Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Jongerensoos Asri: verkiezingen zijn leven of dood

toekomstof1939.jpgGodwinAlert! Jongerenorganisatie Asri neemt alvast een voorschot op de naderende holocaust voor allochtonen. Want dat is natuurlijk wat er op het spel staat tijdens de belangrijkste nutteloze verkiezingen ooit morgen. Kortom, even subtiel wat verkiezingsposters met een rationele boodschap in elkaar GeertMakken. Stem of Nederland wordt helemaal retro. Stem of pleeg zelfmoord. Stem of wordt verbrand in etnische hoogovens. En dan uiteraard hier de TL;DR-uitleg. Duidelijk gevalletje subsidie verlatingsangst bij Asri. Even eigen hachje redden door de stembus te fistfucken. Een 'WE GAAN ALLEMAAL DEAUDT!', maar dan zonder ironie. Goede objectieve voorlichting, 020-jongeren krijgen het.

Reaguursels

Inloggen

-weggejorist-

Koos_Kansloos | 02-03-11 | 00:20

Ik kan niet WACHTEN om morgen het PVV rondje rood te kleuren.

djs | 01-03-11 | 21:40

Godwin's zijn zeau 1939!

Hobbykip | 01-03-11 | 20:17

Ohw..... wat zijn ze bang!
Het lijken wel PVV-ers .......... Ehm..... huh?

Hobbykip | 01-03-11 | 20:15

Nou, ik ben overtuigd hoor....... ik ga stemmen morgen.

Hobbykip | 01-03-11 | 20:13

Wat een populistisch gelul van die asri.

Franciscus Borchwerf | 01-03-11 | 19:39

Gelukkig wordt de PVV morgen weer MEGA groot en kunnen de subsidieslurpers binnenkort asiel aan gaan vragen. Ook gaan veel jongeren gelukkig niet stemmen en wordt er geen kinderstemrecht ingevoerd. Volgens het jeugdjournaal zitten we dan altijd aan het pvda vast. the horror.

wirbel010 | 01-03-11 | 19:14

1939 gaat het helemaal worden in 2011.

Schoorsteenveger | 01-03-11 | 18:51

Ze zoeken nog een media & pr m/v, zodoende die slechte reclame.
Wel een lekker donker chickie op de promovideo.

mothersfinest | 01-03-11 | 18:38

Dezer site krijgt toch hopelijk wel subsidie van ons allemaal?

azoturie | 01-03-11 | 18:28

Gingen we maar weer naar die tijd rust en geen gezeik! Maar wel de Partij van de gebroken geweertjes NSAP, en toen was het Ooorlog!

ONS | 01-03-11 | 17:42

@Ashtrey
de schrijver van het stukje is zelf Nederlandse.
Misschien is het wel verfrissend om de hand in eigen boezem te steken?

vrandrare | 01-03-11 | 17:42

FW Ta-183 Huckebein | 01-03-11 | 15:26
Je geeft volgens mij geen antwoord op mijn vraag. Of bedoel je dat het enige verschil tussen Hitler en Wilders is dat de joden niet fout waren en de molims wel en dat Wilders dus net als Hitler ook voor de "meer radicale oplossing" gaat?

Loekie Skywalker | 01-03-11 | 17:38

Fijne kop. Omdat de weldenkende menschen het zo "1939" lieten laten worden, geef ik ze morgen een klein stukje extra Geert in het stemhok. Ze verdienden het, met hun afgezaagde godwin's, angsten en fobieën.

Geert is geen Oorzaak, maar een Gevolg. Totdat de sufferds dat doorhebben en iets beters durven dan bibberen en foei-schreeuwen, zolang wens ik ze zetels vol met PVV knuppels.

Jan Passant mk2 | 01-03-11 | 17:33

Bestuur van Asri:

Rochele Foli, Deniece Playfair, Santos Smits,
Ebru Karayak, Yassir Taybouta, Suleiman Akahatou,
Hajar Guenaoui, Jamal Aziz, Samir Aoulad M'hand en
dhimmi Femke Bink.

Tsja...

McNulty | 01-03-11 | 15:54

@vrandrare | 01-03-11 | 15:11 | + 0 -
Met het belang van het stemmen ben ik het wel met jee eens. Maar om de multicul nu te scharen onder een van de positieve kanten van Nederland vind ik veel te ver gaan.
De Multicul heeft er voor gezorgd dat het niveau van het onderwijs is achteruitgegaan. Vanuit het socialistiese ideaal dat iedereen gelijk is werden normen en eisen naar beneden bijgesteld om maar zo veel mogelijk analfabeten of kinderen met een taalachterstand naar een volgend leerjaar te promoveren. Om deze achterstandsleerlingen bij te spijkeren werd voor een socialistische oplossing gekozen er werden extra troepen ingeschakeld klassen werden gesegregeerd en de achterstandsleerlingen werden voorgetrokken. Wat de kosten van het onderwijs verder omhoog joeg in de afgelopen jaren.
Kunst, waarom is bezuinigen op kunst zo erg de Golden Earring doet deed het jaren uitstekend zonder subsidie. waarom zouden klassieke orkesten wel gesubsidieerd mogen worden. Je zou hier kunnen spreken van concurrentie vervalsing.
subsidie voor kunstenaars die niet produceren of verkopen waarom? Omdat het een verarming is? De kunstenaars die de afgelopen eeuw de kunst het meest verrijkt hebben door innovatieve stromingen te beginnen werden niet gesubsidieerd door de overheid. Even wat namen:
Malevich,
Picasso,
Duchamps,
Mondriaan,
Dali,
en Appel.

Weisse rose | 01-03-11 | 15:52

-weggejorist en opgerot-

mokaa | 01-03-11 | 15:49

Columnist van Jongerenorganisatie Asri
vrandrare | 01-03-11 | 15:11
Moehah preek voor je eigen parochie, of waarschijnlijk moskee xD

Abugreip | 01-03-11 | 15:38

Baron Harkonnen | 01-03-11 | 15:00
Precies. Wat mij betreft mag naar aanleiding van de wijze waarop de landelijke politiek ermee omspringt de functie van de Eerste Kamer breed ter discussie gesteld worden. Ik zou graag enige staatsrechtgeleerden over de kwestie willen horen.

Schoorsteenveger | 01-03-11 | 15:37

@ vrandrare | 01-03-11 | 15:11

Het is zeker belangrijk om te stemmen, kijk hoe veel volken daar momenteel voor vechten in de wereld, om een democratie te krijgen.
Alleen is het smakeloos EN respectloos naar alle WW2 slachtoffers toe de vergelijking van de huidige situatie in NL met 1939 te trekken. Het getuigt echt van 0 historisch besef en sensibiliteit met de gevallenen. Shame on you!

Espace Première | 01-03-11 | 15:34

Dan te bedenken dat de PVV de grootste vriend van Israel is. Dat gegeven plaatst niemand in z'n context, of wordt moedwillig genegeerd.

De Kampsjeng | 01-03-11 | 13:54
Inderdaad, Joden hoeven van ons niet te vrezen voor een nieuwe holocaust. Van de moslims daarintegen......

lemmie666 | 01-03-11 | 15:26

Loekie Skywalker | 01-03-11 | 14:06

als je het niet begrijpt:
bij Adolf H. (nooit veroordeeld dus de volledige naam mag niet vermeld worden...) waren de Joden slachtoffer, zonder dat ze ergens schuldig aan waren
in onze tijd zijn moslims vrijwel altijd dader, en zijn ze zeer vaak schuldig aan allerlei zaken
Joden en moslims gelijkstellen is dus onvergelijkbaar
overigens: de Joodsche medemensch uit 1939 was geen loverboy, deed niet aan drugsrunnen, was geen vrouwenhandelaar, maakte geen overgemiddeld gebruik van sociale zekerheid, zat niet overmatig in de cel, vroeg geen kinderbijslag aan voor niet-bestaande kinderen, werkte gewoon, schold vrouwen niet uit voor hoer, viel homo's, andere religies en vrouwen niet lastig etc etc.
Get the point??

FW Ta-183 Huckebein | 01-03-11 | 15:26

" Partners " van Asri: Stadsdeel Oost, Gemeente Amsterdam, etc. etc.
Ofwel: PvdA sponsort dit met belastinggeld.

sitzkrieg | 01-03-11 | 15:22

1939 ??

het jaar waarin de nationaal-SOCIALISTEN en de internationaal-SOCIALISTEN (aka as communisten) het Molotov-von Riebentrop-pact sloten, met als gevolg een aanvalsoorlog van BEIDE kanten op Polen.
De communisten (Vogelaar, Rosenmöller en consorten, leest u even mee?) vielen in 1939 ook Finland nog even aan (brandbommen op Finse burgerdoelen werden door Molotov voedselhulp genoemd en daar komt dus de term Molotov-coktail vandaan voor de jongeren onder ons);
kortom: de Linkschmenschen van die tijd lieten even zien wat socialisme in werkelijkheid betekent...
maar dat zullen ze waarschijnlijk wel niet bedoelen...

FW Ta-183 Huckebein | 01-03-11 | 15:20

vrandrare | 01-03-11 | 15:11 | + 0 -
Grapje zeker... toch? Niet? #zucht...

sjongejonge123 | 01-03-11 | 15:17

1939? De PVV wil ons terugslingeren naar de Middeleeuwen.

feestneus | 01-03-11 | 15:16

Blijkbaar hebben jullie geen idee hoe belangrijk het is om nu te stemmen. Prima dat er in Nederland zoveel haat gezaaid wordt, en wij deze haat binnenkort kunnen oogsten in de vorm van een fucked up asielzoekersbeleid, of in een enorm vooroordeel tegen moslims.

Verder gaat het ons lang niet alleen om de PVV, jullie lijken een beetje tunnelminded en spreken alleen over de partij van Wilders, maar kijk wat er verder gebeurt; bezuinigingen bezuinigingen en weg zijn alle positieve punten van Nederland (school, kunst, multi-culti)

Met wat meer research naar de insteek van Asri, zouden jullie alles wat beter begrijpen. gelukkig ben ik er nu om jullie deze zaken uit te leggen. Besef dat er mensen last hebben van dit kabinet; van fascistische kunstenaar tot Imam, je kan het zo gek niet bedenken.

Iedereen zeurt zo over dat mensen niet meer gaan stemmen, dat mensen opgeven, daarom sturen wij onze lezers naar de stembus. nog een laatste tip: Neem het woord 'sterf' niet te letterlijk, zou ik zeggen. De wereld ziet er zoveel beter uit met een korreltje zout en een beetje respect

Columnist van Jongerenorganisatie Asri

vrandrare | 01-03-11 | 15:11

Die gasten van Asri zijn sukkels. Ik stem helemaal niet! Stemmen is instemmen met dit achtelijke systeem van de minderheid die hun dwang oplegt aan de meerderheid. Of je nu links of rechts stemt, het maakt allemaal geen reet uit. De overheid en politiek heeft helemaal niets te bepalen voor mij of te zeggenover mij! Het enige wat ze moeten doen is eigenlijk zo weinig mogelijk en als ze iets doen, moet dat vooral ten dienste zijn van ons.

Pakzooi | 01-03-11 | 15:09

Was het maar weer 1939. Met de kennis van nu had de toekomst er dan veel beter uitgezien. Ach nee wat lul ik nou. Dat zou betekenen dat we leerde van onze fouten. Niets is minder waar.

StijlvolRechts | 01-03-11 | 15:00

@Schoorsteenveger | 01-03-11 | 14:38
Was dat in de praktijk maar waar... Wie riep ook alweer dat er nieuwe 2e kamer verkiezingen uitgeschreven moesten worden als de huidige coalitie geen meerderheid in de 1e kamer zou krijgen..

Kotsmisselijk word ik als ik eraan denk, dus morgen ga ik zeer zeker stemmen. Meer macht heb ik er niet over.

Baron Harkonnen | 01-03-11 | 15:00

Bedreigt Asri mij nou? Als ik morgen niet ga stemmen, dan maken ze me doodt?

Seraphin | 01-03-11 | 15:00

Er zijn te veel mensen die geld verdienen aan vluchtelingen en immigranten. Stop de subsidie en uitkeringen maar aan alles wat hier niet legaal is of geen kans maakt hier legaal te mogen blijven. Gaan ze vanzelf een ander baantje zoeken en krijgen ze vanzelf een andere mening. Het draait zoals altijd weer om geld. Dat zullen ze alleen nooit zeggen, dat dan weer niet.

doskabouter | 01-03-11 | 14:56

No matter what men over die jongerenorganisatie ook zegt, iets zegt mij dat deze actie precies volgens plan verloopt. Thanks, Johnny.

LGND | 01-03-11 | 14:56

@Joris doe maar 50% jorissen en patch die BMOVL filter van je aub.

Abugreip | 01-03-11 | 14:55

-weggejorist-

Abugreip | 01-03-11 | 14:54

ITEACHYOU | 01-03-11 | 14:50 je bent er iig een uur stil van gebleven, dus de moeite waard.

Abugreip | 01-03-11 | 14:54

Bakito | 01-03-11 | 14:31
Klopt, je zegt het heel genuanceerd. Maar ook genuanceerd koffiedik kijken blijft een soort van liegen naar de toekomst.

Krachtmeester | 01-03-11 | 14:50

Abugreip | 01-03-11 | 13:54
Goed verhaal, lekker kort

ITEACHYOU | 01-03-11 | 14:50

Ik heb het even doorgelezen, en mijn conclusie is dat deze jongeren als probleem zien dat deze coalitie gevormd is, met cultuur barbaren de zakkenvullers met 3 koophuizen en kids die al zijn afgestudeerd.

Nou woont Rutten volgens mij nog niet zo lang op zichzelf en heeft Wilders al helemaal geen eigen huis.
Ook hebben ze beide nog geen kids, laat staan afgestudeerde. Het volgende probleem was dat deze regering die jongeren hun superioriteit zou afnemen, want zij zijn het volk waarna moet worden geluisterd.
volgens mij moet je mensen die zich superieur vinden altijd links laten liggen en er zeker niet naar luisteren,want voor je het weet zit je dan weer in 1939.

deraderendraaien | 01-03-11 | 14:46

Bakito | 01-03-11 | 13:29
Zijn er ook neutrale historici die je mening delen? Meestal worden dit soort vergelijkingen alleen opportunistisch gemaakt. Situaties zijn eerder onvergelijkbaar. Je kan het ook globaal bekijken met de islam als onderwerp, en dan past het ook niet geheel, maar wel beter gezien de historische voorbeelden na diverse islamitische revoluties en de reële suppressie van niet-moslims. Overheersing is een beschreven doel en opdracht uit de islam. En dan is NL een mug tegenover de dik 1miljard moslims.

seven | 01-03-11 | 14:42

Als trouw VVD en inmiddels PVV stemmer zal ik morgen mijn stem uitbrengen op het CDA van Maxime Verhagen, die man verdient een steuntje in de rug. Elco Brinkman is een prima fractievoorzitter

Mijnbescheidenmening | 01-03-11 | 14:38

Baron Harkonnen | 01-03-11 | 14:01
Ik heb altijd begrepen dat de Eerste Kamer er was om wetsvoorstellen technisch te beoordelen en enkel terug te sturen wanneer op technische gronden niet tot uitvoering kan worden besloten. Dat het dus niet de functie van de Eerste Kamer is om direct politiek te bedrijven.

Schoorsteenveger | 01-03-11 | 14:38

@Krachtmeester | 01-03-11 | 13:58
Dat zeg ik niet. Er is een sterke neiging om die mogelijkheid te overwegen. Dat is wat anders dan klakkeloos aannemen.

Bakito | 01-03-11 | 14:31

@Mr Dixit | 01-03-11 | 14:10
Precies, ongefundeerde vooroordelen.
Ik ben dan geen babyboomer, maar doe het best aardig.
Ik ga dan ook regelmatig naar het theater, heb een paar handgeschilderde doeken en wat geboetseerd spul van een leuke dame in een woonboerderij en geef grif aan collectes, natuurorganisaties en andere goede doelen.
Maar omdat ik niet op links wens te stemmen ben ik asociaal volgens hun redenering.

vagehond | 01-03-11 | 14:15

"Voor autochtone cultuurbarbaren met drie koophuizen en een heleboel geld in the pocket en kids die al lang en breed afgestudeerd zijn". Lolwut? Cultuurbarbaren met drie koophuizen? Je kan zeggen over babyboomers (OOK de papa's & mama's van de asri-kiddo's, mind you) wat je wil, maar in ieder geval NIET dat ze geen geld aan kunst uitgeven.

Mr Dixit | 01-03-11 | 14:10

Niet nodig voor mij. Na die polonaise en dat gestotter van gisteren was ik al om.

Schaamharing | 01-03-11 | 14:07

Wilders met Hitler vergelijken is niet netjes, de vergelijking houdt ook op met dat ze beiden de schuld van veel problemen bij een bepaalde bevolkingsgroep leggen.
Waar Hitler de joden wou uitroeien weet ik nog steeds niet wat Wilders nou met de moslims wilt. Misschien dat een PVV aanhanger mij uit kan leggen wat Wilders over 30 jaar met de moslims wil in nederland: allemaal terug naar hun eigen land, helemaal geïntegreerd zoals Henk en Ingrid, allemaal in een tuigdorp of toch maar de radicalere oplossing?

Loekie Skywalker | 01-03-11 | 14:06

@ Weisse rose | 01-03-11 | 13:54
De gelijkenis met het logo van Otpor! vond ik ook opvallend;

en.wikipedia.org/wiki/Otpor!

Pa Cartwright | 01-03-11 | 14:01

@Schoorsteenveger | 01-03-11 | 13:51
Interessant punt, maar is de achterliggende gedachte niet dat de eerste kamer op een andere wijze een "volksvertegenwoordiging" voor zou moeten stellen?
Soort van extra veiligheid om idiote wetsvoorstellen van een toekomstig mogelijk krankzinnig geworden kabinet te filteren? Je zou er aparte verkiezingen voor kunnen houden, maar dan ga je 4 keer naar de stembus. Tweede kamer, eerste kamer, provincie en gemeente. Waterschappen niet meegerekend :-)

Dat snapt niemand meer...

Baron Harkonnen | 01-03-11 | 14:01

Wisten jullie trouwens wie er vroeger ook altijd zogenaamd een zwak voor jongeren had? Nou?
*doodnormale dinsdagmiddaggodwin plempt*

Krachtmeester | 01-03-11 | 14:01

Weisse rose | 01-03-11 | 13:54 |
Nice.

Markies de Schade | 01-03-11 | 13:58

Bakito | 01-03-11 | 13:29
Ik mag hopen dat jij niet bij de recherche werkt.
'Ja chef, de vorige moord is door een man met een mes gepleegd, DUS zal deze moord ook wel door een man met een mes gepleegd zijn' - zie daar jouw redeneertrend.

Krachtmeester | 01-03-11 | 13:58

Wie wil mijn stembiljet kopen?
*nog nooit gebruikt, erewoord*

necrosis | 01-03-11 | 13:57

Waarom geeft zelfs GS deze allochtonen nog een podium. Tot voor 13.00 uur had nog niemand in Nederland van deze site en deze allochtone door de PvdA gesponsorde subcultuur gehoord. Laten we dat vooral zo houden. (allochtonen mogen geloven in hetgeen men meldt en na morgen hun zandbakken weer opzoeken).

knight03 | 01-03-11 | 13:55

ITEACHYOU | 01-03-11 | 13:47 aha het sociale gezicht van een linksdragerT laat zich zien. Zolang het in jou straatje past dan kan het niet op (van andermans centen) maar als je bij de volgende halte komt dan ben je nog haatdragender dan een Neo-Nazi met een circumcisie. Vergeet de prozac, van mijn part wordt het een drionnetje.

Abugreip | 01-03-11 | 13:54

Even van god winnen met deze Godwin. Ik dacht al ik ken die vuist ergens van. Het is korps embleem van de 17de SS Panzergrenadier Division Götz von Berlichingen
en.wikipedia.org/wiki/17th_SS_Panzergr...

Weisse rose | 01-03-11 | 13:54

Wat is dat voor een ranzige rotstreek van dat communistisch tuig dat bij Asri zit. Opdoeken die club, stelletje angstzaaiers.

Timnie | 01-03-11 | 13:54

Die 40-45 vergelijkingen komen voort uit de meest gestoorde manier van redeneren. Hitler had problemen met een bevolkingsgroep, Wilders ook dus PVV is Nazi. De natuur offert zwakkeren, Hitler ook dus de natuur is SS. Comedy material, ware het niet dat er mensen zijn die dit echt geloven. Doodeng eigenlijk. Politieke propaganda door mensen een Holocaust voor te houden. En telkens weer duikt die vergelijking op. Kennelijk werkt het nog ook.
Dan te bedenken dat de PVV de grootste vriend van Israel is. Dat gegeven plaatst niemand in z'n context, of wordt moedwillig genegeerd.

De Kampsjeng | 01-03-11 | 13:54

Krachtmeester | 01-03-11 | 13:50
Helaas doet deze elatikjugend dat wel gesubsidieerd, qua wiens brood men vreet enzo.

vetkleppert | 01-03-11 | 13:52

Baron Harkonnen | 01-03-11 | 13:43
Men zou fundamenteel bezwaar kunnen hebben tegen de wijze waarop de landelijke politiek gebruik wenst te gaan maken van de op de provinciale politiek uitgebrachte stem. Er zit hier iets ontzettend scheef. Er wordt openlijk opgeroepen tot oneigenlijk stemmen.

Schoorsteenveger | 01-03-11 | 13:51

Streetdancen is géén cultuur.

sjaakdeslinksesul | 01-03-11 | 13:50

Ik begrijp al die ophef niet. Die jongens en meisjes maken toch gewoon gebruik van hun vrijheid van geenmeningsuiting?

Krachtmeester | 01-03-11 | 13:50

"Ps: Mocht het zo zijn dat mensen in je omgeving (vrienden , kennissen, familieleden) niet kunnen stemmen, vraag hen dan om een machtiging zodat jij degene bent die naar de stembus rent en zodat ---jouw mening--- gehoord wordt."
.
hier wordt dus expliciet opgeroepen stemmachtigingen te verzamelen zodat ze op een eigen kandidaat kunnen stemmen.
Dat is te zien als verkiezingsfraude.

vagehond | 01-03-11 | 13:50

@Baron Harkonnen | 01-03-11 | 13:46
Dat denk ik ook.
En ik hoop dat we "rechts afslaan"

Che_cuevara | 01-03-11 | 13:47

Het is gewoon ondemocratisch. We hebben de overheid die ons via schimmige organisaties gaat vertellen wat wij moeten denken/stemmer. Het moet godverdomme omgekeerd zijn.

subsidistan | 01-03-11 | 13:47

Alle andere argumenten om de massa-immigratie en de multikul op gang te houden zijn allang weerlegd.
Nee, de 'gastarbeiders' gaan niet naar een paar jaar terug.
Nee, ze dragen niet bij aan ons sociale stelsel.
Nee, ze integreren niet na een paar jaar.
Nee, ze zijn geen vrolijke verrijking voor ons straatleven.
Nee, onze steden worden niet kleurrijker en meer ontspannen met een mediterraine sfeer.

Dan blijft er maar een argument over en dat is het welbekende; als je niet voor multikul en massaimport bent dan ben je een nazi en met terugwerkende kracht schuldig aan de vergassing van 6 miljoen joden.

du Roi Soleil | 01-03-11 | 13:47

Abugreip | 01-03-11 | 13:41
Als jij maar blij met met je eigen kutleven joh, daar gaat het toch om

ITEACHYOU | 01-03-11 | 13:47

Websaait: Organisatie > Het bureau ... En voila, een stichting gevuld met multiculturele kansenjongeren en subsidiesnollen. De enige naam die nog een beetje Nederlands klinkt is Femke Bink en wat blijkt?
.
twitter.com/#!/FemkeBNK
.
Een D66 trol. Weg met ons!

dlseth_ | 01-03-11 | 13:47

@Che_cuevara | 01-03-11 | 13:45
Was geen persoonlijke aanval, maar een algemene stelling. Morgenavond wordt 't spannend..

Baron Harkonnen | 01-03-11 | 13:46

Ze roepen zelf op tot fraude:

"Ps: Mocht het zo zijn dat mensen in je omgeving (vrienden , kennissen, familieleden) niet kunnen stemmen, vraag hen dan om een machtiging zodat jij degene bent die naar de stembus rent en zodat jouw mening gehoord wordt"

Geeft wel aan wat voor clubje dit is..

Peerie | 01-03-11 | 13:46

@Baron Harkonnen | 01-03-11 | 13:43
Je hoeft mij niet aan te vallen, ik ga wel degelijk stemmen.
Doe ik altijd behalve voor het waterschap, maar daar zeik ik dan ook niet over.

Che_cuevara | 01-03-11 | 13:45

Dacrazykees | 01-03-11 | 13:40
Om Hans Teeuwen te citeren: "met zo'n instelling blijf je zwakzinnig".

Baron Harkonnen | 01-03-11 | 13:45

Ach gut ja… een stelletje allochtonen verenigd in een subsidiespons… wat moet je dan van zulke mensen verwachten ?

el mero mero | 01-03-11 | 13:44

SantaX | 01-03-11 | 13:26

Dat bijstandsplan staat gewoon in het coalitie akkoord.

Het lezen van een coalitie akkoord, gedoog akkoord en verkiezingsprogamma's is niet spannend maar veel gemakkelijker is het om de hijgerige inhoudsloze gebral van linkse journalisten te volgen die er prat op gaan deze akkoorden en verkiezingsprogamma's zelf niet bestudeerd te hebben omdat zij anders mogelijk hun objectiviteit zouden kunnen verliezen.

Een ieder die meent op basis van rationaliteit een links standpunt in te nemen moet aan zijn arts om sterkere anti-depressiva vragen (en de voorgeschreven dosis ook trouw innemen natuurlijk), links stemmen is 100% onderbuik of opportunisme.

TriestGeval | 01-03-11 | 13:44

Harregarre | 01-03-11 | 13:40
De gebruikelijke allochtone hoek..... jij bent echt geïndoctrineerd he

ITEACHYOU | 01-03-11 | 13:44

Dacrazykees | 01-03-11 |
Lullo's zoals jij zorgen er juist voor dat "ze maar wat doen" Als jij niet stemt gaat jouw stem dus bijna volautomatisch naar een partij die je zéker niet had gestemd.

Markies de Schade | 01-03-11 | 13:43

@Che_cuevara | 01-03-11 | 13:26
Niet stemmen = bek houden. Zowel voor als na de verkiezingen. Mensen die hier linksch danwel rechtsch af lopen te zeiken en het vertikken om te gaan stemmen moeten niet zeiken als "de politiek" weer 's aan hun centjes komt. En bevalt dat democratisch systeem je niet? Verhuis dan svp naar Libië of Noord Korea, daar hoef je niet te stemmen.

Baron Harkonnen | 01-03-11 | 13:43

@Dacrazykees | 01-03-11 | 13:40
Om hiervoor speciaal een nick aan te maken is dan weer wel iets "overrated"

Che_cuevara | 01-03-11 | 13:43

SantaX | 01-03-11 | 13:26 | + -2 -
Aannames, verdachtmakingen, ongefundeerde uitspraken, u stemt PvdA??

brabandertje | 01-03-11 | 13:42

"Wat moeten wij in een land waarin we niets meer kunnen? Waar we het multiculti-sprookje opvoeren en niemand meer komt kijken? Waarin we ons superioriteitsgevoel verliezen aan een regering die zich enkel richt op het uitkleden van de maatschappij?"
Wiens brood men eet diens woord men spreekt. Aandoenlijk, hoe hier een clubje jongeren de ideologie van stervend oud- links hsnteert, niet in staat en waarschijnlijk ook bang om een eigen kijk op de werkelijkheid te ontwikkelen. Het is alsof je de apparatsjiks van de PvdA hoort spreken, die ouwe socialisten die gewoon wéten dat ze het volk een prookje vertellen, maar menen dat ze daar als superieuren gewoon het recht toe hebben.

Schoorsteenveger | 01-03-11 | 13:41

ITEACHYOU | 01-03-11 dude neem eens wat prozac, gutgut wat een leven moet je hebben met zo'n verzuurde schreeuwvisie.

Abugreip | 01-03-11 | 13:41

@Bakito | 01-03-11 | 13:29
If she weighed the same as a duck... she's made of wood. And therefore... A witch!

Zeeschuimer | 01-03-11 | 13:41

w. gansfort | 01-03-11 | 13:34
die eerste zin snap ik, maar die tweede....

ITEACHYOU | 01-03-11 | 13:40

Heb vorig jaar niet gestemd.
Nu ook niet. Onze stem maakt niks uit. Ze doen toch waar ze zelf zin in hebben.

Dacrazykees | 01-03-11 | 13:40

@ITEACHYOU | 01-03-11 | 13:37

Dat het weer uit de gebruikelijke allochtone hoek komt. En lieve schat, ik ben student, dus laat dat gedoe over banen maar zitten.

Heb je nog wat te zeggen over het misbruik van machtigingen of ontwijk je dat expres?

Harregarre | 01-03-11 | 13:40

De zeurkousclub Asri dreigt met 1939? Wat is er mis met de jaren 50? Jongeren zouden kunnen kennismaken met spruitjeslucht. Erg leerzaam want we hebben er nog bijna dagelijks mee te maken.

lichtpunt | 01-03-11 | 13:38

www.asri.nl/organisatie/doelstellingen...
Ben benieuwd hoe ze zulke vage doelstellingen gaan evalueren?? Zal waarschijnlijk allemaal goed gegaan zijn en dus gewoon weer subsidie cashen.....

vettebril | 01-03-11 | 13:38

@Markies de Schade | 01-03-11 | 13:35
Hetzelfde geld voor mij

Che_cuevara | 01-03-11 | 13:38

Harregarre | 01-03-11 | 13:34
Wat zegt het je dan? Dat zij niet zo een baan mogen hebben maar gewoon schoonmaker moeten zijn? Wat bedoel je? Zeg gewoon waar het op staat. Wat is nu je probleem, hun baan, die tien keer beter is dan jouw baan bij McDonalds of is er iets anders wat je dwars zit?

ITEACHYOU | 01-03-11 | 13:37

* Heeft zijn spandoek al klaarliggen*

Dacrazykees | 01-03-11 | 13:36

Uit de ASRI Visie: Levensbeschouwing
Jongeren hebben wederzijds respect voor de verschillende levensbeschouwingen.. behalve als die PVV is, maar dat spreekt vanzelf. Verder lezende op het Netplekje: ".. het moet vooral leuk zijn wil je de twee groepen laten samenwerken", aldus Rosa. Precies en daarom zijn verwijzingen naar de 2e Wereld Oorlog ook altijd zo verschrikkelijk leuk. Dat verleukt namelijk de sfeer en brengt de diverse groepen in de samenwerking nader tot elkaar. Nu is het natuurlijk ook wel zo dat met name ASRI hoofdsponsor de Stad Amsterdam voor aan stond in de deportatie van Joodse Medelanders en dat het dus goed is dat de stad hier ruimhartig eigendom op claimt door middel van politiekepostersubsidie (maximale woord waarde) aan ASRI. Brengt ons allen weer lekker leuk terug in de sfeer van 1939; he gezellig, iemand een jodenkoek?

Fred Janssen | 01-03-11 | 13:36

Che_cuevara | 01-03-11 | 13:29 |
Eensch. Daarom ga ik ook. Ik hou niet van die strategische patstelling-stemmen. Als mijn ene stem nou ervoor zorgt dat het linkse Cordon Sanitaire niet doorgaat zoals ze overduidelijk van plan zijn is voor mij 2011 al geslaagd.

Markies de Schade | 01-03-11 | 13:35

Asri begrijpt principe "machtiging" niet. Denkt dat je daarmee een 2e of 3e stem hebt, i.p.v. te stemmen volgens de wensen van de verstrekker van de machtiging.

zie: www.asri.nl/nieuws/asri-roept-alle-jon...
"Ps: Mocht het zo zijn dat mensen in je omgeving (vrienden , kennissen, familieleden) niet kunnen stemmen, vraag hen dan om een machtiging zodat jij degene bent die naar de stembus rent en zodat jouw mening gehoord wordt."

Napolejong | 01-03-11 | 13:35

@Nou ik blijf morgen thuis. Volgens het weerbericht gaat het regenen en waaien, als PVV-er zijnde ga ik dus niet naar buiten.
Boyo | 01-03-11 | 13:32 | + 0 -

lulkoek morgen wordt het prachtig weer. dus stemmen !

iter | 01-03-11 | 13:35

Ja ja:

"autochtone cultuurbarbaren"
"oer-Hollandse hokjestermen"

Stelletje racistische hufters, beetje schijten op het land en de mensen die jullie al zoveel gegeven hebben. Anders dan dat zie ik het niet. Shame on you!

Ashtrey | 01-03-11 | 13:35

@iteachyou ea....
Greet was er wel, als enige....
Daarbij mis ik in de discussie nu de lijstrekkers van de 1e kamer, althans van de oppositie kinderen....

w. gansfort | 01-03-11 | 13:34

GS leest u mee?

"Mocht het zo zijn dat mensen in je omgeving (vrienden , kennissen, familieleden) niet kunnen stemmen, vraag hen dan om een machtiging zodat jij degene bent die naar de stembus rent en zodat jouw mening gehoord wordt."

Dat is niet de bedoeling van een machtiging, ASRI. Die is er om ervoor te zorgen dat de ander zijn stem toch kan uitbrengen, niet zodat je zelf dubbel kunt stemmen. Dat is gewoon strafbaar.

Verder:

"Ebru Karayak Projectleider Kunst & Cultuur
Yassir Taybouta Projectleider Sport en Talent A'dam
Suleiman Akahatou Sportleider project Sport & Talent
Hajar Guenaoui Jongerenwerker
Jamal Aziz Jongerenwerker
Samir Aoulad M'hand Projectmedewerker"

Dit zegt mij genoeg.

Harregarre | 01-03-11 | 13:34

Regering waar je 'U' tegen zegt?? Kennen die gasten het woord 'U' wel? Ik hoor 't ze immers nooit bezigen.

Dit soort gegodwin zorgt er JUIST voor dat ik morgen mijn RECHTSE stam ga laten horen.

Als nu alle midden-rechts denkers eveneens naar de stembus gedreven worden, dan zou links morgen wel eens heel beteuterd op de neus kunnen kijken: wederom spreekt 'het gepeupel' dat het 'rechtser' kan... Ik wacht in spanning morgen af! (en nu maar hopen dat die provincialen bij hun stemronde in mei voor de 1e kamer braaf 'het gepeupel' volgt!)

Versnapering | 01-03-11 | 13:34

Ik ben nog nooit wezen stemmen voor het waterschap en er komt nog steeds water uit mijn kraan, België zit al bijna een jaar zonder regering en alles gaat verder. Politiek, bahhhhhhhh

ITEACHYOU | 01-03-11 | 13:34

@ Boyo | 01-03-11 | 13:32 | Ghehe.

Pa Cartwright | 01-03-11 | 13:33

@Bakito | 01-03-11 | 13:29
If you talk stupid and you think stupid, you are stupid

Che_cuevara | 01-03-11 | 13:33

Nou ik blijf morgen thuis. Volgens het weerbericht gaat het regenen en waaien, als PVV-er zijnde ga ik dus niet naar buiten.

Boyo | 01-03-11 | 13:32

@Uitvindert | 01-03-11 | 13:24
Ik zeg, doen

Che_cuevara | 01-03-11 | 13:30

"jongeren" is trouwens een van de vele woorden die een totaal andere betekenis hebben gekregen sinds de multicul.

vetkleppert | 01-03-11 | 13:30

SantaX | 01-03-11 | 13:26

Aan uw volgeslagen onsamenhangende redeneertrant te lezen bent u ASRI in disguise, welk bijstandsplan?

Om alle Nederlanders in de bijstand te doen en die vervolgens af te schaffen, dat "plan"?

The Evil One | 01-03-11 | 13:29

Ga wel stemmen, maar het voelt toch tegennatuurlijk. Je weet namelijk zeker dat jou ene stem nooit het verschil zal maken.

logisch | 01-03-11 | 13:29

-weggejorist-

berend botje000 | 01-03-11 | 13:29

Pfff. veel van hen denken toch dat de holocaust niet echt was, dus gaat niet veel effect hebben deze actie.

mental K | 01-03-11 | 13:29

-weggejorist-

Bakito | 01-03-11 | 13:29

@Markies de Schade | 01-03-11 | 13:24
Wel eens.
Alleen nu zijn ze dus wel belangrijk omdat morgen beslist wordt of deze regering door kan gaan of dat ze constant worden tegengewerkt.
Ik vrees voor het tweede.
In mijn omgeving hoor ik veel mensen, waarvan ik weet dat ze of PVV, of VVD stemmen, morgen niet gaan stemmen omdat, zoals je al zei, PS is niet zo belangrijk.
Alleen nu dus even wel.

Che_cuevara | 01-03-11 | 13:29

-weggejorist-

ITEACHYOU | 01-03-11 | 13:29

@ Che_cuevara | 01-03-11 | 13:26
Ik voel ook niet echt de behoefte. Desondanks heb ik mij vanmorgen 's verdiept in de standpunten. Ik ga maar gewoon, want ik kan en ik mag.

Multiflauwekulti | 01-03-11 | 13:28

"Om te beginnen met het formeren van het kabinet: na maanden van formeren (ons wereldrecord formeren werd helaas verbroken door de Belgen)"

Tja, als je het historisch benul van een pinda hebt, dan kan ik me indenken dat je denkt dat de formatie van het kabinet Rutte de langste ooit was.
Als je echter wel onderwijs gevolgd hebt (of kunt googelen) dan kun je er nog wel twee opnoemen die langer hebben geduurd.

Barry Hay | 01-03-11 | 13:28

Weer een reden om PVV te stemmen. Al is het alleen om dat gefrustreerde zooitje eens vuig in de muil te spetterpeopen.

Abugreip | 01-03-11 | 13:27

Laten we eerlijk zijn. De VVD had het bijstandplan etc geheim willen houden tot na morgen. Men kan er donder op zeggen dat daarna pas nog smerigere zaken op tafel gaan komen. Daarom, doe verstandig en zorg dat deze met toestemming van de Mossad gedoogde regering geen klote kan. Dat is in het belang van het land en van het volk. Anders kunnen we straks de puinzooi weer opruimen als ze weg zijn.

SantaX | 01-03-11 | 13:26

Je zou verwachten dat een Asri-delegatie met kruisbogen de straat op gaat om mensen te vragen te gaan stemmen...

Multiflauwekulti | 01-03-11 | 13:26

@Baron Harkonnen | 01-03-11 | 13:21
Helaas vrees ik dat het met de opkomst nog wel eens kan tegenvallen.
Ik hoor in mijn omgeving veel mensen zeggen "ik ga niet stemmen. PS is niet zo belangrijk".
Ik probeer het ze nog wel uit te leggen en sommigen gaan dus toch maar stemmen maar volgens mij is dit de mening in heel Nederland.
En als links nu maar hard genoeg roept om vooral te gaan stemmen zou die uitslag morgen wel eens "heel links" kunnen zijn.

Che_cuevara | 01-03-11 | 13:26

Kan iedereen zich nog herinneren dat na de verkiezingen voor de tweede kamer het debat op tv niet doorging omdat de dames en heren politici er geen zin in hadden, terwijl ze voor de verkiezingen niet van de buis te rammen waren? Nu zijn ze weer niet van de buis te rammen omdat ze zieltjes aan het winnen zijn. Dikke dikke, mijn stem wordt blanco.

ITEACHYOU | 01-03-11 | 13:25

Ik was van plan voor Kereltje Pechtold te stemmen, in tegenstelling tot de VVD al bijna 10 jaar, maar door dit soort achterlijke acties heb ik meer zin om PVV te stemmen....

Uitvindert | 01-03-11 | 13:24

Che_cuevara | 01-03-11 | 13:16 |
Uiteraard, stemmen is een principe-kwestie voor de Markies. Bovendien geeft je het 't recht om vervolgens te kunnen zeiken dat er niks mee gedaan wordt.

Nu klopt het ook wel. Dus technisch gezien ben je dan slechts conclusies aan het trekken. Enfin.

Ik denk dat ik eerder sterf door het kromzwaard van een door linkschgutmenschen gesubsidiëerde maangodaanbiddersclub, dan door het effect van mijn stem.

Overigens zijn de GS-verkiezingen, na de Waterschappen de minst zinvolle. Kan je beter een sms-contest voor houden, Politicians on Ice, zoiets. Heb je tenminste nog kans op botbreuken en bloedneuzen.

Wat jij?

Markies de Schade | 01-03-11 | 13:24

Een gezellig stelletje onuitspreekbare subsidie spons namen in de burelen daar. Er zal vast geen vrijdagmiddag borrel zijn.Of het wordt helemaal uit hun licht getinte huidskleur dakje gaan bij een extra klontje suiker in de thee dat dan weer wel.

@logisch | 01-03-11 | 13:20
Lijkt mij op het aanzetten tot ronselen

Che_cuevara | 01-03-11 | 13:22

Wat een gejammer. Ze hebben er niks van begrepen, want niet de subsidiesponzen, maar de PVV-stemmers zijn immers de nieuwe joden: www.youtube.com/watch?v=wMfIyiNyKQ0

Detlev Tarnowitz | 01-03-11 | 13:22

Stichting Movisie www.movisie.nl/ Het geitenwollensokkengehalte is hoog. Heel hoog.

De Kampsjeng | 01-03-11 | 13:22

Tomorrow we're gonna party like it's 1939.

Art Vandelay Ultor | 01-03-11 | 13:22

stelletje kanslozen vooral met deze opmerking:
Om te beginnen met het formeren van het kabinet: na maanden van formeren (ons wereldrecord formeren werd helaas verbroken door de Belgen) kregen we een kabinet waar je ‘U’ tegen zegt, ‘bent ‘U’ nou echt mijn regering?’
============
nieuwe verkiezingen ? ik vrees dat we dan het record van Belgie heel makkelijk gaan verbreken.

iter | 01-03-11 | 13:21

Als alle weldenkende werkende landgenoten met een gezond boerenverstand nu morgen massaal gaan stemmen en niet denken "het zal mijn anus oxideren met dat provinciaal geleuter" dan zou de democratie z'n werk moeten doen. *Lekker naïef verder werkt*.

Baron Harkonnen | 01-03-11 | 13:21

Asri is nauw verbonden met fagina elastiek dus wat verwacht je nou ?

Oyibo | 01-03-11 | 13:21

Wat mij betreft gaan we terug naar 1939.. Toen bleven vrouwen tenminste in de keuken.

Canarie | 01-03-11 | 13:20

Gelijk stoppen met het verstrekken van subsidie, dan stoppen ze vanzelf

Heau_heau_heau | 01-03-11 | 13:20

In dat stuk op asri.nl staat ook:
Ps: Mocht het zo zijn dat mensen in je omgeving (vrienden , kennissen, familieleden) niet kunnen stemmen, vraag hen dan om een machtiging zodat jij degene bent die naar de stembus rent en zodat jouw mening gehoord wordt.

Lijkt me niet echt waar een machtiging voor bedoelt is, lekker zelf je mening verdubbelen m.b.v. de stem van een ander.

logisch | 01-03-11 | 13:20

Gelijk stoppen met het verstrekken van subsidie, dan stoppen ze vanzelf

Heau_heau_heau | 01-03-11 | 13:20

TOEKOMST
of terug naar
1994
#paars

Prof. D.A.H. Vintik | 01-03-11 | 13:20

Bedankt Asri, nu weet ik zeker dat ik ga stemmen. Als is het alleen maar om er voor te zorgen dat links geen schijn van kans meer heeft.

StijlvolRechts | 01-03-11 | 13:19

Verbaasd me niets van zo een club, als je kijkt wat een mooie kleurrijke multiculti namen er werken zegt dat genoeg...... waar halen zulke organisaties toch het geld vandaan? Wie weet dat?

Kooipah | 01-03-11 | 13:18

@Slipsnifter | 01-03-11 | 13:16
Kan misschien wel.
Maar wil Afghanistan Amsterdam wel.
Ik vrees dat we er niet van af komen.

Che_cuevara | 01-03-11 | 13:18

@vetkleppert | 01-03-11 | 13:12: Eén club, één vuist, één stemadvies. Geen idee van wie ze dat hebben afgekeken. #godwin

De Kampsjeng | 01-03-11 | 13:18

Wat een foute club, zeg.

Zeeschuimer | 01-03-11 | 13:13 | + 0 -
Of met een kromzwaard?

Der Lehrer | 01-03-11 | 13:16

@Markies de Schade | 01-03-11 | 13:13
Middag Heer Markies.
U gaat toch wel stemmen morgen?
Anders sterf je volgens ASRI

Che_cuevara | 01-03-11 | 13:16

Kan Amsterdam niet verkocht worden aan Afghanistan of zo??

Slipsnifter | 01-03-11 | 13:16

Na de "massale demonstraties" van de laatste tijd... muhahahaha het ligt er maar aan hoe je massaal definieert. Op een bevolking van 17 miljoen mensen zou ik minimaal een half miljoen mensen als "massaal"definiëren. Wat men bedoelt is die luie flikker studenten die demonstreren omdat ze in 4 jaar klaar moeten zijn en die lutser vakbondsleden die a: nog helemaal niet weten wat de kabinetsplannen zijn vwb het Onrendabelen Vervoer in 010, 020 en 070 en b: niemand kan met droge ogen beweren dat het een slechte zaak is als er een aanbesteding komt waarbij de bedrijven die nu soepsidie opslurpen en nauwelijks kostendekkend kunnen werken eens van hun luie reedt afkomen en eens gedwongen worden na te denken over hun geleverde produkt.

The Evil One | 01-03-11 | 13:15

Jongerenorganisatie Asri wordt van onze belastingcenten gefinancierd door: Ymere, Gemeente Amsterdam DMO, Stadsdeel Oost en Movisie

Napolejong | 01-03-11 | 13:14

En dat moet dan de toekomst van Nederland voorstellen.
ASRI, Arm Nederland

Che_cuevara | 01-03-11 | 13:14

Ah, het zijn pamfletten als deze die mij nu toch doen bewegen morgen vooral te gaan stemmen ... maar dan natuurlijk wel op de tegenpartij.

Locutar | 01-03-11 | 13:14

-weggejorist-

Markies de Schade | 01-03-11 | 13:13

Als ik dan toch mag kiezen, dan opteer ik voor de etnische hoogovens!

De Stramme Kabouter | 01-03-11 | 13:13

Alsof ik met een kruisboog tegen mijn hoofd mijn stem moet uitbrengen..

Zeeschuimer | 01-03-11 | 13:13

Het loopt ze dun door de broek. Wat een totaal zielige vertoning weer, maar ja, wat verwacht je anders van links schreeuwtuig? Gelukkig laat niet iedere jongere zich klakkeloos indoctrineren, dan waren we allang overgeleverd aan de ultra-linksen.

patat - generatie | 01-03-11 | 13:12

Qua design zitten ze alvast helemaal goed met die boze arrebeiersvuist.

vetkleppert | 01-03-11 | 13:12

"stem of sterf" hmm.. pakkend! Lol!

frankmeister | 01-03-11 | 13:12

Buitenlanders vergassen is een verdomd goeie manier om de CO2-uitstoot terug te dringen, hulde Asri. Meeste jongerenwerk is niet oplossingsgericht bezig, maar Asri wel. Netjes!

sjaakdeslinksesul | 01-03-11 | 13:12

@subsidistan | 01-03-11 | 13:06
Stadsdeel Oost
Dienst Maatschappelijke Ontwikkeling
Jeugdsportfonds
Ymere
....

veuve-clicquot | 01-03-11 | 13:12

Mwah, in het geval 020-Gaza kan het ook zijn dat ze zich nu aan het voorbereiden zijn op een ouderwetsche Pogrom. Onder het motto: "toen mocht het ook".

Waarbij we even vergeten dat in 1939 je naast het Fascisme ook nog het Communisme (reaud tuigh)als heersende ideologie had en nog lang niet vast stond wie zou gaan winnen.

Alles, derhalve, is relatief.

Markies de Schade | 01-03-11 | 13:12

@eerstneukendanpraten | 01-03-11 | 13:07
En met dat gestotter snappen ze toch niks

Che_cuevara | 01-03-11 | 13:11

Wij Asri, wij dom en volkhitsen, viesze koetkaaskop, koetlul, ptoei, Racisme en discrminatie.. blablabla ... GELD!

Creaguurder | 01-03-11 | 13:10

Geen wonder. Die club zit in de Oosterhuisstraat. www.asri.nl/contact/

Moos Lambiek | 01-03-11 | 13:10

Waarom moeten ze altijd tegen zijn. Ga uit van je eigenkracht ipv anderen onzinnig zwart te maken.

veuve-clicquot | 01-03-11 | 13:09

Ik word hier gewoon heel droevig van. Dat dit het vermogen is waarop mensen redeneren.. het is niet grappig bedoeld, ze menen het..

Sjors W. | 01-03-11 | 13:09

Damn GS, waar plukken jullie die koekwausen toch telkens weer vandaan?
Wildersgodwins zijn de beste, dat dan weer wel. Echt onvoorstelbaar wat men uit de kast haalt om die partij zwart te maken. Hilarisch.

De Kampsjeng | 01-03-11 | 13:09

Ik dacht echt ff dat er Astrid Joosten stond, dat krijg je na een nachie doorwerken :) *ff nieuwe koffie zetten doet*

Haagse-Geertje | 01-03-11 | 13:08

"maar voor het overgrote deel van de bevolking heeft het nieuwe kabinet Nederlands trots afgepakt. ‘Nederlands trots? Ja. En dan bedoelen we niet ‘trots’ als in Rita’s ‘Trots op Nederland’ maar trots als in ‘algemene welvaart, sociale voorzieningen, een rijkdom aan kunst en cultuur, goed onderwijs en progressieve politici."

Argumenten en bewijzen hoeft men niet eens meer te leveren tegenwoordig, het gaat er niet om wat je zegt, het gaat erom dat je het zegt....

The Evil One | 01-03-11 | 13:08

-weggejorist-

berend botje000 | 01-03-11 | 13:07

Morgen is de dag! Twee hoofddoekjes en 1 man samen in een stemhokje samen het PvdA vakje weer rood maken, mama en oma kunnen niet lezen namelijk. Ome Job legt het morgen wel uit!

eerstneukendanpraten | 01-03-11 | 13:07

Wedden dat ASRI helemaal sufgesubsidieerd wordt.

subsidistan | 01-03-11 | 13:06

Helaas nog nooit het genoegen gehad dat iemand een Godwin opmerking in mijn bijzijn maakte. Genoegen inderdaad, het genoegen om diegene dan letterlijk het raam uit te sodemieteren.

The Evil One | 01-03-11 | 13:05

Deze mafkezen moeten een paar stevige wandelschoenen kopen en direct gebruiken... men is zo onze landsgrens over.

A. De Bree | 01-03-11 | 13:05

Na eerste feitelijke onjuistheid gestopt met lezen van de Asri site...
"(ons wereldrecord formeren werd helaas verbroken door de Belgen)"
Of erkent Asri Irak niet als land?
Het record wat ons werd afgepakt was Europees, niet wereldwijd.

Kratman | 01-03-11 | 13:04

We zien het morgen wel.

Woerd | 01-03-11 | 13:03

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken