Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Fatima Elatik betaalde anti-Rutte haatcampagne

fatimaalien1234x.jpg Even terug naar 1 maart jongstleden. Toen vertelden we u al welk een gezellige creativiteit de jeugd van jongerensoos Asri te 020-Oost aan de dag legde: "Stem tegen de coalitie of we gaan terug naar 1939", "Stop het asociale en demotiverende kabinetsbeleid", bladieblalinkshuiliehuilie. Welnu, deze haatclub Asri ontving dus subsidie voor haar systeemhatende en gezagsondermijnende activiteiten. Maarliefst 19.400 euro werd er door ene Fatima Elatik (PvdA, nummer 24 op deze lijst) opgehoest om de linksfascistische haatpropaganda te kunnen financieren. 19.400 euro belastinggeld. Uw belastinggeld. Belastinggeld dat was bedoeld om "activiteiten die de sociale cohesie bevorderen" en "educatieve activiteiten" te financieren. Kennelijk ziet Elatik het vergelijken van de regering Rutte I met de regering Hitler I ook als sociale cohesie en valt het propageren van staatsondermijnend gedachtengoed onder "educatie". Fijn. Dan moet plucheklever Elatik dat maar eens even aan ons bevestigen. En vervolgens OPHOEPELEN (eindelijk). Want tweespalt in de maatschappij veroorzaken, het wij/zij denken stimuleren, haat tegen andersdenkenden creëren en de boel niet bij elkaar houden kan nooit de bedoeling zijn van een PvdA-lid. Toch Elatik? Doe maar snel teruggeven aan ons die 19.400 euro. "Trap Fatima Elatik uit de gemeentepolitiek of we gaan terug naar 1939". "Stop het asociale en demotiverende PvdA-regentenbeleid."

Reaguursels

Inloggen

Van Helsing opbellen doet.

Geheimrat Schultz | 10-03-11 | 06:42

De achterban en kiesvolk van de PvdA bestaat uit werklozen, subsidieslurpers, en grachtengordel elite, wat voor de vorm links lult, maar wel rechts vult.
Elatik kan hier gewoon haar gang gaan, Ascher noch vd Laan zal haar niet durven aanvallen, veel te link!

lanexxx | 10-03-11 | 00:19

Het is maar belastinggeld... toch?

Dodo81 | 09-03-11 | 23:05

@ONS | 09-03-11 | 20:55
Dus in dit geval ook 0.3 cent? Weet jij wel wat een proletariër is of kwaak je maar wat?

Hölzenbein | 09-03-11 | 22:55

@necrosis | 09-03-11 | 10:11
Tja, je had hem gewaarschuwd. Nu is ie met vakantie. Ach ja, bezinning is af en toe wel eens goed. Weet er alles van af.

Hölzenbein | 09-03-11 | 22:52

socialisme en fascisme liggen zooooooooooooooo dicht tegen elkaar

yury | 09-03-11 | 22:38

@Wittesnelheid | 09-03-11 | 14:10
Ik heb ook niet geschreven dat het idee van Hitler kwam. Ik schreef: "Het als een dwaas autobahnen bouwen waarop je lekker snel kon rijden was ook een streven van Hitler." en dat is ook zo. De nazi's zagen er eerst helemaal niets in (dat in tegenstelling tot wat je schrijft). Het zogenaamde "Reichsautobahnensystem" werd begonnen door Hitler zelf in 1933. En dit vormde het begin van het autobahnnetwerk zoals we het nu nog kennen.

Hölzenbein | 09-03-11 | 22:37

Wie heeft lef bij de PvdA?

DrBowned | 09-03-11 | 22:25

Fatima is een geweldige meid. Echt waar. Lekker corrupt, haat zaaiend, frauduleus en vooral incompetent. Zij is hiermee een toonbeeld voor de marokkaanse gemeenschap die haar verheerlijkt. Laat haar lekker zitten en haar ding doen net zolang dat heel Nederland weet dat veranderingen noodzakelijk zijn in Amsterdam en uiteindelijk heel Nederland. Onze hoofdstad wordt al decenia lang gegijzeld door de PVDA die de eigen bevolking heeft weggejaagd en vervangen door islamitisch stemvee. Amsterdam wordt straks geregeerd door al-Qaida. Voor al-Qaida is Amsterdam de basis wat uitgedragen wordt door haat kopvod Elatik. Zij mag voor hun als hun uithandbord dienen. Lang leve Fatima.

Independence | 09-03-11 | 22:17

Die Fatima doet zich heel fijn en goedlachs voor als ze weer eens door een van overheidssubsidie levende publieke omroep wordt uitgenodigd om haar bekende riedeltje op TV af te steken. Maar ze is een wolf in schaapskleren. Een gevaarlijk haatzaaiend type dat er niet voor terugdeinst om een groot deel van het nederlandse volk als fascisten weg te zetten.

Paul2500 | 09-03-11 | 21:02

Dit heet nou wat de PVDA noemt "EERLIJK DELEN" de Slogan moet zijn: alles "EERLJK STELEN"!
Gver "wat heb ik nog veel te goed" van die "beroeps Proletariers"!

ONS | 09-03-11 | 20:55

De PvdA is een nazisistische partij voor nazi's (w.o. allochtonen). De ethische vraag is of leden van en stemmers op deze partij het recht van bestaan hebben. Dit afgezet tegenover het leed wat ze veroorzaken en gaan veroorzaken.

Mindef | 09-03-11 | 20:26

Lodewijk Asscher: als je ballen hebt grijp je nu in. Dit soort kapriolen doet je een hekel krijgen aan elke PvdAer. Maar ja excuusmoslima he.

ad melkert | 09-03-11 | 19:46

Schop dat mens eens héél snel een eind weg PvdA!
Dit is de zoveelste idiote actie van Fatima!

Hobbykip | 09-03-11 | 18:32

Dat mens is echt door en door fout ...

watson357 | 09-03-11 | 18:06

en links maar zuur doen over CDA ministers die toespraken laten schrijven, door mensen die de hele dag uit het raam zitten te gapen. Wat is het verschil?

d'n Turfsteker | 09-03-11 | 17:15

Ieder keer als je Elatik hoor kletsen heeft ze het over "haar ding doen". Dit is dus ook weer gewoon een dingetje van Faatje. Lekker subsidie geven aan een verwante bloedgroep - puur clientelisme dus - terwijl stadsdeel Oost verder geen cent te makken heeft.

medusa324 | 09-03-11 | 15:57

Alsjeblieft GEENSTIJL begin een campagne STOP Fatima Elatik>com mijn stem heb je..

Naqual | 09-03-11 | 15:56

Hoe kan het dat iemand die keer op keer misbruik maakt van belastingscentjes (ok, dat ze jat kan ik inkomen, dat zit in de genen) er telkens weer mee wegkomt?

Sigtyr | 09-03-11 | 15:09

@sjipsknip | 09-03-11 | 13:25
Ik denk vooral dat je iets relaxter in het leven moet gaan staan sjipsknip. Vat het niet persoonlijk op. Ook jij maakt gebruik van de welvaartsstaat en haar collectieve voorzieningen, meer dan je zelf denkt waarschijnlijk. Het verhuizen naar het buitenland kan jou helpen de zaken weer in het juiste perspectief te zien. Het is hier zo gek nog niet, tenzij je Rupsjenooitgenoeg heet natuurlijk, dat is dan wel weer een afwijking maar dat hou je toch.
Voor alle duidelijkheid ik praat de oude politiek niet goed, integendeel. Maar dat domme "ik wil niet meer betalen-gelul" raakt kant nog wal.

ojédiaré | 09-03-11 | 15:04

Lees de koran en zie de gruwelijkheden!

vanhetgoor | 09-03-11 | 09:27
+1

Centauri | 09-03-11 | 14:37

Ik ben begin haar ENG te vinden door GS artikelen hahahaha

McMaffia | 09-03-11 | 14:14

Hölzenbein | 09-03-11 | 09:54
Het idee van de Autobahn was niet van Adolf Hitler of een ander lid van de NSDAP. Er waren in 1931 al vergevorderde plannen over de aanleg van een snelweg. De NSDAP zag er ook de voordelen van in en liet de plannen doorgaan.

Wittesnelheid | 09-03-11 | 14:10

@Heads or Tails | 09-03-11 | 13:45
doe maar goed je best, knaapje, opdat de staatsruif weer gevuld worde met ampele verse belastingcentjes ter vrije besteding. slaaf!

geurtje | 09-03-11 | 13:57

De gore trut. Titel klopt trouwens niet. Het moet zijn "Belastingbetalert betaalde Fatima E.'s anti-Rutte haatcampagne." Jammer weer, heel jammer.

Freebs | 09-03-11 | 13:56

geurtje | 09-03-11 | 12:32
Ik voel ook wel eens wat opkomen, of is dat te romantisch allemaal?

Maar... zo'n Fatima die als een zeehondje een of ander strandje ophopst, waarna ze eens flink gesandwiched wordt - gadverdamme, ik moet er niet aan denken!

Nu ga ik weer wat werken. Da-hag, snoezepoes!

Heads or Tails | 09-03-11 | 13:45

Ze heeft een neusje voor fraude, zal ik maar zeggen.

Mokum Kosher | 09-03-11 | 13:45

Oh gelukkig besteed GS hier aandacht aan ,ze heeft de gemeenschap al zoveel {financiele} schade toegebracht ,hoelang moeten belastingbetalers haar wanbeleid nog dulden?.Ik als geboren Amsterdammer voel mijn machteloos
tegenover dit soort moslims die mij als Kaffer zien ,ik wens dat er van hogerhand eindelijk eens ingegrepen wordt .

Amsterdam Hustler | 09-03-11 | 13:35

@ sjipsknip | 09-03-11 | 13:25 | + 0 -

Ik bedoel natuurlijk moeite hebben om niet af te rekenen met incompetente bestuurders.

sjipsknip | 09-03-11 | 13:27

@ ojédiaré | 09-03-11 | 12:11 | + 0

U bent een beetje kort door de bocht door te zeggen ga maar verhuizen als het je niet bevalt. Het zou helemaal niet verkeerd zijn als wij eens onze tanden lieten zien richting de overheid die blijkbaar geen enkele moeite heeft bestuurders af te rekenen op hun incompetentie. Bovendien door wat u zegt is het dus een feit, wij zijn horigen van de staat en dus geen vrije mensen dus democratie is dan ook farce?? Als hetgene waar is wat u zegt zijn we terug bij het feodale leenstelsel alleen is het nu weat mooier ingepakt??

sjipsknip | 09-03-11 | 13:25

Stelling: >50% van de 'succesvolle' noord afrikanen stelen&bedriegen, waarvan 50% geholpen wordt door de staat onder het mom van voorkeurs behandeling en het moet eerlijker.

mokum | 09-03-11 | 13:16

Laat die k*t zich toch eens bezig gaan houden met de afwas. Ze zorgt als moslima erg goed voor zichzelf. Zelfverrijking bij de moslims.

Loy | 09-03-11 | 13:15

Laat die k*t zich toch eens bezig gaan houden met de afwas. Ze zorgt als moslima erg goed voor zichzelf. Zelfverrijking bij de moslims.

Loy | 09-03-11 | 13:15

Brussen, je kan roepen wat je wilt, maar Elatik blijft toch zitten. Links is doof voor dit soort kritiek, gewoon omdat ze niets anders dan corrupte en incompetente bestuurders in de gelederen hebben. Als Elatik bij een andere partij had gezeten was de PvdA de eerste geweest om haar hoofd te eisen.

Overigens ook echt links: je opponenten naampjes geven, maar geen argumenten hebben. Links is dom.

WildPlassert | 09-03-11 | 13:02

"Maar dan niet denken dat je zelf geen hoer bent. Jawel, je bent een hoer met een doek om je kop!'

Hans Teeuwen

Posselmetzuremossel | 09-03-11 | 13:00

@God Zelf | 09-03-11 | 11:55
Maar eh, god. Heeft u nog nagedacht over die stembandvekudting voor het unieke talent van de madiwodoshow?

ojédiaré | 09-03-11 | 12:57

ojédiaré | 09-03-11 | 12:11
Nou je zal niet de eerste zijn die dergelijke zaken als een gesloten deur/zaak beschouwd.. Ik vatte je post meer op in de trend van "Als je niet wil meebetalen aan andermans hobbies, moet je maar verhuizen of actief de politiek in".
Gezien je reactie had ik het mis, excuses!

Uw verhaal ben ik het mee eens.
De constante poppenkast die er nu van wordt gemaakt, Job Cohen die zelfs openlijk aangeeft de huidige regering op alle mogelijke manieren dwars te gaan zitten met zijn bulldozer, politici die elkaar zo zwart mogelijk proberen te maken door stigmatisering. Het is een teringzooitje in Den Haag, eergevoel lijkt er niet meer te zijn, men staat nergens meer voor, behalve voor stemmen.
Geef mij maar iemand zoals Van der Vlies, verkeerde hoek, maar tenminste een visie ipv een instinct (voor stemmen).

O2Consumer | 09-03-11 | 12:56

Moslims en PvdA - een gevaarlijke combi.

funkyd | 09-03-11 | 12:53

O2Consumer | 09-03-11 | 11:31 | + 1 -
Wortelianus maakte een smerige en perverse persoonlijke opmerking.
Joris vond hem Joriswaardig.
Sinds wanneer zijn Pvdaers tegen gore ventjes?

Einde van de Domheid | 09-03-11 | 12:38

@Heads or Tails | 09-03-11 | 11:45
een doekje in de branding, ik voel een liedje opkomen.

geurtje | 09-03-11 | 12:32

Ik kan die kop en bijbehorende rode doek niet meer zien....

Johannes9898 | 09-03-11 | 12:25

@God Zelf | 09-03-11 | 11:55
Ik ben het met u eens. De overheid moet zich verantwoorden naar de burger toe. De arrogantie van het pluche is uber-irritant.
Maar ik had het vooral over de manier om dit te veranderen. Ik denk dat politiek actief zijn de enige optie is. Het domme destructieve tokkiegeschreeuw leidt nergens toe.
Bij collectieve voorzieningen moet je verder (ook) rekening met een ander houden. Ook als dit niet direct jouw belang dient.

ojédiaré | 09-03-11 | 12:19

Weer die Elatik, en weer die vervloekte pvda....

Slipsnifter | 09-03-11 | 12:17

Arme amsterdammers,zij moeten het geld weer ophoesten.

Bataaf | 09-03-11 | 12:14

De PvdA is al sinds jaaaaren de Partij voor de Arbeidslozen en allochtonen. Het is danook niet zo verwonderlijk, dat de partij het in vrijwel alle grote steden voor het zeggen heeft en ook, zoals recentelijk weer is gebleken, het goed doet in de noordelijke Provincies, waar de arbeidsloosheid groot is. De partij zal niet rusten voor heel Nederland een uitkering heeft en zoveel mogelijk ongeletterde emigranten en asielzoekers Nederland binnen worden gelaten. Het is dit soort stemvee, dat op Elatik zal blijven stemmen.

echt niemand | 09-03-11 | 12:11

@O2Consumer | 09-03-11 | 11:52
Ik bagatelliseer helemaal niets. Ja, misbruik moet bestraft worden. nee, geld mag niet naar partijgebonden propaganda gaan. Ja, de overheid moet het volk dienen. Zo, duidelijk? Tjonge wat een open deuren.
Mijn stelling is dat je de zaken niet veranderd door maar wat onzin te roepen. Het lucht misschien wel wat op maar slaat verder nergens op. Je moet er wat aan doen. Wat mij betreft is politiek actief zijn een goede optie. Iedereen heeft zo zijn eigen denkbeelden van democratie en als je een "goede" samenleving wenst zul je rekening met elkaar moeten houden *einde les sociale omgangsvormen.
Ik ben er van overtuigd dat ook u van de publieke voorzieningen gebruik maakt, waarschijnlijk veel meer en vaker dan uw belastinguitgaven dekken. Omdat er sprake is van collectiviteit hoeft u daar niet eens over na te denken. Er zijn maar weinig landen waar dit zo is.


@rara | 09-03-11 | 11:54
Ik wil helemaal geen belasting ontduiken (en zo zouden er meer mensen moeten zijn.
Ik wil wel dat het beter besteed wordt.

ojédiaré | 09-03-11 | 12:11

Hoe kan zo iemand blijven zitten? Lukt alleen maar als die regenteske PvdA-ers elkaar het hand boven de hoofd houden, dan maakt het niet uit hoe vaak en hoe hard je faalt. Fatima Failatik... wtf.

befkoning I | 09-03-11 | 12:10

@ € 19400,-
Typisch bedrag!

Een bedrag van € 1940 - € 1945 was beter geweest!

GevarenDriehoek | 09-03-11 | 12:04

Met dit soort mensen, zit je bijna te hopen op de terugkeer naar '39.
Lekker rustig, geen multiculti ellende.
Wat een geldzuigend loeder *braak*.

insemismeer | 09-03-11 | 12:01

@ojédiaré | 09-03-11 | 11:36
Er is volgens mij toch een groot verschil tussen dat je voor een aantal essentiele zaken verplicht belasting moet betalen (zodat je ook weet waarom geld wordt opghehaald en uitgegeven) en tussen geld ophalen en er vervolgens mee mogen doen wat je goeddunkt. Zie ook de miljarden die de provincies hebben opgehaald zonder dat ze dit kennelijk nodig hadden. En ja, ik vind het gelul dat een gemeente zomaar miljoenen kan besteden aan het redden van een voetbalclub. Ik vind belasting heffen hetzelfde als het betalen voor het afnemen van een dienst.

God Zelf | 09-03-11 | 11:55

@ojédiaré | 09-03-11 | 11:44
Ja, maar dat is iets anders. Je gebruikt je stembiljet toch niet om onder belastingbetalen uit te komen? Tenzij je bij de PvdA werkt, natuurlijk.

rara | 09-03-11 | 11:54

ojédiaré | 09-03-11 | 11:36
Het feit bijvoorbeeld dat alleen autorijders wegenbelasting betalen, alleen kansspelspelers kansspelbelasting betalen, alleen vervuilers milieubelasting betalen.
Kun je wel achterlijk schreeuwen aan de zijlijn om het misbruik van de staatskas te bagataliseren, maar daar los je niets mee op.
Een overheid moet het volk dienen, en niet als een corrupt zooitje armverlengers van een partij functioneren. De overheid moet de democratie zijn gang laten gaan, en geen geld in partij-gebonden propaganda steken.

O2Consumer | 09-03-11 | 11:52

Markermeer in met dat kopvod.

*Later mogelijk nog ongenuanceerde comments*

Heads or Tails | 09-03-11 | 11:45

@rara | 09-03-11 | 11:39
Je stembiljet heeft wel degelijk invloed op je belastingformulier.

ojédiaré | 09-03-11 | 11:44

@ojédiaré | 09-03-11 | 11:36
Zoals we toen al zeiden: het belastingformulier is geen stembiljet.

rara | 09-03-11 | 11:39

@rara | 09-03-11 | 11:25
Het zijn domme oplossingen van evenzo domme mensen. Wat als je geen belastinggeld wenst te betalen voor dijkverhoging (vanwege je geloof in de natuur) of niets wil betalen voor griepinjecties (vanwege opheffen babyboomercultuur)? Of voetballen gelul vindt? Und so weiter..
Als het je niet bevalt in Nederland moet je lid worden van een politieke partij en daar wat tijd in steken. Die partijen zijn ernstig aan verandering toe. Verhuizen is ook een optie want dan zie je dat we in een fantastisch land wonen met wat flutprobleempjes.
Dat achterlijke geschreeuw aan de zijlijn heeft geen nut.

ojédiaré | 09-03-11 | 11:36

Terug naar 1939 toen er geen moslims hier waren. Dat zie ik wel zitten. Neem alleen het internet even mee.

porcodio | 09-03-11 | 11:33

Einde van de Domheid | 09-03-11 | 10:58
Hahahahaha! Zie de angst voor het benoemen van zaken! Lachwekkend die paniek ;)

O2Consumer | 09-03-11 | 11:31

Welke landverrader heeft dat mens op die plek geholpen? Tuig van het ergste soort!

Portemonnee van de A | 09-03-11 | 11:30

Dat uitgerekend een zakkenvuller als Rik Torn hierover zou moeten vallen. Niet alleen is hij een relnicht pur sang, maar ook nog eens namens dé partij die in dit land samen met de PVV heult die als grootste doel heeft om tweespalt te creeeren in NL.

Dirk Tang | 09-03-11 | 11:29

Fatima betaalde zelf helemaal niets! Ze gaf toestemming om wat belastinggeld te verkwanselen aan eigen idealen, meer niet.

ojédiaré | 09-03-11 | 11:26

@sjipsknip | 09-03-11 | 11:10
Op het moment dat je weigert om belasting te betalen heeft de overheid het recht om dat op andere manieren te innen. Denk aan dingen als loonbeslag, boedelverkoop en zo. Staat gewoon in de wet. Je maakt geen kans om dat te winnen.

In de jaren tachtig waren er mensen die niet wilden meebetalen aan Defensie, dus betaalden ze niet alle belasting die ze behoorden te betalen. De Belastingdienst was slim; als het om een paar tientjes ging werd er niets gedaan, want het is klein bier. Zodra het om echte bedragen ging werd er gewoon beslag gelegd.

rara | 09-03-11 | 11:25

Wat doet die elatik daar nog, per direct uit de gemeente raad schoppen

peetd2 | 09-03-11 | 11:15

Dit zijn van die momenten dat ik het jammer vind, dat ik niet met gedachten abcessen en aneurysma's kan veroorzaken. Dat zou handig zijn.

An die ARBEIT | 09-03-11 | 11:11


Einde van de Domheid | 09-03-11 | 10:58 | Ik lig in een stuip hier, meneer de grapjas! Moet je vooral tegen mij gaan zeggen. Dat je beslist wil dat ik je niet van repliek mag dienen.

U is van de PvdA?

Willianus Wortelus | 09-03-11 | 11:10

@ God Zelf | 09-03-11 | 10:13 | + 1 -

Inderdaad. Als laten we zeggen 1.000.000 belastingbetalers tegen JK de Jager zouden zeggen, fuck you wij willen eerst een contract waarin wordt aangegeven waaraan u het geld gaat uitgeven anders wordt er geen cent belasting betaald, wat wil de staat hiertegen doen dan?? Is volgens mij legitiem en kan je vervolgens aanstrepen waaraan je wel cq. niet wil bijdragen. Wat de banken betreft hetzelfde, als iedereen meteen zijn geld cash van de rekening afhaalt als het gestort is, vervolgens overal contant gaat betalen dan gaat de permanente speelgeld-kern eraan en zullen de banken aardig gaan inbinden. Echter onze voorouders waren nog vechters die wilden vechten voor een eerlijke maatschappij wij zijn volgevreten roeptoeters die niks gaan uitvoeren en daarom verdienen wij dat we door de roverheid van achteren genomen worden.

sjipsknip | 09-03-11 | 11:10

@Einde van de Domheid | 09-03-11 | 10:55
De directeur verwacht dat de exploitatie sluitend zal zijn, maar als hij iets anders zou verwachten dan is het een slechte directeur. Hij zal dus altijd roepen dat het gaat lukken. Wij van WC-Eend...

Het verhuren zal uitdraaien op het gesubsidieerd ter beschikking stellen van stichtingen en verenigingen die innige banden hebben met de lokale PvdA. Dat levert dus geen geld op.

rara | 09-03-11 | 11:04

@Willianus Wortelus | 09-03-11 | 10:52

Zou jij Belg wilen worden ofzo. Krikt ons gemiddelde IQ lekker op.

Mislich | 09-03-11 | 11:04

fatima besteed 19.400 belasting geld voor reclame.
toch te belachelijk voor worden!?!

zijn ze in dit land dan helemaal gek geworden?!

fcdenhaaag | 09-03-11 | 11:02

@Hölzenbein | 09-03-11 | 10:49
/Ignore modus ON
*wachten doet op het moment dat Hölzenbein zichzelf weer overschreeuwt om daarna hartelijk te lachen...

rara | 09-03-11 | 10:59

Willianus Wortelus | 09-03-11 | 10:52 | + 0 -
Ik vind je een ongelooflijke onbehouwen idioot en vraag je vriendelijk en beslist nooit meer mij te reply-en. (Vanwege je weggejorust!)

Einde van de Domheid | 09-03-11 | 10:58

rara | 09-03-11 | 10:43 | + 0 -
En waarvan de nieuwe directeur verwacht dat de exploitatie sluitend zal zijn. als deze dat niet is word een deel van het gebouw aan anderen verhuurd.

Einde van de Domheid | 09-03-11 | 10:55

-weggejorist-

Willianus Wortelus | 09-03-11 | 10:52

@Markies de Schade | 09-03-11 | 09:19

Heb je toch moeite gedaan 't te begrijpen terwijl ik al zei dat dat niet zou lukken. Wel eerlijk dat je ervoor uitkomt. Dat dan weer wel.

Mislich | 09-03-11 | 10:51

Tenenkrommend incapabel en onooglijk kopvodmensch terroriseert en gijzelt 020 politiek. Rathus Maxime zet zijn ministeriele koffielurkers stiekem in voor partijcampagne en vreest nog sancties, maar dit pvdaongedierte is zo onbeschaamd dat ze niet eens de moeite doen om taxmisbruiken te verhullen. Gewoon omdat het kan en niemand hen stopt, ook na de zoveelste miskleun. Allochtonenparadijs 020 (meer dan 50% allochtoon and rising) is kennelijk inmiddels volledig geannexeerd door de pvda, vvd&co zit maar wat lafjes en stoned voor zich uit te kijken hoe de Elatiks deze stad naar de kloten helpen. A'dom moet eerst nog veel dieper zinken voordat het daar ooit weer beter wordt. Ik denk dat het al te laat is voor herstel, en verklaar 020 terminaal.

Michelos | 09-03-11 | 10:50

Het zoveelste strafbare feit van dit vervloekte moslimmormel ! PvdA zeker ?
Als dit bewezen kan worden geacht, staat niets de openbare aanklager meer in de weg om een strafzaak op te starten. Aan de schandpaal ermee of krijgt ze binnen de PvdA nu een nog hogere functie ?

Neerlandsbloed | 09-03-11 | 10:50

@rara | 09-03-11 | 10:36
Ik begrijp je heel goed, dus niet zo op de man spelen hè? Maar ik ga er niet op in. Je lokt iets uit dat er niet is, dus reageer ik er niet op.

Hölzenbein | 09-03-11 | 10:49

Terug naar 1939? Wat een domme allochtokkie... We zijn al terug in 1939 met een Nederlandse regering die de ellende nog steeds niet ziet aankomen en ons vertelt dat we gewoon lekker kunnen slapen. Gewoon tegen elkaar zeggen dat er niets aan de hand is.... zucht...

vincent S. | 09-03-11 | 10:49

Stop de nationaal socialistische partij van de allochtonen.
Voor we allemaal naar de goulag in oost Groningen gestuurd worden.
Komt in opstand.

Hanz Ziezo | 09-03-11 | 10:46

"Trap Fatima Elatik uit de gemeentepolitiek ...."
God bewaar me; alsjeblieft niet. Krijgen we die mislukte heks straks terug de TK , want zo gaat dat bij de PvdA. Laat maar lekker weggemoffeld zitten in A'dam oost/ijburg of hoe die kansenwijken in 020 ook mogen heten.

kinky winky | 09-03-11 | 10:44

@Einde van de Domheid | 09-03-11 | 10:34
In dat artikel staat dat het pand in april gekocht gaat worden voor een onbekend miljoenenbedrag. Je hebt gelijk; ik kan niet zeggen dat ze 30 miljoen over de balk heeft gegooid. Het gaat om een onbekend aantal miljoen euro dat door het stadsdeel geleend moet worden.

Wie of wat is Tipo?

rara | 09-03-11 | 10:43

En als ze dood is: bevriezen, spits maken & heul diep de grond in slaan.

Cabaret Voltaire | 09-03-11 | 10:42

Deze hoofddoek politiek moet stoppen! Nederland gaat kapot met dit soort haat figuren als Fatima Elatik en haar primitieve gedachtengoed.
Amsterdam verkeert al jaren in vrij vallende achteruitgang maar dit PvdA varken trapt haar weer even hard verder naar beneden!

Antitheïst | 09-03-11 | 10:42

Ha, eindelijk weer een geschikt topic. Komt ie :

VAN ONZE BELASTINGCENTJES !

Bigi Bana Boy | 09-03-11 | 10:41

Hahaha, sociale cohesie bevorderen door tegen het kabinet 1939 te stemmen.
Godverdomme, je zou er bijna van gaan vloeken!

ZDEV | 09-03-11 | 10:41

Elatik = mediageile nep-politica. Links paaien, rechts graaien. Ze moet wel erg goed kunnen zuigen om op die plek te kunnen blijven zitten......

Snorry! | 09-03-11 | 10:40

Willianus Wortelus | 09-03-11 | 10:35 | + 0 -
Wat bedoel je met intellect?
Bedoel je daarmee het vermogen om te schrijven zoals je op Willianus Wortelus | 09-03-11 | 10:21 | + -1 deed?

Einde van de Domheid | 09-03-11 | 10:40

@Hölzenbein | 09-03-11 | 10:29
Waarom speel je op de man/vrouw, terwijl je dat bij anderen afkeurt?

*hopen doet dat Hölzenbein het nu wel begrijpt

rara | 09-03-11 | 10:36


Fred667 | 09-03-11 | 10:27 | Je vergeet één ding. Dat daar enig intellect voor nodig is. Daar ontbreekt het aan.

Willianus Wortelus | 09-03-11 | 10:35


Maar Joris, ik vraag me dat écht af hoor!! :)

Willianus Wortelus | 09-03-11 | 10:32

@Einde van de Domheid | 09-03-11 | 10:26
Wat is een Tipo? Heb jij een beter linkje met andere, extra danwel aanvullende informatie? Bij voorbaat dank.

rara | 09-03-11 | 10:30

@rara | 09-03-11 | 10:26
Zie je nou dat je maar wat in het wilde weg zit te reageren? Het was op de vrouw spelen.

Hölzenbein | 09-03-11 | 10:29

gek mens dat vreet uit de overheidsruif , de pvda en consorten zijn gebaat bij tweedeling in de maatschappij.

pijnackerplein | 09-03-11 | 10:29

@Mokumse Jopie Loos | 09-03-11 | 10:17
Heb je een linkje naar dat artikel, ik wil het graag lezen.

rara | 09-03-11 | 10:28

Ik maak me meer zorgen om dat Asri clubje als om madam Elatik. Die indoctrinerende toon zal zeker aanslaan bij ongemotiveerde, zo goed als gefaalde jongeren. Zo maak je mensen zwakker, niet sterker.
Subsidie om te rappen? WTF? Verdiep je eens in de oorsprong van deze muziekvorm en ga vakkenvullen ofzo. Vraag en passant eens aan je leidinggevende hoe hij op die positie gekomen is. Vraag het daarna zijn baas enzovoort tot de hoogste aan toe. Schat vervolgens je eigen lef, ambitie, doorzettingsvermogen en kunde realistisch in, bepaal eaar je wil komen op de ladder en voila,daar is een carrierepad.

Fred667 | 09-03-11 | 10:27

De PVDA is broodheer in A'dam, zodoende behouden ze de meerderheid in A'dam en kunnen ze doen en laten wat ze willen.

FrankVeer | 09-03-11 | 10:27

Gaat het eigenlijk uebergaupt wel ergens over, of is het even een 'take a load off' tieten en bier en stem PVVD?

Einde van de Domheid | 09-03-11 | 10:27

Word!

Patrick Zweedsey | 09-03-11 | 10:26

rara | 09-03-11 | 10:21 | + 0 -
Zo zeg, een artikel uit mei 2010.
En dat doe je allemaal voor je vriend Tipo.
Hoe staat de zaak er op dit moment financieel voor?
Hetzlefde? Erger?
Of is dit initiele bericht de reden voor eeuwige haat en smaad?

Einde van de Domheid | 09-03-11 | 10:26

A. De Bree | 09-03-11 | 10:21 |
kun jij niet die toffe uitspraken van jou niet in je eigen hol roepen?

DoorDouwer | 09-03-11 | 10:26

@Hölzenbein | 09-03-11 | 10:21
Jij vond dat op de man spelen toch zo erg? Mag ik dan vragen waarom jij nu op de man speelt?

rara | 09-03-11 | 10:26

Nee, hoofddoeken, die vergroten de sociale cohesie.

Lewis Lewinsky | 09-03-11 | 10:23

-weggejorist-

A. De Bree | 09-03-11 | 10:21

@rara | 09-03-11 | 10:14
Hebben ze weer je broodtrommeltje gepikt? Daar ging mijn comment helemaal niet over.

Hölzenbein | 09-03-11 | 10:21

-weggejorist-

Willianus Wortelus | 09-03-11 | 10:21

Oerkoendoe | 09-03-11 | 10:16
Sadist :D

aardappelninja | 09-03-11 | 10:20

@F. van Zeikhoven

je schreef: <i>"Volgens mij moet je het uitleggen/duiden van de Koran overlaten aan islamitische schrifgeleerden. Je zet hier islamieten en bloc weg als steeldieven."</i> We kunnen het uitleggen van de koran niet overlaten aan imams, mullahs en ayatollahs. Want zij spreken met een gekleurde tong. In de koran wordt moslims geboden om 20% van de opbrengt van de buit (dat is dus geld dat men verdient heeft met roof en diefstal) naar Allah te brengen. Dat is een plicht! En omdat Allah natuurlijk een verzinsel is moet dat geld naar de Profeet van Allah, de Heilige Mohammed (Vrede zij met Hem) worden gebracht. Omdat De Boodschapper van Allah al lang ligt te branden in de hel is de huidige plaatsvervanger van Allah op aarde de plaatselijke plaatsvervanger van Allah; de imam! Dus als men 20% van de buit naar de imam brengt is Allah niet boos. Dat staat in de koran. De moskeeën zijn broedplaatsen van misdaad omdat net als jaren geleden in de RK-kerk men aflaten kon kopen om niet naar de hel te moeten. Bij de moskee is het net zo, men moet 20% van de buit (dat is opbrengst van roof en diefstal) naar de moskee brengen! Dan mag het slachtoffer geen moslim zijn, en dan is alles goed. Dan is het diefje, het rovertje, het kleine schavuitje weer helemaal in het reine met Allah.

Ik wil een duidelijk maken dat ik de koran niet interpreteer! Het staat gewoon zwart op wit! Het staat gewoon te lezen in de koran. De islam is een club mensen waar het goed gevonden wordt dat rovers en dieven het leven van andere zuur maken. Omdat dit de overtuiging van de hele club is moet het zo zijn dat iedereen die bij die club wil horen ook de consequenties moet aanvaarden. Een club die geld ontvangt uit roof en diefstal is een club van misdadigers! We laten in Nederland niet de misdadigers over zichzelf een straf uitspreken. En daarbij komt dat er nog nooit een moslim is geweest die heeft gezegd dat hij de koran wel een goed boek vond, maar dat hij het vermoorden van joden niet aardig vond! Of dat hij stelen en roven van niet-moslims niet aardig vond! Of dat het verkrachten van ontvoerde vrouwen niet aardig is. Heeft de islam wel eens zijn excessen aangeboden voor de slavernij? Er is geen enkele moslims die zijn bek durft open te trekken omdat ze er allemaal achter staan! Daarom zijn ze allemaal schuldig, allemaal! Wat voor straf staat er ook al weer op het lid zijn van een criminele organisatie in Nederland?

vanhetgoor | 09-03-11 | 10:20

tipo | 09-03-11 | 10:16 | + 0 -
Is dat zo?
Reken dat eens voor me uit alsjeblieft.

Einde van de Domheid | 09-03-11 | 10:19

Ok heb de dagboeken van Goebbels gelezen. Tot diep in 1944 wisten zelfs de hoogste nazi's niet van vernietigingskampen.
Geert Wilders is nu al zeker van de nazistische signatuur van de Islam in Nederland. Dat mag van de rechter. Waarom zou Elatik dat dan niet mogen?

Einde van de Domheid | 09-03-11 | 10:17

Elatik liet jaren geleden in een interview met een Belgische krant al optekenen dat alle Amsterdammers ooit naar de Moskee zullen moeten want dan is zij burgemeester, ach, toen ben ik afgehaakt.
En als zij nou de eerste was die belastinggeld weggooide. Wat veel erger is is dat er laffe honden zijn die meehuilen met de wolven in het bos.
Ik zeg: iedereen een hond. Lees elders maar na waarom.

Mokumse Jopie Loos | 09-03-11 | 10:17

@Einde van de Domheid 10:13
Het kost wel 30.019.400,- Euro, zo een hardwerkende politica. Een bijstandsuitkering voor Elatik was goedkoper geweest voor de gemeenschap.

tipo | 09-03-11 | 10:16

Lekker wonen in het buitenland, en toch mogen stemmen. Puur voor het leesplezier blijft mijn stem naar de PvdA gaan.

Oerkoendoe | 09-03-11 | 10:16

... en Elatik regelde de subsidie voor die club? Goh, da's niks voor haar.

Boyo | 09-03-11 | 10:15


@Hölzenbein | 09-03-11 | 10:05
Zij begon met brutaal, hufterig en onbeschoft gedrag.

rara | 09-03-11 | 10:14

KPC de Bazel. Elatik is een hardwerkende politica, jij ben gewoon een scheldende, ja, wat eigenlijk.... onwetende.

Einde van de Domheid | 09-03-11 | 10:13

We kunnen met zn allen wel schelden op dat wijf (terecht overigens)maar wanneer stoppen wij als burgers er eens mee ons geld te laten afpakken zonder dat we zelf kunnen bepalen wat er mee gebeurt?
Zo is bijvoorbeeld de OZB bij mij sinds 1997 elke 4 jaar verdubbeld. En wat krijgen wij als burgers daar nou meer voor terug?
Geld wordt door ambtenaren verspild aan dingen waar niemand het voor heeft betaald.En als het geld op is wordt er gewoon meer afgepakt.
En wij accepteren dat gewoon als makke schapen.

God Zelf | 09-03-11 | 10:13

rara | 09-03-11 | 10:07 |De vraag is of we ook zullen lezen over dingen waarvoor betaald is zodat wij die niet kunnen lezen.. maar dat is een conspiracy-theory waar ik me maar niet aan waag, hoewel ik wel van mening ben dat doofpotgelden aan de orde van de dag zijn.

DoorDouwer | 09-03-11 | 10:11

@KPC de Bazel | 09-03-11 | 10:07
Doe nou nie-hiet!

necrosis | 09-03-11 | 10:11

@KPC de Bazel | 09-03-11 | 10:07
Heeft misschien een beetje met fatsoen te maken dat? Of gaat dat te ver in jouw wereld?

Hölzenbein | 09-03-11 | 10:09

[email protected]ölzenbein 10:05
Eerst ons geld afpakken, dat geld aan nazi-schreeuwers geven en dan - ik wordt hier heel emotioneel van - respect opeisen. Ja, dat is Elatik in een notedop.

tipo | 09-03-11 | 10:09

'Stel je voor dat jij als creatieve jongere niets anders wil dan rappen, of schilderen, of schrijven, en dat je daartoe in de toekomst geen kans krijgt, omdat subsidies voor vrije geesten worden afgeschaft'.

Schrijven? Is dit serieus? Ze kunnen niet eens normaal praten!
Schilderen? ROFL!
Rappen? Kun je toch ook zonder soepsidie?

Ik ga nog liever dood dan dat ik op haar of de PvdA moet stemmen.

Morkovich | 09-03-11 | 10:09

Wanneer wordt Nederland eens wakker! De pvda gebruikt alles en iedereen, en vooral veel geld, om weer aan de macht te komen. Die Fatima heeft al miljoenen door de plee gespoeld. Een heel hard WEGWEZEN met deze verkwister van andermans geld. Nederland: WAKKER WORDEN! Weg met dat k#t wijf!

duiker1947 | 09-03-11 | 10:09

@Hölzenbein | 09-03-11 | 09:36, Maakt niet uit.. deze haathoofddoek mag dat doen.. ze heeft zelfs de wet achter haar staan mbt het verspreiden van haat in combinatie met haar achterlijke geloof(= fascistische ideolgie..) onder de noemer van vrijheid van gosdienstuiting. Maar dat geeft deze haatdhoofddoek (die al verantwoordelijk is voor verspilling van miljoenen euro's belastings geld) nog niet het recht belastingsgeld hiervoor te gebruiken..

Kondor | 09-03-11 | 10:09

GeheelinStijl | 09-03-11 | 09:56
Lijkt me toch niet moeilijk om te bedenken wat het probleem is... Belastinggeld inzetten voor partij/persoonlijke doeleinden door het te gebruiken voor een laster campagne tegen de coalitie! Dat is toch hetzelfde als de CDA die ambtenaren inzet voor partijdoeleinden tijdens de verkiezingen!

gozahtje | 09-03-11 | 10:08

@DoorDouwer | 09-03-11 | 10:01
Omkoping doet het altijd goed in de kranten, en verraders zitten overal. Zolang iedereen elkaar in de gaten houdt is het moeilijk om te corrupt te worden. Iedereen heeft elkaar in de tang, en zo gaat het al eeuwen goed. Wij lezen nu toch ook de verhalen rond Falima?

rara | 09-03-11 | 10:07

-weggejorist en opgerot-

KPC de Bazel | 09-03-11 | 10:07

@Überbottehork | 09-03-11 | 10:04
Als mede PVVért ( en dus ook bah en boeh enz.) ben ik het wel helemaal eens hiermee.

Che_cuevara | 09-03-11 | 10:06

Vanavond bij P&W... ja om deze dame breedlachend te verdedigen natuurlijk. En het klapvee lacht mee.

Kamervraag | 09-03-11 | 10:06

@mezelf: propaganda, lutser.

DoorDouwer | 09-03-11 | 10:06

@Überbottehork | 09-03-11 | 09:57
Precies daar doel ik op. Ook domme opmerkingen zoals "Het wordt echt tijd dat zij zich constructief bezighoudt in Turkije." terwijl ze Nederlandse met Marokkaanse achtergrond is, spant ook de kroon. Maar het ergste vind ik het steeds maar op de vrouw (in dit geval) spelen en persoonlijke verwensingen doen die regelrecht brutaal, hufterig en onbeschoft zijn.

Hölzenbein | 09-03-11 | 10:05

GeheelinStijl | 09-03-11 | 10:01 |
Nee... jij bent zo slim om te denken dat de hele propogandamolen nodig is om jou aan je verstand te peuteren dat jij geld moet inleveren zodat er een propogandamolen in stand gehouden moet worden.

DoorDouwer | 09-03-11 | 10:05

Ik vindt dat mens eng. Heel eng.

italian bastard | 09-03-11 | 10:05

Ah de PvdA gaat nu de bevolking stemadvies geven, betaald door de gemeenschap wel te verstaan, niet door de PvdA zelf. Ik heb zo'n hekel aan dat mens. Ongelofelijk.

subsidistan | 09-03-11 | 10:05

@Che_cuevara | 09-03-11 | 09:54
Als PVV'ert (verwerpelijk! boeh! bah!) zal ik de zaak even over het hele politieke spectrum trekken. Net zoals ik een spuughekel heb aan subsidiemisbruik van mevrouw Elatik, zo kan ik het ook niet uitstaan dat 'mijn' partij schijnbaar dierenwelzijn (hoewel belangrijk!) belangrijker schijnt te vinden dan (ouderen)zorg en onderwijs. Bezuinigen? Graag! Maar als er dan toch geld uitgegeven wordt, doe dat dan waar het écht nodig is.
En nu werken, want het geld in Den Haag moet ergens vandaan komen.

Überbottehork | 09-03-11 | 10:04

@Rob van Roos | 09-03-11 | 09:57
Omdat de PVV geen subsidie krijgt en dus geen geld van de overheid.
Terwijl "zij" dat wel krijgen en dus verantwoording verschuldigd zijn.

Che_cuevara | 09-03-11 | 10:03

Mijn vriendin Fatima is helemaal niet verantwoordelijk voor miljoenenschulden bij MuzyQ (die zijn er dus niet) en er is niets mis met ASRI. Maar wel een goed begin na de schitterende reeks topics gisteren.....
Not!

Einde van de Domheid | 09-03-11 | 10:02

@apparatjik | 09-03-11 | 09:53
Het zal overal gebeuren, maar dat mag geen reden zijn om dit falen van Fatima niet hard aan te pakken. Ze maakt misbruik van overheidsgeld.

rara | 09-03-11 | 10:02

@Rob van Roos | 09-03-11 | 09:58
Als hier al iemand een "jochie" is ben jij dat wel.
En "niet van mijn centen" is niet letterlijk bedoeld maar als algemene term.
Ik dacht, zal het even uitleggen want "jochie's" snappen dat niet meteen.

Che_cuevara | 09-03-11 | 10:01

Godskolere, zijn jullie allemaal zo dom? JA, de democratie kost geld. Of dacht je dat alle verkiezingsborden e.d. op vrijwillige basis door ondernemers werden geplaatst?

Je moest een weten hoeveel VVD-ers ik in A'dam ken bijv. die subsidie binnenharken voor hun politieke doeleinden.

GeheelinStijl | 09-03-11 | 10:01

@KPC de Bazel | 09-03-11
ROFLMAO

necrosis | 09-03-11 | 10:01

rara | 09-03-11 | 09:57 |
Ja. dat zeg ik. De vraag is of dat morrelen niet al behoorlijk door het bedrijfsleven gebeurt. "Ja, jullie krijgen een miljoen extra reclamegeld, maar dan wil ik geen berichten meer zien over ..-vrij in te vullen-" Uiteraard wel achter gesloten deuren... of in fietsenhokjes.

DoorDouwer | 09-03-11 | 10:01

Een van de redenen waarom ik op de PVV heb gestemd. De niet aflatende drang van de Linkschmensch om hun 'gelijk' en mening op te dringen hebben bij mij een aafrechtseffect.

Wanneer gaat de politiek die Vagina Elastiek nu eindelijk eens ruimen?

nieuwsflits | 09-03-11 | 10:01

Hop naar de HEMA worsten zuigen!!

postbus51 | 09-03-11 | 09:58

@Hölzenbein | 09-03-11 | 09:57
Dan kan het nog altijd hufterig zijn.
Ik zeg toch niet dat het niet mag.

Che_cuevara | 09-03-11 | 09:58

-weggejorist-

RHRH | 09-03-11 | 09:58

@Che_cuevara | 09-03-11 | 09:56
Jij valt over jouw bijdrage van 0.3 cent. ("Maar niet van mijn centen"). Der zit weinig van jou bij jochie.

Rob van Roos | 09-03-11 | 09:58

@Sliptong | 09-03-11 | 09:54
LOL

Che_cuevara | 09-03-11 | 09:57

@Che_cuevara | 09-03-11 | 09:39
Nee hoor. Noemt men vrijheid van meningsuiting.

Hölzenbein | 09-03-11 | 09:57

@Sliptong | 09-03-11 | 09:48
Inderdaad. Wilders maakt zijn geldstroom toch ook niet openbaar, waarom zouden zij dat dan wel moeten doen.:-)

Rob van Roos | 09-03-11 | 09:57

@Hölzenbein | 09-03-11 | 09:49
Er is op 'rechts' ophef omdat zij 'van links' is, zoals dat op de Joop, naar het schijnt (ik kom daar nooit), andersom gebeurt. Is prima, mits het een enigszins onderbouwde discussie blijft. Van een beetje blaffen naar elkaar blijf je allemaal scherp. De 'ga eens deaud'-comments (ik meen dat u daarop doelt met "(soms zeer brutale en hufterige) commentaartjes") onderschrijf ik dan ook niet, voegt niets toe.

Überbottehork | 09-03-11 | 09:57

@DoorDouwer | 09-03-11 | 09:50
Onze democratie leeft nog dankzij die machtige en gekleurde media. De media zijn in een trias-politicasysteem de vierde macht, ook wel de macht van de burger genoemd. Onafhankelijk, controlerend en opinierend. Dat is al eeuwen een gegeven, en daar aan morrelen is het begin van Staatscensuur.

rara | 09-03-11 | 09:57

@Rob van Roos | 09-03-11 | 09:53
Mierenneuken en azijnpissen schijnt ook al een kunst te zijn

Che_cuevara | 09-03-11 | 09:56

@ gozahtje: Van mij mag je iedereen onderuit schoffelen die dingen doet die niet door de beugel kunnen dus ook Fatima Elatik. Dit specifieke geval heb ik niet zoveel moeite mee dus ik hoor graag argumenten over waarom je dit zo onacceptabel vindt.

GeheelinStijl | 09-03-11 | 09:56

@Che_cuevara | 09-03-11 | 09:51
dito

veuve-clicquot | 09-03-11 | 09:55

tipo | 09-03-11 | 09:52
Ja, van al die rappers wordt Nederland zeker beter.

gozahtje | 09-03-11 | 09:55

@GeheelinStijl | 09-03-11 | 09:50
Hoezo beetje vreemd artikel.
Subsidie die ergens voor gegeven wordt en dan misbruikt wordt voor iets heel anders.
Subsidie is meestal belastinggeld, als dat misbruikt wordt, mag dat dan niet aan de kaak gesteld worden.
Of het nu links of rechts is maakt niet uit.
Al is het wel vaak links die subsidies "misbruikt"

Che_cuevara | 09-03-11 | 09:54

@necrosis | 09-03-11 | 09:44
Ja maar het jaartal 1939 wou ik een beetje relativeren. Men kan alles opblazen en dat doet BertBrussen in die zin. Overigens zijn er wel vergelijkingen te noemen. Het als een dwaas autobahnen bouwen waarop je lekker snel kon rijden was ook een streven van Hitler. En hij had ook problemen met bepaalde bevolkingsgroepen. Dus niet alles is uit de lucht gegrepen. De vakantie met Andie was goed. We hadden goede gesprekken, konden veel nadenken. Alleen jammer dat we het sanitair moesten delen in het cachot. Dat was weer wat minder. Dank je wel voor de navraag.

Hölzenbein | 09-03-11 | 09:54

@SwiftCrack | 09-03-11 | 09:50
Zegt de barkeeper: thee zuip je maar ergens anders en nu opgesodemieterd.

Sliptong | 09-03-11 | 09:54

Ben blij dat de PvdA dit fanatiek dom allochtoontje blijft steunen door dik en dun. Geweldige anti-reclame en toont maar weer eens aan hoe 'positieve-discriminatie' totaal kan ontsporen. Ze is vrouw, check, ze is uit de groep niet westerse Allochtonen, check dus 'verdiend zij deze functie ook al faalt zij als bestuurder vanwege haar grenzeloze ego, check, ze is lid van een progressieve linkse club, check. Zie hier een profiel die lieden als Gusstje Nadorst een aanwinst voor onze maatschappij vinden en dit soort functies verdienen. Iedere keer als nu het thema quota's op tafel komt dient deze vrouw in het zonnetje gezet te worden want dat is genoeg om aan te tonen dat quota gewoon het nieuwe oude 'positieve-discriminatie' is wat dus faalt.

sjipsknip | 09-03-11 | 09:53

GeheelinStijl | 09-03-11 | 09:51
Makkelijk bashen? Mevrouw levert zelf de kogels aan om mee te vuren door keer op keer idiote dingen uit te halen en weer weet ik hoeveel euro over de balk te smijten. Hoezo is dat makkelijk? Zij doet zelf toch totaal onacceptabele dingen?

gozahtje | 09-03-11 | 09:53

en maxine verhagen activeert zijn ambtenaren voor de verkiezingen. ambtenbaren zijn gewoon handlangers van de regerende klasse. op lokaal, provinciaal of nationaal niveau, ongeacht de kleur van de politiek partij. in oss gebeurt dit ook.

apparatjik | 09-03-11 | 09:53

@Chiant | 09-03-11 | 09:50
De rekening kan naar stadsdeel oost. Uit het potje communicatie, plezier en thee. Daar zit nog 500 miljard in.

Sliptong | 09-03-11 | 09:53

@Che_cuevara | 09-03-11 | 09:46
"Maar niet van mijn centen"
In jouw geval dus 0.3 cent. Dus geen centen. Maak je daar maar even druk om.

Rob van Roos | 09-03-11 | 09:53

@veuve-clicquot | 09-03-11 | 09:49
Ze heeft ergens een gat, maar ik wil het niet weten.

Che_cuevara | 09-03-11 | 09:51

Opdonderen met dat kutwijf!

IWRESTLEDABEARONCE | 09-03-11 | 09:51

@ Hölzenbein: Omdat het over Fatima Elatik gaat. Hoewel ik ook geen fan van haar ben is het wel een beetje "makkelijk" bashen geworden op haar.

GeheelinStijl | 09-03-11 | 09:51

Dat is niet het enige wat mis zit in Oost. Even een paar subsidies, ter vergelijking, uit de mouw:
.
Tennispark IJburg (Amsterdam) ontvangt eenmalig €265.000. Die park is in opgerichting.
Bron: www.amsterdam.nl/?ActItmIdt=301225
.
Daarentegen de stichting Argan komt van de Centrale Stad en ontvangt jaarlijks € 487.822.
Wat is stichting Argan:? "Jongerencentrum Argan mag verder als zelfstandige stichting voor Marokkaanse jongeren."
Deze subsidie lijkt te zijn gegeven volgens ethnische lijnen naar de achterban.
.
Verder zijn er nog een aantal sportclubs gesubsidieerd waarbij de kinderen van bepaalde scholen voorrang hebben bij aanmelding. En deze keuze is gemaakt om de zwakkeren te stimuleren.

Atlantis94 | 09-03-11 | 09:51

Überbottehork | 09-03-11 | 09:45 |
Ja, vind ik ook prima als ik dingen zie die niet in mn straatje passen. Dat houdt me scherp. Daarom bezoek ik ook regelmatig GS ;-) Het wordt alleen wel gevaarlijk als media de macht die zij heeft om de politiek onder druk te zetten, misbruikt om haar eigen naadje te naaien. En soms heeft het daar de schijn van... overigens bij alle vormen en kleuren in de media.

DoorDouwer | 09-03-11 | 09:50

aleid, fatima en marleen zaten in de kroeg....

SwiftCrack | 09-03-11 | 09:50

@Sliptong | 09-03-11 | 09:47
"Ze is knap, intelligent..."
* slok melk over scherm paintbrushen doet *

Chiant | 09-03-11 | 09:50

@ Überbottehork: Helemaal mee eens, of je nu pro-Rutte I bent of niet... Dit is toch politiek? Beetje vreemd artikel waarin je eigenlijk wordt geacht op te rotten als je het kabinetsbeleid niet gewoon steunt.

GeheelinStijl | 09-03-11 | 09:50

@Überbottehork | 09-03-11 | 09:42
Het punt is waarom er dan zo'n ophef over is. Als de tegenstellingen binnen het politieke spectrum inherent zijn aan welke vrije maatschappij ook, met al zijn verschillende (vrije!) meningen en inzichten, volgens u/jou.

Hölzenbein | 09-03-11 | 09:49

hypocriete moslima + hypocriet politieke partij = één grote pot aan zelfverheerlijking.
Sociale cohesie bevorderen?
Laat me niet lachen.

Dat dit toch allemaal kan in Nederland. Dat verwacht je toch niet.

Prof. Dr von Fotze | 09-03-11 | 09:49

ikkrijgjewel | 09-03-11 | 09:39
Vanmiddag staan we op de Dam hoor. Als het stopt met regenen dan.....

aardappelninja | 09-03-11 | 09:49

Zou ze een gat in haar hand hebben ?

veuve-clicquot | 09-03-11 | 09:49

@Rob van Roos | 09-03-11 | 09:38
Net als de oliesjeiks, het moslim broederschap en andere islamitische radicalen die gefortuneerd zijn doen in Europa bedoelt u?

Sliptong | 09-03-11 | 09:48

@Che_cuevara | 09-03-11 | 09:45
Goed plan
* plop *

veuve-clicquot | 09-03-11 | 09:47

Bert: leer het nou eens. Ze is knap, intelligent én boven alles moslima. En daar moeten we zuinig op zijn. Dat vindt ze althans zelf. Die gaat niet weg, die moet je operatief verwijderen. Je zou denken dat mevrouw toch eens verantwoording af moet leggen over de vele miljoenen euro's die ze heeft laten verdampen. Blijkbaar vindt iedereen het prima zo. Dus zit er maar één ding op: de geldpijplijn naar 020-Gaza verder dichtdraaien. Ze zitten nu al massaal op zwart zaad maar dat kan beter. Uiteindelijk wordt de situatie nijpend en zal er - linksom of rechtsom - ingegrepen móeten worden. * die dag waarschijnlijk niet meer mee zal maken *

Sliptong | 09-03-11 | 09:47

ikkrijgjewel | 09-03-11 | 09:39
Die partij is op landelijk niveau net zo bezig als mevrouwtje elastiek in 020, dus waarom kom je niet in opstand?

gozahtje | 09-03-11 | 09:47

@Prutsert3368 | 09-03-11 | 09:27
Doe jij je eens niet zonder argumenten mengen in een discussie. Discussie staan of vallen namelijk bij de aanwezigheid van of het ontbreken van argumenten.

Überbottehork | 09-03-11 | 09:46

@Rob van Roos | 09-03-11 | 09:44
Maar niet van mijn centen.
Elatik misbruikt belastinggeld.

Che_cuevara | 09-03-11 | 09:46

Waar is de rekenkamer als je hem nodig hebt!??

doenormaal! | 09-03-11 | 09:46

En toch blijf ik het een prestatie van formaat vinden dat er steeds weer *kuch* sociaal-democraten blijven opduiken die werkelijk helemaal niets kunnen, alleen maar geld over balk smijten naar de verkeerde doelen en daarmee averechtse effecten bereiken en jaar na jaar topsalarissen vanuit taxpoet blijven opstrijken.
Blijkbaar zijn ze tóch niet zo heel erg dom. Last van scrupules hebben ze in ieder geval geen van allen.

Chiant | 09-03-11 | 09:46

@veuve-clicquot | 09-03-11 | 09:38
Eens.

*fles Yellow Label Veuve Clicquot Ponsardin Brut opentrekt.*

Che_cuevara | 09-03-11 | 09:45

@DoorDouwer | 09-03-11 | 09:41
Geheel vrij is dat natuurlijk niet, eens. Maar in een vrije maatschappij als de onze kun je er maar beter aan wennen dat je af en toe iets ziet of hoort dat niet in je straatje past. Natuurlijk ben je vrij om er dan wat over te zeggen, dat wel.

Überbottehork | 09-03-11 | 09:45

@Hölzenbrein | 09-03-11 | 09:22
BertBrussen refereerde aan de poster van Asri, welke medegefinancierd werd door Fatima.
www.geenstijl.nl/archives/images/toeko...
Enne.... hoe was de vakantie?

necrosis | 09-03-11 | 09:44

@Che_cuevara | 09-03-11 | 09:41
Is en blijft betaalde propaganda.

Rob van Roos | 09-03-11 | 09:44

Volgens mij is ze kaal.

Wittesnelheid | 09-03-11 | 09:43

-weggejorist-

KPC de Bazel | 09-03-11 | 09:43

@Creaguurder | 09-03-11 | 09:40
Zelfs daar is hij te dom voor

Che_cuevara | 09-03-11 | 09:42

@Hölzenbein | 09-03-11 | 09:36
Natuurlijk heeft ze gelijk. Voor háár (mijns inziens niet geheel correcte) clubje socialisten is VVD-CDA-PVV een groot gevaar. Net zoals de PvdA, GL en SP, om er eens een paar te noemen, een gevaar zijn voor VVD-CDA-PVV. Wat is nu je punt? Tegenstellingen binnen het politieke spectrum zijn inherent aan welke vrije maatschappij ook, met al zijn verschillende (vrije!) meningen en inzichten.

Überbottehork | 09-03-11 | 09:42

@Creaguurder | 09-03-11 | 09:40
Waarschijnlijk de dag dat jij sterft aan je eigen intelligentie.

Rob van Roos | 09-03-11 | 09:42

@Rob van Roos | 09-03-11 | 09:38
"Ach, Wilders krijgt een veelvoud van dat bedrag uit Israël en de VS"

Je zegt het zelf, uit Israël en de VS, dat zijn niet onze belastingcenten.
En daar gaat het nu juist om.

Lezen is ook een kunst

Che_cuevara | 09-03-11 | 09:41

@Überbottehork | 09-03-11 | 09:32 |
De vraag is in hoeverre die keuze vrij is... worden niet juist websites door het bedrijfsleven gestimuleerd die aansluiten bij de doelstelling van dat bedrijf? Subsidies aan propaganderende politieke randverschijnselen is altijd verwerpelijk, eens. Maar wordt zijn er niet genoeg rechtse politici (geweest) die in allerelei vage campagnes hetzelfde deden om hun standpunten in het hol van de kiezer te rammen? Ook overheidsgeld, en ook propaganda. Het bedrijfsleven moet winst maken en bestaansrecht opbouwen, maar losbolpolitiek zorgt dat gelijke kansen in dit land alleen maar gelden als je de meeste macht hebt. Hypocrisie, maar ook een dogma. In een kapitalistische samenleving kan het niet anders als dat gaat zoals het gaat.

DoorDouwer | 09-03-11 | 09:41

Kan iemand mij uitleggen wie er verantwoordelijk is voor de benoeming van dit gevalletje moslimbroederschap?

Abugreip | 09-03-11 | 09:40

Hölzenbein | 09-03-11 | 09:36

Wanneer val jij nou es daued van je eigen domheid?

Creaguurder | 09-03-11 | 09:40

Laat dat varken maar lekker zitten,zij helpt de PVDA om zeep,die uilskuikens hebben dat niet door,en dat is precies waar zij me een plezier mee doet.

fleurtje | 09-03-11 | 09:40

www.deblijdevrienden.nl/wp-content/upl...

Wilt u even instappen, mevrouw Elatik?
Volgens mijn berekeningen komt u hiermee precies op de schoot van uw enige echte koning terecht.

Mocht u tòch wat verder vliegen en in de schoot van Nelson Mandela belanden, alvast sorry, ik knoei soms wat met de cijfertjes.

Jackanders | 09-03-11 | 09:39

En die domme Amsterdammers die pikken dit allemaal maar.
Kom eens in opstand stelletje lafaards.

ikkrijgjewel | 09-03-11 | 09:39

@Hölzenbein | 09-03-11 | 09:36
Waarschuwen voor VVD-CDA-PVV ís hufterig.

Che_cuevara | 09-03-11 | 09:39

Fatma Elatik, gestoorder kun je ze niet krijgen. Zit alleen op de betreffende plek omdat ze -zoals @flat out al schrijft- a) voor vrouw moet doorgaan en b) tot een kansengroep behoort. Maar eigenlijk is het gewoon een incompetent sneue gleuf die zichzelf koningin van een stadsdeel waant. Daarnaast is ze ook nog eens behept met een ernstige reilipsychose, zulks heeft natuurlijk nooit iemand vooruit geholpen. Grote bek, onbetrouwbaar, machtswellustig, dom, dominant. Het kan niet op.

KPC de Bazel | 09-03-11 | 09:39

@F. von Zeikhoven | 09-03-11 | 09:27
Ow, een digitale echo... Kies er één om we te jorissen, Joris, en maak kans op fantàstische prijzen!

F. von Zeikhoven | 09-03-11 | 09:38

Het moet eerlijker *KUCK*

veuve-clicquot | 09-03-11 | 09:38

Nou nou, wat een telegraafverhaal weer, Bert.
Subsidieclubje doet dom, Elavrouwtje is toevallig stadsdeelvoorzitter. Vind het interessanter wat de verantwoordelijk portefeuillehouder er mee gedaan heeft. Maar ja, dat is al weer te ingewikkeld voor de beeldbuiskindertjes.
Beetje goedkoop dit.

Sir EnemA | 09-03-11 | 09:38

Ach, Wilders krijgt een veelvoud van dat bedrag uit Israël en de VS om hier in Nederland de boel op stelten te zetten, 'haat tegen andersdenkenden te creëren', 'tweespalt in de maatschappij veroorzaken', 'het wij/zij denken stimuleren' en 'het het propageren van staatsondermijnend gedachtegoed'.
De selectieve verontwaardiging van Brussen is weer hilarisch. Oh en het is gedachtegoed Bert, zonder N

Rob van Roos | 09-03-11 | 09:38

@flat out | 09-03-11 | 09:32
Tot ze stikt in haar eigen lach.
Er zijn meer voorbeelden in de geschiedenis van mensen die dachten alles te kunnen maken.
Tot het één keer te ver ging, en dat zal zij ook een keertje doen.
En dan doet vallen heel erg pijn, want wie hoog zit kan diep vallen.

Che_cuevara | 09-03-11 | 09:37

@vanhetgoor | 09-03-11 | 09:27
Volgens mij moet je het uitleggen/duiden van de Koran overlaten aan islamitische schrifgeleerden. Je zet hier islamieten en bloc weg als steeldieven. Zelfs hier opt Nationaallandschapseiland viel een ongemakkelijke stilte toen je dat plempte. Nee, vriend, wat daar bedoeld wordt, zie 'buit', is ook onder de Kruisvaarders algemeen gebruik geweest, om maar 'ns een stelletje geteisem erbij te slepen. Ga op vechttoernee, kill all locals en jatpik alles wat bij leven en welzijn nog van die lijken was. Want wie wint, mag er met de roofbuit vandoor gaan...
Nee, makkerT. Elatik is geweaun een domme muts die steeds grenzelozer machtsdronken aan het worden is. Kan zelfs die ex-minister van Biza, Nadorst nog wat van leren... En met corrupte ambtenaren weet de NationaalRecherge wel raad. Als het goed is, althans. Maar laat dit varkentje maar aan Fredje Teeven over. Die is nu al met de Landwacht onderweg naar 020-Gaza...

F. von Zeikhoven | 09-03-11 | 09:36

@vanhetgoor | 09-03-11 | 09:27
Volgens mij moet je het uitleggen/duiden van de Koran overlaten aan islamitische schrifgeleerden. Je zet hier islamieten en bloc weg als steeldieven. Zelfs hier opt Nationaallandschapseiland viel een ongemakkelijke stilte toen je dat plempte. Nee, vriend, wat daar bedoeld wordt, zie 'buit', is ook onder de Kruisvaarders algemeen gebruik geweest, om maar 'ns een stelletje geteisem erbij te slepen. Ga op vechttoernee, kill all locals en jatpik alles wat bij leven en welzijn nog van die lijken was. Want wie wint, mag er met de roofbuit vandoor gaan...
Nee, makkerT. Elatik is geweaun een domme muts die steeds grenzelozer machtsdronken aan het worden is. Kan zelfs die ex-minister van Biza, Nadorst nog wat van leren... En met corrupte ambtenaren weet de NationaalRecherge wel raad. Als het goed is, althans. Maar laat dit varkentje maar aan Fredje Teeven over. Die is nu al met de Landwacht onderweg naar 020-Gaza...

F. von Zeikhoven | 09-03-11 | 09:36

Als ik veel (soms zeer brutale en hufterige) commentaartjes lees hier vraag ik mij toch af. Heeft ze misschien gewoon gelijk als ze waarschuwt voor VVD-CDA-PVV?

Hölzenbein | 09-03-11 | 09:36

Kan iemand die hoer niet in d'r bek spugen en terug achter het fornuis trappen? Wat is dit voor een achterlijke idioterie!

gozahtje | 09-03-11 | 09:35

Fatima, het Vleesgeworden Fout!

fuckje | 09-03-11 | 09:35

Heerlijk, wat een vrouw. Ze veroorzaakt in haar eentje meer schade aan de PvdA dan 1000 reaguurders zouden kunnen. Als mensen vragen wat er mis is met de PvdA volstaat 1 woord: Elatik. Ze is de vleesgeworden PvdA, het zinnebeeld van het socialisme.

Hansopje | 09-03-11 | 09:34

Dit is toch die hoofddoek h.. r die ook al verantwoordelijk is voor die miljoenen verspilde euro's? Ook weer typish PVDA.. eerst haar de laan uitsturen door haar daarna gewoon weer ann te stellen.

Kondor | 09-03-11 | 09:34

@DoorDouwer | 09-03-11 | 09:16
Ik hoorde net dat ze bij joop.nl nog een redacteur zoeken.
Iets voor jou?

Che_cuevara | 09-03-11 | 09:34

Ze schamen zich zo diep bij de PvdA dat de partij van Hitler ook Socialistische Arbeiders Partij in de naam had, dat ze de hete aardappel bij iemand anders proberen te leggen. Zo is het.

070 | 09-03-11 | 09:33

Fatima Elatik zal niet weggaan, zij is de gedoodverfde opvolger van welke PvdA leider ook. Fatima is vrouw en Marokkaanse, is inmiddels expert in politiek gedraai en heeft geleerd hoe je over de grens gaat, vanuit je eigen moreel gelijk (fok de rest) en als het uikomt er dan niets gebeurd. Je hoeft alleen je gezicht strak te houden en communicatietips toepassen. Dat kan ze. Ze is zelfs kampioen. Ze IS de PvdA. Wen er maar aan. 2,5 miljoen ambtenaren, steuntrekkers en allochtonen zijn haar potentieel. Ze zit op goud. En graait met haar rechterhand in die pot met ons belastinggoud, en strooit het rond, naar haar achterban goedverdoemme. Met links houd ze ons bij de ballen en glimlacht. Ze lacht hardop want ze weet dat we er niets aan kunnen doen. Fatima kan 's nachts bijna niet slapen van de opwinding. Die wil macht en die krijgt macht en die lacht, die schatert het uit

flat out | 09-03-11 | 09:32

@DoorDouwer | 09-03-11 | 09:24
Mijns inziens heeft de overheid een wetgevende, uitvoerende en rechterlijke taak, de welbekende trias politica. Dit is verkwisting van belastinggeld. Net zoals de VVD, PVV, CDA e.a. hun eigen broek zouden moeten ophouden, moet de PvdA dit ook doen. Daar hebben ze zoiets als contributies van leden voor en eventueel donaties vanuit het bedrijfsleven.
Die campagnes van het bedrijfsleven waar u op doelt, heet dat in de volksmond niet gewoon reclame? Wat de bedrijven in kwestie zeg maar nodig hebben om hun bestaan, hun diensten en producten kenbaar te maken bij hun doelgroep, teneinde omzet, en daarmede uiteindelijk het nettoresultaat, te doen groeien. Zoals u vrij bent producten van bedrijven die u blieven te kopen, zo kunt u ook middelmatige websites bezoeken die u wilt, of niet natuurlijk.

Überbottehork | 09-03-11 | 09:32

Kan die rifhoer niet een poosje onderduiken,bijvoorbeeld voor onbepaalde tijd naar het grotje van opa en oma,ofzeau?
En gaarne a.s.a.p. voordat ze het nodig gaat vinden om nóg meer subsidiepotjes te slachten voor nóg meer boottochtjes,fietslessen en punnik-cursussen.

R.B.Scott | 09-03-11 | 09:31

@StijlVoorover | 09-03-11 | 09:29
Zwaai zwaai.

Hölzenbein | 09-03-11 | 09:31

Het is inmiddels duidelijk dat zij kan doen wat ze wil. op onze kosten. Dat dan weer wel. We moeten echt weg uit NL.

Rest In Privacy | 09-03-11 | 09:29

Dat snap je toch niet, dat iedereen toch steeds maar weer op die achterlijke PvdA stemt? Ik woon in Groningen, hier zijn ze als enigen weer de grootste partij geworden in de PS verkiezing van laatst. Ik schaam me kapot gewoon. Is dat stemvee doof en blind ofzo?

DingleBerry | 09-03-11 | 09:29

-weggejorist-

KPC de Bazel | 09-03-11 | 09:29

"Mocht het zo zijn dat mensen in je omgeving (vrienden , kennissen, familieleden) niet kunnen stemmen, vraag hen dan om een machtiging zodat jij degene bent die naar de stembus rent en zodat jouw mening gehoord wordt."

Noemen ze dat niet ronselen?
En dat is toch verboden en strafbaar.

Nu weet ik dat ze bij de PvdA niet al te slim zijn maar dit mens blijven steunen is echt je eigen graf graven. (laat het ons hopen)

Che_cuevara | 09-03-11 | 09:28

Er moet een commissie ingesteld worden om te onderzoeken waarbij de eerste aanzet dient te focussen op de implementatie van een evaluatie over het effect het bestede bedrag. Aangezien ook hier het maatschappelijk belang groot is, zal B&W hiervoor een toereikend budget tot beschikking stellen die mevrouw Elatik kan gebruiken om naast haarzelf de nodige expertise te verzamelen en hiermee de mogelijkheid creeërt voor een gedegen oordeel over reeds gedane educatieve activiteiten en een eventueel wenselijk vervolg./[stadsdeelmodus uit]

blinde kip | 09-03-11 | 09:27

Verder is Van der Laan jurist, die kan haar zeker nu niet meer handhaven als stadsdeelraadvoorzitster. Hier kannie meteen laten zien dat z'n PvdA niet gekaapt is door het Fins Blok....

F. von Zeikhoven | 09-03-11 | 09:27

Iemand die willens en wetens met een hoofddoek loopt die wil provoceren èn ze wil tonen dat zij bij de islam hoort en achter de ideeën van de Profeet Mohammed (Vrede zij met Hem) staat. Veel mensen interesseert het geen hol, maar die profeet keurt diefstal goed, zolang de dief maar een moslim is en het slachtoffer géén moslim. (dit staat in de koran te lezen in de Soera "de Buitvoordelen", lees dat maar eens na , het is zeer verduidelijkend waarom er zoveel berovingen zijn door jongen met een getinte huidkleur) De profeet van Allah keurt ook pedofilie goed (google: huwelijk tussen de zes jarige Aïsha en Mohammed - Vrede zij met Hem). Fatima Elatik juicht dus kinderverkrachting toe! Maar de Heilige Profeet van de Barmhartige Erbarmer was ook een zeer groot voorstander van het doorsnijden van de strotten van joden. De Profeet Mohammed heeft persoonlijk meer dan 700 joodse mannen van het dorpje Khaiber onthoofd. De joodse vrouwen en kinderen van het dorpje Khaiber werden verkracht, tot slaaf gemaakt en verkocht. Elke moslim wordt aangeraden om te doen wat de profeet gedaan heeft. Dus Fatima Elatik is niet alleen medeschuldig aan moord, maar ook aan kinderroof en zij geeft haar fiat aan het verkrachten van ontvoerde vrouwen.
Fatima Elatik is een slecht mens. Iedereen die haar op een politieke zetel heeft geholpen is verdacht. Dat de PvdA in Amsterdam zich met deze vrouw inlaat is mij een raadsel. Zouden die mensen van de PvdA niet kunnen lezen? Is er niet duidelijk geschreven in de koran waar de islam voor staat? Het vermoorden van joden is een plicht voor elke moslim, omdat de profeet het ook gedaan heeft.
Is er dan bij de PvdA-Amsterdam niemand die inziet dat zij het zijn die het verderf over Amsterdam hebben uitgeroepen. Een leuk bekje dat het goed doet bij de 'minderheden' dat is geen argument, men moet kijken naar de uitgangspunten. Dat heeft men niet gedaan! Slordig. Ik zou graag nog even een paar Godwins er tegen aan gooien, maar maar argumenten tegen Fatima Elatik zijn sterk genoeg. Lees de koran en zie de gruwelijkheden!

vanhetgoor | 09-03-11 | 09:27

Ik zou der doen. Heb altijd al eens een fungus van dichtbij willen zien.

Wittesnelheid | 09-03-11 | 09:27

DoorDouwer | 09-03-11 | 09:24 | + 0 -

Ga lekker bij Jolo zitten janken.

Prutsert3368 | 09-03-11 | 09:27

Ach, als dat geld ze nou gelukkig maakt, laat ze dat dan maar houden. Er zijn belangrijker dingen in het leven.

Koos Knak | 09-03-11 | 09:27

DoorDouwer | 09-03-11 | 09:16 | + -1 -
--> Joop.nl

Robvanrubber | 09-03-11 | 09:25

Maar lees liever dit: bit.ly/euJtfu

F. von Zeikhoven | 09-03-11 | 09:25

De " vriendin" van wijlen Theo van Gogh... Zit ze nog steeds in de politiek?
Wahahahahahahahaha Sorry Theo, d'r is nog niets veranderd.

ratelaar | 09-03-11 | 09:25

cohen zag en zei dat alles goed was.

mamma5506 | 09-03-11 | 09:25

En over 2/3 jaar is ze burgermeester of erger. Dat word leuk.

Wittesnelheid | 09-03-11 | 09:24

@Überbottehork | 09-03-11 | 09:20 |
Nee, ik heb liever dat het bedrijfsleven de gelden die zij gebruiken om campagnes te voeren bij middelmatige websites teneinde hun bestaansrecht te bekrachtigen of om produkten die wij niet nodig hebben aan ons op te dringen, gebruiken om oudjes te laten wassen. De overheid IS al van het bedrijfsleven, dus feitelijk is het één pot nat.

DoorDouwer | 09-03-11 | 09:24

Da's dan € 19.400 + € 30.000.000 = € 30.019.400. We komen vanmiddag afrekenen, Fatima.

Wladimir Harkonnen | 09-03-11 | 09:23

Het wordt echt tijd dat zij zich constructief bezighoudt in Turkije.
(met een blauw oog achter het aanrecht)
Wel even haar NL paspoort door de shredder halen, en nooooooooit meer hierkomen.
Wat een kansloos land zijn wij als we dit soort niet aanpakken.

mothersfinest | 09-03-11 | 09:23

Ach ja socialisten, parasieten van de ergste soort...

We kunnen ze niet uitroeien zijn er teveel van in Nederland.

Da Capone | 09-03-11 | 09:23

DoorDouwer | 09-03-11 | 09:16 | + -1 -

verklaar je nader, waar doel je op?

Prutsert3368 | 09-03-11 | 09:23

Eerst maar eens horen wat Elatik er zelf van vindt. "Kennelijk ziet Elatik het vergelijken van de regering Rutte I met de regering Hitler I" zegt ze nergens, dus dat is compleet uit de duim gezogen.

Hölzenbein | 09-03-11 | 09:22

Fatima vanavond bij P&W om dit uit te leggen ... eh ik denk het niet

veuve-clicquot | 09-03-11 | 09:22

lol
Een meid met ballen en 'can do' attitude.

Natuurlijk moet ze wel het Nederlandse paspoort inleveren en terug naar haar tuighland.

zovoklets | 09-03-11 | 09:21

Wat is zij toch briljant. Eerst 30 miljoen euro verduisteren en nu alles gebruiken om politieke tegenstanders vakkundig te elimineren. Hulde voor deze voorbeeld-allochtoon!

Wittesnelheid | 09-03-11 | 09:20

Wat er allemaal gezegd en geschreven wordt door zo'n *hoest* 'stichting': boeien. We kennen nu eenmaal de vrijheid van ethervervuiling in 0031.
Maar waarom elk privaat prutsinitiatiefje koste wat het de taxophoester kost ondergepegeld moet worden met steuneuri's, is mij echt een raadsel.
Je hebt privaat belang en algemeen belang.
Hier zien we weer eens een nare hybride vorm van privaat belang dat als 'algemeen' belang aan de man gebracht wordt.
Overigens kunt u uw gulle giften aan de Stichting 'Krachtmeesters Harem Uitbreiding Doen Toenemen' (KHUDT) weer overmaken op rekeningnummer 11!11!111!111! - in het algemeen belang uiteraard mensen.

Krachtmeester | 09-03-11 | 09:20

@DoorDouwer | 09-03-11 | 09:16
Hebt u liever dat dergelijke campagnes worden betaald met andermans (vrijwillig gegeven) geld, of van uw belastingcenten (zoals u wellicht begrijpt is belasting betalen níet facultatief), waar ook oudjes mee gewassen kunnen worden?

Überbottehork | 09-03-11 | 09:20

-weggejorist-

KazVandam | 09-03-11 | 09:20

Is er al een paar vierkante meter in de EBI voor deze übercorrupte k*nkâhteejf vrijgemaakt? Zoniet, meteen regelen, Opstelten! En nou rap oppakarresteren, die Elatik, die criminele KingMoFellatituée!
*meteen op snelkookpanstoomdruk aanlopen doet*

F. von Zeikhoven | 09-03-11 | 09:19

Mislich | 09-03-11 | 09:12 |
Kom even terug als je Meth is uitgewerkt. Ik bedoel: reaguren is leuk, maar niet verplicht. Hoewel "leuk" in dit geval niet toepasbaar is op jouw online scheet. Allemachtig.... Post dan niks.

Markies de Schade | 09-03-11 | 09:19

@Symmachus | 09-03-11 | 09:11
Dit is dan de noord-afrikaanse subsidiezuiger.. schijnt een plaag te zijn.

Steilloos ten Onder | 09-03-11 | 09:18

"systeemhatende en gezagsondermijnende activiteiten"... is dat net zoiets als "ongefundeerd, tendentieus en nodeloos kwetsend?"
.
En is betaald krijgen uit het bedrijfsleven om propaganda te kunnen maken beter dan betaald krijgen uit overheidsgelden?

DoorDouwer | 09-03-11 | 09:16

Wordt het niet eens tijd dat we die subsidie stromen eens goed gaan volgen en het oneigenlijk gebruik (want dat heeft de pvda tot kunst verheven)laten terugstorten.

Karel Kruizenruiker | 09-03-11 | 09:16

Fatima Elastiek, doe es weggaan!

plastic zakje | 09-03-11 | 09:16

"stem of sterf
Met vriendelijke groet,
Jongerenorganisatie Asri"
Echte democratische retoriek, aardige ondertoon ook, stimulerend!

Causa Sui | 09-03-11 | 09:14

Ze belichaamt alles wat slecht is aan de PvdA.

Korreltje Zout | 09-03-11 | 09:13

U bedeoelt de stomme kudtburger heeft betaald voor al die links facisistische indoctrinatie?
Elatik pakt het alleen maar af, zoals tienduizenden andere PVDA-ers dat ook doen. Allemaal om weg te geven, zodat ze zichzelf zoveel beter en superieurder kunnen voelen dan de betalende domme kudtburger die altijd maar voor hun onfrisse hobbies moet opdraaien.

Volgende nieuwsbericht dat ik over Elatik wil zien is dat ze dood onder een tram ligt of 30 jaar cel krijgt in een marrokaanse gevangenis wegens het verduisteren van 50 miljoen van onze belastingcenten. Dit kan zo niet langer. De brutaliteit !

Zij is echt misdaden aan het plegen tegen onze samenleving....

Creaguurder | 09-03-11 | 09:12

Shit, net nu ik mezelf zover heb gekregen dit kabinet sociaal en motiverend te vinden en geloof me dat is eigenlijk een onmogelijke taak krijg je dit ik vergeet zelfs leestekens ik ben helemaal in de war ik hoop dat ik mezelf snelweerkanhersenspoelenenowjadoegeenmoeitedittebegrijpenwantdatluktjenietspatieshomaar.

Mislich | 09-03-11 | 09:12

Pfff Amsterdam.. niet mijn probleem. Maak me maar wakker wanneer ze de landelijke politiek in gaat.

SODEP | 09-03-11 | 09:12

Ik snap er geen moer van dat er nog zo veel mensen op de PvdA hebben gestemd bij de laatste verkiezingen.
Leren die mensen het dan nooit? PvdA is goed voor zichzelf, niet voor de bevolking.

Boomschade | 09-03-11 | 09:11

@Steilloos ten Onder | 09-03-11 | 09:09
Sorry, is een andere familie van ongewervelden: de bloedzuiger.

Symmachus | 09-03-11 | 09:11

Dat is bijkans een half netto jaarsalaris! Op één middag uitgeven... Ik ben dit gezeik zo KOTS beu! Ruimen die hap. Bij de wortel doorsnijden en gewoon opruimen. Rare trut met haar kromme bek!

Pistenbully | 09-03-11 | 09:11

Ik word helemaal gek van dat wijf. Kan iemand haar alsjeblieft van haar positie trappen met een roundhouse kick to the face? Ik weet tenminste 1 iemand waar ik niet voor rem als het voor me auto loopt... nou.. dat gaat misschien te ver maar ik zou toch zeker niet meer doen dan haar half ontwijken.

Boembox | 09-03-11 | 09:11

€ 19400,-
Typisch bedrag!

©69® | 09-03-11 | 09:10

Toen al in mijn plempsel gezet dat die subsidiespons betaald wordt door:
Stadsdeel Oost
Dienst Maatschappelijke Ontwikkeling
Jeugdsportfonds
Ymere
....

veuve-clicquot | 09-03-11 | 09:10

Die foto, 't lijkt wel een insect. Oh wacht, dat is ze ook.

Steilloos ten Onder | 09-03-11 | 09:09

Gelukkig zit die Fatima kut in de republiek amsterdam. Geen wonder dat Wilders zoveel stemmen krijgt. Komt allemaal door die mediterane oplichters.

jonneke | 09-03-11 | 09:09

Sommige doen alles om maar met die poes op dat kriebelende pluche te mogen blijven schuren.

Wim-Lex | 09-03-11 | 09:08

Dat mens is zooo corrupt, incompetent en algeheel fout. Iedereen weet het maar de PvdA blijft haar steunen, want excuusallochtoon.

Korreltje Zout | 09-03-11 | 09:08

Nee, niet weer gezeik met Elatik. Heeft ze die dienstauto nou al ingeleverd? En die 450 voor de taxi? Als ze niet zo lelijk was zou ik denken dat ze het hele pluche bij elkaar neuqt om zo succesvol te subsidiesponzen.

titsme | 09-03-11 | 09:08

In hun desperate toestand moeten ze wat natuurlijk.
"Stem PvdA! Terug naar het jaar 'nul'" bekt ook minder lekker. Wat een arrogant stel hypocriete parasieten zeg.
PvdA wordt nog eens de nekslag voor alles wat 'Nederlands' is. Alles moet maar aangepast worden aan niet-handenschudders, haatbaarden en straattuig. Bah.

Überbottehork | 09-03-11 | 09:07

Dat dit clubje flink in de fout is gegaan is duidelijk maar heeft Elatik de subsidie gegeven of is ze alleen de l*l omdat ze eindverantwoordelijk is? Ik ruik een ambtenarenhobby...

mokum4all | 09-03-11 | 09:05

Ja da's fout. 30% betaalt 90% van het belastinggeld. Juist die 30% die deze actie niet lievvv vindt.

Theodoros | 09-03-11 | 09:05

Ha, hier komt natuurlijk weer een fantastisch spin uit voort:
-"Ja, nee, dat bedoelen we héél anders."
-"Wij gaan onze doelstelling recalibreren en zitten er bovenop."
-"Wasn't me!"

Biff Eagleburger | 09-03-11 | 09:05

Heeft nog best lang geduurd voordat ze weer met een grote faal op de proppen kwam...

DingleBerry | 09-03-11 | 09:04

Op sommige momenten zou de natuur in het verleden toch hebben moeten ingrijpen en de evolutie in sommige stambomen stop moeten zetten.

chevyeddy | 09-03-11 | 09:04

Fatima moet gewoon weg. Wilde bij P&W ook al niet snappen waarom er een kopvod-verbod moet komen.

1123581321 | 09-03-11 | 09:03


En dan die machtigingen ritselen om JOUW stem te laten horen.. het hele begrip machtigen gaat volledig teloor door dit soort gasten.

Causa Sui | 09-03-11 | 09:03

Een PVDA'ert what's new

Easy Solar | 09-03-11 | 09:02

Telkens als dat mensch in het nieuws is dan is er gelazer. Hoe zou dat toch komen? Wordt het geen tijd dat dat mensch gaat koken?

Terpetijnzeikert | 09-03-11 | 09:02

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken