
Oj, agressief geweld tegen je eigen dochter, nooit okee. Wie herinnert zich Jessi Slaughter nog? Internetfenomeen in de zomer van 2010, daagde 4Chan uit met doodsbedreigingen en kreeg vervolgens heel internet over zich heen. Superzielig voor een 12-jarig meisje, natuurlijk. Omdat de gemiddelde gebruiker een internetgeheugen heeft van krap drie weken even een
overzicht. De Slaughter situatie werd pas echt hilarisch toen haar vader zich er mee ging bemoeien. Misschien wel de meest geciteerde man van 2010, met zijn "backtracing" en "you're dun
goofed now". Werd een Bekende Internetter op zichzelf. Deze Gene Leonardt is onlangs gearresteerd omdat hij Jessi vol op de muil heeft
gebeukt: "
The girl had a bloody mouth and her lip was running blood and her face was swollen." Didactisch tanden uit de bek rossen. Even opvoedkundig een bloedbek creëren. Uiteraard onder invloed van het gele pretvocht, want het zal eens niet. Met zo'n vader is de haatcampagne van 4Chan helemaal niet nodig, dan gaat zo'n kind vanzelf kapot. Wat een imbeciel. Consequences will never be the same.
Reaguursels
InloggenNiet bepaald pedagogisch verantwoord dat is meer dan waar..
Maar zo'n kind als Jessi, daar gaan mijn vuisten ook van jeuken, met 'r new clothing line..
Man de bak in en dan nooit meer aandacht Aan dit gezin geven..
Wat een zielige mensen wonen er toch in the good ol' America..
Zeik niet Johnny. Als ik mij haar goed herinner, kon ze wel een paar beuken gebruiken.
Weer een uitbreiding van een meme erbij...
Dat wordt weer JPEG-jes flansen...
-weggejorist-
@La Vie En Rose | 28-03-11 | 18:10
Hoogstwaarschijnlijk, even updaten..
kopje thee, ladies ?!
Raad_maar_raak! | 28-03-11 | 16:44
Ik vond je een beetje belerend. Kinderen zijn nl niet allemaal hetzelfde. Ik heb een tweeling, maar 2 totaal verschillende karakters en dus ook een andere aanpak. Daarnaast werk ik met kinderen in de BSleeftijd, daar geldt hetzelfde, alleen kun je die geen corrigerende tik geven.
An die ARBEIT | 28-03-11 | 16:43
Nee zie ze niet. Ik reaguur nu overigens met IE, zou het daaraan liggen?
Zo te zien zijn er veel reag(l)uurders die graag door elkaar ´gekieteld´ worden.
@La Vie En Rose | 28-03-11 | 16:30
Nogmaals ik zeg niet dat het verkeert is of verboden moet worden. Ik zeg alleen dat ik het nog niet nodig achtte. Of dat aan mijn manier van opvoeden lag, weet ik niet. Het ligt ook niet aan de manier van opvoeden maar aan de genen [sarcasme modus uit]
@La Vie En Rose | 28-03-11 | 16:19
Zou je wel moeten zien eigenlijk.... Ook zonder plug-in.
Koesje :D!
Raad_maar_raak! | 28-03-11 | 15:49
Mijn roosjes zijn bijna 18 dus die geef ik geen corrigerende tik meer. Die hebben ze toen ze klein waren wel gehad omdat ik merkte dat praten totaal geen zin had en een time out met krijsende kinderen op de gang of in hun kamer ook geen vruchten afwierp.
Dus nogmaals, het ene kind is het andere niet, en aan een corrigerende tik heeft nog nooit iemand een trauma aan overgehouden. Ook ik niet en mijn meiden ook niet. Voor de duidelijkheid, met een tik bedoel ik geen harde klap, maar gewoon een tik.
Begrijpelijk!
Wie zou dat kind geen klappen willen verkopen!
Hoop dat ze eindelijk weer normaal doet!
An die ARBEIT | 28-03-11 | 15:48
Ik reaguur niet via de plug-in, dus ik zie die plussen en minnen sowieso niet.
Koesje ;)
Koning van Den Haag | 28-03-11 | 15:48
Dat zou mooi zijn, een handleiding, bij elk kind.
Het belangrijkste in de opvoeding is vanzelfsprekend liefde; grenzen aangeven en consequent zijn. Dat laatste is heel moeilijk daar kinderen haarfijn aanvoelen wanneer ouders moe zijn en/of het niet met elkaar eens zijn. (dat laatste nooit laten merken waar het kind bij is)
Verder wens ik je veel sterkte toe!!;) Je zal eens zien hoe blij je straks bent met zo'n kleintje. Die 'nachtmerrie' duurt overigens niet tot het 18e jaar maar je hele leven!! ;)
Die villawijken zijn ook niet meer zoals ze geweest zijn maps.google.nl/maps?q=9125+SW+206th+Co...
@Raad_maar_raak! | 28-03-11 | 16:06
Sla nu alstublieft niet de tanden uit mijn mond, en ook geen ander soortige tikken, want als Zwitsal had ik natuurlijk nooit een olifant mogen corrigeren.
@Tommato | 28-03-11 | 16:03
Ah! Een opvoedkundige comment. Hier kan ik wat mee.
@Raad_maar_raak! | 28-03-11 | 16:00 Ik zeg alleen dat ik het zonder tikken kan
Helemaal mee eens, alleen veel ouders lukt dat niet omdat ze vooral druk zijn met zichzelf en hun carriëre.
@Raad_maar_raak! | 28-03-11 | 15:34
Het is verkeerD. Geen min kudo gegeven maar op deze constructieve manier gereaguurd.
@Barbatruuk! | 28-03-11 | 15:53
Ow god, ik zeg ook niet dat het slecht is. Ik heb ook tikken gekregen toen ik jong was. Hoorde erbij en nu nog. Is gewoon een manier van opvoeden. Ik zeg alleen dat ik het zonder tikken kan.
Verdiende loon. Alleen een corrigerende tik was ook genoeg geweest hoor.
ps Zo danhttp://gawker.com/#!5589103/how-the-internet-beat-up-an-11+year+old-girl (betere link)
ps Ook vooruitziend de wiki van de /b/ trollers zelf
' As if Jessi hadn't had enough, she released two new videos of herself crying hysterically while her father (a distant relative of Yosemite Sam) and his awesome child-molester mustache (molestache) going completely ape shit bonkers ' encyclopediadramatica.com/Jessi_Slaugh...
ps Wat betreft "you dun goofed", "I've backtraced your emails" & "the consequences will never be the same." en het feit dat 4chan (en het /b/ board) in Japan zit lijkt het mij overduidelijk wie er achter die Tsunami zit.
@Koning van Den Haag | 28-03-11 | 15:48 Daar is genoeg over te vinden, ook qua handleidingen. Maar als je dat van die nachtmerrie meent, zijn die handleidingen verspilde moeite.
Er zijn mensenaktivisten (of dat vandalen zijn, heeft de moderne tijd nog niet kunnen duiden)die het motto hebben ´destroy the world to save it´ (de betekenis van destroy staat nog ter discussie)en je hebt dierenaktivisten die het motto hebben `destroy the human to save the planet´.
Raad_maar_raak! | 28-03-11 | 15:29
Nou ik ben er niet slechter van geworden omdat ik wel eens een pak op mijn donder heb gekregen, ik had het dan ook verdiend.
Tegenwoordig maken kinderen de dienst uit omdat de ouders veel te lief zijn en bang gemaakt worden door de geytenwollensokken figuren van de Raad voor de Kinderbescherming.
Zijn gebit spreekt boekdelen.
@La Vie En Rose | 28-03-11 | 15:44
Klopt. Ik word ook niet bang van een minnetje teveel. Een onderbouwde reactie levert meer op bij mij
@Koning van Den Haag | 28-03-11 | 15:48
Je klinkt enthousiast.... En hoezo 18 jaar??
t is omdat de vader mij voor is.
Over twee jaar zullen we horen dat Jessi inmiddels in een klooster zit en voortaan als non door het leven zal gaan. En hopelijk horen we van die idiote ouders nooit meer wat.
Ik heb zelf geen kinderen, maar ben wel trainer, en iemand een bloedbek slaan hoort er nu eenmaal bij. Ze schoppen mij ook met 8 man, dan mag ik er toch wel eentje vol in zijn kanis slaan? Nou?!
Oke, ik geef toe dat was dus een ongelukje... loop dan ook niet tegen mijn elleboog aan...
@La Vie En Rose | 28-03-11 | 15:40
Ja ok dat snap ik. Maar ik heb het ook over de corrigerende tik met 2 vingers.
Ik heb vroeger inderdaad ook corrigerende tikken gekregen. Iedereen denk ik. Was toen heel normaal (nu blijkbaar ook) en ik neem het ze niet kwalijk.
Maar ik wil je vragen wat jou als ouder meer genoegdoening geeft: je kind een corrigerende tik geven en hopen dat pijn een goede lesgever is of corrigerend optreden zoals ik hierboven aangaf.
Daar waar jij hoopt dat de corrigerende tik misschien als een soort angstaanjagende consequentie wordt gezien kan ik zeggen dat ik mijn kinderen nooit een tik (ook geen zachte) heb gegeven.
Let wel, ik vind niet dat het strafbaar moet zijn om een kind een corrigerende tik te geven. Elk kind is anders en misschien heb ik geluk gehad met de mijne dat ze zo lief zijn, maar ik hoop dat het komt omdat ik ze nooit een tik heb gegeven maar eerder streng toespreek en in de hoek zet.
Hetzelfde geld voor in de kroeg. Mensen die het niet met woorden af kunnen (met hun geest), lossen het op met hun vuisten (fysiek). Misschien een extreem voorbeeld, maar dat helpt de discussie.
Hoe dan ook geloof ik ook dat jou kinderen lief (zullen) zijn.
@La Vie En Rose | 28-03-11 | 15:44
Pfff, dat zou ik ook zeggen als ik in de min stond ;)
Koesje?
Ik sla mijn kinderen overigens enkel en alleen uit zelfverdediging.
-weggejorist-
Raad_maar_raak! | 28-03-11 | 15:34
Reaguurders die zich druk maken over die +/- verdienen ook een corrigerende tik.
Johan Derksen?
vraagstaart | 28-03-11 | 15:33
Mee eensch!
Raad_maar_raak! | 28-03-11 | 15:29
Er is nogal een verschil tussen een corrigerende tik of wat deze halve zool heeft gedaan. Ik heb zelf ook weleens een corrigerende tik gehad en er ook weleens een paar uitgedeeld. Een tik hè, op de billen. No more, no less.
Niet elk kind staat open voor uitleg van ouders of een time out.
gawker.com/?_escaped_fragment_=5589103...
Vooruitziende titel. Door wellicht de extreme stalking draait iig dat gezin en pa door.
@ Zware Majesteit | 28-03-11 | 15:34
Ik denk dat die ouwe straks een gecorrigeerde anus heeft als Bubba met hem klaar is...
Arm schaap.. Heb best een beetje met Jessi te doen. Bubba kan allicht die ouwe een corrigerende tik verkopen.
Daarnaast vallen die -/+ kudo's ook onder de corrigerende tikken. Slaat nergens op, is laf en voegt niets toe aan de discussie. Opvoedkundig dus ook fout!
Beter is om erop te reageren, op het niveau uitleggen wat de reaguurder verkeert heeft gedaan en even bedenktijd geven.
Supernanny FTW
Nou kèn ik kinderen uit zekere wijken waarvan ik het he-le-maal niet erg zou vinden als pa eens een keer flink uithaalde.
Moet-ie wel eerst uit het koffiehuis komen, dat wel.
Maar deze vader: nee. Meisjes slaan, en dan ook nog van 12... wat ben je dan voor loser.
In dit hele drama omtrent Jessica, zouden de ouders juist een paar tikken moeten krijgen.
Die hele soap is zo uit de hand gelopen omdat men niet tegen hun dochter kon zeggen: 'we snappen dat het echt ruk is wat er gebeurd, maar neem geen filmpjes meer op, en ga niet op alles in. Het maakt het alleen maar erger.'
Aan het gezicht van Daddy Mafketel te zien, had ik allang bedacht dat hij alcoholist moest zijn... idioot.
@blikjegrolsch | 28-03-11 | 15:23
Tja, het was ook geen CAPSLOCK day.
Ik had ook een keer zo'n buurman. Hij was dan wel geen internet meme maar sloeg ook in op zijn dochter van drie(gooide een keer een stoel naar haar hoofd) en zijn vrouw. Hij was al een keer eerder de fout in gegaan acht jaar geleden en toen snapte het plots weer. Dat soort mensen houden zoiets toch in hun systeem, en zijn daarom ook nooit te vertrouwen. Het beste is daarom om deze man maar uit zijn parenthood te zetten en vooral dat meisje tegen zichzelf te beschermen door haar als nog een gedegen opvoeding en daarmee ook een beter perspectief op een goede opleiding te geven. Dan is er een retard redneck minder in de wereld.
@Barbatruuk! | 28-03-11 | 15:20 -> *PATS*
Ik voed mijn kinderen op zonder corrigerende tik. Nooit gedaan en nooit nodig. Gaat prima.
Een corrigerende tik moeten geven bewijst alleen maar de onmacht van die ouder. Die heeft het in het verleden niet goed uitgelegd. Hoewel "The Supernanny" echt een tokkieprogramma is, geven ze daar dus echt goede opvoedkundige adviezen.
Kind breekt iets = niet erg, beter opletten
Kind breekt iets herhaaldelijk/expres = meenemen naar naughty corner, op dezelfde hoogte duidelijk toespreken wat kind verkeerd heeft gedaan en tijd afspreken hoe lang kind moet blijven zitten. En je als ouder daar aan houden!
Dit werkt in alle opzichten.
Sarcastisch geef ik online wel eens een corrigerende tik
@blikjegrolsch | 28-03-11 | 15:23
tinyurl.com/5s3awvf
Blijkt maar weer waar opvoeding al niet goed voor is.. tjonge.
Pa kan dus makkelijk ook voor het gedrag van dochterlief verantwoordelijk worden gehouden. Met zo'n pa ben je al zo goed als kansloos. Zielug.
-weggejorist-
Een corrigerende tik hoort erbij maar om nou meteen tot bloedens toe door te gaan hoeft dan ook weer niet. Een dik oog was voldoende geweest.
Mijn dochter heeft de 1e dan Karate dus ik kijk wel lekker uit!
All your IP adresses are belonging to me!
"Consequences will never be the same." En zo is het!
@ Che_cuevara | 28-03-11 | 15:10
Kom che verwacht van jouw wel beter. Doe dan wel alles lezen wat ik post vriend.
Dus speciaal voor jou nog een keer, trolololo :)
Welkom op geenstijl :P
Wel een beetje simpele familie of niet dan?
Ik kende het verhaal niet eens. Even een inzichtje gedaan in 5 minuten, meer heb je niet nodig om te zien dat deze hele familie lichtelijk aan de labiele kant is. Het verbaast me niks dat pa lief zijn dochter slaat.
Nog een linkje met wat updates; knowyourmeme.com/memes/jessi-slaughter...
@Prof. D.A.H. Vintik | 28-03-11 | 15:00
Shut up Meg...
@Jan Vlag | 28-03-11 | 15:09
Nee, da's zijn broer.
TranceEnergy | 28-03-11 | 15:05 |
Eens, en diegene die er allemaal verantwoordelijk zijn laten haar nu helemaal dubbel en dwars in de steek; namelijk haar ouders.
Wat een lamlul die vader. Een domme man met het iq van een half ontstoken steenpuist. Hij had nooit dat bericht op internet moeten plaatsen, daardoor is het alleen maar erger geworden. Die man dacht dat hij 'de kwajongens uit de buurt' wel even bang kon maken. Maar guess again, this is da interweBZz.
Ik hoop serieus voor haar dat ze nu eindelijk een beetje serieuze hulp krijgt. Want je kan erop wachten dat het in de toekomst alleen maar bergafwaarts zal gaan./
Arme Jessi
@netniet | 28-03-11 | 14:57
Juist, een 12-jarige meid vol op haar gezicht slaan.
Ja dan ben je een held, lutser
Zit die man vanavond niet bij Voetbal International?
@dlseth_ | 28-03-11 | 15:03
Dat van die auto wassen snap ik.
Maar heb je zo'n hekel aan je zuster?
@Jan en Alleman | 28-03-11 | 14:47
Die buurman van 100 kilo, daar ben je wel liev tegen?
Toch wel triest voor dat meisje. Die originele filmpjes waren natuurlijk belachelijk, maar kom op, ze was 11. En nu slaat haar vader haar ook nog... heb wel medelijden met haar.
@ Koning van Den Haag | 28-03-11 | 15:02
Trolololo :)
Call the Cyberpolice!!!!!!11!
@necrosis | 28-03-11 | 14:56
Dan moeten ze toch eerst m'n zuster naaien en de auto wassen voordat ik dat soort investeringen ga doen. Kom nou...
-weggejorist-
die vader was gewoon zelf een /b/tard
*aluhoedje opzetten doet*
Ik zou 'm niet doen.
gues what consequences wil never be the SAME!!!!!
sorry als ik dat filmpje schiet ik gelijk weer in de lach, het zou je pa maar zijn.
@necrosis | 28-03-11 | 14:54
Niet altijd: www.youtube.com/watch?v=rmP3N1pY7xk
-weggejorist-
Wat een kerel. Na maanden backtracen was hij eruit, het was dat wicht haar eigen schuld en dus heeft ie mooi woord gehouden.
In een woord een HELD.
@dlseth_ | 28-03-11 | 14:54
Probeer het eens met sigaren van La Aurora en goede Whisky....
@Joris
Sorry voor de dubbelpost.....
*hoopt op genade*
4chan en /b/ .. Twee minuten op die site en ik ben blij dat wij een kudde Jorissen hebben om de gemiddelde dwaas hier in toom te houden.
.
*gooit krat Hertog Jan richting de mod-bunker*
-weggejorist-
@Jan en Alleman | 28-03-11 | 14:47
Vervelend of niet, een 12-jarige meppen is altijd -1000
@Jan en Alleman | 28-03-11 | 14:47
Zijn uw dochters al uit huis geplaatst?
Niet om als eikel over te komen hoor, maar ik vond het kind altijd heel erg vervelend. She had it comming. Niet dat huiselijk geweld goed is, maar wees eerlijk, wie zou d'r niet een ros willen verkopen?
REAGEER OOK