Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Fenomeen. De Vloekman van Middelburg

vloekmanvanmiddelburg.jpgAls een bouwvakker. Als een bootwerker. Als een getrainde Gilles de la Tourette. Zo scheldt en tiert de Vloekman van Middelburg. Inmiddels gegroeid tot legendarische status. De man fietst regelmatig, zoniet dagelijks, langs een horecagelegenheid in de Sint Janstraat in Middelburg. Ooit zat hij daar elke dag in alle rust te genieten van een kopje koffie, maar is vanwege zijn aanstootgevende gedrag niet langer gewenst in het establishement. Sinds januari bestaat zijn wraak dan ook uit drive-by scheldpartijen. Met boksbeugels gewapend de dialoog aangaan, heet dat. Heel hard voorbij fietsen en de eigenaar de cholera inschelden. Zodat zelfs de politie polshoogte moet nemen. Meerdere malen. De soap wordt live gevolgd door YouTube-user Kaazi81, die inmiddels al bij deeltje zestien (!!!) is aanbeland. Momenteel moeten we het nog met summiere informatie doen. Er dient nog veel opgelost te worden. Wat heeft de Vloekman ooit misdaan? En in welke horecagelegenheid? Of is hier meer aan de hand? Heeft de horecabaas wellicht een heuse Milton gepleegd met de vrouw van Vloekman? Hoe lang blijft het nog bij schelden, komt er een climax en zal die wel of niet bestaan uit een gefilmde arrestaties van de Vloekman? Vragen, vragen, vragen. Later meer.

Reaguursels

Inloggen

+1 voor "koekenbakker"

Dickstar | 15-03-11 | 22:23

@Joe Speedboot | 14-03-11 | 22:30

ik weet niet wat jij onder een eiland verstaat?

trouwens, er lopen volgens mij overal wel dit soort malloten rond.. en vaak wel meer dan 1, dus al dat gezeur over zeeuwen is nergens goed voor.

siddharta | 15-03-11 | 20:10

Komt die cultstatus! BAM!

Oogslijm | 15-03-11 | 16:54

Hehe, was laatst in Middelburg een coffeeshop aan het zoeken. Bleek het dus een koffiewinkeltje te zijn, deze dus.

mmmbop | 15-03-11 | 15:04

Hehehe, dit is beter dan al het amusement op de nederlandse tv kanalen bijelkaar. Top!

Barry Balzak | 15-03-11 | 13:31

aanbeland... wat een raar woord

Zuitschuip | 15-03-11 | 11:21

Zieke shit (in die vent zijn hoofd dan). Een half jaar in Middelburg gewerkt, maar helaas nooit gezien tijdens de lunchwandeling dit "fenomeen".

The Evil One | 15-03-11 | 09:55

Ondertiteling zou best wel handig zijn. Best wel.

Fred Janssen | 15-03-11 | 09:31

Horatio | 14-03-11 | 21:37
En sinds wanneer ligt Middelburg in Brabant jonguh?

lilluke halve hoan | 15-03-11 | 09:27

Weten we al wie die vloekmeneer is en wat hij misdaan heeft?

Claude Jacque | 15-03-11 | 09:10

In Goes heb je trouwens playmobiel en gekke annie, doe die eens filmen.

scootah rijdert | 15-03-11 | 09:07

We noemen hem hier ook wel de dorpsgek. Wel handjes af he, het is wel onze dorpsgek.

Flushing | 15-03-11 | 08:40

Wat zal het volgende topic zijn?
De Japanse tragedie? of mariniers op handelsschepen?

Sjeng de helle | 15-03-11 | 08:35

Beide beentjes weer op de grond, Japan gloeit als E.T. en Nederland heeft vloekmans.... wat een dwaas!!

illi | 15-03-11 | 08:26

Johnny quid, jij türk?

Establishment: gevestigde orde met heersende klasse, maatschappelijk bestel; etablissement: horecagelegenheid.

gtothew | 15-03-11 | 08:23

@DanDatDus | 15-03-11 | 08:08
Je moet niet alles geloven wat extreem links naar buiten brengt!
Kernenergie is een stuk schoner en veiliger dan steenkolencentrales.

necrosis | 15-03-11 | 08:17

Dat Ochtendspits hè, wordt dat in een bunker opgenomen?
Ik kan er niet naar kijken. Die muren met die vloekende kleuren, gruwel.

Krachtmeester | 15-03-11 | 08:13

Kòòòggggie!

Biff Eagleburger | 15-03-11 | 08:13

Er staan drie reactoren op springen, en dit is de ochtend update, bedankt GS.

DanDatDus | 15-03-11 | 08:08

@Sjeng de helle | 15-03-11 | 08:02
Laten we het maar op prettig gestoord houden.
Klinkt wat vriendelijker

Che_cuevara | 15-03-11 | 08:05

Che_cuevara | 15-03-11 | 07:58
Merci,
ja dat scheelt een stuk.
Die man op die filmpies moet toch wel ergens goed kwaad over zijn of prettig gestoord.

Sjeng de helle | 15-03-11 | 08:02

@Sjeng de helle | 15-03-11 | 07:45
Dat is er dan weer uit.
Kan je met een schone lei aan de gang vandaag. ;)

Che_cuevara | 15-03-11 | 07:58

Krachtmeester | 15-03-11 | 07:43
John Foggerty blijft goed,

Sjeng de helle | 15-03-11 | 07:55

Blackbird73 | 15-03-11 | 07:47
Ik vloek meestal in repeterende cirkels. Gilles de la Pirouette dus.

Krachtmeester | 15-03-11 | 07:49

Gilles de la Tourette?

Blackbird73 | 15-03-11 | 07:47

Che_cuevara | 15-03-11 | 07:40
"Dat zal ik toch goegegloeiende nakende nonnen toch zelf wel mogen uitmaken of dit een goeie of een klote ochtend is, of niet?"
Heh heh, dat lucht op!
Meteen excuses aanbieden doet!
Mogge maat,

Sjeng de helle | 15-03-11 | 07:45

Sjeng de helle | 15-03-11 | 07:36
Vloeken is aangeleerd! *'Geloven ook!' scandeert en geluid naar maximum draait* www.youtube.com/watch?v=4R6nmKjcSeU

Krachtmeester | 15-03-11 | 07:43

vraagstaart | 15-03-11 | 07:38
Goede ochtend,
Gaat het weer een beetje?
"Gooi het er maar uit hoor, doe het maar in de groep, moet kunnen"
( Softi modus jaren 70)

Sjeng de helle | 15-03-11 | 07:42

@vraagstaart | 15-03-11 | 07:38
Mag je daar bij jou wel vloeken?

Che_cuevara | 15-03-11 | 07:41

@Sjeng de helle | 15-03-11 | 07:37
Mogge Sjeng,

En niet te veel vloeken vandaag.

Che_cuevara | 15-03-11 | 07:40

*Bek met groene zeep heeft moeten wassen*

Nou, allemaal een hele goede morgen gewenst. Lekker geslapen?

En nog sorry voor dat van daarstraks.

*angstig omkijken doet*

vraagstaart | 15-03-11 | 07:38

Che_cuevara | 15-03-11 | 07:25
Mogge Che,
En alle anderen uiteraard.

Sjeng de helle | 15-03-11 | 07:37

Krachtmeester | 15-03-11 | 07:33
Mogge,
Wat een gevloekte ochtend nietwaar?

Sjeng de helle | 15-03-11 | 07:36

Hallo Che.
Hallo Sjeng.

Krachtmeester | 15-03-11 | 07:33

(Zuid-)Oostenwind nu daar in Noord-Japan. Gelukkig.

Krachtmeester | 15-03-11 | 07:32

"Parbleu" een Wassenairse Vloek veur de Goede Mûrruge zag, veur den Vulke.

Sjeng de helle | 15-03-11 | 07:31

@Krachtmeester | 15-03-11 | 07:22
Mogge,

Stotteren is geen vloeken.

Che_cuevara | 15-03-11 | 07:25

Go..
.. edemorgen. Allemaal!

Krachtmeester | 15-03-11 | 07:22

@vraagstaart | 15-03-11 | 07:08
Mogge, verdullemgodverhierengindrnogaantoe.

Zo, even ook ingewerkt.

Che_cuevara | 15-03-11 | 07:19

[email protected] koekebakkers

*zich inleven in het teringtiefustopic doet*

vraagstaart | 15-03-11 | 07:08

@Bakito | 15-03-11 | 05:12
Ik doe niet anders.

Che_cuevara | 15-03-11 | 05:16

@Che_cuevara | 15-03-11 | 05:09
Boeien. Je kunt leven langs de zijlijn, zonder problemen, zonder slecht te zijn. De regels als het kader, jouw leven als werkelijkheid...

Bakito | 15-03-11 | 05:12

@Bakito | 15-03-11 | 05:07
Ja, jij probeert dat.
Maar die wouten waren er wel.

Che_cuevara | 15-03-11 | 05:09

@Che_cuevara | 15-03-11 | 05:05
Ik probeer de wet erbuiten te houden. Hebben we niet nodig.

Bakito | 15-03-11 | 05:07

@Bakito | 15-03-11 | 05:04
Dus een snelheids overtreding.
Ja dan zijn de wouten er als de kippen bij.
Kan dus zo maar kloppen.

Che_cuevara | 15-03-11 | 05:05

@Che_cuevara | 15-03-11 | 05:02
Hij vloekte te snel.
#Geduld/schone/zaak

Bakito | 15-03-11 | 05:04

Mogge @all,

Vloeken is toch niet strafbaar?
Of zou hij zo hard vloeken dat het onder geluidsoverlast valt.

Che_cuevara | 15-03-11 | 05:02

De Vloekman is iemand om rekening mee te houden. Zeker nu.

Bakito | 15-03-11 | 05:01

Schijnt dat er nu een 4de reactor in de fik staat daar in Japan en dat er al straling is die 'schadelijk kan zijn voor de mens'.

SantaX | 15-03-11 | 04:47

Mannen die een cavia penetreren en daarna die cavia doodmaken vind ik dus echt niet kunnen

TheOne48 | 15-03-11 | 04:25

necrosis | 15-03-11 | 04:08
Je hint was niet echt stil, en nee niet begrepen, heb je daar een probleem mee?

TheOne48 | 15-03-11 | 04:12

@TheOne48 | 15-03-11 | 04:03
Je hebt mijn stille hint niet begrepen?

necrosis | 15-03-11 | 04:08

rare dubbelpost, ben me van geen kwaad bewust

TheOne48 | 15-03-11 | 04:05

necrosis | 15-03-11 | 03:58
Ja denk ik ook, maar mijn woede/onbegrip etc komen weer terug als ik morgen opstaat

TheOne48 | 15-03-11 | 04:03

necrosis | 15-03-11 | 03:58
Ja denk ik ook, maar mijn woede/onbegrip etc komen weer terug als ik morgen opstaat

TheOne48 | 15-03-11 | 04:03

@TheOne48 | 15-03-11 | 03:48
Volgens mij is het bedtijd voor je...

necrosis | 15-03-11 | 03:58

En NEE, we krijgen niet het echte verhaal over Japan te horen, Tip: koop een geigerteller en check ff je nieuwe japannert als die afgelevert wordt

TheOne48 | 15-03-11 | 03:56

drs.Nee | 15-03-11 | 03:46
De wereld staat op instorten, en jij komt met dit?
ok, inhaken dan maar

TheOne48 | 15-03-11 | 03:51

necrosis | 15-03-11 | 03:46
Nee, en als ik zeg nee dan is het nee

TheOne48 | 15-03-11 | 03:48

@TheOne48 | 15-03-11 | 03:41
Woon jij toevallig in Middelburg?
*grinnik ende grijns*

necrosis | 15-03-11 | 03:46

Einde Japan, eerste 500 jaar onbewoonbaar

TheOne48 | 15-03-11 | 03:44

Ja, beetje het licht uitdoen, hoe haal je het in je gore kop, maken we zelf wel uit

TheOne48 | 15-03-11 | 03:41

Parsons | 15-03-11 | 03:27
straling is onzichtbaar en pas jaren later dodelijk, ik zou er ook in tuinen, neemt niet weg dat het een dodelijk gevaarlijke omgeving is, in japan netzo

TheOne48 | 15-03-11 | 03:36

@Parsons | 15-03-11 | 03:31
Blijf eens van dat licht af, het feit dat jij je mandje gaat opzoeken wil niet zeggen dat ik dat ook moet doen!
*2000 Watt bouwlamp aanzetten doet*

necrosis | 15-03-11 | 03:35

*het licht uit doet*

Parsons | 15-03-11 | 03:31

@necrosis 03:20
Toen hij aanschoof bij P&W werd gezegd dat hij daar in het verleden voor had geleerd.

drs.Nee | 15-03-11 | 03:25

@necrosis | 15-03-11 | 03:20
Ja.

Parsons | 15-03-11 | 03:25

Parsons | 15-03-11 | 03:15
Dank voor de stream, 30 km zone wordt dus overwogen, de eerste 100 enz jaar kan daar niemand terugkeren

TheOne48 | 15-03-11 | 03:24

@Parsons | 15-03-11 | 03:15
Ik las op je linkje dat Diederik Samson kernphysicus is.
Klopt dat?

necrosis | 15-03-11 | 03:20

@TheOne48 02:52
Vandaag wordt de mooiste dag van de week.

drs.Nee | 15-03-11 | 03:18

@wakkere_nederlander 02:47
Dankzij Martin Bril.

drs.Nee | 15-03-11 | 03:14

@vraagstaart 02:37
Japan is het enige land ter wereld waar bankrovers tijdens een achtervolging door de politie stoppen voor een rood verkeerslicht?

Dat kan ik op twee manieren interpreteren. Zij worden door de politie gestopt; zij stoppen voor de politie omdat het verkeerslicht op rood staat. Ik ga er vanuit dat je het laatste bedoelt ;) ?



drs.Nee | 15-03-11 | 03:10

@Parsons 02:34
Zag wat beelden voorbij komen toen ik in het sportcentrum was, verslaggeefster zei dat Moszko niet accepteerde dat het in Amsterdam werd gevoerd omdat zijn cliënt in Den Haag staat ingeschreven.
De zitting scheen verstoord te worden door een oproerkraaier, ene Kreek, die met goedkeuring van de voorzitter een pamflet aanbood, waarin hij arrestatie eiste. Is niet gebeurd, ook niets in de msm over gehoord.

drs.Nee | 15-03-11 | 03:04

@ Mindy | 15-03-11 | 02:41
Contaminatiegraad niet verwarren met Zuurgraad natuurlijk.

Pa Cartwright | 15-03-11 | 02:58

vraagstaart | 15-03-11 | 02:50
Hou je plemps op 5 regels en misschien lees ik ze,
verder veel plezier in indo

TheOne48 | 15-03-11 | 02:55

@SantaX | 15-03-11 | 02:40 *Met tranen in ogen van genot nog gauw een bitterbal met extra scherpe mosterd in de mond stopt voor onderweg en ontdekt dat die dingen nog steeds heel heel zijn van binnen*

vraagstaart | 15-03-11 | 02:54

lente begint op de 20e

TheOne48 | 15-03-11 | 02:52

@wakkere_nederlander | 15-03-11 | 02:44
Jouw comment valt me ineens zwaar tegen.
Volgens mij loopt er in NL een 'royale familie' rond die van tijd tot tijd wat herten en zwijnen afknalt voor eigen genot.

necrosis | 15-03-11 | 02:52

@Krachtmeester | 15-03-11 | 02:39 Ik voel een interessante dialoog aankomen maar wordt hier aangekeken door iemand die inkopen wil doen en ik moet mee :-( .

Het totalitaire karakter van de islam heb ik van heel nabij in twee decennia een samenleving die mij dierbaar is zien veranderen; aan de andere kant zie ik ook elementen van het "stervensproces" dat je beschrijft daar tegelijkertijd wel plaats vinden. Dat zorgt voor een scheuring in de samenleving: aan de ene kant een relatief kleine intellectuele groep die de beperkingen van de islam ziet, aan de andere kant een grote groep domme (niet diskwalificerend naar hun capaciteiten, maar ze zijn slecht opgeleid) mensen die het woord van de imam als De Waarheid accepteert en daar hun eigenwaarde aan ontleent.

Het is nu erop of eronder voor de islam en ik vrees dat "de dommen" het vanuit hun aantal en religieuze gewelddadigheid gaan winnen. Daarbij geholpen door de naïviteit van het Westen die dit heeft laten gebeuren en zelfs heeft gestimuleerd, zoals bij de Taliban.

Jij noemt het doodsstrijd - ik hoop dat het zo afloopt. Een nieuwe periode van donkere middeleeuwen, nadat de verworvenheden van de Griekse en Romeinse beschavingen door de islam zijn vernietigd, lijkt mij dan weer de meest voor de hand liggend.

Even als inleiding, want zoals gezegd moet ik weg. Ik kijk wel uit naar een ontmoeting in een volgend draadje om jouw ideeën te lezen.

groeten (@all ook natuurlijk) *out*

vraagstaart | 15-03-11 | 02:50

-weggejorist-

wakkere_nederlander | 15-03-11 | 02:48

Sorry voor de dubbelpost....
Trouwens ik ga lekker slapen.
Morgen definitief de eerste LENTEDAG!
(oftewel rokjesdag)

wakkere_nederlander | 15-03-11 | 02:47

-weggejorist-

wakkere_nederlander | 15-03-11 | 02:44

@vraagstaart | 15-03-11 | 02:37
"En dat is géén broodje aap-verhaal"

Klinkt meer als een sushi walvis bief.
Als het aan Japan lag dan lagen alle haaien vinloos op de bodem van de zee te creperen.

Koning Neptunus is nog redelijk coulant met zijn straf mijns inziens.

wakkere_nederlander | 15-03-11 | 02:44

@wakkere_nederlander | 15-03-11 | 02:35
Japan heeft niet eens miljoenen nodig, die hebben ze zelf wel, wat ze nodig hebben is reddingsteams met speurhonden en mensen die slachtoffers kunnen opvangen en soep en dekens kunnen uitdelen.
Daar heb je inderdaad geen miljoenen voor nodig, eerder een geweten.
En of "links" over laatstgenoemde beschikt.....?

necrosis | 15-03-11 | 02:42

Ik vind geloven ongelooflijk
* en nou kap ik met m'n oneliners*

TheOne48 | 15-03-11 | 02:42

Tja met de comments van Parsons en vraagstaart toch maar te bed gaat en denkt aan al die mensen in Japan zucht, wat hebben wij te klagen, niks.

Mindy | 15-03-11 | 02:41

@vraagstaart | 15-03-11 | 02:39 |
dijon mosterd, extra scherpe mosterd, korrelige mosterd, mayo en voor de echte mannen, red hot chilli sauce. Doe uw ding...

SantaX | 15-03-11 | 02:40

vraagstaart | 15-03-11 | 02:32
Intimidatie is een sterk machtsmiddel, inderdaad.
Maar niet uniek aan de islam en veelal ook cultureel bepaald (stammencultuur bijvoorbeeld).
Imho is 'de' islam al heel lang zoekende en stervende tegelijk. Doodsstrijd.

Krachtmeester | 15-03-11 | 02:39

Hoe is het trouwens met de ozonlaag en de zure regen tegenwoordig?

TheOne48 | 15-03-11 | 02:39

@wakkere_nederlander | 15-03-11 | 02:36 |
Die maakt toch walkmans he?

SantaX | 15-03-11 | 02:39

@SantaX | 15-03-11 | 02:36
Met mosterd???

*kwijl van de bek vegen doet*

vraagstaart | 15-03-11 | 02:39

@Parsons | 15-03-11 | 02:23 Japan is het enige land ter wereld waar bankrovers tijdens een achtervolging door de politie stoppen voor een rood verkeerslicht.

En dat is géén broodje aap-verhaal.

vraagstaart | 15-03-11 | 02:37

@Mindy | 15-03-11 | 02:27
In elk ander land zou er geplunderd worden. Zo niet in Japan. Geeft je te denken.

Het antwoord op de vraag waarom dat zo is, is overigens vrij eenvoudig.

Het Japanse eiland is niet vervuild met... ach, weet je wat, ik laat het hierbij.

Parsons | 15-03-11 | 02:36

@Krachtmeester | 15-03-11 | 02:30
Hey hey geen kwaad woord over Yoko Ono! Zij volgt mij op twitter en heeft mij persoonlijk zelfs eens bedankt voor het volgen!

wakkere_nederlander | 15-03-11 | 02:36

@necrosis | 15-03-11 | 02:31
Oh ok, die amerikanen haal je er nu weer bij. Naja laat maar. Bitterbal iemand?

SantaX | 15-03-11 | 02:36

@Krachtmeester | 15-03-11 | 02:30
Yoko Ono, dat is toch een hippie?

necrosis | 15-03-11 | 02:35

@necrosis | 15-03-11 | 02:25
Jazeker. Het uitblijven van acties van de (linkse) Nederlandse hulpinstanties aan Japan is een bewijs van het feit dat zij alleen uit zijn op een kans om flink met miljoenen te sjoemelen. En met Japan valt niet te sjoemelen want zoals Parsons | 15-03-11 | 02:23 al opperde: Japan DEUGT. Die maakt van een ramp zoals deze niet een PvdA happening (handje-ophouden) maar een economische impuls.

wakkere_nederlander | 15-03-11 | 02:35

@drs.Nee | 15-03-11 | 02:26
Het is volledig langs me heen gegaan vandaag. Is er überhaupt iets van uitgezonden?

Parsons | 15-03-11 | 02:34

Krachtmeester | 15-03-11 | 02:27
Ok, je hebt het kennelijk toch door, ik ook, maar uiteindelijk doen we er niks aan, kan ook niet want wereldwijd systeem, illuminati, NWO, whatever, maar het werkt wel

TheOne48 | 15-03-11 | 02:33

necrosis | 15-03-11 | 02:31
100% Eensch.

Krachtmeester | 15-03-11 | 02:32

@Krachtmeester | 15-03-11 | 02:25 Ik ontken niet dat er verstandige mensen wonen. Maar aan een door de islam gedomineerde cultuur is "democratie" wezensvreemd: het gaat om onderwerping / overheersing. Daarom doen dictaturen het daar zo goed en daarom zie je het mis gaan met de democratiseringspogingen in Irak.

De islam verwerpt democratie en erkent geen macht boven die van de koran. Dus zullen in een islamitische samenleving democraten als "slechte moslims" het onderspit delven.

vraagstaart | 15-03-11 | 02:32

@SantaX | 15-03-11 | 02:27
En wat IK wilde zeggen: De VS heeft poen/ spullen zat en nog steeds zijn er mensen die niets meer hebben sinds Katrina er huisgehouden heeft.

necrosis | 15-03-11 | 02:31

Yoko Ono nu op CNN.
Bonnie St. Claire 2.0.
Man man man, wat een wandelend kunstwerk.

Krachtmeester | 15-03-11 | 02:30

TheOne48 | 15-03-11 | 02:23
Zie Krachtmeester | 15-03-11 | 02:25.

Krachtmeester | 15-03-11 | 02:27

@necrosis | 15-03-11 | 02:21
Ben ik helemaal met je eens, maar wat ik wilde zeggen is, ze hebben daar zat dekens, maar niet meer de infrastructuur om het daar te krijgen waar het nodig is. Ik denk dat dat het grootste probleem is. Al zullen ze vast zaken als waterzuiveringsinstallaties kunnen gebruiken. Van de andere kant, die zouden ze zomaar zelf al op voorraad kunnen hebben in voldoende mate. Dat weet ik niet.

SantaX | 15-03-11 | 02:27

@Parsons | 15-03-11 | 02:23
Dat viel mij ook op, als een megaramp als deze in een ander land.. nuff said.

Mindy | 15-03-11 | 02:27

@Mindy | 15-03-11 | 02:13 Mooi hè? je kunt wel veel praten over innerlijke balans, maar zó ziet dat er dus uit.

vraagstaart | 15-03-11 | 02:26

@Parsons 2.20
Moszko vindt de aanklacht tegen zijn cliënt een hoax en probeert dat ongedaan te maken.

drs.Nee | 15-03-11 | 02:26

vraagstaart | 15-03-11 | 02:19
In 'de Arabische wereld' wonen gelukkig ook heel veel verstandige mensen. En hun politieke achterlijkheid is 1 op 1 vergelijkbaar met die van Nederland. Laten wij nou eerst zorgen dat wij hier zelf een behoorlijke, moderne participatiedemocratie op poten zetten.
*iets met goede voorbeeld geven mompelt*

Krachtmeester | 15-03-11 | 02:25

@wakkere_nederlander | 15-03-11 | 02:19
Een helder betoog met slechts één minpuntje, zoveel geld is er nog niet naar Haiti gegaan, iets met kleven en strijkstok....

necrosis | 15-03-11 | 02:25

Krachtmeester | 15-03-11 | 02:18
De term "schijndemocratie" jou onbekend? Zelfde onderdrukking maar verpakt in ander papiertje? DE staat ook in nederland is heer en meester over jouw geld en privacy

TheOne48 | 15-03-11 | 02:23

@wakkere_nederlander | 15-03-11 | 02:19
Je hebt gelijk. Bovendien gingen die Haïtianen op hun reedt zitten wachten tot er hulp kwam terwijl de Jappen hun eigen shizzle regelen.

Jou ook al opgevallen dat er geen looting berichten uit Japan komen?

Hoe zou dat toch komen?

Parsons | 15-03-11 | 02:23

@Parsons | 15-03-11 | 02:20
Niet bij mij.
Ik ben namelijk zelfs een Hiroshima ontkenner. :-)

wakkere_nederlander | 15-03-11 | 02:22

@SantaX | 15-03-11 | 02:16
Vechters of niet, de mensen die hun huis en alles kwijt zijn zullen best behoefte hebben aan een warme deken en wat te eten/ drinken.
Wie ben jij om te bepalen wat die mensen wel of niet nodig hebben?

necrosis | 15-03-11 | 02:21

SantaX | 15-03-11 | 02:16
Die mensen zijn nu even niet met hun eer bezig: ze kunnen het niet alleen en hebben niet voor niets uit 91 landen hulp geaccepteerd.

Krachtmeester | 15-03-11 | 02:21

Valt er nog een kernramp te hoaxen hier?

Parsons | 15-03-11 | 02:20

@Krachtmeester | 15-03-11 | 02:12 Laat ik zeggen dat ik qua gevoel van hoop helemaal naast je sta en als het lukt buig ik deemoedig maar verheugd het hoofd. Dolblij met mijn ongelijk. Maar ik geloof er echt geen b*rst van.

*duimen blijft voor Krachtmeester's 'ja'*

vraagstaart | 15-03-11 | 02:19

@necrosis | 15-03-11 | 02:12
Als het aan mij lag gingen al die miljoenen die via giro 555 richting Haïti zijn gegaan met terugwerkende kracht linea recta naar Japan.

Ik heb veel meer met dat 1e wereld land dat ons zoveel moois te bieden heeft (auto's, gameconsoles etc...) dan met het achterlijke pauper Haïti waar de autoriteiten eigenhandig uitgehongerde kinderen executeerden die in de puinhopen op zoek waren naar voedsel.

wakkere_nederlander | 15-03-11 | 02:19

@Mindy 02:07
Bizar, al 25 jaar geobsedeerd en overtuigd dat de wereld vergaat en dan in een bunker met allerlei zaden overleven. Die lieve heer heeft vreemde kostgangers...

drs.Nee | 15-03-11 | 02:18

TheOne48 | 15-03-11 | 02:14
Ik.
Democratisering (als gevolg van technologische vooruitgang) is namelijk een constante.

Krachtmeester | 15-03-11 | 02:18

@wakkere_nederlander | 15-03-11 | 02:08 LOL Ik moest ineens aan die film "Gremlins" denken bij jouw tegel. Je denkt iets moois te hebben, en dan komt de realiteit haar lelijke gezicht tonen...

vraagstaart | 15-03-11 | 02:16

@necrosis | 15-03-11 | 02:12
Onzin. Maar een Japanner die het niet voor de volle 100% nodig heeft hulp aanbieden is een klap in zijn gezicht. Daar telt eer nog en op een overwegend positieve manier. Bovendien zijn het echte vechters. Vergeet ook niet dat het de derde economie van de wereld is. Het probleem is niet dat ze geen voedsel hebben, het probleem is hoe krijg je het nu waar het nodig is.

SantaX | 15-03-11 | 02:16

Krachtmeester | 15-03-11 | 02:12
Wie zijn zo naief?

TheOne48 | 15-03-11 | 02:14

@vraagstaart | 15-03-11 | 02:02
Kudo, het is zo weard als je de reportages ziet en vooral hoe rustig/berustend de mensen reageren.

Mindy | 15-03-11 | 02:13

Zijn er ècht nog mensen die geloven dat die Arabische lente het begin is van een democratiseringsgolf?
vraagstaart | 15-03-11 | 01:57
Ja.

Krachtmeester | 15-03-11 | 02:12

@vraagstaart | 15-03-11 | 02:02
Japan heeft heeft helaas een zeer laag "zieligheidsgehalte", het is een rijk land, weinig kindertjes met dikke buikjes en vliegen rond de mond.
Vandaar dat je linkse gutmenschen niet hoort.

necrosis | 15-03-11 | 02:12

Anderson Cooper én Sanjay Gupta in één repo.
Ik trek CNN echt niet meer nu.

Krachtmeester | 15-03-11 | 02:09

@vraagstaart | 15-03-11 | 01:57
"Arabische lente"
Lelijke term.

Dus geen dartelende vlinders dansend in een fris voorjaarsbriesje geurend naar lentebloesem maar een hysterische zwerm uitgehongerde sprinkhanen die alle vruchtbaarheid zal doen verworden tot een dorre woestijn.

wakkere_nederlander | 15-03-11 | 02:08

@drs.Nee | 15-03-11 | 01:57
Gadverdamme wat een idioten zucht.

Mindy | 15-03-11 | 02:07

Wat heeft die man tegen koekebakkers?
En over koek gesproken: waar is koekje-dr-bij?

necrosis | 15-03-11 | 02:07

Pa Cartwright | 15-03-11 | 02:01
Dat is meestal het beste.

Krachtmeester | 15-03-11 | 02:07

@wakkere_nederlander | 15-03-11 | 01:58 Nix aan de hand in Japan, qua nucleaire ramp. Geweldige opsteker voor de voorstanders van kernenergie, zelfs dit soort natuurrampen met een inmiddels sterk verouderde centrale op de breuklijn leiden niet meer tot rampen.

Voor de rest blijft het natuurlijk een verschrikkelijke situatie, ik vind het jammer dat de problemen met die centrale afleiden van de humanitaire ramp die daar nog steeds plaats vindt. Geen eten, geen drinkwater, geen energie en dat in een gebied waar de temperaturen rond het vriespunt schommelen. Je zal er maar zitten, met de helft van je familie weg.

*vloekman-aanval wordt sterker*

vraagstaart | 15-03-11 | 02:02

@ Krachtmeester | 15-03-11 | 01:45
In zo veel woorden had je het niet uitgelegd.

Voor nu maak ik mij meer zorgen om de (inter)persoonlijke kant deze beweging overigens.

Pa Cartwright | 15-03-11 | 02:01

Hier nog een fraai stukje muziek voor de liefhebbers.
www.youtube.com/watch?v=16cWiWj--8E
Spoel in elk geval door naar 3.40 en luister vanaf daar op zijn minst 10 tellen :P

SantaX | 15-03-11 | 02:00

Japan: 'het zal niet zo erg worden als Tsjernobyl'

Hoezo? Wordt het NOG erger dan? #Hiroshima #Nagasaki

wakkere_nederlander | 15-03-11 | 01:58

Zijn er ècht nog mensen die geloven dat die Arabische lente het begin is van een democratiseringsgolf?

*enorme vloekman-aanval opkomen voelt*

vraagstaart | 15-03-11 | 01:57

Verders ziet de wereld er iedere dag een stukje beter uit

TheOne48 | 15-03-11 | 01:57

@Krachtmeester | 15-03-11 | 01:49
+1 :)

SantaX | 15-03-11 | 01:53

De gedachte achter de Arabische lente:

"Wij hebben er na 50 jaar genoeg van om onderdrukt te worden door het huidige regime. Wij eisen een nieuw regime om ons te onderdrukken."

wakkere_nederlander | 15-03-11 | 01:50

SantaX | 15-03-11 | 01:42
Thanks. Toch merci dat jij d'r bent.

Krachtmeester | 15-03-11 | 01:49

http://www.youtube.com/watch?v=7hQuvnKrGhc , verder niks aan toe te voegen, waar gaat dit topic over? Kom net binnezakken

TheOne48 | 15-03-11 | 01:49

Blijf je verwonderen over het nieuws; Telegraaf.

De groep Marokkaanse jongeren uit Gouda die op laffe wijze de fiets stal van een 15-jarig meisje, kan volgens de politie een lange celstraf verwachten. Volgens het korps Hollands Midden is de maximumstraf voor 'diefstal in vereniging' en openlijke geweldpleging zes jaar.
www.powned.tv/nieuws/binnenland/2011/0...

Werkstraf geëist tegen een jeugdbende, ongeveer veertig jongeren die samen ongeveer 225 misdrijven zouden hebben gepleegd. Bij sommige blijft na aftrek van voorarrest alleen de voorwaardelijke celstraf over. Dat dan weer wel.

drs.Nee | 15-03-11 | 01:49

Pa Cartwright | 15-03-11 | 01:36
Heb het toch echt net uitgelegd. Maar wellicht niet goed.
Stel je het universum voor als een slinger, die altijd weer over het midden gaat, maar soms heftiger dan normaal naar de ene en de andere kant slingert.
Imho zitten we nu cultureel en als maatschappij - tijdelijk - in een periode met heftiger slingerbewegingen. 'Polarisatie' is dus niet zomaar een op zichzelf staand iets binnen politiek en media, maar vindt overal plaats: dus ook in de persoonlijke én de gedeelde beleving van de binnen- en buitenwereld.
Dat was mijn punt.

Krachtmeester | 15-03-11 | 01:45

Toch snap ik de logica niet.
-Aardbeving in Haïti: 100 miljoen miljard doneren.
-Aardbeving in Japan: alle Europese kerncentrales dicht.

Maar goed het blijft een verademing dat de ogen van de wereld even van de Arabische lente zijn afgewend.

wakkere_nederlander | 15-03-11 | 01:44

@drs.Nee | 15-03-11 | 01:33
Morgen stenen gaat zoeken of stelen, da's ook gebruikelijk eigenlijk, helaas heb ik geen scooter.

Mindy | 15-03-11 | 01:42

mrska | 15-03-11 | 01:27
Thanks voor de mooie muzak.

Krachtmeester | 15-03-11 | 01:40

SantaX | 15-03-11 | 01:36
Lolz.

Krachtmeester | 15-03-11 | 01:38

@mrska | 15-03-11 | 01:27
Faith no more altijd +1

Maar het is voor mannen natuurlijk heel makkelijk om een vrouw na te doen: je zet een gekke pruik op en smeert je vol met poeder, mascara en wat niet al en viola, je komt een heel eind.

Voor vrouwen andersom: overal haar laten groeien, groot, sterk zijn en een lage stem... mwoh moeilijk.
Zeker als je dan moet gaan praten en een mening moet verkondigen :-)

wakkere_nederlander | 15-03-11 | 01:37

@ Krachtmeester | 15-03-11 | 01:25
Marx liet vele velden open. Wist hij veel.

Dat evenwicht. Ik probeer mij daar iets bij voor te stellen. Hoe zie je dat?

Pa Cartwright | 15-03-11 | 01:36

@Krachtmeester | 15-03-11 | 01:35
Niet om je af te zeiken, maar doe me dan toch maar een nijntje tekening, want die ascii-zooi van jou is ook niet om over naar huis te schrijven :P

SantaX | 15-03-11 | 01:36

Pa Cartwright | 15-03-11 | 01:34
Dat nog niet eens. Het stapelt zich als vanzelf op. Het lijkt wel een kettingre.. ach, laat maar.

Krachtmeester | 15-03-11 | 01:36

-weggejorist-

Krachtmeester | 15-03-11 | 01:35

Het etablissement waar hij voor staat te tieren is St John. Weet u dat ook weer.

Raar figuur.

omwenteling | 15-03-11 | 01:34

@ Krachtmeester | 15-03-11 | 01:29
Koop je dan ieder keer nieuwe zakjes?!

Pa Cartwright | 15-03-11 | 01:34

Ga nou niet gek staan te kijken dat volgend jaar - ter navolging van zie onderstaande link- ook vanuit Brussel in alle EU-lidstaten verplicht wordt hoe de derrière afgeveegd wordt.
www.marocmusic.eu/index.php?option=com...

drs.Nee | 15-03-11 | 01:33

drs.Nee | 15-03-11 | 01:19
Pa Cartwright | 15-03-11 | 01:25
Ik wacht net zolang tot ik voldoende plastic zakken heb om een grote vuilniszak mee te vullen. Geeft wel een lekker gevoel, om eens een lichte vuilniszak aan de weg te zetten.

Krachtmeester | 15-03-11 | 01:29

@wakkere_nederlander | 15-03-11 | 01:20
Ben geen stewardel hoor grijnz.. maar om on topic te blijven, hier trekken 's middags kuddes voorbij die schelden (of niet?) ik versta ze nl. niet. In de avond is het wat minder.. 1 zo'n zielige man in Zeeland ach gut.

Mindy | 15-03-11 | 01:28

wakkere_nederlander | 15-03-11 | 01:13
Man vrouw verschillen & indelingen zijn natuurlijk significant maar ...
vind jullie clubje voonamelijk verrijking v ons vr : www.youtube.com/watch?v=OFd7hrUKjqQ&am... Easy

mrska | 15-03-11 | 01:27

@wakkere_nederlander | 15-03-11 | 01:19
Klopt, dat zou hetzelfde zijn als een stad/dorp laten eindigen op -dam en verwachten, dat de bewoners de komende 200 jaar droge voeten houden.
De mensen in Veendam kunnen hun borst nat maken. U weet dat. Ik weet dat.
Oh wacht .....

HY78 | 15-03-11 | 01:26

@ drs.Nee | 15-03-11 | 01:19
Ik twee van die canvasachtige dingen van de Dirk. En die prop ik steevast vol bij de AH. Plastic, pffff.

Pa Cartwright | 15-03-11 | 01:25

Pa Cartwright | 15-03-11 | 01:22
Het positieve in dezen is wel, dat er altijd (behoefte aan) evenwicht is. Dat heeft die haatbaard van een Karl Marx dan weer niet zo goed uiteen gezet.

Krachtmeester | 15-03-11 | 01:25

@drs.Nee | 15-03-11 | 01:19
Oww toch schiet ik in de lach, jouw links zijn altijd raak.

Mindy | 15-03-11 | 01:24

@drs.Nee | 15-03-11 | 01:19
Ik moet er niet aan denken dat we weer terug moeten naar de boodschappentassen van jonge zeehondjesbont.

wakkere_nederlander | 15-03-11 | 01:23

@ Krachtmeester | 15-03-11 | 01:16
Yup, authenticiteit verliest het van de markt, van de elleboogdynamiek. En de markt brengt iedere dag zijn stem uit. De mateloosheid – Marx zag dat goed.

En ondertussen draaien de (dan al niet zelfverklaarde) zen-masters overuurtjes.

Pa Cartwright | 15-03-11 | 01:22

@Mindy | 15-03-11 | 01:18

Hi Trolly! :-)

wakkere_nederlander | 15-03-11 | 01:20

OT: Als je een kerncentrale een naam geeft die eindigt op -shima dan moet je ook niet zeuren als er opeens radioactieve straling vrijkomt.

www.telegraaf.nl/buitenland/9259167/__...

wakkere_nederlander | 15-03-11 | 01:19

@wakkere_nederlander | 15-03-11 | 01:13
Pardon?

Mindy | 15-03-11 | 01:18

Pa Cartwright | 15-03-11 | 01:13
Ook eensch: het werkt twee kanten uit. Laten we het de leefpolarisatie noemen. De buitenwereld vraagt steeds meer qua acteerwerk, communicatie- en prestatievermogen van de moderne burgerT, met als gevolg dat de terugtrekbeweging naar 's mensens binnenwereld ook steeds heftiger om aandacht vraagt.
Nog even en we lijden allemaal aan een bi-polair leefpatroon. ALLEMAAL!

Krachtmeester | 15-03-11 | 01:16

@ wakkere_nederlander | 15-03-11 | 01:09
Indien daartoe dan ook een soort gedoogdingetje voor komt, zie ik reaguurders als Bottehond, Fleauxe, Klootoog, en ik vergeet d'r een zooi, voorwaar terugkomen op GS.

Pa Cartwright | 15-03-11 | 01:16

@HY78 | 15-03-11 | 01:11
Thanx! *traantje wegvingert*

Lewis Lewinsky | 15-03-11 | 01:14

@Joost Maghetweten | 15-03-11 | 01:11
Reaguursters? Nee man die bestaan niet! Alle zogenaamde vrouwen op GeenStijl zijn trollen. Vrouwen hebben geen mening, jeweettoch!

wakkere_nederlander | 15-03-11 | 01:13

@ Krachtmeester | 15-03-11 | 01:06
Zou het? Of zou het zo zijn – ik contempleer even vrijelijk – dat mensen enkel meer naar binnen keren, naar hun inner circle; familie en die paar goede vrienden.

Pa Cartwright | 15-03-11 | 01:13

Bij CNN werken louter zichzelf rerunnende en testimonial spuwende Matthijs van Nieuwkerken.
Allemaal!

Krachtmeester | 15-03-11 | 01:11

@Lewis Lewinsky | 15-03-11 | 01:04
Dat Uw geplengde tranen in de juiste verhouding vermengd mogen worden met Pokon en zodoende tot voedingsstof voor de Lotus der Wijsheid zullen mogen dienen.

*"seppuku" leest makkelijker, dat wel*

HY78 | 15-03-11 | 01:11

@Krachtmeester | 15-03-11 | 01:10
LOL!

Lewis Lewinsky | 15-03-11 | 01:11

@wakkere_nederlander | 15-03-11 | 01:02
Ik voorzie problemen met de reaguursters. Die gaan zich gepasseerd voelen...

Joost Maghetweten | 15-03-11 | 01:11

@Pa Cartwright | 15-03-11 | 01:05
Ik zou het helemaal gaaf vinden als alle reaguurders op GeenStijl voortaan gaan reageren in de stijl van Vloekman:

'Mja mann, nie norrmaal hey goverdomme KUDT!'

wakkere_nederlander | 15-03-11 | 01:09

@teh_beast -1

jeandaman | 15-03-11 | 01:09

wakkere_nederlander | 15-03-11 | 01:02
Heauheau. Heau!
Dan wordt het nog altijd 'scheldpersoon'.

Krachtmeester | 15-03-11 | 01:07

Pa Cartwright | 15-03-11 | 01:02
Nee, dat niet. 'Verharding', 'verruwing', bladibla: dat betreft slechts het incestueuze VVM-mediadebatje.
Ik doelde meer op onze totaalcultuur, waarin presteren onder druk, een gewenste rol spelen en het niet tonen van emoties steeds meer norm (lijken te) worden.

Krachtmeester | 15-03-11 | 01:06

@ wakkere_nederlander | 15-03-11 | 01:02
Daar doelde ik, richting Pius, ook even op. Kreeg niet de indruk dat het lekker ontvangen werd.

Vlerk! Schelm! Vloekman!

"Lamemerust Vloekman!" Ja. Dat loopt wel.

Pa Cartwright | 15-03-11 | 01:05

@Krachtmeester | 15-03-11 | 01:01
Sorry. Sorry. Sorry, mr. Miyagi.

Lewis Lewinsky | 15-03-11 | 01:04

@ Krachtmeester | 15-03-11 | 00:46
En dan heet het hier zeker 'Verharding'.

Pa Cartwright | 15-03-11 | 01:02

Mooi woord: 'vloekman'
Kan zo het woord reaguurder vervangen :-)

wakkere_nederlander | 15-03-11 | 01:02

@Joost Maghetweten | 15-03-11 | 01:01
Ja, inderdaad, de hoax had een korte halveringstijd.
*nogmaals zijn excuses aanbiedt*

Lewis Lewinsky | 15-03-11 | 01:02

Joost Maghetweten | 15-03-11 | 00:59
Lolz.

Krachtmeester | 15-03-11 | 01:02

Lewis Lewinsky | 15-03-11 | 00:59
*'Schaamteloze sensatiehoaxer!' scandeert en Lewis aan een kruis van splijtstof nagelt*

Krachtmeester | 15-03-11 | 01:01

@Lewis Lewinsky | 15-03-11 | 00:59
Niet de allerbeste hoax ooit, hij heeft maar 6 mminuten stand gehouden!

Joost Maghetweten | 15-03-11 | 01:01

@ Clarksonius | 15-03-11 | 00:54
Proest. Maar jij kent dé Vloekman dus?

Pa Cartwright | 15-03-11 | 01:00

@Krachtmeester | 15-03-11 | 00:56
Ja, meestal wel. Zie ook Tsjernobyl. Kan je rustig gevaarlijk noemen... ;-)

Joost Maghetweten | 15-03-11 | 00:59

@Krachtmeester | 15-03-11 | 00:56
Nee. Sorry. Het was een tweet, maar BBC meldt dit niet.
Excuus voor de hoax. *buigt, knikt, buigt, weent*

Lewis Lewinsky | 15-03-11 | 00:59

Lewis Lewinsky | 15-03-11 | 00:53
Link?

Krachtmeester | 15-03-11 | 00:56

Meestal als er staat 'later meer'betekent dat dat je er nooit meer iets over hoort op GS.

Joost Maghetweten | 15-03-11 | 00:56

Als inwoner van betreffende stad kan ik melden dat dit zo ongeveer het meest schokkende is dat er op een dag gebeurt. Hele rustige jongens, die Zeeuwen. Over het algemeen.

Clarksonius | 15-03-11 | 00:54

En we hebben een meltdown! Aldus de BBC.

Lewis Lewinsky | 15-03-11 | 00:53

Pa Cartwright | 15-03-11 | 00:44
Emoties - en dus 'zwakte' - tonen verstoort de harmonie.
Dit fenomeen zie je overigens ook steeds meer in 0031 opgeld doen.

Krachtmeester | 15-03-11 | 00:46

@ HY78 | 15-03-11 | 00:36
Die hang naar collectief rouwen, ook in Nederland, is om soms spontaan onwel van te worden.
Maar met die ogenschijnlijk onbewogenheid van Japanners heb ik soms ook moeite. Zit daar vanmiddag een kereltje van begin 20; "Alles kwijt, al mijn familie is dood, meegenomen".
Wellicht apathie of disassociatie, maar hoe hij in de camera keek, man man.

Pa Cartwright | 15-03-11 | 00:44

HY78 | 15-03-11 | 00:36
Eensch. Prima mensen.

Krachtmeester | 15-03-11 | 00:42

Krachtmeester | 15-03-11 | 00:37
Hij zegt tenminste nog sorry... In Nederland zouden ze alleen maar er omheen lullen zónder excuses.

Maar inderdaad, er kwam weinig info uit.

Soy yo | 15-03-11 | 00:41

@Krachtmeester | 15-03-11 | 00:37
Gelukkig is nummero 2 niet de plutonium gestookte reactor. Dat is nummer 3. Die doet het nog best goed.

Lewis Lewinsky | 15-03-11 | 00:39

Lewis Lewinsky | 15-03-11 | 00:35
Die voorliegmijnheer met dat gebogen hoofd is alleen maar aan het apologizen voor de inconvieniance.. Dit is niet best.

Krachtmeester | 15-03-11 | 00:37

”»‚Á‚Ä‚½‚̂ɉ½ŒÌH

Lewis Lewinsky | 15-03-11 | 00:36

@Krachtmeester | 15-03-11 | 00:31
Helemaal mee eens, dit kost ze een aantal jaren op allerlei terrein.

En toch, ik respecteer die cultuur hoe langer hoe meer. Als er bij ons een kroeg in de fik vliegt, is heel het land verlamd en rouwen we drie jaar later nog (OK, voor de betrokkenen was het erg rot, zeker).
Die Japanners zullen nog gekrakeel genoeg krijgen, met U eens. Maar voorlopig straalt het rust en vastberadenheid uit (wellicht als enige alternatief voor gezichtsverlies, hoe onnodig dat argument hier ook zou zijn, ik weet).

HY78 | 15-03-11 | 00:36

Les employés du réacteur no 2. de Fukushima évacuent les lieux. Crapule!

Lewis Lewinsky | 15-03-11 | 00:35

De hoeveelheid straling in Gezwel #2 is niet direct schadelijk. Aldus de NOS.
*afstapt*
Pannekoeken! Deeltjesgestapo!
*weer op fiets stapt*
nos.nl/tekst/225693-derde-explosie-in-...

Lewis Lewinsky | 15-03-11 | 00:33

@ Lewis Lewinsky | 15-03-11 | 00:29
En vlotjes even douchen, schone kleertjes aan, wel zo proper.

Pa Cartwright | 15-03-11 | 00:32

Lewis Lewinsky | 15-03-11 | 00:22
HY78 | 15-03-11 | 00:25
De gevolgen voor het land, maar ook voor de Japanse binnenlandse politiek (excuses voor het pleonasme) zullen enorm zijn.

Krachtmeester | 15-03-11 | 00:31

REactor nummer 2, ook wel liefkozend Tumor 2 genoemd, is lichtjes verkouden. Mondkapjes voor mensen! Regt zo die gaat!

Lewis Lewinsky | 15-03-11 | 00:29

@HY78 | 15-03-11 | 00:25
Ik denk dat het een en al leugens zijn. Maar daar hoef je niet per se rekening mee te houden, aangezien ik para ben.

Lewis Lewinsky | 15-03-11 | 00:27

'Je mist meer dan je ziet' is nog erger dan de allerergste TellSell-testimonial. Van Nieuwkerk pusht en herpusht zijn eigen waar in re-runs. Een soort van omgekeerd Droste-effect. Mensen, we hebben een *hoest* 'nieuw' format: de testamoniak.

Krachtmeester | 15-03-11 | 00:26

Es könnten erhebliche Mengen Radioaktivität entweichen. #Fukushima
Gewoon doorlopen! Totale controle!

Lewis Lewinsky | 15-03-11 | 00:26

@Lewis Lewinsky | 15-03-11 | 00:22
Een geplande explosie, ze weten uitstekend wat ze doen daar .......
Ondertussen vechten die Jappen voor wat ze waard zijn, respect. Maar of ze ook alles vertellen wat ze weten: denk het niet.

HY78 | 15-03-11 | 00:25

@Krachtmeester | 15-03-11 | 00:19
De jongste explosie was zojuist in reactor nummero 2. Due. Deaux. Zwei. Nothing on the hand!

Lewis Lewinsky | 15-03-11 | 00:22

Op 3. die Wilfried die zonder gordel wegrijdt gaat alsnog op de bon?

drs.Nee | 15-03-11 | 00:22

Lewis Lewinsky | 15-03-11 | 00:18
*weer wakker wordt*

Krachtmeester | 15-03-11 | 00:19

De situatie in Tsjernobyl, pardon, FoekiFoekie is geheel onder controle. Herhaling. Onder controle. Dat er zojuist weer een ontploffing is geweest doet er niets aan af. Droplullen! Eikels! Controle! Er is geen gevaar!

Lewis Lewinsky | 15-03-11 | 00:18

*het licht uit observeert*

Krachtmeester | 15-03-11 | 00:16

@ Parsons | 15-03-11 | 00:04
Hihi. Jij schelm toch!

Pa Cartwright | 15-03-11 | 00:07

@pius | 14-03-11 | 23:35
Ze heeft geen lul.

Parsons | 15-03-11 | 00:04

Op ned.3 fragmenten verbale fittie. Mulish versus Reve.
Reve scoorde 1-0 met een kort gedicht.

Hoog op haar troon
Sprak zij op hoge toon:
Dat werk van Mullis dat is vullis
Dat werk van Reve, dat is leve!

drs.Nee | 15-03-11 | 00:02

Nu op 3: Een journalist praat met een journalist over journalistiek en journalisten. Straks: het Journaal.
Verschillig. Zo verschillig zelfs, dat je geen enkel verschil meer ziet. Zelfs Death Valley is nog gevarieerder.

Krachtmeester | 14-03-11 | 23:59

Pa Cartwright | 14-03-11

Excuus. Totaal mislukt grapje.

pius | 14-03-11 | 23:59

**Update** no major quake, false initial readings it seems, just a small quake at the moment.

Parsons | 14-03-11 | 23:51

@Parsons 23:46
Ik hoorde dat alles boven 7.5 een tsunami kan veroorzaken.

drs.Nee | 14-03-11 | 23:50

RES911CUE: '**Update** no major quake, false initial readings it seems, just a small quake at the moment.'
??

Krachtmeester | 14-03-11 | 23:50

Jack Wouterse is één van de verschilligen, dat is inmiddels wel duidelijk. Benieuwd of hij ook nog iemand ontvoerd heeft, zodat daar ook om gelachen kan worden.

spanarchist | 14-03-11 | 23:49

Pa Cartwright | 14-03-11 |

Ik wou even stijlvast blijven;)

pius | 14-03-11 | 23:47

7.6 hits Japan? Aftershock.

Parsons | 14-03-11 | 23:46

OscarWilde | 14-03-11 | 23:43

Man man.. Picca. Misschien toch maar gaan pitten.

OscarWilde | 14-03-11 | 23:44

**Breaking:News** A major aftershock has just hit Japan. Preliminary M7.6

SvennusMax | 14-03-11 | 23:43

*zich snikkend ter avondlandaarde stort voor het nachtgedigt*
.
.
'Van oude menschen, in kringen, die maar niet pleite gaan...'
.
Johan Cruyff.
George Baker.
Cisca Dresselhuys.
En morgen presenteert
Mies Bouwman 'Eén van de Acht'
Ga NIET deaud. Nu hoeft het niet meer.
.

Krachtmeester | 14-03-11 | 23:43

Later @all. *Kijken gaat of er op Picadilly Circus nog wat te doen is*

OscarWilde | 14-03-11 | 23:43

@Raad_maar_raak! 23:26: Hij is er in afgestudeerd... in de jaren 90. Tijdens en direct na zijn studie is hij allerlei hippie-shit gaan doen; hij heeft nooit in zijn vakgebied gewerkt. Dat wil zeggen dat hij van kernenergie niet veel meer weet dan de wetenschappelijk aangelegde reaguurder alhier die de ontwikkelingen een beetje heeft bijgehouden. Zeker gezien zijn uitspraken heb ik hem niet hoog zitten wat betreft een *rationele* discussie over kernenergie. Zelfs als hij zo nu en dan een puntje scoort met wat hij zich van zijn studie herinnert.

Muxje | 14-03-11 | 23:42

Modderfokkert | 14-03-11 | 23:39 Attractie van maken. Aankondigen op billboards. Kijken of dat soort folklore toeristen trekt.

zeg maar jansen | 14-03-11 | 23:40

Waarom vraagt Hiddema niet aan Witteman hoe hij het zou vinden een scheve mond te hebben...

drs.Nee | 14-03-11 | 23:39

@ pius | 14-03-11 | 23:35
?

Pa Cartwright | 14-03-11 | 23:39

Je zal maar een eigen zaak hebben en zo'n idioot staat de hele dag voor je deur te schelden... Uiteindelijk blijven je klanten weg. Politie kan niets doen... En als je het zelf oplost... Ben je de pineut.

Modderfokkert | 14-03-11 | 23:39

eens

Nico Mudde | 14-03-11 | 23:38

Ahh de femi-trol is ook weer een op de TV, stond jammerlijk niet in de GS top 100.

Nico Mudde | 14-03-11 | 23:37

Ik snap het wel: lokatie is schuiladres van F.van Jole. Need I say more?

DrBowned | 14-03-11 | 23:37

Pa Cartwright | 14-03-11

Ouwe lul

pius | 14-03-11 | 23:35

@spanarchist | 14-03-11 | 23:25

Er is nog hoop (voor de PvdA)

brutus68 | 14-03-11 | 23:33

Pa Cartwright | 14-03-11 | 23:23 |

Ik heb ze al een tijdje niet meer ingezien, maar ik moet de 'plays' van Mr. Wilde er toch echt weer eens bijpakken. Dat pareltje was ik al bijna weer vergeten.

OscarWilde | 14-03-11 | 23:32

@ pius | 14-03-11 | 23:28
Nee. Daartoe is jouw opsomming waarschijnlijk te uitputtend.

Pa Cartwright | 14-03-11 | 23:32

Raad_maar_raak! | 14-03-11 | 23:26
Ik vermoed dat hij dit diploma aan de InHolland gehaald heeft. Overigens merkwaardig dat er nooit voorstanders van kernenergie uitgenodigd worden als Samson aanwezig is.

spanarchist | 14-03-11 | 23:30

Bij dit soort videos vraag ik me altijd af waar de uitdrukking 'schelden doet pijn' vandaan komt. Sure, als zo'n figuur je de huid volbraakt met verwensingen gaat je hart wel even wat sneller pompen, maar het is toch niet te vergelijken met een gelijksoortige hoeveelheid fysiek geweld. Hier lach je naderhand om, een gebroken kaak geeft daar minder reden toe.

Niet dat ik dit goedkeur natuurlijk, maar er gebeuren ergere dingen in Nederland, om niet clichématig 'de wereld' te noemen.

OscarWilde | 14-03-11 | 23:28

@Pa Cartwright

Daartoe zou ik dit betoog niet willen beperken met alle respect;)

pius | 14-03-11 | 23:28

@ spanarchist | 14-03-11 | 23:23 |
Toch zou ik niet graag met hem hierover in discussie gaan. Daar hij volgens P&W kernfysicist is. Daar ben ik eerlijk genoeg in.

Raad_maar_raak! | 14-03-11 | 23:26

En een pvda-er die geen kerncentrale wil omdat NL er niets aan verdient. Het moet niet gekker worden.

spanarchist | 14-03-11 | 23:25

@ Raad_maar_raak! | 14-03-11 | 23:18
Vanmiddag ook al op Radio1. Meneer heeft zich goed ingelezen.

Pa Cartwright | 14-03-11 | 23:25

spanarchist | 14-03-11 | 23:23 Alleen het denken aan Japan kostte hem al zijn haar.

zeg maar jansen | 14-03-11 | 23:24

@ OscarWilde | 14-03-11 | 23:15
Evenals "vulgarity is the conduct of other people"?

Pa Cartwright | 14-03-11 | 23:23

Raad_maar_raak! | 14-03-11 | 23:18
Ach, tot voor kort wist hij niet hoeveel kernafval een gemiddelde reactor per dag produceerde. En hij wou geen kernreactor in NL vanwege "terroristische aanslagen", want een opgeblazen kernreactor in b.v. Frankrijk zou geen problemen in NL geven. En o ja, uranium kwam volgens hem alleen uit politiek instabiele landen (vorig jaar bij P&W).
Hij brengt het overtuigend maar lult helemaal als een gehersenspoelde Greenpeace-activist.

spanarchist | 14-03-11 | 23:23

Lewis Lewinsky | 14-03-11

Tahnx Lewis. Dat waardeer ik enorm1

pius | 14-03-11 | 23:20

Hé wat leuk, Tweede Reactorlid Diederik.
Best informatief overigens, eerlijk is eerlijk.
Het moet per slot eerlijker.

Krachtmeester | 14-03-11 | 23:19

@pius | 14-03-11 | 23:16
Alleen al die laatste alinea is 1000 kudo's waard!

Lewis Lewinsky | 14-03-11 | 23:18

Je kan zeggen wat je wilt over die Samson maar hij lijkt het allemaal wel goed te weten. In discussie gaan met hem kan alleen als je net zoveel kennis hebt als hem over het onderwerp. Toch lastig

Raad_maar_raak! | 14-03-11 | 23:18

Niemand begrijpt vloekman, de eenzame fietser. Vloekman is lieV.

titsme | 14-03-11 | 23:17

Lewis Lewinsky |

Thanx lewis;)

pius | 14-03-11 | 23:16

Schelden is de poëzie van de zwakbegaafde.

OscarWilde | 14-03-11 | 23:15

Vooral dat laatste filmpje (16)...

"BLA BLA"
*fiets lekker weg*
"hoi, gaat het goed?"

Over stemmingswisselingen gesproken zeg...

buitenstebuiten | 14-03-11 | 23:15

@pius | 14-03-11 | 23:04
Bis!

Lewis Lewinsky | 14-03-11 | 23:14

haha, wat een pannekoek!

"GEK, zo he (die heb ik eens flink te pakken genomen)"

buitenstebuiten | 14-03-11 | 23:14

tijd voor je spuitje pius...

Mr. Kendall Mintcake | 14-03-11 | 23:13

Hij lijkt een beetje op Louis van Gaal. Z'n gedrag komt ook redelijk overeen.

Boyo | 14-03-11 | 23:13

Hahah rechts in beeld: Na de ster, keuringsdienst van waarde. Morgen in DWDD

Raad_maar_raak! | 14-03-11 | 23:09

Krachtmeester | 14-03-11 | 23:08

Thanx;)

pius | 14-03-11 | 23:09

pius | 14-03-11 | 23:07 Niet meteen F5-en. Posten, wachten en 'end' toets.

Meer is het niet.

zeg maar jansen | 14-03-11 | 23:09

@ pius | 14-03-11 | 23:04
Mwoah kan ik wel duiden. Althans, je doelt toch op het gros van de zwakzinnigen die hier op GS de daagjes vult?

Pa Cartwright | 14-03-11 | 23:09

Krachtmeester | 14-03-11 | 23:05
Natuurlijk, dát is de reden.

spanarchist | 14-03-11 | 23:08

eg maar jansen | 14-03-11 | 23:06

Ik snap er niets van. Ik word er gek van. ik hoop dat Joris dat begrijpt.

pius | 14-03-11 | 23:08

pius | 14-03-11 | 23:07
LOL LOL LOL!

Krachtmeester | 14-03-11 | 23:08

-weggejorist-

pius | 14-03-11 | 23:07

Kudtyphusservert, *sorry Joris 1000 keer*

pius | 14-03-11 | 23:07

pius | 14-03-11 | 23:04 Ik weet niet of het op prijs gesteld wordt dat je met zo'n post twee keer op post ramt.

Daar zullen ze wel een lelijk woord over laten vallen.

zeg maar jansen | 14-03-11 | 23:06

spanarchist | 14-03-11 | 23:02
Nee joh, complotdenkerT.
We leven in een hypemedialandschap:
poppetje gezien, kastje dicht.
Zo simpel is het.

Krachtmeester | 14-03-11 | 23:05

En Jack Wouterse, scheld-expert ook bij P&W.

zeg maar jansen | 14-03-11 | 23:05

Die stadswachtenSLOPER bij P&W.

drs.Nee | 14-03-11 | 23:05

-weggejorist-

pius | 14-03-11 | 23:04

Schelden. Ziektebeeldendiscussies. kwetsbloggen.
De wapens van heersers zonder macht van leraren zonder overwicht en van hoeren zonder klanten.
De retoriek van de persoonlijke en verdrongen kwetsuren. Micro wanhoop getransfereerd tot megalomane theoretische bespiegelingen. De stijlvorm van de onmachtige, van de nooit gehoorden en de verbaal en talisch niet zozeer begunstigden.


Van de tunnelkijkers en monisten en van de hypotheek bezitters op het eigen gelijk. Van de spiegelvrezers ook. Van de ideologische vampieren voor wie het daglicht de grootste vijand is.
Van de selfforfillingprophecybestendigers en van figuren die hopen dat hun enige ware wereldbeeld zich zal manifesteren ook al zou dat de ondergang van diezelfde wereld betekenen.


Want het ego is immer groter dan het algemeen belang. Politiek is persoonlijker dan in je eigen bed slapen namelijk. En het algemeen belang dient voor de myway-gangsters slechts als kapstok en camouflagedeken voor de verborgen motieven en frustraties van de je bent voor me of tegen me kleuterschoolniveauactivisten.
Van de contextontkenners. Van de dogmaknuffelaars. De Polarisatieverwelkomers van links en rechts. De wereldbeeldwarriors. De nuancedoders. De altijd naar de ander wijzers.De wortelsoepfilosofen.

Die uiteindelijk net zo goed een partner een hond en een leuke baan willen. Die het eigen geluk onmiddellijk zouden verkiezen boven het activistische bombast als ze de keus zouden krijgen. Die net zo zijn als jij en ik. Misschien zijn ze wel jij of ik. Mijn nuance is namelijk net zo dogmatisch op een bepaalde manier. Ik ben net zo feilbaar, kwetsbaar, arrogant, vilein en onwetend. Alleen ik weet het van mezelf. En dat scheelt een beetje kan ik vertellen.

Maar In ieder geval heb ik geen fucking vieze teringziektes geen dikke kloteargumenten en geen rotte stinkende kutverhalen nodig om mijn punt te maken. En dat scheelt nogal een dikke vette lul dacht ik zo. Of in ieder geval een stel dikke ranzige tieten. Stelletje Klootzakken.

pius | 14-03-11 | 23:04

zeg maar jansen | 14-03-11 | 23:00
Kernenergie is levensgevaarlijk en weer een Chernobyl, vermoed ik.

spanarchist | 14-03-11 | 23:04

*poolshoogte

90timson | 14-03-11 | 23:03

HAHAHAHAHA! Die de Kreek totaal krankzinnig @POWNEWS

Raad_maar_raak! | 14-03-11 | 23:03

Hey Quid. Waarom schrijf je eerst etablishement en verander je het later in establishement, terwijl je etablissement bedoelt? Vragen, vragen, vragen. Later meer. Het is maar goed dat ik polshoogte (sic) kom nemen...

drama | 14-03-11 | 23:03

Krachtmeester | 14-03-11 | 23:00
En het feit dat de aanklagers zich de laatste keer volkomen belachelijk maakten, zou dat er niets mee te maken hebben?

spanarchist | 14-03-11 | 23:02

@ zeg maar jansen | 14-03-11 | 23:00 |
Kut Pownews / P&W
Keuzes keuzes

Raad_maar_raak! | 14-03-11 | 23:01

spanarchist | 14-03-11 | 22:58
Sure, maar ook bij dergelijke berichten treedt nu al een bepaalde hypemoeheid op. Het wordt een soort van regionaal nieuws.

Krachtmeester | 14-03-11 | 23:00

Damn, Diederik-alert bij P&W.

zeg maar jansen | 14-03-11 | 23:00

@ spanarchist | 14-03-11 | 22:48 |
Uw gebeden worden gehoord, POWNEWS besteed er aandacht aan

Raad_maar_raak! | 14-03-11 | 22:59

J Metdekorteacherlul | 14-03-11 | 22:57 Heb jij trouwens niet vreselijk moeten vloeken toen je zag hoe je nick er uit zag?

zeg maar jansen | 14-03-11 | 22:58

Krachtmeester | 14-03-11 | 22:54
Och, als zou blijken dat er weer een PVV-er 10 jaar geleden tijdens een sportwedstrijd een schoen naar een tegenstander had gegooid hadden de PO, de VK en de NRC er echt wel een gaatje voor gevonden. Wedden?

spanarchist | 14-03-11 | 22:58

Dat is niet aardig!

Nacho_Vidal | 14-03-11 | 22:57

J Metdekorteacherlul | 14-03-11 | 22:57 Wim de Bie is er beter in.

zeg maar jansen | 14-03-11 | 22:57

't Is Kees van Kooten.

J Metdekorteacherlul | 14-03-11 | 22:57

Is it a bird, is it a plane? It's.... Vloekman!

Cousin Eddie | 14-03-11 | 22:56

Krachtmeester | 14-03-11 | 22:54 Maar er is wel één vis gered.

Verdomme.

zeg maar jansen | 14-03-11 | 22:56

spanarchist | 14-03-11 | 22:48
Even denken.. omdat een burgeroorlog in Noord-Afrika en de allergrootste ramp evah in modern Japan belangrijker zijn dan het proefprocesje van de gehoornde babyboemerTbrillen van het Amsterdamse Hof??

Krachtmeester | 14-03-11 | 22:54

Crematorium-de-Asbak | 14-03-11 | 22:50
Ik kijk uit naar de stream op uitzendinggemist. Staat er snel genoeg op is mijn ervaring.

plastic zakje | 14-03-11 | 22:53

Hahahaha Pownews voldoet niet aan het keurmerk Journalistiek! +1 daarvoor

Raad_maar_raak! | 14-03-11 | 22:52

@ spanarchist | 14-03-11 | 22:48 |
Hey! Dat wist zelfs ik niet! Ik steun je motie tot meer informatie vergaring van het Wilders-proces.

Raad_maar_raak! | 14-03-11 | 22:50

#pownews #ned3, Japan is naar de Klote, En wie is de #lul? "in NEderland"?? Kijk nu in POWNEWS... (credits to Plastic zakje)

Crematorium-de-Asbak | 14-03-11 | 22:50

spanarchist | 14-03-11 | 22:48
Ik las: meneer Steijnen.

plastic zakje | 14-03-11 | 22:50

OT/ Waarom zo ontstellend weinig nieuws over het Wilders-proces? Policor Nederland weet inmiddels dat ze verloren hebben en proberen nu de aandacht te verleggen?
Ik eis meer Steijnen!

spanarchist | 14-03-11 | 22:48

De Vloekman. Ik kan me voorstellen dat je na elke joint die je neemt en die kerel voorbij komt dat je je gaat afvragen, waarom? Moet toch maf zijn als je dit inmiddels al 16 keer overkomt? Aan de andere kant, hoe krijg die filmert het voor elkaar om 16 x op klaarlichte dag op tijd thuis te zijn om te filmen? Zal ook wel iets met die joint te maken hebben...
Nog 3 minuten tot Pownews trouwens

Raad_maar_raak! | 14-03-11 | 22:48

Krachtmeester | 14-03-11 | 22:40
Oké, ik zal een keertje met mijn hart over mijn hand strijken.

plastic zakje | 14-03-11 | 22:44

Man is geestelijk in de war. Hij haalt duidelijk zijn inspiratie bij de oudere generatie. Koekebakker is zo 1930. Vloekman is wel een leuk nieuw woord voor 2011, maar verder dan een eervolle vermelding komtie niet. Volgende aub.

afpilser | 14-03-11 | 22:43

@Joe Speedboot | 14-03-11 | 22:30
Je hebt vandaag duidelijk teveel speed genomen ...

veuve-clicquot | 14-03-11 | 22:42

plastic zakje | 14-03-11 | 22:34
Vergeef het hen. Ze weten niet wat ze.. ehm: ze weten niet.

Krachtmeester | 14-03-11 | 22:40

Krachtmeester | 14-03-11 | 22:32
Zodra een agent meent de (grond)wet te kunnen veranderen door mij het filmen in het openbaar te willen verbieden, zijn ook die VMBO-slaafagenten kudt in mijn ogen.

plastic zakje | 14-03-11 | 22:34

Sliptong | 14-03-11 | 22:24
plastic zakje | 14-03-11 | 22:24
Maar begrijp me goed: zo'n schattige gekloonde éénstreepster kan er eigenlijk helegaar niet zoveel aan doen. De verantwoordelijkheid ligt bij haar meerderen die elk kwartaal een compleet bullshitbingobudget (3 X woordwaarde!) aan kauweflulexternen met *hoest* 'opleidingen' invliegen.
Gevolg: mevrouw agent spreekt een gewenste taal, geen echte.

Krachtmeester | 14-03-11 | 22:32

Joe Speedboot | 14-03-11 | 22:30
1953 Was de straf van godt!

plastic zakje | 14-03-11 | 22:31

God heeft die Zeeuwen niet voor niets op die eilanden gezet. En laatst ze daar dan ook vooral blijven.
Het ongeremd vloeken is typisch gevolg van inteelt, het is goed mogelijk dat er drie verschillende mannen gefilmd zijn, die door de inteelt erg veel op elkaar lijken.

Joe Speedboot | 14-03-11 | 22:30

De slechte invloed van en de verhuftering door de New Kids is zelfs in Middelburg merkbaar.

spanarchist | 14-03-11 | 22:28

Ze zouden in modderfokking Middelburg blij moeten zijn met zo'n kleurrijk figuur dat de totale saaiheid enigszins weet te temperen.
Ik word al depressief als ik dat tutstraatje zie.

vetkleppert | 14-03-11 | 22:27

Krachtmeester | 14-03-11 | 22:22
Tegenwoordig wordt alles een 'product' genoemd. Zo heb ik vanochtend een prachtig product door de riool gespoeld. Net zo waardevol als het 'product' van de politie.

Hoe komt het toch dat ik heel veel moeite moet doen om het woord politie niet vooraf te laten gaan met een krachtterm?

plastic zakje | 14-03-11 | 22:24

@Krachtmeester | 14-03-11 | 22:22
MBA'erts bij de politie... Verschrikkelijk. De gemiddelde Yank zou z'n ballen platslaan onder een halve liter als hij dit hoorde. Tjeezuz.
"Hoe beleeft u - als klant! - ons 'aangifteproduct'?" ROFL!

Sliptong | 14-03-11 | 22:24

On-topic: OMG. Een politievrouw bij Paul de Schreeuw die het heeft over 'het product dat wij bieden'. OMG. OMG.
"Hoe beleeft u - als klant! - ons 'aangifteproduct'?"
OMG. Duizend schreeuwfietsers zijn nog niet voldoende om dit soort voorgeprogrammeerde robocops weer op Aarde te laten landen.

Krachtmeester | 14-03-11 | 22:22

lol. St John is de coffeeshop waar ik in mn jeugd altijd duitse toeristen heen stuurde als ze een coffeeshop zochten.. na een zomer lang doorverwijzen zat er een mooie sticker op de deur dat ze er helemaal geen wiet verkochten :'-)

Rnej | 14-03-11 | 22:20

@Parsons | 14-03-11 | 21:31
Dan we dat normaal niet voor het guren?

Pasta-saus | 14-03-11 | 22:19

Men is blijkbaar weinig gewend in Middelburg. In Amsterdam is dit 's nachts redelijk normaal gedrag.

vetkleppert | 14-03-11 | 22:18

of een student of een steuntrekkert die hebben de tijd om hele dagen achter het raam te gaan filmen

wat een lutser zeg

feboburger | 14-03-11 | 22:17

RL-verhuftering. Kan Bos van Stakker daar niet eens een alleraardigst boekje over schrijven? Inlezen hoeft niet.

Krachtmeester | 14-03-11 | 22:16

Dit is nou een uitstekend voorbeeld van ongesubsidieerde kunst!

Thermometer | 14-03-11 | 22:15

De tyfus, top vermaak! Niet toevallig een of ander over-gesubsidieerd kunstproject van de plaatselijke toneelvereniging?

SODEP | 14-03-11 | 22:14

teh_beast | 14-03-11 | 21:37
Sint John in Middelburg idd.

Guuzz | 14-03-11 | 22:07

@ Parsons | 14-03-11 | 21:59
Mooi man. Heb jij dat bedacht. Schitterend. Echt. Het duurde bij mij dus een weekje ofzo alvorens ik die geinige knopjes van jou ontdekte. Die oude IE op dit hok laat ze niet zien, heel vreemd – nouja, zo een it-achtig dingetje, vind jij wel boeiend naar ik aanneem.

Maar enfin, d'r zit op dit lel dus ook zo een Firefox: allemaal knopjes. Mooi man. En ik maar drukken dus hè?! Eigenlijk maar zelden op jouw dingetje. jij hebt vast wel een resetdingetje op je telefoon, ofzoiets.

Pa Cartwright | 14-03-11 | 22:04

@Parsons | 14-03-11 | 21:59
Ik heb een kandidaat voor het vuurpeloton als target. Het zou het einde van veel domheid tot gevolg hebben.
* haakbus doorladen gaat *

Sliptong | 14-03-11 | 22:04

@johnny quid:
*proest* establishement *proest*
het is altijd nog een etablissement

KSF | 14-03-11 | 22:02

Proud2Bstupid | 14-03-11 | 21:54
Wat? Scheldend langs een kroeg fietsen of dit in minimaal 16 delen op Joetjoep zetten?

kassa2 | 14-03-11 | 22:02

Gaarne niet generaliseren dat alle Zeeuwen zo zijn! Het is een klein groepje schavuiten dat het verpest voor de rest...

Harige Henk | 14-03-11 | 22:02

-weggejorist-

Sliptong | 14-03-11 | 22:00

Ik zie dat Ma Cartwright weer met de knopjes aan 't spelen is.

Parsons | 14-03-11 | 21:59

Pa Cartwright | 14-03-11 | 21:50
import naar ik hoor aan het accent

Horatio | 14-03-11 | 21:58

Ja! Interessant!
Wellicht vind de PVV het leuk om hier eens wat kamervragen over te stellen.
Kerncantrales zijn een zooo PS2011 en de Islamitische wereld is massaal de straat op voor vrijheid en democratie. Lijkt me echt DE nieuwe cliffhanger!

Einde van de Domheid | 14-03-11 | 21:57

Ontslagen ten faveure van Polen?

Terpetijnzeikert | 14-03-11 | 21:55

Pfff... kan ik ook.

Proud2Bstupid | 14-03-11 | 21:54

@Sliptong | 14-03-11 | 21:46
Tijd voor het vuurpeloton?

Parsons | 14-03-11 | 21:52

gozahtje | 14-03-11 | 21:49
Dank je!

plastic zakje | 14-03-11 | 21:52

Klote voetgangers gebied, geen Streetview, fuck, volgende link, hee, een vloeksterd!
Wij hadden vroegah ook zo'n kereltje in Kampen rondloop'n.
Die noemde men de moppersmurf.

threewing | 14-03-11 | 21:51

Fietsers zijn tuig. Allemaal!

Lewis Lewinsky | 14-03-11 | 21:51

Misschien net eventjes te vaak naar New Kids gekeken?

prince | 14-03-11 | 21:50

@ Horatio | 14-03-11 | 21:37
Middelburg.

Pa Cartwright | 14-03-11 | 21:50

"Vragen, vragen, vragen"??
Overgenomen door de krant van stakker Nederland zeker :)

Ik weet het beter | 14-03-11 | 21:50

@Sliptong | 14-03-11 | 21:44

Zolang de vloekman geen gevaar voor zichzelf en anderen is zit dat er niet in....

brutus68 | 14-03-11 | 21:47

Heeft vast de Watersnoodramp nog niet verwerkt.

HammetjuH | 14-03-11 | 21:46

Man is gewoon de weg kwijt.

Moet een goetmens zijn.

Parsons | 14-03-11 | 21:46

Kom op! Die man heeft z'n scheurhemd nog aan.

Sliptong | 14-03-11 | 21:46

Misschien heet die man wel Gilles..

havannahapper | 14-03-11 | 21:46

Heeft de Bond Tegen Het Vloeken al gereageerd?

kassa2 | 14-03-11 | 21:45

"Bepaalde medicijnen zijn effectief in het doen verminderen van tics, te weten antipsychotica zoals haloperidol, pimozide of risperidon. Ook clonidine (psychostimulantium) kan de ernst van tics doen afnemen. Deze middelen kennen echter veel bijwerkingen. Met name de antipsychotica werken rechtstreeks in op de hersenen. [.............] anderzijds een aanvaardbare portie bijwerkingen."
Dit lijkt me niet aanvaardbaar. Kan iemand even een jas zonder mouwen bestellen?

Sliptong | 14-03-11 | 21:44

Tegenwoordig staan alle dorpsgekken op youtube.

Graftak | 14-03-11 | 21:43

Zeeuws meysje, zo geyl als boter, mis ik dan weer even.

gentle giant | 14-03-11 | 21:42

Leuk, een mentally challenged persoon filmen. Ja. Dus. Vloekman. Ja, zo kan je het ook noemen. Overduidelijk een SP'er.

Sliptong | 14-03-11 | 21:40

Lijkt wel reclame voor SIRE...

da wizard | 14-03-11 | 21:39

Middelburg, dat ligt toch in Belgie?

blauweleasebaklul | 14-03-11 | 21:38

Vanaf vandaag fiets ik elke dag scheldend langs het gebouw van de EU!

plastic zakje | 14-03-11 | 21:38

Horecagelegenheid die daar in beeld is, is in ieder geval St John. Daarnaast zit nog een restaurant, maar hij schreeuwt duidelijk richting St John.

teh_beast | 14-03-11 | 21:37

Polshoogte?

zinsneetje | 14-03-11 | 21:37

Gekke Brabo !

Horatio | 14-03-11 | 21:37

-weggejorist-

ropeholder | 14-03-11 | 21:36

Blaffende honden bijten niet

pleurtop | 14-03-11 | 21:34

Ongetwijfeld een ex-leraar.

Nonkel Frituur | 14-03-11 | 21:34

Met zo'n leuke scheiding als in z'n coup zou ik ook de hele dag vloeken...

MichieldeMuiter | 14-03-11 | 21:33

Dat maakt Nederlanders zo uniek. Elkaar de vuilste ziekten toewensen.
Is cultuur.

ZDEV | 14-03-11 | 21:33

-weggejorist-

pleurtop | 14-03-11 | 21:32

Godverdomme, even die linkjes bekijken dan maar.

Parsons | 14-03-11 | 21:31

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken