Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Commandant doet foekie foekie op marineschip

decommandant.jpg En voor het traditionele gepruts bij onze strijdkrachten schakelen we over naar de marine. Om precies te zijn het bevoorradingsschip Hr. Ms. Amsterdam. Hét Fast Combat Support Ship van de Koninklijke Marine voer vorig jaar onder leiding van commandant Gerrit Nijenhuis richting de Somalische kustwateren om daar piraten te bestrijden. Maar de godganse dag ronddobberen in de hoop een paar slecht bewapende qatkauwers in een lek roeibootje te kunnen arresteren gaat op ten duur ook vervelen. Vandaar dat Gerrit wat afleiding zocht. Tussen de benen van zijn eigen vrouwelijke personeel bijvoorbeeld. Zo blijkt de getrouwde commandant tijdens een uitzending foekie foekie te hebben gedaan met een vrouwelijke bemanningslid. Onder het oog van de volledige bemanning! Hoofd Logistieke Dienst Bregje Heijmans zou na afloop van de missie zelfs een door Nijenhuis ondertekende gratificatie hebben gekregen wegens 'uitzonderlijk functioneren’. Uhuh. Dat kunnen we ons voorstellen. Dat relaties op de werkvloer bij defensie verboden zijn, weten we sinds het buitenechtelijk geneuk van CDA-spindokter Jack de Vries. Echt verbazen dat de leiding alles heeft gedaan om deze kwestie uit de media doen we dus niet. Misdragingen bij de marine zijn ook niet nieuw. Benieuwd of Hans 'huppekee erin' Hillen het aanstaande spoeddebat wederom gaat overleven. Zoekt u ondertussen even mee? LTZA1 Bregje moet ergens HIERRRR op de foto staan. Schip ahoy!

Reaguursels

Inloggen

waar komt toch die vislucht vandaan?

zeiksmurf | 19-03-11 | 21:15

Uit betrouwbare bron dat zijn straf een bevordering is tot KTZ. Een gebruikelijke straf dus weer...

BertBroodBakker | 19-03-11 | 15:48

@liggend_streepje | 18-03-11 | 13:33
ik hoop het toch niet voor gerrit......

ùåø | 19-03-11 | 10:59

Meneer de scheepscommandant in die nieuwsbrief: “I love it when a plan comes together”. Mwoehahahahaha!!!!

Reykjavik | 19-03-11 | 10:21

@Reinaert | 18-03-11 | 14:29
Deze man is een schande zonder zijn uniform.

ojédiaré | 19-03-11 | 01:12

Ik hoor net dat ze de gegallonneerde geylaard boven Libie willen droppen zodat hij de vrouwelijke bodygards van Mac Daffie kan uitschakelen met zijn weledelgestrenge KIM-stick. Jack "ballgag" de Vries en Harry "gangbang" van Bommel worden dan zijn "sprietjes vooruit".

ojédiaré | 19-03-11 | 01:08

Ik denk rechts onderaan.................

Amstel Bright | 18-03-11 | 23:39

Overigens: zo zie je maar dat na lichting 1981 van het KIM alleen maar schorriemorrie is afgeleverd!

DrBowned | 18-03-11 | 22:44

Tja, Geen Stijl, als je nu verder zoekt vind je echtgenoot, bedrijf en kinderen op internet. Net een stap te ver. Ik weet al wat voor excuses jullie gaan aanvoeren maar dit is over the top. Get a grip on yourself.

DrBowned | 18-03-11 | 22:27

@GOEM
"nogmaals voor de duidelijkheid: een Marinier is iets heel anders dan een vlootbaal"
.
Huh... zijn toch beide werkelozen die in het leger zijn gegaan? of ben ik gek ?

kees_de_bees | 18-03-11 | 21:33

Bregje heeft d'r zwemband nog om op de foto, safety first!

zo dan | 18-03-11 | 21:30

@Dodo81 ".... want kan je niet goed met je direct meerdere opschieten kan je het wel schudden in defensie. Dit gaat net iets anders dan in het bedrijfsleven"

Dat is juist precies zo in het bedrijfsleven !
Allemaal zijn het mensen... in het leger en in het bedrijfsleven...

kees_de_bees | 18-03-11 | 21:29

Als je bij je 'meerdere' slijmt ben je in landmacht taal gezegd een 'bruinwerker'.

strikdewepstroper01 | 18-03-11 | 21:12

@brusselmans: check de feiten, Roy Klopper is de H.C.Anderssen van de Televaag.
Helft van het artikel is gezwets (en niet waar), de andere helft daarentegen....

Stijlloos ten onder | 18-03-11 | 21:11

Dus die positief discriminatie aangenomen kudtje heeft even flink aan de mast van de kapitein lopen hijsen.

Kom zelf ook uit defensie als je met je ''meerdere'' goed over voetballen kon praten krijg je gegradeerd een positieve beoordeling. Een klote beoordelingssysteem dus, want kan je niet goed met je direct meerdere opschieten kan je het wel schudden in defensie. Dit gaat net iets anders dan in het bedrijfsleven.

Dodo81 | 18-03-11 | 20:58

......... pas na vragen van De Telegraaf bevestigt een zegsman schoorvoetend dat de gehuwde commandant na een diepgravend intern onderzoek is gestraft...
Geen straf zonder bewijs. Heeft de dienstdoende gynaecoloog der strijdkrachten met zijn diepgravend onderzoek dan toch nog wat DNA-spoortjes van geile Gerrit kunnen vinden ?

Nestorix | 18-03-11 | 20:52

So what?!... als ik op zo'n boot zou zitten met die meiden?.... Oh hell yeh!

Nodonut | 18-03-11 | 20:49

haha, ken Bregje nog van mn afstuderen bij de Marine. Lijkt me dat er wel wat leukers rondliep op dat schip

h28 | 18-03-11 | 20:45

De drie in het midden zitten al op de knietjes ... brengt de mogelijkheden alweer iets terug.

Eelcontrast | 18-03-11 | 20:34

foto's / filmpjes anders gelooft barun t nie

Barun | 18-03-11 | 19:15

Ging Jos Verstappen ook mee? (tweede van links op de foto)

DeFrikandellenKoning | 18-03-11 | 19:10

nogmaals voor de duidelijkheid: een Marinier is iets heel anders dan een vlootbaal.

GOEM | 18-03-11 | 19:00

Ik kan moeilijk de strepen onderscheiden, maar dat marva'tje onder de 6 heeft een naamlint waar toch duidelijk meer dan Heijmans. Ik gok op de kogelstootser uiterst bakboord op de feauteaux. Aangezien dit de hele LD zou moeten zijn staat er ook een arts tussen en die heeft ook een rang in dezelfde categorie als de HLD.

GOEM | 18-03-11 | 18:40

Wat een lulkoek allemaal, geneuzel over een hoge pief die z'n lul achterna loopt, volledig onbelangrijk. Wordt dit soms zo opgeblazen opdat wij daarom de helicopter-reddingsactie-fail vergeten? WIE moesten wij zo nodig in Lybië oppikken? WIE was er zo belangrijk? (niet die Haskoning-meneer). Dit kan nog een hele affaire worden als men het beslissingsproces en de cover-up van deze missie boven water krijgt. Dit gaat nog inslaan als een BOM. Hou je vast, Rutte.

JanRap | 18-03-11 | 18:39

Zullen we van 'op ten duur' maar even 'op DEN duur' maken?

Tuig van de Richel | 18-03-11 | 18:20

Bregje..... Met haar kortgeschoren hegje (Courtesy: Vliegende Panters)

Dysphemian | 18-03-11 | 17:45

Onder het oog van de volledige bemanning!

wat is daar de grap van dan, is het een sekte of iets die marine?

Signori | 18-03-11 | 17:43

Mr. Hillen weet van geen pijpen !

hechtnagel | 18-03-11 | 17:40

Nix mis mee... toch? Ik zou bijna al die lekkere zeemeerminnetjes gedaan hebben, gewoon omdat het kan!

5UCK MY D1CK | 18-03-11 | 17:29

Zo te zien is der geen een bij die geen jeuk etc heeft.
Zie ook veel zaad vragende oogjes.

hechtnagel | 18-03-11 | 17:18

ex-Commandant Nijenhuis heeft het begrip 'bevoorraden' wel erg letterlijk genomen.

'De Amsterdam heeft als taak allerlei schepen (en personen) binnen en buiten de marine onder alle soorten omstandigheden te bevoorraden met brandstoffen (prostaatmelk is in feite ook een brandstof) en goederen, zoals munitie en etenswaren, zodat die schepen hun operationele taken over de hele wereld kunnen uitvoeren.'

Beunhaas81 | 18-03-11 | 17:02

Allejezus; zitten er lekkere wijven op die boot, gaat 'ie op het enige paard liggen. Sorry, maar daar zou ik mijn huwelijk niet voor wagen.

Goldfinger | 18-03-11 | 16:55

Tijdens een uitzending? Doe eens op dumpert zetten dan, ik heb het gemist.

Detlev Tarnowitz | 18-03-11 | 16:50

Ik zou het zelfs niet met haar doen als ik gestand zou zijn op een onbewoond eiland voor de kust van Somalie

Schuimspaan | 18-03-11 | 16:38

@ Taggart | 18-03-11 | 15:11 | + 1 - Aannames aannames.. Wie zegt dat er negers aan de andere kant van de loop staan.. En wie zegt dat Hero ook daadwerkelijk geschoten heeft.. Ik zie hem op de foto alleen maar achter de .50 staan.. Dat is heel wat anders dan ook daadwerkelijk afdrukken en schieten op negers.. Aannames hebben we niks aan..

The-Gatekeeper | 18-03-11 | 16:35

minimá-armezusvan.. | 18-03-11 | 16:23

Vrouw, kan het er niet van maken...

eerstneukendanpraten | 18-03-11 | 16:34

En als mosterd na de maaltijd nog even de hamvraag:
Slikt ze door?

En wat meer minkudo's graag!

eerstneukendanpraten | 18-03-11 | 16:33

Wat een drachtige zeekoe trouwens. Je schrikt er in ieder geval wel piraten mee af!!

Beunhaas81 | 18-03-11 | 16:28

meeste linkse vrouw? die pot met heur armen over elkaar? yechhhhhhhh

minimá-armezusvan.. | 18-03-11 | 16:23

CV Commandant Nijenhuis:

Vanaf november 2010 melkboer op de Hr. Ms. Amsterdam.

Vanaf december 2008 voert hij het commando over Hr. Ms. Amsterdam.

In oktober 2006 werd overste Nijenhuis commandant van vliegtuigsquadron 7 en hoofd opleidingen de Kooy. Dit squadron is belast met de uitvoering van maritieme waltaken (transport, Search and Rescue en militaire bijstand) en met het uitvoeren van alle Lynx helikopter georiënteerde helikopter opleidingen.

Beunhaas81 | 18-03-11 | 16:19

@borga locusta | 18-03-11 | 13:47 |
@An die ARBEIT | 18-03-11 | 13:50 |
Ik ben natuurlijk de uitzondering die de regel bevestigt.

defjem | 18-03-11 | 16:16

wat een gezijk weer. Eerst moeten er per se vrouwen mee aan boord en dan gaan zeuren als mensen die maanden met elkaar op moeten trekken elkaar helpen te ontspannen. De commandant was waarschijnlijk nog nooit zo relaxed.
Dat is de natuur, moet je maar unisexuele bemanningen hebben.

middleoftheroad | 18-03-11 | 15:57

Natuurlijk moet dat kunnen maar niet op een marineschip in de verhouding meerdere annex mindere. Die laaienlichter van het CDA Hillen heeft weer heel wat uit te leggen!!!

hertog1 | 18-03-11 | 15:57

Het is allemaal de schuld van Dries van Agt.
"
Project Zuiderkruis. Het evaluatierapport «Met vrouwen naar Zee», over de proefperiode met vrouwelijke militairen aan boord van Hr. Ms. Zuiderkruis, is in oktober 1982 aangeboden aan de Voorzitter van de Vaste
commissie voor Defensie van de Tweede Kamer. Nog bezien wordt, met inachtneming van de in het rapport neergelegde aanbevelingen, of het project van het varen met een gemengde bemanning aan boord van Hr. Ms. Zuiderkruis kan worden voortgezet. Met een eindoordeel wordt gewacht, tot ook de visie en de bevindingen van de Maatschappelijke raad voor de krijgsmacht over de integratie van de vrouw in de krijgsmacht beschikbaar zijn." Aldus de Begroting van het MinDef 1984, pagina 12. Handelingen Tweede Kamer, vergaderjaar 1983-1984, 18100 hoofdstuk X, nr. 2

F. von Zeikhoven | 18-03-11 | 15:56

Als ik die hoeveelheid vrouwen op die boot zie dan is het een godswonder dat er maar 1 voor de bijl is gegaan. Volgens de berichten dan he, want het zijn onbevestigde berichten enzo...

Tommygunner | 18-03-11 | 15:55

Dat hij foekie foekie deed terwijl al die bemanningsleden meekeken is natuurlijk onzin. Wel openlijk geflirt en geflikflooi. Die gratificatie is natuurlijk helemaal het dieptepunt van de affaire.

Ik blijf het een eng wereldje vinden, een kleine groep jonge vrouwen, afgesloten van de buitenwereld tussen al die hitsige macho mariniers. Maar als ik die foto zie dan vinden sommige dames het juist prachtig!

Wittemens | 18-03-11 | 15:55

Wie gaat er tegenwoordig niet vreemd.
Ik zeg openscheuren en tot aan de achterkant van de tandjes volblaffen die bootteefjes.

Durotar | 18-03-11 | 15:50

@Calm_Pear | 18-03-11 | 15:06
Men hoeft voorlopig geen nieuwe kiekjes te verwachten.

blinde kip | 18-03-11 | 15:50

Commandant Milton Blok?

Graftak | 18-03-11 | 15:48

Inderdaad: meest linker vrouw (bovenaan) op de foto is Bregje Heijmans. En hopelijk sneuvelen door het bekend komen hiervan geen huwelijken e.d.

Willem4246 | 18-03-11 | 15:36

Ach moet kunnen, Omdat hij toevallig een hoge functie heeft word die gelijk weer in een bepaalde hoek geplaatst, jammer is dat.. Laat die man toch lekker zijn ding doen.

Zoeperdje | 18-03-11 | 15:35

@iter | 18-03-11 | 13:49
"deze" is misschien 'dit embleem'?

hfakker | 18-03-11 | 15:33

@ Guur Dorado | 18-03-11 | 15:20

Hoezo kapot ?
Ze gaan gewoon binnenkort met z'n allen gezellig op vakantie:
twitter.com/MLeij

Jansma | 18-03-11 | 15:33

-weggejorist-

vvt349 | 18-03-11 | 15:29

Fast Combat Support Wip

azoturie | 18-03-11 | 15:26

Zijn dit echt de dingen waar GS zich tegenwoordig druk over maakt? Net als het topic over de friet-etende ambulancebroeders en het topic over de Nederlander die al 12 jaar in Japan woont en nog steeds geen Japans begrijpt maar nu wel graag wil dat Nederland zijn ticket betaalt? Niet te vergeten alle zeurende topics over politiemensen die gefilmd worden terwijl ze 10km harder rijden dan toegestaan...

Dat meneer Weesie zich vooral bemoeit met Powned is duidelijk merkbaar aan het niveau van de topics hier op geenstijl.

WDWK | 18-03-11 | 15:26

-weggejorist-

Barage | 18-03-11 | 15:26

@Guur Dorado: netjes :)

Calm_Pear | 18-03-11 | 15:25

-weggejorist-

Guur Dorado | 18-03-11 | 15:20

Nooit gedacht dat GS nu ook SGP-standpunten inneemt.

Zyprexa20mg | 18-03-11 | 15:18

@Een paard | 18-03-11 | 15:14 | + 0 -

Het is de meest linkse, die onder de zes is slechts een LTZ2.
Mar-K87 | 18-03-11 | 13:53 | + 0 -

Tom_Kroes | 18-03-11 | 15:17

Een paard | 18-03-11 | 15:12 en Calm_Pear.
Aha, my bad!
Autch.. lullig voor pa en de kids, ma in het nieuws.

datzouzomaarkunnen | 18-03-11 | 15:16

Maar dat was al opgemerkt door seven | 18-03-11 | 14:32 |

Een paard | 18-03-11 | 15:14

-weggejorist-

Jos Tiebent | 18-03-11 | 15:14

-weggejorist-

Een paard | 18-03-11 | 15:12

@datzouzomaarkunnen : check de "dame" meest links op de foto, staande... (ze is getrouwd hé?)

Calm_Pear | 18-03-11 | 15:11

Calm_Pear | 18-03-11 | 15:06
Dat is haar inderdaad en ze staat dus helemaal links op de foto...

Tom_Kroes | 18-03-11 | 15:11

-weggejorist-

Taggart | 18-03-11 | 15:11

Strepen afnemen en oneervol ontslaan!

gozahtje | 18-03-11 | 15:11

Linksboven op de foto dus.

Een paard | 18-03-11 | 15:11

Calm_Pear | 18-03-11 | 15:06
Familie Leij staat er...

datzouzomaarkunnen | 18-03-11 | 15:10

-weggejorist-

Calm_Pear | 18-03-11 | 15:06

Die zittende wijven zijn geen officier. Dus het moet 1 van die staande wijven rechtsachter zijn..! Die dikke maakt de meeste kans..

stadsknurft | 18-03-11 | 15:06

Ik denk 'Fuck, wat een ouwe kop', die is ver voorbij de vijftig. Kijk ik bij zijn gegevens, is ie nog jonger dan ik. Ben ik blij dat ik niet bij de marine zit, krijg schijnbaar een ouwe kop van.

FrankVeer | 18-03-11 | 15:05

Matrassen zo noemen we dat en er is zelfs een geheimhouding een soort code voor als we weer eens naar de west gaan.
Bij terugkomst zie je ze hun vroutjes weer knuffelen als of er niet gebeurd is,mooi man bij de marine moet je zijn.

Braakbal | 18-03-11 | 15:05

@datzouzomaarkunnen | 18-03-11 | 14:56 | + 0 -
Ik wel de rest niet, wat vind jij van het weer, mafketel. Ik ga de trits.

Kaas de Vies | 18-03-11 | 14:59

Great minds discuss ideas. Average minds discuss events. Small minds discuss people
-- Eleanor Roosevelt

Vraag zou moeten zijn: vinden jullie dat je een neuqje mag doen bij de KM? ja/nee met een polletje.

Ben het met de meeste posters eens die zeggen dat de namen van deze al gestrafte personen er best uit hadden gemogen.

datzouzomaarkunnen | 18-03-11 | 14:56

Ik ga voor midden boven, miss Piggy...

BarneyBoner | 18-03-11 | 14:54

En de rest van de opvarenden heeft zich braaf ingehouden?
Ik denk het niet.

Quuick & Dirty | 18-03-11 | 14:49

seven | 18-03-11 | 14:48
Volgens mij is ze aan boord ook al intern bestraft, dus nu hij nog...

Tom_Kroes | 18-03-11 | 14:49

Korreltje Zout | 18-03-11 | 14:44
Intern bestraft, wat is dat? Net zoiets als notarissen of medici of ambtenaren die elkaar (om echte zaak te voorkomen) na showproces onder collega's een waarschuwing geven? Proest.

seven | 18-03-11 | 14:48

@Korreltje Zout | 18-03-11 | 14:34
Wat oud-christelijk of middeleeuws is weet ik niet. Dat dit heerschap niet deugt, daar ga ik voorlopig toch maar van uit. Hij is natuurlijk spontaan en zo maar voor niets intern gestraft. En hebben ze het bed niet gedeeld dan vraag ik me nog steeds af hoe dom deze man zich gedragen heeft dat hij dit niet zag aankomen. Van je medewerkers blijf je af en je zorgt er ook voor dat je je zodanig gedraagt dat er ook geen sprake is van schijn. Dat hoort bij je verantwoordelijkheid als leidinggevende. Nou ja, heer Nijenhuis zal binnenkort wel ergens op een PVV kieslijst verschijnen.

borga locusta | 18-03-11 | 14:45

ojédiaré | 18-03-11 | 14:43
Had ook zo de libelleweek of de trosleden op vakantie kunnen zijn

Tom_Kroes | 18-03-11 | 14:45

@ Sano | 18-03-11 | 14:27
Je bent aan het overdrijven.
1. Mevrouw is toch echt volwassen. Ze kan nee zeggen. Als hij haar toch lastig *zou* vallen kan ze eenvoudig aan de bel trekken en dat weet hij ook. Doe nou niet alsof ze een weerloos minderjarig, klein kind is. Het is een marinevrouw!
2. Is onderzocht en niet aangetoond. Berust op een gerucht. Feiten vs. fictie.
3. Ja mee eens. Hij is dom bezig geweest. Echter, hij is al intern bestraft. Verdient hij dan alsnog de GeenStijl-treatment: pek en veren?

Korreltje Zout | 18-03-11 | 14:44

@Tom_Kroes | 18-03-11 | 14:33
Marinierskapel dacht ik. Dat is iets met nichten.

ojédiaré | 18-03-11 | 14:43

Reinaert | 18-03-11 | 14:31
Kijk nog eens, voorste rij, middenin, zwart shirt, v hals, lang haar, zilverkleurig horloge.

seven | 18-03-11 | 14:40

@Reinaert | 18-03-11 | 14:26
Ik ben het daar niet met je eens. Gelijke monniken, gelijke kappen. Voor de gehele marine geldt een ontslagmaatregel (sex in werktijd)of een bestuursrechtelijke maatregel zoals overplaatsing (in geval van een relatie; kussen en hand in hand lopen).
Zo'n commandant moet er op toe zien dat zijn schip niet veranderd in een sodom en gonorroe-a. Daar krijgt hij vet betaald voor en mag vervroegd (55 jaar) met pensioen. Hoeveel prille verhoudinkjes heeft meneer al naar godt geholpen, denk je?
Neuqen in de longroom en je klabanus afvegen aan de slippen van je combatoutfit is not done. Denk ik dan he, maar dat hou je tog.

ojédiaré | 18-03-11 | 14:40

Of die bolle boven links of die schele, boven, in het midden.

Woord...

jean claude d'Hommel | 18-03-11 | 14:39

@ borga locusta | 18-03-11 | 14:24
"Daarnaast heb je de schijn wel gruwelijk tegen als je de betreffende dame dan ook nog eens extra beloont."
U baseert zich op een gerucht, een mening van collega-mariniers. De beschuldiging is door de marine onderzocht en wordt door hen blijkbaar ontkent. Ja, regels zijn regels. Maar iemand voor een wip te schande zetten is Oud-Christelijk, en niet-bewezen beschuldigingen als 'evidence' presenteren is Middeleeuws. De man is bovendien al intern gestraft. Tenslotte, half Nederland neukt rond. De ophef over deze man is hypocriet. Nu weer echt nieuws graag.

Korreltje Zout | 18-03-11 | 14:34

@seven | 18-03-11 | 14:30
is het dan marinekoor, marinecorps of corps mariniers?

Tom_Kroes | 18-03-11 | 14:33

Heijmans... hehehe

DerLothar | 18-03-11 | 14:31

@seven | 18-03-11 | 14:30

MILF Inc.

*** Portie aan Fikkie donaneert ***

Reinaert | 18-03-11 | 14:31

Dat zo'n meisje lekt, kán.


Dat het uitlekt, dat is jammer voor ze.

zeg maar jansen | 18-03-11 | 14:30

-weggejorist-

seven | 18-03-11 | 14:30

Deze man is gewoon een schande voor z'n uniform.

Maar dat geldt anno tegenwoordig voor 90% van het defensiepersoneel, dus waar hebben we het nou eigenlijk helemaal over?

Reinaert | 18-03-11 | 14:29

Ik wil Bregje, voor jullie mevrouw, dan ook bedanken voor de nimmer aflatend dienstijver. Onder moeilijke omstandigheden na een zwaar meergangen-diner wist ze toch het beste uit een mens naar boven te krijgen. Haar vasthoudendheid, inzet en geestdrift mag een voorbeeld zijn voor de vele vrouwelijke werknemers hier aan boord, ik kom later op hen. persoonlijk, terug.
Tot slot wil ik iedereen nog even wijzen op de zwijgplicht in het kader van de missie....

ojédiaré | 18-03-11 | 14:28

Maar ze zijn géén Lynx helikopter kwijtgeraakt.

zeg maar jansen | 18-03-11 | 14:27

@Korreltje Zout
Het is corruptie op meerdere niveaus.
1) Puur machtsmisbruik, hij heeft alle macht over zn ondergeschikten, probeer dan nog maar eens nee te zeggen. In mijn ogen moreel gelijk aan pedofilie.
2) Hij steekt haar, hoogstwaarschijnlijk onterecht, geld toe.
3) Een relatie aangaan binnen de Marine is ten strengste verboden, deze commandant heeft blijkbaar schijt aan zn voorbeeld functie en de moraal van zijn ondergeschikten, hij vind aan zn gerief komen vele malen belangrijker. Wederom in mijn ogen moreel gelijk aan pedofilie.

Rest In Privacy | 18-03-11 | 14:27

@ojédiaré | 18-03-11 | 14:22

Iedereen veegt z'n eigen straatje schoon als het er op aan komt. Da's nou eenmaal de gewoonte. En ja, de militair mindere is dan in principe altijd de Sjaak.

Maar zoals ik al eerder stelde: als het onder druk of dwang gebeurd is kan mevrouw gewoon aangifte doen, dan ziet het er allemaal opeens heel anders uit.

Reinaert | 18-03-11 | 14:26

Tijd voor revolutie!

borga locusta | 18-03-11 | 14:26

Iemand volblaffen is ook een vorm van logistiek...

M@rk | 18-03-11 | 14:25

Volgende keer:
Een rapper die het doet met zijn danseresje en haar beloond met een plek in zijn videoclip! Schande!

Korreltje Zout | 18-03-11 | 14:25

Ik kan het niet vaak genoeg zeggen!
Bij de Marine heb je matrozen en matrassen

RSC | 18-03-11 | 14:24

@Korreltje Zout | 18-03-11 | 14:18
De geldende gedragsregels binnen de KM verbieden een relatie within de chain of command. Dus, schuldig. Daarnaast heb je de schijn wel gruwelijk tegen als je de betreffende dame dan ook nog eens extra beloont. Dus, oerdom en zo goed als schuldig aan misbruik van ambtelijke bevoegdheden. Straf- en civielrechtelijk ben je overingens ook buitengewoon kwetsbaar voor de beschuldiging van sexuele intimidatie. Dus, een sukkel die kerel.

borga locusta | 18-03-11 | 14:24

Make love, not war.

Vreemd om dat bij de marine aan te treffen.

rara | 18-03-11 | 14:23

@Jackanders | 18-03-11 | 14:21
Iedereen.
Want als er niet eerst geneuqt werd, konden wij hier niet reaguren.

Che_cuevara | 18-03-11 | 14:23

@Korreltje Zout | 18-03-11 | 14:18

De dame in kwestie had natuurlijk ook zelf wel kunnen bedenken dat ze fout zat. Ze is tenslotte zelf ook officier dus zou op de hoogte moeten zijn van de vigerende regels.

Dwang lijkt me hier niet aan de orde dus eigen schuld dikke bult. En mocht het toch dwang (in welke vorm dan ook) zijn: de KMar weet daar wel raad mee.

Carrière naar de kleauten, dat is heftig inderdaad. Maar wie z'n billen brandt moet nou eenmaal op de blaren zitten.

Reinaert | 18-03-11 | 14:23

@Reinaert | 18-03-11 | 14:11
Commandant Nijenhuis staat vooraan als het er op aankomt om een militaire mindere de dienst uit te kicken vanwege dit soort gedrag. Geen genade voor de beul.

ojédiaré | 18-03-11 | 14:22

' Door onderlinge
saamhorigheid en een perfecte samenwerking is de
opdracht bij Ivoorkust echter snel en goed uitge-
voerd. Maar vooral door uw niet-aflatende steun en
betrokkenheid heeft de bemanning de schouders er
onder gezet en is ook deze klus geklaard. Ik wil u
daar nogmaals mede namens de hele bemanning
enorm voor bedanken. Zonder uw steun hadden wij
dit niet gefixed!
Atlantische Oceaan, 8 januari 2011

KLTZ Gerrit Nijenhuis
Commandant Hr. Ms. Amsterdam ' pagina 5 (p 1met fototm5)

'maar samen kunnen we terugkijken op een ge-
slaagde missie waarbij veel ervaring is opgedaan
en prima is samengewerkt. LTZA 1 Bregje Heijmans
Hoofd Logistieke Dienst 'pagina 18 pdf www.defensie.nl/_system/handlers/gener...

seven | 18-03-11 | 14:21

@ Duderoo | 18-03-11 | 14:19
Want in je eigen omgeving heb je nu geen vrouwen? Of vind je het moeilijk met ze te praten en hoop je dat het beter gaat op een bootschip?

Korreltje Zout | 18-03-11 | 14:21

@borga locusta | 18-03-11 | 14:14
Ik verschuil mij niet achter regeltjes.
Ik geef antwoord op een vraag.

En daarbij zwitsals horen zich gewoon aan de regeltjes te houden. ;)

Che_cuevara | 18-03-11 | 14:21

@ Biff Eagleburger | 18-03-11 | 13:46

Steve Urkel die stage loopt bij de Nederlandse marine? Het moet niet gekker worden.

De vrouw/man/geslacht onbekend links kijkt ook bijzonder vrolijk. Heeft hij misschien bij haar het ruime sop gezocht?

Al met al zitten er best een paar bij die je zou doen als het moest. Met als winnaar de blonde, 4e van links, op de knietjes.

Hoezee Hoezee Hoezee, doorslikken weg ermee!

koenradius | 18-03-11 | 14:21

Neuqen, wie is er níet groot mee geworden..

Jackanders | 18-03-11 | 14:21

zeur toch niet zo. laat dat stel toch vrolijk hun goddeloze gang gaan, stelletje bekrompen azijnpissers

wouter het bos in | 18-03-11 | 14:21

Uitzonderlijk functioneren, wat zou daar nou mee bedoeld zijn. Een beetje de hoer uithangen op een marineschip, dat is toch helemaal niet uitzonderlijk? Daar ga je toch niet extra voor betalen? Nee, die heeft meer voor haar commandant betekend.

Schoorsteenveger | 18-03-11 | 14:20

Getrouwd met Michiel en moeder van Boris?

Hempieman | 18-03-11 | 14:20

@blinde kip | 18-03-11 | 14:14
Ja jongen ik weet het, ik ken de aantrekkingskracht van opgewarmd asfalt, maar toch...

ojédiaré | 18-03-11 | 14:19

Wat een hoop vrouwen bij de marine. *solicitatiebrief schrijven gaat*

Duderoo | 18-03-11 | 14:19

@ Sano | 18-03-11 | 14:12
Dat is dan ook de reden dat sex met een medewerker (terecht) not done is: elke promotie en beloning KAN door anderen worden uitgelegd als corruptie. Of het in dit geval ook echt corruptie is staat niet vast. Tot die tijd: onschuldig (=The Law). Belangrijker: de naam van de dame is bekend gemaakt. Nergens voor nodig en ruikt naar preutse Christendomheid.

Korreltje Zout | 18-03-11 | 14:18

@Sano | 18-03-11 | 14:12
Ach een marineofficier zoals hij gaat met zijn 55e met pensioen.

ojédiaré | 18-03-11 | 14:18

@Marcus Porcius Cato | 18-03-11 | 14:13
Jawel, maar dan niet het oorlogsprobleem naar thuis verplaatsen.

blinde kip | 18-03-11 | 14:17

Scheepskameel | 18-03-11 | 14:06

Je hebt gelijk.. Princes van Burundi is haar doopnaam.

Best wel geile naam..

Le fransoos | 18-03-11 | 14:16

@Marcus Porcius Cato | 18-03-11 | 14:13
Jahaa, maar dan moet dat voor alle opvarende kunnen, toch?

ojédiaré | 18-03-11 | 14:16

@Mar-K87
Volgens mij weet jij hier meer van:)

Tom_Kroes | 18-03-11 | 14:16

@ Sano | 18-03-11 | 14:12
Hij heeft z'n functie inmiddels niet meer hoor. De info op de site is niet echt up to date.

Mar-K87 | 18-03-11 | 14:15

@Che_cuevara | 18-03-11 | 14:11
Verschuilen achter regeltjes is geen teken van groots en meeslepend leiderschap mijn beste revolutionair.

borga locusta | 18-03-11 | 14:14

@ojédiaré | 18-03-11 | 14:12
Maar als het nog een beetje warm is...

blinde kip | 18-03-11 | 14:14

@Jan Kaas | 18-03-11 | 14:11
marinemannetje zeker?

ojédiaré | 18-03-11 | 14:14

Maar wij sturen ons leger toch alleen maar op vredesmissies ? Mag je dan niet lekker neuk sex hebben met iemand ?

Marcus Porcius Cato | 18-03-11 | 14:13

@ojédiaré | 18-03-11 | 14:09
Die zou het ook best kunnen zijn.

Che_cuevara | 18-03-11 | 14:12

@Korreltje Zout
Ik denk mensen zwaarder tillen aan het corruptie element van dit verhaal dan het vreemdgaan element.
Bij een goede commandant komt het niet eens in zn hoofd op, mnr Nijenhuis heeft blijkbaar geen flauw idee wat zn rol inhoudt.
En de marine blijkbaar ook niet want hij heeft zn functie nog steeds.

Rest In Privacy | 18-03-11 | 14:12

@blinde kip | 18-03-11 | 14:04
Sex met roadkill heeft iets onpersoonlijks..

ojédiaré | 18-03-11 | 14:12

@An die ARBEIT | 18-03-11 | 14:01
Staat er geloof ik wel in.

Che_cuevara | 18-03-11 | 14:11

@Korreltje Zout | 18-03-11 | 14:07

Ach, ik vind dat je lieden die hun ondergeschikten aanduwen ook wel een virtuele douw mag geven hoor. Het is en blijft tenslotte not done.

Dat het een stevige aanpak is: ja, da's waar.

Reinaert | 18-03-11 | 14:11

@Korreltje Zout | 18-03-11 | 14:07

helemaal mee eens, even een vrouw met naam en toenaam te kakken zetten voor een miljoenenpubliek,
echte helden bij Geenstijl.
Got, wat een zielige nerds zijn jullie toch

Jan Kaas | 18-03-11 | 14:11

@rara | 18-03-11 | 14:02
Dan wil ik graag een nummer waarop ik kan doneren.

ojédiaré | 18-03-11 | 14:10

Brekend! Er blijkt een stiekeme satelliet-mpeg te zijn van het moment waarop Gerrit Nijenhuis zijn overwinningssalvo lost! bit.ly/hb7TOv

Overigens is inmiddels eauk bekend hoe Nijenhuis het met zijn vrouw heeft geprobeerd goed te maken... www.youtube.com/watch?v=mEszTzdUMcY

F. von Zeikhoven | 18-03-11 | 14:10

Ja, vrouwen aan de top, want uhh... ze zijn vrouw.

Nederland gaat ten onder, onze politie, ons leger, onze marine, onze justitieel apparaat, onze rechters , onze banken.
Ze zetten ons te schande voor de hele wereld!

, Allemaal!

Creaguurder | 18-03-11 | 14:09

@Biff Eagleburger | 18-03-11 | 14:07

Ja, daarom. En trouwens ook nooit bij de marine geweest.

Veuls te veul kerels op een te kleine ruimte. Niet mijn ding.

Reinaert | 18-03-11 | 14:09

blinde kip | 18-03-11 | 14:04 |
In een schuttersputje midden op volle zee valt weinig te neuqen. Je verzuipt gewoon.

Markies de Schade | 18-03-11 | 14:09

@ Tom_Kroes | 18-03-11 | 14:03

Tsja, dat is een goede inderdaad.

Mar-K87 | 18-03-11 | 14:08

Christenmoraal van de zwartste kous: een vreemdgaander te schande zetten op een website met een miljoenmiljard unieke bezoekers per dag. Ja, vreemdgaan en het meiske belonen is niet OK, maar de Geenstijl-treatment vind ik meer iets voor dieven, verkrachters, en graaiende politici.

Korreltje Zout | 18-03-11 | 14:07

Proest. Die titel van de Telegraaf. Wat een ruft.

Steilloos ten Onder | 18-03-11 | 14:07

@Reinaert | 18-03-11 | 14:05

Ja, goed, maar jij bent dan ook al héél oud. Toch?

Biff Eagleburger | 18-03-11 | 14:07

klagen over betutteling en dit dan schokkend vinden?!

Milosz | 18-03-11 | 14:06

@Biff Eagleburger | 18-03-11 | 13:59

Je lult. Vroegâh, in mijn tijd, hadden we helegaar nog geen houteren dildeaux maar behielpen we ons met korvijnagels.

Pokhouteren korvijnagels. Met God's hulp en een beetje Vaseline.

img692.imageshack.us/i/91264357.jpg/

Reinaert | 18-03-11 | 14:05

Vroegâh deed je het gewoon in het schutterputje. Man, vrouw of aangeschoten wild, het maakte niet uit. Maar geen ledinggevende te bekennen. Zoals het hoorde. De marine is niet meer wat het geweest is.

blinde kip | 18-03-11 | 14:04

@Mar-K87
Valt dat dan ook onder de don't ask, don't tell policy?

Tom_Kroes | 18-03-11 | 14:03

@An die ARBEIT | 18-03-11 | 13:59
Dat ze vies kijkt kan ik me voorstellen.
Dat prakje dat ze nog in d'r mond heeft was vast een beetje over datum.
Wassen kan ze inderdaad niet of ze heeft het rokje van haar dochter per ongeluk aangetrokken, maar dan is ze dronken.
Of ze kan koken, ik weet het echt niet.

Che_cuevara | 18-03-11 | 14:02

Iets zegt me dat het die persoon is die net onder de 6 staat, het lijkt er op dat ze tetten heeft dus zal wel een vrouw zijn.

huup huup barbatruuk | 18-03-11 | 14:02

Reinaert | 18-03-11 | 13:59
Godenbaan idd. Zo word je ook beschouwd door de rest van de bemanning. Absolute macht.

Superior Bastard | 18-03-11 | 14:02

@ojédiaré | 18-03-11 | 13:53
Stel dat ik hier op zou vallen. Stel dat.

Wat is je vraag?

rara | 18-03-11 | 14:02

@Che_cuevara | 18-03-11 | 13:56
Staat dat trouwens nog niet in de huisregels?

"Zwitsal behoren te wachten met plempen, tot An Die ARBEIT een komisch bedoelde opmerking heeft geschreven."

An die ARBEIT | 18-03-11 | 14:01

@An die ARBEIT | 18-03-11 | 13:55
In dat geval, hartelijk dank voor de eer die mij vergund was.
* neuriet * ... sag mir wo die blumen sind, wo sind die geblieben...

borga locusta | 18-03-11 | 14:01

Scheepskameel | 18-03-11 | 13:58 |

Spuit elf, kameel.

Een paard | 18-03-11 | 14:01

@Mongoose | 18-03-11 | 13:54
We hebben het hier over het Jack "doodsmasker" de Vries effect.
Waarom mag een commandant/baas (in diensttijd/ met oefentoelage) WEL een militaire mindere stukscheuren en volblaffen en de rest van de bemanning niet? Had Bregje dan een middagje voor de overige opvarenden ter beschikking gesteld zou ik zeggen. Maar nee, meneer de gereformeerde steekneus moet zonodig al het vlees voor zichzelf houden.
Bij de marine worden de lutsers ontslagen omdat ze verkering hebben met elkaar. Dat staat in hun regelgeving.

ojédiaré | 18-03-11 | 14:01

@Tom_Kroes | 18-03-11 | 13:55

Ze lijkt idd vrij mannelijk, maar het is echt een vrouw.

Mar-K87 | 18-03-11 | 14:00
-weggejorist-
Chrononielogisch | 18-03-11 | 14:00

@Superior Bastard | 18-03-11 | 13:57

Logistieke dienst hè.... daartoe behoort ook de Bottelier.

Absolute Godenbaan lijkt me dat. Zeker op een supply ship.

Reinaert | 18-03-11 | 13:59

Jammer dat je als Nederlander enkel bij de Nederlandse marine kan solliciteren.
De Zweedse marine lijkt me toch ook wel aantrekkelijk ;-)

veuve-clicquot | 18-03-11 | 13:59

Vroegâh, toen er nog geen wijven aan boord waren, werden er houten dildo's op de bierkranen gemonteerd en een paar Colombiaanse prosti's verzorgden het betere tapwerk.

Biff Eagleburger | 18-03-11 | 13:59

@Che_cuevara | 18-03-11 | 13:56
Deze vieskijkende dame heeft haar rokje veel te warm gewassen.
Die was er bij dus niet ingekomen, ze moet minstens kunnen koken en weten hoe ze een wasmachine bedient.

An die ARBEIT | 18-03-11 | 13:59

Kennelijk ben je als man in uniform ook aantrekkelijk voor andere mannen in uniform....

Tom_Kroes | 18-03-11 | 13:59

Haar bijnaam op het schip:

Princes van Burundi!

Google maar es op die naam..

Scheepskameel | 18-03-11 | 13:58

Uit één van de abominabele nieuwsbrieven:

"Van de Commandant

Ik wil de redacteur van deze prachtige nieuwsbrief, onze hoofd logistieke dienst LTZA1 Bregje Heijmans, bedanken voor weer drie mooie edities. Veel werk om alle verhalen in een mooie layout te gieten en te voorzien van pakkende foto‟s. Ik hoop dat u er van genoten heeft en wens u veel leesplezier met deze laatste editie." www.defensie.nl/_system/handlers/gener... (PDF)

Als je die nieuwbrieven zo bekijkt (google: b.g.m. heijmans site:www.defensie.nl) dan lijken die missies goddomme net schoolreisjes. Zo gingen onze dappere strijdkrachten gezellig op safari in Kenia. Natuurlijk, moet kunnen. Het is maar belastinggeld, en ze waren toch in de buurt.

Een paard | 18-03-11 | 13:58

@ojédiaré | 18-03-11 | 13:55
Jij wou toch weten wat hij thuis op de bank heeft zitten.

Che_cuevara | 18-03-11 | 13:58

Die tussen de 8 en de 3 mag in ieder geval niet meer fietsen.

Superior Bastard | 18-03-11 | 13:57

@Mongoose | 18-03-11 | 13:54
Laat jij je reaguursels thuis aan moeder de vrouw zien?

blinde kip | 18-03-11 | 13:57

@ojédiaré | 18-03-11 | 13:53
Da's geen vrouw, maar Paul de Leeuw. Voordat hij dikker werd, dat is.

rara | 18-03-11 | 13:57

R.B.Scott | 18-03-11 | 13:50
Ha, het reetejong !

Bigi Bana Boy | 18-03-11 | 13:56

@An die ARBEIT | 18-03-11 | 13:55
Dat snapt een zwitsal nog niet.

Che_cuevara | 18-03-11 | 13:56

@Che_cuevara | 18-03-11 | 13:51
* koffie van scherm veegt *

veuve-clicquot | 18-03-11 | 13:56

@borga locusta | 18-03-11 | 13:55

Bij mij is het altijd rokjesdag. Maar wel eerst je benen scheren!

Reinaert | 18-03-11 | 13:56

@An die ARBEIT | 18-03-11 | 13:50
er zijn natuurlijk uitzonderen ;-)

veuve-clicquot | 18-03-11 | 13:56

Het is vast een van de dames die op de foto alvast op haar knietjes zit.

Some habits die hard...

S. Polak | 18-03-11 | 13:55

@Che_cuevara | 18-03-11 | 13:51
~~Kies maar uit~~
Waaruit?

ojédiaré | 18-03-11 | 13:55

@Mar-K87
Ik dacht eerst dat dat een man was, maar volgens mij heb je gelijk!

Tom_Kroes | 18-03-11 | 13:55

Het is toch te gek voor woorden relaties op de werkvloer... gutegut.... nou kom er maar in hypocriet Nederland

Kwatz | 18-03-11 | 13:55

@borga locusta | 18-03-11 | 13:51
De wereld op z'n kop.

Ik praatte u niet na, u praatte mij voor!

An die ARBEIT | 18-03-11 | 13:55

@Reinaert | 18-03-11 | 13:51
Ik buk en ontvang alleen als ik mn rokje aanheb..... hé wanneer is het eigenlijk rokjesdag?

borga locusta | 18-03-11 | 13:55

Dacht dat er altijd kwallen op het strand lagen, met het zijn dus gevulde rubbertjes van de marine.

@Zaadterdag | 18-03-11 | 13:42
VN-er om de dames te plezieren?

veuve-clicquot | 18-03-11 | 13:54

Volgens mij staat ze uiterst links, maar zoiets Bregje noemen, slaat als een tang op een varken

kneuterzak | 18-03-11 | 13:54

Wat? Wordt er godverdomme geneukt bij de Marine, door de Marine op de schepen van de Marine? Stop de persen / servers!

Even serieus @ Brusselmans, jaloers op anderen omdat je deze week wéér niet op de redactie-huppelkutstagiare mocht in het kader van het verbeteren der arbeidsrelaties?

Mongoose | 18-03-11 | 13:54

@borga locusta | 18-03-11 | 13:51
Andie kan niet meer gedegradeerd worden.
Is meer dan een jaar in dienst en heeft dus een vast contract op Geenstijl.
Zwitsals daarentegen moeten zich eerst bewijzen.
En zwitsals hebben al helemaal niet de machtiging om wie dan ook te degraderen.

Che_cuevara | 18-03-11 | 13:54

De Neger Omdat Het Moet.

Superior Bastard | 18-03-11 | 13:53

Onder nummer 6? Zou m'n hond er niet eens op af sturen. Moet je toch wel heel desperate zijn.

Major Error | 18-03-11 | 13:53

@rara | 18-03-11 | 13:43
Tja, als u zegt dat er geyle wijven bij de marine werken vraag ik mij af wat u daar onder verstaat. Wat voor de een lekker is ...
c2.ac-images.myspacecdn.com/images01/5...

ojédiaré | 18-03-11 | 13:53

Het is de meest linkse, die onder de zes is slechts een LTZ2.

Mar-K87 | 18-03-11 | 13:53

Vrouwen horen niet in het leger en al helemaal niet bij de marine thuis. Tenzij ze Betty Stove, Margreet van der Linden of Sarah Kroos heten.

LJBrinkhorst | 18-03-11 | 13:52

*Called shotgun voor meisje met baret*

Superior Bastard | 18-03-11 | 13:52

Ik zeg: bovenste rij, zesde van rechts.

victor1706 | 18-03-11 | 13:52

@An die ARBEIT | 18-03-11 | 13:51 |
is beter dan vroeger toen ik op school zat , zei ik altijd die :P

iter | 18-03-11 | 13:52

@Haragha | 18-03-11 | 13:47

De marine een beetje kennende, heeft die gast het niet makkelijk aan boord. Neger + bril = minimaal 458 bijnamen.

Biff Eagleburger | 18-03-11 | 13:51

@borga locusta | 18-03-11 | 13:50

Nog een paar keer flink bukken en je komt er wel.

En vooral niet tegenstribbelen, dan doet 't nóg meer pijn.

Reinaert | 18-03-11 | 13:51

-weggejorist-

durfniet | 18-03-11 | 13:51

@An die ARBEIT | 18-03-11 | 13:50
Foei, een Zwitsal napraten........ degradatie op staande voet!

borga locusta | 18-03-11 | 13:51

2e rij uiterst links... is dat een vrouw of een man? Is Bregje niet toevallig Brecht... ?

srvman | 18-03-11 | 13:51

@iter | 18-03-11 | 13:49
" Deze embleem "?

Vervroegd aan de vrijmibo begonnen zeker...

An die ARBEIT | 18-03-11 | 13:51

Biff Eagleburger | 18-03-11 | 13:46
Je moet wel verdomd goeie ogen hebben om daar doorheen te kijken.

Superior Bastard | 18-03-11 | 13:50

De bootjungen waar op volle zee iedereen overheen mag staat onder de "A".

R.B.Scott | 18-03-11 | 13:50

@iter | 18-03-11 | 13:49

Helemaal goed. Maar nou nog even de bijbehorende dame vinden.

Reinaert | 18-03-11 | 13:50

@Reinaert | 18-03-11 | 13:48
Zo zie je maar weer hoe veel ik nog moet leren.

borga locusta | 18-03-11 | 13:50

@defjem | 18-03-11 | 13:44
Een Zwitsal die deskundig oordeelt... Onmogelijk.

An die ARBEIT | 18-03-11 | 13:50

Hoop voor hem rechts voor die gozer in dat witte pakkie..

Zeilmeisje | 18-03-11 | 13:48

@borga locusta | 18-03-11 | 13:47

Dan hadden we ze wel Vaselines genoemd in plaats van Zwitsals.

Reinaert | 18-03-11 | 13:48

@Biff Eagleburger | 18-03-11 | 13:46
Ik zet mijn geld in dat hij de Radar specialist is.

Haragha | 18-03-11 | 13:47

Domme opmerking van mezelf

borga locusta | 18-03-11 | 13:47

@daytonaT595 | 18-03-11 | 13:37
GS opsporingsdienst en zedenschandpaal @ your service. Het is wachten op een nieuwe dependance zoals GeenFile.

Tommato | 18-03-11 | 13:47

@defjem | 18-03-11 | 13:44
Zwitsals kunnen per definitie geen deskundig oordeel geven. Zwitsals zijn de bootsjongens van het reaguurderscorps!

borga locusta | 18-03-11 | 13:47

Brechtje is makkelijk te herkennen. Ze heeft als enige een wit shirt aan!

StijlvolRechts | 18-03-11 | 13:46

@peetd2 | 18-03-11 | 13:44
O? Jij kent meer bedrijven waar je tijdens werktijd tussen de harpoons een ondergeschikte kan volblaffen? vertel.

ojédiaré | 18-03-11 | 13:46

dekschuit

woefdrammer | 18-03-11 | 13:46

Ik ben helemaal gefascineerd door die neger met die allejezus grote bril.

Biff Eagleburger | 18-03-11 | 13:46

@liggend_streepje | 18-03-11 | 13:42

Ik ben vrij aardig op de hoogte van rangen en standen, don't worry. En een LTZ1 is 't marine-equivalent van een majoor. Maar dat terzijde.

Dit zoekplaatje is meer voor de fotosoepers onder ons.

Reinaert | 18-03-11 | 13:45

Ben wel benieuwd naar wat deze commandant en oranje Nassaudragert Neijenhuis thuis op de bank heeft zitten?
Waarom wil iemand voor maanden achtereen op zee zitten? Show us the horror.

ojédiaré | 18-03-11 | 13:45

Dear Sir, I am glad to hear that your studio audience disapproves of the last skit as strongly as I. As a naval officer I abhor the implication that the Royal Navy is a haven for cannibalism. It is well known that we have the problem relatively under control, and that it is the RAF who now suffer the largest casualties in this area. And what do you think the Argylls ate in Aden. Arabs? Yours etc. Captain B.J. Smethwick in a white wine sauce with shallots, mushrooms and garlic.

Ranja Drinker | 18-03-11 | 13:45

Marinepersoneel moet niet voor niets zeggen dat ze dierenverzorgers zijn. Pinguinrechtopzetters.

Tommato | 18-03-11 | 13:45

Superior Bastard | 18-03-11 | 13:41
Erzähl’ mir doch mal, Bootsjunge… Weisst du was Einsamkeit ist? Dass mann so ganz alleine ist und mann braucht ein bisschen Gesellschaft… Kennst du das? Du hast doch auch bestimmte Bedürfnisse… oder?

Bigi Bana Boy | 18-03-11 | 13:44

Alsof het alleen daar gebeurt.... Whahahahah

peetd2 | 18-03-11 | 13:44

afdankert | 18-03-11 | 13:35
In the navy
Yes, even you can be a whore
In the navy
Yes, there a more dicks than at shore
In the navy
Come on now, commandant make him stand
In the navy, in the navy
Can't you see, you dont even need your hand
In the navy
Come on, fuck her for the motherland
In the navy
Cum on her, join my fellow man
In the navy
Come on commandant, and make him stand
In the navy, in the navy, in the navy (in the navy)

Haragha | 18-03-11 | 13:44

Ik kan pas een deskundig oordeel geven als ik een foto van mevrouw Nijenhuis heb gezien.

defjem | 18-03-11 | 13:44

@ojédiaré | 18-03-11 | 13:37
Zit ik nu opeens in een Monty Python scene? Dan vergeet jij dat stukje waarin jij 'wink-wink, nudge-nudge' moet zeggen.

rara | 18-03-11 | 13:43

Dacht dat er altijd kwallen op het strand lagen, met het zijn dus gevulde rubbertjes van de marine.

veuve-clicquot | 18-03-11 | 13:43

Bekend fenomeen.

Duitsers noemen zulke dames 'Bundeswehrmatrazen'! :D

TooledForTrouble | 18-03-11 | 13:43

Reinaert | 18-03-11 | 13:35
Ik zoom in Chrome een stukje in en kan van de rest eenvoudig vertellen dat ze onderofficier of manschap zijn. Zij is de enige herkenbare officier die voldoet aan de rang (2 dikke balken, kapitein bij de luchtmacht = LTZ1 bij de KM)

liggend_streepje | 18-03-11 | 13:42

En op de foto dus ook weer de VN-er. (Verplichte Negert)

Zaadterdag | 18-03-11 | 13:42

Ook de periscoop moet af en toe gebruikt worden en als je dan niet in een onderzeeër zit moet een vrouwmens er maar even mee spelen toch.

Barbatruuk! | 18-03-11 | 13:42

De Ouwe Vliegende Vis hengelde de Princes van Burundi binnen.

Een paard | 18-03-11 | 13:42

Ik snap die Nijenhuis wel:Thuis een saai varken met krulspelden in d'r haar,aan boord een lekker jong ding die je óók nog eens uit haar uniformpje mag pellen.
Het volgens de Televaag "diepgravend intern onderzoek" spreekt mij daarom in deze context bijzonder aan.
Namens mij mag geile Gerrit haar een extra duwtje bakboord geven.

R.B.Scott | 18-03-11 | 13:42

Weer een mislukt sexperiment van de multiculturele samenleving.

Weisse rose | 18-03-11 | 13:42

Bigi Bana Boy | 18-03-11 | 13:37
Lol. *Zware stem* "Booootsjunge, ich mache mein Bengel glitzig und penetriere dir im Arsch"

Superior Bastard | 18-03-11 | 13:41

@Spaarnwouderpoort | 18-03-11 | 13:35
Zijn verder ook geen echte mannen hoor.

ojédiaré | 18-03-11 | 13:41

@ojédiaré | 18-03-11 | 13:40
Thanks, SOA-email-alert sturen gaat naar brechtje ;-)

veuve-clicquot | 18-03-11 | 13:40

@blinde kip | 18-03-11 | 13:32 | + 0 -

Boeiuh. Als ik lekker wil eten ga ik wel in een restaurant werken en op boten word ik ziek. Geen marine dus.

brandweermeisje | 18-03-11 | 13:40

@blinde kip | 18-03-11 | 13:32
Vergeet de SOA's niet!

ojédiaré | 18-03-11 | 13:40

Tweede rij uiterst rechts met petje?
Likt mij wel een echt bregje.

@deraderendraaien | 18-03-11 | 13:38
Lijkt, niet likt.

deraderendraaien | 18-03-11 | 13:40

@liggend_streepje | 18-03-11 | 13:34
Na een paar maanden op zee ben je volgens mij niet zo kieskeurig meer. Denk dat de vrouwen aan boord ook zo zullen zijn ...

veuve-clicquot | 18-03-11 | 13:39

Bregje heeft de naam van een paard en als ik die feateau eens goed bestudeer inderdaad ook de bijbehorende looks.

Die commandant moet dus wel verdomd hoge nood gehad hebben!

Reinaert | 18-03-11 | 13:38

Dan nog, what's the point?
Dat ie getrouwd is?
Er doen zoveel foekie foekie buiten de deur.

What's next?
Alle first officer's van de verkeersvliegtuigen doorlichten? Daar doet men ook veel aan foekie foekie.

lion@night | 18-03-11 | 13:38

Tweede rij uiterst rechts met petje?
Likt mij wel een echt bregje.

deraderendraaien | 18-03-11 | 13:38

Lekker man, foekie foekie met Bregje. Beter dan der bootsjungen te moeten doen.

Bigi Bana Boy | 18-03-11 | 13:37

@rara | 18-03-11 | 13:26
Wat is voor u de definitie van een geyl weyf?

ojédiaré | 18-03-11 | 13:37

@Bluebook | 18-03-11 | 13:36

Dat vrees ik eerlijk gezegd ook.

Reinaert | 18-03-11 | 13:37

GeenStijl als de moderne zedenschandpaal.
Kom op jongens, julllie hebben toch wel iets interessanters te melden dan dit ?

daytonaT595 | 18-03-11 | 13:37

@Superior Bastard | 18-03-11 | 13:34
De huidige president van de VS is Obama, als hij zoiets flikt plukt zijn vrouw hem kaal bij Oprah!

necrosis | 18-03-11 | 13:36

zijn er paar die ik wel zou doen
en de kaptein neuqen voor promotie is toch het zelfde als je baas neuqen voor salaris verhogen

slapend schaap | 18-03-11 | 13:36

Ik bedoel, vanwege de nasi die ze serveren bij de marine, vind je het niet erg als de commandant een keer bij jou in de slaapzak kruipt.

blinde kip | 18-03-11 | 13:36

Bregje staat onder de 6.

Bluebook | 18-03-11 | 13:36

"Opeens weet je het; je word marine-slet."
*Zingt liedje: "In The Navy"...

afdankert | 18-03-11 | 13:35

@liggend_streepje | 18-03-11 | 13:33

Dan zie jij meer dan ik... ik probeer ook al galons te tellen maar de feauteau werkt qua kwaliteit niet echt mee.

Maar goed, boeit het? Nee, het boeit niet echt.

Reinaert | 18-03-11 | 13:35

Benieuwd of er ook lesbienes tussen zitten, dat zal die jongens helemaal gek maken ;-)

veuve-clicquot | 18-03-11 | 13:35

Er staan gewoon meer vrouwen dan mannen op die foto!

Spaarnwouderpoort | 18-03-11 | 13:35

Bregje (zeg maar mevrouw of schrijf maar luitenant ter zee)zou zo'n twee tot tweeeneenhalve galon moeten hebben. Dat is zo'n gouden krul op den tere schouders. Als ze er meer dan twee hebben gaan zo ook anaal, willen of niet.
De vraag is of er al spermavlekken zijn gevonden op haar geyle werkbroek. Bewijsstuk A ... enz

ojédiaré | 18-03-11 | 13:35

Oh. De kapitein zocht dus ook nog eens de lelijkste (oeps!) van het stel uit :S

liggend_streepje | 18-03-11 | 13:34

Ziitend linksvoor op de pica. Dat moet haar wel zijn.
+1 voor de ouwe baas trouwens. Als de president van de USA ermee wegkomt, waarom hij dan niet?

Superior Bastard | 18-03-11 | 13:34

Nr 11 van links, achterste rij. Da's de enige LTZ1

liggend_streepje | 18-03-11 | 13:33

@Maurice0001 | 18-03-11 | 13:30
Ja doorstromen naar het "middle management is acceptabel" maar hoger is niet nodig hoor.

borga locusta | 18-03-11 | 13:33

@Maurice0001 | 18-03-11 | 13:30
Zij gaat voor "women on (the) top" ;-)

veuve-clicquot | 18-03-11 | 13:33

@brandweermeisje | 18-03-11 | 13:29
Van alle krijgsmachtonderdelen hebben ze wel het beste eten. En je hebt het minste kans op kogels in vitale organen.

blinde kip | 18-03-11 | 13:32

Publiekelijk voor schut (al is het voor neuqen) omdat je je leuterT niet bij je kunt houden is altijd +veel.

corder bollie | 18-03-11 | 13:32

*slaat zijn cursus integraal management er nog eens op na*

borga locusta | 18-03-11 | 13:31

@Admiraal_de_Ruijter | 18-03-11 | 13:29
LOL, denk dat Rutger zijn koffer al aan het pakken is ;-)

veuve-clicquot | 18-03-11 | 13:31

Pics or it didn't happen....

JR Ewing | 18-03-11 | 13:30

Het doorsluizen van gratificaties naar elkaar is gemeengoed bij de marine. Neem nu de School voor maritieme vakmanschapgebeuren in Den Helder. Die delen om het jaar het volledige budget voor gratificaties onder elkaar, gewoon omdat iedereen daaraan meedoet. Niks functioneren, kassa!

ojédiaré | 18-03-11 | 13:30

1e vrouw van rechts ziet er wel uit als iemand die zicht hogerop probeerd te werken...

Maurice0001 | 18-03-11 | 13:30

Commandant is baas +1. Gewoon er lekker op los neuqen omdat het kan.

haatbaard | 18-03-11 | 13:29

Nou, ik weet niet wie het is op de foto, maar go Gerrit! Voor een 47-jarige dekzwabber is het sowieso punten waard, daargelaten welke van deze zeesponsjes je daadwerkelijk geënterd hebt!

Aaaargh! First class matey!

An die ARBEIT | 18-03-11 | 13:29

Laten we het erop houden dat ik blij ben dat ik niet bij de marine ga.

brandweermeisje | 18-03-11 | 13:29

@rara | 18-03-11 | 13:26
Moet je wel een leidinggevende functie hebben anders wordt het achteraan staan in de rij. Wat neerkomt op iets meer wachttijd.

blinde kip | 18-03-11 | 13:29

De volgende stap is dat we onze onderzeeers roze gaan schilderen.

Admiraal_de_Ruijter | 18-03-11 | 13:29

@rara | 18-03-11 | 13:26
U wilt torpedo-lader worden?

veuve-clicquot | 18-03-11 | 13:28

Zo dat is erg, phoe he, nou parkeer de hijskraan maar op het binnenhof dan kinnen we hem mooi opknopen.

Ondertussen in Libië en Japan....

Haagse-Geertje | 18-03-11 | 13:28

en dan maar roepen dat bonussen voor perverse prikkels zorgen!

borga locusta | 18-03-11 | 13:28

Geenstijl Boulevard?! Tot zover de roddels, nu weer echt nieuws!

VictorvanZuydewijn | 18-03-11 | 13:28

1ste rij nummer 4. Ik zou d'r doen.

BoterhamKaas | 18-03-11 | 13:28

In Australie zeggen ze het al jaren dat Marine schepen eerder een dierentuin zijn dan een kerk!

veuve-clicquot | 18-03-11 | 13:27

Volgens mij werken er uitsluitend geile wijven bij de marine.
*carriereswitch overwegen doet

rara | 18-03-11 | 13:26

Gewoon omdat het kan ... sex op het werk is toch vrij normaal ?

veuve-clicquot | 18-03-11 | 13:26

Bij elk vergrijp bezuinigen we nog een miljard euro op defensie. Simpel, doeltreffend en kunnen we straks met ons 53e al met pensioen.

kapotte_stofzuiger | 18-03-11 | 13:25

Vrouwen in het leger zijn publieke dames. Dat moet nu toch wel bekend zijn. Glazen plafonds schieten ze daar helemaal aan diggelen.

blinde kip | 18-03-11 | 13:25

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken