdelen op 13 april.

Art Vandelay Ultor | 30-03-11 | 13:47

@Zuma | 30-03-11 | 13:45 |
De waarheid is zeer kwetsend zodra hij in strijd is met het geloof (volgens sommigen dan he)

De waarheid moet dan helaas meestal het onderspit delven.

DingleBerry | 30-03-11 | 13:47

@incapable | 30-03-11 | 13:34
Ja en?

Parsons | 30-03-11 | 13:46

Enkel omdat iemand schuimbekt en stuiptrekt weet je toch niet dat hij een tumor heeft. Hij kan ook gewoon links zijn.

Angel_eyes | 30-03-11 | 13:46

vraagstaart | 30-03-11 | 13:25
Dat is juist het manco van religie, het zijn achterhaalde leefregels, en Europa heeft na lange strijd ingezien dat de verlichting, en het loslaten van achterhaalde voorschriften, ook al staan ze in een 'heilig' boek'beter is. Dat verlichtingsdenken is echter onder moslimgeleerden erg schaars.

seven | 30-03-11 | 13:45

@Idontgiveafunk | 30-03-11 | 13:34
Dat 1400 jaar oude lijk heeft anders nog behoorlijk wat invloed.

Che_cuevara | 30-03-11 | 13:45

Mo is gestorven door een ziekte. kan dus best wel gegaan zijn door een tumor aan de hypofyse waardoor Mo eerst epileptisch was alvorens er aan te sterven. Verder kunnen tumoren ook allerlei geestestoornissen opleveren. Hoezo kwetsend als het de waarheid is?

Zuma | 30-03-11 | 13:45

In ander BREKEND nieuws: EU verhoogt toegestane waarde radioactiviteit in Japans voedsel per direct: t.co/4PuZY2h

Cappuccino | 30-03-11 | 13:44

-weggejorist-

Kutsnob | 30-03-11 | 13:43

Hoe je ook tegenover welk geloof dan ook staat. Dergelijk uitspraken slaan feitelijk nergens op daar er nergens een degelijk psychiatrisch rapport ervan ligt. Daarbij, vraag ik mij af wat voor nu het heeft zulke zaken te zeggen.

overVecht | 30-03-11 | 13:43

Die rechters waren juist bezig om met een gouden weegschaaltje Geert's uitlatingen te wegen om aldus subtiel om de hete brij heen te kunnen draaien, ragt Geert er weer lekker overheen met nieuwe uitspraken. Hoeveel benadeelden zal dit weer op gaan leveren? Ligt Ties Prakken wellicht al schuimbekkend op de grond?

Schoorsteenveger | 30-03-11 | 13:43

-weggejorist-

Kutsnob | 30-03-11 | 13:42

Ik verkondig al jaren dat Jezus volgens mij ook een langharige ongewassen schizofreen c.q. narcist was. In die tijd hadden mensen echter nog geen kennis van dergelijke ziekten en dacht men dat hij een profeet was. *gniffel* Mensen zijn nou eenmaal best dom.

doenormaal! | 30-03-11 | 13:42

@Parsons | 30-03-11 | 13:32

En hoe denken de leden van die stam daarover?

Biff Eagleburger | 30-03-11 | 13:42

@Schoorsteenveger | 30-03-11 | 13:40 |
JA!, Nogal ja! om niet te zeggen Hell Yes

DingleBerry | 30-03-11 | 13:41

funkyd | 30-03-11 | 13:20 |
Hitler rookte helemaal niet!
Frdnnd | 30-03-11 | 13:21 | + 1 -
Mede daardoor is hij niet oud geworden.

winterpeen | 30-03-11 | 13:41

Navar0x | 30-03-11 | 13:16
Prof slaat de plank mis, GW richt zich z'n kritiek juist op de islam zelf, en niet op de diverse inwoners in moslimlanden of de gewone (deels gesecuraliseerde) moslims.
Goed dat vele moslims het relativeren, maar dat maakt Mo en de Koran zelf niet minder erg. Daarbij zijn er (net als bij christenen) genoeg die er wel letterlijk naar willen leven.

seven | 30-03-11 | 13:41

Sir Galahad the Pure | 30-03-11 | 13:28
Bovendien bewijst het niks. Is een spirituele ervaring als ervaring minder waard wanneer deze van buitenaf gediagnostiseerd wordt als het mogelijke effect of bij-effect van epilepsie of zo?

Schoorsteenveger | 30-03-11 | 13:40

Als we toch objectief feiten gaan constateren in heilige boeken dan is er over de bijbel ook nog wel het een en ander aan gruwelijks te melden. God was indertijd ook geen lieverdje.

DingleBerry | 30-03-11 | 13:40

@linksgeluid | 30-03-11 | 13:21
Net zolang totdat religie (en dus ook de islam) van een ieder de minachting krijgt die het verdient.

Art Vandelay Ultor | 30-03-11 | 13:39

Eerst die 8 miljard per jaar gaan besparen.
Dus beginnen met criminele dubbelpaspoorters terug naar 1e paspoortland te sturen met de rekening erbij.
Dat ruimt lekker op en scheelt binnen een jaar of twee al enkele miljarden en na een decennia of twee, vast en zeker tientallen miljarden.

ecologiste | 30-03-11 | 13:39

@Widukinn | 30-03-11 | 13:23
En daarom zullen ze dat vooralsnog niet doen.

Che_cuevara | 30-03-11 | 13:38

Wonderlijk dat Wilders meer waarde hecht aan de teksten van de Koran dan de meeste moslims.

mokum4all | 30-03-11 | 13:37

In een gezonde democratie zou zo'n stukje de moeite van het schrijven niet waard zijn. Laat staan dat anderen zich er boos om zouden maken. Volgens mij zouden we dan zelfs nauwelijks weten wie of wat mohammed was.

vetkleppert | 30-03-11 | 13:37

@Superior Bastard | 30-03-11 | 13:28
Soms is ridiculiseren de sleutel tot ter discussie stellen.

Art Vandelay Ultor | 30-03-11 | 13:37

Kunnen we het geloof niet uit het debat verwijderen en het weer achter de voordeur plaatsen waar het hoort? Ik word moe van het geloof en die hele discussie!

gozahtje | 30-03-11 | 13:36

Paulus was ook epilepticus.

Theodoros | 30-03-11 | 13:35

Tja, CDA is nou niet de perfecte partnerpartij nee. Maar wel het minst slechte van het hele zooitje, lijkt me. Nog altijd beter dan -brrr- links.

Stoppenkast | 30-03-11 | 13:35

Op de 3 links is te lezen; HP de Tijd 1 april 2011

incapable | 30-03-11 | 13:34

Hij doet net of hij hem persoonlijk heeft gekend.
Wilders moet zich wat minder druk maken over een 1400 jaar oude lijk en meer denken in het heden, het liefst in oplossingen en niet alleen wijzen naar problemen

Idontgiveafunk | 30-03-11 | 13:34

Arme @Parsons
Een mosseltopic.
Moet hij zich op deze mooie middag weer helemaal scheel linken over hoe evil de islam wel niet is.

Superior Bastard | 30-03-11 | 13:33

Wilders is ook al zo 'helder'. Man, man wat een kleuterklas in vak rechts!

borderliner | 30-03-11 | 13:33

@ Navar0x @ 13:16
Maurits Berger? De dhimmi wiens leerstoel aan de Universiteit van Leiden door de regering van Oman wordt gefinancierd? Wiens brood men eet.....

Sir Galahad the Pure | 30-03-11 | 13:33

Ik heb bij Wilders altijd wel iets van "Je mag het zeggen, maar moet je het ook zeggen?"

TheStef | 30-03-11 | 13:33

Iedereen die Mohammed heet is een randdebiel,Allemaal.

Beëlzebul | 30-03-11 | 13:33

@da wizard | 30-03-11 | 13:19
En maagd.

Che_cuevara | 30-03-11 | 13:32

@Biff Eagleburger | 30-03-11 | 13:30
En vandaag de dag neuqen Afghaanse stammenhoofden jonge jongetjes. Omdat het kan.

Parsons | 30-03-11 | 13:32

Tijd voor de grote afrekening.
R.B.Scott | 30-03-11 | 13:30 | | Reageer+ | 0
Dit soort dingen moet je nooit onder een topic over Geert zetten. ;)

Vredige libertariër | 30-03-11 | 13:32

Zijn er ondertussen trouwens al meer handen aan het bed?

Superior Bastard | 30-03-11 | 13:31

Ik blijf het jammer vinden dat ik "Wilders" niet heb laten deponeren als handelsmerk. Dan had ik bij elk gebruik ervan een euro kunnen vragen.

Admiraal_de_Ruijter | 30-03-11 | 13:31

Het enige wat Wilders te doen staat is in leven blijven;mòchten er nieuwe verkiezingen uitgeschreven moeten worden omdat de CDA-beddenplassers/verraders de PVV niet trekken,weten Cohen,Roemer,Sap en hang-oog Pechold ("tòch maar niet emigreren ondanks de PVV,plucheplakkertje..?!") donders goed dat Geert met afstand gaat winnen en dus Premier wordt.
Tijd voor de grote afrekening.

R.B.Scott | 30-03-11 | 13:30

@vraagstaart | 30-03-11 | 13:25

In het oude Rome liepen er kindhoertjes rond en daar werd niet vreemd van opgekeken. In China was het tot een paar decennia terug vrij normaal om een kind als concubine te hebben. We willen nu iets te graag het verleden veroordelen met de kennis van nu denk ik.

Biff Eagleburger | 30-03-11 | 13:30

Om dit even samen te vatten met de woorden van m'n tandarts, toen hij hoorde wat voor advies z'n assistent me net gegeven had: 'Oh. Ik wist niet dat zij ook tandarts was.'
En zo is het ook precies met Wilders: meet je niet zo'n grote broek aan dat je diagnostiek denkt uit te kunnen voeren. Daar studeren heel wat (redelijk intelligente) mensen 12+ jaar op.

vancum | 30-03-11 | 13:29

En deze uitspraken hebben nut, omdat?

Wat is het toch een zielig provocateurtje.

Superior Bastard | 30-03-11 | 13:28

LOL @ "een citaat is een soort van retweet".
Complimenten @ Bert Brussen voor de vondst 'Koppejannen'!

Veenkolonie | 30-03-11 | 13:28

Verdrietig, maar ik moet er tussenuit.
Op een onderwerp waar ik nog wel een paar tegeltjes had willen leggen.
Maar: probeer je eigen moslima maar eens tegen te spreken.... ik moet mee.

*out*

vraagstaart | 30-03-11 | 13:28

Dat van die tumor aan de hypofyse vind ik ietwat dubieus, maar veel neurowetenschappers hebben in het verleden de hypothese opgeworpen dat Mohammed inderdaad aan (temporaalkwab-)epilepsie leed. De symptomen die door de tijdgenoten van Mohammed zijn omschreven, komen namelijk overeen met die van (temporaalkwab-)epileptici. Geert Wilders zegt dus geen "gemene dingen", maar slechts zaken die door schijters als Alexander "de dhimmi" Pechtold worden doodgezwegen (bang als zij zijn moslims op hun uiterst lange tenen te trappen).

Sir Galahad the Pure | 30-03-11 | 13:28

Goed dat hij zegt dat we naar Qu'ran en Mohammed's leven moeten kijken. Maar... hoe gaan we dat doen als je die teksten verbied, Geert? Hypocriete lul met vingers die je der bent. Als het aan jou had gelegen was de Qu'ran 2 jaar geleden al verboden geweest, en was dit voor ons oncontroleerbare informatie geweest. Moslims kunnen dan hun geloof niet de rug toekeren, want ze kunnen de klachten die jij hebt niet controleren, omdat de teksten verboden zijn.
Ga toch fietsen. Wetenschappelijke benadering is leuk, maar niet jouw idee. Jij wilde een algeheel verbod, en dat kan niet samen.

Vredige libertariër | 30-03-11 | 13:27

met andere woorden : een hersentumor dat op zijn hypofyse drukt zou geert kunnen vrijpleiten.

Charles Swietert | 30-03-11 | 13:26

In het kader van de objectiviteit wil ik toch wel een heel klein lansje breken in het kader van 's mans pedofilie.

Ons negatieve oordeel daarover (en over vele andere zaken) is wel enigszins door onze tijd en cultuur bepaald.

Als je je realiseert dat pas in 1921 de minimum leeftijd voor meisjes om te huwen in Groot-Brittanië is verhoogd vanaf de tot dan toe geldende 12 jaar, zet dat één en ander toch in een wat ander perspectief.

Nog steeds niet OK, akkoord. Maar het waren Andere Tijden.

vraagstaart | 30-03-11 | 13:25

Ja, dus? Mohammed's ideeën zijn geniaal volgens miljoenen, door de persoon te ontmaskeren blijven zijn ideeën nog wel bestaan.

Zeeschuimer | 30-03-11 | 13:25

.. Maar goed ik vraag me af of je uberhaupt wel kan kwetsen door op niet bestaande sprookjesverzinsels te ranten.

Creaguurder | 30-03-11 | 13:24

@frdnnd
naar verluidt rookt hij al een tijdje niet meer.. tenmiste..
*hoopt dat adolf de groeten aan e.aaron en tupac doet*

ed.. | 30-03-11 | 13:24

Ja, voor Wilders mag de vrijheid van meningsuiting niet gelden natuurlijk. Helemaal niet waar het feiten uitspreken betreft.
Alleen gelovigen mogen dat, en die mogen ook doorgaans tot geweld oproepen en driegen met hun woorden zoals het vanuit hun overtuiging wordt opgedragen.

Creaguurder | 30-03-11 | 13:23

"Als referentiepunt moeten we daarom niet het heilige boek nemen, maar de gelovigen zelf, en wat zij met dat boek doen."
Dat maakt de zaak er niet beter op. Want als het westen de loep op de moslims Europa-breed legt tekent er zich een duidelijk patroon af. Dan worden de moslims en daarmee de islam ontmaskert voor wat ze zijn.

Widukinn | 30-03-11 | 13:23

wat een onzin, is dit waar de pvv stemmers op gehoopt hebben? Dat hun leider zich bezighoud met "baanbrekend onderzoek". Achja, wat kan hij anders nog meer...

Casualsk | 30-03-11 | 13:23

funkyd | 30-03-11 | 13:20 |

Hitler rookte helemaal niet!

Frdnnd | 30-03-11 | 13:21

Volgens mij heeft die hele Mo niet eens bestaan en is het gewoon het zoveelste religieuze verzinsel.

Biff Eagleburger | 30-03-11 | 13:21

"Wie wil weten waarom de islam levensgevaarlijk is, moet niet alleen oog hebben voor de Koran, maar ook kijken naar de profeet uit wiens brein het is ontsproten"
= guilty by association taktieken gebruiken om huidige moslims te pesten

Verder zelfde riedeltje als altijd. Beste Henks en Ingrids, kunt u me zeggen hoe lang dit geprovoceer nog moet doorgaan? Uw partij zit nu in de regering (jawel), als je de macht hebt is er toch geen noodzaak meer om zo te provoceren?

linksgeluid | 30-03-11 | 13:21

Ironisch hoe dat stuk over het CDA er dan boven staat...

MrEdge_ | 30-03-11 | 13:20

Nou goed dat Geert Wilders zijn stelling onderbouwd met wetenschappelijk materiaal. Beter dan dan de Godwins vanuit Links, zoals "Hitler rookt ook dus..."

funkyd | 30-03-11 | 13:20

'gemeen' ....?

Maurice0001 | 30-03-11 | 13:20

@Navar0x | 30-03-11 | 13:16
Wat weer bewijst dat je met de Koran of de Bijbel alle kanten op kunt.
Dus heb je altijd gelijk, en kan je daar volgens mij ook nooit voor vervolgd worden.

Che_cuevara | 30-03-11 | 13:20

@Art Vandelay Ultor | 30-03-11 | 13:17
Pechtold. Welk een treffende vergelijking. Beiden intrinsiek fout tot op het bot, beiden geschift en beiden kunnen niks.

Same goes voor de volgers.

*proest*

Parsons | 30-03-11 | 13:20

Scan dat blad!

Canis Spurcus | 30-03-11 | 13:20

Wat moeten we hier nu van vinden. Geert is best lievv, maar ik ken ook lievve moslims.
*morele spagaat*

kapotte_stofzuiger | 30-03-11 | 13:19

En de moeder van Jezus was nog minderjarig toen Jezus geboren werd.
Ies koeltoer...

da wizard | 30-03-11 | 13:19

Tot nu toe lees ik geen zaken die door wetenschappers niet al eerder aan Mohammed zijn toegeschreven. Hij verfde ook zijn haar met henna op latere leeftijd en was al vroeg nogal wat tanden kwijt, was überhaupt een lelijke vent (misschien daarom dat hij niet wilde worden afgebeeld?).

Dus echt nieuws is het verhaal van Wilders niet. Meer een Reader's Digest versie van bekende zaken.

vraagstaart | 30-03-11 | 13:18

@Navar0x | 30-03-11 | 13:16
Berger heeft er geen reedt van begrepen. Zoveel is wel duidelijk.

Parsons | 30-03-11 | 13:18

Fraai stukje tactiek in samenspraak met mosko ? Go go go Greet. Bashen die handel.

netniet | 30-03-11 | 13:18

@Parsons | 30-03-11 | 13:13
Een oorlogszuchtige, pedofiele schizofreen! ;)

Een nare man, jazeker. Beetje de Alexander Pechtold van zijn tijd.

Art Vandelay Ultor | 30-03-11 | 13:17

Zal wel weer een bende worden als dat gepubliceerd word..

krootr | 30-03-11 | 13:17

Lekker nuttig ook om dergelijke uitspraken te doen.

Gigano | 30-03-11 | 13:17

Volgens mij spreekt hij deze keer toch wel de waarheid.
Trouwens Mohammed zit dan wel in goed gezelschap. Julius Caesar was ook epilepticus.

Che_cuevara | 30-03-11 | 13:16

Volgens Berger, hoogleraar aan de Universiteit Leiden, is die benadering onzinnig. "Dat is alsof een Japanse boeddhist de Bijbel gaat lezen omdat hij zo de Europeanen denkt te begrijpen – die zijn toch christelijk?"
Moslims worden volgens Berger, net als andere gelovigen, vooral geleid door meer wereldse belangen. "Als referentiepunt moeten we daarom niet het heilige boek nemen, maar de gelovigen zelf, en wat zij met dat boek doen."
"Met de Bijbel in de hand heeft het Amerikaanse Congres slavernij goedgekeurd, en later afgeschaft. Met de Koran in de hand hebben de Egyptische schriftgeleerden de Egyptische president Sadat toestemming gegeven oorlog te voeren tegen Israël, en later om vrede te sluiten."

Navar0x | 30-03-11 | 13:16

Dat jullie dat plaatje durven plaatsen! Hulde!

Binx | 30-03-11 | 13:15

Gelukkig hebben we de foto's nog.

Frankiej | 30-03-11 | 13:12

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken