Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Effectief evangeliseren met pedomarinier

lobiblesi.jpg Als bezitter van de heiland in je hartje heb je een opdracht. En die opdracht is het verspreiden van het evangelie. Dat kun je doen door mensen op straat te stalken met gelul over Jericho enzo, alles over dinosauriers uit televisieprogramma's te censureren of door een megalomane ark te bouwen. Maarrrrr je kunt ook een kindertehuis (mirror) in Suriname beginnen ("wist u al dat veel kinderen in Suriname misbruikt (mirror) zijn?") en daar onder het motto "er is hoop" een kind van vier verkrachten. Een betere vertaling van "Jezus wil in je komen" is er niet. Dat is zeg maar "kinderen telkens een nieuwe kans geven". Ja, allemaal heel amen en halleluja, maar er is meer. Zo werden kinderen ook mishandeld door deze discipel die tevens ex-marinier is dus wel weet hoe je effectief moet mishandelen. Lekker weer mensen. Wij verwachten in Moraalridders danwel Uitgesproken EO (als dat nog bestaat) een snoeiharde debunkdamagecontrolreportage waaruit blijkt dat Jezus hier dus niet achter staat. Wel zo handig, want Henk & Hermine (mirror) zijn "uitgezonden" door de evangeliegemeente Lisse & Hillegom. Zo ziet u maar weer: het leger van de Heere is door God op aarde gezet met een speciaal plan. Het wachten is nu op een evangeliegemeente Lisse & Hillegom-oppascentrale.

Reaguursels

Inloggen

Zaak was ook al op 09/02/2011 groot nieuws in Suriname. Toen was de betreffende man nog niet in het gevang. Zie hier PDF van website Korps Politie Suriname: tinyurl.com/6a3h82e

Camilleri | 23-03-11 | 21:24

godbestaat | 23-03-11 | 10:25 |
Vertederend als je in god gelooft en lekker naief.

Mr.Blijheid | 23-03-11 | 20:55

Henk de Graaf dus, met ondersteuning van kerken uit Urk, Roermond en Wapenveld met daarnaast wat individuele sponsors.

.

Mr.Blijheid | 23-03-11 | 20:49

"... en elk kind is er een teveel' is wel een mooie quote, op die site.

Sefrican | 23-03-11 | 20:31

hfakker
Dat kan je nou wel zeggen maar ik heb de bijbel ook gelezen en het grootste deel gaat niet over liefde maar over vergelding, geweld, oorlog en drama. Niet over vrede.
Als jij volgens dat boek wil leven en het als gids neemt, wat zegt dat dan over jou. Is dat niet de reden waarom zoveel gelovigen steeds de fout ingaan omdat ze dagelijks in zulks een boek lezen.

Durotar | 23-03-11 | 19:51

Jezus redt en ga daarna lekker met de kindertjes naar bed. Pedofilie en religie gaan blijkbaar samen door het leven. Geen wonder dat steeds meer mensen hun religie de rug toe heren. Ga maar proberen uit te leggen dat jouw religie vreedzaam, verdraagzaam en met wederzijds respect is. Religie is het gif in onze wereld en maatschappij. Religie is hierbij ten dode opgeschreven behalve voor de ontkennende, onwetende en ongeletterde onder ons.

Independence | 23-03-11 | 18:07

@Ugly Basterd | 23-03-11 | 15:04
Klopt nog steeds geen reut van. Aannames & invullingen!

*naar Under Siege II (Patrick Kilpatrick Mercenary #2) verwijst aangaande 'assumptions are the mother...'.

hfakker | 23-03-11 | 17:47

nance | 23-03-11 | 13:30
Meneer is dus nog niet schuldig bevonden, sterker nog zit er dik in dat hij onschuldig is. Kan mij voorstellen dat een aantal reaguurders zich dan opeens kapot schamen.

Heeft trouwens al iemand geroepen dat "de profeet Mo" openlijk pedofilie predikt?
Overigens geen genade voor schuldige pedofielen: dood door honger/dorst wat mij betreft.

datzouzomaarkunnen | 23-03-11 | 16:40

@ hfakker | 23-03-11 | 12:47

A. Sex, dus ook ontucht, komt voort uit de oerdrang tot voortplanting
B. Vanaf het moment van vruchtbaarheid kun je dus volop en optimaal gebruik maken van de optie om zoveel mogelijk volgelingen te verwekken
C. Sorry, maar maar dat was sarcastisch bedoeld. Excuses hiervoor. Pfff
D. In naam van de heer is alles (schijnbaar) geoorloofd. En anders kan men zich verschuilen achter de vleselijke lusten. Of iets in die strekking. Je kan iig vergiffenis vragen en dan is het "zand erover"
E. Zie B
F. Zieltjes staat voor de kerk gelijk aan afdracht/ abonnementgeld voor de gristenzondagochtendbijeenkomsten
G. Ach, laat maar...

Maar jij doet aardig interessant met jouw opsommingetjes!

Ugly Basterd | 23-03-11 | 15:04

Een 'voormalige werknemer'. Wat was de relatie tussen deze en de verdachte? Is er al bewijs? Eerst goed uitzoeken. Man is nog niet veroordeeld maar op GS al wel 10x gekruisigd.

PG4161 | 23-03-11 | 15:00

Ik mis nog even de volledige naam van Henk de G. (want zo rolt GS normaliter). Verder prima topic van deze solliciteermeneer/mevrouw.

Korreltje Zout | 23-03-11 | 14:50

bereidt =bereid

mooiisnietlelijk | 23-03-11 | 14:05

nance | 23-03-11 | 13:36
Hij is nog niet veroordeeld.
Als hij het wel gedaan heeft zal de stichting niet achter hem staan.
Ik hoop van harte dat wat er in die nieuwsbrief staat waar is.
Overigens is het naar mijn mening wel zo dat, zelfs al heeft hij dit wel gedaan, hoe erg ook, dat Jezus wel bereidt is het hem te vergeven. Moeilijk voor te stellen.. ook voor mij, maar daar geloof ik wel in. Er moet dan wel oprecht berouw,spijt etc. zijn

mooiisnietlelijk | 23-03-11 | 13:43

@mijzelf
Oops: 'niet fijn vindt'

nance | 23-03-11 | 13:33

@Oyibo
Gelukkig maar, het is opgelost. Het blijkt allemaal veroorzaakt door de vijand van God die het werk van Henk en Hermine 'niet fijn' vinden

nance | 23-03-11 | 13:30

Oh leuk, een religie-topic. Dát zie je niet vaak op GS! Leer ik het afvoerputje van de samenleving weer wat beter kennen.....

IWAB | 23-03-11 | 13:26

Jacco en Richard hadden het ook erg naar hun zin gehad.

Oyibo | 23-03-11 | 13:14

@Durotar | 23-03-11 | 12:14
U lijkt er een mooi staaltje oogklepperij op na te houden:
Joseph Stalin
Pol Pot
Idi Amin
A. Hitler
J. Caesar
Napoleon
Calicula
Mao Tse Tung
Genghis Khan
Vlad the Impaler
Alva de Toledo
Kim Il Sung
Nero (de gristen slachter btw)
...

hfakker | 23-03-11 | 13:08

alweer een aan de schandpaal. je moet wel durven om nog pedo te zijn.

ministerpronk | 23-03-11 | 12:53

ha dat had ik niet verwacht van die nep-bloemendaalers uit hillegom

frank de vos | 23-03-11 | 12:49

@Ugly Basterd | 23-03-11 | 11:20
Dit is wel heel erg een 1 + mies = touwtjespringen redenering
A. Wie probeert iemand te bezwangeren?
B. Wat heeft wel/niet vruchtbaar zijn er mee te maken
C. Je kunt iemand voor die tijd niet bezwangeren, want kan niet
D. Hoezo in naam van de heer?
E. Hoezo zieltjes?
F. Hoezo geld?
G. Hoezo 'heer iets doen voor geld'?

Da's 7 vragen wat logica en zinsopbouw en argumentatie betreft...
(Zalig de armen van geest)

hfakker | 23-03-11 | 12:47

@mijzelf. oops. dat 'beeld' hadden jullie al

nance | 23-03-11 | 12:46

De geschiedenis maar ook de hedendaagse praktijk leert dat daar waar geloof sterk aanwezig is, wreedheden toenemen. Intens geloven creëert intens haten en intens geweld. Alleen Slechts daar waar religie aan kracht inboet kan een samenleving humaan worden.

Durotar | 23-03-11 | 12:14

Die laatste zin kon wat beter, voor de rest een prima stukje.

Stoppenkast | 23-03-11 | 12:07

Markies de Schade | 23-03-11 | 12:06
klopt

godbestaat | 23-03-11 | 12:07

godbestaat | 23-03-11 | 11:39 |
Was het nou zo moeilijk?

En neem een voorbeeld aan Quagmire boven je. Die staat qua geloofwaardigheid mijlenver boven jou. En zeker voor wat betreft taalvaardigheid.

Markies de Schade | 23-03-11 | 12:06

Durven reaguurders geen mariniers te bashen? Procentueel zijn er nu meer kindermisbruikers onder (ex-)mariniers dan onder christenen, zelfs als je alle paapse priesters meetelt.

Guido | 23-03-11 | 12:05

@reko | 23-03-11 | 10:45
U wilt het gehalte hoogopgeleiden drastisch omlaag helpen hier? Dat lukt heur!
"Kortom er zijn vandaag de dag veel kinderen in nood in Suriname en elk kind is er een te veel !"

hfakker | 23-03-11 | 11:56

@reko | 23-03-11 | 10:45
U wilt het gehalte hoogopgeleiden drastisch omlaag helpen hier? Dat lukt heur!
"Kortom er zijn vandaag de dag veel kinderen in nood in Suriname en elk kind is er een te veel !"

hfakker | 23-03-11 | 11:56

-weggejorist-

alberecht | 23-03-11 | 11:54

@hfakker | 23-03-11 | 11:50
= "verbazingwekkend WEINIG vragen lijken te zijn"

hfakker | 23-03-11 | 11:52

@Abelardus | 23-03-11 | 10:32
Het betreft sollicitant, dus ongetwijfeld nauwlettend gescreend door Johnny Quid aka de gristenbasher, wellicht weer pupil van BertBrussen.
De 'tendens' lijkt gristenbashen scoort, dus moet.
En nu niet 'ze pesten alleen maar omdat ze jaloers zijn', neen mede-gristenen in de wereld. Dat er eea aan de hand is klopt.
Katholieke kerk misbruik
Ander misbruik
gristen-partijen hypocrisie
Jezelf met je ideologie boven anderen plaatsen
Uitgaan van je gelijk
Zelfverrijking
Gaan voor je gelijk, ipv interesse in de ander
etc etc

Gek genoeg, hoewel niet zo heel gek, is het gedrag van Jezus postuum zelden/nooit als onwenselijk of verwerpelijk gestigmatiseerd. Het gedrag van gristenen wel.
Dé misvatting bij veel (mede-)gristenen lijkt dan ook dat zij 'aanvallen' (bashen) op hen, hun gedrag of hun leer, ervaren als aanvallen op Diegene die zij aanbidden.
Volgens mij een knap staaltje spijker > kop.
Nog meer raars: de man waar het dus allemaal om draaide 2000 jaar geleden en volgens aanhangers nog immer, was dus juist degene die 'de eigen soort' aansprak op hun misvattingen en doorn-balk gedrag. Farizeeërs, zijn eigen discipelen, schriftgeleerden die hoeren wilden stenigen (want foei).

Tot de mooiere uitspraken behoren dan ook volgens mij:
En wat ziet gij den splinter, die in het oog uws broeders is, maar den balk, die in uw oog is, merkt gij niet?
"... zonder zelfzucht of ijdel eerbejag; doch in ootmoedigheid achte de een de ander uitnemender dan zichzelf; en ieder lette niet slechts op zijn eigen belang..."
Of de ook wel bekende: wang-klap-andere wang

Sta je dan met je (mijn) goede gedrag...
Uiterst leerzaam weblogje wat dat betreft hier heur.

Zo'n @Markies de Schade | 23-03-11 | 10:28 | | Reageer+ | 1 heeft bijvoorbeeld best een punt, qua excuses. Trots is niet des gristenen. Het ferm aanspreken van soortgenoten en het aanpakken van uitwassen weer wel.
Anywaytjes, ben ik van mening dat 'wij' gristenen wel degelijk een boetekleed moeten aantrekken en eens zeer zelfkritisch en zelfreinigend te werk mogen gaan.

Overigens ben ik van mening dat er onder de bashers verbazingwekkend vragen lijken te zijn aan het schamele groepje dat hier de kop op steekt.
geestig en het onderbuikgevoel bevredigend ongetwijfeld, maar weinig scherpzinnig of spitsvondig, me dunkt.

hfakker | 23-03-11 | 11:50

Hé geenstijl, kunnen jullie ff checken of die twee beroemde tennissers op Henk en Hermine hun hyves er ook bij horen?

henkie5351 | 23-03-11 | 11:46

Focale vulvitis | 23-03-11 | 10:02

Ik vind het helemaal niet erg om een keer geen eerste post te hebben hoor! Maar daarom hoef je nog niet zo van leer te trekken... Maar Joris heeft daar een passende oplossing voor!

eerstneukendanpraten | 23-03-11 | 11:46

Tommato | 23-03-11 | 11:10

Nee hoor, die schud ik zo maar uit mijn mouw! Veel succes nog met reaguren!

eerstneukendanpraten | 23-03-11 | 11:43

@godbestaat | 23-03-11 | 11:39
Sorry, maar ik denk niet dat Jezus zo zou reageren op hem. Reageer aub zoals Hij dat zou doen.

Quagmire | 23-03-11 | 11:42

Markies de Schade | 23-03-11 | 11:33
Woon je in een achterstandswijk misschien, als ik dit lees komt het woord TOKKIE bij me boven. Blijf in jou wereldje, dan zal ik het ook doen. Ik voel me niet verantwoordelijk voor deze vieze vunzige kereltje die zich christen noemt. Verdiep je eens in het christendom, en kijk niet alleen zoals hier bij GS alleen naar zulke vieze mannetjes, ik moet er niet aan denken als dit mijn kinderen zou gebeuren, gewoon de kloten eraf hakken!!! Dit is mijn antwoord, en probeer jij van je tokkie gewoontes af te jkomen.

godbestaat | 23-03-11 | 11:39

Markies de Schade | 23-03-11 | 11:07

Ik bied bij deze mijn oprechte en diepe excuses aan voor alle verschrikkelijke daden, woorden en gedachten van mijzelf en al mijn medemensen die zich christen noemen. Mijn God leert mij mijn naaste lief te hebben als mijzelf en ze geen kwaad te doen. Wanneer dit soort daden gepleegd worden druist dit regelrecht tegen het christelijk geloof in en de opdracht van mijn God. (en nee, liefhebben is niet gelijk aan sex. Jezus had iedereen lief maar had met niemand sex. Dus aub niet te makkelijk op dat kleine aspect gaan reageren.)

Quagmire | 23-03-11 | 11:37

@Joshua | 23-03-11 | 11:27
Nee, dat moet zijn; Robert M is een vieze homofiele pedoseksueel.

ojédiaré | 23-03-11 | 11:34

godbestaat | 23-03-11 | 11:15 |
Allereerst hoor je me boeren, recht in je gezicht. Gewoon, uit minachting. En omdat het kan.

Voor de rest: als je een vraag stelt, krijg je gewoon antwoord. Een voor jou misschien achterlijk atheïstisch randdebiel antwoord, maar een antwoord just the same.

Ik heb van jou dus nog steeds niets gezien wat in de verste verte ook maar lijkt op een distantiëring van de gristelijke dekmantel van Pedomarinier. Maar wellicht lees je selectief. Zoals wel meer van je achterlijke soortgenoten doen.

Daarom, nogmaals, waar blijft jouw antwoord?

Markies de Schade | 23-03-11 | 11:33

@mooiisnietlelijk | 23-03-11 | 10:10
Als zou blijken dat in het district van de commissaris, en onder zijn verantwoordelijkheid de meest walgelijke misdaden plaatsvinden en dat de commissaris daar, al dan niet direct, een rol in speelt in de negatieve zin of had kunnen spelen in de positieve zin. En dat de misdaden zich op grote schaal ook in andere districten afspelen. En de commissaris alles zou proberen te bagatelliseren en weg te moffelen. Ja, die vergelijking is snel gemaakt.

ojédiaré | 23-03-11 | 11:31

Robert M heeft ruim 80 kindertjes misbruikt.
Robert M is homo, want hij had een mannelijke partner.
Homo' s zijn vieze pedoseksuelen.

In het kort Geenstijl logica :)

Joshua | 23-03-11 | 11:27

@stoerebink | 23-03-11 | 11:14
Henk wie? Wat is zijn achternaam? Zo weet de commissie Deetman natuurlijk niet wie ze allemaal in hun vertraag- en hupindedoofpotonderzoek moeten opnemen.

ojédiaré | 23-03-11 | 11:22

Tja... Je kan er niet vroeg genoeg bij zijn! Meisjes vanaf het moment dat ze vruchtbaar zijn proberen te bezwangeren. En voor de zekerheid ook voor die tijd. KOTS!
En dat alles uit naam van den heer. Hoe meer zieltjes, hoe meer geld. Want ook de heer doet niets voor niets.

Ugly Basterd | 23-03-11 | 11:20

Markies de Schade | 23-03-11 | 11:07
Gristengek? Mij zo noemen, en dan nog een serieus antwoord van mij verlangen? Als ik jou uitscheld voor achterlijke atheistische randdebiel, en dan wat vragen, wat hoor ik dan van jou?

godbestaat | 23-03-11 | 11:15

Dikr | 23-03-11 | 10:17 | + 0 -
Zo'n 35% van de pedofielen is vrouw, dus echt veel zoden aan de dijk om pedofilie te voorkomen zet dat niet. Sterker nog; de geaccepteerde gedachte dat pedofilie alleen onder mannen voorkomt is de grootste drijfveer achter veel misbruik. Vrouwen kunnen namelijk ongestoord hun ding doen.

Nulhypothese | 23-03-11 | 11:13

oh ja en God bestaat niet, sinterklaas ook niet trouwens

HUHH??? | 23-03-11 | 11:12

Geloof is kansloos!

HUHH??? | 23-03-11 | 11:11

@eerstneukendanpraten | 23-03-11 | 11:06
Bent u nou daadwerkelijk dik 12 minuten bezig geweest om een bijpassende quote uit de bijbel te vinden, of lijkt dat maar zo?

Tommato | 23-03-11 | 11:10

@godbestaat | 23-03-11 | 10:25
U kunt die god van u vertellen dat met mij ook niet te spotten valt. Hij kan het goedmaken door deze Christelijke stadsmarinier, en ach waarom niet alle Refopedo's, onmiddellijk te voorzien van een permanente koortslip met de size van een DvDtje. In hel dat is!

ojédiaré | 23-03-11 | 11:10

Christinani ad Leones, Christianae ad Lenones !!

Marcus Porcius Cato | 23-03-11 | 11:09

godbestaat | 23-03-11 | 10:55 |
Als jij nou eens je goede wil toont en ermee begint, noem het boete doen. Christelijk plichtsbesef van mijn part. Omdat misbruiken onder de dekmantel van naastenliefde en moreel vertrouwen een van de meest walgelijke vormen van verraad is.

Dus, gristengek, ik wacht af. Nou?

Markies de Schade | 23-03-11 | 11:07

Tommato | 23-03-11 | 10:50

Wat dacht u nu zelf? Maar zalig zijn de eenvoudigen van ziel, want zij erven het koninkrijk Gods!

eerstneukendanpraten | 23-03-11 | 11:06

@Jaimy Fox | 23-03-11 | 10:59
Vervang religie voor machtspositie, en pedofilie voor ieder sexueel misbruik mogelijk, en dan kun je het toepassen op het gehele spectrum.

Tommato | 23-03-11 | 11:04

Religie maakt meer kapot dan je lief is.

Deze 'geiland' is enger dan eng, en het wordt tijd dat er geen man meer met kinderen mag 'werken'.
Geen zwemleraar, geen scouting, geen kdv's.
Een béétje vent wíl dat ook helemaal niet, dus per definitie, wat mij betreft, verdacht...

JIP! | 23-03-11 | 11:03

@Uriël Fack | 23-03-11 | 10:59
Precies, net zo als die Belgische leraar die er in geluisd werd door een collega en zijn leerlingen. *Begint toch alvast met een lus en wat knopen*

Tommato | 23-03-11 | 11:03

Gugong | 23-03-11 | 10:55 | + 0 -
Het ligt er een beetje aan hoe snel de groep afstand neemt van de vergrijpen.
Er is bijvoorbeeld ook een schrijver die beweert dat kindermisbruik een rite is van een satanische sekte die zich in de kerk heeft ingebed.
www.amazon.com/Lucifers-Lodge-Satanic-...
www.slideshare.net/czaragon/lucifers-l...
En voor de vrienden van de islamisatie.
Wie zegt dat Bin 666 niet kan zijn?

Einde van de Domheid | 23-03-11 | 11:00

Religie + pedofilie = match made in heaven

Jaimy Fox | 23-03-11 | 10:59

Ik lees dat de man aangegeven is door een medewerker, nadat een kind iets gezegd had. Dan ben je nog steeds alleen maar verdacht en bestaat de kans dat het niet waar is. Jullie veroordelen die man nu. Misschien terecht, maar misschien onterecht en dan past het om je in te houden.

Uriël Fack | 23-03-11 | 10:59

@reageerbuis | 23-03-11 | 10:54
Helaas las ik na mijn snelle ondoordachte zwitsal post pas dat het hier ging om de primuscoitussecundusparlatus, dan zijn beide vragen inderdaad irrelevant

Tommato | 23-03-11 | 10:58

Quagmire | 23-03-11 | 10:41 | + 1 -
Hoe kom je aan die overtuiging? Het zou best kunnen hoor, daar niet van, maar ik heb er niets over gehoord. Ook niet dat ze christen zouden zijn overigens.

Gugong | 23-03-11 | 10:58

Het wordt tijd voor Dante's Goddelijke Komedie.

Einde van de Domheid | 23-03-11 | 10:55

Markies de Schade | 23-03-11 | 10:45
Jij maakt daar mijn soortgenoot van. Maak jij dan maar excuses voor alle verschrikkelijke vunzige praktijken die door atheisten wordenbgadaan

godbestaat | 23-03-11 | 10:55

godbestaat | 23-03-11 | 10:31 | + 0 -
Niemand beschouwt alle christenen als pedofielen alleen omdat een paar van hen het zijn (nou ja, meer dan een paar), maar gelovigen moeten eens ophouden met te roepen dat omdat iemand iets doet wat "de groep" niet leuk vindt, deze persoon dan niet bij die groep hoort. Net zoals moslimterroristen niet ineens geen moslims meer zijn omdat "echte moslims" zoiets niet doen. En net zoals Katholieken niet Hitler met terugwerkende kracht uit de kerk kunnen zetten omdat ze hem niet lief vonden, overigens.

Gugong | 23-03-11 | 10:55

@Godwint | 23-03-11 | 10:46
Als een geenstijler een kind zou verkrachten dan wordt-ie afgebrand en kapotgecomment. Tot nu toe neem jij weinig afstand van het gebeurde, en dat benauwt me.

rara | 23-03-11 | 10:55

@Tommato | 23-03-11 | 10:50
Kan wel zien dat u niet vaak meeleest op GS.

reageerbuis | 23-03-11 | 10:54

@Focale vulvitis | 23-03-11 | 10:02
Het waren vier niet zo fijne dagen!

RNIP
Focale vulvitis
19-03-2011·23-03-2011

Tommato | 23-03-11 | 10:53

Je haren zouden al te berge moeten rijzen bij de volgende zinsnede op die website:

"... Kinderen groeien vaak op zonder een vader, missen liefde,..."

Dan gaat meneer dus even de "vader" uithangen hier!

De Stramme Kabouter | 23-03-11 | 10:53

@eerstneukendanpraten | 23-03-11 | 10:02
Ik begrijp ook niet wat men hier met marinier bedoeld.

reageerbuis | 23-03-11 | 10:52

Zouden deze mensen ook worden terug gestuurd net zoals meneer merk, ik hoop het, want dan kunnen we alle criminele Surinamers die kant weer op sturen. Los daarvan is pedoseksualiteit en mishandeling van kinderen een verderfelijk goed.

Tommato | 23-03-11 | 10:51


Die zien we nooit meer terug. Laat dat maar aan zijn medegevangenen over.

Superior Bastard | 23-03-11 | 10:51

@eerstneukendanpraten | 23-03-11 | 10:08
Heeft u de sarcasme mode aan? Of bent u daadwerkelijk zo naïef?

Tommato | 23-03-11 | 10:50

reactie hier word ik net zo ziek als de acties van zo'n pedo.
Het lijkt wel of mensen euforisch worden van misbruik omdat het op een christen kan worden afgewenteld.
Het zal gvd je dochter maar zijn die zoiets overkomt.

vagehond | 23-03-11 | 10:46

Als iemand die op GeenStijl reaguurd een kind verkracht wil dat dan ook zeggen dat alle reaguurders pedofielen zijn. En moeten we dan GeenStijl ook maar opheffen, omdat enkelen er een nogal achterlijke gedachtengang op nahouden zoals een werkelijke roze wereldheerschappij? Kom op mensen. Stop met generaliseren!

Godwint | 23-03-11 | 10:46

Even een ztukje theolozjie dan, zo op de late ochtend. God is niet zozeer 'een wazig iemand' tot wie wij ons als andere 'iemanden' kunnen verhouden (en op wie we dan boos kunnen worden of die we kunnen haten). Dat is een voorsteling die zo in de late middeleeuwen is opgekomen. Zeg liever 'esse est deus', zoals Meister Eckhart, om het eens zo te zeggen: God is meer mijzelf dan ik mijzelf ben. Hoplakee!

Abelardus | 23-03-11 | 10:46

godbestaat | 23-03-11 | 10:31 |
Ik heb je nog geen excuses zien maken voor je soortgenoot in Paramaribo, randdebiel.

Markies de Schade | 23-03-11 | 10:45

Er wordt ook gewoon door de marinier aangekondigd dat hij de kinderen iets wil aandoen!

Ik citeer (zie www.lobi-blesi.nl/page8.php):
"Kortom er zijn vandaag de dag veel kinderen in nood in Suriname en elk kind is er een te veel!"

reko | 23-03-11 | 10:45

Jezus haat webdesign?

sjaakdeslinksesul | 23-03-11 | 10:43

Ik ben ervan overtuigd dat Fritzl, ome Ad van de pedopartij en Robert Mikelson overtuigd Atheist zijn.
Atheisme=pedofilie.

Quagmire | 23-03-11 | 10:41

VaVanCulo | 23-03-11 | 10:33
Ik denk dat er wel degelijk veel aandacht besteed werd aan de passieve en bedrijvende werkwoordsvormen van "nemen".

Markies de Schade | 23-03-11 | 10:41

*dyslexie waarom haat jij mij zo !

HonderdEnEen | 23-03-11 | 10:38

godbestaat | 23-03-11 | 10:31

Als je nou eens gewoon gaat nadenken zou je denken dat een normaal denkend mens niet in één of ander wazig iemand kan of wil geloven, snap niet dat mensen die geloven alles zo kunnen draaien dat Hij, God, er niets aan kan veranderen, als hij niet met zich laat spotten kan Hij zich gerust bij mij melden, ik laat ook niet met mij spotten!!!!!

DikkeGertje | 23-03-11 | 10:38

*min één 2de "is".

HonderdEnEen | 23-03-11 | 10:37

Godbestaat is een trol.
Succesfull troll was succesfull...

Renkum0317 | 23-03-11 | 10:37

Hallo Sollicitant!

ChillBill | 23-03-11 | 10:37

Blijft de vraag over, in hoeverre is de organisatie aansprakelijk is voor dit mogelijke misdrijf ?

HonderdEnEen | 23-03-11 | 10:36

He, bah. Alwéér een pedo. Die kunnen wat mij betreft niet vroeg genoeg gelynched worden.

Steilloos ten Onder | 23-03-11 | 10:35

Inmiddels hebben de relio's de reaguurderspanelen ontdekt en moet de schade hier nog enigszins worden beperkt. Ik heb slecht nieuws voor de sprookjesaanbidders. De realiteit cq waarheid heeft u al achterhaald en de schade aan uw doctrine is onomkeerbaar. *juicht*

Stroopdoos | 23-03-11 | 10:34

@ Godbestaat

Nederlands was vast niet een van de vakken op de zondagsschool..........

VaVanCulo | 23-03-11 | 10:33

Voor deze topics wenden wij ons toch doorgaans al tot de (mindere!) bijdragen van Johhny Quid? Ga elkaar nou niet in de wielen rijden jongens!

Abelardus | 23-03-11 | 10:32

Ceremonieel straffen op het dorpsplein.
Sleep het altaar naar buiten. Leg vieze Henkie daar met zijn ballen bovenop. Pak de 20 kilo wegende statenbijbel uit de kerk en laat deze vanaf 10 meter hoogte op vieze Henkie zijn scrotum pleuren.
Daarna bebloed en wel in zee tussen de reefsharks deponeren. Ja ik ben mild vandaag.

slootschurftklootzak | 23-03-11 | 10:31

Ik geloof heilig dat deze kinderneukerT een oprecht Gristen was

Dan geloof je meer dan mij.

godbestaat | 23-03-11 | 10:31

Halelulla

Boomschade | 23-03-11 | 10:30

@Mr.Blijheid | 23-03-11 | 10:14
Hoe kan iemand die niet bestaat een klootzak zijn?

rara | 23-03-11 | 10:29

godbestaat | 23-03-11 | 10:17 |
Ach gut, een uit de 'kudde' die moet worden beschermd. Nou speciaal voor jou dan: Ja. Dat moet.

Ik geloof heilig dat deze kinderneukerT een oprecht Gristen was. Anders moet je aan die idioterie niet beginnen. Dat je daarnaast een zieke klootzak bent is door het geloof niet te verhelpen. Wel handig als dekmantel.

Jezelf moreel boven anderen plaatsen is recht evenredig aan het jezelf moeten aantrekken van onheil en leed dat in naam van je overtuiging wordt gepleegd. Dus daar hoort distantiëren ook bij ja. Hardop uitgesproken.

Dus: waar blijft jouw excuus?

Markies de Schade | 23-03-11 | 10:28

Relio's zijn ten dode opgeschreven met hun valse prietpraat en ze weten het. De ene leugen na de andere om gehoorzame aanhang te verzamelen waarna je je kinderen mag offeren en de kerk-kas op peil houden. Nog een paar jaartjes en de kerk/moskee stort in met behulp van de sloophamer.

Stroopdoos | 23-03-11 | 10:27

Je bent als gristen nu eenmaal afhankelijk van aards leed.. is het er niet genoeg, dan creëer je het gewoon.
Zonder 'empathie' kun je niet aan dit werk beginnen, het is een toelatingseis voor de Hemel, want eenmaal daar aangekomen, heb je empathie, meelij en geveinsd altruïsme helemaal niet meer nodig.. dat zijn activiteiten voor het aardse bestaan!
Je ziet dus dat de Ware Gristen, eenmaal de Hemelpoort gepasseerd, thuisgekomen, eindlijk zichzelf kan zijn!
Een egoïst die eindelijk dicht naast zijn/haar God zit, om neer te kijken op de rest van de onwetende mensen die zonder God anderen helpen, omdat ze dat oprecht doen, zonder ego-doel ná de dood.
Ook mooi is de aardse worsteling met je eigen wangedrag, dus hoe mee pedo je bent, hoe harder je worstelt met jezelf, hoe meer je lijdt, hoe dichter je bij God komt.
En de slachtoffers; het woord zegt het al, offeren doe je aan God immers!
Prachtig, religie...

Causa Sui | 23-03-11 | 10:25

Mr.Blijheid | 23-03-11 | 10:14
Ik wil je even waarschuwen voor wat je zegt, pas op God laat niet met zich spotten !!!!!. Onthoud een ding, zulke dingen wilt God niet, als jij kinfderen misbruik, dan zal jouw familie het ook niet toejuigen, of is je hele familie dan klootzakken?

godbestaat | 23-03-11 | 10:25

Ik begin zo langzamerhand te geloven dat kleuterneukerij een basisrecht voor grrristenen is. Voel de aanwezigheid van god tot op het bot.

Karel Kruizenruiker | 23-03-11 | 10:24

@mooiisnietlelijk: Verantwoordelijk mate van verplichting en aansprakelijkheid jegens derden. Dit eindigt niet altijd bij de pleger maar begint bij de bron....

Dutchc0w | 23-03-11 | 10:21

Jezus heeft een plan met mensen uit Hillegom, staat in evangeliegemeente, ben ik blij dat ik daar niet woon.
pffff wat word ik gek van dat ggrristentuig

DikkeGertje | 23-03-11 | 10:17

Markies de Schade | 23-03-11 | 10:13
Je geeft geen antwoord op mooiisnietlelijk, lijkt me wel redelijk om dit te doen. Even in de spiegel kijken kerel, dan kun je bij je zelf blijven.

godbestaat | 23-03-11 | 10:17

*zucht*
Elke man die op vrijwillige basis met kinderen wil werken op plekken met weinig toezicht zoals tehuizen of dag- en nachtopvang moet je eigenlijk per definitie wantrouwen, doorlichten en controleren. Lullig voor de goedzakken maar het voorkomt heel veel ellende. Er zitten gewoonweg te veel misbruikers tussen om iedereen het voordeel van de twijfel te gunnen.

Dikr | 23-03-11 | 10:17

ROFL@vraagstaart | 23-03-11 | 10:12

Biff Eagleburger | 23-03-11 | 10:14

God moet een gore klootzak zijn!

Mr.Blijheid | 23-03-11 | 10:14

@mooiisnietlelijk | 23-03-11 | 10:10

Lekker de moraalfag uithangen, vanuit het gristelijke geloof, en dan een kind van 4 verkrachten. Ik wil het niet op de spits drijven, maar ze vragen er toch wel een klein beetje om.

Biff Eagleburger | 23-03-11 | 10:14

mooiisnietlelijk | 23-03-11 | 10:10 |
Het feit dat je jezelf Gristen noemt is reden genoeg om je voor je achterlijkheid een leven lang te moeten excuseren. Tezamen met de mallotigheid die de rest van die bende uithaalt.

Stoppen met zeiken dus.

Markies de Schade | 23-03-11 | 10:13

Zonder gods harde lans diep in je lijf gestoken wordt het natuurlijk helemaal niets met je als kind. Geloven is leuk en voel de liefde van Jezus als je aarsje wordt open gescheurd.

faz | 23-03-11 | 10:13

Uit de bundel "je zus redt het niet" de limmerik wishful thinking

Aan de Marowijnerivier
Woont een klein meisje van vier
Boven de deur van haar huis
Hangt een levensgroot kruis
't Is de lul van een ex-marinier

vraagstaart | 23-03-11 | 10:12

Zal wel weer aan het bier of spontane dyslectie liggen maar ik lees toch steeds "homo lesbi kinderhuizen".

wel/niet | 23-03-11 | 10:12

Tijd om eens drastische maatregelen tegen kindermisbruik.
Te beginnen bij Robert M.
Op zoveel misbruik van kinderen staat maar één straf: doodstraf.

Duidelijk signaal en blijkbaar zeer noodzakelijk om kinderen te kunnen beschermen.
Veel kinderen kunnen daardoor hun leven lang getraumatiseerd raken.

Daarom dat soort ontzettende klootzakken direct permanent uit de samenleving verwijderen. Voorgoed.

lion@night | 23-03-11 | 10:11

Goh, ik wist niet dat zulke dingen bij niet-gelovigen niet voorkomen, weer wat geleerd.

godbestaat | 23-03-11 | 10:11

Stel je voor dat een agent een verkrachting begaat; moet de commisaris dan ook uitleggen dat hij daar niet achter staat?
Stel je voor dat een bouwvakker iemand een stuk beton op zn kop gooit, moet de uitvoerder dan uitleg geven dat een echte bouwvakker dat niet hoort te doen?
Moet de EO of een christen dan verantwoording afleggen voor een daad van een individu die zegt christen te zijn?
Geen enkele oprechte christen staat hierachter..
Lekker gemakkelijk christen-bashen.. Het wordt hier wel een beetje voorspelbaar..

mooiisnietlelijk | 23-03-11 | 10:10

Braakbal | 23-03-11 | 10:07

U loopT
U betaalT
U redT, dus je zus ook!

eerstneukendanpraten | 23-03-11 | 10:09

Klassiek daderprofiel onderhand. Blanke vijftiger met filantropische rotkop en dubbele agenda. De bloggende viespeuk Cees Chamuleau is trouwens al weer op vrije voeten, zie ik.

Ad Hominem | 23-03-11 | 10:09

Als je gelooft in god, dan mag alles... je hebt namelijk een eeuwigdurende aflaat voor je misselijk gedrag... en als bonus kom je nog steeds in de hemel... want geloven is leuk! www.gelovenisleuk.nl/

All | 23-03-11 | 10:09

Vooral geen voorbarige conclusies.

Deze man is bijvoorbeeld ook vrijgeproken:http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2010/06/volkskrant_pedoblogger_groet_u.html

ceesincambodja.wordpress.com/

bookie | 23-03-11 | 10:09

Haagse-Geertje | 23-03-11 | 10:04

Alleen bij de gristelijke religie. Bij onze moslimvrienden komt dit toch niet voor? En ook homosexualiteit niet! En wie kijkt er nu op een geytje meer of minder...

eerstneukendanpraten | 23-03-11 | 10:08

Hop kom bij de kerk en krijg dikkepiemol in je kont jezus red..

Braakbal | 23-03-11 | 10:07

En Jezus zeide:"Laat de kindekes tot mij komen". Dit namen ze waarschijnlijk iets te letterlijk...

eerstneukendanpraten | 23-03-11 | 10:07

religie is hot volgens mij, ze kunnen er niet over uit

godbestaat | 23-03-11 | 10:06

Religie=Pedofilie

Dutchc0w | 23-03-11 | 10:06

Kinderneuqers en religie gaan hand in hand

Haagse-Geertje | 23-03-11 | 10:04

Tijd voor een peloton mariniers lijkt me. Maar dan wel een vuurpeloton.

vraagstaart | 23-03-11 | 10:03

En het is GERT en HERMIEN godverdomme. Dat julle dat nu NOG niet weten, waarde redactie!

eerstneukendanpraten | 23-03-11 | 10:03

Toch snap je de bemoeizucht niet, sommige problemen lossen zich immers vanzelf op:
"Ook de criminaliteit bij de jeugd breidt zich uit."
"Het HIV-probleem neemt toe door onvoldoende voorlichting."

kapotte_stofzuiger | 23-03-11 | 10:03

Was Ad dan ooit marinier?

eerstneukendanpraten | 23-03-11 | 10:02

-weggejorist en opgerot-

Focale vulvitis | 23-03-11 | 10:02

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken